Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door veel te googelen kwam ik deze code tegen: *#9090# die werkte voor mij ;-)

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Ik zag van de normale S3 geen topic meer.
Is het mogelijk om een handtekening te maken voor uitgaande sms berichten?

En waar doe je dit?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen,

Is er voor de samsung s3 mini i 8190 al een upgrade van de android versie gekomen?Ik zou 4.3 nodig hebben om thuis data kunnen over te zetten van een toestel naar mijn toestel maar werkt enkel bij android versie 4.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 15:52
Rooten en een ROM van NovaFusion downloaden: 4.4, 5.0 in de steigers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Missen jullie de ontbrekende light-sensor bij de s3-mini?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou je iets meer kunnen vertellen? Ik denk er over om een S3 mini aan te schaffen. Maar als het ontbreken van de lichtsensor echt heel onhandig is, overweeg een S4 mini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Echt heel onhandig niet, maar ik gebruik 2 gsm's: een Moto X 2013 die wél een lichtsensor heeft, en dus de S3 Mini. Valt toch op dat je dan manueel zelf moet gaan aanpassen. Maar voor de 129 euro die het toestel vandaag kost blijft de S3 Mini een leuk toestel; zeker als je er een Custom Rom op gooit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Inmiddels na 2 jaar een nieuwe accu in het toestel gestopt.
Hij ging namelijk nog maar ~4 uur mee.
Een originele Samsung gekocht voor 12 euro en deze houd het weer een hele dag uit <3

Al met al nog steeds heel blij met m'n S3 mini. Zeker gezien de prijs/kwaliteit.
Het toestel lijkt niet stuk te krijgen te zijn (is al zo vaak gevallen en werkt nog steeds), dat is bij veel andere toestellen *kijkt naar de iPhone 6 van een collega waarbij het glas gebroken was na de 1e keer vallen* wel anders.

[ Voor 46% gewijzigd door Renquin op 01-12-2014 10:57 ]

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cocico schreef op zondag 30 november 2014 @ 22:47:
Echt heel onhandig niet, maar ik gebruik 2 gsm's: een Moto X 2013 die wél een lichtsensor heeft, en dus de S3 Mini. Valt toch op dat je dan manueel zelf moet gaan aanpassen. Maar voor de 129 euro die het toestel vandaag kost blijft de S3 Mini een leuk toestel; zeker als je er een Custom Rom op gooit ;)
Ah. Bedankt voor je antwoord. Ik heb het topic doorgelezen maar zie door de bomen het bos niet meer: wat zijn nou de belangrijkste voordelen van zo'n custom-rom op de s3 mini?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:00

Sargan

Filmfreak...

Beste tweakers,
sinds vorig jaar september een s3 mini en super tevreden erover.
Alleen vanmorgen viel de telefoon tijdens het opladen uit.
Ik krijg deze met geen mogelijkheid meer aan, nieuwe accu ook geprobeerd maar ook dan gaat het toestel niet meer aan.
Ook de homeknop, aan/uit knop en volumeknop samen ingeduwd, ook dit werkte niet.
Heeft iemand misschien een ander idee voordat ik deze moet gaan opsturen ter reparatie?

[ Voor 0% gewijzigd door Sargan op 01-12-2014 11:50 . Reden: typefout ]

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter8265
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-06 21:47
Ondersteund deze ook 5ghz wifi? De AC standaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
peter8265 schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 14:24:
Ondersteund deze ook 5ghz wifi? De AC standaard?
5ghz wel, de AC standaard niet.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oud topic, maar lijkt mij wel de juiste plaats.

Waarschuwing: de batterij van mijn S3 mini is spontaan ontploft. Orginele batterij, ging wat achteruit maar was functioneerde nog prima. Geen enkele aanwijzing te vinden. Wel een hoop schade (tapijt, tafel, rook). Hij lag (gelukkig) op een bureau, niet in een broekzak ofzo.

Samsung (die overigens een zware onvoldoende voor klantenservice krijgen :( ) vertelt mij dat het te maken heeft met de lader. Dezelfde lader waaraan twee andere telefoons het prima doen (die worden zelfs niet warm). Op het moment van ontploffing hing de telefoons overigens niet aan enige lader.

Dat iedereen het even weet. S3 mini niet voor sleep cycle gebruiken en onder je kussen leggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecrazygun11
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-09 17:52
Mijn S3 mini had een niet werkende batterij na 2 jaar, de 2 die Samsung opstuurde zwelde op na x maand. Beide waren ze niet origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Na 2,5 jaar , werken de back menu knop niet meer. De middelste (echte) knop werkt nog wel.
Ik heb toestel gereboot/uitgezet en gezocht op het internet naar een oplossing, maar niets gevonden.
Ik heb wel een app gevonden die de knoppen op het scherm zet, waardoor je toch terug kan gaan..

Een factory reset of een andere rom heb ik nog niet geprobeerd, maar staat wel in de planning (het toestel is niet van mij, ik moet daar even de tijd voor hebben om te doen)

Heeft iemand nog een suggestie wat ik kan doen? Zou een ander rom helpen, of zou dit hardware matig een issue zijn?

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nogeeninlog
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:56
Is er ergens een custom ROM te vinden voor de I8200N? Ik heb Android 4.3 nodig voor de Mio Go app.
Als er een Mio Go versie te vinden is die op Android 4.2.2. werkt, dan vind ik het ook goed. :)
Pagina: 1 2 3 Laatste