Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Serie] The Walking Dead [2] Overzicht

Pagina: 1 ... 91 ... 94 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Calitomnication
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 14:51

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

@Marzman Eensch, het is allemaal vrij rechttoe rechtaan, maar ik had echt geen idee meer wat er in de laatste aflevering is gebeurd :P. (ligt meer aan mij denk ik, maar je begrijpt m'n punt denk ik wel).

Overigens heb ik hier eerder niet echt last van gehad aangezien ik ze er op Netflix binge-watching stijl doorheen heb gejast :P

Garmin Forerunner 235 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect
tips voor New York | FRIET

• mike0001
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 23-03 18:15
.oisyn schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 12:21:
[...]

Vooral ook: "en post dan niet meer".

[...]

Voor die mensen is een post als mike0001 in "[Serie] The Walking Dead [2]" helemaal niet nuttig. Het is van iemand die niet meer kijkt, en alleen maar komt zuurpruimen.
Sorry maar de enige zuurpruimerij is dit commentaar.
Ik lees hoe de serie zich ontwikkeld en vorm daar mijn mening over. Als jij het daar niet mee eens bent, prima.
Ik zie het als een review van een serie die ik met veel plezier gevolgd heb. Zijn de commentaren weer positief, ga ik weer een poging waren. Dus ik ben wel blij als andere mensen ook negatief commentaar geven. Zo kan ik zelf de afweging maken of de serie zich positief heeft ontwikkeld.

• .oisyn
  • Registratie: september 2000
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur® / Cryptocurrencies

Demotivational Speaker

mike0001 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 14:20:
Dus ik ben wel blij als andere mensen ook negatief commentaar geven.
Ik heb het dan ook niet over díe commentaren, ik heb het over commentaren zoals die van jezelf waarbij je na 2 seizoenen niet kijken nog steeds loopt te zeuren over de serie.

Echt, serieus, lees nou eens je eigen reacties door in deze draad.

.oisyn wijzigde deze reactie 11-10-2018 14:24 (19%)

If we can hit that bullseye, the rest of the dominoes will fall like a house of cards. Checkmate.

• mike0001
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 23-03 18:15
.oisyn schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 14:21:
[...]

Ik heb het dan ook niet over díe commentaren, ik heb het over commentaren zoals die van jezelf waarbij je na 2 seizoenen niet kijken nog steeds loopt te zeuren over de serie.

Echt, serieus, lees nou eens je eigen reacties door in deze draad.
Grappig om te lezen dat ik in de loop der tijd positief en negatief over de serie ben geweest. Zoals ik al zei keek ik erg graag naar de serie.
Het nut van quoten wat ik allemaal heb gezegd over een serie vind ik persoonlijk nog veel minder toevoegen. Dat lijkt meer op een persoonlijke aanval om je gelijk te kunnen krijgen. maar goed ieder zn ding.

Ik heb inhoudelijk geen commentaar op de serie want, zoals je terecht zegt, die volg ik niet meer. Ik geef mijn mening dat ik (met het lezen van de commentaren) nog niet ga kijken want het komt nog steeds over als GTST met zombies. Iets wat ik dus ook al vond in een vorig commentaar van een paar seizoenen geleden.

Laten we deze discussie maar gewoon stoppen. Van jouw kant en mijn kant voegt dat niks meer toe. Ik zal de commentaren stilletjes lezen en misschien ooit mijn mening bijdraaien als de commentaren weer positief worden.

• Bootje
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 16-03 08:21
Calitomnication schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 12:18:
... Ze klagen over voorraad en Alexandria moet in de buurt liggen van Washington DC, waarom trekken ze niet naar Washington, Philadelphia of New York.
In deze aflevering waren ze toch in Washington? Dat museum lag daar toch? We zagen volgens mij ook het Capitol en het Washington monument als ik me niet vergis? Ik denk dus dat ze gezien de omstandigheden meer naar de steden gaan trekken en dat kan ik alleen maar toejuichen. Dat vind ik ook ontzettend leuk.

De langradigheid van de begrafenis was om het verdriet van die ouders te benadrukken en de daaropvolgende aanval op Maggie van hun en Gregory. Anders zou dat een beetje uit de lucht komen vallen. Nu zie je in de karakterontwikkeling van Maggie dat ze politieker, en wraakzuchtiger wordt en zich meer gaat afzetten tegen Rick.

Voor mijn gevoel zag Michonne er deze aflevering heel anders uit trouwens. Iemand anders dit ook opgevallen?

Edit: ik heb de episode samenvatting even opgezocht en ze waren inderdaad in DC.

Bootje wijzigde deze reactie 12-10-2018 11:49 (3%)

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Demotivational Speaker

Ze waren in het Smithsonian in Washington D.C. idd :)

If we can hit that bullseye, the rest of the dominoes will fall like a house of cards. Checkmate.

• fietsbob
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 08:42
In hoeverre verschilt de tijd van The Walking dead met Fear The walking Dead?
Ze zijn in elkaar over gegaan, maar de steden (ziekenhuis) in FTWD zagen er een stuk schoner/netter uit dan Washington in TWD.
Washington was aan het dichtgroeien met bomen en planten.

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Demotivational Speaker

ncornelisse schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 14:15:
Morgan is eind vorig seizoen vertrokken, dus ik zou zeggen: amper.

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Dan zijn ze wel veel sneller door de tijd gegaan als TWD.
Bootje schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 11:48:
[...]

Voor mijn gevoel zag Michonne er deze aflevering heel anders uit trouwens. Iemand anders dit ook opgevallen?
Ik denk omdat ze altijd als soldaat werd afgebeeld met wapenuitrusting en nu opeens met dat kindje en Rick als gezinnetje.

Marzman wijzigde deze reactie 13-10-2018 08:37 (75%)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Scrummie
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 23-03 23:08

Scrummie

Think different

ncornelisse schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 14:15:
Ze zijn in elkaar over gegaan, maar de steden (ziekenhuis) in FTWD zagen er een stuk schoner/netter uit dan Washington in TWD.
Washington was aan het dichtgroeien met bomen en planten.
Vorig seizoen vertrok Morgan, die heeft een tijd over zijn reis gedaan naar FTWD. Echter, in TWD is er een time jump geweest, volgens mij ongeveer 2 jaar.

Leuk detail vond ik zelf, dat ze het in TWD over "the big storm" hadden, volgens mij was dat een verwijzing naar de grote storm die in FTWD plaats vond.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

• BlueSS50
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 13-03 16:37
Scrummie schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 09:53:
[...]

Vorig seizoen vertrok Morgan, die heeft een tijd over zijn reis gedaan naar FTWD. Echter, in TWD is er een time jump geweest, volgens mij ongeveer 2 jaar.
Ik denk zelf dat ze een half jaarte verder zijn aangezien Maggie 3 seizoenen zwanger is geweest en nu een kleintje van een half jaar heeft.

• Akaendra
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 22-03 14:31
.oisyn schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 12:24:
Of iig iets wat op het Smithsonian moest lijken.
Layout was anders + ligging ook (Natural History Museum zou aan de linkerkant moeten liggen op de Mall ipv the rechterkant die ze ingingen iirc)

• Scrummie

Scrummie

Think different

BlueSS50 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:07:
[...]

Ik denk zelf dat ze een half jaarte verder zijn aangezien Maggie 3 seizoenen zwanger is geweest en nu een kleintje van een half jaar heeft.
Volgens 1 van de acteurs 18 maanden. Anderhalf jaar dus.

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Ze zijn Rick wel heel erg op een pedestal aan het zetten in de afleveringen. Ik vraag mij af of dit gedaan wordt zodat zijn exit uit TWD als erger gezien gaat worden dan het nu zou zijn.

Verder een aflevering met heel veel politiek geladen gesprekken. Op zich ook wel logisch; als je een samenleving wilt opbouwen vanuit het niets, moet er een structuur komen in de vorm van regels (wetten) en die moeten opnieuw (ten dele) uitgevonden worden in de huidige wereld.
Dat gezemel van die 2 oudjes mag overigens wel stoppen. We snappen nu wel dat jij je kind mist en dat het zuur is dat je na 20 jaar weer bent gaan drinken en Maggie hebt probeert te kelen. Get a grip :')

Overigens; ik neem aan dat we dat fiasco met de boomstam al van ver zagen komen? :+

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Demotivational Speaker

Goede aflevering weer, interessante ontwikkelingen. Verdwenen saviors, plus die ene savior fast die aan het eind gepakt wordt. En Negan die dus heel duidelijk niet omkeert, of voorlopig niet iig (geloof dat ie in de comics gewoon aansluit bij Rick). Anne die een vliegtuig ziet (en met Gabriel rotzooit 8)7).

En die arm :X

• Spike_wolf
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 01:27

Spike_wolf

Moderator Devschuur®

Genius Or Madman?.. You Decide

Notna schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 16:29:

Overigens; ik neem aan dat we dat fiasco met de boomstam al van ver zagen komen? :+
Man, toen die twee onder die stam gingen staan om te duwen was gelijk duidelijk dat dat niet goed ging komen idd :P
Welke idioot gaat er nou onder zo'n zware stam staan? 8)7
Toen die onder die stam uit flopte! :D

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
It's time to roll the dice...
Star Wars Awakens | Instagram | Shapeways

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 15:03

sjaool

Every life should have 9 cats

De aflevering van gisteren was in ieder geval een stuk interessanter dan die van vorige week. Het verhaal schiet weer wat op en er was tenminste weer wat actie. :)

"When you grow up your heart dies"

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Spike_wolf schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 08:28:
[...]

Man, toen die twee onder die stam gingen staan om te duwen was gelijk duidelijk dat dat niet goed ging komen idd :P
Welke idioot gaat er nou onder zo'n zware stam staan? 8)7

[...]

Toen die onder die stam uit flopte! :D
Zijn bijna Chinese praktijken idd :D :X

Ben wel benieuwd wie dan de weglopers weer wegkaapt. Leek erop dat het iig een bekende is van de Saviors, kijkende naar de reactie van die vent op het einde.

• fietsbob
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 08:42
Vorig seizoen de helikopter en nu een drone? Ze houden de spanning er wel in.

• Calitomnication
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 14:51

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Bootje schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 11:48:
[...]

In deze aflevering waren ze toch in Washington? Dat museum lag daar toch? We zagen volgens mij ook het Capitol en het Washington monument als ik me niet vergis? Ik denk dus dat ze gezien de omstandigheden meer naar de steden gaan trekken en dat kan ik alleen maar toejuichen. Dat vind ik ook ontzettend leuk.

De langradigheid van de begrafenis was om het verdriet van die ouders te benadrukken en de daaropvolgende aanval op Maggie van hun en Gregory. Anders zou dat een beetje uit de lucht komen vallen. Nu zie je in de karakterontwikkeling van Maggie dat ze politieker, en wraakzuchtiger wordt en zich meer gaat afzetten tegen Rick.

Edit: ik heb de episode samenvatting even opgezocht en ze waren inderdaad in DC.
.oisyn schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 12:24:
Klopt, ik heb het Washington Monument inderdaad wel gezien, maar heb dat niet direct aan DC gelinkt...

* Calitomnication gaat zich schamen aangezien hij 3x in DC is geweest :X |:( ;(

Garmin Forerunner 235 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect
tips voor New York | FRIET

• sjaool

sjaool

ncornelisse schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 12:25:
Vorig seizoen de helikopter en nu een drone? Ze houden de spanning er wel in.
Het was gewoon een helicopter die ze zag vliegen.

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Demotivational Speaker

sjaool schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 16:05:
[...]

Het was gewoon een helicopter die ze zag vliegen.
Volgens mij was het een vliegtuig, hij leek veel te hoog voor een helicopter. Je hoorde 'm ook niet.

• sjaool

sjaool

.oisyn schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 16:23:
[...]

Volgens mij was het een vliegtuig, hij leek veel te hoog voor een helicopter. Je hoorde 'm ook niet.
Ik kom erop omdat het bij mij in de closed captioning stond. ;)

• Nemesizz
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 13:48

Nemesizz

Untouchable

Verdorie...kom er vandaag pas achter dat seizoen 9 al is begonnen... :(

Dus al 1 aflevering gemist, en de herhaling van gisteren is pas een keer om 2 uur 's nachts op TV...
Kan wel een opname programmeren maar dat werkt niet vlekkeloos op Nederlandse TV, vaak duurt een reclame spotje net wat langer en... mis je de laatste 5 minuten van het programma wat je wilde opnemen.

Kijk verder weinig TV, dus heb de reclame spotjes gemist dat het weer begon. Nu iedere dinsdag maar weer in de gaten houden, maar dan heb je meteen alweer zo'n gat in het verhaal als je 2 afleveringen hebt gemist :'( .

• Neyluzz
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 23-03 17:36
Nemesizz schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 10:52:

Dus al 1 aflevering gemist, en de herhaling van gisteren is pas een keer om 2 uur 's nachts op TV...
Kan wel een opname programmeren maar dat werkt niet vlekkeloos op Nederlandse TV, vaak duurt een reclame spotje net wat langer en... mis je de laatste 5 minuten van het programma wat je wilde opnemen.

Kijk verder weinig TV, dus heb de reclame spotjes gemist dat het weer begon. Nu iedere dinsdag maar weer in de gaten houden, maar dan heb je meteen alweer zo'n gat in het verhaal als je 2 afleveringen hebt gemist :'( .
Ooit gehoord van downloaden? :)

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Nemesizz schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 10:52:

Je DVR kan niet om met 10 minuten eerder en 15 minuten langer opnemen? De Horizonbox van Ziggo kan dat bijv. en dat is ook wel nodig :')

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Demotivational Speaker

Notna schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 10:56:
[...]

Je DVR kan niet om met 10 minuten eerder en 15 minuten langer opnemen? De Horizonbox van Ziggo kan dat bijv. en dat is ook wel nodig :')
Sowieso, als je met de HorizonBox gewoon zegt dat hij het hele seizoen moet opnemen, dan krijg je steeds de opname van maandagnacht. Die loopt vrijwel nooit uit, en er zit maar 1 reclame in wat louter een prorgamma-aanondiging op FOX is.

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Notna schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 10:56:
[...]

Volgens mij begint ie al iets eerder (2 minuten ofzo) en loopt 5 minuten langer door dan het programma. En dan nog heb je soms dat je wat mist vanwege een reclameblok dat net wat langer duurt. Handmatig instellen kan misschien ook wel moet ik even kijken wat voor opties er zijn.

Voorheen nam de TV zelf op omdat we via schotel keken, en kon je handmatig instellen van zoveel minuten opnemen, maarja, moest je wel op die zender zitten om hem handmatig aan te zetten :P (nam toen vaak Top Gear op van BBC, die hebben er gelukkig geen reclame tussen zitten, maar automatische opnames gingen daar ook soms mis omdat de uitzending zelf wat uitliep).

@Neyluzz Ik zit totaal niet meer 'in' dat download gebeuren, zou niet weten waar ik dat spul vandaan moet halen. Doe meeste dingen toch legaal tegenwoordig.

• wimpie007
  • Laatst online: 02:17
Ik stoor me toch een beetje aan de bijna geforceerde LGBT en Multicul

Maggie en Glenn paste goed maar het geforceerde begon al met de totaal awkward relatie tussen Rick en Michonne
Nu zag ik 2 Saviour lesbiennes
En die guard van the kingdom met een moslima
Eziekel met Carol
Anne met Gabriel

Zijn compleet witte of bruine stellen not done ofzo?

wimpie007 wijzigde deze reactie 17-10-2018 11:30 (3%)

• KillerBee
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

wimpie007 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 11:29:
Ik stoor me toch een beetje aan de bijna geforceerde LGBT en Multicul

Maggie en Glenn paste goed maar het geforceerde begon al met de totaal awkward relatie tussen Rick en Michonne
Nu zag ik 2 Saviour lesbiennes
En die guard van the kingdom met een moslima
Eziekel met Carol
Anne met Gabriel

Zijn compleet witte of bruine stellen not done ofzo?
Dit valt mij idd ook vaker op in (steeds meer) series.
Ik volg (o.a.) de Britse serie Midsomer Murders en sinds het laatste seizoen zijn het deze (door jou genoemde) elementen die de boventoon voeren. Zo ontzettend jammer dat die politieke correctheid min of meer aan ons opgedrongen wordt :|

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• Scrummie

Scrummie

Think different

Het feit dat het jullie opvalt zegt al iets. Waarom toch altijd dat verschil opmerken? Zien jullie niet gewoon 2 mensen die elkaar (in een serie..) liefhebben?

• xoniq
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 20-03 12:40
Scrummie schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 12:46:
Het feit dat het jullie opvalt zegt al iets. Waarom toch altijd dat verschil opmerken? Zien jullie niet gewoon 2 mensen die elkaar (in een serie..) liefhebben?
Het viel mij ook op, maar vooral omdat het niet iets is wat ontstaat, maar het voelt geforceerd. Ik zie vaker series waar het gebeurt, maar daar ligt er op één of andere manier minder nadruk op.

iPhone XR 128GB |  Retina MacBook Pro 13" (2014) |  Apple TV 4K |  Airport Extreme

• KillerBee
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Dat het (mij, of wie dan ook) opvalt, wil niet gelijk zeggen dat dit 'iets' zegt, zou je dit willen toelichten, dit 'zegt al iets'? Mogen bepaalde dingen niet genoemd worden? (ook al is het verschil nog zo duidelijk).

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Demotivational Speaker

Het zegt dat jij het vreemd vindt, want anders valt het ook niet op :). Het is gewoon een kwestie van perceptie, meer niet.

.oisyn wijzigde deze reactie 17-10-2018 13:11 (11%)

• sjaool

sjaool

.oisyn schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 13:11:
[...]

Het zegt dat jij het vreemd vindt, want anders valt het ook niet op :). Het is gewoon een kwestie van perceptie, meer niet.
Helaas wordt die perceptie door deze tijd opgedrongen. 20/30 jaar geleden zou je er niemand over horen omdat het toen niet zo'n ding was. Nu komt het vooral door de lobby's dat het op gaat vallen. Mij stoort het verder niet zo.

• Noppesnada
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 13:45
Het viel mij bij de laatste aflevering erg duidelijk op, net of ze het hele rijtje af moesten gaan.

Ik stoor me er verder niet aan, vrijheid blijheid.

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Demotivational Speaker

Tja 't is ook niet dat ze de partners nu voor het uitzoeken hebben, he :)

• Frieda
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online
Leuke aflevering wel, Anne met Gabriel, de omslag van Maggie naar een wat menselijker beleid, knurftactie met die boomstammen (moest wel even wegkijken met die arm, tjeminee, dacht even dat ze het afzagen ook helemaal in beeld gingen brengen :X).. en ik ben heel benieuwd naar dat vliegtuig/helikopter ding wat Anne ziet en vooral waarom ze daar zo ongerust over is. Wat deed ze daar op die vuilstort? Tegen Gabriel maakt ze ook een toespeling in die richting, "don't ask me about my secrets".
En wie de weglopers elimineert, een Savior of toch iemand anders?

• wimpie007
  • Laatst online: 02:17
Wat zegt het dan? Dat het er nep en geforceerd uitziet en de matches gewoon raar zijn. En dan ook nogal vaak express in beeld gebracht wordt
Ik zou bijna nog eerder Daryl en Carol iets zien krijgen dan de King en Carol bvb

• jaaoie17
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 11:08
Frieda schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 15:04:
Leuke aflevering wel, Anne met Gabriel, de omslag van Maggie naar een wat menselijker beleid, knurftactie met die boomstammen (moest wel even wegkijken met die arm, tjeminee, dacht even dat ze het afzagen ook helemaal in beeld gingen brengen :X).. en ik ben heel benieuwd naar dat vliegtuig/helikopter ding wat Anne ziet en vooral waarom ze daar zo ongerust over is. Wat deed ze daar op die vuilstort? Tegen Gabriel maakt ze ook een toespeling in die richting, "don't ask me about my secrets".
En wie de weglopers elimineert, een Savior of toch iemand anders?
Van mij mag het nog wel smeriger. Tegenwoordig zie je dat helaas niet meer.

• readytoflow
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online
Misschien moet het in in een ander topic. Maar is er een mogelijkheid om in ons vakantiehuis ook Fox te kijken op TV?

TV zenders van het park hebben geen Fox.
Ik heb een ApleTV4 met NL-Ziet. iPad/iPhone, maar ik zie geen apps om Fox te streamen.

Het enige dat lukt is Ziggo-Go. Maar dat kan je alleen op de iPad/iPhone kijken en niet streamen.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Met een Chromecast kun je een hele tab streamen, dus misschien zoiets erbij kopen als Aple dat niet kan (ik heb zelf niks van Apple, maar uit je post leid ik af dat dit niet kan)

/▌

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Demotivational Speaker

De discussie is hier overigens enorm offtopic. Laten we het weer over TWD hebben :)

• readytoflow
  • Niet online
Dan een apart topic :-)

Dit seizoen wel weer leuker dan vorig seizoen.
Werd wel weer gevonfronteerd met die Negan. Hoopte tegen beter weten in dat hij toch een stille dood gestorven zou zijn. Oh oh oh...Wat heeft dat karakter (kan de acteur niks aan doen hoor) de serie (bijna) kapot gemaakt.

Ik hoop nu toch snel iets over die helicopters/vliegtuigen (dacht ook dat het een vliegtuig was) te weten te komen hoor.

Wie van de bekenden zou die saviors ronselen (want het is dus een bekende? Dwight?). Ik heb die van zondagnacht nog niet gezien... Hopelijk wat duidelijkheid over waar dit seizoen naar toe wil.

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Opnames zijn gelukkig goed gegaan, maar beetje in de war nu met de nummering van afleveringen.

Heb op zondag > maandag nacht episode 2 en 3 opgenomen. Nu kijk ik in de TV gids van Fox en zou vanavond episode 3 pas uitgezonden worden? Dacht dat episode 4 vandaag (22:00) live ging.

Nouja, neem voortaan wel gewoon 's nachts de boel op, 1 reclame blok maar en kan het nog skippen ook (fast forward).

Heb overigens geen vliegtuig/helikopter gezien, maar kan ook komen omdat ik overdag heb zitten kijken terwijl bepaalde dingen 's nachts afspelen, en dan zie je vrij weinig op tv :P

Dat armpje en die boomstam lag er dik bovenop (pun intended :+ ) , zo gauw je die gast onder die boomstam zag staan terwijl de zombies eraan kwamen kon je al voorspellen dat dat niet goed zou gaan. Maar maakt niet uit, vind het nu wel weer verfrissend ipv een en al 'Savior' gedoe van afgelopen seizoenen (begon halverwege of einde seizoen 6 al geloof ik, werd een beetje langdradig ).

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Demotivational Speaker

Nee, de ep van maandagnacht is altijd de nieuwe. Die is dinsdag om 22:00 nogmaals, maar met meer reclame en ondertiteling.

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

.oisyn schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:16:
Nee, de ep van maandagnacht is altijd de nieuwe. Die is dinsdag om 22:00 nogmaals, maar met meer reclame en ondertiteling.
Ah ok. Mooi, neem ik die gewoon op. Omdat je op de tv reclame (ja, zie zie ze nu wel :P) altijd hebben over "Iedere dinsdag om 22:00!" . Heb ik alleen episode 1 gemist, nouja jammer, gelukkig het gat (in het verhaal) minder groot dan verwacht.

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Demotivational Speaker

Ok, het plot gaat dus weer alle kanten op. Leuk dit :).

Wat zou die A/B betekenen? Prisoner/passenger? Omdat ze tegen Gabriel zei dat ze dacht dat het een B was, en ze wilde dat hij met hem mee ging.

En de exit van Rick is zo wel in gang gezet. De samenleving zoals hij het zich voor ogen had gaat hem niet worden. En als dan ook Negan wordt afgemaakt... De vraag is of hij gewoon vertrekt of omkomt. En als hij vertrekt, gaat Michonne dan ook mee?

• rouchken11
  • Laatst online: 19-03 15:41
.oisyn schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 00:57:
Ok, het plot gaat dus weer alle kanten op. Leuk dit :).

Wat zou die A/B betekenen? Prisoner/passenger? Omdat ze tegen Gabriel zei dat ze dacht dat het een B was, en ze wilde dat hij met hem mee ging.

En de exit van Rick is zo wel in gang gezet. De samenleving zoals hij het zich voor ogen had gaat hem niet worden. En als dan ook Negan wordt afgemaakt... De vraag is of hij gewoon vertrekt of omkomt. En als hij vertrekt, gaat Michonne dan ook mee?
Ik denk puur qua bruikbaarheid: is het een bruikbare resource of toont die persoon zich standvastig of trouw, dan is het een A. Is het een "Gregory" qua betrouwbaarheid of kan hij met moeite een velcro strip vastmaken, dan is het een B en dient dat puur als orgaandonor of levend schild (of gewoon werkslaaf) en is het een B.

Gezien Gabriel zich op het einde van het gesprek minder naïef/manipuleerbaar toonde dan verwacht (en ook meer integer) denk ik dat ze daarom dat van die "B" zei.

Rick zie ik ze wel een happy ending geven (voor zover dat kan als je oa je vrouw en zoon bent verloren) omdat dit toch jarenlang het hoofdpersonnage was. Als de show naar het einde toewerkt, dan mag zo'n occasioneel verhaal van hoop ook wel eens. Het hoeft niet altijd te eindigen met een kogel of pin door je hersens.
De comeback van Shane & Co kan ook in een flashback moment kaderen kort voor het vertrek waarin Rick & Maggie het hebben over degenen die ze verloren hebben. Nog even een snelle trip door memory lane voordat ze uit de serie wandelen :)

Then again kan het ook gewoon zijn dat die acteurs terugkomen in de koorstige waanbeelden van een Rick die ligt te sterven aan een zombiebeet :/

• readytoflow
  • Niet online
Maar wat deed ze dan voorheen bij/Met die garbage people? Was dat ook voer voor die andere groep dan misschien?

Of is zij een sort afgazant in de zombiewereld die alleen de allerbeste mensen selecteerd om te leven in een soort Utopia?

Ofwel..Rick, Michonne, Judith en Maggie stappen de helicopter in richting een zombievrij eiland :+

In een wereld waar iedereen continu met de dood gecontronteerd wordt en er al zoveel (on)doden blijven vallen is het extra cru om mensen de doodstraf te geven. Maar ja, voedsel is ook schaars en om dat nou te blijven geven..

Ik zou dan eerder kiezen voor verbanning? Dat hadden ze met de belangrijkste saviours moeten doen. Ieder naar een andere uithoek brengen. Of enkelen net als Negan toch ook gevangen zetten.

• Dhrax
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 22-03 16:46
.oisyn schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 00:57:
Ik hoop dat ze hem er waardig uitschrijven en niet z'on flut eind als met Carl, die na 6 seizoenen ineens gebeten word ...

Mijn voorkeur zou zijn dat hij samen met Michonne er de brui aan geeft en verder trekt naar een andere locatie. Aan de andere kant, een zeer brutal ending die er flink inhakt is ook niks mis mee. We gaan het zien :*)

Intel i7 4770K | MSI Z87-G45 Gaming5 | Noctua DH-15 | Kingston HyperX Savage DDR3 1866 16GB | Gigabyte GTX980Ti | BeQuiet! Straight Power10 800W | Focusrite Scarlet 2i4 | Logitech G903 | Logitech G910 Orion Spectrum | Logitech G933 Artemis Spectrum |

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Dhrax schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 13:35:
[...]

Ik hoop dat ze hem er waardig uitschrijven en niet z'on flut eind als met Carl, die na 6 seizoenen ineens gebeten word ...

Mijn voorkeur zou zijn dat hij samen met Michonne er de brui aan geeft en verder trekt naar een andere locatie. Aan de andere kant, een zeer brutal ending die er flink inhakt is ook niks mis mee. We gaan het zien :*)
Nouja, als we kijken naar de cliffhanger van deze aflevering ... :+

Bro-hugs all around met Daryl en Rick. Mag alleen hopen dat hij een Glenn doet (die onder de vuilnisbak verdween een 3 (?)seizoenen terug en het overleefde) maar geen idee hoe dat zou gaan met 2 van die hordes die op hem afkomen.

We gaan het zien, maar misschien krijgen we al een mid-season afscheid van Rick...

• stin00
  • Registratie: mei 2013
  • Niet online
Op welke ongeloofwaardige manier gaat Rick dit overleven? Bets are open :D

• Spike_wolf
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 01:27

Spike_wolf

Moderator Devschuur®

Genius Or Madman?.. You Decide

stin00 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 18:22:
Op welke ongeloofwaardige manier gaat Rick dit overleven? Bets are open :D
spoiler:
De volgende aflevering is zijn allerlaatste, dus grote kans dat hij wel weg strompelt maar enkel ver genoeg dat de rest van de groep nog even afscheid kan nemen :P

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
It's time to roll the dice...
Star Wars Awakens | Instagram | Shapeways

• Terryb47
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 11:58
Toch wel ontzettend zwak aangepakt/geschreven dan - de main character van de serie laat je niet zo aan z'n einde komen...

flickr heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Spike_wolf schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 18:25:
[...]

spoiler:
De volgende aflevering is zijn allerlaatste, dus grote kans dat hij wel weg strompelt maar enkel ver genoeg dat de rest van de groep nog even afscheid kan nemen :P
spoiler:
Dat is al zeker dat dit zijn laatste aflevering wordt? Wat gaar :').

Langzaam dood, ziet nog even alle dierbaren (levend en dood) voorbij zien komen in zijn laatste momenten en gaat dan de pijp uit. 2 afleveringen om dood te gaan na 9 seizoenen CAAARRLLLLLLLL te schreeuwen. Hoe stom...

Of gaan ze zijn gezicht verminken en een andere acteur erin zetten? :+

• rouchken11
Notna schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 19:53:
[...]

spoiler:
Dat is al zeker dat dit zijn laatste aflevering wordt? Wat gaar :').

Langzaam dood, ziet nog even alle dierbaren (levend en dood) voorbij zien komen in zijn laatste momenten en gaat dan de pijp uit. 2 afleveringen om dood te gaan na 9 seizoenen CAAARRLLLLLLLL te schreeuwen. Hoe stom...

Of gaan ze zijn gezicht verminken en een andere acteur erin zetten? :+
Langzaam dood zal niet lukken als je naar de fade-out keek. Zonder deus ex machina heeft hij nog ruwweg 15 seconden te gaan ofzo.

Soit, oa gezien glenngate kan ik me niet inbeelden dat ze hét hoofdpersonnage zo snel en zo knullig aan zijn einde laten komen maar als ze het em toch flikken, dan hoeft het voor mij niet meer na dit seizoen.

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

rouchken11 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 08:40:
[...]

Langzaam dood zal niet lukken als je naar de fade-out keek. Zonder deus ex machina heeft hij nog ruwweg 15 seconden te gaan ofzo.

Soit, oa gezien glenngate kan ik me niet inbeelden dat ze hét hoofdpersonnage zo snel en zo knullig aan zijn einde laten komen maar als ze het em toch flikken, dan hoeft het voor mij niet meer na dit seizoen.
Ik doelde er eerder op dat hij op een miraculeuze manier aan deze situatie ontsnapt maar aan zijn verwondingen langzaam dood gaat.

Verder: Ik heb hoe dan ook twijfels als Rick eruit gaat of ik nog wel wil kijken. Niet dat hij de show draagt oid, maar het is gewoon vreemd dat het hoofdpersonage eruit gaat om dat nog te kijken.

Zoiets had ik ook met een andere serie:
spoiler:
Homeland
na S03/4 wanneer
spoiler:
Brody
dood is.

• Robbie T
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 23-03 20:10
Het zal mij niet verbazen als Daryl uiteindelijk nog op zijn motor komt aanscheuren met Carol en Michonne ofzo. Ze een paar zombies neersteken terwijl iemand hem van de spies afhaalt. Vervolgens nemen ze hem mee naar het kamp waar hij alsnog overlijdt aan de verwondingen. Maar niet voordat iedereen afscheid heeft genomen en de gehele aflevering flashbacks plaats vinden.

• sjaool

sjaool

Notna schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 08:53:
[...]

Ik doelde er eerder op dat hij op een miraculeuze manier aan deze situatie ontsnapt maar aan zijn verwondingen langzaam dood gaat.

Verder: Ik heb hoe dan ook twijfels als Rick eruit gaat of ik nog wel wil kijken. Niet dat hij de show draagt oid, maar het is gewoon vreemd dat het hoofdpersonage eruit gaat om dat nog te kijken.

spoiler:
Homeland
na S03/4 wanneer
spoiler:
Brody
dood is.
Om heel eerlijk te zijn ben ik Rick wel een beetje zat met altijd dezelfde manier van reageren als iemand commentaar heeft. Ik hoop dat de zombies een lekker maal aan hem hebben. :+
Rick zal op het laatste moment nog wel gered worden en dan wordt er een halve of hele aflevering gespendeerd aan zijn lijdensweg. Net zoiets als bij Carl dus.

• Akaendra
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 22-03 14:31
spoiler:
Ep5 trailer laat zien dat hij aan het strompelen is en dus loskomt van die stalen pin. zullen wel flashbacks zijn de hele episode totdat hij instort van bloedverlies enzo

Sowieso lijkt het me onwaarschijnlijk dat je door een val zo doorboort wordt door een platte metalen pin magoed, ze moeten iets.

• rouchken11
Een teaser/trailer link van volgende episode op youtube
Geeft inderdaad wel een vage indicatie van wat er gaat gebeuren, dus niet klikken als je het niet wilt zien:

Persoonlijk idee: met de opbouw van jadis/anne en die helicopter enzo: als ze de deur willen openlaten, wordt Rick weggevoerd naar een plaats waar ze hem kunnen redden maar vanwaar hij niet zomaar kan/mag terugkeren zodat het kan dienen als afscheid van Rick Grimes maar waar ze nog altijd de deur op een kier houden voor een terugkeer moesten ze willen.
*edit*: reden hiervoor is dat je een helicopter hoort op de achtergrond wanneer het filmpje begint met "Rick Grimes"

rouchken11 wijzigde deze reactie 30-10-2018 11:50 (8%)

• Marzman
  • Niet online

Marzman

De helicopter die we al eerder zagen bij de garbage people waar toen met geen woord over gerept werd (in het verhaal, in discussies leek het een regiefout). Het is een beetje vaag dat er nu pas opeens een helicopter is. Lijkt me dat je nu gewoon een willekeurige basis op kan lopen als je kan vliegen.

/▌

• Freshnub
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 13:06
Helemaal ontschoten dat het nieuwe seizoen weer is begonnen. Zie dat er al een paar afleveringen zijn geweest. Worden ze weer op FOX uitgezonden en kan je daar afleveringen terug zien? Hoop dat ik ergens nog de gemiste afleveringen kan vinden.

• devil-strike
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 23-03 21:19
Notna schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 08:53:
[...]

spoiler:
Homeland
na S03/4 wanneer
spoiler:
Brody
dood is.
Wel raar toch dat terweil homeland meer om haar gaat dan om brody.

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Demotivational Speaker

Marzman schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:16:
De helicopter die we al eerder zagen bij de garbage people waar toen met geen woord over gerept werd (in het verhaal, in discussies leek het een regiefout). Het is een beetje vaag dat er nu pas opeens een helicopter is. Lijkt me dat je nu gewoon een willekeurige basis op kan lopen als je kan vliegen.
Waar heb je het over? Regiefout? Geen woord over gerept? Wat precies?

• Zeror
  • Registratie: september 2003
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Spike_wolf schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 18:25:
[...]

spoiler:
spoiler:
Ik denk zelf dat Rick nog gered kan worden van de walkers daar. Ik denk dat zelfs dat ie nog gered wordt door Maggie + compagnon, maar dat Maggie de walkers niet overleeft. De compagnon waar Maggie mee onderweg is naar Alexandria neemt Rick mee naar Alexandria, maar Rick is zo zwak dat ie in het bijzijn van Michonne en Judith in Alexandria sterft.

Zeror wijzigde deze reactie 30-10-2018 18:15 (17%)

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Stem op 👍: 'Henk' knop (uitproberen?) | Betrouwbare reviews in PW

• mark-k
  • Registratie: augustus 2011
  • Nu online

mark-k

AKA markkNL

Akaendra schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:42:
spoiler:
Ep5 trailer laat zien dat hij aan het strompelen is en dus loskomt van die stalen pin. zullen wel flashbacks zijn de hele episode totdat hij instort van bloedverlies enzo

Sowieso lijkt het me onwaarschijnlijk dat je door een val zo doorboort wordt door een platte metalen pin magoed, ze moeten iets.
Je huid is vrij triest qua sterkte, als je vanaf een paard daarop valt gaat die wel degelijk door je heen hoor.

• Zeror
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

mark-k schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 19:30:
[...]

Je huid is vrij triest qua sterkte, als je vanaf een paard daarop valt gaat die wel degelijk door je heen hoor.
Inderdaad. Als 'bewijs' moet je maar eens opzoeken naar een nieuwsbericht van twee/drie weken terug. Man viel vanaf zijn balkon op een paaltje op straat en die spiesde hem. Heel luguber allemaal (is zelfs een video van dat je het ziet gebeuren...)

• mark-k
  • Nu online

mark-k

AKA markkNL

Zeror schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 19:37:
[...]

Inderdaad. Als 'bewijs' moet je maar eens opzoeken naar een nieuwsbericht van twee/drie weken terug. Man viel vanaf zijn balkon op een paaltje op straat en die spiesde hem. Heel luguber allemaal (is zelfs een video van dat je het ziet gebeuren...)
Er is ook een foto van een kerel die zo'n stuk betonstaal door zn buik en zn balzak heeft en daarmee in de OK zit, dan heb ik toch liever Rick zn scenario :X

• polthemol
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 23-03 17:01
mark-k schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 19:46:
[...]

Er is ook een foto van een kerel die zo'n stuk betonstaal door zn buik en zn balzak heeft en daarmee in de OK zit, dan heb ik toch liever Rick zn scenario :X
het is niet dat hij opties heeft :P Hij kan wel in een OK gaan zitten nu, maar dat zal hem niet helpen :+

• Albantar
  • Registratie: augustus 2001
  • Nu online

Albantar

Moderator General Chat

Get schwifty! Ꙭ

Oké, Rick is op sterven na (on)dood... What a way to go...

Wubba lubba dub dub! В темноте всё кошки серы...

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Albantar schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:29:
Oké, Rick is op sterven na (on)dood... What a way to go...
Ik kan het gewoon niet geloven als dit het is. Zijn ze net overgestapt op paarden na al die seizoenen valt hij er van af. Na al die shit die hij overleefd heeft.

/▌

• sambalbaj
  • Niet online
En dan ook nog een paard wat zich erg onlogisch gedraagt.
Weg rennen bij het schieten. Rustig rondlopen bij aankomende walkers tot Rick er op ging. Wel in paniek raken bij walkers met Rick er op en daarna weer rustig rondlopen. Waar hebben ze sowieso ineens al die mooie paarden vandaan? Zoveel had Kingdom er nou ook weer niet.

Maar ik voel eigenlijk eerst nog een Glennetje aankomen onder de groep walkers.

• Frieda
  • Niet online
Ja ik verwacht ook een Glennetje. Bij het uitzoomen in de laatste scene waar je Rick gespietst zag liggen was pas te zien dat het een kruising van 3 wegen was ipv 2..

Maar waar gaat die Anne nou heen met die zombie op dat karretje? Die was ook verdwenen?

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Demotivational Speaker

Ik neem aan dat Anne met de helicopter mee is.

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 09-03 10:18

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Die nachtelijke avontuurtjes van Michonne; is dat omdat ze niet zwanger kan (of bewust wil) worden van Rick maar dat niet aan hem wil vertellen en daarom maar single-handedly even het halve bos ontruimt van walkers?
Frieda schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 20:57:
Maar waar gaat die Anne nou heen met die zombie op dat karretje? Die was ook verdwenen?
Is dat voor de chopperboys niet een toegangsbewijs A of B? Zo komt het wel op mij over omdat Gabriel door haar als B weg geklassificeerd en blijkbaar dood moest voordat ze ergens naar binnen kon? Uiteindelijk kan je aan een zombie niet zien of het A of B klasse is, toch?

Gisteren een vrij tamme aflevering, vergeleken met de 3 ervoor. Maar wel een goed aanloopje voor de rest van het seizoen, imho.

Add and message me on XBL for FM7 or DIV2: OctagonQontrol

• mark-k
  • Nu online

mark-k

AKA markkNL

MAX3400 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 21:05:
Die nachtelijke avontuurtjes van Michonne; is dat omdat ze niet zwanger kan (of bewust wil) worden van Rick maar dat niet aan hem wil vertellen en daarom maar single-handedly even het halve bos ontruimt van walkers?

[...]

Is dat voor de chopperboys niet een toegangsbewijs A of B? Zo komt het wel op mij over omdat Gabriel door haar als B weg geklassificeerd en blijkbaar dood moest voordat ze ergens naar binnen kon? Uiteindelijk kan je aan een zombie niet zien of het A of B klasse is, toch?

Gisteren een vrij tamme aflevering, vergeleken met de 3 ervoor. Maar wel een goed aanloopje voor de rest van het seizoen, imho.
Die nachtelijke avontuurtjes is hetgeen Negan vertelde, ze is een vechter, niet gemaakt voor dat lieve gedoe en papierwerk, ze moet haar agressie kwijt.
Marzman schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 19:12:
[...]

Ik kan het gewoon niet geloven als dit het is. Zijn ze net overgestapt op paarden na al die seizoenen valt hij er van af. Na al die shit die hij overleefd heeft.
Rick zat in seizoen 1 ook al op een paard.

• Frieda
  • Niet online
Ik denk dat Michonne zich lekker afreageert 's nachts. Niet vanwege het zwanger worden gedoe maar meer uit stress wat er allemaal gebeurd is.
Dat Anne met die helikopter mee is kan goed zijn, maar waar gaat dat ding dan heen?

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Nog over Rick, Glenn hadden ze destijds ook uit de credits gehaald om ons te laten denken dat hij echt dood was. Misschien dat ze weer hetzelfde gedaan hebben? Het is ook zo kort na Carl zijn dood.

/▌

• M a r c o
  • Registratie: april 2006
  • Niet online

M a r c o

are you looking at me?

In de trailer van dit seizoen zitten een paar vooruitblikken.
Deze 2 (korte) fragmenten lijken hierbij relevant.

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Wow, dat zijn niet zomaar spoilers; die verklappen ongeveer de komende 2 afleveringen op zijn minst :+

• Zeror
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Frieda schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 20:57:
Ja ik verwacht ook een Glennetje. Bij het uitzoomen in de laatste scene waar je Rick gespietst zag liggen was pas te zien dat het een kruising van 3 wegen was ipv 2..
Die kruising (T-splitsing) zag je al eerder wanneer Daryl en Rick er voorbij reden op de motor.

• Goner
  • Laatst online: 21-03 10:22

Goner

What can I do you for ?

Frieda schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 21:15:
Dat Anne met die helikopter mee is kan goed zijn, maar waar gaat dat ding dan heen?
Ze mocht alleen mee als ze een "A" kon leveren ... en die kandidaat is nog op de vuilnisbelt.

Ik denk ze alleen op pad is ...
If you want to go fast, go alone.
If you want to go far, go together.
I need to go fast.

Wat betreft die A en B ...
And all this time...
I thought you were a B.

en ze wilde hem nu in een A veranderen door te laten bijten ??

Goner wijzigde deze reactie 01-11-2018 11:48 (32%)

Gigabyte GA-MA770T-UD3 / AMD Phenom II X4 955e / 8GB DDR3-SDRAM / NVIDIA GeForce GTX 750 Ti / Acer K222HQL / Windows 7 Home Premium SP1 (64-bit)

• MrJ
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 19-03 15:38

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Wat ik mij afvraag, kunnen ze niet wat tomatentelers missen en op 'herd-verdunnings' quest sturen?

Met wat zelfgemaakte brandbommen, booby traps plaatsen enzo moet je toch al een eindje komen?

Godfather Bodybuilding topic reeks

• Scrummie

Scrummie

Think different

mark-k schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 21:14:
[...]

Rick zat in seizoen 1 ook al op een paard.
Dat is volgens mij ook een beetje de symboliek ervan. In seizoen 1 had je namelijk exact hetzelfde; Rick reed op een paard, hoek van de straat om; vol met zombies, draait zich om; ook zombies (wat je nu ook zag gebeuren alleen niet in de stad). Paard paniek, Rick valt. In seizoen 1 viel hij en kon direct onder de tank kruipen, nu viel hij vast op die stangen. Dat, in combinatie met het feit dat Daryl vlak ervoor Glenn aanhaalde en hoe Glenn Rick redde, is het wat mij betreft een bewuste gelijkenis en kan ik er ook wel wat respect voor opbrengen om het zo te doen.

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 09-03 10:18

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@Scrummie dus Glenn de Walker komt Rick redden :+

Add and message me on XBL for FM7 or DIV2: OctagonQontrol

• Scrummie

Scrummie

Think different

MAX3400 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:07:
@Scrummie dus Glenn de Walker komt Rick redden :+
:D

Dat zou wel geniaal zijn. En te lachwekkend, dus dat zullen ze vast op die manier doen in die wat komischere serie met zombies ;).

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Demotivational Speaker

Kan niet, er is geen Glenn de walker, zijn hoofd is ingeslagen ;)

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Scrummie schreef op donderdag 1 november 2018 @ 12:59:
[...]

Dat is volgens mij ook een beetje de symboliek ervan. In seizoen 1 had je namelijk exact hetzelfde; Rick reed op een paard, hoek van de straat om; vol met zombies, draait zich om; ook zombies (wat je nu ook zag gebeuren alleen niet in de stad). Paard paniek, Rick valt. In seizoen 1 viel hij en kon direct onder de tank kruipen, nu viel hij vast op die stangen. Dat, in combinatie met het feit dat Daryl vlak ervoor Glenn aanhaalde en hoe Glenn Rick redde, is het wat mij betreft een bewuste gelijkenis en kan ik er ook wel wat respect voor opbrengen om het zo te doen.
Je had gelijk, ik had het niet verwacht eigenlijk. Normaal is TWD niet zo van de symboliek ;)

/▌

• DM89
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 11:32
Ene kant jammer dat hij er nu uit is maar van de andere kant ben ik nu ook wel erg benieuwd hoe het verder gaat.
spoiler:
Na aflevering 5 gezien te hebben lijkt het er dus op dat we in aflevering 6 alweer een aantal jaar verder zijn... ben benieuwd :o

DM89 wijzigde deze reactie 05-11-2018 17:52 (3%)

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 14:43
had die laatste zin ff achter spoilertags gegooid :(

Hier staat tekst

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Sjaak_Afhaak schreef op maandag 5 november 2018 @ 15:38:
Want? Het is onderdeel van Episode 5, niet een preview van de komende aflevering?

Verder: Wauw; dat was te verwachten met Rick :') Ergens is het goedkoop, maar aan de andere kant heb ik meer vrede met dit einde dan dat hij het loodje zou leggen in 2 episodes en opgeblazen zou worden. Heel slim gedaan natuurlijk; kunnen ze hem altijd nog terug in de serie halen :+ .

Verder was het wel mooi om te zien dat Negan nu een gebroken man is en eigenlijk ook dood wilt. Hopelijk zijn we dan nu van het gezeur van Maggie en Daryl af. Die provocatie van Maggie was ook gewoon puur om op de emoties te spelen zodat ze zou gaan meppen. Gelukkig had ze het al door (show yourself in the light) voordat ze hieraan toegaf.
Over laatstgenoemde; je zag wel dat het hem pijn deed dat Rick nu exit is. Leek er ook op alsof hij zich ging afzonderen van de groep (door manier waarop hij wegliep)
Nu is en was Daryl altijd al een loner, dus dat zou mij niets verbazen eigenlijk.

Er zal na dat geneuzel in het kamp om de brug te maken nu ook wel een goede culling zijn geweest van de 3 groepen. Ben benieuwd of ze verder gaan met alleen de goede mensen en één grote community gaan vormen of dat we 4 plekken blijven houden.

Kijk weer uit naar de andere episode, tegen verwachting in. Had gedacht met Rick nu exit dat ik er gelijk een punt achter wilde zetten, maar door zijn exit heb ik dat helemaal niet.

Edit: ik zie nu pas dat dit een hele grote opzet is geweest van AMC :F

https://www.hollywoodrepo...s-new-series-come-1157921
"There is more story to tell and we'll be telling it."

Those are the words of The Walking Dead chief content officer Scott M. Gimple, who tells The Hollywood Reporter that leading man Andrew Lincoln — following his departure Sunday fromthe flagship series — will reprise his iconic role as Rick Grimes in a series of three big-budget, feature-length TV movies for AMC. Gimple is currently writing the first of the untitled series of telepics, with production set to begin in 2019. Still to be determined is an air date and where the movies will film as Lincoln departed The Walking Dead in order to spend more time with his family in England. The trio of movies are the first of multiple new scripted ventures that will come from Gimple as AMC kicks off its long-term plan to grow its multibillion-dollar franchise.

"The story of Rick will go on in films," Gimple says. "Right now, we're working on three but there's flexibility in that. … Over the next several years, we're going to be doing specials, new series are quite a possibility, high-quality digital content and then some content that defies description at the moment. We're going to dig into the past and see old characters. We're going to introduce new characters and new situations."
Geld stinkt niet zullen we maar zeggen :X :+ Grote kans dat we na de films dus Rick weer zijn opwachting zien maken in de series zelf, jaren na S09E05.

Notna wijzigde deze reactie 05-11-2018 16:15 (49%)

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Demotivational Speaker

Episode 5 is vannacht op TV geweest, en dus is een spoilertag niet nodig.

• Zeror
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Tip: Vermijd vanaf zondagavond tot je zelf de nieuwe aflevering gezien hebt dit topic om spoilers te voorkomen. ;)

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 15:05
Ik weet niet meer wie het zei, maar props voor de gebruiker die een theorie had dat Rick met de helikopter gered zou worden. Verder een aardige aflevering; leuk om Hershel weer te zien.

Met de volgende aflevering wordt er dus weer een tijdsprong gemaakt. Eens kijken hoe dat gaat uitpakken.

Shikata ga nai.

• Scrummie

Scrummie

Think different

Steengoede aflevering in mijn ogen _O_. Genoten van begin tot eind, leuk ook om die oude karakters weer terug te zien. Hershel ;(. Raar als je er bij stil staat dat hij nog niet lang geleden overleden is.

Ik dacht bij die nieuwe timejump eerst even "Wat krijgen we nou :')" en 10 seconden later zat ik er helemaal in. Heerlijk. Erg veel zin in.

• readytoflow
  • Niet online
Beetje zoals ik al zei aantal weken terug. Had alleen verwacht dat minimaal Judith mee zou gaan.
Maar waar zijn ze dan he?

Blijft vreemd dat bijna niemand het over de helikopter(s) heeft. Die dingen maken megaveel lawaai natuurlijk. Zeker in een wereld waar het bijna het enig gemotoriseerde is dat vliegt.

Timejump is interessant. Die groep in nood was even iets van...'huh? wie zijn dat nu weer' maar meteen toen ik het gezicht van het meisje zag dacht ik al da's Judith. Hoe oud zou ze zijn? 10-12? Dus ongeveer 6-8 jaar verder nu.

Benieuwd hoe de kolonies er nu uitzien. En of we ook zien dat iedereen 8 jaar ouder is.
Makkelijk ook om zo wat af te komen van oninteressante randfiguren.

Hoeveel afleveringen krijgen we nog dit seizoen?

• sambalbaj
  • Niet online
sterke aflevering en geheel in het teken van Rick, terecht ook.

Enkel dat compleet onlogische gedrag van dat paard was storend, vorige aflevering al, maar wel een heel sterk symbool met seizoen 1.

De flashbacks waren erg sterk, met Shane vond ik de beste omdat dat helemaal terug ging naar aflevering 1 van seizoen 1. Maar ook Hershel omdat het Hershel is, Sacha had ik nooit wat mee maar het voegde wel wat toe. Zaten ook nog stemmen in de flashbacks van oude personages, Morgan, Lori en Beth hoorde ik maar er waren er nog een paar.

Het Maggie, Michone en Negan stuk vond ik een beetje mwoah. Ok je moet nog een stuk verhaal over houden voor later.

Dat hele helikopter stuk blijf ik een optie op een soort Shaun of the Dead einde voor de hele serie vinden. En toen kwam het grote leger en knalde alle zombies af, the end. Wel een leuke film overigens!

Handig trouwens dat de aflevering met NL subs al op maandag op Fox on demand staat.

• bie100
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 23-03 14:16
heerlijke aflevering verrassend einde ook denk dat te maken heeft met new world order
Pagina: 1 ... 91 ... 94 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True