Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

WAUW... het eerste moment dat je op Requiem de Forerunner gebouwen ziet. Werkelijkwaar schitterend!
Voorderest merk je wel dat de muziek wat minder is... moderner. Weinig recoil bij de wapens, maar verbluffende graphics en het verhaal is op dit moment geen probleem. Ik had een wanhoop dat ze Chief de nek zouden omdraaien met een achterhaald deeltje. Maar dit verdient een pluim.

Nu missie 3, morgen proberen uit te spelen (Heroic) en daarna wat MP. Of direct Legendary, als iemand mee wilt doen :).

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:37

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Vraag me af wat de lvl cap is in de MP. Ik ben nu SR36. Ik zie dat je ook nog twee andere Specifications kan kiezen. Operator en Wetworks. Hoop dat die twee unlocken niet gewoon t zelfde zijn als de Spartan-IV...

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Techno Overlord schreef op woensdag 07 november 2012 @ 02:23:
Vraag me af wat de lvl cap is in de MP. Ik ben nu SR36. Ik zie dat je ook nog twee andere Specifications kan kiezen. Operator en Wetworks. Hoop dat die twee unlocken niet gewoon t zelfde zijn als de Spartan-IV...
Nu al level 36? Gaat het levelen zo snel?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-05 08:35

TheAshcat

Death from Above

Decennia schreef op woensdag 07 november 2012 @ 10:48:
[...]

Ik zit op de helft van de campaign op Heroic en lvl 16 online na gisteren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoek
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-09 18:37
Gisteren 2 missies legendary gedaan, het ziet er echt schitterend uit! Legendary is ook uitdagend genoeg naar mijn mening. Multiplayer is wel eventjes wennen vond ik, het voelt toch net iets anders aan dan halo 3/reach. Ik ben wel verbaast over het feit hoe snel je ranks omhoog gaat in de multiplayer, maar dit zal naarmate je hoger wordt wel minder snel gaan zoals gewoonlijk.

Sony A7III - PSN: Ruimtestofzuiger - Clash of Clans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Level 16 nu en 2 missies legendary campaign gedaan, en ik kan niet anders zeggen dan WOW. Het is echt een super spel, de multiplayer is 10000x beter dan dat het in reach was en de gameplay is echt fenomenaal! Kan niet wachten tot ik er vanavond weer achter zit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Snif, dat ik gewoon de grootste release van het jaar moet missen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJelle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 21:59
Iemand al Smartglass in combi met Halo 4 geprobeerd? Ik ben benieuwd wat je allemaal ermee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-09 11:45
JJelle schreef op woensdag 07 november 2012 @ 12:47:
Iemand al Smartglass in combi met Halo 4 geprobeerd? Ik ben benieuwd wat je allemaal ermee kan.
Net even op de iPad gechecked.. ziet er echt ontzettend gaaf uit! Je kan echt alle statistics van je gespeelde games zien. Zelfs de gemiddelde kill-afstand! :o

Nog niet tijdens het spelen geprobeerd.. vanavond even kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal vanavond ook even smartglass proberen op de iPad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
stimmits schreef op woensdag 07 november 2012 @ 13:01:
[...]

Net even op de iPad gechecked.. ziet er echt ontzettend gaaf uit! Je kan echt alle statistics van je gespeelde games zien. Zelfs de gemiddelde kill-afstand! :o

Ik zit even te zoeken, maar volgens mij kan je tijdens het spelen (MP) niet meer doen dan die stats etc bekijken. Niet echt veel toegevoegde waarde tijdens het spelen dus... Of ik moet iets over het hoofd zien? Ik gebruik smartglass overigens op mijn oude ipad 1, misschien dat dat nog uitmaakt?

Bizar trouwens dat er echt helemaal niets in de vorm van een handleiding bij het spel zit. Ik heb halo 3, odst en reach wel gespeeld, maar nooit echt meer dan 1potje mp gespeeld. Wat alles bij 4 is, dat moet ik dus maar gokken :) Niet helemaal n00b vriendelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJelle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 21:59
stimmits schreef op woensdag 07 november 2012 @ 13:01:
[...]

Dat kon bij Battlefield ook al met de stats app dus dat is niks nieuws ;) Ik ben benieuwd naar gameplay op smartglass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
JJelle schreef op woensdag 07 november 2012 @ 15:26:
[...]

Dat kon bij Battlefield ook al met de stats app dus dat is niks nieuws ;) Ik ben benieuwd naar gameplay op smartglass
Kort filmpje:

Ziet er wel vet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Ik vraag me af waar je in Regicide een overshield of railgun vandaan haalt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat

TheAshcat

Death from Above

Eduardboon schreef op woensdag 07 november 2012 @ 17:06:
Ik vraag me af waar je in Regicide een overshield of railgun vandaan haalt :P
Overshield krijg je als je een tijdje king bent en niet dood gaat. Ik neem aan dat het voor railgun hetzelfde is.

Ik kreeg trouwens net een melding voor een unlock via smartglass op de xbox maar ik zie niets op m'n iPad. Misschien alleen in Waypoint en niet halo 4 smartglass?

Die Halo Waypoint kom ik niet eens meer in ... Fout tijdens verbinding maken
En nog een vraagje: heeft iemand Halo 4 smartglass in het Engels? Ik krijg het niet voor elkaar.

[ Voor 8% gewijzigd door TheAshcat op 07-11-2012 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Smartglass is exact hetzelfde als de waypoint web-app voor halo 4 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Mijn smartglass zegt dat het neit beschikbaar is, ook als ik campaign speel. Komt dit omdat het in de campaign niet bruikbaar is of omdat ik geen GOLD heb op het moment?

Ik snap ook niet waarom die specializations niet unlocked zijn bij mij terwijl ik de LE codes heb ingevoerd.

Vind het pakje van de LE een beetje saai. Skins zie je niet zo goed en het pakje is bijna hetzelfde als het normale pakje. Ik had liever Recon oid. gezien. Avatar prop en pakje zijn wel erg leuk :)

Nu bij missie 5 en ik moet zeggen, de Promethean zijn leuk om tegen te spelen. Ze zijn aardig slim en verrassen soms (Een Knight die opeens naar mij teleporteerd). Sommige stukken op Heroic zijn nog best lastig. Wel jammer dat je vaak de standaard Knight en Wolves ziet of Elites en Grunts. Komen er nog sterkere versies van de Promethean?

spoiler:
Didact looks awesome, benieuwd naar het verhaal achter hem

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Net even Regicide gespeeld, kwam erachter dat als je lang genoeg KING bent je een damage increase krijgt, dit icm een assault rifle = gratis 10 kills erbij. Weet niet wat ik daarvan moet denken :P Werd er wel snel 1e mee (met 20 kills voorsprong :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
Hmm, die promethean dingen doen me heel erg denken aan tromn
Bijna campaign af, helaas. Dan maar weer aan de multiplayer beginnen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat

TheAshcat

Death from Above

Eduardboon schreef op woensdag 07 november 2012 @ 20:28:
Smartglass is exact hetzelfde als de waypoint web-app voor halo 4 ;)
Dat verklaart waarom de oude niet meer werkt :P

Eeeeeeeen uitgespeeld. Heel gaaf, wel een beetje kort. (8,5 uur op heroic).

Ik heb de unlockable filmpjes gevonden trouwens op m'n iPad.

[ Voor 67% gewijzigd door TheAshcat op 08-11-2012 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheAshcat schreef op donderdag 08 november 2012 @ 08:40:
Eeeeeeeen uitgespeeld. Heel gaaf, wel een beetje kort. (8,5 uur op heroic)
Moet je legendary doen, is het leukste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat

TheAshcat

Death from Above

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 08:59:
[...]

Moet je legendary doen, is het leukste
Ga ik zeker doen, wilde toch eerst heroic proberen om ergernis te voorkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheAshcat schreef op donderdag 08 november 2012 @ 10:01:
[...]

Ga ik zeker doen, wilde toch eerst heroic proberen om ergernis te voorkomen :)
Ik ben sinds gisteren met campaign begonnen op Legendary, ben nu bij de forerunners bij missie 3, is echt kei hard..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Decennia schreef op woensdag 07 november 2012 @ 20:54:
Mijn smartglass zegt dat het neit beschikbaar is, ook als ik campaign speel. Komt dit omdat het in de campaign niet bruikbaar is of omdat ik geen GOLD heb op het moment?

Ik snap ook niet waarom die specializations niet unlocked zijn bij mij terwijl ik de LE codes heb ingevoerd.
Iemand die deze vragen kan beantwoorden?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Decennia schreef op donderdag 08 november 2012 @ 13:07:
[...]

Iemand die deze vragen kan beantwoorden?
Ik wil dit ook graag weten, want heb ook geen idee :?
Ook ziet de Prima skin voor de recruit armor en niet veel anders uit dan de gewone recruit armor bij mij :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Ereaser schreef op donderdag 08 november 2012 @ 13:10:
[...]

Ik wil dit ook graag weten, want heb ook geen idee :?
Ook ziet de Prima skin voor de recruit armor en niet veel anders uit dan de gewone recruit armor bij mij :/
Dit had ik dus ook. Zeer teleurstellend. Had liever Recon oid gezien, ECHT een ander pakje en niet alleen een paar extra streepjes. Dat deed Bungie met Reach toch wel beter.

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Decennia schreef op donderdag 08 november 2012 @ 13:20:
[...]

Dit had ik dus ook. Zeer teleurstellend. Had liever Recon oid gezien, ECHT een ander pakje en niet alleen een paar extra streepjes. Dat deed Bungie met Reach toch wel beter.
Ja idd, zodra ik thuis ben ff experimenteren met kleuren misschien dat er dan een duidelijker verschil naar boven komt in vergelijking met de normale versie.
En wat betreft de specializations:
Je moet gewoon SR50 zijn om er een te kunnen kiezen, alleen met de LE en nu blijkbaar ook als je de standaard versie binnen 2 weken na de release online hebt gespeeld kan je uit alle specializations kiezen, anders heb je maar een keuze uit twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 17:44
Iemand zin/tijd om level 6 tot het einde te co-oppen op Legendary?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:52

MazeWing

The plot thickens...

Zelf dit spel gehaald voor 33 euro bij de MM in Maastricht. Nog geen tijd gehad om te spelen, dat zal morgen pas zijn :) Ben zeer benieuwd....

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Infinity Matchmaking is ook erg tof. Enige wat me heel erg stoort is de killcam. Personen schieten gewoon in de grond en raken me. Klopt niet he :+

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
Gisteren met 3 vrienden een potje co-op gedaan (over Live) op het level Reclaimer. Eerste keer dat ik toch flinke framedrops heb gemerkt =\ vreemd, want de xbox zou niet meer draw-calls hoeven te verwerken, omdat het geen split-screen was en het level bij niet-coop wel smooth verliep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Toch knap wat ze grafisch nog uit de 360 krijgen, game ziet er echt goed uit. Ook duidelijk een stuk mooier dan ODST en Reach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 13:32
kazuka schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 10:59:
Toch knap wat ze grafisch nog uit de 360 krijgen, game ziet er echt goed uit. Ook duidelijk een stuk mooier dan ODST en Reach.
logisch toch die kwamen voort uit de halo 3 engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
stimmits schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 08:47:
Gisteren met 3 vrienden een potje co-op gedaan (over Live) op het level Reclaimer. Eerste keer dat ik toch flinke framedrops heb gemerkt =\ vreemd, want de xbox zou niet meer draw-calls hoeven te verwerken, omdat het geen split-screen was en het level bij niet-coop wel smooth verliep.
Kan dit dan niets te maken hebben met packet drops oid? Of wellicht gewoon wat meer actie in beeld met een paar spartans extra?

Ik ben gisterenavond aan de campaign begonnen met een vriend. Volgens mij heb ik elke halo game tot nu toe altijd splitscreen met hem uitgespeeld, echt het perfecte spel daarvoor. Het is altijd weer leuk om samen op een warthog rond te racen of de ander per ongeluk dood te vliegen met je ghost :p De cut scenes zijn trouwens echt prachtig en ik ben blij dat die 'frame blending' techniek uit reach weg is. Ik kon me redelijk ergeren aan de vage 'ghosting' die dat veroorzaakte op characters die vlak langs het beeld liepen.

Ik heb trouwens echt moeite om een lekker control schema te vinden. Ik wil graag bumperjumpen, maar dan wel melee op mijn stick :(. Waar spelen jullie mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nioz schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 12:16:
[...]

Kan dit dan niets te maken hebben met packet drops oid? Of wellicht gewoon wat meer actie in beeld met een paar spartans extra?

Ik ben gisterenavond aan de campaign begonnen met een vriend. Volgens mij heb ik elke halo game tot nu toe altijd splitscreen met hem uitgespeeld, echt het perfecte spel daarvoor. Het is altijd weer leuk om samen op een warthog rond te racen of de ander per ongeluk dood te vliegen met je ghost :p De cut scenes zijn trouwens echt prachtig en ik ben blij dat die 'frame blending' techniek uit reach weg is. Ik kon me redelijk ergeren aan de vage 'ghosting' die dat veroorzaakte op characters die vlak langs het beeld liepen.

Ik heb trouwens echt moeite om een lekker control schema te vinden. Ik wil graag bumperjumpen, maar dan wel melee op mijn stick :(. Waar spelen jullie mee?
Haha heb precies hetzelfde met een vriend, altijd al co-op halo gedaan ^^

Ik speel zelf op bumberjumpen, speelt echt heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
Springen jullie zoveel dat jullie bumberjumpen gebruiken. Ik speel gewoon op default dat vind ik het fijnste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Ik vind springen wel handig om ervoor te zorgen dat ik niet al te eenvoudig te raken ben. Als ik dan ondertussen zelf ook nog wil kunnen richten, lopen en schieten, dan is bumperjumpen volgens mij de enige oplossing?

Nog ff een luie vraag:
Mijn xbox is voornamelijk een 'halobox', aangezien ik de xbox niet zoveel gebruik en amper online speel heb ik ook weinig ervaring met live.. Vandaar de vraag hoe het zit met voicechat. Ik dacht dat dit veel werd gebruikt op live, maar ik heb in 2,5 uur nog niemand iets horen zeggen? Wat gaat hier fout? :D
Zit iedereen in private parties, moet ik iets joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nioz schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:52:
Ik vind springen wel handig om ervoor te zorgen dat ik niet al te eenvoudig te raken ben. Als ik dan ondertussen zelf ook nog wil kunnen richten, lopen en schieten, dan is bumperjumpen volgens mij de enige oplossing?

Nog ff een luie vraag:
Mijn xbox is voornamelijk een 'halobox', aangezien ik de xbox niet zoveel gebruik en amper online speel heb ik ook weinig ervaring met live.. Vandaar de vraag hoe het zit met voicechat. Ik dacht dat dit veel werd gebruikt op live, maar ik heb in 2,5 uur nog niemand iets horen zeggen? Wat gaat hier fout? :D
Zit iedereen in private parties, moet ik iets joinen?
Zijn inderdaad veel vrienden in party met chat, maar je kan ook even naar de instellingen kijken. Kan zo ingesteld staan dat je je headset op moet hebben voordat je pas mensen in de live-chat hoort praten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Ik heb mijn cheapo headsetje (die ik bij mijn 360 kreeg) wel in mijn controller zitten en ingesteld dat geluid via de headset moet gaan, maar misschien is hij kapot? Ik zal nog wel even kijken of ik iets hoor als ik chat via de tv laat gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Ik gebruik op het moment gewoon Default, werkt aardig lekker. Binnenkort maar bumperjump uitproberen, het is inderdaad soms irritant dat je eerst 'A' moet klikken, dan pas richten.

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 17:19

LDVC

Let's get it over with

Ik heb het gevoel dat Halo 4 wat 'zwaarder' stuurt dan Halo Reach. Eerlijk gezegd vind ik dat wel fijn, want mijn scores in matchmaking zijn beter dan die in Reach :D. Mijn accuracy schiet omhoog

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nioz schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:16:
Ik heb mijn cheapo headsetje (die ik bij mijn 360 kreeg) wel in mijn controller zitten en ingesteld dat geluid via de headset moet gaan, maar misschien is hij kapot? Ik zal nog wel even kijken of ik iets hoor als ik chat via de tv laat gaan.
Die heb ik ook nog! heb er nog 1 extra haha, maar die vind ik zelf heerlijk zitten en perfect werken! ja zal ik ook maar doen kan maar zo dat die kapot is (kabel breuk fzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nioz schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:16:
Heb net 5 potjes gedaan. Niemand zei wat. Was wel team slayer misschien dat objective gametypes meer geouwehoer opleveren.

Legendary is ouderwets pittig. Ben al een uur bezig met Dawn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:37:
[...]

Die heb ik ook nog! heb er nog 1 extra haha, maar die vind ik zelf heerlijk zitten en perfect werken! ja zal ik ook maar doen kan maar zo dat die kapot is (kabel breuk fzo)
Idd die dingen breken vreselijk snel een vriend uit Amerika heeft er al 3 gehad, maar ik weet niet of dat er aan ligt hoe hij er mee omgaat. Mijne heb ik in iedere geval al rond de 4 jaar en doet het nog prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moest Requiem opnieuw doen omdat ik verkeerd laadde. Geen punt als je een Banshee vindt. Damn wat zijn Elite's laf als je ze van boven bestookt. ;)

hebben jullie ook dat t erg wennen is nu Grunts heftig schietijzer bij zich dragen? Prima als je zelf een headshot gun hebt want gratis power weapons. Lastig als je alleen een assault rifle hebt en de Grunts allemaal Fuel Rods. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Team SWAT is terug!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:37

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Decennia schreef op woensdag 07 november 2012 @ 10:48:
[...]

Nu lvl 42.. Het levellen gaat nu zeer traag. Zeker 40000 XP voor de volgende rang. Ik scoor gemiddeld rond de 2750 per potje. Paar matties van mij hadden gister doorgetrokken en hadden hun daily XP cap al gehit. Konden ze wel doorspelen maar kregen er geen XP bij. Vind t ook maar vreemd dat je maar een max aantal XP per potje kunt krijgen, ongeacht hoe goed je bent dat potje.

Die daily challenges zijn ook far to easy.. Win 2 potjes KOTH. Tot nu toe alle daily en weekly en zelfs 1 monthly challenge gehaald na nog geen week spelen. De enige monthly challenge die nog open staat is 117 potjes War Games winnen. Die heb ik denk ik over dag of 3. Sta nu op 80 gewonnen potjes.

De Commendations daarentegen zijn wel lekker uitdagend. Alle Commendations op 100% halen dan ben je pas echt een Halo Baas! _/-\o_

Verder is de Banshee wanneer bestuurd door een goede Pilot best wel overpowered. Als je de Laser niet als eerste hebt en een slechte sniper in je team dan kan je zo dik ownen met dat ding. Gister een potje CTF en enemy team had 60 kills met dat ding. De nummer 2 had 22 kills. Go figure...

Als wij spelen, zitten we altijd in een Party Chat. Ingame voice werkt wel maar in laadschermen enzo hoor je elkaar niet/slecht.

[ Voor 11% gewijzigd door Techno Overlord op 10-11-2012 11:11 ]

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Eindelijk uitgespeeld. Ik moet zeggen dat ik de laaste missie erg tof vond,
spoiler:
vooral het vliegen met de jet. Didact verslaan was een beetje magertjes.
Filmpjes na het einde waren vreselijk goed en mooi, kan niet wachten om de legendary ending te zien (als die er is). De muziek vond ik het grootste minpunt in de game.

Nu Co-Op op Legendary uitspelen en natuurlijk wat multiplayer :):)

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Techno Overlord schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 11:10:
[...]

Nu lvl 42.. Het levellen gaat nu zeer traag. Zeker 40000 XP voor de volgende rang. Ik scoor gemiddeld rond de 2750 per potje. Paar matties van mij hadden gister doorgetrokken en hadden hun daily XP cap al gehit. Konden ze wel doorspelen maar kregen er geen XP bij. Vind t ook maar vreemd dat je maar een max aantal XP per potje kunt krijgen, ongeacht hoe goed je bent dat potje.

Die daily challenges zijn ook far to easy.. Win 2 potjes KOTH. Tot nu toe alle daily en weekly en zelfs 1 monthly challenge gehaald na nog geen week spelen. De enige monthly challenge die nog open staat is 117 potjes War Games winnen. Die heb ik denk ik over dag of 3. Sta nu op 80 gewonnen potjes.

De Commendations daarentegen zijn wel lekker uitdagend. Alle Commendations op 100% halen dan ben je pas echt een Halo Baas! _/-\o_

.
Op hoeveel uur zit je nu dan?
Ik denk dat ik er net geen 6uur in heb zitten, dus ik ben wel blij met die caps. Anders is iedereen al lvl60, dat maakt het er ook niet leuker op voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoek
Yeah uitgespeeld op legendary! Laatste missie is zeer tof zoals Decennia al zei. Het eindfilmpje is ook spannend, maar ik ga niks verklappen haha. Heb hem in 7 uur en 49 minuten uitgespeeld. Heb ook gelijk even alle terminals gehaald en nu nog wat campaign gerelateerde achievements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Respect, ik krijg het maar niet voor elkaar. Wargames gaat me best goed af, maar Legendary is echt afzien. Ben nu in missie 2 en ik zit helemaal vast. Zijn alleen maar Needlers en Plasma Pistols te vinden. Ik spawn de hele tijd met 5 fuel rod cannon kogels en een plasma pistol met 30% erop. Voordat ik nieuwe wapens heb kunnen oppikken wordt ik neergeknald of ben ik out of ammo.

Wargames bevalt wel heel goed. Matchmaking werkt opzich prima. Veel potjes waar we op het nippertje winnen of verliezen. Enige "klacht" is dat de host soms in de USA zit en ik dan enorm last heb van lag. Verdwijnende mannetjes, ik krijg kills die ik niet gemaakt heb, niet kunnen rennen etc. Meestal ga ik er dan gewoon uit en begin ik een nieuw potje wat dan prima verloopt.

Ben erg tevreden al met al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Na 2 dagen spelen moet ik zeggen dat ik uitermate tevreden ben met deze game. In mijn optiek stukken beter dan Halo 3 en Reach. Ook de muziek is vele malen beter. Ik zal hier waarschijnlijk in de minderheid zijn, maar de muziek van Martin O'Donnell vond ik behoorlijk overrated en bij vlagen gewoon slecht. De muziek van deeltje 4 is veel epischer en emotioneler.

Ben de campaign op heroic aan het spelen en dit is nog best pittig. Heb nu denk ik een uurtje of 5-6 in de campaign zitten maar ben nog niet eens op 1/3 volgens mij. Toen straks ook multiplayer gedaan en dat is ook behoorlijk wennen als het een hele tijd geleden is dat je Halo online hebt gespeeld.

Maar al bij al ben ik zeer tevreden met dit spel, zeker voor de prijs (33 euro) waar ik het voor heb gekocht!

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Vandaag de campaign uitgespeeld op Heroic (solo), heb er 7u34min over gedaan.
De campaign was leuk om te doen, goede pacing en alles!
Ben tevreden over het geheel en ook genoten van de muziek.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is jullie mening over de moeilijkheidsgraad? Naar mijn idee is dit makkelikker dan Reach op solo Legendary. Loop geregeld vast maar nooit voor langer dan 30 minuten. Dat was bij Reach en 3 wel anders. Om over CE en 2 maar te zwijgen. ;) Spartan Ops zijn echt te makkelijk. Met eeuwige respawns hoef je niet eens moeite te doen.

Overigens had ik wel lol in de Ops. Ik vind dit leuker dan Firefight grinden. Horde mode is niet exht Halostijl naar mijn idee. Doet Gears stukken beter.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2012 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Ik zelf ben aan het spelen op heroic en ik vind het wel degelijk lastiger dan Halo 3 en Reach.
Zeker hoe de vijanden reageeren en de promethean knights met hun healende probes zijn al bij al toch behoorlijk pittig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 13:33

Mikayu

.srt

Wat een gaaf spel weer. We hebben er nu 3 uurtjes op en net missie 4 op normal gewonnen.
Speel het al sinds CE maar bak er nog steeds niks van op heroic of moeilijker.

Jammer dat we geen xp krijgen en ik mis de firefight...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Iemand die met mij LEGENDARY wilt doen? Of wat challenges/achievements wilt halen? Wat matchmaking spelen. Heb morgen namelijk niet veel te doen :)

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MazeWing schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 23:18:
Ik zelf ben aan het spelen op heroic en ik vind het wel degelijk lastiger dan Halo 3 en Reach.
Zeker hoe de vijanden reageeren en de promethean knights met hun healende probes zijn al bij al toch behoorlijk pittig.
Bij Reach werd je steeds wat dichter bij de vijanden gedwongen heb ik het idee. Ook blijven Elites bij deze versie doodleuk stil staan als je van ver op ze schiet. Dat was bij eerdere delen totaal niet. Nu zit ik vaak op afstand alles wat neer kan te headshotten om daarna pas in het closequarters gevecht te gaan. Als dat nog nodig is. Meestal is alles op afstand wel te doen.

Knights zijn wel sterk maar als je de goede volgorde van slachten aanhoudt is het goed te doen. Eerst die rare vogels met twee rondjes, dan de sentries, dan de honden met rode laser, dan de normale honden, dan de Knight. Maar het belangrijkste is om die vliegdingen te slopen want die kunnen naast healen ook doodleuk reviven.

Zat gisteren totaal vast tegen drie knights. Bleek dat er een railgun om de hoek lag. Dan zijn Knights niet meer zo stoer. :) (Charged shot, daarna is headshot dodelijk. Lekkere gun is dat.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
De Railgun is een zeer fijn wapen, het vol raken van een charged schot voelt echt zalig!
Sowieso vind ik de wapens een stuk fijner aanvoelen/aanhoren dan in Reach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoek
Ik vind de knights inderdaad de lastigste van alle vijanden. Ik schoot altijd eerst de wachter dood (Vliegende ding met 2 rondjes), want die kunnen crawlers spawnen en healen zoals al eerder vermeldt. Daarna is de knight aan de beurt. Soms had ik een extreem pomp wapen zoals een fuel-rod gun of een canonrifle, maar anders werkt een overcharged plasma pistol + wat headshots ook prima! Het beste is om ze van achter de melee-en, maar dit is ook het moeilijkst :P
Vandaag maar even online spelen en aan spartan ops beginnen, ben benieuwd wat dat is en hoe moeilijk het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rynji schreef op zondag 11 november 2012 @ 11:15:
De Railgun is een zeer fijn wapen, het vol raken van een charged schot voelt echt zalig!
Sowieso vind ik de wapens een stuk fijner aanvoelen/aanhoren dan in Reach.
Eens! Het is net een tikkie echter geworden lijkt het. De light rifle is ook een leuk ding. Burst als je hipfired en single shot als je scoped. Leuk bedacht.

Iemand trouwens enig idee wat die vierkanten granaten doen? Ik slinger ze wel maar veel meer dan een schild is het niet toch? Heb het idee dat ik wat mis omdat ik zelf wel eens doodga door die dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Rav

Verwijderd schreef op zondag 11 november 2012 @ 11:48:
[...]

Eens! Het is net een tikkie echter geworden lijkt het. De light rifle is ook een leuk ding. Burst als je hipfired en single shot als je scoped. Leuk bedacht.

Iemand trouwens enig idee wat die vierkanten granaten doen? Ik slinger ze wel maar veel meer dan een schild is het niet toch? Heb het idee dat ik wat mis omdat ik zelf wel eens doodga door die dingen.
Ik heb de indruk dat ze alleen je schild kapotmaken. Die granaten die de Knights gooien toch?

Ik heb erg genoten van de Legendary co-op, erg leuke missies met veel afwisseling.
Vind de moeilijkheidsgraad eigenlijk perfect. In Reach in Legendary Campaign zat ze soms gewoon vast, omdat ze gewoon teveel vijanden op je af stuurden. Het lijkt nu wat gebalanceerder, maar je moet nog steeds goed dekking zoeken en op zoek naar de beste combinatie van wapens. Ik heb nog niet zoveel missies op Legendary solo gespeeld maar het voelt wat beter aan qua moeilijkheid.

Ik vind de Spartan Ops ook erg vermakelijk trouwens, de missies zijn niet echt inspirerend, maar het geeft de ruimte voor wat leuke missies. Zoals de eerste missie, waarbij het level bomvol voertuigen zit.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Verwijderd schreef op zondag 11 november 2012 @ 11:48:
[...]

"The Z-040 Attenuation Field Generator, more commonly known as Pulse Grenade, is a usable Promethean Forerunner Grenade appearing in Halo 4 which generates a spherical area of effect upon contact that slows vehicles and drains shields and health (similar to the EMP effect of the Power Drain).[2] It is ideal for clearing enemies from cover and can potentially reshape the layout of a battle. When killed by a Pulse Grenade, the target will turn orange and disintegrate."
http://halo.wikia.com/wiki/Z-040_Attenuation_Field_Generator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank Rynji! Mooie wiki trouwens. Ga een wat rondneuzen daar voordat ik me weer ga laten ownen in War Games. :P

En @Rav die bedoel ik ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Vanavond een aantal potjes gespeeld. Heerlijk, het speelt als HALO 3 en Reach gemengd, maar dan veel smoother. Ik heb ook niet het gevoel dat de DMR onder doet voor de BR en dat ze beiden overpowered zijn. Heb nu een geweldige loadout waar ik makkelijk veel kills krijg. Leuke maps trouwens, al is Haven soms iets te "backraping".

Wel wat lag vandaag, weet niet of t aan mij lag of de hosts.

Vraagje, Ik heb de campaign wel uitgespeeld op heroic. Level 1 tot 8, maar mijn stats op waypoint zeggen van niet. Kan dit kloppen?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 10:59

Rmg

Decennia schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 15:34:
Eindelijk uitgespeeld. Ik moet zeggen dat ik de laaste missie erg tof vond,
spoiler:
vooral het vliegen met de jet. Didact verslaan was een beetje magertjes.
Filmpjes na het einde waren vreselijk goed en mooi, kan niet wachten om de legendary ending te zien (als die er is). De muziek vond ik het grootste minpunt in de game.

Nu Co-Op op Legendary uitspelen en natuurlijk wat multiplayer :):)
Filmpjes op het einde waren idd super, sowieso was het hele verhaal weer goed/interessant.

Alleen voelde de game wat kort aan dit keer had ik voor zover ik me kan herinneren bij de vorige spellen niet.

Achja, Back 2 Borderlands :+

spoiler:
Toen ik bij het jet gedeelte kwam en het muziekje begon te spelen had ik al zo iets van "WTF laatste missie? nee toch, nu al?" voelde wel erg kort

En ik knalde een paar keer tegen muren vanwege de invalshoek/kijkhoek, ik was van mening dat ik er onder door/langs ging m'n xbox vond dat niet, maakte het wel irritant.

Laatste stukje vs didact was ook wel een anticlimax imho, had wel iets van een epic bossfight gehoopt.

Achja wel weer een uur of 30 plezier gehad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Gisteren de campaign op Heroic uitgespeeld, moet zeggen dat ik het niet heel lastig vond. Ook alle terminals gevonden zonder guide ^^

Gisteren ook mn 1e War Games potje gespeeld: 16-4, voornamelijk doordat ik een scattershot van iemand had gejat en daarna met ordnance er een partij ammo bij kreeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:29
Het is niet mogelijk om de eerste ep van Spartan Ops in co-op te spelen zonder vrienden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
pelt schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:39:
Het is niet mogelijk om de eerste ep van Spartan Ops in co-op te spelen zonder vrienden?
Ja, je kan gewoon een match zoeken om met randoms te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Ereaser schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:55:
[...]

Ja, je kan gewoon een match zoeken om met randoms te spelen.
Ben ik dan echt zo'n noob die die optie niet kan vinden?

Edit: ik bedoel dus inderdaad om de eerste ep te spelen met randoms online (en dus niet offline alleen of online met vrienden).

[ Voor 21% gewijzigd door pelt op 12-11-2012 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
pelt schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:04:
[...]

Edit: ik bedoel dus inderdaad om de eerste ep te spelen met randoms online (en dus niet offline alleen of online met vrienden).
Ik had het gisteren zo gevonden en het was zo vanzelf sprekend dat ik niet eens opgelet heb waar het onder zit. Volgens mij zodra vanuit het main menu naar Spartan Ops gaat is het het 2e vakje, maar dit weet ik niet 100% zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Ereaser schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:12:
[...]

Ik had het gisteren zo gevonden en het was zo vanzelf sprekend dat ik niet eens opgelet heb waar het onder zit. Volgens mij zodra vanuit het main menu naar Spartan Ops gaat is het het 2e vakje, maar dit weet ik niet 100% zeker.
Ja, het tweede vakje is de huidige missie (staat bij mij in het NL ;( ) online spelen. De huidige missie is echter vanaf vandaag Ep 2. Ik wil dus graag Ep 1. online spelen met onbekenden, want ik heb geen vrienden die gamen, maar je kan vorige eps zoals ik nu zie alleen solo spelen of met een party.

[ Voor 6% gewijzigd door pelt op 12-11-2012 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

pelt schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:04:
[...]

Dit vraag ik me ook af. Ik wilde net local even alle S-Ops missies spelen met een vriend maar dat kan dus niet?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
pelt schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:14:
[...]

Ja, het tweede vakje is de huidige missie (staat bij mij in het NL ;( ) online spelen. De huidige missie is echter vanaf vandaag Ep 2. Ik wil dus graag Ep 1. online spelen met onbekenden, want ik heb geen vrienden die gamen, maar je kan vorige eps zoals ik nu zie alleen solo spelen of met een party.
Hmm, ik kan me herrineren dat ik gewoon uit een lijst kon kiezen met de missies verticaal onder elkaar.

En voor de taal:
Als in je console settings de locale op UK of US en language op English zet dan zou het spel in het engels moeten zijn. (Heb dit probleem al eerder gehad met Assassins Creed en Saints Row). Maar nu is ook een gedeelte van het dashboard in het NL. Dit is schijnbaar afhankelijk van de locatie van het emailadres waar je Gamertag aan is gelinked 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Decennia schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:14:
[...]

Dit vraag ik me ook af. Ik wilde net local even alle S-Ops missies spelen met een vriend maar dat kan dus niet?
Wat is lokaal? Splitscreen of systemlink? Splitscreen is zeker mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Phusebox schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:26:
[...]

Wat is lokaal? Splitscreen of systemlink? Splitscreen is zeker mogelijk.
Splitscreen. Mijn broer heeft op het moment geen LIVE en we konden daarom niet beginnen?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Decennia schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:58:
[...]

Splitscreen. Mijn broer heeft op het moment geen LIVE en we konden daarom niet beginnen?
Ik weet niet of het kan met 2 verschillende profielen, maar als je hem als guest inlogt doet hij het dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Decennia schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:58:
[...]

Aangezien het een online mode is, die achter de Infinity menu optie hangt, heb je inderdaad een Live Gold abo nodig om te kunnen spelen. Dat is zeg maar de "compensatie" voor het gratis verstrekken van deze eerste 10 episodes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren 31 / 1 op ragnarok met DMR <3 King of the hill, had ook een 25kill streak! vanavond maar weer even King of the Hill doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo. Op Legendary uitgespeeld solo. 15 uur. Toen il las dat mensen in 8 uur klaar waren voelde ik me nooby. :)

Ben nu de gemiste cheevo's opHeroic aan het halen. Maar man wat is dat simpel. Liep net in tien minuten door Dawn heen met drie willekeurige skulls aan zonder ook maar een keer dood te gaan.

Het laatste stuk vd laatste missie is wel lekker pittig. Ben daar van zeven tot nu mee bezig geweest. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy_
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 14:45
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 21:00:
Zo. Op Legendary uitgespeeld solo. 15 uur. Toen il las dat mensen in 8 uur klaar waren voelde ik me nooby. :)

Ben nu de gemiste cheevo's opHeroic aan het halen. Maar man wat is dat simpel. Liep net in tien minuten door Dawn heen met drie willekeurige skulls aan zonder ook maar een keer dood te gaan.

Het laatste stuk vd laatste missie is wel lekker pittig. Ben daar van zeven tot nu mee bezig geweest. ;)
Hmm misschien moet ik dan maar niet proberen die Wraith achievement te halen op Legendary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Ik vind het maar raar dat iedereen nu al alle achievements halen voor de campaign. Zo is er totaal geen replay value meer in de campaign imo. Ik geef het wat tijd zodat ik later met wat vrienden weer de campaign kan beleven :)

Mijn smartglass werkt trouwens niet. Hij zegt dat smartglass nog niet available is voor HALO 4. Klopt dit? 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door Decennia op 13-11-2012 01:30 ]

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Het was flink zwoegen, en helaas kwam de game pas de dag na de release binnen, maar ik heb mijn review van Halo 4 gisteren ingestuurd en hij is gisteravond geplaatst. Ook al is het een behoorlijk stuk, blijft evengoed lastig om alles te bespreken. En tja reviews zijn altijd persoonlijk dus er zullen ook wel weer de nodige mensen het niet met me eens zijn.

Het is jammer dat ik vandaag verder moet met Black Ops 2 waarschijnlijk, maar ik weet zeker dat ik daarna weer terugkeer naar Halo 4. Ik heb de smaak te pakken in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Gisteren zag ik trouwens toen ik offline ging dat er een nieuwe episode van Spartan Ops uit is, vanavond ff de 1e op Legendary halen en meteen door met de 2e episode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@phusebox Mooie review. Leuk om te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Decennia schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 00:50:
Ik vind het maar raar dat iedereen nu al alle achievements halen voor de campaign. Zo is er totaal geen replay value meer in de campaign imo. Ik geef het wat tijd zodat ik later met wat vrienden weer de campaign kan beleven :)

Mijn smartglass werkt trouwens niet. Hij zegt dat smartglass nog niet available is voor HALO 4. Klopt dit? 8)7
Smartglass werkt alleen op Windows Phone 8 of Windows 8 voor Halo 4 in iedergeval. Met mijn HTC 8X doet de functie het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Rav

Goede review Phusebox, beter dan die van tweakers zelf :)

Fijn om reviews te lezen waarbij het spel daadwerkelijk voor langere tijd is gespeeld. En leuke complottheorie aan het einde. Ik zat zelf ook al na te denken over de naam van de nieuwe xbox, en Infinity zal best goed passen denk ik. Persoonlijk vind ik 720 namelijk een beetje lame klinken.

Ik mis trouwens wat grotere maps en de leuke Big Team spelmodes bij War Games. Eigenlijk was het enige wat ik speelde in Reach BTB en Capture the Flag. Hopelijk gaan de map packs hier iets aan doen.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rav schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:58:

Ik mis trouwens wat grotere maps en de leuke Big Team spelmodes bij War Games. Eigenlijk was het enige wat ik speelde in Reach BTB en Capture the Flag. Hopelijk gaan de map packs hier iets aan doen.
Dit herken ik wel. Moet zeggen dat ik voertuigen bij Infinity Slayer (6v6) wel tof vind. Die doe ik nu voornamelijk totdat er hopelijk een echt grote map uitkomt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 17:19

LDVC

Let's get it over with

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 12:09:
[...]

Smartglass werkt alleen op Windows Phone 8 of Windows 8 voor Halo 4 in iedergeval. Met mijn HTC 8X doet de functie het.
Smartglass werkt in principe ook voor android, WP7 en 8, iOS en Windows 8. De Halo 4 smartglass functie werkt echter enkel voor iOS en Windows Phone 8. Reden waarom is me onduidelijk, maar het staat ergens online.

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:48:
[...]

... totdat er hopelijk een echt grote map uitkomt. :)
ik mis idd ook die grote mappen zoals forge world... ik hoop echt dat die gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

LDVC schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 15:18:
[...]

Smartglass werkt in principe ook voor android, WP7 en 8, iOS en Windows 8. De Halo 4 smartglass functie werkt echter enkel voor iOS en Windows Phone 8. Reden waarom is me onduidelijk, maar het staat ergens online.
Dat is het probleem. Ik heb t op mijn iPad en hij geeft dus aan dat er geen smartglass op tie voor H4 is... Kan ik hier wat aan doen?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
Jammer dat de hitbox zo ruim gemaakt is. Op replays is duidelijk te zien dat ik niet geraakt word maar toch sterf ik.
Daarnet ben ik erin geslaag om 1 kill te halen met 19 deaths.... Bij elk duel verloor ik. Die ene kill was met een granaat die ik in een gang gooide.
Als ik de replay bekijk zie ik dat mijn teammates met 2 schoten ( met die rifle die burst van 3 vuurt ) genoeg hebben om iemand om te leggen.
Daarnet 3 bursts in iemand gepompt, geen succes.
Erg frustrerend. Zijn er setups die je standaard wapen krachtiger maken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

spl3ndr schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 23:56:
Jammer dat de hitbox zo ruim gemaakt is. Op replays is duidelijk te zien dat ik niet geraakt word maar toch sterf ik.
Daarnet ben ik erin geslaag om 1 kill te halen met 19 deaths.... Bij elk duel verloor ik. Die ene kill was met een granaat die ik in een gang gooide.
Als ik de replay bekijk zie ik dat mijn teammates met 2 schoten ( met die rifle die burst van 3 vuurt ) genoeg hebben om iemand om te leggen.
Daarnet 3 bursts in iemand gepompt, geen succes.
Erg frustrerend. Zijn er setups die je standaard wapen krachtiger maken ?
De hitboxen ingame kloppen gewoon. De killcam is glitched inderdaad, mensen schieten meters naast -_-.
BR is 5 headshots kill, DMR 4 if I'm correct. Ligt eraan welke afstand.

Er zijn geen set-ups met double damage. Op de kleine maps gebruik ik het volgende:

Battle Rifle
Magnum
Frag Grenades
Promethean Vision
Mobility
Dexterity

Ik probeer dan altijd de shotgun of sword te krijgen. Unlimited sprint zorgt ervoor dat ik snel van A naar B ben, Vision zorgt voor inschatting en het sneller reloaden geeft me meer tijd :)

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een gun heeft niet vijf headshot = kill. Je moet het zien als X schoten voor shields weg en dan Y schote voor health weg. Met DMR / BR is een headshot of drie body shots nadat de shield weg is een kill. Met een assault rifle is het uit mijn hoofd negen kogels (ongeacht waar) om health weg te krijgen. Let wel dat is nadat shields weg zijn.
De AR heeft geen headshot multiplier.

Voordat shields weg zijn is er geen headshot multpilier. Behalve bij guns die damage soen door shields en ook de sniper. Die is oneshot als je headshot. Elke andere plek is shields weg.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2012 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
Aha, ik begrijp het. Eerst dat schild wegwerken en dan een headshot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Meer mensen hier die zo nu en dan lag hebben in de mltiplayer? Af en toe hostmigrations?
Tijdens eenpotje spartan-ops heb ik ook vreselijke lag, als ik spops online doe is het niet eens te spelen door de input lag. Meer mensen met deze lag?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Decennia schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 23:03:
[...]

Dat is het probleem. Ik heb t op mijn iPad en hij geeft dus aan dat er geen smartglass op tie voor H4 is... Kan ik hier wat aan doen?
Ik heb hetzelfde met mn 3gs. Ik gebruik het nu vooral als muis als ik IE gebruik, werkt veel beter dan mn controller :)
@exactor het laatste schot wat shields weg schiet kan ook een headshot zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoek
Iemand al SR50 bereikt? Daarna speel je toch een specialisatie vrij? Correct me if I'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Spoek schreef op woensdag 14 november 2012 @ 09:58:
Iemand al SR50 bereikt? Daarna speel je toch een specialisatie vrij? Correct me if I'm wrong.
Klopt ja, daarna zijn er nog 10 levels per specialisatie.
Maar zoveel heb ik nog niet gespeeld, ik was voornamelijk bezig met Spartan Ops op legendary totdat ik er gister achter kwam dat mijn campaign gereset is :-( Dus die ben ik nu op legendary aan het doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoek
Ereaser schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:40:
[...]

Klopt ja, daarna zijn er nog 10 levels per specialisatie.
Maar zoveel heb ik nog niet gespeeld, ik was voornamelijk bezig met Spartan Ops op legendary totdat ik er gister achter kwam dat mijn campaign gereset is :-( Dus die ben ik nu op legendary aan het doen
Je campaign gereset? Hoe krijg je dat voor elkaar?

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling dat er gediscusseerd wordt over wie de game wel of niet heeft of waar deze wel en niet te krijgen is. Discusseer dus over Halo4 zelf.