Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Google Play & Androidapps - Deel 18 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 64 65 66 Laatste
Acties:

• ralph075
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
quote:
ralph075 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 19:19:
[...]

[...]

Ben met gwystyl, 3G Watchdog (Pro) is een prima datamanager.
Om op mezelf terug te komen: na upgrade naar Android 8.0/Oreo is 3G Watchdog geen aanrader meer.

• Jeltel
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
Ik gebruik nu een tijdje deze: Google Play: Data Usage Monitor
Dat werkt prima. Helaas wat advertenties (maar met Pihole merk je dat niet ;))

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 11:20

Martinspire

Awesomeness

quote:
ralph075 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 16:07:
[...]

Om op mezelf terug te komen: na upgrade naar Android 8.0/Oreo is 3G Watchdog geen aanrader meer.
Misschien handig om te vermelden waarom niet ;)

Martinspire - PC, PS4, X1

• ralph075
  • Niet online
quote:
Martinspire schreef op donderdag 14 september 2017 @ 16:37:
[...]

Misschien handig om te vermelden waarom niet ;)
Ik had Android 7.1.x en daarmee werkte alles prima. Na de upgrade naar 8.0 had ik opeens last van de voglende symptomen:
- Enorme batterij-drain
- Een "sluggish" ervaring door/van het hele systeem
- Tijdens typen (in elke willekeurige app) klapt het toetsenbord na elke 3 toetsaanslagen in

Gezocht en gepuzzeld, caches wissen, etc... hielp allemaal niks. Uiteindelijk heb ik 3G Watchdog verwijderd en alle problemen waren als sneeuw voor de zon verdwenen.

• gwystyl
  • Laatst online: 11:28

gwystyl

Beugeltje dan maar?

@ralph075 dat is vreemd. Heb je de ontwikkelaar gemaild? Misschien hebben meer mensen er last van en kan hij een nieuwe versie beter compatibel maken met Oreo....

Ik heb na verschillende pogingen eindelijk de Play Family bibliotheek aan de gang gekregen. Ik moest mijn creditcard nog een keer toevoegen (eerst verwijderen lukte niet eens), en daarna kon ik wel een uitnodiging sturen naar mijn vrouw. Eén van de apps die ik wilde delen is blijkbaar niet geschikt voor de family bibliotheek omdat ik hem voor 2 juli 2016 gekocht heb :X. Da's dan weer jammer. Ik weet niet of ik hem nu nog een keer ga kopen (evt in aanbieding) of dat ik bij mijn vrouw toch mijn account op de telefoon zet om mijn apps te kunnen gebruiken. Dat hebben ze onder iOS toch beter voor elkaar; daar worden volgens mij gewoon alle apps gedeeld.

Verbruik van mijn auto ; Mijn whisky-collectie ; Steam profiel

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 10:17

rens-br

Moderator Mobile & IN
@gwystyl volgens mij zat met iOS het er vanaf het begin in. Terwijl Google pas op 2 juli 2016 'bedacht' om dit te gaan implementeren. Daarna zijn ook de voorwaarden voor de ontwikkelaars aangepast, waarin stond dat aankopen met meerdere mensen gedeeld mogen worden.

• AllSeeyinEye
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 09:41
@Family Library
Geen van de door mij gekochte apps (en dat zijn er 50+) is eligible of zijn alleen beschikbaar als na februari 2016 gekocht. Ach ja, dan laat ik mijn account wel op 6 andere devices staan, dat werkt ook prima.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• begintmeta
  • Registratie: november 2001
  • Niet online
Bij mij zijn allerlei apps, ook van voor 2016, deelbaar. Maar de meerwaarde van een gezinsaccount is IMHO niet zo groot, zeker zolang Google geen accounts voor jongere kinderen in NL beheerst, of de beperkingen afhankelijk blijft maken van de ingestelde leeftijd.

begintmeta wijzigde deze reactie 15-09-2017 09:06 (15%)

• ralph075
  • Niet online
quote:
gwystyl schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:16:
@ralph075 dat is vreemd. Heb je de ontwikkelaar gemaild?
Nee, ik heb de app niet meer nodig en mijn probleem is verholpen :P Datamanager zit tegenwoordig ook (goed) in Android en vanwege veel ruimere databundels hoef ik er nu ook veel minder op te letten.

Over family library: het viel mij ook tegen. Er waren 2 apps die ik heel graag wilde delen, maar die staan (zoals de meeste met aankoop van voor 2 juli) er helaas niet tussen.

• ghostman
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 20-02 10:02
Iemand die toevallig een app kent om de screenshot functionaliteit van Touchwiz te krijgen? Vind het heel fijn dat ik na het nemen van een screenshot de optie krijg met Capture more, Share en Crop (plaatje).

Heb zelf Stich and share gevonden maar werkt niet hetzelfde zoals dat met Touchwiz ging op de S6.

|~ Steam ~ Twitch ~ YouTube ~|

• CaptJackSparrow
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

quote:
ghostman schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 20:15:
Iemand die toevallig een app kent om de screenshot functionaliteit van Touchwiz te krijgen? Vind het heel fijn dat ik na het nemen van een screenshot de optie krijg met Capture more, Share en Crop (plaatje).

Heb zelf Stich and share gevonden maar werkt niet hetzelfde zoals dat met Touchwiz ging op de S6.
Je zou hier eens naar kunnen kijken.

*knip*. Het linken naar APK bestanden buiten de Play Store om is niet toegestaan.

Misschien dat een van die versies op je toestel wil werken. Hou ons op de hoogte. :)

rens-br wijzigde deze reactie 20-09-2017 12:06 (11%)

• pitchdown
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 20-02 16:36
Ik gebruikte tot tevreden had voor mijn exchange-mail de app : nine
Dit is de enige app waarmee ik een synchronisatie-schema voor mail kan instellen per mailbox.
Sinds recent gaat het schakelen tussen 4G en WIFi met deze app niet goed --> mail sync werkt dan niet meer.
Iemand die hier een oplossing voor weet?
Of een mail-app kent waarmee verschillende synchronisatie-schema`s zijn in te stellen per mailbox?

• ghostman
  • Laatst online: 20-02 10:02
quote:
CaptJackSparrow schreef op woensdag 20 september 2017 @ 11:17:
[...]

Je zou hier eens naar kunnen kijken.

*knip*

Misschien dat een van die versies op je toestel wil werken. Hou ons op de hoogte. :)
Helaas, krijg direct bij het installeren de melding: "The package conflicts with an existing package by the same name."

rens-br wijzigde deze reactie 20-09-2017 12:07 (16%)

|~ Steam ~ Twitch ~ YouTube ~|

• AllSeeyinEye
quote:
pitchdown schreef op woensdag 20 september 2017 @ 11:51:
Ik gebruikte tot tevreden had voor mijn exchange-mail de app : nine
Dit is de enige app waarmee ik een synchronisatie-schema voor mail kan instellen per mailbox.
Sinds recent gaat het schakelen tussen 4G en WIFi met deze app niet goed --> mail sync werkt dan niet meer.
Iemand die hier een oplossing voor weet?
Of een mail-app kent waarmee verschillende synchronisatie-schema`s zijn in te stellen per mailbox?
Ik heb dat vermoeden over Nine ook, maar kan de vinger niet goed op de pols leggen. Heb jij ergens een nadere onderbouwing en/of bevestiging hiervan kunnen vinden?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• rens-br

rens-br

Moderator Mobile & IN
quote:
ghostman schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 20:15:

Ik weet niet hoe het werkte op de S6, maar ik gebruik: Google Play: Screenshot Crop & Share.

• pitchdown
quote:
AllSeeyinEye schreef op woensdag 20 september 2017 @ 12:03:
[...]

Ik heb dat vermoeden over Nine ook, maar kan de vinger niet goed op de pols leggen. Heb jij ergens een nadere onderbouwing en/of bevestiging hiervan kunnen vinden?
Ik vind om een XDA-forum hetzelfde issue.
Iemand heeft toen geantwoord dat het issue ineens weg was.
Bij mij blijft dit in ieder geval spelen.
Zelfs een schone install van m`n nexus 6p heeft niet geholpen.

Een alternatief is een andere app met synchronisatie-schema voor exchange.
Ik verbaas mij echter dat deze er niet is...of mis ik iets?
Vroeger zat dit overigens standaard op samsung-telefoons.

• AllSeeyinEye
quote:
pitchdown schreef op woensdag 20 september 2017 @ 12:52:
[...]

Ik vind om een XDA-forum hetzelfde issue.
Iemand heeft toen geantwoord dat het issue ineens weg was.
Bij mij blijft dit in ieder geval spelen.
Zelfs een schone install van m`n nexus 6p heeft niet geholpen.

Een alternatief is een andere app met synchronisatie-schema voor exchange.
Ik verbaas mij echter dat deze er niet is...of mis ik iets?
Vroeger zat dit overigens standaard op samsung-telefoons.
Tja, ik krijg nog altijd mn email gewoon binnen, wellicht niet iedere keer direct, maar toch. Daarnaast is er simpelweg geen app die de overige opties van Nine kan evenaren, zoals de support voor html handtekeningen, verschillende handtekeningen, out of office support etc. Maar het belangrijkste vind ik toch nog dat het volledig lokaal draait en niet door een externe server binnengehaald wordt.

• pitchdown
quote:
AllSeeyinEye schreef op woensdag 20 september 2017 @ 12:54:
[...]

Tja, ik krijg nog altijd mn email gewoon binnen, wellicht niet iedere keer direct, maar toch. Daarnaast is er simpelweg geen app die de overige opties van Nine kan evenaren, zoals de support voor html handtekeningen, verschillende handtekeningen, out of office support etc. Maar het belangrijkste vind ik toch nog dat het volledig lokaal draait en niet door een externe server binnengehaald wordt.
Hoe heb jij je sync-instellingen staan?
Bv. roaming?

• AllSeeyinEye
Roaming staat uitgevinkt. Voor de rest heb ik push.

• pitchdown

• AllSeeyinEye
Ik heb nu iets geprobeerd wat ik ga testen: heb Nine uitgeschakeld bij optimize battery usage. Feedback volgt.

• pitchdown
quote:
AllSeeyinEye schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:07:
Ik heb nu iets geprobeerd wat ik ga testen: heb Nine uitgeschakeld bij optimize battery usage. Feedback volgt.
Bij mij leverde dit niks op...

• AllSeeyinEye
We gaan t zien...

• pitchdown
quote:
Een puntje van aandacht wat de situatie niet makkelijke maakt.
Ik heb ook 2 accounts gehad in Nine.

Account 1 : sync met exchange 2016 --> geen issues
Account 2 : sync met exchange 2013 --> de aangegeven issues.

• AllSeeyinEye
Ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik niet weet met welke versie van Exchange wij werken op t werk...

• pitchdown
quote:
AllSeeyinEye schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:15:
Ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik niet weet met welke versie van Exchange wij werken op t werk...
Als extra aandachtpunt dan weer...de betreffende mailbox werkt wel goed op de gmail-app..
Daarmee zeg ik dan weer dat het niet aan exchange ligt, maar iets in de nine-app...

• Meridiem
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 07-10-2017
Smart Launcher 3 (free) is nu voor zo’n 12 uur in prijs verlaagd naar ,99 cent! Voor een klein bedrag naar de Pro variant. Die liet ik in ieder geval niet aan mij voorbij gaan!

• Meneer iCy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 08:33
quote:
Meridiem schreef op woensdag 20 september 2017 @ 14:21:
Smart Launcher 3 (free) is nu voor zo’n 12 uur in prijs verlaagd naar ,99 cent! Voor een klein bedrag naar de Pro variant. Die liet ik in ieder geval niet aan mij voorbij gaan!
Tijd is al verstreken vermoed ik, want ik moet 3 euro 99 betalen.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Meridiem
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 07-10-2017
quote:
icy schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:14:
[...]

Tijd is al verstreken vermoed ik, want ik moet 3 euro 99 betalen.
Oh, hoe jammer! Dank! Een reden dat ik contact heb gezocht en dit is het antwoord: "About the sale, we’re running some tests so it’s quite probably your friends won’t see a sale during the same period in which you see it.”

Dus, helaas! :') Een tip blijft in ieder geval om het geïnstalleerd te hebben vermoed ik, want dan verschijnt zo’n aanbieding vast weer een keer.

• Meneer iCy
  • Laatst online: 08:33
quote:
Meridiem schreef op woensdag 20 september 2017 @ 18:24:
[...]

Oh, hoe jammer! Dank! Een reden dat ik contact heb gezocht en dit is het antwoord: "About the sale, we’re running some tests so it’s quite probably your friends won’t see a sale during the same period in which you see it.”

Dus, helaas! :') Een tip blijft in ieder geval om het geïnstalleerd te hebben vermoed ik, want dan verschijnt zo’n aanbieding vast weer een keer.
Thanks voor het navragen. Een euro had ik er wel voor over, maar 4 euro vind ik iets te veel.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Eric_Cantona
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 08:38

Eric_Cantona

"Au Revoir"

quote:
AllSeeyinEye schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:07:
Dit heen ik gedaan toen ik Whatsapp-issues had met laat of geen berichten binnen krijgen. Ze zijn nu verdwenen.

Dus 't zou goed ook kunnen werken met binnenkomende mail.

• pven
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online
Ik gebruik Google Play: Titanium Backup ★ root voor mijn backup. Waar ik niet aan uit kom: kan ik hiermee ook alle ingesteld Gmail-accounts herstellen? Als ik Gmail of 'Titanium accounts' restore, dan komen ze niet terug.

Telegram || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale

• ToyotaMR2
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 20-02 22:04
Iemand ervaring met een simpele, strakke (niet opvallende) agenda/kalender widget die afspraken weergeeft en koppelbaar is met Outlook?

TK: Lenzers LEW102 horloge

• rens-br

rens-br

Moderator Mobile & IN
quote:
ToyotaMR2 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 12:07:
Iemand ervaring met een simpele, strakke (niet opvallende) agenda/kalender widget die afspraken weergeeft en koppelbaar is met Outlook?
Koppelaar zijn ze bijna allemaal: kwestie van je Outlook account instellen in Android. Maar wat versta jij onder niet opvallend. Google Kalender widget ziet er bijv. zo uit.

• AllSeeyinEye
In de Play Store gewoon zoeken op Calendar Widget of Agenda Widget en er staat vast iets tussen dat je bevalt.

• ToyotaMR2
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 20-02 22:04
Ja. Zo ziet de Outlook widget ook uit. Te opvallend dus. Gewoon redelijk simpel en transparant.

TK: Lenzers LEW102 horloge

• Arrne
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 20-02 22:37
Ik gebruik Google Play: Event Flow Calendar Widget

Is helemaal in te stellen naar je eigen eisen, inclusief transparantie.

• janvanduschoten
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 11:36

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

Ik gebruik Google Play: Calendar Widget , doet precies wat ik wil, is transparant (te maken) en scrollbaar.

You're mistaken me for someone who really cares.

• TheFes
  • Laatst online: 20-02 19:02
Ik gebruik Pure Calendar Widget, daarvan is de achtergrond 100% transparant te maken en die is ook scrollbaar.

• Eric_Cantona
  • Laatst online: 08:38

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Ik gebruik daar Digical voor, widget is helemaal aan te passen naar smaak.

• begintmeta
  • Niet online
Ik gebruik Business Calendar 2, de widgets daarvan vind ik op zich ookprima werken.

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

En ik gebruik Agenda Widget Plus, die is ook helemaal naar wens in te delen.... tijd/datum formats, hoeveelheid regels, transparantie achtergrond etc.

• pven
  • Niet online
quote:
begintmeta schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 13:20:
Ik gebruik Business Calendar 2, de widgets daarvan vind ik op zich ookprima werken.
Die gebruik ik ook, maar dan de pro (geen idee wat het verschil is). Pure Calender vond ik niet handig.

• begintmeta
  • Niet online
quote:
pven schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 14:27:
[...]

Die gebruik ik ook, maar dan de pro (geen idee wat het verschil is). Pure Calender vond ik niet handig.
Business Calendar Pro had ik eerst ook (ooit voor 0,1€ aangeschaft meen ik), 2 is de update (2 Pro kost wat geld (of je kan/kon(?) die uitvoering met de oude Pro unlocken, omdat ik het een prima programma vind (en in contact met de support ook een keertje daadwerkelijk snel een issue verholpen werd) dat me meer dan 0,1€ waard is had ik een update betaald). De verschillen (weerbericht, templates, geschiedenis etc) zijn overigens o.a. aangeveven in de tekst op de store-pagina.

begintmeta wijzigde deze reactie 04-10-2017 16:09 (5%)

• Zeror
  • Laatst online: 11:12

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik gebruik Month calender widget.

Een erg mooie widget met veel layout opties. Best wat in te stellen, zoals welke agenda's van je telefoon zichtbaar moeten zijn. Ik kan het zelf niet testen of dan de outlook agenda ook werkt helaas, maar kan mij zo voorstellen dat dit wel moet kunnen. Een overzicht van de afspraken die dag, heb je door op de datum te tikken in de widget. Hierdoor geen overbodige informatie in beeld.
En er zitten er wel ads in (kan je wel afkopen via hun store) maar eigenlijk heb je hier eigenlijk geen last van aangezien in de widget geen ads getoont worden (alleen in de app voor het instellen).

Zeror wijzigde deze reactie 04-10-2017 16:38 (16%)

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Stem op 👍: 'Henk' knop (uitproberen?) | Betrouwbare reviews in PW

• Patrick
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 10:27
Ik gebruik Calendar Notify

Ipv een kalender in beeld, geeft hij deze weer in de notifications. Dus een swipe van boven naar beneden en tadaa je agenda

• Arrne
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 20-02 22:37
Genoeg opties om uit te kiezen in ieder geval. :+

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Nog 2 dagen met 50% korting. Een app die allerlei grote 'native' apps kan vervangen met veel kleinere en 'lichtere' webversies. Tevens met o.a. adblocker en nachtmodus en nog veel meer. Allerlei apps handig gegroepeerd in deze ene app.

Google Play: 50% off Hermit • Lite Apps Browser — Happy Diwali!

Google Play: Hermit • Unlocker

Ik heb de gratis versie wat uitgeprobeerd die je een paar dagen de ongelimiteerde premium features laat proberen wat niet duidelijk in de Play Store gemeld wordt maar plotseling via notificatie in de app gemeld werd. Daarna zal de beperking van max. twee apps weer gaan gelden neem ik aan. Ik ben echter van plan die premium versie te kopen.

Ik vraag me alleen af wat handiger is. Dat in-app met de gratis versie te doen of door de separate unlocker te kopen. Die moet je dan altijd ook geïnstalleerd hebben wordt aangegeven wat ietsje onhandiger is maar ik vraag me af of het activeren van de premium features op meerder toestellen, en sowieso in de toekomst, daarmee misschien altijd zonder problemen zal gaan terwijl in-app heractivatie in het algemeen nog wel eens problemen kan geven. Daar lees ik vaak genoeg meldingen over van mensen die tegen dergelijke problemen aan lopen.

Enige zinvolle gedachten daarover?

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Nog enkele uren een paar PoweAmp Widgets gratis. Van €1,79.

Google Play: Poweramp Widget Pure Gold

En de iets donkerdere versie.

Google Play: Poweramp Widget Gold Scarab

Je moet er van houden. ;)

Google Play: Poweramp Widget Pink Alien

Ook enkele skins gratis. Nog een paar dagen.

Google Play: classic timeless poweramp skin

Google Play: gold platinum poweramp skin

Google Play: Poweramp skin wood

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Google Play: ES File Explorer/Manager PRO van €3,19 voor €0,10

Dat is 97% korting volgens de spreadsheet waar ik mijn Android aankopen in bijhoud. 8)

Ik gebruikte zelf tot op heden altijd de oudere versie 3.2.5.5 van de gratis app om deze reden:

https://www.androidauthor...-es-file-explorer-691930/

https://www.androidpit.co...-not-use-es-file-explorer

De Pro versie heeft geen ads en zou dus dat bezwaar niet moeten hebben. Voor deze prijs kan ik me er ook nooit een buil aan vallen en kan ik gerust bekijken of het me bevalt of niet. Mooiste is dat het gewoon naast die oude gratis versie geïnstalleerd wordt en ik beide kan gebruiken. De Pro versie kan wel de back-up van de settings van de gratis versie restoren dus dat is ook makkelijk. :)

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Thx dat is beter dan skins (no offence). Ik heb ES File explorer vroeger veel gebruikt, maar ben op een gegeven moment overgestapt op Total Commander en die bevalt eigenlijk prima. Voor € 0,10 is dit wel een mooie om weer eens uit te proberen, vooral omdat ik nog wat Play Store tegoed heb vanwege het Google Rewards programma.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Die skins meld ik een beetje omdat ik zelf ook indertijd PowerAmp in een zelfde €0,10 aanbieding heb gemeld:

CaptJackSparrow in "Google Play & Androidapps - Deel 18"

Het kan niet elke dag feest zijn dus niet alle aanbiedingen zijn zo mooi. ;)

• KrazyJay
  • Laatst online: 08:04
quote:
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:24:

Dat is 97% korting volgens de spreadsheet waar ik mijn Android aankopen in bijhoud. 8)

[...]
Is er een speciale link die men moet volgen? Hier in :)B kost deze nog steeds 3,19€)

Even niets te koop - Successfully acquired Nyan on April 1st 2016, 19:36

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Nee da's waar... ik heb PowerAmp wel gekocht ooit, maar van de meeste skins wordt het niet echt mooier naar mijn smaak.

Ik merk sowieso dat ik minder apps binnenhaal/koop omdat ze gratis of in de aanbieding zijn. Vroeger had ik de Amazon app waarin ik standaard de "App of the day" binnenhaalde, waardoor ik daar nu een lijst heb van 300+ apps waarvan ik er misschien 5 af en toe gebruik. Nu de Amazon app is omgedoopt tot Underground en de indeling daarvan later overhoop gehaald is, haal ik daar ook maar weinig apps meer vandaan.

Ik denk dat ik de meeste apps die ik wil gebruiken wel heb inmiddels. Het blijft echter leuk om dit soort topics te volgen voor de aanbiedingen van apps die ik vroeger misschien in gratis versie gebruikt heb maar die nu in onbruik zijn geraakt (zoals ES Explorer).

Ik had vroeger ook een app waarin je apps kon bijhouden welke je geïnstalleerd had (dat kon de Play Store toen nog niet zo goed). Daarin kon je ook een verlanglijst bijhouden en werden aanbiedingen van je verlanglijst aangegeven. Ik weet alleen niet meer hoe dat heette, en of het een alternatieve appstore was of dat het gewoon linkjes naar de Play Store had.

gwystyl wijzigde deze reactie 24-10-2017 12:59 (18%)

• Lizard
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 07:55
quote:

Ik gebruikte zelf tot op heden altijd de oudere versie 3.2.5.5 van de gratis app om deze reden:

De Pro versie heeft geen ads en zou dus dat bezwaar niet moeten hebben. Voor deze prijs kan ik me er ook nooit een buil aan vallen en kan ik gerust bekijken of het me bevalt of niet. Mooiste is dat het gewoon naast die oude gratis versie geïnstalleerd wordt en ik beide kan gebruiken. De Pro versie kan wel de back-up van de settings van de gratis versie restoren dus dat is ook makkelijk. :)
Sindsdien het overgenomen is en allerlei ads/ system inspector dingen zijn toegevoegd heb ik het verwijderd. Sindsdien overgestapt op Google Play: Solid Explorer File Manager en nooit spijt van gehad.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

quote:
KrazyJay schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:56:
[...]

Is er een speciale link die men moet volgen? Hier in :)B kost deze nog steeds 3,19€)
Ik vrees dat je :)B wel eens de verklaring zou kunnen zijn. In :)F werkt het wel. Daar kan ik weinig aan veranderen.
quote:
gwystyl schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:56:
Nee da's waar... ik heb PowerAmp wel gekocht ooit, maar van de meeste skins wordt het niet echt mooier naar mijn smaak.
Nee, maar dat is natuurlijk afhankelijk van de individuele smaak en die kan nu eenmaal fors variëren dus dat laat ik voornamelijk aan de mensen zelf over.

Ik heb zelf wel dat ik een skin soms best heel aardig vind maar dat een enkel dingetje me niet bevalt. Dat een contrast bijv. te laag is, tekst wit i.p.v. donker bijv. of de 'opdruk' van de knopjes. Dan zou ik willen dat ik makkelijk in een skin-editor even dat ene aspect zou kunnen veranderen maar die functie ben ik nog niet tegengekomen. Ik hou me aanbevolen voor tips daarvoor. :)

CaptJackSparrow wijzigde deze reactie 24-10-2017 13:27 (54%)

• Musta
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 11:39
quote:

En heb je t al getest of er ads etc zijn? Denk dat ik het vanavond thuis ook ff aanschaf

Powerbank nodig? / 3DS FC: 2423-5475-5029

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

quote:
Musta schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:05:
[...]

En heb je t al getest of er ads etc zijn? Denk dat ik het vanavond thuis ook ff aanschaf
Er zitten geen ads in, maar de standaard achtergrond is een of ander stom plaatje waardoor de tekst (van bestanden/mappen) slecht leesbaar is voor mij. Ik kon niet vinden waar je die weg kan halen, en ik vind dat het niet nodig zou moeten zijn om zelf een zwart vlak jpg oid te maken. Ik kijk t nog even aan want het ziet er verder wel mooi uit, maar als het niet beter werkt dan Total Commander gaat ie er toch weer af.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

quote:
gwystyl schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:19:
[...]

Er zitten geen ads in, maar de standaard achtergrond is een of ander stom plaatje waardoor de tekst (van bestanden/mappen) slecht leesbaar is voor mij. Ik kon niet vinden waar je die weg kan halen, en ik vind dat het niet nodig zou moeten zijn om zelf een zwart vlak jpg oid te maken. Ik kijk t nog even aan want het ziet er verder wel mooi uit, maar als het niet beter werkt dan Total Commander gaat ie er toch weer af.
Je kunt diverse themes, waaronder het 'classic theme', uit de Play Store downloaden. Even klikken op 'More' bij ES Global.

Je kunt het theme ook zelf helemaal aanpassen. Menu>Theme (onderaan naast Settings).

En er is ook een Settings>Help (maar dat blijft bij mij wit want dat wil het van het internet afhalen en dat blokkeer ik met mijn firewall - ik ben nogal 'strikt' op dat punt ;)).

• Aloysxda
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 20-02 23:35
Jaren heb ik de gratis versie van es fileexplorer gebruikt, totdat er steeds meer reclame werd meegestuurd. Sinds een half jaar gebruik ik de gekochte versie. Werkt super, vooral omdat hiermee de NAS makkelijk benaderbaar is. Tevens heb ik gemerkt dat met de gekochte versie de batterij langer mee gaat.

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 18-02 20:20

Yonix

Gamertag: Yonix360

Ik ben gewend, vanuit de Google Chrome-applicatie, dat de telefoon automatisch schakelt naar de Info-applicatie bij het uitvoeren via een betaling via iDeal. Echter, sindskort ben ik overgestapt naar Opera en daar kan ik de betaling enkel uitvoeren via de browser.

Is het mogelijk dat ik Opera toch toestemming verleen om de ING-apicatie te openen bij een betaling e.d.?

AMD Ryzen 2700X | ASUS Crosshair VII Hero | Gigabyte AORUS GTX 1080Ti | Corsair LPX DDR4 (16GB) | Samsung 850 EVO (120+500GB) | Seagate Barracuda (1TB) | Asus ROG Swift PG278Q | Oculus Rift + Touch | Fractal Design Define R5 | Xbox One X | PS4 Pro

• Jazco2nd
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 11:36
quote:

quote:
Musta schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:05:
[...]

quote:
gwystyl schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:19:
[...]

quote:
Aloysxda schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:36:
Jaren heb ik de gratis versie van es fileexplorer gebruikt, totdat er steeds meer reclame werd meegestuurd. Sinds een half jaar gebruik ik de gekochte versie. Werkt super, vooral omdat hiermee de NAS makkelijk benaderbaar is. Tevens heb ik gemerkt dat met de gekochte versie de batterij langer mee gaat.
De developer van ES File Explorer heeft de app allang verkocht aan een bedrijf die bekent staat om het toevoegen van meuk en adware aan veel apps.Terecht dat de developer wilde cashen natuurlijk.
Vervolgens kwam een betaalde versie die alle features van de "klassieke" versie bood, zonder ads, tegen betaling.

Het idiote is dat ES File Explorer Classic, de láátste versie die door de oorspronkelijke developer uit was gebracht, vrijwel dezelfde features heeft als Pro, zonder ads of rommel en retestabiel draait, zelfs op Android 8.0.

Hier is de ES File Explorer Classic, het is apart "gesigned" zodat Google Play Store hem niet zal updaten naar de versie van CM Mobile.
https://forum.xda-develop...-perfect-version-t3336301
Ik gebruik het al 1,5 jaar volledig probleemloos :)

Zelfde geldt trouwens voor good old QuickPic, daar is ook een Classic van gekomen na de overname door "ES Global":
https://forum.xda-develop...-classic-version-t3204543

Maar deze loopt vast op Android 7.1.2, er zijn wel mods in dat topic maar dat valt niet bij te houden. Ik ben over op Simple Gallery. Identiek aan Quickpic, mist nog 2 features (date fix voor hele mappen obv EXIF en Wifi transfer) maar verder perfect, clean en light.

• schumi2004
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 11:17
quote:
Lizard schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:12:
[...]
Sindsdien het overgenomen is en allerlei ads/ system inspector dingen zijn toegevoegd heb ik het verwijderd. Sindsdien overgestapt op Google Play: Solid Explorer File Manager en nooit spijt van gehad.
Precies, zo ver mogelijk wegblijven van ES.
Ik gebruik ook Solid en die is vele malen beter.

• pven
  • Niet online
Ik vind Google Play: Screen Time Companion App een handige app om mijn kinderen wat te kunnen sturen op hun telefoons. Maar ... het is niet gratis.

Iemand een idee of er een gratis alternatief bestaat?

• Tukk
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 09:58

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

quote:
pven schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:43:
Ik vind Google Play: Screen Time Companion App een handige app om mijn kinderen wat te kunnen sturen op hun telefoons. Maar ... het is niet gratis.

Hoeveel kost het? En wat is mis met betalen voor goede software?

BTW, check de 1-sterren op deze app. Alleen maar kids die beperkt worden en komen klagen :D

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• anandus
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online

anandus

анандус

quote:
€3,39/maand, zo te zien:
https://screentimelabs.com/pricing/
quote:
BTW, check de 1-sterren op deze app. Alleen maar kids die beperkt worden en komen klagen :D
_o-

anandus wijzigde deze reactie 20-11-2017 11:03 (16%)

'); DROP TABLE users;--

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

quote:
Wow, dat is niet goedkoop. Ik snap de vraag nu.. :>

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• pven
  • Niet online
quote:
Tukk schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:58:
[...]

Hoeveel kost het? En wat is mis met betalen voor goede software?
Het abonnement stoort me. Ik wil bv best 20 euro betalen, maar dan wel 'for life'.
quote:
Inderdaad _O-

• drogeworst
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 17-02 22:12
quote:
pven schreef op maandag 20 november 2017 @ 12:29:
[...]

Het abonnement stoort me. Ik wil bv best 20 euro betalen, maar dan wel 'for life'.

[...]

Inderdaad _O-
Wat een vreemde reactie. Het is toch normaal dat een app ontwikkelaar word betaald voor zijn diensten? Of werk jij ook zonder salaris voor de baas?

Je bent toch tevreden over die app? Nou hopla: niet zo zeuren. 3,39 euro per maand is best te overzien voor iets dat goed werkt

niet te kauwen dit...

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Nu online
quote:
schumi2004 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:43:
[...]

Precies, zo ver mogelijk wegblijven van ES.
Ik gebruik ook Solid en die is vele malen beter.
Als je de pro versie hebt (welke ik voor de overname al had gekocht), dan heb je ook alle rotzooi niet. Deze wordt voor zover ook gewoon geupdate. Ik zeg ook voor zover, want bepaalde dingen zijn nooit aangepast of verbeterd.

In gebruik vind ik hem fijner dan solid, maar wellicht is het gewoon gewenning.

Arunia wijzigde deze reactie 21-11-2017 07:19 (8%)

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• schumi2004
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 11:17
quote:
pven schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:43:

Join misschien?
https://joaoapps.com/join/

Kun je zo'n beetje alles sturen naar welk device dan ook. (die join draait uiteraard)

/edit
En als je family store enabled hoef je hem maar eenmalig aan te schaffen ook maar dat weet ik niet zeker.
quote:
Arunia schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 07:18:
[...]
In gebruik vind ik hem fijner dan solid, maar wellicht is het gewoon gewenning.
Daar kan ik niet anders dan met je eens zijn. Bij Solid mis ik voor mijn gevoel een beetje logica.

schumi2004 wijzigde deze reactie 21-11-2017 08:13 (28%)

• pven
  • Niet online
quote:
drogeworst schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 06:58:
[...]

Wat een vreemde reactie. Het is toch normaal dat een app ontwikkelaar word betaald voor zijn diensten? Of werk jij ook zonder salaris voor de baas?

Je bent toch tevreden over die app? Nou hopla: niet zo zeuren. 3,39 euro per maand is best te overzien voor iets dat goed werkt
Ik denk dat ik zelf prima in kan schatten wat ik uit wil geven aan een app ... :O

• barrymossel
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 20-02 20:07
quote:
drogeworst schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 06:58:
[...]

Dat is dus al 40 euro op jaarbasis. Ik snap best dat je dat erg veel vindt.

Oneplus One Review & Specificaties

• Piet91
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 08:45
Handig, wist niet dat dit topic bestond. Wel een vraag.

Ik gebruik al járen deze Tv-gids app. Is al verouderd (is al jaren niet bijgewerkt) maar werkt nog steeds en vind ik zelf erg prettig in gebruik.
Hun nieuwe app is op zich geinig, maar werkt veel minder. Ook geven alerts geen geluidsignaal hoe vaak ik ook instellingen ben na gelopen. Daar heb ik dus niets aan. Dus gebruik nog steeds de oude app.

Maar op een nieuwe telefoon kan ik bij de oude app niet in het menu komen; bij mijn HTC One M7 krijg ik zo'n ronde menu knop onscreen, maar deze komt bij mijn nieuwe Oukitel niet.

Heeft iemand een idee hoe ik dit tóch krijg; of een tip voor een andere Tv-gids app waar je overzichtelijk/snel door de zenders kun gaan om naar programma's te scannen en geluidsalert mee kunt instellen?

• Rockvee2
  • Registratie: april 2008
  • Niet online
Zou Superguide dit niet kunnen?

Google Play: Superguide TVgids

Rockvee2 wijzigde deze reactie 21-11-2017 20:26 (65%)

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Of de TV gids in de Nu.nl app. Daar kan je niet veel aan instellen (alerts voor favoriete programma's oid), maar wel zien wat er op is.

• AllSeeyinEye
Ziggo Go app?

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

quote:
Piet91 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 20:16:
Handig, wist niet dat dit topic bestond. Wel een vraag.

Ik gebruik al járen deze Tv-gids app. Is al verouderd (is al jaren niet bijgewerkt) maar werkt nog steeds en vind ik zelf erg prettig in gebruik.
Hun nieuwe app is op zich geinig, maar werkt veel minder. Ook geven alerts geen geluidsignaal hoe vaak ik ook instellingen ben na gelopen. Daar heb ik dus niets aan. Dus gebruik nog steeds de oude app.

Maar op een nieuwe telefoon kan ik bij de oude app niet in het menu komen; bij mijn HTC One M7 krijg ik zo'n ronde menu knop onscreen, maar deze komt bij mijn nieuwe Oukitel niet.

Heeft iemand een idee hoe ik dit tóch krijg; of een tip voor een andere Tv-gids app waar je overzichtelijk/snel door de zenders kun gaan om naar programma's te scannen en geluidsalert mee kunt instellen?
Probeer eens een long-press op de 'previous apps' knop. (vierkantje?). Oudere apps gingen uit van een 'hardware' knop in de schermrand toen die de norm waren. Ik heb er ook nog een paar waarbij ik zo in het menu moet komen.

• Wietsee.
  • Registratie: april 2010
  • Nu online
Sinds kort overgestapt van Windows Mobile naar Android (v7.1.1), maar wat werkt dat notificatiecentrum bagger. Als ik bepaalde Whatsapp berichten van personen weg swipe omdat het bericht zo klein is dat ik het niet hoef te openen maar vervolgens iemand anders mij appt staan ook al die berichten van die andere personen opneiuw in mijn notificatiecentrum omdat ik ze zogenaamd niet echt gelezen heb in Whatsapp zelf.

Wat is dit voor dom notificatiecentrum anno 2017 in het meest populaire besturingssysteem op dit moment, heeft iemand hier een oplossing voor ik kan niks vinden helaas.

Wietsee. wijzigde deze reactie 22-11-2017 12:18 (15%)

Web Enrichment - regenthet.in - Vakantiehuisje Vasse

• rens-br

rens-br

Moderator Mobile & IN
quote:
Wietsee. schreef op woensdag 22 november 2017 @ 12:13:
Sinds kort overgestapt van Windows Mobile naar Android (v7.1.1), maar wat werkt dat notificatiecentrum bagger. Als ik bepaalde Whatsapp berichten van personen weg swipe omdat het bericht zo klein is dat ik het niet hoef te openen maar vervolgens iemand anders mij appt staan ook al die berichten van die andere personen opneiuw in mijn notificatiecentrum omdat ik ze zogenaamd niet echt gelezen heb in Whatsapp zelf.
Ik kan je punt begrijpen. Maar bij het wegswypen swype je de notificatie van Whatsapp weg, niet van persoon 'x'. Ik ben dus bang dat hier geen oplossing voor is.

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Vandaag in de aanbieding: Mini Metro (nu 0.59 euro)
Google Play: Mini Metro

IMHO een leuke game voor de tweaker en terecht een waardering van 4.8. Je mag de metrolijnen leggen van metrostation naar metro sation, terwijl er steeds meer klanten komen en er ook nieuwe metrostation bijkomen.

De verschillende steden in de game hebben steeds andere eigenschappen (drukke stations, anders waterwegen, kleinere wagons, etc).

Tukk wijzigde deze reactie 22-11-2017 12:21 (3%)

• rens-br

rens-br

Moderator Mobile & IN
quote:
Tukk schreef op woensdag 22 november 2017 @ 12:21:
De verschillende steden in de game hebben steeds andere eigenschappen (drukke stations, anders waterwegen, kleinere wagons, etc).
Leuk spel inderdaad! Alleen als je een aantal levels gehad hebt, kwam ik er achter dat alles wel heel erg op elkaar leek. Zo spannend vond ik het dan uiteindelijk ook niet.

• Cybergamer
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 20-02 22:03

Cybergamer

Wanna Play a Game?

quote:
schumi2004 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 07:25:
[...]

Join misschien?
https://joaoapps.com/join/

Kun je zo'n beetje alles sturen naar welk device dan ook. (die join draait uiteraard)

/edit
En als je family store enabled hoef je hem maar eenmalig aan te schaffen ook maar dat weet ik niet zeker.
Handig! Ik zocht al naar zoiets! En een maand gratis te gebruiken, daarna eenmalig 5,49. Lijkt me een prima deal voor mij.

Nog geen lid van Gifts For Tweakers en voldoe je aan de eisen? Stuur een DM naar 1 vd Mods! | GFT STATS | YouTube | Twitch

• JaZpeR1986
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 15-03-2018
Ik heb sinds deze week android oreo op mijn oneplus 3t. Helaas kan ik floatify niet meer gebruiken om mijn lockscreen te vervangen en hiermee notificaties weer te geven. De ontwikkeling van een oreo versie is niet mogelijk omdat Google? scherm overlay? heeft uitgeschakeld.

Nu is mijn vraag of iemand een tip heeft voor een lockscreen vervanger die ook notificaties kan weergeven? Of een app die de standaard lelijke en onhandige notificaties op het stock lockscreen kan weergeven?

Alvast bedankt!

• TomTom1990
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 19-02 23:07
quote:
rens-br schreef op woensdag 22 november 2017 @ 12:20:
[...]

Ik kan je punt begrijpen. Maar bij het wegswypen swype je de notificatie van Whatsapp weg, niet van persoon 'x'. Ik ben dus bang dat hier geen oplossing voor is.
Dat is niet helemaal waar, op puur android op mijn nexus en pixel kan ik de whatsapp melding uitklappen en per persoon weg swypen. Die persoon blijft dan weg uit de notificaties tot hij/zij opnieuw iets stuurt. Kan zo dus ook in het notificatiecentrum zelf op iedereen reageren. Ze krijgen op deze manier ook geen blauw vinkje etc.

TomTom1990 wijzigde deze reactie 24-11-2017 17:02 (5%)

• rens-br

rens-br

Moderator Mobile & IN
quote:
TomTom1990 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 17:00:
Dat is niet helemaal waar, op puur android op mijn nexus en pixel kan ik de whatsapp melding uitklappen en per persoon weg swypen. Die persoon blijft dan weg uit de notificaties tot hij/zij opnieuw iets stuurt.
Ah ok. Dat wist ik niet! Moet toch eens kijken of dat op mijn telefoon (OPO met LineageOS 14) ook werkt.

• avotar
  • Laatst online: 06:25

avotar

P0werd by Black Coffee

Google Play: Animal Crossing: Pocket Camp

Voor hen die last hebben van een vleugje jeugdsentiment

"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Wel aardige 360 graden panorama maker en viewer die bij viewen ook draait met het draaien van je toestel.

Google Play: DMD Panorama Pro

Van €3,39 nu gratis.

Wil meteen allemaal on-line zaken doen maar dat is niet nodig voor het maken van lokale panorama's en ik blokkeer het dan ook met mijn firewall. Werkt verder goed bij mij.

Ze hebben ook een nieuwe VR app waarmee je het beeld ook verticaal 360 graden kunt uitbreiden met een fisheye voorzetlensje dat ze zelf verkopen, maar niets weerhoudt je evt. een in een Chinese webshop gekocht lensje te gebruiken en daar wat mee te experimenteren. ;)

Google Play: theVRkit

Wil alleen wat irritant niet werken zonder locatiepermissie en zonder bluetooth aan welke laatste ze blijkbaar gebruiken voor een optioneel automatisch rotatiemechanisme dat ze ook verkopen. Beide zijn niet echt nodig voor de werking van de app en horen dan ook niet afgedwongen te worden naar mijn mening.

• Dutchredgaming
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 08:26

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Tijdelijk is nova launcher prime €0,50!

Klik hier voor de play store link

Review Samsung C27H800 Monitor

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Dutchredgaming was maar 3 uur eerder ;)

PaT wijzigde deze reactie 18-12-2017 10:27 (86%)

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

quote:
CaptJackSparrow schreef op maandag 18 december 2017 @ 10:22:
[mbr]Dutchredgaming was maar 3 uur eerder ;) [/mbr]
Wonderlijk. Ik zou zweren dat toen ik de pagina opriep mijn eigen vorige bericht het laatste bericht was dat ik te zien kreeg. Of keek ik er misschien overheen omdat die melding zo summier is? Nou ja. Als het maar gemeld is. ;)

• Dutchredgaming
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 08:26

Dutchredgaming

ICT Beheerder

quote:
CaptJackSparrow schreef op maandag 18 december 2017 @ 10:47:
[...]

Wonderlijk. Ik zou zweren dat toen ik de pagina opriep mijn eigen vorige bericht het laatste bericht was dat ik te zien kreeg. Of keek ik er misschien overheen omdat die melding zo summier is? Nou ja. Als het maar gemeld is. ;)
Ik had blijkbaar in een verkeerde topic geplaatst bij Aanbiedingen en Kortingscodes

Review Samsung C27H800 Monitor

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

quote:
Dutchredgaming schreef op maandag 18 december 2017 @ 11:01:
[...]

Ik had blijkbaar in een verkeerde topic geplaatst bij Aanbiedingen en Kortingscodes
Ahh, juist. Dan is het verplaatst. Dat kan verklaren dat ik het niet zag staan natuurlijk. :)

• Pinobigbird
  • Laatst online: 20-02 23:39

Pinobigbird

doesn't share food!

Solid Explorer is weer met 50% korting te unlocken.
Google Play: Solid Explorer File Manager
Volgens mij is ie dan nu € 0,99 maar dat weet ik niet zeker omdat ik 'm zelf al unlocked heb.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
http://kattenoppasleiderdorp.nl

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 18-02 20:20

Yonix

Gamertag: Yonix360

Vraagje voor hen die ook gebruikmaken van de Opera-browser op hun Android-smartphone: is de browser bij jullie ook zo langzaam geworden? De reden dat ik deze browser verkoos boven Chrome was zijn snelheid, maar de browser is de laatste weken dramatisch langzaam te noemen.

AMD Ryzen 2700X | ASUS Crosshair VII Hero | Gigabyte AORUS GTX 1080Ti | Corsair LPX DDR4 (16GB) | Samsung 850 EVO (120+500GB) | Seagate Barracuda (1TB) | Asus ROG Swift PG278Q | Oculus Rift + Touch | Fractal Design Define R5 | Xbox One X | PS4 Pro

• Schrammetje
  • Niet online
Ik zoek een Google Play: NoLED achtige app, maar dan één waarbij de fingerprintsensor blijft werken voor unlock. De "concurrenten" die ik tegen ben gekomen hebben echter hetzelfde euvel; is het technisch niet mogelijk om zo'n soort app fingerprintunlock te laten gebruiken?

Zelf e-liquid mengen? -> www.MaakjeSmaak.nl!
Geef ook eens E-liquid cadeau!

• avec_style
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 11:41
quote:
Yonix schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 19:36:
Vraagje voor hen die ook gebruikmaken van de Opera-browser op hun Android-smartphone: is de browser bij jullie ook zo langzaam geworden? De reden dat ik deze browser verkoos boven Chrome was zijn snelheid, maar de browser is de laatste weken dramatisch langzaam te noemen.
ik vind deze de laatste tijd soms ook wat langzamer.

• Patrick
quote:
Yonix schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 19:36:
Toevallig Opera deze week getest naast Firefox en vond Opera beduidend trager. Ook geregeld de vraag of ik wou wachten of Opera wou sluiten. Bevalt Firefox toch een heel stuk beter.

• jaydenjarno
  • Registratie: juli 2012
Hoe is Firefox ten opzichte van Chrome? Eigenlijk altijd Chrome gebruikt

• Patrick
quote:
jaydenjarno schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 19:43:
Hoe is Firefox ten opzichte van Chrome? Eigenlijk altijd Chrome gebruikt
Chrome lijkt wat sneller te zijn, maar vind Firefox gewoon een fijnere browser.
Pagina: 1 ... 64 65 66 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True