Postbank M-bankieren actie (gratis Siemens GSM) !!

Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste
Acties:
  • 2.587 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 15 juli 2001 21:57 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Ik vind dat blauwe frontje helemaal niet lelijk eigenlijk. Best wel mooi (beter dan die gele :r (mijn mening ;) )).

OK, iedereen loopt er straks mee, maar daar kan ik echt niet mee zitten hoor :) .
die gele valt op heb ik ook ;) die blauwe is idd wel mooier als die gele ja :)
maar met blauwe leds is die blauwe helemaal :9~

edit:
post 1100 alweer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:32
Ik wil ook blauwe ledjes in mijn c35i of mijn (nog niet geariveerde) M35i.
Maar heeft iemand een beschrijving of manier om die gavalen open te krijgen??? ik hebt wel ff geprobeert maar met mijn plate schroeverdraaier en vat seconde lijm leek mij na een tijdje de enigste oplossing, en dat is toch Niet de manier die in nodig heb :).

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Lijkt wel of dat die blauwe leds het display beter te lezen maken dan die standaard leds.
Blauwe foon, blauwe leds, das gewoon een supercombo.
Morgen eens kijken of die activeringscode eraan komt, dan kun je tenminste eens wat met dat ding gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 15 juli 2001 23:48 schreef ppl het volgende:
Lijkt wel of dat die blauwe leds het display beter te lezen maken dan die standaard leds.
Blauwe foon, blauwe leds, das gewoon een supercombo.
Morgen eens kijken of die activeringscode eraan komt, dan kun je tenminste eens wat met dat ding gaan doen.
kheb lang blauwe led's in me c35 gehad.. komen er dus ook meteen in me m35... dat groene van nou is zwaar brak :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus ik moet ook bellen naar de pbank? ik heb em sinds donderdag dus ik zou de 8weken nog kunnen halen hoor... maar kan iig wel ff bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog niks :'(

Nieuwe Week
Nieuwe Kansen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Jeeee, ik heb vrijdag ook mijn phone gehad, maar nog steeds geen M-code.

Ik heb gehoord dat M-bankieren niet meer werkt als je hem unlockt, dat klopt toch?

Nou had ik even wat vraagjes:
1. Stel ik unlock mijn telefoon nu, kan ik dan mijn kaart in een andere Postbank M35 stoppen en daar activeren wanneer ik die M-code eindelijk krijg?
2. Werkt de simkaart zelf (dus om te bellen) in een andere telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou het lijkt mij verstandig om je telefoon gewoon te activeren met de standaard instellingen kan er nooit iets fout gaan zodra je hem hebt geactiveerd unlocken maar >:)
en dan kun je altijd nog kijken of je kunt mbankieren..

ik hoop dat ze vandaag komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 12:49 schreef mafiasven het volgende:
nou het lijkt mij verstandig om je telefoon gewoon te activeren met de standaard instellingen kan er nooit iets fout gaan zodra je hem hebt geactiveerd unlocken maar >:)
en dan kun je altijd nog kijken of je kunt mbankieren..

ik hoop dat ze vandaag komen :)
ik zou er maar niet op rekenen... maandag is nooit een goede postdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 12:55 schreef ugamer het volgende:

[..]

ik zou er maar niet op rekenen... maandag is nooit een goede postdag
ja.. ik zat net beneden keek zow ffkes uit het raam reed er een tnt voorbij, ik wist wel dat die het niet zou zijn hoopte het wel maar helaas ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
ik hoop ook dat het morgen komt.
ik wil nu wel eens de activerings-code hebben :(

m'n ouders moeten nog steeds hun telefoontje binnen krijgen :o terwijl het in de week van 9 juli zou worden gezonden. |:(

maar goed. laten we hopen dat het morgen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 13:08 schreef vinkie het volgende:

m'n ouders moeten nog steeds hun telefoontje binnen krijgen :o terwijl het in de week van 9 juli zou worden gezonden. |:(

ja bij de postbank zeggen ze dat officieel de telefoons pas in week 29 bezorgd zouden worden dat zou dus deze week moeten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iemand die deze telefoon succesvol heeft geunlockt? Het is mij namelijk niet gelukt, op geen enkele mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 23:30 schreef Sebastard het volgende:
Is er al iemand die deze telefoon succesvol heeft geunlockt? Het is mij namelijk niet gelukt, op geen enkele mogelijkheid.
mij is het gelukt een m35 versie 18 te unlocken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 23:32 schreef mafiasven het volgende:

[..]

mij is het gelukt een m35 versie 18 te unlocken >:)
Tsja nadat je eerst je tel had vernaaid door m te flashen naar versie 18 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 17 juli 2001 02:12 schreef qball het volgende:

[..]

Tsja nadat je eerst je tel had vernaaid door m te flashen naar versie 18 >:)
tja dat ging wat minder maar ja heb nu andere :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 13:08 schreef vinkie het volgende:

Die van mij zou ook in de week van 9 juli bezorgt worden en ik heb nog niets gehad, terwijl de telefoon van mijn ouders en mijn broer die hem ook in de week van 9 juli zouden krijgen wel al bezorgt is :( . Ik heb gebeld met de postbank, blijkt dat dat ding nog niet eens bij de koerier ligt en weet je wat ik daar nou van moet..... :r :r :r .

Ik vind dit echt heel slecht geregeld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt dom zijn die gasten bij de telfort klantenservice! ik bellen en het prob uitgelegd

Heeft u even geduld?
ja hoor

5mins later (ik denk: misschien heeft ze een nieuw simmetje besteld ofzo) komt ze terug:

ik heb even overlegd met me collegas en u kunt nog beter even w88 op de activeringscode |:(

zeg ik: dat heeft tog nx te maken met het probleem...

Maar het toestel moet eerst geactiveerd worden

(ik denk: *zucht* ik gef het op, niet iedereen is zo slim als ik :) )

Dag mevrouw!

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
u kunt nog beter even w88 op de activeringscode |:(
Bluffen dat je de activeringscode al hebt, maar dat je de telefoon niet kan activeren omdat je geen verbinding krijgt met het netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

HOERA.... deze week wordt MIJN telefoontje bezorgd...

Alleen heb ik er 2 aangevraagd... 1 op mijn naam met mijn rekeningnummer en 1 op m'n vriendins naam en onze gezamenlijke rekening.

Van die 2e hebben we nog niets gehoord... geen telefoontje gehad en ook geen bevestiging of juist mededeling dat we hem NIET krijgen... gewoon NIETS gehoord/gekregen dus.

Zijn er nog meer personen die dit hebben? Wel aangevraagd, maar nog totaal geen bericht gehad?

Volgens de postbanksite moeten degene die WEL in aanmerking komen OF een telefoontje hebben gehad, of indien niet/slecht bereikbaar een bevestigend briefje. Maar ook degenen die NIET in aanmerking komen hebben inmiddels bericht gehad... volgens de postbanksite dus.

Wij hebben nog NIETS gehoord :(

Ik ben absoluut verreweg op tijd geweest met aanvragen; ik heb ze tegelijkertijd aangevraagd en was ruim een halve week eerder dan m'n vader, moeder en broertje die alledrie al een bevestiging hebben gehad.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muyz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-09 19:59
Op dinsdag 17 juli 2001 07:44 schreef Whoppa het volgende:

[..]

Die van mij zou ook in de week van 9 juli bezorgt worden en ik heb nog niets gehad, terwijl de telefoon van mijn ouders en mijn broer die hem ook in de week van 9 juli zouden krijgen wel al bezorgt is :( . Ik heb gebeld met de postbank, blijkt dat dat ding nog niet eens bij de koerier ligt en weet je wat ik daar nou van moet..... :r :r :r .

Ik vind dit echt heel slecht geregeld :(
Ook gebeld: zou week van 9 juli worden bezorgd. Pakket ligt ook nog niet bij Selektvracht. Ze vertelden me dat ik vrijdag nog maar eens terug moet bellen :r Als het bij de koerier ligt, "wordt het dezelfde week nog bezorgd" aldus de Postbank medewerker die ik aan de lijn had... Naja, we wachten verder :Z

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 17 juli 2001 11:30 schreef Muyz het volgende:

[..]

Ook gebeld: zou week van 9 juli worden bezorgd. Pakket ligt ook nog niet bij Selektvracht. Ze vertelden me dat ik vrijdag nog maar eens terug moet bellen :r Als het bij de koerier ligt, "wordt het dezelfde week nog bezorgd" aldus de Postbank medewerker die ik aan de lijn had... Naja, we wachten verder :Z
Ik heb ook contact gehad met select vracht en die zeiden dat de postbank het pakket nog niet aan hun aangeboden had en als dat wel het geval is dan wordt het pakket pas de volgende dag bij je thuis bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kunnen jullie misschien ff dat nummer van select vracht geven?
en ik heb dus ook nog niks gehoord postbank houdt zich echt aan zijn afspraken :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom ik net thuis, ligt er een briefje in de brievenbus van selektvracht dat ze geweest zijn om de telefoon af te leveren. Was er natuurlijk net weer niemand thuis.

Ze komen het morgen gelukkig weer proberen.

Heeft er trouwens al iemand een activeringscode gehad??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 17 juli 2001 13:48 schreef DiabloRules het volgende:
Kom ik net thuis, ligt er een briefje in de brievenbus van selektvracht dat ze geweest zijn om de telefoon af te leveren. Was er natuurlijk net weer niemand thuis.

Ze komen het morgen gelukkig weer proberen.

Heeft er trouwens al iemand een activeringscode gehad??
hey kewl ze laten dus wel een briefje achter of ze geweest zijn :) mooi dna weten we dat ook weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, klein geel briefje met daarop datum en tijd wanneer ze het opnieuw weer proberen af te leveren, bij mij Woensdag 18 juli tussen 12.00 en 17.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 17 juli 2001 13:59 schreef DiabloRules het volgende:
Inderdaad, klein geel briefje met daarop datum en tijd wanneer ze het opnieuw weer proberen af te leveren, bij mij Woensdag 18 juli tussen 12.00 en 17.00
dan weet je dus gelukkig wanneer je thuis moet zijn :)
activeringscode nog niemand gehad denk ik.. doet de postbank expres :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online

ppl

Zie ze der wel voor dat ze ivm met "veiligheidsredenen" de activeringscode pas gaan versturen als iedereen dat ding heeft. Maffe lui die postbank. Zouden ze je ook zo een activeringscode geeft als je ze gewoon opbelt? In die faq staat wel dat als je je mcode bent vergeten dat je de postbank moet bellen en dat zij je dan een nieuwe activeringscode geven zodat je een nieuwe mcode kan maken.

Best wel lullig, heb je zo'n foon kun je er niks mee omdat je geen activeringscode hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel grappig deze topic.
1e heeft iemand al wat gehoord
2e wat heb je gehoord en wanneer
3e waneer heeft iederen z'n foon
4e waneer heeft iemand z'n activerings code
5e (de beste) wanner heeft iemand hem unlocked >:)
6e ???
iemand aanvullingen.
btw ik heb m'n foon nog niet duurt nog ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
Inderdaad, klein geel briefje met daarop datum en tijd wanneer ze het opnieuw weer proberen af te leveren
Dat had ik vorige week ook. Gelijk gebeld met het telefoonnummer wat er op stond omdat ik de volgende dag natuurlijk niet thuis zou zijn. "Oh, nou, dan kom je hem toch gelijk halen?" -> dat heb ik toen maar gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
Zouden ze je ook zo een activeringscode geeft als je ze gewoon opbelt?
Ik heb het ondertussen wel overwogen ;) Maar toen ik vorige week belde om te melden dat ik mijn code nog niet had, maar wel een telefoon toen vertelde ze nog dat ik de code binnen een paar dagen zou krijgen en heb ik er dus verder niet om gezeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembrandt
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Postbank gebeld, de activerings code loopt vertraging op! Mooi is dat! GRRRR :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gvd shit bedrijf :r gaat dit nou ook van onze tijd af ?? die 8 weken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Op dinsdag 17 juli 2001 17:00 schreef mafiasven het volgende:
gvd shit bedrijf :r gaat dit nou ook van onze tijd af ?? die 8 weken ?
Als die lui van de Postbank het lef hebben om F 300,-- van mijn rekening te halen na 8 weken terwijl ik de M-code nog niet heb ontvangen dan krijgen ze grote problemen >:) ...

Ik kwam vandaag thuis en er was post van de Postbank. Ik dacht "yes, activeringscode". Mooi niet dus :( . Krijg je dit:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/m.braams/got/postbrief.jpg

Goh, dat wis ik nog niet |:(.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 17 juli 2001 17:36 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Als die lui van de Postbank het lef hebben om F 300,-- van mijn rekening te halen na 8 weken terwijl ik de M-code nog niet heb ontvangen dan krijgen ze grote problemen >:) ...

Ik kwam vandaag thuis en er was post van de Postbank. Ik dacht "yes, activeringscode". Mooi niet dus :( . Krijg je dit:
[afbeelding]

Goh, dat wis ik nog niet |:(.
diezelfde brief kreeg ik dus vorige week maandag reken erop dat je telefoon dus pas volgende week komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_V
Mijn vriendin heeft gebeld, de activeringscodes komen later en de telefoon van haar broertje (die vorige week bezorgd zou moeten worden) komt pas over 2!!!! weken. Foutje van de Postbank :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

In navolging van alle brieven die ik heb gehad over het krijgen van mijn mobiel/activeringscode, kreeg ik nu een smsje! op mijn nieuwe telefoontje, dat het toch 1 dezer dagen gaat gebeuren in de bus. "t is wel een geduldige zaak hoor dat eindeloos w88 op je code |:( :Z
[img]"\http://www.geocities.com/tour_39/siemens_smsje_activeringscode.jpg\"[/img]

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

Op dinsdag 17 juli 2001 19:38 schreef aardbeix15 het volgende:
In navolging van alle brieven die ik heb gehad over het krijgen van mijn mobiel/activeringscode, kreeg ik nu een smsje! op mijn nieuwe telefoontje, dat het toch 1 dezer dagen gaat gebeuren in de bus. "t is wel een geduldige zaak hoor dat eindeloos w88 op je code |:( :Z
[img]\"http://www.geocities.com/tour_39/siemens_smsje_activeringscode.jpg\"[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online

ppl

Op dinsdag 17 juli 2001 16:46 schreef jeroene het volgende:

[..]

Ik heb het ondertussen wel overwogen ;) Maar toen ik vorige week belde om te melden dat ik mijn code nog niet had, maar wel een telefoon toen vertelde ze nog dat ik de code binnen een paar dagen zou krijgen en heb ik er dus verder niet om gezeurd.
Tja, heb ze toen ook gebeld, dus vandaar.
Nu lees ik net dat de boel (weer) vertraagd is :( Is het dan zo moeilijk om ff een briefje te versturen, nee toch. Issie er morgen nog niet (zoals ik het zonet gelezen heb is die kans dus heel erg klein, zeg maar gerust helemaal niet aanwezig) dan bel ik ze wel met de vraag of ze mijn activeringscode niet zo ff kunnen geven. Beetje wangedrag zo, wel zeggen dat het komt maar er gewoon niet aan houden (kreeg hem weliswaar vorige week vrijdag maar dit bedoelde ik dus in het algemeen, dus ook de lui die hem eerder hebben gekregen). We wachten maar weer eens af (begin er nu zo'n beetje een hekel aan te krijgen).
Postbank get this over with, please. Dan hebben we wat aan die phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
kreeg ik nu een smsje! op mijn nieuwe telefoontje, dat het toch 1 dezer dagen gaat gebeuren in de bus.
Op je plaatje is het niet echt te lezen. Het lijtk een beetje op het standaard SMSje dat deze telfoon pas te gebruiken is na het activeren en dat de activeringscode apart wordt toegezonden. In de 4 (ja, 4) SMS'jes die ik daarvan gekregen heb staat nergens "binnenkort". Ik kreeg er trouwens gelijk twee toen ik de telefoon voor de eerste keer aanzette (vorige week dinsdag) en vandaag weer twee.

Ik kan er trouwens wel mee bellen; maar ik heb nog nooit opgenomen (dat beltegoed heb ik vast niet zo maar 'kado' gekregen). Als ik het 06-nummer draai gaat hij ook gewoon over (maar ja, met jezelf aan de telefoon zitten heb je ook niets aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 17 juli 2001 22:36 schreef jeroene het volgende:

[..]

Op je plaatje is het niet echt te lezen. Het lijtk een beetje op het standaard SMSje dat deze telfoon pas te gebruiken is na het activeren en dat de activeringscode apart wordt toegezonden. In de 4 (ja, 4) SMS'jes die ik daarvan gekregen heb staat nergens "binnenkort". Ik kreeg er trouwens gelijk twee toen ik de telefoon voor de eerste keer aanzette (vorige week dinsdag) en vandaag weer twee.

Ik kan er trouwens wel mee bellen; maar ik heb nog nooit opgenomen (dat beltegoed heb ik vast niet zo maar 'kado' gekregen). Als ik het 06-nummer draai gaat hij ook gewoon over (maar ja, met jezelf aan de telefoon zitten heb je ook niets aan).
kortom je kunt dus nog eigenlijk niks met die telefoon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
Tuurlijk wel. Ik kan gebeld worden; da's al vast de ene helft. Bellen kan dus ook (maar niet echt omdat er te weinig beltegoed is).

En, niet te vergeten, je kan Minesweeper (of een van de andere spelletjes) spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 18 juli 2001 11:13 schreef jeroene het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Ik kan gebeld worden; da's al vast de ene helft. Bellen kan dus ook (maar niet echt omdat er te weinig beltegoed is).

En, niet te vergeten, je kan Minesweeper (of een van de andere spelletjes) spelen :P
haha ja maar om nou gebeld te kunnen worden?? ik geef dat nummer toch aan niemand omdat dat voor mij weinig nut heeft.. ik zet de anonieme belfunctie aan wap en bel dat tegoed op en dan unlocken en abbo erin.. tja en die microsoft spelletjes daar doe ik het niet echt om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
In de week van 9 juli (vorige week dus) zou men de GSM bij mij af komen geven ... ik heb nog steeds niets. :'(

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jomme
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-08-2021

jomme

oh my GOT

Hhmm de aflevering is een beetje brak inderdaad.
Ik had vorige weekl dinsdag een briefje in de bus met daarop het bericht dat men langs was geweest maar ik niet thuis was (vreemd toch als je werkt), vervolgens mijn vriendin gebeld dat ze die dinsdagmiddag thuis was of ze dan niet langs konden komen. Neen dat kon niet want ze konden enkel tussen 10.00 en 17.00 langskomen en op donderdag tussen 17.00 en 20.00. De ronde van die dinsdag was al voorbij om 15.15. Goed dan maar een verzoek geplaatst om te leveren op donderdag maar liefst na 18.00. Ook dat konden ze niet verzekeren. Want ja het was toch een groot probleem met de eisen van klant rekening te houden ondanks dat je belt dat je er bepaalde uren niet bent!
Bestaat er dan een mogelijkhied om de telefoon bij de buren af te geven? Neen het moest persoonlijk worden afgegeven !!
Naja uiteindelijk dan maar de afspraak op zaterdag laten zetten na een telefoontje met Selektvracht dat ze tussen 8.00 en 12.00 welkom waren.
Tot mijn grote verbazing hadden ze hem dan donderdag overdag bij de buurman afgegeven. Tis maar wat je noemt dat de receptioniste weet wat de koeriers doen.
Maar goed ik had dus donderdag mijn phone het is nu wachten op de code.

Don't end up like al lousy Member Server !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataCopy
  • Laatst online: 18:37

DataCopy

Dum vita est spes est

Ik heb hem nu ook binnen gekregen gisteren..... ook echt wel de slimste mensen van SelektVracht (de bezorgdienst hier)

'We hebben hier een telefoontje voor u, u hoeft alleen hier maar even te tekenen'.
'Uw handtekening in blokletters aub' |:( ik nog een keer nagevraagd.... mijn handtekening? 'Ja' In blokletters? 'Ja...gniffel' Dus ik denk zal wel een geintje zijn en ik zet dus een krabbel en pak die doos..... 'Tsja, nu moet het even opnieuw en dan in BLOKLETTERS' |:( :Z :?

| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 18 juli 2001 14:17 schreef DataCopy het volgende:
Ik heb hem nu ook binnen gekregen gisteren..... ook echt wel de slimste mensen van SelektVracht (de bezorgdienst hier)

'We hebben hier een telefoontje voor u, u hoeft alleen hier maar even te tekenen'.
'Uw handtekening in blokletters aub' |:( ik nog een keer nagevraagd.... mijn handtekening? 'Ja' In blokletters? 'Ja...gniffel' Dus ik denk zal wel een geintje zijn en ik zet dus een krabbel en pak die doos..... 'Tsja, nu moet het even opnieuw en dan in BLOKLETTERS' |:( :Z :?
whahaha wat een lol... nou hier zijn ze nog steeds niet geweest begin steeds meer te twijfelen aan postbank en select vracht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

* HGM heeft m binnen.. Keurig in de juiste week en nog wel op woensdag :)

Alleen ik krijg die verrekte trilfunctie niet aan.. In het menu staat er netjes zo'n vinkje voor, maar hij doet t niet..

Strax nog maar een keer kijken dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 18 juli 2001 14:32 schreef HGM het volgende:
* HGM heeft m binnen.. Keurig in de juiste week en nog wel op woensdag :)

Alleen ik krijg die verrekte trilfunctie niet aan.. In het menu staat er netjes zo'n vinkje voor, maar hij doet t niet..

Strax nog maar een keer kijken dan..
geen activatie code zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
ik heb geen activerings code en bij mij doet de trilfunctie het wel gewoon als ik een vinkie ervoor zet :)

BTW: ik heb per sms een bericht gehad dat de activerings wordt toegezonden :)

nou nu maar ff wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGM
  • Niet online

HGM

Op woensdag 18 juli 2001 15:01 schreef vinkie het volgende:
ik heb geen activerings code en bij mij doet de trilfunctie het wel gewoon als ik een vinkie ervoor zet :)

BTW: ik heb per sms een bericht gehad dat de activerings wordt toegezonden :)

nou nu maar ff wachten :)
Tja ik begin ook het idee te krijgen dat het ding brak is.. Opbellen naar dat nr gaat nl. gewoon goed en bellen naar nr info (wel fl 1 beltegoed :) ) ook.. Wazige rommel weer :(

PS. Moet er een icoontje ofzo in het display komen te staan als trillen geactiveerd is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 18 juli 2001 15:08 schreef HGM het volgende:

[..]
neej hoeft niet, wel moet het vierkantje in het menu aangevinkt zijn bij trilfunctie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
ouders hebben nog steeds geen telefoon. blijkt dat de telefoon nooit verzonden is vanaf het depot van de koeriersdienst.

dus gewoon een teken dat de telefoon in het depot gepikt is....

ze zeiden dat er wel een nieuwe komt, ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 18 juli 2001 16:33 schreef vinkie het volgende:
ouders hebben nog steeds geen telefoon. blijkt dat de telefoon nooit verzonden is vanaf het depot van de koeriersdienst.

dus gewoon een teken dat de telefoon in het depot gepikt is....

ze zeiden dat er wel een nieuwe komt, ben benieuwd
hoe weet je dat als ik vragen mag ? ik heb mijn telefoon dus namelijk ook nog steeds niet gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online

ppl

En die activeringscode zou ook "spoedig" komen. Jaja, die telefonistes hebben een hele goede cursus gehad, errug slim van de Postbak. Maar 1 lichtpuntje, pas als je die activeringscode hebt ontvangen gaat die tijdslimiet van 8 weken in. Voor de mensen die hun telefoon nog niet hebben: je hebt iig geen telefoon waar je niks mee kan omdat die activeringscode er nog niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Op woensdag 18 juli 2001 16:55 schreef mafiasven het volgende:

[..]

hoe weet je dat als ik vragen mag ? ik heb mijn telefoon dus namelijk ook nog steeds niet gehad..
me vader heeft opgebelt en alles na gevraagd. ging die vent het helemaal uitzoeken van de postbank en die kwam tot 2 conclusies:
1) hij is nooit van het depot verstuurd, want postbank heeft hem wel verstuurd naar het depot. maar vanaf depot nooit naar ons. kortom gewoon gepikt

2) het pakje was te licht :? :? en daardoor terug naar de fabriek gegaan ter controlling.

dat gaf die vent aan conclusies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al mensen die de m35i in week 29 (deze week) zouden krijgen en hem ook al gekregen hebben??

Ik heb behalve het telefoontje over de bezorgdatum nog niets gehoord of gezien. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGM
  • Niet online

HGM

Op woensdag 18 juli 2001 17:41 schreef RaymondDagelet het volgende:
Zijn er al mensen die de m35i in week 29 (deze week) zouden krijgen en hem ook al gekregen hebben??

Ik heb behalve het telefoontje over de bezorgdatum nog niets gehoord of gezien. :(
Ja, en dat had je al kunnen lezen hierboven.

Ik namenlijk!

btw het probleem met die trilfunctie is opgelost, hij doet niet trillen terwijl de accu aan het opladen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag eindelijk de gsm ontvangen en via een datakabel een logo, ringtone en het telefoonboek ingevoerd, ging perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Gisteren die brief dat 'ie deze week zou komen en vandaag heb ik hem binnen! *D

De levering van de phone is hier dus mooi op tijd geweest. Nou hopen dat die code niet te lang meer onderweg is... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_dude
  • Laatst online: 06-05-2024
Yes,

phone 18.45u afgeleverd :), er zit op de doos een sticker waarop staat dat ze afgelopen maandag ook waren langsgeweest. Ach who cares.
Ik heb dus een belletje en brief gehad dat ze dus deze week zouden langskomen. Dit hebben ze dus waargemaakt.
Nu nog de activeringscode.

.........en de tweede phone >:)

The difference between men and boys is the size of their toys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is lachen:
Ik meld me aan via de Postbanksite op 28 mei en laat meteen 1000 piek overmaken op m'n spaarrekening. Dan zou je denken dat je dus een telefoon krijgt. Niet dus !! Er blijkt iets mis te zijn gegaan op de site en nu loop ik dus mooi m'n telefoon mis :( Leuke acties van de Postbank, alleen jammer dat de site dus niet optimaal werkte. Pfieuw, lucht op ff je gal spugen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet je eerst 47 pagina's lezen :(

Maar dat heb ik niet gedaan hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Op woensdag 18 juli 2001 10:26 schreef mafiasven het volgende:
Ehm, je kunt gewoon je beltegoed opwaarderen hoor. Bel maar 888...

Alleen activeren (en daarmee dus m-bankieren) kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Op woensdag 18 juli 2001 19:26 schreef Onno het volgende:

[..]

Ehm, je kunt gewoon je beltegoed opwaarderen hoor. Bel maar 888...

Alleen activeren (en daarmee dus m-bankieren) kan niet.
Dan heb je toch een code nodig (andere dan m-code) voor de betaalfunctie van de girofoon?

Met gewone beltegoedkaarten kun je niet opwaarderen geloof ik met deze foon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jomme
  • Laatst online: 26-08-2021

jomme

oh my GOT

dat dacht ik dus ook
dat je die code nodig hebt om te telefoon te activeren

althans zo staat het in de begeleidende brief als in de folder die in de doos zit

maar iemand heeft dus andere ervaringen !!

iemand anders?

Don't end up like al lousy Member Server !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_V
Waar zijn die kabels nou eigenlijk het goedkoopst? Ik heb ze ergens gezien voor 35 gulden incl. verzenden. Heeft iemand ze goedkoper gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lost95
  • Laatst online: 15:24
Op woensdag 18 juli 2001 19:22 schreef Xray het volgende:
Dit is lachen:
Ik meld me aan via de Postbanksite op 28 mei en laat meteen 1000 piek overmaken op m'n spaarrekening. Dan zou je denken dat je dus een telefoon krijgt. Niet dus !! Er blijkt iets mis te zijn gegaan op de site en nu loop ik dus mooi m'n telefoon mis :( Leuke acties van de Postbank, alleen jammer dat de site dus niet optimaal werkte. Pfieuw, lucht op ff je gal spugen ;)
Moet je je rekeningsoverzichten ook lezen (dan had het je moeten opvallen dat die 1000 piek niet was overgeschreven :))

Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Op woensdag 18 juli 2001 20:03 schreef LuCaS het volgende:
Waar zijn die kabels nou eigenlijk het goedkoopst? Ik heb ze ergens gezien voor 35 gulden incl. verzenden. Heeft iemand ze goedkoper gezien?
welke site was dat dan :? :?

ik zoek namelijk ook nog kabels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou hier dus nog steeds niks morgen maar weer ff met dringende toon een belletje doen zow kan het natuurlijk niet :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 18 juli 2001 21:25 schreef vinkie het volgende:

[..]

welke site was dat dan :? :?

ik zoek namelijk ook nog kabels :)
25 gulden heb ik ze ergens gezien adres staat ergens in de faq, d8 dat het comtronics was ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Op woensdag 18 juli 2001 21:26 schreef mafiasven het volgende:

[..]

25 gulden heb ik ze ergens gezien adres staat ergens in de faq, d8 dat het comtronics was ofzo
thnx!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 18 juli 2001 21:03 schreef lost95 het volgende:

[..]

Moet je je rekeningsoverzichten ook lezen (dan had het je moeten opvallen dat die 1000 piek niet was overgeschreven :))
Ja, dat deed ik dus ook...het was WEL afgeschreven, maar goed...klachtenbriefje is al naar de Postbank. Niet dat het veel zal helpen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 18 juli 2001 22:14 schreef Xray het volgende:

[..]

Ja, dat deed ik dus ook...het was WEL afgeschreven, maar goed...klachtenbriefje is al naar de Postbank. Niet dat het veel zal helpen :(
jawel dan moet t wel helpen ik wens je iig sterkte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 18 juli 2001 18:48 schreef DiabloRules het volgende:
Heb vandaag eindelijk de gsm ontvangen en via een datakabel een logo, ringtone en het telefoonboek ingevoerd, ging perfect
met welk programma heb je dat gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 18 juli 2001 22:48 schreef Whoppa het volgende:

[..]

met welk programma heb je dat gedaan?
s25atonce??

www.s25atonce.de :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

Beste mensen, misschien ben ik wel de eerste 8-) :7
Ik heb namelijk f50,- beltegoed op mijn telfortkaart van mijn postbankmobieltje gezet zonder activeringscode (volgens postbank medewerkers van de infolijn wordt deze oeverigens vanaf volgende week verzonden |:( )
Maar goed via het gratis pre-paid nummer van Telfort 888 kan je via de girofoon op laten waarderen. (let wel op want je moet een girofoon hebben met betaalfuntie!) maar goed ik kan dus nu alles met die mobiel en ik w8 gewoon nog ff op die stome code.

Postbank wat een slechte gang van zaken :r :r
:r :r

btw je kan ook via iemand ander z'n girofoon jouw mobieltje opwaarderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 00:04 schreef aardbeix15 het volgende:
Beste mensen, misschien ben ik wel de eerste 8-) :7
Ik heb namelijk f50,- beltegoed op mijn telfortkaart van mijn postbankmobieltje gezet zonder activeringscode (volgens postbank medewerkers van de infolijn wordt deze oeverigens vanaf volgende week verzonden |:( )
Maar goed via het gratis pre-paid nummer van Telfort 888 kan je via de girofoon op laten waarderen. (let wel op want je moet een girofoon hebben met betaalfuntie!) maar goed ik kan dus nu alles met die mobiel en ik w8 gewoon nog ff op die stome code.
Ja, da's niet bijzonders! Dat kan met elke Telfort prepaid foon, als je maar een girofoonaccount hebt. Het specifieke van de actie is dat je je beltegoed kan opwaarderen ZONDER dat je een girofoonaccount hebt. Daar moet je dan wel die m-code voor hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
  • Laatst online: 06-08 09:29
Deze tread is wel erg lang om door te lezen :), maar mij is het volgende overkomen: op datum 28-05-2001 hebben wij ons aangemeld (via het internet) voor de actie van de Siemens M35i telefoon + op dezelfde dag fl 1000,- overgemaakt op onze plusrekening. Tot op heden hebben we nog niet het bericht ontvangen of we wel of niet in aanmerking zijn gekomen voor zo'n telefoon.

En krijg dan het volgende berichtje terug van de Postbank wanneer ik hun hierover een mailtjes stuur:
Alle klanten die hebben deelgenomen aan de actie, zijn uiterlijk 7 juli telefonisch of schriftelijk geïnformeerd of zij wel of niet in aanmerking komen voor de telefoon. Bent u echter niet telefonisch of schriftelijk geïnformeerd, dan kunt u hierop schriftelijk reageren.
Laat maar zitten dus, want volgens mij heeft dat nog weinig zin, aangezien die dingen allang op zijn, of zou het nog zin hebben (iemand al ervaring hiermee) ?

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenT
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:05

JeroenT

hoi!

wat een kut topic zeg.. :( hoelang gaat ie al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno
  • Niet online
Nou... net brief gekregen dat de activeringscode wat vertraging heeft opgelopen, maar dat ze wel alvast iedereen 15,- beltegoed hebben gegeven. Da's toch best netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online

ppl

Op donderdag 19 juli 2001 11:08 schreef Onno het volgende:
Nou... net brief gekregen dat de activeringscode wat vertraging heeft opgelopen, maar dat ze wel alvast iedereen 15,- beltegoed hebben gegeven. Da's toch best netjes.
En dan moet je eens voor de gein op je telefoontje kijken hoeveel beltegoed je hebt.
Beltegoed: 1.00 NLG en ik heb die brief ook.
Hoop dat het vandaag nog komt en ook dat het niet alvast de 15 gulden is van de 25 gratis guldens van Telfort (die je dan zou krijgen na het opwaarderen met 25 gulden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGM
  • Niet online

HGM

Op donderdag 19 juli 2001 11:21 schreef ppl het volgende:

[..]

En dan moet je eens voor de gein op je telefoontje kijken hoeveel beltegoed je hebt.
Beltegoed: 1.00 NLG en ik heb die brief ook.
Hoop dat het vandaag nog komt en ook dat het niet alvast de 15 gulden is van de 25 gratis guldens van Telfort (die je dan zou krijgen na het opwaarderen met 25 gulden).
Klopt helemaal.. Ik vind het ook behoorlijk wazig geregeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 11:07 schreef Klubbheads het volgende:
wat een kut topic zeg.. :( hoelang gaat ie al?
lang en als je niks beters te melden hebt laat het dan ;)

Ik ga dalijk de postbank ff bellen want wat ze nu doen slaat echt gewoon nergens op..
misschien moeten ze als excuses maar 2 telefoons geven >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb inmiddels ook de brief gekregen waarin staat dat ik 15 piek beltegoed krijg. Als ik de brief goed lees wordt dit beltegoed niet van de 25 piek, die je cadeau krijgt, afgetrokken.

Dan heb ik nog een ander vraagje, ik begreep dat ze bij ons in utrecht op de markt ook data kabels verkopen voor deze telefoons, weet iemand of dit goeie kabels zijn of kan ik hem beter op koopjessite.nl bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 13:42 schreef Whoppa het volgende:
ik heb inmiddels ook de brief gekregen waarin staat dat ik 15 piek beltegoed krijg. Als ik de brief goed lees wordt dit beltegoed niet van de 25 piek, die je cadeau krijgt, afgetrokken.

Dan heb ik nog een ander vraagje, ik begreep dat ze bij ons in utrecht op de markt ook data kabels verkopen voor deze telefoons, weet iemand of dit goeie kabels zijn of kan ik hem beter op koopjessite.nl bestellen?
1e : heb ik dus ook gehad heb de phone nog niet eens |:(
2e: gewon bij comtronics bestellen 25 piek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno
  • Niet online
Op donderdag 19 juli 2001 11:21 schreef ppl het volgende:
Keurig 15,- meer dan ik had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 13:57 schreef mafiasven het volgende:

[..]

ik heb ook de brief gehad en nog geen telefoon, heb gebeld naar de postbank en daar zeiden ze dat ie vandaag verstuurd was dus ik hoop dat ik mijn telefoon morgen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Op donderdag 19 juli 2001 13:57 schreef mafiasven het volgende:

[..]

ik zie bij comtronics alleen kabels voor de siemens S25/C25 en C35. maar niet voor de M35
:? die je van de postbank krijgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 14:33 schreef vinkie het volgende:

[..]

ik zie bij comtronics alleen kabels voor de siemens S25/C25 en C35. maar niet voor de M35
:? die je van de postbank krijgt..
c35 is hetzelfde als de m35 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 14:19 schreef Whoppa het volgende:

[..]

ik heb ook de brief gehad en nog geen telefoon, heb gebeld naar de postbank en daar zeiden ze dat ie vandaag verstuurd was dus ik hoop dat ik mijn telefoon morgen krijg.
dan hopen we dat die morgen komt hoef ik dus niet meer naar de postbank te bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Op donderdag 19 juli 2001 14:34 schreef mafiasven het volgende:

[..]

c35 is hetzelfde als de m35 ;)
oh oke :o :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeStyler
  • Laatst online: 30-09-2023

FreeStyler

Str8 Ballin'

Op donderdag 19 juli 2001 11:08 schreef Onno het volgende:
Same here :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
ook net brief binnen gehad van dat beltegoed :)

nu nog maar ff die activeringscode afwachten....

zal wel weer volgende week komen |:( :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeStyler
  • Laatst online: 30-09-2023

FreeStyler

Str8 Ballin'

kunnen ze die activeringscode niet per sms sturen of is dat te veel werk, zou wel handig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Op donderdag 19 juli 2001 15:01 schreef FreeStyler het volgende:
kunnen ze die activeringscode niet per sms sturen of is dat te veel werk, zou wel handig zijn
hadden ze ook die code gelijk bij het pakket kunnen versturen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uniquorn
  • Laatst online: 15:30

uniquorn

Wat blijft komt nooit terug

Op donderdag 19 juli 2001 15:07 schreef vinkie het volgende:

[..]

hadden ze ook die code gelijk bij het pakket kunnen versturen....
heel handig kunnen de mensen die ze in handen krijgen ook meteen je rekenig plunderen... nee heb ik het leiver op deze manier... niet snel maar wel veilig en je krijgt nog es 15,- op de koop toe ook! :)

It's just a donkey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HAHA ik heb hem net ontvangen.. smul smul... gelijk blauwe leds erin maken ipv die vieze groene pisdingen. En unlocken natuulijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 15:26 schreef powerpulse het volgende:
HAHA ik heb hem net ontvangen.. smul smul... gelijk blauwe leds erin maken ipv die vieze groene pisdingen. En unlocken natuulijk.
ik zou nog ff wachten totdat je de m-code hebt ontvangen met dat activeren enz :) maar ik heb dus dezelfde bedoelingen.. alleen voor dat inbouwen van die led's heb ik een Duits bedrijf gevonden weet iemand Nederlandse bedrijven die dat ook doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-09 17:02

freddifish

schnappi !

Ik heb gehoord van een postbankmedewerker dat Siemens die 500.0000 phones gratis heeft gesponsord!. verder waren ze bij de PB tot verleden week zelf nog druk het hele systeem aan het testen. Die vertraagde uitlevering en laat opsturen van die M code is dus gewoon omdat alles nog niet draait!
[btw dit verhaal hoorde ik via via en niet rechtstreeks :o ]

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.