☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
En die helicopter geeft ook veel vrijheid aan de omgeving waar het zich afspeelt. Ze kunnen zelfs naar een vliegbasis vliegen en dan met een Jet naar de andere kant van de wereld gaan qua verhaal,Scrummie schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:06:
Zouden die films dan gaan over waar hij nu is? Mooie manier om enkel Jadis nodig te zijn uit de normale TWD.
/▌
Ik zie kansen voor Rick die zijn broer op zoekt in Spanje.Marzman schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:56:
[...]
En die helicopter geeft ook veel vrijheid aan de omgeving waar het zich afspeelt. Ze kunnen zelfs naar een vliegbasis vliegen en dan met een Jet naar de andere kant van de wereld gaan qua verhaal,
Ik ben al sinds het begin benieuwd hoe de rest van de wereld er uit ziet. Door het gebrek aan communicatie is het makkelijk om er van uit te gaan dat de hele wereld er hetzelfde uit ziet als de stukjes VS en Mexico die we tot dusver gezien hebben. Maar ik zou heel graag een kijkje in Europa, Azië, Oceanie en wat geïsoleerde eilanden als Hawaii en de Caribbean bekijken in deze wereldMarzman schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:56:
[...]
En die helicopter geeft ook veel vrijheid aan de omgeving waar het zich afspeelt. Ze kunnen zelfs naar een vliegbasis vliegen en dan met een Jet naar de andere kant van de wereld gaan qua verhaal,
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Lijkt er op dat we naar de UK gaan. Andrew verhuist terug naar de UK omdat hij meer tijd wil spenderen met zijn familie i.p.v 9 maanden bezig te zijn met de serie. Lijkt me zo de ideale oplossing.Marzman schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:56:
[...]
Door de aangekondige films is het perfect mogelijk dat we (alleszins in de eerste film) de reis van heli-vliegtuig-UK-revalideren-ontdekken-ontsnappen of gered worden gaan meemaken.
Nou ik had gelezen dar hij voor de films maar 2 maanden in de US hoeft te zijn..2Fast. schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:36:
[...]
Lijkt er op dat we naar de UK gaan. Andrew verhuist terug naar de UK omdat hij meer tijd wil spenderen met zijn familie i.p.v 9 maanden bezig te zijn met de serie. Lijkt me zo de ideale oplossing.
Door de aangekondige films is het perfect mogelijk dat we (alleszins in de eerste film) de reis van heli-vliegtuig-UK-revalideren-ontdekken-ontsnappen of gered worden gaan meemaken.
Klopt.readytoflow schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:15:
Echter 1 ding... De echte Rick zou nooit Judith achterlaten en er alles aan doen om bij haar te zijn of te zorgen dat ze ook in de veilige omgeving terecht komt.
Maar dit kamp lijkt vele meer ontwikkeld/beveiligd te zijn dan bijvoorbeeld Terminus. Als ze hem effectief ver van Alexandria hebben gebracht, waar hij ook niemand heeft die hem zal steunen bij een ontsnappingsactie, gaat ontsnappen toch wel ingewikkelder of onmogelijk worden. Tenzij ze hem gewoon laten gaan natuurlijk...
Daarbij weten we ook nog niet in welke toestand we Rick gaan aantreffen. Revalidatie gaat toch even duren...
De finale van de vorige aflevering was al zo spannend toen
Wel een steengoeie aflevering idd... en dat paard deed idd. onlogisch: gaat plots lopen en laat Rick bloedend achter, terwijl het minuten daarvoor nog bij manier van spreken vrolijk stond te grazen tussen een horde zombies.
Maar goed, mij stoort dit minder; werken met dieren is gegarandeerd niet altijd 'a walk in the park'...
...kudos voor de producers voor een aflevering vol tijdsprongen te maken die toch vermakelijk bleef én verrassend.
[ Voor 14% gewijzigd door PinusRigida op 06-11-2018 14:45 ]
Het is ook niet dat hij veel keus heeft. Hij ligt letterlijk dood te bloeden ook in half comateuze toestand.readytoflow schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:15:
Echter 1 ding... De echte Rick zou nooit Judith achterlaten en er alles aan doen om bij haar te zijn of te zorgen dat ze ook in de veilige omgeving terecht komt.
/▌
dat helicopter geluid bleek dus effectief een hint te zijnrouchken11 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:49:
Een teaser/trailer link van volgende episode op youtube
Geeft inderdaad wel een vage indicatie van wat er gaat gebeuren, dus niet klikken als je het niet wilt zien:
Persoonlijk idee: met de opbouw van jadis/anne en die helicopter enzo: als ze de deur willen openlaten, wordt Rick weggevoerd naar een plaats waar ze hem kunnen redden maar vanwaar hij niet zomaar kan/mag terugkeren zodat het kan dienen als afscheid van Rick Grimes maar waar ze nog altijd de deur op een kier houden voor een terugkeer moesten ze willen.
*edit*: reden hiervoor is dat je een helicopter hoort op de achtergrond wanneer het filmpje begint met "Rick Grimes"
Was wel te verwachten dat ze hem niet gingen afmaken, vond het nog wel een OK aflevering met enkele leuke flashbacks (al miste ik Lori en Glenn toch)
Noooo, why did I read this?!?!Meulendijks89 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 21:28:
Weet niet of het hier al gemeld is maarspoiler:aflevering 5 was ook de laatste voor maggie dit seizoen.

Meulendijks89 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 21:28:
Weet niet of het hier al gemeld is maarspoiler:aflevering 5 was ook de laatste voor maggie dit seizoen.
Maar misschien wordt dat nog verteld in de komende afleveringen. Flashbacks naar 6 jaar terug naar het moment dat Rick verdween en dat dit aanleiding was dat Maggie er vandoor gegaan is ofzo.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Zeror schreef op woensdag 7 november 2018 @ 10:32:
[...]
spoiler:Wat totaal niet logisch is, want er is niks geweest waardoor we weten dat Maggie vertrokken is ofzo. Ze heeft haar closure gevonden nu ze weet dat de Negan, die ze haatte, niet meer bestaat.
Maar misschien wordt dat nog verteld in de komende afleveringen. Flashbacks naar 6 jaar terug naar het moment dat Rick verdween en dat dit aanleiding was dat Maggie er vandoor gegaan is ofzo.
/▌
Maar goed, het is natuurlijk niet gezegd dat we ook daadwerkelijk verder gaan met een oudere Judith. Het kan net zo goed de kickoff zijn van een nieuwe spin-off. Het zou wel suf zijn als we helemaal geen closure hebben over hoe de vaste cast dealt met het (in hun ogen) dood zijn van Rick. Ik hoop niet dat het zoiets wordt als in seizoen 4 van FTWD met al die flashbacks de hele tijd. Noem me ouderwets, maar doe mij maar gewoon een lineaire tijdlijn

[ Voor 11% gewijzigd door .oisyn op 07-11-2018 14:31 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik denk dat we de hele rouwperiode overslaan, ze zijn toch wel een jaar of 6 verder denk ik.. ben erg benieuwd naar de volgende aflevering..oisyn schreef op woensdag 7 november 2018 @ 14:29:
Tja... het laatste shot van ep5 geeft aan dat we nu wel een heel stuk vooruit springen in de tijd, en dan zit je natuurlijk sowieso niet echt meer vast aan de standaard cast.
spoiler:Ik heb eerder gelezen dat Daryl de show zou gaan dragen, maar gezien zijn "vertrek" na het zien van de explosie twijfel ik daar aan.
Maar goed, het is natuurlijk niet gezegd dat we ook daadwerkelijk verder gaan met een oudere Judith. Het kan net zo goed de kickoff zijn van een nieuwe spin-off. Het zou wel suf zijn als we helemaal geen closure hebben over hoe de vaste cast dealt met het (in hun ogen) dood zijn van Rick. Ik hoop niet dat het zoiets wordt als in seizoen 4 van FTWD met al die flashbacks de hele tijd. Noem me ouderwets, maar doe mij maar gewoon een lineaire tijdlijn
Hopen dat het niet de doodsteek word voor de serie, want ken zat TV series die na het verdwijnen van dé hoofdrolspeler een vrij snelle dood stierven.
Maar we zullen wel zien hoe het loopt, nog wel interessante personages over.
Hij heeft wel een enorm "open einde" dus ik ga er van uit dat hij nog wel een keer terugkomt, maar nu eerst tijd met zijn familie wilt spenderen.Nemesizz schreef op woensdag 7 november 2018 @ 16:43:
Vind het eigenlijk wel een beetje jammer dat Rick (of de acteur daarvan) weg gaat uit deze serie. Vond altijd dat het verhaal daar een beetje om ging (ik lees de comics verder niet, dus weet niet hoe het daar zit qua verhaal).
Hopen dat het niet de doodsteek word voor de serie, want ken zat TV series die na het verdwijnen van dé hoofdrolspeler een vrij snelle dood stierven.
Ik zag net de trailer voor komende aflevering.

Had het er gister met m'n broer over (hij kijkt TWD niet, maar kijkt wel regelmatig op zo'n film-gerelateerde site...weet de naam zo even niet) en zei dat Andrew waarschijnlijk in TWD films gaat spelen (zouden 3 films ofzo van komen).botwood schreef op donderdag 8 november 2018 @ 09:06:
[...]
Hij heeft wel een enorm "open einde" dus ik ga er van uit dat hij nog wel een keer terugkomt, maar nu eerst tijd met zijn familie wilt spenderen.
readytoflow schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:29:
spoiler:Ik hoop toch niet dat Negan weer een grotere rol gaat krijgen. Zeker icm met wat ik hier las over Maggie. Echt Negan. Grootste failure voor de show. Het leek erop dat de hoofdrolspelers elk hun eigen weg gaan.
@Nemesizz zie Notna in "[Serie] The Walking Dead \[2]"
[ Voor 194% gewijzigd door .oisyn op 08-11-2018 11:00 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Goh...readytoflow schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:29:
Ja... als RoboRick. Een cyborg zombiekiller![]()
Ik zag net de trailer voor komende aflevering.
spoiler:Ik hoop toch niet dat Negan weer een grotere rol gaat krijgen. Zeker icm met wat ik hier las over Maggie. Echt Negan. Grootste failure voor de show. Het leek erop dat de hoofdrolspelers elk hun eigen weg gaan.
Ik vind/vond Negan -smaken verschillen- echt een top personage, zo goed uitgewerkt en de acteur is fenomenaal... Ik genoot volop tijdens de seizoenen toen elke Savior nog Negan was...
Sinds Negan wegrotte in die cel hoopte ik steeds dat er iemand was die hem zou komen bevrijden, of dat hij iemand zover zou krijgen dat hij/zij zijn cel zou betreden en hij zo zou ontsnappen. Toen Maggie dat onlangs deed dacht ik "ja, now is the time Negan"... maar helaas... Nu blijkt dat
Ik vind Rick ook een knap uitgewerkt personage, zeker wanneer zijn duistere kantjes langzamerhand wat naar boven kwamen, maar de Negan rol in deze serie vind ik echt fenomenaal, en ze hadden er geen betere acteur kunnen voor vinden...
Normaal klik ik het bestand weg als de 'next week on ...' komt, geef daar niet zo om, maar dit keer wilde ik eigenlijk wel weten of Rick echt klaar was.Nemesizz schreef op woensdag 7 november 2018 @ 16:43:
Vind het eigenlijk wel een beetje jammer dat Rick (of de acteur daarvan) weg gaat uit deze serie. Vond altijd dat het verhaal daar een beetje om ging (ik lees de comics verder niet, dus weet niet hoe het daar zit qua verhaal).
De sprong van x jaar verder is verrassend, ik had verwacht dat ze zouden aanhaken met FTWD, om er weer één serie van te maken.
Eerlijk is eerlijk, mijn interesse was wat afgezwakt, maar de laatste 3 minuten hebben me toch nog wat hoop gegeven.
Ik vind zijn rol ook goed, alleen kreeg ik steeds vaker om zijn monologen door te spoelen.PinusRigida schreef op donderdag 8 november 2018 @ 14:07:
[...]
Goh...
Ik vind/vond Negan -smaken verschillen- echt een top personage, zo goed uitgewerkt en de acteur is fenomenaal... Ik genoot volop tijdens de seizoenen toen elke Savior nog Negan was...
- - -
maar de Negan rol in deze serie vind ik echt fenomenaal, en ze hadden er geen betere acteur kunnen voor vinden...
Zo lang, en zó bleuhhhh .. wat hoor jij jezelf toch graag ... ( ik weet dat het juist die rol was )
Zijn gedachtegoed, en zijn 'leiderschap' kon ik iig wel waarderen.
[ Voor 26% gewijzigd door FreshMaker op 08-11-2018 19:12 ]
Het stukje op het eind met judith the sheriff ik schiet op m'n 12e??? ongeveer met deze grote revolver op een meter of 30 wat zombies neer erg ongeloofwaardig, ze kon dat ding nauwelijks tillen. had haar dan 16 of 17 gemaakt.
Maar dat snijdt geen hout. Als hij niet dood wilde, waarom daagde hij haar dan in de eerste instantie zo uit? Dat deed hij juist omdat hij dood wilde. We hebben hem in een eerdere episode ook al zijn kop tegen de muur zien slaan. En hij zei ook dat ie het zelf al geprobeerd had maar dat lukte niet (wat waarschijnlijk naar voorgaande verwijst)Hiawatta schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 11:14:
Het Negan verhaal kan een trucje zijn geweest, omdat hij niet dood wil en zij kwam daar om hem te vermoorden.
[ Voor 20% gewijzigd door .oisyn op 09-11-2018 12:30 ]
Idd, het is denk ik vrij duidelijk dat 'dood' alles was wat hij wilde... hij daagde Maggie zwaar uit en pas als hij door had dat ze begon te twijfelen, begon hij hopeloos te worden, niet hopeloos om te willen leven maar hopeloos om te willen sterven en te beseffen dat zijn plan aan het mislukken was, hij was te gretig in zijn uitdagen, ze had hem door....oisyn schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 12:29:
[...]
Maar dat snijdt geen hout. Als hij niet dood wilde, waarom daagde hij haar dan in de eerste instantie zo uit? Dat deed hij juist omdat hij dood wilde. We hebben hem in een eerdere episode ook al zijn kop tegen de muur zien slaan. En hij zei ook dat ie het zelf al geprobeerd had maar dat lukte niet (wat waarschijnlijk naar voorgaande verwijst)
Nu... het kan wel nog alle kanten op: hij leeft, en Negan kennende is hij een gigantische opportunist... àls hij vrij komt -dunno how, dunno when- dan likt hij zijn emotionele wonden en zal hij op wraak zinnen, als hij dan nog eens Lucille terugvindt, heeft hij heel wat kracht en motivatie terug...
Maar voor hetzelfde geld blijft hij een gebroken ouwe vent...
...maar ik heb het gevoel dat die scene; één van die keren dat Michonne met haar zwaard haar frustratie en verveling botvierde op zombie's in de achtertuin zal ik maar zeggen, toen het beeld uitzoomde en we een stukje van Lucille zagen... er niet voor niks kwam... Ik heb het gevoel dat i.i.g. Lucille haar laatste aria nog niet gezongen is
....i.i.g. spannend hoe dit zal uitspelen...
Topserie, ik had niks met zombies, begon hier uit verveling naar te kijken, is één van de beste series gebleken die ik ooit zag.
[ Voor 13% gewijzigd door PinusRigida op 09-11-2018 16:34 ]
En Negan ... vertrouw 'm toch nog steeds voor geen cent. Lijkt me geen opgever.
Dat is ook de bedoeling toch dat we dit (nog) niet snappen?Goner schreef op maandag 12 november 2018 @ 10:25:
Snap alleen helemaal niets meer van de A en B types ... nu is Rick opeens B ??
En Negan ... vertrouw 'm toch nog steeds voor geen cent. Lijkt me geen opgever.
/▌
Geen Maggie...Best vreemd ook natuurlijk? Daar zal toch wel iets over gezegd worden?
En inderdaad, pratende zombies? WTF?
Edit: @ hieronder: Ah...ok...
[ Voor 7% gewijzigd door readytoflow op 12-11-2018 12:56 ]
Big ass spoiler:fietsbob schreef op maandag 12 november 2018 @ 11:28:
Hahaha, pratende zombies.
Voor de rest wel een goede aflevering, badass Queen.
Eugene had het er over dat die kudde spontaan van richting veranderd was, dat deden de "Whisperers".
Humankind… be both.
Aha, ok duidelijk.Spike_wolf schreef op maandag 12 november 2018 @ 12:53:
[...]
Big as spoiler:
spoiler:]Dat zijn geen pratende zombies maar mensen die zombies geskinned hebben en ze dragen als een pak zodat ze zonder gevaar tussen ze kunnen lopen en kuddes kunnen beïnvloeden.
Eugene had het er over dat die kudde spontaan van richting veranderd was, dat deden de "Whisperers".
De klank van de whisperes vond ik wel wat raar voor een "levende".
fietsbob schreef op maandag 12 november 2018 @ 14:08:
[...]
Aha, ok duidelijk.
Humankind… be both.
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Niemand die zich stoorde aan de draaiende wieken van de molen? Er zat geen doek op gespannen. En nee, je laat een molen niet draaien op waterkracht; dat is alleen maar verlies van energie...
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Met een fatsoenlijk beetje wind kan een molen ook prima zonder zeilen draaien. Ik stoorde me meer aan het feit dat hij in spiegelbeeld gemaakt is en de wieken eigenlijk andersom horen te zitten en dus ook de andere kant op moet draaienMAX3400 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 08:24:
Niemand die zich stoorde aan de draaiende wieken van de molen? Er zat geen doek op gespannen. En nee, je laat een molen niet draaien op waterkracht; dat is alleen maar verlies van energie...
Humankind… be both.
Wat is er precies irritant aan Judith? Of is het standaard om kinderen in series te haten?Mandrake466 schreef op maandag 12 november 2018 @ 20:38:
Rosita met de priester? Het moet niet gekker worden. En wat is Judith irritant zeg!
Tering
Geen genade !
Langharig tuig is het !
Verder; mooie aflevering, mooi om te zien dat Alexandria zo welvarend is geworden. Toch anders zonder Rick, maar niet slecht anders (dusver)
Als het in een film gebeurd is kan het dan ook niet in een andere film of tv-serie?MAX3400 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 08:24:
Wat een bagger weer, die laatste aflevering. Zeker Rosita & Eugene die een camo-trucje uit The Predator hebben gejat.

Rare redenatie hoor, dan je een heleboel series of films als niet meer kijken.
En ja, het was te verwachten dat Eugene weer een klunzig iets ging uithalen.
"When you grow up your heart dies"
Wut? Sinds wanneer zijn Walkers voorzien van IR-ogen en hebben ze er last van als je je lichaam onder een bepaalde temperatuur brengt?sjaool schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 11:25:
[...]
Als het in een film gebeurd is kan het dan ook niet in een andere film of tv-serie?
In Predator was het tenminste inzichtelijk dat onder zoveel graden, de heatsignature dusdanig afnam dat je niet meer zichtbaar was.
Maar inderdaad; het zal inderdaad aan mij liggen dat de enige camouflage tegen Walkers al dik 8 seizoenen bestond uit "smeer je copieus in met hun eigen ingewanden en bloed" en nu "2 handjes modder is zat".
De neuzen van de zombies zijn natuurlijk wat verder afgetakeld nu.MAX3400 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 11:30:
[...]
Maar inderdaad; het zal inderdaad aan mij liggen dat de enige camouflage tegen Walkers al dik 8 seizoenen bestond uit "smeer je copieus in met hun eigen ingewanden en bloed" en nu "2 handjes modder is zat".
/▌
Daarbij jagen de walkers voor zover bekend niet op geur maar enkel op beweging en geluid. Insmeren met walker zooi heeft het effect dat je ook rot ruikt en dus niet uit de toon valt als je er tussen strompelt. Er is in de serie nog nooit nara voren gekomen dat iemand die verstopt zat geroken werd door een walker en daarom doelwit werd. Kirkman heeft dat ook meerdere keren aangegeven, ze ruiken geen voer, maar de rotte walker geur signaleert dat het niet eetbaar is.
Humankind… be both.
Je loopt voor een horde uit (of het nu mensen of Walkers zijn). In een rechte lijn. Dan even uit het zicht schuif je snel naar de rivierbedding en camoufleer je jezelf. Het is vooral geluid en geur dat Walkers aantrekt. Dus stil onder modder bedekt liggen kan er dan voor zorgen dat je niet gezien en geroken wordt.
Wel storend was dat die ladder die knullig viel en dat je dan niet even Rosita roept om die ladder recht te zetten. I.p.v. 4 meter naar beneden te springen wetende dat je de motoriek van een tramrails hebt.
Wat gingen ze eigenlijk doen daar? Wat liet hij vallen?
Wel vreemd was natuurlijk dat dat nieuwe groepje naar Hilltop gebracht werd. 'We brengen jullie naar Hilltop, misschien mag je daar blijven'. Maar dat is toch ook helemaal niet zeker? En waarom wel Hilltop maar niet Alexandria dan?
Ze waren bezig een extra zender neer te zetten voor padre zodat zijn radio een groter bereik had. Zijn tas met gear viel dus naar beneden, de extra zender staat gewoon netjes bovenop de watertoren.readytoflow schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 13:50:
Nou...Dat vond ik niet zo storend.
Je loopt voor een horde uit (of het nu mensen of Walkers zijn). In een rechte lijn. Dan even uit het zicht schuif je snel naar de rivierbedding en camoufleer je jezelf. Het is vooral geluid en geur dat Walkers aantrekt. Dus stil onder modder bedekt liggen kan er dan voor zorgen dat je niet gezien en geroken wordt.
Wel storend was dat die ladder die knullig viel en dat je dan niet even Rosita roept om die ladder recht te zetten. I.p.v. 4 meter naar beneden te springen wetende dat je de motoriek van een tramrails hebt.
Wat gingen ze eigenlijk doen daar? Wat liet hij vallen?
Wel vreemd was natuurlijk dat dat nieuwe groepje naar Hilltop gebracht werd. 'We brengen jullie naar Hilltop, misschien mag je daar blijven'. Maar dat is toch ook helemaal niet zeker? En waarom wel Hilltop maar niet Alexandria dan?
Die rugzak bijv. waarom hangt Eugene die niet gewoon met beide hengsels aan zijn rug, waar een rugzak voor bedoeld is? Dan was ie niet gevallen, waren de paarden niet verschrikt weggerend en hadden ze zo weg kunnen galopperen... Ook die ladder zoals genoemd, waarom niet eff recht laten zetten of überhaupt omhoog klimmen, veiliger kun je niet staan wachtend tot de herd voorbij is gelopen.
Dat bepaalde details ongeloofwaardig zijn kan ik meer mee leven dan gewoon steeds die stommiteit wat ze in gevaar brengt, het meest ongeloofwaardige aan de serie is dan ook dat ze het zo lang overleefd hebben met zo'n stommiteit
[ Voor 114% gewijzigd door .oisyn op 14-11-2018 10:58 ]
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S
Paar Postst boven je al iemand opgevallen (en uitgelegd) 😉Freakie1NL schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 23:12:
Niemand ander diespoiler:hoorde dat zombies blijkbaar evolueren ofzo en dat ze kunnen praten?
De aflevering bewijst eigenlijk het tegendeel van elk ding wat je zegt.
Vreemd.
[ Voor 49% gewijzigd door .oisyn op 14-11-2018 10:54 ]
Ik vond haar juist stoer naïef. En ze kan acteren.
[ Voor 53% gewijzigd door .oisyn op 14-11-2018 10:54 ]
Ja een beetje de rol die Carl had. Het is gewoon een nieuwe Carl.sjaool schreef op woensdag 14 november 2018 @ 08:55:
[...]
Ik vond haar juist stoer naïef. En ze kan acteren.
Misschien dat daarom die modder ook voldoende was.Panzer Dean schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 23:23:
[...]
Paar Postst boven je al iemand opgevallen (en uitgelegd) 😉
[ Voor 34% gewijzigd door Marzman op 14-11-2018 09:11 ]
/▌
Maar ze is de dochter van Shane ... misschien lijkt ze op haar moeder.Mandrake466 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 21:03:
[...]
Oh wat lijkt ze toch op Cawl en Rick zeg.
Overigens ; is RJ het kind van Rick en Michonne ??
Ervan uitgaande dat geen Walkers zijn, als je er tussen loopt wil je niet opvallen, dus ze praten een beetje 'grommend' ... ?fietsbob schreef op maandag 12 november 2018 @ 14:08:
[...]
Iets heel anders ; wie roept er nou 'marauders!' als Carol die Saviors in de fik zet ? Dacht er iemand dat ze aangevallen worden door een andere groep ?
[ Voor 47% gewijzigd door Goner op 14-11-2018 10:31 ]
Klopt wel hoor.... maar ze lagen ook in een "ditch" (kuil?)... als je bedenkt dat het voor hen een heel onzekere last-chance effort was -want geen ingewanden voorradig- en ze wellicht even veel kans maakten om gezien te worden maar ze gewoon geluk hadden... kàn het wel... het is nu niet dat die walkers zo oplettend zijn dat ze aandachtig rond zich kijken terwijl ze vooruit strompelen... Don't ruin it by thinking too much!MAX3400 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 11:30:
[...]
Wut? Sinds wanneer zijn Walkers voorzien van IR-ogen en hebben ze er last van als je je lichaam onder een bepaalde temperatuur brengt?
In Predator was het tenminste inzichtelijk dat onder zoveel graden, de heatsignature dusdanig afnam dat je niet meer zichtbaar was.
Maar toegegeven: ik vond het zelf ook best een rare -en niet zo'n goeie- aflevering... ik kan moeilijk benoemen waarom...
Maar even iets anders: heeft iemand ook verstaan wat die whisperer eigenlijk zei toen die kudde Eugene en Rosita passeerde? Ik heb het teruggespoeld en ik hoorde "help me"... maar dat lijkt me onlogisch als whisperer zijnde...
[ Voor 15% gewijzigd door PinusRigida op 14-11-2018 11:21 . Reden: Edit: nevermind. :-) ]
volgens de subs (als ik het me goed herinner) iets als:PinusRigida schreef op woensdag 14 november 2018 @ 10:56:
[...]
Maar even iets anders: heeft iemand ook verstaan wat die whisperer eigenlijk zei toen die kudde Eugene en Rosita passeerde? Ik heb het teruggespoeld en ik hoorde "help me"... maar dat lijkt me onlogisch als whisperer zijnde...
Where are they?
We can't let them get away!
Dit zou de letterlijke tekst moeten zijn:
"Where are they? They must be close...don't let them get away."
[ Voor 11% gewijzigd door M a r c o op 14-11-2018 11:19 ]
Hey, thanx!M a r c o schreef op woensdag 14 november 2018 @ 11:18:
[...]
volgens de subs (als ik het me goed herinner) iets als:
Where are they?
We can't let them get away!
Ik ging het juist aanpassen in mijn vorige post, ik heb de scene net even op youtube opgezocht en idd: "where are they, don't let them get away"...
Telenet (of zender Fox) had gisterenavond een probleempje met de subs (gedurende de volledige aflevering geen subs) en gezien de dochter boven de woonkamer slaapt en nogal een lichte slaper is staat TV 's avonds vrij stil.
[...]
Maar ze is de dochter van Shane ... misschien lijkt ze op haar moeder.
Overigens ; is RJ het kind van Rick en Michonne ??
[...]
RJ=Rick Junior ?
YepNoppesnada schreef op woensdag 14 november 2018 @ 11:40:
[...]Overigens ; is RJ het kind van Rick en Michonne ??
[...]
RJ=Rick Junior ?
https://metro.co.uk/2018/...ly-touching-name-8129378/
[ Voor 12% gewijzigd door Majin Buu op 14-11-2018 11:46 ]
R7 9700X / GB B650 Gaming X AX / RTX 5070 Gaming OC
Ik vond het zo een rare aflevering, weet niet waarom... ze kon m'n aandacht niet vasthouden, hopelijk loopt het de komende episodes weer wat los.
En... hehe... mijn vermoeden over Negan's toekomst (= zijn rol is nog niet uitgespeeld en ook die van Lucille niet) lijkt voorzichtig meer vorm te krijgen...
Negan zonder baard en met kort haar, zag er weer heel wat strijdvaardiger uit en hij klonk ook niet zo hopeloos meer... natuurlijk doet het feit dat zijn Nemesis afwezig is, hem wellicht deugd... (alhoewel, een narcist als hem redeneert misschien omgekeerd) Wat hem zéker deugd doet is dat uitgerekend hij een soort vriendschapsband heeft met uitgerekend Judith, ik ben ervan overtuigd dat hij zich daarin verkneukelt... Maar tegelijkertijd denk ik dat hij -tenminste tegenover haar- oprecht is... zoals met Carl...
Ook blijkt Maggie (voorlopig?) uit the picture te zijn... Nu niet dat Negan plots een graag-geziene kerel is geworden maar ik denk dat hij terug wat hoop krijgt... En daarmee ik ook... I am Negan!
Als dit nu compleet onwaar blijkt te zijn en hij voor de rest van het seizoen opgesloten blijft zitten zal ik wel wat teleurgesteld zijn maar eerlijk gezegd lijkt me dat onwaarschijnlijk... Waarom hem dan bljiven featuren?
[ Voor 69% gewijzigd door PinusRigida op 14-11-2018 12:52 ]
Misschien omdat hij de nieuwe "Rick" wordt? Aangezien de makers van de serie zich niet volledig aan de comic houden qua verhaal, kan het maar net zo zijn dat Negan de good guy wordt. Het zal mij in ieder geval niet verbazen als dit zou gebeuren.PinusRigida schreef op woensdag 14 november 2018 @ 12:35:
Als dit nu compleet onwaar blijkt te zijn en hij voor de rest van het seizoen opgesloten blijft zitten zal ik wel wat teleurgesteld zijn maar eerlijk gezegd lijkt me dat onwaarschijnlijk... Waarom hem dan bljiven featuren?
Jeezes, I hope not... Alhoewel het wel interessant is om dat in de praktijk te zien... "Negan the good guy"botwood schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:07:
[...]
Misschien omdat hij de nieuwe "Rick" wordt? Aangezien de makers van de serie zich niet volledig aan de comic houden qua verhaal, kan het maar net zo zijn dat Negan de good guy wordt. Het zal mij in ieder geval niet verbazen als dit zou gebeuren.
Maar de serie kan niet oneindig blijven doorlopen natuurlijk: het andere scenario is dat hij vrijkomt (al dan niet met hulp) en terug op oorlogspad gaat... Maar dat zou het hele verhaal te repetitief maken...
Afwachten dus hoe het allemaal uitspeelt...
Precies datPinusRigida schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:16:
[...]
Afwachten dus hoe het allemaal uitspeelt...
Lol, ik had exact dezelfde woorden in gedachten toen ik m'n vorige reactie typte.botwood schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:21:
[...]
Beetje het "been there done that" gevoel.
Ze zouden dat van de Whisperers wel nog wat kunnen uitwerken, er eentje ontmaskeren ofzo... haha, stel je voor dat Rick een whisperer blijkt te zijn!
...of Daryl... die is toch lone-wolf gegaan en stak het niet onder stoelen of banken dat ie niet tuk was op the Saviors... en laat die herd nu gisteren uitgerekend achter Eugene en Rosita aanzitten.
Ok, ik begin wilde assumpties te maken.
[ Voor 6% gewijzigd door PinusRigida op 14-11-2018 13:39 ]
Haha the whisperers zijn zeker nog een leuke toevoeging. Ben dan wel benieuwd of ze dat een beetje fatsoenlijk kunnen gaan neerzetten. De assumpties die je maakt.......... Ik sluit niks uit hahaPinusRigida schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:36:
[...]
Ok, ik begin wilde assumpties te maken.

Maar er zitten nogal wat losse eindjes aan de serie. Wie waren die lui van het vorige seizoen? Die toen even langskwamen om te vertellen dat ze van alles konden bouwen bij de Hilltop. Waar is Maggie? Waar is Rick en die vuilnisbelt-dame? Dus er kan nog genoeg gebeuren wat dat betreft, maar blijft het ook leuk.....
mijn theorie is dan eerder dat Negan langzaam tot inzicht aan het komen is. Zijn motivatie eerder was keer op keer dat Rick zijn visie op de nieuwe wereld niet ging werken, dat je bruut geweld nodig had. Hij ziet nu echter dat het wel degelijk lijkt te werken over een sprong van tig jaren heen.PinusRigida schreef op woensdag 14 november 2018 @ 12:35:
Nog een bedenking na gisteren... ik weet niet of het een goed teken is of net een slecht teken dat ik Rick al mis na één aflevering waarin hij afwezig is...
Ik vond het zo een rare aflevering, weet niet waarom... ze kon m'n aandacht niet vasthouden, hopelijk loopt het de komende episodes weer wat los.
En... hehe... mijn vermoeden over Negan's toekomst (= zijn rol is nog niet uitgespeeld en ook die van Lucille niet) lijkt voorzichtig meer vorm te krijgen...
Negan zonder baard en met kort haar, zag er weer heel wat strijdvaardiger uit en hij klonk ook niet zo hopeloos meer... natuurlijk doet het feit dat zijn Nemesis afwezig is, hem wellicht deugd... (alhoewel, een narcist als hem redeneert misschien omgekeerd) Wat hem zéker deugd doet is dat uitgerekend hij een soort vriendschapsband heeft met uitgerekend Judith, ik ben ervan overtuigd dat hij zich daarin verkneukelt... Maar tegelijkertijd denk ik dat hij -tenminste tegenover haar- oprecht is... zoals met Carl...
Ook blijkt Maggie (voorlopig?) uit the picture te zijn... Nu niet dat Negan plots een graag-geziene kerel is geworden maar ik denk dat hij terug wat hoop krijgt... En daarmee ik ook... I am Negan!![]()
De vriendschapsband met Judith, zo zou ik het niet noemen. Judith kapte hem keer op keer af in zijn dialoog, ze was bezig met haar wiskunde. Op zijn vraag waarom hij naar hem kwam dan zei ze dat wiskunde geen onderscheid maakt tussen goed of slecht, dus ze schat hem al in zoals hij was voor hij de cel in ging.
De referentie naar de Lucille die Michonne zag zie ik dan eerder als een visueel iets dat Michonne nog altijd niet vergeten is wat Negan heeft gedaan en hem zeker niet vergeven heeft. Volgens mij is het zeg maar de worsteling tussen haar geloof/liefde voor/in Rick en zijn visie en haar wraakgevoelens tegen Negan. Dezelfde twijfel die je zag toen ze de nieuwelingen wel/niet eruit wilde gooien.
Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien
Dat zou idd. wel eens heel plausibel kunnen zijn, zo had ik het nog niet bekeken eigenlijk alhoewel het best logisch klinkt.polthemol schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:48:
[...]
mijn theorie is dan eerder dat Negan langzaam tot inzicht aan het komen is. Zijn motivatie eerder was keer op keer dat Rick zijn visie op de nieuwe wereld niet ging werken, dat je bruut geweld nodig had. Hij ziet nu echter dat het wel degelijk lijkt te werken over een sprong van tig jaren heen.
Zeker zeker, ik was daarom ook vrij voorzichtig in mijn bewoordingen "soort van vriendschapsband". Het was idd. duidelijk dat Judith een zekere afstand hield. Maar ze gaat hem wel zelf opzoeken en behandelt hem als een mens, wat in zijn ogen, gezien zijn situatie, veel betekent. Hoe afstandelijk en fragiel ook: een band is er.De vriendschapsband met Judith, zo zou ik het niet noemen. Judith kapte hem keer op keer af in zijn dialoog, ze was bezig met haar wiskunde. Op zijn vraag waarom hij naar hem kwam dan zei ze dat wiskunde geen onderscheid maakt tussen goed of slecht, dus ze schat hem al in zoals hij was voor hij de cel in ging.
Mogelijks... dat kan idd. perfect het geval zijn... Maar mijn buikgevoel zei op die moment van niet... niet dat mijn buikgevoel niet compleet fout kan zitten natuurlijk.De referentie naar de Lucille die Michonne zag zie ik dan eerder als een visueel iets dat Michonne nog altijd niet vergeten is wat Negan heeft gedaan en hem zeker niet vergeven heeft. Volgens mij is het zeg maar de worsteling tussen haar geloof/liefde voor/in Rick en zijn visie en haar wraakgevoelens tegen Negan. Dezelfde twijfel die je zag toen ze de nieuwelingen wel/niet eruit wilde gooien.
... we zullen het sowieso binnenkort te weten komen.
Dat verhaal van Maggie wordt ook wel irritant hoor.
Onverklaarbaar natuurlijk dat Michonne Maggie zo'n zes jaar lang niet gezien heeft?
Waarom wil Carol haar 'zoon' zo graag bij Daryl hebben, of gaat het er enkel om dat Daryl weer terug komt? Ook hij blijft dus 6 jaar lang een beetje in de buurt rondzwerven en veel mensen weten niet (meer) wie hij is? Ik bedoel, die jongen was toch al een jaar of 9 toen?
Verder wordt er door Rosita geen word gerept over pratende zombies....En Eugene moet maar even wachten I.p.v. er meteen naar op zoek te gaan??
Nee...dit was helaas geen pareltje...
readytoflow schreef op maandag 19 november 2018 @ 13:47:
Nou...Dit was weer een ouderwetse filler. Daar hadden ze echt een aantal antwoorden in kunnen verwerken. Daryl doet net of Rick nog maar net 6 dagen vermist is i.p.v. 6 jaar.
Dat verhaal van Maggie wordt ook wel irritant hoor.spoiler:Waarom is zij de serie uit?
Onverklaarbaar natuurlijk dat Michonne Maggie zo'n zes jaar lang niet gezien heeft?
Daarbuiten... De actrice die Maggie speelde wilde meer geld verdienen, op hetzelfde level als Darryl/Rick/etc. AMC wilde niet, toen zou ze stoppen. AMC kwam over de brug maar toen had ze al een nieuwe serie gevonden waarin ze de hoofdrol zou krijgen. Was niet voldoende tijd om een goed einde erin te schrijven...
readytoflow schreef op maandag 19 november 2018 @ 15:52:
Thx.
spoiler:![]()
![]()
Zelfs geen tijd om in de scripts vol plotholes die ze laatste seizoenen hebben een snel einde aan Maggie te geven? Waar zijn ze zo druk mee geweest dan eigenlijk?
![]()
CROSS-SPOILERreadytoflow schreef op maandag 19 november 2018 @ 15:52:
Thx.
spoiler:![]()
![]()
Zelfs geen tijd om in de scripts vol plotholes die ze laatste seizoenen hebben een snel einde aan Maggie te geven? Waar zijn ze zo druk mee geweest dan eigenlijk?
![]()
Vond de aflevering wel weer redelijk te doen. Had alleen wel een beetje "gay gevoel" bij het worstelpartijtje tussen Jesus en Aaron...
Verder hebben ze de actie er dit seizoen wel in zitten ook al gaat het hoofdverhaal als dikke stroop vooruit. Ik vermaak me tot nu toe op zich wel met de serie.
Toeval ??
https://screenrant.com/wa...rs-daryl-michonne-theory/Goner schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 10:52:
Viel me op dat Daryl eenzelfde litteken als Michonne op z'n rug heeft. Een X ... zelfde plek zelfs, linksonder.
Toeval ??
https://heavy.com/enterta...ichonne-the-walking-dead/
[ Voor 12% gewijzigd door Simbob op 20-11-2018 11:10 ]
Zal ik ook doen, waarom zou een ander meer verdienen. Dikke middelvinger zeg ik dan.Panzer Dean schreef op maandag 19 november 2018 @ 14:51:
[...]
spoiler:We weten natuurlijk niet wanneer in die 6 jaar Maggie vertrokken is, kan net zo goed 6 weken geleden zijn in de serie. Het lijkt er wel op alsof het iets is dat recentelijk gebeurd is aangezien Jesus ook een beetje down is over dat Maggie vertrokken is.
Daarbuiten... De actrice die Maggie speelde wilde meer geld verdienen, op hetzelfde level als Darryl/Rick/etc. AMC wilde niet, toen zou ze stoppen. AMC kwam over de brug maar toen had ze al een nieuwe serie gevonden waarin ze de hoofdrol zou krijgen. Was niet voldoende tijd om een goed einde erin te schrijven...
Ook dat Mihone het niet wist geeft dat aan, misschien komt de reden terug in de films.Panzer Dean schreef op maandag 19 november 2018 @ 14:51:
[...]
spoiler:We weten natuurlijk niet wanneer in die 6 jaar Maggie vertrokken is, kan net zo goed 6 weken geleden zijn in de serie. Het lijkt er wel op alsof het iets is dat recentelijk gebeurd is aangezien Jesus ook een beetje down is over dat Maggie vertrokken is.
/▌
Vreemde beredenering. Rick (en Darryl) hadden veel meer screentime dan Maggy (die kwam sporadisch voorbij). Dat betekend dat 'Rick' en 'Darryl' ook veel meer uren en langere dagen maken, en dus logischerwijs meer verdienen. Dat is hetzelfde als dat 'Jesus' maar om hetzelfde salaris moet vragen, terwijl je deze ook maar enkele minuten ziet.jaaoie17 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:36:
[...]
Zal ik ook doen, waarom zou een ander meer verdienen. Dikke middelvinger zeg ik dan.
Big Spoiler voor volgende aflevering:
Ik ben benieuwd of ze de rode draad van de comics nog blijven volgen. Wordt op een gegeven moment wel moeilijker als bepaalde personen weg zijn.
Na ja, hopelijk volgende week meer duidelijkheid over de pratende zombies.
Ze houden tot nu toe de strips in grote lijnen aan. De pratende zombies komen hier ook in voor.Akemi schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:55:
Al die hoofdacteurs die weg gaan geeft het verhaal wel mogelijkheden om flinke wendingen eraan te geven.
Ik ben benieuwd of ze de rode draad van de comics nog blijven volgen. Wordt op een gegeven moment wel moeilijker als bepaalde personen weg zijn.
Na ja, hopelijk volgende week meer duidelijkheid over de pratende zombies.
Zover ik weet zijnScrtz schreef op donderdag 22 november 2018 @ 12:43:
Ik kijk sinds begin S7 al niet meer maar lees soms wel nog hier over welke richting TWD nog op is gegaan maar ze gaan dus echt richting de hardcore fantasy pratende zombies? Ik dacht dat het al allemaal niet meer 'kanslozer' kon haha..
Hmm dat valt dan nog mee alhoewel het nog altijd heel erg ver gezocht blijft.Meulendijks89 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 13:17:
[...]
Zover ik weet zijnspoiler:de pratende zombie's geen zombies maar mensen die zich voordoen als zombies om hele hordes te kunnen sturen
Het meest jammere aan heel TWD vind ik nog altijd dat het van de strijd tegen de zombies naar een strijd tegen andere mensen ging, met veelvuldige de bijkomende drama. Juist die strijd en het overleven vs de zombies vond ik leuk waar de focus totaal op verdwenen is.
F*ckf*ckf*ckf*ck ik moet echt leren om spoilertags niet als een robot open te klikken!Meulendijks89 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 22:53:
Ik kan er nog niet echt aan wennen, verwacht de heletijd dat Rick weer in beeld komt![]()
Big Spoiler voor volgende aflevering:
spoiler:Jesus zou deze aflevering niet overleven

Het ging nooit om de strijd tegen zombiesScrtz schreef op donderdag 22 november 2018 @ 13:20:
Het meest jammere aan heel TWD vind ik nog altijd dat het van de strijd tegen de zombies naar een strijd tegen andere mensen ging, met veelvuldige de bijkomende drama.

Misschien de eerste aflevering van seizoen 1. Het was toch al heel snel een strijd tussen mensen, de broer van Daryl, Shane etc..oisyn schreef op donderdag 22 november 2018 @ 14:31:
[...]
Het ging nooit om de strijd tegen zombies
/▌
Ook niet. Vanaf dag 1 is het gegaan hoe mensen overleven in een post-apocalyptische wereld.Marzman schreef op donderdag 22 november 2018 @ 19:31:
[...]
Misschien de eerste aflevering van seizoen 1. Het was toch al heel snel een strijd tussen mensen, de broer van Daryl, Shane etc.
Scrtz schreef op donderdag 22 november 2018 @ 12:43:
Ik kijk sinds begin S7 al niet meer maar lees soms wel nog hier over welke richting TWD nog op is gegaan maar ze gaan dus echt richting de hardcore fantasy pratende zombies? Ik dacht dat het al allemaal niet meer 'kanslozer' kon haha..
/▌
*EDIT*
NVM, naast dat de EPG gigantisch bugged, had ik de verkeerde in de waslijst geselecteerd (om... 23 uur nogwat). Aflevering 8 stond er nu wel in tegen een uur of 3 meende ik. Fingers crossed dat het goed gaat...gezien de EPG al helemaal op hol is.
[ Voor 30% gewijzigd door Nemesizz op 25-11-2018 18:59 ]

Vraag mij nu toch wel af wat er in godsnaam is gebeurd in voorgaande jaren
Verder een onderhoudende aflevering. Gebeurt genoeg om het spannend te houden

Edit: never mind, gevonden: https://walkingdead.fando...Whisperers_(Comic_Series) (LET OP: dit artikel gaat over een stuk meer dan alleen The Whisperers)
Ow, en wie zag nog meer dat met die deur aankomen?
[ Voor 33% gewijzigd door Notna op 26-11-2018 10:26 ]
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.