Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-09 11:16

Ursamajor

Astrofotograaf

Lastig te raden wat je precies wil, maar is het chromecast topic niet een plek om antwoord te vinden?

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
Probeer localcast eens

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Weet niet of dit het juiste topic hiervoor is maar vandaag (Amerikaanse dag veronderstel ik) is runtastic pro gratis te krijgen.

http://www.reddit.com/r/F...astic_app_pro_free_today/

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Code "appoftheday" is makkelijker in te voeren. ;)
Het is wel vereist dat je de app geïnstalleerd houdt, want als je m verwijderd en op een later moment weer uit de Playstore haalt werkt de code niet meer en heb je slechts de gratis versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Weet iemand een (foto)galerij-app dat Miracast ondersteund en dat in staat is door foto's heen te scrollen die op externe via OTG-kabel aangesloten opslag staan?

De default (foto)galerij app kan niet door foto's heen scrollen als deze op externe via OTG-kabel aangesloten opslag staan.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeKoud
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 23:47
Raven schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:06:
Weet iemand een (foto)galerij-app dat Miracast ondersteund en dat in staat is door foto's heen te scrollen die op externe via OTG-kabel aangesloten opslag staan?

De default (foto)galerij app kan niet door foto's heen scrollen als deze op externe via OTG-kabel aangesloten opslag staan.
Misschien wisten velen het nog niet maar....
Met de ES File Explorer gratis in de Playstore, kun je makkelijker bij je bestanden op een memstick via de OTG kabel.

In de app ga je naar Lokaal - daar zie je: USBstorage1 (moet je wel je sticky hebben aangesloten, maar dat spreekt vanzelf)
Daarna kun je door je mappen heen navigeren.
In ES File Explorer zit een prima fotoviewer en daar kun je prima mee scrollen.
Ook films zijn zo geen probleem.
Ik heb zelfs betaalde apps. voor OTA eraf geknikkerd, want dit werkt veel beter en sneller.
O, oeps, Miracast weet ik niet want heb dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Klopt, ES File Explorer kan itt de default galerij wél door via OTG-kabel opgevraagde foto's scrollen, maar doet geen Miracast.

[ Voor 9% gewijzigd door Raven op 12-01-2015 11:11 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeKoud
Als ik op de drie puntjes tik wanneer ik een plaatje bekijk, dan staat daar wel Chromecast tussen, maar nogmaals ik heb geen tv welke Miracast kan en ik heb ook geen Chromecast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:16
Je kan toch gewoon je scherm dupliceren via miracast en dan op TV door je foto's bladern? zie je alleen wel Android statusbar maar dan doe je full screen.

Misschien kan Quickpic het ook wel.

[ Voor 3% gewijzigd door maarud op 12-01-2015 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeKoud
maarud schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:49:
Je kan toch gewoon je scherm dupliceren via miracast en dan op TV door je foto's bladern? zie je alleen wel Android statusbar maar dan doe je full screen.

Misschien kan Quickpic het ook wel.
Jup, Quickpic laat direct alles zien wat op je memstick staat aangesloten via OTG.

Weer wat geleerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Geen idee hoe het allemaal precies zit met Miracast, 't gaat over een tablet van mijn neef (die hier niet actief is) en ik heb nog een beeldbuis tv :+ dus weet er zelf nagenoeg niets van, maar hij kon iig niet door foto's heen scrollen via OTG en Miracast op de tv, terwijl bij pics opgeslagen op het tablet zelf zowel scrollen als Miracast wél werkt met de default apps.

Bij andere apps die wél kunnen scrollen door pics via OTG is er voor zover ik dat kan terugvinden geen Miracast ondersteuning. Vandaar de vraag hier ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Raven op 12-01-2015 12:12 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Met Miracast kan je je scherm mirroren dus de app hoeft het niet te ondersteunen (bij Android >4.2 ofzo)

Dan blijft de vraag nog over welke app goed met OTG overweg kan en dat is sowieso QuickPic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:05
Ik heb een irritante euvel op Nexus 4 met Android Lollipop, sinds de update ernaar als ik een foto vis facebook messenger verzend, komt hij wel aan bij diegene bij hij moet wezen, verder kan ik online de verzonden foto's ook bekijken.

Echter, sinds de Android Lollipop update kan ik alle verzonden foto's sinds die update niet meer in messenger bekijken, ik zie een wit vlak en als ik erop klik zie ik ook niks, de verzonden foto's voor de update kan ik WEL bekijken.

Vaag en irritant, herinstalleren van de app of verwijderen van gegevens helpt niet.

Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Vanmorgen wat tegengekomen, wat me een tijdje terug al opviel, maar niets mee gedaan had.

Op mijn toestel staan meerdere accounts, ik installeer één account altijd als eerste, dat is mijn "koop-account"
Omdat we meerdere devices hebben, gaan de aankopen via dat account, zodat allemaal de app kunnen gebruiken.
De playstore account staat dan ook als 'standaard' als ik wat installeer.
Ik was met een app bezig, en wilde de "pro" versie aanschaffen, dus klik vrolijk op de knop.

Komt het aankoopscherm naar voren, en wil dat ik de gegevens invoer, dan zie ik dat hij één van de andere accounts genomen heeft ( waar dus geen betaalmogelijk op zit / wil hebben )

* mijn brainfart -> verkeerd geinstalleerd, dus deïnstallatie, google play > goede account ( stond er al ) en installeren -> aankoop -> wtf ... weer de verkeerde

Kan ik dit ergens aangeven, welk account is leading, want zo wordt het een zooitje ( ik heb ook al apps in amazon, dus moet (al) elke keer opletten welke in installeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-08 18:38
Voor mijn voetbalverslaving gebruik ik Forza als primaire livescore-app. Alleen heeft die geen widget die de wedstrijden van vandaag van mijn teams weergeeft. Daarnaast heb ik ook VI gebruikt, maar de widget daarvan laat alle wedstrijden zien (dus ook bijvoorbeeld Graafschap-telstar, Franse 2e divisie en noem maar op). Livescore, GOAL hebben geen widget.

Weet iemand een app met een dergelijke widget die dus de wedstrijden vandaag van je favo teams weergeeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:41
musicfreak schreef op donderdag 25 december 2014 @ 18:02:
Iets heel anders, ik heb sinds kort een simpele tablet, de Alcatel One touch Pop8. Het scherm daarvan is nogal geel bruinig, bestaan er apps waarmee je de kleurtemperatuur kan aanpassen? Sommige merken bieden in hun (aangepaste) Android versie deze mogelijkheid standaard maar mijn Alcatel helaas niet.
Even een schopje, op dit gedeelte van mijn eerdere post is niet gereageerd. Misschien kan het ook niet hoor, maar ik zou het fijn vinden om te weten of er een oplossing voor mijn 'probleem' is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je kan Twilight proberen? Is eerder om het aan te passen voor late nachten, maar afaik kan je ook gewoon de kleurtemperatuur aanpassen

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Klopt inderdaad, leuke app. Je kan de kelurtemperatuur echter alleen omlaag regelen, de max is 3500 Keelvin en dat ligt ver van de ideale 6504 Kelvin af.

Zijn er nog andere apps waarbij je de kleurtemperatuur wel op (ongeveer) 6504 in kan stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:25

13art

Moderator Mobile
Misschien zit er hier wat tussen? http://www.phonearena.com...r-Android-devices_id63602

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:23
Wat gebruiken jullie voor Twitter? Bij de originele mis ik instagram en die springt vaak naar nieuwste tweet als ik reply. Plume heb ik lang en graag gebruikt maar die laadt soms geen tweets voor enkele uren. Bizarre bug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 27-09 11:08
Talon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:33

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Plume werkt bij mij nog steeds niet :+ Logt mij uit op mijn desktop. Ik ben ondertussen tevreden over naar Falcon Pro.

Ja Material design O+

https://play.google.com/s...?id=com.jv.materialfalcon

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

musicfreak schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 20:19:
Klopt inderdaad, leuke app. Je kan de kelurtemperatuur echter alleen omlaag regelen, de max is 3500 Keelvin en dat ligt ver van de ideale 6504 Kelvin af.

Zijn er nog andere apps waarbij je de kleurtemperatuur wel op (ongeveer) 6504 in kan stellen?
Ikzelf gebruik EasyEyes om 's avonds de kleuren automatisch aan te passen.In de settings kun je de temperatuur instellen tussen 2700 en 6500 in stappen van 100, misschien kun je daar wat mee.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:59

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

superiscch schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 21:24:
Wat gebruiken jullie voor Twitter? Bij de originele mis ik instagram en die springt vaak naar nieuwste tweet als ik reply. Plume heb ik lang en graag gebruikt maar die laadt soms geen tweets voor enkele uren. Bizarre bug
Fenix for Twitter, met afstand. Voor mij dan.

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

superiscch schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 21:24:
Tweetcaster, vooral omdat die redelijk betrouwbaar onthoudt wat de laatste tweet is die je hebt gelezen en daar weer bij opstart.

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
Plume werkt terug... Benieuwd voor hoelang.

@Ram0n: dat doen de meeste wel ☺

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

superiscch schreef op zondag 25 januari 2015 @ 17:14:
@Ram0n: dat doen de meeste wel ☺
Dat zou je verbazen :) Eerlijk is eerlijk, het is een tijd terug, maar ik heb anderhalf jaar geleden aardig wat apps geprobeerd en lang niet allemaal kunnen dat even goed. Voor een dagje gaat het bij de meeste prima, maar als je langer niet hebt gekeken (en veel accounts volgt) schieten veel apps alsnog terug naar enkel de meest recente tweets.

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Ik ga er eens tussen kijken. En anders wordt het wellicht Easyeyes waar MegaTronics mee kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-09 18:22
Ik ben op zoek naar een mooie, overzichtelijke (liefst Material design) e-mail app die ondersteuning biedt voor IMAP en (meerdere) Exchange-accounts.

Nu gebruik ik CloudMagic, zelfs voor een tientje gekocht voor op de iPad maar nu beginnen ze met die Freemium rotzooi en dat bevalt me niet.
De reden dat ik Gmail niet gebruik is dat ik een hiërarchische mappenstructuur gebruik in mijn IMAP-account en in Gmail is het (vooralsnog) erg omslachtig en tijdrovend navigeren op dat gebied. Liefst staan ze gewoon onder elkaar met 'indents' die de hiërarchie aangeven:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gVG4RwP.jpg

Hoop dat ik niet te kieskeurig ben 😯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ikzelf gebruik naar alle tevredenheid Aquamail, misschien is het ook iets voor jou.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09 15:25
Probeer anders ook eens Blue Mail: https://play.google.com/s...ls?id=com.trtf.blue&hl=nl

Werkt erg fijn en kan ook hetgeen wat jij zoekt volgens mij.

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
Deze werk goed, bedankt voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
JunkO schreef op maandag 26 januari 2015 @ 15:50:
Probeer anders ook eens Blue Mail: https://play.google.com/s...ls?id=com.trtf.blue&hl=nl

Potver, wat een goede mailapp :) Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
superiscch schreef op maandag 26 januari 2015 @ 19:13:
[...]

Deze werk goed, bedankt voor de tip :)
Alle twitterapps gehad, maar dit is echt een van de betere. Een van de weinige apps waar ik echt geld aan heb gespendeerd. O.a. op XDA ook heel vaak feedback op geleverd en daardoor zeer goede support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Heb van Android Police maar eens de Facebook Lite app gedownloadt, traag en beperkt maar grappig genoeg zit in die 252kb wel een ingebouwde messenger...

Ga die maar eens gebruiken, permissies zijn hetzelfde maar mijn grootste voordeel tegenover de site is snel laden op trage netwerken en push meldingen.

De gewone app is weg nu, apart genoeg is de normale FB app zonder Messenger 520 keer groter (130mb).

Maar even een probleem, ik kan online op facebook alle foto's zien die ik via messenger heb verzonden, echter als ik ze wil bekijken in de messenger app op Android heb ik wit scherm.

Nou heb ik ontdekt dat als ik alles wis en de app opnieuw installeer ik die foto's weer zie, maar daarna komt het probleem weer terug, dat probleem had ik niet onder 4.4.4.

Iemand een oplossing? (Nexus 4, android 5.0)

[ Voor 3% gewijzigd door Mizgala28 op 26-01-2015 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:39
Mizgala28 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 22:13:
De gewone app is weg nu, apart genoeg is de normale FB app zonder Messenger 520 keer groter (130mb).
Dit zal inclusief een berg gecachete content zijn want die app zelf is no way 130MB, da's volstrekt onmogelijk.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Brad Pitt schreef op maandag 26 januari 2015 @ 23:03:
[...]

Dit zal inclusief een berg gecachete content zijn want die app zelf is no way 130MB, da's volstrekt onmogelijk.
Staat er zelf bij, 130mb, 22,3mb aan gegevens, cache 55,7mb.

Als ik cache en gegevens wis blijft alleen die 130mb over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Mizgala28 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 23:09:
Staat er zelf bij, 130mb, 22,3mb aan gegevens, cache 55,7mb.

Als ik cache en gegevens wis blijft alleen die 130mb over.
Hmmm dan zijn er een hoop bestanden buiten de app zelf om blijkbaar ook nodig/geïnstalleerd want de app zelf is uiteraard geen 130MB.

https://www.dropbox.com/s...5-01-26-23-22-03.png?dl=0

Het blijft sowieso een draak van een resources en accu slurpende app die je eigenlijk moet vermijden :P

[ Voor 10% gewijzigd door Brad Pitt op 26-01-2015 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Brad Pitt schreef op maandag 26 januari 2015 @ 23:24:
[...]

Hmmm dan zijn er een hoop bestanden buiten de app zelf om blijkbaar ook nodig/geïnstalleerd want de app zelf is uiteraard geen 130MB.

https://www.dropbox.com/s...5-01-26-23-22-03.png?dl=0

Het blijft sowieso een draak van een resources en accu slurpende app die je eigenlijk moet vermijden :P
Klopt, maar ik zie het vanavond wel of lite enig verschil maakt, zonder fb app gaat het na een nachtje stand-by 4% a 5% af, met fb app rond de 10%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:59

dbzfan

Nee.

Facebook app greenify en..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not_Disclosed
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09 12:37
JunkO schreef op maandag 26 januari 2015 @ 15:50:

Ziet er goed uit. Alleen de privacy vind ik minder. Alle mail loopt via de servers van BlueMail. Ik heb toch liever een mailprogramma dat zelf rechtstreeks mijn mailaccounts benaderd.

Zie de privacy statement van BlueMail: http://www.bluemailapp.com/privacy/

A life lived in fear is a life half lived

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Not_Disclosed schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 13:31:
[...]

Ziet er goed uit. Alleen de privacy vind ik minder. Alle mail loopt via de servers van BlueMail. Ik heb toch liever een mailprogramma dat zelf rechtstreeks mijn mailaccounts benaderd.

Zie de privacy statement van BlueMail: http://www.bluemailapp.com/privacy/
Oh, crap, da's jammer zeg :-(
Verder is het namelijk een mooie en fijne app.
/me zucht revoke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
Sheva schreef op maandag 26 januari 2015 @ 20:38:
[...]

Alle twitterapps gehad, maar dit is echt een van de betere. Een van de weinige apps waar ik echt geld aan heb gespendeerd. O.a. op XDA ook heel vaak feedback op geleverd en daardoor zeer goede support.
Wel jammer dat je bij het verversen geen melding krijgt als er nieuwe vermeldingen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
superiscch schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:52:
[...]

Wel jammer dat je bij het verversen geen melding krijgt als er nieuwe vermeldingen zijn
Heb je de Toast-bar aan staan? Daar staat dan normaal wel in, althans bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
Sheva schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 22:12:
[...]

Heb je de Toast-bar aan staan? Daar staat dan normaal wel in, althans bij mij.
Ik zie dit, terwijl ik zeker ben dat er nieuwe notificaties zijn

https://docs.google.com/f...T1k/edit?usp=docslist_api

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
Microsoft heeft zijn office pakket voor android uitgebracht.

https://play.google.com/s...icrosoft.office.officehub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:04
Yep...en nog steeds geen optie voor Google Drive connectie. Wel dropbox en Onedrive uiteraard. Maar is voor mij de reden dat ik het momenteel met OfficeSuite8 Pro doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

Dat kan die wel hoor. Als je je gmail account hebt ingesteld, kun je er in het menu waar je mailboxen staan naar onder scrollen naar het mapje Bestanden en dan Google selectern. Dan zit je in je google drive. Je gmail account staat er ook tussen, maar dan zie je alleen de bijlagen van je e-mails.

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Ursamajor schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:40:
Dat kan die wel hoor. Als je je gmail account hebt ingesteld, kun je er in het menu waar je mailboxen staan naar onder scrollen naar het mapje Bestanden en dan Google selectern. Dan zit je in je google drive. Je gmail account staat er ook tussen, maar dan zie je alleen de bijlagen van je e-mails.
Damn...dat is goed om te weten. Dank.

Edit : misschien begrijp ik het niet goed of doe ik verkeerd kijken, maar ik zie niet waar ik bovenstaande kan vinden/instellen? In Office heb ik slechts de optie om Onedrive, sharepoint of dropbox toe te voegen als account.

[ Voor 19% gewijzigd door dafmay op 29-01-2015 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
De nieuwste Chrome Beta versie heeft eindelijk een 'pull to refresh' optie gekregen...op veler verzoek :)

http://www.androidpolice....ings-tweaks-apk-download/

Edit : nu nog een full-screen optie....

[ Voor 9% gewijzigd door dafmay op 29-01-2015 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

dafmay schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:06:
[...]

Edit : misschien begrijp ik het niet goed of doe ik verkeerd kijken, maar ik zie niet waar ik bovenstaande kan vinden/instellen? In Office heb ik slechts de optie om Onedrive, sharepoint of dropbox toe te voegen als account.
Sorry, ik ging er even van uit dat de link over de nieuwe Outlook app ging. Die biedt nu ondersteuning voor Outlook.com, exchange, google, IMAP enz.
Die zag ik op de Frontpage staan en bedacht dus dat de eerdere post daarover ging 8)7

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Ok, geen punt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 22:06

Eric_Cantona

"Au Revoir"

dafmay schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 14:24:
De nieuwste Chrome Beta versie heeft eindelijk een 'pull to refresh' optie gekregen...op veler verzoek :)

En 'n soort pie-control. Sinds Lollipop kan ik geen gebruik meer maken van Xposed en dat is echt iets dat ik mis :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar1990
  • Laatst online: 24-09 09:52
Hallo allemaal,

Voor mijn afstudeeronderzoek ben ik aan het onderzoeken welke apps er mogelijk een bijdrage kunnen leveren aan het zelfstandig functioneren van cliënten met een lichamelijke of verstandelijke beperking.
Bij voorkeur apps die gratis zijn, aangezien veel cliënten het niet zo breed hebben.
Zelf heb ik Ongehinderd en pictoplanner al gevonden.
Alvast bedankt!

[ Voor 7% gewijzigd door Jelmar1990 op 29-01-2015 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Je zult iets specifieker moeten zijn lijkt me. Op dit moment zou ik antwoorden de dialer op elke telefoon. De dialer maakt het mogelijk voor de gebruiker van de telefoon om anderen te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dez1983
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-09 11:25
Jelmar1990 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 19:12:
Hallo allemaal,

Voor mijn afstudeeronderzoek ben ik aan het onderzoeken welke apps er mogelijk een bijdrage kunnen leveren aan het zelfstandig functioneren van cliënten met een lichamelijke of verstandelijke beperking.
Bij voorkeur apps die gratis zijn, aangezien veel cliënten het niet zo breed hebben.
Zelf heb ik Ongehinderd en pictoplanner al gevonden.
Alvast bedankt!
Misschien is dit iets: http://drippler.com/drip/...-apps-people-disabilities

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
dafmay schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 14:24:

Het grote gemis aan chrome is het gebrek aan scrollen met de volumeknoppen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog goede must have apps in het kader van reizen, onderweg of andere nuttige tools?

Momenteel tot dit lijstje gekomen:
NS en 9292
Nokia Here (offline maps)
Google Translate (offline vertalen)
Woordenboeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
OV info beta voor de actuele buslocatie/tijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 00:13

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:59:
Iemand nog goede must have apps in het kader van reizen, onderweg of andere nuttige tools?

NS en 9292
Woordenboeken
XE Currency in het geval je naar een niet-euro land gaat.
WeatherPro of een andere weer app om het locale weer & voorspelling te bekijken.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmn79
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:15

NS en 9292
Woordenboeken
Hieronder de apps die ik onderweg en op reis gebruik die je nog niet genoemd had, misschien dat je er wat aan hebt.
  • Sneltrein vind ik een prettige vervanger voor de NS app.
  • Oanda voor wisselkoersen.
  • Flitsmeister om boetes te voorkomen.
  • Booking.com voor het boeken van accomodaties.
  • Tripadvisor voor reviews van accomodaties.
  • [url="'https://play.google.com/store/apps/details?id=com.oneshoe.yellowbrick"]Yellowbrick[/url] voor parkeren.
  • Waze voor een routeplanner die rekening houdt met de actuele situatie op de weg.

[ Voor 3% gewijzigd door wmn79 op 02-02-2015 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maarud schreef op maandag 02 februari 2015 @ 16:02:
OV info beta voor de actuele buslocatie/tijden?
Bedankt voor je tip.
rockhopper schreef op maandag 02 februari 2015 @ 16:24:
[...]

XE Currency in het geval je naar een niet-euro land gaat.
WeatherPro of een andere weer app om het locale weer & voorspelling te bekijken.
Bedankt dat lijken me twee nuttige apps :).
wmn79 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 17:15:
[...]

Hieronder de apps die ik onderweg en op reis gebruik die je nog niet genoemd had, misschien dat je er wat aan hebt.
  • [url="'https://play.google.com/store/apps/details?id=com.oneshoe.yellowbrick"]Yellowbrick[/url] voor parkeren.
  • Waze voor een routeplanner die rekening houdt met de actuele situatie op de weg.
Bedankt dat is een flinke lijst ik ga die eens doornemen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swima
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08-2023
Ik schaam me bijna het te zeggen maar ik vind de anwb app ook niet zo verkeerd hoor ... heb je de files staan en ook nog nuttige informatie betreffend parkeren & tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-09 10:55

avotar

P0werd by Black Coffee

wmn79 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 17:15:
[...]

Afhankelijk van je parkeergedrag is Yellowbrick vaak niet de goedkoopste.
Evalueer qua tarieven hem maar met ANWB, park-line maar vooral ParkMobile.

Maar nogmaals, ligt aan je parkeerbehoefte.

[ Voor 8% gewijzigd door avotar op 03-02-2015 06:46 ]

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doerakje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:19
avotar schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 06:40:
[...]
Afhankelijk van je parkeergedrag is Yellowbrick vaak niet de goedkoopste.
Evalueer qua tarieven hem maar met ANWB, park-line maar vooral ParkMobile.

Maar nogmaals, ligt aan je parkeerbehoefte.
parkeren met ANWB = parkeren met Yellowbrick.
Bij de ANWB hoef je als lid echter geen aansluitkosten (€ 10,-) te betalen

Je kunt met parkeren via ANWB gewoon de app van Yellowbrick gebruiken

You can't be late until you show up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 20:39

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik vond Yellowbrick zo schreeuwerig over komen. Ben naar volle tevredenheid een ParkMobile gebruiker, sinds 2 jaar.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-01-2024
Alleen chatheads voor whatsapp prive gesprekken, waarom geen chatheads voor groepsgesprekken .::(... Is dit een bug of moet dit ingesteld worden ergens ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NS en 9292
Woordenboeken
OsMand

heeel veel opties EN je kunt er offline mee navigeren !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:39

TRaSH

koffie ?

Yellowbrick is inderdaad duurder dan Parkmobile

YellowBrick

Zonder abonnement €0,34 p/t
Met abonnement €0,75 p/w

ParkMobile

Zonder abonnement €0,25 p/t
Met Abonnement €2,00 p/m

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Karish schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:03:
Alleen chatheads voor whatsapp prive gesprekken, waarom geen chatheads voor groepsgesprekken .::(... Is dit een bug of moet dit ingesteld worden ergens ??
Ehm, whatsapp heeft geen chatheads toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:09

Steeffoon

Smartphone-nerd

NS en 9292
Woordenboeken
Voor het ov: https://www.droidapp.nl/a...-in-het-openbaar-vervoer/
Verder Flitsmeister en misschien Fuelio?

edit:
Helemaal vergeten en echt absoluut onmisbaar; DirectLease Tankservice! Super-app!

[ Voor 7% gewijzigd door Steeffoon op 04-02-2015 11:05 ]

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
over tanken gesproken, beetje in de buurt van Duitsland is Clever Tanken echt onmisbaar met prima android app.
http://www.clever-tanken.de/

De FlitsNav app is ook handig
http://www.flitsservice.nl/mobiel/flitsnav/flitsnav.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-01-2024
Mizgala28 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 22:32:
[...]

Ehm, whatsapp heeft geen chatheads toch?
Nee idd mijn fout ik bedoelde heads-up (http://androidworld.nl/apps/whatsapp-heads-notificaties/ )
Maar ja mijn vraagt blijft waarom geen heads up voor groepsgesprekken :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Karish schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 11:38:
[...]

Nee idd mijn fout ik bedoelde heads-up (http://androidworld.nl/apps/whatsapp-heads-notificaties/ )
Zonde, had mij al verheugd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-09 18:22
Karish schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 11:38:
[...]

Dat had ik wel gewoon (toen ik nog Lollipop draaide). Ik denk dat er ergens een instelling niet goed staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSenne
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-09 14:03
Ik probeer Microsoft Office op m'n OnePlus One te installeren maar volgens de Play Store is mijn apparaat incompatibel. Eerst dacht ik dat dit kwam omdat ik een custom DPI had maar na deze terug te veranderen naar stock bleef hij incompatibel. Weet iemand waar dat aan kan liggen?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MrSenne schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 20:55:
Ik probeer Microsoft Office op m'n OnePlus One te installeren maar volgens de Play Store is mijn apparaat incompatibel. Eerst dacht ik dat dit kwam omdat ik een custom DPI had maar na deze terug te veranderen naar stock bleef hij incompatibel. Weet iemand waar dat aan kan liggen?..
Is voor tablets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSenne
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-09 14:03
Op mijn Nexus 4 krijg ik het gewoon zonder problemen geïnstalleerd, en dat is geen tablet afaik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Office mobile zeker. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MrSenne schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 01:03:
[...]
Op mijn Nexus 4 krijg ik het gewoon zonder problemen geïnstalleerd, en dat is geen tablet afaik...
Dan heb je nog mazzel want hier is het op LG G3, SGS4, Nexus 7 én Galaxy Tab no go. Verschillende Android versies, custom en stock dpi's, maakt allemaal niet uit. Heb hem gesideload en toch meteen verwijderd want crap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XIII
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:18
Nochtans op mijn moto G 4G draait het als een zonnetje, op mijn Galaxy Note 2014 is het volgens Google niet compatibel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaizah
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-08 09:32
Beste leden,

Het zal vergezocht zijn maar ik heb al enkele dagen rond gezocht naar een android app dat als wireless mic-to-speaker kan functioneren. Ik heb enkele out-of-date apps gevonden die ook letterlijk mic-to-speaker titels dragen. Deze worden niet meer ondersteund en mijn hoop is ook redelijk laag dat er iets bestaat.

Ik heb op dit moment namelijk een droidmote server op mijn tablet en droidmote client op mijn smartphone. De tablet is aangesloten op een sound systeem waarop ik muziek aan en uit kan zetten door mijn mobiel te gebruiken (play, pauze, next etc). Ik hoopte op een app op mijn tablet of smartphone en een bluetooth/wireless microfoon dat ik ook spraak door de luidsprekers kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
XIII schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 13:54:
Nochtans op mijn moto G 4G draait het als een zonnetje, op mijn Galaxy Note 2014 is het volgens Google niet compatibel.
Draait hier op alle apparaten ook prima, alleen niet via de Play Store. Waarom, geen idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:34
Eric_Cantona schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 15:34:
[...]

En 'n soort pie-control. Sinds Lollipop kan ik geen gebruik meer maken van Xposed en dat is echt iets dat ik mis :/
Hopen dat er snel een publieke beta test komt Xposed style framework for Lollipop in beta testing

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:28
Er staat nergens dat dit framework compatible is met Xposed. Het kan dus goed zo zijn dat de Xposed modules herschreven moeten worden.

[ Voor 28% gewijzigd door Lizard op 07-02-2015 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 20:39

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

En Dan en Kryten hebben al aangegeven dat ze er alles aan zullen doen dit framework niet op hun rom te laten werken.

Edit
S4 gpe rom, dus.

[ Voor 10% gewijzigd door AllSeeyinEye op 07-02-2015 23:52 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goverman
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-09 17:05

Goverman

not loaded

Heb vrijdag een code gekocht via ebay voor gebruik van Microsoft Office voor Android (op een Samsung Tab S). Werkt erg prettig, eindelijk een set office apps die ook opmerkingen, revisies e.d. goed weergeeft.

Via Microsoft zelf kost dat 7 euro per maand (voor 1 pc en 1 tablet), maar wat zoeken op Ebay levert een jaarabonnement voor nog geen 30 euro op...

Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Ik krijg nu steeds 'fout: onvoldoende ruimte op apparaat' als ik een app wil installeren via de play store. Zelfs als ik een app van enkele kilobytes wil installeren, maar ik heb gewoon nog iets van 200mb op de internal storage vrij :? .

Als ik de play store updates delete en terugzet naar de fabrieksversie dan doet hij het wel maar binnen een minuut zet hij de nieuwe versie er weer terug op en krijg ik weer dezelfde error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Dan heb je er een hoop meuk opstaan.
Ik heb er nog dik 500 over

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Goron schreef op maandag 09 februari 2015 @ 12:58:
Ik krijg nu steeds 'fout: onvoldoende ruimte op apparaat' als ik een app wil installeren via de play store. Zelfs als ik een app van enkele kilobytes wil installeren, maar ik heb gewoon nog iets van 200mb op de internal storage vrij :? .

Als ik de play store updates delete en terugzet naar de fabrieksversie dan doet hij het wel maar binnen een minuut zet hij de nieuwe versie er weer terug op en krijg ik weer dezelfde error.
Dat is normaal. Vanaf rond de 200MB vrije ruimte krijg je die foutmelding, had dat op de SGS2 ook vaak. Voor je gevoel heel raar en onzinnig, maar helaas "normaal" dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Brad Pitt schreef op maandag 09 februari 2015 @ 22:33:
[...]

Dat is normaal. Vanaf rond de 200MB vrije ruimte krijg je die foutmelding, had dat op de SGS2 ook vaak. Voor je gevoel heel raar en onzinnig, maar helaas "normaal" dus.
Oh handig :X. Ik heb maar 2gb internal dus dat is gewoon ~10% onbruikbaar. Tijd om te leren hoe ik dat ding herpartitioneer :P
TRaSH schreef op maandag 09 februari 2015 @ 13:55:
Dan heb je er een hoop meuk opstaan.
Ik heb er nog dik 500 over
Valt wel mee, maar ik had hearthstone geinstalleerd en die pakte meteen bijna 1 gig. Nu maar weer gedelete en de store werkt weer. Wel gaar, want ik had eerder al wat 10 Mb appjes gedeinstalled en toen bleef hij wel de error geven. Maar ja er is blijkbaar een bepaalde minimum threshold ofzo waarna de store gaat zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Vaak heb je de dubbele ruimte nodig,
De download, en daarna de installatie.
Maar dan nog je zou genoeg ruimte moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:09

Steeffoon

Smartphone-nerd

Goron schreef op maandag 09 februari 2015 @ 12:58:

Even Ccleaner laten draaien, dat doet echt wonderen. Ik haal zelf gerust zo'n 2 GB per 1,5 week weg:o aan cache, en nutteloze dingen

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Android installeert gewoon niks onder een bepaalde grens, bij mijn nexus 5 is dat ongeveer 500 mb

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor liefhebbers van Android apps:
Amazon, biedt er weer 37 gratis aan:
  • 80 Days
  • Back to Bed
  • Bag It!
  • Battery HD Pro
  • Buy Me a Pie! Grocery List
  • Caveman Feast Recipes
  • Cut the Rope: Experiments
  • Delicious – Emily’s True Love
  • DoggCatcher Podcast
  • Doodle Jump
  • Food Subsitutes
  • Glow Hockey 2 Pro
  • Guitar Pro
  • Hidden Object
  • Listure
  • Longman Dictionary of Contemporary English
  • MeteoEarth
  • Monsters Ate My Condo
  • mSecure
  • OfficeSuite Professional 8
  • Pocket Yoga
  • Relax Melodies Premium Ambiance Meditation
  • Runtastic Pro
  • Scientific Financial Calculator
  • Shazam Encore
  • Simple Camera
  • Ski Safari: Adventure
  • Sleep as Android
  • Smart RAM Booster
  • SmoothSync Cloud Calendar
  • Sorcery! 2
  • Speed Reading
  • Stellarium Mobile Sky
  • Sworkit Pro
  • Travel Interpreter
  • Trivia Crack
  • Tunable
Er zitten zeker een paar fijne tussen,
die dus normaal betaald zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3DMark is best wel groot voor een app,zeker als je tablet/smartphone niet genoeg opslagruimte heeft.

Is er niet een alternatief voor ervoor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Weet iemand hoe je automatisch invullen van bepaalde woorden die in verleden zijn ingevuld kunt wissen?

Ik leende vorige week even mijn telefoon uit omdat een kennis even wat wou checken op chrome en nu als ik ergens een formulier voor email wil invullen staat al die emails die hij even invulde elders, ook erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:01
Volgens mij kun je alleen de gehele history van invulvelden wissen (in de instellingen van je browser, onder privacy als ik het goed heb).

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Mizgala28 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 14:42:
Weet iemand hoe je automatisch invullen van bepaalde woorden die in verleden zijn ingevuld kunt wissen?

Ik leende vorige week even mijn telefoon uit omdat een kennis even wat wou checken op chrome en nu als ik ergens een formulier voor email wil invullen staat al die emails die hij even invulde elders, ook erbij.
Chrome > instellingen > Formulieren autom. Aanvullen > daar de info die als automatisch invullen staat weghalen.
Pagina: 1 ... 48 ... 68 Laatste

Let op:
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.

Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.

Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.