Paar weken geleden ook de At-AS45IPS gekocht bij Aldi. Mooi toestel voor een spotprijsje!
Alleen heb ik 1 vraag voor tweakers:
Weet iemand hoe je de Wolfgang AT-AS45IPS kan rooten terwijl je de Stock-ROM toch behoudt? Ik wil niet met de op internet besproken Flashtool een Amoi rom flashen, want ik vind de huidige rom prima en die is ook netjes in het Nederlands.
Het hierboven genoemde "root many android"-script werkt helaas niet. Het eerste gedeelte gaat perfect, inclusief op het "herstellen" klikken, maar na het rebooten staat er in de console: Mount: permission denied (are you root?) en vervolgens staat er dat het script klaar is. Er is dan nog steeds geen Superuser geinstalleerd en apps die root vereisen werken danook niet.
Het zou mooi zijn als iemand dit kan uitzoeken hoe en of het kan. Ook in de toekomst kan het handig zijn om root (en clockworkmod) te hebben om de software bij te kunnen werken. Ik heb namelijk niet het idee dat Wolfgang ooit met een Android-update komt, er is niet eens een optie voor bij de instellingen.
Hierbij zeg ik niet dat het toestel slecht is, het kan enkel nog nét ietsje beter worden.
Edit: UnlockRoot 3.1 werkt helaas ook niet. Failed to get shell root. Is trouwens ook een programma wat enkele vervelende toolbars op de pc wil gaan installeren.
[
Voor 50% gewijzigd door
arjan1995 op 08-03-2013 23:16
. Reden: Verduidelijkt, UnlockRoot 3.1 ]