Gadgets FTW!
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
http://www.reddit.com/r/F...astic_app_pro_free_today/
Steam: Grim
Het is wel vereist dat je de app geïnstalleerd houdt, want als je m verwijderd en op een later moment weer uit de Playstore haalt werkt de code niet meer en heb je slechts de gratis versie...
De default (foto)galerij app kan niet door foto's heen scrollen als deze op externe via OTG-kabel aangesloten opslag staan.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Misschien wisten velen het nog niet maar....Raven schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:06:
Weet iemand een (foto)galerij-app dat Miracast ondersteund en dat in staat is door foto's heen te scrollen die op externe via OTG-kabel aangesloten opslag staan?
De default (foto)galerij app kan niet door foto's heen scrollen als deze op externe via OTG-kabel aangesloten opslag staan.
Met de ES File Explorer gratis in de Playstore, kun je makkelijker bij je bestanden op een memstick via de OTG kabel.
In de app ga je naar Lokaal - daar zie je: USBstorage1 (moet je wel je sticky hebben aangesloten, maar dat spreekt vanzelf)
Daarna kun je door je mappen heen navigeren.
In ES File Explorer zit een prima fotoviewer en daar kun je prima mee scrollen.
Ook films zijn zo geen probleem.
Ik heb zelfs betaalde apps. voor OTA eraf geknikkerd, want dit werkt veel beter en sneller.
O, oeps, Miracast weet ik niet want heb dat niet.
[ Voor 9% gewijzigd door Raven op 12-01-2015 11:11 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Misschien kan Quickpic het ook wel.
[ Voor 3% gewijzigd door maarud op 12-01-2015 11:50 ]
Jup, Quickpic laat direct alles zien wat op je memstick staat aangesloten via OTG.maarud schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:49:
Je kan toch gewoon je scherm dupliceren via miracast en dan op TV door je foto's bladern? zie je alleen wel Android statusbar maar dan doe je full screen.
Misschien kan Quickpic het ook wel.
Weer wat geleerd...
Bij andere apps die wél kunnen scrollen door pics via OTG is er voor zover ik dat kan terugvinden geen Miracast ondersteuning. Vandaar de vraag hier
[ Voor 7% gewijzigd door Raven op 12-01-2015 12:12 ]
Oscar Wilde
Dan blijft de vraag nog over welke app goed met OTG overweg kan en dat is sowieso QuickPic.
Echter, sinds de Android Lollipop update kan ik alle verzonden foto's sinds die update niet meer in messenger bekijken, ik zie een wit vlak en als ik erop klik zie ik ook niks, de verzonden foto's voor de update kan ik WEL bekijken.
Vaag en irritant, herinstalleren van de app of verwijderen van gegevens helpt niet.
Iemand een tip?
Op mijn toestel staan meerdere accounts, ik installeer één account altijd als eerste, dat is mijn "koop-account"
Omdat we meerdere devices hebben, gaan de aankopen via dat account, zodat allemaal de app kunnen gebruiken.
De playstore account staat dan ook als 'standaard' als ik wat installeer.
Ik was met een app bezig, en wilde de "pro" versie aanschaffen, dus klik vrolijk op de knop.
Komt het aankoopscherm naar voren, en wil dat ik de gegevens invoer, dan zie ik dat hij één van de andere accounts genomen heeft ( waar dus geen betaalmogelijk op zit / wil hebben )
* mijn brainfart -> verkeerd geinstalleerd, dus deïnstallatie, google play > goede account ( stond er al ) en installeren -> aankoop -> wtf ... weer de verkeerde
Kan ik dit ergens aangeven, welk account is leading, want zo wordt het een zooitje ( ik heb ook al apps in amazon, dus moet (al) elke keer opletten welke in installeer.
Weet iemand een app met een dergelijke widget die dus de wedstrijden vandaag van je favo teams weergeeft?
Even een schopje, op dit gedeelte van mijn eerdere post is niet gereageerd. Misschien kan het ook niet hoor, maar ik zou het fijn vinden om te weten of er een oplossing voor mijn 'probleem' is of niet.musicfreak schreef op donderdag 25 december 2014 @ 18:02:
Iets heel anders, ik heb sinds kort een simpele tablet, de Alcatel One touch Pop8. Het scherm daarvan is nogal geel bruinig, bestaan er apps waarmee je de kleurtemperatuur kan aanpassen? Sommige merken bieden in hun (aangepaste) Android versie deze mogelijkheid standaard maar mijn Alcatel helaas niet.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Zijn er nog andere apps waarbij je de kleurtemperatuur wel op (ongeveer) 6504 in kan stellen?
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Ja Material design
https://play.google.com/s...?id=com.jv.materialfalcon
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ikzelf gebruik EasyEyes om 's avonds de kleuren automatisch aan te passen.In de settings kun je de temperatuur instellen tussen 2700 en 6500 in stappen van 100, misschien kun je daar wat mee.musicfreak schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 20:19:
Klopt inderdaad, leuke app. Je kan de kelurtemperatuur echter alleen omlaag regelen, de max is 3500 Keelvin en dat ligt ver van de ideale 6504 Kelvin af.
Zijn er nog andere apps waarbij je de kleurtemperatuur wel op (ongeveer) 6504 in kan stellen?
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Fenix for Twitter, met afstand. Voor mij dan.superiscch schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 21:24:
Wat gebruiken jullie voor Twitter? Bij de originele mis ik instagram en die springt vaak naar nieuwste tweet als ik reply. Plume heb ik lang en graag gebruikt maar die laadt soms geen tweets voor enkele uren. Bizarre bug
Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
Tweetcaster, vooral omdat die redelijk betrouwbaar onthoudt wat de laatste tweet is die je hebt gelezen en daar weer bij opstart.superiscch schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 21:24:
Wat gebruiken jullie voor Twitter? Bij de originele mis ik instagram en die springt vaak naar nieuwste tweet als ik reply. Plume heb ik lang en graag gebruikt maar die laadt soms geen tweets voor enkele uren. Bizarre bug
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
@Ram0n: dat doen de meeste wel ☺
Dat zou je verbazensuperiscch schreef op zondag 25 januari 2015 @ 17:14:
@Ram0n: dat doen de meeste wel ☺
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Ik ga er eens tussen kijken. En anders wordt het wellicht Easyeyes waar MegaTronics mee kwam.l3art schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 20:23:
Misschien zit er hier wat tussen? http://www.phonearena.com...r-Android-devices_id63602
Nu gebruik ik CloudMagic, zelfs voor een tientje gekocht voor op de iPad maar nu beginnen ze met die Freemium rotzooi en dat bevalt me niet.
De reden dat ik Gmail niet gebruik is dat ik een hiërarchische mappenstructuur gebruik in mijn IMAP-account en in Gmail is het (vooralsnog) erg omslachtig en tijdrovend navigeren op dat gebied. Liefst staan ze gewoon onder elkaar met 'indents' die de hiërarchie aangeven:

Hoop dat ik niet te kieskeurig ben 😯
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Werkt erg fijn en kan ook hetgeen wat jij zoekt volgens mij.
"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."
Potver, wat een goede mailappJunkO schreef op maandag 26 januari 2015 @ 15:50:
Probeer anders ook eens Blue Mail: https://play.google.com/s...ls?id=com.trtf.blue&hl=nl
Alle twitterapps gehad, maar dit is echt een van de betere. Een van de weinige apps waar ik echt geld aan heb gespendeerd. O.a. op XDA ook heel vaak feedback op geleverd en daardoor zeer goede support.
Ga die maar eens gebruiken, permissies zijn hetzelfde maar mijn grootste voordeel tegenover de site is snel laden op trage netwerken en push meldingen.
De gewone app is weg nu, apart genoeg is de normale FB app zonder Messenger 520 keer groter (130mb).
Maar even een probleem, ik kan online op facebook alle foto's zien die ik via messenger heb verzonden, echter als ik ze wil bekijken in de messenger app op Android heb ik wit scherm.
Nou heb ik ontdekt dat als ik alles wis en de app opnieuw installeer ik die foto's weer zie, maar daarna komt het probleem weer terug, dat probleem had ik niet onder 4.4.4.
Iemand een oplossing? (Nexus 4, android 5.0)
[ Voor 3% gewijzigd door Mizgala28 op 26-01-2015 22:14 ]
Dit zal inclusief een berg gecachete content zijn want die app zelf is no way 130MB, da's volstrekt onmogelijk.Mizgala28 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 22:13:
De gewone app is weg nu, apart genoeg is de normale FB app zonder Messenger 520 keer groter (130mb).
Nickname does not reflect reality
Staat er zelf bij, 130mb, 22,3mb aan gegevens, cache 55,7mb.Brad Pitt schreef op maandag 26 januari 2015 @ 23:03:
[...]
Dit zal inclusief een berg gecachete content zijn want die app zelf is no way 130MB, da's volstrekt onmogelijk.
Als ik cache en gegevens wis blijft alleen die 130mb over.
Hmmm dan zijn er een hoop bestanden buiten de app zelf om blijkbaar ook nodig/geïnstalleerd want de app zelf is uiteraard geen 130MB.Mizgala28 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 23:09:
Staat er zelf bij, 130mb, 22,3mb aan gegevens, cache 55,7mb.
Als ik cache en gegevens wis blijft alleen die 130mb over.
https://www.dropbox.com/s...5-01-26-23-22-03.png?dl=0
Het blijft sowieso een draak van een resources en accu slurpende app die je eigenlijk moet vermijden
[ Voor 10% gewijzigd door Brad Pitt op 26-01-2015 23:26 ]
Klopt, maar ik zie het vanavond wel of lite enig verschil maakt, zonder fb app gaat het na een nachtje stand-by 4% a 5% af, met fb app rond de 10%.Brad Pitt schreef op maandag 26 januari 2015 @ 23:24:
[...]
Hmmm dan zijn er een hoop bestanden buiten de app zelf om blijkbaar ook nodig/geïnstalleerd want de app zelf is uiteraard geen 130MB.
https://www.dropbox.com/s...5-01-26-23-22-03.png?dl=0
Het blijft sowieso een draak van een resources en accu slurpende app die je eigenlijk moet vermijden
Ziet er goed uit. Alleen de privacy vind ik minder. Alle mail loopt via de servers van BlueMail. Ik heb toch liever een mailprogramma dat zelf rechtstreeks mijn mailaccounts benaderd.JunkO schreef op maandag 26 januari 2015 @ 15:50:
Probeer anders ook eens Blue Mail: https://play.google.com/s...ls?id=com.trtf.blue&hl=nl
Zie de privacy statement van BlueMail: http://www.bluemailapp.com/privacy/
A life lived in fear is a life half lived
Oh, crap, da's jammer zegNot_Disclosed schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 13:31:
[...]
Ziet er goed uit. Alleen de privacy vind ik minder. Alle mail loopt via de servers van BlueMail. Ik heb toch liever een mailprogramma dat zelf rechtstreeks mijn mailaccounts benaderd.
Zie de privacy statement van BlueMail: http://www.bluemailapp.com/privacy/
Verder is het namelijk een mooie en fijne app.
/me zucht revoke
Wel jammer dat je bij het verversen geen melding krijgt als er nieuwe vermeldingen zijnSheva schreef op maandag 26 januari 2015 @ 20:38:
[...]
Alle twitterapps gehad, maar dit is echt een van de betere. Een van de weinige apps waar ik echt geld aan heb gespendeerd. O.a. op XDA ook heel vaak feedback op geleverd en daardoor zeer goede support.
Heb je de Toast-bar aan staan? Daar staat dan normaal wel in, althans bij mij.superiscch schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:52:
[...]
Wel jammer dat je bij het verversen geen melding krijgt als er nieuwe vermeldingen zijn
Ik zie dit, terwijl ik zeker ben dat er nieuwe notificaties zijnSheva schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 22:12:
[...]
Heb je de Toast-bar aan staan? Daar staat dan normaal wel in, althans bij mij.
https://docs.google.com/f...T1k/edit?usp=docslist_api
https://play.google.com/s...icrosoft.office.officehub
Yep...en nog steeds geen optie voor Google Drive connectie. Wel dropbox en Onedrive uiteraard. Maar is voor mij de reden dat ik het momenteel met OfficeSuite8 Pro doe.Alieunited schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:10:
Microsoft heeft zijn office pakket voor android uitgebracht.
https://play.google.com/s...icrosoft.office.officehub
Gadgets FTW!
Damn...dat is goed om te weten. Dank.Ursamajor schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:40:
Dat kan die wel hoor. Als je je gmail account hebt ingesteld, kun je er in het menu waar je mailboxen staan naar onder scrollen naar het mapje Bestanden en dan Google selectern. Dan zit je in je google drive. Je gmail account staat er ook tussen, maar dan zie je alleen de bijlagen van je e-mails.
Edit : misschien begrijp ik het niet goed of doe ik verkeerd kijken, maar ik zie niet waar ik bovenstaande kan vinden/instellen? In Office heb ik slechts de optie om Onedrive, sharepoint of dropbox toe te voegen als account.
[ Voor 19% gewijzigd door dafmay op 29-01-2015 13:35 ]
http://www.androidpolice....ings-tweaks-apk-download/
Edit : nu nog een full-screen optie....
[ Voor 9% gewijzigd door dafmay op 29-01-2015 14:27 ]
Sorry, ik ging er even van uit dat de link over de nieuwe Outlook app ging. Die biedt nu ondersteuning voor Outlook.com, exchange, google, IMAP enz.dafmay schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:06:
[...]
Edit : misschien begrijp ik het niet goed of doe ik verkeerd kijken, maar ik zie niet waar ik bovenstaande kan vinden/instellen? In Office heb ik slechts de optie om Onedrive, sharepoint of dropbox toe te voegen als account.
Die zag ik op de Frontpage staan en bedacht dus dat de eerdere post daarover ging

Gadgets FTW!
En 'n soort pie-control. Sinds Lollipop kan ik geen gebruik meer maken van Xposed en dat is echt iets dat ik misdafmay schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 14:24:
De nieuwste Chrome Beta versie heeft eindelijk een 'pull to refresh' optie gekregen...op veler verzoek

Voor mijn afstudeeronderzoek ben ik aan het onderzoeken welke apps er mogelijk een bijdrage kunnen leveren aan het zelfstandig functioneren van cliënten met een lichamelijke of verstandelijke beperking.
Bij voorkeur apps die gratis zijn, aangezien veel cliënten het niet zo breed hebben.
Zelf heb ik Ongehinderd en pictoplanner al gevonden.
Alvast bedankt!
[ Voor 7% gewijzigd door Jelmar1990 op 29-01-2015 19:13 ]
Misschien is dit iets: http://drippler.com/drip/...-apps-people-disabilitiesJelmar1990 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 19:12:
Hallo allemaal,
Voor mijn afstudeeronderzoek ben ik aan het onderzoeken welke apps er mogelijk een bijdrage kunnen leveren aan het zelfstandig functioneren van cliënten met een lichamelijke of verstandelijke beperking.
Bij voorkeur apps die gratis zijn, aangezien veel cliënten het niet zo breed hebben.
Zelf heb ik Ongehinderd en pictoplanner al gevonden.
Alvast bedankt!
Het grote gemis aan chrome is het gebrek aan scrollen met de volumeknoppendafmay schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 14:24:
De nieuwste Chrome Beta versie heeft eindelijk een 'pull to refresh' optie gekregen...op veler verzoek
Verwijderd
Momenteel tot dit lijstje gekomen:
NS en 9292
Nokia Here (offline maps)
Google Translate (offline vertalen)
Woordenboeken
XE Currency in het geval je naar een niet-euro land gaat.Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:59:
Iemand nog goede must have apps in het kader van reizen, onderweg of andere nuttige tools?
NS en 9292
Woordenboeken
WeatherPro of een andere weer app om het locale weer & voorspelling te bekijken.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Hieronder de apps die ik onderweg en op reis gebruik die je nog niet genoemd had, misschien dat je er wat aan hebt.Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:59:
Iemand nog goede must have apps in het kader van reizen, onderweg of andere nuttige tools?
NS en 9292
Woordenboeken
- Sneltrein vind ik een prettige vervanger voor de NS app.
- Oanda voor wisselkoersen.
- Flitsmeister om boetes te voorkomen.
- Booking.com voor het boeken van accomodaties.
- Tripadvisor voor reviews van accomodaties.
- [url="'https://play.google.com/store/apps/details?id=com.oneshoe.yellowbrick"]Yellowbrick[/url] voor parkeren.
- Waze voor een routeplanner die rekening houdt met de actuele situatie op de weg.
[ Voor 3% gewijzigd door wmn79 op 02-02-2015 17:17 ]
Verwijderd
Bedankt voor je tip.maarud schreef op maandag 02 februari 2015 @ 16:02:
OV info beta voor de actuele buslocatie/tijden?
Bedankt dat lijken me twee nuttige appsrockhopper schreef op maandag 02 februari 2015 @ 16:24:
[...]
XE Currency in het geval je naar een niet-euro land gaat.
WeatherPro of een andere weer app om het locale weer & voorspelling te bekijken.
Bedankt dat is een flinke lijst ik ga die eens doornemenwmn79 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 17:15:
[...]
Hieronder de apps die ik onderweg en op reis gebruik die je nog niet genoemd had, misschien dat je er wat aan hebt.
- [url="'https://play.google.com/store/apps/details?id=com.oneshoe.yellowbrick"]Yellowbrick[/url] voor parkeren.
- Waze voor een routeplanner die rekening houdt met de actuele situatie op de weg.
Afhankelijk van je parkeergedrag is Yellowbrick vaak niet de goedkoopste.wmn79 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 17:15:
[...]
Hieronder de apps die ik onderweg en op reis gebruik die je nog niet genoemd had, misschien dat je er wat aan hebt.
Evalueer qua tarieven hem maar met ANWB, park-line maar vooral ParkMobile.
Maar nogmaals, ligt aan je parkeerbehoefte.
[ Voor 8% gewijzigd door avotar op 03-02-2015 06:46 ]
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
parkeren met ANWB = parkeren met Yellowbrick.avotar schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 06:40:
[...]
Afhankelijk van je parkeergedrag is Yellowbrick vaak niet de goedkoopste.
Evalueer qua tarieven hem maar met ANWB, park-line maar vooral ParkMobile.
Maar nogmaals, ligt aan je parkeerbehoefte.
Bij de ANWB hoef je als lid echter geen aansluitkosten (€ 10,-) te betalen
Je kunt met parkeren via ANWB gewoon de app van Yellowbrick gebruiken
You can't be late until you show up
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Verwijderd
OsMandVerwijderd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:59:
NS en 9292
Woordenboeken
heeel veel opties EN je kunt er offline mee navigeren !
YellowBrick
Zonder abonnement €0,34 p/t
Met abonnement €0,75 p/w
ParkMobile
Zonder abonnement €0,25 p/t
Met Abonnement €2,00 p/m
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Ehm, whatsapp heeft geen chatheads toch?Karish schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:03:
Alleen chatheads voor whatsapp prive gesprekken, waarom geen chatheads voor groepsgesprekken .::(... Is dit een bug of moet dit ingesteld worden ergens ??
Voor het ov: https://www.droidapp.nl/a...-in-het-openbaar-vervoer/Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:59:
NS en 9292
Woordenboeken
Verder Flitsmeister en misschien Fuelio?
edit:
Helemaal vergeten en echt absoluut onmisbaar; DirectLease Tankservice! Super-app!
[ Voor 7% gewijzigd door Steeffoon op 04-02-2015 11:05 ]
Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl
http://www.clever-tanken.de/
De FlitsNav app is ook handig
http://www.flitsservice.nl/mobiel/flitsnav/flitsnav.php
Nee idd mijn fout ik bedoelde heads-up (http://androidworld.nl/apps/whatsapp-heads-notificaties/ )Mizgala28 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 22:32:
[...]
Ehm, whatsapp heeft geen chatheads toch?
Maar ja mijn vraagt blijft waarom geen heads up voor groepsgesprekken
Zonde, had mij al verheugd.Karish schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 11:38:
[...]
Nee idd mijn fout ik bedoelde heads-up (http://androidworld.nl/apps/whatsapp-heads-notificaties/ )
Dat had ik wel gewoon (toen ik nog Lollipop draaide). Ik denk dat er ergens een instelling niet goed staat.Karish schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 11:38:
[...]
Nee idd mijn fout ik bedoelde heads-up (http://androidworld.nl/apps/whatsapp-heads-notificaties/ )
Is voor tablets.MrSenne schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 20:55:
Ik probeer Microsoft Office op m'n OnePlus One te installeren maar volgens de Play Store is mijn apparaat incompatibel. Eerst dacht ik dat dit kwam omdat ik een custom DPI had maar na deze terug te veranderen naar stock bleef hij incompatibel. Weet iemand waar dat aan kan liggen?..
Op mijn Nexus 4 krijg ik het gewoon zonder problemen geïnstalleerd, en dat is geen tablet afaik...
Dan heb je nog mazzel want hier is het op LG G3, SGS4, Nexus 7 én Galaxy Tab no go. Verschillende Android versies, custom en stock dpi's, maakt allemaal niet uit. Heb hem gesideload en toch meteen verwijderd want crap.MrSenne schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 01:03:
[...]
Op mijn Nexus 4 krijg ik het gewoon zonder problemen geïnstalleerd, en dat is geen tablet afaik...
Nochtans op mijn moto G 4G draait het als een zonnetje, op mijn Galaxy Note 2014 is het volgens Google niet compatibel.
Het zal vergezocht zijn maar ik heb al enkele dagen rond gezocht naar een android app dat als wireless mic-to-speaker kan functioneren. Ik heb enkele out-of-date apps gevonden die ook letterlijk mic-to-speaker titels dragen. Deze worden niet meer ondersteund en mijn hoop is ook redelijk laag dat er iets bestaat.
Ik heb op dit moment namelijk een droidmote server op mijn tablet en droidmote client op mijn smartphone. De tablet is aangesloten op een sound systeem waarop ik muziek aan en uit kan zetten door mijn mobiel te gebruiken (play, pauze, next etc). Ik hoopte op een app op mijn tablet of smartphone en een bluetooth/wireless microfoon dat ik ook spraak door de luidsprekers kan krijgen.
Draait hier op alle apparaten ook prima, alleen niet via de Play Store. Waarom, geen ideeXIII schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 13:54:
Nochtans op mijn moto G 4G draait het als een zonnetje, op mijn Galaxy Note 2014 is het volgens Google niet compatibel.
Hopen dat er snel een publieke beta test komt Xposed style framework for Lollipop in beta testingEric_Cantona schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 15:34:
[...]
En 'n soort pie-control. Sinds Lollipop kan ik geen gebruik meer maken van Xposed en dat is echt iets dat ik mis
Er staat nergens dat dit framework compatible is met Xposed. Het kan dus goed zo zijn dat de Xposed modules herschreven moeten worden.Barfman schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 21:16:
[...]
Hopen dat er snel een publieke beta test komt Xposed style framework for Lollipop in beta testing
[ Voor 28% gewijzigd door Lizard op 07-02-2015 21:41 ]
Edit
S4 gpe rom, dus.
[ Voor 10% gewijzigd door AllSeeyinEye op 07-02-2015 23:52 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Via Microsoft zelf kost dat 7 euro per maand (voor 1 pc en 1 tablet), maar wat zoeken op Ebay levert een jaarabonnement voor nog geen 30 euro op...
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan
Als ik de play store updates delete en terugzet naar de fabrieksversie dan doet hij het wel maar binnen een minuut zet hij de nieuwe versie er weer terug op en krijg ik weer dezelfde error.
Ik heb er nog dik 500 over
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Dat is normaal. Vanaf rond de 200MB vrije ruimte krijg je die foutmelding, had dat op de SGS2 ook vaak. Voor je gevoel heel raar en onzinnig, maar helaas "normaal" dus.Goron schreef op maandag 09 februari 2015 @ 12:58:
Ik krijg nu steeds 'fout: onvoldoende ruimte op apparaat' als ik een app wil installeren via de play store. Zelfs als ik een app van enkele kilobytes wil installeren, maar ik heb gewoon nog iets van 200mb op de internal storage vrij.
Als ik de play store updates delete en terugzet naar de fabrieksversie dan doet hij het wel maar binnen een minuut zet hij de nieuwe versie er weer terug op en krijg ik weer dezelfde error.
Oh handigBrad Pitt schreef op maandag 09 februari 2015 @ 22:33:
[...]
Dat is normaal. Vanaf rond de 200MB vrije ruimte krijg je die foutmelding, had dat op de SGS2 ook vaak. Voor je gevoel heel raar en onzinnig, maar helaas "normaal" dus.

Valt wel mee, maar ik had hearthstone geinstalleerd en die pakte meteen bijna 1 gig. Nu maar weer gedelete en de store werkt weer. Wel gaar, want ik had eerder al wat 10 Mb appjes gedeinstalled en toen bleef hij wel de error geven. Maar ja er is blijkbaar een bepaalde minimum threshold ofzo waarna de store gaat zeiken.TRaSH schreef op maandag 09 februari 2015 @ 13:55:
Dan heb je er een hoop meuk opstaan.
Ik heb er nog dik 500 over
De download, en daarna de installatie.
Maar dan nog je zou genoeg ruimte moeten hebben.
Even Ccleaner laten draaien, dat doet echt wonderen. Ik haal zelf gerust zo'n 2 GB per 1,5 week weg:o aan cache, en nutteloze dingenGoron schreef op maandag 09 februari 2015 @ 12:58:
Ik krijg nu steeds 'fout: onvoldoende ruimte op apparaat' als ik een app wil installeren via de play store. Zelfs als ik een app van enkele kilobytes wil installeren, maar ik heb gewoon nog iets van 200mb op de internal storage vrij.
Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl
Verwijderd
Amazon, biedt er weer 37 gratis aan:
Er zitten zeker een paar fijne tussen,
- 80 Days
- Back to Bed
- Bag It!
- Battery HD Pro
- Buy Me a Pie! Grocery List
- Caveman Feast Recipes
- Cut the Rope: Experiments
- Delicious – Emily’s True Love
- DoggCatcher Podcast
- Doodle Jump
- Food Subsitutes
- Glow Hockey 2 Pro
- Guitar Pro
- Hidden Object
- Listure
- Longman Dictionary of Contemporary English
- MeteoEarth
- Monsters Ate My Condo
- mSecure
- OfficeSuite Professional 8
- Pocket Yoga
- Relax Melodies Premium Ambiance Meditation
- Runtastic Pro
- Scientific Financial Calculator
- Shazam Encore
- Simple Camera
- Ski Safari: Adventure
- Sleep as Android
- Smart RAM Booster
- SmoothSync Cloud Calendar
- Sorcery! 2
- Speed Reading
- Stellarium Mobile Sky
- Sworkit Pro
- Travel Interpreter
- Trivia Crack
- Tunable
die dus normaal betaald zijn.
Verwijderd
Is er niet een alternatief voor ervoor??
Ik leende vorige week even mijn telefoon uit omdat een kennis even wat wou checken op chrome en nu als ik ergens een formulier voor email wil invullen staat al die emails die hij even invulde elders, ook erbij.
Sometimes you need to plan for coincidence
Chrome > instellingen > Formulieren autom. Aanvullen > daar de info die als automatisch invullen staat weghalen.Mizgala28 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 14:42:
Weet iemand hoe je automatisch invullen van bepaalde woorden die in verleden zijn ingevuld kunt wissen?
Ik leende vorige week even mijn telefoon uit omdat een kennis even wat wou checken op chrome en nu als ik ergens een formulier voor email wil invullen staat al die emails die hij even invulde elders, ook erbij.
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.
Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.
Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.