post nummer 1000
Verwijderd
inderdaad!!Op donderdag 12 juli 2001 19:50 schreef qball het volgende:
[..]
Dus je krijgt 50 euro cent ipv 50 cent, wow was de postbank toch weer gul
Verwijderd
Sorry, heb hem niet net(19.30) gehad, bedoelde vanmiddag, weet niet precies wanneer, was hele dag op mijn werk.Op donderdag 12 juli 2001 19:46 schreef mafiasven het volgende:
[..]
heb je hem net gehad?? ze bezorgen dus ook nma 6'en?
en ik denk dat ze de activeringscode op zaterdag sturen.. dus dat je hem zaterdag in de bus hebt net zoals met de brief dat je hem deze week krijgt die kwam ook op zaterdag
Verwijderd
Volgens mij staat er in de brief die ik heb gehad dat ze het ook in de avonduren proberenOp donderdag 12 juli 2001 19:54 schreef mafiasven het volgende:
[..]
ow d8 ff dat je hem net had gekregen weg hoopdan morgen maar weer
Verwijderd
ik zie t allemaal wel gebeuren vind de organisatie iig ronduit slecht..Op donderdag 12 juli 2001 19:56 schreef Whoppa het volgende:
[..]
Volgens mij staat er in de brief die ik heb gehad dat ze het ook in de avonduren proberen
Verwijderd
ja eerst de telefoon en dan pas de code?Op donderdag 12 juli 2001 19:59 schreef mafiasven het volgende:
[..]
ik zie t allemaal wel gebeuren vind de organisatie iig ronduit slecht..

Verwijderd
Daar ben ik het in ieder geval mee eens, eerst zeggen ze namelijk dat de telefoon binnen vier weken bij je thuis moet liggen, dat werd 7 weken, ok kan ik wel mee leven maar langer moet het niet gaan duren. Te tweede is het ook zo dat je eerst de code zou krijgen en daarna de foon, is in sommige gevallen ook al niet zo, krijg je eerst je telefoon en geen code. Je mag van een dergelijk bedrijf toch wel verwachten dat ze zo'n actie in goeie banen kunnen lijden, en dan kunnen ze met het argument komen dat de actie zo'n succes is, maar te eerste weet je hoe we in Nederland (gratis = hebben) en ten tweede hebben ze 500.000 van die dingen beschikbaar gesteld en moeten ze (vind ik) die eerste 500.000 op tijd kunnen bezorgen.Op donderdag 12 juli 2001 19:59 schreef mafiasven het volgende:
[..]
ik zie t allemaal wel gebeuren vind de organisatie iig ronduit slecht..
Verwijderd
nog iets er waren 600.000 aanvragen 100.000 teveel dus ipv dat ze vroegtijdig al tegen de mensen zeggen van ja sorry uitverkocht neej laten die mensen in een waan dat ze de phone krijgen en dan krijgen ze een brief dat het feest niet doorgaat belachelijk toch ??Op donderdag 12 juli 2001 20:04 schreef Whoppa het volgende:
[..]
Daar ben ik het in ieder geval mee eens, eerst zeggen ze namelijk dat de telefoon binnen vier weken bij je thuis moet liggen, dat werd 7 weken, ok kan ik wel mee leven maar langer moet het niet gaan duren. Te tweede is het ook zo dat je eerst de code zou krijgen en daarna de foon, is in sommige gevallen ook al niet zo, krijg je eerst je telefoon en geen code. Je mag van een dergelijk bedrijf toch wel verwachten dat ze zo'n actie in goeie banen kunnen lijden, en dan kunnen ze met het argument komen dat de actie zo'n succes is, maar te eerste weet je hoe we in Nederland (gratis = hebben) en ten tweede hebben ze 500.000 van die dingen beschikbaar gesteld en moeten ze (vind ik) die eerste 500.000 op tijd kunnen bezorgen.

Ze hebben bij mij al weken geleden gebeld dat ze een dezer dagen de phone zouden brengen... niks meer mogen vernemen 
Nou gaat het me niet om zo'n bouttelefoon, heb er toch al zat, maar afspraken zijn afspraken Postbank.
Nou gaat het me niet om zo'n bouttelefoon, heb er toch al zat, maar afspraken zijn afspraken Postbank.
Verwijderd
tuurlijk gaat het wel om die telefoon is toch grappig een extra phone erbijOp donderdag 12 juli 2001 20:18 schreef DSmarty het volgende:
Ze hebben bij mij al weken geleden gebeld dat ze een dezer dagen de phone zouden brengen... niks meer mogen vernemen
En dan wel te denken dat ik de officiele starter was van dit topic die met toen een 400 postings verloren ging met de beroemde cheeta-crashOp donderdag 12 juli 2001 19:50 schreef mafiasven het volgende:
post nummer 1000
Dus eigenlijk zijn het er meer
Verwijderd
okeys hulde ook een beetje aan jou danOp donderdag 12 juli 2001 20:33 schreef Sinclair het volgende:
[..]
En dan wel te denken dat ik de officiele starter was van dit topic die met toen een 400 postings verloren ging met de beroemde cheeta-crash
Dus eigenlijk zijn het er meer
ja eigenlijk zijn het er al veel meer maar door de crash
Verwijderd
Je kan met die software en een datakabel ook de operator logo's wijzigen, maar kan iemand mij vertellen wat het formaat is (pixels x pixels of zoiets)
Het maximum formaat is 101 x 21 pixels. Op mijn site staan ook (al 2!) logo'sOp donderdag 12 juli 2001 20:47 schreef Whoppa het volgende:
Je kan met die software en een datakabel ook de operator logo's wijzigen, maar kan iemand mij vertellen wat het formaat is (pixels x pixels of zoiets)
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Verwijderd
moet je soms wat logo's hebben om op je site te zetten?? contact me maar ff via mail of icqOp donderdag 12 juli 2001 22:49 schreef AtHomer het volgende:
[..]
Het maximum formaat is 101 x 21 pixels. Op mijn site staan ook (al 2!) logo's.
Verwijderd
Humm.... die code heb ik nog nie...maar ik heb de gsm al wel getest...heb nu nog 62 cent 
Dusse als ik t goed snap is t..
1. zien code te krijgen
2. code invoeren (moet je ook opwaarderen dan?!)
3. unlocken
Toch ?!
1. zien code te krijgen
3. unlocken
Toch ?!
Verwijderd
code krijgen, je m-code veranderen, opwaarderen,Op donderdag 12 juli 2001 23:36 schreef Kenny007 het volgende:
Humm.... die code heb ik nog nie...maar ik heb de gsm al wel getest...heb nu nog 62 cent
1. zien code te krijgen
3. unlocken
Toch ?!
dan krijg je smsje dat je phone geactiveerd is.
opbellen wappen of sms'en dan unlocken
Verwijderd
flatje met 3 kamersOp vrijdag 13 juli 2001 00:09 schreef mxstrAEm het volgende:
Merde mafiasven, woon je hier ofzo?
Verwijderd
IK heb een probleem. Als ik die van me zusje en die van mij naast elkaar houdt en tegelijk aandoet vindt die van me zusje al na 2secs het netwerk "nl libertel nl telfort" ofzo... die van mij kan daarentegen HELEMAAL geen entwerk vinden... gewoon niet nba 5mins en niet na een uur... ik zit dan wel op me kamer maar tog... me zussie kan wel een netwerk vinden...
ligt dit aan me phone?
ga strax met de klantenservice nan telfort bellen maar denk niet dat zei er wat aan kunnen doen... ik denk datte terug moet terwijl ik gister wel ff een netwerk had...
ligt dit aan me phone?
ga strax met de klantenservice nan telfort bellen maar denk niet dat zei er wat aan kunnen doen... ik denk datte terug moet terwijl ik gister wel ff een netwerk had...
Verwijderd
heeft best wel iets weg van een brakke phone... geeft die ook geen ontvangst van strepen aan ofzo als die netwerk aan t zoeken is ? of knipperen die strepen alleen maar?Op vrijdag 13 juli 2001 07:26 schreef MrFreeman het volgende:
IK heb een probleem. Als ik die van me zusje en die van mij naast elkaar houdt en tegelijk aandoet vindt die van me zusje al na 2secs het netwerk "nl libertel nl telfort" ofzo... die van mij kan daarentegen HELEMAAL geen entwerk vinden... gewoon niet nba 5mins en niet na een uur... ik zit dan wel op me kamer maar tog... me zussie kan wel een netwerk vinden...
ligt dit aan me phone?
Verwijderd
hij geeft wel ontvangst aan en het knipperd oook...
maar als ik op het begin op info druk dan staat er "aanmeldpoging bij netwerk" en als ik even later kijk dan staat er "geen geldig netwerk gevonden" het bereik is nu bijna helemaal (op 1 na) en hij zegt dat...
wat kank doen want de telfort klantenservice is niet te bereiken...
misschien dat er iets in de instellingen verkeerd staat zodat ie misschien probeert op libertel te komen maar dat dat niet kan vanwege de simlock...
maar als ik op het begin op info druk dan staat er "aanmeldpoging bij netwerk" en als ik even later kijk dan staat er "geen geldig netwerk gevonden" het bereik is nu bijna helemaal (op 1 na) en hij zegt dat...
wat kank doen want de telfort klantenservice is niet te bereiken...
misschien dat er iets in de instellingen verkeerd staat zodat ie misschien probeert op libertel te komen maar dat dat niet kan vanwege de simlock...
Verwijderd
dat heb ik ookOp vrijdag 13 juli 2001 07:26 schreef MrFreeman het volgende:
ligt dit aan me phone?
Verwijderd
krijg jij ook de melding van netwerk niet beschikbaar? maar waarom bij me zussie dan wel? en zij krijgt te staan nl libertel met daaronder nl telfort en toen ik het een x had stond er ... telfort en geen libertel...
Iemand al geprobeerd om een 'oude' Telfort pre-paid SIM in de nieuwe telefoon te zetten? Met gewone toestellen via Telfort aangeschaft werkt dat gewoon (die zijn uitwisselbaar). Dan kan ik m'n oude SIM kaart gewoon gebruiken als ik 'm heb.
het bereik is iig niet om over naar huis te schrijven 
heb 2 telefoons, eentje met kpn en dan telfort...
kpn heeft overal gewoon bereik, die telfoort maar 3 streepjes...
en ik wacht nog steeds op die fokking activeringscode....
en dan ff unlocken en dan snel m'n kpn simmetje erin

Verwijderd
ja kpn heeft echt het beste netwerkOp vrijdag 13 juli 2001 14:39 schreef vinkie het volgende:
het bereik is iig niet om over naar huis te schrijven
Verwijderd
was net informeren voor telfort abbo toch maar niet doen
die vrouw zei zow : ik wil jou dan niet met klachten hier in de winkel hebben ik heb je nu gewaarschuwd" ow laat dan maar zitten
Verwijderd
whehehOp vrijdag 13 juli 2001 17:14 schreef mafiasven het volgende:
was net informeren voor telfort abbo toch maar niet doendie vrouw zei zow : ik wil jou dan niet met klachten hier in de winkel hebben ik heb je nu gewaarschuwd" ow laat dan maar zitten
Zo ik heb hem nu ook 
Je kunt iig geen sim's van andere providers gebruiken. En die code die je voor ontvangst van de telefoon zou krijgen, krijg je nu dus pas na ontvangst (ivm veiligheid). So don't worry het komt allemaal nog wel.
Je kunt iig geen sim's van andere providers gebruiken. En die code die je voor ontvangst van de telefoon zou krijgen, krijg je nu dus pas na ontvangst (ivm veiligheid). So don't worry het komt allemaal nog wel.
jah oke
die code weet ik nu maar ik heb me mobiel gister gehad en nu nog geen code
ben benieuwd wanneer ie komt.....
want ik heb nu wel 0.77 cent erop staan
joepie
daar kan ik veel mee.
die code weet ik nu maar ik heb me mobiel gister gehad en nu nog geen code
ben benieuwd wanneer ie komt.....
want ik heb nu wel 0.77 cent erop staan
joepie

Verwijderd
krijg soms ook de melding van kaart geweigerd
had gebeld naar de telfort klantenservice en ze zeiden daar dattik moest w88 op me activeringscode...
das vreemd
nergens last van. maar het gaat toch gewoon dat je sim van telfort is en dan meldt ie aan. dat staat toch helemaal los van de m-bankieren waarvoor je die code moet hebben
nergens last van. maar het gaat toch gewoon dat je sim van telfort is en dan meldt ie aan. dat staat toch helemaal los van de m-bankieren waarvoor je die code moet hebben
Heeft iemand al een postbank phone geunlockt gekregen???
Ik namelijk niet...
Ik heb hem zelf nog niet...
maar ik probeerde het bij die van iemand anders... nix...
maar goed...
Ik wacht nu steeds op mijn phone...
bezorgen ze ook op zaterdag??? En als ze je een keer niet thuis vinden, proberen ze dan die week nog of proberen ze het een paar weken later???
vragen vragen vragen... alleen maar vragen...
PS: ik wacht gewoon rustig af...
Ik namelijk niet...
Ik heb hem zelf nog niet...
maar ik probeerde het bij die van iemand anders... nix...
maar goed...
Ik wacht nu steeds op mijn phone...
bezorgen ze ook op zaterdag??? En als ze je een keer niet thuis vinden, proberen ze dan die week nog of proberen ze het een paar weken later???
vragen vragen vragen... alleen maar vragen...
PS: ik wacht gewoon rustig af...
Telefoon is voorzien van een simslot, je kunt dus alleen een telfort simkaart gebruiken. Na twaalf maanden kun je een gratis code aan vragen om die simslot uit te schakelen, doe je dat eerder dan kost het je 350 piek (compensatie van werkelijke aanschafwaarde). Is die simslot eraf dan kun je simkaart van andere provider gebruiken maar dan heb je geen m-bankieren meer en kun je je telefoon niet meer opwaarderen via de opwaardeerfunctie.
Hoop dat jullie zo wat meer info hebben mbt simlocks e.d het dan wel of niet kunnen m-bankieren.
Hoop dat jullie zo wat meer info hebben mbt simlocks e.d het dan wel of niet kunnen m-bankieren.
Ik hoop dat ze op zaterdag bezorgen..zou 'm deze week ontvangen, maar niks tot nu toe
i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20
maar! m-bankieren kan je ook aanvragen bij de postbank op je huidige sim kaart die je al hebt...
dus maakt het nog geen drol uit alleen ff aanvragen
Note: Bij KPN iig wel dan...
dus maakt het nog geen drol uit alleen ff aanvragen
Note: Bij KPN iig wel dan...
Verwijderd
dankje aardig van jeOp vrijdag 13 juli 2001 22:45 schreef ppl het volgende:
Telefoon is voorzien van een simslot, je kunt dus alleen een telfort simkaart gebruiken. Na twaalf maanden kun je een gratis code aan vragen om die simslot uit te schakelen, doe je dat eerder dan kost het je 350 piek (compensatie van werkelijke aanschafwaarde). Is die simslot eraf dan kun je simkaart van andere provider gebruiken maar dan heb je geen m-bankieren meer en kun je je telefoon niet meer opwaarderen via de opwaardeerfunctie.
nou ik haal die lock er gewoon zelfstandig van af kost me niente
Verwijderd
Ik zou de tel. ook deze week krijgen en ook nog niets ontvangen. Ik heb gebeld waar dat ding bleef, toen zeiden ze dat ze ook op zaterdag bezorgen, dus ik hoop dat ik 'm is ga krijgenOp vrijdag 13 juli 2001 22:51 schreef Muyz het volgende:
Ik hoop dat ze op zaterdag bezorgen..zou 'm deze week ontvangen, maar niks tot nu toe
Verwijderd
Ik denk dattie in de instellingen op het verkeerde netwerk staat waardoor ie zegt kaart geweigerd...
als je naar voorkeursnetwerken gaat staat er wel eigen netwerk telfort... wie weet hoe ik kan kijken bij welk netwerk hij zich probeert aan te melden?
bvd
bvd
Ik heb bij een vriend getest of er wel een Telfort-abbo in kan. Niet dus, de phone is dus gelocked met een specifieke simlock. Je kunt alleen een telfort prepaid erin douwen.
Kan niet wachten op mijn eigen phone, kan ik tenminste zelf knoeien
Kan niet wachten op mijn eigen phone, kan ik tenminste zelf knoeien
The difference between men and boys is the size of their toys
Verwijderd
nou de post is hier al geweest dus de m-code dat word vandaag niks zit te denken of ik de postbank ff ga bellen oplichters
me ouders warn ook pissed
ik wel al een telefoon en hun nog niks. terwijl de brieven wel steeds tegelijk gingen.
nu moet ik dus nog wachten op me m-code, maar ben benieuwd of ze die nog sturen, en of ze hem wel sturen.
beter van wel anders ga ik ff boos aan die telefoon hangen...
ik wel al een telefoon en hun nog niks. terwijl de brieven wel steeds tegelijk gingen.
nu moet ik dus nog wachten op me m-code, maar ben benieuwd of ze die nog sturen, en of ze hem wel sturen.
beter van wel anders ga ik ff boos aan die telefoon hangen...
Van de Postbank site:
. Eerst de levertijd verlengen en nu de code achteraf ontvangen i.p.v. vooraf...
Hebben ze dat ook al weer aangepastUit veiligheidsoverwegingen zenden wij u de activeringscode apart van het pakket toe. Het is dan ook mogelijk dat u de code een paar dagen later ontvangt.
Verwijderd
Dit is echt ongelooflijk wat een organisatie

ik bel eerst t gratis nummer op om te vragen waar die phone blijft zegt die vent:
ja meneer dan moet het actie nummer ff bellen
0900-1958
ik: okey is goed hoeveel cent per minuut kost dat dan?
meneer: kost 30 ct per gesprek
ik bel dat nummer dus :
dit nummer kost 22ct per minuut
krijg ik iemand aan de lijn
ik: ik had een vraagje over de postbank gsm ik heb vorige week een brief gekregen dat ik de telefoon deze week zou krijgen samen met de m-code.
meneer: ja meneer de telefoons worden pas in week 29 bezorgd
ik: hoezo?? ik ken heel veel mensen die m nu al gehad hebben en ik heb 2 bevestigingsbrieven gehad

meneer: wanneer heeft u die brieven gehad meneer?
ik: maandag en zaterdag en er stond in in de week van 9 juli.
meneer: ik kan wel ff kijken of ze al bij u langs zijn geweest deze week meneer.
ik: okey maar ik geloof t niet ben hele week thuis geweest.
meneer: klopt idd meneer, ik kan u alleen raden om af te wachten..
ik: okey is goed bedankt daag.. opgehangen
wat een eikels die weten echt helemaal van niks
/me in zwaar over de zeik mode

ik bel eerst t gratis nummer op om te vragen waar die phone blijft zegt die vent:
ja meneer dan moet het actie nummer ff bellen
0900-1958
ik: okey is goed hoeveel cent per minuut kost dat dan?
meneer: kost 30 ct per gesprek
ik bel dat nummer dus :
dit nummer kost 22ct per minuut

krijg ik iemand aan de lijn
ik: ik had een vraagje over de postbank gsm ik heb vorige week een brief gekregen dat ik de telefoon deze week zou krijgen samen met de m-code.
meneer: ja meneer de telefoons worden pas in week 29 bezorgd
ik: hoezo?? ik ken heel veel mensen die m nu al gehad hebben en ik heb 2 bevestigingsbrieven gehad
meneer: wanneer heeft u die brieven gehad meneer?
ik: maandag en zaterdag en er stond in in de week van 9 juli.
meneer: ik kan wel ff kijken of ze al bij u langs zijn geweest deze week meneer.
ik: okey maar ik geloof t niet ben hele week thuis geweest.
meneer: klopt idd meneer, ik kan u alleen raden om af te wachten..
ik: okey is goed bedankt daag.. opgehangen
wat een eikels die weten echt helemaal van niks

/me in zwaar over de zeik mode
Nou, nog steeds niks
Als ze 'm zoals beloofd nog in de week van 9 juli willen bezorgen, zullen ze nu toch echt snel moeten komen... Ik word er nu wel een beetje
van...vandaag de hele dag zitten wachten, want ze *moeten* nu toch eigenlijk echt komen

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20
Verwijderd
Kreeg woensdag brief gedateerd op 9 juli dat hij ook deze week afgeleverd zou worden
Bekijk ik vanmorgen mijn post, zitten er 2 dezelfde brieven van de postbank in, gedateerd op 13 juli dat ze hem volgende week komen afleveren ???????
Waar zijn ze daar mee bezig? Ze hebben het daar zo druk met onzinnige dubbele brieven te schrijven dat ze geen tijd meer hebben om die telefoons te versturen.
Bekijk ik vanmorgen mijn post, zitten er 2 dezelfde brieven van de postbank in, gedateerd op 13 juli dat ze hem volgende week komen afleveren ???????
Waar zijn ze daar mee bezig? Ze hebben het daar zo druk met onzinnige dubbele brieven te schrijven dat ze geen tijd meer hebben om die telefoons te versturen.
Net gebeld..het ding ligt nog niet eens bij Selectvracht
Ze houden je daar enorm voor de gek bij de Postbank :(
Tja, de organisatie is daar niet alles bij de postbank...
Maar bekijk het van de zonnige kant (
): Als ze weer zo'n actie hebben dan weten ze wat ze kunnen verwachten. (Ze leren hopenlijk wel hier van.) En dan loopt de volgende actie stukken beter
.
Maar bekijk het van de zonnige kant (
Gisteren eindelijk het telefoontje ontvangen 
Alleen nu is het wachten op die activeringscode
Alleen nu is het wachten op die activeringscode
Verwijderd
nou kheb vandaag een m35i geunlocked die versue 18 had ging perfect alleen wel met andere software dus link die onder in mijn sig staat is het niet
Verwijderd
of die werkt weet ik niet ?? maar ik ga nu werken en vanavond op stap zodra ik morgen thuis ben mail ik de file wel ff naar degene met de siemenspagina hier op gotOp zaterdag 14 juli 2001 17:43 schreef DiabloRules het volgende:
Welke software heb je dan gebruikt en werkt die software van je link dan niet?
Verwijderd
Heb ook een progje om het contrast te veranderen, heb het alleen nog niet getest, weet dus nog niet of het werkt.
Verwijderd
Het contrast kun je gewoon op de postbank-m35i veranderen... Heb je geen software voor nodig. Heb ik net gedaan. Of bedoelu wat anders?
Verwijderd
progje zal dan wel voor oudere siemens toestellen zijn, zoals gezegd heb ik het nog niet getest
Zit daar een functie voor in het menu ofzo? Op de C35i die ik nu heb zit niet zo'n functie. Zal wel veranderd zijn in nieuwe firmware versies.Op zaterdag 14 juli 2001 18:02 schreef edwinx het volgende:
Het contrast kun je gewoon op de postbank-m35i veranderen... Heb je geen software voor nodig. Heb ik net gedaan. Of bedoelu wat anders?
Verwijderd
de mijne is nog steeds brak 
eerst de melding: aanmeldpoging bij netwerk
dan: geen geldig netwerk gevonden
dan: kaart geweigerd
je zou zeggen dat ie op het verkeerde netwerk staat ingesteld ofzo... als ik dat dus heb dan gaak ff naar instellingen _> netwerk _> netwerk opties en dan staat er ook geen telfort bij...
wie weet wat er aan de hand is (nog niet eens hoek het kan oplossen, alleen wat er eigenlijk aan de hand kan zijn) en ALS JE HET WEET hoe ik het kan oplossen...
want ze zeiden dattik op me mcode moest w88...das dus volges mij een slap excuus om te zeggen dat ze er geen fuck van telefoon begrijpen...
edit: en kan het ook zijn dat als ik naast me pc zit het signaal dan "verstoord" wordt zodat ie geen geldig netwerk kan vinden?
je zou zeggen dat ie op het verkeerde netwerk staat ingesteld ofzo... als ik dat dus heb dan gaak ff naar instellingen _> netwerk _> netwerk opties en dan staat er ook geen telfort bij...
wie weet wat er aan de hand is (nog niet eens hoek het kan oplossen, alleen wat er eigenlijk aan de hand kan zijn) en ALS JE HET WEET hoe ik het kan oplossen...
want ze zeiden dattik op me mcode moest w88...das dus volges mij een slap excuus om te zeggen dat ze er geen fuck van telefoon begrijpen...
edit: en kan het ook zijn dat als ik naast me pc zit het signaal dan "verstoord" wordt zodat ie geen geldig netwerk kan vinden?
Je computer stoort vast niet je telefoon, heb ik nooit last van. Andersom gebeurt wel eens: beeld flikkert bij binnenkomen van SMS/gesprek bijvoorbeeld. Ook over de speakers is dit te horen aan "piepjes".Op zaterdag 14 juli 2001 20:18 schreef MrFreeman het volgende:
de mijne is nog steeds brak
Je voorkeursnetwerk dient in ieder geval op "NL TELFORT" te staan. Als ik "Ander netwerk" kies dan krijg ik na een tijdje wachten een lijst met alle Nederlandse aanbieders (en D2, zit dicht bij de Duitse grens
Er staat dan ook bij dat (voor mij nu) Libertel en D2 de enige netwerken zijn waarvan ik gebruik kan maken (door zo'n logo'tje bij de anderen van een doorgestreept foontje).
Als jij die lijst oproept, welke aanbieders staan er dan in?
Verwijderd
Als ik op voorkeursnetwerk druk dan staat er:
eigen netwerk
NL Telfort
in de lijst staan libertel
maxis mobi
f sfr
interkom
e airtel
btcellnet
ina-airtl
alleen libertel ken ik... en achter geen van allen staat een icoontje... das wel zo in netwerk info...alleen dar staat er achter libertel wel een icoontje...
eigen netwerk
NL Telfort
maxis mobi
f sfr
interkom
e airtel
btcellnet
ina-airtl
alleen libertel ken ik... en achter geen van allen staat een icoontje... das wel zo in netwerk info...alleen dar staat er achter libertel wel een icoontje...
Het enige Nederlandse netwerk dat je kunt ontvangen met je phone is dus Libertel... De rest is Belgisch geloof ik, dus dat is niet de bedoeling.Op zaterdag 14 juli 2001 20:49 schreef MrFreeman het volgende:
Als ik op voorkeursnetwerk druk dan staat er:
eigen netwerk
NL Telfort
maxis mobi
f sfr
interkom
e airtel
btcellnet
ina-airtl
Om de een of andere reden heb je geen goede ontvangst van Nederlandse netwerken. Of het is zo dat de Belgische sterker zijn en dat er maar een bepaald aantal aanbieders in die lijst kan (lijkt me eigenlijk niet kunnen).
De reden dat je dus niet op Telfort kunt inloggen is omdat je telefoon gewoon geen Telfort signaal vindt.
Erg vaag... Er moet haast wel iets stuk zijn. Misschien kun je naar Telfort mailen en vertellen welke aanbieders je wel vindt en waarom die anderen er niet bij staan. Zeg er dan ook bij dat je zusje wel op dezelfde locatie het netwerk vindt. Kijk ook es welke netwerken haar foon vindt. Als zij naast al die Belgische ook alle NL netwerken heeft is de jouwe niet helemaal in orde...
edit:
Ik geloof dat ik een beetje verkeerd heb begrepen in welke lijst die buitenlandse netwerken stonden, maar probeer alsnog uit te vinden welke netwerken in de lijst staan bij "Netwerk info".
Ik geloof dat ik een beetje verkeerd heb begrepen in welke lijst die buitenlandse netwerken stonden, maar probeer alsnog uit te vinden welke netwerken in de lijst staan bij "Netwerk info".
Zie een boel gezeik over het bezorgen, maar zal ook wel een hele klus zijn. 500.000 mobieltjes das een hele boel
(Heb zelf alleen nog maar een telefoontje gehad, ze bezorgen hem tussen 16 juli en 16 augustus
) Maarja, shit happens
Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.
Verwijderd
Wat ik heb laten zien zijn de voorkeursnetwerken...
nu hoorde ik dat telfort en liobertel van hetzelfde netwerk gebruik maken (toch?) als ik dan naar netwerk info ga dan staat er ook achter libertel een phonetje met en streep erdoor (terwijl dat bij me broer, die wel goed kan ontvangen, niet zo is) daarom zegt ie denkik dat er geen geldig netwerk is gevonden...
als me broer ook een netwerk heeft staat er dus nl libertel
nl telfort
vandaar dattik hier op ben gekomen... de enige oplissingen zijn dus unlocken (en geen mbankieren meer) of een andere sim aanvragen (als dat kan)
edit: in de lijst van netwerkinfo staan:
nl libertel *
dutchtone *
nl kpn telecom *
ben nl *
de "*" moet zon icoontje voorstellen... dus er staat er ook 1 achter nl libertel...
nu hoorde ik dat telfort en liobertel van hetzelfde netwerk gebruik maken (toch?) als ik dan naar netwerk info ga dan staat er ook achter libertel een phonetje met en streep erdoor (terwijl dat bij me broer, die wel goed kan ontvangen, niet zo is) daarom zegt ie denkik dat er geen geldig netwerk is gevonden...
als me broer ook een netwerk heeft staat er dus nl libertel
nl telfort
vandaar dattik hier op ben gekomen... de enige oplissingen zijn dus unlocken (en geen mbankieren meer) of een andere sim aanvragen (als dat kan)
nl libertel *
dutchtone *
nl kpn telecom *
ben nl *
de "*" moet zon icoontje voorstellen... dus er staat er ook 1 achter nl libertel...
Da's erg lastig. Telfort zou er ook gewoon bij moeten staan, maar misschien is het bereik daar gewoon "nul" en probeert 'ie inderdaad Libertel, wat niet mag volgens je simkaart.Op zondag 15 juli 2001 07:12 schreef MrFreeman het volgende:
nl libertel *
dutchtone *
nl kpn telecom *
ben nl *
Ik zou Telfort dit probleem voorleggen. Het lijkt er erg op dat je sim niet goed is, aangezien anderen met dezelfde apparatuur en op dezelfde locatie wel op Libertel kunnen.
Verwijderd
bereik is soms optimaal
en soms staat telfort er wel bij maar het prob is dat er een icoontje aachter libertel staat en dat bij me broer niet s zodat hij wel op het netwerk kan en ik niet...
en soms staat telfort er wel bij maar het prob is dat er een icoontje aachter libertel staat en dat bij me broer niet s zodat hij wel op het netwerk kan en ik niet...
Misschien ligt het aan mij, maar als je wil weten of je telefoon stuk is dan kan je dat toch zo proberen? Gewoon de sim van je broer in jouw telefoon en jouw sim in de telefoon van je broer. Dan weet je gelijk of het aan je telefoon ligt of aan je sim.als ik dan naar netwerk info ga dan staat er ook achter libertel een phonetje met en streep erdoor (terwijl dat bij me broer, die wel goed kan ontvangen, niet zo is)
Goed idee!Op zondag 15 juli 2001 10:02 schreef jeroene het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan mij, maar als je wil weten of je telefoon stuk is dan kan je dat toch zo proberen? Gewoon de sim van je broer in jouw telefoon en jouw sim in de telefoon van je broer. Dan weet je gelijk of het aan je telefoon ligt of aan je sim.
Verwijderd
nou zoals ik al eerder vermelde.. ik heb de software gemaild hij zal binnenkort op de site staan
heb je die software al geprobeerd bij een postbank m35i?
en wat verandert er daarna?
ja zit gewoon in het menu van de M35.Op zaterdag 14 juli 2001 20:06 schreef AtHomer het volgende:
[..]
Zit daar een functie voor in het menu ofzo? Op de C35i die ik nu heb zit niet zo'n functie. Zal wel veranderd zijn in nieuwe firmware versies.
instelling > toestel > weergave
Verwijderd
daarna veranderd er weinig alleen de simlock is eraf zoals het hoortOp zondag 15 juli 2001 11:42 schreef djmartyn het volgende:
heb je die software al geprobeerd bij een postbank m35i?
Betekent dit dat m-bankieren blijft werken als je de telfort sim er weer in stopt?Op zondag 15 juli 2001 13:04 schreef mafiasven het volgende:
[..]
daarna veranderd er weinig alleen de simlock is eraf zoals het hoort
Dat zou namelijk het beste zijn.
Verwijderd
dat kan ik je niet garanderen maar ik denk t welOp zondag 15 juli 2001 13:15 schreef djmartyn het volgende:
[..]
Betekent dit dat m-bankieren blijft werken als je de telfort sim er weer in stopt?
Dat zou namelijk het beste zijn.
Je hebt het geprobeerd op een m35i zeg je.
Dat was dan toch een postbank foontje?
Dus moet je kunnen checken of alles blijft werken.
Verwijderd
duh tuurlijk heb ik het niet geprobeerd op t postbank phonetje op een andere m35.. ik ga dat ding niet meteen unlocken zodat ik m dalijk niet meer kan activeren en 300 piek moet dokkenOp zondag 15 juli 2001 13:30 schreef djmartyn het volgende:
Je hebt het geprobeerd op een m35i zeg je.

t was een andere m35 van ben
De nieuwe software staat op de site.
Leuke software, kun je vanalles mee doen, ook flashen. Ben nu een backup aan het maken van mijn huidige C35i software. Duurt wel ff trouwens...
Leuke software, kun je vanalles mee doen, ook flashen. Ben nu een backup aan het maken van mijn huidige C35i software. Duurt wel ff trouwens...
Verwijderd
ja alleen 1 knop moet je nooit gebruiken: write all flash heb ik me laten vertellenOp zondag 15 juli 2001 14:23 schreef AtHomer het volgende:
De nieuwe software staat op de site.
Maar dan kun je toch nooit een nieuwe firmware versie erop zetten?Op zondag 15 juli 2001 14:27 schreef mafiasven het volgende:
[..]
ja alleen 1 knop moet je nooit gebruiken: write all flash heb ik me laten vertellen
Verwijderd
jawel met ander programma'tje volgens mijOp zondag 15 juli 2001 14:29 schreef AtHomer het volgende:
[..]
Maar dan kun je toch nooit een nieuwe firmware versie erop zetten?
Als je die vind laat het me wetenOp zondag 15 juli 2001 15:10 schreef mafiasven het volgende:
[..]
jawel met ander programma'tje volgens mij
Verwijderd
kheb wel wat liggen maar garandeer niet dat het werktOp zondag 15 juli 2001 15:12 schreef AtHomer het volgende:
[..]
Als je die vind laat het me weten. Ondertussen zoek ik zelf ook door.
trouwens heb gisteren ook ff via wap hotmail uitgeprobeerd het werkt perfect
kun je trouwens in de m35 ook blauwe ledjes laten inbouwen en andere frontjes??
Verwijderd
Heb vanmiddag op een duitse site ombouw voor blauwe of rode leds gezien.Op zondag 15 juli 2001 15:26 schreef mafiasven het volgende:
[..]
kheb wel wat liggen maar garandeer niet dat het werkt![]()
trouwens heb gisteren ook ff via wap hotmail uitgeprobeerd het werkt perfect
kun je trouwens in de m35 ook blauwe ledjes laten inbouwen en andere frontjes??
Frontjes zijn niet meer te vinden, ben al een tijdje aan het zoeken op nederlandse en duitse sites maar heb nog niets gevonden, wel originele behuizingen in het grijs of geel maar die kosten +/- 150 DM
Verwijderd
ja ken wel 1 frontjes site dat is www.koopjessite.nl maar verder ook niet.. heb je misschien ff url van dat bedrijf die dat doen met die ledjes thnxOp zondag 15 juli 2001 15:37 schreef DiabloRules het volgende:
[..]
Heb vanmiddag op een duitse site ombouw voor blauwe of rode leds gezien.
Frontjes zijn niet meer te vinden, ben al een tijdje aan het zoeken op nederlandse en duitse sites maar heb nog niets gevonden, wel originele behuizingen in het grijs of geel maar die kosten +/- 150 DM
Verwijderd
Me simkaart is verneukt... bij me broer deeie het ook niet... en die van hem bij mij wel... morgen maar ff bellen! moettik dan naar telfort bellen en moet ik dan gewoon vragen of ik een andere simkaart mag?
Lijkt me wel, Telfort verzorgt immers de technische kant van de actie.Op zondag 15 juli 2001 17:59 schreef MrFreeman het volgende:
Me simkaart is verneukt... bij me broer deeie het ook niet... en die van hem bij mij wel... morgen maar ff bellen! moettik dan naar telfort bellen en moet ik dan gewoon vragen of ik een andere simkaart mag?
jah joh als je zegt dat je je sim kaart in een andere telefoon heb getest krijg je wel een nieuwe... gaan ze echt niet moeilijk over doen...
Verwijderd
url's voor duitse led ombouw sites:Op zondag 15 juli 2001 17:21 schreef mafiasven het volgende:
[..]
ja ken wel 1 frontjes site dat is www.koopjessite.nl maar verder ook niet.. heb je misschien ff url van dat bedrijf die dat doen met die ledjes thnx
http://www.blueled.de
http://www.s-versand.de
Verwijderd
kewl man dalijk ff op de kaart zoeken waar dat bedrijfje ligt en dan eens kijken om er paarse ledjes erin te laten doenOp zondag 15 juli 2001 18:53 schreef DiabloRules het volgende:
[..]
url's voor duitse led ombouw sites:
http://www.blueled.de
http://www.s-versand.de
Verwijderd
Ja maar ook omdat ze het moeten instellen op mijn gironummer (ja toch?)... en ik ga toch vraijdag 6weken naar grikenland en dan doek er tog nix mee... dus... maar moet em wel op tijd anders kank niet activeren of heb je dar geen netwerk voor nodig? wel toch?Op zondag 15 juli 2001 18:06 schreef MasterM het volgende:
jah joh als je zegt dat je je sim kaart in een andere telefoon heb getest krijg je wel een nieuwe... gaan ze echt niet moeilijk over doen...
Verwijderd
jawel heb je er wel voor nodig.. ff met de postbank bellen en je verhaal uitleggen dan kunnen zij iig niet die 300 piek van je rekening afhalen dalijk.. je hebt een probleem met je phone kun jij dus niks aan doenOp zondag 15 juli 2001 20:38 schreef MrFreeman het volgende:
[..]
Ja maar ook omdat ze het moeten instellen op mijn gironummer (ja toch?)... en ik ga toch vraijdag 6weken naar grikenland en dan doek er tog nix mee... dus... maar moet em wel op tijd anders kank niet activeren of heb je dar geen netwerk voor nodig? wel toch?
edit:
Frontjes m35
Frontjes m35
Verwijderd
klopt maar heb jij zin om met zo'n gaar blauw frontje rond te lopen? ik eigenlijk niet maar ik laat er iig blauwe ledjes inzetten dan is t alweer stukken beterOp zondag 15 juli 2001 21:46 schreef ugamer het volgende:
die frontjes zijn nou niet echt spectaculaair
Ik vind dat blauwe frontje helemaal niet lelijk eigenlijk. Best wel mooi (beter dan die geleOp zondag 15 juli 2001 21:52 schreef mafiasven het volgende:
[..]
klopt maar heb jij zin om met zo'n gaar blauw frontje rond te lopen? ik eigenlijk niet maar ik laat er iig blauwe ledjes inzetten dan is t alweer stukken beter

OK, iedereen loopt er straks mee, maar daar kan ik echt niet mee zitten hoor
Dit topic is gesloten.