Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 511866

Op needrom.com zijn een aantal Android 4.2.1 ROMs te vinden voor de N828 (zo te zien de opvolger van de N821).

De HW lijkt redelijk overeen te komen met de N821 (processor is echter quadcore, en beide SIM slots kunnen data aan, i.p.v. 1 slot). Wat zijn de kansen om o.b.v. deze ROM een custom 4.2.1 ROM voor de N821 aan de praat te krijgen? Of is dat een heilloze weg? Sorry als dit een n00b vraag is, maar ik ben toch benieuwd... biedt dit mogelijkheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubensollie
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:39
Anoniem: 511866 schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 22:45:
Op needrom.com zijn een aantal Android 4.2.1 ROMs te vinden voor de N828 (zo te zien de opvolger van de N821).

De HW lijkt redelijk overeen te komen met de N821 (processor is echter quadcore, en beide SIM slots kunnen data aan, i.p.v. 1 slot). Wat zijn de kansen om o.b.v. deze ROM een custom 4.2.1 ROM voor de N821 aan de praat te krijgen? Of is dat een heilloze weg? Sorry als dit een n00b vraag is, maar ik ben toch benieuwd... biedt dit mogelijkheden?
Dat is nagenoeg bijna onmogelijk aangezien er geen mediatek sources aanwezig zijn (jammer genoeg, ander hadden we al lang cyanogenmod, aokp etc)

En de mediatek in de n828 kunnen niet zomaar worden gebruikt in de n820/n821.

XBOX Live Gamertag: Rubensollie NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133692

Van de Wolfgang Facebook pagina:
...
Voor de AT-AS40SE zijn wij, zoals eerder aangekondigd, bezig om een upgrade naar Android 4.1 beschikbaar te stellen. Echter door technische aanpassingen hebben wij nog iets meer tijd nodig.
Wij verwachten dan ook dat de update op onze site beschikbaar is vanaf begin mei. Wij houden jullie op de hoogte!

Met vriendelijke groet

Klantenservice Wolfgang Mobile.
Ik kan niet terugvinden of 4.1 ook voor de AT-AS45SE beschikbaar komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwag
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-06 16:21
Nieuwe DK Rom

N820 gedeelde partitie: http://pan.baidu.com/shar...reid=418887&uk=3557040139
N820 Samengevoegde partitiie: http://pan.baidu.com/shar...reid=419968&uk=3557040139

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqq_me
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-01-2016
Welke te kiezen, de gedeelde of de samengevoegde partitie? Wat is het verschil en zit er NL in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwag
Is geheel naar smaak, bij sommigen werkt alleen de gedeelde (=originele) partitie. Taal is alleen Engels en Chinees, wat dat betreft een achteruitgang. Ik gebruik toch alleen maar Engels, dus mij maakt het niet uit. Rom is tot nu toe wel lekker stabiel en vlot. Antutu score is 6200, Quadrant 2960

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnvanp
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-05-2013
Hallo allen...

Ik heb de AT-AS40SE en ben op zoek naar een JB 4.1 rom en de CWM recovery files. Het rooten is me al gelukt maar alleen het vinden van de juiste rom is niet echt makkelijk... aangezien ik hier het een en ander lees over nieuwe android roms voor de AS45SE hoop ik dat jullie mij aan de juiste rom(s) en CWM files kunnen helpen.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaspert
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-06 21:46
@martijnvanp

Zelf denk ik dat er helaas geen 4.1 rom's zijn voor 40SE. Dit komt doordat er nog geen update door amoi is uitgebracht voor de n816(chinese variant 40se), wat bij de n820(chinese variant 45se) wel het geval is.
Wel is er een 4.0 rom, maar ik zag dat je die al op androiworld had gevonden :)

[ Voor 16% gewijzigd door kaspert op 19-05-2013 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonDutch
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-06 12:44
Ik krijg deze niet volledig binnen... ligt het aan mij of is er iets mis met de host?

NEW: Polestar P2 MY24 LRDM | Magnesium | Charcoal Black ASH | 20 inch | Since 09-2023 | Old: Polestar P2 | Launch Edition 2021 | Snow | Charcoal Black Ash | 20 inch | Since 09-2021 - PV: 7.5 kW | Zappy v2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwag
Gebruik DownThemAll!! in Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnvanp
@kaspert

Bedankt voor de reactie.. het is een fijn toestel maar m.b.t het vinden en flashen van een custom rom is het een ramp!!

Weet jij toevallig wel hoe en wat met een andere CWM versie?

[ Voor 19% gewijzigd door martijnvanp op 21-05-2013 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaspert
martijnvanp schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 11:10:
@kaspert

Bedankt voor de reactie.. het is een fijn toestel maar m.b.t het vinden en flashen van een custom rom is het een ramp!!

Weet jij toevallig wel hoe en wat met een andere CWM versie?
Een andere CWM versie heeft geen zin als er toch geen Rom beschikbaar is, of bedoelde je dat niet?

Weet iemand toevallig of er al SP Flash drivers beschikbaar zijn voor windows 8?

[ Voor 9% gewijzigd door kaspert op 21-05-2013 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnvanp
kaspert schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 17:18:
[...]

Een andere CWM versie heeft geen zin als er toch geen Rom beschikbaar is, of bedoelde je dat niet?

Weet iemand toevallig of er al SP Flash drivers beschikbaar zijn voor windows 8?
Ik wil graag een andere cwm/twrp dan ik nu heb... ik wil namelijk mijn eigen cm10.1 rom gaan koken m.b.v de android keuken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaspert
Ik ben bang dat het niet mogelijk is om je eigen rom te maken, omdat er geen mediatek drivers beschikbaar zijn. Verder heb ik niet een andere clockwork mod kunnen vinden. Wat wel kan is als je een rom hebt, hem via SP Flash tool te flashen. Maar dat kan alleen als de rom e rook voor gemaakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnvanp
Hey wederom bedankt voor je reactie. Ik ben op XDA een x aantal tutorials tegen gekomen waar je dus je eigen roms mee kan maken als je de juiste drivers of die van je originele rom hebt....

Het enige probleem kan je krijgen als de drivers in de custom rom niet werken en de enige manier om dat te testen om de rom te flashen maar weet niet zeker of ik dat risico wel wil nemen. Ik kan ook een custom rom gaan porten maar ook daar kan ik dezelfde problemen mee krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weerstand
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-06 22:36
Bij de Aldi's in Nijmegen was vanaf vandaag de AT-AS45IPS in de aanbieding voor 159 euro.

Ik zou denken dat ze binnen een uurtje weg zouden zijn, maar op de Molenweg 9 lagen er om 17.00 nog steeds een paar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altasia
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-06 13:53
Ik heb op een andere site eens een korte review reactie gegeven toen daar over telefoons werd geschreven. Dacht dat het misschien ook een aardige is voor hier om een gebruikservaring na een goed half jaar te zien.

---

Ik heb een wolfgang AT-AS45SE ook wel bekent als de Amoi N820. Deze telefoon heb ik vorig jaar oktober gelijk gekocht toen mijn Nexus S acuut overleed door een duik in het zwembad. Het toestel is nog steeds lekker vlot met z'n dual core en Android 4.0. De bel kwaliteit is soms wat blikkerig, maar ver boven mijn verwachting. Ook beschikt het toestel over Dual SIM functie die erg handig is en goed werkt.
Dat waren de goeie punten want verder heeft het toestel een erg matig scherm waarvan de kleuren in plaatjes erg matig worden weergegeven en blijft er buiten in zon licht weinig leesbaarheid over. Daarnaast is de Camera zwak tot matig te noemen, is de batterij(2000mAh) vrij snel leeg en zijn er problemen met de GPS (die vaak niet wordt gevonden). Tevens ging mijn buiten speaker al naar 2 maanden kapot en begon de laklaag rond het scherm toen ook al te vergaan.
Ondanks al dit gezeik en mankementen aan het toestel ben ik redelijk tevreden over wat ik heb gekregen voor 229 euro. Ik wist dat ik een Chinese budget telefoon kocht met alleen wel Europese (Aldi) support erbij, waar ik binnenkort eens gebruik van ga maken om het toestel te laten repareren. Laat dan nog wel weten hoe de service van ALDI is op de telefoons.

---

Ik ben wel benieuwt wat jullie lange termijn ervaringen en reparatie afhandelingen zijn met deze wolfgang telefoons.

[ Voor 6% gewijzigd door altasia op 03-07-2013 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrB77
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-04 07:27
altasia schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 13:22:
Ik heb een wolfgang AT-AS45SE ook wel bekent als de Amoi N820. Deze telefoon heb ik vorig jaar oktober gelijk gekocht toen mijn Nexus S acuut overleed door een duik in het zwembad. Het toestel is nog steeds lekker vlot met z'n dual core en Android 4.0. De bel kwaliteit is soms wat blikkerig, maar ver boven mijn verwachting. Ook beschikt het toestel over Dual SIM functie die erg handig is en goed werkt.
Dat waren de goeie punten want verder heeft het toestel een erg matig scherm waarvan de kleuren in plaatjes erg matig worden weergegeven en blijft er buiten in zon licht weinig leesbaarheid over. Daarnaast is de Camera zwak tot matig te noemen, is de batterij(2000mAh) vrij snel leeg en zijn er problemen met de GPS (die vaak niet wordt gevonden). Tevens ging mijn buiten speaker al naar 2 maanden kapot en begon de laklaag rond het scherm toen ook al te vergaan.
Ik ben het volledig eens met bovenstaande sterke en zwakke punten. Ik zal volgende keer opnieuw voor een Chinees toestel gaan, maar misschien een wat populairder model zoals de Xiaomi MI2S. Met meer aanhangers ook meer support en ROM's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altasia
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-06 13:53
altasia schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 13:22:
Ik heb op een andere site eens een korte review reactie gegeven toen daar over telefoons werd geschreven. Dacht dat het misschien ook een aardige is voor hier om een gebruikservaring na een goed half jaar te zien.

---

Ondanks al dit gezeik en mankementen aan het toestel ben ik redelijk tevreden over wat ik heb gekregen voor 229 euro. Ik wist dat ik een Chinese budget telefoon kocht met alleen wel Europese (Aldi) support erbij, waar ik binnenkort eens gebruik van ga maken om het toestel te laten repareren. Laat dan nog wel weten hoe de service van ALDI is op de telefoons.

---

Ik ben wel benieuwt wat jullie lange termijn ervaringen en reparatie afhandelingen zijn met deze wolfgang telefoons.
Ok ik heb binnen een week het toestel netjes gemaakt terug gekregen. Ze hebben de buitenspeaker en het moederbord/GPS vervangen op het toestel. Zeer nette service van ALDI/Wolfgang/AMbience!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Draai nu op 4.0.4; komt er nog een officiele update? Ben niet zo'n held met rooten enzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op de Facebook pagina van Wolfgang heb ik een tijd geleden gelezen dat ze een nieuwere Android versie aan het testen zijn voor A45SE.
Ik ga er echter niet meer op wachten. Heb er een hard hoofd in dat die nog komt..
Ondertussen werkt deze versie zonder problemen voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is de update voor de AS40SE dan ook geschikt voor de AS45SE ?

Overigens is de tar niet meer beschikbaar via je link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Blijkbaar, heb het heel duidelijk doorgegeven.

Anyway, hij zou deze week weer online moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:49

nwagenaar

God, root. What's the differen

Een toch wel aangename verrassing: http://chinamobiles.org/s...2-f%C3%BCr-Amoi-N820-N821

Yep, je leest het goed. Android 4.2 voor de N820 en N821. Uiteraard nog niet voorzien van root, waarschijnlijk geen Nederlandse taal en flashen is op eigen risico.

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan1995
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:32
nwagenaar schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 12:09:
Een toch wel aangename verrassing: http://chinamobiles.org/s...2-f%C3%BCr-Amoi-N820-N821

Yep, je leest het goed. Android 4.2 voor de N820 en N821. Uiteraard nog niet voorzien van root, waarschijnlijk geen Nederlandse taal en flashen is op eigen risico.
Inmiddels staat er in een paar posts daaronder een versie die wél geroot is en de Google Apps bevat. Daarnaast is de "bloatware" van Amoi verwijderd. Talen zijn helaas enkel Engels + Chinees en flashen is altijd op eigen risico.

Directe download (RAR-bestand, met bestanden voor SP Flash Tool):
AMOI N820 (Wolfgang AT-AS45SE): http://pan.baidu.com/shar...d=728925706&uk=3557040139
AMOI N821 (Wolfgang AT-AS45IPS): http://pan.baidu.com/shar...d=731369794&uk=3557040139

• EmperoR88
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-06 23:50
Eindelijk! Erg goeie rom, veel bugs zijn nu verholpen op mijn AMOI N821. Ik gebruikte al een rom van DeathKing, maar dit is echt super.

Bij het flashen van de rom was mijn IMEI nummer gewist. Gelukkig had ik deze nog opgeslagen en kon ik hem via de manier die hier beschreven wordt weer terugzetten.

Trouwens, ik kon ook Nederlands kiezen hoor arjan1995, maar heb hem zelf op Engels staan.

[ Voor 12% gewijzigd door EmperoR88 op 14-09-2013 21:34 . Reden: iets vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan.devries
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-04 00:08
Mijn Wolfgang (AT-AS45SE) draait nog steeds op zijn oer-ROM. Ik wil nu toch upgraden.
Kan ik dat in één keer doen met de nieuwste ROM, of moet ik nog via tussenstapjes?

Ik mis volgens FlashTool in de nieuwste ROMs overigens het uboot bestand. Kan ik het uit een van de eerdere ROMs halen?

• appelkoek
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-12-2024
Jan.devries schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 20:09:
Mijn Wolfgang (AT-AS45SE) draait nog steeds op zijn oer-ROM. Ik wil nu toch upgraden.
Kan ik dat in één keer doen met de nieuwste ROM, of moet ik nog via tussenstapjes?

Ik mis volgens FlashTool in de nieuwste ROMs overigens het uboot bestand. Kan ik het uit een van de eerdere ROMs halen?
Ik heb afgelopen weekend geupdate vanaf stock rom naar bovenstaande 4.2.2 versie. Dit gaf geen problemen. Wel rekening mee houden dat Nederlandse taal niet is inbegrepen.

Mij viel ook op dat de Uboot niet geselecteerd was. Dit heb ik handmatig gedaan door er op te dubbelklikken en door te verwijzen naar Ik.bin in de rom directory.

I do what I like and I like what I do

Ik heb gisteren ook mijn AS45SE een update gegeven van de stock rom naar 4.2.2 (AMOI N820).
Dat is helemaal goed gegaan dankzij de tip van appelkoek hierboven.
Helaas geen Nederlandse taal om te selecteren. Maar Engels lukt ook wel.
Mijn 2e simkaartje met prepaid internet moest ik wel even opnieuw instellen voor dat die werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 548480

hallo
mijn probleem met mijn wolf gang is dat ik wel gebeld kan worden maar geluid gaat niet af fliegtuig stand staat uit en geluid aan??? help?? ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqq_me
  • Laatst online: 05-01-2016
Heb je al een beltoon gekozen in je audio profiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-06 22:06
Zaterdag 26 Oktober komt Aldi weer met deze telefoon (overigens wel met een 5MP camera en geen dual-sim). Althans, het gaat om de AS-45D1 dus niet de SE.

Prijs: 149 euro

http://www.aldi.nl/aldi_s...as45d1_48_5_649_6791.html

[ Voor 10% gewijzigd door cc12 op 18-10-2013 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107887

Hoi allemaal,

ik heb de AT-AS45IPS nu sinds dat deze uitgekomen is; maar wil nu ook graag naar de nieuwste Android versie. Helaas ondersteunt Wolfgang dit niet, dus na even zoeken kom ik hier terecht.
As we speak is het bestand voor de N821 onderweg naar mijn harde schijf, maar kan ik dit 'zo maar' doen?
Dit is mijn 1e smartphone, al ben ik niet een digibeet; een smartphone voorzien van nieuwe software is wel nieuw.
Zijn er tips/trics of valkuilen, of wellicht een stappenplan?

Wie zou kunnen helpen? Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 550306

Het is me gelukt om mijn AT-AS45SE te rooten, m.b.v. Root MANY ANDROID! [Upd: 18.06.2013] -http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1886460.
Was simpel, zeker na het laden van adb files.

Ik heb daarna N820_JB2_V1-3.0_USER_SD_UPDATE_2013-08-22.zip gedownload en op de SD kaart gezet.

Maar hoe kom ik in de Recovery mode bij opstarten? Bij mijn oude HTC Hero wist ik dat wel, maar bij de AS45SE niet.
Er zitten maar twee knoppen op. Aan/uit en Vol+/- (misschien zijn dat wel twee knoppen.)

Iemand een advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16697

Recovery is volume omhoog + aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McCabe
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-11-2024
Anoniem: 548480 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 17:37:
hallo
mijn probleem met mijn wolf gang is dat ik wel gebeld kan worden maar geluid gaat niet af fliegtuig stand staat uit en geluid aan??? help?? ;w
Is het je al gelukt om je geluid aan de gang te krijgen? Ik heb nu hetzelfde probleem met mijn AT-AS45qHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaglevNL
  • Laatst online: 25-05 13:40
Bedankt voor de 4.2 update!
Mijn telefoon deed even niks meer na een foutmelding in de SP Flash Tool maar een update daarvan verhielp het. :)

Er staat nu wel een niet bestaand wifi adres bij de wifi instellingen. "NVRAM WARNING: Err = 0x10", moet ik me daar zorgen over maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokun
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10-2021
MaglevNL schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 23:24:
Bedankt voor de 4.2 update!
Mijn telefoon deed even niks meer na een foutmelding in de SP Flash Tool maar een update daarvan verhielp het. :)

Er staat nu wel een niet bestaand wifi adres bij de wifi instellingen. "NVRAM WARNING: Err = 0x10", moet ik me daar zorgen over maken?
http://www.modaco.com/topic/364044-nvram-warning-error-0x10/ en http://chinaphonearena.co...fi-nvram-warning-err-0x10

[ Voor 6% gewijzigd door Domokun op 01-11-2013 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Help!
Mijn 45SE is (een soort van) gebricked.
In recoverymode heb ik (bewust) de factory reset ingedrukt. Even verscheen en daarna blijft de diamant in de buik van de Droid maar draaien.
Batterij eruit en terug en dan weer opstarten (normaal en in recovery mode) geeft geen verandering. ook niet met of zonder SD-kaart.

Iemand met een goed advies?
Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

"Iemand met een goed advies?
Dank!"

Tot nu toe geen goede ideeën!
In feite helemaal geen reacties meer op dit forum ;-)

Dan maar een andere vraag, die me vooruit kan helpen:
Met welke knoppen kan je in de bootloader of hboot mode komen?
In de Recoverymode komen weet ik inmiddels, dank zij een eerdere vraag.

Wederom bij voorbaat dank voor een helpende reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaspert
Volgens mij heeft het toestel geen bootloader-menu, en kun je er dus ook niet in komen met een toetsen combinatie. Als het niet lukt om met SP flash tool een rom te flashen, ben ik bang dat je toestel gebrickt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaglevNL
  • Laatst online: 25-05 13:40
Is dit al bekend?
http://www.needrom.com/mobile/amoi-n820-miui/

Iemand die het aandurft om te installeren anders? Ik ben wel benieuwd maar ik heb te weinig kennis voor het geval het niet lukt of er problemen zijn. Ik kan er verder ook niet zoveel over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Ik moet sinds kort steeds mijn Wifi aan en uit zetten voordat ik het kan gebruiken. Erg irritant, hebben meer mensen dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans Rosink
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-10-2023
Beste mede forumgebruikers.
Heb onlangs tools aangeschaft voor mijn smartphone.
Nou zegt iedere keer dat ie een magnetische sensor nodig heeft.
Zit deze dan niet in mijn smartphone?
Graag een antwoord hierop.
Email: fransrosink@hotmail.com

mvg Frans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans Rosink
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-10-2023
Sanction schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 16:00:
Ik moet sinds kort steeds mijn Wifi aan en uit zetten voordat ik het kan gebruiken. Erg irritant, hebben meer mensen dat?
Als je hem niet uitzet, moet je hem dan weer aanzetten? Frans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joep doei
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:36
Ik ben op zoek naar een nieuwe accu voor mijn Wolfgang AT-AS45SE. Ik heb laatst deze geprobeerd maar die stopt er na een kwartiertje mee waardoor de telefoon helemaal uit gaat. Heeft iemand al een goede vervangende accu ergens kunnen kopen?

http://serve.infoteur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joep doei
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:36
De accu die ik noemde in mijn vorige berichtje mag ik retourneren naar BatteryUpgrade.com en ik krijg mijn geld terug. Netjes geregeld van ze. Het is mij echter niet duidelijk waarom dit niet werkte. Ik ben daarom nog steeds op zoek naar een vervangende accu voor mijn Wolfgang AT-AS45SE. Heeft iemand een tip waar ik deze kan kopen of misschien zelf al eens een vervangende accu gekocht?

http://serve.infoteur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renehoman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-03-2019
Kan iemand de instellingen voor mobiel internet bij Telfort doorgeven?
De instellingen die Wolfgang aangeeft werken niet, en ook bij de Telfort-winkel krijgen ze mobiel internet niet aan de praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piderman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-04 11:49
Mijn accu loopt ook op z'n einde. Heeft iemand nog een goede vervangende gevonden?

EDIT: Ah, via de helpdesk van Wolfgang vernam ik dat zij zelf alhier accu's verkopen.

[ Voor 48% gewijzigd door piderman op 30-07-2014 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Yep, heb er zelf ook één besteld een tijdje geleden, ook bij Wolfgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richall
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20-12-2024
Hallo,

Ik wil op mijn wolfgang AT-AS45SE stock Android, dus eerst moet ik het rooten met dit script http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1886460. Daarna zou ik dus een rom kunnen flashen, maar dan heb ik toch ook een anderen recovry nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wolfgang gebruikt al een bijna stock Android.
Wil je toch flashen, dan zie je een paar pagina's terug dat je kan gaan van Android 4.0 naar 4.2.2. Hij is dan wel Engelstalig en de Wolfgang wordt een AMOI N820.
Meer keus heb je niet zo ver ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06 10:18
Op 30 Aug heb ik een Wolfgang gekocht, de accu was vanaf het begin al slecht, ik ben nu al 3 weken aan het mailen met wolfgang support voor een nieuwe accu en ik heb hem nog niet.
Om het verhaal kort te houden, als je een wolfgang wil kopen, doe het niet, de support van Wolfgang is de slechte die ik ooit heb meegemaakt.
Wat heb je aan garantie als die garantie niet wordt uitgevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 694900

Ik heb een Amoi N820 zonder play store met Android 4.0.4 Hoe kan ik er play store op zetten? Wil geen nieuwe rom. Hij is geroot en er staat geen CWM op.
Alvast bedankt

Gr. Sam
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste