Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PesaH
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-11-2020

PesaH

Holy Cow!

Rubs schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 13:39:
[...]

Wow! das een dieptepunt! Kan je je order nog 'resetten' of moet je opnieuw bestellen en weer achteraan aansluiten? Anders moet je zo'n beetje continue bereikbaar zijn... :s
Geen idee, heb ze een uurtje geleden gebeld en ik zou teruggebeld worden. We wachten af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Mijn witte van bol.com is binnen! Eindelijk!!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-09 21:11
Nou, ik heb mijn bestelling maar gecanceled bij CB, Bol kon hem in een keer leveren en hij komt zo aan. Moet ik dat nu ook nog in dat documentje zetten? mijn CB bestelling heeft hij op een of andere manier niet opgeslagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Nokia Nederland
De uitlevering van de eerste Nokia Lumia 920 toestellen is momenteel in volle gang.

Helaas zien we ook aan jullie reacties dat een aantal mensen hun bestelde Nokia Lumia 920 nog niet hebben kunnen ontvangen. We doen ons uiterste best om de toestellen zo snel mogelijk te leveren.

Maak je geen zorgen over de actie met de gratis draadloze lader, wij zorgen ervoor dat iedereen die zijn toestel voor 1 maart (NL) heeft besteld bij een van de aangesloten partners, een gratis exemplaar zal ontvangen.

Bewaar je bestelbewijs dus goed, het gaat voor de actie om de besteldatum, niet de leveringsdatum."

Schrijft nokia op hun Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashaman
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:28
al gepost door montie

[ Voor 94% gewijzigd door Ashaman op 17-01-2013 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fzim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:56
De witte 920 is bij Bol.com nu ook op. De levertijd staat nu net als bij de andere toestellen op vermoedelijk 8 tot 10 weken. Balen zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Laatst online: 08:20
- whoops dubbelop -

[ Voor 95% gewijzigd door Worsteneter op 17-01-2013 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-08 13:15
Snap wel waarom kpn een tekort heeft aan zwarte nokia's.

http://www.youtube.com/watch?v=MYs9n0i5qlU

Soms zit het tegen, soms zit het mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:44

HollovVpo1nt

I like gadgets

*weg* dit is hier nadrukkelijk niet de bedoeling.

[ Voor 103% gewijzigd door RoD op 17-01-2013 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frenk16
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-09 10:55
Mijn Nokia Lumia 920 zwart is zojuist ingepakt door Coolblue. Ze hebben vandaag dus wel een lading binnen gekregen. Ik heb mijn Lumia besteld op 5-1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix_555
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-08 18:56
frenk16 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 16:49:
Mijn Nokia Lumia 920 zwart is zojuist ingepakt door Coolblue. Ze hebben vandaag dus wel een lading binnen gekregen. Ik heb mijn Lumia besteld op 5-1.
Had je een mail erover gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frenk16
Email en sms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix_555
Ok, thanks! ik ga ze in de gaten houde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook de zwarte op 5-1 besteld hier nog niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoppes
  • Laatst online: 14-09-2024
Weer alleen zwarte binnengekomen... pfff

Lumia 920 rood CB 27-12-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
jojoppes schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 17:05:
[...]

Weer alleen zwarte binnengekomen... pfff
Hopelijk binnenkort bij bol.com

Zeiden namelijk dat ze meer zwarte binnen zouden krijgen dan de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisDCT
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-09 15:15
Ik ben vanaf vandaag echt helemaal om. Ik wil hem bestellen. Alleen vraagje aan jullie. Waar zou ik het toestel het best kunnen bestellen? ook wat betreft levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
DennisDCT schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 17:11:
Ik ben vanaf vandaag echt helemaal om. Ik wil hem bestellen. Alleen vraagje aan jullie. Waar zou ik het toestel het best kunnen bestellen? ook wat betreft levertijd.
Op het moment nergens mee te verkrijgen met een vaste levertijd, ligt er ook aan of je met of zonder abbo wil, heb hem zelf bij bol maar dat duurt nog wel ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazmaniankoala
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:39
Nu ook bij bol.com alles op 8-10 weken levertijd.

Zie deze zoekopdracht
Nu vind ik het jammer dat ik gisteren niet besteld heb. 8)7

Nokia XR20 / smart BRABUS. Een mens kan met weinig ook tevreden zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frenk16
Weet iemand toevallig wat je moet invullen bij aankoopdatum als je je draadloze oplader besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisDCT
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-09 15:15
Wil hem zonder abbo, aangezien ik nog een vet goedkope heb lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:55
tazmaniankoala schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 17:21:
Nu ook bij bol.com alles op 8-10 weken levertijd.

Zie deze zoekopdracht
Nu vind ik het jammer dat ik gisteren niet besteld heb. 8)7
Dat had dan ook geen kloot uitgemaakt denk ik zo. Aangezien het aantal wat ze binnenkrijgen volgens een loterij lijkt te verlopen, lijkt het me slimmer om gewoon een tijdje te wachten dan zo'n pagina kapot te refreshen wanneer je toestel nou eigenlijk komt.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-09 21:11
Martinspire schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 17:40:
[...]

Dat had dan ook geen kloot uitgemaakt denk ik zo. Aangezien het aantal wat ze binnenkrijgen volgens een loterij lijkt te verlopen, lijkt het me slimmer om gewoon een tijdje te wachten dan zo'n pagina kapot te refreshen wanneer je toestel nou eigenlijk komt.
Ik begrijp je niet helemaal, als je toestel verzonden is krijg je toch gewoon verzend bevestiging? dan hoeft er toch niks kapot gerefreshed te worden? Ze hadden die witte gewoon nog op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier.sr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-09 13:37
Toestel binnen, de witte versie
Gisteren besteld, vandaag in huis bij bol.com :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:34
De order van het bedrijf waar ik bij werk van +- 300 Lumia 920's zijn vertraagd naar februari gaf KPN aan. Deze zouden in eerste instantie in december, toen januari en nu februari worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 12:12
Ik heb gisteren ook bij bol.com de witte versie besteld.
Nu heb ik de aflevering via kiala laten gaan.

Bij bol staat er "verzonden".
En bij kiala staat er:
Geschiedenis van uw pakket
17/01/2013 00:56
Gegevens van uw bestelling ontvangen - pakket nog niet aangekomen op het sorteercentrum van Kiala. Contacteer uw verkoper voor meer info.
Hoop dus niet dat het pakketje ergens 'verloren' gegaan is. Ben in het kiala punt langs geweest en daar was het niet aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lumia 820 (zwart) te krijgen bij ph Veenendaal. op verzoek konden ze morgen een 920 leveren (zwart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 22:07
Ik haat wachten.. Nog steeds niet binnen. verwachte tijd was 14u-19u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DennisDCT schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 17:11:
Ik zou wat Phonehouses in de buurt opbellen of ze de telefoon op voorraad hebben. Ze druppelen hier en daar binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Senaxx schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 18:14:
De order van het bedrijf waar ik bij werk van +- 300 Lumia 920's zijn vertraagd naar februari gaf KPN aan. Deze zouden in eerste instantie in december, toen januari en nu februari worden.
Wat voor soort bedrijf hebben jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConanTheB
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-06 00:43
Mijn witte lumia 920 die ik eergisteren besteld had vandaag binnen, wat een fantastisch apparaat kwijl kwijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
Had vandaag mijne verwacht. Maar ze hebben het aflevertijdvak niet gehaald. Ik had gehoopt dat ze nog bezorgde vanavond ze leveren maar TOT half tien. Zal wel morgen worden nu....... :(

edit1/ Er lag een niet-thuis-code in de brievenbus. Ik ben continu thuis geweest. Vreemd. Ze wilde er waarschijnlijk makkelijk vanaf zijn. Morgen nog maar eens wachten......

edit2/ Die niet-thuis-code werkt niet eens....

[ Voor 38% gewijzigd door eeNer op 17-01-2013 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:46

defcon84

Multipass?

frenk16 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:50:
Ik heb even alles in een excel document gezet en gesoorteerd op retailer, dit lijkt mij even wat makkelijker!

Klik hier.
Net de rode besteld op Bol.com en je excel aangepast :)

edit:
Verwacht rond: 28-03-2013

[ Voor 4% gewijzigd door defcon84 op 18-01-2013 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Vanmiddag de witte bij Bol.com besteld, eerst gebeld wat de voorraad was, was op voorraad. Zou morgen bezorgd moeten worden, daarna de gele geannuleerd.

Ik ben benieuwd. De status staat op "verwerken", "vermoedelijke leverdatum: 18-1-2013".

Het zal mij benieuwen.

Excel lijst bijgewerkt.

Overigens geen antwoord nog van helpdesk@nokiapromotion.nl........

[ Voor 15% gewijzigd door Wim-Bart op 17-01-2013 22:25 ]

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Ik heb vanavond een sms van vodafone ontvangen dat mijn nummerbehoud is goed gekeurd, en dat die 18feb ingaat. Hopelijk hoef ik niet zolang op m'n toestel te wachten...

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glvn
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-04-2024
De witte staan weer op stock bij bol.com:

http://www.bol.com/nl/p/n...920-wit/9200000010044799/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:34
Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 19:50:
[...]

Wat voor soort bedrijf hebben jullie?
ICT dienstverlening zoals onder andere Business Intelligence. Er is destijd nog wel een persbericht van uit gegaan. http://www.ilionx.com/nieuws/nokia_lumia_windows_phone/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Laatst online: 08:20
eeNer schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 21:35:
Had vandaag mijne verwacht. Maar ze hebben het aflevertijdvak niet gehaald. Ik had gehoopt dat ze nog bezorgde vanavond ze leveren maar TOT half tien. Zal wel morgen worden nu....... :(

edit1/ Er lag een niet-thuis-code in de brievenbus. Ik ben continu thuis geweest. Vreemd. Ze wilde er waarschijnlijk makkelijk vanaf zijn. Morgen nog maar eens wachten......

edit2/ Die niet-thuis-code werkt niet eens....
Dit soort taferelen komen steeds vaker voor helaas. En niet alleen bij de prutsers van PostNL maar ook gerenommeerde bedrijven zoals ups doen het nu. Gewoon PostNL bellen dat je vándaag nog wil hebben, dat ze maar omdraaien. Bij mij draaien ze altijd nog om gelukkig, maar verwacht eigenlijk ook niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-artijnn
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:19
Stinu schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 18:49:
Ik heb gisteren ook bij bol.com de witte versie besteld.
Nu heb ik de aflevering via kiala laten gaan.

Bij bol staat er "verzonden".
En bij kiala staat er:

[...]

Hoop dus niet dat het pakketje ergens 'verloren' gegaan is. Ben in het kiala punt langs geweest en daar was het niet aangekomen.
Kiala duurt wel zeker 2 werkdagen, waarschijnlijk komt deze vandaag gewoon aan;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn witte via Bol.com besteld. Ook status verzonden op 16-01.
Kijk vandaag bij Kiala en heb contact met Bol.

Bij Kiala is nog niets binnen gekomen maar het pakket is wel aangekomen. Wordt niet door Bol geleverd maar door een andere partij. Als ik dinsdag niets heb dan kan ik weer contact opnemen. Tot die tijd doen ze niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinu
Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 09:03:
Mijn witte via Bol.com besteld. Ook status verzonden op 16-01.
Kijk vandaag bij Kiala en heb contact met Bol.

Bij Kiala is nog niets binnen gekomen maar het pakket is wel aangekomen. Wordt niet door Bol geleverd maar door een andere partij. Als ik dinsdag niets heb dan kan ik weer contact opnemen. Tot die tijd doen ze niets
Wat bedoel je juist met "maar het pakket is wel aangekomen" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:12

EraZor

Don't mention the war

Hmm...ook raar: witte 920 besteld bij CB (28/12). Moest toen icm een Tele2 smartmix 450 / internet medium 2 jaar abonnement €21,- betalen. Als je nu dezelfde combinatie bestelt, is het toestel gratis. Ff gemaild met CB: nee, die kosten krijg je niet terug, ondanks de vertraging. Optie is natuurlijk om te annuleren en opnieuw te bestellen, maar dan lig je weer onderop de stapel, natuurlijk.... Wel raar hoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConanTheB
Gisteren hele avond zitten spelen met de witte Lumia 920, hij is wel erg glad. Dus goed vasthouden anders valt hij vanwege de gewicht zo uit je handen. Hele avond geconfigureerd, heb nog wel een micro sim nodig. Weten jullie hoe snel het gaat omzetten van normaal sim naar micro sim? Weet iemand hoe ik de gratis oplader via Bol of Nokia kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix_555
ConanTheB schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 09:20:
Gisteren hele avond zitten spelen met de witte Lumia 920, hij is wel erg glad. Dus goed vasthouden anders valt hij vanwege de gewicht zo uit je handen. Hele avond geconfigureerd, heb nog wel een micro sim nodig. Weten jullie hoe snel het gaat omzetten van normaal sim naar micro sim? Weet iemand hoe ik de gratis oplader via Bol of Nokia kan krijgen?
Bij een random telecom winkel kunnen ze je sim knippen, zo gebeurd.
Gratis oplader duurt 4-6 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConanTheB
phoenix_555 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 09:21:
[...]

Bij een random telecom winkel kunnen ze je sim knippen, zo gebeurd.
Gratis oplader duurt 4-6 weken.
Hoe moet ik de gratis oplader procedure starten of hoef ik niks te doen bij Bol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:07
ConanTheB schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 09:20:
http://www.nokiapromotion.nl/gratisoplader/

Daar moet je naar toe voor de gratis lader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConanTheB
Thx m8 ik zal eens een kijkje nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deathscythe1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-09 17:38
Ik heb bericht gekregen dat mijn zwarte besteld 1-1-2013 bij bol.com verzonden is en dat ik hem snel (vandaag/morgen) zal ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 15:12

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

deathscythe1 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 09:27:
Ik heb bericht gekregen dat mijn zwarte besteld 1-1-2013 bij bol.com verzonden is en dat ik hem snel (vandaag/morgen) zal ontvangen.
Argh... dit trek ik echt heel slecht. Heb mijn zwarte op 21-12-2012 besteld en nog niks gehoord van bol.com. Ben blij voor jou, maar dit is natuurlijk wederom K* geregeld door bol.com

Direct maar ff gebeld met de klantenservice om opheldering te vragen. Meisje dat ik aan de lijn had, verzekert me wederom dat bol.com uitlevert op basis van besteldatum. "Het kan wel zo zijn dat onze afdeling logistiek per ongeluk de status op 'verzonden' heeft gezet"... :X

[ Voor 24% gewijzigd door Ruud2001 op 18-01-2013 09:41 ]

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
Ruud2001 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 09:35:
[...]

Argh... dit trek ik echt heel slecht. Heb mijn zwarte op 21-12-2012 besteld en nog niks gehoord van bol.com. Ben blij voor jou, maar dit is natuurlijk wederom K* geregeld door bol.com

Direct maar ff gebeld met de klantenservice om opheldering te vragen. Meisje dat ik aan de lijn had, verzekert me wederom dat bol.com uitlevert op basis van besteldatum. "Het kan wel zo zijn dat onze afdeling logistiek per ongeluk de status op 'verzonden' heeft gezet"... :X
Hoop dat het op volgorde van bestelling is, anders kan ik nog wel eens tot medio maart moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deathscythe1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-09 17:38
Dat per ongeluk lijkt mij toch niet aangezien ik ook bij postnl in de track&trace kan zien dat hij vanmiddag geleverd gaat worden, dus ze hebben op zijn minst iets naar mij gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Wil je mij via DM je bestelnummer sturen zodat ik weer ff kan bellen met de klantenservice en ze met feiten om de oren kan slaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrijt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 13:04
EraZor schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 09:16:
Hmm...ook raar: witte 920 besteld bij CB (28/12). Moest toen icm een Tele2 smartmix 450 / internet medium 2 jaar abonnement €21,- betalen. Als je nu dezelfde combinatie bestelt, is het toestel gratis. Ff gemaild met CB: nee, die kosten krijg je niet terug, ondanks de vertraging. Optie is natuurlijk om te annuleren en opnieuw te bestellen, maar dan lig je weer onderop de stapel, natuurlijk.... Wel raar hoor?
Toen ik hem bestelde heb ik hier naar gevraagd, er is me toen verzekerd dat aanpassingen in de actie (meer of minder € voor het toestel) gewoon verrekend zou worden. Een vriend van me had hem besteld voor €62 bij CB, nu was hij nog maar €46, kreeg het verschil teruggestort. Dit heeft hij geregeld met de abboadministratie toen ze hem belden voor een afleverafspraak. Zou ik gewoon even ter sprake brengen als ze je bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 11:12
EraZor schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 09:16:
Ja zoiezo beetje vreemd, aangezien je nog nergens voor heb getekend.
Mijn abbo is nog niet definitief want mijn toestel komt pas begin februari en hij kan zomaar 2x zo duur zijn ineens..

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist ook een witte Lumia 920 besteld bij bol.com. Op het moment dat ie nog de status had "Vandaag voor 22:30 besteld, morgen in huis". In mijn bestelstatus staat ook "Verwacht: 19-01-2012".

Maar ondertussen is de status op de productpagina weer veranderd naar "8 - 10 weken"...

Ben benieuwd of ik 'm morgen ga ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Ruud2001 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 10:07:
Wil je mij via DM je bestelnummer sturen zodat ik weer ff kan bellen met de klantenservice en ze met feiten om de oren kan slaan?
Inmiddels het bestelnummer van deathscythe1 ontvangen en wederom contact gehad met de klantenservice. Zij bevestigen dat het toestel dat op 1-1-2013 besteld is, inderdaad is verzonden terwijl de bestelling van 21-12-2012 nog doodleuk staat te wachten. Klantenservice begrijpt het ook niet en zet de case door naar een andere afdeling... To be continued

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart

Wim-Bart

offtopic:
[quote]Senaxx schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 07:37:
[...]
ICT dienstverlening zoals onder andere Business Intelligence. Er is destijd nog wel een persbericht van uit gegaan. http://www.ilionx.com/nieuws/nokia_lumia_windows_phone/
[/quote]

Nou nou nou, eerst een iPhone 5 afgelopen winter, en nu weer een Lumia, ook nog met de hele zaak naar Barcelona.... Het kan niet op daar.... Alleen jammer dat er mensen zijn die andere zaken toch even wat belangrijker vinden dan dat soort zaken ;)

Maar ik moet het ze nageven bij bol.com, zag vanmorgen tot mijn verbazing dat hij vannacht bij de vervoerder is aangeboden en onderweg is. Dus niet voor niets thuis aan het werk :-)

[ Voor 26% gewijzigd door Wim-Bart op 18-01-2013 11:34 ]

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 13:50
Ik heb inmiddels een reactie van bol.com gehad over imei op de factuur.
Op de doos van de telefoon zitten stickertjes met het imei nummer en deze moet je op de factuur plakken en dan even kopiëren :).

Dit is voor het fixxen van de gratis oplader bij nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stinu schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 09:11:
[...]

Wat bedoel je juist met "maar het pakket is wel aangekomen" ?
Er was taal nog teken van Kiala. Gelukkig voor mij is hij er nu . Super mooie witte maar wel glad.
Prachtig toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinu
Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 14:22:
[...]

Er was taal nog teken van Kiala. Gelukkig voor mij is hij er nu . Super mooie witte maar wel glad.
Prachtig toestel
Was hij toch in het kiala punt aangekomen gisteren? Of hoe kom je aan je toestel?
Hier staat de Track&Trace nog hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij kiala stond hij als status in het sorteercentrum, een paar uur later heb ik 1 mail gehad dat i hem kon ophalen. Het leek dat er vertraging zou zijn maar blijkbaar toch niet
Stinu schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 14:25:
[...]

Was hij toch in het kiala punt aangekomen gisteren? Of hoe kom je aan je toestel?
Hier staat de Track&Trace nog hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Even een heel andere vraag:

Ik las een aantal pagina's terug iets over eas activeren voor Gmail voor 31 januari. Waar kan ik dit doen of is het gewoon een kwestie van gmail voor die datum instellen?

Werkt gmail daarna meteen niet meer? Ik kan via google zo snel niks nuttigs vinden...

Ik wist niet goed waar dit neer te zetten, dus maar hier omdat het hier voorbij kwam :)

[ Voor 6% gewijzigd door Scrisissszzz op 18-01-2013 15:29 ]

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• windows8fan
  • Laatst online: 07-04 23:56
Zijn er toevallig meer mensen die hem bij Centralpoint besteld hebben?

Ik heb hier een zwarte lumia besteld op 8-12.
Kreeg na mailwisseling door dat de verwachte leverdatum week 7 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
Wat een k*t toko is the phone house!!! omdat vodafone mijn verandering niet accepteerd annuleerd the phonehouse mijn order!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart

Wim-Bart

Mijn witte is binnen. Wat een heerlijke telefoon, en wat smooth werkt ie zeg. Wel stukkie zwaarder dan mijn Galaxy S maar ook zo veel heerlijker in bediening. Alleen lag SIM kaart activering er bij T-Mobile er uit, maar na een telefoontje gelijk gefixed. Wat dat betreft ben ik zo blij met T-Mobile, geweldige klantenservice en nooit problemen anders dan technisch van aard welke altijd wel op te lossen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenHond
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-09 20:39
Kom juist van de Phone House in Aalst (Belgie), daar vertelden ze me dat ze hem niet in de winkels verwachten voor Februari. Ik dacht nochtans dat er hier een paar mensen waren die hem daar gekocht hebben. Of zijn ze er enkel in Nederland al te verkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
DenHond schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 16:26:
Kom juist van de Phone House in Aalst (Belgie), daar vertelden ze me dat ze hem niet in de winkels verwachten voor Februari. Ik dacht nochtans dat er hier een paar mensen waren die hem daar gekocht hebben. Of zijn ze er enkel in Nederland al te verkrijgen?
Dit is nog alleen in NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:10
corporalnl schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 15:57:
Wat een k*t toko is the phone house!!! omdat vodafone mijn verandering niet accepteerd annuleerd the phonehouse mijn order!!!
Dat is toch niet zo gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
418O2 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 16:37:
[...]

Dat is toch niet zo gek?
Nou sorry maar de reden "omdat ze mij eerst een andere aanbieding willen geven" vind ik nergens opslaan.
Ik bepaal toch zelf wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinu
Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 14:36:
Bij kiala stond hij als status in het sorteercentrum, een paar uur later heb ik 1 mail gehad dat i hem kon ophalen. Het leek dat er vertraging zou zijn maar blijkbaar toch niet

[...]
Eindelijk beweging na bijna 48 uur. De status is nu "pakket is in sorteercentrum".

Heeft iemand enig idee of kiala ook transport van pakketten doet in weekends?
Vind enkel terug dat de afhaalpunten geopend zijn, maar niet het transport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGlasvezelkabel
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-09 11:43
Vandaag mijn abonnement verlengd bij Hi. Meneer vertelde mij dat ze het toestel op voorraad hadden... Binnen enkele dagen dus ook een Lumia 920. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Nu online
Zojuist door CB gebelt, en morgen krijg ik em binnen als het goed is. Dat is toch eerder dan 29-01 wat ze eerst zeiden, misschien dat klagen op facebook toch wel heeft geholpen?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 18:56
Russel88 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 08:29:
Net ook een witte bij Bol.com besteld. Ben benieuwd.
Volgens vrouwlief is ie binnen.
Netjes volgens afspraak dus. Kneep 'm gisteravond toen ie op hun website niet meer op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:22

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Een linkje naar het bestel & leveroverzicht staat nu in de topicstart en in de topicwaarschuwing :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
Eindelijk is mijn witte Lumia 920 binnen! Woensdag besteld bij bol.com, zou gister al worden afgeleverd maar toen wilde de postbode niet meewerken. Maar hij is er, ikke blij!! 😊

Dit stuur ik overigens al vanaf mijn Lumia.

edit/ Voor de mensen die het interessant vinden: Ik heb geen last van de rattle bij vibratie, en ik heb de Portico update erop staan.

[ Voor 22% gewijzigd door eeNer op 18-01-2013 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:15

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Vanmiddag even bij CB Groningen geweest voor een Brodithouder voor mijn HTC 8X. Even een praatje gemaakt over de leveringsproblemen van jullie toestel, de Lumia 920.

"Drama, we hebben er 400 in backorder staan'.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:09

SomerenV

It's something!

GerCor schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 18:43:
Vanmiddag even bij CB Groningen geweest voor een Brodithouder voor mijn HTC 8X. Even een praatje gemaakt over de leveringsproblemen van jullie toestel, de Lumia 920.

"Drama, we hebben er 400 in backorder staan'.
En dat is dan alleen CB. Daarnaast heb je nog T-Mobile, Vodafone, Tele2, KPN, Hi, Telfort, Studentmobiel, Belsimpel, Typhone, etc, etc. En dat is dan alleen maar Nederland. Volgens mij draaien ze momenteel overuren bij Nokia :+ Overigens goed te zien dat te bestellingen van de zwarte L920 al binnenkomen, zelfs voor mensen die 'pas' de 5e van deze maand hebben besteld. Geeft me goede hoop aangezien ik 3 dagen later besteld heb :)

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanmiddag even met CB gebeld om te vragen hoe het zit met mijn nummerbehoud, omdat ik had gelezen dat die van sommige mensen niet was goedgekeurd. Die man kon mij niks zeggen, maar ik werd later in de avond teruggebeld door een vrouw en die kon mij vertellen dat nummerbehoud bij vodafone nog in behandeling is. Dat zal waarschijnlijk maandag worden goedgekeurd en dan zal ook de zwarte lumia die op dit moment dus al voor mij klaar ligt worden verzonden. Ze zei dat ik bij de eerste batch zat en daar heb ik geluk mee, want ik had hem pas 4 januari besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Nu online
Ik heb de mijne zojuist ontvangen. Ze zouden em tussen 8uur en 9:30 leveren. En om 8uur stond de beste man al op de stoep. Ik heb de lijst bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op 29-11-2012 heb ik een gele Lumia 920 ge-preordered bij bol.com. Van wat ik op internet had gelezen had ik begrepen dat mensen die hem voor 1-12 hadden besteld, hem gewoon op de release datum binnen zouden moeten hebben. Ik heb dit ook voorgelegd aan de klantenservice, maar het enige wat ik van hen los kon krijgen is dat de gele Lumia slecht leverbaar is. Dat wist ik zelf onderhand ook wel.

Iemand die toevallig meer informatie heeft over de gele Lumia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrijt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 13:04
Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 10:28:
Op 29-11-2012 heb ik een gele Lumia 920 ge-preordered bij bol.com. Van wat ik op internet had gelezen had ik begrepen dat mensen die hem voor 1-12 hadden besteld, hem gewoon op de release datum binnen zouden moeten hebben. Ik heb dit ook voorgelegd aan de klantenservice, maar het enige wat ik van hen los kon krijgen is dat de gele Lumia slecht leverbaar is. Dat wist ik zelf onderhand ook wel.

Iemand die toevallig meer informatie heeft over de gele Lumia?
Ik heb hem op 1-12 besteld, en heb gevraagd aan CB waarom hij nog niet geleverd is. Ze vertelden mij dat ze slechts 10 gele lumia's hadden gekregen... De kans dat je er 1 gekregen zou hebben is dus echt minimaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earry
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 07:39
Ongelofelijk, gisteren een witte besteld bij Bol.com en inmiddels is 'ie al onderweg naar mij :-D
Gele bij CB maar geannuleerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phonehouse heeft er denk ik 200 op voorraad (zwart). Noem een plaats en dan zeg ik welke vestiging ze op voorraad heeft in de buurt ;)!

Overigens komen alle kleuren van de 820 binnenkort ook zo te zien :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix_555
Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 11:44:
Phonehouse heeft er denk ik 200 op voorraad (zwart). Noem een plaats en dan zeg ik welke vestiging ze op voorraad heeft in de buurt ;)!

Enige kans dat je kan zien over er rode zijn? (regio amsterdam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^Nope alleen de zwarte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deadlymayhem
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-09 16:49
Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 11:44:

Enig idee of deze er is in de buurt van Nijmegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nijmegen zelf en Arnhem. Even bellen naar de shops daar want kan gereserveerd zijn natuurlijk.

Doe allemaal maar via persoonlijk bericht, want anders wordt dit een erg vol topic terwijl het persoonlijk advies is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scripted
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-06 20:03
@Ryffa Zwolle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Offtopic en flamen, dus weg.

[ Voor 113% gewijzigd door janvanduschoten op 19-01-2013 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Laatst online: 13:24
Zie hierboven.

[ Voor 96% gewijzigd door janvanduschoten op 19-01-2013 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Offtopic, dus weg.

[ Voor 100% gewijzigd door janvanduschoten op 19-01-2013 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Knip

[ Voor 97% gewijzigd door janvanduschoten op 19-01-2013 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeAsm
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-08 14:05
Iemand enig idee of het mogelijk is een Lumia 920 zwart maandag te bestellen en voor 15 Februari binnen te hebben?
Welke winkels schatten jullie de grootste kans? mag online, telefoon of langsgaan. Ik zit in Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knip

[ Voor 94% gewijzigd door janvanduschoten op 19-01-2013 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
CodeAsm schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 13:34:
Iemand enig idee of het mogelijk is een Lumia 920 zwart maandag te bestellen en voor 15 Februari binnen te hebben?
Welke winkels schatten jullie de grootste kans? mag online, telefoon of langsgaan. Ik zit in Amsterdam.
Even langs de Phonehouse gaan, grote kans dat je hem direct mee kunt nemen. Als je een paar posts terug had gelezen had je dat ook al kunnen zien.

Knip

[ Voor 27% gewijzigd door janvanduschoten op 19-01-2013 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Insert12 schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 13:44:
[...]

Even langs de Phonehouse gaan, grote kans dat je hem direct mee kunt nemen. Als je een paar posts terug had gelezen had je dat ook al kunnen zien.

[...]

Meelezen.
Klopt Phone House Amstelveen heeft hem op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeAsm
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-08 14:05
Nice, thx. ik ga maandag effe bellen dan kan mn Baas de aankoop doen. En over terug lezen, het leek idd bij de PH, maar ik wilde echt effe checken. Nogmaals bedankt :D

(Mocht er echt iemand hier zijn en Android nicer vinden, de Jiayu G3 had ik bijna besteld.) maar ja, kwaliteit Nokia 8D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CodeAsm schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 14:01:
Nice, thx. ik ga maandag effe bellen dan kan mn Baas de aankoop doen. En over terug lezen, het leek idd bij de PH, maar ik wilde echt effe checken. Nogmaals bedankt :D

(Mocht er echt iemand hier zijn en Android nicer vinden, de Jiayu G3 had ik bijna besteld.) maar ja, kwaliteit Nokia 8D
Aha de Jiayu G3 heeft mijn broertje.
Op zich een aardig toestel voor 140 euro. Maar de camera is prut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
Offtopic, dus weg.

[ Voor 95% gewijzigd door janvanduschoten op 19-01-2013 14:47 ]

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
  • Laatst online: 21-08 13:59
Stinu schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 16:54:
[...]

Eindelijk beweging na bijna 48 uur. De status is nu "pakket is in sorteercentrum".

Heeft iemand enig idee of kiala ook transport van pakketten doet in weekends?
Vind enkel terug dat de afhaalpunten geopend zijn, maar niet het transport.
Ik heb de mijne ook nog niet ontvangen... ik weet wel dat kiala transport (in België toch) op zaterdag werkt en dus niet enkel de afhaalpunten... ik hoop vandaag nog bericht te krijgen, anders wordt het volgende week. :'(

Galaxy S23 ultra / Galaxy TAB S5e / Surface Pro (i7-512-16)

Pagina: 1 ... 24 ... 40 Laatste

Let op:
Als er iemand een toestel binnen heeft dan wordt dat hier vanzelf gemeld, daar hoeft niet steeds om te worden gevraagd. Kijk ook eerst of of datgene wat je wilt vragen/melden al niet is gepost omdat er erg veel hetzelfde voorbij komt en dat is niet de bedoeling.

Zoeken doe je met de zoekbalk bovenaan de pagina, gebruik die eerst :)

Offtopic of inzetloze posts krijgen vanaf nu direct een *schop*.

Wie welke waar heeft besteld kun je vinden in dit Skydrive document.