Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
Yonix schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:11:
Heeft iemand enig idee wanneer Netflix nieuwe seizoenen van Modern Family toe zal voegen aan de collectie? Ik heb de afgelopen weken met mijn vriendin alle (voorlopige) seizoenen er doorheen geknald en we willen meer! _/-\o_ :P

Trouwens, we zijn nu ook helemaal hooked on Stranger Things. Wat een toffe, mysterieuze serie met E.T./The Goonies/Super 8-vibes. :*)
Comedy Central is het nieuwe seizoen nu aan het uitzenden. Dus ik schat niet lang daarna.
Q3 2016 dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 23:53
Gisteren de nieuwe serie Lovesick gekeken, maar 6 aflevering van dik 20 minuten, heel kort dus. Maar man, wat heb ik af en toe gelachen :D
Leuke serie waarvan ik hoop dat er gauw een tweede seizoen komt. Één van de actrices speelde volgens mij ook in Misfits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Klopt: IMDB: Scrotal Recall (TV Series 2014– )

Serie van 1 seizoen uit 2014. Blijkbaar zijn Netflix Originals niet per se door of voor Netflix gemaakt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ossi schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 13:49:
Gisteren de nieuwe serie Lovesick gekeken, maar 6 aflevering van dik 20 minuten, heel kort dus. Maar man, wat heb ik af en toe gelachen :D
Top tip, heb net de helft van seizoen 1 gekeken, erg leuke comedy. Straks de rest zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Voor de liefhebbers Michiel de Ruyter staat erop.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuke deal van vodafone, als je je abonnement verlengd (ik ben van een abonnement met telefoon naar sim only en dan ook nog eens het goedkoopste sim only abonnement gegaan), dan krijg je 3 maand gratis netflix:
https://www.vodafone.nl/verlengdeal/

Werkt ideaal, heb het cadeau gedaan aan mijn moeder, scheelt weer 3 tientjes voor haar en wel een leuke aanbieding. Ik kende het niet, dus ik deel het hier even. Wellicht dat iemand die net als ik twijfelt om bij vodafone te blijven voor een extra jaartje hiervan kan profiteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emil_406
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-09 13:55
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 12:21:
[...]

ja, zonnetje in huis en sam sam in iedergeval toen ik het nog had. Je kan het net als netflix een maand gratis proberen, ik vermoed alleen dat videoland niet een lang leven heeft gezien je er nooit meer wat van hoort en ik werkelijik niemand ken die het ooit geprobeerd heeft (ik zelf wel, maar ik vond het matig).
Volgensmij is mijn moeder de enige abonnee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:26

Klippy

Still Game

Meer technisch vraagje, maar lijkt me hier wel op zijn plaats:

Hebben anderen er last van dat de Netflix Android app de verbinding met Wifi verliest na enkele minuten?

Want ik wordt daar redelijk gek van de laatste tijd en het kan ook aan zo veel variabelen liggen dat ik geen idee heb waar ik moet zoeken.

Probleem

De app gaat uit "stream modus", dus geen blauw Chromecast icon meer en geen afstandsbediening.
Video speelt gewoon verder op Chromecast naar TV gelukkig, maar even pauzeren of terug spoelen lukt niet meer.
Dit gebeurt zowel in slaapstand als gewoon in de Netflix app of op andere momenten. Soms al na 10-20 seconden afspelen, soms na 10 minuten, maar een hele serie van 40 minuten red ik nooit. Maximaal 20-30 minuten op goede dagen.

Dit probleem valt me pas een aantal weken op, voorheen nooit last van gehad, maar ik kan niet specifiek zeggen wanneer het begon. Rond die tijd heb ik een nieuw modem gekregen waar het aan kan liggen, maar toen is ook de Netflix app bijgewerkt en heeft Android updates gehad.

Vreemde is dat wanneer ik de Netflix App helemaal verwijder (en daarna weer installeer) of alle data verwijder hij het een tijdje goed doet, dan kan ik probleemloos een uur of 2-3 kijken zonder disconnects. Dat lijkt de afgelopen 3x altijd even geholpen te hebben, dus ik verdenk de app toch een beetje.

Specs

* Ziggo Technicolor TC7210 modem op 5Ghz (verschillende kanalen getest, maar Chromast pikt niet alles, nu 44 zonder interference) en 20Mhz bandwidth.
* Nexus 5X op 5Ghz (frequentieband al op alleen 5Ghz gezet om disconnects te voorkomen), maar ook op 2.4Ghz gaat het fout.
* Chromecast 2 op 5Ghz

Overig

Ik had zelf meer het vermoeden dat het ergens aan de telefoon of modem ligt, maar met andere apps heb ik nooit last, ook niet met casten, Youtube etc kan moeiteloos uren achter elkaar. En omdat app verwijderen ook lijkt te helpen lijkt het me toch een Netflix iets, maar ik kom heel weinig problemen tegen hiermee dus ik heb even geen idee wat een goede aanpak zou zijn voor probleem oplossing, is ook niet zomaar te testen want het duurt vaak even voordat hij de verbinding verbreekt.

Ik ga zometeen in elk geval eens via de tablet (Nexus 7) kijken om te testen of die hetzelfde probleem geeft.

Als iemand op de tussentijd suggesties heeft, graag.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Bekend probleem, ervaar ik ook bij Plex en HBO. Schijnt aan Android 6 te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninjazx9r98
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:00
Komt mij totaal niet bekend voor eerlijk gezegd. App doet het hier probleemloos uren achter elkaar op twee Samsung tablets ( beide draaien 6.0.1 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Ik heb het ook bij het wisselen van profielen, dat ik dan mijn chromecast helemaal kwijt ben en de app geforceerd moet stoppen en/of zelfs de data moet verwijderen.

Ik heb het issue een paar maanden geleden gehad, toen was het tijdje terug toen mijn modem en routers vaste kanalen gingen gebruiken. Daarmee was het weg. Sinds kort heb ik het weer terug sinds een TP-Link Homeplug erbij heb.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Hier geen problemen met een Chromecast 2, Asus RT-AC68U en OnePlus3 (Android 6.0.1)
Klippy schreef op zondag 31 juli 2016 @ 22:22:
De app gaat uit "stream modus", dus geen blauw Chromecast icon meer en geen afstandsbediening. Video speelt gewoon verder op Chromecast naar TV gelukkig, maar even pauzeren of terug spoelen lukt niet meer.
Je weet dat je bij de Chromecast 2 ook je TV afstandsbediening (mediaknoppen) kan gebruiken nadat het filmpje gestart is? info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Klippy schreef op zondag 31 juli 2016 @ 22:22:
De app gaat uit "stream modus", dus geen blauw Chromecast icon meer en geen afstandsbediening.
Video speelt gewoon verder op Chromecast naar TV gelukkig, maar even pauzeren of terug spoelen lukt niet meer.
Dit gebeurt zowel in slaapstand als gewoon in de Netflix app of op andere momenten. Soms al na 10-20 seconden afspelen, soms na 10 minuten, maar een hele serie van 40 minuten red ik nooit. Maximaal 20-30 minuten op goede dagen.
Ik ervaar dit probleem ook en ik gebruik de chromecast 2 icm een iPad Air. Wanneer de iPad standby geweest is dan komt de verbinding tussen de chromecast en de netflix app niet terug. Dan dien ik via de cast app het casten te stoppen voordat ik weer iets kan bedienen. Vervelend, niet onoverkomelijk.

Ik heb ook iets anders vreemds, Netflix heeft mijn kijkgeschiedenis deels gewist. Series die ik vrij recent gekeken heb staan opeens weer ertussen alsof ik ze nog nooit aangezet heb. Sommige series van langer geleden hebben wel nog de rode balk eronder. Ik ben verder op het juiste profiel aangemeld. Mijn ouders, die op hetzelfde account kijken, hebben hier geen last van. Iemand anders dit probleem toevallig ook tegengekomen?

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

SirLenncelot schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:18:
[...]

Ik ervaar dit probleem ook en ik gebruik de chromecast 2 icm een iPad Air. Wanneer de iPad standby geweest is dan komt de verbinding tussen de chromecast en de netflix app niet terug. Dan dien ik via de cast app het casten te stoppen voordat ik weer iets kan bedienen. Vervelend, niet onoverkomelijk.
ik heb overigens de CC1.
Maar inderdaad, via de google cast app kan ik nog wel het spul pauzeren en verder laten spelen of de verbinding tussen netflix en de cc verbreken.
Wat me wel doet vermoeden dat het echt een issue is van de Netflix app.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 18:31
Ik heb dit ook wel eens gehad met andere apps, volgens mij was het de Ziggo Sport app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:34
Zo op advise van hier Stranger Things gekeken, vond het erg tof, was er ook zo doorheen!
Ik zie dat Sons S7 erop staat, kan ik gelukkig daar weer mee verder :)
Helaas zal ik daar ook wel weer doorheen vliegen, dan is het weer zaak om een nieuwe serie zien te vinden. Tips altijd welkom ;)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 23:44

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Hier ook met Stranger Things bezig, vier afleveringen met de vrouw bekeken in anderhalve week tijd (is voor ons doen vrij rap, druk druk en zo). Leuke karakters en stijl, het verhaal begint nu ook wat op gang te komen, Ben wel benieuwd hoe het verder gaat. Knap gemaakt en vermakelijk, maar episch is het tot op dit moment nog niet vind ik.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

Chris.nl schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 10:21:
Hier geen problemen met een Chromecast 2, Asus RT-AC68U en OnePlus3 (Android 6.0.1)

[...]

Je weet dat je bij de Chromecast 2 ook je TV afstandsbediening (mediaknoppen) kan gebruiken nadat het filmpje gestart is? info
Dat weet ik bij deze dan wel, thanks :)
Ik had het eens gelezen, maar ik wist het niet meer inderdaad. Kan ik wel eens proberen, is inderdaad vooral even pauzeren om drinken te halen etc wat ik dan mis.

Maar gisteren via de Nexus 7 op 5Ghz leek het hetzelfde probleem, daarna naar 2.4Ghz gewisseld op tablet (Chromecast blijft gewoon via 5 verbonden) en zonder problemen een hele aflevering kunnen kijken.
Lijkt dus toch iets met de 5Ghz band te zijn (eerder niet getest omdat ik de telefoon alleen op 5Ghz heb ivm andere netwerken), maar de tablet kan ik wel makkelijk switchen.
Dus ik ga het nog eens in de gaten houden komend weekend, ik kan ook wel via tablet kijken, die gebruik ik toch zelden meer voor andere dingen. Was zelf vergeten dat ik die had totdat ik gisteren mijn probleem omschreef :X

Wordt vervolgd dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
Last Chance U was erg goed, ook al weet ik zo goed als niks over college football.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
Lekkere update vandaag: New Girl, White Collar en The Americans nieuwe seizoenen. En Dag en Velvet als nieuwe series.
En ik liep al achter...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 4Br0k3n3rr0r
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-06-2024
New Girl O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Laatst online: 20:48

Bluebe

Roar

Tigerblood schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 01:28:
Last Chance U was erg goed, ook al weet ik zo goed als niks over college football.
Ja erg tof! Ik heb zelfs in 2 keer alle 6 afleveringen gekeken, vond het jammer dat ik er alweer doorheen was. Zeker een aanrader!

In het kort: Een documentaireserie rond een van de beste wervingsplekken van NCAA American Football, waar probleemjongeren zich willen bewijzen op het veld en in de klas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 21:49
Moet toch wel zeggen dat Stranger Things een erg goede serie is. Het is zeker niet te vergelijken met Breaking Bad aangezien laatst genoemde een heel andere sfeer oproept, heel anders gefilmd is. Met name de soundtrack van ST in combinatie met de retro sfeer die erg goed wordt neer gezet maakt dat het een serie is om snel door te kijken.

Ik neem aan dat er hier geen vervolg op komt aangezien het verhaal eigenlijk al wel verteld is.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:43
Webgnome schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 08:53:
Moet toch wel zeggen dat Stranger Things een erg goede serie is. Het is zeker niet te vergelijken met Breaking Bad aangezien laatst genoemde een heel andere sfeer oproept, heel anders gefilmd is. Met name de soundtrack van ST in combinatie met de retro sfeer die erg goed wordt neer gezet maakt dat het een serie is om snel door te kijken.

Ik neem aan dat er hier geen vervolg op komt aangezien het verhaal eigenlijk al wel verteld is.
Jawel, er komt een tweede seizoen.
https://www.veronicamagaz...t-tweede-seizoen?id=10067

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05:15

M0nkeymen

Monkeystyle!

Continuüm seizoen 4 staat er ook in 1x op. >:) Onaangekondigd?

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg vanmorgen een app van mijn vrouw. Helemaal in haar nopjes, dat deze maand een nieuw seizoen van Once Upon a Time naar Netflix komt.

Gelukkig gaat ze die kijken, wanneer ik er niet ben. Het is gewoonweg niet mijn serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:14
Webgnome schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 08:53:

Heb je opgelet op het einde.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-09 06:46
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 16:27:
Kreeg vanmorgen een app van mijn vrouw.
Totaal off-topic, maar erm... een app ? Is dat de afkorting van een Whatsapp berichtje of zo ? Ik hoop van niet, want een app is toch wel iets anders. (Ben zelf geen Whatsapper).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
Kreeg vanmorgen een app van mijn vrouw. Helemaal in haar nopjes, dat deze maand een nieuw seizoen van Once Upon a Time naar Netflix komt.
nice! _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Svennie op 04-08-2016 17:01 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-09 00:13

Gelukkig gaat ze die kijken, wanneer ik er niet ben. Het is gewoonweg niet mijn serie.
Dat is met dezelfde vrouw die ook in House MD zit.
Na anderhalve week ben ik nu bij seizoen 3 van House. Nog 5 te gaan :P
Misschien daarna Once Upon A Time beginnen (maar is nog niet zeker, want heb nog veel meer in de lijst staan).

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Twixie schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 16:57:
[...]

Totaal off-topic, maar erm... een app ? Is dat de afkorting van een Whatsapp berichtje of zo ? Ik hoop van niet, want een app is toch wel iets anders. (Ben zelf geen Whatsapper).
offtopic:
Oh nee! Ik realiseer me nu pas wat ik gedaan heb. Ik ben besmet door mensen in mijn directe omgeving en heb dit woord c.q. afkorting aan mijn vocabulair toegevoegd! Ik moet snel mijn leven beteren, voordat het te laat is...

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtissink
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-08 15:45
Wilde vandaag een abbo on netflix nemen en in was verbaasd over de keuzes die ik kreeg..

Afbeeldingslocatie: http://www.houseofrabbits.nl/2016/2_Keuzescherm.JPG

en dan klikken "Kijk een maand gratis" ...
Afbeeldingslocatie: http://www.houseofrabbits.nl/2016/3_Netflixproefabbo.JPG

In een keer is "standaard" verdwenen :? :?

Na een chat met Netflix bleek dat een test te zijn met een kleine doelgroep. Een test met het
aanbieden van minder soorten abbo's .....Fijn jongens |:(

Maar mijn vraag is ben ik de enige die dit heeft/had?
En speculatief.. zou "Standaard" gaan verdwijnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:13

Nicap

Tsssk....

Iemand een idee hoe je films en series weg krijgt uit "Verder kijken"? Als de credit beginnen stop ik de film, maar ze blijven heel vaak staan in verder kijken, wat nogal irritant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:58

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ja precies, iets als een 'markeer als gezien' optie zoek ik al tijden. Precies vanwege wat jij zegt.

Ook heb wel eens gehad dat der netflix app crasht maar de chromecast gewoon door speelt. Dan heb je hetzelfde probleem als je er aan het einde van de aflevering achter komt.
Twixie schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 16:57:
Onder welke steen heb jij geleefd? Als je dit gemist hebt dan ben je wel heel principieel van smartphones weg gebleven. :D
Appje is inderdaad een afkorting voor een chatberichtje per telefoon, hoeft in principe niet whatsapp te zijn maar is dat meestal wel. Als je gaat mierenneuken is app sowieso maar een domme afkorting voor applicatie. O-)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Nicap schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 10:55:
Iemand een idee hoe je films en series weg krijgt uit "Verder kijken"? Als de credit beginnen stop ik de film, maar ze blijven heel vaak staan in verder kijken, wat nogal irritant is.
Bij films kan je evt verwijderen via https://www.netflix.com/viewingactivity maar dat is geen handige manier, want alleen met de browser en het markeert de facto juist als 'nooit gekeken'.

[ Voor 1% gewijzigd door F_J_K op 07-08-2016 11:12 . Reden: nooit ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
als je in de browser zit kun je natuurlijk ook de film/aflevering aanklikken en dan direct aan het einde van de tijdsbalk zetten, dus aan het einde van de aftiteling. Dan heb je hem wel bekeken...

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Ik begrijp dat er zo 1,2,3 niet een makkelijke oplossing is? Ik neem aan dat veel meer mensen de film niet helemaal uitkijken. Bij plex kun je het bijvoorbeeld instellen dat boven een bepaald percentage de film als bekeken gezien wordt.
Snap eigenijk niet dat zoiets triviaals kan gebeuren bij Netflix.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Trevor schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 11:17:
als je in de browser zit kun je natuurlijk ook de film/aflevering aanklikken en dan direct aan het einde van de tijdsbalk zetten, dus aan het einde van de aftiteling. Dan heb je hem wel bekeken...
Zo simpel. :')
En het werkt ook prima in de app.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Gonadan schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 11:24:
[...]

Zo simpel. :')
En het werkt ook prima in de app.
Toch is het bezopen dat dit een oplossing moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nicap schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 11:31:
Ik heb net als velen er geen probleem mee. Ik gebruik die optie ook niet vaak, ik kijk meestal wat af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Ik denk dat er echt heel weinig mensen zijn die de credits echt helemaal af kijken bij een film. Maar goed, ik zal kijken of ik de "oplossing" bij kan houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Nicap schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 11:31:
Dit valt voor mij dan ook in de categorie workaround. Aftiteling zou je nooit meer moeten rekenen, niemand gaat daar 'verder kijken'.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Nicap schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 10:55:
Wachten met uit zetten tot netflix zelf door heeft dat de credits begonnen zijn? (Dus dat je recommendations krijgt om iets anders te kijken).

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-09 19:26

burgt

Starbass

Ligt er ook aan hoe dit ingesteld is bij Netflix zelf, meestal krijg je heel snel de recommendations (zoals CyBeR ook zegt), als je dan stopt is hij wel "afgekeken", in de andere gevallen even door skippen dus.

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:09
gtissink schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 10:47:
Wilde vandaag een abbo on netflix nemen en in was verbaasd over de keuzes die ik kreeg..

[afbeelding]

en dan klikken "Kijk een maand gratis" ...
[afbeelding]

In een keer is "standaard" verdwenen :? :?

Na een chat met Netflix bleek dat een test te zijn met een kleine doelgroep. Een test met het
aanbieden van minder soorten abbo's .....Fijn jongens |:(

Maar mijn vraag is ben ik de enige die dit heeft/had?
En speculatief.. zou "Standaard" gaan verdwijnen ?
Ik zie Standard nog wel tussen de opties staan. Jouw ip adres/range/regio/whatever zit waarschijnlijk in de A/B test die ze aan het uitvoeren zijn.

(Afhankelijk van wat voor tooling netflix hiervoor gebruikt kan je dit soort A/B tests uitschakelen door bijv Optimizely/Google analytics trackers via Ghostery uit te schakelen)

[ Voor 9% gewijzigd door sverzijl op 07-08-2016 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtissink
sverzijl schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 13:14:
[...]

Ik zie Standard nog wel tussen de opties staan. Jouw ip adres/range/regio/whatever zit waarschijnlijk in de A/B test die ze aan het uitvoeren zijn.

(Afhankelijk van wat voor tooling netflix hiervoor gebruikt kan je dit soort A/B tests uitschakelen door bijv Optimizely/Google analytics trackers via Ghostery uit te schakelen)
Is een goeie opmerking, net even gestart met Firefox in "Private Mode"...het werkt.
Ergo als je niet oplet wordt je genaaid :-)

Afbeeldingslocatie: http://www.houseofrabbits.nl/2016/4_Netflixproefabbo.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ze hebben blijkbaar iets vernaggeld in de Android app ism Chromecast. Moet na de laatste update steeds de app opnieuw installeren om het werkend te krijgen. Zie wel meer klachten in de play store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gtissink schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 15:54:
Ergo als je niet oplet wordt je genaaid :-)
Je kan natuurlijk ook het 12 euro abonnement nemen en dan met 3 anderen delen, scheelt je een paar euro in de maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 14:14

Matis

Rubber Rocket

sambalbaj schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 16:29:
Ze hebben blijkbaar iets vernaggeld in de Android app ism Chromecast. Moet na de laatste update steeds de app opnieuw installeren om het werkend te krijgen. Zie wel meer klachten in de play store.
Klopt, ik ben één van de klagers. Als work around heb ik versie 3.16.0 (build 5294) teruggezet.
Nu werkt het weer als vanouds :)

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtissink
Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 17:08:
[...]

Je kan natuurlijk ook het 12 euro abonnement nemen en dan met 3 anderen delen, scheelt je een paar euro in de maand.
Datmagnie van ome Netflix :+
maar kan wel, zelf binnen de regels. Er staat dat je je password niet mag delen...
maar er staat niet over als jij hem invoert bij je buren :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een keer netflix aan de lijn omdat een betaling wel bij mij afgeschreven was, maar de site bleef maar roepen dat ik nog een keer moest betalen, toen heb ik het toevallig gevraagd of ik het met mijn buurman mocht delen en dat was geen probleem.

Ik vond het ook wat apart, maar de netflix medewerker zei dat het prima was. Ik dacht zelf dat het binnen de familie moest blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 18:23
gtissink schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 17:15:
[...]

Datmagnie van ome Netflix :+
maar kan wel, zelf binnen de regels. Er staat dat je je password niet mag delen...
maar er staat niet over als jij hem invoert bij je buren :-)
Van Netflix is het delen van je account toegestaan hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Ik word, net als velen, helemaal suf van Netflix icm Chromecast. Onder Android dien ik elke keer dat ik wil kijken de cache te legen (en dus gn en ww opnieuw in te vullen). Bij IOS moet ik de hele iPad opnieuw opstarten als ik iets wil kijken. Dit weerhoud mij ervan om even lekker relaxed Netflix te gaan kijken. Alle andere apps die Chromecast gebruiken hebben hier geen last van.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtissink
Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 18:45:
[...]

Ik vond het ook wat apart, maar de netflix medewerker zei dat het prima was. Ik dacht zelf dat het binnen de familie moest blijven.
Prima :-)
razerBE schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 19:24:
[...]
Van Netflix is het delen van je account toegestaan hoor.
Kon het ook niet vinden

[ Voor 27% gewijzigd door gtissink op 07-08-2016 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

wcduck schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 22:53:
Ik word, net als velen, helemaal suf van Netflix icm Chromecast. Onder Android dien ik elke keer dat ik wil kijken de cache te legen (en dus gn en ww opnieuw in te vullen). Bij IOS moet ik de hele iPad opnieuw opstarten als ik iets wil kijken. Dit weerhoud mij ervan om even lekker relaxed Netflix te gaan kijken. Alle andere apps die Chromecast gebruiken hebben hier geen last van.
ik heb gemerkt dat ik er via een telefoon geen last van heb.
tablet wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 21:49
Toch wel raar dat er zo veel mensen dan problemen mee lijken te hebben terwijl wij hier al sinds dat we Netflix hebben (en chromecast) op een paar keer na gewoon altijd zonder gezeur hier gebruik van hebben gemaakt. Heb je een Chromecast 2 misschien?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:47
Webgnome schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 07:40:
[...]

Toch wel raar dat er zo veel mensen dan problemen mee lijken te hebben terwijl wij hier al sinds dat we Netflix hebben (en chromecast) op een paar keer na gewoon altijd zonder gezeur hier gebruik van hebben gemaakt. Heb je een Chromecast 2 misschien?
Ik heb een Chromecast 2 en ervaar ook helemaal geen problemen. Voorheen maakte ik altijd gebruik van mijn Apple TV 3, maar sinds de CC(2) selecteer ik de serie/film via de iPad en streamen maar! En via de afstandsbediening van tv: play, pauze en stop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

[...]

Het lijkt erg apparaat afhankelijk te zijn.
Ik kijk zo nu en dan ook wel eens op het Fok! topic over Netflix, daar heb je zo nu en dan dezelfde klacht, maar tegenover elk persoon met een probleem staan er 10 die dat niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap dit niet, ik heb meerdere chromecasts (versie 1 en 2) en ook ios en android netflix apps en ik heb dit probleem helemaal niet.

Het enige wat ik wel heb is dat als ik de ondertitelingsgrote wil aanpassen ik de tv helemaal van de stroom moet halen en de ipad opnieuw moet opstarten, anders komt het niet door, maar dat is ook het enige en normaliter pas je de ondertiteling niet meer aan als hij bevalt.

Ik had na de overstap van de chromecast 1 naar 2 gisteren wel dat het geluid 2 seconden voorliep op het beeld, maar dat loste zich op door op de tv de soundbar los te koppelen in het menu en weer te koppelen, toen was het gelijk goed. Beetje raar, kennelijk zit er wel verschil tussen de oude en nieuwe chromecast en moet de tv dat even opnieuw instellen (Sony tv).

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2016 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Laatst online: 04-01 13:55
Ik heb dit ook een keer gehad. Was behoorlijk irritant. Ik kon het uiteindelijk verhelpen door eerst alle data van de app te wissen, daarna de app te verwijderen, telefoon opnieuw op te starten en de app opnieuw te installeren. Is een poging waard lijkt me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
[...]

Ik heb er sinds 3 weken last van. Sinds een update van Netflix bij zowel de iPad als op Android. In de jaren hiervoor had ik ook regelmatig last van het niet werken van de CC. In 100% van de gevallen loste een update het probleem op. Nu dus niet.

Ik heb trouwens zowel een CC 1 als 2 gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Tigerblood schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 14:53:
[...]

Ik heb dit ook een keer gehad. Was behoorlijk irritant. Ik kon het uiteindelijk verhelpen door eerst alle data van de app te wissen, daarna de app te verwijderen, telefoon opnieuw op te starten en de app opnieuw te installeren. Is een poging waard lijkt me ;)
In Android heb ik dit geprobeerd. Dit werkt dan 1x. Een uurtje later moet ik dezelfde handelingen wederom verrichten om het weer werkend te krijgen.

Wat er specifiek mis gaat: ik klik bij Netflix op het Chromcast icoontje. Vervolgens gaat de Chromecast op de TV in werking. De serie die ik opstart werkt echter niet. Hiervan krijg ik ook een terugkoppeling op de iPad/tablet. Het icoontje van CC op de tablet blijft knipperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht ligt het aan jouw account (als je wifi problemen hebt uitgesloten)? Je zou kunnen proberen een andere account te testen, je kan een nieuwe aanmaken als je nog een bankrekening hebt die je niet gebruikt het bij netflix, dan neem je gewoon een maand gratis voor 0,01 cent en kan je het testen als niemand in je omgeving een acccount met je kan delen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2016 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 07:40
[...]

Chromecast 2 hier. Geen issues gehad. Sterker nog, alles werkt super stabiel en echt heel snel.

Met de eerste Chromecast wel, vooral met de stabiliteit van de verbinding (maar dat leek meer een algeheel issue van mijn exemplaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-09 20:37
Meestal heb je die problemen als je vpn of vergelijkbare dns diensten gebruikt. Vroeger toen ik dit gebruikte had ik dit ook. Nadien nooit meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Wie zijn dan die velen? Want ik hoor bijna zonder uitzondering positieve verhalen.

Je doet hier toch niet je naam eer aan hè? ;)

Ikzelf gebruik het ook al heel lang i.c.m. een chromecast, nagenoeg probleemloos.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

avotar schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:09:
[...]

Het lijkt erg apparaat afhankelijk te zijn.
Ik kijk zo nu en dan ook wel eens op het Fok! topic over Netflix, daar heb je zo nu en dan dezelfde klacht, maar tegenover elk persoon met een probleem staan er 10 die dat niet hebben.
Mijn probleem (Klippy in "Netflix Nederland en België") lijkt in elk geval niet apparaat afhankelijk te zijn, op de Nexus 7 valt de verbinding ook weg als ik op 5Ghz zit, maar op 2.4Ghz Wifi niet. Ik denk dat de Nexus 5X dan ook op 2.4Ghz zal werken, maar dat heb ik nog niet getest en is in praktijk niet handig.
De Chromecast zit op 5Ghz en dat wil ik ook zo laten, lijkt sneller. Dus die combo is niet helemaal OK met mijn apparaten.
Wat ik dan wel vreemd vind (en de reden dat ik jou quote) is dat ik met andere apps (Youtube, Chrome, Screen cast, Google Foto's etc) nooit dat probleem heb, maar alleen met de Netflix app...
Dat vind ik dan toch wel erg opmerkelijk en zoals gezegd: Cache van de app legen lijkt ook even te helpen, dus toch is er iets dan Netflix anders of speciaal doet. En dat zie ik op internet ook vaak, geen problemen met andere apps, alleen Netflix en voor de app betaal ik toch verreweg het meeste per maand :p
Wat ik net zo vreemd als jammer vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 14:08

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Wat ik me afvraag: is er geen legale mogelijkheid met Netflix om Engels gesproken films in Duitsland te kijken? De meeste meuk is gesynchroniseerd, en vaak krijg je er Duitse of Engelse ondertiteling bij.

[ Voor 3% gewijzigd door AW_Bos op 08-08-2016 23:38 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:08
AW_Bos schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 23:37:
Wat ik me afvraag: is er geen legale mogelijkheid met Netflix om Engels gesproken films in Duitsland te kijken? De meeste meuk is gesynchroniseerd, en vaak krijg je er Duitse of Engelse ondertiteling bij.
Ik zie bij mijn Duitse Netflix juist erg veel films en series waarbij je gewoon Engels als audio taal kan kiezen. En vaak zelfs met Engelse ondertitels er bij. In mijn accountsettings heb ik wel Engels als standaard taal gekozen. Misschien dat dat helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AW_Bos schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 23:37:
Ik denk het amper, de Duitsers die ik ken (best veel) willen dit helemaal niet en vrienden van mij die geëmigreerd zijn naar Duitsland vonden het voordat ze daar woonden een probleem, maar nu zijn ze eraan gewend en willen ze ook geen Engelse spraak meer, maar de nagesynchroniseerde.

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:36
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:16:
[...]

Ik denk het amper, de Duitsers die ik ken (best veel) willen dit helemaal niet en vrienden van mij die geëmigreerd zijn naar Duitsland vonden het voordat ze daar woonden een probleem, maar nu zijn ze eraan gewend en willen ze ook geen Engelse spraak meer, maar de nagesynchroniseerde.
Dat heb ik nooit begrepen, ooit Terminator gezien op een Duitse zender gekeken.
Dan die onliners van Schwarzenegger met een duitse mietjesstem 8)7 |:(
Ich komme wieder... :D

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:05

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Als je er een tijdje woont, of gewoon vaak naar de Duitse zenders kijkt, dan zul je merken dat de meeste nasynchronisatie erg goed gedaan is. Zo ben ik Stargate Atlantis ooit in het Duits begonnen en moest ik daarna wennen aan de originele Engelse stemmen.

Jouw voorbeeld van "Ich komme wieder" zal best zo zijn, maar als het goed wordt uitgevoerd blijven bepaalde uitspraken gewoon. Ik ga er dus ook vanuit dat Arnies Duitse stem gewoon "hasta la vista baby" heeft gezegd.

Mijn ervaring met Duitse nasynchronisatie is over het algemeen in elk geval erg goed.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Jorgen schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 12:55:
Als je er een tijdje woont, of gewoon vaak naar de Duitse zenders kijkt, dan zul je merken dat de meeste nasynchronisatie erg goed gedaan is. Zo ben ik Stargate Atlantis ooit in het Duits begonnen en moest ik daarna wennen aan de originele Engelse stemmen.

Jouw voorbeeld van "Ich komme wieder" zal best zo zijn, maar als het goed wordt uitgevoerd blijven bepaalde uitspraken gewoon. Ik ga er dus ook vanuit dat Arnies Duitse stem gewoon "hasta la vista baby" heeft gezegd.

Mijn ervaring met Duitse nasynchronisatie is over het algemeen in elk geval erg goed.
I'll be back wordt in elk geval Ich komme wieder of iets van die strekking. We hadden vroeger twee Nederlandse zenders en drie Duitse, dus ben er min of meer mee opgegroeid eigenlijk. Ik ken bijvoorbeeld alle Bud Spencer en Terrence Hill films alleen in het Duits.En dat laat ik maar zo :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Die overigens zelf al standaard allemaal nagesynchroniseerd zijn, aangezien Bud en Terence Italianen zijn :)

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Klopt :) geniaal toch :)

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Wat mist de jeugd van tegenwoordig dan toch een hoop eigenlijk he :)

Tijdens Disneyclub bij de betamax zitten en de tekenfilmpjes opnemen zodat je ze later kon terugkijken bijvoorbeeld 8)

[ Voor 47% gewijzigd door avotar op 11-08-2016 15:27 ]

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:36
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:34:
[...]

I'll be back wordt in elk geval Ich komme wieder of iets van die strekking. We hadden vroeger twee Nederlandse zenders en drie Duitse, dus ben er min of meer mee opgegroeid eigenlijk. Ik ken bijvoorbeeld alle Bud Spencer en Terrence Hill films alleen in het Duits.En dat laat ik maar zo :)
+toen waren het ook altijd dezelfde mensen die inspraken.
Ik vind als je een acteur nasynchroniseerd dat heel de essentie weg is. Maar goed hoort niet in dit topic thuis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Ineens heb ik geen geluid meer als ik Netflix via mijn Chromecast naar mijn tv stuur.
Heb hem al op een andere poort gezet, de App gereset en geherinstalleerd.
Geen effect.

Iemand nog een idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

avotar schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 22:13:
Ineens heb ik geen geluid meer als ik Netflix via mijn Chromecast naar mijn tv stuur.
Heb hem al op een andere poort gezet, de App gereset en geherinstalleerd.
Geen effect.

Iemand nog een idee.
wel geluid met youtube als je dat naar de chromecast stuurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 22:18:
[...]

wel geluid met youtube als je dat naar de chromecast stuurt?
De npo App wel. YouTube niet geprobeerd.
Maar er zit nog wel wat geluid in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

avotar schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 22:36:
De npo App wel. YouTube niet geprobeerd.
Maar er zit nog wel wat geluid in.
Ik zal het straks hier proberen, wellicht een hobbeltje op de server van netflix, vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 22:37:
[...]

Ik zal het straks hier proberen, wellicht een hobbeltje op de server van netflix, vreemd.
Heb het nog steeds. Misschien straks anders maar eens met Netflix zelf wat proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Een update wat betreft mijn Chromecast problemen: ik heb enkele dagen terug de Chromecast volledig gereset en opnieuw ingesteld. Daarnaast heb ik de Chromecast niet gekoppeld aan een account. Tot op heden heb ik geen last meer gehad van een niet-werkende CC. Misschien is dit voor anderen ook de oplossing voor de vele problemen die ik hier, maar ook elders op internet tegenkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Bij mij is het alleen netflix. Net met ze gechat. Lijkt een bekend issue te zijn en is geëscaleerd naar Amerika.

Wel gek want gisterenavond deed hij het nog. Ik ga even een uurtje weg voor het olympisch boogschieten, denk doe nog snel een modern family voor het volleybal en klaar. Hmmpf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Het is denk ik opgelost. Tussen 13-14 vandaag modern family gekeken en werkte prima via Caiway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Ik heb weer geluid inderdaad. Frappant wel dat ik nog alleen stereo heb nu en geen 5.1.

Wat goed is. Mijn cc dacht steeds dat mijn tv 5.1 aankon, niet dus. Dus bij elk programma wat ik startte moest ik dat weer wijzigen. Nu gewoon in 1 keer geluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je dat controleren en wijzigen? In de app van netflix of in de chromecast app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Volgens netflix vorig jaar jn de App. Nooit werkend gekregen. Maar nu heb ik het na die crash gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

avotar schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 14:53:
Volgens netflix vorig jaar jn de App. Nooit werkend gekregen. Maar nu heb ik het na die crash gekregen.
In de app? Ik zal vanvond eens kijken als ik weer voor de tv zit. Nooit gemerkt, heb nu ook overal soundsbars en geen 5.1 geluid meer, maar dat had ik wel. Handig dat ik er nu achterkom terwijl ik het voorheen kon gebruiken :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:47
Niet alleen deel 7 (per 16 augustus), maar alle Star Wars films op Netflix!
http://www.netflix-nederl...ars-collectie-op-netflix/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 16:29
Wat is, voor een Star Wars leek, volgens jullie de beste volgorde om te kijken?
Gewoon chronologisch of oudste eerst?
Kwam op internet ook de zogenaamde Machete Order tegen ( IV, V, II, III, VI,VII ). Film I wordt dan weggelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 22:55
superbassie schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 18:05:
Kwam op internet ook de zogenaamde Machete Order tegen ( IV, V, II, III, VI,VII ). Film I wordt dan weggelaten.
Mij lijkt de Machete order het meest logisch maar dan kun je film 1 ook nog gewoon doen. Dus 4, 5, 1, 2, 3, 6, 7.

Als je het chronologisch doet (dus deel 1, 2, 3 als eerste) heb je nogal wat spoilers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Laatst online: 21:28

Lapras

Ice beam

Machete order is verreweg de beste volgorde. Ik zou 1 volledig skippen, aangezien die alleen maar verwarrend kan werken.

Het enige wat raar is dat je even terug in de tijd gaat, terwijl het er moderner uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Machete +1. En fuck episode I idd; dat voegt letterlijk niks toe aan het verhaal maar heeft wel jar jar.

[ Voor 104% gewijzigd door CyBeR op 15-08-2016 18:46 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 16:29
Ok, bedankt!
Straks beginnen met IV dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Laatst online: 21:28

Lapras

Ice beam

superbassie schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 19:02:
Ok, bedankt!
Ik ben wel benieuwd hoe je ervaring was om als nieuwe kijker ze allemaal te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles goed en wel, maar jullie vergeten helemaal de ewok adventures die mijn inziens gewoon na starwars 4,5,6 gekeken moeten worden.

En deel 1,2,3,7 zou ik erna kijken, maar de volgorde is voor het kijkplezier ook niet zo heel belangrijk, elk deel is wel tof behalve jar jar, maar de race in deel 1 was wel weer super.

Waarom staan die ewok films er niet op, zijn die niet van disney?

Maar hoe kan je nu star wars in je jeugd gemist hebben? Ik ben misschien een beetje te veel liefhebber (heb toevallig net nog wat planken met star wars poppetjes opgehangen op mijn hobbyzolder), maar ik neem zelfs mijn kinderen van 6 en 8 mee naar de biscoop om star wars te zien (deel 7), ik kan al niet wachten tot december om dan deel 8 te gaan zien. Erg vet, zeker in 3d in een goede bioscoop.

Maar 4,5 en 6 zijn zo goed, die kunnen nooit meer overtroffen worden, wat een kijkgenot. Het is dat ik alles hier op bluray heb, anders was ik nu gaan kijken :P

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2016 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Laatst online: 20-09 20:57

DarkSide

theres no place like ::1

Ik kijk ze ook vaak in machette order maar wel met deel 1 er bij.
Dit is de minste. Maar hoort er toch bij vind ik. Jar jar en wat andere dingen negeer ik wel.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Vinden jullie deel 1 zo slecht en JarJar zo rot, of omdat iedereen dat lijkt te moeten vinden?
Ik vind deel 1 eigenlijk best heel leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:22

Daniel36

vernieuwde formule

superbassie schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 19:02:
Ok, bedankt!
Ik ben vast begonnen d:)b
Pagina: 1 ... 86 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.