[Serie] The Walking Dead [2] Overzicht

Pagina: 1 ... 93 ... 100 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Wel een goede aflevering.
De gevechten waren prima. Ninja Jesus style.
Iemand een idee wie de "walker" was op het einde? Kon hij zo niet voor de geest halen of hij eerder te zien is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Notna schreef op maandag 26 november 2018 @ 10:03:
Wow, de relatie tussen Michonne en Hilltop is nog kouder dan een Eskimo zijn kont op de noordpool :X

Vraag mij nu toch wel af wat er in godsnaam is gebeurd in voorgaande jaren :? Echt mega awkward op deze manier, ook met dat geneuzel of de 'fair' etc. Ik kan mij niet voorstellen dat dit allemaal aftermath is van wat er met Rick is gebeurd al die jaren terug.
Aan het gesprek van die kinderen te horen is er een oorlog geweest. Misschien dat het volgende seizoen terug in de tijd gaat. Ik gok door die mensen uit negans groep die uitgebuit werden door hilltop. Dat gaf al wrijving omdat hilltop het meeste resources heeft met het bouwen van die brug.

[edit]Dat stukje nog eens gekeken, maar twijfel of ik het goed verstaan heb en of ze dat bedoelen. Het kan ook ward zijn of de war met de saviours.

[ Voor 21% gewijzigd door Marzman op 26-11-2018 14:50 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heplam
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-06 12:37
Top aflevering was deze midseason finale. Vooral het einde met de mist en the whisperers was erg spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:10

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Marzman schreef op maandag 26 november 2018 @ 11:23:
[...]
Aan het gesprek van die kinderen te horen is er een oorlog geweest. Misschien dat het volgende seizoen terug in de tijd gaat. Ik gok door die mensen uit negans groep die uitgebuit werden door hilltop. Dat gaf al wrijving omdat hilltop het meeste resources heeft met het bouwen van die brug.

[edit]Dat stukje nog eens gekeken, maar twijfel of ik het goed verstaan heb en of ze dat bedoelen. Het kan ook ward zijn of de war met de saviours.
Ik denk zelf dat laatste eigenlijk :)
fietsbob schreef op maandag 26 november 2018 @ 10:30:
Iemand een idee wie de "walker" was op het einde? Kon hij zo niet voor de geest halen of hij eerder te zien is geweest.
Die acties van Jesus deden mij extreem denken aan de jaren 80/90 films van Jean Claude Van Damme :D :+ :X

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik dacht dat die spoiler over Jesus eerder een gerucht was. Maar hij gaat er echt aan....
Vond het wel een cool karakter. Beter dan die andere baardmans (Aaron). Die had ik 3 seizoenen geleden al graag zien vertrekken.

Ik vond het een beetje een verwarrende aflevering. Maar ik was ook wat afgeleid door wat mails vanuit werk. Maar waarom niet gewoon met de motor/auto/paard&wagen Eugene gaan zoeken?

En inderdaad dat hele Michonne vs Hilltop blijft wat apart. Ik meende eerder bij Michonne zoiets te zien van... 'goh, het valt wel mee, waarom ben ik hier niet eerder naartoe gegaan'.

En als zij zo labiel is geweest. Waarom hebben ze haar dan als 'leider' aangehouden. 6 jaar is lang he! langer dan dat de serie tot voor Rick zijn verdwijning heft geduurd.

Zombies zijn er nu zo'n 12 jaar? Het zouden er onderhand al wat minder moeten gaan worden gezien je ze makkelijk in grote getallen definitief dood kan maken.

En eigenlijk geven die 'whisperers' ze een hele goede hint daarvoor. Stuur de zombies op die manier naar die steengroeve (die is in de buurt van Alexandria toch?) en maak ze daar af.

Is het nu weer klaar even dan met de afleveringen? Wanneer gaan we weer verder. Het begint weer leuker te worden.

Edit:
Wat is er eigenlijk gebeurd met een aantal dames van Oceanside?
En die groep van die Georgie? Die toen iets van cultuur en technologie wilde brengen?

En ik bedenk me net...Er zijn best weinig babies/kleine kinderen? Ik bedoel, de pil en condooms zijn al ruim over de datum ;)

[ Voor 10% gewijzigd door readytoflow op 27-11-2018 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:24
readytoflow schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 09:55:

Edit:
Wat is er eigenlijk gebeurd met een aantal dames van Oceanside?
En die groep van die Georgie? Die toen iets van cultuur en technologie wilde brengen?

En ik bedenk me net...Er zijn best weinig babies/kleine kinderen? Ik bedoel, de pil en condooms zijn al ruim over de datum ;)
Zij die dames niet gewoon terug naar oceanside?

Maggie is met Georgie weggegaan om ver weg iets nieuws op te bouwen. Op deze manier hebben ze Maggie eruit geschreven omdat er niet meer tijd was.

Verder jammer dat Jesus eruit is, had meer ingezeten en te weinig screentime gehad maar wel goed eruit geschreven.

Verder goede aflevering.. nu wachten tot 10 februari 2019..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Meulendijks89 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 11:00:
[...]

Zij die dames niet gewoon terug naar oceanside?

Maggie is met Georgie weggegaan om ver weg iets nieuws op te bouwen. Op deze manier hebben ze Maggie eruit geschreven omdat er niet meer tijd was.

Verder jammer dat Jesus eruit is, had meer ingezeten en te weinig screentime gehad maar wel goed eruit geschreven.

Verder goede aflevering.. nu wachten tot 10 februari 2019..
Dat Maggie elders wat op ging bouwen had ik begrepen ja. Maar even gemist dat dat met die Georgie was.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-06 15:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

En Negan is ontsnapt. Ik had toch nog even het gevoel dat hij gewoon weer in zijn cel zou stappen en de deur weer dicht zou trekken. Ik dacht dat hij inmiddels wel veranderd was, maar dat is blijkbaar ook niet het geval.

[ Voor 6% gewijzigd door .oisyn op 27-11-2018 12:56 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-06 07:52

Dreanor

Joene

Maar is Jesus wel echt dood? Ze hebben hem onscreen nog niet extra dood gemaakt, als in het voorkomen dat hij een zombie wordt dood. Dus net als met Rick kan hij het ook nog overleven, wat ik trouwens wel zwak zou vinden hoor (vond ik bij Glenn en Rick ook trouwens).

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:24
.oisyn schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 12:55:
En Negan is ontsnapt. Ik had toch nog even het gevoel dat hij gewoon weer in zijn cel zou stappen en de deur weer dicht zou trekken. Ik dacht dat hij inmiddels wel veranderd was, maar dat is blijkbaar ook niet het geval.
Dacht ik ook inderdaad:P
Dreanor schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 13:21:
Maar is Jesus wel echt dood? Ze hebben hem onscreen nog niet extra dood gemaakt, als in het voorkomen dat hij een zombie wordt dood. Dus net als met Rick kan hij het ook nog overleven, wat ik trouwens wel zwak zou vinden hoor (vond ik bij Glenn en Rick ook trouwens).
Jawel, Tom Payne die Jesus speelt gaf zelf aan dat hij blij is met de manier waarop hij eruit geschreven is maar er niet blij mee is dat dat er zo weinig met zijn personage is gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinusRigida
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-06 13:22

PinusRigida

I put the p in pool.

Hehe, sorry jongens, niet veel tijd vandaag, m'n baas is net vrij gekomen. >:)

Negan zal z'n tennisballetje snel gaan inruilen voor iets ehm... doortastenders.
Hoe stom ook om die deur open te laten... ...maar was het opzettelijk of niet?
Anyhow, Negan's out en wie weet welke plannetjes die heeft gesmeed in al die tijd dat hij toch niets anders te doen had?! Heel benieuwd naar. :Y

Dat Whisperer einde was cool maar niet geheel onverwacht, de stemming was al gemaakt door de mist en het feit dat ze zonder al te veel problemen zouden weg geraken toen Michonne aan die poort kwam trekken. Helaas herken ik die whisperer ook niet meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Wat bedoelde die whisperer die Jesus dood stak met : You are where you do not belong. ?

Ze hadden dat clubje de halve staat door achtervolgd en opgejaagd ... waar horen ze niet thuis dan ?

EDIT: een theorie gevonden https://screenrant.com/tw...th-villains-whisperers/2/

[ Voor 21% gewijzigd door Goner op 27-11-2018 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Goner schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 14:43:
Wat bedoelde die whisperer die Jesus dood stak met : You are where you do not belong. ?

Ze hadden dat clubje de halve staat door achtervolgd en opgejaagd ... waar horen ze niet thuis dan ?
Ik heb het donkerbruine vermoeden dat ze bedoelen dat Jesus een walker had moeten zijn ipv levend. Als je een beetje zoekt naar de beweegredenen van The Whispers (comic) dan schijnt dat door. Hieronder een snippt in spoiler tags:

spoiler:
The Whisperers are a primitivist society that shun civilization and humanity. They view humans as animals who always pretended they weren't and see the apocalypse as a chance to course-correct this. Like many mammalian species, they have a pack order, with an Alpha as their leader, a Beta as their second-in-command etc. The leader is expected to be the strongest among them, regardless of gender (though it is implied that the current Alpha only keeps her position because the Beta is unwilling to challenge her). They also don't use names, shunning their previous identities. Because they view themselves as animals, the Whisperers see rape as a social construct, so women and girls in the group are offered no protection from sexual assault and are instead expected to defend themselves. This is so ingrained in Whisperer society that, sometimes, not even victims of these sexual assaults consider it rape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Niet online
readytoflow schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 12:51:
[...]

Dat Maggie elders wat op ging bouwen had ik begrepen ja. Maar even gemist dat dat met die Georgie was.
Hier een soort van theorie

YouTube: The Walking Dead Who is Georgie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Niet online
Net de promo gezien van aflevering 9 op Youtube en dat beloofd wat, zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polthemol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:51

polthemol

Moderator General Chat
readytoflow schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 09:55:
En inderdaad dat hele Michonne vs Hilltop blijft wat apart. Ik meende eerder bij Michonne zoiets te zien van... 'goh, het valt wel mee, waarom ben ik hier niet eerder naartoe gegaan'.

En als zij zo labiel is geweest. Waarom hebben ze haar dan als 'leider' aangehouden. 6 jaar is lang he! langer dan dat de serie tot voor Rick zijn verdwijning heft geduurd.
volgens mij is michonne niet labiel, ze gaat voor protectionisme zeg maar. Bij het bouwen van die brug ging alles weer bijna fout (of uiteindelijk fout, want zover zij weet is Rick dood) en nu gaat zij verder op de koers die zij goed acht.
Zombies zijn er nu zo'n 12 jaar? Het zouden er onderhand al wat minder moeten gaan worden gezien je ze makkelijk in grote getallen definitief dood kan maken.

En eigenlijk geven die 'whisperers' ze een hele goede hint daarvoor. Stuur de zombies op die manier naar die steengroeve (die is in de buurt van Alexandria toch?) en maak ze daar af.
Daar zat ik laatst ook over te 'ponderen' :D Mijn theorie is vooralsnog dat er gigantische aantallen zijn vanuit de steden. De steden zijn compleet overvallen geworden, dus heel grote aantallen walkers. In deze uitzending noemden ze een groep vane en 200-tal al groot/herd, in een stad heb je miljoenen inwoners, dus dat zijn nogal wat groepjes van 200. Als ik dan even aanneem dat die walkers wat blijven 'walken' al die jaren, zul je op het platteland dus steeds meer kans hebben om van die groepjes tegen te komen omdat die nu langzaam daar aankomen vanuit de stedelijke gebieden.

Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

fietsbob schreef op maandag 26 november 2018 @ 10:30:
De eerdere closeups bedoel je? Dat is denk ik om zijn afwijkende gedrag aan te geven. Het grootste deel van de Walkers was echt en een deel waren mensen met maskers op.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Niet online
Marzman schreef op woensdag 28 november 2018 @ 05:47:
[...]

De eerdere closeups bedoel je? Dat is denk ik om zijn afwijkende gedrag aan te geven. Het grootste deel van de Walkers was echt en een deel waren mensen met maskers op.
De man die een walker masker droeg. Dit gezicht kwam even vol in beeld, maar ik kon hem zo niet herkennen van eerdere scenes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-06 07:52

Dreanor

Joene

fietsbob schreef op woensdag 28 november 2018 @ 07:20:
[...]
De man die een walker masker droeg. Dit gezicht kwam even vol in beeld, maar ik kon hem zo niet herkennen van eerdere scenes.
Ik dacht dat die close-up gewoon bedoeld was als "OE HET IS EEN MENS close-up, suprise"! Niet een "herken hem" close-up. :P

En "You are where you do not belong." interpreteerde ik als levende mensen horen niet op een begraafplaats, dus sterf! Maar misschien denk ik te simpel haha.

Vind het wel jammer dat het nu al een mid-season final was. Had ik even niet bij stilgestaan helaas. :|

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dreanor schreef op woensdag 28 november 2018 @ 07:34:
[...]

Ik dacht dat die close-up gewoon bedoeld was als "OE HET IS EEN MENS close-up, suprise"! Niet een "herken hem" close-up. :P
Dat denk ik ook. Voor mensen die geen spoilers of de strips lezen was dat vast een verrassing.

[ Voor 30% gewijzigd door Marzman op 28-11-2018 07:37 ]

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-06 00:34

Zeror

Ik Henk 'm!

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Zo de afgelopen week heel S9 gekeken, ik had er eerder niet echt de behoefte aan. S7 vond ik zeer matig S8 was iets beter maar ik was gewoon niet echt benieuwd naar S9.

Maar het is me alles mee gevallen, het heeft echt weer de sfeer van de eerste seizoenen, survivallen, zorgen voor resources en zombies die weer een serieuse bedreiging vormen.

Wel irritant dat Maggie de serie verlaten heeft zo halverwege het seizoen, vooral om zoiets banaals als geld. Nu is het een loose end die nergens op slaat.

Rick uit de serie maar wel levend heb ik ook wat dubbele gevoelens over. Ik begrijp dat hij films gaat maken gebaseerd op de locatie waar hij nu is, maar het is toch wat vreemd dat hij zijn chick en kinderen niet heeft geprobeerd op te zoeken. Dat is niet echt Rick-like.

Grootste ergernis punt is dat Negan zo naar buiten kon lopen. Je moet accepteren dat karakters in series domme dingen doen maar een celdeur niet op slot doen?? C'mon... Ben wel benieuwd waar hij heen gaat vluchten, volgens mij heeft Carol de laatste Negan fans in de fik gezet?

Verder ben ik erg benieuwd wat er tussen Hilltop en Alexandria gespeeld heeft. Ik ga er vanuit dat de littekens van Daryll en Michone er iets mee te maken hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door Chaoss op 01-01-2019 22:30 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoleBole
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:45
Zo vanmorgen een verrassing. nieuwe aflevering een week eerder op het NAS dan in de planning stond.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

https://www.nu.nl/film/57...tigd-door-zender-amc.html

Moet nog een keer verdergaan met Seizoen 9, heb als laatste aflevering 4 gezien :o.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Chaoss schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 22:26:
Zo de afgelopen week heel S9 gekeken, ik had er eerder niet echt de behoefte aan. S7 vond ik zeer matig S8 was iets beter maar ik was gewoon niet echt benieuwd naar S9.

Maar het is me alles mee gevallen, het heeft echt weer de sfeer van de eerste seizoenen, survivallen, zorgen voor resources en zombies die weer een serieuse bedreiging vormen.
.
Ja, zo vind ik het ook veel leuker..
spoiler:
helaad komt er in het 2e deel weer ren einde aan met de Whisperers...

- Stukje in spoiler tags gestopt -
.
Wel irritant dat Maggie de serie verlaten heeft zo halverwege het seizoen, vooral om zoiets banaals als geld. Nu is het een loose end die nergens op slaat.

Rick uit de serie maar wel levend heb ik ook wat dubbele gevoelens over. Ik begrijp dat hij films gaat maken gebaseerd op de locatie waar hij nu is, maar het is toch wat vreemd dat hij zijn chick en kinderen niet heeft geprobeerd op te zoeken. Dat is niet echt Rick-like.
Vind t ook jammer van Maggie, sowieso dat ze uit de serie is, maar neem er dan iig een scene op dat /hoe/waarom ze weg is gegaan uit Hiltop..

Misschien is Rick zn geheugen kwijt :p
Of heeft hij geen helikopter of ander vervoer om binnen paar jaar terug te zijn XD
Grootste ergernis punt is dat Negan zo naar buiten kon lopen. Je moet accepteren dat karakters in series domme dingen doen maar een celdeur niet op slot doen?? C'mon... Ben wel benieuwd waar hij heen gaat vluchten, volgens mij heeft Carol de laatste Negan fans in de fik gezet?
Ja.. dat was echt een heel dom moment... Naast de celdeur zou toch ook de buitendeur op slot moeten...
Maar was wel te verwachten dat Negan vrij zou komen, anders had Maggie hem wel gedood.
Hij zal wel terug gaan naar Santury, daar zitten ook nog veel Negan aanhang (Daryl en daarna Carol zijn gestopt om de mensen daar onder hoede te nemen)
En anders gaat ie samenwerken met Whisperers

[ Voor 1% gewijzigd door .oisyn op 06-02-2019 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ow, ook eens kijken. Dacht dat we heel lang moesten wachten.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:42

sjaool

Every life should have 9 cats

Er komt een 10e seizoen van de The Walking Dead.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Haha had ik vanmorgen al gepost :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

G_Dragon schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 12:46:
[...]

Haha had ik vanmorgen al gepost :P
Wel gezien maar door de link niet door gehad dat het hetzelfde nieuwsbericht was. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

sjaool schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 13:20:
[...]

Wel gezien maar door de link niet door gehad dat het hetzelfde nieuwsbericht was. :P
Haha geen probleem, liever dat meer meedenken dan eentje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93248

Ik ben ergens bij die tijger afgehaakt, denk een jaar of 2-3 geleden(?)
Daarvoor een zeer groot fan van de serie, misschien dat ik even moet doorbijten en lekker door ga kijken. Wellicht weer helemaal vanaf S1E1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Niet online
Het was wel een aardige aflevering.

Waar ik wel mijn vraagtekens bij heb is dat ik denk dat het groepje wat er bij gekomen is, bij de "levende" walkers horen.
De dikke gozer wist van wie die pijlen waren en leidde hen naar de levende walkers toe. En dat vrouwtje vertelde op de muur tegen Enid dat Alden in goede handen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

En Negan weer terug naar Alexandria. Ik had dit eerlijk gezegd ook wel verwacht (zie .oisyn in "[Serie] The Walking Dead [2]"). Ergens zou ik het ook wel weer mooi hebben gevonden als hij buiten de muur gewoon meteen was omgekomen door walkers :P

Maar met Eugene die zijn liefde wilde verklaren voor Rosita (tenminste, daar ga ik dan vanuit), Rosita die inmiddels zwanger is van Sadiq (?) en ondertussen ook nog heeft aangekloot met Gabriel... 't Wordt wel een soap zo :).

En Judith blijft een badass :D. Wel apart dat ze blijkbaar zo alleen kan rondtrekken, zeker gezien het feit dat iedereen onderkent dat het gewoon fucking gevaarlijk is buiten de muren.

[ Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 13-02-2019 00:56 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
Ik ben halverwege seizoen 8 afgehaakt. Soms lees ik hier nog mee. Het valt wel erg op hoe rustig het hier is geworden. Nog niet een fractie aan reacties van wat het voorheen was. Ik ga ervan uit dat ze nog seizoenen lang door zullen gaan, maar dit is wel veelzeggend. Hoe verhoudt dit seizoen zich tot de vorige seizoenen? Dan heb ik het over 6-8.

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:53
Ik vind dat er teveel veranderingen zijn. Het is een rommel seizoen. Verhaal schiet alle kanten op. Kunnen ze niet helemaal wat aan doen gezien het aantal acteurs die zijn weggegaan.

Ze moeten de tweede helft wel wat meer lijn erin krijgen anders vrees ik voor een kijkcijfer daling. Seizoen 10 is al in de pocket die komt er zeker. Zou mij niet verbazen als dat het laatste seizoen wordt. Het is te chaotisch met al die rare tijdsprongen.

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-06 10:05

Scrummie

Think different

Akemi schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 10:28:
Ik vind dat er teveel veranderingen zijn. Het is een rommel seizoen. Verhaal schiet alle kanten op. Kunnen ze niet helemaal wat aan doen gezien het aantal acteurs die zijn weggegaan.

Ze moeten de tweede helft wel wat meer lijn erin krijgen anders vrees ik voor een kijkcijfer daling. Seizoen 10 is al in de pocket die komt er zeker. Zou mij niet verbazen als dat het laatste seizoen wordt. Het is te chaotisch met al die rare tijdsprongen.
Hoezo vind je dat er teveel veranderingen zijn? Het is wat mij betreft juist prima te volgen. Rick's tijd is afgesloten en vanaf dan begint er iets heel nieuws wat je nu ziet. Dat er nog genoeg valt uit te leggen ben ik met je eens, maar we zijn dan ook pas een 2/3 afleveringen onderweg in deze nieuwe setting.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

• Spotmatic
  • Laatst online: 20:42

Spotmatic

Ken sent me

Ik vond het ook wel meevallen. Ik had het vorige seizoen overgeslagen maar heb het uiteindelijk toch helemaal gezien. Op zich vind ik het wel interessant maar ik merk ook dat ik de locaties waar ze allemaal zitten niet meer zo goed uit elkaar kan houden. Wat dat betreft is het onoverzichtelijk. Dat is wat mij betreft het belangrijkste verschil met de eerste seizoenen.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:29

Nemesizz

Untouchable

Jaja, deze keer niet vergeten de recorder te programmeren :P (die van zondag > maandag nacht, met lekker weinig reclame).

Moest alleen wachten tot vrijdag tot ik eindelijk rustig 'even' een uurtje kon kijken.

Was namelijk wel benieuwd wat er zou gebeuren nadat Negan z'n cel uit ging, maar was niet zo dramatisch als verwacht. Wel raar dat ie gewoon 's nachts kan rondlopen, en in de vroege ochtend zo weg kan wandelen. Goed, 'ze' (Alexandria) hebben wel een 'veilige' stad nu, maar gezien alle voorgaande jaren zou je verwachten dat ze toch nog wel bewakers zouden hebben...en niet toevallig alleen Judith.

Ook wel raar dat ze (inwoners van Alexandria) Judith zo alleen op pad laten gaan, pistool en zwaard of niet, zo'n klein kind alleen op pad sturen? Terwijl de volwassenen zelfs met 2 of 3 man al in de dikke problemen komen telkens :P

Misschien denk ik er iets te veel over na.

Maar vind het seizoen toch wel leuker dan... 7 of 8? Vond dat hele 'Saviors' gedoe niet zo geweldig en duurde ook veel te lang. In elk geval wel weer benieuwd naar de volgende uitzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

spoiler:
Ik mag die Lydia chick wel. Jammer dat ze zo'n fucked up moeder heeft.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:07
Iemand opgevallen dat het haakje aan de muur verdwenen was ?

En, svp KILL Henry, die verdiend echt een Darwin award.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Noppesnada schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 08:07:

En, svp KILL Henry, die verdiend echt een Darwin award.
Alsof dat te missen was na die nogal obvious zoom-in vóór dat het haakje weg was :+

Best een prima aflevering, maar ik denk dat Daryl weer de held gaat uithangen wat hem duur komt te staan. (als in: hij zal wel die dochter niet willen afgeven na het moan moan verhaal en ik denk niet dat mamma daar heel blij of geduldig mee is getuige haar voorgeschiedenis :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Noppesnada schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 08:07:
Waarmee dacht je dat ze Daryl aanviel? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Laatst online: 16:07
.oisyn schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 08:37:
[...]

Waarmee dacht je dat ze Daryl aanviel? :)
Dat was mij dan weer niet opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:38
Toch wel nice om weer een stukje te zien naar de begindagen van de uitbraak en hoe anderen daarop reageerden. Die Alpha zal voor een hoop fucked up situaties zorgen.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Tja, het lijkt me dat ze inmiddels wel zo slim zouden zijn om zo'n persoon meteen een kogel door de kop te jassen... Maar goed, ze hebben Alden en Luke natuurlijk ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-06 11:29

Mon0lith

Yes Herr Flick

Zal wel aan mij liggen als metalhead, maar steeds als ik de whispers zie heb ik het gevoel dat ik naar Corey Taylor van Slipknot zit te kijken... Klein beetje inspiratie moeten ze daar wel vandaan gehaald hebben denk ik :P

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/jus4etf56.png

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-06 22:39
Ben dus niet de enige @Mon0lith :P

Mijn enige gedachte deze aflevering was "waar zijn die wapens van Alexandria gebleven? Knal ze in vredesnaam overhoop nu ze daar zo staan". Lijkt me dat ze inmiddels wel weten dat dit een nieuwe vijand is/wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rouchken11
  • Laatst online: 17-06 13:38
metallicattim schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 15:06:

Mijn enige gedachte deze aflevering was "waar zijn die wapens van Alexandria gebleven? Knal ze in vredesnaam overhoop nu ze daar zo staan". Lijkt me dat ze inmiddels wel weten dat dit een nieuwe vijand is/wordt.
Een vijand waarvan ze niet weten met hoeveel ze zijn maar die wel ook 2 mensen van hun heeft natuurlijk.
De "eerst knallen, we zien daarna wel" route heeft oa Glenn en Abraham achteraf bezien een beetje hoofdpijn bezorgd. Ik denk dat ze (zeker na enkele jaren van vrede) wel iets voorzichtiger geworden zijn op dat vlak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-06 22:39
In het verleden behaalde resultaten.... ;)

Ze hebben gewoon open en bloot de kans om de leider direct neer te knallen en ze al op 1-0 te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

.oisyn schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 00:55:
En Negan weer terug naar Alexandria.
Heb ik iets gemist ?
Laatste dat ik zag was dat hij beweerde terug te willen, maar heb niks gezien in laatste aflevering ?

By the way ; zou Judith die deur hebben open gezet ?? Ze stond Negan min of meer op te wachten ...
fietsbob schreef op maandag 11 februari 2019 @ 18:22:
Waar ik wel mijn vraagtekens bij heb is dat ik denk dat het groepje wat er bij gekomen is, bij de "levende" walkers horen.
Lijkt me stug, ze deden vrolijk mee met omleggen van die fluisteraars op het kerkhof en in die tunnel.
De dikke gozer wist van wie die pijlen waren en leidde hen naar de levende walkers toe. En dat vrouwtje vertelde op de muur tegen Enid dat Alden in goede handen was.
Die Alpha heeft waarschijnlijk die pijlen gebruikt om ze in de val te lokken. En die boogschutter heeft vertrouwen in Luke, blijkbaar.

[ Voor 59% gewijzigd door Goner op 20-02-2019 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Goner schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:28:
[...]

Heb ik iets gemist ?
Laatste dat ik zag was dat hij beweerde terug te willen, maar heb niks gezien in laatste aflevering ?

By the way ; zou Judith die deur hebben open gezet ?? Ze stond Negan min of meer op te wachten ...
Judith zei tegen Negan dat er buiten Alexandrie helemaal niks boeiend meer te vinden was en vroeg zich waarom Negan weg wilde. Negan ging toch weg en nam een kijkje in Sanctuary (voormalig plek van de Saviors). Daar kwam ie zelf tot de conclusie dat er inderdaad niet veel boeiends meer te vinden is. En besluit om terug te gaan. Judith wachtte hem daar op en gaf haar waarschuwingschot zoals zij daar al voor gewaarschuwd had toen Negan wegging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Goner schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:28:
[...]

Heb ik iets gemist ?
Je quoot een post van vóór de laatste aflevering. In de laatste aflevering is er idd niets over te zien :). En idd, ik deed de aanname dat hij ging doen wat hij zei. Ik zie geen reden om dit in twijfel te trekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Mjah, ik kan me toch niet goed voorstellen dat hij zomaar gaat zitten wegkwijnen in die cel ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:51

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

zo, goeiemorgen zeg......ik vond aan het einde van S6 die Negan al een vervelende eikel.

eindelijk dit weekend kunnen starten met S7, zaterdagnacht de eerste 3 afleveringen gezien en ik zat op het puntje van me stoel want ik had tot dat moment alle spoilers weten te ontduiken en ik had dan ook geen idee wat me te wachten stond :P

Nou dat heb ik geweten ook _O-

Exit
spoiler:
Abraham en Glenn
* -O-

gloeiendegloeiendegloeiende.......

Aankomend weekend maar eens verder :)

*ik spoiler toch maar even, want er is een keer een compleet seizoen Dexter verkloot voor me doordat ik op Pinterest (of all places _O- ) een keer een plaatje tegenkwam met een van de grootste plottwists uit de hele serie |:(

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik zou niet te veel lezen dan hier in het topic.

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik vond dit wel weer een typische TWD aflevering. Een standoff met een complete freak. Ik dacht ook echt dat Alpha haar dochter zou afmaken na de ruil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
.oisyn schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 00:36:
Ik vond dit wel weer een typische TWD aflevering. Een standoff met een complete freak. Ik dacht ook echt dat Alpha haar dochter zou afmaken na de ruil.
Ja dat dacht ik ook… Zeker omdat ze die baby wilde opofferen (wat overigens voor de creepyness van de serie wel een leuke wending zou zijn geweest).

Eigenlijk wel raar dat Daryl nou achter dat meisje aan gaat. Hij kent haar bijna niet. Weet niet hoeveel whisperers er zijn etc etc... Hoe vaak heeft 'ie die fout nou al gemaakt en hoeveel levens heeft dat al wel niet gekost?

Met alle nadruk erop dacht ik dat Jerry zijn laatste uur ook geslagen had. Die gaat het nieuwe seizoen niet halen denk.

[ Voor 8% gewijzigd door readytoflow op 26-02-2019 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heplam
[quote]readytoflow schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 14:49:
[...]

Eigenlijk wel raar dat Daryl nou achter dat meisje aan gaat. Hij kent haar bijna niet. Weet niet hoeveel whisperers er zijn etc etc... Hoe vaak heeft 'ie die fout nou al gemaakt en hoeveel levens heeft dat al wel niet gekost?

Uhm Daryl gaat achter de zoon van Carol en Ezekiel aan. Die is juist achter het meisje aangegaan :-) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heplam
readytoflow schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 14:49:
[...]

Uhm Daryl gaat achter de zoon van Carol en Ezekiel aan. Die is juist achter het meisje aangegaan :-) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:15

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Fraggert schreef op maandag 25 februari 2019 @ 07:42:
zo, goeiemorgen zeg......ik vond aan het einde van S6 die Negan al een vervelende eikel.

eindelijk dit weekend kunnen starten met S7, zaterdagnacht de eerste 3 afleveringen gezien en ik zat op het puntje van me stoel want ik had tot dat moment alle spoilers weten te ontduiken en ik had dan ook geen idee wat me te wachten stond :P

Nou dat heb ik geweten ook _O-

Exit
spoiler:
Abraham en Glenn
* -O-

gloeiendegloeiendegloeiende.......

Aankomend weekend maar eens verder :)

*ik spoiler toch maar even, want er is een keer een compleet seizoen Dexter verkloot voor me doordat ik op Pinterest (of all places _O- ) een keer een plaatje tegenkwam met een van de grootste plottwists uit de hele serie |:(
Dat heb je knap gedaan dan, om die spoiler ontsnapt te zijn sindsdien (y)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Marzman schreef op maandag 25 februari 2019 @ 19:51:
Ik zou niet te veel lezen dan hier in het topic.
thanks voor de heads-up :)
BlackEyedAngel schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 17:55:
[...]

Dat heb je knap gedaan dan, om die spoiler ontsnapt te zijn sindsdien (y)
kostte me ook aardig moeite :P maar ik had geen zin om dat nog eens te laten gebeuren, baalde er zo van toen me zoiets met de serie Dexter gebeurde |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Benieuwd wat dat symbool is dat even te zien is als de Kingdom groep weg rijdt van die bioscoop.
Whisperers of alweer een andere groep ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
heplam schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 16:26:
[...]

Dat heb ik dan even gemist? TV stond zachter en keek de uitzending zonder de ondertiteling.

Op het briefje stond:
"Couldn't live with it. Left to find Lydia."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 22:11

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

readytoflow schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 12:11:
[...]

Dat heb ik dan even gemist? TV stond zachter en keek de uitzending zonder de ondertiteling.

Op het briefje stond:
"Couldn't live with it. Left to find Lydia."
Klopt, maar dat briefje lag in de kamer van die jongen, dat had Daryl niet ter plekken geschreven :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
ah kijk...dat had ik ff gemist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
Ik heb me echt kapot gelachen om die scene vlak voor ze de bioscoop binnengaan om die lamp op te halen, die muziek en dat meezingen, en die dodelijke blik van Carol, hilarisch! :D _/-\o_ Ik was wel weer toe aan een beetje humor in de serie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
.oisyn schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 00:36:
Ja, dat dacht ik dus ook. Of dat die andere twee nog de nek doorgesneden zou worden.

Was dat teken in dat dorp niet een soort Alpha symbool? Wat zou betekenen dat die whisperers er al langer zaten omdat dat eerder was. Vond die hele bioscoop expeditie eigenlijk helemaal nergens over gaan, maar het werd wel op een leuke manier gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

sambalbaj schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 15:43:
[...]

Ja, dat dacht ik dus ook. Of dat die andere twee nog de nek doorgesneden zou worden.

Was dat teken in dat dorp niet een soort Alpha symbool? Wat zou betekenen dat die whisperers er al langer zaten omdat dat eerder was. Vond die hele bioscoop expeditie eigenlijk helemaal nergens over gaan, maar het werd wel op een leuke manier gebracht.
Volgens mij was de bios run gewoon in de 'huidige' tijd maar enkel de flashback met Jesus niet in de huidige tijd. Ook omdat je bij die eerste flashback te horen krijgt dat Jerry vader wordt, en hij bij terugkomst in de Kingdom volgens mij opgewacht wordt door zijn vrouw met 3 kinderen.

Net als Carol; in flashback met Jesus had ze half lang haar, bij de bios weer lang haar. En volgens mij hebben ze het er ook nog over dat Henry bij Hilltop is.

Wel met je eens dat het voelde alsof het nergens over ging, maar die shots met die muziek, Carol die toch wat risico nam in plaats van de veilige weg te kiezen, het feit dat ze op zoek zijn naar zoiets in plaats van alleen te overleven gaf het (achteraf vooral) toch wel wat meer betekenis in mijn ogen.

Maar ik denk ook dat het teken wel van de Whisperers is. Ik gók dus dat Lydia nu verteld over The Kingdom aan Alpha, die gaan dus op weg naar The Kingdom omdat hun ook een grens zijn overschreden, Daryl vindt Henry, zijn de Whisperers op het spoor, zien dat ze naar The Kingdom gaan, etc etc etc.

Maar goed, dat kan nog alle kanten op natuurlijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Dacht ik mooi even de aflevering van zonder > maandag te gaan kijken... heeft de recorder niks opgenomen... bleh :( .

Nu zondag maar weer een poging doen, maar dan met een sh*tload reclame ertussen waarschijnlijk.

Serie heeft zo z'n ups en downs, maar kijk toch iedere keer uit naar de volgende aflevering :P , en dan is het balen als de techniek je weer in de steek laat.

*edit*
NVM, ding had wel opgenomen, moet alleen meerdere malen opnieuw opstarten voordat het ding het wil laden... floppydrive snelheid ftw.

[ Voor 16% gewijzigd door Nemesizz op 01-03-2019 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Scrummie schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 16:54:
[...]

Volgens mij was de bios run gewoon in de 'huidige' tijd maar enkel de flashback met Jesus niet in de huidige tijd. Ook omdat je bij die eerste flashback te horen krijgt dat Jerry vader wordt, en hij bij terugkomst in de Kingdom volgens mij opgewacht wordt door zijn vrouw met 3 kinderen.

Net als Carol; in flashback met Jesus had ze half lang haar, bij de bios weer lang haar. En volgens mij hebben ze het er ook nog over dat Henry bij Hilltop is.
Dat wil er bij mij niet in. Eerst ontmoeten ze Jesus bij die kar, en als ze dan willen gaan blijkt dat Ezekiel nog even iets wilde doen. Carol ging uiteindelijk mee. Dus die twee momenten zitten imho in hetzelfde tijdskader. Ik denk daarom dat het hele gebeuren zich al eerder afspeelde, en niet alleen het moment met Jesus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-06 10:58

Mx. Alba

hen/die/zij

Ik moet zeggen dat ik een hele tijd TWD heb gekeken uit automatisme terwijl ik het eigenlijk toch niet zo leuk meer vond, maar de laatste paar afleveringen hebben op de een of andere manier mijn interesse weer weten te wekken.

Ik zou me trouwens best kunnen voorstellen dat de Coalitie (zo zal ik het samenraapsel van Alexandria, Hilltop, Kingdom etc. maar even noemen) best tot een verstandhouding met de Whisperers zou moeten kunnen komen. De Whisperers kunnen namelijk kuddes Walkers weg sturen bij die nederzettingen en daarvoor in ruil zouden ze wat resources kunnen krijgen als ze dat nodig hebben. Of bijvoorbeeld dat zwangere Whisperers tijdelijk in één van die nederzettingen kunnen wonen en daarna weer terug "het wild" in? Ze concurreren op zich niet met elkaar dus zou dat best mogelijk moeten kunnen zijn.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

.oisyn schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 15:36:
[...]

Dat wil er bij mij niet in. Eerst ontmoeten ze Jesus bij die kar, en als ze dan willen gaan blijkt dat Ezekiel nog even iets wilde doen. Carol ging uiteindelijk mee. Dus die twee momenten zitten imho in hetzelfde tijdskader. Ik denk daarom dat het hele gebeuren zich al eerder afspeelde, en niet alleen het moment met Jesus.
Volgens mij zoals @Scrummie het omschrijft heb ik het ook gezien. Deel met Jesus is flashback, deel in de bios huidige tijd (en inderdaad, verschil in lengte van haar bij Carol). En de vrouw van Jerry was 8 weken zwanger bij die kar, en na het avontuur in de bios zit hij 's avonds met een vd kinderen op de arm. Lijkt mij dan duidelijk genoeg dat er een behoorlijk verschil in tijd zit :P

Moet wel zeggen, dat ze voorgaande keren, met flashbacks of een hele uitzending terug in de tijd gingen, of overduidelijk lieten lijken dat het flashback was (andere kleurfilters), dat was hier niet zo duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 00:21
De scene dat ze Jezus ontmoeten is inderdaad een flashback vergeleken met de bioscoop avontuur, ze krijgen/ ruilen medicijnen en een van de personages zegt dat ze de groeten moeten doen aan Maggie. Daarnaast is er een lengteverschil te zien bij de haren van Carol en zie je de pasgeboren baby in de arm van Jerry zijn vrouw liggen, terwijl ze pas 8 weken zwanger was in de flashback scene.

Zoals @Nemesizz ook al aangeeft is het erg verwarrend, met namen ook omdat flashbacks of flashforwards aan het begin van een aflevering te zien waren en eindigde wanneer het intro filmpje begon of gedurende de aflevering maar dan inderdaad met een andere kleurenfilter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

.oisyn schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 15:36:
[...]

De flashback diende om aan te geven waarvoor Ezekiel zijn side-side mission ( :+ ) wilde doen. Anders was de context waarom hij dat frame nodig had niet duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Wat zou die nieuwe spinnof worden waar nieuwssites de laatste dagen over schrijven? Het verhaal van Rick?

Zouden ze nog iets gaan doen om het tijdsgat uit te leggen? Waarom zijn de drie gemeenschappen niet meer bevriend, zou dat puur geweest zijn dat Alexandria niet genoeg grondstoffen/eten/medicijnen had? Echt op voet van oorlog leven ze ook niet.
metallicattim schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 15:06:

Je bedoelt dezelfde fout maken als met Negan? Je zag al dat het een klein groepje was wat opeens veel groter werd en ze kunnen hordes zombies besturen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Marzman schreef op maandag 4 maart 2019 @ 09:00:
Wat zou die nieuwe spinnof worden waar nieuwssites de laatste dagen over schrijven? Het verhaal van Rick?
Lijkt helemaal los te staan van Rick en co. Qua plot nog niets over bekend, behalve dat het een nieuwe spinoff is.

Ik heb er alweer zin in in elk geval, zonder ook maar iets te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Mx. Alba schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 15:46:
Ik zou me trouwens best kunnen voorstellen dat de Coalitie (zo zal ik het samenraapsel van Alexandria, Hilltop, Kingdom etc. maar even noemen) best tot een verstandhouding met de Whisperers zou moeten kunnen komen.
Nah, ze verschillen zó fundamenteel van mening over hoe de wereld in elkaar zit .. zie ik nooit gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Goeie aflevering. En die actie van Daryl, heerlijk :D. Die zag ik echt totaal niet aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rouchken11
Spoiler ivm enkele hoofdacteurs:
spoiler:
de actrice 'Michone' heeft nog een contract voor enkele afleveringen volgend seizoen, die afleveringen zouden gespreid zitten, dus sowieso minder michone volgend seizoen en geen michone daarna meer, ze wilt meer films ed gaan doen (zoals Avengers en Black Panther). Acteurs 'Carol' en 'Daryl' hebben dan weer met 3 seizoenen verlengd. Norman Reedus heeft zelfs verklaard de last man standing te willen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

.oisyn schreef op maandag 4 maart 2019 @ 23:57:
Goeie aflevering. En die actie van Daryl, heerlijk :D. Die zag ik echt totaal niet aankomen.
Het was natuurlijk ook te verwachten dat ze een koekje van eigen deeg gingen krijgen. Aflevering was idd prima te pruimen, hoewel die actie van Henry wel weer :') was.

Hij had net zo goed op die groep af kunnen lopen zen zeggen 'yo; hier ben ik' .

Verwachtingen waar dit naar gaat leiden; confrontatie tussen the Whisperers en onze 3 groepen, mogelijk tijdens the fair (aangezien daar ZO veel nadruk op gelegd wordt) waarbij mogelijk The Kingdom gaat omvallen, the Whisperers vervolgens naar The Hilltop trekken en Alexandria in de 'grand finale' de boel mag gaan redden.

Of zoiets :P

[ Voor 3% gewijzigd door Notna op 05-03-2019 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Het was wel een ok aflevering.
Henry sloeg natuurlijk nergens op.
Ik vond dat uitdagen ook een beetje apart. Ik bedoel het is een vrij basic groepje die whisperers. Die Alpha is zo gek als een deur, maar laten we wel wezen 'maar' een vrouw. Dus zo sterk is ze nu ook weer niet. Zeker als het er op lijkt dat er maar een zo'n Beta omheen zwerft om haar te beschermen.

En hoeveel van die whisperers die er vanwege 'beter overleven in een groep, dan alleen sterven' inzitten, zouden liever in Hilltop zitten?

Maar wat ik wel echt apart vindt, is dat ze die groep niet, of zo laat zien. Het leek erop dat ze best een wachttoren principe hadden tussen de 3 communities? Die whisperers wandelen op zombietempo door de omgeving dus zo plots kunnen ze er niet zijn.

Er leken ook veel 'watjes' tussen te zitten. Die zijn toch geen partij voor The Kingdom, Hilltop of Alexandria? En dan weer...Ik neem aan dat ze leren van hun fouten (natuurlijk niet, dat weet ik ook wel). Met twee pijlen heb je die groep lamgelegd. Alpha en Beta uitschakelen, klaar.

Zou mooi zijn als ze met die radio ineens een signaal ontvangen van een grote veilige basis, of een bericht over een geneesmiddel en dat ze daar naartoe gaan trekken. Hoop ellende tussendoor, aankomst, drama, geneesmiddel werkt, Seizoen 12: verstrekken aan iedereen. Zombieveldslag...The End.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

readytoflow schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 10:35:
En hoeveel van die whisperers die er vanwege 'beter overleven in een groep, dan alleen sterven' inzitten, zouden liever in Hilltop zitten?
Zeker nu. Eerst al wat mensen opgeofferd om haar dochter terug te halen, waardoor er onenigheid was. Vervolgens vermoord ze twee van haar members, en worden er nog een paar gepakt omdat ze gewoon in hun eigen kamp worden aangevallen omdat ze die jongen daar wilde houden. Wat sowieso niet gebeurd zou zijn als ze haar dochter niet had opgehaald. Ik denk niet dat er nog veel overtuigd zijn van haar fantastische leiderschap, en zal het vooral nog angst zijn waardoor ze er misschien niet direct iets aan zouden doen.

Dat shot van Lydia met de yoyo trouwens... het zal me niets verbazen als Alpha een vergelijkbare dood sterft met een touwtje door haar nek, door haar eigen dochter :)
(Wat natuurlijk nooit kan met de hand, laten we wel wezen ;))
Maar wat ik wel echt apart vindt, is dat ze die groep niet, of zo laat zien. Het leek erop dat ze best een wachttoren principe hadden tussen de 3 communities? Die whisperers wandelen op zombietempo door de omgeving dus zo plots kunnen ze er niet zijn.
Maar ze zien eruit als zombies. Ze zagen wel vaker herds, niets bijzonders natuurlijk.

[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 05-03-2019 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

readytoflow schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 10:35:
Die whisperers wandelen op zombietempo door de omgeving dus zo plots kunnen ze er niet zijn.
Bovendien beweert die Alpha dat de communities hun 'territory' zijn binnengekomen. Dus hoe lang zitten ze daar al ??
Ik zie ze trouwens niet actief de 3 communities aanvallen ... ze heeft het maar over 'no conflict'. Ze wil blijkbaar alleen met rust gelaten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 00:21
Notna schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 09:24:
[...]

Het was natuurlijk ook te verwachten dat ze een koekje van eigen deeg gingen krijgen. Aflevering was idd prima te pruimen, hoewel die actie van Henry wel weer :') was.

Hij had net zo goed op die groep af kunnen lopen zen zeggen 'yo; hier ben ik' .

Verwachtingen waar dit naar gaat leiden; confrontatie tussen the Whisperers en onze 3 groepen, mogelijk tijdens the fair (aangezien daar ZO veel nadruk op gelegd wordt) waarbij mogelijk The Kingdom gaat omvallen, the Whisperers vervolgens naar The Hilltop trekken en Alexandria in de 'grand finale' de boel mag gaan redden.

Of zoiets :P
Ik denk dat je aardig in de goede richting zit met jouw geschetste scenario, aangezien ze inderdaad wel erg dik de nadruk op the fair leggen. Verder verwacht ik dat Negan hierbij ook een rol gaat spelen op een positieve manier. Wellicht dat Negan wordt vrij gelaten door Judith c.q. Negan om hulp wordt gevraagd door Judith en ze samen een aantal main characters uit de brand helpen tijdens de confrontatie tussen the Whisperers en de coalitie welke zich tijdens the fair gaat afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Goner schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 12:14:
[...]

Bovendien beweert die Alpha dat de communities hun 'territory' zijn binnengekomen. Dus hoe lang zitten ze daar al ??
Ik zie ze trouwens niet actief de 3 communities aanvallen ... ze heeft het maar over 'no conflict'. Ze wil blijkbaar alleen met rust gelaten worden.
Die Alpha is mentaal gestoord hè, bijna nog erger dan dat Negan was. Met rust gelaten worden moet je dan ook met een flinke korrel zout nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Bad dog! :+

Was weer een mooi aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-06 12:18

Xymox

Determinism rulez !

Dat Negan wellicht een helpende rol gaat nemen/krijgen zou ik mooi vinden.
Zoals in Game of Thrones, waar je een soort van haat/liefde krijgt voor bepaalde personages. Eerst een schurk zien waar je geen respect voor hebt maar later hierop terug kan komen dat het leven niet zwart/wit is maar dat personages kunnen veranderen en je uiteindelijk vindt dat ze zowel bad als good kunnen zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Xymox op 07-03-2019 07:49 ]

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

gloeiendegloeiende.......heb ik net S7 op BluRay gekocht.....zie ik op Netflix dat The Walking Dead er weer op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-06 03:28
Fraggert schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 08:41:
gloeiendegloeiende.......heb ik net S7 op BluRay gekocht.....zie ik op Netflix dat The Walking Dead er weer op staat.
Da's een mooie box voor je verzameling toch? :)

Ik lees een hoop leuke scenario's n.a.v. de meest recente aflevering. Lezen jullie de strips ook? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Moet zeggen dat ik Rick eigenlijk niet eens meer mis.
Misschien ging het op een gegeven moment ook wel te veel om alleen Rick.

Whisperers verhaal is best leuk, hoop dat ze het alleen niet te lang rekken.
Die Henry begint wel een heel hoog Carl gehalte te krijgen.

Die rare verhouding Rosita/Siddiq/Gabriel/Eugene vond ik dan wel weer apart. Rosita zwanger van Siddiq maar setje met Gabriel en Eugene als niet zo stille aanbidder tsja. Had geloof ik ook wat gemist hierbij.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

sambalbaj schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 10:38:
Die Henry begint wel een heel hoog Carl gehalte te krijgen.
spoiler:
De verhaallijn van Henri is in de strips de verhaallijn van Carl. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Neyluzz schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 09:10:
Da's een mooie box voor je verzameling toch? :)
:+

mja, maar vrouw en ik zijn hard aan het sparen voor een bucketlistdingetje dus die euro's had ik liever in dat potje gestopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Niet online
Opie is back, toen ik zijn stem hoorde wist ik het

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

fietsbob schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 11:47:
Opie is back, toen ik zijn stem hoorde wist ik het
Om dit even context te geven voor de rest die net als ik geen Sons of Anarchy kijken, Opie Winston is een karakter in Sons of Anarchy respeeld door Ryan Hurst. Ryan Hurst is dus Beta in TWD. Zo, scheelt de rest weer Googlen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Freshouttheoven schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 14:10:
[...]
aangezien ze inderdaad wel erg dik de nadruk op the fair leggen.
Misschien omdat we daar eindelijk gaan horen wat er nou gebeurd is wat die break veroorzaakt heeft tussen Alexandria en de rest ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Xymox schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 07:48:
Dat Negan wellicht een helpende rol gaat nemen/krijgen zou ik mooi vinden.
Zoals in Game of Thrones, waar je een soort van haat/liefde krijgt voor bepaalde personages. Eerst een schurk zien waar je geen respect voor hebt maar later hierop terug kan komen dat het leven niet zwart/wit is maar dat personages kunnen veranderen en je uiteindelijk vindt dat ze zowel bad als good kunnen zijn.
Ik vond vooral de reactie van Judith naar Michonne heel sterk. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik denk dat Negan een 'normale' inwoner van Alexandria wordt. Een beetje zoals in Carl zijn visioen (iets minder zoetsappig misschien.

Daryl heeft de rol van Rick in de serie overgenomen zo te zien.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Wel weer leuke aflevering, al kon ik het einde niet helemaal goed zien (krijg je met die pik donkere nachtscene's kijken op een zonnige ochtend :+ ).

Wat wel een beetje stoort is het hoge Carl gehalte bij Henry.

Tot nu toe een stuk beter dan dat eindeloze 'Savior' gedoe van voorgaande seizoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

De nieuwe single van "Carl"... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rouchken11
Mindere aflevering vond ik zelf. Die Highwaymen kunnen wel een leuke toevoeging worden, maar het hele Daryl-stuk was onlogisch. Die dochter van Alfa had perfect kunnen zeggen wie Beta was en dan had Daryl daar een pijl door kunnen jagen.
Of ze hadden zich gewoon even stil gehouden in dat gebouw, no way dat Beta ze daar dan gevonden had. Maar ja, dat past minder in de verhaallijn natuurlijk :)
Pagina: 1 ... 93 ... 100 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.