Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colvano
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-09 13:04
Ik zie dat de andere kleuren behalve wit allemaal op 8-10 weken staan. Is het dan wel verstanding om een van de andere kleuren bij Bol.com te bestellen of kan ik beter via ebay e.d. gaan kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:18

SomerenV

It's something!

Devian schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 14:33:
Aangezien we gisteren met ze allen aan het bleren en klagen waren en er een nieuwsbericht aan gewijt moest worden...

Word nu dan ook het nieuwsbericht aangepast/aangemaakt nu blijkt dat er wel geleverd word en de vertraging slechts minimaal lijkt te zijn?

ik vond uberhaubt dat er al snel geklaagd werd en gevraagd werd om een nieuwstopic terwijl we nog niet eens op een halve week vertraging zaten.
Ik heb hier op Tweakers geen nieuwsbericht voorbij zien komen?

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Laatst online: 27-07 11:07
SomerenV schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 14:40:
[...]

Ik heb hier op Tweakers geen nieuwsbericht voorbij zien komen?
Zal dit artikel wel zijn, daarin verwijzen ze ook naar het prijzen en levertijdentopic:
nieuws: Nokia levert Lumia 920 in Nederland met camera-update

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL-Prova
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-04-2021
Devian schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 14:33:
Aangezien we gisteren met ze allen aan het bleren en klagen waren en er een nieuwsbericht aan gewijt moest worden...

Word nu dan ook het nieuwsbericht aangepast/aangemaakt nu blijkt dat er wel geleverd word en de vertraging slechts minimaal lijkt te zijn?

ik vond uberhaubt dat er al snel geklaagd werd en gevraagd werd om een nieuwstopic terwijl we nog niet eens op een halve week vertraging zaten.
Wellicht wordt er wat te snel geklaagd maar dit heeft volgens mij verschillende oorzaken. Enerzijds de ontzettend slechte communicatie omtrent levering van telefoons. Daarnaast is er door een overbrugging van ruim een maand (eind november officieel aankondigen tot aan nu) een enorm spanningsveld opgebouwd onder geintreseerden. Iedereens is benieuwd naar het gevoel, ervaring en wil de telefoon gewoon zo snel mogelijk hebben.
Het feit dat er zo weinig telefoons in omloop lijken te zijn, frustreert gebruikers dat er ondanks de populairiteit van de telefoon het na al die tijd nog slecht geleverd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Wij Nederlanders klagen sowieso heel snel. Ik kan het weten want ik sta alweer 6 jaar als weekendverkoper in een elektronica winkel. Voor de meest kleinste dingen wordt er al gescholden of brieven geschreven..

edit:

Blijkbaar is er veel sneeuw op de weg want mijn 920 is er nog steeds niet.

[ Voor 14% gewijzigd door vali op 16-01-2013 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:33
GokuSsj schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 14:45:
[...]

Zal dit artikel wel zijn, daarin verwijzen ze ook naar het prijzen en levertijdentopic:
nieuws: Nokia levert Lumia 920 in Nederland met camera-update
klopt.
Inmiddels is de Lumia 920 officieel in Nederland uitgebracht, maar dat betekent niet dat geïnteresseerden het toestel kunnen kopen. Diverse webwinkels melden dat er te weinig toestellen zijn om zelfs maar de voorbestellingen te leveren, melden diverse tweakers op GoT. Wanneer de leveringsproblemen zijn opgelost, is onduidelijk.
lijkt misschien een beetje overhaast geplaatst.. toen het aangegeven werd in dit topic dacht ik al bij mezelf... misshcien iets langer wachten met melden dat er niet geleverd word. Zwart en wit lijken nu toch redelijk vlot uitgeleverd te worden bij BOL en CB. The Phone house heeft wellicht zelf te weinig besteld....? (helaas heb ik daar ook besteld, word er niet vrolijk van, schijnvertoning met priority club).

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Ok die van mij is aangekomen. Ik ben een tijd afwezig van deze forum haha :9~ :9~ :9~

Succes iedereen met hun 920! Hopelijk komt die van jullie er ook snel aan.

[ Voor 38% gewijzigd door vali op 16-01-2013 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Voor iedereen waarbij het toestel aangekomen is: vergeet het SkyDrive document niet bij te werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-12-2024
SomerenV schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 15:26:
Voor iedereen waarbij het toestel aangekomen is: vergeet het SkyDrive document niet bij te werken!
Moeilijk om dit bij te werken. ik heb de mijne erop gezet maar ziet er niet uit. Iemand hem ff goed zetten? (ben net begonnen met Windoos 8 moet nog veel leren. :D

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:47

Rick-Jan

always connected

truffel50 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 15:33:
[...]

Moeilijk om dit bij te werken. ik heb de mijne erop gezet maar ziet er niet uit. Iemand hem ff goed zetten? (ben net begonnen met Windoos 8 moet nog veel leren. :D
ff aangepast, ook voor GokuSsj gedaan. wanneer had je hem besteld truffel?
edit: done!

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
  • Laatst online: 02-12-2024
Rick-Jan schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 15:40:
[...]

ff aangepast, ook voor GokuSsj gedaan. wanneer had je hem besteld truffel?
Besteld op 8 dec. 2012. nu nog niets. (verwacht op 22 jan . Thanx.

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanmiddag van CB gekregen:

Hartelijk dank voor uw e-mail met ticketnummer: xxxxxxx

Mijn excuses voor de onduidelijkheid in de communicatie. De meeste recente datum die Nokia zelf aan ons door heeft gegeven is 26 januari voor de witte Nokia Lumia 920.

Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op of bezoek een van onze winkels.

Met vriendelijke groet,

Medewerker Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Vandaag op CB een zwarte besteld i.c.m een Tele 2 abonnement. Zat op T-Mobile en heb hier in Friesland altijd perfecte dekking gehad.

De website meldde dat de verwachte leverdatum 29-01 was, maar direct na bestelling werd ik gebeld dat ik het toestel eind februari/begin maart kan verwachten.

Heb de bestelling gewoon laten staan, merk het wel, heb geen echte haast, maar wees dus voorbereid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConanTheB
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-06 00:43
Ik heb net bij Bol de witte besteld en hij zal volgens Bol morgen geleverd worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 16:41
Devian schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 15:11:
[...]

klopt.

[...]

lijkt misschien een beetje overhaast geplaatst.. toen het aangegeven werd in dit topic dacht ik al bij mezelf... misshcien iets langer wachten met melden dat er niet geleverd word. Zwart en wit lijken nu toch redelijk vlot uitgeleverd te worden bij BOL en CB. The Phone house heeft wellicht zelf te weinig besteld....? (helaas heb ik daar ook besteld, word er niet vrolijk van, schijnvertoning met priority club).
Volgens mij heb je het topic niet goed gelezen. Rood en Geel zijn bijna niet te krijgen, wit alleen bij bol en Hi. Van zwart is het meeste geleverd maar ook die zijn bij bol en CB en andere shops uitverkocht (alleen kpn en phonehouse hebben er een paar).

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

ConanTheB schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 15:55:
Ik heb net bij Bol de witte besteld en hij zal volgens Bol morgen geleverd worden :)
Dat zal vast, geloof er maar niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:05

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 15:50:
De website meldde dat de verwachte leverdatum 29-01 was, maar direct na bestelling werd ik gebeld dat ik het toestel eind februari/begin maart kan verwachten.
Dat is toch belachelijk, pas over anderhalve maand kunnen leveren? Met alle respect, maar Nokia verknalt de boel enorm. En als hij echt zo laat komt kan je je gratis oplader wel vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iedereen:

Bij BOL.COM is de WITTE leverbaar! morgen in huis..
MAAR: het gaat om een LOS toestel a €599,-
dus GEEN abo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fokkuh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-09 21:37
In stille hoop wacht ik af wanneer ik de witte Nokia Lumia 920 in ontvangst kan nemen. Heb net nokia zelf opgebeld, maar die mevrouw sprak zo warrig engels dat ik er bijna niets van kon verstaan. ze zouden mij een mail sturen ofzoiets wanneer ze meer wisten.
Op Vodafone forum zeggen ze hetzelfde:
Bij deze een update met betrekking over de verkoop van Nokia Lumia 920. Zoals bekend is het momenteel niet mogelijk om dit toestel per direct in bezit te krijgen. Wel is het zo dat de Nokia Lumia 920 is te pre orderen op de Vodafone website.

Er is nog geen informatie beschikbaar met betrekking tot de uitlevering van de Nokia 920
Terwijl ze eerder op het forum geplaatst hadden dat de Nokia Lumia 920:
Gisterenavond laat kregen we door dat het eind januari ging worden maar dat er nog wat meer info zou komen. De verwachting is nu dat we vanaf 25-1 echt kunnen gaan leveren. Het kan dat er eerder wel al wat 820's worden uitgeleverd, maar voor zowel de 820 als de 920 verwachten we de grotere aantallen ronde de 25e. Dus vanaf dan zal, als alles goed gaat, de levering echt op gang komen!
Dan hoop ik dat de nieuwe Nokia Lumia 920 volgende week zaterdag te koop is. ik ben van plan om deze bij een plaatselijke telecom winkel te halen i.c.m. een vodafone Bel+SMS+Web Altijd 90 Abbo. Afwachten dan maar.

Nokia Lumia 920 White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConanTheB
ik heb de witte morgen binnen, via acceptgiro besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubs
  • Laatst online: 28-07 15:28
Waarom kopen mensen eigenlijk het toestel los? Als ik een snelle opsomming maak dan is toestel i.c.m. met het (goedkoopste degelijke) abonnement van VF al ruim voordeliger dan i.c.m. het zelfde sim only abonnement van VF...

Zonder abo:

- 599,- (prijs toestel)
- 515,- (24 maanden sim-only + aansluitkosten)
--------
- 1114,-

Met abo:

- 115,- (prijs toestel)
- 795,- (24 maanden abo + aansluitkosten)
--------
- 910,-

Is toch zo'n 200 euro verschil! (zie ik iets over het hoofd? vroeger was het eerder andersom..)
Bron. http://www.belgoedkoper.nl en Coolblue website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 11:12
Rubs schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 16:58:
Waarom kopen mensen eigenlijk het toestel los? Als ik een snelle opsomming maak dan is toestel i.c.m. met het (goedkoopste degelijke) abonnement van VF al ruim voordeliger dan i.c.m. het zelfde sim only abonnement van VF...

Zonder abo:

- 599,- (prijs toestel)
--------
- 1114,-

Met abo:

- 115,- (prijs toestel)
--------
- 910,-

Is toch zo'n 200 euro verschil! (zie ik iets over het hoofd? vroeger was het eerder andersom..)
Dat zat ik mijzelf ook af te vragen, ik kwam op dezelfde berekening gister uit..

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-09 21:11

Zonder abo:

- 599,- (prijs toestel)
--------
- 1114,-

Met abo:

- 115,- (prijs toestel)
--------
- 910,-

Ik zit nu bijvoorbeeld bij Ben, ik ben maar 16 en ik kan dus zo mijn inkomen kwijtraken omdat ik bijvoorbeeld naar de hogeschool ga en dan geen tijd meer heb om te werken, of weet ik veel wat voor reden.

Ben kan ik per maand opzeggen, en ik zit maar met kosten van 16 euro per maand.

Ik heb het naast een vergelijkbaare abbo van Tele2 gelegt, en het scheelde iets van 2 euro per maand, dat heb ik er wel voor over.

Ik hou het graag flexibel, daarom koop ik hem los en gebruik sim-only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laracroftonline
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-09 13:06
ik koop mijn toestel los omdat mijn abbonement er anders op achter uit gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashaman
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:28

Zonder abo:

- 599,- (prijs toestel)
--------
- 1114,-

Met abo:

- 115,- (prijs toestel)
--------
- 910,-

ik heb sinds december een sim-only abbo afgesloten bij vf (overgestapt van Hi)
en dit middels een friends en family actie gedaan.

heb nu 225 belminuten, 10Gb web en een 1 jarig contract voor iets van 19 euro p/m...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier.sr
  • Laatst online: 04-09 13:37
Mijn reden om sim only te doen
- simyo zit op het netwerk van KPN
- Eventueel het abbo aan te passen tijdens het contract
- is 100 euro goedkoper dan de goedkoopste VF abbo

VF heeft wel veel data voor weinig geld, maar aangezien ik dat toch niet gebruik kan ik mooi 100 euro in de pocket houden ;) Momenteel heb ik voor 10 euro bij T-mobile 350 mb data (Prepaid, geen abbo), waarvan nog nooit over het limiet heen ben gegaan

[ Voor 42% gewijzigd door reinier.sr op 16-01-2013 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConanTheB
Ik mag een sim kaartje van de bedrijf gebruik maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConanTheB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutervOorschot
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17:53

Zonder abo:

- 599,- (prijs toestel)
--------
- 1114,-

Met abo:

- 115,- (prijs toestel)
--------
- 910,-

Tja, omdat ik altijd nog prepaid heb...

prepaid:
599,- toestel
24maanden*5,00=120,00
--------------
719,-

Goedkoper dan met abonnement. Abbo is wel handig voor internet, maar je hebt tegenwoordig bijna overal wifi.:)

Ik heb mn zwarte 920 op 10-01-13 besteld bij Bol.com en bij 'verzending' staat nog steeds 'op verschijningsdatum'... Bol gemaild, maar slechts een standaardverhaaltje over levertijden terug gekregen;(

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 15:50:
Hoi,

Vandaag op CB een zwarte besteld i.c.m een Tele 2 abonnement. Zat op T-Mobile en heb hier in Friesland altijd perfecte dekking gehad.

Heb de bestelling gewoon laten staan, merk het wel, heb geen echte haast, maar wees dus voorbereid!
Same here, mogelijk zeggen ze dit ook uit voorzorg!

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frenk16
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-09 10:55
Weet iemand trouwens of CB voor 29-01-2012 nog een lading ontvang of is die van de 29e echt de eerste lading?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix_555
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-08 18:56
frenk16 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 18:07:
Weet iemand trouwens of CB voor 29-01-2012 nog een lading ontvang of is die van de 29e echt de eerste lading?
Zou er maar niet op hopen.... ik heb 27-11 besteld en nog steeds niks binnen.... (rood)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

CoolBlue zou morgen een lading binnenkrijgen, maar ik heb geen flauw idee welke kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
SomerenV schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 18:35:
CoolBlue zou morgen een lading binnenkrijgen, maar ik heb geen flauw idee welke kleuren.
Rood zat er morgen wel tussen zag ik op twitter, maar dinsdag komt er een grotere batch, dus daar zal de mijne wel bij zitten (besteld op 3-1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 11:12
GokuSsj schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 20:53:
[...]

Rood zat er morgen wel tussen zag ik op twitter, maar dinsdag komt er een grotere batch, dus daar zal de mijne wel bij zitten (besteld op 3-1)
Ook informatie over de Gele?

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
spenky schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 20:58:
[...]

Ook informatie over de Gele?
Volgens mij meerdere kleuren, ging wel om een kleine batch, dus hopelijk hebben mensen die voor december hebben besteld morgen geluk, en komende dinsdag 22/1 kwam er een grotere batch aan. Maarja, moet het nog allemaal zien, kan alleen maar hopen :). Ben er onderhand wel een beetje aan toe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:33
Ik snap niet echt dat mensen een toestel van 600 euro los kopen en dan klagen over de kosten van een abonnement. Als je niet zeker weet of je een abo kan betalen omdat je wil gaan studeren/school wil gaan (want let's face it; hbo is echt niet studeren) hoe haal je het dan in je hoofd om zo'n duur toestel te halen? Het is net alsof je een brand nieuw CV systeem aanlegt maar vervolgens geen contract met de gasleverancier neemt maar zelf af en toe uit een busje wat gas erin doet.. lekker flexibel. Ik snap er echt helemaal niets van :P Waarom dan niet een goedkoper toestel halen? ;)

p.s. als student is een abonnement trouwens prima te betalen hoor

[ Voor 5% gewijzigd door Worsteneter op 16-01-2013 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Worsteneter schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 21:45:
Ik snap niet echt dat mensen een toestel van 600 euro los kopen en dan klagen over de kosten van een abonnement. Als je niet zeker weet of je een abo kan betalen omdat je wil gaan studeren/school wil gaan (want let's face it; hbo is echt niet studeren) hoe haal je het dan in je hoofd om zo'n duur toestel te halen? Het is net alsof je een brand nieuw CV systeem aanlegt maar vervolgens geen contract met de gasleverancier neemt maar zelf af en toe uit een busje wat gas erin doet.. lekker flexibel. Ik snap er echt helemaal niets van :P Waarom dan niet een goedkoper toestel halen? ;)

p.s. als student is een abonnement trouwens prima te betalen hoor
Ik klaag niet over de kosten van een abonnement, ik hou gewoon mijn vaste lasten liever laag. Ik heb het geld om de telefoon nu te kopen, waarom zou ik dat dan niet alvast nu betalen? Op sim-only heb ik gewoon een internet abonnement, dus dat CV-systeem gedoe slaat nergens op. Met flexibel bedoel ik o.a. ook dat ik mijn bundel altijd kan bijstellen. Komt er in de toekomst een veel goedkoper/voordeliger sim-only abbonnement kan ik zo overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
hahahi20 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 22:08:
[...]

Ik klaag niet over de kosten van een abonnement, ik hou gewoon mijn vaste lasten liever laag. Ik heb het geld om de telefoon nu te kopen, waarom zou ik dat dan niet alvast nu betalen? Op sim-only heb ik gewoon een internet abonnement, dus dat CV-systeem gedoe slaat nergens op. Met flexibel bedoel ik o.a. ook dat ik mijn bundel altijd kan bijstellen. Komt er in de toekomst een veel goedkoper/voordeliger sim-only abbonnement kan ik zo overstappen.
Je moet ook niet alles op jezelf betrekken, als de wereld om jou zou draaien zou je vast niet je druk maken over dit soort dingen ;) Ik snap prima dat je je vaste lasten laag wil houden, maar vaste lasten en een studie slaat natuurlijk als een lul op een appeltaart; je kan dat zat betalen als je studeert hoor :Y

Opmerkingen als 'ik haal een 4G toestel van 600 euro maar zonder databundel want er is toch overal wel wifi' snap ik bijvoorbeeld niet echt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Discord
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-09 12:00
Net ook een witte besteld bij BOL, als het goed is morgen in huis :):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Ik ben benieuwd of Bol morgen gaat leveren, nog geen verandering in de bestel status van vanmiddag.
Ben ook wel benieuwd of CB morgen nog lumia's binnen krijgt.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:46

defcon84

Multipass?

shizoframia schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 14:32:
[...]

Keep me informed. Ik heb een rode bij CB.be op 4/12 besteld maar krijg geen deftig antwoord en ga eventueel annuleren en naar bol.com overschakelen. Ik had eerst niet via bol.com besteld daar ik vermoeden had dat dit niet mogelijk zou zijn.

EDIT: btw ondertussen de lumia in belgië ontvangen en zo ja welke kleur?
Doe ik..
Ik heb 'm nog niet besteld, wou het net gaan doen toen ik dit las.. :/ net op tijd gezien dus.. :)
mjah ik werk in .NL dus zou de oplader altijd naar daar kunnen laten sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 22:07
Cyrus The Virus schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 22:34:
Ik ben benieuwd of Bol morgen gaat leveren, nog geen verandering in de bestel status van vanmiddag.
Ben ook wel benieuwd of CB morgen nog lumia's binnen krijgt.
Ik hoop het ook.. Bij mij staat ook nog steeds 'Wordt verwerkt, verwacht op 17-1-2013'. Dus lijkt nog goed te gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Worsteneter schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 22:13:
[...]

Je moet ook niet alles op jezelf betrekken, als de wereld om jou zou draaien zou je vast niet je druk maken over dit soort dingen ;) Ik snap prima dat je je vaste lasten laag wil houden, maar vaste lasten en een studie slaat natuurlijk als een lul op een appeltaart; je kan dat zat betalen als je studeert hoor :Y

Opmerkingen als 'ik haal een 4G toestel van 600 euro maar zonder databundel want er is toch overal wel wifi' snap ik bijvoorbeeld niet echt..
Ik voelde me iets teveel aangesproken, maar het is ok.

Over die internet verbinding. Als je eigenlijk alleen thuis en op je werk zit kan ik het begrijpen, dan heb je het niet echt nodig. Maar als ja vaker buitenhuis gaat zitten ben ik het volkomen met je eens. Ik vond de situatie die ik in St. Petersburg zag dan beter, daar heb je echt geen data nodig, want er zitten echt overal on beveiligde netwerken. Je kunt geen straat inlopen zonder er 3 op te pikken. Wel zo voordelig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordWhiskey
  • Laatst online: 19-09 14:29
Wat ik onderhand een enorme gene vind, is dat ik volgens de skydrive lijst als eerste was met de pre-order en nog NIKS heb gezien aan een lumia of iets... Nog een groter schandaal vind ik dat ik al 5x contact heb moeten opnemen omdat die sociale werkplaats medewerkers bij de phonehouse in LEIDEN dat niet doen over status updates enzo... Ik ben het zat.. Wil verdomme me toestel!! Dit wordt echt de eerste en tevens laatste keer phonehouse voor mij.... En dat heb ik ze laten weten ook!!! Schijt tent!!!

Sorry, moest er even uit.. Ik ga verder aan me whiskey.

Eeuwige roemlijst: 1. Achilles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:37
Dan annuleer je hem daar toch en bestel je hem bij bol.com of een andere aanbieder die wel direct kan leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordWhiskey
  • Laatst online: 19-09 14:29
Ik wil m dus afsluiten met een nieuw abonnement

Eeuwige roemlijst: 1. Achilles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Laatst online: 21:37
Dan wordt het lastig inderdaad. Naar een PhoneHouse winkel gaan een optie? Of anders de provider opbellen om te vragen of ze hem daar op voorraad hebben? Hi/KPN hebben hem al op voorraad schijnt het en Vodafone zou hem deze week binnen moeten krijgen. Van T-Mobile weet ik niet wanneer hij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 09:55
Wat me opvalt bij diverse data-bundels van providers, is dat je bij bijna geen enkel goedkoop abonnement een fatsoenlijke snelheid krijgt. Begint bijna allemaal met 3,6mbits, voor 7,2mbits betaal je al best veel en 14,4 is in ieder geval echt de hoofdprijs (50+ euro de maand). Echt belachelijk en dan willen ze nog dat je een paar 100 euro bijbetaald voor het toestel.

WTF is er de laatste 2 jaar gebeurd met de abonnementen |:(
Als ik mijn huidige abonnement vergelijk met wat ik nu kan aanschaffen, dan is het 100 tot 150% extra!

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 17-01-2013 00:39 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
Gisteren bij Bol.com de witte besteld, rond 13u.. Hij is sinds gisterenavond verzonden, verwachte aankomsttijd is tussen 14u en 19u. Ik ben blij.. Kan niet wachten tot ik em eindelijk in mijn handen kan hebben. Een week na officiële release. Vanmiddag als ik em heb ga ik mijn reservering voor de witte bij phonehouse Waalwijk annuleren. voor degene die toevallig daar ook een reservering hebben. Die schuiven weer een plaatsje op dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Mijn lumia is zojuist afgeleverd. Die ik gister bij bol besteld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:10
Ik had eergisteren via FB contact met CB over het feit dat ik het raar vind dat ze eerst beloven om alles op volgorde van besteldatum uit te leveren, maar dat er genoeg mensen zijn die hun telefoon al hebben terwijl ze em later dan mij hebben besteld.
Toen zei iemand van CB dat ze mij die dag hadden proberen te bellen, maar mij niet te pakken kregen (erg vreemd had de hele dag de telefoon bij mij, en geen gemiste oproepen).
Vervolgens hebben we afgesproken dat ze mij de dag erna zouden bellen voor een eventuele afleverafspraak (gisteren dus).
Gisteren rond 20:30 naar hun gebelt om te vragen hoelaat ik gebeld zou worden, die beste meneer wist te vertellen dat hun abonnementenafdeling tot 22:30 open is, en dat ik waarschijnlijk rond 22:00 gebeld zou worden.
Zoals ik zelf al wel had verwacht, om 23:00 nog geen telefoon gehad.
Ik ben erg benieuwd hoe het nu verder gaat lopen...

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
Cyrus The Virus schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 07:35:
Mijn lumia is zojuist afgeleverd. Die ik gister bij bol besteld heb.
Zo die postbode is er vroeg bij, bij jou.. Ik moet nog ff wachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• las3r
  • Laatst online: 06-09 16:29
Hartelijk dank voor uw e-mail.

De verwachting is dat we het toestel, Nokia Lumia 920, eind deze week begin volgende week binnen krijgen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl
Mailtje gisteren ontvangen - ik heb maar daar besteld aangezien CB aangaf pas februari te kunnen leveren (Yellow met tele2). Stiekem ook een beetje omdat (http://www.gsmacties.nl/n...kocht-op-dag-van-release/)
Studentmobiel – Studentmobiel wist wat meer duidelijkheid te geven, namelijk dat de gele Lumia 920 op 17 januari binnenkomt, de rode op 18 januari en de zwarte op 25 januari. Deze datums zijn nog onder voorbehoud en van de overige kleuren is nog niks bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:01
Gisteren besteld bij Bol, wordt volgens de track & trace vandaag afgeleverd. Voorraad zat zo te zien, zolang je niets anders wil dan een los wit toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 18:56
Net ook een witte bij Bol.com besteld. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remy!!!! schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 07:50:
Ik had eergisteren via FB contact met CB over het feit dat ik het raar vind dat ze eerst beloven om alles op volgorde van besteldatum uit te leveren, maar dat er genoeg mensen zijn die hun telefoon al hebben terwijl ze em later dan mij hebben besteld.
Toen zei iemand van CB dat ze mij die dag hadden proberen te bellen, maar mij niet te pakken kregen (erg vreemd had de hele dag de telefoon bij mij, en geen gemiste oproepen).
Vervolgens hebben we afgesproken dat ze mij de dag erna zouden bellen voor een eventuele afleverafspraak (gisteren dus).
Gisteren rond 20:30 naar hun gebelt om te vragen hoelaat ik gebeld zou worden, die beste meneer wist te vertellen dat hun abonnementenafdeling tot 22:30 open is, en dat ik waarschijnlijk rond 22:00 gebeld zou worden.
Zoals ik zelf al wel had verwacht, om 23:00 nog geen telefoon gehad.
Ik ben erg benieuwd hoe het nu verder gaat lopen...
Ik heb precies hetzelfde als jij gehad. Ik was vorige week vrijdag 's avonds gebeld door Coolblue, maar ik was aan het trainen dus kon niet opnemen (ik was dus wel echt gebeld en had een gemiste oproep). Toen ik zag dat ik een gemiste oproep had heb ik meteen terug gebeld, omdat ik al dacht dat het om een afleverafspraak zou gaan. Echter kreeg ik de klantenservice aan de telefoon en die man vertelde mij dat ik voor een afleverafspraak een andere afdeling moest hebben, maar die ging, zoals eerder vermeld, om 22:30 sluiten (ik belde om 22:00). Deze beste man vertelde me dat ik dan de volgende dag wel gebeld zou worden (dus afgelopen zaterdag).

Tot op de dag van vandaag niks gehoord en ik zit er sterk aan te denken om mijn bestelling te annuleren... Dit is toch geen manier van zaken doen? Als er bijv. 100 telefoons binnen komen horen toch gewoon de eerste 100 bestellingen deze te krijgen en als iemand niet opneemt verandert dit toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Heb inmiddels gisteren witte ontvangen, 14-1 via bol.com besteld, superfijn toestel!
Zag zojuist dat de rode en witte bij Wehkamp leverbaar zijn binnen 3 tot 5 dagen, wellicht interessant voor diegenen die met name een rode lumia 920 willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Mijn witte die ik gister bij Bol heb besteld komt vandaag als het goed is tussen 13u en 15u binnen :)

Daarna zal ik mijn order bij CB cancelen...

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashaman
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:28
Hier mijn contact met cb via fb:

---
Me:

Goedemorgen,

Is er al meer bekend over wanneer de rode lumia 920 geleverd word ?
Ik heb hem in bestelling staan bij jullie onder bestelnummer: ...

Gr,
...

Hoi ...,

De verwachting is dat het toestel 22-01 geleverd kan worden. We wachten op dit moment met smart op de levering vanuit de distributeurs. Wanneer we het toestel binnen krijgen en het wordt uitgeleverd, zullen we je per e-mail en eventueel sms op de hoogte stellen van de verzending. Nog een paar nachtjes slapen dus

Groeten, van Coolblue

Me:

Ok bedankt voor de info.

Is er wel wat bekend qua aantallen en of ik dan bij de gelukkige preorders behoor die er een kan verwachten ?

Gr,
...

Coolblue

Daar kunnen we geen harde toezeggingen over doen. We verwachten genoeg toestellen om de pre-orders uit te leveren, echter is het natuurlijk altijd afwachten hoeveel er daadwerkelijk binnen komen.

Groeten, van Coolblue

----

word dus nog een paar dagen wachten en hopen dat er genoeg toestellen binnenkomen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 13:50
De mijne is gisteren binnen gekomen, maar op de factuur staat geen IMEI nummer (bol.com). Zal nokia dit accepteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
5V1NA70G schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 09:19:
De mijne is gisteren binnen gekomen, maar op de factuur staat geen IMEI nummer (bol.com). Zal nokia dit accepteren?
Even teruglezen. IMEI is gewoon uit te lezen:

http://www.nokia.com/us-e...FAQ&caseid=FA138518_en_US

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
Dat weet ik en het IMEI nummer staat ook op de doos :).
De actievoorwaarden vereisen helaas dat het IMEI nummer ook op de factuur staat :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:09

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

5V1NA70G schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 09:27:
[...]

Dat weet ik en het IMEI nummer staat ook op de doos :).
De actievoorwaarden vereisen helaas dat het IMEI nummer ook op de factuur staat :).
Waarom bel je bol.com niet even, die kunnen je helpen, de users hier kunnen geen andere factuur voor je maken :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
janvanduschoten schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 09:28:
[...]

Waarom bel je bol.com niet even, die kunnen je helpen, de users hier kunnen geen andere factuur voor je maken :)
Hahaha, dat heb ik uiteraard gedaan, maar misschien hebben anderen al contact gehad met nokia hierover? Of zelf wel facturen gehad met IMEI's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
5V1NA70G schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 09:34:
[...]

Hahaha, dat heb ik uiteraard gedaan, maar misschien hebben anderen al contact gehad met nokia hierover? Of zelf wel facturen gehad met IMEI's.
Wat zeiden ze bij bol.com hierover dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
Scrisissszzz schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 09:35:
[...]

Wat zeiden ze bij bol.com hierover dan?
Ze hebben de vraag doorgezet, ik word via mail op de hoogte gehouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
eeNer schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 07:54:
[...]

Zo die postbode is er vroeg bij, bij jou.. Ik moet nog ff wachten :+
postbus, ik ben een blij man. Bedankt BOL _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:07
Nou ik zit hier nog steeds te wachten op mijn toestel maar the phonehouse geeft geen informatie, behalve de standaard informatie! Op de vraag wanneer mijn toestel krijg heb ik al volgende antwoorden gekregen:
Begin deze week, Begin volgende week, ( week later ) Deze week, Begin volgende week etc.

Ben de phonehouse een beetje beu. Maarja ik kan moeilijk op dit moment naar een ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrotenise
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
[b][message=39603123,noline]
Ze vonden dat ze niet meer genoeg aan je verdienden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
5V1NA70G schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 09:36:
[...]

Ze hebben de vraag doorgezet, ik word via mail op de hoogte gehouden...
Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
Ik houd jullie op de hoogte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Martinspire schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 00:39:
Wat me opvalt bij diverse data-bundels van providers, is dat je bij bijna geen enkel goedkoop abonnement een fatsoenlijke snelheid krijgt. Begint bijna allemaal met 3,6mbits, voor 7,2mbits betaal je al best veel en 14,4 is in ieder geval echt de hoofdprijs (50+ euro de maand). Echt belachelijk en dan willen ze nog dat je een paar 100 euro bijbetaald voor het toestel.

Als ik mijn huidige abonnement vergelijk met wat ik nu kan aanschaffen, dan is het 100 tot 150% extra!
Dit.

3 jaar geleden had ik een 27,50 abo met 10 euro internet blox

37,50 = onbeperkt internet + 200 minuten

Nu is het 42,50 voor 90 min + 4GB en 47,50 voor 140 min en 4GB

Trieste zaak. Al is het internet bij VF bij altijd wel 14,4mb, dat is opzich wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:51

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Voegt niets toe, dus weg.

[ Voor 75% gewijzigd door janvanduschoten op 17-01-2013 10:35 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier.sr
  • Laatst online: 04-09 13:37
Zie hierboven

[ Voor 85% gewijzigd door janvanduschoten op 17-01-2013 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Laatst online: 11:07
Eerst eigen inzet tonen, dan pas posten.

[ Voor 79% gewijzigd door janvanduschoten op 17-01-2013 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
  • Laatst online: 01-08 13:15

[ Voor 83% gewijzigd door janvanduschoten op 17-01-2013 10:36 ]

Soms zit het tegen, soms zit het mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix_555
Het is weer zo ver met CB....

op de vraag of ze rood vandaag op voorraad krijgen.

Nee, daar gaan we niet vanuit. De verwachting staat nu op eind volgende week. Het beste houd je de website in de gaten.
17 jan. 13 10:54 AM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasplank1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:07
maar er werd deze week nog gezegd dat de 22e een grote batch komt, is dat nu alweer niet meer waar?

( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

phoenix_555 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 10:56:
op de vraga of ze rood vandaag op voorraad krijgen.
maar er werd deze week nog gezegd dat de 22e een grote batch komt, is dat nu alweer niet meer waar?
Het is hoe de vraag precies is gesteld...

Is de vraag of er vandaag op voorraad komen voor mensen die nu bestellen, dan zal het antwoord wat ze gaven waarschijnlijk wel kloppen.

Heeft hij gevraag of er vandaag voorraad komt voor de mensen die een preorder geplaats hebben, dan is het antwoord wat ze gaven teleurstellend voor de preorder-ers (raar woord)...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix_555
@*** Vandaag zal niet lukken. De voorraad die we verwachten zal gebruikt worden om de pre-orders uit te leveren.

@Coolblue_NL Krijgen jullie vandaag voorraad dan? (met name rood)

@*** Nee, daar gaan we niet vanuit. De verwachting staat nu op eind volgende week. Het beste houd je de website in de gaten.

Wellicht moest ik het anders vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Haha, kom op mensen, geef ze even een rust tot 22/1 en ga je dan zorgen maken :P

Ik mail/bel zelf ook niet omdat ik heb gezien dat het totaal geen zin heeft. Elke medewerker lijkt weer andere antwoorden te geven dus dat schiet ook niet op. Ik ga er nu gewoon vanuit dat ze 22/1 een grote batch krijgen waar ook rode inzitten. En heb ik eind van die dag nog niks gehoord, dan ga ik ook mailen.

Coolblue zegt nu toch steeds latere datums omdat mensen anders nog meer gaan zeuren.

[ Voor 10% gewijzigd door MarcHealthy op 17-01-2013 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
  • Laatst online: 21-08 13:59
Voor alle Belgische betrokkenen.

Via bol.com kan je de lumia 920 bestellen (momenteel enkel wit voorradig) en wordt deze eerstdaags geleverd. Bol.com geeft bovendien garantie dat voor toestellen via hen besteld ook een wireless charger zal voorzien worden door nokia.be. Meer details staan helemaal onderaan de pdf die op onderstaande link teruggevonden kan worden.

http://www.bol.com/nl/cms...920_draadloze_oplader.pdf

Ondertussen hebben ze het eerdervermelde tekstje "... NB: Vlaamse klanten kunnen terecht op nokiapromotion.be/freecharger." van de site verwijderd (ik kan het toch niet meer terugvinden).

Ik had initieel voor CB.be gekozen (rode versie) daar er bij deze zekerheid was omtrent de wireless charger. Nu ik weet dat deze ook na bestelling bij bol.com naar BE zal worden geleverd (incl. gratis charger) heb ik mijn order bij CB.be geannuleerd en de witte besteld bij bol.com.

What is more, t.e.m. vandaag is er een extra actie waarbij je een bon (na de aankoop van het device) krijgt waarmee je 25% korting krijgt op een toekomstige aankoop van een tel-accessoire.

Mocht CB schappelijk zijn geweest deden ze hetzelfde als bol.com en leverden ze ook aan BE. Mocht ik dit alles bovendien eerder geweten hebben dan bestelde ik op 4/12 de rode bij bol.com.

Galaxy S23 ultra / Galaxy TAB S5e / Surface Pro (i7-512-16)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:46

defcon84

Multipass?

defcon84 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 13:43:
Op bol.com staat in de product omschrijving hetvolgende:

[...]

Aangezien ik in .be woon moet ik naar: nokiapromotion.be/freecharger
Daar lees ik dan weer in de voorwaardens een lijst met EAN codes en de EAN code van de lumia 920 die bol.com verkoopt staat daar niet tussen....

8)7

antwoord bol.com:

Hartelijk dank voor uw e-mail van 16 januari 2013.

Onze klantenservice beschikt niet over de door u gevraagde informatie. Om u toch van dienst te kunnen zijn, hebben we uw vraag naar onze afdeling Product Management doorgestuurd. Zodra we een antwoord ontvangen, brengen wij u hiervan op de hoogte. Wellicht dat onze collega’s uw vraag moeten doorspelen aan een producent of leverancier. Wij hopen u binnen een week van antwoord te voorzien.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Rayyan

bol.com Klantenservice
www.bol.com
Geachte heer Cornelissen,

U heeft contact met ons opgenomen met betrekking tot de Nokia actie. Wij hebben navraag voor u gedaan bij de betreffende afdeling.

Nokia Nederland heeft bij ons bevestigd dat Nokia Belgie op de hoogte is dat klanten woonachtig in Belgie, ook met hun bestelling van bol.com terecht kunnen in Belgie voor de gratis oplader. Hierbij gelden de voorwaarden van Nokia Nederland, maar de klant moet naar Nokia Belgie voor de gratis oplader.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Ginny

bol.com Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 15:32
Modbreak:Wacht nu eens rustig af, Nokia is bezig met het produceren en uitleveren. Nokia op Facebook spammen zal er niet voor zorgen dat de toestellen sneller worden geleverd.

[ Voor 83% gewijzigd door janvanduschoten op 17-01-2013 11:27 ]

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 15:32
@janvanduschoten
Rustig afwachten kan 1 week, 2 weken of 1 maand duren en we wachten al zo lang.

Nokia vragen om een duidelijke antwoord is niet spammen! Ze zouden 10 januari leveren en nu is het allemaal heel onduidelijk.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:09

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik heb al een paar keer gelezen dat er volgende week een grote batch aankomt, ik zou dat eerst afwachten. Reken er ook niet op dat Nokia een datum af gaat geven, dan hoeft er maar 1 tegenslag te zijn en dan hebben ze een berg 920 kopers achter zich aan "want ze hebben het beloofd".

Voor zover ik het heb meegekregen hebben ze de productie van de 920 expres laag gehouden omdat de vorige Lumia series met verlies op de markt werden gedumpt omdat er teveel van waren gemaakt. Logisch gevolg ervan is dat als de vraag toch hoog blijkt te zijn (daar lijkt het nu wel op) er langere levertijden zijn en veel onduidelijkheid omdat verkopers weinig informatie hebben.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Laatst online: 22:10
Ik ben zojuist eindelijk gebeld door CB.
Ik ga over van T-Mobile naar Vodafone met nummerbehoud.
En het blijkt dat de nummeroverzetting was afgekeurd door Vodafone, ze kon niet zien waarom.
Ze hebben het opnieuw ingediend, en vanmiddag krijgen ze daar als het goed is reactie op, dus ik ben benieuwd hoe dat gaat verlopen.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik woon in België en ben er gisteren ook een over de grens gaan halen in Frankrijk voor 549euro.

Ze hebben er nog heel wat op stock in verschillende winkels bv de phone house.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
  • Laatst online: 21-08 13:59
Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 11:56:
Ik woon in België en ben er gisteren ook een over de grens gaan halen in Frankrijk voor 549euro.

Ze hebben er nog heel wat op stock in verschillende winkels bv de phone house.
welke kleur? heb ook getwijfeld daar ik op 30min van lille woon...

in de phonehouse in FR leek me niks online in bvb rood

[ Voor 14% gewijzigd door shizoframia op 17-01-2013 12:05 ]

Galaxy S23 ultra / Galaxy TAB S5e / Surface Pro (i7-512-16)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glvn
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-04-2024
Officieel antwoord voor Belgische klanten van bol.com, van het bedrijf die de actie coordineert:
Geachte heer/mevrouw,

Als u uw aankoop heeft gedaan bij bol.com zullen wij uw aanvraag voor de draadloze lader ook goedkeuren.
U kunt u registreren via de Belgische website. Hier kunt u zich registreren met uw Belgische adres.
Als dealer dient u Belgie/Anders in te vullen. Wij zullen dan uw aanvraag aanpassen bij de controle.

Onze excuses voor het ongemak.
Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,

Helpdesk | Acties.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PesaH
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-11-2020

PesaH

Holy Cow!

Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 08:29:
[...]

Ik heb precies hetzelfde als jij gehad. Ik was vorige week vrijdag 's avonds gebeld door Coolblue, maar ik was aan het trainen dus kon niet opnemen (ik was dus wel echt gebeld en had een gemiste oproep). Toen ik zag dat ik een gemiste oproep had heb ik meteen terug gebeld, omdat ik al dacht dat het om een afleverafspraak zou gaan. Echter kreeg ik de klantenservice aan de telefoon en die man vertelde mij dat ik voor een afleverafspraak een andere afdeling moest hebben, maar die ging, zoals eerder vermeld, om 22:30 sluiten (ik belde om 22:00). Deze beste man vertelde me dat ik dan de volgende dag wel gebeld zou worden (dus afgelopen zaterdag).

Tot op de dag van vandaag niks gehoord en ik zit er sterk aan te denken om mijn bestelling te annuleren... Dit is toch geen manier van zaken doen? Als er bijv. 100 telefoons binnen komen horen toch gewoon de eerste 100 bestellingen deze te krijgen en als iemand niet opneemt verandert dit toch niet?
Niet te geloven hoor, dat CoolBlue.

Ik heb precies hetzelfde gehad. Vind ik gisteravond gewoon een mail in mijn inbox dat ze mijn order hebben geannuleerd omdat ze me telefonisch niet konden bereiken. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubs
  • Laatst online: 28-07 15:28
PesaH schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 13:33:
[...]

Niet te geloven hoor, dat CoolBlue.

Ik heb precies hetzelfde gehad. Vind ik gisteravond gewoon een mail in mijn inbox dat ze mijn order hebben geannuleerd omdat ze me telefonisch niet konden bereiken. 8)7
Wow! das een dieptepunt! Kan je je order nog 'resetten' of moet je opnieuw bestellen en weer achteraan aansluiten? Anders moet je zo'n beetje continue bereikbaar zijn... :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConanTheB

[ Voor 74% gewijzigd door janvanduschoten op 17-01-2013 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConanTheB
Zie hierboven

[ Voor 75% gewijzigd door janvanduschoten op 17-01-2013 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzedv
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-09 21:50
Weet iemand ook al wanneer we de Gele kunnen verwachten?

Heb hem ge pre-order sinds 30-11 bij de PH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fokkuh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-09 21:37
Vanochtend gepost op het vodafone forum:
Hi allemaal,

Vooralsnog staat bij ons nog altijd eind januari (hooguit begin februari) als uitgangspunt voor de eerste levering van de Lumia 920.
Er zijn echter ook wat onduidelijkheden over de hoeveelheden en leveringen omdat de voorraden van de Lumia 920 bij Nokia niet voldoende zijn en de vraag groot, zoals andere media ook al hebben gecommuniceerd.
Zodra ik meer concrete informatie heb voor jullie dan zal ik deze zeker delen.

Ow en Criticaster: soms is het juist makkelijker voor een kleinere speler om een toestel te verkopen dan voor een grote speler. Bij een grote speler zijn er veel meer contracten, procedures en regels mee gemoeid. Daarnaast verkoopt coolblue het toestel in combinatie met abonnementen van andere providers, hoeven zij zelf niets voor te doen, Vodafone moet hier wel naar kijken, welk abonnement, welke combinatie etc. Daarnaast kijken wij ook naar marketingmaterialen, maar nog belangrijker, wij testen de toestellen zelf nogmaals om te checken of ze aan onze standaarden voldoen. Daardoor duren procedures soms wat langer, maar zijn wij wel zeker dat we deugdelijke producten verkopen waar onze klanten weer een tijdje vooruit kunnen.

Nokia Lumia 920 White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 15:41
Remy!!!! schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 11:45:
Ik ben zojuist eindelijk gebeld door CB.
Ik ga over van T-Mobile naar Vodafone met nummerbehoud.
En het blijkt dat de nummeroverzetting was afgekeurd door Vodafone, ze kon niet zien waarom.
Ze hebben het opnieuw ingediend, en vanmiddag krijgen ze daar als het goed is reactie op, dus ik ben benieuwd hoe dat gaat verlopen.
Ik ben ook gebeld door ze, mijn aanvraag bij vodafone was ook afgekeurd, zodra ze dit hadden bekeken waarom enz. zouden ze weer terugbellen voor een afleverafspraak. Dus hoop dat ze er al een klaar hebben liggen :p maar ga er eigenlijk niet van uit.,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Inmiddels bestelling bij Bol geanuleerd en de witte besteld. Deze staat nu op 18-01-2013. Dus morgen dagje telewerken :-)

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Rips10 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 13:55:
[...]

Ik ben ook gebeld door ze, mijn aanvraag bij vodafone was ook afgekeurd, zodra ze dit hadden bekeken waarom enz. zouden ze weer terugbellen voor een afleverafspraak. Dus hoop dat ze er al een klaar hebben liggen :p maar ga er eigenlijk niet van uit.,
Gaat lekker daar met nummerbehoud :P Ik ga van T-Mobile naar Tele2 dus ik hoop dat het in mijn geval wel goed gaat ^^

Pagina: 1 ... 23 ... 40 Laatste

Let op:
Als er iemand een toestel binnen heeft dan wordt dat hier vanzelf gemeld, daar hoeft niet steeds om te worden gevraagd. Kijk ook eerst of of datgene wat je wilt vragen/melden al niet is gepost omdat er erg veel hetzelfde voorbij komt en dat is niet de bedoeling.

Zoeken doe je met de zoekbalk bovenaan de pagina, gebruik die eerst :)

Offtopic of inzetloze posts krijgen vanaf nu direct een *schop*.

Wie welke waar heeft besteld kun je vinden in dit Skydrive document.