Ik heb ook zo'n formuliertje gebruikt en het geld is gewoon overgemaakt naar een plusrekening hoor.Op maandag 04 juni 2001 00:56 schreef maarten- het volgende:
[..]
Dat is dan niet zo slim van je.
Je kunt geen geld overmaken met dat formuliertje!
Je kunt je fout nog herstellen door alsnog op de een of andere manier F1000 over te maken, vóór 16 juni geloof ik.
Anoniem: 21111
juist met zo'n formuliertje kan t gewoon.. vandaag nog 2 weken en dan zou de telefoon er moeten zijn 4 weken na bestellingOp maandag 04 juni 2001 10:06 schreef djmartyn het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n formuliertje gebruikt en het geld is gewoon overgemaakt naar een plusrekening hoor.
Ik heb er dus net een datakabeltje vandaan gehaald. f 25,-Op maandag 04 juni 2001 01:14 schreef te(X)en het volgende:
[..]
Op internet heb ik er al ergens 1tje gezien voor 35,- (+ 5,- verzendkosten) en ik ga morgen naar de zwarte markt, zal eens kijken hoe duur ze daar zijn.
Moet ik nog ergens speciaal op letten bij
die datakabels of zijn ze allemaal wel goed
In de computerhal waren ze 35,- maar in de haal daartegenover (hal 26 ofzo) waar een heleboel van die tentjes met frontjes enzo staan waren ze bij een aantal kramen f 25,-.
Nu maar hopen dat ie het doet, want ik heb nog geen telefoon om hem te testen.
Mafiasven, zou jij mij die software kunnen mailen?
bvd
bvd
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
doneOp maandag 04 juni 2001 13:55 schreef Gizz het volgende:
Mafiasven, zou jij mij die software kunnen mailen?
bvd
Hee guys
ik heb de aanvraag via internet gedaan, nu bijna twee weken geleden. Ik heb alleen nog helemaal niets ontvangen van de Postbank, geen bevestiging van inschrijving of wat dan ook. Duurt dat altijd zo lang?
ik heb de aanvraag via internet gedaan, nu bijna twee weken geleden. Ik heb alleen nog helemaal niets ontvangen van de Postbank, geen bevestiging van inschrijving of wat dan ook. Duurt dat altijd zo lang?
If it ain't broken, play with it till it breaks.
ik heb ook nog niks gehad, is je 1000 gulden er wel af als niet zou ik ff bellen met postbankOp maandag 04 juni 2001 14:07 schreef Crusader het volgende:
Hee guys
fuck...
zit net rekeningen te betalen, zie ik dat die 1000 piek op 1 juni is afgeschreven.
Er zit dus schot in de zaak
zit net rekeningen te betalen, zie ik dat die 1000 piek op 1 juni is afgeschreven.
kijk dan ben je op tijdOp maandag 04 juni 2001 14:44 schreef Crusader het volgende:
fuck...
Anoniem: 10030
Hebben we het wel over hetzelfde formuliertje?Op maandag 04 juni 2001 10:06 schreef djmartyn het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n formuliertje gebruikt en het geld is gewoon overgemaakt naar een plusrekening hoor.
Geef me de link eens svp
Volgens mij gaat het om dit formuliertje:
http://www.postbank.nl/static/html/mango/frm_girotel.html
Anoniem: 10030
Dit formuliertje bedoelde ik ook, en heb ik meerdere keren gebruikt.Op maandag 04 juni 2001 16:11 schreef Crusader het volgende:
Volgens mij gaat het om dit formuliertje:
Maar op dat formuliertje mis ik de mogelijkheid dat de Postbank het overschrijven voor jou regelt, je hoeft dus zelf niets over te maken. Zo is dat bij mij geregeld. Nu concludeer ik uit dit nieuwe forumuliertje dat je zelf het geld moet overmaken. Maakt verder niets uit, maar ik vind het vreemd...
Het lijkt mij vreemd dat je mbv zo'n formuliertje 1000 piek kan overschrijven...beetje onveilig. Dus zul je het toch zelf moeten doen.Op maandag 04 juni 2001 16:39 schreef Crusader het volgende:
Maar op dat formuliertje mis ik de mogelijkheid dat de Postbank het overschrijven voor jou regelt, je hoeft dus zelf niets over te maken. Zo is dat bij mij geregeld. Nu concludeer ik uit dit nieuwe forumuliertje dat je zelf het geld moet overmaken. Maakt verder niets uit, maar ik vind het vreemd...
dat lijkt me ook niet echt 100% veilig maar als dan kun je het toch altijd nog terug laten boeken...Op maandag 04 juni 2001 19:24 schreef Bobbert het volgende:
[..]
Het lijkt mij vreemd dat je mbv zo'n formuliertje 1000 piek kan overschrijven...beetje onveilig. Dus zul je het toch zelf moeten doen.
Het is niet echt veilig nee, maar het is van je eigen rekening naar je eigen plusrekening, dus niet zo'n ramp als er wat mis gaatOp maandag 04 juni 2001 19:26 schreef mafiasven het volgende:
[..]
dat lijkt me ook niet echt 100% veilig maar als dan kun je het toch altijd nog terug laten boeken...
Anoniem: 22110
Een C35i heeft net als de M35i ook een intern modem, dit zorgt voor het wap-gebeuren (en dus ook dat M-bankieren).
Verder is een C35i hetzelfde apparaat als de M35i alleen in een ander hoesje (minder schokbestendig, spatwaterdicht, dat soort fratsen).
De M35i heeft in iedergeval geen IR!!
Verder is een C35i hetzelfde apparaat als de M35i alleen in een ander hoesje (minder schokbestendig, spatwaterdicht, dat soort fratsen).
Dat is idd wel jammer.Op maandag 04 juni 2001 20:21 schreef peymora het volgende:
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
ik heb me er ook voor ingeschreven
geloof ik 2 weken geleden. niks gezegd over dat het op was ofzo
wel was het: op = op
maar binnenkort krijg ik hem binnen, hoop ik
nog 2 weken wachten
geloof ik 2 weken geleden. niks gezegd over dat het op was ofzo
wel was het: op = op
maar binnenkort krijg ik hem binnen, hoop ik
nog 2 weken wachten
Cyberax99> Dat kost toch niks zo'n kabeltje?
Mafiasven of Grizz> Eeuh ik wil die software per mail ook wel!
Mafiasven of Grizz> Eeuh ik wil die software per mail ook wel!
Waar te koop dan?Op maandag 04 juni 2001 21:35 schreef henkleerssen het volgende:
Anoniem: 18585
Ja maar een echte tweaker prutst zo'n kabeltje toch gewoon zelf in elkaar?Op maandag 04 juni 2001 21:35 schreef henkleerssen het volgende:
ik moet er alleen wel een schema van hebben.
heeft niemand die per ongeluk?
Hier bv. http://www.koopjessite.nl/Op maandag 04 juni 2001 21:39 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Waar te koop dan?
Gewoon ff zoeken he
okeys is goed doe t wel via icqOp maandag 04 juni 2001 21:57 schreef cyberax99 het volgende:
[..]
als je dan toch aan het mailen bent ik hou me aanbevolen
En toen dacht ik dat ik telefoon kreeg, serieus!Op maandag 04 juni 2001 21:57 schreef Bobbert het volgende:
[..]
Hier bv. http://www.koopjessite.nl/

als je ff uitlegt wat je bedoelt snap ik t ookOp maandag 04 juni 2001 22:16 schreef jelmervos het volgende:
[..]
En toen dacht ik dat ik telefoon kreeg, serieus!![]()
![]()
Op maandag 04 juni 2001 21:11 schreef jelmervos het volgende:
Maar waar kan ik nou goedkoop een datakabel kopen voor de M35i?
En mafiasven als je nog tijd over hebt en je denkt goh laat ik eens iemand een emailtje +attachment sturen dan mag dat hierheen: kabel-internet@pagina.nlOp maandag 04 juni 2001 12:59 schreef te(X)en het volgende:
[zwarte markt/ berverwijkse bazaar]
Ik heb er dus net een datakabeltje vandaan gehaald. f 25,-
In de computerhal waren ze 35,- maar in de haal daartegenover (hal 26 ofzo) waar een heleboel van die tentjes met frontjes enzo staan waren ze bij een aantal kramen f 25,-.
Nu maar hopen dat ie het doet, want ik heb nog geen telefoon om hem te testen.
<bgsound src="site_sound/tel_ring.wav" loop=1>Op maandag 04 juni 2001 22:22 schreef mafiasven het volgende:
[..]
als je ff uitlegt wat je bedoelt snap ik t ook
nou omdat je zo lief vraagt danOp maandag 04 juni 2001 22:25 schreef te(X)en het volgende:
[..]
[..]
En mafiasven als je nog tijd over hebt en je denkt goh laat ik eens iemand een emailtje +attachment sturen dan mag dat hierheen: kabel-internet@pagina.nl
haha okeys dan ik snap mOp maandag 04 juni 2001 22:25 schreef jelmervos het volgende:
[..]
<bgsound src="site_sound/tel_ring.wav" loop=1>
Nog max. 2 weken en ik hem mijn M35i !!!!!!!
Hey mafiasven die software wil ik ook wel hebben
Wil je hem mailen naar:
jasperspijkerman@hotmail.com?
Thanks,
Jasper
Hey mafiasven die software wil ik ook wel hebben
Thanks,
Jasper
aaaaa hangt meteen weer in mijn winamp, hele lijst met nummers er meteen uit...Op maandag 04 juni 2001 22:25 schreef jelmervos het volgende:
[..]
<bgsound src="site_sound/tel_ring.wav" loop=1>
Ha ik zie nu dat ik 1000 gulden mis, gelukkig maar! (door het vakantiegeld valt het niet zo op deze maandOp zondag 03 juni 2001 20:00 schreef freddifish het volgende:
ik heb gelijk de eerste maandag dat het kon via internet zo'n formuliertje ingevuld, maar die 1000 piek is nog niet afgeboekt ?
Gaat het nog wel lukken?...anders zou ik toch wel balen, want ik was er echt wel snel bij na dat bericht hiero en in de computable
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
doneOp maandag 04 juni 2001 22:41 schreef jasperj het volgende:
Nog max. 2 weken en ik hem mijn M35i !!!!!!!
Hey mafiasven die software wil ik ook wel hebbenWil je hem mailen naar:
Thanks,
Jasper
Anoniem: 14219
Bij mij is na 3 dagen die 1001 pieken afgeschreven, dus volgens mij moet ik wel zo'n foon gaan scoren. Dus Mafiasven, ik zou die software nu ook wel willen hebben, ajb.mensen die nog geen software hebben ff reageren en ik mail of icq het
Adres:
dutchpowercows@olafjanssen.com
BVTHX!
Kan iemand die software + schematje ff posten hiero? of mag dat niet 
Wil iemand 't anders ff mailen?
En wat moet je nou eigenlijk PRECIES doen om 'm te activeren? iedereen waaraan ik 't vraag spreekt elkaar tegen, als ik dit allemaal bekijk lijkt het erop: gewoon tel aanzetten, inloggen, ff bellen, hoeft niet opgenomen te worden... klopt dit?
En wat moet je nou eigenlijk PRECIES doen om 'm te activeren? iedereen waaraan ik 't vraag spreekt elkaar tegen, als ik dit allemaal bekijk lijkt het erop: gewoon tel aanzetten, inloggen, ff bellen, hoeft niet opgenomen te worden... klopt dit?
neej activeren houd heel iets anders in.. je moet je m-code veranderen je krijgt de m-code via de post toegezonden en die moet je veranderen in een code die jij zelf wil. dan moet je nog een keer je telefoon met minimaal 25 gulden opwaarderen en je krijgt binnen een paar uur een welkomstsmsje van de postbank zodat je weet dat je phone geaccepteerd is.. software word hier niet geplaatst ik mail de software liever t blijft tenslotte niet echt legaalOp dinsdag 05 juni 2001 01:36 schreef Masterdam het volgende:
Kan iemand die software + schematje ff posten hiero? of mag dat niet
Mooi dan heb ik het zelfmaak schematje voor datakabel (m35i & c25) in de aanbieding.
Ik zal m als ik thuis ben wel effe hier neer zetten dus nog effe geduld
Ik zal m als ik thuis ben wel effe hier neer zetten dus nog effe geduld
code:
1
| 29-05-2001 ~NAAR PLUSREKENING OV Af EUR 453,78 |
Ik hoop dat ik dan nog op tijd ben voor een telefoon
Ze zijn nu nog niet op dus je bent wel op tijd.Op dinsdag 05 juni 2001 13:54 schreef Cochrane het volgende:
code:
1 29-05-2001 ~NAAR PLUSREKENING OV Af EUR 453,78
Ik hoop dat ik dan nog op tijd ben voor een telefoon
Hey mafiasven,
Bedankt voor de software, maar met welk prog kun je hem openen?
En welke bestand is de goeie voor Telfort?
Jasper
Jasper
Ik was net even op het postkantoor om een pakketje op te halen. Er was een vrouw voor mij aan de beurt die 1000 gulden wilde storten voor een telefoon en die kreeg te horen dat de telefoons opwaren 
Nou ja, ik heb al een tijd geleden die bon opgestuurd, dus ik ga er van uit dat ik wel een phone krijg
Nou ja, ik heb al een tijd geleden die bon opgestuurd, dus ik ga er van uit dat ik wel een phone krijg
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
RTFLeesmij.txtOp dinsdag 05 juni 2001 14:24 schreef jasperj het volgende:
Hey mafiasven,
Jasper
oftewel Read The F*cking Leesmij.txt
Anoniem: 15831
Heeft iemand dat schema van dat kabeltje en ik heb al leuke modemsoftware van een mede-tweaker gemaild gekregen. Is er nog ander leuk spul voor die Siemens?
aanvallen@hotmail.com
Misschien wordt het tijd om een speciale tweak-page voor dit toestel op te starten, in ieder geval 500.000 geïnteresseerden
P.S. de software van mafiasven is natuurlijk ook welkom
aanvallen@hotmail.com
Misschien wordt het tijd om een speciale tweak-page voor dit toestel op te starten, in ieder geval 500.000 geïnteresseerden
P.S. de software van mafiasven is natuurlijk ook welkom
Als je ziet hoe goedkoop die kabeltjes zijn en je soms veel moeite moet doen om zo'n los stekkertje te krijgen is die keuze toch vrij simpelOp dinsdag 05 juni 2001 15:43 schreef tweakerrrr het volgende:
Heeft iemand dat schema van dat kabeltje en ik heb al leuke modemsoftware van een mede-tweaker gemaild gekregen. Is er nog ander leuk spul voor die Siemens?
Hey ik heb ff een update. Niet over datakabels enzo, maar echt iets over de actie zelf. Ik dacht ik email de Postbank nog es met wat vraagjes, en het antwoord wil ik natuurlijk graag delen met mijn mede-tweakers
.
(Lijkt wel een soort FAQ
.)
Dat kun je toch vantevoren bedenken
Dan kun je dat ook vantevoren _aankondigen_ "levertijd van 4-7 weken..." Nouja... Ik wacht rustig af.
(Lijkt wel een soort FAQ
Eigenlijk wel dom van die langere levertijd... Omdat de actie goed loopt is de levertijd langer...Het is mogelijk om de Siemens M35i over te dragen aan iemand
met een Easy blue rekening.
Door het grote succes van de actie is de levertijd verlengd.
Daarom kunnen wij helaas de telefoons niet binnen vier weken
leveren. Op dit moment is de levertijd van de telefoons dan
ook zeven weken. Onze excuses voor het eventuele ongemak.
U dient de telefoon acht weken na ontvangst van het toestel
te activeren.
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
gvd..... baal ik daar nu even van, zul je zien ben net op vakantie als die dingen aankomen....Op dinsdag 05 juni 2001 16:55 schreef AtHomer het volgende:
Door het grote succes van de actie is de levertijd verlengd.
Daarom kunnen wij helaas de telefoons niet binnen vier weken
leveren. Op dit moment is de levertijd van de telefoons dan
ook zeven weken. Onze excuses voor het eventuele ongemak.
Ja, dat kreeg ik dus op donderdag 31 mei ook al te horen...Op dinsdag 05 juni 2001 14:43 schreef Gizz het volgende:
Ik was net even op het postkantoor om een pakketje op te halen. Er was een vrouw voor mij aan de beurt die 1000 gulden wilde storten voor een telefoon en die kreeg te horen dat de telefoons opwaren
Hebben jullie (mensen die bij de Postbank een rekening hebben) trouwens een formuliertje/foldertje via de post (snailmail) binnen gekregen??? Ik zit namelijk ook bij de Postbank en vroeg mij dit af want iemand uit mijn straat die had wel een folder door de brievenbus gekregen. Lijkt mij trouwens ook wel de beste manier om zo alle Postbank klanten te bereiken want dat hebben ze ook gedaan met die andere fl. 1000,- acties (handdoek/sporttas/pennenset). Maar ik had in ieder geval niets gehad en heb van de actie gehoord via GoT en de televisie/krant.
ja volgens mij zat er zo'n foldertje bij een afrekening, zoals ze wel vaker er van die reclame zooi bij doenOp dinsdag 05 juni 2001 17:47 schreef III het volgende:
[..]
Ja, dat kreeg ik dus op donderdag 31 mei ook al te horen...
Hebben jullie (mensen die bij de Postbank een rekening hebben) trouwens een formuliertje/foldertje via de post (snailmail) binnen gekregen??? Ik zit namelijk ook bij de Postbank en vroeg mij dit af want iemand uit mijn straat die had wel een folder door de brievenbus gekregen. Lijkt mij trouwens ook wel de beste manier om zo alle Postbank klanten te bereiken want dat hebben ze ook gedaan met die andere fl. 1000,- acties (handdoek/sporttas/pennenset). Maar ik had in ieder geval niets gehad en heb van de actie gehoord via GoT en de televisie/krant.
nou software is gemaild
en langere levertijd is zwaar shit nog langer w8ten op die telefoon
Ha mafiasven, bedankt voor je verwijzing naar dit topic........
sanderv@home.nl
sanderv@home.nl
Dat wachten is inderdaad niet fijn...Op dinsdag 05 juni 2001 19:06 schreef mafiasven het volgende:
nou software is gemailden langere levertijd is zwaar shit nog langer w8ten op die telefoon
psst... mafiasven *****" *hint*
[ Voor 3% gewijzigd door Bullet NL op 07-08-2020 14:19 ]
Kabeltjes zijn te krijgen bij:
www.salesplaza.nl voor 35 piek incl verzenden.
Voor software moet je maar mailen.
Voor software moet je maar mailen.
zou iemand mij die software ook willen mailen:9~
naar: please999@hotmail.com
naar: please999@hotmail.com
okeys de 3 mensen die software nodig hadden gemaild
btw weet iemand toevallig of dat als je de telefoon echt in t begin aangevraagd hebt je m niet binnen 4 weken krijgt of krijgt echt iedereen m binnen 7 weken 
edit:
laatste 3 aanvragen reply hier ff als je de mail niet gekregen hebt hij geeft namelijk een error aan bij mij misschien dat ze toch aangekomen zijn
laatste 3 aanvragen reply hier ff als je de mail niet gekregen hebt hij geeft namelijk een error aan bij mij misschien dat ze toch aangekomen zijn
k heb al wel wat software.
gooi wat jullie nog hebben maar naar r.vloothuis@hccnet.nl
thnx
gooi wat jullie nog hebben maar naar r.vloothuis@hccnet.nl
thnx
doneOp dinsdag 05 juni 2001 22:25 schreef Kit het volgende:
mafiasven, kan je ook de unlock software naar mij toesturen?
cheung@wanadoo.nl
Big Thanks
Hier is het schema'tje van de datakabel (c25 en M35i)
Veel plezier er mee.
(ik heb m nog niet uitgeprobeerd)
Veel plezier er mee.
(ik heb m nog niet uitgeprobeerd)

Niet dat ik 'm zelf kan maken, maar ik begrijp niet waarom die dingen zo belachelijk duur moeten zijn 
Is hier niet iemand die die dingen voor een 10-25 piek wil verkopen?
belachelijk duur? als je hem wil geunlockt wil hebben kun je het ook via telfort doen hoor, kost 150 piek, en met een kabel kun je ook nog deuntjes uploaden, dus zo duur vind ik het nou ook weer niet.Op dinsdag 05 juni 2001 23:40 schreef Cochrane het volgende:
Niet dat ik 'm zelf kan maken, maar ik begrijp niet waarom die dingen zo belachelijk duur moeten zijn
(kga der wel 6 telefoons mee unlocken (ook die van een vriend) maar al zou het er 1 zijn zou ik er nog voor gaan)
ja en dan verkopenOp dinsdag 05 juni 2001 23:45 schreef Bobbert het volgende:
[..]
belachelijk duur? als je hem wil geunlockt wil hebben kun je het ook via telfort doen hoor, kost 150 piek, en met een kabel kun je ook nog deuntjes uploaden, dus zo duur vind ik het nou ook weer niet.
(kga der wel 6 telefoons mee unlocken (ook die van een vriend) maar al zou het er 1 zijn zou ik er nog voor gaan)
quote:
Goed idee!
Wie maakt em ff?
NOU ?????
Goed idee!
Wie maakt em ff?
NOU ?????
Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl
Anoniem: 15831
http://members.aol.com/s25expl/
Ook leuke software, heeft iemand al s25@once! geregistreerd?
Dit is ook een leuke site voor tooltjes.
http://skysat.satel.ru/siemens/
Is alle S25/S35i/C35i software compatible met de M35i?
Wie maakt die site? Ik voor hem nog wel wat leuke linkjes met sources..
Wie maakt die site? Ik voor hem nog wel wat leuke linkjes met sources..
jepzOp woensdag 06 juni 2001 10:24 schreef tweakerrrr het volgende:
http://members.aol.com/s25expl/
sorry lag net te pitten maar heb m gamaildOp woensdag 06 juni 2001 00:56 schreef DrDee het volgende:
Heee pssst mafiasven als je nog wakker bent: comm77@dds.nl
Ja, EN achteraf betalen! Prima!Op dinsdag 05 juni 2001 20:13 schreef LuCaS het volgende:
Kabeltjes zijn te krijgen bij:
mafiasven:
kan je die software ook naar jommes@yahoo.com sturen
thnx
jomme
kan je die software ook naar jommes@yahoo.com sturen
thnx
jomme
Don't end up like al lousy Member Server !
genie ??Op woensdag 06 juni 2001 14:12 schreef Sebastard het volgende:
[..]
Hmmm... weet je waar ik werk?
1) Postbank
2) Genie
3) Telfort
Je mag een keer raden...Oh ja, het begint met een T.
mafiasven> kun je me ook die software sturen?
hmmz, heb em net gisteren gekocht icm met een libertel abbo... ik had zolangzamerhand de
van Telfort.....
Coole foon btw!!

Coole foon btw!!
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
Anoniem: 3202
Graag verplaatsen naar "Lekker belangrijk"-topiclist...Op woensdag 06 juni 2001 14:34 schreef weststar het volgende:
hmmz, heb em net gisteren gekocht icm met een libertel abbo... ik had zolangzamerhand devan Telfort.....
Coole foon btw!!
lol
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
als de telefoon maar goed isOp woensdag 06 juni 2001 14:34 schreef weststar het volgende:
hmmz, heb em net gisteren gekocht icm met een libertel abbo... ik had zolangzamerhand devan Telfort.....
Coole foon btw!!
Anoniem: 24840
ik ga ff zorgen dat er een mooi GoT logo 8er op mijn m35 komt te staan
en is het nie mogelijk GoT op wap te krijgen?
zou kewl zijn
zou kewl zijn
geen idee.. met dat logo laat me ff weten hoe je dat gedaan hebt wil ik ook welOp woensdag 06 juni 2001 17:56 schreef Sickness het volgende:
zou kewl zijn
Wap zijn ze wel mee bezig... heb der bij de plannen het 1 en ander van gelezen. Maar kan ik zo snel niet terug vinden.Op woensdag 06 juni 2001 17:56 schreef Sickness het volgende:
zou kewl zijn
Anoniem: 24840
ik moet nog ff kijke hoe ik da met da logo ga oplossen, sticker werkt natuurlijk nie tekenen kan ik nie dus k zal es kijken of ik connecties heb die iets bij een drukkerij kan regelen.
mag dit btw eigenlijk van de mensen van GoT??
nie da ik strax ammal gezeik heb of zow
mag dit btw eigenlijk van de mensen van GoT??
nie da ik strax ammal gezeik heb of zow
Crack voor s25@once via astalavista.nl
Ik ben vandaag aan het kloten geweest met een S35 van een collega.....Het blijkt wel weer dat de logo's voor siemens telefoons veel groter en dus mooier zijn dan die van nokia.
Ik ben vandaag aan het kloten geweest met een S35 van een collega.....Het blijkt wel weer dat de logo's voor siemens telefoons veel groter en dus mooier zijn dan die van nokia.
Eeuh.... hoeveel MB was da? Mijn mailbox kan het niet an..Op woensdag 06 juni 2001 17:19 schreef mafiasven het volgende:
[..Software sturen??]
done
Kun je dingetjes niet online zetten of zo?
Bestandje is 632KB, dus dat zou wel moeten lukken!Op donderdag 07 juni 2001 10:36 schreef henkleerssen het volgende:
[..]
Eeuh.... hoeveel MB was da? Mijn mailbox kan het niet an..
Kun je dingetjes niet online zetten of zo?
Dit is dus niet zo...quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op zondag 03 juni 2001 00:26 schreef Bobbert het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat er nergens iets van Postbank staat, zou veel afbreuk doen ook al weet waarschijnlijk zometeen iedereen dat je dat ding van de Postbank hebt.
--------------------------------------------------------------------------------
Vette pech op de achterkant staat een nogal grote Postbankleeuw
Op mijn vraag of de M35 postbank kenmerken vertoond was het standaard antwoord:
- Prepaid vorm
- Als enige toestel geschikt voor M-bankieren bij de Postbank
- Klein, licht en makkelijk in gebruik
- Water-, schok- en stofbestendig
- 180 uur stand-by
- 300 minuten spreektijd
- Unieke blauwe kleur (GEEN POSTBANKLOGO)
- Trilalarm
- Zeer uitgebreide functies
- Beltegoed opwaarderen via uw Girorekening
- Informatie- en amusementsdiensten via mobiel internet
Het toestel heeft verder geen "Postbank-kenmerken".
GelukkigOp donderdag 07 juni 2001 11:44 schreef Fault het volgende:
[..]
Dit is dus niet zo...
Op mijn vraag of de M35 postbank kenmerken vertoond was het standaard antwoord:
[..]
klopt anders had ik er echt wel ander frontje op laten zettenOp donderdag 07 juni 2001 13:34 schreef AtHomer het volgende:
[..]
Gelukkig. Dat scheelt weer een hoop irritatie.
http://wap.tweakers.net/Op woensdag 06 juni 2001 17:56 schreef Sickness het volgende:
zou kewl zijn
mét slash aan het einde
mafiasven> zou je nogmaals dat ding kunnen sturen (600KB kan mijn mailbox wel aan)? Ik heb hem niet ontvangen! (mailserver down??)
okeys ik stuur m nu ff w88Op donderdag 07 juni 2001 14:22 schreef henkleerssen het volgende:
mafiasven> zou je nogmaals dat ding kunnen sturen (600KB kan mijn mailbox wel aan)? Ik heb hem niet ontvangen! (mailserver down??)
Krijg hem weer niet door... kun je webmaster@micro-array.nl proberen?
Dit topic is gesloten.