Hmm jammer, zoek ik een ander forumpje opSn0wblind schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 17:35:
[modbreak]Het is niet de bedoeling dat er gediscusseerd wordt over wie de game wel of niet heeft of waar deze wel en niet te krijgen is. Discusseer dus over Halo4 zelf.[/]
Iedereen veel plezier met halo aankomende week
Nee er is geen 3D setting voor 3d tv's...RHE218 schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 17:29:
Guys,
Applauswaardig dit!
Ik had niet verwacht dat de game eerder vrij zou worden gegeven maar het is mooi om jullie fanatisme hierin te zien, en tof dat het gelukt is. Ik pak AC3 nog even door maar zal me voor het einde van de maand me bij jullie vervoegen op Xbox Live..
Overigens hoop ik dat Halo4 ook de "in game" 3D setting heeft. Kan iemand van jullie dit bevestigen. Want dan neem ik de rest van het jaar even vrij!!!
Goed weekend

Wel weer zin in een HALO. Halo:Reach kon mij, vooral qua custom games, niet zolang boeien als HALO3. Wat was dat een festijn zeg. Vooral duckhunt of full snipers op Guardian

Jammer dat er geen Kinect toevoegingen zijn. Het was best tof om bij HALO:CE/A "reload" en "Flashlight" te roepen. 3D was ook erg tof.
In die korte tijd pak ik mijn HALO boekjes er maar eens bij. Waar gaan we eens beginnen, Ghosts of Onyx?
[ Voor 13% gewijzigd door Decennia op 02-11-2012 18:50 ]
Gegroet!
Dan maar de SP verder spelen
Je hebt zo'n serie waar elke vrijdag een nieuw deel van uitkwam maar is er nog meer dan dat?
Heb em bij wehkamp staan, staat gewoon lekker "Levertijd 1 week". Altijd zo vaag daar. ;p
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Edit: kan ik hem nou wel of niet spelen zonder gebanned te worden? Ik heb internet er uit gehaald, maar heb geen zin om een nieuw account aan te maken. Moet ik alle achievements ook opnieuw halen.
[ Voor 53% gewijzigd door boe.i op 03-11-2012 12:33 ]
https://twitter.com/HaloWaypointboe.i schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 12:27:
Ben ook begonnen aan de Singleplayer. Echt fijn dat ik hem dit weekend al binnen heb! Geweldig spel tot nu toe. Een keer geen EA-meuk, haha
Edit: kan ik hem nou wel of niet spelen zonder gebanned te worden? Ik heb internet er uit gehaald, maar heb geen zin om een nieuw account aan te maken. Moet ik alle achievements ook opnieuw halen.
Een paar berichten terug staat dat er onterecht wat mensen zijn gebanned en dat ze het terug aan het draaien zijn. Is dus geen probleem om online te gaan.
Zelfs als ze het niet zouden willen dan zou je de zak zijn zodra je je Xbox weer online brengt. Hij synct de achievements dan en dan wordt er gezien dat je singleplayer gespeeld hebt voor 6 november, maar gelukkig is dat geen probleem nu.
Verwijderd
Als je bedoelt dat het in-game NL is dan kun je dat veranderen via system settings language en locale.boe.i schreef op zondag 04 november 2012 @ 11:42:
Jammer dat het Nederlands is... Ipv Killtacular staat er nu: Killarisch
Klopt, maar dan veranderen alle spellen van taal.Verwijderd schreef op zondag 04 november 2012 @ 11:58:
[...]
Als je bedoelt dat het in-game NL is dan kun je dat veranderen via system settings language en locale.
Heb gister wat gemultiplayered, ben enkel bekend met halo 3, heb reach nog in het plastic liggen
Ik vind het dan ook enorm jammer dat je in Halo 4 gewoon een gametype moet kiezen. Oddball zou ik namelijk nooit kiezen, maar ik speelde het wel fijn als het langskwam in Slayer oid. Valt me ook op dat ik nog geen FFA modus heb gezien buiten zombies. Mijn meest gespeelde playlist was FFA en multi-team in Halo 3. Hopelijk komt dat nog
Multi team kan ik (vooralsnog) niet vinden.
Even wennen dit spel, maar de multiplayer is heerlijk!
Wat ik minder vind zijn de NLse beeldschermteksten. Heb ingame niet kunnen vinden hoe die op Engels gaan...
Ik had mijn Halo 4 gister bij plaatselijke Intertoys gehaald nadat een mattie had gewhatsapped dat ie daar te krijgen was. 5 minuten later met paar man bij die Intertoys.. 60,- voor Halo 4, 2 weken xbox live en 800 MS points. Goeie deal!!
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Nu eerst ff F1. 1600 weer online.. Zin in!!
Forever raver!
Verkoopt MM hem al dan?vala62 schreef op zondag 04 november 2012 @ 13:37:
39 euro ( MM Eindhoven)
Vanaf dinsdag voor die prijs zei de medewerker.
In Maastricht gaat ie schijnbaar voor 33 over de toonbank a.s. dinsdag. Ik vraag me af wat de prijzen zullen zijn in Rotterdam. Anywho, dit gaat off-topic.vala62 schreef op zondag 04 november 2012 @ 14:42:
[...]
Vanaf dinsdag voor die prijs zei de medewerker.
Voor de mensen die hem al hebben, verdict?
Een dikke 9. Merk wel dat bij Big Team Battle de Xbox er af en toe moeite mee heeft...HollovVpo1nt schreef op zondag 04 november 2012 @ 14:54:
[...]
In Maastricht gaat ie schijnbaar voor 33 over de toonbank a.s. dinsdag. Ik vraag me af wat de prijzen zullen zijn in Rotterdam. Anywho, dit gaat off-topic.
Voor de mensen die hem al hebben, verdict?
Heb met BTB helemaal geen moeite waargenomen nog, sterker nog: alles blijft gewoon vloeiend doorspelen. Heb je alles op je HDD gezet?boe.i schreef op zondag 04 november 2012 @ 15:14:
[...]
Een dikke 9. Merk wel dat bij Big Team Battle de Xbox er af en toe moeite mee heeft...
Zou ook je internet connectie kunnen zijn.boe.i schreef op zondag 04 november 2012 @ 15:14:
[...]
Een dikke 9. Merk wel dat bij Big Team Battle de Xbox er af en toe moeite mee heeft...
limited edition voor 62 euro gepreordered, hoop alleen dat ik dinsdag thuis ben

edit: R.I.P. mensen in halo: forward unto dawn.
[ Voor 11% gewijzigd door megadoom op 04-11-2012 15:41 ]
Nee het is echt de Xbox. Offline heeft ie er ook moeite mee, je merkt ook dat het een FPS lag is en geen internet lag.Verwijderd schreef op zondag 04 november 2012 @ 15:37:
[...]
Zou ook je internet connectie kunnen zijn.
62 eu? Waar?megadoom schreef op zondag 04 november 2012 @ 15:39:
ahh, eindelijk een halo4 topic.
limited edition voor 62 euro gepreordered, hoop alleen dat ik dinsdag thuis ben. ik hoop overigens dat het spel niet in nederlands is zoals xbox dashboard nu
Slecht nieuws voor je, het spel is echt irritant slecht nederlands. De vertaling van de guns is nog wel het aller-ergst...megadoom schreef op zondag 04 november 2012 @ 15:39:
limited edition voor 62 euro gepreordered, hoop alleen dat ik dinsdag thuis ben. ik hoop overigens dat het spel niet in nederlands is zoals xbox dashboard nu
Concussie-geweer.. Plakdetonator...

[ Voor 65% gewijzigd door megadoom op 04-11-2012 16:25 ]
Zou ik mogen vragen waar en of die nog te krijgen is?megadoom schreef op zondag 04 november 2012 @ 15:39:
Gegroet!
had m een maand geleden besteld bij wehkamp, toen hadden ze ook 10% pre-order korting ofzo.Decennia schreef op zondag 04 november 2012 @ 16:51:
[...]
Zou ik mogen vragen waar en of die nog te krijgen is?
de limited edition content zal toch niet nederlands zijn :x?
edit: wtf krijg net dit te horen van iemand: The audio will be in Dutch no matter what, but there'll be subtitles in most languages (depending on the language set in the console).
[ Voor 33% gewijzigd door megadoom op 04-11-2012 16:55 ]
Klopt niet, audio is Engels, maar de tekst en ondertiteling kun je aanpassen met console language.megadoom schreef op zondag 04 november 2012 @ 16:52:
[...]
had m een maand geleden besteld bij wehkamp, toen hadden ze ook 10% pre-order korting ofzo.
de limited edition content zal toch niet nederlands zijn :x?
edit: wtf krijg net dit te horen van iemand: The audio will be in Dutch no matter what, but there'll be subtitles in most languages (depending on the language set in the console).
Ja man, heb je het niet gehoord, Frans Bauer heeft Master Chief ingesproken en de stem van Cortana is gedaan door Patty Brad.megadoom schreef op zondag 04 november 2012 @ 16:52:
[...]
BTW, zou ik in de openingspost een lijstje maken met alle Gamertags van de Tweakers die wel in zijn voor een potje multiplayer samen?
Goed planVerwijderd schreef op zondag 04 november 2012 @ 17:42:
[...]
Ja man, heb je het niet gehoord, Frans Bauer heeft Master Chief ingesproken en de stem van Cortana is gedaan door Patty Brad.![]()
BTW, zou ik in de openingspost een lijstje maken met alle Gamertags van de Tweakers die wel in zijn voor een potje multiplayer samen?
Klinkt goed!Verwijderd schreef op zondag 04 november 2012 @ 17:42:
[...]
Ja man, heb je het niet gehoord, Frans Bauer heeft Master Chief ingesproken en de stem van Cortana is gedaan door Patty Brad.![]()
Forever raver!
Jazeker, ik kan wel wat nieuwe mensjes in mijn friendlist gebruiken sinds een half jaar geen LIVEVerwijderd schreef op zondag 04 november 2012 @ 17:42:
[...]
Weet iemand of je bij Nedgame, als je gepre-ordered hebt, het spel later dan de release kan ophalen en betalen? Ik krijg woensdag pas betaald
Gegroet!
Verwijderd
Mycom. Check anders budgetgaming.nl voor alle prijzen.Decennia schreef op zondag 04 november 2012 @ 16:51:
[...]
Zou ik mogen vragen waar en of die nog te krijgen is?
Bij mycom is hij weg. Had em wel al in de pre-order bij Nedgame voor 80 euroVerwijderd schreef op zondag 04 november 2012 @ 19:48:
[...]
Mycom. Check anders budgetgaming.nl voor alle prijzen.
Gegroet!
Verwijderd
nvm ik keek verkeerdDecennia schreef op zondag 04 november 2012 @ 19:54:
[...]
Bij mycom is hij weg. Had em wel al in de pre-order bij Nedgame voor 80 euro
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2012 20:28 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2012 20:35 ]
Op het Halo Waypoint forum zijn hier veel vragen over geplaatst. Bijna iedereen zegt dat het niet ge-reset zal worden aangezien deze ranking-sets die vrijgespeeld worden puur een achievement voor jezelf zijn en geen voordeel op zullen leveren tegenover nieuwe spelers.Caneezy schreef op maandag 05 november 2012 @ 08:15:
Enig idee of ze de statistieken online gaan resetten? Lijkt me niet zo eerlijk dat mensen nu al spelen terwijl het spel 6 november uit komt.
Dat zijn hun woorden. Echter, als ik de unlockable sets beschreven zie lijkt dat in mijn ogen een ander verhaal..
Maar goed, ik heb nog geen officiële bevestiging gezien. Blijft een beetje vaag.
Forever raver!
We wachten het wel af. Ik vind het wel jammer als het niet gereset word. Tenslotte moet het eerlijk zijnstimmits schreef op maandag 05 november 2012 @ 09:15:
[...]
Op het Halo Waypoint forum zijn hier veel vragen over geplaatst. Bijna iedereen zegt dat het niet ge-reset zal worden aangezien deze ranking-sets die vrijgespeeld worden puur een achievement voor jezelf zijn en geen voordeel op zullen leveren tegenover nieuwe spelers.
Dat zijn hun woorden. Echter, als ik de unlockable sets beschreven zie lijkt dat in mijn ogen een ander verhaal..
Maar goed, ik heb nog geen officiële bevestiging gezien. Blijft een beetje vaag.
Verwijderd
Verwijderd
Als je belt weet je het direct.Nano2009 schreef op maandag 05 november 2012 @ 11:56:
Heeft iemand enig idee of game mania hem vandaag al gaat verkopen?
Probeer anders dynabyte. Op de website staat pas morgen bezorgen, maar je kan hem direct afhalen.Nano2009 schreef op maandag 05 november 2012 @ 11:56:
Heeft iemand enig idee of game mania hem vandaag al gaat verkopen?
OT: Media MarktCaneezy schreef op maandag 05 november 2012 @ 11:59:
[...]
Probeer anders dynabyte. Op de website staat pas morgen bezorgen, maar je kan hem direct afhalen.
Ik kan echt niet wachten tot ik weer thuis ben vanavond om m'n campaign te hervatten. Heb dit weekend met m'n vriendin de co-op campaign gedaan. Ze was totaal geen fan van Halo of FPS uberhaupt, maar dit vond ze errrruugg vet!
33 euro? Ook maar is kijken in Enschede dan.stimmits schreef op maandag 05 november 2012 @ 12:56:
[...]
OT: Media MarktHeb hem in Hengelo gehaald. Heb een bonnetje voor de geinteresseerden.
Ik kan echt niet wachten tot ik weer thuis ben vanavond om m'n campaign te hervatten. Heb dit weekend met m'n vriendin de co-op campaign gedaan. Ze was totaal geen fan van Halo of FPS uberhaupt, maar dit vond ze errrruugg vet!
spoiler:Denk dat het ook wel door de fascinerende rol van Cortana komt.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
YouR schreef op maandag 05 november 2012 @ 13:01:
[...]
hoe kom je bij 33 dan? dan ga ik ook ff kijken daar.
Nee 54,99, maar message me even mocht je er meer van willen weten, houden we het een beetje on-topic
De ranks worden waarschijnlijk niet gereset. Mensen hebben ziek veel geld uitgegeven aan Mountain Dew enz om double xp te farmen. Ze zitten nu al te zeuren dat de dagelijkse xp cap te laag is.Caneezy schreef op maandag 05 november 2012 @ 09:33:
[...]
We wachten het wel af. Ik vind het wel jammer als het niet gereset word. Tenslotte moet het eerlijk zijn
source:
https://forums.halowaypoint.com/yaf_topics12_Halo-4.aspx
[ Voor 10% gewijzigd door TheAshcat op 05-11-2012 13:19 ]
Kan je foto sturen van de bon in een DM? Dan ga ik straks langs de MM Arena.stimmits schreef op maandag 05 november 2012 @ 12:56:
[...]
OT: Media MarktHeb hem in Hengelo gehaald. Heb een bonnetje voor de geinteresseerden.
spoiler:Denk dat het ook wel door de fascinerende rol van Cortana komt.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
[ Voor 96% gewijzigd door TheAshcat op 05-11-2012 20:53 ]
Verwijderd
Verwijderd
de verkoopster wilde ze pas rond 20:30 meegeven...
Ontopic, Erg vette game! hij is wel heel erg mooi.. regelmatig onze ogen uitgekeken!
Echt een aanrader!!
Verwijderd
Heb je 7 Limited edition gekocht?Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 08:21:
Offtopic, gister de laatste 7 LE.s gekocht bij Saturn...
de verkoopster wilde ze pas rond 20:30 meegeven...
Ontopic, Erg vette game! hij is wel heel erg mooi.. regelmatig onze ogen uitgekeken!
Echt een aanrader!!
Waarom? O.O
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Kupo?
Eerste 3 chapters inmiddels uitgespeeld (eerst maar heroic) wat een gave game!
[ Voor 11% gewijzigd door stimmits op 06-11-2012 14:03 ]
JaPhusebox schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 14:18:
Pff ik heb nog niks binnen en dan heb ik vanavond ook nog eens de hele avond geen tijd. Morgenavond dan maar bij een vriend van mij op de beamer co-oppen. Is het beeld nog steeds zo klein bij split-screen?
Snif, nu stikken ze er ook maar in. Geen ltd, dan maar geen halo 4 kopen.megadoom schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 16:50:
ik word gewoon al geil van de verpakking, laat staan de inhoudt
Gaat u mond spoelen!Phusebox schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 16:51:
[...]
Snif, nu stikken ze er ook maar in. Geen ltd, dan maar geen halo 4 kopen.
Ga gewoon even naar de Media Markt.. liggen er nog genoeg!
Vanavond na negen uur even online spelen! :-) Iemand die me wilt joinen? Ben ook altijd wel in voor co-op! M'n gamertag staat op frontpage (gelijk aan m'n Tweakers naam).
Ik kan helaas nergens komen, zeker niet vanavond. Had morgen vrij genomen, maar ja dat is nu ook lekker verziekt. Bedankt Microsoft (volgens Dixons heeft Microsoft namelijk verzaakt te leveren, alles zal idd wel naar de MM zijn gegaan).stimmits schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 16:55:
[...]
Gaat u mond spoelen!![]()
Ga gewoon even naar de Media Markt.. liggen er nog genoeg!
Vanavond na negen uur even online spelen! :-) Iemand die me wilt joinen? Ben ook altijd wel in voor co-op! M'n gamertag staat op frontpage (gelijk aan m'n Tweakers naam).
Wat zijn die vignettes precies? Is dat iets wat je voor of na de gewone episodes moet kijken?
Ga ze zo na het eten ff allemaal 'snel' (blijkbaar nog best groot) kijken en dan Halo 4 doen/checken.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Disc 2 kan je niet anders dan installeren .. Als je die opstart krijg je direct de optie tot installeren. Aan t eind van de installatie moet je disc 1 er weer in doen.. Oftewel disc 2 is maar voor eenmalig gebruik :-)Caneezy schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 17:45:
Eindelijk thuis en opgehaald bij MM voor 70 euro. Ik heb net disc 1 geinstalleerd. Weet iemand hoe je disc 2 installeerd of kan er maar 1 geinstalleerd worden?
Bij mij is de game gewoon volledig in het Engels.megadoom schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 17:43:
</3 kut vertaling
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Thanks en ik zie je online!stimmits schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 17:50:
[...]
Disc 2 kan je niet anders dan installeren .. Als je die opstart krijg je direct de optie tot installeren. Aan t eind van de installatie moet je disc 1 er weer in doen.. Oftewel disc 2 is maar voor eenmalig gebruik :-)
de tekst ook?Rivanov schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 18:12:
[...]
Bij mij is de game gewoon volledig in het Engels.
Jep. Menu's, subtitles. Alles.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
wat doet disc 2 eigenlijk? :x
[ Voor 38% gewijzigd door megadoom op 06-11-2012 19:16 ]
Multiplayer toch?megadoom schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 19:13:
nieuwe mappen komen pas als ze af zijn
wat doet disc 2 eigenlijk? :x
Gegroet!
Servers zijn overbelast.Decennia schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 21:55:
Ik heb mijn locale nu op UK gezet, maar nu valt mijn wifi weg. Kan dit kloppen en/of verholpen worden?
Vreselijk ja.. Wordt na iedere 10/15min gedisconnect van m'n potje co-op over LIVE..
Hopen dat 't snel verholpen is

Het is niet de bedoeling dat er gediscusseerd wordt over wie de game wel of niet heeft of waar deze wel en niet te krijgen is. Discusseer dus over Halo4 zelf.