Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Halo 4

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Dg6QF.jpg

Gamertags

Hierbeneden zullen we een lijstje maken met Gamertags van Tweakers die samen Halo 4 Multiplayer gaan spelen. Voeg deze toe als je samen wil knallen. :) Stuur een berichtje naar HaloFanboy om op de lijst te komen.
GebruikersnaamGamertag
HaloFanboyMrLucros
Eduardboonpatrickvbbh
boe.iRIMKINGS
Mad-liquidZezicla0007
StimmitsStimmits
cathrozarTOTD x Ducky
CaneezyCaneezy
DecenniaxGeneSiiSx
GhettoTLD I Ghetto I (hoofdletters i)
exactor itexactor it
spl3ndrOrvarix
secondguesssecondguess

Inleiding

Let op: ik zal in deze openingspost geen verhaalelementen beschrijven om spoilers te voorkomen. Hou alsjeblieft rekening met je mede-tweakers die nog niet op de hoogte zijn van de volledige verhaallijn en gebruik spoilers tags als je ze zo nodig toch wilt plaatsen.

Ik ben zelf groot fan van alle Halo games en vandaar dan ook deze openingspost. Dit is de eerste keer dat ik er een maak en voel je dan ook vrij om suggesties te sturen om hem aan te vullen.

In tegenstelling tot de voorgaande Halo games die ontwikkeld zijn door Bungie is Halo 4 ontwikkeld door 343 Industries. 343 Industries is opgericht door Microsoft met als doel de gehele Halo franchise te beheren.

Halo 4 is het begin van de Reclaimer-trilogie en een direct vervolg op Halo 3. Voor een samenvatting van het verhaal van Halo 3 verwijs ik je door naar deze link.

Campaign

Ik hou dit stukje beknopt omdat ik niks van de nieuwe verhaallijn wil vrijgeven.

De Campaign zal beginnen 4 jaar na de gebeurtenissen van Halo 3. Er zijn in totaal 8 missies te spelen. Op verschillende fora is te lezen dat het doorspelen van deze campaign minstens 7 a 8 uur duurt (volgens diegene die hem al illigaal verkregen hebben). Mocht je de verhaalmodus op een hogere moeilijkheidsgraad willen spelen dan kun je hier gemakkelijk het dubbele van maken.

Zoals we gewend zijn kan ook deze Campaign weer splitscreen, online via Xbox-live of via Systemlink gespeeld worden met maximaal 4 vrienden.

Multiplayer

Er is flink gesleuteld aan de multiplayer van Halo 4 door 343.

Misschien wel de grootste toevoeging is die van de Loadouts. Loadouts bieden de mogelijkheid om je Spartan aan te passen naar je eigen wensen. Tot nu toe zijn de volgende mogelijkheden bekend:
Loadouts
  • Primary Weapon:
  • Assault Rifle
  • Battle Rifle
  • Carbine
  • Designated Marksman Rifle
  • Lightrifle
  • Storm Rifle
  • Suppressor
  • Secondary Weapon:
  • Boltshot
  • Magnum
  • Plasma Pistol
  • Grenade Type:
  • Frag Grenade
  • Plasma Grenade
  • Pulse Grenade
  • Armor Ability:
  • Active Camo
  • Autosentry
  • Hardlight Shield
  • Hologram
  • Jetpack
  • Promethean Vision
  • Regen Field
  • Thruster Pack
  • Tactical Package:
  • Mobility: Unlimited Sprint
  • Shielding: Shield Recharge Rate buff
  • Resupply: Pick up grenades from fallen Spartans
  • AA Efficiency: AA Recharge Rate buff
  • Grenadier: Increases grenade carrying capacity
  • Firepower: Carry 2 primary weapons
  • Fast Track: Increased XP bonus*
  • Requisition: Ability to re-roll an Ordnance drop*
  • Wheelman: Lessened EMP effect, Vehicle Health buff*
  • Support Upgrade:
  • Ammo: Hold more Ammo
  • Dexterity: Faster reloads and weapon swaps
  • Sensor: Increased Motion Tracker Range
  • Awareness: Use radar while scoped
  • Explosive: Increased grenade blast radius with decreased damage
  • Ordnance Priority: More frequent ordnance drops
  • Stability: Lessened knock out of scope*
  • Gunner: Reduce Turret cool down, move faster when carrying Turret*
  • Drop Recon: Heads up on Ordnance and On-map weapon drops*
  • Nemesis: Possibly reveals opponent who last killed you*
  • Stealth: Decreased visibilty vs PromVision, Faster Assassinations, dampened
    footsteps*
* Unlocked via Specializations
Specializations
Specializations zijn ook nieuw voor Halo 4. Specializations worden vrijgespeeld zodra een speler level 50 behaalt mijn zijn reguliere Spartan. Iedere specialization geeft de speler de kans om 10 extra levels te behalen met extra unlocks. Hierdoor kan is het maximaal te behalen level 130, 50 met je "reguliere" Spartan plust 10 maal 8 specializations.
Wetworks (Available at Launch)
The Wetworks mod gives the Spartan IV a few stealth benefits. The Wetworks armor mod allows the Spartan to sprint more quietly and assassination animations are faster, resulting in quicker assassinations. With the Wetworks armor modification, instead of showing up as a red figure on Promethean Vision, foes will only be able to see the outline of your figure.

Pioneer (Available at Launch)
The Pioneer's Fast Track mod allows the Spartan IVs using it to gain experience points leading to the next rank at a faster rate. Keep in mind though, For Fast Track, you only get extra XP for the amount of time you were using it. Activating it at the end of a match isn't going to net you extra XP for actions earlier in the match.

Engineer
When ordinance drops are activated, the Engineer’s Drop Recon armor mod provides an advantage. A couple extra seconds before other players see the drop coming down, the Engineer gets alerted on the incoming drop . Based on the distance to the weapon, you can get an arrow pointing you to where the nearest timed ordinance drop is coming in. It extends the range of those popping up on your HUD.

Tracker
When recieving an ordinance drop, you may not always find what you desire out of the three choices given to you. With the Tracker's Drop Recon mod, you are able to get an all new selection from the ordinance drop you call in.

Rogue
In recent Halo games, when your Spartan is zoomed in and is shot, it zooms out. With the Rogue's stability mod, you have the ability to stay scoped in, even when being shot at.

Stalker
The Stalker packs the Nemesis armor mod, a passive skill that causes an icon of the last person that killed you to appear on the HUD. It also tracks enemies who've attacked but not killed you as well, making it useful for both retaliation and revenge.

Pathfinder
Pathfinders enjoy the Gunner mod, which reduces the cool-down on vehicle weapon overheating and allows you to move faster when carrying a detached emplacement.

Operator
The Wheelman armor mod the Operator carries gives you a bit of a resistance against EMP shots against a vehicle you are driving. It won’t necessarily stop you in your tracks anymore. This also allows you to recharge the health of a vehicle slightly faster.
Voertuigen
Halo is natuurlijk geen Halo zonder voertuigen. Tot nu toe zijn de volgende voertuigen bekend gemaakt voor de multiplayer.
Warthog
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bgkQ8.png
Bekend uit de vorige games. Uitgerust met een machinegeweer, laser of raketten. Biedt plaatst voor een bestuurder, bijrijder en een schutter.
Mongoose
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dNVsd.png
Snelle quad, biedt plaatst voor een bestuurder en bijrijder. De mongoose is niet uitgerust met wapens.
Scorpion
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MTzxi.png
De Scorpion biedt plaatst aan een bestuurder die tevens het kanon bedient en een schutter die een machinegeweer tot zijn beschikking heeft.
Mantis
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/z1T71.jpg
Nieuw in Halo 4. Deze mantis biedt plaatst voor een bestuurder, beschikt over een machinegeweer, raketten en heeft de mogelijkheid om te stompen.
Ghost
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kypwK.jpg
Het bekende Covenant voertuig, uitgerust met een vooruitgericht machinegeweer.
Wraith
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GwcHi.jpg
De Covenant tank, ook deze heeft een kanon (welke niet te draaien is) en een plek voor een extra schutter met machinegeweer.
Banshee
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/jP0Mm.jpg
Het enige voertuig in de multiplayer dat in staat is te vliegen. De bestuurder kan kiezen tussen een fuel-rod-canon of een machinegeweer.
Wapens
Halo 4 biedt verschillende bekende en nieuwe wapens. De grootste vernieuwing zijn de promethean wapens, waar ik niet te ver op in zal gaan in verband met eventuele spoilers.

Deze video's geven een goede kijk op de nieuwe wapens. Muziek raad ik je aan uit te zetten.
UNSC
Covenant
Promethean
Maps
De volgende maps zijn tot nu toe bekend gemaakt. In de toekomst zullen 3 map packs uitgegeven die elk 3 extra maps bevatten.
Abandon
Adrift
Complex
Exile
Haven
Longbow
Meltdown
Ragnarok
Solace
Spartan Ops
Spartan Ops is een nieuwe modus in Halo 4 en vervangt Firefight uit Halo Reach.

Spartan Ops zal bestaan uit een seizoen van "mini"-missies en zal een toevoeging zijn op het verhaal van de Campaign. Ieder seizoen bevat 10 Episodes. Iedere episode bestaat uit een cutscene en 5 korte missies. Iedere week wordt er een episode vrijgegeven. Het eerste seizoen Spartan Ops zal gratis zijn, mocht dit concept een succes blijven dan zal 343 een nieuw seizoen maken welke dan weer wel betaald moet worden.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2012 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
-gereserveerd-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat deze openingspost voldoet aan de eisen. Zoals al opgemerkt is dit de eerste keer dat ik er eentje gemaakt heb en voel je dan ook vrij om suggesties te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie TS hoor. :) Lekker zakelijk en voldoende info. Vaak zie je dat er erg veel in zit wat het overzicht bemoeilijkt.

Over Halo 4. Sowieso zin om het te spelen en de uitbreidingen voor singleplayer co-op vind ik top. Bij MW3 was het ook gaaf om af en toe nieuwe spec ops missies te doen. Mooi dat 343 dit ook implementeert. Hoop dat er voldoende animo is en dat de kwaliteit van uitbreidingen hoog is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Als de game room boven een keertje klaar is, ga ik alle Halo's eens halen. Heb me destijds erg met de co-op vermaakt op de vorige Xbox. Gebruiken we die console ook eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:37

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Wat mij aan de filmpjes opvalt is dat het er een stuk slicker uitziet en soepeler loopt.. Kan niet wachten om deze game te checken. Eindelijk weer eens me Xbox aanslingeren en vanaf me bank op me grote tv spelen ipv op me bureaustoel met computermonitor...

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ben erg benieuwd naar de performance (fps) van Halo 4.
Had bij Halo Reach toch vaak last van te grote framedrops.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-09 11:45
Iemand toevallig al Halo 4 in de winkels zien liggen? Heb vaker een Halo game een week of wat eerder in de winkel zien liggen en heb me gisteren eigenlijk nogal verbaasd over de uitspraak van een Intertoys medewerker op de vraag of ze Halo 4 toevallig al binnen hadden:

"Zodra we merken dat er een exemplaar bij andere winkels verkocht is, leggen wij hem ook in de schappen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik denk dat een week van te voren echt té vroeg is... Krijgt een retailer denk ik wel gedonder mee als ze voor de release de game in de schappen leggen, helemaal bij een release met de proporties van Halo 4. Denk op z'n vroegst op maandag(avond)...

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
True. Ik had ook niet verwacht dat hij er al zou liggen. Heb ODST toen der tijd 6 dagen eerder kunnen halen. Niet geheel eerlijk naar mijn mening maar ik zie het maar als een soort van uitdaging ;)
Denk ook niet dat Microsoft het voor lief neemt als je meer dan een week van tevoren de game begint te spelen. Hoewel ze wel vermelden dat wanneer je geen weet hebt van de officiele street-date en je de game via het legale circuit hebt verkregen, je niet gebanned kan worden ...

M.a.w. had ik hier maar nooit gepost ... :P

[ Voor 3% gewijzigd door stimmits op 23-10-2012 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Limited Edition Unboxing:

Ik vind deze editie maar mager. Enige reden waarom je hem zou willen kopen is de season pass naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
Inderdaad mager. Echter, als je de points voor de DLC om gaat rekenen kom je wel op winst uit in euro's vergelijken met dollars.

Limited edition:
Euro: € 74,95 (Gamemania)
Dollar: $99,99 (Volgens bovenstaande video)

De vriendelijke meneer verteld dat de DLC lost omgerekend $30 kost. Tel dat op bij de dollar prijs van de standard edition en je hebt de totaalprijs van de limited edition er nog niet uit ($60 + $30 != $99)
In euro's is dat een ander verhaal.

Kortom, voor mij is het al wel duidelijk. Ik ga lekker voor de limited edition :) Hoef ik me geen zorgen te maken dat ik straks teveel betaal voor de losse DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik haal gewoon de normale editie 's ochtends bij de MM om de hoek. Of de dag ervoor 's avonds. Die DLC hoef ik niet direct te hebben. Ik wil eerst eens echt zien wat 343 ervan gebakken heeft ondanks dat ik een vermoeden heb dat t weer heel dik gaat worden. In tegenstelling tot Battlefield 3 Premium, wat ongeveer dezelfde service is (alleen dan nog méér dan alleen mappacks/gamemodes). BF3 Premium kwam dan ook later uit. Vind ik handiger omdat je dan kan zien of de game zelf het waard is om de game (en de DLC) in de toekomst nog te spelen.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
Nieuwe trailer:

De beelden zijn allemaal in-engine footage.

Denk dat de meeste mensen in dit topic hem al gezien hebben, maar hij is echt het delen waard naar mijn mening. Heeft me helemaal weer psyched gemaakt! :o

Vindt trouwens de visor van MC er wel heeul strak uit zien in deze Halo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://majornelson.com/20...he-halo-4-war-games-pass/

Game is nog niet uit en de DLC wordt al aangekondingd... Dit betreft dus de Map Packs die je aanschaft met de Limited Edition of voor 2000 MS Points.

In December, Februari en April komt 1 mappack uit die 3 maps bevat, wat dus in totaal 9 maps aan DLC maakt.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2012 21:20 . Reden: Grammatica ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 08:37
hebben jullie de "forward unto dawn" filmpjes al gezien? Echt een sterke aanrader voor de liefhebber ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
YouR schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 11:27:
hebben jullie de "forward unto dawn" filmpjes al gezien? Echt een sterke aanrader voor de liefhebber ;)
Net aflevering 4 gezien. Erg goed gemaakt. En dan te bedenken dat het gratis op youtube staat. Misschien gaat er ooit nog een echte Halo film komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:18
Can't for this. Heb Forward unto dawn alle 4 delen gekeken, eergisteren Limited edition besteld. Speel halo sinds het begin, geen ODST of Reach gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:06

edward2

Schieten op de beesten

Ziet er schitterend uit. Bijzonder hoe ze de (grafische) kwaliteit op de oude consoles toch weer flink verbeterd hebben.
Zeer jammer dat er weer geen PC-versie inzit... ;(

[ Voor 12% gewijzigd door edward2 op 28-10-2012 17:07 ]

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:47
Ik heb hier nog een Xbox360 liggen die aan het verstoffen is. Misschien dat ik hem weer eens ga laten zweten met Halo 4.
Ik moet zeggen dat ik het spel verdomd mooi eruit vind zien, maar ik ben ook benieuwd of de game soepel blijft lopen, want ik heb met een vriend Halo CE gespeeld, die nieuwe remake van 343 studio's en die had erg veel last van lag. Ik hoop niet dat dit ook zo is bij Halo 4!
Ik zou ook wel eens graag willen weten hoeveel deze gaat verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mosin schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 20:02:
Ik heb hier nog een Xbox360 liggen die aan het verstoffen is. Misschien dat ik hem weer eens ga laten zweten met Halo 4.
Ik moet zeggen dat ik het spel verdomd mooi eruit vind zien, maar ik ben ook benieuwd of de game soepel blijft lopen, want ik heb met een vriend Halo CE gespeeld, die nieuwe remake van 343 studio's en die had erg veel last van lag. Ik hoop niet dat dit ook zo is bij Halo 4!
Ik zou ook wel eens graag willen weten hoeveel deze gaat verkopen.
Mensen die campaign gespeeld hebben melden dat het zeer soepel liep:

http://www.vgchartz.com/preorders/

In de V.S. nu al meer dan een miljoen pre-orders alleen al. Dit gaat MS flink wat geld opbrengen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
Als PS3 bezitter ben ik echt erg jaloers op Halo, ook na de filmpjes van Forward unto dawn begon ik weer te kwijlen. Een must have voor elke gamer met een Xbox!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan niet wachten, ben trouwe halo speler sinds Halo 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-09 15:43
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:53:
Kan niet wachten, ben trouwe halo speler sinds Halo 3.
Dan hoop ik voor je dat, als je pas vanaf halo3 speelt, je in ieder geval ook de Anniversary editie van Halo 1 hebt meegenomen, want dat blijft imho (mede gestoeld op een stevige ondergrond van Nostalgie en Sentiment) toch de allerallerbestebeste van de serie... _/-\o_

Edit: tiepvoutjuh |:(

[ Voor 3% gewijzigd door RHE218 op 29-10-2012 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Mycom kun je de ltd edition voor 62 Euro bestellen. Dat is 12 Euro goedkoper dan de goedkoopste op budgetgaming. Dus ik vond het wel een vernoeming waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
stimmits schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:15:
Nieuwe gameplay trailer:

[video]

De beelden zijn allemaal in-engine footage.

Denk dat de meeste mensen in dit topic hem al gezien hebben, maar hij is echt het delen waard naar mijn mening. Heeft me helemaal weer psyched gemaakt! :o

Vindt trouwens de visor van MC er wel heeul strak uit zien in deze Halo.
Gameplay? Waar dan precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
bram1984 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 19:20:
[...]

Gameplay? Waar dan precies?
Je hebt gelijk :) heb het aangepast. Doelde meer op de in-engine footage en werd misleid door de Youtube titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonithe
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-02 15:41
YouTube: Bravo - Halo 4 & Halo Tips!

Zeker een aanrader.
Zeer goed commentaar over competitieve halo toernamenten, mooie gameplay en uitgebreid analyses van informatie die beschikbaar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RHE218 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 15:04:
[...]

Dan hoop ik voor je dat, als je pas vanaf halo3 speelt, je in ieder geval ook de Anniversary editie van Halo 1 hebt meegenomen, want dat blijft imho (mede gestoeld op een stevige ondergrond van Nostalgie en Sentiment) toch de allerallerbestebeste van de serie... _/-\o_

Edit: tiepvoutjuh |:(
Ja dat heb ik zeker gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 03:09
Halo 4 Spartan Ops Season 1 Trailer

YouTube: Halo 4 Spartan Ops Season 1 Trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyXboxGotBanned
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:48
Ik heb hem al. Best wel een stom spel. Speelde alleen voor het verhaal. Dat is erg vet.
Multiplayer is net Call Of Duty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
MyXboxGotBanned schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 19:11:
Ik heb hem al. Best wel een stom spel. Speelde alleen voor het verhaal. Dat is erg vet.
Multiplayer is net Call Of Duty.
Oke. Verklaard direct je username. Onzinnige first post trouwens.

Maar goed, laat me de pret niet drukken :)

Die spartan ops ziet er best wel vet uit! :o Wat ik me dan wel afvraag, zijn het nou multiplayer/firefight-achtige maps (ik noem ze maar even arena's) waarin je objectives moet halen, of zijn het compleet nieuwe campaign-based situaties?

[ Voor 4% gewijzigd door stimmits op 30-10-2012 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
stimmits schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 19:18:
Die spartan ops ziet er best wel vet uit! :o Wat ik me dan wel afvraag, zijn het nou multiplayer/firefight-achtige maps (ik noem ze maar even arena's) waarin je objectives moet halen, of zijn het compleet nieuwe campaign-based situaties?
Ik verwacht er niet te veel van. De cutscenes zien er tot nu toe goed uit, maar je kunt niet veel variatie brengen in 50 missies. Zal wel afgewisseld worden tussen een x aantal maps en wat verschillende voice-over hebben. Ik persoonlijk kijk hier niet echt naar uit.

https://www.legendaryprizes.com/

Hier kun je trouwens een gratis armor voor je Xbox avatar aanvragen. Moet je alleen in de dropdown box selecteren dat je uit de UK komt.

Offtopic EDIT: Countdown op het Xbox Dashboard is leuk, maar wie heeft daar zitten vertalen. "Een Oeroud Kwaad Steekt De Kop Weer Op"... Als je dan op die countdown klikt wordt het alleen maar erger...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2012 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 19:46:
[...]

Ik verwacht er niet te veel van. De cutscenes zien er tot nu toe goed uit, maar je kunt niet veel variatie brengen in 50 missies. Zal wel afgewisseld worden tussen een x aantal maps en wat verschillende voice-over hebben. Ik persoonlijk kijk hier niet echt naar uit.

Hier kun je trouwens een gratis armor voor je Xbox avatar aanvragen. Moet je alleen in de dropdown box selecteren dat je uit de UK komt.

Offtopic EDIT: Countdown op het Xbox Dashboard is leuk, maar wie heeft daar zitten vertalen. "Een Oeroud Kwaad Steekt De Kop Weer Op"... Als je dan op die countdown klikt wordt het alleen maar erger...
Wie heeft z'n xbox dan ook op Nederlands staan?

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Rynji schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:04:
[...]

Wie heeft z'n xbox dan ook op Nederlands staan?
Language: English, Locale: UK

Sinds de nieuwe dashboard update negeert de Xbox het en kijkt ie volgens mij naar je profiel waarmee je gamertag geregistreerd staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyXboxGotBanned
Je kunt de Spartan Ops niet eens AFK spelen moet je internet voor hebben. Het is een soort campaign maar dan meer Spec Ops. Ik heb nog wel van die blauwe Halo mannekes voor je avatar als iemand die wil ben toch gebanned. (Niet dat ik daar mee zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyXboxGotBanned
Hoezo onzinnige first post lol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Laatst online: 18-09 15:06

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik kan me herinneren dat de Media Markt bij de launch van Battlefield 3 de limited edition voor de prijs van een normale editie verkocht. Ik vraag me af wat voor launch acties de media giganten gaan voeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 19:46:
[...]

Super kon hem zo binnen halen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
Ik hoop hem echt dinsdag binnen te hebben! Heb de game bij gamesync.nl besteld (laagste prijs en heb er goede ervaring mee). Heb net via de mail te horen gekregen dat ze hem maandag versturen. Heb gevraagd of ze er vrijdag van wouden maken, maar helaas ;)

Duimen maar! :)

Gisteren trouwens in 4 uur tijd nog even gauw de campaign van Halo 3 doorgespeeld om weer in het verhaal te komen. Blijft tof!

[ Voor 19% gewijzigd door stimmits op 31-10-2012 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4 uur is wel snel man. Deed er toch een heel weekend over om Halo 3 in co-op uit te spelen met mijn broertje. Wel Legendary. Want Halo spelen doe je maar op 1 moeilijkheidsgraad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 17:47:
4 uur is wel snel man. Deed er toch een heel weekend over om Halo 3 in co-op uit te spelen met mijn broertje. Wel Legendary. Want Halo spelen doe je maar op 1 moeilijkheidsgraad!
Ja, dan is een weekend inderdaad begrijpelijk! Nee ik speelde lekker op normal, wat chips en cola erbij, even het verhaal oppakken :)

Vraag me af of Halo 4 legendary net zo pittig wordt als deeltje 1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stimmits schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 18:03:
[...]

Ja, dan is een weekend inderdaad begrijpelijk! Nee ik speelde lekker op normal, wat chips en cola erbij, even het verhaal oppakken :)

Vraag me af of Halo 4 legendary net zo pittig wordt als deeltje 1...
Hehe, ik dolde maar. Even een smily vergeten. :P

Ik hoop het wel, Het gevoel van overwinning is veel beter als je echt je best hebt moeten doen. Vond Reach eigenlijk niet zo moeilijk op Legendary solo. 3 was veel moeilijker om uit te spelen alleen. Om van CE te zwijgen.

Heb AC3 nog in de verpakking. Eerst volgende week Halo 4 uitspelen en aan de slag in de mp. Weet nog niet of het BO2 of Halo 4 wordt qua online gaaf doen deze winter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 18:18:
[...]

Hehe, ik dolde maar. Even een smily vergeten. :P

Ik hoop het wel, Het gevoel van overwinning is veel beter als je echt je best hebt moeten doen. Vond Reach eigenlijk niet zo moeilijk op Legendary solo. 3 was veel moeilijker om uit te spelen alleen. Om van CE te zwijgen.

Heb AC3 nog in de verpakking. Eerst volgende week Halo 4 uitspelen en aan de slag in de mp. Weet nog niet of het BO2 of Halo 4 wordt qua online gaaf doen deze winter.
Zelf ga ik voor Halo 4 mits het evengoed is als Halo 2 online. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gedult raakt nu toch redelijk op ;x Kan echt niet wachten tot ik hem speel! verwacht er wel veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat een slechte review van Halo 4 zeg. Er zouden maar 2 granaten zijn, maar 5 Spartan Ops missies en multiplayer zou alleen maar uit Team Deathmatch bestaan. Terwijl de Forerunner granaat toch echt nieuw is, het eerste seizoen van Spartan Ops 50 missies heeft en multiplayer toch heel wat meer modes kent dan alleen Team Deathmatch... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:26:
Wat een slechte review van Halo 4 zeg. Er zouden maar 2 granaten zijn, maar 5 Spartan Ops missies en multiplayer zou alleen maar uit Team Deathmatch bestaan. Terwijl de Forerunner granaat toch echt nieuw is, het eerste seizoen van Spartan Ops 50 missies heeft en multiplayer toch heel wat meer modes kent dan alleen Team Deathmatch... |:(
Ik deel je mening. De review op IGN daarentegen is lovend! 98/100 ("Amazing!")

http://www.ign.com/articles/2012/11/01/halo-4-review

Zometeen even langs de winkels hier lopen, kijken of er een nietwetende medewerker per ongeluk iets in de schappen heeft gelegd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker een aanrader om deze te kijken!

Montage van Multi-player

YouTube: Halo 4 - First Ever Montage: "In with the New"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
In een paar Dynabyte vestigingen is hij al te krijgen en de site van Dixons claimt dat ze morgen bezorgd worden als je nu besteld. Ben benieuwd hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
Eduardboon schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:43:
In een paar Dynabyte vestigingen is hij al te krijgen en de site van Dixons claimt dat ze morgen bezorgd worden als je nu besteld. Ben benieuwd hoor
Mocht iemand een exemplaar tegenkomen, maak even een foto'tje van de game in de schappen of het bonnetje. Kan je bij andere winkels laten zien, krijg je hem (in veel gevallen) ook gewoon mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
stimmits schreef op donderdag 01 november 2012 @ 17:00:
[...]

Mocht iemand een exemplaar tegenkomen, maak even een foto'tje van de game in de schappen of het bonnetje. Kan je bij andere winkels laten zien, krijg je hem (in veel gevallen) ook gewoon mee :)
Had al een pre-order lopen bij Dynabyte, die staat nog op backorder, toch is de game al in de winkel (magazijn) aanwezig. Hij heeft ook een ander nummer gekregen (artikelnummer) + een prijsverhoging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Eduardboon schreef op donderdag 01 november 2012 @ 17:44:
[...]

Had al een pre-order lopen bij Dynabyte, die staat nog op backorder, toch is de game al in de winkel (magazijn) aanwezig. Hij heeft ook een ander nummer gekregen (artikelnummer) + een prijsverhoging.
Ik ga denk ik dan maar vandaag Dynabyte bellen en vragen of ze hem al verkopen. Indien haal ik hem in Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Caneezy schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 07:34:
[...]

Ik ga denk ik dan maar vandaag Dynabyte bellen en vragen of ze hem al verkopen. Indien haal ik hem in Amsterdam.
Pre-Order staat op voltooid. Ben nu heel benieuwd of ik hem op kan pikken. (meestal zeggen ze in de winkel nog wel nee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Eduardboon schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 09:08:
[...]

Pre-Order staat op voltooid. Ben nu heel benieuwd of ik hem op kan pikken. (meestal zeggen ze in de winkel nog wel nee)
Ik ga zo direct maar even bellen. Dinsdag duurt nog lang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
Eduardboon schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 09:08:
[...]

Ben benieuwd :) Zou toch tof zijn als het zo is.

Ben gisteren nog even naar de Gamemania geweest in Almelo. Hebben ze hem wel achter liggen, maar de verkoper was blijkbaar immuun voor puppy-ogen O-)

Ga er vanavond weer even langs (is toch op de terugweg van m'n werk). Mocht een van jullie hem bemachtigen plaats alsjeblieft even een foto-tje. De medewerker bij de Gamemania heeft mij beloofd dat als ik een foto zou kunnen laten zien, hij voor mij met sales zou bellen en de kans er dik in zit dat ik 'm mee krijg.

Jeetje ik klink bijna wanhopig. Achja: Lang leve de Halo-vibe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
stimmits schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 09:13:
[...]

Ben benieuwd :) Zou toch tof zijn als het zo is.

Ben gisteren nog even naar de Gamemania geweest in Almelo. Hebben ze hem wel achter liggen, maar de verkoper was blijkbaar immuun voor puppy-ogen O-)

Ga er vanavond weer even langs (is toch op de terugweg van m'n werk). Mocht een van jullie hem bemachtigen plaats alsjeblieft even een foto-tje. De medewerker bij de Gamemania heeft mij beloofd dat als ik een foto zou kunnen laten zien, hij voor mij met sales zou bellen en de kans er dik in zit dat ik 'm mee krijg.

Jeetje ik klink bijna wanhopig. Achja: Lang leve de Halo-vibe :)
Ik heb Dynabyte gemaild met de woorden dat vrienden hem via de post al ontvangen hebben via hun winkel. Ja, beetje bluffen dus maar misschien werkt het. Sowieso staat mijn order op voltooid, bij bf3 kon ik hem toen ophalen. Zou ERG jammer zijn als ik tot de 6e moet wachten op iets wat al op klaar staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
Eduardboon schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 09:15:
[...]

Ik heb Dynabyte gemaild met de woorden dat vrienden hem via de post al ontvangen hebben via hun winkel. Ja, beetje bluffen dus maar misschien werkt het. Sowieso staat mijn order op voltooid, bij bf3 kon ik hem toen ophalen. Zou ERG jammer zijn als ik tot de 6e moet wachten op iets wat al op klaar staat.
Heb gisteren bij de Gamemania ook de opmerking gemaakt dat Dynabyte ze verkocht :)

Maar goed blijkbaar telt daar ook: Picture or it didn't happen! ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht wel netjes tot 6 november haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
stimmits schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 09:27:
[...]

Heb gisteren bij de Gamemania ook de opmerking gemaakt dat Dynabyte ze verkocht :)

Maar goed blijkbaar telt daar ook: Picture or it didn't happen! ;w
Iemand al gebeld met Dynabyte om te kijken of het echt zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Caneezy schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 10:12:
[...]

http://www.klantenservice...uters,+software/Dynabyte/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
Caneezy schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 10:12:
[...]

Dacht dat jij dat ging doen? ;)
Caneezy schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 09:13:
[...]

Ik ga zo direct maar even bellen. Dinsdag duurt nog lang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
stimmits schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 10:15:
[...]

Dacht dat jij dat ging doen? ;)

[...]
Gebeld naar Ceintuurbaan, hij twijfelde maar helaas, toch 6 november...

Ze hebben hem nog niet in voorraad, maar ze hebben ook geen melding gekregen dat hij niet verkocht mag worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
Caneezy schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 10:23:
[...]

Gebeld naar Ceintuurbaan, hij twijfelde maar helaas, toch 6 november...

Ze hebben hem nog niet in voorraad, maar ze hebben ook geen melding gekregen dat hij niet verkocht mag worden...
Ah, duidelijk. Merk wel dat de leveranciers er voor kiezen de games laat te versturen. De intertoys had hem ook nog niet binnen (eerlijk, ik ken ze daar en die liegen niet tegen me). Ga zo in mijn pauze nog even langs om te kijken.

Heb aan een Media Markt medewerker gevraagd en kreeg dit terug:

Hi! Ik heb gekeken, maar we krijgen 'm helaas 6 november pas.. Dus dat wordt helaas nog even wachten!
Helaas dus bij de mediamarkt niet eerder verkrijgbaar. Succes met wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
stimmits schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 10:27:
[...]

Ah, duidelijk. Merk wel dat de leveranciers er voor kiezen de games laat te versturen. De intertoys had hem ook nog niet binnen (eerlijk, ik ken ze daar en die liegen niet tegen me). Ga zo in mijn pauze nog even langs om te kijken.

Heb aan een Media Markt medewerker gevraagd en kreeg dit terug:

Hi! Ik heb gekeken, maar we krijgen 'm helaas 6 november pas.. Dus dat wordt helaas nog even wachten!
Helaas dus bij de mediamarkt niet eerder verkrijgbaar. Succes met wachten!
Bij Dynabyte staat er wel als je hem besteld kan je hem morgen afhalen... Hij zei ik kon hem reserveren zonder te betalen en dan kijken of het morgen lukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Ik moet bekennen dat ik absoluut geen interesse in Halo 4 had. Ik vond reach een goede game, maar verwachtte niets van deel 4 omdat ik dacht dat ze gewoon de franchise even lekker wilde melken.
Maaaaarrr ik heb net op penny-arcade.com/report even wat gelezen en het begint toch ineens wel te kriebelen :) Goede move dat ze proberen het verhaal wat verder uit te werken/dieper te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je misschien een foto met het doosje van de game erbij? want zoon bon kan je ook krijgen bij een pre-order namelijk. Ik heb net zoon bon van de FreeRecordShop maar heb het spel nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Nee, die bon is namelijk niet van mij :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 12:43:
[...]

Heb je misschien een foto met het doosje van de game erbij? want zoon bon kan je ook krijgen bij een pre-order namelijk. Ik heb net zoon bon van de FreeRecordShop maar heb het spel nog niet
Hmm dan maar Dixons amsterdam bellen of ze hem verkopen en dat ik bewijs heb dat hij wel in een ander filiaal is verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
http://cl.ly/image/2m3L0t3K0r44

Hij heeft er nog een foto opgezet :)

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
Nice! straks maar even langs de Gamemania met die bon.. Kijken of hij 'm nu wel meegeeft! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
stimmits schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 13:20:
[...]

Nice! straks maar even langs de Gamemania met die bon.. Kijken of hij 'm nu wel meegeeft! :)
Dixons gebeld in Amsterdam 2 filialen, zeggen nog steeds nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Zal zo de gamemania in Leeuwarden even bellen en vragen of ik met foto op mag pikken dan!

Dixons gaf hem hier nog niet mee, Dynabyte ook niet

Iemand een succesverhaal al?

[ Voor 10% gewijzigd door Eduardboon op 02-11-2012 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk dat is het werk! haha bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je trouwens ook de extra content?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
https://dl.dropbox.com/u/5290298/IMG_0086.JPG

Succes mensen!

Heb wel een brief over Halo 4 gezien waarin staat dat iedereen die voor 6 nov. speelt automatisch verbannen wordt. Deze brief circuleert bij alle winkelketens die het spel verkopen, dus wees gewaarschuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eduardboon schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 14:43:

Succes mensen!

Heb wel een brief over Halo 4 gezien waarin staat dat iedereen die voor 6 nov. speelt automatisch verbannen wordt. Deze brief circuleert bij alle winkelketens die het spel verkopen, dus wees gewaarschuwd!
Super, laat ons weten hoe het is haha! ik zal morgen even langs de freerecordshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 14:54:
[...]

Super, laat ons weten hoe het is haha! ik zal morgen even langs de freerecordshop.
Ik wil niet gebant worden dus ik wacht met spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eduardboon schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 14:55:
[...]

Ik wil niet gebant worden dus ik wacht met spelen :)
Ja dat kan natuurlijk, je kan ook van Xlive an gaan dan kan je gewoon campaign! maar heb je de extra DLC? zoals helmed enzo? die krijgen de eerste 10.000 kopers in NL

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2012 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 14:56:
[...]

Ja dat kan natuurlijk, je kan ook van Xlive an gaan dan kan je gewoon campaign! maar heb je de extra DLC? zoals helmed enzo? die krijgen de eerste 10.000 kopers in NL
Ik heb niks bij-ontvangen. het is gewoon de standaardversie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eduardboon schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 15:00:
[...]

Ik heb niks bij-ontvangen. het is gewoon de standaardversie.
Hmm vreemd.. ook geen token fzo? lees dit stukje maar is:

Exclusieve in-game content voor eerste 10.000 Halo 4 kopers

Halo 4 komt op 6 november uit. Wacht niet te lang om je Halo 4 game te kopen: de eerste 10.000 Halo 4 kopers krijgen namelijk de volgende exclusieve in-game content:

2 Armour skins
Aanpasbare helm
Aanpasbaar Spartan embleem
Wapen skin
Deze actie geldt alleen bij deelnemende winkels (Bart Smit, E-Plaza, Free Record Shop, Dixons, Dynabyte, MyCom, Intertoys, Mediamarkt, Saturn, ToysXL, Bol.com, Wehkamp, Coolblue of een van de geselecteerde gamestores). Op = op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 15:04:
[...]

Hmm vreemd.. ook geen token fzo? lees dit stukje maar is:

Exclusieve in-game content voor eerste 10.000 Halo 4 kopers

Halo 4 komt op 6 november uit. Wacht niet te lang om je Halo 4 game te kopen: de eerste 10.000 Halo 4 kopers krijgen namelijk de volgende exclusieve in-game content:

2 Armour skins
Aanpasbare helm
Aanpasbaar Spartan embleem
Wapen skin
Deze actie geldt alleen bij deelnemende winkels (Bart Smit, E-Plaza, Free Record Shop, Dixons, Dynabyte, MyCom, Intertoys, Mediamarkt, Saturn, ToysXL, Bol.com, Wehkamp, Coolblue of een van de geselecteerde gamestores). Op = op.
Geen idee, maar eerlijk gezegd kan het me ook niet zoveel schelen :+

Geen token inderdaad. Denk dat de eerste 10k die inloggen de zut krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eduardboon schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 15:06:
[...]

Geen idee, maar eerlijk gezegd kan het me ook niet zoveel schelen :+

Geen token inderdaad. Denk dat de eerste 10k die inloggen de zut krijgen?
Haha oke!

dat zou ook nog wel kunnen ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
Eduardboon schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 14:43:

Succes mensen!

Aah vet! :) Toch gaaf om te weten dat t je is gelukt! Ik probeer het vanavond even..

Zouden ze echt zo strict zijn met het bannen? Kan me voorstellen dat je niets van de release date weet als je hem in de winkel ziet liggen .. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stimmits schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 15:20:
[...]

Aah vet! :) Toch gaaf om te weten dat t je is gelukt! Ik probeer het vanavond even..

Zouden ze echt zo strict zijn met het bannen? Kan me voorstellen dat je niets van de release date weet als je hem in de winkel ziet liggen .. :?
Ik denk wel dat ze daar zeer streng in zijn, vooral als je online multi-player gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Ik neem momenteel contact op met Xbox Support US. Dus ik vraag het daar even.

Gebanned worden is niet leuk namelijk :+

Maar het is leuke sport hoor, early games zoeken

[ Voor 17% gewijzigd door Eduardboon op 02-11-2012 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben heel erg benieuwd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Die Chat Agents zijn ontieglijk irritant en volgens mij gewoon keiharde bots.
Rachel: Hello, thank you for contacting Xbox Customer Support. My name is Rachel. Please give me a moment to review your question.
Patrick: Sure
Rachel: Hello Patrick!
Rachel: Thank you for patiently waiting on the line.
Rachel: By the way, I hope everything is well with you today.
Patrick: Hi Rachel, everything sure is ;)
Rachel: It seems that you have received a new HALO 4 game and you want to know if it is safe to play the game, correct?
Patrick: Yes, that is correct
Rachel: That's good to know, Patrick!
En toen viel ze/het stil :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol ;x dat zijn inderdaad bots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Rachel: Are you trying to play this game to your Xbox 360 console?
Patrick: I haven't put the game discs in the 360 yet, I want to know if it is safe to do so first :) Concerning the banning of pirates without legal copies
Patrick: I just received my legal copy of Halo 4 (with receipt and all) and was wondering if it's safe to go play without being marked as a pirate
Rachel: Yes. It's okay and safe to play this game disc.
Hmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, naja je kan het gesprek houden en gewoon gaan doen! als je gebant wordt stuur je dit naar Xlive toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Rachel: You can play this game though on offline mode until the release date date which will be on 11/06/2012.
Rachel: But don't worry, as long as you have a legitimate copy of the game and will not violate the terms of use for Xbox Live then it should be okay to play the game.
CHECK

[ Voor 38% gewijzigd door Eduardboon op 02-11-2012 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
Like! :)

Bye bye weekend ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dacht ik al wel!

Nou heel veel plezier haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Grappig MS zegt dus dat ik een offline account moet gebruiken. Klinkt alsof ik met modders praat :+

ter verificatie even gebeld met de Nederlandse klantenservice: offline profiel en xbox van het internet af. Dan mag het, anders banhammer. Jammers

[ Voor 43% gewijzigd door Eduardboon op 02-11-2012 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
Eduardboon schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 15:49:
Grappig MS zegt dus dat ik een offline account moet gebruiken. Klinkt alsof ik met modders praat :+

ter verificatie even gebeld met de Nederlandse klantenservice: offline profiel en xbox van het internet af. Dan mag het, anders banhammer. Jammers
Denk dat de belangrijkste reden voor hen is dat je niet voor gaat lopen in experience points of weapon sets..

Zou ook niet echt eerlijk zijn. Alsof je bij een race een aantal tellen eerder mag beginnen dan de rest ..

Edit: Heb em ook binnen, bij de Mediamarkt :) bonnetje van de Dixons laten zien

[ Voor 6% gewijzigd door stimmits op 02-11-2012 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Frank O'Connor heeft gezegd dat het mag dus ik ga spelen.

http://www.neogaf.com/for...=43887363&postcount=12532

Tot morgen mensen :)

https://dl.dropbox.com/u/5290298/IMG_0087.JPG

[ Voor 25% gewijzigd door Eduardboon op 02-11-2012 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaloeeers! haha

Mountain Dew bij de Jumbo weg? daar kan je het bij mij kopen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Bij de Jumbo idd, maar de american today heeft het ook hier (Leeuwarden). Alle 3 de smaken ;) Bij de Jumbo staat het gekoeld voor 80cent per blik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-09 15:43
Guys,

Applauswaardig dit!
Ik had niet verwacht dat de game eerder vrij zou worden gegeven maar het is mooi om jullie fanatisme hierin te zien, en tof dat het gelukt is _/-\o_ . Ik pak AC3 nog even door maar zal me voor het einde van de maand me bij jullie vervoegen op Xbox Live..

Overigens hoop ik dat Halo4 ook de "in game" 3D setting heeft. Kan iemand van jullie dit bevestigen. Want dan neem ik de rest van het jaar even vrij!!!

Goed weekend
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling dat er gediscusseerd wordt over wie de game wel of niet heeft of waar deze wel en niet te krijgen is. Discusseer dus over Halo4 zelf.