Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

DigitalError schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 16:02:
ook zei ik vorige week tegen m'n vriendin dat ik graag Thor zou willen kijken maar het jammer vind dat deel 2 er niet op staat... BAM volgende ochtend mailtje van Netflix dat deel 2 erop staat _O- heb haar toen gezegd dat ik ook graag de laatste star wars wilde, maar die heb ik nog niet gespot :+
Ik weet haast zeker dat die nieuwe Thor al eens eerder op Netflix stond... volgens Netflix heb ik de film inderdaad ook al gekeken. Toch kreeg ik een mail dat ze speciaal voor mij O+ Thor er op hadden gezet... ik snap het niet meer.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Krijg net een bericht dat vanaf 24 maart een nieuw seizoen Grace & Frankie op netflix staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:54

avotar

P0werd by Black Coffee

Ik download-de vanochtend een aflevering Californication voor mijn sessie straks op de hometrainer en kreeg de melding dat ik hem maar 1 keer kon downloaden tot 7 maart 2018.
Nu heb ik hem volgens mij ook op een ander device gezet vorige week. Zou er een limiet zitten op op hoeveel apparaten je hetzelfde kunt zetten?

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ja bij sommige zaken zijn er limieten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 10:59
wij zijn begonnen aan The Missing seizoen 2, en gelijk weer helemaal verslaafd.

Wat een serie is dat toch. We hadden precies hetzelfde bij het eerste seizoen. Na elke aflevering willen we gelijk doorkijken omdat we gelijk willen weten wat er verder gebeurt. Topserie!

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
Vandaag Iron Fist. De eerste recensies waren zeer negatief, eigenlijk overwegend negatief. Ben toch benieuwd, maar heb zelf ook wel mijn twijfels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
De eerste aflevering vind ik eigenlijk niet echt een reden om te klagen. Zelfde soort begin als de andere Marvel/Netflix-series.

Wel erg langzaam trouwens.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 08:47
Stukfruit schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 12:51:
De eerste aflevering vind ik eigenlijk niet echt een reden om te klagen. Zelfde soort begin als de andere Marvel/Netflix-series.

Wel erg langzaam trouwens.
Zit nu in aflevering drie. Best redelijk... veel beter dan ik verwachtte na die reviews, maar die actrice die Colleen speelt (van de dojo) _/-\o_

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:42

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ik heb net de eerste aflevering gekeken, was wel vermakelijk. Niet erg verrassend of vernieuwend - meer van het zelfde - maar niet slecht.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Met Jessica Stroup (Joy Meachum) en Jessica Henwick (Colleen Wing dus) hebben ze inderdaad wel wat mooie dames aangetrokken voor deze serie :Y

De score op IMDB stijgt momenteel trouwens.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-09 22:39

Aight!

'A toy robot...'

Beetje langzaam idd, Luke Cage vond ik boeiender.

We kijken hoe lang we het vol kunnen houden :)

De vecht scenes zijn ook niet echt het formaat van IP MAN helaas..

[ Voor 25% gewijzigd door Aight! op 17-03-2017 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste twee afleveringen waren hier goed te pruimen. Past prima binnen het universum van de andere series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Aflevering 5 aan het kijken. Claire van Daredevil! Zou er ook nog een crossover komen?

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Mx. Alba schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 14:00:
Aflevering 5 aan het kijken. Claire van Daredevil! Zou er ook nog een crossover komen?
Na Daredevil, Jessica Jones, Luke Cage en Iron Fist komt er inderdaad een nieuwe reeks: The Defenders, waarin de hoofdpersonages uit die vier series gaan samenwerken (verwacht in de zomer van 2017).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Laatst online: 24-09 21:15
jaydenjarno schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 09:12:
heb wel in 2 dagen tijd even "Shooter" er doorheen gejaagd. Wat een geweldige serie is dit zeg. Jammer dat ik hem al af heb gekeken. Nu weer verder zoeken. Of the 100 seizoen 3 nog maar een kans geven
Ik vond 'm tenenkrommend. mijn militaire achtergrond verneukt dit soort series en films direct voor me helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-09 12:50
douwe.nl schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 14:17:
[...]

Ik vond 'm tenenkrommend. mijn militaire achtergrond verneukt dit soort series en films direct voor me helaas.
Dat kan ik best geloven. Ik heb geen militaire achtergrond. Maar denk dat een film altijd tegenvalt als die gaat over iets wat jijdagelijks doet of hebt gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-09 20:35
rsca777 schreef op maandag 13 maart 2017 @ 10:16:
Vanaf komende woensdag aflevering 11 van Designated Survivor!!
Ik had het even gemist, zag hem ineens in mijn continue watching er tussen staan. En begint gelijk goed! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Zie net op Facebook dat Narcos seizoen 2 op Netflix ataat. Krijg normaal meldingen maar niks gezien. Kan helaas niet op Facebook kijken vanaf hier. Staat die erop?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Veefje
jaydenjarno schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 19:17:
Zie net op Facebook dat Narcos seizoen 2 op Netflix ataat. Krijg normaal meldingen maar niks gezien. Kan helaas niet op Facebook kijken vanaf hier. Staat die erop?
Die staat toch al maanden op Netflix. In de war met een andere serie, misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychodude schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 14:31:
Ik had het even gemist, zag hem ineens in mijn continue watching er tussen staan. En begint gelijk goed! :p
Ach ja, die moet ik ook verder kijken, straks even doen. Hij stopte op een nogal spannend stuk, het liefst had ik de rest van het seizoen in 1 keer, maarja... het is niet altijd feest.

bedankt voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
O ben denk in de war met seizoen 3 die gaat komen.never mind. 4 uur slaap gehad haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Laatst online: 24-09 21:15
jaydenjarno schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 14:26:
[...]

Dat kan ik best geloven. Ik heb geen militaire achtergrond. Maar denk dat een film altijd tegenvalt als die gaat over iets wat jijdagelijks doet of hebt gedaan
Voorbeeld, voor de zekerheid maar in tags :)

spoiler: title
Bijvoorbeeld de flashback in Afghanistan waar die kapitein in een dorp gaat praten met wat Afghanen, het is OUT OF THE QUESTION dat je zoiets doet zonder het opzetten van een fatsoenlijke beveiliging, medische ondersteuning, genie ondersteuning en een compleet infanterie peloton die ook op 1 of meer punten het overzicht hebben :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaydenjarno
douwe.nl schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 19:38:
[...]

Voorbeeld, voor de zekerheid maar in tags :)

spoiler: title
Bijvoorbeeld de flashback in Afghanistan waar die kapitein in een dorp gaat praten met wat Afghanen, het is OUT OF THE QUESTION dat je zoiets doet zonder het opzetten van een fatsoenlijke beveiliging, medische ondersteuning, genie ondersteuning en een compleet infanterie peloton die ook op 1 of meer punten het overzicht hebben :P
Haha das waar. Maar daredevil vind ik ook goed. En das ook niet geloofwaardig. Als het maar een spannend verhaal is waar een mogelijkheid tot waarheid of een alternatief universum is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

jaydenjarno schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 19:39:
[...]

Haha das waar. Maar daredevil vind ik ook goed. En das ook niet geloofwaardig. Als het maar een spannend verhaal is waar een mogelijkheid tot waarheid of een alternatief universum is
Het verschil is natuurlijk dat die Marvel series niet pretenderen realistisch te zijn dus dan kan je met heel veel vage shit wegkomen. Series als Shooter en Homeland zijn natuurlijk ook fictie, maar pretenderen wel realistisch te zijn dus wil je geen ongeloofwaardige zaken erin hebben.

En series als Walking Dead en Revolution zitten daar een beetje tussenin. Die willen realistisch zijn in zoverre dat de apocalyptische omstandigheden waar ze om draaien natuurlijk niet realistisch zijn maar binnen dat kader de rest wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Ik snap je helemaal. Voor mij is het meer dat het gewoon spannend en goed moet zijn. Heb met martiale arts films ook zo een moeite daar deze ook onrealistisch zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-09 22:06
https://www.neowin.net/ne...up-and-thumbs-down-system

De waardering in 5 sterren wordt vervangen door 2 duimpjes. Ik snap de motivatie in het artikel wel maar zelf breng ik liever toch wat meer nuance aan in een rating, waarbij 5 sterren voor meesterlijk staat, 4 voor zeer goed, 3 voor goed, 2 voor net ok voor de fans maar met veel haken en ogen en 1 staat voor vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Helemaal mee eens, domme beslissing van Netflix. Als ik het verschil tussen 5 en 3 niet kan zien betekent dat dat ik alles wat ik wel ok (3 sterren) vind ga downvoten. Als ik nu iets zie waarvan netflix denkt dat ik het 3 sterren waard vind (ik heb honderden films en series gerate, dus de voorspelling klopt meestal toch wel behoorlijk, en zo niet is het mooi nieuwe data voor het algoritme) ben ik niet gelijk geneigd om niet te kijken. Terwijl ik straks gewoon alles wat me niet aangeraden wordt ga vermijden. Ik ga niet uitzoeken of het misschien net ok is, of totaal niet. Uiteindelijk besteed ik dus minder tijd op netflix, waardoor mijn waardering voor netflix minder wordt. Ik het minder aan familie en vrienden aanraadt en ze dus (ja ik ben een aanjager van netflixabonnementen in mijn omgeving :P ) minder abonnees erbij krijgen.

Ik had liever een uitbreiding van 5 naar 10 sterren gezien. (of halve sterren)

"For example, users would rate documentaries with 5 stars while only giving comedies 3, but would watch comedies much more frequently than documentaries."

Ja dat zal best, maar daar heb ik redenen voor. Nu betekent het gewoon dat ik die comedies downvote en niet meer ga kijken, simpel.... ga ik were zappen op tv of zo. In elk geval geen moeite doen om een komedie te vinden die een 6 waard is en geen 4. Als ik een docu met een 6 zie ga ik er geen tijd aan besteden. Als ik een komedie zie met een 6 en plat vermaak wil kijk ik die wel.
Ik rate al jaren heel bewust zodat ik makkelijk kan kiezen. Nogmaals ik kijk ook wel dingen waarvan de omschrijving me doet denken dat het voorspelde aantal sterren niet klopt.... meestal moet ik tijdens of na afloop gewoon erkennen dat het toch goed voorspeld was.

[ Voor 31% gewijzigd door ArthurMorgan op 19-03-2017 10:06 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dat ja. Je kijkt anders naar docu's dan comedy's. De meeste mensen zijn nu eenmaal vaker in de stemming voor een OK comedy dan een OK docu.

En in een testperiode 3x zoveel stemmen zegt ook niet zoveel (om diverse redenen, ga ik hier niet op in). Zeker niet als het stemmen ook nog eens de resolutie 3x verlaagd.

Kan het zijn dat de massa-rating al niet meer mogelijk is? Die gebruikte ik af en toe (wat inderdaad voor een prima sterren-voorspelling zorgde), maar ik kan die pagina niet meer vinden. Nu dus alleen 1 voor 1 - wat dus niet werkt omdat ik na kijken vd film nu eenmaal "wegzap" of bij een aflevering meteen naar de volgende ga.

Zeker als volgens dat artikel onder water nog de oude rating-methode wordt gebruikt, zou ik (kansloos) hopen dat 'power users' ook de huidige sterren kunnen gebruiken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-09 21:51
van de week The People v. O. J. Simpson: American Crime Story gekeken. Ik vond het een erg gave productie, goede cast, mooi in beeld gebracht hoe het er in 1994 aan toe ging en hoe bizar de rechtszaak verliep en het land op zijn kop stond. Als je zoals mij niet veel weet van het rechtssysteem met juryleden in de VS en/of deze zaak niet goed kent zou ik hem sowieso aanraden, best leerzaam!

Hier de trailer: YouTube: American Crime Story: The People vs. O. J. Simpson - Official Trailer

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Over het duimpjes systeem. Ik weet niet of het al duidelijk was maar er komt een percentage voor en dan een duimpje omhoog/omlaag bijvoorbeeld 67% Duim Omhoog of 34% Duim Omlaag.

Bron : Netflix Help Desk .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
ja... en toch helpt dat niet echt. Want ik kan zelf daar geen gevolg aangeven met stemmen. stel dat je 50% kans hebt op een up, dan is het dus een zaterdagavondfilm om het zo maar te zeggen. Ik kijk hem, en vervolgens downvote ik hem, wat de volgende keer een lager uprate geeft...

Enige wat ik kan bedenken dat is dat als mijn gevoel hoger of lager zit dan het percentage om dan in te grijpen. dus alleen als bijsturing nog te gaan raten. Maar ik gebruik nu de ratings ook om een beetje te onthouden wat ik al gezien heb. dus oh, gele sterren, dan heb ik hem al gezien. Dat raak ik met zo een bijsturing ook kwijt.

Nee, hoe ik het ook bekijk, blij word ik er niet van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Je kan het dan het beste doorgeven bij Netflix dat je er niet blij mee bent. Dit heb ik ook gedaan .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hier iemand al "Curious and Unusual Deaths" gezien? Best wel interessant, haha

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
Aegir81 schreef op zondag 19 maart 2017 @ 09:13:
https://www.neowin.net/ne...up-and-thumbs-down-system

De waardering in 5 sterren wordt vervangen door 2 duimpjes. Ik snap de motivatie in het artikel wel maar zelf breng ik liever toch wat meer nuance aan in een rating, waarbij 5 sterren voor meesterlijk staat, 4 voor zeer goed, 3 voor goed, 2 voor net ok voor de fans maar met veel haken en ogen en 1 staat voor vermijden.
Helemaal mee eens. Met een binair duim omhoog/omlaag systeem is iedere nuance weg. Ik ben nu nog wel eens geneigd om iets van 3 sterren te kijken, maar straks ga ik niet iets kijken waarbij hoger percentage duimpje omlaag staat. De huidige rode sterren waren toch ook een inschatting op basis van jouw persoonlijke kijkgeschiedenis en eerder gegeven ratings? Dat verhaal over percentages bij duimpjes lijkt me dan weer een heel andere invalshoek hebben, waarbij de waardering van andere gebruikers wordt gebruikt i.p.v. een inschatting op basis van je persoonlijke smaak.

Google Play Music heeft ook dit idiote systeem en daar werken aanbevelingen en smart playlists ook voor geen meter. Dus waarom Netflix denkt dat dit wel bevorderlijk is voor hun dienst, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Trevor schreef op zondag 19 maart 2017 @ 13:57:
ja... en toch helpt dat niet echt. Want ik kan zelf daar geen gevolg aangeven met stemmen. stel dat je 50% kans hebt op een up, dan is het dus een zaterdagavondfilm om het zo maar te zeggen. Ik kijk hem, en vervolgens downvote ik hem, wat de volgende keer een lager uprate geeft...
Ik vrees voor jou (en de rest hierboven) dat het systeem wel wat ingewikkelder in elkaar zal zitten dan dat :)
Maar ik gebruik nu de ratings ook om een beetje te onthouden wat ik al gezien heb. dus oh, gele sterren, dan heb ik hem al gezien. Dat raak ik met zo een bijsturing ook kwijt.
Daar is die rode balk onder iedere bekeken film of aflevering van een serie toch al voor?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 06:54
Trevor schreef op zondag 19 maart 2017 @ 13:57:

Enige wat ik kan bedenken dat is dat als mijn gevoel hoger of lager zit dan het percentage om dan in te grijpen. dus alleen als bijsturing nog te gaan raten.
Ik snap echt weinig van wat je hier nou probeert uit te leggen. Heb je een concreter voorbeeld?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iron fist is best vermakelijk.. de reviews zijn wel erg negatief. Bovendien is de dolby vision variant echt geweldig. Enige jammere is dat marvel shows te grainy zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Hahn schreef op zondag 19 maart 2017 @ 15:09:
[...]
Ik snap echt weinig van wat je hier nou probeert uit te leggen. Heb je een concreter voorbeeld?
een sterrensysteem is eenduidig. Doordat ik zelf alles rate wat ik zie leert het algoritme van netflix heel goed wat ik hoe zal gaan waarderen (waarschijnlijk).
Met een binair systeem moet ik dus breaking bad en die adam sandler film die ik prima vond toen ik geen zin had om na te moeten denken hetzelfde gaan waarderen, of die adam sandler film gaan behandelen als twighlight...
In het ene geval worden de matige films die ik soms wel wil zien, maar meestal gelijk weg klik uiteindelijk te hoog gewaardeerd. In het andere geval (zoals ik er in een binair systeem tegen aan kijk) downvote ik die rotzooi en moet ik dus als ik lam en nergens zin in heb veel moeite doen om uit te vinden of ik een bepaalde comedie wel aardig ga vinden of dat hij echt tè slecht is.

Wil ik alles zien wat ik soms wil zien, of wil ik zien wat ik meestal wil zien. Dat is de vraag die je met een binair systeem moet beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Trevor schreef op zondag 19 maart 2017 @ 16:05:
[...]

een sterrensysteem is eenduidig. Doordat ik zelf alles rate wat ik zie leert het algoritme van netflix heel goed wat ik hoe zal gaan waarderen (waarschijnlijk).
Met een binair systeem moet ik dus breaking bad en die adam sandler film die ik prima vond toen ik geen zin had om na te moeten denken hetzelfde gaan waarderen, of die adam sandler film gaan behandelen als twighlight...
In het ene geval worden de matige films die ik soms wel wil zien, maar meestal gelijk weg klik uiteindelijk te hoog gewaardeerd. In het andere geval (zoals ik er in een binair systeem tegen aan kijk) downvote ik die rotzooi en moet ik dus als ik lam en nergens zin in heb veel moeite doen om uit te vinden of ik een bepaalde comedie wel aardig ga vinden of dat hij echt tè slecht is.

Wil ik alles zien wat ik soms wil zien, of wil ik zien wat ik meestal wil zien. Dat is de vraag die je met een binair systeem moet beantwoorden.
Thanks, stuk duidelijker zo :)

Op individueel niveau lijkt mij het upvoten/downvoten ook minder goed, maar als je het gemiddelde van alles neemt zie ik er het voordeel wel van in. Want wat je nu heel vaak ziet bij 5-sterren-systemen is dat alles 4 sterren heeft, waardoor het eigenlijk geen reet meer zegt. Terwijl 75% vs 84% een vrij groot verschil is.

Wat betreft het moeten nadenken over hoe je gaat stemmen, waarom zou je niet gewoon jezelf vragen 'vond ik dit een leuke film'? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Dat is hun idee. Mijn idee is meer "wil ik dit soort films aan mij worden aangeraden?"
Nee, in 90% van de tijd wil ik adam sandler niet zien. Maar niet 0%, dus het krijgt een 3. Maar ik zie ook andere dingen die hoef ik nooit meer te zien... die krijgen een 1 of 2.
In het huidige systeem werkt dit goed, films met 3 of lager worden me weinig aangeboden. Dat wil ik graag zo houden. Maar als ik dan eens op zoek ga... dan wil ik wel graag weten of een film in de bovenkant van die lage cijfers zit of in de onderkant.

law abiding citizen, leuke film? top man, zullen we hem nog eens kijken
Matrix, leuke film? ja, zeker deel 1 echt goed. Ok, niet op de hoogste trede, maar ik raad hem wel aan
Sandler, leuke film? nope, maar het kan er mee door.
Saw een leuke film, nope, echt niets voor mij.
barbie the movie, man ga weg

ik moet dus of de bovenste 3 of de onderste 3 hetzelfde behandelen.
En leuk die percentages erbij, zeker beter dan niets. Maar het is per definitie minder dan het algoritme dat nu gebruikt wordt voor mensen die honderden films en series gerate hebben. Je hebt namelijk nog veel en veel meer data nodig om de top van de middenmoot te scheiden (de 10 van de 7 dus)

die 75 vs 85 kun je overigens nu ook best zien als je maar veel rate. want netflix laat nu ook kleine stukjes ster in het rood zien.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KU0MCO7.png
---
De huidige voorspellingen gaan op basis van wat jij en anderen gelijkwaardig beoordelen. als ik veel 5 sterren geef aan bepaalde films/series en jij doet dat ook. Maar jij hebt nog iets op 5 staan wat ik niet geoordeeld heb is de kans groot dat ik dat ook leuk vind. (versimpeld uiteraard maar wel het idee erachter)
straks worden jouw ups van "mwaoh" kwaliteit aan de upvote van iemand anders die het top vond.

Stel nu (puur theoretisch) dat je 2 personen hebt die 100 dingen kijken, en waarbij de up en downvotes volledig overeenstemmen.... 1 van die 2 heeft 101 dingen gekeken. De beoordeling van die show is dan alson minder relevant voor jou dan nu.
30 van jullie upvotes waren wel gelijk, maar jullie gevoel bij de een "ach, het kan er mee door" bij de ander "wow" dat is in een 5 sterrensysteem niet zo, want daar geef jij een 3 en hij een 5...

[ Voor 23% gewijzigd door ArthurMorgan op 19-03-2017 16:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Veefje
Bepaal je niet gewoon zelf wat je wilt zien? Als ik voor mijzelf spreek, dan heb ik echt geen sterretjes of duimpjes omhoog nodig om te bepalen of ik iets wil zien of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Door te raten bepaal ik dat zelf

Het aantal sterren dat Netflix geeft komt tegenwoordig heel goed overeen. Dat is juist het idee van het huidige algoritme. Als iedereen het slecht vond, maar mijn 'gelijken' het goed kan ik gewoon 5 sterren zien en jij 1 ster. Daardoor zie ik veel dingen die ik op het eerste gezicht links zou laten liggen als niks voor mij, en kijk ik minder naar dingen die me wel aardig lijken maar me niet worden aangeraden. (Ik kijk ze zeker nog af en toe, maar zoals gezegd, meestal zat ik fout en netflix goed :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Veefje schreef op zondag 19 maart 2017 @ 16:38:
Bepaal je niet gewoon zelf wat je wilt zien? Als ik voor mijzelf spreek, dan heb ik echt geen sterretjes of duimpjes omhoog nodig om te bepalen of ik iets wil zien of niet.
De lijst content die je ueberhaupt ziet, hangt af van (je kijkgedrag, de marketing van Netflix en) de sterren die je zelf geeft. Dat laatste gaat dus wegvallen. En dan hangt het dus slechts af van je kijkgedrag en de marketing van Netflix. Moraal van het verhaal: ga matige films niet meer afkijken in de hoop dat dat niet telt...
Hahn schreef op zondag 19 maart 2017 @ 16:09:
Op individueel niveau lijkt mij het upvoten/downvoten ook minder goed, maar als je het gemiddelde van alles neemt zie ik er het voordeel wel van in. Want wat je nu heel vaak ziet bij 5-sterren-systemen is dat alles 4 sterren heeft, waardoor het eigenlijk geen reet meer zegt. Terwijl 75% vs 84% een vrij groot verschil is.
Als je bij de huidige werkwijze alles een vier geeft dan heb je dat echt zelf gedaan. Als je 'netjes' het hele bereik gebruikt dan zullen de huidige algoritmes dat vast meenemen.
Wat betreft het moeten nadenken over hoe je gaat stemmen, waarom zou je niet gewoon jezelf vragen 'vond ik dit een leuke film'? ;)
En dan worden een zesje en een 10 (of een 1 en een 7) dus aan elkaar gelijk gesteld. En gokje: niemand gaat een thumb down geven, want als dat nodig zou zijn was je al afgehaakt voor het einde vd film / na een of twee afleveringen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
F_J_K schreef op zondag 19 maart 2017 @ 16:48:
[...]

Als je bij de huidige werkwijze alles een vier geeft dan heb je dat echt zelf gedaan. Als je 'netjes' het hele bereik gebruikt dan zullen de huidige algoritmes dat vast meenemen.
Ik heb het niet over je eigen scores, maar over het gemiddelde van scores van iedereen.
[...]

En dan worden een zesje en een 10 (of een 1 en een 7) dus aan elkaar gelijk gesteld. En gokje: niemand gaat een thumb down geven, want als dat nodig zou zijn was je al afgehaakt voor het einde vd film / na een of twee afleveringen.
Ik gok dat jouw gokje best wel ver ernaast kan zitten. Kijk maar eens naar de gemiddelde YouTube-video, als mensen iets niet leuk vinden dan laten ze dat echt wel horen.

En om mee te gaan in jouw 'dat zullen ze vast meenemen', je gaat waarschijnlijk krijgen dat het systeem gaat kijken naar 'mensen die net zoals jij [film 1], [film 2] en [film 3] een like gaven, gaven [film 4] ook een like, wil je [film 4] proberen?'.

Al met al zullen ze deze beslissing echt niet over 1 nacht ijs gemaakt hebben en laten we het eerst eens in de praktijk zien voordat we boy cry wolf uit gaan hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Hahn schreef op zondag 19 maart 2017 @ 17:04:
[...]
Ik heb het niet over je eigen scores, maar over het gemiddelde van scores van iedereen.
Die krijg je hooguit als je niks gekeken, en niks gerate hebt...
En om mee te gaan in jouw 'dat zullen ze vast meenemen', je gaat waarschijnlijk krijgen dat het systeem gaat kijken naar 'mensen die net zoals jij [film 1], [film 2] en [film 3] een like gaven, gaven [film 4] ook een like, wil je [film 4] proberen?'.

Al met al zullen ze deze beslissing echt niet over 1 nacht ijs gemaakt hebben en laten we het eerst eens in de praktijk zien voordat we boy cry wolf uit gaan hangen.
Dat systeem is er nu al, en wordt minder verfijnd dan wat er nu is.

want de 4 likes zijn dat 4 zessen, of 4 tienen? nu is dat te zien, straks niet meer. Dat is het gedeelte waar ik bezorgd over ben. Want het is info die nu wel in het systeem zit, en straks is die info er gewoon niet meer, en wat er niet is kun je niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
De 5 sterren gaan weg, beoordelen gaat met duim omhoog of omlaag maar voor nieuw te kijken titels krijg je een percentage te zien dus ik snap de ophef niet zo.

"Netflix is also adding a percent-match feature to show how much a subscriber might enjoy a specific title. For example, shows that might closely fit a viewer's taste might be a 98 percent match however titles with less than a 50% match won't display a rating."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:32
Dat percentage heeft een vriend van me al heel lang. Ik heb 't bij míjn eigen account nog nooit gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds ik een nvidia shield kocht ook percentages. Geen duimen omhoog of omlaag meer trouwens, die zijn ook weg bij mij (ik heb die alleen nog op de nvidia shield, op de website en ipad zijn ze weg). Ik denk dat netflix kijkt op welke apparaten je het bekijkt en daarop misschien je profiel aanpast?

Een duim vind ik fijner dan de sterren die netflix had. Ik zou trouwens het liefst mijn imdb ratings koppelen aan netflix. Dan heb je het beste van both worlds.

Edit: mmm, nu heb ik duim omhoog en omlaag op de nvidia shield, op de pc heb ik percentages en kan ik niet meer ratings geven en op de ipad heb ik de sterren. Ik heb in iedergeval keuze genoeg 8)7

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2017 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Toch maar eens Jessica Jones gaan kijken. Luke Cage zit erin en de advocaat van Iron Fist. Ze hebben inderdaad al die series aardig met elkaar verweven! Maar speelt dit nu voor of na de Luke Cage serie? Ervoor denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is bij marvel altijd lastig, uitleg met spoilers: http://www.idigitaltimes....aredevil-explained-559931

Als je de films van wolverine (logan nu in de bios) gaat zien is het helemaal vaag, opeens een parallel universum waar een deel van de films niet in is gebeurd en dan tijdlijnen die aansluiten op elkaar, nog erger, zeer vermakelijke youtube uitleg over wolverine: YouTube: Logan's X-Men Timeline

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Vrijdag begonnen met The 100, nu begonnen met seizoen 2, I'm addicted!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik op kong zoek krijg ik een cover met een open slotje rechtsboven in de cover, betekend dat wat? Is dat een parental control icoon ofzo? Betreft ipad app.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2017 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:56

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2017 @ 22:41:
Als ik op kong zoek krijg ik een cover met een open slotje rechtsboven in de cover, betekend dat wat? Is dat een parental control icoon ofzo? Betreft ipad app.
De Netflix app van m'n LG TV heeft hetzelfde. Leeftijdsgedoe kan het niet zijn, andere dingen met die leeftijdskeuring (6 jaar en ouder) tonen dat slotje niet. Op de Netflix site is het trouwens ook niet te zien.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-08 10:05
Ron!n schreef op zondag 19 maart 2017 @ 11:58:
van de week The People v. O. J. Simpson: American Crime Story gekeken. Ik vond het een erg gave productie, goede cast, mooi in beeld gebracht hoe het er in 1994 aan toe ging en hoe bizar de rechtszaak verliep en het land op zijn kop stond. Als je zoals mij niet veel weet van het rechtssysteem met juryleden in de VS en/of deze zaak niet goed kent zou ik hem sowieso aanraden, best leerzaam!

Hier de trailer: YouTube: American Crime Story: The People vs. O. J. Simpson - Official Trailer
Ik zit al een tijdje te wachten tot deze op Netflix kwam. Goed om te horen dat hij er al opstaat, ik ga hem gelijk kijken! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wildfire schreef op zondag 19 maart 2017 @ 22:51:
De Netflix app van m'n LG TV heeft hetzelfde. Leeftijdsgedoe kan het niet zijn, andere dingen met die leeftijdskeuring (6 jaar en ouder) tonen dat slotje niet. Op de Netflix site is het trouwens ook niet te zien.
Raar, kennelijk een test ofzo. Wel mooi dat ze bezig zijn met vernieuwingen, knap dat je een in mijn ogen perfect product nog probeert te verbeteren. Volgens mij is het gewoon bijna af, nog imdb rating erin of imdb opkopen en daarmee koppelen en klaar ben je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Mijn vrouw heeft eenmaal via Ideal betaald en nu denkt Netflix automatisch te moeten/mogen afschrijven. Ik heb reeds telefonisch contact gehad en het advies was account stopzetten en daarna met een cadeaukaart activeren en dan is de incasso weg. Niets dus.

Iemand uitgevonden hoe ik er voor kan zorgen dat het er niet automatisch wordt afgeschreven zodat ik uitsluitend met cadeaukaarten kan verlengen zonder een nieuw account aan te maken?

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:34
The missing 2 uitgekeken, man wat is dat een goeie serie, je wordt er elke keer weer ingetrokken.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 21:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

martinusz schreef op zondag 19 maart 2017 @ 23:26:
The missing 2 uitgekeken, man wat is dat een goeie serie, je wordt er elke keer weer ingetrokken.
Spannend he! Seizoen 1 was ook al zo spannend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:07
PcDealer schreef op zondag 19 maart 2017 @ 23:13:
Mijn vrouw heeft eenmaal via Ideal betaald en nu denkt Netflix automatisch te moeten/mogen afschrijven. Ik heb reeds telefonisch contact gehad en het advies was account stopzetten en daarna met een cadeaukaart activeren en dan is de incasso weg. Niets dus.

Iemand uitgevonden hoe ik er voor kan zorgen dat het er niet automatisch wordt afgeschreven zodat ik uitsluitend met cadeaukaarten kan verlengen zonder een nieuw account aan te maken?
Het is al een tijdje dat een iDeal-betaling de toestemming kan geven voor een incasso zolang dat expliciet is aangegeven. Jaren terug had ik dat ook, toen was het nog echt nieuw maar tegenwoordig wordt een betaling van 1 cent ook gedaan voor autoverzekering, telecom, etc.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartosy
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10:37
Man vs snake aanrader !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

MacorgaZ schreef op zondag 19 maart 2017 @ 23:33:
[...]

Het is al een tijdje dat een iDeal-betaling de toestemming kan geven voor een incasso zolang dat expliciet is aangegeven. Jaren terug had ik dat ook, toen was het nog echt nieuw maar tegenwoordig wordt een betaling van 1 cent ook gedaan voor autoverzekering, telecom, etc.
Er is echter geen mogelijkheid om het te wijzigen anders dan naar creditcard. Ik zal de incasso permanent moeten blokkeren.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2017 @ 22:41:
Als ik op kong zoek krijg ik een cover met een open slotje rechtsboven in de cover, betekent dat wat? Is dat een parental control icoon ofzo? Betreft ipad app.
die serie er naast (gevechten) die heeft dan weer in het midden een kruisje...

op reddit:
Interesting to note: This show has locked episodes. You have to watch certain episodes to unlock others.

[–]wolf_nipple_chips 2 punten 10 maanden geleden
My kids are loving this. They get to 'unlock' skills and attributes and thenthere is a battle 'mni-episode'about 1min long at the end. They have to choose from the unlocked attributes which to use to defeat the foe in thebattle and they can win or lose (then you can still watch the other choice and how that battle plays out). I hope tha isnt confusing, trust me its cool.
Also, my adult take, the people are crudpy animated, but the backgrounds and kong himself look really great. I recommend for the youngsters.

Gevechten heeft afleveringen van 1 minuut of zo... nog eens verder kijken.

https://answers.yahoo.com...qid=20160417172445AAdjEsx

het lijkt dus een beetje op die game trophies of zoiets als ik het goed begrijp.

Geen zin om de serie te gaan kijken om het verder uit te zoeken :P

[ Voor 64% gewijzigd door ArthurMorgan op 20-03-2017 07:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Ik lees hier veelvuldig iets met Netflix kaarten. Mis ik wat?

[ Voor 4% gewijzigd door Veefje op 20-03-2017 08:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Veefje schreef op maandag 20 maart 2017 @ 08:50:
Ik lees hier veelvuldig iets met Netflix kaarten. Mis ik wat?
http://verkade.nl/netflix

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:39

Nicap

Tsssk....

Bijkomend voordeel is dat die verkade dingen erg lekker zijn. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:59

Wailing_Banshee

You're Next

Er viel ons gisteren iets op. Bij de Netflix App op Windows 10, kun je niet meer op acteur/regisseur/genre doorklikken. Dit werkt perfect op de web interface en Windows 8.1 app, en daar maken we ook veel gebruik van. Maar op Windows 10 werkt het niet meer...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trevor schreef op maandag 20 maart 2017 @ 07:15:
die serie er naast (gevechten) die heeft dan weer in het midden een kruisje...

op reddit:
Interesting to note: This show has locked episodes. You have to watch certain episodes to unlock others.
Heel interessant, ik had dat andere icoon ook al gezien, maar dacht dat het misschien in de afbeelding hoorde.
Ik ga er eens naar kijken binnenkort. Een soort game dus in een tv serie :D

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2017 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

martinusz schreef op zondag 19 maart 2017 @ 23:26:
Een van de betere series die ik de laatste jaren heb mogen aanschouwen. Hoop ook op een seizoen 3. Dan het liefst net zo sterk als de eerste twee. :)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:34
Geteisem schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:05:
[...]

Een van de betere series die ik de laatste jaren heb mogen aanschouwen. Hoop ook op een seizoen 3. Dan het liefst net zo sterk als de eerste twee. :)
Hoop het ook, monsieur Baptiste kan nog wel even mee na zijn operatie ;) geweldige personage ook.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Mijn series nu:

Iron Fist: 7/10, erg traag hopelijk wordt het beter
ultimate Beastmaster: 6/10, leuk voor hersenloos vermaak
Behind Bars: 8/10 leuke kijk in een gevangenis

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-09 19:26

burgt

Starbass

Voor mij:
Iron Fist: dikke 9, helemaal gezien en ik vond hem wel weer vet. past in de stijl van de vorige series. Issues van de reviews vond ik wel meevallen, als geheel vond ik hem wel sterk.
Gisteren ook de eerste aflevering van The 100 gekeken, maar die vond ik een stuk minder in sfeer/stijl (gestyleerde '18' jarige) en acteerwerk.

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Hoe kom je daarbij?

" Deze actie begint op 6 februari en eindigt op 30 mei 2017" staat op https://www.freeforone.nl/verkade/spelregels.php
en inleveren kan tot 30 juni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
CLB schreef op zondag 19 maart 2017 @ 22:01:
Vrijdag begonnen met The 100, nu begonnen met seizoen 2, I'm addicted!
Donderdag begonnen en pas bij alf 6, maar wat een serie :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 24-09 22:02
Ik had gisteren Kung Fury gekeken. Een onwijs komische parodiefilm op de jaren 80 actiefilms. Het duurt maar 30 minuten maar het is echt een aanrader!

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Wailing_Banshee schreef op maandag 20 maart 2017 @ 09:33:
Er viel ons gisteren iets op. Bij de Netflix App op Windows 10, kun je niet meer op acteur/regisseur/genre doorklikken. Dit werkt perfect op de web interface en Windows 8.1 app, en daar maken we ook veel gebruik van. Maar op Windows 10 werkt het niet meer...
Je kunt in de zoekregel dat soort zaken ingeven, (het staat er ook zodra je de zoekregel ingaat, titel, personen, genres),en dan komt Netflix vrijwel direct met een resultaat waar je weer verder mee kan? Probeer eens?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:59

Wailing_Banshee

You're Next

hardware-lover schreef op maandag 20 maart 2017 @ 13:48:
[...]

Je kunt in de zoekregel dat soort zaken ingeven, (het staat er ook zodra je de zoekregel ingaat, titel, personen, genres),en dan komt Netflix vrijwel direct met een resultaat waar je weer verder mee kan? Probeer eens?
maar dan moet ik gaan typen en ik zit op een tablet. Zonder toetsenbord. Het feit dat je kunt klikken is dan wel handig! En er zijn genoeg films die ik heb gevonden door gewoon te blijven klikken (van genre naar acteur naar regisseur, nieuwe genres, etc...)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
Trevor schreef op maandag 20 maart 2017 @ 12:23:
Hoe kom je daarbij?

" Deze actie begint op 6 februari en eindigt op 30 mei 2017" staat op https://www.freeforone.nl/verkade/spelregels.php
en inleveren kan tot 30 juni
Zie onder andere pepper aanbiedingen site, heb het ook geprobeerd maar je kreeg gisteren dat de actie was afgelopen bij aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik zie bij verkade niet staan dat het afgelopen is en hier ook niet: https://nl.pepper.com/aan...58?page=5#thread-comments

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Trevor schreef op maandag 20 maart 2017 @ 17:51:
Ik zie bij verkade niet staan dat het afgelopen is en hier ook niet: https://nl.pepper.com/aan...58?page=5#thread-comments
Vandaag lukt het me nog steeds niet, denk dat de actie iets te succesvol is geweest. Jammer, maar helaas. Misschien heb jij wat meer geluk ;)

[ Voor 4% gewijzigd door alwaysleft op 20-03-2017 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Heb je al een andere browser geprobeerd? zie de reacties op pagina 5 van de link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Trevor schreef op maandag 20 maart 2017 @ 18:13:
Heb je al een andere browser geprobeerd? zie de reacties op pagina 5 van de link.
Yes. Probeer morgen nog eens :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pos2007
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Het is mij zaterdag nog wel gelukt met de verkade actie. Tenminste een bevestiging dat de code per post opgestuurd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-09 22:11
Ik heb hem zaterdag ook nog kunnen aanvragen.
Zal morgen wel zien of ie binnenkomt.

Weet iemand binnen hoeveel tijd je de actiecode moet activeren ?
Of kan dat gewoon tot 30 juni ?

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:56
Je krijgt een normale Netflix-opwaardeerkaart van €15 toegezonden. Deze zijn onbeperkt geldig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 01:39
Lasmibalsingh schreef op maandag 20 maart 2017 @ 13:06:
Ik had gisteren Kung Fury gekeken. Een onwijs komische parodiefilm op de jaren 80 actiefilms. Het duurt maar 30 minuten maar het is echt een aanrader!
Bedankt voor de tip, echt geweldig gemaakt. Er zitten heel veel details in verwerkt zeg.
Volgens imdb moet er volgend jaar een complete film komen, ben benieuwd of ze in 90 minuten net zo'n hoog tempo aan kunnen houden als in deze korte film.

Kung Fury II: The Movie
http://imdb.com/rg/an_share/title/title/tt5765844/

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

puntje013 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 20:41:
[...]

Bedankt voor de tip, echt geweldig gemaakt. Er zitten heel veel details in verwerkt zeg.
Volgens imdb moet er volgend jaar een complete film komen, ben benieuwd of ze in 90 minuten net zo'n hoog tempo aan kunnen houden als in deze korte film.

Kung Fury II: The Movie
http://imdb.com/rg/an_share/title/title/tt5765844/
Ik heb hem in mijn lijst gezet, bedankt voor de tip, zal vanavond even gaan kijken.

ps. ben nu two worlds collide aan het kijken (is eens wat anders dan een film) maar zeker niet minder dan een film.
Best wel ontroerend zulke docu's.

[ Voor 12% gewijzigd door MarElo op 21-03-2017 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
alwaysleft schreef op maandag 20 maart 2017 @ 18:28:
[...]

Yes. Probeer morgen nog eens :)
Is het je nu gelukt?

Hier ging het prima:
STAP 3 VAN 3: BEDANKT VOOR UW AANVRAAG!
We hebben je gegevens goed ontvangen. Je ontvangt een Netflix Cadeaukaart t.w.v. € 15,- per post. Deze wordt zo spoedig mogelijk verzonden. Je activiteert de code die op je Netflix Cadeaukaart staat op www.netflix.nl/redeem. Je kunt dan direct Netflix kijken. Veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HE1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-09 21:29

HE1

Wat een mooie paar laatste afleveringen van black sails seizoen 2 zeg! Hij wordt steeds mooier!

Er staan 3 seizoenen op maar er is toch een seizoen 4? Wanneer komt die op Netflix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
Black Sails S4? Vermoedelijk Q1 2018.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Trevor schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 16:12:
[...]

Is het je nu gelukt?

Hie ging het prima:

[...]
Nee, denk dat het met mijn ip adres te maken heeft. Och ja, zo erg is het ook allemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:54

avotar

P0werd by Black Coffee

alwaysleft schreef op maandag 20 maart 2017 @ 17:58:
[...]

Vandaag lukt het me nog steeds niet, denk dat de actie iets te succesvol is geweest. Jammer, maar helaas. Misschien heb jij wat meer geluk ;)
heb een paar pagina's terug gelezen dat je meerdere vouchers per account kunt gebruiken, maar er maar 1 per ip adres kunt aanvragen.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
avotar schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 09:35:
[...]

heb een paar pagina's terug gelezen dat je meerdere vouchers per account kunt gebruiken, maar er maar 1 per ip adres kunt aanvragen.
Denk dat het fout gaat omdat het niet gelukt is met ip adres wat ik al had gebruikt inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:02
Even je mobiel gebruiken zonder Wifi, dan heb je weer een ander ip adres.
Voordeel is ook dat je dan de codes kan oplezen en niet hoeft in te tikken..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-09 22:06
Ik heb net de 13e episode van Iron Fist bekeken en het viel wel mee als geheel: 3 sterren waard. Het grootste pijnpunt vond ik het tempo, het verhaal wordt gewoon te traag verteld. Het seizoen kon makkelijk 3-4 afleveringen korter zijn zonder aan spanning, verhaal of inzichten in te boeten. Verder vind ik ook sommige plotwendingen zeer bizar en weinig geloofwaardig. Ok, als tussendoortje dus.

Ik vond het de minste van de Netflix/Marvel-series die ik zag:
1 - Daredevil (vooral seizoen 1 was super)
2 - Luke Cage
3 - Jessica Jones
4 - Iron Fist

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Een van de nieuwe Netflix Original Movies is Death Note, gebaseerd op de gelijknamige manga (strip) uit Japan, waarvan eerder ook al een succesvolle anime (tekenfilmserie) verscheen.

De film, geregisseerd door Adam Wingard (You're Next, Blair Witch), volgt het verhaal van de jonge Light Turner. Zijn leven verandert wanneer hij het bijzondere notitieboek van de god van de doden vindt. Hij ontdekt dat de persoon van wie hij de naam in het boek schrijft, sterft. Light beslist om het recht in eigen handen te nemen en mensen te vermoorden van wie hij vindt dat ze de dood verdienen.

Het hoofdpersonage wordt vertolkt door Nat Wolff (Light Turner), de stem van de god (Ryuk the Shinigami) wordt ingesproken door Willem Dafoe. Death Note is beschikbaar op Netflix vanaf 25 augustus 2017.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 21:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

Sinds paar dagen begonnen met de serie Marcella. Kon mij al gelijk pakken. Leuke serie om te kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg gaaf dat deathnote een film wordt, ik kijk nu de manga op netflix toevallig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01:19
alwaysleft schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 09:36:
[...]

Denk dat het fout gaat omdat het niet gelukt is met ip adres wat ik al had gebruikt inderdaad.
Zoals ik het begreep, zowel e-mailadres als huisadres (ip-adres lijkt me gevaarlijk ivm dynamische adressen), die niet dubbel gebruikt kunnen worden. Het lijkt er ook op dat dat laatste de reden is dat men fysieke kaarten is gaan versturen, waar men eerst een code per e-mail stuurde.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 22:08:
Erg gaaf dat deathnote een film wordt, ik kijk nu de manga op netflix toevallig
Er zijn eerder al films van gemaakt, maar die zijn zeker niet zo goed als de anime. Die films kun je net zo goed niet kijken. Ben benieuwd of ze er nu wel wat van weten te maken.
Pagina: 1 ... 103 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.