Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Serie] The Walking Dead [2] Overzicht

Pagina: 1 ... 91 92 93 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• fietsbob
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 16:20
Wel een goede aflevering.
De gevechten waren prima. Ninja Jesus style.
Iemand een idee wie de "walker" was op het einde? Kon hij zo niet voor de geest halen of hij eerder te zien is geweest.

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Notna schreef op maandag 26 november 2018 @ 10:03:
Wow, de relatie tussen Michonne en Hilltop is nog kouder dan een Eskimo zijn kont op de noordpool :X

Vraag mij nu toch wel af wat er in godsnaam is gebeurd in voorgaande jaren :? Echt mega awkward op deze manier, ook met dat geneuzel of de 'fair' etc. Ik kan mij niet voorstellen dat dit allemaal aftermath is van wat er met Rick is gebeurd al die jaren terug.
Aan het gesprek van die kinderen te horen is er een oorlog geweest. Misschien dat het volgende seizoen terug in de tijd gaat. Ik gok door die mensen uit negans groep die uitgebuit werden door hilltop. Dat gaf al wrijving omdat hilltop het meeste resources heeft met het bouwen van die brug.

[edit]Dat stukje nog eens gekeken, maar twijfel of ik het goed verstaan heb en of ze dat bedoelen. Het kan ook ward zijn of de war met de saviours.

Marzman wijzigde deze reactie 26-11-2018 14:50 (21%)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• heplam
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 18-01 11:45
Top aflevering was deze midseason finale. Vooral het einde met de mist en the whisperers was erg spannend.

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Marzman schreef op maandag 26 november 2018 @ 11:23:
[...]
Aan het gesprek van die kinderen te horen is er een oorlog geweest. Misschien dat het volgende seizoen terug in de tijd gaat. Ik gok door die mensen uit negans groep die uitgebuit werden door hilltop. Dat gaf al wrijving omdat hilltop het meeste resources heeft met het bouwen van die brug.

[edit]Dat stukje nog eens gekeken, maar twijfel of ik het goed verstaan heb en of ze dat bedoelen. Het kan ook ward zijn of de war met de saviours.
Ik denk zelf dat laatste eigenlijk :)
fietsbob schreef op maandag 26 november 2018 @ 10:30:
Iemand een idee wie de "walker" was op het einde? Kon hij zo niet voor de geest halen of hij eerder te zien is geweest.
Die acties van Jesus deden mij extreem denken aan de jaren 80/90 films van Jean Claude Van Damme :D :+ :X

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• readytoflow
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online
Ik dacht dat die spoiler over Jesus eerder een gerucht was. Maar hij gaat er echt aan....
Vond het wel een cool karakter. Beter dan die andere baardmans (Aaron). Die had ik 3 seizoenen geleden al graag zien vertrekken.

Ik vond het een beetje een verwarrende aflevering. Maar ik was ook wat afgeleid door wat mails vanuit werk. Maar waarom niet gewoon met de motor/auto/paard&wagen Eugene gaan zoeken?

En inderdaad dat hele Michonne vs Hilltop blijft wat apart. Ik meende eerder bij Michonne zoiets te zien van... 'goh, het valt wel mee, waarom ben ik hier niet eerder naartoe gegaan'.

En als zij zo labiel is geweest. Waarom hebben ze haar dan als 'leider' aangehouden. 6 jaar is lang he! langer dan dat de serie tot voor Rick zijn verdwijning heft geduurd.

Zombies zijn er nu zo'n 12 jaar? Het zouden er onderhand al wat minder moeten gaan worden gezien je ze makkelijk in grote getallen definitief dood kan maken.

En eigenlijk geven die 'whisperers' ze een hele goede hint daarvoor. Stuur de zombies op die manier naar die steengroeve (die is in de buurt van Alexandria toch?) en maak ze daar af.

Is het nu weer klaar even dan met de afleveringen? Wanneer gaan we weer verder. Het begint weer leuker te worden.

Edit:
Wat is er eigenlijk gebeurd met een aantal dames van Oceanside?
En die groep van die Georgie? Die toen iets van cultuur en technologie wilde brengen?

En ik bedenk me net...Er zijn best weinig babies/kleine kinderen? Ik bedoel, de pil en condooms zijn al ruim over de datum ;)

readytoflow wijzigde deze reactie 27-11-2018 10:04 (10%)

• DM89
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 16:46
readytoflow schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 09:55:

Edit:
Wat is er eigenlijk gebeurd met een aantal dames van Oceanside?
En die groep van die Georgie? Die toen iets van cultuur en technologie wilde brengen?

En ik bedenk me net...Er zijn best weinig babies/kleine kinderen? Ik bedoel, de pil en condooms zijn al ruim over de datum ;)
Zij die dames niet gewoon terug naar oceanside?

Maggie is met Georgie weggegaan om ver weg iets nieuws op te bouwen. Op deze manier hebben ze Maggie eruit geschreven omdat er niet meer tijd was.

Verder jammer dat Jesus eruit is, had meer ingezeten en te weinig screentime gehad maar wel goed eruit geschreven.

Verder goede aflevering.. nu wachten tot 10 februari 2019..

• readytoflow
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online
Meulendijks89 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 11:00:
[...]

Zij die dames niet gewoon terug naar oceanside?

Maggie is met Georgie weggegaan om ver weg iets nieuws op te bouwen. Op deze manier hebben ze Maggie eruit geschreven omdat er niet meer tijd was.

Verder jammer dat Jesus eruit is, had meer ingezeten en te weinig screentime gehad maar wel goed eruit geschreven.

Verder goede aflevering.. nu wachten tot 10 februari 2019..
Dat Maggie elders wat op ging bouwen had ik begrepen ja. Maar even gemist dat dat met die Georgie was.

• .oisyn
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 16:26

.oisyn

Moderator Devschuur® / Cryptocurrencies

Demotivational Speaker

En Negan is ontsnapt. Ik had toch nog even het gevoel dat hij gewoon weer in zijn cel zou stappen en de deur weer dicht zou trekken. Ik dacht dat hij inmiddels wel veranderd was, maar dat is blijkbaar ook niet het geval.

.oisyn wijzigde deze reactie 27-11-2018 12:56 (6%)

If we can hit that bullseye, the rest of the dominoes will fall like a house of cards. Checkmate.

• Dreanor
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 03:32

Dreanor

Joene

Maar is Jesus wel echt dood? Ze hebben hem onscreen nog niet extra dood gemaakt, als in het voorkomen dat hij een zombie wordt dood. Dus net als met Rick kan hij het ook nog overleven, wat ik trouwens wel zwak zou vinden hoor (vond ik bij Glenn en Rick ook trouwens).

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• DM89
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 16:46
.oisyn schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 12:55:
En Negan is ontsnapt. Ik had toch nog even het gevoel dat hij gewoon weer in zijn cel zou stappen en de deur weer dicht zou trekken. Ik dacht dat hij inmiddels wel veranderd was, maar dat is blijkbaar ook niet het geval.
Dacht ik ook inderdaad:P
Dreanor schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 13:21:
Maar is Jesus wel echt dood? Ze hebben hem onscreen nog niet extra dood gemaakt, als in het voorkomen dat hij een zombie wordt dood. Dus net als met Rick kan hij het ook nog overleven, wat ik trouwens wel zwak zou vinden hoor (vond ik bij Glenn en Rick ook trouwens).
Jawel, Tom Payne die Jesus speelt gaf zelf aan dat hij blij is met de manier waarop hij eruit geschreven is maar er niet blij mee is dat dat er zo weinig met zijn personage is gedaan.

• YourMom
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 18-01 13:38

YourMom

I put the p in pool.

Hehe, sorry jongens, niet veel tijd vandaag, m'n baas is net vrij gekomen. >:)

Negan zal z'n tennisballetje snel gaan inruilen voor iets ehm... doortastenders.
Hoe stom ook om die deur open te laten... ...maar was het opzettelijk of niet?
Anyhow, Negan's out en wie weet welke plannetjes die heeft gesmeed in al die tijd dat hij toch niets anders te doen had?! Heel benieuwd naar. :Y

Dat Whisperer einde was cool maar niet geheel onverwacht, de stemming was al gemaakt door de mist en het feit dat ze zonder al te veel problemen zouden weg geraken toen Michonne aan die poort kwam trekken. Helaas herken ik die whisperer ook niet meteen.

• Goner
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 19-01 11:50

Goner

What can I do you for ?

Wat bedoelde die whisperer die Jesus dood stak met : You are where you do not belong. ?

Ze hadden dat clubje de halve staat door achtervolgd en opgejaagd ... waar horen ze niet thuis dan ?

EDIT: een theorie gevonden https://screenrant.com/tw...th-villains-whisperers/2/

Goner wijzigde deze reactie 27-11-2018 15:12 (21%)

Gigabyte GA-MA770T-UD3 / AMD Phenom II X4 955e / 8GB DDR3-SDRAM / NVIDIA GeForce GTX 750 Ti / Acer K222HQL / Windows 7 Home Premium SP1 (64-bit)

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Goner schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 14:43:
Wat bedoelde die whisperer die Jesus dood stak met : You are where you do not belong. ?

Ze hadden dat clubje de halve staat door achtervolgd en opgejaagd ... waar horen ze niet thuis dan ?
Ik heb het donkerbruine vermoeden dat ze bedoelen dat Jesus een walker had moeten zijn ipv levend. Als je een beetje zoekt naar de beweegredenen van The Whispers (comic) dan schijnt dat door. Hieronder een snippt in spoiler tags:

spoiler:
The Whisperers are a primitivist society that shun civilization and humanity. They view humans as animals who always pretended they weren't and see the apocalypse as a chance to course-correct this. Like many mammalian species, they have a pack order, with an Alpha as their leader, a Beta as their second-in-command etc. The leader is expected to be the strongest among them, regardless of gender (though it is implied that the current Alpha only keeps her position because the Beta is unwilling to challenge her). They also don't use names, shunning their previous identities. Because they view themselves as animals, the Whisperers see rape as a social construct, so women and girls in the group are offered no protection from sexual assault and are instead expected to defend themselves. This is so ingrained in Whisperer society that, sometimes, not even victims of these sexual assaults consider it rape.

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• fietsbob
readytoflow schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 12:51:
[...]

Dat Maggie elders wat op ging bouwen had ik begrepen ja. Maar even gemist dat dat met die Georgie was.
Hier een soort van theorie

YouTube: The Walking Dead Who is Georgie??

• fietsbob
Net de promo gezien van aflevering 9 op Youtube en dat beloofd wat, zin in.

• polthemol
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 10:14
readytoflow schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 09:55:
En inderdaad dat hele Michonne vs Hilltop blijft wat apart. Ik meende eerder bij Michonne zoiets te zien van... 'goh, het valt wel mee, waarom ben ik hier niet eerder naartoe gegaan'.

En als zij zo labiel is geweest. Waarom hebben ze haar dan als 'leider' aangehouden. 6 jaar is lang he! langer dan dat de serie tot voor Rick zijn verdwijning heft geduurd.
volgens mij is michonne niet labiel, ze gaat voor protectionisme zeg maar. Bij het bouwen van die brug ging alles weer bijna fout (of uiteindelijk fout, want zover zij weet is Rick dood) en nu gaat zij verder op de koers die zij goed acht.
Zombies zijn er nu zo'n 12 jaar? Het zouden er onderhand al wat minder moeten gaan worden gezien je ze makkelijk in grote getallen definitief dood kan maken.

En eigenlijk geven die 'whisperers' ze een hele goede hint daarvoor. Stuur de zombies op die manier naar die steengroeve (die is in de buurt van Alexandria toch?) en maak ze daar af.
Daar zat ik laatst ook over te 'ponderen' :D Mijn theorie is vooralsnog dat er gigantische aantallen zijn vanuit de steden. De steden zijn compleet overvallen geworden, dus heel grote aantallen walkers. In deze uitzending noemden ze een groep vane en 200-tal al groot/herd, in een stad heb je miljoenen inwoners, dus dat zijn nogal wat groepjes van 200. Als ik dan even aanneem dat die walkers wat blijven 'walken' al die jaren, zul je op het platteland dus steeds meer kans hebben om van die groepjes tegen te komen omdat die nu langzaam daar aankomen vanuit de stedelijke gebieden.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

fietsbob schreef op maandag 26 november 2018 @ 10:30:
De eerdere closeups bedoel je? Dat is denk ik om zijn afwijkende gedrag aan te geven. Het grootste deel van de Walkers was echt en een deel waren mensen met maskers op.

/▌

• fietsbob
Marzman schreef op woensdag 28 november 2018 @ 05:47:
[...]

De eerdere closeups bedoel je? Dat is denk ik om zijn afwijkende gedrag aan te geven. Het grootste deel van de Walkers was echt en een deel waren mensen met maskers op.
De man die een walker masker droeg. Dit gezicht kwam even vol in beeld, maar ik kon hem zo niet herkennen van eerdere scenes.

• Dreanor
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 03:32

Dreanor

Joene

fietsbob schreef op woensdag 28 november 2018 @ 07:20:
[...]
De man die een walker masker droeg. Dit gezicht kwam even vol in beeld, maar ik kon hem zo niet herkennen van eerdere scenes.
Ik dacht dat die close-up gewoon bedoeld was als "OE HET IS EEN MENS close-up, suprise"! Niet een "herken hem" close-up. :P

En "You are where you do not belong." interpreteerde ik als levende mensen horen niet op een begraafplaats, dus sterf! Maar misschien denk ik te simpel haha.

Vind het wel jammer dat het nu al een mid-season final was. Had ik even niet bij stilgestaan helaas. :|

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dreanor schreef op woensdag 28 november 2018 @ 07:34:
[...]

Ik dacht dat die close-up gewoon bedoeld was als "OE HET IS EEN MENS close-up, suprise"! Niet een "herken hem" close-up. :P
Dat denk ik ook. Voor mensen die geen spoilers of de strips lezen was dat vast een verrassing.

Marzman wijzigde deze reactie 28-11-2018 07:37 (30%)

/▌

• Zeror
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 19-01 20:38

Zeror

Ik Henk 'm!

Negan maakt uitstapje naar Tekken 7 :D

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Stem op 👍: 'Henk' knop (uitproberen?) | Betrouwbare reviews in PW

• Chaoss
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 15:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Zo de afgelopen week heel S9 gekeken, ik had er eerder niet echt de behoefte aan. S7 vond ik zeer matig S8 was iets beter maar ik was gewoon niet echt benieuwd naar S9.

Maar het is me alles mee gevallen, het heeft echt weer de sfeer van de eerste seizoenen, survivallen, zorgen voor resources en zombies die weer een serieuse bedreiging vormen.

Wel irritant dat Maggie de serie verlaten heeft zo halverwege het seizoen, vooral om zoiets banaals als geld. Nu is het een loose end die nergens op slaat.

Rick uit de serie maar wel levend heb ik ook wat dubbele gevoelens over. Ik begrijp dat hij films gaat maken gebaseerd op de locatie waar hij nu is, maar het is toch wat vreemd dat hij zijn chick en kinderen niet heeft geprobeerd op te zoeken. Dat is niet echt Rick-like.

Grootste ergernis punt is dat Negan zo naar buiten kon lopen. Je moet accepteren dat karakters in series domme dingen doen maar een celdeur niet op slot doen?? C'mon... Ben wel benieuwd waar hij heen gaat vluchten, volgens mij heeft Carol de laatste Negan fans in de fik gezet?

Verder ben ik erg benieuwd wat er tussen Hilltop en Alexandria gespeeld heeft. Ik ga er vanuit dat de littekens van Daryll en Michone er iets mee te maken hebben.

Chaoss wijzigde deze reactie 01-01-2019 22:30 (7%)

Greatness Awaits! PSN: Wanderer200

Pagina: 1 ... 91 92 93 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True