FastFred schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 18:01:
Ik kan nergens een S3 Mini topic vinden, dus hier maar.
Vandaag de vervanger voor mijn Nokia N8 binnen gekregen. Een S3 Mini in Sapphire Black (grappig, want volgens de website van Samsung is ie d'r alleen in wit en blauw te krijgen).
Ondertussen weer een paar maand verder, bevalt nog steeds prima. Al begint de beroerde bouwkwaliteit wel op te vallen, speling hier en daar, bij typen kraakt de telefoon her en der. Hij is al wel een paar keer gevallen, maar alleen nog op tapijt en niet van extreme hoogte's (knie hoogte vaak).
Nog altijd geen hoesje of bescherming of wat dan ook omheen zitten, 2 hele kleine krasjes op het scherm die je alleen ziet als je de telefoon onder een bepaalde hoek in het licht houd.
Verder bevalt ie prima, snelheid is her en der niet heel denderend, sluit bijvoorbeeld alles op de achtergrond maar eens af, en open dan je contacten

Spaarstand aan/uit maakt dan niets uit. Collega met een volwaardige S3 heeft exact hetzelfde...
Verder nog erg tevreden over, ik blijf het een spuuglelijk ding vinden, maar hij werkt wel lekker, lekker vlot, lekker soepel