Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klimi1
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 29-12-2024
Ik heb een gele bestelt bij Bol.com, maar ik lees niks op het forum van mensen die deze ontvangen hebben noch in het SkyDrive document.

Dus heeft er iemand al één ontvangen of heeft iemand hier iets meer informatie over ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faasnl
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-04 21:44
Ik heb zojuist de rode besteld bij de Wehkamp (los zonder abo). Nooit gedacht dat ik daar mijn nieuwe telefoon zou bestellen. Blijkbaar is er een voorraadje rode en witte, want die staan op 2 a 3 dagen levertijd, terwijl de zwarte en gele >5 weken is. Ik zal em in het Skydrive document erbij zetten en jullie op de hoogte houden.

Vandaag trouwens nog navraag gedaan in Utrecht bij de Belcompany en Mediamarkt, maar beiden kregen bijzonder weinig van Nokia te horen naar eigen zeggen. Belcompany wist bijvoorbeeld ook niet welke kleuren ze zouden krijgen, en ze hopen er volgende week een paar te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• windows8fan
  • Laatst online: 07-04 23:56
Ik heb net een zwarte lumia 920 bij de lokale Phonehouse gekocht. Deze hadden ze vanmorgen binnen gekregen. Dit was tot nu toe de eerste en enige (voor LessRam) die ze hadden binnen gekregen.

Ik heb gelijk maar mijn bestelling bij de Centralpoint geannuleerd.

[ Voor 6% gewijzigd door windows8fan op 19-01-2013 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-08 14:31
windows8fan schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 15:52:
Ik heb net een zwarte lumia 920 bij de lokale Phonehouse gekocht. Deze hadden ze vanmorgen binnen gekregen. Dit was tot nu toe de eerste en enigste die ze hadden binnen gekregen.
Waren de anderen niet zo enig? ;)

Don't rely on their truth alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazmaniankoala
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-09 13:44
Gisterenochtend de witte besteld bij bol.com en vandaag al geleverd.
Ik ben weer een blij mens.

Nokia XR20 / smart BRABUS. Een mens kan met weinig ook tevreden zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bacardifrans
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 21:27
wie weet waar ik in omgeving Utrecht een rode 920 kan scoren?
dit icm een abo.
mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
Ik heb net nog even naar het Skydrive document gekeken. Ik ben benieuwd of er dinsdag (of woensdag) tenminste 9 tweakers blij zullen zijn met de leveringing van rode Lumia 920. Allemaal besteld bij CB en staat op 22-1 verwacht. Waaronder ikzelf. :P

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasplank1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:07
Toepus schreef op zondag 20 januari 2013 @ 11:42:
Ik heb net nog even naar het Skydrive document gekeken. Ik ben benieuwd of er dinsdag (of woensdag) tenminste 9 tweakers blij zullen zijn met de leveringing van rode Lumia 920. Allemaal besteld bij CB en staat op 22-1 verwacht. Waaronder ikzelf. :P
dat hoop ik wel. ik ga morgen coolblue eventjes bellen, of een berichtje op fb sturen, en dan hoop ik uitsluitsel te krijgen

( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• las3r
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-09 16:29
op http://www.gsmacties.nl/n...kocht-op-dag-van-release/ stond dat "studentmobiel" de gele op de 17e geleverd zou krijgen. Ik heb de 10e besteld, echter nog niets gehoord.

Als reactie op mijn vragend mailtje kreeg ik "we hopen zo snel mogelijk uit te leveren" - afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-12-2024
Hou er ook rekening mee met het transport met dit weer he. Ze kunnen later komen.

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perfectshot
  • Laatst online: 27-08 11:47
las3r schreef op zondag 20 januari 2013 @ 12:20:
op http://www.gsmacties.nl/n...kocht-op-dag-van-release/ stond dat "studentmobiel" de gele op de 17e geleverd zou krijgen. Ik heb de 10e besteld, echter nog niets gehoord.

Als reactie op mijn vragend mailtje kreeg ik "we hopen zo snel mogelijk uit te leveren" - afwachten dus.
In het mailtje die ik kreeg van Studentmobiel stond dat we 1 tot 2 weken nog moesten wachten. dat zeide ze dan op 10 januari. Laten we hopen dat het aankomende week is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix_555
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-08 18:56
kaasplank1 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 12:06:
[...]

dat hoop ik wel. ik ga morgen coolblue eventjes bellen, of een berichtje op fb sturen, en dan hoop ik uitsluitsel te krijgen
Laat ons weten! ben echt benieuwd... Vind het echt vreemd dat ze helemaal geen 1 rode hebben gekregen..
Ik heb 27-11 besteld dus ik zou dan wel eentje moeten krijgen als ze eentje binnen hadden gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-08 13:59
shizoframia schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 14:54:
[...]

Ik heb de mijne ook nog niet ontvangen... ik weet wel dat kiala transport (in België toch) op zaterdag werkt en dus niet enkel de afhaalpunten... ik hoop vandaag nog bericht te krijgen, anders wordt het volgende week. :'(
Gisteren ongeveer een uurtje na bovenstaand bericht heb ik de witte L920 mogen gaan afhalen. :P Kiala/Bol.com doet er naar België dus 2 dagen over.

Galaxy S23 ultra / Galaxy TAB S5e / Surface Pro (i7-512-16)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasplank1
phoenix_555 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 14:06:
[...]

Laat ons weten! ben echt benieuwd... Vind het echt vreemd dat ze helemaal geen 1 rode hebben gekregen..
Ik heb 27-11 besteld dus ik zou dan wel eentje moeten krijgen als ze eentje binnen hadden gekregen.
ik heb een berichtje gestuurd op facebook, daar hebben ze me gezegd dat ze het niet zeker weten. En dat ik morgen moet bellen(of wordt gebeld maar ik heb de hele dag tentamens dus ik ben waarschijnlijk niet bereikbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk zit ik bij de eerste lading van overmorgen. Dat zou wel leuk zijn op mijn verjaardag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
2 weken geleden is er gebruik gemaakt van die Vodafone aanbieding van CB die dus niet door is gegaan.
Nou moet het er toch eens van komen om er een te bestellen maar zoals gebruikelijk is het aanbod nauwelijks door te spitten. Iets van 200-300 minuten, paar sms en zo'n 200MB data moet genoeg zijn maar daar betaal je makkelijk gemiddeld €40-50 p/maand voor met een toestelprijs van zo'n €180-300 (bij 24 maanden!). Hij zit nu bij Vodafone.

Is er niets langsgekomen wat enigszins aantrekkelijk hiervoor is of moet hij het toestel maar gewoon los kopen i.c.m. sim-only? Nog nooit heeft iemand hier voor los toestel gekozen omdat abbo toch degelijk goedkoper was maar ik vnd die prijzen nu wel erg :X worden.
Los toestel à €600 + sim only à €15 is over 24 maanden zo'n €960. Een beetje gelijkwaardig abbo i.c.m. telefoon is ongeveer net zo duur of (veel) duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Piet91 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:43:
2 weken geleden is er gebruik gemaakt van die Vodafone aanbieding van CB die dus niet door is gegaan.
Nou moet het er toch eens van komen om er een te bestellen maar zoals gebruikelijk is het aanbod nauwelijks door te spitten. Iets van 200-300 minuten, paar sms en zo'n 200MB data moet genoeg zijn maar daar betaal je makkelijk gemiddeld €40 p/maand voor met een toestelprijs van zo'n €180-300 (bij 24 maanden!).

Is er niets langsgekomen wat enigszins aantrekkelijk hiervoor is of moet hij het toestel maar gewoon los kopen i.c.m. sim-only? Nog nooit heeft iemand hier voor los toestel gekozen omdat abbo toch degelijk goedkoper was maar ik vnd die prijzen nu wel erg :X worden.
Los toestel à €600 + sim only à €15 is over 24 maanden zo'n €960. Een beetje gelijkwaardig abbo i.c.m. telefoon is ongeveer net zo duur of (veel) duurder.
Ik heb onlangs een tele2 abbo 1 jaar 55 p/m met een bijbetaling van 36 euro gedaan.. Ook wel een nette prijs vind ik zelf/. 450 minuten en 1.5gb.

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De phonehouse heeft hem volgens de site op voorraad alleen probleem is met vodafone verlenging betaal ik 260 voor toestel terwijl bij coolblue 160. Dat is me die 100 extra ook weer niet waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wehkamp heeft zowel bij de Rode als bij de Witte een levertijd van < 3 dagen. Dus degenen die nog niet/laat besteld hebben; pak je kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:32

defcon84

Multipass?

de rode staat weer op Levertijd: >5 weken
denk dat ik men bestelling bij bol.com wel even laat staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Laatst online: 09:06
nou Ik heb hem binnen ondanks de priority code.

Donderdag gereserveerd bij the phonehouse utrecht Zaterdag kon ik hem al ophalen.

Ben wel erg blij met het toestel dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

welke kleur? wit wss.. die hadden ze bij de hi winkel in Utrecht ook nog op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Laatst online: 09:06
defcon84 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 10:04:
welke kleur? wit wss.. die hadden ze bij de hi winkel in Utrecht ook nog op voorraad
Zwart Kon hem met abbo doen of evt los. heb hem uiteindelijk los gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

aaah nice :) hmm blijf toch op de rode wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tslaat nergens op dat de phonehouse zoveel vraagt bij verlenging gewoon 269,99 euro en CB 160 ongelooflijk verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb, na 2 november tevergeefs bij Cyberport en 16 dec. tevergeefs bij Bol besteld te hebben, donderdag een rode besteld bij clove.co.uk. Vandaag wordt hij geleverd. Hij was wel 50 euro duurder zo, maar ik zag het als 50 euro betalen om niet nog een maand te hoeven wachten. (En: schaam je Nokia!)

Er zal wel een oplader zitten die niet past, maar die heb ik toch genoeg.

Voor geinteresseerden: Clove heeft nog rode op voorraad.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2013 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
  • Laatst online: 16-09 08:25
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2013 @ 10:40:
Ik heb, na 2 november tevergeefs bij Cyberport en 16 dec. tevergeefs bij Bol besteld te hebben, donderdag een rode besteld bij clove.co.uk. Vandaag wordt hij geleverd. Hij was wel 50 euro duurder zo, maar ik zag het als 50 euro betalen om niet nog een maand te hoeven wachten. (En: schaam je Nokia!)

Er zal wel een oplader zitten die niet past, maar die heb ik toch genoeg.

Voor geinteresseerden: Clove heeft nog rode op voorraad.
Thanks voor deze goede tip.
Als je hem vandaag binnen heb, laat het even weten!

Zodra de levering bij jouw probleemloos is verlopen, ga ik de rode daar ook bestellen. ;)
Welke bezorger heb jij gekozen Fedex? DHL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ob3lix schreef op maandag 21 januari 2013 @ 11:19:
[...]

Welke bezorger heb jij gekozen Fedex? DHL?
Ik heb FedEx gekozen. Ze zeggen om 6pm te leveren. Ik hoop niet eerder, want dan is er niemand thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zojuist gebeld door Coolblue dat mijn zwarte Lumia klaar ligt :) Hij zou de 29e pas worden geleverd dus dat scheelt alweer 8 dagen...

Heb mezelf ook maar even in het Skydrive doc gezet...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2013 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net gebeld door CB om mijn lumia 920 zwart te leveren, ze komen donderdag avond hem afleveren.
Ik ga donderdag als hij geleverd is het skydrive doc aanpassen.

Kan niet wachten tot hij er is !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashandBurn76
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-09 12:38
Ook ik heb nu eindelijk maar besloten om een L920 te bestellen. Ik heb hem toch maar besteld bij Coolblue, aangezien ik goede ervaringen heb mbt levering en service. Mijn nieuwe L920 zou op 29 jan. geleverd moeten worden. Nu maar afwachten of dat ook daadwerkelijk het geval zal zijn. Maar ik zie net dat er ook al een aantal mensen vandaag een telefoontje hebben gekregen voor levering.

Ben benieuwd! Ik heb op zich geen haast, maar het kriebelt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoppes
  • Laatst online: 14-09-2024
Nog niemand bericht van CB dat de rode morgen wordt afgeleverd? Dit was toch de laatste planning die ze mij doorgaven.

Lumia 920 rood CB 27-12-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cezus
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 13:00
Phonehouse rond Arnhem heeft geen 920 zwart (los toestel) meer lokaal liggen. Phonehouse Makro Nijmegen heeft mij vertelt dat zij morgen of overmorgen 920 zwart binnen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
jojoppes schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:23:
Nog niemand bericht van CB dat de rode morgen wordt afgeleverd? Dit was toch de laatste planning die ze mij doorgaven.
Denk dat ze morgen wel zullen bellen, ik wacht ook met spanning af, maar ik heb pas 3-1 besteld, dus misschien zit ik bij de batch later van de week ipv morgen al. Maar ik hoop op morgen!

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• las3r
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-09 16:29
Ik hoor net van studentmobiel dat de levering gelelumia's voor het eind van deze maand verwacht wordt. We wachten nog rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
jojoppes schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:23:
Ik heb net gebeld met CB, ze verwachten de rode vanmiddag. Daarna wordt je gebeld voor leveringsafspraak. Tenminste als ze geleverd worden dat is nog maar de vraag. :F

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoppes
  • Laatst online: 14-09-2024
Toepus schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:45:
[...]

Ik heb net gebeld met CB, ze verwachten de rode vanmiddag. Daarna wordt je gebeld voor leveringsafspraak. Tenminste als ze geleverd worden dat is nog maar de vraag. :F
OK bedankt voor de informatie... Nu maar hopen dat ze niet bellen als ik in vergadering zit vanmiddag van 15.00 tot 17.00 ;) ! Als ze bellen.....

Lumia 920 rood CB 27-12-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
jojoppes schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:47:
[...]

OK bedankt voor de informatie... Nu maar hopen dat ze niet bellen als ik in vergadering zit vanmiddag van 15.00 tot 17.00 ;) ! Als ze bellen.....
Ik zit met hetzelfde probleem, heb middagdienst. :| Ik heb ze gevraagd bgg de voicemail in te spreken zodat ik kan terugbellen. :*)

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy1
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 06:48
Heb mijn 920 op 8-1 besteld. Hopelijk komt hij ook eerder binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BOCmetalhead
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07 14:17
vandaag weer BOL gesproken over de levering van mijn zwarte lumia 920 maar ze blijven maar het zelfde herhalen. geen levertijd bekend enz enz enz.

nog geduldig afwachten dus maar.

Metal to the bone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnenkort is die Mediamarkt BTW-actie er weer, zou dit ook gelden op de Lumia 920?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2013 @ 14:05:
Binnenkort is die Mediamarkt BTW-actie er weer, zou dit ook gelden op de Lumia 920?
Dacht ik ook al aan. In de winkel hadden ze hem niet maar de actie zou voor alle telefoons gelden behalve iphone`s. net even op internet gekeken... helaas
http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/btw-voorwaarden.html

Uitgezonderd van de BTW actie zijn:
Telecom en navigatie:
Alle Apple iPhones
Beltegoed kaarten en abonnementen
Nokia Lumia 820 en Lumia 920

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy1
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 06:48
Lumia 920 is uitgezonderd van de BTW actie, zie http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/btw-voorwaarden.html.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat de prijs van 599 blijft tot de oplader actie voorbij is... daarom zal mediamarkt ook niet mogen dalen met de prijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-08 14:31
Zolang er nog meer bestellingen zijn dan er voorraad is (al dan niet kunstmatig in stand gehbouden) zal de prijs echt niet dalen. Zelf heb ik ingezet op 100 euro minder, maar de dat zal nog wel even duren.

Don't rely on their truth alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had gehoopt dat die in duitsland al wel in prijs zou dalen maar daar gaan ze zelfs voor meer dan 600 over de toonbank... idioot duur. zal hier ook nog wel even duren inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
  • Laatst online: 01-08 13:15
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2013 @ 14:38:
ik had gehoopt dat die in duitsland al wel in prijs zou dalen maar daar gaan ze zelfs voor meer dan 600 over de toonbank... idioot duur. zal hier ook nog wel even duren inderdaad.
Saturn voor 650 euro in duitsland...

Soms zit het tegen, soms zit het mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Op reacties van mensen over de rode L920 op CB twitter hebben ze het alleen over een levering morgen. En dat ze er morgen een aantal krijgen. Laten we het hopen!. Zou natuurlijk mooi zijn als er vandaag een levering was en morgen nog 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ob3lix schreef op maandag 21 januari 2013 @ 11:19:
[...]
Als je hem vandaag binnen heb, laat het even weten!
Hij is binnen. Inderdaad met engelse stekker, maar los usb kabeltje erbij en verder helemaal prima in orde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:20
Wim-Bart schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 11:28:
offtopic:
Nou nou nou, eerst een iPhone 5 afgelopen winter, en nu weer een Lumia, ook nog met de hele zaak naar Barcelona.... Het kan niet op daar.... Alleen jammer dat er mensen zijn die andere zaken toch even wat belangrijker vinden dan dat soort zaken ;)
offtopic:
Nou.. die Iphone 5 kan ik me toch niet herinneren, die hebben we niet gekregen. Er zijn wel medewerkers die tegen een betaling die konden inruilen naar een iPhone 4. Laaste bedrijfs telefoon is een iPhone 3G die 3 jaar geleden in het hele bedrijf is uitgerold. Maar Barcelona was wel leuk ja ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Senaxx op 21-01-2013 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2013 @ 15:32:
[...]

Hij is binnen. Inderdaad met engelse stekker, maar los usb kabeltje erbij en verder helemaal prima in orde!
Top, ga ik hem vanavond daar ook bestellen.
Of de rode moet bij CB te bestellen zijn, maar ik ga er vanuit dat als ik nu bestel, dat ik niet van die levering kan mee genieten. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben mensen al wat ondernomen van de Gele?
Ik heb deze besteld bij Bol.com, maar mijn iphone begeeft het ondertussen al zo'n beetje...

Hopelijk komt hij echt optijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al ergens buiten Hong Kong de grijze Lumia opgedoken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
We zitten allemaal ons druk te maken om de kleuren, maar zijn er geen goede sites die 'originele' backcovers leveren?
Of is dit lastig te monteren? (heb me er niet echt in verdiept)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saint2Saint
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07:40
Ik heb op 8 december de rode besteld via algebeld, zojuist bericht dat hij verzonden is via postnl.

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ob3lix schreef op maandag 21 januari 2013 @ 16:06:
We zitten allemaal ons druk te maken om de kleuren, maar zijn er geen goede sites die 'originele' backcovers leveren?
Of is dit lastig te monteren? (heb me er niet echt in verdiept)
Is vast niet lastig te monteren, maar de Lumia is moeilijk te beschadigen dus ik heb em liever zonder backcover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perfectshot
Saint2Saint schreef op maandag 21 januari 2013 @ 16:13:
Ik heb op 8 december de rode besteld via algebeld, zojuist bericht dat hij verzonden is via postnl.
bij wie had je de rode besteld als ik vragen mag? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
Perfectshot schreef op maandag 21 januari 2013 @ 16:15:
[...]

Algebeld,

Staat er toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Perfectshot schreef op maandag 21 januari 2013 @ 16:15:
[...]

Zoals hij in zijn zin zei :-) :P , hij heeft hem besteld via http://www.algebeld.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perfectshot
pfft ben ok overheen gelezen sorry 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 11:12
GokuSsj schreef op maandag 21 januari 2013 @ 16:17:
[...]

Zoals hij in zijn zin zei :-) :P , hij heeft hem besteld via http://www.algebeld.nl
Ik zie dat ze daar die Ativ S op voorraad hebben, die komt toch pas in maart?

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
spenky schreef op maandag 21 januari 2013 @ 16:20:
[...]

Ik zie dat ze daar die Ativ S op voorraad hebben, die komt toch pas in maart?
Er staat dat hij op voorraad is op het beginscherm, maar zodra je er op klikt staat er:

wacht eind januari 2013! Pre-oder nu om als eerste het toestel te ontvangen!

Bij de L920 staat er:
Verwacht begin februari 2013! Pre-order nu om als eerste het toestel te ontvangen!

[ Voor 12% gewijzigd door MarcHealthy op 21-01-2013 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix_555
Mijn rode bij cb staat wordt ingepakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
phoenix_555 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 16:26:
Lucky you!, dat is goed nieuws!, Heb mijn rode L920 besteld op 6/1. Hoop dat ik morgen ook gebeld word.

Overal waar ik heenga, neem ik mijn mobiel mee voor het geval dat ze bellen :9

[ Voor 13% gewijzigd door MarcHealthy op 21-01-2013 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nokia is dus hard aan het werk om Lumia's te produceren. Er werd toch gezegd dat veel mensen tot maart moesten wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:59
Wanneer besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens het bestandje 27-11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubs
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-07 15:28
He, bah... lees dit op de twitter van Coolblue:

"Ze worden vandaag bij ons verwacht en morgen zouden zij dan bij de gelukkigen moeten aankomen."

"Inderdaad gelukkigen, want we kunnen niet alle pre-orders allemaal uitleveren. We krijgen simpelweg niet genoeg geleverd."

EDIT: afgelopen vrijdag ben ik bij Coolblue geweest in Rotterdam voor een andere bestelling, maar de Lumia kwam even ter sprake, helaas zei de medewerker van Coolblue dat ze VOORLOPIG nog niet binnen zouden komen... Wist niet wat hij daarmee bedoelde omdat morgen een uitlevering beloofd was...

[ Voor 35% gewijzigd door Rubs op 21-01-2013 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unlocked-mobiles.com heeft de rode ook op voorraad en is 25 pond goedkoper dan Clove:

http://www.unlocked-mobil...920-sim-free-p-84277.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:59
Zie nu in mijn bestelstatus dat ie 07-02 geleverd zou worden. Rode, met pre-orderdatum 22-12.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Rubs schreef op maandag 21 januari 2013 @ 16:38:
He, bah... lees dit op de twitter van Coolblue:

"Ze worden vandaag bij ons verwacht en morgen zouden zij dan bij de gelukkigen moeten aankomen."

"Inderdaad gelukkigen, want we kunnen niet alle pre-orders allemaal uitleveren. We krijgen simpelweg niet genoeg geleverd."

EDIT: afgelopen vrijdag ben ik bij Coolblue geweest in Rotterdam voor een andere bestelling, maar de Lumia kwam even ter sprake, helaas zei de medewerker van Coolblue dat ze VOORLOPIG nog niet binnen zouden komen... Wist niet wat hij daarmee bedoelde omdat morgen een uitlevering beloofd was...
Ben benieuwd wanneer ze weer een lading binnen krijgen...zal wel 29/01 gaan worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasplank1
gefeliciteerd!

wel belachelijk van CB dat ze mijne niet uitleveren(ik heb 10 dagen eerder besteld), net gebeld en toen kreeg ik een meneer aan de telefoon dat hij me kon verzekeren dat het op volgorde van bestellen gaat. En dat de mensen die niet bij deze levering zitten nog een mail krijgen over ze weer kunnen wachten op de volgende(veeltekleine, dat zei hij niet maar dat denk ik) levering. pff

edit, klopt niet wat ik zeg, ik had me vergist in maand ;)

[ Voor 6% gewijzigd door kaasplank1 op 21-01-2013 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-12-2024
De mijne ook op 7 febr. Besteld op 8 dec. (Rood).das balen.
Kan iemand de data op de lijst wijzigen?

[ Voor 26% gewijzigd door truffel50 op 21-01-2013 17:35 ]

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klimi1
  • Laatst online: 29-12-2024
Heeft dan echt niemand informatie over de gele ? Bij bol.com ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

Net sms van CB:
We hebben uw PDAshop.nl-bestelling (80xxxxx) ingepakt. We houden u verder op de hoogte via e-mail.
Email:
Uw bestelling bij PDAshop.nl met ordernummer 80xxxxx is zojuist ingepakt. Vanavond rond 23.15 uur wordt uw bestelling verzonden en ontvangt u een verzendbevestiging.
Rode 31-11-12 besteld...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klimi1 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 17:36:
Heeft dan echt niemand informatie over de gele ? Bij bol.com ?
Blijkbaar niet, bel eens naar bol.com zou ik zeggen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMPJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09 16:45
Mailtje van CB...
Nogmaals hartelijk dank voor uw bestelling bij PDAshop.nl.

Uw order is helaas vertraagd, een product uit uw bestelling is pas later leverbaar:

NIEUWE LEVERDATUM 13-02-2013
----------------------------------------------------------------
Nokia Lumia 920 Zwart
08-01 besteld... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
TMPJ schreef op maandag 21 januari 2013 @ 18:08:
Mailtje van CB...

[...]

Ik heb geen mail ontvangen? Heb een gele besteld?

Heb jij al 2x zn mail ontvangen?

[ Voor 7% gewijzigd door spenky op 21-01-2013 18:18 ]

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TMPJ schreef op maandag 21 januari 2013 @ 18:08:
Mailtje van CB...

[...]

ik heb hem ook gehad is een automatisch mailtje van coolblue
mijn afleverdatum staat voor donderdag ik heb al een afspaak voor levering.
ik denk niet dat alle preorders hier last van hebben ik had op 5-1 besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:40

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Coolblue kan dood donderen, dat ze zich zo laten behandelen door Nokia. Ik annuleer, en nooit meer bestel ik bij Coolblue. Leverproblemen prima, maar data blijven veranderen, zijn ze gek geworden? Ze weten toch hoeveel er besteld zijn? Ik mag toch aannemen dat ze weten wanneer ze X toestellen binnenkrijgen? Wat een amateurs, zowel bij Coolblue als bij Nokia. Prutsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

beschuit schreef op maandag 21 januari 2013 @ 18:20:
Coolblue kan dood donderen, dat ze zich zo laten behandelen door Nokia. Ik annuleer, en nooit meer bestel ik bij Coolblue. Leverproblemen prima, maar data blijven veranderen, zijn ze gek geworden? Ze weten toch hoeveel er besteld zijn? Ik mag toch aannemen dat ze weten wanneer ze X toestellen binnenkrijgen? Wat een amateurs, zowel bij Coolblue als bij Nokia. Prutsers.
Ik denk dat de 'schuld' eerder bij Nokia ligt, en niet bij Coolblue. Kijk ook naar andere (Bol.com en Wehkamp en zo) die ook steeds uitverkocht zijn.

Nokia kan er wat mij betreft ook niet veel aan doen. De schuld ligt bij ons. Wij willen massaal de Lumia 920 hebben wat een voorzichtige Nokia niet had zien aankomen.

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
Ik zie dat de afleverdata op de site ook zijn aangepast bij cb..

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon bij PhoneHouse halen, daar zijn er vast nog een paar voor jullie ;)!

Ik begrijp de frustratie. Stuur daarom even een persoonlijk bericht om te weten of de Phonehouse bij jou in de buurt er 1 op voorraad heeft, of bel zelf even naar de betreffende shop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMPJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09 16:45
Alleen kost me dat 150 euro extra in tegenstelling tot Coolblue. Weet niet wat ik erger vind, langer wachten of een gat in mijn portemonnee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
TMPJ schreef op maandag 21 januari 2013 @ 18:31:
Alleen kost me dat 150 euro extra in tegenstelling tot Coolblue. Weet niet wat ik erger vind, langer wachten of een gat in mijn portemonnee ;)
Gat in m'n portomonee die extra tijd wachten is klote maarje krijgt hem wel, 150 euro omdat je ongeduldig bent vind ik idioot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ja als je 'm met Tele2 of HollandsNieuwe wil zonder klantenservice en dramatische dekking dan moet je het zelf weten ;)!

Nee oké, grapje, ik snap best dat 150 euro een groot bedrag is. Ik wil alleen helpen voor degenen die toch al een normale abo willen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faasnl
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-04 21:44
Faasnl schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 14:58:
Ik heb zojuist de rode besteld bij de Wehkamp (los zonder abo). Nooit gedacht dat ik daar mijn nieuwe telefoon zou bestellen. Blijkbaar is er een voorraadje rode en witte, want die staan op 2 a 3 dagen levertijd, terwijl de zwarte en gele >5 weken is. Ik zal em in het Skydrive document erbij zetten en jullie op de hoogte houden.

Vandaag trouwens nog navraag gedaan in Utrecht bij de Belcompany en Mediamarkt, maar beiden kregen bijzonder weinig van Nokia te horen naar eigen zeggen. Belcompany wist bijvoorbeeld ook niet welke kleuren ze zouden krijgen, en ze hopen er volgende week een paar te hebben.
Ik zag vandaag ineens dat bij de Wehkamp de levertijd bij de bestelstatus was veranderd van 2-3 werkdagen naar >5 weken. Even gebeld met de klantenservice en daar hadden ze het zelfs over 22(!) weken. Dus daar maar geannuleerd en net bij Alternate besteld. Nog wel even met ze gebeld, ze hadden een paar rode op voorraad, er waren er al een stuk of 7 verkocht en er lagen er nog een paar. En als het goed is zit ik daar nu bij. Ik zal dit straks ook ff in het Skydrive document aanpassen. Als het goed is komt de rode variant morgen dus morgen binnen. Nice! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix_555
Swerfer schreef op maandag 21 januari 2013 @ 17:43:
Net sms van CB:

[...]

Email:

[...]

Rode 31-11-12 besteld...
Same here, ik neem aan dat ik hem morgen heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northside
  • Laatst online: 29-06-2023
Swerfer schreef op maandag 21 januari 2013 @ 18:23:
Ik denk dat de 'schuld' eerder bij Nokia ligt, en niet bij Coolblue. Kijk ook naar andere (Bol.com en Wehkamp en zo) die ook steeds uitverkocht zijn.

Nokia kan er wat mij betreft ook niet veel aan doen. De schuld ligt bij ons. Wij willen massaal de Lumia 920 hebben wat een voorzichtige Nokia niet had zien aankomen.
Een bedrijf plaatst een product op de markt, kan vervolgens niet leveren, en dat is dan de schuld van de consument? Natuurlijk...

En de schuld voor deze ontzettend gebrekkige communicatie leg ik ook gewoon waar het hoort, bij Coolblue. Getuigt van slechte bedrijfsvoering als je nu voor de 2e keer 1 dag van te voren je klanten moet teleurstellen.

Ook ik heb dus de mail ontvangen. 03/12 een rode besteld, dus hoopte redelijk vooraan in de rij te staan, maar helaas... 13/02/2013 nu, gewoon even 3 weken er bovenop. Zijn er andere sites die in combinatie met een abonnement deze week kunnen leveren (hoeft niet per se rood te zijn)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Laatst online: 01:20

SomerenV

It's something!

Northside schreef op maandag 21 januari 2013 @ 19:04:
[...]

Een bedrijf plaatst een product op de markt, kan vervolgens niet leveren, en dat is dan de schuld van de consument? Natuurlijk...

En de schuld voor deze ontzettend gebrekkige communicatie leg ik ook gewoon waar het hoort, bij Coolblue. Getuigt van slechte bedrijfsvoering als je nu voor de 2e keer 1 dag van te voren je klanten moet teleurstellen.

Ook ik heb dus de mail ontvangen. 03/12 een rode besteld, dus hoopte redelijk vooraan in de rij te staan, maar helaas... 13/02/2013 nu, gewoon even 3 weken er bovenop. Zijn er andere sites die in combinatie met een abonnement deze week kunnen leveren (hoeft niet per se rood te zijn)?
De schuld van de gebrekkige communicatie ligt bij Nokia, niet bij Coolblue. Ik heb vorige week heen en weer zitten mailen met meerdere winkels en providers en allemaal komen ze met hetzelfde antwoord: "we hebben contact opgenomen met onze leverancier en die verwacht dat er op datum x en y geleverd wordt." De winkels weten gewoon niks, en dat komt (neem ik aan) door Nokia.

Wat productie bij Nokia betreft:
De Lumia 800 had een succes moeten worden. Veel marketing, veel reclame. Er werd veel geproduceerd maar de consument zag er niet zo veel in. Resultaat: gigantische overschotten en prijzen die heel ver naar beneden daalden.

Over de Lumia 920 waren de pers en consument voorzichtig positief. Deze keer relatief weinig marketing en reclame (althans in Nederland). Productie kon pas laat beginnen vanwege de late levering van Windows Phone 8 en productie werd waarschijnlijk laag gehouden om een situatie zoals bij de Lumia 800 te voorkomen. Uiteindelijk blijkt de 920 in tegenstelling tot de 800 wél een enorm succes en loopt de productie ver achter op de vraag van de consument. De consument is massaal op de L920 gesprongen met het tekort als gevolg. Niemand heeft hier echter echt 'schuld'. Als consument zijn we echter wel mede verantwoordelijk voor de tekorten, maar bij die tekorten komen meerdere factoren kijken.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
Northside schreef op maandag 21 januari 2013 @ 19:04:
[...]

Precies om de reden die jij in je laatste zin zegt doen ze dat, als ze zeggen hopelijk kunnen we over 2 weken weer leveren dan denk je ''oh ik kan wel ff wachten'' Maar wanneer ze zeggen ja waarschijnlijk medio maart (zoals bol.com) annuleer je de bestelling en bestel je hem ergens anders waar je even lang moet wachten.

Ook zijn de vorige toestellen van Nokia tegengevallen waardoor het juist slim is niet veel te produceren ivm een eventuele tegenvaller en ze niet met warenhuizen vol blijven zitten. Dat het nu een groot succes is, kan nokia niet veel aan doen dan de productie op te schroeven wat ze inmiddels gedaan hebben.

Verder is het 2x verlengen wat jij zegt nog altijd beter dan helemaal niks van zich laten horen en het gewoon niet leveren, als de winkel niet weet wanneer ze de levering kunnen verwachten nemen ze het zekere voor het onzekere om niemand valse hoop te geven. Ook kan er ondertussen iets gebeurd zijn? Vrachtwagen verongelukt/overvallen fabriek in de fik gegaan? Allemaal omstandigheden waar je geen rekening mee kan houden.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb ook nog steeds mijn telefoon niet en wil hem ook erg graag hebben maar om nou boos te worden op de winkel vind ik zo'n onzin. Er zijn natuurlijk ook fouten gemaakt door de winkel maar geloof me die winkels willen het liefst zo snel mogelijk alles uitleveren om de klanten tevreden te houden en als mensen nog niet betaald hebben, het geld te innen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northside
DarkHunterNL schreef op maandag 21 januari 2013 @ 19:16:
Begrijp me niet verkeerd, ik heb ook nog steeds mijn telefoon niet en wil hem ook erg graag hebben maar om nou boos te worden op de winkel vind ik zo'n onzin. Er zijn natuurlijk ook fouten gemaakt door de winkel maar geloof me die winkels willen het liefst zo snel mogelijk alles uitleveren om de klanten tevreden te houden en als mensen nog niet betaald hebben, het geld te innen.
Ik ken het verhaal, ik ken de achterliggende redenen, ik ken de argumenten, maar ik ben het er gewoon niet mee eens. Nokia heeft in mijn ogen op strategisch niveau een paar aardige blunders gemaakt, zowel op gebied van marktonderzoek als marketing als launchstrategie als productie. En de retailers... ach, laat ik er maar over ophouden.

Is de 920 in welke kleur dan ook ergens te leveren i.c.m. abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Northside schreef op maandag 21 januari 2013 @ 19:29:
[...]

Ik ken het verhaal, ik ken de achterliggende redenen, ik ken de argumenten, maar ik ben het er gewoon niet mee eens. Nokia heeft in mijn ogen op strategisch niveau een paar aardige blunders gemaakt, zowel op gebied van marktonderzoek als marketing als launchstrategie als productie. En de retailers... ach, laat ik er maar over ophouden.

Is de 920 in welke kleur dan ook ergens te leveren i.c.m. abonnement?
De beste stuurlui staan aan wal. Wat de retailers betreft. Hoe wil je boos zijn op hun als ze zelf simpelweg niet weten hoe het zit met de levertijden? Zij krijgen hun data van de leverancier. Meer dan die data weten ze niet.
Op dit moment is het nog niet precies duidelijk wanneer wij de Lumia 920 kunnen gaan leveren.
De verwachting op dit moment is dat we eind januari begin februari opnieuw toestellen ontvangen. Uiteraard hangt dit af van onze leverancier.
Ik heb bericht van onze leverancier gekregen. De levertijd van de Lumia 920 is ook bij hun totaal onbekend.
Drie reacties van drie verschillende retailers en komt allemaal op hetzelfde neer. En dat is niet alleen bij die drie zo, maar dat is bij elke retailer zo. Niemand weet het, alleen Nokia, en die houdt om de een of andere reden de kaken stijf op elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zwarte nokia lumia 920 wordt morgenochtend geleverd. Besteld 04-01-13 CB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northside
SomerenV schreef op maandag 21 januari 2013 @ 19:33:
Drie reacties van drie verschillende retailers en komt allemaal op hetzelfde neer. En dat is niet alleen bij die drie zo, maar dat is bij elke retailer zo. Niemand weet het, alleen Nokia, en die houdt om de een of andere reden de kaken stijf op elkaar.
Dan communiceer je dat naar je klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Northside schreef op maandag 21 januari 2013 @ 19:35:
[...]

Dan communiceer je dat naar je klanten.
Ze communiceren wat ze weten, maar dan worden mensen zoals jij boos op de winkel :X Kortom: hoe ze het ook aanpakken: er zijn altijd mensen die zich genaaid worden door de winkel, de fabrikant of weet ik veel wat nog meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry899
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-07 13:23
SomerenV schreef op maandag 21 januari 2013 @ 19:40:
[...]

Ze communiceren wat ze weten, maar dan worden mensen zoals jij boos op de winkel :X Kortom: hoe ze het ook aanpakken: er zijn altijd mensen die zich genaaid worden door de winkel, de fabrikant of weet ik veel wat nog meer.
Dat ben ik niet helemaal met je eens.
Tot nu toe heb ik data gehoord, die telkens wordt uitgesteld.
Ik heb niet te horen gekregen dat de toko waar ik heb besteld geen idee heeft hoeveel toestellen ze binnen krijgen .etc...

Negatief bericht is ook communicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:40

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Het lijkt me niet dat het produceren en leveren van telefoons erg ingewikkeld is. Je weet exact hoeveel je waar kan produceren. Je weet per dag wat je retailers bestellen. Dus kan je exact aangeven hoeveel toestellen je wanneer aan wie levert. Waarop de retailers hun klanten harde toezeggingen kunnen doen. Zo simpel is het. En dan hebben we het nog niet eens over he feit dat het gewoon een onvoorstelbare faal is om een toestel in september aan te kondigen en half februari pas te leveren.

Voor wat betreft CoolBlue: Ik heb op 06-01 besteld. Ik kreeg op 14-01 een mail dat het toestel geleverd zou worden op 29-01. Waar baseren ze die datum op? Ik neem aan dat Nokie gezegd heeft: Op xx krijgen jullie xx toestellen. Als je dan al weet dat je mij niet op 29-01 levert, zeg dat dan. Dat is gewoon aan het lijntje houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
beschuit schreef op maandag 21 januari 2013 @ 20:01:
Het lijkt me niet dat het produceren en leveren van telefoons erg ingewikkeld is. Je weet exact hoeveel je waar kan produceren. Je weet per dag wat je retailers bestellen. Dus kan je exact aangeven hoeveel toestellen je wanneer aan wie levert. Waarop de retailers hun klanten harde toezeggingen kunnen doen. Zo simpel is het. En dan hebben we het nog niet eens over he feit dat het gewoon een onvoorstelbare faal is om een toestel in september aan te kondigen en half februari pas te leveren.

Voor wat betreft CoolBlue: Ik heb op 06-01 besteld. Ik kreeg op 14-01 een mail dat het toestel geleverd zou worden op 29-01. Waar baseren ze die datum op? Ik neem aan dat Nokie gezegd heeft: Op xx krijgen jullie xx toestellen. Als je dan al weet dat je mij niet op 29-01 levert, zeg dat dan. Dat is gewoon aan het lijntje houden.
Dat is echt onzin, een game wordt bijvoorbeeld soms een jaar van te voren aangekondigd, verder is er ook precies geleverd naar de retailers en die hadden ze ook. Er zou onderweg vertraging ontstaan kunnen zijn maar verder had Nokia niet verwacht EXTRA te moeten produceren + het toestel was in duitsland aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok,

KOGEL DOOR DE KERK!

Net opgehangen met Vodafone:

WITTE OP VOORRAAD!
Meteen bestelling geplaatst..!
normaal 2/3 werkdagen levertijd.
CB zegt (zoals altijd) dat ik hem de 26ste heb..
Ben benieuwd wie eerder is...
Pagina: 1 ... 25 ... 40 Laatste

Let op:
Als er iemand een toestel binnen heeft dan wordt dat hier vanzelf gemeld, daar hoeft niet steeds om te worden gevraagd. Kijk ook eerst of of datgene wat je wilt vragen/melden al niet is gepost omdat er erg veel hetzelfde voorbij komt en dat is niet de bedoeling.

Zoeken doe je met de zoekbalk bovenaan de pagina, gebruik die eerst :)

Offtopic of inzetloze posts krijgen vanaf nu direct een *schop*.

Wie welke waar heeft besteld kun je vinden in dit Skydrive document.