Postbank M-bankieren actie (gratis Siemens GSM) !!

Pagina: 1 2 ... 14 Laatste
Acties:
  • 2.589 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Na de vele reacties in het andere topic lijkt het me handig om een nieuwe te openen.

Ik kwam vanmiddag op het Postkantoor om wat informatie te vragen over die actie en toen zeiden ze aan de balie dat ze zojuist een melding hadden gekregen van het hoofdkantoor (dat konden ze op de computer zien) dat alle 500.000 GSM's al weg waren, er kon dus niet meer aan de actie deelgenomen worden volgens hun...

Nou, lekker dan. Ik dacht die actie loopt t/m 18 juni en ze zullen wel niet zo hard gaan. Ik bedoel, nog drie weken! Dan hebben ze het daar bij de Postbank toch niet zo goed ingeschat en niet zo goed ingekocht qua telefoons. Ze hadden zeker verwacht dat het ook niet zo hard zou lopen dat het binnen een week al weg was.

Er hingen nog wel posters en reclame materiaal in het Postkantoor en ook op de Postbank website kan je nog gewoon inschrijven volgens mij. Dus weet iemand nou hoe het precies zit? Heeft iemand na vanmiddag (donderdag 31 mei na 15:00) nog kunnen meedoen aan die actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op donderdag 31 mei 2001 21:40 schreef III het volgende:
...

Nou, lekker dan. Ik dacht die actie loopt t/m 18 juni en ze zullen wel niet zo hard gaan. Ik bedoel, nog drie weken! Dan hebben ze het daar bij de Postbank toch niet zo goed ingeschat en niet zo goed ingekocht qua telefoons. Ze hadden zeker verwacht dat het ook niet zo hard zou lopen dat het binnen een week al weg was.

...
Ik heb gehoord dat ze eigenlijk wel meer dan 500.000 wilden bestellen, maar dat er niet meer geleverd konden worden... Is ook best wel wat 500.000 dacht ik zo :) .

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Boe!

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Laatst online: 09:54
hmm ik heb me gister nog ingeschreven, en mijn vader ook... tenminste ingeschreven dwz geld overgemaakt naar me plusrekening...

Wel jammer dat ze al op zjn, ik kwam met de Grolsch beugeltafeltjesactie ook al weet te laat. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
  • Laatst online: 21:11
Mijn 1000 piek is maandag al afgeschreven :)
Dus ik heb er een over drie weken denk ik.

Jasper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supershoe
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nu al??? Wow gaaf. Ik dacht dat het niet zo snel ging, omdat ik dat in het oude topic had gelezen!
Blijkbaar wel dus...gaaf. Ik heb er in ieder geval 1.

Ik kreeg vandaag met de post weer zo'n formuliertje van de postbank.....of ik automatisch elke maand wilde sparen....hehe mij niet gezien. Maar dat is waarschijnlijk wel 1 van de dingen die de postbank met deze actie wil bereiken....meer gebruikers van dat spaar gedoe.
Maar de meeste gaat het lekker om die gratis mobiel!
Ik kan niet wachten totdat ik hem heb. My first mobile phone :o

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:31
hahahaha!
ik geloof er niets van!
waar moeten opeens 500.000 gsm's heen gaan!

Hier stond ook laatst dat de actie wat tegen viel en dat te weinig mensen zich inschreven!
En ze hadden nog allemaal andere actie's geplanned voor de zomer!

Nee, zo snel gaan 500k aan GSM's er niet door heen hoor! zeg zou nzelf :D

Beetje paniek saaien.

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij hebben ze net 500.000 leden daaro bij de postbank :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed dat je een vervolg topic hebt geopend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceRimmer
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:30

AceRimmer

What a guy...

Op donderdag 31 mei 2001 23:45 schreef Sickness het volgende:
Volgens mij hebben ze net 500.000 leden daaro bij de postbank :9
Ik dacht zo'n 6.000.000

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 01 juni 2001 00:31 schreef AceRimmer het volgende:

[..]

Ik dacht zo'n 6.000.000
[edit] had begin stukje niet gelezen jammer dat ze uitverkocht zijn heb er toch 1 weten te bemachtigen [./edit]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Laatst online: 20:31
6.000.000 rekeningen.
Dat is iets anders dan mensen.
Ook bedrijven ( meer en deel ).

Ik geloof er niets van.
Durf er best om te wedden eigenlijk.

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien moet de Postbank wachten op de volgende levering GSM's...

ik ga er morgen ff 1 (proberen) te bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben je ook verplicht voor een bepaald bedrag aan beltegoed te kopen ?
krijg je er gratis beltegoed bij ?

jaja ik wil voor een duppie op de eerste rij zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Laatst online: 22:35

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Tja... je moet 1x je rekeningsaldo opgevraagd hebben en 1x 25 piek opgewaardeerd (tot zover begrepen) zodat de GSM gratis voor jou is.

Een vraag die ik stelde net voordat de boel plat ging:

Ik vraag mij af als je je oude nummer kan laten overzetten op dit gebeuren. De PB wilt dus heel graag deze diensten aanbieden maar tegelijkertijd dwingt het je ook tot verandering van telefoonnummer :(

Volgens de uitspraak van de OPTA moet het nu mogelijk zijn om ten alle tijden je GSM nummer mee te nemen naar elke willekeurige provider maar veel providers doen daar nog steeds moeilijk over :?

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je krijgt 25,- gratis beltegoed, mits je je telefoon opwaardeerd met 25,-. Bij de eerste ker moet dat volgens mij wel...

Dus je moet je telefoon met 25,- opwaarderen en je krijgt er nog esd 25 piek bij.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanx voor de reacties ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoorde gisteren van de afd. sparen van de postbank, dat de levertijd 7 weken is! Ze zeiden eerst: voor 18 juni zou hij geleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Update:

Gisteren toen ik naar de Postbank site wou gaan stond er dat deze tijdelijk niet te bereiken was ivm. onderhoud aan de website (geen error ofzo maar gewoon een afbeelding waarin dit netjes stond vermeld). Ik dacht, die zullen wel al die banners van hun Site aan het afhalen zijn... (want die hele pagina stond onder de banners en advertenties over die Siemens GSM actie. Kom ik later terug staat alles er nog gewoon op...

Als die actie dus afgelopen zou zijn dan hadden ze dat toch ook wel hebben weggehaald??

Nog iets, kijk ik gisterenavond op de TV komt er in een keer zo'n commercial voorbij van de Postbank met die Siemens GSM actie!! Als ze dus op zouden zijn dan zouden ze dat toch ook niet meer op de televisie vertonen? Aan de andere kant, zo'n stukje uitzendtijd voor de commercial moet misschien een paar dagen of weken van tevoren ingekocht worden... of zoiets.

Het zou toch niet zo zijn dat die persoon achter de balie op het (groot) Postkantoor uit zijn nek heeft zitten lullen? Ik hoorde namelijk al in een ander bericht dat ze rechtreeks in verbinding staan met het hoofdkantoor en dat ze direct kunnen zien of ze op waren en dat je er niet meer voor kunt inschrijven, dus...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhuh, mobo's zijn gewoon te koop ook, stom om je te laten lokken door een kpn abonnement+ phone. En gelachen dat we onlangs in Parijs hebben. Kon wel gebeld worden op, maar naar Nederland gaf het KPNding de geest. Doet u mij maar een kratje Libertel ( vodophone), ging snel en zuiver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
KPN Abbonement? Er zit een Telfort prepaid pakket bij. Wel vreemd eigenlijk aangezien de Postbank toch 'connecties' heeft met KPN Telecom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, het topic is weer terug :)

Mijn vraag in de vorige topic was nog niet beantwoord (misschien wel, maar dat heb ik helaas niet kunnen lezen) dus ik stel hem opnieuw.

Heeft iemand ook een schema van de link-kabel? En misschien leuke software voor de Siemens?

mailen kan naar: aanvallen@hotmail.com

Dit wordt vast en zeker de meest getweakte GSM >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 01 juni 2001 08:55 schreef fulton het volgende:
Ik hoorde gisteren van de afd. sparen van de postbank, dat de levertijd 7 weken is! Ze zeiden eerst: voor 18 juni zou hij geleverd worden.
Ja, dat zou best eens kunnen, die 7 weken! Ik denk dat de postbodes gillend gek gaan worden van al dat extra werk! Tijdje bij de PTT gewerkt (toen met die rugzak-actie), dat was echt no fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouzer
  • Niet online
Op vrijdag 01 juni 2001 10:38 schreef solitari het volgende:

[..]

Ja, dat zou best eens kunnen, die 7 weken! Ik denk dat de postbodes gillend gek gaan worden van al dat extra werk! Tijdje bij de PTT gewerkt (toen met die rugzak-actie), dat was echt no fun!
aiai, gaat alles via de KPN verstuurt worden ja? Niet gewoon bij postkantoor ophalen? Tering, dat is nog erger als dat iedereen tegelijk weer de Wehkamp, OTTO, de nieuwe telefoongids en nog meer van die achterlijk dikke boeken krijgt. Ik kan het weten als ex-postbode. Jongens, jullie hebben mijn support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 01 juni 2001 08:55 schreef fulton het volgende:
Kijk op http://www.postbank.nl/nvd/home/1,5211,8519,00.html

Daar staat : U heeft uw mobiele telefoon binnen zeven weken na actiedeelname in huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Alles wordt verstuurd via Select Vracht (stond ergens op de Postbank site geloof ik). Alleen de M-code (of zoiets) gaat via de post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

binnen 7 weken ik ga er dus gewoon vanuit dat ik hem over 2,5 week krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Bij mij zeiden ze op het postkantoor ook 3 weken dus ga daar gewoon van uit :) kan eigenlijk niet echt wachten... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon even geduld hebben, jullie krijgen hem echt wel (zeker als je je vorige week al aangemeld hebt).

Alleen nog even een vraagje. Op het Postkantoor stond/staat "regel het hier meteen". Kon je ook gewoon met duizend gulden kontant (cash) aankomen en het dan op je Plusrekening laten storten of moet het echt van je Girorekening afkomen en dat je het dan gewoon op het Postkantoor over kan maken dmv. alleen je pasje er doorheen halen en op "JA" drukken, net zoals bij het storten op eigen rekening.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 01 juni 2001 11:27 schreef Bobbert het volgende:
Bij mij zeiden ze op het postkantoor ook 3 weken dus ga daar gewoon van uit :) kan eigenlijk niet echt wachten... >:)
jij ook al niet >:) staat wel leuk dadelijk 2 telefoons wat een luxe >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op vrijdag 01 juni 2001 12:04 schreef III het volgende:
Gewoon even geduld hebben, jullie krijgen hem echt wel (zeker als je je vorige week al aangemeld hebt).

Alleen nog even een vraagje. Op het Postkantoor stond/staat "regel het hier meteen". Kon je ook gewoon met duizend gulden kontant (cash) aankomen en het dan op je Plusrekening laten storten of moet het echt van je Girorekening afkomen en dat je het dan gewoon op het Postkantoor over kan maken dmv. alleen je pasje er doorheen halen en op "JA" drukken, net zoals bij het storten op eigen rekening.....
Jep je kon gewoon met 1000 piek aankomen en die werd dan door je gewone rekening naar je plus rekening gestort.
Heb het zelf ook zo gedaan dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op vrijdag 01 juni 2001 12:04 schreef mafiasven het volgende:

[..]

jij ook al niet >:) staat wel leuk dadelijk 2 telefoons wat een luxe >:)
hehe als ik ze zelf hou heb ik er zometeen 4, maar doe ik niet, heb nu al 2 afnemers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 01 juni 2001 12:05 schreef Bobbert het volgende:

[..]

Jep je kon gewoon met 1000 piek aankomen en die werd dan door je gewone rekening naar je plus rekening gestort.
Heb het zelf ook zo gedaan dus :)
Ow, da's makkelijk dan. Vooral als je rood staat op je Girorekening maar wel de beschikking hebt over 1000,-. Maar ja, als die aktie écht is afgelopen dan wordt het moeilijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 01 juni 2001 12:06 schreef Bobbert het volgende:

[..]

hehe als ik ze zelf hou heb ik er zometeen 4, maar doe ik niet, heb nu al 2 afnemers :D
heb jij ook zo;n broek met van die zakken aan de zij? die mag je dan wel hebben >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op vrijdag 01 juni 2001 12:10 schreef mafiasven het volgende:

[..]

heb jij ook zo;n broek met van die zakken aan de zij? die mag je dan wel hebben >:)
hahahhaha :D :D
Nee die heb ik niet maar is misschien wel makkelijk :+ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff nog vraagje dat menu van de m35i is zeker hetzelfde als de c35 ofniet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis

memphis

Er schijnen nu in totaal een 135.000 telefoons in aanvraag te zijn, zo snel loopt het dus niet :)

Ehm, mensen die er meerdererekeningen op na houden komen maar in aanmerking voor 1 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:32
Bij mij zeiden ze binnen 4 weken...en dat zeiden ze 2 weken geleden 8-)

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 01 juni 2001 16:34 schreef Sinclair het volgende:
Er schijnen nu in totaal een 135.000 telefoons in aanvraag te zijn, zo snel loopt het dus niet :)
Wat! Hoe kom je precies aan die info? Ik was gisteren op het grote Postkantoor in Utrecht (Neude) en toen vertelde die persoon achter de balie dat er geen inschrijvingen meer konden plaatsvinden voor die telefoons omdat ze even daarvoor op de computer te zien hadden gekregen (van het hoofdkantoor of zoiets) dat het niet meer kon... |:(

Ik vondt het ook al vreemd eigenlijk en het was niet eens druk, ik vroeg alleen even wat informatie daarover, maar dit werdt dus direkt verteld. Hmm, weird :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op vrijdag 01 juni 2001 17:41 schreef III het volgende:

[..]

Wat! Hoe kom je precies aan die info? Ik was gisteren op het grote Postkantoor in Utrecht (Neude) en toen vertelde die persoon achter de balie dat er geen inschrijvingen meer konden plaatsvinden voor die telefoons omdat ze even daarvoor op de computer te zien hadden gekregen (van het hoofdkantoor of zoiets) dat het niet meer kon... |:(

Ik vondt het ook al vreemd eigenlijk en het was niet eens druk, ik vroeg alleen even wat informatie daarover, maar dit werdt dus direkt verteld. Hmm, weird :?
Postbankmedewerkers.... :? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis

memphis

Op vrijdag 01 juni 2001 17:41 schreef III het volgende:

[..]

Ik werk regelmatig op het hoofdkantoor A'dam en had het even gevraagd......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn...!!!

Ben ik even pissed off :( :(

Net toen de M35 hier in NL verkrijgbaar was, heb ik 'm gekocht... straks loopt half Nederland ermee rond (net zoals dat vroeger/nu het geval was/is met de Nokia 3210) :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op vrijdag 01 juni 2001 22:27 schreef Mischa het volgende:
Damn...!!!

Ben ik even pissed off :( :(

Net toen de M35 hier in NL verkrijgbaar was, heb ik 'm gekocht... straks loopt half Nederland ermee rond (net zoals dat vroeger/nu het geval was/is met de Nokia 3210) :'( :'( :'(
Jep, zo ken ik wel meer mensen....tis balen maar niks aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 01 juni 2001 23:25 schreef Bobbert het volgende:

[..]

Jep, zo ken ik wel meer mensen....tis balen maar niks aan te doen.
juist onder het motto van "helaas pindakaas" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaadstra
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:24

zaadstra

Überprutser

jaha en dit is nog een nieuwer modelletje ook >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• te(X)en
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-10-2024

te(X)en

plons...

Op zaterdag 02 juni 2001 00:36 schreef Zaadstra het volgende:
jaha en dit is nog een nieuwer modelletje ook >:)
Is er dan nog verschil in modellen binnen de M35i :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op zaterdag 02 juni 2001 00:52 schreef te(X)en het volgende:

[..]

Is er dan nog verschil in modellen binnen de M35i :?
Ja dat vraag ik me ook af.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 31 mei 2001 21:40 schreef III het volgende:
Na de vele reacties in het andere topic lijkt het me handig om een nieuwe te openen.

Ik kwam vanmiddag op het Postkantoor om wat informatie te vragen over die actie en toen zeiden ze aan de balie dat ze zojuist een melding hadden gekregen van het hoofdkantoor (dat konden ze op de computer zien) dat alle 500.000 GSM's al weg waren, er kon dus niet meer aan de actie deelgenomen worden volgens hun...

Er hingen nog wel posters en reclame materiaal in het Postkantoor en ook op de Postbank website kan je nog gewoon inschrijven volgens mij. Dus weet iemand nou hoe het precies zit? Heeft iemand na vanmiddag (donderdag 31 mei na 15:00) nog kunnen meedoen aan die actie?
Ik geloof je niet!

Welk postkantoor was dat?
En wie heb je gesproken? Man of vrouw, hoe laat en welke dag, en evt nog meer aanwijzingen om wie het gaat!

Ik zal ze ff bellen en op hun donder geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gooly
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-05 17:46

Gooly

Wie? Ik?

Op vrijdag 01 juni 2001 12:22 schreef mafiasven het volgende:
ff nog vraagje dat menu van de m35i is zeker hetzelfde als de c35 ofniet ?
Yep, de M35i heeft precies hetzelfde menu als de C35i (en de m35 hetzelfde als c35, de i staat voor wapfuncties en calculator) Alleen heb je met deze actie een aangepaste simkaart waarop een extra "postbank menu" te vinden is. Dit vind je waar je ook je info tekst en (eventueel) e-mail hebt zitten, oftewel onder de linkerkant van de linker toets.

See that's the trouble with reality, it's taken far too seriously.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 juni 2001 02:12 schreef maarten- het volgende:

[..]

Ik geloof je niet!

Welk postkantoor was dat?
En wie heb je gesproken? Man of vrouw, hoe laat en welke dag, en evt nog meer aanwijzingen om wie het gaat!

Ik zal ze ff bellen en op hun donder geven.
Okay, take it easy... ;)

Ik vertel hier alleen maar wat mij dus ook is verteld. Zoals er al staat was ik dus op donderdag middag 31 mei j.l. omstreeks 15:00 op het grote hoofdpostkantoor in Utrecht (Neude, vlakbij Vredenburg/Potterstraat/Oude Gracht).

Ik werdt geholpen door een wat 'oudere vrouw' in de begin 50 misschien (?) met iets van blond haar en die niet echt een makkelijke tante is. Ze werkte er ook al in December toen ik een pakketje afleverde op het Postkantoor Neude daarzo... Oh ja, was bij balie nr. 7 (alle handelingen).

Het was niet druk dus het is volgens mij niet geweest om me even snel 'af te schepen'. Ik vroeg alleen even wat info wat betreft die gratis Siemens GSM actie, etc. en dit werdt mij resoluut verteld.

Werk je trouwens zelf bij de Postbank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan me trouwens ook niet helemaal voorstellen dat die 500000 telefoons al weg zijn.. da actie is pas anderhalve week aan de gang ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• te(X)en

te(X)en

plons...

Volgens mij zijn ze helemaal nog niet op want op www.postbank.nl barst het nog van de reclame voor de actie en kunnen de formulieren ook nog gewoon ingevuld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op zaterdag 02 juni 2001 15:19 schreef te(X)en het volgende:
Volgens mij zijn ze helemaal nog niet op want op www.postbank.nl barst het nog van de reclame voor de actie en kunnen de formulieren ook nog gewoon ingevuld worden.
Ik denk het ook ja, dat zullen ze er wel als eerste eruit gooien als ze op zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• te(X)en

te(X)en

plons...

ja precies, zeker ook omdat er de 1e dag ofzo al ff een ander plaatje op stond omdat het te druk was met aanvragen oid. Het is dus niet dat ze dit nooit updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 juni 2001 09:44 schreef mafiasven het volgende:
ik kan me trouwens ook niet helemaal voorstellen dat die 500000 telefoons al weg zijn.. da actie is pas anderhalve week aan de gang ..
Ik eigenlijk wel... als ik zo om me heen kijk, en hier rond lees heeft LETTERLIJK half Nederland zo'n telefoontje besteld; om dat maar ff te onderbouwen: Hier thuis mijn vader, moeder en ik. M'n vriendin, haar vader en zusje... en ook nog een paar van m'n vrienden. Als dat overal zo gaat kom je er wel. :)

Wat ik me nou wel afvraag is hoe we die dingen uit elkaar moeten gaan houden... Iedereen zijn naam erop kalken ofzo? Antennetjes kleuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• te(X)en

te(X)en

plons...

Op zaterdag 02 juni 2001 17:46 schreef TheRaptoR het volgende:
Antennetjes kleuren?
Volgens mij heeft de M35i geen antenne :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op zaterdag 02 juni 2001 18:00 schreef te(X)en het volgende:

[..]

Om hem herkenbaar te maken kan je er wel 1 opplakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een c35i en ik wel het de antenne weg halen, omgekeerd kan ook!
maar ff on topic:

iedereen loopt strax met een blouwe m35i dan hoef ik er al geen meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Laatst online: 01-09 14:15
we merken het wel. m'n vader en ik hebben ook zo'n ding besteld, en vorige week is dat bonnetje op de bus gegaan. afwachten.

voor de geinteresseerde, ik heb modem drivers voor die telfoon.
kan je met een kabel of infrarood je gsm als modem gebruiken (analoog of isdn).
snel gaat het niet, maar leuk om met je laptoppie ffe je mail of tweakers te sjekken.

ze werken met de s35i,c35i en m35i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 juni 2001 22:27 schreef koenhimself het volgende:
ik heb een c35i en ik wel het de antenne weg halen, omgekeerd kan ook!
maar ff on topic:

iedereen loopt strax met een blouwe m35i dan hoef ik er al geen meer
ander frontje en leds erop klaar is kees >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• te(X)en

te(X)en

plons...

Afbeeldingslocatie: http://www.siemens.nl/mysiemens/mobileworld/flash/image/extraimg_m1c.jpg

Nog ff een plaatje om te kwijlen :9~ :P

Maar er zit dus ook een IR zender/ontvanger op? Leuk wist ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Niet online
Als ik het goed begrijp: ik heb al 1000 gulden op mijn easy blue plus-rekening staan, als ik dit 3 maanden laat staan krijg ik een Siemens blablabla...

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 juni 2001 23:57 schreef te(X)en het volgende:
[afbeelding]

ow kewl wist ik ook niet maar ik vind die blauwe kleur echt wel superstrak >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 03 juni 2001 00:16 schreef Smoothy_ het volgende:
Als ik het goed begrijp: ik heb al 1000 gulden op mijn easy blue plus-rekening staan, als ik dit 3 maanden laat staan krijg ik een Siemens blablabla...
verkeerd begrepen je moet 1000 gulden op een spaarrekening storten als het er dus opstond krijg je niks.. bij t storten moet je meteen doorgeven mee te willen doen aan de gsm actie dan pas krijg je die siemens m35i dan moet je nog een keer als je m gekregen hebt m code activeren en 1x opwaarderen that's it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op zaterdag 02 juni 2001 23:57 schreef te(X)en het volgende:
[afbeelding]

Ik hoop alleen dat er nergens iets van Postbank staat, zou veel afbreuk doen ook al weet waarschijnlijk zometeen iedereen dat je dat ding van de Postbank hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:01

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Op zaterdag 02 juni 2001 16:13 schreef Bobbert het volgende:

[..]

Ik denk het ook ja, dat zullen ze er wel als eerste eruit gooien als ze op zijn.
Dacht het niet. Ik denk dat het nooit kwaad kan om alle reclame gewoon nog voor de duur van de actie in de lucht te houden ook zijn alle mobieltjes al op.

Ten eerste is het geld voor de campagne toch al uitgegeven. De Postbank heeft zich voldoende ingedekt met de bekende opmerking "op is op".

Ten tweede is het errug fijn als méér dan 500.000 figuren minimaal f 1000 overmaken.

Ten slotte: hoe vaak hebben jullie het al niet meegemaakt dat je voor een aanbieding ergens naar een winkel gaat en dan de opmerking krijgt dat de aanbieding op is? Klanten trekken heet dat, in de hoop dat de klant dan iets anders koopt (in dit geval een koopsom, spaarproduct of beleggingsfonds)

Na dit gezegd te hebben: ik geloof er niets van dat de 500.000 al op zijn... :+

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er 5 in bestelling.

Wie wil er 5 gelockte m35i ruilen tegen 4 geunlockte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 03 juni 2001 00:58 schreef maarten- het volgende:

als ik ze zou hebben graag heb 1 geunlockte ruilen tegen 2 gelockte ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 03 juni 2001 00:55 schreef The_Sukkel het volgende:

[..]

Dacht het niet. Ik denk dat het nooit kwaad kan om alle reclame gewoon nog voor de duur van de actie in de lucht te houden ook zijn alle mobieltjes al op.

Ten eerste is het geld voor de campagne toch al uitgegeven. De Postbank heeft zich voldoende ingedekt met de bekende opmerking "op is op".
Als de GSM's op zijn dan mag er geen reclame meer gemaakt worden, want de actie is dan al afgelopen, ook moeten klanten voldoende gelegenheid hebben om er gebruik van te kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• te(X)en

te(X)en

plons...

Op zondag 03 juni 2001 00:16 schreef mafiasven het volgende:

[..]

ow kewl wist ik ook niet maar ik vind die blauwe kleur echt wel superstrak >:)
Ja zekers, het bekende GoT blauw :P
En ik denk niet dat er iets van de Postbank op staat, tenminste als ik alle reclames zie zie ik daar niks op staan (nou weet ik wel dat dat niks betekend, maar toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehhh volgens mij heeft de M35i geen IR hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 03 juni 2001 02:38 schreef te(X)en het volgende:

[..]

Ja zekers, het bekende GoT blauw :P
En ik denk niet dat er iets van de Postbank op staat, tenminste als ik alle reclames zie zie ik daar niks op staan (nou weet ik wel dat dat niks betekend, maar toch)
neej staat niks van de postbank op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Op zondag 03 juni 2001 09:51 schreef Hyplylus het volgende:
Ehhh volgens mij heeft de M35i geen IR hoor!
Heeft 'ie inderdaad niet. IR zit alleen op de S35. Jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 03 juni 2001 11:47 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Heeft 'ie inderdaad niet. IR zit alleen op de S35. Jammer...
ow dat is idd wel heel erg vervelend maar ja wat wil je voor een gratis phone >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De technische gegevens van de M35i.

Netwerkfrequentie GSM Dual Band 900 en 1800 MHz

Spraakcodering Triple Rate

Afmetingen (LxBxH) 118x47x22 mm

Volume 99 cm³

Gewicht 125 g

Display Hoge resolutie, max 5 regels

Standby-tijd 50 tot 180 uur*

Gesprekstijd 90 tot 300 minuten*

Standaardbatterij NiMH 500 mAh

Oplaadtijd 2 uur 100%

Antenne geïntegreerd

Mobiele Internet-toegang Wap 1.1**

Telefoonboek Max. 250 namen (afhankelijk van

SIM-kaart), geheugen voor 100 extra namen in het toestel.

Trilalarm

SMS Incl. picture messaging en intelligente tekstinvoer (T9).

Calling Faces Geef de mensen in je telefoonboek een gezicht.

Tijd/Datum/Alarm

Tijd en Datumvermelding voor de laatste 10 gemiste en binnengekomen oproepen

Nummerherhaling Laatste 10 nummers.

Stopwatch

Memolijst Max. 30 items.

Valuta-conversie

Calculator

Belmelodieën 20 incl. DJ-geluiden, plus composer om je eigen belmelodie te maken.

Gebruikersprofielen

Instelbaar menuformaat

Instelbare menuniveaus

Spelletjes Diversen

Ingebouwd modem

SIM application toolkit , klasse 3

Dit heb ik van de van http://www.siemens.nl Hier staat ook ingebouwd modem bij, wat doet dat ding ? De siemens c35 heeft dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:11
-1 overbodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:11

Jammer dan. Het is 1 GSM per Postbank klant. Staat ook in de voorwaarden (of je moet 5 rekeningen onder 5 namen hebben).
Hier staat ook ingebouwd modem bij, wat doet dat ding ? De siemens c35 heeft dit niet.
Je kan er (traag) mee internetten door hem via een kabel aan je laptop te hangen (helaas geen IR).

Verder zal de Postbank echt nog niet alle telefoons kwijt zijn. En als dat wel zo is, dan melden ze dat toch niet meteen om toch nog zoveel mogelijk mensen te laten storten. Ze hebben 7 weken de tijd om je spaargeld te beleggen >:) Postbank = evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trouwens ook al mochten deze telefoons uitverkocht zijn postbank heeft gezegd dat er deze vakantie nog meer acties komen met mobiele telefoons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 juni 2001 18:00 schreef te(X)en het volgende:

[..]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 03 juni 2001 00:26 schreef Bobbert het volgende:

[..]

Ik hoop alleen dat er nergens iets van Postbank staat, zou veel afbreuk doen ook al weet waarschijnlijk zometeen iedereen dat je dat ding van de Postbank hebt.
Vette pech :'( op de achterkant staat een nogal grote Postbankleeuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• te(X)en

te(X)en

plons...

Op zondag 03 juni 2001 15:38 schreef solitari het volgende:

[..]

Vette pech :'( op de achterkant staat een nogal grote Postbankleeuw
Hoe weet je dat? Heb je hem al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 03 juni 2001 15:46 schreef te(X)en het volgende:

[..]

Hoe weet je dat? Heb je hem al?
Noop, not yet.
Werd mij verteld door eigenaar van unlock-shop op de Nieuwe Rijn in Leiden (daar kost unlocken M35i 35 piek). Hij kan waarschijnlijk ook ander frontje erop zetten voor je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• te(X)en

te(X)en

plons...

Op zondag 03 juni 2001 15:59 schreef solitari het volgende:

[..]

Noop, not yet.
Werd mij verteld door eigenaar van unlock-shop op de Nieuwe Rijn in Leiden (daar kost unlocken M35i 35 piek). Hij kan waarschijnlijk ook ander frontje erop zetten voor je...
Hoe werkt dat met die frontjes voor de M35i? Is dat net zo makkelijk als bij die nokia's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 03 juni 2001 16:32 schreef te(X)en het volgende:

[..]

Hoe werkt dat met die frontjes voor de M35i? Is dat net zo makkelijk als bij die nokia's?
Nee, dat was toch een stuk moeilijker volgens die vent..had hij speciale schroevendraaiertjes en andere tools voor besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 03 juni 2001 12:23 schreef biobak het volgende:

[..]

Jammer dan. Het is 1 GSM per Postbank klant. Staat ook in de voorwaarden (of je moet 5 rekeningen onder 5 namen hebben).
[..]
De hele familie werkt mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• te(X)en

te(X)en

plons...

Op zondag 03 juni 2001 16:51 schreef Sebastard het volgende:
Ik weet uit betrouwbare bronnen ...
Betrouwbare bronnen maken me altijd nieuwsgierig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik wacht eigenlijk op het moment dat iemand hem hier als eerste heeft. Want je weet het, heb je dat ding binnen, ff posten hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja zodra iemand m heeft posten,
dan zit ik meteen in dot forum >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Ja maarten ik zou dat wel willen, heb er hier zometeen 4, en een datakabel en unlockprogie dus als het lukt neem ik wel contact met je op.
Op zondag 03 juni 2001 01:53 schreef mafiasven het volgende:

[..]

als ik ze zou hebben graag heb 1 geunlockte ruilen tegen 2 gelockte ??
Zou bij jou eventueel ook wel lukken.
We kijken wel als ik ze heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Laatst online: 02-09 17:02

freddifish

schnappi !

ik heb gelijk de eerste maandag dat het kon via internet zo'n formuliertje ingevuld, maar die 1000 piek is nog niet afgeboekt ?
Gaat het nog wel lukken?...anders zou ik toch wel balen, want ik was er echt wel snel bij na dat bericht hiero en in de computable

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• te(X)en

te(X)en

plons...

Op zondag 03 juni 2001 20:00 schreef freddifish het volgende:
ik heb gelijk de eerste maandag dat het kon via internet zo'n formuliertje ingevuld, maar die 1000 piek is nog niet afgeboekt ?
Gaat het nog wel lukken?...anders zou ik toch wel balen, want ik was er echt wel snel bij na dat bericht hiero en in de computable
Ik heb het via de girofoon overgemaakt met de 21e en het was er de 22e al af. Volgens mij is er bij jou iets niet goed gegaan. Bel de postbank anders ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 03 juni 2001 20:00 schreef Bobbert het volgende:

[..]

Ja maarten ik zou dat wel willen, heb er hier zometeen 4, en een datakabel en unlockprogie dus als het lukt neem ik wel contact met je op.
[..]

Zou bij jou eventueel ook wel lukken.
We kijken wel als ik ze heb.
ik denk dat jij mij verkeerd begrijpt ;) ik wil 1 geunlockte die ik heb wel ruilen voor 2 gelockte van jou >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op zondag 03 juni 2001 23:26 schreef mafiasven het volgende:

[..]

ik denk dat jij mij verkeerd begrijpt ;) ik wil 1 geunlockte die ik heb wel ruilen voor 2 gelockte van jou >:)
oh zo :) oke maar dat schiet niet op dan he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 03 juni 2001 23:56 schreef Bobbert het volgende:

[..]

oh zo :) oke maar dat schiet niet op dan he :)
haha neej niet bepaald maar ik d8 laat ik ergens een goede ruil maken ;) heb ook kabeltje en benodigde software zoals alle tweakers nu wel mochten weten.. mensen die nog geen software hebben ff reageren en ik mail of icq het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 03 juni 2001 20:00 schreef freddifish het volgende:
Dat is dan niet zo slim van je.

Je kunt geen geld overmaken met dat formuliertje!

Je kunt je fout nog herstellen door alsnog op de een of andere manier F1000 over te maken, vóór 16 juni geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linchpin
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Mafiasven, zou je mij die software kunnen toemailen? Waar heb je trouwens dat datakabeltje gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Hoe duur is precies een datakabel voor de M35i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• te(X)en

te(X)en

plons...

Op maandag 04 juni 2001 01:03 schreef jelmervos het volgende:
Hoe duur is precies een datakabel voor de M35i?
Op internet heb ik er al ergens 1tje gezien voor 35,- (+ 5,- verzendkosten) en ik ga morgen naar de zwarte markt, zal eens kijken hoe duur ze daar zijn.

Moet ik nog ergens speciaal op letten bij
die datakabels of zijn ze allemaal wel goed :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 04 juni 2001 01:14 schreef te(X)en het volgende:

[..]

Op internet heb ik er al ergens 1tje gezien voor 35,- (+ 5,- verzendkosten) en ik ga morgen naar de zwarte markt, zal eens kijken hoe duur ze daar zijn.

Moet ik nog ergens speciaal op letten bij
die datakabels of zijn ze allemaal wel goed :?
ze zijn allemaal wel goed..
Pagina: 1 2 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.