Sorry, voor het offtopic gaan (maar het moest ffOp dinsdag 10 juli 2001 19:31 schreef [Mike] het volgende:
[..]
Ikke bang zijn
BTW. 899 posts
YEAH! 900e post
Verwijderd
Sorry, voor het offtopic gaan (maar het moest ffOp dinsdag 10 juli 2001 19:31 schreef [Mike] het volgende:
[..]
Ikke bang zijn
BTW. 899 posts
Verwijderd
Verwijderd
SorryOp dinsdag 10 juli 2001 20:22 schreef mafiasven het volgende:
mike and freeman geen onzin hier houd het plzz beetje serieus, anders moet je naar de huiskamer gaan![]()
Verwijderd
bijgeleverde muntje, schroefje aan de achterkant horizontaal zetten en dan een beetje trekkenOp dinsdag 10 juli 2001 21:02 schreef Fault het volgende:
Ik heb ook net mijn tel binnenAlleen ik krijg dit apparaat met geen mogelijkheid open, of kan je echt behoorlijk wat kracht zetten op dat frontje? (schroevendraaier?)
Verwijderd
hoelaat kwamen ze bij jou die tel dan wel niet brengen ??Op dinsdag 10 juli 2001 21:11 schreef Fault het volgende:
heheej, zucht, was al met een schroevendraaier bezig
Allemaal buksen in dat hoesje, naja, ik heb dat ding nu iig open, dankjewel
Verwijderd
wheheOp dinsdag 10 juli 2001 21:11 schreef Fault het volgende:
heheej, zucht, was al met een schroevendraaier bezig
Allemaal buksen in dat hoesje, naja, ik heb dat ding nu iig open, dankjewel
Verwijderd
Verwijderd
Je bent een nul vergeten geloof ik toch... 50 piekOp woensdag 11 juli 2001 00:55 schreef ugamer het volgende:
...
ik ga even die 5 piek opbellen en dan unlocken
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Verwijderd
Eeeuuhh ik begrijp je niet helemaal...Op dinsdag 10 juli 2001 21:37 schreef mafiasven het volgende:
vind t best dom van de postbank dat ze die dingen apart sturen.. als dan moeten ze wel ervoor zorgen dat je de m-code eerst hebt en dan pas de telefoon dit schiet toch niet op
Verwijderd
ik heb ff wat op de postbanksite opgezocht en ik denk eerlijk gezegt dat dit ook in je handleiding staat.Op woensdag 11 juli 2001 09:45 schreef MrFreeman het volgende:
Ik vraag me af hoe ik em moet activeren/opwaarderen asl ik maar 50cent beltegoed erop heb... dat kan je zien als je naar je telboek gaat en dan op betegd "belt"... dan staat er bij mij 50cent beltegoed (dat zit er dan op me phone) maar ik moet em tog actveren en opwaarderen en dat gebeurd tog met een soort sms... dan heb ik dus tekort en kan ik niet opwaarderen...
Kijk eens in m'n sig...Op woensdag 11 juli 2001 09:56 schreef MasterM het volgende:
..
En kan iemand mij ook unlock software mailen???bvd.
greetz
MasterM
Verwijderd
sorry had eerst moeten kijken... bedankt!Op woensdag 11 juli 2001 10:37 schreef Whoppa het volgende:
[..]
ik heb ff wat op de postbanksite opgezocht en ik denk eerlijk gezegt dat dit ook in je handleiding staat.
[knip]
U kunt altijd en overal gratis uw beltegoed opwaarderen. Het minimale bedrag dat u per dag kunt opwaarderen, is f 25.-. Het maximale bedrag is f 1500,- (f 100, - als u zich niet heeft aangemeld voor m-bankieren). Opwaarderen gaat via uw Girorekening.
[knip]
Alsje
Verwijderd
neej ik doel er meer op dat sommige de telefoon nu al hebben terwijl ze de m-code nog niet hebben dus kunnen ze niks met de telefoonOp woensdag 11 juli 2001 09:56 schreef MasterM het volgende:
[..]
Eeeuuhh ik begrijp je niet helemaal...![]()
bedoel je dat je het dom vindt dat ze de telefoons appart op sturen (dus niet in 1 keer per adres)
of dat ze die code en de telefoon niet samen sturen...
Ik denk het laatste, en in dat geval:
Als ze die code en de telefoon samen zouden opsturen... dan heb die code geen nut meer... (dan kon je dat systeempie met de code net zo goed weglaten). En die code is om ervoor te zorgen dat alleen die gene voor wie het bestemd is ook echt door hem te laten gebruiken (al zal dit niet ofcourse niet werken, maar dat terzijde).
Ik denk dat dit het is...
en die gast waar z'n tele niet werkte... heb je de baterij er wel in gedowt??? check anders of ie er wel goed in zit ofzo...
En kan iemand mij ook unlock software mailen???bvd.
greetz
MasterM
Verwijderd
Ja, is ook mijn plan!Op dinsdag 10 juli 2001 14:35 schreef mafiasven het volgende:
Nou ik ben dus van plan het beltegoed op te gaan wappen, bellen en sms'en. En dan unlocken en dan gooi ik er een telfort abbo in !![]()
wat gaan jullie doen ??
Verwijderd
weer 1tjeOp woensdag 11 juli 2001 13:08 schreef solitari het volgende:
[..]
Ja, is ook mijn plan!
Wie gaat er nou met 1500 piek beltegoed rondlopenOp woensdag 11 juli 2001 10:37 schreef Whoppa het volgende:
U kunt altijd en overal gratis uw beltegoed opwaarderen. Het minimale bedrag dat u per dag kunt opwaarderen, is f 25.-. Het maximale bedrag is f 1500,- (f 100, - als u zich niet heeft aangemeld voor m-bankieren). Opwaarderen gaat via uw Girorekening.
Verwijderd
hmmz dan kun je toch beter abbo nemen dan 1500 gulden op die kaart hebben staanOp woensdag 11 juli 2001 14:06 schreef T het volgende:
[..]
Wie gaat er nou met 1500 piek beltegoed rondlopen
Ik heb ook al een Libertel prepaid,Op woensdag 11 juli 2001 13:12 schreef mafiasven het volgende:
[..]
weer 1tjemaar mensen er is nog te weinig gereageerd dus vertel wat ga jij met je phone doen
Verwijderd
kun jij mij vertellen welke file nou die unlock file is voor die telfort m35i?Op woensdag 11 juli 2001 14:09 schreef mafiasven het volgende:
[..]
hmmz dan kun je toch beter abbo nemen dan 1500 gulden op die kaart hebben staan
Verwijderd
tis gewoon die foon van het plaatje....Op woensdag 11 juli 2001 15:04 schreef AtHomer het volgende:
Kan iemand in dit topic misschien een plaatje van de al ontvangen phone posten? (Hier mag ook wel).
Verwijderd
lees de readme txt staat genoeg in d8 ikOp woensdag 11 juli 2001 14:44 schreef ugamer het volgende:
[..]
kun jij mij vertellen welke file nou die unlock file is voor die telfort m35i?
Verwijderd
in de readme staat het voor de libertel m35 maar dit is van telfortOp woensdag 11 juli 2001 15:15 schreef mafiasven het volgende:
[..]
lees de readme txt staat genoeg in d8 ikheb zelf nog niet gekeken
Verwijderd
ja als het goed is maakt t niet uit.. maar ik bespreek dit liever ff buiten dit topic dit ivm een slotje omdat we over het unlocken praten wat niet is toegestaanOp woensdag 11 juli 2001 15:41 schreef ugamer het volgende:
[..]
in de readme staat het voor de libertel m35 maar dit is van telfort
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
hahaOp woensdag 11 juli 2001 16:49 schreef MrFreeman het volgende:
hehe... komt ie nu mee... veel zji9n op vakantie komen ze thuis: "eerst ff me phone unlocken" huh hij werkt niet meerdat lijkt me kewl
![]()
![]()
Verwijderd
Goed dat je het ff zegt. Mijn site is ook weer helemaal up-to-dateOp woensdag 11 juli 2001 16:15 schreef mafiasven het volgende:
de siemens m35i van de postbank heeft dus versie 18 en om daar de lock ervan af te halen heb je andere software nodig in mijn sig staat een linkje waar je hem kunt krijgen dus pas op voordat je de oude gebruikt !!
Verwijderd
jeps word t dan toch dinsdag donderdag zaterdag ofzoOp woensdag 11 juli 2001 21:35 schreef AtHomer het volgende:
[..]
Goed dat je het ff zegt. Mijn site is ook weer helemaal up-to-date.
Ik vroeg me af of er mensen zijn die vandaag de phone hebben ontvangen? Het lijkt wel of ze allemaal op dinsdag bezorgd zijn aan de reacties te zien hier.
Verwijderd
3 van de 4 of 5 zouden deze week komen.Op woensdag 11 juli 2001 21:35 schreef AtHomer het volgende:
[..]
Goed dat je het ff zegt. Mijn site is ook weer helemaal up-to-date.
Ik vroeg me af of er mensen zijn die vandaag de phone hebben ontvangen? Het lijkt wel of ze allemaal op dinsdag bezorgd zijn aan de reacties te zien hier.
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Verwijderd
hmm, de bel ging vandaag, ik uit het raam kijken, staat er een vent met witte doosies, ik denk shit de telefoons, storm naar de deur, balen waren de telefoons van mijn broer en mijn moederOp woensdag 11 juli 2001 21:35 schreef AtHomer het volgende:
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Verwijderd
wij ofcourz!!Op woensdag 11 juli 2001 22:58 schreef budi het volgende:
Hey, shit, ik zie dat 'we' ingehaald zijn door het MSN-plat topic
Wie haalt er het eerst de 1000?
Hey thanx....Op woensdag 11 juli 2001 11:06 schreef AtHomer het volgende:
[..]
Kijk eens in m'n sig...
Verwijderd
Verwijderd
25 gulden heb ik hem ergens gezienOp donderdag 12 juli 2001 00:03 schreef Kemo het volgende:
ik heb het vandaag dus gekregen.. alleen heb ik die m-code nog niet
hoeveel kost zoŽn datakabel?
i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20
Dat vraag ik me ook al af. Volgens mij zijn deze kabels ook gelijk aan elkaar:Op donderdag 12 juli 2001 08:34 schreef Muyz het volgende:
Is de kabel voor de C35i dezelfde als die voor de M35i?
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
Verwijderd
Voor de allerlaatste keer : die kabel past op ALLE (JA, alle!) Siemensen 25/35.Op donderdag 12 juli 2001 08:45 schreef AtHomer het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook al af. Volgens mij zijn deze kabels ook gelijk aan elkaar:
RS-Siemens C25/S25
RS-Siemens C35i
Ik heb een kabel die geschikt is voor o.a. C25, S25 en de hele 35 serie. Dat stekkertje van die 2 kabels zou dus al gelijk moeten zijn. Die winkel brengt het wel erg verwarrend...
Ja OK, dacht ik al aangezien ik hem zelf daar ook vandaan heb. Dan was die site dus gewoon super onduidelijk. Het zelfde kabeltje aanbieden onder 2 verschillende namen... Da's niet slim!Op donderdag 12 juli 2001 10:50 schreef solitari het volgende:
[..]
Voor de allerlaatste keer : die kabel past op ALLE (JA, alle!) Siemensen 25/35.
Kabel te koop, zonder verzendkosten, bij www.salesplaza.nl
Verwijderd
2 weken geledenOp donderdag 12 juli 2001 11:05 schreef Spokkie het volgende:
Ik krijg in week 31 als het goed is 4 van de telefoons, maar een vriend van mij zou ze 2 weken geleden krijgen en heeft nog niks gehad
.
Verwijderd
Verwijderd
sommige hebben een telefoontje van de postbank gehad over de levering anderen een briefOp donderdag 12 juli 2001 11:55 schreef maarten- het volgende:
Ik lees hier nu al meermaals dat er zijn die post ontvangen over het geleverd gaan worden.
Ik heb mbt de telefoons GEEN post ontvangen.
Alleen een paar telefoontjes een paar weken geleden.
Maw ik begrijp dat van die post niet zo erg.
Verwijderd
Select vracht.Op donderdag 12 juli 2001 13:15 schreef DrDee het volgende:
Geen zin om 958 berichten door te spitten
Welke firma brengt nu de telefoons rond ???
Select vracht of TNT ??
Verwijderd
Unlocken is het verwijderen van je simlock die op je telefoon zit waardoor je alle simkaarten van elke provider in je gsm kan stoppen.Op donderdag 12 juli 2001 13:10 schreef AtHomer het volgende:
Hoe zit dat nou eigenlijk met dat unlockenEr was gezegd dat er na het unlocken niet meer mobiel gebankierd kon worden geloof ik.
Dan kom ik uiteindelijk op de vraag: Wat is unlocken eigenlijk? Wordt er de software op de phone vervangen of wordt de aanwezige software aangepast?
Mocht het zo zijn dat deze vraag hier niet mag dan hoor ik het graag. Eventueel zou de discussie dan hier kunnen worden voortgezet.
Verwijderd
blaat *Op donderdag 12 juli 2001 14:19 schreef WaarAndersRaarEnZijn het volgende:
zonder dat ik jullie onderbreek, maar zullen jullie niet eens een nieuw topic openen?
Deze is zooooooooooooooooo lang!
Verwijderd
we willen het graag zinvol houden hier als je het niet erg vindOp donderdag 12 juli 2001 14:22 schreef WaarAndersRaarEnZijn het volgende:
ik help wel ff mee
Dus er wordt in feite een "stukje" van de software vervangen?Op donderdag 12 juli 2001 13:54 schreef mafiasven het volgende:
[..]
...
als het goed is kun je na het unlocken niet meer gebruik maken van mobiel bankieren dit omdat er een speciale wap versie op de phone geinstalleerd is die word verwijderd als je de simlock eraf haalt.
Verwijderd
jeps er word een nieuwe versie 18 geinstalleerd met normale functies.. dus kan het zijn dat de wap versie vernieuwd word waardoor mobiel bankieren onmogelijk isOp donderdag 12 juli 2001 14:25 schreef AtHomer het volgende:
[..]
Dus er wordt in feite een "stukje" van de software vervangen?
OK, ik hou het nuttig.Op donderdag 12 juli 2001 14:24 schreef mafiasven het volgende:
[..]
we willen het graag zinvol houden hier als je het niet erg vind
Ze zijn nog steeds niet bij mij geweest trouwens.. ben benieuwd als ze hier zaterdag nog niet geweest zijn dan ga ik eens flink klagen bij de postbank wat voor lame zooi het daar wel niet is..
Verwijderd
Op donderdag 12 juli 2001 14:38 schreef WaarAndersRaarEnZijn het volgende:
[..]
OK, ik hou het nuttig.
Mijn opa(zelfs hij!) ging naar de postbank voor die m35i(s35i is veel beter, heb ik zelf), was al uitverkocht. Dat was 4 weken geleden. Nou een week geleden ging mijn neef voor hetzelfde, ze hadden er zat zeiden ze. Dus heeft mijn halve famillie er 1!
Life is mobile
Verwijderd
Gefeliciteerd! Ik krijg hem eind augustus. Wel de eerste dag al besteldOp donderdag 12 juli 2001 14:37 schreef Kenny007 het volgende:
IK HEB 'M BINNUUUUUHHHHH !!!!!
als 1 van de eerste denk ik
Verwijderd
In die brief staat o.a. dat ze die brief sturen omdat ze je telefonisch niet konden bereiken. Vandaar dat de mensen die al gebeld zijn geen brief krijgen denk ik.Op donderdag 12 juli 2001 11:55 schreef maarten- het volgende:
Ik heb mbt de telefoons GEEN post ontvangen.
Alleen een paar telefoontjes een paar weken geleden.
Maw ik begrijp dat van die post niet zo erg.
Verwijderd
khad hem zaterdag voor aanvang van de actie besteld en nog niks gekregen maar zou m dus deze week krijgen dus we w88 af.. wat wel raar is dat ze zeiden dat ze me gebeld hadden de nummermelder echter gaf niks aan..Op donderdag 12 juli 2001 14:47 schreef Yiu het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ik krijg hem eind augustus. Wel de eerste dag al besteld. Wanneer had jij hem dan aangevraagd?
Verwijderd
hoelaat kwamen ze bij jullie die telefoons brengen??Op donderdag 12 juli 2001 14:58 schreef MrFreeman het volgende:
ik heb em... en me zussie ook alleen [mike] nog niet! hehe!!!
Verwijderd
Rond een uurtje of 12, van selectvracht geloof ik...hoelaat kwamen ze bij jullie die telefoons brengen??
Verwijderd
hun werkwijze is idd heel errug vreemd.. maar we w88 eerst lekker af daarna gaan we de postbank afkraken vanwege hun werkwijzeOp donderdag 12 juli 2001 16:48 schreef wfvn het volgende:
Ik snap het dus niet helemaal hoe die gasten bij de Postbank te werk gaan.....
Verwijderd
Activeringscode ?!?!Op donderdag 12 juli 2001 16:30 schreef vinkie het volgende:
jah ik heb hem nu ook
maar een activerings-code zal ook wel handig zijn![]()
![]()
Verwijderd
je m code om de telefoon te activeren anders ben je dalijk 300 gulden armer lijkt me niet de bedoeling ofwel ??Op donderdag 12 juli 2001 18:10 schreef Kenny007 het volgende:
[..]
Activeringscode ?!?!
Euhm ik deed me simkaart erin...zette em aan en kon gelijk bellen
jah preciesOp donderdag 12 juli 2001 18:12 schreef mafiasven het volgende:
[..]
je m code om de telefoon te activeren anders ben je dalijk 300 gulden armer lijkt me niet de bedoeling ofwel ??
Verwijderd
juist ik vraag me af wanneer ze met die brief komen morgen is het al vrijdagOp donderdag 12 juli 2001 18:26 schreef vinkie het volgende:
[..]
jah precies
maar om die m-code samen te kunnen stellen moet je wel eerst je activerings code in tikken.
Nou snap ik hoe ze dat financieren, al die telefoons. Gewoon geen M-code toesturen en lekker veel keer F 300,-- incasserenOp donderdag 12 juli 2001 18:40 schreef mafiasven het volgende:
[..]
juist ik vraag me af wanneer ze met die brief komen morgen is het al vrijdag
Verwijderd
ik doe met je meeOp donderdag 12 juli 2001 18:57 schreef AtHomer het volgende:
[..]
Nou snap ik hoe ze dat financieren, al die telefoons. Gewoon geen M-code toesturen en lekker veel keer F 300,-- incasseren.
Zo'n actie ga ik ook houden!
Don't end up like al lousy Member Server !
Verwijderd
kan zijn dat ik een hele domme vraag stel hor, maar hoe kan je nou bellen zonder beltegoed??? en dan nog iets, je moet je telefoon binnen 8 weken na ontvangst activeren en anders wordt er 300 piek van je rekening afgeschreven. Als de postbank de M-code niet zou sturen dan kan jij je telefoon niet activeren en is de postbank dus in gebreke gebleven!Op donderdag 12 juli 2001 19:01 schreef mafiasven het volgende:
[..]
ik doe met je meemaar het verraderlijke ervan nu is dat gewoon veel mensen al met hun telefoon gaan bellen en zow dat activeren vergeten enz waardoor de postbank veel knaken verdiend
Verwijderd
bewijs jij maar dat je de brief niet gehad hebtOp donderdag 12 juli 2001 19:26 schreef Whoppa het volgende:
[..]
kan zijn dat ik een hele domme vraag stel hor, maar hoe kan je nou bellen zonder beltegoed??? en dan nog iets, je moet je telefoon binnen 8 weken na ontvangst activeren en anders wordt er 300 piek van je rekening afgeschreven. Als de postbank de M-code niet zou sturen dan kan jij je telefoon niet activeren en is de postbank dus in gebreke gebleven!
Verwijderd
ze kunnen m nog niet geunlocked hebben omdat je dan 300 piek armer bent, pas unlocken als je je telefoon geactiveerd hebtOp donderdag 12 juli 2001 19:26 schreef jomme het volgende:
ik heb hem in de house
alhoewel met selekt vracht zaterdag ochtend als leveringsdatunm was afgesproken
de brief met m-code heb ik nog niet mogen ontvangen
zou het niet zo zijn dat selektvracht de postbank op de hoogte stelt van aflevering zodat zij de brief versturen ?
iemand hem al geunlocked ? succesvol ?
Verwijderd
50 cent, wow daar kan je wel 1 minuut mee bellenOp donderdag 12 juli 2001 19:29 schreef mafiasven het volgende:
[..]
bewijs jij maar dat je de brief niet gehad hebtmaar er zit iets van 50 cent beltegoed bij d8 ik kun je dus zeker voor bellen
Verwijderd
Ik heb net bij mijn broer gekeken want die heeft hem wel al gehadOp donderdag 12 juli 2001 19:29 schreef mafiasven het volgende:
[..]
bewijs jij maar dat je de brief niet gehad hebtmaar er zit iets van 50 cent beltegoed bij d8 ik kun je dus zeker voor bellen
Verwijderd
whahaha 1 gulden wat een bedrag.. mammie ik zit hier en hier... wat zeg je ik hoor je niet.. ik zit...,. PIEP uw beltegoed is 0 gulden en 0 centOp donderdag 12 juli 2001 19:41 schreef Whoppa het volgende:
[..]
Ik heb net bij mijn broer gekeken want die heeft hem wel al gehaden daar stond 1 gulden beltegoed op, toch weer aardig van de postbank
Verwijderd
Verwijderd
heb je hem net gehad?? ze bezorgen dus ook nma 6'en?Op donderdag 12 juli 2001 19:45 schreef DiabloRules het volgende:
De eerste van de 4 telefoons is binnen, kreeg gisteren gelijk met mijn moeder brief binnen dat de telefoon deze week afgeleverd zou worden, kom ik na mijn werk thuis, heeft mijn moeder haar telefoon ontvangen en ik nog niets. Waarschijnlijk komt hij dan morgen. Moet dan toch nog een paar dagen op de activeringscode wachten.
Verwijderd
er staat ook nergens dat ze niet na zessen bezorgenOp donderdag 12 juli 2001 19:46 schreef mafiasven het volgende:
[..]
heb je hem net gehad?? ze bezorgen dus ook nma 6'en?
en ik denk dat ze de activeringscode op zaterdag sturen.. dus dat je hem zaterdag in de bus hebt net zoals met de brief dat je hem deze week krijgt die kwam ook op zaterdag
Verwijderd
neej okey maar bij die bedrijven weet je t maar nooit dus ik heb nog hoop voor vandaagOp donderdag 12 juli 2001 19:49 schreef Whoppa het volgende:
[..]
er staat ook nergens dat ze niet na zessen bezorgen
Verwijderd
Dus je krijgt 50 euro cent ipv 50 cent, wow was de postbank toch weer gulOp donderdag 12 juli 2001 19:41 schreef Whoppa het volgende:
[..]
Ik heb net bij mijn broer gekeken want die heeft hem wel al gehaden daar stond 1 gulden beltegoed op, toch weer aardig van de postbank
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq