Is helemaal leeg, dus daar ligt het niet aan.dutchgio schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 18:31:
[...]
Chrome > instellingen > Formulieren autom. Aanvullen > daar de info die als automatisch invullen staat weghalen.
Cache legen hielp ook niet.
Is helemaal leeg, dus daar ligt het niet aan.dutchgio schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 18:31:
[...]
Chrome > instellingen > Formulieren autom. Aanvullen > daar de info die als automatisch invullen staat weghalen.
Naar de app (browser) gaan waar je hem kan deinstalleren, wis de gegevens en de cache en alles is weer als nieuw.Mizgala28 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 19:36:
[...]
Is helemaal leeg, dus daar ligt het niet aan.
Cache legen hielp ook niet.
Kun je aangeven of deze app ook de aantal ongelezen tweets laat zien? En in zoverre ook aftelt als je door de tweets heen gaat? Wat ik ook fijn vind is, dat als ik de app start dat die dan de laatst bekeken tweet laat zien. Is dat bij Fenix ook zo?ma9ma schreef op zondag 25 januari 2015 @ 12:57:
[...]
Fenix for Twitter, met afstand. Voor mij dan.
Is niet te vinden in de play store. Zie iets over een token limiet. Enig idee waar ik carbon kan downloaden?[b][message=43765620,noline]sigilens schr
Carbon heeft dat, deze gebruik ik nu een jaar of 3 en bevalt me nog steeds het meest.
Kijk eens naar de mogelijkheden van plume.Untouchablezz20 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 21:45:
[...]
Is niet te vinden in de play store. Zie iets over een token limiet. Enig idee waar ik carbon kan downloaden?
[ Voor 10% gewijzigd door reyals op 17-02-2015 23:05 ]
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Dit is verreweg de beste twitter app die alles doet wat jij wilt Google Play: Falcon Pro 3Untouchablezz20 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 21:45:
[...]
Is niet te vinden in de play store. Zie iets over een token limiet. Enig idee waar ik carbon kan downloaden?
[ Voor 11% gewijzigd door Mizgala28 op 18-02-2015 00:08 ]
Mizgala28 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 00:08:
Ik weet niet wie dat was, maar iemand zei laatst dat het onmogelijk was dat mijn facebook app zo groot was als ik dat toen zei
Gecachete data waarschijnlijk. Sowieso zo ongeveer de meest vreselijk app op Android, dus sja, verrast weinignou de app alleen is niet zo groot, en steeds data wissen heeft ook geen nut, na 2 dagen is deze weer zo groot.
Ik vind het niet erg, maar moest eraan denken en dacht "even posten hier".
Apps vanuit de Play Store gedownload zijn maximaal 50MBdutchgio schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 00:38:
Maar zo groot is dus niet onmogelijk nee, al lijkt me dat meer werd bedoeld dat de app zelf niet zo groot kan zijn, los van alle gegevens, data en caches.
[ Voor 22% gewijzigd door Brad Pitt op 18-02-2015 00:48 ]
Nickname does not reflect reality
Ik had het wel erger gezien, kennis wordt er schijtziek van en gebruikt de webversie omdat de apps soms 3gb groot werd.dutchgio schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 00:38:
Die van mij is gelijkwaardig aan die van jou, zelfs nog iets groter qua gegevens. Wel op KitKat, mogelijk heeft dat ook invloed.
Maar zo groot is dus niet onmogelijk nee, al lijkt me dat meer werd bedoeld dat de app zelf niet zo groot kan zijn, los van alle gegevens, data en caches.
Problem solved toch. Ook 100x beter voor je accu. Okay, je mist dan wel 10391 notificaties per dag, dat welMizgala28 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 01:08:
Ik had het wel erger gezien, kennis wordt er schijtziek van en gebruikt de webversie omdat de apps soms 3gb groot werd.
Fenix laat het aantal ongelezen tweets zien en past die aan als je er door heen scrollt. En als je het start laat ie inderdaad de laatst bekeken zien. En Fenix heeft tweetmarker support, al heb ik daar nog niet helemaal de vinger op kunnen leggen.Untouchablezz20 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 21:16:
[...]
Kun je aangeven of deze app ook de aantal ongelezen tweets laat zien? En in zoverre ook aftelt als je door de tweets heen gaat? Wat ik ook fijn vind is, dat als ik de app start dat die dan de laatst bekeken tweet laat zien. Is dat bij Fenix ook zo?
Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2015 19:25 ]
Heb je Autiplan ook bekeken?Jelmar1990 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 19:12:
Hallo allemaal,
Voor mijn afstudeeronderzoek ben ik aan het onderzoeken welke apps er mogelijk een bijdrage kunnen leveren aan het zelfstandig functioneren van cliënten met een lichamelijke of verstandelijke beperking.
Bij voorkeur apps die gratis zijn, aangezien veel cliënten het niet zo breed hebben.
Zelf heb ik Ongehinderd en pictoplanner al gevonden.
Alvast bedankt!
9800X3D | 3070
Wat vind je van Tweetings? Deze gebruik ik sinds aantal weken en echt, geweldig! Ongelofelijk veel opties en elke week wel een update vol met nieuwe mogelijkhedenma9ma schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 19:04:
[...]
Fenix laat het aantal ongelezen tweets zien en past die aan als je er door heen scrollt. En als je het start laat ie inderdaad de laatst bekeken zien. En Fenix heeft tweetmarker support, al heb ik daar nog niet helemaal de vinger op kunnen leggen.
Toen ik van iOs naar Android ging zocht ik een vervanger voor Tweetbot. Fenix is de enige die in de buurt komt.
Misschien Maxthon browser proberen? Deze heeft sinds kort Ad-blocker integratie.Verwijderd schreef op zondag 22 februari 2015 @ 19:24:
Nu ik eindelijk weer een competente telefoon heb is het een hoop uitzoeken qua apps en voorkeuren. Ik loop na wat testen echter tegen een klein probleem aan - er zijn verschillende browsers die samen alles doen wat ik wil, maar los van elkaar eigenlijk niet.
- Dolphin Browser is ongeëvenaard in gebruiksgemak en interface. Alle opties die je zou wensen zitten er wat mij betreft op. De render engine is snel en de workflow is perfect voor mobiel gebruik. Er is echter één grote maar; Adblock Plus en Ghostery zijn er niet voor beschikbaar. Adblock valt te vervangen door de systeembrede applicatie te installeren, al levert dat wat verbindingsproblemen op, maar Ghostery is helaas niet beschikbaar.
- Firefox heeft als enige browser een nog soepelere render engine dan Dolphin. Het is een behoorlijk flexibele applicatie en valt op die manier behoorlijk naar smaak in te richten, mede dankzij de add-ons. De interface en workflow is echter een stuk rommeliger dan bij Dolphin en er missen een paar belangrijke opties, namelijk de mogelijkheid de Notification Bar te verwijderen tijdens het browsen en, nog belangrijker, de tekst kleiner in te stellen. De interne instelling verandert op dat vlak helemaal niets en de diverse add-ons leveren alleen grotere tekst op, geen kleinere. Op 5,5" ziet het er dan allemaal wel erg uit alsof het een bejaardenboek is.
Mocht die tekst - en bij voorkeur de Notification Bar - gefixt kunnen worden kan ik waarschijnlijk wel leren leven met de rest van de onhandigheden van Firefox. Het liefste zou ik gewoon Ghostery op Dolphin Browser hebben, maar ik weet niet of dat er in zit. Ik heb nog naar de Ghostery standalone browser gekeken, maar die is wat te spartaans en instabiel en ook niet fantastisch snel.
Hebben jullie tips of trucs die ik nog gemist heb?
Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl
Heeft die adblock want ik heb het gisteren geprobeerd maar kreeg niets gevonden in de marketplace.Verwijderd schreef op zondag 22 februari 2015 @ 19:24:
Nu ik eindelijk weer een competente telefoon heb is het een hoop uitzoeken qua apps en voorkeuren. Ik loop na wat testen echter tegen een klein probleem aan - er zijn verschillende browsers die samen alles doen wat ik wil, maar los van elkaar eigenlijk niet.
- Dolphin Browser is ongeëvenaard in gebruiksgemak en interface. Alle opties die je zou wensen zitten er wat mij betreft op. De render engine is snel en de workflow is perfect voor mobiel gebruik. Er is echter één grote maar; Adblock Plus en Ghostery zijn er niet voor beschikbaar. Adblock valt te vervangen door de systeembrede applicatie te installeren, al levert dat wat verbindingsproblemen op, maar Ghostery is helaas niet beschikbaar.
- Firefox heeft als enige browser een nog soepelere render engine dan Dolphin. Het is een behoorlijk flexibele applicatie en valt op die manier behoorlijk naar smaak in te richten, mede dankzij de add-ons. De interface en workflow is echter een stuk rommeliger dan bij Dolphin en er missen een paar belangrijke opties, namelijk de mogelijkheid de Notification Bar te verwijderen tijdens het browsen en, nog belangrijker, de tekst kleiner in te stellen. De interne instelling verandert op dat vlak helemaal niets en de diverse add-ons leveren alleen grotere tekst op, geen kleinere. Op 5,5" ziet het er dan allemaal wel erg uit alsof het een bejaardenboek is.
Mocht die tekst - en bij voorkeur de Notification Bar - gefixt kunnen worden kan ik waarschijnlijk wel leren leven met de rest van de onhandigheden van Firefox. Het liefste zou ik gewoon Ghostery op Dolphin Browser hebben, maar ik weet niet of dat er in zit. Ik heb nog naar de Ghostery standalone browser gekeken, maar die is wat te spartaans en instabiel en ook niet fantastisch snel.
Hebben jullie tips of trucs die ik nog gemist heb?
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Verwijderd
Die stond standaard geïnstalleerd, maar is qua performance niet van hetzelfde niveau als Dolphin of Firefox. Helaas niet echt een optie dusSteeffoon schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 12:55:
Misschien Maxthon browser proberen? Deze heeft sinds kort Ad-blocker integratie.
Als ik je bericht goed interpreteer klopt dat. Google heeft de app uit de store geweerd, je zult zelf even de .apk van de ontwikkelaar moeten downloaden en installeren. Dat is echter zo gepiepticecreamfarmer schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 08:51:
Heeft die adblock want ik heb het gisteren geprobeerd maar kreeg niets gevonden in de marketplace.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2015 09:53 ]
Ik dacht als addon voor firefox.Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 09:48:
[...]
Die stond standaard geïnstalleerd, maar is qua performance niet van hetzelfde niveau als Dolphin of Firefox. Helaas niet echt een optie dus![]()
[...]
Als ik je bericht goed interpreteer klopt dat. Google heeft de app uit de store geweerd, je zult zelf even de .apk van de ontwikkelaar moeten downloaden en installeren. Dat is echter zo gepiept
Verwijderd
Het kan allebei. Systeembreed als .apk of als add-on in Firefox.icecreamfarmer schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:09:
Ik dacht als addon voor firefox.
Die addon vind ik dus niet in de marketplace van firefox.Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:15:
[...]
Het kan allebei. Systeembreed als .apk of als add-on in Firefox.
Verwijderd
Je kan hem nauwelijks missen, bij staat bovenaan bij de meest populaire add-ons. Mocht het je toch lukken: https://addons.mozilla.org/en-US/android/addon/adblock-plusicecreamfarmer schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:16:
Die addon vind ik dus niet in de marketplace van firefox.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2015 11:30 ]
Raar bij mij niet en zoeken op ad of adblock vindt hij nietsVerwijderd schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:20:
[...]
Je kan hem nauwelijks missen, bij staat bovenaan bij de meest populaire add-ons. Mocht het je toch lukken: https://addons.mozilla.org/en-US/android/addon/adblock-plus
Al zou ik voor de app gaan, die is wat veelzijdiger.
Verwijderd
Google vindt op mysterieuze wijze bij jou ook niets?icecreamfarmer schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:30:
Raar bij mij niet en zoeken op ad of adblock vindt hij niets
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Verwijderd
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan
Misschien dat het bij mensen met een anonieme debit card, bijv 3V, gevraagd wordt en dat ze het bij een gewone CC (of debit card op naam) niet vragen? Ik weet het niet. Ikzelf heb het ook niet gezien, heb debit card op naam.MEN-O schreef op maandag 02 maart 2015 @ 08:00:
Huh ? ik heb vorige week nog iets gekocht in de store en heb niets ingevuld ?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Daar zat ik op te wachten, dank voor het doorgeven! Weer in gebruik genomen ipv mijn stock agenda van mijn LG G2avotar schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 06:45:
Een maand of 2 geleden toen Google zijn agenda app feitelijk onbruikbaar had gemaakt voor sommigen (voor mij dan toch) was ik best boos.
Maar een uur of 2 geleden heb ik de recente update geinstalleerd en niets dan hulde.
Hij doet weer wat hij deed voor ze het nodig vonden hem te restylen.
Fijn.
Google Play: Google Agenda
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Idd heb met paypal betaald, via PC ook nog overigens.anandus schreef op maandag 02 maart 2015 @ 08:56:
[...]
Misschien dat het bij mensen met een anonieme debit card, bijv 3V, gevraagd wordt en dat ze het bij een gewone CC (of debit card op naam) niet vragen? Ik weet het niet. Ikzelf heb het ook niet gezien, heb debit card op naam.
[ Voor 11% gewijzigd door MEN-O op 02-03-2015 09:53 ]
Verwijderd
Bedankt, dat is duidelijk. Wel raar en jammer dat je dan je adres tot aan het huisnummer moet invullen, maar inmiddels zijn we dat soort dingen wel van Google gewend. Soortgelijke apps van Google hebben ook altijd aanzienlijk meer permissies nodig dan die van andere bedrijven.
Betalen voor een goede app vind ik geen probleem, als het maar geen abonnement is.Verder: probeer eens Aquamail. Doet alles wat jij vraagt. De gratis versie beperkt je tot twee accounts, de betaalde versie kost ongeveer 3 euro.
inderdaad een goede update, gebruik de views niet zo vaak, zit toch vaak met outlook voor mijn neus, maar het schalen en de 3 dagen view zijn echt duidelijk!Ewivis schreef op maandag 02 maart 2015 @ 09:48:
[...]
Daar zat ik op te wachten, dank voor het doorgeven! Weer in gebruik genomen ipv mijn stock agenda van mijn LG G2
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Super, thnx voor doorgeven.rockhopper schreef op maandag 02 maart 2015 @ 12:20:
Momenteel is Runtastic Pro in de aanbieding in de Google Play store voor slechts €0,10!
Een goedkope en sportieve aanbieding voor een prijs waar je 'm eigenlijk niet kan laten liggen.
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Verwijderd
Mijn kaart staat ook gewoon op naam, dus dat lijkt het niet te zijn. Je kunt overigens wel dummy-info opgeven.anandus schreef op maandag 02 maart 2015 @ 08:56:
Misschien dat het bij mensen met een anonieme debit card, bijv 3V, gevraagd wordt en dat ze het bij een gewone CC (of debit card op naam) niet vragen? Ik weet het niet. Ikzelf heb het ook niet gezien, heb debit card op naam.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2015 15:48 ]
Goed dat je het even meld dat je aan abonnement "vast" zit, dat had ik nog geeneens door.dutchgio schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 15:47:
Heb de Runtastic apps meegepakt, de rest is niet interessant.
Naast apps ook een aantal bladen voor een actieprijs van 3 maanden maar dan zit je meteen vast aan een doorlopend abonnement, en dat laat ik dus maar voor wat het is.
Thanks! Heb alleen de eerste drie al .. balen haha!rockhopper schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 15:44:
Omdat de play store bijna jarig is (6 maart) en daarmee zijn 3e verjaardag viert zijn er wat aanbiedingen in de play store.
Onder andere een aantal apps voor 10 cent en wat boeken / tijdschriften in de aanbieding. Het aanbod van de niet-apps wisselt kennelijk sterk van land tot land, dus misschien kan je wat meer zien via VPN of andere methodes.
Mogelijk breidt het aanbod zich nog uit in de loop der dagen. Apps die nu te zien zijnDe link naar het Nederlandse overzicht.
- Wunderlist korting op plus/pro abonnement
- Runtastic Pro €0,10
- Runtastic Situps Pro €0,10
- Facetune €0,10
- In app korting op een auto bij Racing Rivals
Heb ik gezien, ik sla het over omdat ik adres en telefoon nummer moet invullen.Cyleo schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 14:45:
Er zijn nieuwe goodies bijgekomen: Het nieuwe album van Coldplay (Ghost Stories) en de film Fast and Furious.
Op zich een goede instelling, maar grote kans dat één van je vrienden/contacten toch al die gegevens van je heeft toegevoegd aan de google database.Mizgala28 schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 16:13:
[...]
Heb ik gezien, ik sla het over omdat ik adres en telefoon nummer moet invullen.
Ik gebruik wel een telefoon, maar ik weiger mijn adres toe te voegen, nummer is bij hun niet bekend maar aangezien ik Android gebruik weten ze die vast wel.rockhopper schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 16:45:
[...]
Op zich een goede instelling, maar grote kans dat één van je vrienden/contacten toch al die gegevens van je heeft toegevoegd aan de google database.
En ik ga er vanuit dat ze je telefoonnummer sowieso al hebben, of gebruik je alleen maar een tablet?
Ik heb bogus data ingevoerd, er is geen check op juistheid ..Mizgala28 schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 16:13:
[...]
Heb ik gezien, ik sla het over omdat ik adres en telefoon nummer moet invullen.
[ Voor 12% gewijzigd door Belecthor op 09-03-2015 12:39 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik heb mijn PayPal aan mijn bankrekening gekoppeld en gemachtigd om dat af te schijven. Apps kopen gaat prima, via PayPal en PayPal schrijft het van mijn rekening af.Mizgala28 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 12:35:
Voor zo ver ik het weet is een creditcard koppelen aan je PayPal alsnog nodig vindt de koppige google...
Probeer anders van die prepaid creditcards.
1
2
3
| Redeemable Instore and Online Limited quantity Use by: 01/04/2015 |
Ik heb het geprobeerd, de 'bon' werd opgeslagen. Een App gekocht, maar kreeg gewoon de melding dat er 80 cent van mijn Paypal-account afgeschreven zou worden. Ik heb de app weer terug gegeven, dus weet niet of het nu ook daadwerkelijk van mijn rekening afgeschreven zou worden. Kreeg geen melding in ieder geval dat het gratis was of van de coupon afgeschreven zou worden.Dacuuu schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:14:
Iemand al echt iets gekocht? en werkt het?
code:
1 2 3 Redeemable Instore and Online Limited quantity Use by: 01/04/2015
[afbeelding]
Hier meer info over de actie: http://www.androidpolice....-to-spend-on-google-play/acoster schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:18:
[...]
Ik heb het geprobeerd, de 'bon' werd opgeslagen. Een App gekocht, maar kreeg gewoon de melding dat er 80 cent van mijn Paypal-account afgeschreven zou worden. Ik heb de app weer terug gegeven, dus weet niet of het nu ook daadwerkelijk van mijn rekening afgeschreven zou worden. Kreeg geen melding in ieder geval dat het gratis was of van de coupon afgeschreven zou worden.
Met andere woorden, het werkt enkel voor de UK Play Store.Dacuuu schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:23:
[...]
Hier meer info over de actie: http://www.androidpolice....-to-spend-on-google-play/
Meer geld betalen en minder krijgen.Chris.nl schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:40:
Ik gebruik zelf Google Play Gift Cards. Kost iets meer dan dat je te besteden hebt, maar het werkt verder makkelijk.
Maar dan blijven die Gift Cards toch een prima alternatief voor mensen die niet in bezit zijn van een Paypal account en Creditcard?Dacuuu schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:36:
[...]
Meer geld betalen en minder krijgen.Ik betaal de apps van de playstore wel met Paypal of CC.
[ Voor 43% gewijzigd door Bullet NL op 23-03-2015 08:18 ]
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
En dit is? Gratis of heb je het gekocht?Dacuuu schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:14:
Iemand al echt iets gekocht? en werkt het?
code:
1 2 3 Redeemable Instore and Online Limited quantity Use by: 01/04/2015
[afbeelding]
www.casarodriguillo.com
Nee hoor je moet echter wel een fake UK adres in je Google wallet zetten voordat het werkt. Zie ook de discussie op http://nl.pepper.com/aanb...van-eur3-of-3-paypal-5895.acoster schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:29:
[...]
Met andere woorden, het werkt enkel voor de UK Play Store.
Linkje erbij is altijd wel aardig voor de luie tweaker:Aloysxda schreef op zondag 22 maart 2015 @ 22:10:
Luitjes, Vandaag in de aanbieding: camcard business. Kost normaal € 12.- Nu voor € 0,75 . Rap er bij zijn hé ?
Ik denk deze https://play.google.com/s...=com.intsig.BizCardReaderBartske schreef op zondag 22 maart 2015 @ 22:23:
Linkje erbij is altijd wel aardig voor de luie tweaker:
Google Play: CamCard - BCR (Western)
Misschien het nummer als zakelijk instellen ?Pinin schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 14:07:
Een vraag wat eigenlijks niks met een app te maken heeft (denk ik) maar wel irritant is.
Ik heb een telefoonnummer bij meerdere contacten er in staan (denk aan :vader & moeder met gemeenschappelijk huis nummer, maar met eigen mobiel)
Nu heb ik vrijwel altijd dat ik de afbeelding laat zien van de andere persoon. Dus ik klik bijv. op moeder en dan selecteer ik het vaste huisnummer en dan laat hij de afbeelding van mijn vader zien.
Met unieke mobiele nummers gaat dit natuurlijk goed.
Is dat op te lossen, ik heb dat namelijk met veel contacten die een gezamelijk (huis) nummer hebben
Nee werkt helaas nietFreshMaker schreef op maandag 23 maart 2015 @ 07:28:
[...]
Misschien het nummer als zakelijk instellen ?
www.casarodriguillo.com
Maar als je update gaat de tablet dan soepelder of beter werken?dutchgio schreef op maandag 06 april 2015 @ 12:50:
Nodig misschien niet direct, maar updates brengen vaak wel bugfixes en nieuwe functies met zich mee,
Kan. Hoeft niet. Ligt aan de app. Het soepelst wekt je tablet na een factory reset met nul extra apps er op.1475paul schreef op maandag 06 april 2015 @ 12:52:
Maar als je update gaat de tablet dan soepelder of beter werken?
Ik weet niet of je root hebt, maar dan zou je met een boot / startmanager eens moeten kijken welke onderdelen van FB er gestart zijn.bruce the boss schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:22:
Hoe kan het nu dat Facebook daarbij staat als ik heb aangegeven dat deze niet automatisch mag opstarten? Ik kan dan voor "optimize now" kiezen maar enige tijd later staat toch Facebook weer daarbij ......
There is no place like 127.0.0.1
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq