Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:26
Sgt_Pepper schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 00:41:
A: It's a bug with the newer firmwares from Samsung that affect the Galaxy series. The bug manifests when you enable any play store app in Accessibility.
There are two known workarounds for this problem at the moment:

- Disable TTS: Go to Android settings > Apps (Applications) > Move to the "All" tab > Disable both "Google Text-to-speech engine" and "Samsung TTS" by first clicking on them, then click on "Disable".
- You can change the buggy Samsung launcher by using another one from the Play Store. For example, Nova Launcher, Go Launcher, etc. These launchers will not exhibit this bug.
\

Uit de NoLed FAQ. Probleem ontstond bij mij ook bij deze app, maar via bovenstaande opgelost.
Thanks dat werkt perfect :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:10

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik heb zelf net deze telefoon besteld als eerste smartphone. Ik heb zelf al aardig wat met Android gewerkt maar had simpelweg alleen een 'domme' telefoon. Ook reeds een hoesje besteld met magneetsluiting. Alleen nog even kijken voor een docking om thuis neer te zetten, liefst met oplader er in en anders een 'domme' docking. :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino-46
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-07 00:53
Welkom bij de S3 Mini-club.
Ik heb zelf deze flipcover naar volle tevredenheid in gebruik.
Werd snel geleverd en zat nog een screenprotector bij ook.
Is nog goedkoper geworden ook sinds mijn bestelling zie ik nu.
Vriendin heeft inmiddels ook een S3 Mini, dus hier nu een blauwe en een witte in huis :)

[ Voor 9% gewijzigd door Valentino-46 op 15-04-2013 17:31 ]

I'm trying to see things from your perspective, but I can't get my head that far up my ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 511047

Ik heb sinds zaterdag een galaxy s3 mini, omdat mijn sony experia go toch niet zo valbestendig bleek |:(

Op zich bevalt te telefoon prima, maar ik krijg nu commentaar dat het omgevingsgeluid zo goed te horen is als ik bel. Klinkt dit bekend? En is hier iets aan te doen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-12-2024
Hoe is het trillen, gaat hij hard en heeft het verschillende trilhoogtes?

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:10

Auredium

Informaticus Chaoticus

Overigens wel grappig. Ind e winkel kostte de teleffoon 354 euro bij MediaMarkt en hij was 'in actie' voor 299 euro. Op de webshop stond hij echter voor 264 euro zonder bezorgkosten en kon je hem in de winkel laten afleveren. Dat was dus krom.

Opmerkelijk was dat na mijn bestelling het artikel in de webshop plotseling was uitverkocht en niet meer kon worden besteld. :P

Tot nu toe erg tevreden over de telefoon. Ik heb vanmorgen de camera getest van mijn telefoon. Inzoomen is niet het ding zijn sterkste punt en ook had ik in een object wat in vol zonlicht wat laswt van 'te veel licht'.
De zwart/wit foto kwaliteit is goed, echt goed. De functie voor het maken van panoramafoto's is ook er goed en leuk te noemen. Ik zal wss een keer een review schrijven hierover.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFloppy
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 10:15
Ik heb vandaag ook een Samsung Galaxy S3 mini gekocht en wat mij opvalt is als ik de contacts uit MS Exchange synchroniseer en er belt iemand dat alleen het telefoonnummer weergegeven word.
Ik krijg in beeld 0612345678 (voorbeeld) terwijl ik +31 612345678 heb opgeslagen.
Bij mijn dochter werkt het wel goed, zij heeft een Sony Xperia Tipo (Android 4.0.4) voor het zelfde contact.
Beide hebben T-Mobile .... En ik KPN en een iPhone ook zonder probleem, hier worden volledige gegevens weergegeven met foto.
Als ik bij het contact naast het nummer +31 612345678 (mobiel) ook 06 12345678 (assistent) zet dan gaat het wel goed, het lijkt of de S3 mini niet met de prefix +31 om kan.
Zijn er meer gebruikers met dit probleem.
Samsung Galaxy S3 mini, Android 4.1.2 en T-Mobile

Edit:
Nu heb ik de telefoon gekoppeld met de carkit, en alleen +31 612345678 geprogrammeerd, de carkit geeft wel de naam weer, de telefoon alleen 0612345678, dus het zal niet aan de provider liggen. 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door iFloppy op 27-04-2013 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Auredium schreef op maandag 22 april 2013 @ 17:12:
Overigens wel grappig. Ind e winkel kostte de teleffoon 354 euro bij MediaMarkt en hij was 'in actie' voor 299 euro. Op de webshop stond hij echter voor 264 euro zonder bezorgkosten en kon je hem in de winkel laten afleveren. Dat was dus krom.
Ik heb de mijne gewoon meegekregen in de MM voor de MM webshop prijs. Zonder enige moeite hiervoor te hoeven doen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin_VH
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-06 15:29
ik heb dit weekend iets vreemds voorgehad met de S III Mini.

Zaterdagavond was de batterij volledig leeg (op verplaatsing, dochter, Temple Run, geen oplaadstation in de buurt..). Thuisgekomen verbind ik de telefoon met de lader en ga slapen. 's Morgens wil ik opstarten maar.. niets.

Ik denk aan gebrekkige aansluiting en verbind opnieuw met de lader en wacht enkele uren. Echter, ..weer niets

Lader getest met ander toestel: lader werkt perfect.

Andere laders geprobeerd, usb aansluiting op PC.. telefoon blijft dood. Op zijn best krijg ik even een flits van leven door een onddraaiende lichtcirkel op het scherm, die evenwel na één of 2 seconden weer dooft.

Op internet gezien dat er inderdaad sommige toestellen zijn waarvan laadsysteem kapot gaat. herstelprocedure: ander moederbord.

Mijn toestel is geroot (wat ik nog steeds de verstandige keuze vind), dus garantie twijfelachtig.

De rest van zaterdag heb ik dan maar weer rondgelopen met mijn ouder Galaxy Gio en een zwaar gemoed.

Echter: zaterdagavond heb ik toch nog eens een poging gedaan om de Mini aan te sluiten op de USB van de PC, en zowaar: eerst het lichtcirkeltje, en daarna zie ik het batterij-icoon dat aangeeft dat er geladen word.

Na de telefoon volledig te hebben opgelader was hij weer gewoon, en alle laders werken ook weer (USB, auto, samsungs eingen micro-usb lichtnetlader..).

Heeft iemand dit al meegemaakt? Betekent dit dat ik de galaxy beter niet meer volledig laat leeglopen?

Groeten,
Edwin

Kortrijk | 5250 Wp Sunpower - 9x375 WZW 45° + 5x375 ONO 45° | Solis 3,6 kW | Batterij: Pylontech 9,6 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
Ik ga deze maand met het werk van Vodafone BB over op Tmobile met een SIII mini, ik ga dit topic maar even goed lezen.

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Laatst online: 17-09-2024
Edwin_VH schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:30:
*knip*
Na de telefoon volledig te hebben opgelader was hij weer gewoon, en alle laders werken ook weer (USB, auto, samsungs eingen micro-usb lichtnetlader..).

Heeft iemand dit al meegemaakt? Betekent dit dat ik de galaxy beter niet meer volledig laat leeglopen?

Groeten,
Edwin
Dit heeft mijn vriendin een keer met haar Galaxy Ace gehad. Was echt heel vaag, ook maar 1x gehad en (tot nu toe) nooit weer...

Ben zelf naar een vervanger voor mijn Galaxy Ace aan het kijken (is inmiddels 2,5 jaar oud) en ben zeer geinteresseerd in de SIII Mini geworden.
Zijn er zaken waar ik op moet letten als ik er een koop en zijn er redenen om deze niet te kopen?
Alvast bedankt voor de antwoorden!

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-07 12:08
Ik heb er ook eentje gekocht. Bij Belcompany voor 23,50 p.m. voor 2 jaar met 275min/ sms en 500MB op het Hollandse Nieuwe netwerk (Vodafone).

Tot nu toe erg tevreden mee! Vooral dat hij lekker klein en plat is en gewoon in mijn zak past.

1 vraag nog wel, klopt het dat je geen apps op je SD kaart kunt zetten? Ik heb het geprobeerd met Appmgr III (App 2 SD) maar die doet het niet.

[ Voor 40% gewijzigd door Bigfoot op 24-05-2013 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-07 22:41

sHELL

VR "connoisseur"

Hmmm kan iemand mij vertellen of de s III Mini nu wel of geen NFC heeft?

Tweakers website geeft aan van wel, heel veel websites geven aan dat de mini NFC heeft. Maar niemand kan met zekerheid zeggen of dat ook daadwerkelijk zo is. Ik had bij de mediamarkt al eentje gekocht maar die had dus geen NFC en heb deze dan ook maar meteen weer terug gebracht. Ik had nog na vraag gedaan waarom het op de website van de mediamarkt aangegeven staat dat er wel NFC op zit en de verkoper kwam met een vaag verhaal dat hun voorraad gescheiden is en dat de webwinkel wel recente modellen heeft. (dat is het zelfde als zeggen dat je ouwe meuk verkoopt?)

De samsung website vertelt mij in ieder geval niets, ze geven niet eens of de mini bluetooth heeft.

Na wat onderzoek hoor ik via via dat er twee versies zijn, de i8190 en de i8190N maar daar is verder weinig informatie over te vinden.

(had op een ander forum ook gelezen dat sommige S III mini's wel een NFC batterij hebben, maar geen aansluiting voor de antenne in de batterij |:( )

Weet iemand hoe dit nou zit?

[ Voor 28% gewijzigd door sHELL op 24-05-2013 18:08 ]

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
waar kan ik dit zien op de telefoon?

edit: zie het niet staan in menu, dus helaas voor je

[ Voor 43% gewijzigd door Bigfoot op 24-05-2013 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:03
sHELL schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 18:03:
Hmmm kan iemand mij vertellen of de s III Mini nu wel of geen NFC heeft?

Tweakers website geeft aan van wel, heel veel websites geven aan dat de mini NFC heeft. Maar niemand kan met zekerheid zeggen of dat ook daadwerkelijk zo is. Ik had bij de mediamarkt al eentje gekocht maar die had dus geen NFC en heb deze dan ook maar meteen weer terug gebracht. Ik had nog na vraag gedaan waarom het op de website van de mediamarkt aangegeven staat dat er wel NFC op zit en de verkoper kwam met een vaag verhaal dat hun voorraad gescheiden is en dat de webwinkel wel recente modellen heeft. (dat is het zelfde als zeggen dat je ouwe meuk verkoopt?)

De samsung website vertelt mij in ieder geval niets, ze geven niet eens of de mini bluetooth heeft.

Na wat onderzoek hoor ik via via dat er twee versies zijn, de i8190 en de i8190N maar daar is verder weinig informatie over te vinden.

(had op een ander forum ook gelezen dat sommige S III mini's wel een NFC batterij hebben, maar geen aansluiting voor de antenne in de batterij |:( )

Weet iemand hoe dit nou zit?
www.gsmarena.com/samsung_i8190_galaxy_s_iii_mini-5033.php
Market dependent, of te wel het hangt van het land/werelddeel af waar je hem koopt. In nederland (Europa?) idd alleen zonder NFC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL

sHELL

VR "connoisseur"

pacificocean schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 18:51:
[...]

www.gsmarena.com/samsung_i8190_galaxy_s_iii_mini-5033.php
Market dependent, of te wel het hangt van het land/werelddeel af waar je hem koopt. In nederland (Europa?) idd alleen zonder NFC.
Ik hoorde dat de mini uit frankrijk nu NFC heeft, heb ook al een paar type nummers gevonden waar het wel op zit.

Probeer nu uit te vinden of de s III mini met NFC al in het wild is gezien in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
sHELL schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 22:31:
[...]

Ik hoorde dat de mini uit frankrijk nu NFC heeft, heb ook al een paar type nummers gevonden waar het wel op zit.

Probeer nu uit te vinden of de s III mini met NFC al in het wild is gezien in Nederland.
Maandag krijg ik de mijne ik zal eens kijken

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
Ik heb in het menu gekeken en zag in de mijne (vorige week gekocht) geen NFC opties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL

sHELL

VR "connoisseur"

Bigfoot schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 12:53:
Ik heb in het menu gekeken en zag in de mijne (vorige week gekocht) geen NFC opties
Ben er achter gekomen dat de S III Mini met NFC 4 pinnen heeft bij de batterij aansluiting. De mini zonder NFC heeft er maar 3.

Zonder NFC
Afbeeldingslocatie: http://content.hwigroup.net/images/products/xl/163935-8.jpg

Met NFC
Afbeeldingslocatie: http://cdn.androidtrickz.com/2012/10/SD-Card-slot-Galaxy-S3-mini.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door sHELL op 25-05-2013 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
sHELL schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 13:43:
[...]

Ben er achter gekomen dat de S III Mini met NFC 4 pinnen heeft bij de batterij aansluiting. De mini zonder NFC heeft er maar 3.

Zonder NFC
[afbeelding]

Met NFC
[afbeelding]
Heb je ook een bron van deze informatie, want nu is het ook wel interessant waar dit op het moederboard aangesloten zit. En is dit nu zelf te tweaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Gister deze toch maar gekocht bji Saturn, voor 226 euro na de korting.
Moet zeggen dat hij lekker snel is en het amoled scherm is echt heel erg fijn :)

Verder nog even mee kloten voordat ik een uitgebreider verhaal kan geven.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin_VH
Ik blijf me storen aan het feit dat het SD geheugen haast niet wordt gebruikt en dat alle programma's op het interne geheugen staan. Toegegeven, het is geen S3 (mini) specifiek probleem, maar op mijn telefoontje -dat een S3 mini is- stoort het me.

Nu heb ik nog 500MB vrij, en toch krijg ik al 'insufficient memory' waarschuwingen bij het updaten van zelfs kleinere apps (Temple Run bv, een programma dat zelf nog geen 50 MB groot is.

Kortrijk | 5250 Wp Sunpower - 9x375 WZW 45° + 5x375 ONO 45° | Solis 3,6 kW | Batterij: Pylontech 9,6 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
Edwin_VH schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 10:10:
Ik blijf me storen aan het feit dat het SD geheugen haast niet wordt gebruikt en dat alle programma's op het interne geheugen staan. Toegegeven, het is geen S3 (mini) specifiek probleem, maar op mijn telefoontje -dat een S3 mini is- stoort het me.

Nu heb ik nog 500MB vrij, en toch krijg ik al 'insufficient memory' waarschuwingen bij het updaten van zelfs kleinere apps (Temple Run bv, een programma dat zelf nog geen 50 MB groot is.
Dat is een Android probleem en op te lossen door je telefoon te rooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin_VH
@pacificocean

Is inderdaad een android 4.x probleem. De tel is geroot, maar dat alleen is niet voldoende vrees ik.

Indien je een oplossing kan aanbieden (noch app2sd, noch link2sd werken), dan zou ik je dankbaar zijn.

Enige wat ik tot nog toe gevonden heb, is het volledig omwisselen van de externe en interne geheugens, wat dan wel als nadeel heeft dat als je SD kaartje corrupt wordt, de ganse telefoon onbruikbaar wordt. (minstens tijdelijk)

[ Voor 5% gewijzigd door Edwin_VH op 31-05-2013 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me23
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-04 17:11
Edwin_VH schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 10:41:

Enige wat ik tot nog toe gevonden heb, is het volledig omwisselen van de externe en interne geheugens, wat dan wel als nadeel heeft dat als je SD kaartje corrupt wordt, de ganse telefoon onbruikbaar wordt. (minstens tijdelijk)
Hoe moet je dat doen? Ik ben die mogelijkheid nog niet tegengekomen ergens?

Ik verwacht de mini komende dinsdag. Heb nu een aantal jaren met de Nokia N900 gedaan. Heel fijn toestel als je veel met Linux doet maar jammer genoeg te weinig apps en ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
Edwin_VH schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 10:41:
@pacificocean

Is inderdaad een android 4.x probleem. De tel is geroot, maar dat alleen is niet voldoende vrees ik.

Indien je een oplossing kan aanbieden (noch app2sd, noch link2sd werken), dan zou ik je dankbaar zijn.

Volgens mij zou het hiermee moeten lukken (geen ervaring mee)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2192122

[ Voor 70% gewijzigd door pacificocean op 31-05-2013 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin_VH
@me23

google eens op "swap internal sd external sd android".

Er is nu blijkbaar zelfs een app voor.

Google Play: Root External 2 Internal SD

@pacificocean

Dit komt inderdaad dicht in de buurt. Niet perfect, want het werkt met directories ipv programma's, maar het is wel een heel goede oplossing voor mij. Dank daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 411427

Ik heb nu sinds kort ook de S3 mini, na de wizard te doorlopen te hebben gaf het toestel aan dat er updates klaar stonden, na deze geïnstalleerd te hebben draaide het een aantal uurtjes lekker. Maar daarna begon het toestel zich bij telkens te herstarten, of ik nu in een app was of gewoon in het menu of belletje wilde plegen dat maakte niet uit. Soms na een paar seconden gebruik of soms na een paar minuten. Op deze manier is er niet mee te werken helaas :-( . Er staat android 4.1.2 op geïnstalleerd en ik heb hem na de update ook al een keer weer helemaal gereset.

Is iemand bekend met deze problemen of hoe zou ik achter de oorzaak kunnen komen? Bedankt!

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 411427 op 01-06-2013 16:17 . Reden: stukje vergeten... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me23
Tnx! Ga ik zeker naar kijken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoDimmetje
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-02-2019
Mochten er nog mensen zijn die deze goede telefoon ook willen....vandaag gekocht bij MM Utrecht voor 225 euro en een paar cent.

Volgens pricewatch 204 euro(!!) bij MM Rotterdam.

Ben er erg blij mee..zeer goed telefoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
Zijn er meer mensen waarbij soms de ontvangst voor gewone telefonie is weggevallen? Soms zichtbaar door nul ontvangst. Rondje met een streep erdoor zichtbaar op het display, maar soms worden er ook gewoon 3 of 4 streepjes ontvangst weergegeven. Volledig rebooten lost het probleem wel op, maar het blijft vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoDimmetje
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-02-2019
pacificocean schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 22:19:
Zijn er meer mensen waarbij soms de ontvangst voor gewone telefonie is weggevallen? Soms zichtbaar door nul ontvangst. Rondje met een streep erdoor zichtbaar op het display, maar soms worden er ook gewoon 3 of 4 streepjes ontvangst weergegeven. Volledig rebooten lost het probleem wel op, maar het blijft vervelend.
Ik heb zulke problemen gehad met een Galaxy Ace , een nieuwe simkaart loste het permanent op bij mij , had mijn abbo al even en bleek nog een oud model kaartje te hebben.

Misschien dat jij het zelfde hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Nu een weekje op weg met de S3mini. Op zich een fijn apparaatje naast m'n Mi2 :) Ik loop echter wel tegen de standaard email-app aan. Deze zit erop en exchange zit daaraan gekoppeld (werkmail) Wat ik irritant vind is dat ik niet een harde return kan doen in de tekst die ik in een mail typ. Ik heb gezocht in de instellingen e.d. maar niets gevonden. Iemand nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me23
lekzzz schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 21:34:
Nu een weekje op weg met de S3mini. Op zich een fijn apparaatje naast m'n Mi2 :) Ik loop echter wel tegen de standaard email-app aan. Deze zit erop en exchange zit daaraan gekoppeld (werkmail) Wat ik irritant vind is dat ik niet een harde return kan doen in de tekst die ik in een mail typ. Ik heb gezocht in de instellingen e.d. maar niets gevonden. Iemand nog een idee?
Is het een optie om een andere mailclient te gebruiken, desnoods alleen voor het versturen van mail?

Ik gebruik zelf maildroid wat ik prefereer boven de standaard mailapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
me23 schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 19:00:
[...]

Is het een optie om een andere mailclient te gebruiken, desnoods alleen voor het versturen van mail?

Ik gebruik zelf maildroid wat ik prefereer boven de standaard mailapp.
Ben er achter, het ligt aan Swype. Heb die uitgezet en nu werkt het wel. Heel bijzonder overigens.

June 7, 2013 – v1.5.6.16934
Thank you for the feedback on Swype! Here are the updates:
▪ We fixed an issue with the Enter key that was affecting some users in certain apps.

Nu nog een mailapp vinden die de achtergrond niet zwart heeft. Maildroid is erg mooi maar ik merk ook dat die een zwarte achtergrond heeft. Een lichte teint heeft voor mij meer de voorkeur.

[ Voor 14% gewijzigd door lekzzz op 08-06-2013 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Iemand enig idee hoe je het geluid van nieuwe mail uit kan zetten? Ondanks dat ik dit aangeef
onder instellingen van de emailapp blijft hij geluid maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PleXtor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-04 18:17
Het valt mij steeds vaker op dat ik vaak korte tijd achter elkaar (1 á 2 dagen ertussen) een update van de dezelfde app krijg.
Hier ben ik beter op gaan letten en wanneer ik een update gedaan heb, dan krijg ik 1 á 2 dagen later nogmaals dezelfde update. Dit is niet altijd zo, maar wel regelmatig. De up te daten versie is dan weer gelijk aan de reeds geïnstalleerde 8)7

Iemand die dit herkent? En iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
lekzzz schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 20:50:
Iemand enig idee hoe je het geluid van nieuwe mail uit kan zetten? Ondanks dat ik dit aangeef
onder instellingen van de emailapp blijft hij geluid maken.
Je moet dit voor iedere connectie naar een mailserver uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09-07 12:47
Ik kreeg vandaag de melding dat er een update klaarstaat voor de S3 mini. Ik zit nu op android 4.1.2 met kernel 3.031-809600. Weet iemand zo wat voor problemen deze update verhelpt of welke nieuwe features erin verwerkt zitten?

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:59
Ik kreeg die melding net ook. Het is een updatepakket van 31 mb groot . Misschien is het een bugg fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Geen idee wat het oplost, heb het gewoon maar geinstalleerd.
Alles goed gegaan en hij draait nog steeds als een zonnetje :)

edit: versie 4.1.2 kernel 3.0.31-1154865

[ Voor 15% gewijzigd door Renquin op 28-06-2013 15:32 ]

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09-07 12:47
Ik ga hem dan ook maar eens installeren. Ik kan er alleen nog nergens iets over vinden, zou wel graag weten wat het nu toevoegt of oplost.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
YdieresiS schreef op maandag 01 juli 2013 @ 09:23:
Ik ga hem dan ook maar eens installeren. Ik kan er alleen nog nergens iets over vinden, zou wel graag weten wat het nu toevoegt of oplost.
Ik heb hem hier al draaien maar kan idd nog geen verbeteringen/ update/ uitleg vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-07 22:53
Ik heb sinds vandaag een S III Mini van mijn werk. Gelukkig hoef ik deze alleen maar te gebruiken om gebeld te kunnen worden want voor veel meer dan dat is deze dankzij het brakke scherm niet echt geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
kwiebus schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 00:23:
Ik heb sinds vandaag een S III Mini van mijn werk. Gelukkig hoef ik deze alleen maar te gebruiken om gebeld te kunnen worden want voor veel meer dan dat is deze dankzij het brakke scherm niet echt geschikt.
Op welk brakke scherm doel je hier?

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat7104
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 08-07-2020
Samsung S3 mini.
Ik heb een externe accupack (handig voor onderweg) om de telefoon op te laden. Echter bij de aansluiting hiervan begint de MP3 speler te spelen.
Iemand enig idee hoe je dit kunt uitzetten, zodat de telefoon gaat opladen in plaats van muziek af te spelen?
Gisteren hebben ze bij Vodafone al de laatste software erop gezet, met als gevolg dat alle instellingen weer zijn verwijderd en het heeft nog steeds niet geholpen.
Wie kan hierbij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pat7104 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 10:05:
Samsung S3 mini.
Ik heb een externe accupack (handig voor onderweg) om de telefoon op te laden. Echter bij de aansluiting hiervan begint de MP3 speler te spelen.
Iemand enig idee hoe je dit kunt uitzetten, zodat de telefoon gaat opladen in plaats van muziek af te spelen?
Gisteren hebben ze bij Vodafone al de laatste software erop gezet, met als gevolg dat alle instellingen weer zijn verwijderd en het heeft nog steeds niet geholpen.
Wie kan hierbij helpen?
Lijkt op een bug:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2047474

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
Renquin schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 07:50:
[...]

Op welk brakke scherm doel je hier?
Het pentile amoled scherm van de Galaxy SIII mini met een magere 233ppi wat een enorm grofkorrelig en onscherp beeld tot gevolg heeft. Het lijkt alsof je met dit scherm 3 jaar in de tijd wordt teruggeworpen naar de tijd van de oorspronkelijk Galaxy S.

Misschien is het scherm als je niets anders gewend bent wel voldoende, maar ik heb zelf een HTC One die voor mij als maatstaf fungeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Ik heb hem voor m'n werk en moet zeggen dat het voldoende is. Mail, Whatsapp, Internet, bellen voldoet allemaal goed. Ja het scherm is niet uit de top series, daar betaal je dan ook naar. Naast m'n Xiaomi M2 valt hij inderdaad in het niet maar alle waarde naar zijn geld toch?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
kwiebus schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 18:49:
[...]

Het pentile amoled scherm van de Galaxy SIII mini met een magere 233ppi wat een enorm grofkorrelig en onscherp beeld tot gevolg heeft. Het lijkt alsof je met dit scherm 3 jaar in de tijd wordt teruggeworpen naar de tijd van de oorspronkelijk Galaxy S.

Misschien is het scherm als je niets anders gewend bent wel voldoende, maar ik heb zelf een HTC One die voor mij als maatstaf fungeert.
Tsjah, het is niet voor niets een "budget" versie van de SIII.
Kom zelf van een Galaxy Ace af, dus dit scherm is voor mij een behoorlijke stap vooruit.
Moet zeggen dat ik mij niet herken in "grofkorrelig en onscherp beeld" zoals jij het omschrijf, die van mij is behoorlijk scherp.

Misschien is je scherm niet helemaal goed?

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EverLast2002
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-07 21:31
:)F vanaf dinsdag 23 juli de S3 Mini als PrijsPakker bij de Makro voor € 180,- (incl. BTW, excl. thuiskopieheffing). :)F

[ Voor 8% gewijzigd door EverLast2002 op 21-07-2013 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-07 23:25
En voor de mensen zonder Makro pas: volgens een tweaker uit het aanbiedingentopic ook bij Phonehouse:
Celica_T20 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 18:34:
Samsung galaxy s3 mini blauw sim lock vrij voor 179, 99 bij the phone house. Dat is zo'n 53 euro goedkoper dan de laagste in de pricewatch.

Vanaf a.s. maandag (22-07), max. 1 per klant, op=op
Ik bedenk me net dat in de Makro ook een "Phonehouse" zit. Vandaar dezelfde aanbieding..

[ Voor 10% gewijzigd door yorroy op 21-07-2013 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07:21
yorroy schreef op zondag 21 juli 2013 @ 12:53:
En voor de mensen zonder Makro pas: volgens een tweaker uit het aanbiedingentopic ook bij Phonehouse:

[...]
Idd voordeliger bij thephonehouse vanwege
Douglas giftcard ter waarde van €30 op de SIII en SIII miniBij aanschaf van de Galaxy SIII of SIII mini bij de Phonehouse ontvang je nu een Douglas giftcard ter waarde van €30. Deze actie loopt t/m 31 augustus 2013.

http://www.samsung.com/nl...euro-op-de-s3-en-s3-mini/

PSN: TheKrish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EverLast2002
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-07 21:31
Even iets over die thuiskopieheffing......
de Phonehouse rekent € 6,05 voor een smartphone < 16GB

Echter op rijksoverheid.nl staat :

Telefoon met muziekspeler/smartphone < 16 GB € 2,50 ex BTW
Telefoon met muziekspeler/smartphone ≥ 16 GB € 5,00 ex BTW

:/ :/ :/ :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
EverLast2002 schreef op maandag 22 juli 2013 @ 13:06:

Die €6 rekende de Saturn ook bij mij...

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inge801
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Inge801

Iron Maiden

EverLast2002 schreef op maandag 22 juli 2013 @ 13:06:

Deze bedragen zijn exclusief BTW.

你还记得吗 记忆的炎夏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Ja, want 2,50 ex btw is 6 euro inclusief btw...
edit: Ik ging blijkbaar van het verkeerde bedrag uit gezien de regels.

[ Voor 18% gewijzigd door Renquin op 23-07-2013 08:52 ]

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
* Voor telefoons wordt uitgegaan van de maximaal uitbreidbare capaciteit, dus inclusief een geplaatste SD kaart indien mogelijk. Telefoons zonder mogelijkheden voor de plaatsing van een SD kaart en zonder intern geheugen geschikt voor muziekbestanden vallen buiten de regeling. Let op: voor telefoons start het basistarief bij 16 GB.
Zie hier de officiële uitleg. Omdat de mini uit te breiden is wordt er van de 16gb uitgegaan.

Edit: de bron

[ Voor 10% gewijzigd door yorroy op 22-07-2013 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
yorroy schreef op maandag 22 juli 2013 @ 23:48:
[...]

Zie hier de officiële uitleg. Omdat de mini uit te breiden is wordt er van de 16gb uitgegaan.

Edit: de bron
Ah, dat is dan weer duidelijk...
Lekker dan :(

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Modbreak:Lijkt me verstandig dat er een prijzen en levertijden topic komt.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:20
Is dit een waardige opvolger voor een HTC Desire? M'n broertje wil een nieuwe telefoon hebben, en deze leek hem wel wat.

En hoe zit het met de voorraad bij The Phone House? Is die inmiddels al weer leeggeroofd, of maak ik nog kans als ik er morgen heen ga :p ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theimon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03:32

Theimon

Snapte!?

ThinkPadd schreef op maandag 29 juli 2013 @ 21:37:
Is dit een waardige opvolger voor een HTC Desire? M'n broertje wil een nieuwe telefoon hebben, en deze leek hem wel wat.

En hoe zit het met de voorraad bij The Phone House? Is die inmiddels al weer leeggeroofd, of maak ik nog kans als ik er morgen heen ga :p ?
Ik heb precies die stap gemaakt, van Desire naar de i8190 en het bevalt prima. Qua formaat scheelt het niet veel, maar je hebt wel veel betere prestaties. Zeker gezien de prijs die je nu betaalt voor de Samsung.

Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
Renquin schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 22:07:
[...]

Tsjah, het is niet voor niets een "budget" versie van de SIII.
Kom zelf van een Galaxy Ace af, dus dit scherm is voor mij een behoorlijke stap vooruit.
Moet zeggen dat ik mij niet herken in "grofkorrelig en onscherp beeld" zoals jij het omschrijf, die van mij is behoorlijk scherp.

Misschien is je scherm niet helemaal goed?
Het grofkorrelige is gewoon een gevolg van de pentile layout van het scherm.

Ik kon het scherm van de SIII mini niet langer verdragen en heb deze nu omgewisseld voor een S2 Plus. Deze heeft een Super Amoled Plus scherm met een normale RGB layout wat een stuk prettiger kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
ThinkPadd schreef op maandag 29 juli 2013 @ 21:37:

De actie was vorige week, maar op maandag al bij bijna elke phonehouse "uitverkocht".
Volgens mij hebben ze hem nooit gehad, of wellicht 2 modellen per winkel.
Ik heb nog wel besteld maar de kans was klein dat ik hem nog zou krijgen.
Overigens is woensdag de actie ook van de site gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Theimon schreef op maandag 29 juli 2013 @ 21:53:
[...]

Ik heb precies die stap gemaakt, van Desire naar de i8190 en het bevalt prima. Qua formaat scheelt het niet veel, maar je hebt wel veel betere prestaties. Zeker gezien de prijs die je nu betaalt voor de Samsung.
Nice. Het gaat hem inderdaad voornamelijk om de prestaties. De Desire begint nu toch echt traag te worden.

Ook vaak gezeur met opslaggeheugen wat vol zit door apps. En natuurlijk nog Android 2.3....
yorroy schreef op maandag 29 juli 2013 @ 22:02:
[...]

De actie was vorige week, maar op maandag al bij bijna elke phonehouse "uitverkocht".
Volgens mij hebben ze hem nooit gehad, of wellicht 2 modellen per winkel.
Ik heb nog wel besteld maar de kans was klein dat ik hem nog zou krijgen.
Overigens is woensdag de actie ook van de site gehaald.
Hmmm morgen maar even proberen dan. En anders maar een 2ehands S2 kopen ofzo, die heb ik zelf ook, en is met de goede ROM echt bloedsnel.

[ Voor 93% gewijzigd door ThinkPad op 29-07-2013 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
kwiebus schreef op maandag 29 juli 2013 @ 21:58:
[...]

Het grofkorrelige is gewoon een gevolg van de pentile layout van het scherm.

Ik kon het scherm van de SIII mini niet langer verdragen en heb deze nu omgewisseld voor een S2 Plus. Deze heeft een Super Amoled Plus scherm met een normale RGB layout wat een stuk prettiger kijkt.
Tsjah, het is blijkbaar maar net wat je gewend bent :)
Heb zelf gewoon (super) scherp beeld op dit toesteld, dus het zou nog steeds een defect aan die specifieke telefoon kunnen zijn geweest.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Ik heb afgezien van het kopen van een S3 Mini bij ThePhoneHouse.

Heb 3 dagen lang dagelijks gebeld en gevraagd of ze hem op voorraad hadden, maar telkens kregen ze maar een paar (5) toestellen binnen, terwijl ze een lijst hadden van 10 man. Dacht dat ik op de 3e dag wel beet zou hebben, maar toen telde de lijst ineens 15 personen :') En dat terwijl ze mij op de eerste dag al meedeelden dat er geen mensen meer op de lijst werden bijgezet.

Nu m'n broertje maar blijmaken met een 2ehands Galaxy S2. Vond ie ook wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theimon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03:32

Theimon

Snapte!?

ThinkPadd schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 19:45:
Ik heb afgezien van het kopen van een S3 Mini bij ThePhoneHouse.

Heb 3 dagen lang dagelijks gebeld en gevraagd of ze hem op voorraad hadden, maar telkens kregen ze maar een paar (5) toestellen binnen, terwijl ze een lijst hadden van 10 man. Dacht dat ik op de 3e dag wel beet zou hebben, maar toen telde de lijst ineens 15 personen :') En dat terwijl ze mij op de eerste dag al meedeelden dat er geen mensen meer op de lijst werden bijgezet.

Nu m'n broertje maar blijmaken met een 2ehands Galaxy S2. Vond ie ook wel prima.
In de tijd dat je zit te wachten op een fysieke winkel had je 'm toch al bij een webshop kunnen scoren? :?

Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Daar was hij 60 euro duurder. The Phone House had hem voor 179 euro namelijk, een best wel goede aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 532212

Weet iemand hoe je een nieuwe album kan maken op je telefoon? Of dat je foto's kan verplaatsen naar een andere album, of een album een naam geven? Op de s3 kan dit wel, maar de s3 mini kan ik het maar niet vinden hoe dat moet?

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:48
FastFred schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 18:01:
Ik kan nergens een S3 Mini topic vinden, dus hier maar.

Vandaag de vervanger voor mijn Nokia N8 binnen gekregen. Een S3 Mini in Sapphire Black (grappig, want volgens de website van Samsung is ie d'r alleen in wit en blauw te krijgen).
Ondertussen weer een paar maand verder, bevalt nog steeds prima. Al begint de beroerde bouwkwaliteit wel op te vallen, speling hier en daar, bij typen kraakt de telefoon her en der. Hij is al wel een paar keer gevallen, maar alleen nog op tapijt en niet van extreme hoogte's (knie hoogte vaak).

Nog altijd geen hoesje of bescherming of wat dan ook omheen zitten, 2 hele kleine krasjes op het scherm die je alleen ziet als je de telefoon onder een bepaalde hoek in het licht houd.

Verder bevalt ie prima, snelheid is her en der niet heel denderend, sluit bijvoorbeeld alles op de achtergrond maar eens af, en open dan je contacten 8)7 Spaarstand aan/uit maakt dan niets uit. Collega met een volwaardige S3 heeft exact hetzelfde...

Verder nog erg tevreden over, ik blijf het een spuuglelijk ding vinden, maar hij werkt wel lekker, lekker vlot, lekker soepel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-07 14:44
Is er hier iemand die een autohouder + autolader heeft voor de S3 Mini? Kan nergens echt een goede deal vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degrgiov
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-05 15:00
Black-Death schreef op maandag 16 september 2013 @ 12:57:
Is er hier iemand die een autohouder + autolader heeft voor de S3 Mini? Kan nergens echt een goede deal vinden.
ik heb zo'n houder voor in de ventilatorrooster gekocht op e-bay, doet wat het moet doen
http://www.benl.ebay.be/itm/NEW-CAR-KIT-AIR-VENT-MOUNT-HOLDER-CRADLE-FOR-SAMSUNG-GALAXY-S3-MINI-I8190-SIII-/330847229715?pt=UK_Mobiles_Accessories_RL&hash=item4d08081713

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-07 14:44
Oh sorry, vergeten te vermelden: voorkeur gaat uit naar een zuignap op de voorruit :)

edit: via DealExtreme wat leuks gevonden.

[ Voor 20% gewijzigd door Black-Death op 16-09-2013 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Vandaag een S3 mini van mijn werk. En eigenlijk wil ik er gelijk het ding rooten en er stock android of cyanogenmod opzetten. Heeft iemand hier ervaring met alternatieve roms op de s3 mini?

Edit: Deze werkt tot nu toe prima: http://maclaw.pl/s3-mini/

[ Voor 14% gewijzigd door Jelte op 23-09-2013 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Mijn vrouw heeft sinds een week een S3 Mini in het bezit, erg leuke telefoon maar de batterij loopt als een gek leeg. Gisteravond op 70%, maar nu helemaal leeg, en amper gebruikt.
Iemand tips om dit te verbeteren?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Slasher schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:29:
Mijn vrouw heeft sinds een week een S3 Mini in het bezit, erg leuke telefoon maar de batterij loopt als een gek leeg. Gisteravond op 70%, maar nu helemaal leeg, en amper gebruikt.
Iemand tips om dit te verbeteren?
Wat heeft ze op de achtergrond draaien? Staat bluetooth aan? Wifi?
Wat meer info zou welkom zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

martinusz schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:45:
[...]

Wat heeft ze op de achtergrond draaien? Staat bluetooth aan? Wifi?
Wat meer info zou welkom zijn :)
Sorry, inderdaad, BT staat uit, Wifi/3G staat aan
Zal vanavond even kijken wat er op de achtergrond draait, hoe zie je dat snel? Ben zelf niet bekend met de Andriod schil van Samsung.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Slasher schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:56:
[...]

Sorry, inderdaad, BT staat uit, Wifi/3G staat aan
Zal vanavond even kijken wat er op de achtergrond draait, hoe zie je dat snel? Ben zelf niet bekend met de Andriod schil van Samsung.
Ik ken de schil niet uit mijn hoofd en mijn vrouw (met de mini) is net de deur uit. In een kale adroid zonder schil zit het in Instellingen -> Apps -> Wordt uitgevoerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
martinusz schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:08:
[...]

Ik ken de schil niet uit mijn hoofd en mijn vrouw (met de mini) is net de deur uit. In een kale adroid zonder schil zit het in Instellingen -> Apps -> Wordt uitgevoerd
Download ook de app "advanced task killer", dit helpt mij aardig met beide geheugen en batterij gebruik.

Verder is het altijd handig om eens te kijken naar schermhelderheid en andere instellingen zoals al genoemd (bluetooth/WiFi/3g).

Er is ook een optie "spaarstand" die je aan kan zetten in het balkje waa rje ook bluetooth etc aan kan zetten.
Deze helpt ook weer een beetje.

Al met al laad ik mijn toestel ook 1x per dag op. De tijd dat telefoons een week mee gaan is helaas ver achter ons :(

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Met de laatste versie van CM10.2 van maclaw.pl haal ik eenvoudig 3 dagen uptime. Misschien wat overtrokken omdat ik het ding alleen gebruik voor bellen/mailen/weer/verkeer en heel kort browsen. Maar het werkt fantastisch.

Helaas betekent het wel dat je aan de slag moet gaan met een custom rom. Maar wat mij betreft absoluut de moeite waard. Het ding gaat als een speer en de batterijduur is dus flink verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PleXtor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-04 18:17
Jelte schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:53:
Met de laatste versie van CM10.2 van maclaw.pl haal ik eenvoudig 3 dagen uptime. Misschien wat overtrokken omdat ik het ding alleen gebruik voor bellen/mailen/weer/verkeer en heel kort browsen. Maar het werkt fantastisch.

Helaas betekent het wel dat je aan de slag moet gaan met een custom rom. Maar wat mij betreft absoluut de moeite waard. Het ding gaat als een speer en de batterijduur is dus flink verbeterd.
Heb je de installatiefile van deze versie nog? Zou je deze dan via bv. dropbox kunnen delen? De huidige versies van CM10.2 van maclaw hebben last van battery drain. Ook de 4.4 kitkat heeft hier last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanv
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-01 13:35
pacificocean schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 22:19:
Hier heb ik heel veel last van. Telefoontjes komen niet door. Krijg vaak een SMS 'u heeft een gemiste oproep van ..'. Dit terwijl ik de tel. hele tijd bij me heb en hij niet is overgegaan. Ook bellen moet ik vaak meerdere keren proberen voordat het lukt.
Ik moet wel zeggen dat hij regelmatig is gevallen, ook op straat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 567304

Hallo,

ik heb sinds een week een S3 mini, maar vrijwel nergens ontvangst!
wat kan ik doen?

groeten,

IJm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Anoniem: 567304 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 08:55:
Hallo,

ik heb sinds een week een S3 mini, maar vrijwel nergens ontvangst!
wat kan ik doen?

groeten,

IJm
Als eerste zou ik je simkaart eruit halen en het met een andere simkaart proberen. Gewoon om zeker te zijn dat het daar niet aan ligt.
Hierna zou ik eens kijken of er nog een Android update beschikbaar is.
Geen van deze twee de oplossing: ga eens bij de winkel langs waar je hem gekocht hebt.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

nu bij media markt 169 euro plus 6,05 grrr

[ Voor 4% gewijzigd door jeanj op 30-12-2013 10:38 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwinzz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-01 22:04
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag sinds een aantal maanden loopt mn batterij vrij snel leeg, deze heb ik inmiddels vervangen voor een hogere capaciteit batterij en nog steeds het zelfde probleem. Ik haal net aan 14 uur op een factory reset toestel met weinig gebruik heb op dit moment alleen whats app er op staan.

Nu moet ik wel zeggen enige maanden geleden heeft het toestel een plons gemaakt in een emmer water.

Zou dit het probleem kunnen zijn en zo ja wat voor onderdeel?

Groeten,

Dwinzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Togt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-08-2021
dwinzz schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:03:

Zou dit het probleem kunnen zijn en zo ja wat voor onderdeel?
Ik denk de gebruiker . . .

Heeft iemand ondertussen al een goeie headset met mic werkend gekregen op de S3 Mini? Ik heb allerlei headsets in combinatie met allerlei verloop-stukjes geprobeerd, maar krijg geen andere headsets dan de originele aan de praat met zowel gesprekken als muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Togt schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 09:55:
[...]

Ik denk de gebruiker . . .

Heeft iemand ondertussen al een goeie headset met mic werkend gekregen op de S3 Mini? Ik heb allerlei headsets in combinatie met allerlei verloop-stukjes geprobeerd, maar krijg geen andere headsets dan de originele aan de praat met zowel gesprekken als muziek.
Muziek werkt prima met mijn sennheiser dopjes van een paar tientjes.
Spraak heb ik niet geprobeerd, hiervoor heb ik de meegeleverde dopjes die prima voldoen :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:59
Ik merk de laatste tijd dat mijn samsung galaxy s3 mini traag doet . En dat de usb connector soms niet goed de stroom/usb kabel vast houd .

Wat kan ik eigenlijk aan deze 2 dingen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 613447

Hallo,
Rare vraag misschien verkeerd topic, maar vraag het toch even!
De secret codes van Samsung werken niet bij mij allemaal, wil dus graag in de service mode komen om dan bij wifi te kunnen komen, maar wanneer ik de *#0011# intoets kom ik in de Network info mode terecht, maar dan moet je normaal gesproken in de service mode komen, maar ik kom in de Network Info mode!! heel vreemd, want er staat duidelijk op internet dit:

'1. Open up the Galaxy S3 phone dialer
2. Then dial *#0011#
3. Look for the “ServiceMode” screen and press the left menu button
4. Select “WiFi”
5. You should see that the “WiFi Power Save Mode” button is “ON” – now put it on “OFF”'

Heel vreemd dus, iemand een idee hoe ik wel in ServiceMode kan terecht komen??
Heb android versie 4.2.2

Groetjes Peter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
Is de Android versie orgineel Samsung? Op 4.1.2 werkt het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, hij is niet geroot ofzo, heb de orginele versie 4.2.2. van Samsung. Dus ik begrijp werkelijk niet hoe dit kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
Anoniem: 613447 schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 10:12:
Ja, hij is niet geroot ofzo, heb de orginele versie 4.2.2. van Samsung. Dus ik begrijp werkelijk niet hoe dit kan!
Dan heb je geen I8190
http://samsung-updates.com/region/?region=EUR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Laatst online: 19-06 15:19
Nee, wel een I8200 met andere processor erin. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt ik heb een GT-I8200N maar maakt dat nog verschil dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Laatst online: 19-06 15:19
Andere Androidversie, andere chipset, wél NFC... Uiterlijk identiek. Maar voor bvb Custom ROMs wel een wereld van verschil, omdat het in sé een héél ander toestel is met zelfde uiterlijke kenmerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oke, dat is de reden dat ik na *#0011# intoetsen niet in de service mode kom? maar in de NetworkMode ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gevonden en opgelost!
Bedankt voor de vele hulp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
Anoniem: 613447 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:10:
Gevonden en opgelost!