Postbank M-bankieren actie (gratis Siemens GSM) !!

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste
Acties:
  • 2.490 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

nog steeds maar fl 1,-- beltegoed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21111

Op vrijdag 20 juli 2001 01:35 schreef Toewan het volgende:

[..]

Ow, da's wel beter. Maar ik vind het toch een beetje een vreemd ding, wat ik echt zeer onlogisch vind aan dat ding is het naar beneden en naar boven gaan in de menu'tjes. Op de een of andere manier wil ik met de linkerkant naar beneden en met de rechterkant naar boven. (of komt dat omdat ik de 3210 gewend ben ?!?!)

Oh ja, ik heb m'n dutchtone kaartje er ook al in geprobeerd te zetten, maar toen kreeg ik de melding toestel geblokkeerd. Maar met het Telfort kaartje doet ie het dus wel. :)
ligt aan jou ;) ik ben met de siemens opgegroeid dus heb hier geen last van kwestie van wennen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou ik heb dus net weer postbank gebeld het pakketje ligt nu bij het bedrijf wat ze inpakt en aflevert. De telefoon zal dus volgende week komen zei die.. Wat ik ook vroeg was of het van select vracht is? blijkt dat het dus van een gammel ander koerier bedrijf te zijn |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jomme
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-08-2021

jomme

oh my GOT

deze morgen stond die 15 gulden beltegoed erbij

Don't end up like al lousy Member Server !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:04
Op vrijdag 20 juli 2001 10:04 schreef HGM het volgende:
nog steeds maar fl 1,-- beltegoed
Ik ook (nou ja, 88 cent, omdat ik denk ik een beetje op knopjes heb zitten duwen en blijkbaar heb zitten wappen.. :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19613

Zou iemand mij de unlock software kunnen mailen. Dank u. Mij te veel headers om te kieken of er een link tussen staat :)

Gr,
Dammie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 20 juli 2001 15:35 schreef MR_Dammie het volgende:
Zou iemand mij de unlock software kunnen mailen. Dank u. Mij te veel headers om te kieken of er een link tussen staat :)

Gr,
Dammie
ff je mailadres erbij zetten he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hehe, foutje :)

snikkelhapper@yahoo.com

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 20 juli 2001 15:41 schreef MR_Dammie het volgende:
Hehe, foutje :)

snikkelhapper@yahoo.com

thx
leuk mail adres ;) maar it's done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

toppie :) thx !

Sja, na 30 pogingen een yahoo email adres te bemachtigen, ben ik maar gaan schelden. Ik was erger begonnen :) zelf dat pakte die al niet meer :)

Gr,
Dammie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

25287

LoL krijg waarschijnk 75 piek. in die brief staat namelijk dat als je de m-code invoert je 25 piek van telfort krijgt. hierna moet je opwaarderen bij postbank en dan krijg je nog eens 25 piek van postbank gratis.. lekkker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 20 juli 2001 17:25 schreef ugamer het volgende:
LoL krijg waarschijnk 75 piek. in die brief staat namelijk dat als je de m-code invoert je 25 piek van telfort krijgt. hierna moet je opwaarderen bij postbank en dan krijg je nog eens 25 piek van postbank gratis.. lekkker
+ de 15 die er standaard al op zit?? >:) t word steeds meer haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

25287

Op vrijdag 20 juli 2001 17:26 schreef mafiasven het volgende:

[..]

+ de 15 die er standaard al op zit?? >:) t word steeds meer haha
15 + 1 + 25 + 25 + 25 <-- die is van je rekening = 91 piek :) toch aardig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

euh het was toch 15 piek omdat die activeringscode vertraging heeft en je dan toch je telefoon kan gebruiken, en het activeren moest je doen door die activeringscode in te typen, mcode geven en dan opwaarderen met 25 piek (of 10 euro) en dan kreeg je 25 piek gratis van telfort?
Dus in totaal 25+25+15=65, krijgen we nu soms nog een extraatje van de PB (die 25 piek? Das wel cool dan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10604

Kan iemand ff de firmware mailen?? Heb er nl. hier al een die F#ucked up is.......:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 20 juli 2001 17:27 schreef ugamer het volgende:

[..]

15 + 1 + 25 + 25 + 25 <-- die is van je rekening = 91 piek :) toch aardig :D
mooie rekensom klinkt goed :P kost hun alleen maar nog meer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
mooie rekensom klinkt goed :P kost hun alleen maar nog meer >:)
Ik snap alleen niet waar iedereen het vandaan haalt. Om je telefoon volledig te 'activeren' (lees: er wordt geen 300 piek van je rekening afgeschreven) moet je minstens 10 euro (of 25 gulden, maar 10 euro is minder) door middel van m-bankieren opwaarderen. Dat geld wordt dus gewoon van je rekening afgeschreven! Als kadootje van Telfort krijg je dan 25 piek kado.

Alleen omdat het opsturen van die m-code langer duurt dan ze hadden gedacht krijg je nu al (zonder dat je dus zelf heb opgewaardeerd) 15 gulden extra kado van de Postbank. In totaal krijg je dus maar 40 gulden kado.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 20 juli 2001 20:52 schreef jeroene het volgende:

[..]

Ik snap alleen niet waar iedereen het vandaan haalt. Om je telefoon volledig te 'activeren' (lees: er wordt geen 300 piek van je rekening afgeschreven) moet je minstens 10 euro (of 25 gulden, maar 10 euro is minder) door middel van m-bankieren opwaarderen. Dat geld wordt dus gewoon van je rekening afgeschreven! Als kadootje van Telfort krijg je dan 25 piek kado.

Alleen omdat het opsturen van die m-code langer duurt dan ze hadden gedacht krijg je nu al (zonder dat je dus zelf heb opgewaardeerd) 15 gulden extra kado van de Postbank. In totaal krijg je dus maar 40 gulden kado.
Zo dacht ik er ook over. Alleen heb ik nu die extra F 15,- nog niet.

Zijn er meer mensen die dit nog (steeds) niet ontvangen hebben? Best wel vreemd dat het zo in die brief stond: "Hiervoor is uw toestel inmiddels voorzien van ƒ 15,- beltegoed." Dat is dus gewoon niet waar :( .

Als ik straks nou maar niet NOG een brief krijg waarin staat dat die F 15,- iets later kan komen... :P Zo kunnen ze brieven _blijven_ sturen...

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10604

Op vrijdag 20 juli 2001 19:55 schreef Daryon het volgende:
Kan iemand ff de firmware mailen?? Heb er nl. hier al een die F#ucked up is.......:(
Lama. Geregeld >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3202

Morgen is voor een aantal van jullie (hoeveel mag ik niet zeggen) de grote dag. Meer zeg ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muyz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:24
Op vrijdag 20 juli 2001 22:12 schreef Sebastard het volgende:
Morgen is voor een aantal van jullie (hoeveel mag ik niet zeggen) de grote dag. Meer zeg ik niet.
euhm...in welk opzicht? Telefoon ontvangen of de bewuste code?

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30200

Ik zou in de week van 9 juli mijn telefoon krijgen en heb tot op de dag van vandaag nog niets ontvangen. Ik heb meerdere keren contact gehad met de postbank en ze begonnen met "wacht deze week nog maar af", dat werd "deze week komt ie nog bij u binnen", en nou heb ik vanavond gebeld, blijkt dat ik dat ding dus deze week niet meer krijg :( .
Ik heb ook al een brief gehad dat ik inmiddels 15 gulden beltegoed erbij heb gekregen en dat ik dan wel met mijn telefoon kon bellen enzovoort, maar waar is dan die telefoon postbank???? :? :? :? .
En het enige wat ze kunnen zeggen bij de klantenservice is "helaas meneer, ik vind het heel vervelend voor u, maar meer kunnen we niet doen" (behalve dan beloftes maken om ze vervolgens niet na te komen :r )

Echt slecht georganiseerd deze actie, ik vraag mij af of ik mijn toestel volgende week krijg of dat ik nog langer moet wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

dirkie

THE WORLD !!!!

Vandaag zijn ze bij mij langs geweest... Ik was er alleen niet :(
Morgen komen ze weer, tussen 10 en 2....

Eat my shorts !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

25287

Op vrijdag 20 juli 2001 20:52 schreef jeroene het volgende:

[..]

Ja foutje van mij :)
exuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 20 juli 2001 22:12 schreef Sebastard het volgende:
ja en achter me rits is het witte kerst |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:43

4POX

Everybody is wired

Krijg je eens iets kado.. Lopen mensen weer te zeuren.. Zou bijna gaan denken dat hier helemaal geen nederlanders zijn :(

* 4POX werkt voor de postbank

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 21 juli 2001 01:21 schreef 4POX het volgende:
Krijg je eens iets kado.. Lopen mensen weer te zeuren.. Zou bijna gaan denken dat hier helemaal geen nederlanders zijn :(

tja de manier waarop telt ook nog he ;) dat is Nederlands >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muyz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:24
Op zaterdag 21 juli 2001 01:28 schreef mafiasven het volgende:

[..]

tja de manier waarop telt ook nog he ;) dat is Nederlands >:)
Ik sluit me hier volledig bij aan. Je wordt als consument op dit moment echt voor de gek gehouden door de Postbank. Jammer dat een dergelijk bedrijf dit niet fatsoenlijk kan organiseren :( Dus misschien dat 4POX hier iets aan kan doen :Z

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dus nu doen wij iets fout?????

Ik weet dat we iets krijgen en daar ben ik ook blij mee en we mogen een gegeven paard niet in de bek kijken en dat doe ik ook niet. (ik vraag me alleen af waar dat paard blijft).

Waar het mij om gaat is dat de Postbank verschillende afspraken met mij maakt en deze niet nakomt:

1. de telefoon komt binnen 4 weken bij u thuis (niet gelukt)
2. de telefoon komt binnen 7 weken bij u thuis (ook niet gelukt)
3. de telefoon wordt in de week van 9 juli bij u aangeboden (eveneens niet gelukt)
4. Als ik dan de week daarop bel zegt men "wacht deze week maar even af"
5. Later in deze week heb ik nog een keer gebeld, dan zeggen ze ineens "Ow, uw telefoon komt deze week binnen", ik heb contact gehad met select vracht en die zeggen dat er deze week niets meer binnen komt voor mij, dus ook niet gelukt.

Als ik een afspraak maak met de postbank wordt ook van mij geacht dat ik deze afspraak nakom, waarom hoeft de postbank dat dan niet te doen :? :? :?

En ja, ik ben wel een Nederlander en ben dus ook blij dat we iets gratis krijgen, maar ook iets wat je gratis krijgt kan op tijd komen!

Daarbij komt ook nog dat de helpdesk medewerkers een formulier ingevuld hebben om uit te zoeken waar mijn pakket is en hier zou ik ook bericht van krijgen. Dit is een week geleden en hier heb ik nog geen bericht van gehad. Dit was om ui te zoeken waar het pakket was, lijkt mij niet dat daar een week voor nodig is.

[off-topic]Het zou lekker zijn zeg sta je bij de AH, is er een actie 2 halen 1 betalen, moet je 8 weken wachten op je 2e artikel, want die is gratis [/off-topic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
Ik kan je reactie wel begrijpen, maar aan de andere kant ben ik het er niet helemaal mee eens. Alleen omdat het een 'kado' is wil niet zeggen dat je er als bedrijf maar geen aandacht aan hoeft te geven.

Ik begrijp dat ze bij de postbank een inschattingsfoutje hebben gemaakt. Misschien haden ze het idee van 'iedereen heeft al een mobiel' en hadden ze gedacht om met die hoeveelheid mobieltjes wel een jaar reclame te kunnen maken oid. Dat is dus iets anders gelopen dan verwacht...

Wat ik persoonlijk vreemd vind is dat je eerst een brief krijgt (blijkbaar hadden ze geen (werkend) telefoonnummer) waarin staat dat je telefoon in de week van 9 juli wordt afgeleverd. Dan krijg je een brief dat je binnen een paar dagen je m-code krijgt toegestuurd. Bij zulke brieven denk ik altijd: "waarom stuur je die code dan niet gelijk nu op?" en "als ik het binnen een paar dagen krijg, waarom stuur je dan nog een brief? Over een paar dagen zie ik dat ook wel.". Dan komt de week van 9 juli en komt je telefoon, maar heb je nog geen m-code gehad -> bellen met de Postbank a 22 cent per minuut (er staat immers dat je moet bellen als je de code niet hebt, maar je telefoon wel). Mevrouw van de postbank zegt dat er iets is misgegaan, maar de code komt er binnenkort aan ("paar dagen"). Ondertussen is die code er nog niet... Dan krijg je een brief waarin staat dat je inmiddels 15 gulden beltegoed hebt gekregen . Dat is dus niet zo (datum op de brief is op dat moment 3 dagen geleden). Toch maar weer gebeld met de postbank -> "dat beltegoed krijgt u waarschijnlijk vanavond pas". Dat klopte in ieder geval wel. Toen ik 's ochtends wakker werd stond het er bij.

Mijn partners telefoon is nog niet aangekomen (zou ook in de week van 9 juli komen). Volgens de postbank komt hij waarschijnlijk volgende week...

Al met al heb ik ondertussen geleerd dat de postbank heel goed is in brieven schrijven. Alleen jammer dat wat ze in de brieven schrijven niet altijd waar gemaakt wordt. Er zullen best twintig goede redenen zijn waarom het allemaal niet is gelukt, maar slordig is het wel. En als het nu bij een handjevol mensen (op 500.000) fout gaat, dan kan ik daar echt niet wakker van liggen. Overal gaan dingen fout etc. Maar het gaat nu naar mijn idee bij wel heeeeeel veel mensen fout. En dan ook nog eens een aantal keer achter elkaar. Ik kan dus heel goed begrijpen dat mensen daar over klagen, ondanks dat het "maar een kado" is.

edit:
tiepo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
Op vrijdag 20 juli 2001 22:36 schreef Muyz het volgende:
euhm...in welk opzicht? Telefoon ontvangen of de bewuste code?
Ik heb net de brief met de activeringscode ontvangen! Gelijk ingevoerd natuurlijk, en nu is het wachten op het bericht van de Postbank dat het gelukt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Ik heb inmiddels de extra F 15,- beltegoed ontvangen. Dat brengt het totaal nu op F 16,-.

Thank you Postbank! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGM
  • Niet online

HGM

en * HGM heeft ook fl 16,-- beltegoed :)

En nu nog maar 13.. Wat gaat dat wappen fok traag zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 21 juli 2001 10:41 schreef HGM het volgende:
en * HGM heeft ook fl 16,-- beltegoed :)

En nu nog maar 13.. Wat gaat dat wappen fok traag zeg..
valt nog wel meej vind ik.. heb je je instellingen goed staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online

ppl

Op zaterdag 21 juli 2001 07:47 schreef jeroene het volgende:

[..]

Al met al heb ik ondertussen geleerd dat de postbank heel goed is in brieven schrijven. Alleen jammer dat wat ze in de brieven schrijven niet altijd waar gemaakt wordt. Er zullen best twintig goede redenen zijn waarom het allemaal niet is gelukt, maar slordig is het wel.
Ergens in dit topic staat een link naar nu.nl waar een bericht staat dat door een automatiseringsprobleem dat m-bankieren niet werkt. Dat is dus iets wat je van een of andere site moet vernemen want de Postbank vertelt het je niet. Als ze dat wel gedaan hadden was er meer begrip geweest dan nu.

Ik heb vandaag ook die activeringscode gekregen en oook gelijk ff die hele activeringsgedoe gedaan. Dat wappen gaat idd langzaam, maar als je je de telefoon als modem in wilt stellen moet je hem als 9600 bps (ITU-T norm V22bis, transmissie: 2400, 4800 en 9600bps voor data en voor fax heb je ook nog 7200bps) instellen, geen wonder. En dan doe je precies wat je moet doen om je aan te melden voor m-bankieren en dan krijg je: "m-bankieren is op dit moment niet mogelijk" :(
Zoals ik al zei, de Postbank zal het je niet vertellen. Dat hadden ze toch gewoon in die brief kunnen zetten dat het m-bankieren nog niet mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
Ik heb vandaag ook die activeringscode gekregen en oook gelijk ff die hele activeringsgedoe gedaan.
Dat is me nog niet gelukt... Omdat volgens het boekje binnen 2 uur een berichtje ontvangen zou moeten zijn heb ik maar (weer) eens gebeld. Toen ik vertelde dat ik de brief gekregen had en geprobeerd had eea te activeren werd er gelijk gevraagd: "u kreeg zeker de melding dat de code onjuist was?". In mijn optiek voorspeld dat niet veel goeds... Volgens hem kon het wel tot 6 uur duren voor je bericht kreeg dat je was geactiveerd (of niet). Dus nog maar even afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online

ppl

Op zowel de site van de Postbank als die van Telfort staat dat het invoeren van dat m-bankieren nog niet helemaal klaar is, duurde langer dan verwacht.
Ik had mazzel dat ik na 5 minuten ofzo al een sms-je kreeg dat de code is geaccepteerd.
Vind het alleen stom dat ze wel de moeite nemen om op de site er neer te zetten dat m-bankieren niet werkt maar in de brief met activeringscode niet, dus je hoeft je niet aan te melden voor m-bankieren dat werkt toch niet (en ik spreek uit ervaring :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Op zaterdag 21 juli 2001 12:40 schreef ppl het volgende:
... dus je hoeft je niet aan te melden voor m-bankieren dat werkt toch niet (en ik spreek uit ervaring :( )
Dat aanmelden zou ik maar wel doen, anders ben je straks F 300,- lichter geloof ik... ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22069

Ik heb hem net ook eindelijk gekregen :)

Was al bang dat hij niet meer zou komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online

ppl

Op zaterdag 21 juli 2001 12:56 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Dat aanmelden zou ik maar wel doen, anders ben je straks F 300,- lichter geloof ik... ;) .
En hoe wil je dat doen dan? Doe het maar eens dan krijg je in je schermpje te staan dat deze dienst nog niet beschikbaar is.
En je bent NIET verplicht om je aan te melden voor m-bankieren!!!!!
Je moet die activeringscode invullen, dan mcode geven dan moet je wachten op bericht van de postbank. Heb je die ontvangen dan ga je je beltegoed met 25 piek of 10 euro opwaarderen waarna je de telefoon geactiveerd hebt en je gratis van Telfort 25 piek beltegoed krijgt.

Lees de boekjes en formuliertjes die bij je telefoontje zitten eens, daar staat het in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-05 10:37

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

selectvracht sucks...
Ben 3 dagen naar Euro Disney geweest... deze week zou m'n mobieltje worden bezorgd...
Maandag... niets
Dinsdag... niets
Woensdag... was ik er niet... maar niets
Donderdag... jahoor... mja... ik was er niet
Vrijdag... jahoor 2e x een aanbieding... mja... was nog steeds niet thuis
Kom ik zaterdagochtend om 4 uur thuis... helemaal bekaf van 7 uur rijden (ik moest 80 km/h rijden vanwege een aanlopende voorrem :( )... ligt er een briefje op de mat dat de telefoon vandaag tussen 9.00 en 13.00 bezorgd zou worden.
Ikke happy... dus wekker gezet om 8.30 (hm... das dus vier-en-een-half-uur slaap) om dus maar zeker die telefoon in ontvangst te kunnen nemen....

Tis nu al 14.11 uur.... en is selectvracht al langs geweest? TUURLIJK NIET
Ben ik daarvoor zo vroeg uit m'n nest gekomen....
Dat ze niet kunnen zeggen hoe laat ze exact komen is acceptabel, maar mij vroeg m'n nest uit laten komen en dan niet komen opdraven..... #$@#$^@#$^@!#$^%QW#$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGM
  • Niet online

HGM

Op zaterdag 21 juli 2001 14:13 schreef wfvn het volgende:
selectvracht sucks...
Ben 3 dagen naar Euro Disney geweest... deze week zou m'n mobieltje worden bezorgd...
Maandag... niets
Dinsdag... niets
Kom ik zaterdagochtend om 4 uur thuis... helemaal bekaf van 7 uur rijden (ik moest 80 km/h rijden vanwege een aanlopende voorrem :( )... ligt er een briefje op de mat dat de telefoon vandaag tussen 9.00 en 13.00 bezorgd zou worden.
Ikke happy... dus wekker gezet om 8.30 (hm... das dus vier-en-een-half-uur slaap) om dus maar zeker die telefoon in ontvangst te kunnen nemen....

Dat ze niet kunnen zeggen hoe laat ze exact komen is acceptabel, maar mij vroeg m'n nest uit laten komen en dan niet komen opdraven..... #$@#$^@#$^@!#$^%QW#$
hehe.. Kunnen wij dr in iedergeval wel om lachen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Op zaterdag 21 juli 2001 13:45 schreef ppl het volgende:

[..]

En hoe wil je dat doen dan? Doe het maar eens dan krijg je in je schermpje te staan dat deze dienst nog niet beschikbaar is.
Je moet die activeringscode invullen, dan mcode geven dan moet je wachten op bericht van de postbank. Heb je die ontvangen dan ga je je beltegoed met 25 piek of 10 euro opwaarderen waarna je de telefoon geactiveerd hebt en je gratis van Telfort 25 piek beltegoed krijgt.

Lees de boekjes en formuliertjes die bij je telefoontje zitten eens, daar staat het in.
Hey ja, je hebt gelijk. :) Ik heb alles nog eens goed gelezen en er zijn 2 soorten codes bij die telefoon: de activeringscode (verplicht om te gebruiken voor activatie, anders F 300,- van je rekening) en de m-code. De m-code is optioneel, voor m-bankieren. Dat was me nog helemaal niet opgevallen :D .

Van de Postbank site:
Vragen mobiel

Ik wil de mobiele telefoon eigenlijk alleen gaan gebruiken om er mee te bellen. Of ik ga m-bankieren weet ik nog niet. Is dat mogelijk?

Ja, dat is mogelijk. U kunt met de Siemens M35i uiteraard gewoon bellen. U bent niet verplicht om te gaan m-bankieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Op zaterdag 21 juli 2001 14:13 schreef wfvn het volgende:
selectvracht sucks...
Maandag... niets
Dinsdag... niets

Gisteren kwam bij ons de laatste (3e) telefoon. Die zou tussen 12 en 17 uur komen. Daarvoor is mijn moeder dus de hele middag thuisgebleven, en ja hoor: om 17:00 nog geen telefoon.

Om 19:45 ging de bel hier... Eindelijk maar dan toch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
Op zaterdag 21 juli 2001 13:45 schreef ppl het volgende:

[..]
In mijn boekjes staat het anders. Je moet je wel aanmelden voor m-bankieren. Daarom moet je juist je eigen m-code kiezen! En het opwaarderen van je telefoon moet ook door middel van m-bankieren (om de 'activering' te voltooien).

Het is wel zo dat je het daarna niet meer hoeft te gebruiken. Maar in eerste instantie dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online

ppl

Op zaterdag 21 juli 2001 14:33 schreef jeroene het volgende:

[..]

In mijn boekjes staat het anders. Je moet je wel aanmelden voor m-bankieren. Daarom moet je juist je eigen m-code kiezen! En het opwaarderen van je telefoon moet ook door middel van m-bankieren (om de 'activering' te voltooien).

Het is wel zo dat je het daarna niet meer hoeft te gebruiken. Maar in eerste instantie dus wel.
Je moet een mcode opgeven das onderdeel van het activeren en die heb je straks ook nodig om je beltegoed te kunnen opwaarderen. Mcode heb je ook nodig om te kunnen m-bankieren waartoe je niet verplicht bent. Opwaarderen en m-bankieren zijn 2 verschillende dingen maar voor alle 2 heb je een mcode nodig.

Kijk maar eens op blz 7 van de handleiding van de postbank m-bankieren. Daar staan stappen 4 en 5 waaronder stao 5 staat: "Uw telefoon is nu geactiveerd." en de volgende bladzij behandeld het m-bankieren. En ga je dan naar blz 14 dan staat er onder Telefoon in gebruik nemen drie stappen: activeren, opwaarderen en aanmelden m-bankieren. Lees wel ff de faq (apart blaadje) daar staan correcties in! Kijk je echter op blz 33 dan zie je dat je alleen de punten 3.3.1 en 3.3.2 moet doen om te activeren, punt 3.3.3 is niet verplicht. Lichte tegenspraak, maar dat laatste vindt je dus in alle gevallen wanneer er sprake is van telefoon activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Op zaterdag 21 juli 2001 14:33 schreef jeroene het volgende:

[..]

* AtHomer pakt de boekjes er nog eens bij en begint aandachtig te lezen...

Het zit zo volgens mij:

Je moet je telefoon activeren door eerst de activeringscode in te voeren. Als je dat hebt gedaan dan word je gevraagd om zelf een m-code te bedenken van 5 cijfers. Dit is dus verplicht.

Als je de activeringscode hebt ingevoerd en een m-code hebt bedacht ben je nog niet aangemeld voor m-bankieren.

Als je wilt m-bankieren moet je je via WAP aanmelden. Je moet dan via de standaard Homepage naar 'Postbank' navigeren en daar ergens je m-code invoeren die je bij activatie hebt bedacht en daarna je geboortedatum ter identificatie.

Dit staat allemaal in de handleiding 'Postbank m-bankieren' die bij de telefoon geleverd wordt. Als er nog behoefte is aan scans (plaatjes) dan hoor ik het wel ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
Dit staat allemaal in de handleiding 'Postbank m-bankieren' die bij de telefoon geleverd wordt. Als er nog behoefte is aan scans (plaatjes) dan hoor ik het wel ;) .
Nee hoor, ik kan het zelf ook wel lezen. Het is net wat ppl zegt. Ze spreken zichzelf een beetje tegen. In de brief met je activeringscode staat ook "De m-code heeft u in het vervolg nodig voor de diverse mogelijkheden die m-bankieren u biedt, zoals het opwaarderen van uw beltegoed (zonder opwaardeerkaart!) [...]".

Tja, wat moet je dan als argeloze ziel denken ;)

NB in de handleiding staat ook dat je kan opwaarderen zonder m-bankieren (max 100 gulden). Met m-bankieren max 1500 gulden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Nog wat info. Ik ben er net achter gekomen dat je de voicemail niet uit kunt zetten via de software in de telefoon zelf. Je moet daarvoor de klantenservice bellen. Niet handig... Bij Libertel kon dat wel softwarematig.

En op de Postbank site stond dat alleen mensen die de telefoon eerder hadden ontvangen dan de activeringscode de extra F 15,- beltegoed kregen. Lijkt me balen als je hem later krijgt. En je moet er langer op wachten, en je hebt geen extra F 15,-. Klinkt niet erg eerlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fault
  • Laatst online: 17:38
Bij mij werkt de activeringscode niet. Ik krijg het bericht; 'telefoonnummer is niet bekend'
Iemand al een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 21 juli 2001 17:16 schreef jeroene het volgende:
NB in de handleiding staat ook dat je kan opwaarderen zonder m-bankieren (max 100 gulden). Met m-bankieren max 1500 gulden.
Dat klopt. Met Girofoon kun je maximaal 100 opwaarderen. Met m-bankieren ligt dat dus hoger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 21 juli 2001 19:16 schreef Fault het volgende:
Bij mij werkt de activeringscode niet. Ik krijg het bericht; 'telefoonnummer is niet bekend'
Iemand al een oplossing?
Telfort even bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nu de brief gehad met de activeringscode, maar ik heb nog geen telefoon gehad (die had ik vorige week al moeten krijgen) :(

Nou staat er in de brief dat ik de telefoon binnen enkele dagen thuisbezorgd krijg, maar staat dit ook in de brief bij de personen die de telefoon al gehad hebben, of staat hierin dat jullie de telefoon al ontvangen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fault
  • Laatst online: 17:38
Ik heb de telefoon dus al, jammer dat de activeringscode niet werkt :+ maar bij mij staat ook dat ik de telefoon over enkele dagen ontvang. Ik dacht in eerste instantie, heej, nog een siemens, maar nee, het was alleen de code. Iedereen krijgt dus die standaard brief...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digihelp ®
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-06 09:09
Op zaterdag 21 juli 2001 18:49 schreef AtHomer het volgende:
Nog wat info. Ik ben er net achter gekomen dat je de voicemail niet uit kunt zetten via de software in de telefoon zelf. Je moet daarvoor de klantenservice bellen. Niet handig... Bij Libertel kon dat wel softwarematig.
Kan je de voicemail niet uitzetten met netwerkcodes??
Door te bellen naar ##002# deactiveer je alle doorschakelingen, dus ook voicemail.

Let wel, hierna kan je hem niet meer zelf aanzetten. Tenzij je je voicemail nummer weet, wat op te vragen is met *#61#. Doe dit wel voordat je de voicemail uitzet, anders werkt dit niet meer.

Aanzetten gaat dan weer met **004*voicemailnummer*11*15#

Normaal gesproken moet elke mobiele provider deze codes ondersteunen, dus telfort waarschijnlijk ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 21 juli 2001 23:16 schreef los_joost het volgende:

Kan je de voicemail niet uitzetten met netwerkcodes?? Door te bellen naar ##002# deactiveer je alle doorschakelingen, dus ook voicemail.

Let wel, hierna kan je hem niet meer zelf aanzetten. Tenzij je je voicemail nummer weet, wat op te vragen is met *#61#. Doe dit wel voordat je de voicemail uitzet, anders werkt dit niet meer.

Normaal gesproken moet elke mobiele provider deze codes ondersteunen, dus telfort waarschijnlijk ook!
Klopt helemaal. Telfort ondersteunt gewoon al deze codes, net als velen meer.

Het voicemail/fax/data nummer bij Telfort is altijd het nummer + 1000. Is je telefoonnummer dus 06-26111999, is je voicemailnummer 06-26112999. Dus 06-26112999 in plaats van 06-26111999.

Echter, dit geldt niet voor een telefoonnummer waarop je nummerbehoud op
hebt toegepast. Bij nummerbehoud krijg je altijd eerst een mobiel nummer van
Telfort. Bijvoorbeeld weer 06-26111999. Je neemt je nummer mee van Ben, 06-24999111. Je wordt nu bij Telfort gebelt op 06-24999111, maar je voicemailnummer is 06-26112999. Dus, je oude nummer, voordat je porteerde + 1000.

Lijkt heel moeilijk, is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Telfort heeft, ik weet niet of dit ook bij andere providers werkt, nog een aantal andere handige codes.

Hier nog een voor het sms'en met "vertraging".

Een bericht met vertraging versturen
In het scherm waarin je het sms'je schrijft, toets je *VT <uren># en dan het bericht. Een voorbeeld: Je wilt het bericht "Morgen stappen?" met drie uur vertraging versturen. Dan toets je: *VT 3#Morgen stappen?

Vergeet de spatie tussen *VT en 3# niet, anders werkt het niet.

Een bevestiging ontvangen als het bericht is aangekomen is
In het scherm waarin je het sms'je schrijft, toets je *BV# en dan het bericht. Een voorbeeld: Je wilt een bevestiging van het bericht "Ik heb me verslapen." Dan toets je: [/b]*BV#Ik heb me verslapen.[/b]

Een bericht vertraagd versturen én een bevestiging ontvangen
In het scherm waarin je het sms'je schrijft, toets je *VT <uren># *BV# en dan het bericht. Voorbeeld: Je wilt het bericht "Ik heb me verslapen. Morgen stappen?" met vijf uur vertraging versturen en je wilt een bevestiging. Dan toets je: *VT 5*BV#Ik heb me verslapen. Morgen stappen?

Best grappig toch? :) En voor iedereen die dit :Z vond... dan sms je toch niet? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zak
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-06 14:15

Zak

Wij hebben er drie gekregen.

die van mijn ma met 15 piek beltegoed.
Die van mij met 16 piek beltegoed.
Die van mijn broertje kapot :(

Die van mijn broertje doet helemaal niks. gedraagt zich hetzelfde als mijn c35i toen ik probeerde andere software erop te zetten.

Hoe check je trouwens de firmware op de m35?

Die van mijn broertje gaat maandag terug. Is al een afspraak voor gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
Hoe check je trouwens de firmware op de m35?
Eerst toets je *#06# in. Je ziet dan je IMEI nummer. Als je vervolgens op de linkersoftkey duwt (waar je mee anders bijvoorbeeld door het menu kan bladeren) dan zie je de software versie. Als het goed is heb je 18.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
Op zaterdag 21 juli 2001 23:38 schreef Sebastard het volgende:
Telfort heeft, ik weet niet of dit ook bij andere providers werkt, nog een aantal andere handige codes.
Ik had nog niet gekeken, maar dat hebben ze inderdaad keurig op hun site verstopt :9

Als ik het goed begrijp kan je van alle diensten gebruik maken, behalve degene waar je een abbonnement voor nodig hebt natuurlijk...

http://www.telfort.nl/overzicht_standaard.jsp?Node_ID=307

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 22 juli 2001 07:31 schreef jeroene het volgende:

[..]

Ik had nog niet gekeken, maar dat hebben ze inderdaad keurig op hun site verstopt :9

Als ik het goed begrijp kan je van alle diensten gebruik maken, behalve degene waar je een abbonnement voor nodig hebt natuurlijk...

http://www.telfort.nl/overzicht_standaard.jsp?Node_ID=307
Op www.qspace.nl, de website van Q (developed by Telfort) staan nog meer van die dingen. Qspace > Services > Mobiele Diensten. Binnenkort zullen hier nog meer van die codes komen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Op zaterdag 21 juli 2001 23:16 schreef los_joost het volgende:

[..]

Kan je de voicemail niet uitzetten met netwerkcodes??
Door te bellen naar ##002# deactiveer je alle doorschakelingen, dus ook voicemail.

Waarschijnlijk moet dit normaalgesproken inderdaad werken ja. Ik denk dat de telefoon zelf die codes ook gewoon doorstuurt, alleen je kunt het nu dus kiezen uit het menu.

Ik heb ##002# nu ook geprobeerd en het heeft net zo weinig effect als die functie uit het menu :(. Misschien een storing bij Telfort ofzo :?

edit:

Ik krijg dus wel de melding dat het gelukt is, maar als ik mezelf dan bel krijg ik wel gewoon de voicemail... Ook als ik statuscontrole doe krijg ik te zien dat alle spraak-oproepen nog steeds omgeleid worden.

Ik krijg ook alleen de voicemail als het toestel uit staat, niet als ik het gesprek "wegdruk" (op het ontvangende toestel dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zaterdag 21 juli 2001 14:26 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Gisteren kwam bij ons de laatste (3e) telefoon. Die zou tussen 12 en 17 uur komen. Daarvoor is mijn moeder dus de hele middag thuisgebleven, en ja hoor: om 17:00 nog geen telefoon.

Om 19:45 ging de bel hier... Eindelijk maar dan toch. :)
gisteren zouden ze het pakket met de telefoon dus opnieuw aanbieden tussen 9.00h en 13.00h
Ben vroeg opgestaan (ik lag pas om 4.00 uur 's ochtends in m'n nest) om dat pakketje maar niet te missen....
Zijn die eikels NIET tussen 9.00 en 13.00 langsgeweest. 's Middags wilden we weg.... om 14.45 waren ze NOG NIET langs geweest :(
Dus maar weggegaan.
's Avonds om 22.00h kwamen we thuis... Denk je dat ze zijn langsgeweest en dat er dus weer zo'n geel briefje op de mat lag?
NIET DUS :'(

Dinsdag kan ik pas bellen voor informatie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 22 juli 2001 11:41 schreef wfvn het volgende:

[..]

gisteren zouden ze het pakket met de telefoon dus opnieuw aanbieden tussen 9.00h en 13.00h
Ben vroeg opgestaan (ik lag pas om 4.00 uur 's ochtends in m'n nest) om dat pakketje maar niet te missen....
Zijn die eikels NIET tussen 9.00 en 13.00 langsgeweest. 's Middags wilden we weg.... om 14.45 waren ze NOG NIET langs geweest :(
Dus maar weggegaan.
's Avonds om 22.00h kwamen we thuis... Denk je dat ze zijn langsgeweest en dat er dus weer zo'n geel briefje op de mat lag?
NIET DUS :'(

Dinsdag kan ik pas bellen voor informatie :(
dat is wel heel errug naaien :( hier zijn ze nog steeds niet geweest maar ze komen next week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 22 juli 2001 11:54 schreef mafiasven het volgende:

[..]

dat is wel heel errug naaien :( hier zijn ze nog steeds niet geweest maar ze komen next week :)
Bij mij zouden ze in de week van 9 juli komen, zijn ze niet geweest, toen zouden ze in de week van 16 juli komen, en nu volgende week, ik heb het idee dat ik hier gruwelijk genaaid wordt en betwijfel of ze volgende week wel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 22 juli 2001 12:35 schreef Whoppa het volgende:

[..]

Bij mij zouden ze in de week van 9 juli komen, zijn ze niet geweest, toen zouden ze in de week van 16 juli komen, en nu volgende week, ik heb het idee dat ik hier gruwelijk genaaid wordt en betwijfel of ze volgende week wel komen.
hmmz als ze volgende week niet komen dan leren ze me echt kennen >:) ik heb hetzelfde probleem wat jij dus hebt ook.. en ze hebben me beloofd volgende week is die er dan niet dan rij ik naar die koerierdienst en ga daar niet eerder weg totdat ik die phone krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 22 juli 2001 12:48 schreef mafiasven het volgende:

[..]

hmmz als ze volgende week niet komen dan leren ze me echt kennen >:) ik heb hetzelfde probleem wat jij dus hebt ook.. en ze hebben me beloofd volgende week is die er dan niet dan rij ik naar die koerierdienst en ga daar niet eerder weg totdat ik die phone krijg
Dat is dus het hele probleem, bij de koerier liggen ze nog niet want ik heb met select vracht gebeld. Ze liggen nog bij de postbank zelluf :( . Anders had ik daar waarschijnlijk allang gestaan, woon er 20 minuutjes fietsen vandaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 22 juli 2001 14:12 schreef Whoppa het volgende:

[..]

Dat is dus het hele probleem, bij de koerier liggen ze nog niet want ik heb met select vracht gebeld. Ze liggen nog bij de postbank zelluf :( . Anders had ik daar waarschijnlijk allang gestaan, woon er 20 minuutjes fietsen vandaan. :P
tegen mij zeiden ze dus dat die daar al lag en dat die dan volgende week zou komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 22 juli 2001 14:13 schreef mafiasven het volgende:

[..]

tegen mij zeiden ze dus dat die daar al lag en dat die dan volgende week zou komen
wanneer hebben ze dat dan tegen je gezegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 22 juli 2001 14:19 schreef Whoppa het volgende:

[..]

wanneer hebben ze dat dan tegen je gezegd?
afgelopen vrijdag toen ik belde.. ze zeiden toen tegen mij van hij ligt daar. en ze komen hem dan niet meer vandaag of morgen brengen maar volgende week..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10030

De stand van zaken hier:

1 Ik had gehoopt op 6 telefoons, maar ja, bij eentje niet voldoende saldo (foutje), en de ander .... dat waren er 2 op een 'en/of rekening' waarvan er maar een is toegekend. Echter geen (afwijzings)brief ontvangen daarover. Wel 2 x F1000 gestort!!!!

2 Blijven over 4 telefoons

3 Eentje (Breda) kwam in de week van 9 juli

4 De andere 3 (Amsterdam)zouden in de week van 16 juli komen, DUS NIET

5 Vrijdag gebeld: 2 van de 3 liggen bij selectvracht, de derde (ander adres) nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 22 juli 2001 18:08 schreef maarten- het volgende:
De stand van zaken hier:

1 Ik had gehoopt op 6 telefoons, maar ja, bij eentje niet voldoende saldo (foutje), en de ander .... dat waren er 2 op een 'en/of rekening' waarvan er maar een is toegekend. Echter geen (afwijzings)brief ontvangen daarover. Wel 2 x F1000 gestort!!!!

2 Blijven over 4 telefoons

3 Eentje (Breda) kwam in de week van 9 juli

4 De andere 3 (Amsterdam)zouden in de week van 16 juli komen, DUS NIET

5 Vrijdag gebeld: 2 van de 3 liggen bij selectvracht, de derde (ander adres) nog niet
nog ff afw8ten dus.. :) en wat ga je met de phones doen modden of??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 22 juli 2001 18:11 schreef mafiasven het volgende:

[..]

nog ff afw8ten dus.. :) en wat ga je met de phones doen modden of??
modden?
Unlocken denk ik, maar eerst ff beltegoed opbellen. Of een jaartje laten liggen.

Uit ervaring weet ik dat het handig is om veel van dezelfde te hebben, zodat iedereen er makkelijk mee om kan gaan, en omdat er zoveel kapot gaan; In 2 jaar tijd 3 Motorola cd 920 + 1 Siemens (gestolen, laten vallen, nat geregend etc)
Heb net weer unlockcodes opgevraagd voor een paar vage motorola's van een jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 22 juli 2001 18:44 schreef maarten- het volgende:

[..]

modden?
Unlocken denk ik, maar eerst ff beltegoed opbellen. Of een jaartje laten liggen.

Uit ervaring weet ik dat het handig is om veel van dezelfde te hebben, zodat iedereen er makkelijk mee om kan gaan, en omdat er zoveel kapot gaan; In 2 jaar tijd 3 Motorola cd 920 + 1 Siemens (gestolen, laten vallen, nat geregend etc)
Heb net weer unlockcodes opgevraagd voor een paar vage motorola's van een jaar oud.
ow jij speelt dus geen doe het zelfer?? >:) ik kga niet een jaar w88 op een unlockcode bende gek >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 22 juli 2001 18:46 schreef mafiasven het volgende:

[..]

ow jij speelt dus geen doe het zelfer?? >:) ik kga niet een jaar w88 op een unlockcode bende gek >:)
Software heb ik geloof ik al.
Alleen nog een kabeltje van F25

Maar is het een beetje makkelijk? Ik bedoel, wat kan er misgaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 22 juli 2001 18:54 schreef maarten- het volgende:

[..]

Software heb ik geloof ik al.
Alleen nog een kabeltje van F25

Maar is het een beetje makkelijk? Ik bedoel, wat kan er misgaan?
er kan niks misgaan vooral niet met de nieuwe software die ik heb.. heb versie 18 al gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_dude
  • Laatst online: 06-05-2024
Op zondag 22 juli 2001 19:21 schreef mafiasven het volgende:

[..]

er kan niks misgaan vooral niet met de nieuwe software die ik heb.. heb versie 18 al gedaan :)
Ik neem aan dat je "EDV*****" met v18 bedoelt, tenminste die heb ik liggen, wacht eerst op mijn activeringscode en dan modden >:)

The difference between men and boys is the size of their toys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 22 juli 2001 19:30 schreef Dennis_dude het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je "EDV*****" met v18 bedoelt, tenminste die heb ik liggen, wacht eerst op mijn activeringscode en dan modden >:)
nopez heb andere ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_dude
Op zondag 22 juli 2001 19:33 schreef mafiasven het volgende:

[..]

nopez heb andere ;) :)
Mart**h? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 22 juli 2001 19:35 schreef Dennis_dude het volgende:

[..]

Mart**h? :)
nopez :+ het heet x35 nog iets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_dude
Op zondag 22 juli 2001 19:37 schreef mafiasven het volgende:

[..]

nopez :+ het heet x35 nog iets ;)
Ik heb 2 verschillende x35*** liggen, kan niet wachten op mijn activeringscode, misschien eerst effe die van mijn Pa proberen, hij heeft er eentje Prepaid van Ben ook met versie 18. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tja als je mijn software nodig hebt ff mailtje sturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14866

Ik heb vandaag de activeringscode ontvangen, maar HEB IK DE TELEFOON nog niet ontvangen, tja dan schiet het ook niet op natuurlijk he!!!! Zucht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 23 juli 2001 12:07 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik heb vandaag de activeringscode ontvangen, maar HEB IK DE TELEFOON nog niet ontvangen, tja dan schiet het ook niet op natuurlijk he!!!! Zucht :(
zelfde heb ik ook :O echt om moe van te worden maar khoop dat ze vandaag nog komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-01 21:44
die van me ouders is ook eindelijk binnen.

vandaag om 12:00....

dat is nu ook weer geregeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 23 juli 2001 12:08 schreef mafiasven het volgende:

[..]

zelfde heb ik ook :O echt om moe van te worden maar khoop dat ze vandaag nog komen
Ik heb die activeringscode vrijdag al ontvangen, maar ja, nog steeds geen telefoon, maar wel 2 brieven dat ie al bezorgd zou worden en zelfs een brief dat mijn beltegoed met f15,- opgewaardeerd is zodat ik ermee zou kunnen bellen, lukt alleen niet zonder telefoon. Ik wordt trouwens ook wel :O van de Postbank met al hun beloftes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 23 juli 2001 14:08 schreef Whoppa het volgende:

[..]

Ik heb die activeringscode vrijdag al ontvangen, maar ja, nog steeds geen telefoon, maar wel 2 brieven dat ie al bezorgd zou worden en zelfs een brief dat mijn beltegoed met f15,- opgewaardeerd is zodat ik ermee zou kunnen bellen, lukt alleen niet zonder telefoon. Ik wordt trouwens ook wel :O van de Postbank met al hun beloftes
erg is dat he ?? :r word er zwaar niet goed van ze zijn nu nog steeds niet geweest ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
  • Laatst online: 17:40
Op maandag 23 juli 2001 12:07 schreef MrBadGuy het volgende:
Hier ook.

Zeg, misschien is het al eerder gevraagd, maar voor wie is dit nu écht zijn allereerste GSM telefoon?
Voor mij niet overigens.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 23 juli 2001 14:38 schreef budi het volgende:

[..]

Hier ook.

Zeg, misschien is het al eerder gevraagd, maar voor wie is dit nu écht zijn allereerste GSM telefoon?
Voor mij niet overigens.
voor mij ook niet is me 5/6e alweer ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
wat nu weer gebeurt

pa is niet zo handig met telefoons :)
dus hij proberen op te waarderen.
moets hij z'n m-code kiezen. deed hij dus iets te lang over, floept het schermpje terug naar hoofdscherm.

daarna weer geprobeerd, lukt het niet meer.
gebeld naar klantenservice kwam ze met 2 mogelijkheden:

1) Storing in het netwerk

2) nieuwe axctiveringscode nodig omdat ie ongeldig is geworden

ach ach wat een narigheid |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 23 juli 2001 16:45 schreef vinkie het volgende:
wat nu weer gebeurt

pa is niet zo handig met telefoons :)
dus hij proberen op te waarderen.
moets hij z'n m-code kiezen. deed hij dus iets te lang over, floept het schermpje terug naar hoofdscherm.

daarna weer geprobeerd, lukt het niet meer.
gebeld naar klantenservice kwam ze met 2 mogelijkheden:

1) Storing in het netwerk

2) nieuwe axctiveringscode nodig omdat ie ongeldig is geworden

ach ach wat een narigheid |:(
t leek een droom van te voren het word een nachtmerrie achteraf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Op maandag 23 juli 2001 17:01 schreef mafiasven het volgende:

[..]

t leek een droom van te voren het word een nachtmerrie achteraf..
mijn telefoon is gewoon helemaal goed nu.
dus opzich is het wel handige actie.
maar gaat het fout dan blijft het ook fout gaan.

ben benieuwd hoe het unlocken bij mij verloopt....nog nooit eerder gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 23 juli 2001 17:20 schreef vinkie het volgende:

[..]

mijn telefoon is gewoon helemaal goed nu.
dus opzich is het wel handige actie.
maar gaat het fout dan blijft het ook fout gaan.

ben benieuwd hoe het unlocken bij mij verloopt....nog nooit eerder gedaan...
is echt heel easy ;) mocht je problemen hebben moet je ff mailen of contacten via icq :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Op maandag 23 juli 2001 18:41 schreef mafiasven het volgende:

[..]

is echt heel easy ;) mocht je problemen hebben moet je ff mailen of contacten via icq :)
oke, zal ik doen :)

het was toch een overbelasting van het netwerk.
net gewoon kunnen opwaarderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jomme
  • Laatst online: 26-08-2021

jomme

oh my GOT

voila,

net alles mooi volgens het boekje gedaan
activeringscode ingevoerd, aangevuld met de m-code, binnen de 10 minuten was het sms'je dr dat de code geaccepteerd was, opgewaardeerd en ziedaar mijn beltegoed bedraagt 66 piek !!

nu nog die lock er af halen want het is nu nog wachten op de datakabel !

Don't end up like al lousy Member Server !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
oke ik heb een vraag....

hoe kan je in godsnaam prive bellen met die telefoon. dus instellen:
nr NIET meezenden zodat diegene die ik bel mijn nummer NIET ziet :?:?

boekje kan ik niks vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Op maandag 23 juli 2001 20:33 schreef vinkie het volgende:
oke ik heb een vraag....

hoe kan je in godsnaam prive bellen met die telefoon. dus instellen:
nr NIET meezenden zodat diegene die ik bel mijn nummer NIET ziet :?:?

boekje kan ik niks vinden
Menu -> Instellingen -> Tijdens gesprek -> Anoniem bellen (aanvinken) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenT
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-06 09:10

JeroenT

hoi!

AAAAAAAAAAAAAARG

omfg >1300 posts.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

verder in [topic=190563]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Copy that.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Dit topic is gesloten.