Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:05
dutchgio schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 18:31:
[...]

Chrome > instellingen > Formulieren autom. Aanvullen > daar de info die als automatisch invullen staat weghalen.
Is helemaal leeg, dus daar ligt het niet aan.

Cache legen hielp ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:34
Mizgala28 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 19:36:
[...]

Is helemaal leeg, dus daar ligt het niet aan.

Cache legen hielp ook niet.
Naar de app (browser) gaan waar je hem kan deinstalleren, wis de gegevens en de cache en alles is weer als nieuw.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Mijn twee ideeën:
• Misschien is Chrome op je pc gekoppeld aan je telefoon, je zou even kunnen kijken of daar wat te vinden is.
• Misschien zit de geheugenfunctie in je toetsenbord en niet in je browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Of het account van de ander staat er nog in ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Dus Chrome wissen had geen nut, Chrome is gekoppeld aan mijn account MAAR ik dr PC gebruik ik Firefox, ik ben alleen op mijn telefoon ingelogd in Chrome zodat ik niet steeds in de browser niet inloggen in Google diensten.

Toetsenbord ook al geleegd en nee diegene logde niet met een Gmail maar hotmail account.

Nope niks heeft gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:40
ma9ma schreef op zondag 25 januari 2015 @ 12:57:
[...]

Fenix for Twitter, met afstand. Voor mij dan.
Kun je aangeven of deze app ook de aantal ongelezen tweets laat zien? En in zoverre ook aftelt als je door de tweets heen gaat? Wat ik ook fijn vind is, dat als ik de app start dat die dan de laatst bekeken tweet laat zien. Is dat bij Fenix ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigilens
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-05 21:30
[/quote]Kun je aangeven of deze app ook de aantal ongelezen tweets laat zien? En in zoverre ook aftelt als je door de tweets heen gaat? Wat ik ook fijn vind is, dat als ik de app start dat die dan de laatst bekeken tweet laat zien. Is dat bij Fenix ook zo?
[/quote]

Carbon heeft dat, deze gebruik ik nu een jaar of 3 en bevalt me nog steeds het meest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:40
[b][message=43765620,noline]sigilens schr
Carbon heeft dat, deze gebruik ik nu een jaar of 3 en bevalt me nog steeds het meest.
Is niet te vinden in de play store. Zie iets over een token limiet. Enig idee waar ik carbon kan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
Untouchablezz20 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 21:45:
[...]

Is niet te vinden in de play store. Zie iets over een token limiet. Enig idee waar ik carbon kan downloaden?
Kijk eens naar de mogelijkheden van plume.

[ Voor 10% gewijzigd door reyals op 17-02-2015 23:05 ]

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigilens
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-05 21:30
Ja sorry, de tokens werden niet meer door Twitter geleverd dus konden ze geen nieuwe gebruikers meer aannemen.Bron http://www.androidcentral...r-finally-runs-token-wall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:34
Untouchablezz20 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 21:45:
[...]

Dit is verreweg de beste twitter app die alles doet wat jij wilt Google Play: Falcon Pro 3

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Afbeeldingslocatie: http://oi59.tinypic.com/15wf14i.jpg

Ik weet niet wie dat was, maar iemand zei laatst dat het onmogelijk was dat mijn facebook app zo groot was als ik dat toen zei, nou de app alleen is niet zo groot, en steeds data wissen heeft ook geen nut, na 2 dagen is deze weer zo groot.

Ik vind het niet erg, maar moest eraan denken en dacht "even posten hier".

[ Voor 11% gewijzigd door Mizgala28 op 18-02-2015 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:46
Die van mij is gelijkwaardig aan die van jou, zelfs nog iets groter qua gegevens. Wel op KitKat, mogelijk heeft dat ook invloed.

Maar zo groot is dus niet onmogelijk nee, al lijkt me dat meer werd bedoeld dat de app zelf niet zo groot kan zijn, los van alle gegevens, data en caches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:39
Mizgala28 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 00:08:
Ik weet niet wie dat was, maar iemand zei laatst dat het onmogelijk was dat mijn facebook app zo groot was als ik dat toen zei
;)
nou de app alleen is niet zo groot, en steeds data wissen heeft ook geen nut, na 2 dagen is deze weer zo groot.

Ik vind het niet erg, maar moest eraan denken en dacht "even posten hier".
Gecachete data waarschijnlijk. Sowieso zo ongeveer de meest vreselijk app op Android, dus sja, verrast weinig :)
dutchgio schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 00:38:
Maar zo groot is dus niet onmogelijk nee, al lijkt me dat meer werd bedoeld dat de app zelf niet zo groot kan zijn, los van alle gegevens, data en caches.
Apps vanuit de Play Store gedownload zijn maximaal 50MB :P

[ Voor 22% gewijzigd door Brad Pitt op 18-02-2015 00:48 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
dutchgio schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 00:38:
Die van mij is gelijkwaardig aan die van jou, zelfs nog iets groter qua gegevens. Wel op KitKat, mogelijk heeft dat ook invloed.

Ik had het wel erger gezien, kennis wordt er schijtziek van en gebruikt de webversie omdat de apps soms 3gb groot werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Mizgala28 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 01:08:
Ik had het wel erger gezien, kennis wordt er schijtziek van en gebruikt de webversie omdat de apps soms 3gb groot werd.
Problem solved toch. Ook 100x beter voor je accu. Okay, je mist dan wel 10391 notificaties per dag, dat wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 22:06

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Ik gebruik Fastbook Pro, 'n veredelde webversie van FB. Werkt prima en gebruikt nog geen 25mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:59

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Untouchablezz20 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 21:16:
[...]

Kun je aangeven of deze app ook de aantal ongelezen tweets laat zien? En in zoverre ook aftelt als je door de tweets heen gaat? Wat ik ook fijn vind is, dat als ik de app start dat die dan de laatst bekeken tweet laat zien. Is dat bij Fenix ook zo?
Fenix laat het aantal ongelezen tweets zien en past die aan als je er door heen scrollt. En als je het start laat ie inderdaad de laatst bekeken zien. En Fenix heeft tweetmarker support, al heb ik daar nog niet helemaal de vinger op kunnen leggen.

Toen ik van iOs naar Android ging zocht ik een vervanger voor Tweetbot. Fenix is de enige die in de buurt komt.

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ik eindelijk weer een competente telefoon heb is het een hoop uitzoeken qua apps en voorkeuren. Ik loop na wat testen echter tegen een klein probleem aan - er zijn verschillende browsers die samen alles doen wat ik wil, maar los van elkaar eigenlijk niet.

- Dolphin Browser is ongeëvenaard in gebruiksgemak en interface. Alle opties die je zou wensen zitten er wat mij betreft op. De render engine is snel en de workflow is perfect voor mobiel gebruik. Er is echter één grote maar; Adblock Plus en Ghostery zijn er niet voor beschikbaar. Adblock valt te vervangen door de systeembrede applicatie te installeren, al levert dat wat verbindingsproblemen op, maar Ghostery is helaas niet beschikbaar.

- Firefox heeft als enige browser een nog soepelere render engine dan Dolphin. Het is een behoorlijk flexibele applicatie en valt op die manier behoorlijk naar smaak in te richten, mede dankzij de add-ons. De interface en workflow is echter een stuk rommeliger dan bij Dolphin en er missen een paar belangrijke opties, namelijk de mogelijkheid de Notification Bar te verwijderen tijdens het browsen en, nog belangrijker, de tekst kleiner in te stellen. De interne instelling verandert op dat vlak helemaal niets en de diverse add-ons leveren alleen grotere tekst op, geen kleinere. Op 5,5" ziet het er dan allemaal wel erg uit alsof het een bejaardenboek is.

Mocht die tekst - en bij voorkeur de Notification Bar - gefixt kunnen worden kan ik waarschijnlijk wel leren leven met de rest van de onhandigheden van Firefox. Het liefste zou ik gewoon Ghostery op Dolphin Browser hebben, maar ik weet niet of dat er in zit. Ik heb nog naar de Ghostery standalone browser gekeken, maar die is wat te spartaans en instabiel en ook niet fantastisch snel.

Hebben jullie tips of trucs die ik nog gemist heb?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2015 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:37

Pindamann

Human

Jelmar1990 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 19:12:
Hallo allemaal,

Voor mijn afstudeeronderzoek ben ik aan het onderzoeken welke apps er mogelijk een bijdrage kunnen leveren aan het zelfstandig functioneren van cliënten met een lichamelijke of verstandelijke beperking.
Bij voorkeur apps die gratis zijn, aangezien veel cliënten het niet zo breed hebben.
Zelf heb ik Ongehinderd en pictoplanner al gevonden.
Alvast bedankt!
Heb je Autiplan ook bekeken?

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruce the boss
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:11
Hallo,

Voor het beheer van mijn contacten maak ik gebruik van de app "contacts+" en ik heb daar nu een nieuw contact aan toegevoegd en deze heeft ook een whatsapp account maar het vreemde is dat hij deze in "contacts+" niet laat zien. Ook bij de standaard contacten app laat hij het whatsapp account niet zijn.

In Whatsapp zelf zie ik dit contact wel terug komen.

Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen want bij alle andere contacten gaat dit wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:09

Steeffoon

Smartphone-nerd

ma9ma schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 19:04:
[...]

Fenix laat het aantal ongelezen tweets zien en past die aan als je er door heen scrollt. En als je het start laat ie inderdaad de laatst bekeken zien. En Fenix heeft tweetmarker support, al heb ik daar nog niet helemaal de vinger op kunnen leggen.

Toen ik van iOs naar Android ging zocht ik een vervanger voor Tweetbot. Fenix is de enige die in de buurt komt.
Wat vind je van Tweetings? Deze gebruik ik sinds aantal weken en echt, geweldig! Ongelofelijk veel opties en elke week wel een update vol met nieuwe mogelijkheden :)))

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/qr0yev.jpg
via https://www.droidapp.nl/a...beste-twitter-app-review/
Verwijderd schreef op zondag 22 februari 2015 @ 19:24:
Nu ik eindelijk weer een competente telefoon heb is het een hoop uitzoeken qua apps en voorkeuren. Ik loop na wat testen echter tegen een klein probleem aan - er zijn verschillende browsers die samen alles doen wat ik wil, maar los van elkaar eigenlijk niet.

- Dolphin Browser is ongeëvenaard in gebruiksgemak en interface. Alle opties die je zou wensen zitten er wat mij betreft op. De render engine is snel en de workflow is perfect voor mobiel gebruik. Er is echter één grote maar; Adblock Plus en Ghostery zijn er niet voor beschikbaar. Adblock valt te vervangen door de systeembrede applicatie te installeren, al levert dat wat verbindingsproblemen op, maar Ghostery is helaas niet beschikbaar.

- Firefox heeft als enige browser een nog soepelere render engine dan Dolphin. Het is een behoorlijk flexibele applicatie en valt op die manier behoorlijk naar smaak in te richten, mede dankzij de add-ons. De interface en workflow is echter een stuk rommeliger dan bij Dolphin en er missen een paar belangrijke opties, namelijk de mogelijkheid de Notification Bar te verwijderen tijdens het browsen en, nog belangrijker, de tekst kleiner in te stellen. De interne instelling verandert op dat vlak helemaal niets en de diverse add-ons leveren alleen grotere tekst op, geen kleinere. Op 5,5" ziet het er dan allemaal wel erg uit alsof het een bejaardenboek is.

Mocht die tekst - en bij voorkeur de Notification Bar - gefixt kunnen worden kan ik waarschijnlijk wel leren leven met de rest van de onhandigheden van Firefox. Het liefste zou ik gewoon Ghostery op Dolphin Browser hebben, maar ik weet niet of dat er in zit. Ik heb nog naar de Ghostery standalone browser gekeken, maar die is wat te spartaans en instabiel en ook niet fantastisch snel.

Misschien Maxthon browser proberen? Deze heeft sinds kort Ad-blocker integratie.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mogwaii
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-09 23:57
Zijn er voice apps om Deezer mee aan te sturen, heb utter geprobeerd maar die krijg ik niet aan de gang ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-09 15:16

icecreamfarmer

en het is

Verwijderd schreef op zondag 22 februari 2015 @ 19:24:

Heeft die adblock want ik heb het gisteren geprobeerd maar kreeg niets gevonden in de marketplace.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steeffoon schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 12:55:
Misschien Maxthon browser proberen? Deze heeft sinds kort Ad-blocker integratie.
Die stond standaard geïnstalleerd, maar is qua performance niet van hetzelfde niveau als Dolphin of Firefox. Helaas niet echt een optie dus :)
icecreamfarmer schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 08:51:
Heeft die adblock want ik heb het gisteren geprobeerd maar kreeg niets gevonden in de marketplace.
Als ik je bericht goed interpreteer klopt dat. Google heeft de app uit de store geweerd, je zult zelf even de .apk van de ontwikkelaar moeten downloaden en installeren. Dat is echter zo gepiept :)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2015 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 09:48:
[...]

Die stond standaard geïnstalleerd, maar is qua performance niet van hetzelfde niveau als Dolphin of Firefox. Helaas niet echt een optie dus :)

[...]

Als ik je bericht goed interpreteer klopt dat. Google heeft de app uit de store geweerd, je zult zelf even de .apk van de ontwikkelaar moeten downloaden en installeren. Dat is echter zo gepiept :)
Ik dacht als addon voor firefox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan allebei. Systeembreed als .apk of als add-on in Firefox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:15:
[...]

Het kan allebei. Systeembreed als .apk of als add-on in Firefox.
Die addon vind ik dus niet in de marketplace van firefox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

icecreamfarmer schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:16:
Die addon vind ik dus niet in de marketplace van firefox.
Je kan hem nauwelijks missen, bij staat bovenaan bij de meest populaire add-ons. Mocht het je toch lukken: https://addons.mozilla.org/en-US/android/addon/adblock-plus

Al zou ik voor de app gaan, die is wat veelzijdiger.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2015 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:20:
[...]

Je kan hem nauwelijks missen, bij staat bovenaan bij de meest populaire add-ons. Mocht het je toch lukken: https://addons.mozilla.org/en-US/android/addon/adblock-plus

Al zou ik voor de app gaan, die is wat veelzijdiger.
Raar bij mij niet en zoeken op ad of adblock vindt hij niets :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

icecreamfarmer schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:30:
Raar bij mij niet en zoeken op ad of adblock vindt hij niets :?
Google vindt op mysterieuze wijze bij jou ook niets?

Je hebt hem nu, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:41
Ik heb iets geks met de Play store op het web, https://play.google.com/store dus. Zoeken naar apps werkt prima, echter niet als ik inlog (met hetzelfde account als op mijn telefoon uiteraard). Als ik naar een app zoek via Google en deze wil installeren dan doet de installeer knop het ook niet. Het probleem speelt zowel in Chrome als IE, ook na een herstart.

Ik heb zojuist mijn Moto G teruggezet naar fabrieksinstellingen. Ik vind het handiger om apps via het web te installeren in plaats van via mijn telefoon, omdat dat sneller werkt. Overigens werkt het zoeken en installeren via de app store op mijn Motorola wel.

Hoe zou dit kunnen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat is een bug in de web-versie van Google Play;
http://androidworld.nl/nieuws/bug-play-store-web/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:26
Deze bug is onderhand toch allang weer opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Lijkt me ook. Ik heb er ook geen last van maar bovenstaande probleem lijkt daar wel verdacht veel op.(?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:26
Bovendien bij apps die eerder waren geïnstalleerd, werkte install button wel gewoon.
Klopt overigens dat zijn probleem er wel heel veel op lijkt.
Misschien cache eens verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Helaas lost het legen van de cache het probleem niet op. Ik kan overigens ook reeds gekochte apps niet downloaden via de web interface. Dat is dus anders dan in het Androidworld artikel. Dank voor de link trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Ik herken dit, had ik eergisteren ook na een clean install.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-09 10:55

avotar

P0werd by Black Coffee

Een maand of 2 geleden toen Google zijn agenda app feitelijk onbruikbaar had gemaakt voor sommigen (voor mij dan toch) was ik best boos.
Maar een uur of 2 geleden heb ik de recente update geinstalleerd en niets dan hulde.
Hij doet weer wat hij deed voor ze het nodig vonden hem te restylen.
Fijn.

Google Play: Google Agenda

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:06
In mijn oude rom (paranoid Android, Galaxy s3) kon ik in de standaard mail app zowel de exchange mail als pop3 mail ontvangen.

Nu in mijn nieuwe ROM (resurrection remix lollipop) kan ik in de normale email app alleen voor pop3 kiezen en IMAP. Maar geen exchange.

Klopt dit? Vond ik jammer omdat ik die mail nu via een andere app moet bekijken en ben erg tevreden over de standaard email app. Is hier een oplossing voor, zodat ik wel de standaard app kan gebruiken voor beide email boxen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 20:39

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Dan mis je exchange.apk. Heb je vast zo gevonden voor jouw ROM. Of je gebruikt Gmail daarvoor.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:06
Dank! Nadeel van gmail is dat primair dan gmail account er ingesteld staat, terwijl ik die email nooit gebruik. Enkel voor agenda en contacten. Uitschakelen van synchronisatie email heb ik al gedaan, maar dat mail acount blijft helaas wel staan in gmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weten jullie waarom Google opeens je volledige adres wil weten bij een aankoop in de Play Store? Naast dat Google echt al genoeg weet van iedereen geven ze ook nog eens geen enkele uitleg waarom. Het linkje is dood en als ik probeer te Googlen komt er alleen zut naar boven over developers die met hun volledige adres online komen te staan, maar niets over eindgebruikers.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/64mAHGYU263MqmITM4mPRrVL/medium.png

Daarnaast ben ik op zoek naar een email-client waarmee je meerdere adressen tegelijk kunt beheren, bij voorkeur kleurgecodeerd. Ideaal zou zijn als je alles in één box kunt ontvangen of per adres kunt bekijken en ook versturen.

Ik had eerst Cloudmagic geïnstalleerd, maar het blijkt dat notificaties via hun servers lopen en dat vind ik niet acceptabel. Ik wil gewoon een nette client die de boel ontvangt en niets ongevraagd via externe servers stuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goverman
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-09 17:05

Goverman

not loaded

Op hierboven:

Google moet (net als Apple en Amazon e.a.) de BTW sinds 1 januari afdragen in het land van de koper van de app / in-app purchase / boek / film / liedje e.d.. Tot 1 januari was dat in het land van de verkoper. Dat was natuurlijk Luxemburg en dat leidde door de groeiende markt aan online apps e.d. tot een scheefte in de verdeling van BTW opbrengsten. Dus heeft de EU de regels hierover veranderd. Eerlijker voor de 27 andere lidstaten, jammer vooor Google e.d. (die moeten actie ondernemen en een ingewikkelder BTW adminsitratie bijhouden) en jammer voor Luxemburg (die is een groot deel van de BTW opbrengsten nu kwijt). Google wist je adres stiekum al (want gekoppelde credit card) en het prijsverschil als gevolg van de BTW is niet zo groot natuurlijk. Wel netjes dat ze het expliciet vragen, niet netjes dat jij niet kunt lezen waarom het moet (namelijk: verificatie van jouw land).

Verder: probeer eens Aquamail. Doet alles wat jij vraagt. De gratis versie beperkt je tot twee accounts, de betaalde versie kost ongeveer 3 euro.

Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-09 11:09
Huh ? ik heb vorige week nog iets gekocht in de store en heb niets ingevuld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:23

DizzyWeb

Ondertiteld

Vriendin kreeg hetzelfde en snapte ook niet waarom (sowieso, was een gratis app, dus ze kon het wegklikken).

Ik heb vandeweek een aantal aankopen gedaan, maar heb deze vraag nog niet gezien. Misschien dat mijn adresgegevens al bekend zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
MEN-O schreef op maandag 02 maart 2015 @ 08:00:
Huh ? ik heb vorige week nog iets gekocht in de store en heb niets ingevuld ?
Misschien dat het bij mensen met een anonieme debit card, bijv 3V, gevraagd wordt en dat ze het bij een gewone CC (of debit card op naam) niet vragen? Ik weet het niet. Ikzelf heb het ook niet gezien, heb debit card op naam.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-09 13:41
avotar schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 06:45:
Een maand of 2 geleden toen Google zijn agenda app feitelijk onbruikbaar had gemaakt voor sommigen (voor mij dan toch) was ik best boos.
Maar een uur of 2 geleden heb ik de recente update geinstalleerd en niets dan hulde.
Hij doet weer wat hij deed voor ze het nodig vonden hem te restylen.
Fijn.

Google Play: Google Agenda
Daar zat ik op te wachten, dank voor het doorgeven! Weer in gebruik genomen ipv mijn stock agenda van mijn LG G2

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-09 11:09
anandus schreef op maandag 02 maart 2015 @ 08:56:
[...]

Misschien dat het bij mensen met een anonieme debit card, bijv 3V, gevraagd wordt en dat ze het bij een gewone CC (of debit card op naam) niet vragen? Ik weet het niet. Ikzelf heb het ook niet gezien, heb debit card op naam.
Idd heb met paypal betaald, via PC ook nog overigens.

Edit : Ik vraag me af waarom particulieren overigens hun gegevens moeten delen ivm een BTW verhaal ?

[ Voor 11% gewijzigd door MEN-O op 02-03-2015 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, dat is duidelijk. Wel raar en jammer dat je dan je adres tot aan het huisnummer moet invullen, maar inmiddels zijn we dat soort dingen wel van Google gewend. Soortgelijke apps van Google hebben ook altijd aanzienlijk meer permissies nodig dan die van andere bedrijven.
Verder: probeer eens Aquamail. Doet alles wat jij vraagt. De gratis versie beperkt je tot twee accounts, de betaalde versie kost ongeveer 3 euro.
Betalen voor een goede app vind ik geen probleem, als het maar geen abonnement is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:21
Ewivis schreef op maandag 02 maart 2015 @ 09:48:
[...]

Daar zat ik op te wachten, dank voor het doorgeven! Weer in gebruik genomen ipv mijn stock agenda van mijn LG G2
inderdaad een goede update, gebruik de views niet zo vaak, zit toch vaak met outlook voor mijn neus, maar het schalen en de 3 dagen view zijn echt duidelijk!

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 00:13

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Momenteel is Runtastic Pro in de aanbieding in de Google Play store voor slechts €0,10!

Een goedkope en sportieve aanbieding voor een prijs waar je 'm eigenlijk niet kan laten liggen.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-09 13:41
rockhopper schreef op maandag 02 maart 2015 @ 12:20:
Momenteel is Runtastic Pro in de aanbieding in de Google Play store voor slechts €0,10!

Een goedkope en sportieve aanbieding voor een prijs waar je 'm eigenlijk niet kan laten liggen.
Super, thnx voor doorgeven.

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Omdat de play store bijna jarig is (6 maart) en daarmee zijn 3e verjaardag viert zijn er wat aanbiedingen in de play store.
Onder andere een aantal apps voor 10 cent en wat boeken / tijdschriften in de aanbieding. Het aanbod van de niet-apps wisselt kennelijk sterk van land tot land, dus misschien kan je wat meer zien via VPN of andere methodes.
Mogelijk breidt het aanbod zich nog uit in de loop der dagen. Apps die nu te zien zijn
  • Wunderlist korting op plus/pro abonnement
  • Runtastic Pro €0,10
  • Runtastic Situps Pro €0,10
  • Facetune €0,10
  • In app korting op een auto bij Racing Rivals
De link naar het Nederlandse overzicht.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Heb de Runtastic apps meegepakt, de rest is niet interessant.
Naast apps ook een aantal bladen voor een actieprijs van 3 maanden maar dan zit je meteen vast aan een doorlopend abonnement, en dat laat ik dus maar voor wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word niet heel blij van die actie, in het verleden was het toch allemaal wat interessanter.
anandus schreef op maandag 02 maart 2015 @ 08:56:
Mijn kaart staat ook gewoon op naam, dus dat lijkt het niet te zijn. Je kunt overigens wel dummy-info opgeven.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2015 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

dutchgio schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 15:47:
Heb de Runtastic apps meegepakt, de rest is niet interessant.
Naast apps ook een aantal bladen voor een actieprijs van 3 maanden maar dan zit je meteen vast aan een doorlopend abonnement, en dat laat ik dus maar voor wat het is.
Goed dat je het even meld dat je aan abonnement "vast" zit, dat had ik nog geeneens door.

Persoonlijk vind ik de facetune app ook wel aardig hoor, hij bewerkt ook redelijk op normale foto's, maar ik ben het wel met je eens dat het een beetje magertjes is, zeker als je dat dan naast de legio gratis apps in de amazon store vergelijkt. Maar omdat er een dag verschil zat tussen runtastic pro rennen & runtastic pro situps verwacht ik de komende dagen nog wat meer apps. Het is immers nog geen 6 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:59

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

rockhopper schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 15:44:
Omdat de play store bijna jarig is (6 maart) en daarmee zijn 3e verjaardag viert zijn er wat aanbiedingen in de play store.
Onder andere een aantal apps voor 10 cent en wat boeken / tijdschriften in de aanbieding. Het aanbod van de niet-apps wisselt kennelijk sterk van land tot land, dus misschien kan je wat meer zien via VPN of andere methodes.
Mogelijk breidt het aanbod zich nog uit in de loop der dagen. Apps die nu te zien zijn
  • Wunderlist korting op plus/pro abonnement
  • Runtastic Pro €0,10
  • Runtastic Situps Pro €0,10
  • Facetune €0,10
  • In app korting op een auto bij Racing Rivals
De link naar het Nederlandse overzicht.
Thanks! Heb alleen de eerste drie al .. balen haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
Er zijn nieuwe goodies bijgekomen: Het nieuwe album van Coldplay (Ghost Stories) en de film Fast and Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Cyleo schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 14:45:
Er zijn nieuwe goodies bijgekomen: Het nieuwe album van Coldplay (Ghost Stories) en de film Fast and Furious.
Heb ik gezien, ik sla het over omdat ik adres en telefoon nummer moet invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Mizgala28 schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 16:13:
[...]
Op zich een goede instelling, maar grote kans dat één van je vrienden/contacten toch al die gegevens van je heeft toegevoegd aan de google database.
En ik ga er vanuit dat ze je telefoonnummer sowieso al hebben, of gebruik je alleen maar een tablet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
rockhopper schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 16:45:
[...]

Op zich een goede instelling, maar grote kans dat één van je vrienden/contacten toch al die gegevens van je heeft toegevoegd aan de google database.
En ik ga er vanuit dat ze je telefoonnummer sowieso al hebben, of gebruik je alleen maar een tablet?
Ik gebruik wel een telefoon, maar ik weiger mijn adres toe te voegen, nummer is bij hun niet bekend maar aangezien ik Android gebruik weten ze die vast wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Mizgala28 schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 16:13:
[...]

Ik heb bogus data ingevoerd, er is geen check op juistheid ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzup!
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:03
Even een vraagje is het normaal als je een nieuwe telefoon koopt en daar staan al een rits apps op gedownload. Dat deze niet onder je eigen account bij Mijn Apps in de store te voorschijn komen.

Ik moet nu dus elke app handmatig opzoeken om te updaten. Daarna komen ze wel in de lijst Mijn Apps te staan.

Het gaat om een Alcatel Pop D3 overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Ja, die lijst komt pas in beeld nadat je je eerste app gedownload hebt (en dan kan het soms nog even duren, ik krijg de hele lijst pas na een keer opnieuw opstarten en een paar apps downloaden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:19
Sinds kort kun je apps kopen op Google Play via PayPal. Een mooie uitkomst voor mensen zonder creditcard, zoals ik. Helaas lukt het mij niet om apps te kopen, want wanneer ik een app in de store probeer te kopen, dan krijg ik een foutmelding, omdat er geen creditcard gekoppeld is aan mijn PayPal account.

Ik heb het geprobeerd op mijn PC en telefoon en dat terwijl ik toch echt wel geld op mijn PayPal account heb staan.

Waarom werkt dit niet? Google biedt geen antwoorden en ik heb het ook al op andere fora geprobeerd, maar helaas zonder werkend resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Voor zo ver ik het weet is een creditcard koppelen aan je PayPal alsnog nodig vindt de koppige google...

Probeer anders van die prepaid creditcards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dan heb je ook geen PayPal nodig, want met creditcard kun je ook direct in Google Play betalen, daar hoef je Paypal niet tussenin te zetten.
Als dat verplicht is heb je er dus niks aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:19
Bijzonder, want ik dacht dat Google juist PayPal heeft geïntroduceerd in verband met voornamelijk Europese landen waar een creditcard niet zo populair is als Amerika. Zo schiet het z'n doel een beetje voorbij, toch?

[ Voor 12% gewijzigd door Belecthor op 09-03-2015 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Voornamelijk NL toch? Wij zijn zo'n beetje de enige die zo'n vreemde angst hebben voor een CC :P

Overigens kwam ik dit tegen:
https://coupons.paypal.com/offers/mb147p5
Aanmelden lukte maar heb nog niet gezien waar ik die 3GBP nu tegoed krijg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To use this offer instore:
Download the PayPal App
Shop at any participating retailer
Pay with PayPal to apply your offer

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acoster
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 15:33
Mizgala28 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 12:35:
Voor zo ver ik het weet is een creditcard koppelen aan je PayPal alsnog nodig vindt de koppige google...

Probeer anders van die prepaid creditcards.
Ik heb mijn PayPal aan mijn bankrekening gekoppeld en gemachtigd om dat af te schijven. Apps kopen gaat prima, via PayPal en PayPal schrijft het van mijn rekening af.
Dus het kan zonder Credit Card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 17:36
Iemand al echt iets gekocht? en werkt het?

code:
1
2
3
Redeemable Instore and Online
Limited quantity
Use by: 01/04/2015

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3TJz21A.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acoster
Dacuuu schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:14:

code:
1
2
3
Limited quantity

[afbeelding]
Ik heb het geprobeerd, de 'bon' werd opgeslagen. Een App gekocht, maar kreeg gewoon de melding dat er 80 cent van mijn Paypal-account afgeschreven zou worden. Ik heb de app weer terug gegeven, dus weet niet of het nu ook daadwerkelijk van mijn rekening afgeschreven zou worden. Kreeg geen melding in ieder geval dat het gratis was of van de coupon afgeschreven zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
acoster schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:18:
[...]

Ik heb het geprobeerd, de 'bon' werd opgeslagen. Een App gekocht, maar kreeg gewoon de melding dat er 80 cent van mijn Paypal-account afgeschreven zou worden. Ik heb de app weer terug gegeven, dus weet niet of het nu ook daadwerkelijk van mijn rekening afgeschreven zou worden. Kreeg geen melding in ieder geval dat het gratis was of van de coupon afgeschreven zou worden.
Hier meer info over de actie: http://www.androidpolice....-to-spend-on-google-play/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acoster
Met andere woorden, het werkt enkel voor de UK Play Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Duitsland ook, die krijgen €3 ;)
Maar vooralsnog niet in de NL store dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik gebruik zelf Google Play Gift Cards. Kost iets meer dan dat je te besteden hebt, maar het werkt verder makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Chris.nl schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:40:
Ik gebruik zelf Google Play Gift Cards. Kost iets meer dan dat je te besteden hebt, maar het werkt verder makkelijk.
Meer geld betalen en minder krijgen. 8)7 Ik betaal de apps van de playstore wel met Paypal of CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:30
Dacuuu schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:36:
[...]

Meer geld betalen en minder krijgen. 8)7 Ik betaal de apps van de playstore wel met Paypal of CC.
Maar dan blijven die Gift Cards toch een prima alternatief voor mensen die niet in bezit zijn van een Paypal account en Creditcard?
Je betaalt inderdaad 3 euro meer, dat is een keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
3 euro meer op apps is toch vrij veel..
Zou dan eerder een prepaod creditcard(online) oplossing zoeken, of carrier billing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-09 22:39

HaTe

haat niet

Waarom een giftcard kopen als je gratis een prepaid creditcard kan kopen van NETELLER?

*knip* iets te vele referall linkjes

Het alternatief van 3V vind ik zelf onhandig als het tegoed op is, je bent in principe dan je hele tegoed kwijt.

[ Voor 43% gewijzigd door Bullet NL op 23-03-2015 08:18 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Dacuuu schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:14:

code:
1
2
3
Limited quantity

[afbeelding]
En dit is? Gratis of heb je het gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Mizgala28 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 15:24:
[...]

En dit is? Gratis of heb je het gekocht?
Dit is gewoon de tekst uit dit plaatje.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3TJz21A.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Een vraag wat eigenlijks niks met een app te maken heeft (denk ik) maar wel irritant is.

Ik heb een telefoonnummer bij meerdere contacten er in staan (denk aan :vader & moeder met gemeenschappelijk huis nummer, maar met eigen mobiel)

Nu heb ik vrijwel altijd dat ik de afbeelding laat zien van de andere persoon. Dus ik klik bijv. op moeder en dan selecteer ik het vaste huisnummer en dan laat hij de afbeelding van mijn vader zien.

Met unieke mobiele nummers gaat dit natuurlijk goed.

Is dat op te lossen, ik heb dat namelijk met veel contacten die een gezamelijk (huis) nummer hebben

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
acoster schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:29:
[...]

Met andere woorden, het werkt enkel voor de UK Play Store.
Nee hoor je moet echter wel een fake UK adres in je Google wallet zetten voordat het werkt. Zie ook de discussie op http://nl.pepper.com/aanb...van-eur3-of-3-paypal-5895.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:27
Luitjes, Vandaag in de aanbieding: camcard business. Kost normaal € 12.- Nu voor € 0,75 . Rap er bij zijn hé ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:01
Aloysxda schreef op zondag 22 maart 2015 @ 22:10:
Luitjes, Vandaag in de aanbieding: camcard business. Kost normaal € 12.- Nu voor € 0,75 . Rap er bij zijn hé ?
Linkje erbij is altijd wel aardig voor de luie tweaker:

Google Play: CamCard - BCR (Western)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Pinin schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 14:07:
Een vraag wat eigenlijks niks met een app te maken heeft (denk ik) maar wel irritant is.

Ik heb een telefoonnummer bij meerdere contacten er in staan (denk aan :vader & moeder met gemeenschappelijk huis nummer, maar met eigen mobiel)

Nu heb ik vrijwel altijd dat ik de afbeelding laat zien van de andere persoon. Dus ik klik bijv. op moeder en dan selecteer ik het vaste huisnummer en dan laat hij de afbeelding van mijn vader zien.

Met unieke mobiele nummers gaat dit natuurlijk goed.

Is dat op te lossen, ik heb dat namelijk met veel contacten die een gezamelijk (huis) nummer hebben
Misschien het nummer als zakelijk instellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

FreshMaker schreef op maandag 23 maart 2015 @ 07:28:
[...]

Misschien het nummer als zakelijk instellen ?
Nee werkt helaas niet

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-09 20:46
Zijn er mensen die de touchdown mail-app gebruiken?
ik zou graag een submap van mijn exchange-account willen synchroniseren zonder dat ik hiervan een notificatie krijg of dat deze op mijn home-screen (email) komt te staan.

Iemand die hier een oplossing voor weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
Ben al een tijd aan het zoeken maar weet het antwoord nu nog altijd niet.
Is het nodig je apps altijd uptodate te houden of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Nodig misschien niet direct, maar updates brengen vaak wel bugfixes en nieuwe functies met zich mee,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
dutchgio schreef op maandag 06 april 2015 @ 12:50:
Nodig misschien niet direct, maar updates brengen vaak wel bugfixes en nieuwe functies met zich mee,
Maar als je update gaat de tablet dan soepelder of beter werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
1475paul schreef op maandag 06 april 2015 @ 12:52:
Maar als je update gaat de tablet dan soepelder of beter werken?
Kan. Hoeft niet. Ligt aan de app. Het soepelst wekt je tablet na een factory reset met nul extra apps er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruce the boss
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:11
Hallo,

Ik maak gebruik van "Battery doctor" en ik heb een vraagje daarover:

Bij de instellingen heb ik aangegeven dat een aantal apps niet automatisch mogen opstarten waaronder b.v. Facebook.

Als je battery doctor opstart voert hij altijd direct een diagnose uit en als ik nu b.v. kijk dan geeft hij aan dat er "9 power" issues zijn waaronder ook Facebook.

Hoe kan het nu dat Facebook daarbij staat als ik heb aangegeven dat deze niet automatisch mag opstarten? Ik kan dan voor "optimize now" kiezen maar enige tijd later staat toch Facebook weer daarbij ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
bruce the boss schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:22:
Hoe kan het nu dat Facebook daarbij staat als ik heb aangegeven dat deze niet automatisch mag opstarten? Ik kan dan voor "optimize now" kiezen maar enige tijd later staat toch Facebook weer daarbij ......
Ik weet niet of je root hebt, maar dan zou je met een boot / startmanager eens moeten kijken welke onderdelen van FB er gestart zijn.
Soms is het nl. niet héél de FB app, maar zogenaamde 'hooks' die in de achtergrond hangen.
( sharing to, en de camera mode zijn er onderdeel van )

Belangrijkste is om met zoiets als CPUspy ( of die battery app ) te controleren hoeveel er werkelijk gebruikt wordt door de apps, 70% van die background-dingen doen niets ( onder 1% ) en hangen alleen maar 'standby'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03:44
Ik heb een soortgelijk probleem, is er niet een task killer (jaja, ik weet het) die enkele programma's in de gaten kan houden en die killen? Ik heb een bootmanager via Xposed, en dat werkt idd. Maar na een bepaalde tijd start Facebook toch weer, en zuipt het batterijen.

There is no place like 127.0.0.1

Pagina: 1 ... 49 ... 68 Laatste

Let op:
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.

Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.

Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.