Ik dacht dat die spoiler over Jesus eerder een gerucht was. Maar hij gaat er echt aan....
Vond het wel een cool karakter. Beter dan die andere baardmans (Aaron). Die had ik 3 seizoenen geleden al graag zien vertrekken.
Ik vond het een beetje een verwarrende aflevering. Maar ik was ook wat afgeleid door wat mails vanuit werk. Maar waarom niet gewoon met de motor/auto/paard&wagen Eugene gaan zoeken?
En inderdaad dat hele Michonne vs Hilltop blijft wat apart. Ik meende eerder bij Michonne zoiets te zien van... 'goh, het valt wel mee, waarom ben ik hier niet eerder naartoe gegaan'.
En als zij zo labiel is geweest. Waarom hebben ze haar dan als 'leider' aangehouden. 6 jaar is lang he! langer dan dat de serie tot voor Rick zijn verdwijning heft geduurd.
Zombies zijn er nu zo'n 12 jaar? Het zouden er onderhand al wat minder moeten gaan worden gezien je ze makkelijk in grote getallen definitief dood kan maken.
En eigenlijk geven die 'whisperers' ze een hele goede hint daarvoor. Stuur de zombies op die manier naar die steengroeve (die is in de buurt van Alexandria toch?) en maak ze daar af.
Is het nu weer klaar even dan met de afleveringen? Wanneer gaan we weer verder. Het begint weer leuker te worden.
Edit:
Wat is er eigenlijk gebeurd met een aantal dames van Oceanside?
En die groep van die Georgie? Die toen iets van cultuur en technologie wilde brengen?
En ik bedenk me net...Er zijn best weinig babies/kleine kinderen? Ik bedoel, de pil en condooms zijn al ruim over de datum
[
Voor 10% gewijzigd door
readytoflow op 27-11-2018 10:04
]