Postbank M-bankieren actie (gratis Siemens GSM) !!

Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste
Acties:
  • 2.598 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 01 juli 2001 19:39 schreef mafiasven het volgende:
hmmz ik zal niet te vroeg iets gaan roepen maar ik denk dat de mensen die nu nog niks gehoord hebben weinig kans meer hebben op de telefoon. Dit omdat alle schriftelijke berichten al verstuurd zijn dit doen ze denk ik nadat ze iedereen gebeld hebben.. khoop het wel voor jullie maar ik denk het niet
SHITT

Dan blijft het bij 4 stuks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet er iig niet op rekenen maar misschien is je adres te lang en moeten ze speciale enveloppen maken om de brief in te doen :)

Edit: post 701!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 02 juli 2001 07:51 schreef MrFreeman het volgende:
je moet er iig niet op rekenen maar misschien is je adres te lang en moeten ze speciale enveloppen maken om de brief in te doen :)

Edit: post 701!!! :)
khoop het voor de mensen kan het me niet voorstellen.. betekent dus wel dat je deze week je brief met de m-code kunt verw88 ?

[blaatmode] post 702 ;) [/blaatmode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:23
'k heb zonet eens de postbank gebeld op hun 0900 nummer. (zelf ook niks gehoord, terwijl m'n vriendin wel al is gebeld. Op zelfde moment allebei via internet formulier ingevuld, allebei naar internet spaarrekening). Ze konden nog steeds niks nakijken grr en zeiden dat er nog deze week brieven verstuurd worden, anders peg gehad en nee ze konden er niks aan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmartyn
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 18:06
Bij de postbank zeiden ze dat ze nog tot en met zaterdag kunnen bellen of schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op maandag 02 juli 2001 16:52 schreef djmartyn het volgende:
Bij de postbank zeiden ze dat ze nog tot en met zaterdag kunnen bellen of schrijven.
ach ja neem der nog maar een weekje bij, ze zijn wat dat betreft ook zo snel dat het best iets mag uitlopen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja das waar.. als wij volgende week de phone al krijgen ( :P ) dan moeten we deze week wel al de brief krijgen met de mcode... of misschien hebben ze het veranderd (goh! ut zal niet de eerste keer zijn! :) ) en zit ie gewoon in het pakket erbij...

Edit: post 706!!! :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• helpme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:00
Ik heb ook een brief thuis gekregen van de postbank, ik denk Yes, maar maak de brief open, en daar staat in dat door het overweldigende succes ik geen telefoon krijg :') , dus ik bellen en leg mijn verhaal uit, dat ik wel een bewijsje heb, maar nu die brief gekregen heb, vraagt ze als ik er nog wat aan wil doen :? , ja dus, wordt ik doorverbonden naar een meneer, die mijn verhaal opschrijft en zegt dat ik nog terug gebelt wordt.

zijn er nog meer mensen welke de zelfde brief hebben gekregen, of ben ik de enigste.

Ik hoop natuurlijk dat ik nog een telefoon krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op maandag 02 juli 2001 20:05 schreef helpme het volgende:
zijn er nog meer mensen welke de zelfde brief hebben gekregen, of ben ik de enigste.
Ja ik had mijn oma net aan de lijn en die kreeg ook geen telefoon... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zaterdag gebeld en ik krijg pas midden augustus (!!!) mijn telefoon.
Ipv 4 weken is de wachttijd drie maanden geworden. :(

maar.. ja.. laat ik maar blij zijn dat ik een telefoon voor niks krijg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 02 juli 2001 20:29 schreef red-dragon het volgende:
Ik ben zaterdag gebeld en ik krijg pas midden augustus (!!!) mijn telefoon.
Ipv 4 weken is de wachttijd drie maanden geworden. :(

maar.. ja.. laat ik maar blij zijn dat ik een telefoon voor niks krijg :P
[nederlands mode] als ik maar iets voor niks krijg [/nederlands mode]

ik ben dus volgende week echt elke dag thuis of ik zorg dat er iemand thuis is wil nu eindelijk next week de phone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaliBaba
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 12:40
Op dinsdag 03 juli 2001 00:10 schreef mafiasven het volgende:

[..]

[nederlands mode] als ik maar iets voor niks krijg [/nederlands mode]

ik ben dus volgende week echt elke dag thuis of ik zorg dat er iemand thuis is wil nu eindelijk next week de phone :)
Muhaha! Hoezo Nederlands :? :+

'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Oke, het duurt dus langer dan 4 weken. Boeie, ik wacht wel. Maar hoe zit het dan met die "binnen 8 weken activeren" en "die 1000 piek 3 maand laten staan". Beginnen ze met die tijden te tellen vanaf dat je die 1000 piek hebt overgemaakt, of vanaf dat jij die GSM in huis hebt? :?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 00:25 schreef jelmervos het volgende:
Oke, het duurt dus langer dan 4 weken. Boeie, ik wacht wel. Maar hoe zit het dan met die "binnen 8 weken activeren" en "die 1000 piek 3 maand laten staan". Beginnen ze met die tijden te tellen vanaf dat je die 1000 piek hebt overgemaakt, of vanaf dat jij die GSM in huis hebt? :?
die 1000 piek vanaf dat het eraf is van je ene rekening.. die 8 weken na ontvangst van telefoon :) gewoon meteen opwaarderen :) en m-code veranderen ben je van het activeer gezeur af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op dinsdag 03 juli 2001 00:37 schreef mafiasven het volgende:

[..]

die 1000 piek vanaf dat het eraf is van je ene rekening.. die 8 weken na ontvangst van telefoon :) gewoon meteen opwaarderen :) en m-code veranderen ben je van het activeer gezeur af :)
Ok... :) Is dat ook weer bekend (of was dit al bekend hier?). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 00:56 schreef jelmervos het volgende:

[..]

Ok... :) Is dat ook weer bekend (of was dit al bekend hier?). :)
geen idee moet je ff teruglezen dan weet je t ;) ik wist t iig omdat ik t ergens gelezen had :) met telfort kun je trouwens ook gewoon doorverbinden enz als je in gesprek bent of zit ik hier volledig naast ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Op dinsdag 03 juli 2001 01:04 schreef mafiasven het volgende:

[..]

geen idee moet je ff teruglezen dan weet je t ;) ik wist t iig omdat ik t ergens gelezen had :) met telfort kun je trouwens ook gewoon doorverbinden enz als je in gesprek bent of zit ik hier volledig naast ?
Kijk eens op http://www.telfort.nl/mobielbankieren/ zou ik zeggen. Onder "Diensten" en dan "Mobiele Diensten". Genoeg functies lijkt me zo :) .

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
  • Laatst online: 19:16
Ik krijg hem pas tussen 13 en 29 augustus :(

Ik snap er nx van, ik hem de eerste maandag van die actie zo'n rekening geopend.

De eikels, als ik die tel heb kan het geld er al weer van af.

En dan nog zeggen: "Je hebt je tel binnen 7 (eerst 5) weken"

Jasper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 08:45 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Kijk een op http://www.telfort.nl/mobielbankieren/ zou ik zeggen. Onder "Diensten" en dan "Mobiele Diensten". Genoeg functies lijkt me zo :) .
thnx maar daar staat niet echt iets wat ik zoek maar ik kijk wel ff verder op de telfort site :) ik bedoelde eigenlijk dat als ik b.v. ingesprek ben dat die dan doorverbind naar mijn 2e phone snappie ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Op dinsdag 03 juli 2001 12:47 schreef mafiasven het volgende:

[..]

thnx maar daar staat niet echt iets wat ik zoek maar ik kijk wel ff verder op de telfort site :) ik bedoelde eigenlijk dat als ik b.v. ingesprek ben dat die dan doorverbind naar mijn 2e phone snappie ? :)
Dit stond er ook bij:
Je kunt je mobiele telefoon doorschakelen:
voor alle binnenkomende gesprekken;
als je in gesprek bent;
als je gesprekken niet beantwoordt;
als je mobiele telefoon buiten bereik is van het Telfort netwerk.

In al deze gevallen worden telefoongesprekken standaard doorgeschakeld naar je Telfort Voicemail. Je kunt je telefoon ook doorschakelen naar een ander nummer.
Of had je het net iets anders in gedachten :? Zo kun je wel heel erg veel diensten combineren en zo tot hele ingewikkelde systemen komen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaliBaba
Op dinsdag 03 juli 2001 12:47 schreef mafiasven het volgende:

[..]

Kan dus: deed ik eerst ook toen ik 2 chips had: Telfort doorverbinden naar KPN als deze uitgeschakelt of buiten bereik is. :)

'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Op dinsdag 03 juli 2001 13:23 schreef KaliBaba het volgende:

[..]

Kan dus: deed ik eerst ook toen ik 2 chips had: Telfort doorverbinden naar KPN als deze uitgeschakelt of buiten bereik is. :)
Bij die doorverbind-dienst betaal je dan dus wel de gesprekskosten van je telefoon die het doorverbind toch? Niet erg prettig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaliBaba
Op dinsdag 03 juli 2001 13:26 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Bij die doorverbind-dienst betaal je dan dus wel de gesprekskosten van je telefoon die het doorverbind toch? Niet erg prettig...
niet bij Telfort >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thnx had niet echt goed gekeken :) wel leuke extra diensten bij telfort dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Op dinsdag 03 juli 2001 13:48 schreef KaliBaba het volgende:

[..]

niet bij Telfort >:)
Weet je dat heel zeker?? Dit stond er ook namelijk:
Met Telfort Doorschakelen kun je inkomende gesprekken naar elk ander telefoonnummer doorschakelen. Deze dienst is gratis, je betaalt alleen de gesprekskosten.
Lijkt me helaas dus een duur geintje op den duur :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm kheb al een telefoon en nu nog die siemens erbij..

naja..

Als het maar gratis is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjAb
  • Laatst online: 23-03 12:30
gvd heb nog steeds geen bericht gehad...en had em toch echt vrij snel besteld :(

We kregen weken daarna nog folders van die aktie....

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaliBaba
Op dinsdag 03 juli 2001 15:05 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Weet je dat heel zeker?? Dit stond er ook namelijk:
[..]

Lijkt me helaas dus een duur geintje op den duur :( .
Ik heb wel een paar weken (anno feb. 2001) zo rondgelopen met KPN erin en er is nooit geen cent afgeschreven bij Telfort, terwijl ik regelmatig op mijn display las: "Doorgeschakelde oproep..." :) Maar of het nu nog zo is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Op dinsdag 03 juli 2001 16:18 schreef KaliBaba het volgende:

[..]

Ik heb wel een paar weken (anno feb. 2001) zo rondgelopen met KPN erin en er is nooit geen cent afgeschreven bij Telfort, terwijl ik regelmatig op mijn display las: "Doorgeschakelde oproep..." :) Maar of het nu nog zo is :?
Dan is uitproberen de enige mogelijkheid lijkt me zo... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 16:18 schreef KaliBaba het volgende:

[..]

ik denk dus wel dat je ervoor moet betalen.. die extra dingen kosten meestal geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zeg altijd maar: als ut belangrijk was dan bellen ze nog wel terug. Heb ook nog nooit de voicemeel van onzo huistelephone afgeluisterd... :) nergens voor nodig... :)

Edit: post 730 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff kort vraagje (of eigenlijk 2)

Heeft die postbank phone iid een "leeuw" logo op de achterkant?
En is het mogelijk om data te activeren bij Telfort zodat ik hem op m'n lappi kan aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 18:42 schreef Toverstaf het volgende:

En is het mogelijk om data te activeren bij Telfort zodat ik hem op m'n lappi kan aansluiten?
vraag 1: neej heeft geen logo
vraag 2: geen idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Op dinsdag 03 juli 2001 18:42 schreef Toverstaf het volgende:

Dat van die Leeuw weet ik niet zeker, maar ik denk niet dat er een op staat.

Over die data: je kunt er mee wappen dus dan zou andere data toch geen probleem zijn :?

Ik denk dus dat het wel kan, alleen het tarief zou ik niet weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaliBaba
Op dinsdag 03 juli 2001 18:39 schreef MrFreeman het volgende:
Ik zeg altijd maar: als ut belangrijk was dan bellen ze nog wel terug. Heb ook nog nooit de voicemeel van onzo huistelephone afgeluisterd... :) nergens voor nodig... :)

Edit: post 730 :P
muhaha :) ook een optie ;) maar met die moderne snufjes van tegenwoordig... *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Voicemail = sucks

khou der zelf niet van om tegen zo'n pc te praten dus laat ik het andere ook niet doen bij mij.
(praat natuurlijk wel tegen m'n eigen pc, meestal is da schelden als tie vast zit ofzo ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voicemail is nix... gebruik het nooit en kan me ook niet voorstellen dat iemand het egt gebruikt... tenzij het egt dringend is... gewoon een x terugbellen is minder moeite (eersr 10x over laten gaan totdat eindelijk die dame komt van dat je je boodschap na de -piep- toon kan 8erlaten... |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt me wel duidelijk als ik de phone heb, 1 van de dingen die ik als eerste doe is die voicemail uitzetten, kost alleen maar geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Op dinsdag 03 juli 2001 19:42 schreef mafiasven het volgende:
lijkt me wel duidelijk als ik de phone heb, 1 van de dingen die ik als eerste doe is die voicemail uitzetten, kost alleen maar geld
Ja, erg slim van ze om die standaard aan te zetten. Maar gelukkig kun je die met de M35i uitzetten zonder er ook maar 1 telefoontje voor te plegen. Dit kan namelijk via het menuutje van de phone :) . (Heb het zelf ook zo gedaan bij C35i, vandaar.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 21:20 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Ja, erg slim van ze om die standaard aan te zetten. Maar gelukkig kun je die met de M35i uitzetten zonder er ook maar 1 telefoontje voor te plegen. Dit kan namelijk via het menuutje van de phone :) . (Heb het zelf ook zo gedaan bij C35i, vandaar.)
heb ik ook bij de c35i gedaan :) weet dus al meteen hoe het menu enz werkt erg makkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Of je belt gratis de klantenservice en je zegt dat ze je hele voicemail moeten afsluiten, ook simpel :) (Trouwens bij mij ook het eerste wat ik er mee gedaan had)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:38
Het heeft ff geduurd maar ik heb vandaag ook de brief gekregen, ze bezorgen hem in de periode tussen 13 en 31 augustus, dat duurt nog wel even helaas :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 13:10 schreef Matrix het volgende:
Het heeft ff geduurd maar ik heb vandaag ook de brief gekregen, ze bezorgen hem in de periode tussen 13 en 31 augustus, dat duurt nog wel even helaas :'(
wees blij je weet tenminste zeker dat je hem krijgt.. sommige luitjes hier hebben nog niks gehoord das pas vervelend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:38
ik ben er ook erg blij mee, voor de anderen: die 1000 gulden is bij mij pas op 11 juni afgeschreven dus als je voor of op die datum je geld hebt overgeschreven moet het haast wel goed gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou van mij mag ie onderhand wel een keertje komen 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmartyn
Komt er vandaag een brief van de postbank........gaat het over rood staan als student en studentenkrediet.

Baal baal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op woensdag 04 juli 2001 18:36 schreef djmartyn het volgende:
Komt er vandaag een brief van de postbank........gaat het over rood staan als student en studentenkrediet.

Baal baal!
hehe die kreeg ik ook, maar had de brief van de telefoon al gehad dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een brief gekregen dat ie in de week van 9 juli bezorg word :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens postbank gebeld hoe t zat ... daar zijn een vriendelijk dame-tje dat ze vergeten waren er een simlock op te doen :P waardoor het langer duurde...

LOL die simlock laat ik er dezelfde dag nog afhalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 19:26 schreef Kenny007 het volgende:
Ik heb trouwens postbank gebeld hoe t zat ... daar zijn een vriendelijk dame-tje dat ze vergeten waren er een simlock op te doen :P waardoor het langer duurde...

LOL die simlock laat ik er dezelfde dag nog afhalen :)
wat een excuus |:(
"we zijn vergeten de gsm's te produceren" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

:'( :'( :'(

29 mei afgeschreven en nog niks van de postbank gehoord :(

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Eergisteren een brief gekregen van de postbank.

Dat ik het vanaf 13-30 augustus dat ding persoonlijk bezorgd krijgt. :?

Betekent dat dat het niet gewoon via de post gebeurt?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Op woensdag 04 juli 2001 20:34 schreef athlonkmf het volgende:
Eergisteren een brief gekregen van de postbank.

Dat ik het vanaf 13-30 augustus dat ding persoonlijk bezorgd krijgt. :?

Betekent dat dat het niet gewoon via de post gebeurt?
Select vracht bezorgt alle GSM's van de Postbank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Op woensdag 04 juli 2001 20:39 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Select vracht bezorgt alle GSM's van de Postbank.
Eventjes nogmaals doorgelezen.

In de periode van 13 tot 31 augustus wordt de telefoon voor de eerste keer aangeboden.

Als er niemand thuis is, wordt 4 weken LATER(!) nogmaals geprobeerd!!!!!!

Ja joh, gewooon de periode nemen waar bijna iedereen aan het werken of op vakantie is joh. En dan niet eens wat gedetaileerder afverlingsdatum van een of twee dagen, maar gelijk meer dan 2 weken. Ja, ik blijf lekker 2 weken lang, in de zomer, iedere dag thuis om op dat ding te wachten |:(

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Laatst online: 11:09

Tourniquet

Hiya, fellas!

Ik heb de allereerste dag aangemeld via Internet. Bedrag is ook netjes overgeboekt naar Plusrekening, maar nu nog NIETS gehoord!!! Ik begin 'm nu toch wel wat te knijpen! :( :'(

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Op woensdag 04 juli 2001 21:25 schreef Tourniquet het volgende:
Ik heb de allereerste dag aangemeld via Internet. Bedrag is ook netjes overgeboekt naar Plusrekening, maar nu nog NIETS gehoord!!! Ik begin 'm nu toch wel wat te knijpen! :( :'(
Ik ken iemand die precies hetzelfde probleem heeft als jij. Die van de 1e 2 dagen via internet waren toch eerst zoekgeraakt?

Ze zeiden dat alles weer goed gekomen was, maar ik begin mijn twijfels te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou echt kewl zijn als het een HOAX is van Postbank en geld zit vast voor 2 maanden >:) , malaise he in IT-sector, ze moeten nieuwe bronnen aanspreken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:47

Crusader

Arc Nature

Op woensdag 04 juli 2001 20:55 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Eventjes nogmaals doorgelezen.

Als er niemand thuis is, wordt 4 weken LATER(!) nogmaals geprobeerd!!!!!!
Dan mag je 'm nog een keer doorlezen.
Goed lezen is niet makkelijk tegenwoordig... dyslexie is overal >:)

Er staat dus:

Wanneer de bezorger u niet thuis treft, wordt binnen een periode van vier weken hierna, meerdere (MEERDERE!!!!) malen getracht het pakket aan u aan te bieden

Comprende?

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 22:41 schreef Crusader het volgende:

[..]

Dan mag je 'm nog een keer doorlezen.
Goed lezen is niet makkelijk tegenwoordig... dyslexie is overal >:)

Er staat dus:

Wanneer de bezorger u niet thuis treft, wordt binnen een periode van vier weken hierna, meerdere (MEERDERE!!!!) malen getracht het pakket aan u aan te bieden

Comprende?
meerdere malen, jaja ...
meerdere malen na 4 weken inderdaad >:)
was ook zo met fortis, we waren niet thuis, "briefje" binnen 1 maand zouden ze het weer proberen, ze kwamen prachtig laatste dag nog even langs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Laatst online: 11-09 22:47

Crusader

Arc Nature

hehehe...

maar ze waren op tijd, toch?
:)

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij ons worden er in week 31 4 van die telefoons bezorgd :) . Alleen jammer dat ik dan alleen thuis ben en de hele dag werk... :( .

BTW: beetje vaag aktie in mei, krijg je dat ding pas in augustes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTW: beetje vaag aktie in mei, krijg je dat ding pas in augustes...
Je moet blij zijn dat je dat ding nog krijgt, ik kreeg een briefje dat ze op waren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 23:49 schreef sleepy_girl het volgende:

[..]

Je moet blij zijn dat je dat ding nog krijgt, ik kreeg een briefje dat ze op waren..
das wel heel errug lullig sterkte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg em waarschijnlijk dus volgende week maar heb nog geen mcode gehad :? vaag.... dat zal ook wel weer veranderd zijn ofzo... denk dattie er nu gewoon bij inzit ofzo... maar die mcode is dus de code waarmee je kan mbankieren tog? kan je die dan ook nog veranderen?

Edit: post #763 8-) dat nummer roelt vindt je ook niet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 05 juli 2001 08:22 schreef MrFreeman het volgende:
Ik krijg em waarschijnlijk dus volgende week maar heb nog geen mcode gehad :? vaag.... dat zal ook wel weer veranderd zijn ofzo... denk dattie er nu gewoon bij inzit ofzo... maar die mcode is dus de code waarmee je kan mbankieren tog? kan je die dan ook nog veranderen?
die moet je veranderen om je telefoon te activeren ;) anders betaal je dalijk die 300 piek.. ik ga er nu vandoor vanavond toch nog maar keer op rijtje zetten wat je allemaal moet doen om telefoon te activeren schijnbaar weten weinig mensen dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SORRY MISTER WISE-GUY!!! sjee! laat dit topic nou niet uitlopen op een flamewar ok? ik wet wel wat je moet doen (beltegoed etc) om je tel te activeren maar is het daarna nog mogelijk om die code te veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Op donderdag 05 juli 2001 10:55 schreef MrFreeman het volgende:
SORRY MISTER WISE-GUY!!! sjee! laat dit topic nou niet uitlopen op een flamewar ok? ik wet wel wat je moet doen (beltegoed etc) om je tel te activeren maar is het daarna nog mogelijk om die code te veranderen?
Ik neem aan van wel. Stel dat iemand anders hem te weten komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja das waar... krijg je gewoon een pakket zoals je in de winkel ook akn kopen of alleen een paar briefjes een die phone in een of ander gaar doossie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn.. Ik krijg hem vanaf 9 juli... maar ben niet thuis. VERDOMME!!

Kan ik die gasten opbellen en het op een andere adres laten bezorgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ag ze probben et nog vele keren... er staat bij mij ook dat je zelf geen actie hoeft te onderneme |:( ook weer zo lekker stom... wat d8 je dan... dak em na 7weken nog zelf kwam ophalen ook (en dat ook nog es in me vaklantie? :) )? tis de rotmoeite niet! ha! :)

Ik ga lekker op me luie reet zitten en w88 tot die eikels me phone komen brengen... en nix geen fooi :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 05 juli 2001 14:28 schreef MrFreeman het volgende:
ag ze probben et nog vele keren... er staat bij mij ook dat je zelf geen actie hoeft te onderneme |:( ook weer zo lekker stom... wat d8 je dan... dak em na 7weken nog zelf kwam ophalen ook (en dat ook nog es in me vaklantie? :) )? tis de rotmoeite niet! ha! :)

Ik ga lekker op me luie reet zitten en w88 tot die eikels me phone komen brengen... en nix geen fooi :7
Het is dus niet mogelijk om het op een ander adres te laten bezorgen..

Hmm ik bedenk me net om misschien tijdelijk mijn adres te wijziging bij postbank odat het op die adres bezorgt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallus
  • Laatst online: 20:29

Gallus

Cheesy

29 mei is de rug afgeschreven en tot op heden heb ik nog helemaal niks gehoord...zelfs geen bericht dat ze op zijn. :(

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Vandaag in het nieuws op de radio:

"Postbank moet 100.000 mensen teleurstellen, er zijn ruim 600.000 aanmeldingen gedaan en ze hadden er maar 500.000"

Hehe ben ik ff blij dat ik er bij zit *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Volgens de woordvoerster zitten onder de inzenders veel dubbele aanvragen. Maar de Postbank vergeeft één telefoon per rekening. Een enkeling schreef zelfs vier maal in. Half juli begint de bezorging van de mobieltjes en eind augustus moet iedereen zijn telefoon in huis hebben, aldus de bank"

wie had hier ook alweer vier toestellen besteld ? :P en gelijk al verkocht :D ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 05 juli 2001 10:55 schreef MrFreeman het volgende:
had je het tegen mij :? vind deze reactie nergens op slaan... ik wil alleen ff duidelijk maken dat gewoon veel mensen niet weten wat je allemaal moet doen om geen 300 piek te moeten betalen. Bedoelde het dus helemaal niet als flame maar wil gewoon niet dat mensen dalijk 300 piek kwijt zijn aan de postbank.. waar jou reactie dan op slaat is voor mij een vraag :? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Net gelezen op http://www.nu.nl/document?n=36198
Postbank overspoeld met aanvragen voor gratis mobieltje

De Postbank heeft ruim 600.000 reacties gekregen na een actie voor een gratis mobiele telefoon. De Postbank moet echter tienduizenden spaarders teleurstellen omdat er 'slechts' 500.000 toestellen beschikbaar zijn.

Postbank overstelpt met aanvragen voor gratis mobieltje Wie aanspraak wilde maken op een mobiel toestel met internettoepassingen (WAP) moest wel eerst f 1000 sparen. De actie startte op 21 mei. "Al op 15 juni kwam het einde van de voorraad in zicht", zegt een woordvoerster. "We hebben onze klanten via de postkantoren en de website ingelicht dat het geen zin meer had om mee te doen."

Dubbele aanvragen

Volgens de woordvoerster zitten onder de inzenders veel dubbele aanvragen. Maar de Postbank vergeeft één telefoon per rekening. Een enkeling schreef zelfs vier maal in. :) Half juli begint de bezorging van de mobieltjes en eind augustus moet iedereen zijn telefoon in huis hebben, aldus de bank.

Telecombedrijf Telfort levert de toestellen en de bijbehorende diensten en deelt in het succes van de actie. "We hebben nu ongeveer een miljoen klanten, daar komt in een klap zo'n vijftig procent bij," aldus een woordvoerster. Het bedrijf verwacht geen capaciteitsproblemen nu de vraag naar WAP-diensten sterk stijgt. Het gaat om toestellen van Siemens.
Als je dus voor 15 juni actie hebt ondernomen, dan zit je zeker goed.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op donderdag 05 juli 2001 18:25 schreef mxstrAEm het volgende:
"Volgens de woordvoerster zitten onder de inzenders veel dubbele aanvragen. Maar de Postbank vergeeft één telefoon per rekening. Een enkeling schreef zelfs vier maal in. Half juli begint de bezorging van de mobieltjes en eind augustus moet iedereen zijn telefoon in huis hebben, aldus de bank"

wie had hier ook alweer vier toestellen besteld ? :P en gelijk al verkocht :D ?
Ik heb er 4, pa, ma, zusje, en ik zelf, waarvan 3 verkocht, 1tje hou ik zelf, misschien als iemand met een heel hoog bod komt doe ik die nog weg maar da zie ik nog wel, heb nu een 3310 en die hou ik zeker als 1ste telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 05 juli 2001 18:41 schreef mafiasven het volgende:

[..]

had je het tegen mij :? vind deze reactie nergens op slaan... ik wil alleen ff duidelijk maken dat gewoon veel mensen niet weten wat je allemaal moet doen om geen 300 piek te moeten betalen. Bedoelde het dus helemaal niet als flame maar wil gewoon niet dat mensen dalijk 300 piek kwijt zijn aan de postbank.. waar jou reactie dan op slaat is voor mij een vraag :? |:(
|:( was een geintje, maar je moest ff nadenken voordat je meteen reageerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 05 juli 2001 19:26 schreef Bobbert het volgende:

[..]

Ik heb er 4, pa, ma, zusje, en ik zelf, waarvan 3 verkocht, 1tje hou ik zelf, misschien als iemand met een heel hoog bod komt doe ik die nog weg maar da zie ik nog wel, heb nu een 3310 en die hou ik zeker als 1ste telefoon :)
oh, maar dan zit jij wel snor :P
iedereen heeft eigen " " " "bank" " " " " nr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop wel dak em gelijk in de eesrte paar dagen van volgende week krijg want anders moet ik er een hele week voor thuisblijven... maar ik zorg ervoor dat er altijd iemand thui is als ik ff weg moet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 06 juli 2001 10:51 schreef MrFreeman het volgende:

[..]

|:( was een geintje, maar je moest ff nadenken voordat je meteen reageerd ;)
okeys dan ist goed ;)

ik blijf dus volgende week wel de hele week thuis. Wil dus echt wel volgende week die phone 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik probeer ook de hele tijd thuis te zijn en ALS ik dan al weg ga zorg ik dat of me pa of iemand anders thuis is... alleen ma+di is dat een beetje prob... dan moet me ma werken... is de rest van de week thuis dus dat zit wel snor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 06 juli 2001 17:03 schreef MrFreeman het volgende:
ik probeer ook de hele tijd thuis te zijn en ALS ik dan al weg ga zorg ik dat of me pa of iemand anders thuis is... alleen ma+di is dat een beetje prob... dan moet me ma werken... is de rest van de week thuis dus dat zit wel snor :)
heb je geen broers ofzo die tegen kleine betaling wel thuis willen blijven ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Heeft iemand die M-code al ontvangen? Zou onderhand toch wel gebeurd moeten zijn als de postbank de afspraken nakomt tenminste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 06 juli 2001 17:25 schreef AtHomer het volgende:
Heeft iemand die M-code al ontvangen? Zou onderhand toch wel gebeurd moeten zijn als de postbank de afspraken nakomt tenminste...
postbank post komt bij mij altijd zaterdag dus morgen d-day :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
  • Laatst online: 20:14
Volgens mij wordt de eerste die zijn GSM krijgt 'wereldberoemd' :)

..... althans op GoT dan :)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-02 10:26

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Ze hebben me gebeld dat ik 'm 16 juli zou krijgen, maar ik vertrek morgen om 3 weken op vakantie te gaan...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op vrijdag 06 juli 2001 22:03 schreef budi het volgende:

..... althans op GoT dan :)
Idd, ik zal dat niet zijn. Denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 06 juli 2001 22:03 schreef budi het volgende:
Ik verwacht hem maandag 9 juli om 09:00 uur B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 06 juli 2001 23:26 schreef DrDee het volgende:

[..]

Ik verwacht hem maandag 9 juli om 09:00 uur B-)
me 2 :) als ik hem heb dan weten jullie t als eerste hier op got..

[offtopic] jippie het regent word het nou eindelijk koeler [offtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Ik ben op vakantie als ze komen, maar dan komen ze wel na m'n vakantie hoor, je hebt toch 8 weken om op te waderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb er 4, pa, ma, zusje, en ik zelf, waarvan 3 verkocht, 1tje hou ik zelf,
Ehm, ik neem aan dat je wel hebt gecontroleerd of je hem hebt verkocht aan mensen die een girorekening hebben (van voor 1 april 2001)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmartyn
En eindelijkkkkkkkk arriveerde vandaag de brief van de postbank. Ik krijg hem pas tussen 13 en 31 augustus. Ook vertellen ze dat ze me niet hebben kunnen bereiken via de telefoon. :? (De nummermelder is echt niet gek hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Op zaterdag 07 juli 2001 10:38 schreef djmartyn het volgende:
...

Ook vertellen ze dat ze me niet hebben kunnen bereiken via de telefoon. :? (De nummermelder is echt niet gek hoor)
Er bestaan nummers die niet geregistreerd worden door nummermelders. Had ik ook een keer met m'n mobiel. Er stond alleen dat ik gebeld werd, zonder nummer. Ook stond er niet "Number withheld" o.i.d. Was ook nergens in de records terug te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 07 juli 2001 10:43 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Er bestaan nummers die niet geregistreerd worden door nummermelders. Had ik ook een keer met m'n mobiel. Er stond alleen dat ik gebeld werd, zonder nummer. Ook stond er niet "Number withheld" o.i.d. Was ook nergens in de records terug te vinden...
vaag is dat... hetzelfde probleem had ik dus ook dat ik t nummer niet op de nummermelder had gezien maar maakt niet uit heb de brief ontvangen en vandaag moet de m-code brief komen als t goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmartyn
Op zaterdag 07 juli 2001 11:04 schreef mafiasven het volgende:

[..]

vaag is dat... hetzelfde probleem had ik dus ook dat ik t nummer niet op de nummermelder had gezien maar maakt niet uit heb de brief ontvangen en vandaag moet de m-code brief komen als t goed is :)
Ik hoop het voor je. Maar als je op tijd hebt meegedaan zal je de brief wel krijgen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 07 juli 2001 11:19 schreef djmartyn het volgende:

[..]

Ik hoop het voor je. Maar als je op tijd hebt meegedaan zal je de brief wel krijgen hoor.
:? heb bevestiging al gehad hoor ;) w8 alleen nog op de brief die voor de telefoon komt met die m-code :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Op woensdag 04 juli 2001 19:53 schreef D³ het volgende:
:'( :'( :'(

29 mei afgeschreven en nog niks van de postbank gehoord :(
Dat schreef ik woensdag, inmiddels EINDELIJK (op de laatste dag?) bericht gekregen. Duurt nog wel tot 13-31 aug. helaas :(

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 07 juli 2001 13:36 schreef D³ het volgende:

[..]

Dat schreef ik woensdag, inmiddels EINDELIJK (op de laatste dag?) bericht gekregen. Duurt nog wel tot 13-31 aug. helaas :(
leuk he als ze je zo lang in spanning houden :( heb ik ook gehad ;) maar alles komt goed.

Maar ff een heel ander vraagje heb hem al een paar keer gesteld maar steeds geen antwoord hoe kan ik straks met de telefoon via wap mijn hotmail checken ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Laatst online: 11:09

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op zaterdag 07 juli 2001 13:36 schreef D³ het volgende:

[..]

Yep, ik heb ook de allereerste dag via de Postbank site me ingeschreven en nu ook EINDELIJK de brief gekregen..... Jeuh.....

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.