Ja ik heb dat weleens gehad, maar dan op de PS4. Geen idee waar dat door komt.
Wat heb je toen gedaan om het op te lossen? Is het vanzelf weggegaan? Ik heb het nu al een aantal dagen.tiguan schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 19:26:
Ja ik heb dat weleens gehad, maar dan op de PS4. Geen idee waar dat door komt.
Weet iemand trouwens hoe het werkt met die wereldwijde uitrol van Netflix? Als ik het goed begrijp bieden ze voorlopig alleen Netflix Originals aan in de meeste landen, maar is dat dan wel tegen een gereduceerd tarief of moet het volle pond betaald worden voor dat (toch wel summiere) aanbod?
Volle pond, maar het is vaak wel iets meer dan puur originals. Ook wat films en andere series. Maar het is wel summier inderdaad... maar zo beginnen ze in bijna alle landen. Ook in Nederland was het in het begin niet overdreven veel. Wordt vanzelf beter als ze in die landen meer abonnees krijgen.
India als voorbeeld, daar heb je ook arrow, how to get away with murder, black mirror etc etc
Maar geen Indiase ondertiteling of nasynchronisatie. Hoorde van Egypte dat dat wel arabisch had.... dus geen idee hoe dat precies werkt allemaal.
India als voorbeeld, daar heb je ook arrow, how to get away with murder, black mirror etc etc
Maar geen Indiase ondertiteling of nasynchronisatie. Hoorde van Egypte dat dat wel arabisch had.... dus geen idee hoe dat precies werkt allemaal.
[ Voor 29% gewijzigd door ArthurMorgan op 08-01-2016 10:38 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Maar ik denk dat het ook gedeeltelijk als service bedoelt is voor mensen die op vakantie gaan naar een land wat voor kort nog geen netflix had? Dan kun je iig de originals kijken als abbonee.
Ah ok, ik dacht dat het puur en alleen de originals waren in de meeste landen. In NL was het aanbod inderdaad ook niet erg groot in eerste instantie, maar toch wel aanzienlijk meer dan dit.
Ik vraag me dan wel af hoeveel vraag er gaat zijn in landen waar het welvaartsniveau aanzienlijk lager ligt dan hier, als het volle pond betaald moet worden voor een beperkt aanbod. Het zal inderdaad wel zijn wat Bartske zegt, deels ook een service voor Netflix klanten die op reis zijn.
Ik vraag me dan wel af hoeveel vraag er gaat zijn in landen waar het welvaartsniveau aanzienlijk lager ligt dan hier, als het volle pond betaald moet worden voor een beperkt aanbod. Het zal inderdaad wel zijn wat Bartske zegt, deels ook een service voor Netflix klanten die op reis zijn.
Ik heb er niks aan gedaan. Het kwam heel af en toe voor een paar seconden. Maar de laatste tijd heb ik het niet meer gezien eigenlijk.Poulske schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 09:10:
[...]
Wat heb je toen gedaan om het op te lossen? Is het vanzelf weggegaan? Ik heb het nu al een aantal dagen.
Daar wordt je ook minder blij van dan je denkt.Bartske schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 10:34:
Maar ik denk dat het ook gedeeltelijk als service bedoelt is voor mensen die op vakantie gaan naar een land wat voor kort nog geen netflix had? Dan kun je iig de originals kijken als abbonee.
Je hebt namelijk in het buitenland alleen de beschikking over de talen en ondertitels van dat land.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Ook bij de netflix originals? Ik had altijd het idee dat je bij die (in NL iig) uit veel meer ondertitels kan kiezen dan alleen Nederlandsavotar schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:44:
[...]
Daar wordt je ook minder blij van dan je denkt.
Je hebt namelijk in het buitenland alleen de beschikking over de talen en ondertitels van dat land.
Jup. En het klopt, ik kon het ook niet geloven, maar het is echt zo.Bartske schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:48:
[...]
Ook bij de netflix originals? Ik had altijd het idee dat je bij die (in NL iig) uit veel meer ondertitels kan kiezen dan alleen Nederlands
3 weken zat ik voor mijn werk 2 nachten op hotel in Hamburg, dus Netflix aan. En voila, Duits subs... en ook alleen Duitse subs.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Nou volgens mij klopt het niet helemaal. Heb een VPN plugin voor chrome geïnstalleerd zodat ik de US content kan zien (in theorie ben ik dus in de US). Bij Orange is the new black kan ik gewoon NL ondertiteling instellen.
Is ook nog eens anders per serie,zit regelmatig in DE,en kan bij de ene alleen duitse subs en bij andere weer duits+eng bv
[ Voor 6% gewijzigd door mrsar op 08-01-2016 13:32 ]
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Kwam net dit tegen op reddit: http://subflicks.com/mrsar schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 12:50:
Is ook nog eens anders per serie,zit regelmatig in DE,en kan bij de ene alleen duitse subs en bij andere weer duits+eng bv
Subitles die je zelf kan toevoegen aan Netflix.
Mits je via je PC in de browser kijkt..Pistolebob schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 14:21:
[...]
Kwam net dit tegen op reddit: http://subflicks.com/
Subitles die je zelf kan toevoegen aan Netflix.
Ik zit in Spanje , en daar heb ik bij een hoop titels inderdaad alleen spaanse ondertiteling(o.a. Iron Man).avotar schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 12:34:
[...]
Jup. En het klopt, ik kon het ook niet geloven, maar het is echt zo.
3 weken zat ik voor mijn werk 2 nachten op hotel in Hamburg, dus Netflix aan. En voila, Duits subs... en ook alleen Duitse subs.
Maar bij een hele hoop andere heb ik wel weer engelse ondertiteling (broadchurch)
www.degroot-it.nl
In Belgie is het nog toffer, het aanbod van Wallonie is anders dan Vlaanderen. Zo zijn er veel reeksen al in Wallonie beschikbaar die we ook al kunnen kijken maar enkel met Engelse ondertitels (een klein aantal hebben wel enkel Franse ondertitels). Vind ik niet erg, want ik heb de indruk dat het aanbod daardoor beter is dan Nederland. Zo mogen we al even genieten van the musketeers seizoen twee, the big bang theory (denk ik?), bv.
Anderzijds is Brooklyn Nine-Nine seizoen 2 al wel in Nederland maar nog niet 'officieel' in Vlaanderen (wel al in Wallonie). Het is dus geen gebrek aan Nederlandse ondertitels maar waarschijnlijk dat een Vlaamse zender het seizoen nu aan het uitzenden is. Zelfs binnen Belgie zijn de tv-rechten verdeeld.
Enkel dagen geleden gelezen dat Netflix enkel nog de wereldwijde rechten gaat kopen. Ik vrees dat het aanbod daardoor misschien wel beperkter wordt, er is altijd wel ergens een tv-station dat het momenteel uitzend (of ze moesten daardoor meer druk kunnen uitoefenen?)
Anderzijds is Brooklyn Nine-Nine seizoen 2 al wel in Nederland maar nog niet 'officieel' in Vlaanderen (wel al in Wallonie). Het is dus geen gebrek aan Nederlandse ondertitels maar waarschijnlijk dat een Vlaamse zender het seizoen nu aan het uitzenden is. Zelfs binnen Belgie zijn de tv-rechten verdeeld.
Enkel dagen geleden gelezen dat Netflix enkel nog de wereldwijde rechten gaat kopen. Ik vrees dat het aanbod daardoor misschien wel beperkter wordt, er is altijd wel ergens een tv-station dat het momenteel uitzend (of ze moesten daardoor meer druk kunnen uitoefenen?)
Ik denk niet dat dit klopt over wereldwijde rechten. How to get away with murder is gisteren toegevoegd op Netflix en op 9 Februari start net 5 met dezelfde serie.ilm schreef op zondag 10 januari 2016 @ 13:18:
In Belgie is het nog toffer, het aanbod van Wallonie is anders dan Vlaanderen. Zo zijn er veel reeksen al in Wallonie beschikbaar die we ook al kunnen kijken maar enkel met Engelse ondertitels (een klein aantal hebben wel enkel Franse ondertitels). Vind ik niet erg, want ik heb de indruk dat het aanbod daardoor beter is dan Nederland. Zo mogen we al even genieten van the musketeers seizoen twee, the big bang theory (denk ik?), bv.
Als Netflix ergens de rechten voor krijgt betekend dit niet automatisch dat het een alleen recht is natuurlijk, dat hangt allemaal af van de deal die ze gesloten hebben.Rockvee2 schreef op zondag 10 januari 2016 @ 13:54:
[...]
Ik denk niet dat dit klopt over wereldwijde rechten. How to get away with murder is gisteren toegevoegd op Netflix en op 9 Februari start net 5 met dezelfde serie.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Klopt inderdaad. Ik denk zelf dat Netflix niet zelf zo stom is om alleen wereldwijde rechten te van een serie/film. Dan zou er nooit een NL film/serie op Netflix NL komen..Donstil schreef op zondag 10 januari 2016 @ 14:11:
[...]
Als Netflix ergens de rechten voor krijgt betekend dit niet automatisch dat het een alleen recht is natuurlijk, dat hangt allemaal af van de deal die ze gesloten hebben.
Nou ze kunnen ook de wereldwijde rechten van een Nederlandse film kopen natuurlijk.Rockvee2 schreef op zondag 10 januari 2016 @ 14:12:
[...]
Klopt inderdaad. Ik denk zelf dat Netflix niet zelf zo stom is om alleen wereldwijde rechten te van een serie/film. Dan zou er nooit een NL film/serie op Netflix NL komen..
Das leuk voor Venezuela. Kunnen ze daar ook naar Costa kijken
Daar noem je ook een filmDonstil schreef op zondag 10 januari 2016 @ 14:18:
[...]
Nou ze kunnen ook de wereldwijde rechten van een Nederlandse film kopen natuurlijk.
Das leuk voor Venezuela. Kunnen ze daar ook naar Costa kijken
Maar is dat ook echt een restrictie op basis van locatie/rechten, of is er een ander aanbod zichtbaar op basis van taalinstellingen? Rechten zijn (naar mijn weten) meestal per land, en binnen een land geografische restricties handhaven werkt volgens mij niet al te best.ilm schreef op zondag 10 januari 2016 @ 13:18:
In Belgie is het nog toffer, het aanbod van Wallonie is anders dan Vlaanderen. Zo zijn er veel reeksen al in Wallonie beschikbaar die we ook al kunnen kijken maar enkel met Engelse ondertitels (een klein aantal hebben wel enkel Franse ondertitels).
Goei vraag, moesten het echt rechten zijn dan is 'omzeilen' niet moeilijk, als je daar al van kunt spreken. Langs de andere kant, als ik dan in Frankrijk ben en taalinsellingen op Nederlands zet zou ik praktisch geen films en series mogen zien met die redenering omdat ze enkel Franse/Engelse ondertitels hebben (buiten netflix originals dan) ?Arrne schreef op zondag 10 januari 2016 @ 16:09:
[...]
Maar is dat ook echt een restrictie op basis van locatie/rechten, of is er een ander aanbod zichtbaar op basis van taalinstellingen? Rechten zijn (naar mijn weten) meestal per land, en binnen een land geografische restricties handhaven werkt volgens mij niet al te best.
Ik heb het even getest, met taal op 'Nederlands' kan ik enkel Brooklyn Nine-Nine seizoen 1 zien. Met taal op 'Engels" twee seizoenen. En het is niet dat ze de Nederlands ondertitels nog moeten maken want in Nederland zijn beide seizoenen er (met ondertitels veronderstel ik).
Bijna vergeten, Black sails is toegevoegd in Belgie (ineens twee seizoen). Al wat positiefs erover gelezen hier, een potje piraterij kan er altijd in. Ik mis eigenlijk wat goede sci-fi series in het aanbod, maar dat komt eigenlijk omdat ik al veel gezien heb qua sci-fi.
zeker the 100 & dark matter kijken danilm schreef op zondag 10 januari 2016 @ 18:33:
[...]
...
Bijna vergeten, Black sails is toegevoegd in Belgie (ineens twee seizoen). Al wat positiefs erover gelezen hier, een potje piraterij kan er altijd in. Ik mis eigenlijk wat goede sci-fi series in het aanbod, maar dat komt eigenlijk omdat ik al veel gezien heb qua sci-fi.
ik bekijk netflix via een vpn.meesje schreef op maandag 11 januari 2016 @ 06:46:
[...]
The 100 wordt wel al in België uitgezonden? In NL nog niet.
Veel meer content voor amper €5 extra per maand
Aha, dat verklaart... ;-)razerBE schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:47:
[...]
ik bekijk netflix via een vpn.
Ik vind het oprecht knap als je je door de pilot van The 100 heen kan worstelen, mij is het niet gelukt.
Zelden zulke tenenkrommende tv gezien..
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
snel opgeven staat niet in mijn woordenboekOn_E schreef op maandag 11 januari 2016 @ 15:37:
Ik vind het oprecht knap als je je door de pilot van The 100 heen kan worstelen, mij is het niet gelukt.
De pilot is idd niet best. En eerlijk is eerlijke, tot halverwege het eerste seizoen is het zeker niet best, maar daarna wordt de serie goed. Seizoen twee is gewoon ijzersterk, trust meOn_E schreef op maandag 11 januari 2016 @ 15:37:
Haha "ijzersterk", nee daar geloof ik nou echt helemaal niets vanVeefje schreef op maandag 11 januari 2016 @ 21:32: Seizoen twee is gewoon ijzersterk, trust me
Haha, ik snap dat je kritisch bent. Echt! Misschien is ijzersterk too much, maar het tweede seizoen is écht goed! Dat zeg ik niet zomaarDonstil schreef op maandag 11 januari 2016 @ 22:20:
[...]
Haha "ijzersterk", nee daar geloof ik nou echt helemaal niets van
Ik vond seizoen 1 van the 100 al goed, gekeken toen ik in Canada was. Maar het werd idd een pak beter naar het midden toe. Vond wat 'erboven' gebeuren het interessantste. Enkel twee afleveringen van seizoen 2 gezien voor ik terug naar Belgie moest. Goed om te horen dat het nog beter wordt.
Maar kijk je op Belgische Netflix of Amerikaanse? Welke vpn provider heb je?razerBE schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:47:
[...]
ik bekijk netflix via een vpn.
Ik weet niet of ik namen mag noemen maar er zijn er genoeg waarbij je kan kiezen tussen alle regio's die Netflix te bieden heeft. Ik kijk al sinds ik lid ben (de eerste dag dat Netflix in NL was) via een vpn, waarschijnlijk dezelfde die hier bedoeld wordt als ik kijk naar het bedrag. Beste keuze ever!Olga2000 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 10:23:
[...]
Maar kijk je op Belgische Netflix of Amerikaanse? Welke vpn provider heb je?
Af en toe neem ik eens een gratis trial (sdns, geen vpn) voor een week wanneer ik een specifieke serie wil zien.
Maar ik heb al gemerkt dat de US/canada eigenlijk toch veel zaken niet heeft die wij wel hebben. Zoals het aanbod van BBC. Natuurlijk is het totaal aanbod veel groter.
Maar ik heb al gemerkt dat de US/canada eigenlijk toch veel zaken niet heeft die wij wel hebben. Zoals het aanbod van BBC. Natuurlijk is het totaal aanbod veel groter.
Deze al langs gekomen? http://www.welingelichtek...-en-films-op-netflix.html
Directe lijst hier te vinden.
Directe lijst hier te vinden.
Divide and conquer.
Volgens mij heeft Netflix een aantal BBC-series (bv. Doctor Who, Sherlock) weer verlengd; vorige week kreeg ik nog een melding dat Doctor Who zou verdwijnen per 31/1 (dan zou contract voor diverse BBC-series verlopen), nu is die melding verdwenen. Goed nieuws dus!
Op unogs.com staan deze ook niet meer gemarkeerd. Een aantal andere BBC-series overigens nog wel (o.a. Pramface, The Office, Frozen Planet, Life on Mars), maar wellicht moeten die nog worden verwerkt.Yo-L schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 15:09:
Volgens mij heeft Netflix een aantal BBC-series (bv. Doctor Who, Sherlock) weer verlengd; vorige week kreeg ik nog een melding dat Doctor Who zou verdwijnen per 31/1 (dan zou contract voor diverse BBC-series verlopen), nu is die melding verdwenen. Goed nieuws dus!
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Precies zoals de vorige keren dus, en elke keer die ophef hier voor niets. 
Wat mij betreft is het prima als een deel van het BBC aanbod verdwijnt overigens, als er dan maar andere BBC series voor in de plaats komen. Vernieuwing is beter dan steeds vast blijven houden aan hetzelfde aanbod.
Wat mij betreft is het prima als een deel van het BBC aanbod verdwijnt overigens, als er dan maar andere BBC series voor in de plaats komen. Vernieuwing is beter dan steeds vast blijven houden aan hetzelfde aanbod.
Ik krijg ineens de melding: Je laatste betaling kan niet worden verwerkt. Vreemd, want ik betaal al sinds het begin via automatische overschrijving en het is nog nooit fout gegaan (ja, er staat genoeg op de rekening
)
Straks eens even contact opnemen.
Edit: Zo juist nog een keer geprobeerd en het werkt weer gewoon. Zonder enige wijziging van mij kant. Zal dus een foutje geweest zijn.
Straks eens even contact opnemen.
Edit: Zo juist nog een keer geprobeerd en het werkt weer gewoon. Zonder enige wijziging van mij kant. Zal dus een foutje geweest zijn.
[ Voor 21% gewijzigd door Alternative op 14-01-2016 08:41 . Reden: probleem opgelost ]
heel goed opletten, kan ook scam zijn als je het in je mail kreeg.
Niet in me mail, gewoon op de site. Dacht aan een storing, of foutje.Trevor schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 08:20:
heel goed opletten, kan ook scam zijn als je het in je mail kreeg.
Hier ook een melding over de betaling?
Gaat ook via automatische incasso?
Nu doet hij het weer? Heel vreemd ( heb geen gegevens ingevuld )
Denk niet dat we de enige zijn...was er een tijd terug ook niet zoiets, ging met paypal betalingen mis.blakez schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 11:16:
Hier ook een melding over de betaling?
Deze al langsgekomen?
http://www.nu.nl/internet...-omzeiling-blokkeren.html
Was natuurlijk een kwestie van tijd he. En uiteraard volkomen begrijpelijk. Niet fijn voor de mensen die het gebruiken natuurlijk. Maar zelfs met alleen de NL content is het wmb een goede deal.
http://www.nu.nl/internet...-omzeiling-blokkeren.html
Was natuurlijk een kwestie van tijd he. En uiteraard volkomen begrijpelijk. Niet fijn voor de mensen die het gebruiken natuurlijk. Maar zelfs met alleen de NL content is het wmb een goede deal.
Het serie-aabod van Netflix USA verschilt sowieso niet bijster veel meer met die van Netflix NL. Heb vorige week nog het Amerikaanse aanbod bekeken. Met een snelle blik op de collectie kon ik alleen ontdekken dat Netflix USA de series Alias en Friends wel heeft en Netflix NL niet. En heel incidenteel heeft Netflix USA een seizoen extra (bijvoorbeeld The Walking Dead 5 seizoenen i.p.v. 4). Maar het loopt zeker geen seizoenen meer achter zoals twee jaar geleden en ik denk dat we daar best tevreden mee mogen zijn als klein land.
WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300
De eerste paar die ik checkte:
- Supernatural: wel VS, niet NL
- West Wing: wel VS, niet NL
- ST DS9: wel VS, niet NL
- Idem andere Star Treks
- Archer: wel VS, niet NL
- Futurama: wel VS, niet NL
- Cheers: wel VS, niet NL
- Psych: wel VS, niet NL
- 30 Rock: wel VS, niet NL
- Always sunny: wel VS, niet NL
- Continuum: wel VS, niet NL
- My name is Earl: wel VS, niet NL
- Frasier: wel VS, niet NL
Sja..
- Idem andere Star Treks
Sja..
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Wat is nu een echt betrouwbare database website om te kijken welke series wel/niet op Netflix draaien wereldwijd? Ik heb er nu meerdere geprobeerd omdat Fringe ineens verdwenen is maar allen geven aan dat Fringe nog op Netflix USA draait terwijl deze daar niet te vinden is. Unogs, Flixsearch blijken het beide onjuist te hebben.
[ Voor 9% gewijzigd door Aghanim op 14-01-2016 18:39 ]
Mijn reactie ging eigenlijk meer over de series die in beide landen in de collectie opgenomen zijn. Archer en Continuum zijn overigens wel degelijk in de Nederlandse Netflix collectie beschikbaar. En je kunt ook omgekeerd kijken: in de Nederlanse collectie zijn weer items beschikbaar die niet in de USA collectie beschikbaar zijn, zoals Stargate Atlantis, Defiance en Under the Dome.F_J_K schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 18:37:
- Idem andere Star Treks
Sja..
WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300
Wilde de X files af hebben voor het op fox komt de 28ste, maar denk dat ik het nu nog iets sneller wil gaan proberen.
Het zat er natuurlijk wel aan te komen, maar blijf het jammer vinden. Het laatste jaar keek ik eigenlijk alleen daar nog, al was dat ook wel dat ik niet te veel content wilde zien die ook hier beschikbaar is omdat ik dit moment wel aan zag komen.
Wel mooi dat ze het alleen technisch willen gaan aanpakken en niet de klanten die er gebruik van maken, dat geeft nog mogelijkheden voor een verdere wedloop
/edit: Fringe is gewoon in de VS te zien hoor. (voor deze post gecontroleerd.)
Ik gebruik als database iStreamGuide op android
Het zat er natuurlijk wel aan te komen, maar blijf het jammer vinden. Het laatste jaar keek ik eigenlijk alleen daar nog, al was dat ook wel dat ik niet te veel content wilde zien die ook hier beschikbaar is omdat ik dit moment wel aan zag komen.
Wel mooi dat ze het alleen technisch willen gaan aanpakken en niet de klanten die er gebruik van maken, dat geeft nog mogelijkheden voor een verdere wedloop
[ Voor 11% gewijzigd door ArthurMorgan op 14-01-2016 19:03 ]
wel benieuwd, mijn abbo is amerikaans (betaal in dollars op een amerikaans adres
) zal ik dan alleen amerikaans krijgen en geen NL?
alleen NL ben ik redelijk klaar met aanbod,kijk momenteel ook iets op de amerikaanse.
De eerste twee seizoenen staan wel op Netflix NederlandF_J_K schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 18:37:
Continuum: wel VS, niet NL
Je abo heeft eigenlijk niets te maken met de regio-locks. Ik heb ook een Amerikaans abonnement en dat was eigenlijk nog voornamelijk omdat het dan goedkoper was. Ik herinner me zelfs niet eens een Amerikaans adres te hebben opgegeven.mrsar schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 19:10:
wel benieuwd, mijn abbo is amerikaans (betaal in dollars op een amerikaans adres) zal ik dan alleen amerikaans krijgen en geen NL?
Echter, ik kijk gewoon de lokale Belgische content, want de regio-lock toont de content volgens de plaats waar je je bevindt. Daardoor ook dat VPN oplossingen werken om de regio-lock te omzeilen. Ik vind het overigens wel bizar dat ze dit nu toch actief gaan bestrijden. In het verleden hebben ze immers al aangegeven dat ze van die regio-lock afwillen en ze in elk geval niet actief VPNs en dergelijke zouden tegengaan. Maar blijkbaar bezwijken ze dus nu toch onder de druk van de industrie.
offtopic:
Ah. Dat zag ik niet. Maar mijn punt is denk ik wel duidelijk: de VS bibliotheek is veel groter. Ik snap het wel, maar vind het ook jammer.
Ah. Dat zag ik niet. Maar mijn punt is denk ik wel duidelijk: de VS bibliotheek is veel groter. Ik snap het wel, maar vind het ook jammer.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
helaas weet ik dit,maar alsnogTwixie schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 19:23:
[...]
Je abo heeft eigenlijk niets te maken met de regio-locks. Ik heb ook een Amerikaans abonnement en dat was eigenlijk nog voornamelijk omdat het dan goedkoper was. Ik herinner me zelfs niet eens een Amerikaans adres te hebben opgegeven.
Echter, ik kijk gewoon de lokale Belgische content, want de regio-lock toont de content volgens de plaats waar je je bevindt. Daardoor ook dat VPN oplossingen werken om de regio-lock te omzeilen. Ik vind het overigens wel bizar dat ze dit nu toch actief gaan bestrijden. In het verleden hebben ze immers al aangegeven dat ze van die regio-lock afwillen en ze in elk geval niet actief VPNs en dergelijke zouden tegengaan. Maar blijkbaar bezwijken ze dus nu toch onder de druk van de industrie.
na zoveel jaar wordt het eventueel wel een reden om het op te zeggen,gebruik het redelijk veel in bv duitsland/belgie en frankrijk maar meestal heb ik geen zin in die taal en aanbod
Gecontroleerd in Netflix of op IStream Guide?Trevor schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 19:01:
Op netflix zelf natuurlijkAghanim schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 19:35:
[...]
Gecontroleerd in Netflix of op IStream Guide?
http://i67.tinypic.com/1zl41md.png
[ Voor 13% gewijzigd door ArthurMorgan op 14-01-2016 20:09 ]
Dit topic gaat over Netflix in Nederland en België. Content van andere landen is off topic.
[ Voor 91% gewijzigd door Mx. Alba op 15-01-2016 12:56 ]
Dit topic gaat over Netflix in Nederland en België. Content van andere landen is off topic.
[ Voor 86% gewijzigd door Mx. Alba op 15-01-2016 12:56 ]
[ Voor 87% gewijzigd door Mx. Alba op 15-01-2016 12:56 ]
Hoewel ik (Albantar) zelf ook fervent tegenstander ben van regio-locks, zijn ze er nu eenmaal, en daarmee moeten we het doen. Het bespreken van manieren om regio-locks te omzeilen is in dit topic niet toegestaan.
[ Voor 82% gewijzigd door Mx. Alba op 15-01-2016 12:58 ]
Star Trek... oh....F_J_K schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 18:37:
- Idem andere Star Treks
Sja..
Archer zie ik gewoon op NL netflix...continuum ook op nl netflix.
[ Voor 27% gewijzigd door Rockvee2 op 15-01-2016 07:52 ]
Hoewel ik (Albantar) zelf ook fervent tegenstander ben van regio-locks, zijn ze er nu eenmaal, en daarmee moeten we het doen. Het bespreken van manieren om regio-locks te omzeilen is in dit topic niet toegestaan.
[ Voor 86% gewijzigd door Mx. Alba op 15-01-2016 12:58 ]
Archer: inderdaad, oepsRockvee2 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 07:51:
Archer zie ik gewoon op NL netflix...continuum ook op nl netflix.

[ Voor 86% gewijzigd door Mx. Alba op 15-01-2016 12:59 ]
[ Voor 73% gewijzigd door Mx. Alba op 15-01-2016 12:59 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
https://media.netflix.com...ction-as-a-global-service
Geen series/films meer uit andere landen
Geen series/films meer uit andere landen

[ Voor 22% gewijzigd door Axente op 15-01-2016 11:47 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
moreflicks en de app upflicksAghanim schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 18:37:
Wat is nu een echt betrouwbare database website om te kijken welke series wel/niet op Netflix draaien wereldwijd? Ik heb er nu meerdere geprobeerd omdat Fringe ineens verdwenen is maar allen geven aan dat Fringe nog op Netflix USA draait terwijl deze daar niet te vinden is. Unogs, Flixsearch blijken het beide onjuist te hebben.
Das mooi, zit met smart te wachten op s5. Dacht dat ie ooit op de rol stond voor januari..Rockvee2 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 19:46:
The Walking Dead blijft op Netflix NL .
Deze week Black Sails gekeken op Netflix NL. Echt een toffe serie. Helemaal mijn straatje
Jammer dat wij maar 1 seizoen hebben gekregen, terwijl ze in België 2 seizoenen hebben lees ik hier net. Hopelijk komt het 2e (en 3e?) seizoen ook snel beschikbaar in Nederland.
We've got that ring of confidence
Dat was te verwachten . Is niet officieel.Schimanski81 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 20:22:
[...]
Das mooi, zit met smart te wachten op s5. Dacht dat ie ooit op de rol stond voor januari..
Gister aan begonnen, helaas hoog mooie mensen gehalte. Seizoen 2 komt volgens mij volgende week al op Netflix.Yukkie schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 22:12:
Deze week Black Sails gekeken op Netflix NL. Echt een toffe serie. Helemaal mijn straatjeJammer dat wij maar 1 seizoen hebben gekregen, terwijl ze in België 2 seizoenen hebben lees ik hier net. Hopelijk komt het 2e (en 3e?) seizoen ook snel beschikbaar in Nederland.
In other good news: Gotham is vandaag toegevoegd
Heerlijke serie om te kijken. Ben zelf nooit van het duistere, maar toch hieraan gewaagd en valt me helemaal niet tegen. Kijkt lekker weg.Schimanski81 schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 09:14:
[...]
Gister aan begonnen, helaas hoog mooie mensen gehalte. Seizoen 2 komt volgens mij volgende week al op Netflix.
In other good news: Gotham is vandaag toegevoegdhoop op een duister sfeertje.
Toevallig mensen vandaag meer last dat het beeld niet optimaal is??
Schommelt van blokkerig naar scherm tijdens de serie of film. Terwijl de verbinding van mijn tv (bedraad) gewoon 120mbit is....
Heb er vandaag ook last van dat het beeld schommelt tussen 480 en 720. Geprobeerd via de tv app en op de xbox one. Beide apparaten bedraad aangesloten. Snelheid 200 mbit. Misschien te druk. Het valt me de laatste week al op. Overdag geen last van, 's avonds is het een ramp. Je kunt dus wel merken dat er niets op tv is de laatste tijd.
Ik had er gisteren ook last van, het beginnen van de serie duurde ook langer dan normaal.
Hier ziggo 200. Ook geen last gisteravond (overdag niets gekeken).
Gokje: nu veel meer landen NF hebben zijn er veel meer VPN-users etc. Sommige VS servers of soms de beschikbare VS-EU bandbreedte trekt het niet.
[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 18-01-2016 08:36 ]
Goeiedag, ik krijg de laatste tijd ook regelmatig slecht beeld in de avond, het lijkt erop dat ziggo de netflix bandbreede is gaan knijpen, 4k lukt al niet meer. maximaal 1080p maar meestal schommelt het tussen 480 en 720p.
Speedtest geeft gewoon 100 ~ 120mbit.
Ik had gister wel last dat de serie niet laadde, na meerdere malen mijn TV uit en aan gezet werkte het. Ook met 4K streamen.
Is die conclusie niet wat voorbarig? Ik zie een Nederlandse provider zich hier niet zo snel aan branden, zeker aangezien er geen probleem lijkt te zijn m.b.t. netwerkcapaciteit (speedtest).Louike1980 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 10:55:
Goeiedag, ik krijg de laatste tijd ook regelmatig slecht beeld in de avond, het lijkt erop dat ziggo de netflix bandbreede is gaan knijpen, 4k lukt al niet meer. maximaal 1080p maar meestal schommelt het tussen 480 en 720p.
Een speedtest van de provider zelf zal altijd presteren, daar zorgen ze wel voor. Een speedtest van derden zal qua prestatie afhankelijk zijn van de tussenliggende infrastructuur.
Wat dat betreft moet je internet net zo zien als een wegennet, het kan nu eenmaal zo zijn dat een verbinding tussen twee steden (Ziggo en Netflix) erg veel gebruikt wordt waardoor de infrastructuur niet toereikend is. Iedereen kent nog wel het UPC Eweka debacle waar beiden pertinent weigerden te investeren in infrastructuur om de onderlinge capaciteit te verhogen.
Wat dat betreft moet je internet net zo zien als een wegennet, het kan nu eenmaal zo zijn dat een verbinding tussen twee steden (Ziggo en Netflix) erg veel gebruikt wordt waardoor de infrastructuur niet toereikend is. Iedereen kent nog wel het UPC Eweka debacle waar beiden pertinent weigerden te investeren in infrastructuur om de onderlinge capaciteit te verhogen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Mij lijkt dat VPN gewoon nog werkt toch?Axente schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:46:
https://media.netflix.com...ction-as-a-global-service
Geen series/films meer uit andere landen![]()
Verwijderd
Ik ben ook blij met de toevoeging van Black Sails en Gotham. De laatste serie heeft Veronica tot twee keer toe voortijdig van de buis gehaald. Ik begon net na te denken over een aanschaf, maar dit is natuurlijk veel beter.Schimanski81 schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 09:14:
[...]
Gister aan begonnen, helaas hoog mooie mensen gehalte. Seizoen 2 komt volgens mij volgende week al op Netflix.
In other good news: Gotham is vandaag toegevoegdhoop op een duister sfeertje.
Ik dacht dat het aan mijn TV lag dat de beeldkwaliteit van Netflix de afgelopen week erg matig was met Ziggo. Niet dus
Misschien wel, maar dit is echt iets van de laatste maand misschien 2. speedtest(.net) en bijvoorbeeld youtube streams geven bandbreede in overvloed aan. in de USA hebben providers zelf netflix servers, geen idee of dat in NL ook al het geval is. dan zou het niet uit moeten maken.Arrne schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:25:
[...]
Is die conclusie niet wat voorbarig? Ik zie een Nederlandse provider zich hier niet zo snel aan branden, zeker aangezien er geen probleem lijkt te zijn m.b.t. netwerkcapaciteit (speedtest).
Ik heb inmiddels contact gehad met beide helpdesken, Ziggo zei: modem ok, internet ok; ik kan je niet helpen. netflix zei dat de bottleneck bij ziggo zit en ze vaker met ziggo "in de clinch liggen".
Hier ook last gehad van een erg slechte beeldkwaliteit via Ziggo, kon gisteravond de namen aan het begin van een aflevering niet eens meer lezen.. In de router een VPN naar een NL datacenter gemaakt, het Netflix verkeer daar overheen gerouteerd en ik zat weer fijn 4K te kijken.. Lijkt er dus wel degelijk op dat Ziggo specifiek verkeer aan het knijpen is..
40D | 8 | 50 | 100 | 300
Als ik het goed lees gaan ze account nu koppelen aan een land ipv koppelen aan locatie van connectie en werkt de vpn methoden niet meer.Gekkejantje schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:34:
[...]
Mij lijkt dat VPN gewoon nog werkt toch?
Hier zou je wel is gelijk in kunnen hebben. Al lijkt me dit bijna onmogelijk. Vooral ook in verband met privacy?Als ik het goed lees gaan ze account nu koppelen aan een land ipv koppelen aan locatie van connectie en werkt de vpn methoden niet meer.
Daarbij ga ik dan me account opzeggen. Downloaden vind ik dan veel aantrekkelijker.
Zo te zien via software ontwikkeling die andere bedrijven ook gebruiken. Geen idee hoe de werking hier van is.Gekkejantje schreef op maandag 18 januari 2016 @ 12:04:
[...]
Hier zou je wel is gelijk in kunnen hebben. Al lijkt me dit bijna onmogelijk. Vooral ook in verband met privacy?
Daarbij ga ik dan me account opzeggen. Downloaden vind ik dan veel aantrekkelijker.
Bedankt voor je reactie, als dit aanhoudt zal ik ook de overstap naar glasvezel gaan doorzetten.ppx17 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:54:
Hier ook last gehad van een erg slechte beeldkwaliteit via Ziggo, kon gisteravond de namen aan het begin van een aflevering niet eens meer lezen.. In de router een VPN naar een NL datacenter gemaakt, het Netflix verkeer daar overheen gerouteerd en ik zat weer fijn 4K te kijken.. Lijkt er dus wel degelijk op dat Ziggo specifiek verkeer aan het knijpen is..
Technisch gezien is het omzeilen van de regio-lock net zo illegaal als Popcorn of torrents - je bent dan immers aan het downloaden uit een (voor jou) illegale bron. Ik zie niet in hoe het overstappen van de ene illegale methode naar de andere voor dit topic relevant is, het zou dus mooi zijn als daarover verder geen opmerkingen gepost worden.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Aan de andere kant: ik heb ook Ziggo (regio Zwolle) en gisteravond geen problemen ondervonden. Black Sails was gewoon 1080p.
Misschien zijn er hier wat mensen die de FUP hebben overschreden
Misschien zijn er hier wat mensen die de FUP hebben overschreden
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik kijk via Apple tv (ik heb ook internet van Ziggo, 40). Maar beeldkwaliteit is prima. De enige waar ik heel soms last van heb, dat er geen verbinding met NF gemaakt kan worden. Meestal Apple TV herstarten verhelpt dat. Maar als verbinding is eenmaal gemaakt is, dan kwaliteit is prima. Uiteraard geen 4K, maar van mij hoef dat al helemaal niet.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.