Net de laatste afleveringen gekeken van 13 reasons why, iemand deze serie al gezien? Moet zeggen dat ie toch wel indrukwekkend is, zeker de rechtszaak is ook erg interessant. Manier waarop personages en gebeurtenissen zijn neergezet vind ik ook realistisch overkomen.
Welke rechtzaak? Je bedoelt die depositions? Ik vond het persoonlijk een vrij matige serie. Misschien indrukwekkend als je zelf nog op de middelbare zit.Scrtz schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 21:05:
Net de laatste afleveringen gekeken van 13 reasons why, iemand deze serie al gezien? Moet zeggen dat ie toch wel indrukwekkend is, zeker de rechtszaak is ook erg interessant. Manier waarop personages en gebeurtenissen zijn neergezet vind ik ook realistisch overkomen.
Ja die depositions idd, ben wel benieuwd naar een s2 met rechtzaak oid.ghighoegha schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 09:15:
[...]
Welke rechtzaak? Je bedoelt die depositions? Ik vond het persoonlijk een vrij matige serie. Misschien indrukwekkend als je zelf nog op de middelbare zit.
Zit al bijna 10 jaar niet meer op de middelbare dus dat is het niet haha
Welcome to your tape.ghighoegha schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 09:15:
[...]
Welke rechtzaak? Je bedoelt die depositions? Ik vond het persoonlijk een vrij matige serie. Misschien indrukwekkend als je zelf nog op de middelbare zit.
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
We zitten nu op episode 10, maar snap nog steeds niet waarom deze serie zo'n hoge beoordeling op IMDB krijgt. Ik denk dat ik te ver van de beoogde leeftijdscategorie zit, maar het maakt vooralsnog veel minder indruk dan ik misschien wel gehoopt had gezien de recensies.Scrtz schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 21:05:
Gelukkig is Fargo ook weer begonnen (maar die zie ik het liefst in 1 keer uit, dus nog even wat tijd te doden)
Ik vind hem ook erg indrukwekkend. En de meeste mensen zijn het met je eens. Op IMDB een erg hoog cijferScrtz schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 21:05:
Broen (the bridge) s3 online :-)
Modern family s7 zou vandaag ook arriveren maar staat er nog niet op.
Modern family s7 zou vandaag ook arriveren maar staat er nog niet op.
Helaas nog niet bekend wanneer S2 van the Expanse op Netflix komt.ArnoutV schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:51:
12 monkeys erg boeiend.
Wacht braaf tot seizoen 2 ook op Netflix verschijnt, net als nieuwe seizoen van The Expanse en Dr Who
https://twitter.com/Arnoutdv/status/856058959702237184
Ben opzoek naar nieuwe serie op Netflix
. Suggesties?
Sense8Grudgie schreef op maandag 1 mei 2017 @ 19:52:
Ben opzoek naar nieuwe serie op Netflix. Suggesties?
The Missing die heb je al gezien.
The OA
[ Voor 7% gewijzigd door YellowCube op 01-05-2017 20:14 ]
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Sense8 al gezien, The Missing ook al gezien. Is The OA echt wel leuk? Trekt me niet zo aan, ik probeer wel.
Ik zit nu op episode 6 van The OA en begin een beetje m'n twijfels te krijgen over het verloop.Grudgie schreef op maandag 1 mei 2017 @ 20:14:
[...]
Sense8 al gezien, The Missing ook al gezien. Is The OA echt wel leuk? Trekt me niet zo aan, ik probeer wel.
Ik heb overigens ook Travelers gekeken. Het is niet slecht, maar merk dat ik niet heel erg van de "een avontuur per week" ben.
[ Voor 16% gewijzigd door YellowCube op 01-05-2017 20:17 ]
OA mee gestoptGrudgie schreef op maandag 1 mei 2017 @ 20:14:
[...]
- Designated survivor
- 13 Reasons why (wel beetje heftig)
- Riverdale
Designated Survivor mee gestopt. Hahah. Paar afleveringen gezien maar daarna kon de serie mij niet meer pakken.MEN-O schreef op maandag 1 mei 2017 @ 20:16:
[...]
OA mee gestopt
- Designated survivor
- Riverdale
13 Reasons Why al gekeken.
Riverdale ken ik niet.
Ik ben gestopt met Designated Survivor. Begint heel sterk, maar het ging wat mij betreft in rap tempo achteruit.MEN-O schreef op maandag 1 mei 2017 @ 20:16:
[...]
OA mee gestopt
- Designated survivor
- Riverdale
13 Reasons Why heb ik vrij snel uitgekeken. Vond het onderhoudend, maar gek genoeg is het geen serie die me bij zal blijven.
Riverdale is een soort Twin Peaks (Voor de oudere kuikbuis-kindertjes) gebaseerd op een amerikaanse comic "Archie" blijkbaar.
Afgelopen weken heb ik het eerste seizoen van Bloodline gezien, heel sterk. Na twee afleveringen van het tweede seizoen heb ik zo mijn twijfels. Hebben ze de verhaallijn later opgerekt?
The OA niet doen, wordt na een aardig begin een teleurstelling
.
The OA niet doen, wordt na een aardig begin een teleurstelling
Designated Survivor is imho één van de meest tenenkrommend slechte series van de afgelopen jaren.MEN-O schreef op maandag 1 mei 2017 @ 20:16:
[...]
OA mee gestopt
- Designated survivor
- Riverdale
Op geen enkel moment geloofwaardig en pijnlijk slecht geacteerd. (Disclaimer: ik heb maar 2, of 3 episodes gezien, misschien wordt het daarna beter).
The OA daarentegen vond ik wel weer erg goed.
Hmmm, ik heb de eerste 2 episodes van Riverdale gezien, maar kreeg vooral nog een beetje een Beverly Hills 90210 gevoel(en dat is geen complimentMEN-O schreef op maandag 1 mei 2017 @ 20:21:
Riverdale is een soort Twin Peaks (Voor de oudere kuikbuis-kindertjes) gebaseerd op een amerikaanse comic "Archie" blijkbaar.
[ Voor 37% gewijzigd door Tleilaxu op 02-05-2017 09:09 ]
Haha Beverly Hills, een beetje wel misschien. Maar het wordt imho beter idd.
Gelukkig staat seizoen 7 sinds vandaag op Netflix.Yonix schreef op zondag 25 september 2016 @ 17:18:
Moeten we ruim een jaar wachten op seizoen 7 van Modern Family? Dat is toch wel iets teveel van het goede ...
Ik ben tegenwoordig ST-TNG aan het bingen. Zitten toch aardig wat afleveringen tussen die ik nog niet gezien had.
Tussendoor ook Dear White People gekeken. Leuke serie, soms wat matig acteerwerk, maar het zijn ook grotendeels (nog) onbekende acteurs, en dat koppie van Logan Browning die de hoofdrol speelt maakt veel goed!
Tussendoor ook Dear White People gekeken. Leuke serie, soms wat matig acteerwerk, maar het zijn ook grotendeels (nog) onbekende acteurs, en dat koppie van Logan Browning die de hoofdrol speelt maakt veel goed!

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Dat was inderdaad een leuke verrassing.Yonix schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 09:44:
[...]
Gelukkig staat seizoen 7 sinds vandaag op Netflix.![]()
Helemaal gemist dat die zou komen.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Trailer voor het vijfde seizoen van House of Cards, dat vanaf 30 mei beschikbaar is op Netflix:
Seizoen 7 van Modern Family staat nu ook op Netflix. Werd wel tijd, want daar was ik wel even aan toe
Iron Fist eps 6 inmiddels, toch wel erg leuk.
100 seizoen 4 eps 1 gekeken
100 seizoen 4 eps 1 gekeken
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Net "the OA" afgekeken. Zitten erg goede stukken in maar overall valt het me toch wat tegen. Ik zou het een 6.7/10 geven.
Ik maak sinds een paar dagen gebruik van de Netflix app op mijn Sony w829b tv. Het valt me op dat het geluid standaard op engels 5.1 staat ingesteld. Dit leidt tot een soort virtueel surround via de tv speakers. Ik moet dit elke keer aanpassen naar Engels (dus zonder de 5.1). Ik heb geen surround set wil gewoon naar het stereo geluid luisteren.
Ervaren jullie dit ook? Hebben jullie een mogelijke oplossing?
Ervaren jullie dit ook? Hebben jullie een mogelijke oplossing?
niks ervan, up of downvotejaydenjarno schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 11:40:
Net "the OA" afgekeken. Zitten erg goede stukken in maar overall valt het me toch wat tegen. Ik zou het een 6.7/10 geven.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Trailer voor The Defenders, de samenstelling met alle helden uit de vorige Netflix Original-series gebaseerd op de superheldenstrips van Marvel: Daredevil, Jessica Jones, Luke Cage en Iron Fist.
Het resultaat is wereldwijd beschikbaar vanaf 18 augustus 2017.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=9kf5FM2ChWU]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=9kf5FM2ChWU]
- The OA kon mij ook wel boeien. Die "rituelen" zijn er voor velen te veel aan, maar ik kon die wel nog plaatsen en gewoon meegaan met het verhaal. Leuke symboliek en leuke verhaallijn die je altijd doet twijfelen.
- Hannibal S1/S2 heel goed. S3 schijnt minder te zijn; moet ik nog aan beginnen.
- The Americans is ook heel goed, maar moet de laatste 2 seizoenen nog starten.
- Stranger Things
- Fargo
- Better Call Saul, vrij goed, maar al lang geleden, en moet het laatste seizoen nog starten.
- Narcos was ook vrij goed.
Nu Black Mirror begonnen. Eerste ep met het varken. Wtf
En die House of Cards trailer
- Designated Survivor gestopt na enkele afleveringen. Kon me niet meer boeien.
- Homeland ben ik ook gestopt na seizoen 3 denk ik. Interesseerde me minder, en ik was Carrie haar tronie wat beu gekeken.
Nog op m'n watchlist:
- Peaky Blinders
- Manhattan
- A Series of Unfortunate Events
- Sherlock
- The Missing
- Firefly
- Cosmos
- Bill Nye Saves the World?
- Hannibal S1/S2 heel goed. S3 schijnt minder te zijn; moet ik nog aan beginnen.
- Stranger Things
- Fargo
- Better Call Saul, vrij goed, maar al lang geleden, en moet het laatste seizoen nog starten.
En die House of Cards trailer
- Homeland ben ik ook gestopt na seizoen 3 denk ik. Interesseerde me minder, en ik was Carrie haar tronie wat beu gekeken.
Nog op m'n watchlist:
- Peaky Blinders
- Manhattan
- Sherlock
- The Missing
- Firefly
- Cosmos
Beetje een underwhelming trailer, naar mijn mening.Tweakmans schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 15:30:
Trailer voor The Defenders, de samenstelling met alle helden uit de vorige Netflix Original-series gebaseerd op de superheldenstrips van Marvel: Daredevil, Jessica Jones, Luke Cage en Iron Fist.
[video]

Ik moet ook eerlijk toegeven dat, om één of andere reden, de Marvel-series op Netflix mij niet langer lijken te interesseren. Het eerste seizoen van Daredevil vond ik geweldig, het tweede seizoen iets minder. Dat gedoe met en rondom Elektra was zo onwijs saai. En dan wil ik het niet eens over het personage Karen Page hebben.

De series lijken gewoon op elkaar en volgen (teveel) dezelfde formule. Daardoor gaat het, volgens mij, te snel vervelen allemaal. Iets meer variatie/dynamiek of een andere setting kan geen kwaad.
Die laatste kun je beter schrappen. Na 10 minuten stopgezet, ondraaglijk infantiel. Ik ben benieuwd wat anderen hier van vinden. Dit kunnen ze toch niet menen.Buzz_Fuzz schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 15:56:
Nog op m'n watchlist:
- Peaky Blinders
- Manhattan
- Sherlock
- The Missing
- Firefly
- Cosmos
Cosmos; Firefly & Sherlock zag ik ook al en zijn echte aanraders.
[ Voor 16% gewijzigd door Aegir81 op 03-05-2017 18:19 ]
Ik kreeg de reclame, dacht dat het de film was. Misschien toch eens kijken.Mx. Alba schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 10:02:
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Inderdaad wat was dat slecht zeg, heb de aflevering ook niet kunnen afkijken.Aegir81 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 18:18:
[...]
Die laatste kun je beter schrappen. Na 10 minuten stopgezet, ondraaglijk infantiel. Ik ben benieuwd wat anderen hier van vinden. Dit kunnen ze toch niet menen.
Cosmos; Firefly & Sherlock zag ik ook al en zijn echte aanraders.
Hier ook, ik keek er wel naar uit. Kende het niet maar de hype op reddit was wel groot. Man, je zou er klimaatscepticus en anti-vaccinatie-moeder van worden
Ik had het ook inderdaad.
Blijkbaar is Bill een behoorlijke cult figuur, maar ik werd erg moe van het geklap en gejoel.
Dan kun je beter Cosmos: A Spacetime Odyssey met Neil deGrasse Tyson kijken.
Blijkbaar is Bill een behoorlijke cult figuur, maar ik werd erg moe van het geklap en gejoel.
Dan kun je beter Cosmos: A Spacetime Odyssey met Neil deGrasse Tyson kijken.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Beetje niveau Klokhuis inderdaad. Maar kennelijk is dat het wetenschappelijk niveau van de gemiddelde Amerikaan?
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Ik zou het leuk vinden als ze de oude versie IMDB: "Cosmos" (1980) met Carl Sagan ook zouden toevoegen.
Daarbij vind ik Luke Cage en Iron Fist, ook de acteurs totaal verkeerd gecast.Yonix schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 17:36:
[...]
Beetje een underwhelming trailer, naar mijn mening.![]()
Ik moet ook eerlijk toegeven dat, om één of andere reden, de Marvel-series op Netflix mij niet langer lijken te interesseren. Het eerste seizoen van Daredevil vond ik geweldig, het tweede seizoen iets minder. Dat gedoe met en rondom Elektra was zo onwijs saai. En dan wil ik het niet eens over het personage Karen Page hebben.Jessica Jones was enorm langdradig en het personage kon mij niet boeien. Het enige goede aan die serie was Luke Cage en zijn serie vind ik dan weer wel iets hebben.
Aan Iron Fist ben ik nog niet begonnen, maar ook daarvan kon de trailer mij niet voldoende prikkelen.
De series lijken gewoon op elkaar en volgen (teveel) dezelfde formule. Daardoor gaat het, volgens mij, te snel vervelen allemaal. Iets meer variatie/dynamiek of een andere setting kan geen kwaad.
Luke "speelt" stoer maar komt niet over. Iron Fist, Tsja hadden ze echt niks anders aan kunnen komen
Precies : Wat een ellende die show zeg. Die vage humor bij zulke onderwerpen, nah, is niet weggelegd voor ons Nederlanders geloof ik.Aegir81 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 18:18:
[...]
Die laatste kun je beter schrappen. Na 10 minuten stopgezet, ondraaglijk infantiel. Ik ben benieuwd wat anderen hier van vinden. Dit kunnen ze toch niet menen.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Hier begonnen met 13 reasons why. Moet me inhouden om geen spoilers op te zoeken. Tot nu toe boeit het me enorm en ben ik heel benieuwd hoe het eindigt en hoe "helmet" nu in het geheel past.
Overigens heb ik telkens het idee dat het een broertje van Joseph Gordon-Levitt is
Overigens heb ik telkens het idee dat het een broertje van Joseph Gordon-Levitt is
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Serie is onlangs verwijderd van netflix.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Die staat hier, helaas, niet op Netflix.
13 reasons why vond ik persoonlijk wel leuk om naar te kijken, maar vond het toch wel vooral
spoiler:
huilie huilie van Hannah. Natuurlijk heeft ze shit meegemaakt, maar veel dingen had ze ook zelf een aandeel in/in de hand
Ja, kreeg nou niet echt medelijden met de hoofdrolspeelster. Maar goed misschien ligt dat meer aan mijjpg97 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 11:43:
13 reasons why vond ik persoonlijk wel leuk om naar te kijken, maar vond het toch wel vooralspoiler:huilie huilie van Hannah. Natuurlijk heeft ze shit meegemaakt, maar veel dingen had ze ook zelf een aandeel in/in de hand

Dat is vreemd, ik zie het nochtans staan (België).
Homeland seizoen 4 is anders wel een aanrader hoor, een van de beste seizoenenBuzz_Fuzz schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 15:56:
- The OA kon mij ook wel boeien. Die "rituelen" zijn er voor velen te veel aan, maar ik kon die wel nog plaatsen en gewoon meegaan met het verhaal. Leuke symboliek en leuke verhaallijn die je altijd doet twijfelen.
- Stranger Things![]()
- Fargo![]()
![]()
En die House of Cards trailer![]()
Nog op m'n watchlist:
- Peaky Blinders
- Manhattan
- Sherlock
- The Missing
- Firefly
- Cosmos
België en Nederland hebben een zeer verschillende catalogus, vandaar.Aegir81 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 17:41:
[...]
Dat is vreemd, ik zie het nochtans staan (België).
Hier ook net alle afleveringen van 13 Reasons Why gekeken. De eerste aantal afleveringen had ik ook "stel je niet aan man!", maar van af aflevering 10 vond ik het op momenten erg moeilijk om naar te kijken.Geteisem schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 12:43:
[...]
Ja, kreeg nou niet echt medelijden met de hoofdrolspeelster. Maar goed misschien ligt dat meer aan mij
De laatste afleveringen heb ik toch wel als erg heftig en emotioneel ervaren. Deze serie heeft wel impact op mij gehad.
"Mijn lijst" is onlangs verdwenen op onze Philips smartTV.
Kort voordat het verdween stond het ergens onderaan het blader scherm, maar nu is hij helemaal weg.
Als ik inlog op de pc dan is mijn lijst er wel.
Als ik een test profiel aanmaak en daar naar switch op de TV dan krijg ik wel een "mijn lijst" netjes bovenaan, maar schakel ik weer terug naar ons standaard profiel dan is mijn lijst weer weg.
Is hier nog iets aan te doen behalve ons profiel wissen en weer schoon beginnen?
Kort voordat het verdween stond het ergens onderaan het blader scherm, maar nu is hij helemaal weg.
Als ik een test profiel aanmaak en daar naar switch op de TV dan krijg ik wel een "mijn lijst" netjes bovenaan, maar schakel ik weer terug naar ons standaard profiel dan is mijn lijst weer weg.
Is hier nog iets aan te doen behalve ons profiel wissen en weer schoon beginnen?
[ Voor 13% gewijzigd door Ploink op 04-05-2017 22:14 ]
@Ploink chromecast kopen. Die TV software wordt voor geen meter onderhouden.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Wellicth je app herinstalleren?Ploink schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 22:11:
"Mijn lijst" is onlangs verdwenen op onze Philips smartTV.
Ik moet zeggen dat ik op mijn LG soms ook moet zoeken. Vaak staan mijn lijst en verder kijken behoorlijk bovenaan, maar soms moet je zoeken.
Hee het 2e seizoen van Sense8 is net online gekomen op NetFlix
Tof. Dat ga ik wel ff kijken ^^
Haha je bent me voor, dat wilde ik net melden.DennusB schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 12:26:
Hee het 2e seizoen van Sense8 is net online gekomen op NetFlixTof. Dat ga ik wel ff kijken ^^
Ik ben nu bij aflevering 7, van de ene kant wil ik steeds graag verder kijken om te weten te komen hoe alles in elkaar zit. Van de andere kant vind ik het binnen een aflevering soms allemaal best wel langdradig.MyBearTibbers schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 21:04:
[...]
Hier ook net alle afleveringen van 13 Reasons Why gekeken. De eerste aantal afleveringen had ik ook "stel je niet aan man!", maar van af aflevering 10 vond ik het op momenten erg moeilijk om naar te kijken.
De laatste afleveringen heb ik toch wel als erg heftig en emotioneel ervaren. Deze serie heeft wel impact op mij gehad.
Aangrijpend vind ik het tot op heden in elk geval zeker niet.
Elementary seizoen 4 is ook online gezet. Lucy Liu

Vriendin heeft net de android app op haar smartphone geinstalleerd en iet stoegevoegd aan "mijn lijst" en nu verschijnt deze ook weer op de TVavotar schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 09:05:
[...]
Wellicth je app herinstalleren?
Ik moet zeggen dat ik op mijn LG soms ook moet zoeken. Vaak staan mijn lijst en verder kijken behoorlijk bovenaan, maar soms moet je zoeken.
We krijgen nu ook steeds weer de "selecteer je netflix-beleving" keuze voorgeschoteld.
Ik heb sinds kort een 4K tv en twijfel om mijn netflix abo te 'upscalen'. De 4K content valt me nog wat tegen (that is: als ik in netflix zoek op 4K of UltraHD, denk dat ik dan alles tegenkom?). De meeste van die series heb ik al gezien 
Verder heb ik nu een 20 mbit connectie. Dat wordt binnenkort beter, maar zijn er hier mensen met 4K abonnement die het met 20 mbit redden? (Ik weet dat Netflix zelf 25 mbit aanraadt).
Verder heb ik nu een 20 mbit connectie. Dat wordt binnenkort beter, maar zijn er hier mensen met 4K abonnement die het met 20 mbit redden? (Ik weet dat Netflix zelf 25 mbit aanraadt).
Eindelijk seizoen twee van Narcos gekeken. Maar ik blijf er bij Pablo Escobar: El Patrón del Mal is een veel betere serie. Geeft naar mijn idee ook een veel eerlijk en ranziger beeld van de schoft die Escobar was.
Nu naast de rest die ik nog ah kijken ben begonnen aan Sorjonen. Lijkt wel leuk zo op het eerste gezicht maar heb wel weer oh ja het zoveelste politie wonder die hoofdrolspeler. Maar goed ik geef het een kans.
Nu naast de rest die ik nog ah kijken ben begonnen aan Sorjonen. Lijkt wel leuk zo op het eerste gezicht maar heb wel weer oh ja het zoveelste politie wonder die hoofdrolspeler. Maar goed ik geef het een kans.
Sorjonen kreeg ik ook getipt van iemand, ben eens benieuwdGeteisem schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 13:31:
Eindelijk seizoen twee van Narcos gekeken. Maar ik blijf er bij Pablo Escobar: El Patrón del Mal is een veel betere serie. Geeft naar mijn idee ook een veel eerlijk en ranziger beeld van de schoft die Escobar was.
Beetje een mix van the Missing en the Break heb ik t idee na twee afleveringen. Maar kijkt tot nu toe lekker weg.alwaysleft schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 13:51:
[...]
Sorjonen kreeg ik ook getipt van iemand, ben eens benieuwd
Ik ben nu bijna klaar met het eerste (en enige) seizoen van GirlBoss.
IMHO een typische serie van Netflix, qua stijl doet het me erg aan Orange is the New Black denken, maar ook Modern Family
Niet te serieus, met humor maar wel een rauwe achtergrond van een jonge dame die een bedrijf wil starten door op e-bay kleding te verkopen.
Vermakelijk door de humor en orginaliteit in de karakters.
IMHO een typische serie van Netflix, qua stijl doet het me erg aan Orange is the New Black denken, maar ook Modern Family
Niet te serieus, met humor maar wel een rauwe achtergrond van een jonge dame die een bedrijf wil starten door op e-bay kleding te verkopen.
Vermakelijk door de humor en orginaliteit in de karakters.
[ Voor 12% gewijzigd door Tukk op 06-05-2017 15:26 ]
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
gister begonnen aan het nieuwe seizoen van sense8. echt fantastisch, nog beter dan seizoen 1. meer actie, meer achtergronden, wat minder expliciet (al stoorde me dat verder niet zo), en goeie muziek.
aanrader!
aanrader!
Ben benieuwd. Ik moet er morgen ook maar eens aan beginnen. Seizoen 1 vond ik al erg tofdawg schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 17:21:
gister begonnen aan het nieuwe seizoen van sense8. echt fantastisch, nog beter dan seizoen 1. meer actie, meer achtergronden, wat minder expliciet (al stoorde me dat verder niet zo), en goeie muziek.
aanrader!
Ik kijk al een tijd The 100 maar na aflevering 9 van seizoen 4 staat er niets meer op. Dit was een tijdje geleden nog wel zo volgens. Iemand informatie of deze er nog verder op komen?
Volgens mij komen nieuwe afleveringen 1 week na uitzending in de US op Netflix. S04E10 is op 3-5-2017 uitgezonden in de US, deze zou 10-5-2017 op Netflix moeten staan.MADG0BLIN schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 18:32:
Ik kijk al een tijd The 100 maar na aflevering 9 van seizoen 4 staat er niets meer op. Dit was een tijdje geleden nog wel zo volgens. Iemand informatie of deze er nog verder op komen?
Op maandag komen altijd nieuwe afleveringen van The 100agoNITE schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 18:39:
[...]
Volgens mij komen nieuwe afleveringen 1 week na uitzending in de US op Netflix. S04E10 is op 3-5-2017 uitgezonden in de US, deze zou 10-5-2017 op Netflix moeten staan.
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
M'n vriendin heeft 'm afgelopen dagen gebinge-watched. Ik vond het zelf niet veel aan voor zover ik hen gezien. Zot inderdaad wel humor in en op zich best vermakelijk, maar 't is vooral ook een serie die zichzelf niet al te serieus neemt. Je moet er van houden.Tukk schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 15:17:
Ik ben nu bijna klaar met het eerste (en enige) seizoen van GirlBoss.
Girlboss had echt een topserie kunnen zijn als er er niet continu met onzinnige clichés over millenials werd gestrooid, het is echt tegen het ergerlijke aan. Ik ben er dan ook snel mee gestopt.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
https://www.facebook.com/...y/videos/941816695920919/
Season 2 13 reasons why..
Season 2 13 reasons why..
[ Voor 19% gewijzigd door Tomski1986 op 07-05-2017 18:52 ]
Ummm, linkdrop?
Een link posten zonder enige uitleg. Iets wat op GoT niet is toegestaan.
Ik denk dat je dit in overtreffende trap moet zien, zo extreem dat het juist grappig is.Lasmibalsingh schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 19:59:
Girlboss had echt een topserie kunnen zijn als er er niet continu met onzinnige clichés over millenials werd gestrooid, het is echt tegen het ergerlijke aan. Ik ben er dan ook snel mee gestopt.
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Wel, ik kwam er gisteren achter dat mijn Netflix content niet meer 4K was (ik keek Better call Saul).
Wat blijkt nu, mijn abo is gewijzigd zonder dat ik het wist. Ik had mijn abo sinds het begin, waarbij 4K met twee schermen een optie was.
Ik was op de hoogte dat de prijs zou veranderen. Dit is eind december gecommuniceerd en dat was ook het enige wat als wijziging werd aangegeven.
Dus ik heb de klantenservice gebeld. Die snapte niet wat ik bedoelde, omdat ze dat pakket niet hadden...
Na een half uur begrepen ze dat hun voorwaarden geen melding maakte over het feit dat ik van 4K -> HD ging. Toen belde ze met hun Amerikaanse collega's en een half uur later gaven ze me gelijk. Soortvan.
Mijn pakket blijft ongewijzigd van hun kant, omdat het geen optie meer is. Je moet 4 schermen nemen om 4K content te hebben als optie.
Ik kreeg als coulance 25% korting voor 3 maanden, omdat mijn feedback gewaardeerd werd.
Beetje frustrerend allemaal. Vond het niet kunnen dat ze het wijzigde zonder me daarvan op de hoogte te stellen.
Zijn er anderen die hetzelfde pakket hadden en dit ook opgevallen is?
Wat blijkt nu, mijn abo is gewijzigd zonder dat ik het wist. Ik had mijn abo sinds het begin, waarbij 4K met twee schermen een optie was.
Ik was op de hoogte dat de prijs zou veranderen. Dit is eind december gecommuniceerd en dat was ook het enige wat als wijziging werd aangegeven.
Dus ik heb de klantenservice gebeld. Die snapte niet wat ik bedoelde, omdat ze dat pakket niet hadden...
Na een half uur begrepen ze dat hun voorwaarden geen melding maakte over het feit dat ik van 4K -> HD ging. Toen belde ze met hun Amerikaanse collega's en een half uur later gaven ze me gelijk. Soortvan.
Mijn pakket blijft ongewijzigd van hun kant, omdat het geen optie meer is. Je moet 4 schermen nemen om 4K content te hebben als optie.
Ik kreeg als coulance 25% korting voor 3 maanden, omdat mijn feedback gewaardeerd werd.
Beetje frustrerend allemaal. Vond het niet kunnen dat ze het wijzigde zonder me daarvan op de hoogte te stellen.
Is pas een jaar of 2 geleden gecommuniceerd ofzo. Dat ze het nu pas definitief voor bestaande klanten hebben doorgevoerd is misschien wat laat, maar je kunt moeilijk verrast zijn.Kashika schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 15:18:
Wel, ik kwam er gisteren achter dat mijn Netflix content niet meer 4K was (ik keek Better call Saul).
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Zelfs via Tweakers gecommuniceerd: nieuws: Netflix toont 4k-streams enkel nog bij duurste abonnement
Je hebt gelijk. Oktober 2014: nieuws: Netflix toont 4k-streams enkel nog bij duurste abonnementMalfunctions schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 16:19:
[...]
Is pas een jaar of 2 geleden gecommuniceerd ofzo. Dat ze het nu pas definitief voor bestaande klanten hebben doorgevoerd is misschien wat laat, maar je kunt moeilijk verrast zijn.
Ik heb van Netflix zelf per mail echter alleen een communicatie ontvangen over het wijzigen van hun standaard prijs. Niks concreets over 4K.
@Kashika klopt helemaal, we hebben tijd lang voor "niks" het instap 4K abo gehad, al was het voor 2 schermen.
Heb het toen gelijk omgezet naar een volwaardig 4K abo. is me de meer prijs meer dan waard.
Heb het toen gelijk omgezet naar een volwaardig 4K abo. is me de meer prijs meer dan waard.
Naast het artikel van tweakers is het niet echt lekker gecommuniceerd. Ik wist in elk geval niet waarom het gebeurde en kon het ook niet zo snel vinden gisterendinandus schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 16:43:
@Kashika klopt helemaal, we hebben tijd lang voor "niks" het instap 4K abo gehad, al was het voor 2 schermen.

Keek ook voornamelijk in mn mail, omdat dat soort wijzigingen rechtstreeks naar een klant gecommuniceerd moet worden. En daar kon ik alleen de prijswijziging vinden.
Binnenkort ook bezig met seizoen 2 van Sense8 maar aflevering 1 duurt gewoon 2 uur??
Ja, maar dat is de kerstspecial. Die had je al veel eerder kunnen bekijken.
Blijft een mooie serie trouwens, hoewel het qua uitgangspunt nu wel een beetje op de "Inhumans" van Agents of S.H.I.E.LD. gaat lijken....... Nu halverwege afl. 8 van seizoen 2.
Blijft een mooie serie trouwens, hoewel het qua uitgangspunt nu wel een beetje op de "Inhumans" van Agents of S.H.I.E.LD. gaat lijken....... Nu halverwege afl. 8 van seizoen 2.
[ Voor 26% gewijzigd door Rallye op 11-05-2017 08:52 ]
Komt The Expanse S2 ooit nog op Netflix? Ze zijn zelfs al in de voorbereiding voor S3..
Nou ja je kan ook overdrijvenEdwardK123 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 09:53:
Komt The Expanse S2 ooit nog op Netflix? Ze zijn zelfs al in de voorbereiding voor S3..
Oké oké sorry, maar ik dacht dat S3 al in de voorbereiding was.. blijkt dat ze alleen zeiden 'The Expanse will return in 2018', dat is natuurlijk al vaag, maar genoeg.Minneyar schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 10:29:
[...]
Nou ja je kan ook overdrijven, S2, is nog geen maand geleden geëindigd, maar idd dat blijft een vaag verhaal. En niemand lijkt het antwoord te weten. Wat op zich niet zo erg is, geduld is een schone zaak zeggen ze wel eens, alleen scheppen ze wel de verkeerde verwachtingen door het een Netflix Original te noemen.
Ik wil mijn Expanse-honger stillen na alle boeken verslonden te hebben..

Nieuwe trailer voor War Machine, een Netflix Original-film van schrijver/regisseur David Michôd (Animal Kingdom) waarin Brad Pitt de rol vertolkt van Stanley McChrystal, een charismatische generaal die de leiding van de NAVO-troepen in Afghanistan op zich nam.
Het resultaat is vanaf 26 mei 2017 op Netflix te bekijken.
De trailer kwam op mij over als een serie, jammer dat het een film is, want volgens mij is ie hilarischTweakmans schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 10:54:
Nieuwe trailer voor War Machine, een Netflix Original-film van schrijver/regisseur David Michôd (Animal Kingdom) waarin Brad Pitt de rol vertolkt van Stanley McChrystal, een charismatische generaal die de leiding van de NAVO-troepen in Afghanistan op zich nam.
[video]
De afgelopen week ben ik een beetje ongelukkig geweest in filmkeuze. Zowel 'Final Girl' als 'Tramps' gezien, omdat die ergens in een menu naar voren kwamen. Allebei geen belabberde rating op het moment van kijken, maar zelden een film gezien die zo slecht is. Acteerwerk is nog wel ok, maar verhaal en uitwerking kon me totaal niet boeien.
Van Tramps heb ik delen doorgespoeld, dat is echt nog nooit in me opgekomen om te doen.
Mede voor jullie (en hopelijk ook voor het algoritme) heb ik ze met 1 ster beoordeeld.
Van Tramps heb ik delen doorgespoeld, dat is echt nog nooit in me opgekomen om te doen.
Mede voor jullie (en hopelijk ook voor het algoritme) heb ik ze met 1 ster beoordeeld.
Ik ben maar weer eens begonnen met Mad Men opnieuw kijken. Toch wel geinig hoe allerlei nieuwe dingen direct opvallen omdat je de uitkomst van alles al weet.
Nee, na de cliffhanger in episode 13 ofzo zijn ze gewoon verder gegaan met seizoen 1.Ossi schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 11:30:
[...]
Die staat toch al weken op Netflix?
Bedoelen ze derde seizoen?
Oh serieus? Ik dacht dat seizoen 1 gewoon afgelopen was en dat de nieuwe afleveringen seizoen 2 waren.RodeStabilo schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 11:32:
[...]
Nee, na de cliffhanger in episode 13 ofzo zijn ze gewoon verder gegaan met seizoen 1.
Nou ik wacht nog even tot ze er allemaal op staan, dan ga ik wel weer bingen. Wat een verslavende serie was dit zeg
Oh damn, Sense8, why u no more episodes???
Die laatste aflevering was echt vet. Nog meer mindfuck dan we ervan gewend zijn want je weet op een gegeven moment echt niet meer wie er nou echt is en wie "op bezoek" is...
Die laatste aflevering was echt vet. Nog meer mindfuck dan we ervan gewend zijn want je weet op een gegeven moment echt niet meer wie er nou echt is en wie "op bezoek" is...
Dat was de Christmas Special, die eind vorig jaar al uitkwam. Gebeurt qua verhaalontwikkeling eigenlijk heel weinig in en de meningen erover zijn sterk verdeeld... Ik vond hem op dat moment heel leuk om te kijken ondanks dat het eigenlijk een 2 uur durende filler is.Grudgie schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 00:38:
Binnenkort ook bezig met seizoen 2 van Sense8 maar aflevering 1 duurt gewoon 2 uur??
[ Voor 51% gewijzigd door Mx. Alba op 12-05-2017 12:12 ]
Tramps vond ik juist een heel leuk filmpjeMarket schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 11:34:
De afgelopen week ben ik een beetje ongelukkig geweest in filmkeuze. Zowel 'Final Girl' als 'Tramps' gezien, omdat die ergens in een menu naar voren kwamen. Allebei geen belabberde rating op het moment van kijken, maar zelden een film gezien die zo slecht is. Acteerwerk is nog wel ok, maar verhaal en uitwerking kon me totaal niet boeien.
Die heb ik bijna uitgezet, ik vond het niks, serie pakte me weer bij aflevering 2.Mx. Alba schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 12:09:
Dat was de Christmas Special, die eind vorig jaar al uitkwam. Gebeurt qua verhaalontwikkeling eigenlijk heel weinig in en de meningen erover zijn sterk verdeeld... Ik vond hem op dat moment heel leuk om te kijken ondanks dat het eigenlijk een 2 uur durende filler is.
PSN ID: Svennie-NL
Ik zit nog steeds een beetje in dubio wat betreft Sorjonen. Ik word altijd een beetje depri van het kijken naar deze serie en dat is niet omdat het zo slecht is. Maar het Fins en de acteurs vooral. Het blijft boeiend maar vrolijk word ik er niet van. Kijkt er nog even eentje af.
Android gebruikers met root toegang opgelet:
Netflix is vanishing from the Play Store for some rooted users http://www.androidpolice....-play-store-rooted-users/
Netflix is vanishing from the Play Store for some rooted users http://www.androidpolice....-play-store-rooted-users/
Ik heb gisteren Pixels zitten kijken en ik heb me niet eens kapot geërgerd aan Adam Sandler 
Geen topfilm maar met een goeie whiskey erbij was het vol te houden. De enige scene waar ik echt moest lachen was met Sean Bean

Geen topfilm maar met een goeie whiskey erbij was het vol te houden. De enige scene waar ik echt moest lachen was met Sean Bean
ZIPper: Zelfstandig Interim Professional
Ik zit midden in het tweede seizoen van Master of none. Tot nu toe vind ik het beter dan het eerste seizoen.
Topserie, vooral wanneer je rond de 30 jaar bent. Er zit weer heerlijk veel herkenbaars in en Aziz Ansari is in topvorm.
Topserie, vooral wanneer je rond de 30 jaar bent. Er zit weer heerlijk veel herkenbaars in en Aziz Ansari is in topvorm.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.