Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
Verwijderd
i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20
Ik krijg em ook in de aankomende weekIk ontvang de Siemens als het goed is ook aankomende week maar heb ook nog geen m-code ontvangen
Nu een datakabel voor 25 piek en een hoesje voor 4,50.
Allebei voor de M35I uiteraard.
Kabeltje reeds gehaald 35 piek op de markt, dus laat maar komen hoor.
The difference between men and boys is the size of their toys
TuurlijkOp zaterdag 07 juli 2001 09:17 schreef jeroene het volgende:
[..]
Ehm, ik neem aan dat je wel hebt gecontroleerd of je hem hebt verkocht aan mensen die een girorekening hebben (van voor 1 april 2001)?
Verwijderd
ach ja we weten allemaal wel dat telfort het aantal gebruikers dat ze verw88 niet houd, ongeveer 1/5 van de mensen unlockt de telefoon denk ik welOp zaterdag 07 juli 2001 19:55 schreef Bobbert het volgende:
[..]
Tuurlijkooit wel eens gehoort van unlocken? Maargoed daar ga ik het niet over hebben want das illigaal
1/5 maar.. hmm persoonlijk denk ik wel meer maargoed, morgen op vakantie en dan na de vakantie: TELEFOONS.... hehehe eindelijkOp zaterdag 07 juli 2001 23:08 schreef mafiasven het volgende:
[..]
ach ja we weten allemaal wel dat telfort het aantal gebruikers dat ze verw88 niet houd, ongeveer 1/5 van de mensen unlockt de telefoon denk ik wel
Verwijderd
ja ik denk ook wel meer maar 1/5 zeker.. maar er zijn ook redelijk wat mensen die no verstand van telefoons hebben dus die laten hem lekker op telfort staanOp zaterdag 07 juli 2001 23:21 schreef Bobbert het volgende:
[..]
1/5 maar.. hmm persoonlijk denk ik wel meer maargoed, morgen op vakantie en dan na de vakantie: TELEFOONS.... hehehe eindelijk
Klopt en daar is het Telfort om te doen heOp zaterdag 07 juli 2001 23:28 schreef mafiasven het volgende:
[..]
ja ik denk ook wel meer maar 1/5 zeker.. maar er zijn ook redelijk wat mensen die no verstand van telefoons hebben dus die laten hem lekker op telfort staan
Verwijderd
gelukkig dat wij beter wetenOp zaterdag 07 juli 2001 23:33 schreef Bobbert het volgende:
[..]
Klopt en daar is het Telfort om te doen hezaten eerst op 1 miljoen user en krijgen er nu dan zeg maar 500.000 bij
Ik bel ff het tegoed wat er op komt te staan op en dan gooi ik hem aan de kant, Dual is wel vet ja, je hebt tegenwoordig ook tripel, nog vetterOp zaterdag 07 juli 2001 23:36 schreef mafiasven het volgende:
[..]
gelukkig dat wij beter wetenmaar zoals ik ook al eerder zei ik gebruik de telfort chip alleen nog maar om hotmail te checken meer niet koop nog andere simkaart binnenkort misschien dualsimkaart erin proppen ofzo
Verwijderd
tripple dan betaal ik dalijk meer aan simkaarten dan die telefoon me gekost heeftOp zaterdag 07 juli 2001 23:37 schreef Bobbert het volgende:
[..]
Ik bel ff het tegoed wat er op komt te staan op en dan gooi ik hem aan de kant, Dual is wel vet ja, je hebt tegenwoordig ook tripel, nog vetter
hmm telfort is helemaal niet slecht, ik heb nu abbo van telfort en vrijwel overal bereik. Ik hoorde juist van Ben dat ze kei slecht zijn, tis maar net waar je woont denk ik, op de ene plek heeft Ben meer bereik en de andere Telfort, maar ik ben tevre over Telfort.Op zaterdag 07 juli 2001 23:40 schreef mafiasven het volgende:
[..]
tripple dan betaal ik dalijk meer aan simkaarten dan die telefoon me gekost heeft![]()
maar ik wil eigenlijk ook wel af van die simkaart omdat telfort dus echt slecht schijnt te zijn.. heb nopg ergens een ben simkaart liggen is dat een optie denk je ?
enne geld betalen voor simkaarten? Echt nie bestel gewoon zo'n gratis ding op bv. Gsmweb
geen idee...Op zondag 08 juli 2001 01:38 schreef mafiasven het volgende:
ik woon in eindhoven iemand enig idee over het bereik in Eindhoven ??
Verwijderd
dan w88 we wel af tot volgende weekOp zondag 08 juli 2001 10:10 schreef Bobbert het volgende:
[..]
geen idee...Hier in Zaltbommel / Den Bosch zeer goed ontvangst
Kende doen ja, wat heb je nu voor abbo? Je kunt hem natuurlijk ook verkopenOp zondag 08 juli 2001 11:33 schreef mafiasven het volgende:
[..]
dan w88 we wel af tot volgende weekals het echt bagger bereik is dan gewoon libertel simmetje kopen
Verwijderd
Zonet ging wel de deurbel maar was iemand anders... ik rende meteen naar benee...
(tips en progjes via icq
Verwijderd
Ik zit met de koptelefoon op, kan de deurbel niet horen..... ERG HE .....Op maandag 09 juli 2001 09:24 schreef MrFreeman het volgende:
phone moet elk moment kunnen komen... bijna half 10.... de spanning is om te snijjen!!!
Zonet ging wel de deurbel maar was iemand anders... ik rende meteen naar benee...
Verwijderd
De teller staat/stond hierbij op NUL
Verwijderd
ik post elk kwartier wel offie dr is of niet
Verwijderd
Volgens mij vervalt dan ALLE garantie. Waar dat op slaat weet ik niet, maar toch is het zoOp maandag 09 juli 2001 12:59 schreef maarten- het volgende:
Wie weet hoe het PRECIES zit met garantie, wanneer je je toestel unlockt?
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Dus ze vroegen jou naar een exacte datum en geen periodeOp maandag 09 juli 2001 15:09 schreef Chaser2600 het volgende:
Waarom wachten op je telefoontje ? De postbank heeft mij gebeld en naar een datum gevraagd wanneer ze dat ding konden afleveren.
Verwijderd
wat lul je nouOp maandag 09 juli 2001 13:25 schreef Slizer het volgende:
Ach jah, zoals ik het hier lees is veel mensen belooft dat de GSM in de week van 9 juli komen, ze zullen dus nogal een klusje hebben, dus rekenen er vooral niet op dat je de GSM vandaag al krijgt. I.i.g dat doe ik ook niet
Verwijderd
N.B.: dit geldt alleen voor de eerste klanten. Klanten die hun telefoon later ontvangen, zullen hun activeringscode vooraf krijgen toegestuurd. Uit veiligheidsoverwegingen zenden wij de code apart van het pakket toe."
Dit staat op de postbank site...
Verwijderd
"Wat gebeurt er met de telefoon als men probeert deze tijdens mijn vakantie te bezorgen?
Als u alle keren dat de telefoon bezorgd wordt, niet thuis bent, gaat de telefoon automatisch terug naar een van onze distributiecentra. Vervolgens zal de telefoon één à twee weken later opnieuw een aantal keren bij u worden aangeboden. Als u er dan wederom niet bent, kunt u bellen met het informatienummer 020-6805100. Er wordt dan nagegaan hoe u de telefoon, die in elk geval voor u wordt vastgehouden, alsnog in uw bezit kunt krijgen."
Verwijderd
Misschien doen ze wel op RekeningNr, dan is wel mooi want die begint met een 3!
Verwijderd
ja wie t weet laat een scheetOp maandag 09 juli 2001 22:37 schreef Slizer het volgende:
Misschien doen ze wel op Achternaam, dan is het niet zo mooi want die begint met een V
Misschien doen ze wel op RekeningNr, dan is wel mooi want die begint met een 3!
Verwijderd
Pcies, ze vroegen welke dag ze hem langs konden brengen. Tussen 16 July en 2 Augustus kon ik kiezen geloof ik.Op maandag 09 juli 2001 15:20 schreef AtHomer het volgende:
[..]
Dus ze vroegen jou naar een exacte datum en geen periode
Verwijderd
liever m-code dinsdag via de post en tel later via de vrachtwagenOp maandag 09 juli 2001 23:55 schreef Slizer het volgende:
Ik denk dat de M-Code gewoon tegelijk met je telefoon komt anders zou het wat vaag zijn, bijv. dinsdag de M-code en woensdag de telefoon.
Verwijderd
Dat is wel lekker handig, dan weet je precies wanneer je thuis moet zijn en hoef je er niet de hele week voor thuisblijven (als je dat van plan was danOp dinsdag 10 juli 2001 00:09 schreef Chaser2600 het volgende:
[..]
Pcies, ze vroegen welke dag ze hem langs konden brengen. Tussen 16 July en 2 Augustus kon ik kiezen geloof ik.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
is een andere telefoonboer goedkoper ?
Dit wordt mijn eerste GSM, dus ik moet nog veel leren
oja wat kan je verder nog met zo'n datakabel. telefoonnrs inprogrammeren ofzo ?
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Verwijderd
Ze BEGINNEN in de week van 9 juli.Op dinsdag 10 juli 2001 10:54 schreef MrFreeman het volgende:
ag dat valt best wel mee! ik hoorde dat ze vandaag pas zijn begonnen met bezorgen en niet gisteren al... dat was niet de afspraak postbank!![]()
Kan dus ook best zijn dat ze op VRIJDAG DE DERTIENDE beginnen
Verwijderd
Kun je je foon ook weer locken, voordat je hem ter reparatie brengt. Zijn daar ook weer progjes voor?Op maandag 09 juli 2001 14:42 schreef AtHomer het volgende:
[..]
Volgens mij vervalt dan ALLE garantie. Waar dat op slaat weet ik niet, maar toch is het zo.
Zo ja waar kan ik die vinden?
Verwijderd
waarom je simkaart unlocken omdat je thuis b.v. al een simkaart hebt liggen en je wilt geen telfort.. ik ga abbo nemen dus ik wil me telefoon unlocken. Telfort bereik is mayb wel heel errug brak.Op dinsdag 10 juli 2001 11:33 schreef freddifish het volgende:
ik lees hier vanalles over sim kaarten unlocken etc, waarom zou je dat doen ?
is een andere telefoonboer goedkoper ?
Dit wordt mijn eerste GSM, dus ik moet nog veel leren
oja wat kan je verder nog met zo'n datakabel. telefoonnrs inprogrammeren ofzo ?
wat kun je met de datakabel telefoon unlocken, logo's erin zette, adressen bijhoude, sms database, beltonen programmeren enz
je krijgt een witte doos met daarin nog een doos met de siemens gsm.
Er zit zelfs een brief bij dat zegt dat ik als een van de eersten mobiel kan bankieren (klopt dus) :-)
Verder is het een mooi toestelletje (zonder leeuw)
Mooi dat je hem al hebt.Op dinsdag 10 juli 2001 13:21 schreef Dwayne het volgende:
Ik heb em!
je krijgt een witte doos met daarin nog een doos met de siemens gsm.
Er zit zelfs een brief bij dat zegt dat ik als een van de eersten mobiel kan bankieren (klopt dus) :-)
Verder is het een mooi toestelletje (zonder leeuw)
Zou je ff willen doorgeven aan ons welke softwareversie er op zit en of een andere simkaart direct werkt?
Verwijderd
en wanneer heb je je ingeschreven en wat is de begin letter van je 8ernaam en wat is het eerste cijfer van je gironummer?
Verwijderd
Verwijderd
Je mag al lang blij zijn dat je thuis bent..ik zit te werken (naja, nu heel even nietOp dinsdag 10 juli 2001 14:20 schreef MrFreeman het volgende:
ik hoor wel de hele tijd zware auos voor de deur maar nog nix gehoord wat op een deurbel leek...![]()
Naja..shit happens
i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20
Verwijderd
ach ja iedereen krijgt m dus maak je niet drukOp dinsdag 10 juli 2001 14:28 schreef Muyz het volgende:
[..]
Je mag al lang blij zijn dat je thuis bent..ik zit te werken (naja, nu heel even niet) terwijl thuis mijn Siemens niet bezorgd kan worden
Naja..shit happens
Kheb wel een vraag aan de medetweakers, wil namelijk weleens peilen wat iedereen met de telefoon gaat doen?
Nou ik ben dus van plan het beltegoed op te gaan wappen, bellen en sms'en. En dan unlocken en dan gooi ik er een telfort abbo in !
wat gaan jullie doen ??
sjpelfaudt
Verwijderd
alleen die data kabel nog
Verwijderd
files ik neem aan dat je de desbetreffende unlocksoftware nodig had? heb m naar je hetnet adres gemaildOp dinsdag 10 juli 2001 14:40 schreef ugamer het volgende:
Ik wil hem ook unlocken.. oude sim kaartje erin
alleen die data kabel nogen die files natuurlijk.
Verwijderd
datakabels zijn ook niet goedkoop zeg
maarja ben ik wel van die simlock shit af
Verwijderd
hmmz 30 gulden ofzo ?Op dinsdag 10 juli 2001 14:46 schreef ugamer het volgende:
dat vind ik nou aardig, tof!
datakabels zijn ook niet goedkoop zeg
maarja ben ik wel van die simlock shit af
graag gedaan voor de software
Verwijderd
Verwijderd
dat was ik ook van plan.. maar dat komt tegen die tijd wel.. ik ga nu eerst 2 uur autorijden als ik terugkom hoop ik dat het geregeld is met de phone anders morgenOp dinsdag 10 juli 2001 14:49 schreef ugamer het volgende:
ow ja en ik ga natuurlijk een nieuw frontje halen, want heel nederland loopt straks met een postbank-blauw m35itje
Wat voor fout(melding) krijg je dan?Op dinsdag 10 juli 2001 14:50 schreef Dwayne het volgende:
Ik zou jullie vragen graag willen beantwoorden maar nu blijkt dat ie niet wil laden, hebben ze me een kapot toestel gegeven
Verwijderd
Op dinsdag 10 juli 2001 14:51 schreef mafiasven het volgende:
[..]
dat was ik ook van plan.. maar dat komt tegen die tijd wel.. ik ga nu eerst 2 uur autorijden als ik terugkom hoop ik dat het geregeld is met de phone anders morgen
er is geen oplaadsymbool op het display. Ik kan de gsm ook niet inschakelen.Op dinsdag 10 juli 2001 14:55 schreef AtHomer het volgende:
[..]
Wat voor fout(melding) krijg je dan?
Ik woon trouwens in Den bosch, giro# begint met 65 en ik heb me al in het begin ingeschreven (eerste maandag)
Verwijderd
en die van mij doet het perfect, nu alleen die fucking code nog. wel klote veel opties man
Erg vreemd. Er is misschien niet een bijzondere manier waarop je hem voor het eerst aanzet ofzo? Handleiding/foldertjes kunnen dan misschien helpen.Op dinsdag 10 juli 2001 15:06 schreef Dwayne het volgende:
[..]
er is geen oplaadsymbool op het display. Ik kan de gsm ook niet inschakelen.
...
Anders vrees ik het ergste voor je
Verwijderd
hoe krijg ik dat kut ding eigenlijk open? (frontje bedoel ik)
Dat frontje kun je beter niet mee prutsen. Het is zo'n ding dat voor altijd dicht "klikt" en niet meer los wil.Op dinsdag 10 juli 2001 15:14 schreef ugamer het volgende:
nee gewoon sim kaart erin, accu erin. aan zetten en hij moet het gewoon doen.
hoe krijg ik dat kut ding eigenlijk open? (frontje bedoel ik)
Als ie open gaat is er dus iets stuk.
Er bestaan frontjes voor de M35i die je er omheen kunt doen, maar dat lijkt me persoonlijk niks, omdat ie dan dikker wordt...
Verwijderd
nou jaOp dinsdag 10 juli 2001 15:20 schreef AtHomer het volgende:
[..]
Dat frontje kun je beter niet mee prutsen. Het is zo'n ding dat voor altijd dicht "klikt" en niet meer los wil.
Als ie open gaat is er dus iets stuk.
Er bestaan frontjes voor de M35i die je er omheen kunt doen, maar dat lijkt me persoonlijk niks, omdat ie dan dikker wordt...
ik wil die blauwe frontje niet
dies

Is ie trouwens dezelfde kleur als op dit plaatje of is het nog weer anders?Op dinsdag 10 juli 2001 15:30 schreef ugamer het volgende:
[..]
nou ja
ik wil die blauwe frontje niet
dies

Dat komt omdat het een toestel is dat tegen een stootje kan... Tenminste dat beweren zeOp dinsdag 10 juli 2001 15:37 schreef ugamer het volgende:
zelfde
alleen is die achterkant van rubber ofzo ver weird
Verwijderd
/me loopt naar de trapOp dinsdag 10 juli 2001 15:49 schreef AtHomer het volgende:
[..]
Dat komt omdat het een toestel is dat tegen een stootje kan... Tenminste dat beweren ze.
wel verrot dat ik geen ander frontje erop kan doen
Verwijderd
Verwijderd
en wanneer heb jij je aangmeld voor die actie? ikke 28 Mei, dus al 1 week na de begindatum. ik hoop echt dat ik hem voor de 12de krijg want dan ga ik op vakantieOp dinsdag 10 juli 2001 16:35 schreef MrFreeman het volgende:
Wij hebben er 4 besteld emn hebben er net 1 binnnen gekregen... wel dom... hij was voor me ma... ik moet nog w88!
Verwijderd
Verwijderd
heb site al gevonden maar daar staan geen frontjes voor de m35i, ik had een keer een site waar er wel veel op stonden maar ben url kwijt jullie een idee ??
http://www.koopjessite.nl ?Op dinsdag 10 juli 2001 17:21 schreef mafiasven het volgende:
...
edit:
heb site al gevonden maar daar staan geen frontjes voor de m35i, ik had een keer een site waar er wel veel op stonden maar ben url kwijt jullie een idee ??
Ze zijn allemaal tijdelijk niet leverbaar daar...
Verwijderd
jeps had ik gezien.. maar het was een site met echt heel veel keusOp dinsdag 10 juli 2001 17:30 schreef AtHomer het volgende:
[..]
http://www.koopjessite.nl ?
Ze zijn allemaal tijdelijk niet leverbaar daar...
Verwijderd
Hij ziet er ongeveer wel zo uit (ik heb em vandaag gekregenOp dinsdag 10 juli 2001 15:34 schreef AtHomer het volgende:
[..]
Is ie trouwens dezelfde kleur als op dit plaatje of is het nog weer anders?
[afbeelding]
Dus ik kan nog niet bellen, maar wel een hele zooi telnummers erin gaan pleuren
Verwijderd
tis een broer van me en hij moet ook ff interessant doen!
Verwijderd
Tsss, houd jij je bekOp dinsdag 10 juli 2001 19:27 schreef MrFreeman het volgende:
michiel houd je bek! je bedoelt de zelfde waar ik het net over had!
tis een broer van me en hij moet ook ff interessant doen!
Verwijderd
Ikke bang zijnOp dinsdag 10 juli 2001 19:30 schreef MrFreeman het volgende:
w8 ik kom NU naar je kamer en ga je een stoot geven!
BTW. 899 posts
Dit topic is gesloten.