'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'
Verwijderd
Nee, dat gaat dus NIET zo: Als je i.p.v. puberaal te zeiken op GoT of je al wel of niet gebeld bent eens een keer een artikeltje leest voor achtergrondinformatie (Computable bv.) over deze actie : je SIMkaart is uniek voor JOUW gironummer (net zo als de chip op je betaalpas). Je kunt dus dat beltegoed via SMS met e e n druk op de knop opwaarderen zonder eerst een nummer te bellen. Daar heb je dan wel je m-code voor nodig. Verder zit er op de SIM-kaart nog een stuk cryptografie..Op zaterdag 23 juni 2001 16:21 schreef Bobbert het volgende:
[..]
Zal wel ja, je belt zo'n nummer er zegt hoeveel beltegoed erbij moet en dat wordt dan automatisch van je rekening afgeschreven.
Lijkt me wel makkelijk voor degene die de sim gaan gebruiken
Er zullen dus miljoenen extra SMS-en via het Telfort netwerk verzonden gaan worden. Hiervoor moet Telfort extra investeren in zijn netwerk. Immers: je moet OVERAL in Nederland betrouwbaar financiele transacties via die M35i kunnen gaan doen....en da's natuurlijk goed voor je bereikbaarheid , inzoverre die nog niet prima was bij Telfort
En NEE: opwaarderen kan dus ook niet via een kraskaart of zo!
Dacht ik al.. maar ik schrok heel ff...Op maandag 25 juni 2001 00:49 schreef mafiasven het volgende:
[..]
neej dan kan t natuurlijk weldan gaat er opeens een wereld voor je open
Dat is wel handig, maar jammer dat het niet ook via zo'n kaart kan...Op maandag 25 juni 2001 02:57 schreef solitari het volgende:
[..]
Nee, dat gaat dus NIET zo: Als je i.p.v. puberaal te zeiken op GoT of je al wel of niet gebeld bent eens een keer een artikeltje leest voor achtergrondinformatie (Computable bv.) over deze actie : je SIMkaart is uniek voor JOUW gironummer (net zo als de chip op je betaalpas). Je kunt dus dat beltegoed via SMS met e e n druk op de knop opwaarderen zonder eerst een nummer te bellen. Daar heb je dan wel je m-code voor nodig. Verder zit er op de SIM-kaart nog een stuk cryptografie..
Er zullen dus miljoenen extra SMS-en via het Telfort netwerk verzonden gaan worden. Hiervoor moet Telfort extra investeren in zijn netwerk. Immers: je moet OVERAL in Nederland betrouwbaar financiele transacties via die M35i kunnen gaan doen....en da's natuurlijk goed voor je bereikbaarheid , inzoverre die nog niet prima was bij Telfort
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Verwijderd
heel aardig dat jij wel zo'n blad leest kunnen wij er lekker van meegenietenOp maandag 25 juni 2001 02:57 schreef solitari het volgende:
[..]
Nee, dat gaat dus NIET zo: Als je i.p.v. puberaal te zeiken op GoT of je al wel of niet gebeld bent eens een keer een artikeltje leest voor achtergrondinformatie (Computable bv.) over deze actie : je SIMkaart is uniek voor JOUW gironummer (net zo als de chip op je betaalpas). Je kunt dus dat beltegoed via SMS met e e n druk op de knop opwaarderen zonder eerst een nummer te bellen. Daar heb je dan wel je m-code voor nodig. Verder zit er op de SIM-kaart nog een stuk cryptografie..
heb ongeveer 600 post gelezen en heb de indruk dat:
1. wordt je gebeld voor bevestiging?
2. het termijn verschoven naar 7 week?
3. ze bellen naar aanleiding van je nummer van je rekening, dus oude nummers eerst? (heb sodeju een 50XXXXX nr)
4. ik dus nog drie week moet wachten?
5. iemand meer?
no comment
Verwijderd
je hebt dus wel beetje gelijk.. optie 3 dat weet ik dus niet zeker.. je moet iig nog een tijdje w88 voordat je hem krijgt. Voor de rest het gebruikelijke verhaal van de m-code en het activeren enz is je bekend?Op maandag 25 juni 2001 12:19 schreef Martinus het volgende:
Yo,
heb ongeveer 600 post gelezen en heb de indruk dat:
1. wordt je gebeld voor bevestiging?
2. het termijn verschoven naar 7 week?
3. ze bellen naar aanleiding van je nummer van je rekening, dus oude nummers eerst? (heb sodeju een 50XXXXX nr)
4. ik dus nog drie week moet wachten?
5. iemand meer?
typo
Verwijderd
Helemaal mee eens, niet iedereen leest zoiets zeurpietOp maandag 25 juni 2001 12:15 schreef mafiasven het volgende:
[..]
heel aardig dat jij wel zo'n blad leest kunnen wij er lekker van meegenietenvoor de rest hebben ze mij nog steeds niet gebeld
Verwijderd
Verwijderd
Klote heb em al verwijderd maar er werd gezegd dat als je aan de actievoorwaarden hebt voldaan (en een beetje vroeg was) dat je dan telefonisch bericht krijgt. Door de grote hoeveelheid telefoontjes die ze moesten plegen kon het idd een poossie duren...
naja dat stond er dus ongeveer in die meel
Dat had ik al gezegd bij de eerste draad hierover. Ik wist namelijk gelijk al dat het 7 weken zou worden. Krijg je als je mensen kent die op deze actie zitten bij de postbank.Op zondag 24 juni 2001 15:59 schreef mafiasven het volgende:
[..]
op zich wel grappig iedereen d8 gewoon hey ff telefoon bestellen en binnen 4 weken binnen wat blijkt duurt het ten eerste al 7 weken en ten tweede sommige krijgen hem pas na de vakantie bijvoorbeeld
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
mooi zo dan word jij onze volgende postbankman als ze weer een 1 of andere actie bedenkenOp dinsdag 26 juni 2001 09:23 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Dat had ik al gezegd bij de eerste draad hierover. Ik wist namelijk gelijk al dat het 7 weken zou worden. Krijg je als je mensen kent die op deze actie zitten bij de postbank.
Verwijderd
Dan sturen ze gewoon een brief. Als je er 1 krijgt maar je neemt niet op dan krijgt je hem altijd nog wel hoorOp dinsdag 26 juni 2001 20:08 schreef MrFreeman het volgende:
wat? dan benk allang weg! ga 20 juli ofzo op vakantie en kom eind aug gl\oof ik terug (huh? nee dat klopt volghes mij niet)
Verwijderd
Verwijderd
wanneer dat ook mag zijn
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
hehe, ff een jaartje wachten toch?Op dinsdag 26 juni 2001 12:27 schreef mafiasven het volgende:
[..]
mooi zo dan word jij onze volgende postbankman als ze weer een 1 of andere actie bedenken
Verwijderd

Verwijderd
haha sorry heb zolang niets van me laten horen.. vannacht uitstapje gehad met me vriendin en om 3 uur geen zin meer om comp aan te zettenOp woensdag 27 juni 2001 13:44 schreef MrFreeman het volgende:
ben je al gebeld mafiasven?domme vraag dan stond ut er wel... zoiets he: YEAH BABY IK BEN GEBELD!!! OK YES YES YES... WHOOHOOO!!! EINDELIJK! YESYEYSYEYESYEYS
WHOOHOO! dat was dus wat mafiasven gaat zeggen als ie een telefoontje heeft gehad!
tis ook zo stil hier en zzaai thuis! proefwerkweek zuigt!
Verwijderd
Edit: post 625!!! yes! uhhh... lama!
Mag je nou nog niet HK in???Op woensdag 27 juni 2001 16:05 schreef MrFreeman het volgende:
ja precies... ut kan altijd erger met de postbank maar ut is een bank en die zijn er eigenlijk niet voor geschapen om kewle acties goed te organiseren![]()
Edit: post 625!!! yes! uhhh... lama!

Dat dacht ik wel te zien aan je posts hieroOp woensdag 27 juni 2001 20:49 schreef MrFreeman het volgende:
nee! tering zooi!
Wanneer gaat deze topic nu dicht? Na 999 posts? Of als iedereen (500.000) gepost heeft dat hij eindelijk zo'n ding heeft ontvangen (na week 34 schat ik)?
[/troll]
Toch heb ik me als 1 van de eerste aangemeld en bij het postkantoor die 1000 piek over gemaakt.
Ik wacht wel weer.
Verwijderd
Laat ze toch, t zijn er 500.000 en je mag er blij wezen dat je er 1 gratis krijgt.
(voor hun vet kassa maar goed)
T's toch mooi, dat als je weet dat je voor t einde van de zomer een nieuwe foon krijgt?
Dus graag nokke met dat gejank wie ernou wel enniet is gebeld.
Sorry, ik wist niet dat je kwaad werd.Op woensdag 27 juni 2001 22:56 schreef PC_verslaafde het volgende:
wat loopt iedereen toch enorm te schelden op de postbank zeg..van wanneer die foon nou komt enzo.
Laat ze toch, t zijn er 500.000 en je mag er blij wezen dat je er 1 gratis krijgt.
(voor hun vet kassa maar goed)
T's toch mooi, dat als je weet dat je voor t einde van de zomer een nieuwe foon krijgt?
Dus graag nokke met dat gejank wie ernou wel enniet is gebeld.
offtopic...Op woensdag 27 juni 2001 23:12 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat je kwaad werd.
Daar hebben ze hier wel vaker last van....maargoed gebeurt ook niets intressants, en zometeen gaan iedereen posten ik heb hem.....Op woensdag 27 juni 2001 23:15 schreef henkleerssen het volgende:
[..]
offtopic...

Inderdaad .. het is dus al bedtijd...voor mij nu EN voor deze topic vind ik...Op woensdag 27 juni 2001 23:45 schreef Bobbert het volgende:
[..]
Daar hebben ze hier wel vaker last van....maargoed gebeurt ook niets intressants, en zometeen gaan iedereen posten ik heb hem.....
Verwijderd
de mensen die zitten te zeuren dat ze het hier niet meer leuk vinden ofzo of anderzins zitten te blaten scroll voorbij dit topic en post hier niet ga ergens anders zeuren kom op zeg laat ons toch gewoon onze plezier hebben als het zo erg was zat hier wel een slotje op hoor

Ik ben het echt 100% met je eens!!!Op donderdag 28 juni 2001 00:39 schreef mafiasven het volgende:
hmm jullie laten mijn adrenaline zwaar stijgen ik ga me nu flink inhouden..
de mensen die zitten te zeuren dat ze het hier niet meer leuk vinden ofzo of anderzins zitten te blaten scroll voorbij dit topic en post hier niet ga ergens anders zeuren kom op zeg laat ons toch gewoon onze plezier hebben als het zo erg was zat hier wel een slotje op hoorkom op zeg
Als je niets fatsoenlijks te vertellen hebt en alleen maar onzin kunt blaten: ga dan in de wei staan of zeg dan niks!
'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'
Kijk het is nu eenmaal de waarheid, zeg niet dat het erg is hoor, ik kom hier toch wel elke keer terug maar wees nou eerlijk ontopic is nog maar weinig, deze hele pagina al niet meerOp donderdag 28 juni 2001 00:39 schreef mafiasven het volgende:
hmm jullie laten mijn adrenaline zwaar stijgen ik ga me nu flink inhouden..
de mensen die zitten te zeuren dat ze het hier niet meer leuk vinden ofzo of anderzins zitten te blaten scroll voorbij dit topic en post hier niet ga ergens anders zeuren kom op zeg laat ons toch gewoon onze plezier hebben als het zo erg was zat hier wel een slotje op hoorkom op zeg
enne hou je in he
Verwijderd
kijk jij zegt tenminste dat je t niet erg vind maar die anderen zitten te zeuren dat ze het wel erg vinden ja reply dan niet en sla dit topic gewoon over of ga naar su en klaag daar..Op donderdag 28 juni 2001 01:12 schreef Bobbert het volgende:
[..]
Kijk het is nu eenmaal de waarheid, zeg niet dat het erg is hoor, ik kom hier toch wel elke keer terug maar wees nou eerlijk ontopic is nog maar weinig, deze hele pagina al niet meer
enne hou je in heje mag je zometeen afreageren op de postbankmedewerker als die ooit nog belt
![]()
![]()
1 reply van mij op deze pagina en op de vorige pagina vroeg ik of je via wap kon multiplayen heb ik een keer gehoord maar daar werd niet op gereageerd.. trouwens ze hebben me dus nog steeds niet gebeld
Daar weet ik ook niets van sorryOp donderdag 28 juni 2001 01:15 schreef mafiasven het volgende:
1 reply van mij op deze pagina en op de vorige pagina vroeg ik of je via wap kon multiplayen heb ik een keer gehoord maar daar werd niet op gereageerd.. trouwens ze hebben me dus nog steeds niet gebeld
Verwijderd
[offtopic] jij mag zeker wel huiskamer in?? [offtopic] ja heb namelijk gehoord dat je via wapsites dus tegenmekaar van die easy spelletjes kan doen maar weet dus niet of dit onzin is.. zou wel leuk zijn als je dalijk die siemens van de postbank hebt en je kunt dan via wap tegen mekaar spelenOp donderdag 28 juni 2001 01:18 schreef Bobbert het volgende:
[..]
Daar weet ik ook niets van sorry
Lijkt me wel kwel ja, heb der alleen nog nooit van gehoort.Op donderdag 28 juni 2001 01:27 schreef mafiasven het volgende:
[..]
[offtopic] jij mag zeker wel huiskamer in?? [offtopic] ja heb namelijk gehoord dat je via wapsites dus tegenmekaar van die easy spelletjes kan doen maar weet dus niet of dit onzin is.. zou wel leuk zijn als je dalijk die siemens van de postbank hebt en je kunt dan via wap tegen mekaar spelen
[off]
Ja da mag ik hoezo? Heb je me nog nie gezien daar? Ikke jou wel
[/off]
Waarom doen die lui dit in de zomer vakantie. Is juist het moment om het niet te doen lijkt mij.
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Ik denk dat je dan een brief krijgt.Op donderdag 28 juni 2001 18:31 schreef kamstra het volgende:
ik vraag me wel af hoe het gaat als je geen telefoonnummer hebt opgegeven....ben werkelijk benieuwd hoe ze mij willen gaan bellen...
maar ik had wel even geinformeerd of ik er een zou krijgen en jawel ik zou er een krijgen
geduld is een mooie zaak als het niet te lang gaat duren
Don't end up like al lousy Member Server !
Verwijderd
kook nog niet...Op donderdag 28 juni 2001 18:37 schreef sinterklaasrulez het volgende:
KUT, ik ben nog steeds niet gebeld, wie is er nog meer niet gebeld ?
Verwijderd
Maar mijn 8ernaam begint met een M... ff vergelijken dan...
Edit: 650!!!
Verwijderd
24 mei geld over gemaakt week 21.
Binnen 4 wkn na het geld overgemaakt is krijgt u de telefoon.

Oke dat was verlengt naar 7 wkn.
Maar nee hoor als alles goed gaat tussen 30 juli en 7 augustus kan ik hem verwachten.
Dus binnen 10 wkn. Nou ja beter laat dan nooit.
Iemand nog een goei tip voor zo'n unlock kabbeltje in de buurt van R'dam?
Verwijderd
Tering... kan nog niet in HK!
hehe de gene die als eerste bestelde zijn nog steeds nie gebelt... zo zie je maar haantje de voorste wint niet altijdOp donderdag 28 juni 2001 18:46 schreef mafiasven het volgende:
[..]
kook nog niet...we w88 nog lekker af.. wanneer had jij je phone besteld?
Verwijderd
ONE TO GO
BTW dit is m'n favoriete topic; VEEL beter dan goede tijden, slechte tijden.
Verwijderd
haha echt wel gtst sucked als je hiernaar kijktOp donderdag 28 juni 2001 20:34 schreef maarten- het volgende:
Hehe, 4 van de vijf binnen vandaag.
ONE TO GO
BTW dit is m'n favoriete topic; VEEL beter dan goede tijden, slechte tijden.
en dat allemaal door de postbank... misschien moeten ze ook maar eens een dramaserie gaan schrijvenOp donderdag 28 juni 2001 20:38 schreef mafiasven het volgende:
[..]
haha echt wel gtst sucked als je hiernaar kijkt
ps. kmoet ook nog een keer gebeld worden...
Verwijderd
ze hadden genoeg van je telkens dat zelfde nummer draaien neej daar doen we nu niet aan we sturen die man wel een briefOp donderdag 28 juni 2001 21:51 schreef Bobbert het volgende:
[..]
en dat allemaal door de postbank... misschien moeten ze ook maar eens een dramaserie gaan schrijven
ps. kmoet ook nog een keer gebeld worden...Maar misschien hebben ze wel gebeld maar steuren ze een brief nu..
de nieuwe postbank soap, zou je dan ook allemaal van die background information zien dingen die fout gaan enz
nouja, ik was zelf de hele dag weg.... (chatvriendin voor 't eerst ontmoet
hij komt halverwege augustus.... dan pas
achternaam begint met B
rekeningnummer 65xxxxx
geld overgemaakt 11 juni
Verwijderd
thnx voor de infoOp donderdag 28 juni 2001 23:43 schreef jwbagger het volgende:
jippie! ik ben gebeld!
nouja, ik was zelf de hele dag weg.... (chatvriendin voor 't eerst ontmoet) dus me ma heeft em opgenomen....
hij komt halverwege augustus.... dan pasmaar ach beter dan nix
achternaam begint met B
rekeningnummer 65xxxxx
geld overgemaakt 11 juni
oja me ma zegt dus dat ze helemaal geen keus had en dat die man alleen maar vertelde wanneer de telefoon aankwam en dat hij niet vroeg of je een andere datum wilde....Op donderdag 28 juni 2001 23:44 schreef mafiasven het volgende:
[..]
thnx voor de infomijn giro begint met 42xxx dus kan daar aan liggen
je zat toch bij een van de eersten? daar ligt het waarschijnlijk eerder aan vrees ik (datum overschrijving...)
lijkt me namelijk vreemd als ze eerst alle aanmeldingen gaan ordenen op rekeningnummer en dat dan van achter-naar-voor doorwerken...
ik ben nu redelijk laat gebeld, wsch doordat ik ook wel laat heb aangemeld. Ik denk dat ze pas de eerste database aan gaan breken als ze deze helemaal hebben doorgewerkt, dus je zult wsch ff moeten wachten.... maar hij komt vast wel!
Verwijderd
Verwijderd
jullie steunen mij wel heel errugOp vrijdag 29 juni 2001 00:46 schreef Stippie het volgende:
oh mafiasven mijn reknr begint met 49xxxxx en m'n achternaam begint met een P. Dus dan kom je dichter in de buurt
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik kreeg vandaag ook die brief en ik krijg hem ook in de week van 9 juli en wij gaan de 12de op vakantie dus ik hoop dat ik hem op tijd heb..Op zaterdag 30 juni 2001 12:12 schreef sinterklaasrulez het volgende:
Ik heb een brief gekregen en daarin staat dat ik hem krijg in de week van 9 juliAlleen nou gaan we precies 9 juli weg
met vakantie naar spanje.
670-ste post!!
Beginletter achternaam: O
Begincijfer rekeningnr: 3
Aangevraagd: Uh, eerste dag waarop die actie inging
Als het goed is wel!Op vrijdag 29 juni 2001 23:34 schreef mafiasven het volgende:
zou wel heel aardig van m zijnmaar ik w8 tot eind juli tot dan kon je toch gebeld worden?

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Verwijderd
ze konden me telefonisch niet bereiken. Ze proberen in de week van 9 juli de telefoon persoonlijk aan me te overhandigen.
Da's nog snel moet ik zeggen, maar ik had dan ook gelijk op maandag 21 mei fl. 1000,- laten overschrijven op het postkantoor.
Ik kreeg te horen dat het vanaf 16 juli dus kon. Niet dat dat zo'n ramp is hoor (er zijn mensen die moeten wachten tot eind augustus), maar wel een beetje vreemd
Verwijderd
30 mei van mijn rekening afgegaan.
yeah me too, brief net binnen gehadOp zaterdag 30 juni 2001 14:55 schreef [Mike] het volgende:
Vandaag ook brief gekregen
In de week van 9 juli
Yeah! Mijn eerst mobiele telefoon
ze zaten wel te ouwehoeren dat ze geen telefonisch contact konden opnemen met me, maar ja WTF. heb ik 2 telefoons
een 3210 en een siemens m35i, ben benieuwd
nu nog ff unlocken
Verwijderd
Verwijderd
Heb brief gehad krijg m in de week van 9 juli
Tijd voor je nieuw toetsenbord? Je shift toets zit vast denk ik.Op zaterdag 30 juni 2001 17:21 schreef MrFreeman het volgende:
bwahahaha... WAT EEN ACTIE CVAN DE POSTBANK! EERST ED MENSEN NIET BELLEN...IEDREEN KRIJGT AL EEN VOORVERMOEDEN! EN DAN! JA HOOR 4 BRIEVEN OP DE MAT!!!lol! EN WE KRIJGEN HEM NOG EERDER OOK! mike (me broer), ik, me zussie EN me pa!!! hahaha !
![]()
![]()
Maar dit is idd vaag, mensen die een brief thuis krijgen gestuurd krijgen de GSM eerder. Ik had dus gewoon de telefoon niet moeten opnemen toen ze van de Postbank belde.
Ben benieuwd of ze zo slim zijn ze alle 3 tegelijk af te leveren
Gelukkig voor de mensen die niet waren gebeld hebben ze nu een brief gekregen, he mafiasven
Er staat vanaf... dus.. kweenieOp zaterdag 30 juni 2001 17:51 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Maar dit is idd vaag, mensen die een brief thuis krijgen gestuurd krijgen de GSM eerder. Ik had dus gewoon de telefoon niet moeten opnemen toen ze van de Postbank belde.
Verwijderd
bij mij staat er in de week van 9 juli word die voor t eerst bezorgd daarna als ik dan niet thuis ben andere weekOp zondag 01 juli 2001 00:19 schreef Bobbert het volgende:
[..]
Er staat vanaf... dus.. kweenie
Verwijderd
En bij mij was ut pas de 29ste mei afgeschreven... vaag maar dat boeit niet!
De levering gebeurt via Select Vracht volgens mij... Was vast goedkoper dan TNTOp zaterdag 30 juni 2001 23:25 schreef DrDee het volgende:
TNT krijgt het druk op 9 juli. Ook hier mag hij er 1 afleveren >:)>:)>:)>:)>:)
maakt niet uit als ze maar worden afgeleverdOp zondag 01 juli 2001 15:36 schreef AtHomer het volgende:
[..]
De levering gebeurt via Select Vracht volgens mij... Was vast goedkoper dan TNT.
Verwijderd
bij mij precies hetzelfde. ik vind het echt lomp geregeld.Op zondag 01 juli 2001 00:18 schreef Bobbert het volgende:
Bij ons ook in de week van 9 juli... maarja das de eerste week van 3 weken vakantieKunnen ze lekker vaak langskomen.
Gelukkig voor de mensen die niet waren gebeld hebben ze nu een brief gekregen, he mafiasven![]()
Verwijderd
en vanaf de 2de tot de 29ste zit ik toch in The USA maar goed ik w8 wel af en verw8 dan een briefje van de selektvracht thuis als ik over een maandje weer thuis ben.
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Verwijderd
Ik heb wel gehoord dat de internet-inschrijving van de 1e 2 dagen eerst kwijt waren en dat ze die pas later weer gevonden hadden. Misschien dat we daardoor als laatst aan de beurt komen.
Zowiezo wordt het weer eens tijd voor een belletje richting de postbank.
wat is het juiste telefoonnummer van de postbank met vragen hierover?
TIA
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Verwijderd
ik vind wel dat dit topic de 1000 moet halen 1000 gulden dan ook 1000 reply's
Ja ikOp zondag 01 juli 2001 19:35 schreef Crusader het volgende:
Zijn er, net als ik, nog meer mensen die zich in in mei via het internetformulier hebben ingeschreven en waarbij ook automatisch op 1 juni de 1000 piek is afgeschreven, maar die nog helemaal nada noppes niets hebben vernomen van de kotsbank?
M'n vader heeft trouwens ook geen bericht gehad. Hij had over het internet aandelen gekocht.
Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes
Bijna, ik had me ook in mei via het internetformulier ingeschreven. Na 2 weken ging ik eens kijken of de 1000 piek al afgeschreven was, niet dus. Echter mn saldo kwam net beneden de 1000,- door een of andere vergeten machtigingOp zondag 01 juli 2001 19:35 schreef Crusader het volgende:
Zijn er, net als ik, nog meer mensen die zich in in mei via het internetformulier hebben ingeschreven en waarbij ook automatisch op 1 juni de 1000 piek is afgeschreven, maar die nog helemaal nada noppes niets hebben vernomen van de kotsbank?

dus misschien dat het daaraan lag dat ik er dus helemaal niets meer gemerkt van vernam. Ze hadden me het op zn minst toch ff moeten hebben laten weten dat het afgekeurd was ofzo..
Dit topic is gesloten.