[Serie] The Walking Dead [2] Overzicht

Pagina: 1 ... 90 ... 100 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12

Zeror

Ik Henk 'm!

En wat denk je van die vrouw die van die plannen overhandigde aan de groep. Daar gaan we denk ook nog meer van zien.

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 16-04-2018 14:27 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:39

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Zeror schreef op maandag 16 april 2018 @ 14:26:
En wat denk je van die vrouw die van die plannen overhandigde aan de groep. Daar gaan we denk ook nog meer van zien.
Eens, hoewel dit duidelijk ook aangegeven werd door die ex-gevangene van The saviours (tegen Maggie); hij wil wat met zijn handen gaan doen en had in dat boek (key to the future) gelezen.

Uiteindelijk denk ik nog steeds dat de droom die we een paar afleveringen terug zagen, waarbij iedereen zo vrolijk en leuk in de tuin aan het werk was, een realiteit wordt (zonder Carl tho), maar dat de grote herdes en de coup die Maggie aan het plannen is nog wel wat roet in het eten gaat gooien.

Overigens bedenk ik mij net; ik gaf vorige week al aan dat ik mij afvraag of de heli uit FTWD dezelfde is als die uit TWD bij the Garbage people. Aangezien Morgan daar nu aangekomen is, zou dat best wel eens zo samen kunnen klikken.

Maar ik moet de eerste aflevering van FTWD van het nieuwe seizoen nog kijken; geen idee of het daarin wordt uitgelegd.

Edit: nope, toch niet. Jesus, Carol and Rick komen wel op bezoek bij Morgan alvorens hij de vuilnisbelt verlaat, maar hij gaat te voet c.q met de auto onderweg.

Weten we verdorie nog steeds niet waar die stomme helikopter vandaan kwam :+

[ Voor 10% gewijzigd door Notna op 16-04-2018 15:18 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik vond 2 dingen nogal verwarend:
Nieuwe mensen die ik nog niet eerder had gezien die 'glas' aangeleverd kregen om iets van te maken? Die scène snapte ik echt niet, en paste ook niet echt bij de aflevering.

En dan Jesus die ineens een plannetje met Maggie aan het smeden is om Negan alsnog te vermoorden en/of Rick en Michone iets aan te doen. Dit terwijl Jesus altijd anti-geweld en juist vergevingsgezind gezind is.

Verder een goede aflevering, mooi om te zien dat Rick weer de oude is. De vorige aflevering had ik al een beetje het idee dat Eugene de kogels ging saboteren, mooi moment al die backfire :+. Verder is het een prima straf voor Negan om de rest van zijn leven in een cel te moeten wegrotten, Maggie zou moeten inzien. Dat dit een ergere straf is dan gewoon doodmaken.

[ Voor 30% gewijzigd door Chaoss op 16-04-2018 22:04 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Chaoss schreef op maandag 16 april 2018 @ 21:55:
Ik vond 2 dingen nogal verwarend:
Nieuwe mensen die ik nog niet eerder had gezien die 'glas' aangeleverd kregen om iets van te maken? Die scène snapte ik echt niet, en paste ook niet echt bij de aflevering.

En dan Jesus die ineens een plannetje met Maggie aan het smeden is om Negan alsnog te vermoorden en/of Rick en Michone iets aan te doen. Dit terwijl Jesus altijd anti-geweld en juist vergevingsgezind gezind is.

Verder een goede aflevering, mooi om te zien dat Rick weer de oude is. De vorige aflevering had ik al een beetje het idee dat Eugene de kogels ging saboteren, mooi moment al die backfire :+. Verder is het een prima straf voor Negan om de rest van zijn leven in een cel te moeten wegrotten, Maggie zou moeten inzien. Dat dit een ergere straf is dan gewoon doodmaken.
1. Dat was The Sanctuary. De vrouwen die je zag was de voormalige harem van Negan maar nu niet in zwarte klederdracht (en je zag Laura ook nog even tuinieren (de dame die Dwight had verklikt in de vorige aflevering) )
Het glas was om het gebouw te fixen nadat deze zwaar beschadigd was geraakt door de aanval van Alexandria/Kingdom/Hilltop. Onder het mom van 'samenwerken en vooruit' werd dit (tezamen met wat extra mankrachten) geleverd door Rick en co.
2. Die is ook vreemd. Wellicht is hij gewoon super trouw aan Maggie? Het is echter wel extreem out of character. Ook van Darryl overigens. Rick en hij hebben dan wel zo hun ergenissen met elkaar, maar hij is altijd wel trouw aan Rick gebleven... Daarnaast had hij nog geen 3 minuten daarvoor Dwight zijn leven gespaard :')

[ Voor 7% gewijzigd door Notna op 16-04-2018 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Daryl snapte ik ook niet, toen ik zijn stem hoorde dacht ik eerder dat hij ze betrapt had, maar blijkbaar is hij het eens met ze.

Ik snap dat hij Negan wil vermoorden maar dit is niet echt zijn style volgens mij.
Ben wel benieuwd hoe Negan(of de acteur die Negan speelt ;)) het als gevangene gaat doen, zijn rol is nu vrij oppervlakkig als een evil villain en dan hij toch een andere rol moeten gaan spelen.

Wel een goed slot zo voor wat betreft de Negan saga, op naar de volgende problemen. :D

Ftwd moet ik nog even bijkijken, kwam er niet aan toe/door, characters trekken me wat minder dan bij TWD.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Tsja, slap einde van een beroerd seizoen.

Nog niet van Negan af en ja hoor het 'Carl wonderland' in opbouw.
Aardige twist was nog Maggie, Daryl en Jesus vs Rick en Michone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:28

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Lol, ik dacht even dat ik een compleet andere aflevering had zitten kijken na de reacties hier. Bleek dat ik het deel na de laatste reclame gemist had. Vond 't wel een mooi einde zo :P.

Maar goede episode d:)b. Eugene die dan toch turnt. Had het niet meer verwacht. En dat Rick dan nog het gevecht aangaat nadat zijn kogels op zijn, hoe vaak hebben we dat niet al eerder gezien. Probeer toch niet steeds zo de held uit te hangen :Z. Hij had natuurlijk net zo goed het loodje kunnen leggen daar, heel suf want hij had gewoon backup. Maar goed, de oorlog is voorbij en Negan leeft nog. What's next?

Voorlopig kan ik weer verder met FTWD, heb seizoen 1 pas net afgekeken :Y)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:51

Saffie_time

Why use this? 42!

Ik snap alleen niet zo goed waar die draai van Eugene nu zo plots vandaan is gekomen...

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:40

Scrummie

Think different

Saffie_time schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 09:41:
Ik snap alleen niet zo goed waar die draai van Eugene nu zo plots vandaan is gekomen...
Zo plots was het dus niet geloof ik ;).

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Scrummie schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 09:59:
[...]

Zo plots was het dus niet geloof ik ;).
Hij zei dat hij het idee kreeg van Gabriel, dat was pas nadat hij door Daryl en Rosita was ontvoerd.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

.oisyn schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 10:16:
[...]

Hij zei dat hij het idee kreeg van Gabriel, dat was pas nadat hij door Daryl en Rosita was ontvoerd.
Ah gemist, dan is het wel erg plots ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

.oisyn schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 10:16:
[...]

Was dat nadat hij was ontvoerd? Ik dacht dat Gabriel express de slagpinnen naar buiten had laten steken waarop Eugene hem vertelde wat de gevolgen van zijn actie zou zijn (geweer blokkeren en opblazen) en heeft hem van de productielijn gehaald. Vervolgens ging hij werkende kogels testen namen Daryl en Rosita hem mee.

Dus, hij heeft het idee van Gabriel gekregen, maar Daryl & Rosita hebben waarschijnlijk toch indruk op 'm gemaakt.

Althans, zo heb ik 'm begrepen :)

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Calitomnication schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 10:48:
[...]

Was dat nadat hij was ontvoerd? Ik dacht dat Gabriel express de slagpinnen naar buiten had laten steken waarop Eugene hem vertelde wat de gevolgen van zijn actie zou zijn (geweer blokkeren en opblazen) en heeft hem van de productielijn gehaald. Vervolgens ging hij werkende kogels testen namen Daryl en Rosita hem mee.
Hmm, in mijn hoofd waren die gebeurtenissen precies andersom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:51

Saffie_time

Why use this? 42!

Dan nog snap ik niet helemaal waar die draai vandaan komt.
Hij was helemaal happy dat ie 'iemand' was bij Negan. En nu plots de hele oorlog eigenlijk in zijn eentje beslissen (give or take a few).

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:02

Chiron

Moderator Discord
Eugene was nooit helemaal Negan, anders had ie Gabriel ook niet helpen ontsnappen. Tactisch voor hem was het het beste om het spelletje mee te spelen en op het juiste moment zijn slag te slaan.

Wel mooi die punch van Rosita _O-

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Saffie_time schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 12:18:
Dan nog snap ik niet helemaal waar die draai vandaan komt.
Hij was helemaal happy dat ie 'iemand' was bij Negan. En nu plots de hele oorlog eigenlijk in zijn eentje beslissen (give or take a few).
Vergeet niet dat Eugene een oppertunist is; Ik denk dat hij in ging zien waar de grootste kans was van winnen met zo min mogelijk slachtoffers en heeft daarop zijn keuze gemaakt. Maar wie weet; wellicht was hij stiekem al die tijd al van plan om Negan een loer te draaien; we zullen het niet echt weten.

Het verhaal doet overkomen alsof het een 'spur of the moment' iets was, maar dat kan ik mij haast niet voorstellen. Wel denk ik dat Gabriel zijn FUBAR inspiratie gaf aan hoe hij dit kon oplossen.

Ze (schrijvers) hadden er echter wel íets meer aandacht aan mogen besteden imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Anderen die ook een timejump aan zien komen?

De manier waarop Maggie zei dat ze langzaam Hilltop weer wouden versterken, alsof dat een hele lange adem zou gaan zijn. Ik zie niet in waarom ze die plottwist zouden brengen als we real-time verder gaan waar we nu zijn, want dan is dat geen verhaallijn waar we snel mee verder gaan.

Bovendien gaat Fear TWD inmiddels verder met de tijdlijn van het laatste TWD seizoen (al hoeft dat niets te betekenen natuurlijk).

spoiler: comic spoiler
Ik weet dat er iets van een timejump in de comics zit, maar ken de details er niet van. Dat wil ik graag zo houden! :)

[ Voor 14% gewijzigd door Scrummie op 17-04-2018 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17:13
Vond de aflevering toch weer tegenvallen. Opzich leuk om te zien dat Eugene toch geen Negan was en een leuk plannetje heeft bedacht. Maar het gevecht van Rick en Negan sloeg nergens op imho. Rick is de enige die achter Negan aangaat terwijl ik toch wel had verwacht dat Maggy voorop zou lopen. Ook al Rick op de grond ligt en Negan onderuit haalt lijkt Rick toch een stuk zwakker dan Negan. Vervolgens weer het gezeur over martyr Carl en een vrij laffe daad van Rick weer in mijn ogen.

Het gesprek tussen Maggy Jesus en Daryl vond ik ook raar. Jesus wilde 10 minuten daarvoor nog niet dat dinges (naam ff kwijt, die met die stok) de savior niet afmaakte. Daryl laat Dwight ontsnappen. Maar nu lijken ze zich tegen RIck te gaan keren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rouchken11
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-09 13:22
Ik vond de verwoording van Maggie nogal raar (erom gedaan door de producers imho). "We tonen Rick dat hij fout was". Ze zeggen daar nergens concreet dat ze negan, rick of michone iets willen aandoen, nee ze praten wat stoer, maar voor hetzelfde geld bedoelen ze dat ze alle 3 in een meeting gewoon even heel erg kwaad willen worden om daarna terug te krabbelen.

M.i is dit een storm in een glas water en gaan Maggie, Jesus en Daryl heus niet zwaar gaan liggen saboteren. Gaat ergens tot iets van niks leiden (een discussie, een tijdelijke afsplitsing,...) dat dan weer leidt tot veel zwaardere onverwachte gevolgen zodat ze weer een redemtion-ark kunnen inbouwen.

En tja, ondertussen dient het toch ook een beetje als cliffhanger om mensen te lokken naar volgend seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:22
Ik vond het een waardige afsluiter van een 'gemiddeld' seizoen. Paar toffe scenes/afleveringen, maar ook wel wat mindere. Nog steeds blijft de serie de comic redelijk trouw volgen.

De helikopter zullen we vast nog wel terugzien. Wellicht met een link naar FTWD, maar dat weet ik niet want dat kijk ik verder niet.

Ik vond de aansluiting van de Oceanside dames trouwens wel merkwaardig. Eigenlijk nog merkwaardiger dan de draai die Maggie, Jesus en Darryl lijken te maken. Ik dacht dat die echt nooit bij zouden draaien. Voor het plaatje was het wel mooi natuurlijk, maar toch.

Gek trouwens dat ze Dwight wegsturen. Dan zou ik namelijk verwachten dat ze ook Eugene wegsturen. Ondanks dat hij een 'saviour' of the moment was. Anders was Rick & Co. er wel degelijk aan gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Goed er zijn wat verhaaltjes afgewerkt. Maar dat is dan ook alles wat er gebeurde in deze laatste episode van het seizoen. Ik vond de aflevering niet veel zeggend verder. Ik denk dat ik veel dingen vrij snel ga vergeten.

De midseason final van season 4 en season final van season 6 zijn voor mij toch de twee die er meeste uitsprongen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 10:25

artificial_sun

Mazda Rx7

.oisyn schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 00:30:
Lol, ik dacht even dat ik een compleet andere aflevering had zitten kijken na de reacties hier. Bleek dat ik het deel na de laatste reclame gemist had. Vond 't wel een mooi einde zo :P.
Ik heb dat geloof ik ook gemist? Maar na het kijken heb ik de opname direct gewist ;w

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:56

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Tsjongejonge.. Echt wat een flutserie af en toe..
Al dat gezeik met Oceanside het afgelopen seizoen (en dat ervoor ook? weet het ff niet meer), en het enige dat ze uiteindelijk bijdragen is wat saviours uitschakelen. Zoveel verspilde tijd aan deze groep.
Nog steeds niets meer geleerd over de helicopter en over dat nieuwe groepje van die vrouw in dat busje.

Ik vond het echt een matige finale. De "final battle" was in 2 seconden voorbij, totaal geen spanning bij.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

sambalbaj schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 00:27:
Tsja, slap einde van een beroerd seizoen.

Nog niet van Negan af en ja hoor het 'Carl wonderland' in opbouw.
Aardige twist was nog Maggie, Daryl en Jesus vs Rick en Michone.
Vraag me af hoe veel tijd de jump naar S09 zal zijn. Het boek met alle constructie-tekeningen ligt bij Maggie en dat kan best wel eens "da Vinci machines" opleveren als ze Rick willen aanvallen.

Niet in de laatste plaats omdat Hilltop alle achterdeurtjes van Alexandria weet alsmede hoe de muren er nu bij staan.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Ik geloof echt niet dat Maggie en co Rick zullen aanvallen. Ik neig meer naar de theorie van @rouchken11 : ze willen Rick laten zien dat hij fout zat, door bijvoorbeeld Negan te laten ontsnappen zodat ie terug kan naar zijn oude spelletje, oid. En er zal idd wel conflict komen, maar een echte oorlog tussen dientwee partijen daar geloof ik niet in.

Nomen nescio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PinusRigida
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09:41

PinusRigida

I put the p in pool.

Bra-Jo schreef op donderdag 19 april 2018 @ 10:07:
Ik geloof echt niet dat Maggie en co Rick zullen aanvallen. Ik neig meer naar de theorie van @rouchken11 : ze willen Rick laten zien dat hij fout zat, door bijvoorbeeld Negan te laten ontsnappen zodat ie terug kan naar zijn oude spelletje, oid. En er zal idd wel conflict komen, maar een echte oorlog tussen dientwee partijen daar geloof ik niet in.
Ik ook niet, maar ik vertrouw Daryl niet. Hij heeft al wat aanvaringen gehad met Rick en op zich is daar niks mis mee, zeker in zo'n wereld is het normaal om aanvaringen en meningsverschillen te hebben met elkaar.

In een vorige aflevering zei Daryl ook dat het goed was dat Rick hun leider was, omdat hij (Daryl) een veel slechtere leider zou zijn wegens zijn meedogenloosheid. (het was niet met die woorden maar daar kwam het wel op neer). Ik vond dat toen een rare scene... ik vroeg me het nut van die scene af, van die plotse "noodzaak" van Daryl om zijn gevoelens te uiten... tenzij het iets was om later nog op verder te borduren. Ik zie Daryl nu niet echt als iemand die met z'n gevoelens te koop loopt.
...Maar misschien was het ook gewoon niks speciaals... ik vond het gewoon onverwacht.

Tot nu toe deed Daryl wat moest en was hij zeker een belangrijk onderdeel, hij accepteert Rick als leider en Rick accepteert Daryl als een soort van rechterhand maar ze zijn elkaars tegenpolen, daarom ook dat ze zo een effectief team zijn: hun tekortkomingen én hun talenten vullen elkaar aan maar zo een verhouding is gedoemd om vroeg of laat in elkaar te stuiken. Het zijn allebei alfa-mannetjes en hoeveel alfa-mannetjes dulden elkaar in een roedel?

Ik zie hem zich nog tegen Rick keren eerlijk gezegd, hij vindt dat Rick's aanpak te soft is en het feit dat Rick nu besliste om hun grootste vijand Negan te laten leven.. tja, dat doet niet goed aan de verstandhouding Daryl-Rick, om niet te zeggen dat het voor een serieuze deuk zorgt in hun verstandhouding.

[ Voor 10% gewijzigd door PinusRigida op 19-04-2018 13:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:23
Ahhh wat lief Rick laat Negan leven.... Yeah Sure.....

Wat een zeikserie is het toch geworden..... en wat een watje die Rick eerst in het vorige seizoen de Bitch van Negan en nu heeft hij DE kans om die %$#@l af te maken, de man die een paar van zijn beste vrienden heeft afgemaakt, wordt hij een man die alles wil doen voor een betere toekomst ..

Een toekomst waar het gras heerlijk groen is en iedereen in vrede met elkaar leeft en waar de kleuren zo fel zijn. etc etc..... tuurlijk slaap lekker O-) O-)

[ Voor 11% gewijzigd door oldsmelly op 21-04-2018 15:13 ]

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@PinusRigida het is algemeen bekend dat Norman Reedus en JDM elkaar ook buiten de set kennen. Niet dat ik in het hoofd van de scriptschrijvers kan zitten maar Hilltop wordt nu bestuurd door bad-asses en Negan zou daar wel een hele gave aanvulling op zijn. Nog even naast het feit dat Maggie graag pasta-saus wil maken van Negan :)

Ach, seizoen 9 wanneer?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:38

Player1S

Probably out in the dark

oldsmelly schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 14:44:
Ahhh wat lief Rick laat Negan leven.... Yeah Sure.....

Wat een zeikserie is het toch geworden..... en wat een watje die Rick eerst in het vorige seizoen de Bitch van Negan en nu heeft hij DE kans om die %$#@l af te maken, de man die een paar van zijn beste vrienden heeft afgemaakt, wordt hij een man die alles wil doen voor een betere toekomst ..

Een toekomst waar het gras heerlijk groen is en iedereen in vrede met elkaar leeft en waar de kleuren zo fel zijn. etc etc..... tuurlijk slaap lekker O-) O-)
Precies zoals in de comics........ wat een zeikcomic is het geworden zeg :X

* Player1S heeft afgelopen weekend inhaalslag gedaan en is eindelijk bij.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
:(
L1nt schreef op maandag 23 april 2018 @ 16:00:
[...]

Precies zoals in de comics........ wat een zeikcomic is het geworden zeg :X

* Eek2nd heeft afgelopen weekend inhaalslag gedaan en is eindelijk bij.
De comics was ik al bij de Prison afgehaakt.. niet door te komen.

Gisteren dan de laatste 2 epis gekeken (wist niet eens dat t afgelopen was 8)7 , nam het altijd op om paar afleveringen achterelkaar te kijken)

Vind het ook jammer dat ie Negan laat gaan..
Is Carl zelfs na zn dood vervelend (met zn brieven), want anders was Negan wel dood geweest. :(
Maggie moet hem gewoon ff achter Rick om gaan killen :9

Wel blij dat Simon dood is, die was als personage ook irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:10
Ik kan jullie aanraden om 'Fear the Walking Dead' te volgen. Het vierde seizoen is net begonnen, maar ik vind het nu al beter dan heel seizoen acht van 'The Walking Dead'.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Wil ik ook nog aan beginnen idd.. Morgan zit er ook in toch?
En vind Maggie Grace wel leuk.

Heb alleen die Flight huppelepup gezien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
Ja, @Eek2nd ze hebben een tijdsprong gemaakt en in dit seizoen doet Morgan inderdaad mee. Maggie Grace is trouwens ook een positieve meevaller, gezien haar personages meestal nooit veel voorstellen.

Check deze badass en haar trigger finger discipline. 8)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1NTQrDrl.jpg

Shikata ga nai.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Mensen er is ook gewoon een fear the walking dead topic, hou de comments daarover dan ook aub daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

mark-k schreef op maandag 7 mei 2018 @ 21:55:
Mensen er is ook gewoon een fear the walking dead topic, hou de comments daarover dan ook aub daar.
Precies. Het topic kun je hier vinden:

[Serie] Fear The Walking Dead + Flight 462

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

spoiler:
Maja, dan wordt het een soort reboot.
Ik denk dat het daar stopt voor mij. Flinke spoiler trouwens, niet klikken op bovenstaande link als je dat niet wilt zien.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henri.
  • Registratie: April 2015
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Henri. schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 08:25:
[...]

Verwacht niet, wel gehoopt :w
Had ik met Karl :w

Is dus iedereen op de foto op pagina 1 dood :|

[ Voor 12% gewijzigd door calsonic op 30-05-2018 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:15

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Henri. schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 08:25:
[...]

Verwacht niet, wel gehoopt :w
Eerlijk gezegd werd het hoog tijd :) , in seizoen 7 na de midbreak heeft hij zich echt irritant gedragen.
Sinds die tijd was ik al klaar met zijn personage en de serie, toch stiekem doorgekeken.
Moet nu nog 3 afleveringen van seizoen 8,

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

calsonic schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 08:27:
[...]

Had ik met Karl :w

Is dus iedereen op de foto op pagina 1 dood :|
Om iemand uit een serie te schrijven hoeft ie niet perse dood. Het kan ook een vertrek ofzo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Zeror schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 19:36:
[...]

Om iemand uit een serie te schrijven hoeft ie niet perse dood. Het kan ook een vertrek ofzo zijn.
Serie überhaupt wel gevolgd?
Denk dat Maggie hem hierbij helpt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:08
calsonic schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 19:41:
[...]

Serie überhaupt wel gevolgd?
Denk dat Maggie hem hierbij helpt ;)
Kijk naar Morgan, die is er ook zelf uit gelopen. En verder gegaan in FTWD. Dus het kan gewoon dat er één gewoon z'n eigen pad kiest en dan later enkel een cameo doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:42

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Dat Rick gedeeltelijk of helemaal weg gaat kan ik nog mee leven, maar dat ze (volgens de geruchten) willen dat Norman Reedus dan de hoofdpersoon zou gaan worden :N :r
Vind dat character niks (meer) en eigenlijk alleen maar vervelend, en dat zou echt de drempel zijn icm verminderd enthousiastme om te gaan stoppen met kijken.

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Het wordt gewoon tijd dat ze er binnen twee seizoenen eens een einde aan breien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henri.
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
Hopen dat seizoen 9 een verbetering wordt
https://www.apparata.nl/n...hting-seizoen-9-27439/amp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 22:35
Ik zit je link zo te lezen en lees een paar spoilers over mensen die mogelijk weg gaan. Maar heb echt zo iets van “mmmm oké”. Toch jammer, hoe ze met spelers om zijn gegaan. De eerste paar dode hoofdrol spelers waren echt schokkend. Nu worden ze met een mwhaaaa effect aan de lopende band afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:58

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Hey guys,

Iemand toevallig S6 en S7 op bluray (voorkeur) of dvd die ze graag wil verkopen? :)

[ Voor 10% gewijzigd door Fraggert op 09-07-2018 21:10 ]

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

sambalbaj schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 20:49:
Het wordt gewoon tijd dat ze er binnen twee seizoenen eens een einde aan breien.
Precies dit. Ik twijfel al langer of ik deze serie nog wil afkijken. Het is een glijdende schaal naar beneden momenteel. Men kan beter op het hoogtepunt stoppen (hoewel men daar nu al overheen lijkt te zijn) dan te lang doorgaan zoals met bij Lost deed.

Is er inmiddels al bekend gemaakt wanneer men gaat stoppen nu het nieuwe seizoen voor de deur staat?

[ Voor 3% gewijzigd door Bor op 14-09-2018 23:48 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

Bor schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 23:48:
[...]

Precies dit. Ik twijfel al langer of ik deze serie nog wil afkijken. Het is een glijdende schaal naar beneden momenteel. Men kan beter op het hoogtepunt stoppen (hoewel men daar nu al overheen lijkt te zijn) dan te lang doorgaan zoals met bij Lost deed.

Is er inmiddels al bekend gemaakt wanneer men gaat stoppen nu het nieuwe seizoen voor de deur staat?
Ik heb begrepen dat Robert Kirkman materiaal genoeg had voor flink wat seizoenen.
On television, The Walking Dead just got renewed for season 9, and in the comics, the series recently released issue #175. Kirkman took part in a Q&A panel on the Walker Stalker Cruise and was asked about the endgame plans for both series.

"I definitely do have an endgame, but every time I mention that websites run with that and make it sound like its very soon and they get clickbait articles out of it, so I have to say that even though I do know what the end is and I am working toward it, it is very far off and that's not something that's going to be happening anytime soon so there's no cause for worry. Plan on going for a good long time but I do know exactly what I'm working toward, which is important to me."
Bron

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Bor schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 23:48:
[...]

Als Rick weg gaat en Carl al weg is dan blijft er een spin of over wat mij betreft. Dat kan ook leuk zijn (bijvoorbeeld Better call Saul), maar is meestal slechter dan het origineel (bijvoorbeeld Better call Saul).

De beste tijd was toch het begin, maar als er elk seizoen een paar hoofdacteurs uit moeten en andere in moeten en ze nu die droom van Rick gaan uitvoeren dan wordt het meer een soort Utopia (dat kutprogramma).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

spoiler:
Maggie gaat overigens ook weg, heb ik ergens gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Het vertrek van Carl uit de serie vond ik juist een zegen. Een te lang doorzeurende verhaallijn waarvan je wist dat hij zou aflopen. Dat vind ik bv met Neagan ook. Het duurt te lang, wordt te langdradig voor mijn smaak. Daarom hoop ik ook dat het bij nog een of twee seizoenen blijft. Als ik de serie nu vergelijk met het begin wordt het er niet beter op.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:30

Vrijdag

De Zwarte

Zo, eindelijk seizoen 8 afgekeken. Volg de comics al heel lang niet meer. Laatste die ik had gelezen was wel met Negan maar heb daar het einde niet van meegekregen. Geen idee of ze dezelfde verhaallijn nog volgen.

Vond de finale prima trouwens.

Waar ik me nog steeds aan kan ergeren zijn die ninja zombies. Je loopt door een vrij overzichtelijk bos. Niks te zien of te horen. Je stoot je kleine teen (stort dramatisch ter aarde en je kan NIET meer opstaan) en PRESTO! Vijf zombies op nog geen drie meter van je af.

Dat. Is. Niet. Geloofwaardig.

Doet enorme afbreuk aan de suspension of disbelief. Ik snap dat ze er af en toe spanning in moeten aanbrengen maar dit is telkens weer van het niveau middelbare-school-project. Bijna net zo erg als een Hard Geluid als je moet schrikken. (en het tóch de kat blijkt te zijn)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
Ligt het nou aan mij of kan ik The Walking Dead niet meer terugvinden in het avondprogramma van Fox? Op maandagavond is voetbal ingepland?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eek2nd
Komt op dinsdag nu..
Alle nieuwe seizoenen van series worden op dinsdag uitgezonden O.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
Eek2nd schreef op zondag 30 september 2018 @ 15:43:
Komt op dinsdag nu..
Alle nieuwe seizoenen van series worden op dinsdag uitgezonden O.o
Thanks, maakte me al zorgen! Nou ja, ik wilde het op maandag toch al opnemen om op dinsdag te gaan kijken, scheelt weer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Np.
Vanaf volgende week Dinsdag om 22.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Laatst online: 17:25
Ik ga toch gewoon weer kijken denk ik, ook al roep ik elke keer dat er niet zoveel meer aan is :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rouchken11
De acteur die Hershel speelde is overleden aan leukemie.
De personages van Hershel, Sasha en Shane gaan trouwens in seizoen 9 voorkomen, persoonlijk gok ik als flashbacks wanneer Rick uit de serie gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

*knip* niet doen

[ Voor 122% gewijzigd door Mx. Alba op 12-10-2018 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

rouchken11 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 12:54:
De acteur die Hershel speelde is overleden aan leukemie.
Ik lees het net. Scott Wilson was een goede acteur. RIP ;(

https://www.unilad.co.uk/...cott-wilson-dies-aged-76/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Notna schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 13:24:
Krijg net een melding van Sickbeard dat S09E01 staat te wachten op mij. Blijkbaar al gelekt ?

(Kwaliteit is wel om te janken trouwens. Ik wacht mooi even tot een fatsoenlijke rip ;) )
Of gewoon zelf opnemen, vannacht 3:30 op Fox ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

.oisyn schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 19:20:
[...]

Of gewoon zelf opnemen, vannacht 3:30 op Fox ;)
Maar maar.. Reclame ...en....en.... NL subs .....

Ow wacht, je bedoelt US Fox.

[ Voor 10% gewijzigd door Notna op 07-10-2018 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Nee ik bedoel NL Fox. Reclame spoel je toch gewoon omheen... En wat is er mis met subs? Al vraag ik me af of die erin zitten, in de eerste FTWD van de week op AMC zat ook nooit ondertiteling, die kwam pas met de herhaling op dinsdag. En had overigens ook geen reclame ;)

Heeft de uitzending in de US niet net zo goed reclame trouwens?

[ Voor 18% gewijzigd door .oisyn op 07-10-2018 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:08
*knip* niet doen
.oisyn schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 20:24:
Nee ik bedoel NL Fox. Reclame spoel je toch gewoon omheen... En wat is er mis met subs? Al vraag ik me af of die erin zitten, in de eerste FTWD van de week op AMC zat ook nooit ondertiteling, die kwam pas met de herhaling op dinsdag. En had overigens ook geen reclame ;)

Heeft de uitzending in de US niet net zo goed reclame trouwens?
Ja, echter nog erger dan hier. Daar heb je soms om de 10 minuten reclame, hier om de 20 a 30 minuten.

[ Voor 70% gewijzigd door Mx. Alba op 12-10-2018 12:48 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Ik vind de vibe van dit nieuwe seizoen al een stuk beter dan die van S08. Lekker post-apocalyptisch met bijbehorende issues, lekker overleven met een groep; dikke prima.
Helemaal zoals S01 ooit begon imo. Kijken of ze dat volhouden :Y

Opvallende dingen:

- Ezekiel en Carol een paar. Wat schattig :>
- Ik zag in het begin bij de Sanctuary (opzetten van de vogelverschrikker) een bekende uit Black Sails. Aldus IMDB gaan we hem nog iets vaker zien (en heeft zelfs een naam; Justin)
- Ze zijn wat meer sustainable gegaan door paarden te gebruiken ipv benzineslurpers. Stuk praktischer.
- Eerste 'red shirt' (hoewel hij nu blauw droeg :+ ) hebben we al weer gehad (Ken). Lekkere snuggere actie ook weer :')
- Die moeder van Ken zit te miepen dat de Saviors alles krijgen miep miep miep. Maar ze laat een ex-savior wel zingen bij de begrafenis van haar zoon? Hypocriet much?
- Die verering die Rick krijgt is wel een beetje... :') Denk dat the Sanctuary nog wel een hele hoop problemen gaan geven overigens, in elk opzicht mogelijk.
- Gregory is dood *O*

Conclusie: ik kijk uit naar volgende week :Y

[ Voor 7% gewijzigd door Notna op 08-10-2018 13:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

@Notna ik kan inmiddels bevestigen dat de uitzending van 3:30 geen ondertiteling heeft, en de enige "reclame" was een aankondiging van een andere show op Fox :)

Je zou zeggen dat ze inmiddels wel de nodige ervaring hebben met grote groepen walkers. Maar blijkbaar zijn het er eerst teveel, en als er dan 1 van de groep wordt gepakt zijn ze ineens in staat met nog minder man dan voorheen de hele horde zonder problemen om te leggen 8)7.

Verder wel een aardige aflevering. Hoop politics, met zoveel mensen en te weinig voedsel wordt de boel natuurlijk al snel explosief. En eindelijk van Gregory af. Veel te laat, maar goed ;)

En zagen we nou een bordje met "commonwealth"? :)

[ Voor 63% gewijzigd door .oisyn op 08-10-2018 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Laatst online: 17:16
Zou Gregory wel echt dood zijn. Hij werd opgehangen, maar vrij snel weer los gesneden.

Zijn nek zal hij niet gebroken hebben, dus wellicht heeft hij het overleefd ?

Volgende week weten we het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rouchken11
Hij hing wel heel erg stil te bengelen. Lijkt mij dat wanneer ze je opknopen je toch feller spartelt tot je niet meer kan :)

Ben trouwens in parallel aan een rewatch begonnen en in de eerste afleveringen van SZ1 valt wel echt op hoe anders (intelligenter) zombies zich gedragen :)
Wanneer Rick in de tank zit, zie je er eentje met zijn vuist echt kloppen op het deksel, er is de vrouw van Morgan die zonder reden naar het huis wandelt waar ze leefde (alsof ze het zich herinnert) en aan de deurknop begint te morrelen en je hebt in het warenhuis (wanneer Rick de groep van Glenn pas ontmoet heef)t een zombie die zowaar met een steen op de glazen deur ligt te bonken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

rouchken11 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:51:
Hij hing wel heel erg stil te bengelen. Lijkt mij dat wanneer ze je opknopen je toch feller spartelt tot je niet meer kan :)

Ben trouwens in parallel aan een rewatch begonnen en in de eerste afleveringen van SZ1 valt wel echt op hoe anders (intelligenter) zombies zich gedragen :)
Wanneer Rick in de tank zit, zie je er eentje met zijn vuist echt kloppen op het deksel, er is de vrouw van Morgan die zonder reden naar het huis wandelt waar ze leefde (alsof ze het zich herinnert) en aan de deurknop begint te morrelen en je hebt in het warenhuis (wanneer Rick de groep van Glenn pas ontmoet heef)t een zombie die zowaar met een steen op de glazen deur ligt te bonken :)
De makers hebben ook aangegeven dat hoe verder ze in het verhaal komen hoe meer de zombies gaan aftakelen. Wat mij wel opviel is dat er een compleet nieuwe intro-video is gemaakt. Meer geanimeerd alsof het een strip is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Dat aftakelen vond ik in deze aflevering ook extra opvallend. Ze waren er duidelijk een stuk slechter aan toe.

[ Voor 9% gewijzigd door .oisyn op 09-10-2018 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Vond het erg veel belovend, deze eerste ep en ik stond er juist vrij sceptisch in eerlijk gezegd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik ben nu The 100 aan het kijken (2e seizoen nu), het heeft eigenlijk best veel overeenkomsten met the walking dead (heropbouw, groepen die tegen elkaar vechten en zelfs een soort zombies).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:30
Marzman schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:38:
Ik ben nu The 100 aan het kijken (2e seizoen nu), het heeft eigenlijk best veel overeenkomsten met the walking dead (heropbouw, groepen die tegen elkaar vechten en zelfs een soort zombies).
En het acteren is in beide series van een bedroevend niveau :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Marzman schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:38:
De kwaliteit van The 100 ging na seizoen 1 ook heel hard achteruit. Ik vond de serie leuk totdat de ouders ook naar beneden kwamen. Toen was de lol er snel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
Dit keer ben ik degene die het een redelijk saaie aflevering vond.. behalve het begin en het einde, dat ook opknopen van Gregory is toch wel echt een nieuw duister hoofdstuk en een grens die overtreden is.. slachtoffer wordt dader psychologie dinges. Dat belooft wel wat voor dit seizoen! Oja, en die zombie met die spinnen was echt goor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:06

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ik vond er ook veel slordige continuïteitsfoutjes in zitten trouwens... Verder een mooie opbouw richting de toekomst. Door de verminderde bereikbaarheid gaan Alexandia, Hilltop en de Sanctuary zonder twijfel uit elkaar groeien...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rouchken11
Je merkte ook wel dat Rick eruit gaat gaan en dat vooral Daryl, Maggie en Carol in zijn voetstappen zullen moeten treden. De dialogen, de screentime: ik vond het opvallend.

Al bij al een meer dan OK aflevering. Ik ben wel benieuwd naar de grote plotlijn van dit seizoen. Vanaf sz3 was het eigenlijk altijd de strijd tegen "de vijand", nu dat Negan gevangen genomen is en de saviours quasi al hun soldaten kwijt zijn, lijkt die dreiging onder controle. Het lijkt me straf (en goedkoop) als ze nu als surprise du chef een nog sterkere groep daar toevallig voorbij laten komen. Gaan ze dit seizoen dan meer focussen op de heropbouw en de sociaal-politieke strubbelingen die gaan komen tussen de verschilende gemeenschappen ?
Da's een gok die heel goed of heel slecht kan afdraaien.

De intro vind ik maar niks. Vond de vorige intro's beter de sfeer neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crxtreem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Gisteren een stuk zitten kijken maar ik ga toch afhaken voor dit seizoen.
De scene's zijn zo voorspelbaar en langdradig dat het als een dwang voelt om het te kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 16:58

Spotmatic

Ken sent me

Crxtreem schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 11:23:
Gisteren een stuk zitten kijken maar ik ga toch afhaken voor dit seizoen.
De scene's zijn zo voorspelbaar en langdradig dat het als een dwang voelt om het te kijken.
Zo te lezen is het meer van hetzelfde als in het vorige seizoen. Ik ben vlak voor het einde van het vorige seizoen namelijk afgehaakt maar ik heb het geen seconde gemist. Gisteren wel de laatste 10 minuten van de nieuwste aflevering toevallig gezien toen ik langs Fox zapte, maar ik zag eigenlijk niets wat mij aantrok.

Nu zit ik hier spoilers (voor mij) te lezen maar mijn reactie: /care.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:22
.oisyn schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 23:34:
En zagen we nou een bordje met "commonwealth"? :)
Ja, die zag ik ook!

Verder vond ik het een leuke intro episode al was hij al met al wel tam op momenten. En dat die Ken zo volledig simpel wordt gegrepen door een walker vond ik wel tenenkrommend. Het post-apocalyptische opbouw sfeertje spreekt me wel aan.

En ik vond de intro wel vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik prefereer toch de intro van Fear. Lekker kort :) (en elke keer anders, passend bij de aflevering)

[ Voor 41% gewijzigd door .oisyn op 10-10-2018 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Spotmatic schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 11:31:
[...]

Zo te lezen is het meer van hetzelfde als in het vorige seizoen. Ik ben vlak voor het einde van het vorige seizoen namelijk afgehaakt maar ik heb het geen seconde gemist. Gisteren wel de laatste 10 minuten van de nieuwste aflevering toevallig gezien toen ik langs Fox zapte, maar ik zag eigenlijk niets wat mij aantrok.

Het is echt compleet anders dan de laatste 2 voorlaatste seizoenen. Veel meer screentime voor de oudere cast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

spoiler:
Maar ja, wat is er straks nog over van die "oude cast". Andrew Lincoln (Rick) vertrekt, Lauren Cohan (Maggie) vertrekt... dan hebben we alleen nog Daryl en Carol van seizoen 1. En Michonne, van seizoen 3.

En Morgan technisch gezien nog, maar dat is nu een andere serie :P

[ Voor 13% gewijzigd door .oisyn op 10-10-2018 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
Spotmatic schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 11:31:
[...]

Ik deel deze mening. Ik heb seizoen 7 nog een kans gegeven. Seizoen 8 al niet eens meer gekeken.
Het viel me ook al op in dit forum dat er (tot en met seizoen 5 ongeveer) je de maandag na een aflevering tig pagina's had met nabeschouwingen, theorieen etc. Compleet seizoen 8 is volgens mij in 5 pagina's na te lezen.
Ik lees de commenst hier en denk dan... nog steeds een GTST met walkers die al niet eens meer een hoofdrol hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joint_me
  • Laatst online: 09-09 09:27
Notna schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 12:58:

Opvallende dingen:
- Eerste 'red shirt' (hoewel hij nu blauw droeg :+ ) hebben we al weer gehad (Ken). Lekkere snuggere actie ook weer :')
Super nutteloos! Aangezien de zombies snel afgeslacht werden nadat hij gebeten was, waarom kon dat eerder niet? 8)7

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
Een begrafenis en een hoop poeha rondom iemand die je niet eens kent. 8)7 Het was in ieder geval weer een snoozefest en dat moet dan de première voorstellen. :Z Dit nodigt niet echt uit om verder te kijken. ;w

Shikata ga nai.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

mike0001 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 15:30:
[...]
Ik lees de comments hier en denk dan... nog steeds een GTST met walkers die al niet eens meer een hoofdrol hebben
Dit dus. Helaas, het was een goede serie en er zal nog wel wat moeten gebeuren wil ik het nog lang volhouden om te kijken. Dan kijk ik toch liever Z Nation ook al is die serie flink over the top en nemen ze de boel niet al te serieus. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Tip voor de 'ik vind het niet leuk' posters; kijk niet meer :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mike0001
sjaool schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 10:34:
[...]

Dit dus. Helaas, het was een goede serie en er zal nog wel wat moeten gebeuren wil ik het nog lang volhouden om te kijken. Dan kijk ik toch liever Z Nation ook al is die serie flink over the top en nemen ze de boel niet al te serieurs. :P
Z nation is JUIST leuk omdat ze zichzelf niet serieus nemen. Die aflevering met die aliens.... Te bizar voor woorden en juist daarom geweldig grappig. Totaal geen GTST gehalte met zombies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
Scrummie schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 10:35:
Zijn dus al veel die dat doen :+
Daarom is het wel leuk om dit forum te volgen. Ik vond de serie tot seizoen 6 echt leuk en kon niet wachten op de maandag om verder te kijken. Ik ben dus gestopt na seizoen 7 omdat 6 en 7 mij totaal niet meer boeide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

mike0001 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 10:42:
[...]

Z nation is JUIST leuk omdat ze zichzelf niet serieus nemen. Die aflevering met die aliens.... Te bizar voor woorden en juist daarom geweldig grappig. Totaal geen GTST gehalte met zombies
Precies. En dus is de enige overeenkomst met TWD de zombies. Laten we het hier dan dus over TWD blijven houden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

mike0001 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 10:44:
[...]

Zijn dus al veel die dat doen :+
Daarom is het wel leuk om dit forum te volgen. Ik vond de serie tot seizoen 6 echt leuk en kon niet wachten op de maandag om verder te kijken. Ik ben dus gestopt na seizoen 7 omdat 6 en 7 mij totaal niet meer boeide.
Je snapt hopelijk dat het voor de mensen die de serie nog wel waarderen en volgen dat het niet echt leuk is om altijd maar na elke aflevering door allerlei shit comments te worstelen hoe slecht of ongeloofwaardig het allemaal wel niet is, waardoor posts die wel inhoud en betrekking hebben op de afgelopen aflevering compleet ondergesneeuwd worden.

Excuus voor de dubbelpost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike0001
Scrummie schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 11:06:
[...]

Je snapt hopelijk dat het voor de mensen die de serie nog wel waarderen en volgen dat het niet echt leuk is om altijd maar na elke aflevering door allerlei shit comments te worstelen hoe slecht of ongeloofwaardig het allemaal wel niet is, waardoor posts die wel inhoud en betrekking hebben op de afgelopen aflevering compleet ondergesneeuwd worden.

Excuus voor de dubbelpost.
Voor de mensen die het forum volgen om te zien of de serie weer de moeite is om te volgen dus wel nuttig.
Als ik ineens iedereen weer vol enthousiasme zie reageren zal ik wel weer aanhaken. En ik gok dat ik daar niet de enige in ben.
En een forum hoeft natuurlijk niet alleen te gaan over hoe geweldig een serie is. Daar mag best kritisch naar gekeken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Toch apart dat het kind van Maggie en Glenn vernoemd is naar Hershel en die acteur net overleden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Gisteren de aflevering gekeken en op sommige punten was hij vrij voorspelbaar. Op het moment dat de gespieste walker in het glas kwam vast te zitten wist je gewoon dat er iemand doorheen zou zakken. Verder merkte ik dat ik van sommige dingen de context niet meer helemaal begreep. Vooral omdat het al een hele tijd is sinds seizoen 8. Een korte recap had in dit geval geen kwaad gekund. (meen dat dit eerder ook het geval was).

Op sommige momenten kon de aflevering me boeien, op andere momenten kon hij mijn aandacht niet vasthouden. Mixed feelings, maar er zitten nu zoveel uur (en plezier) in de serie dat ik niet zomaar ga opgeven. Maar ik ben al een paar seizoenen aan het hopen dat ze Alexandria of de Hilltop eens gaan verlaten en verder trekken. De series waar ze onderweg waren, nieuwe gebouwen ontdekken, nieuwe mensen tegenkomen. Die waren ontzettend gaaf. Ze klagen over voorraad en Alexandria moet in de buurt liggen van Washington DC, waarom trekken ze niet naar Washington, Philadelphia of New York. Zoveel gave dingen die je kunt doen :).

En over Gregory, ik heb het idee dat hij nog leeft. Net voordat ze het touw los snijden en het beeld op zwart gaat heb ik idee dat hij nog met zijn benen schopte. :)

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Scrummie schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 10:35:
Vooral ook: "en post dan niet meer".
mike0001 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 11:13:

Voor de mensen die het forum volgen om te zien of de serie weer de moeite is om te volgen dus wel nuttig.
Voor die mensen is een post als mike0001 in "[Serie] The Walking Dead \[2]" helemaal niet nuttig. Het is van iemand die niet meer kijkt, en alleen maar komt zuurpruimen.

[ Voor 49% gewijzigd door .oisyn op 11-10-2018 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Calitomnication schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 12:18:
Gisteren de aflevering gekeken en op sommige punten was hij vrij voorspelbaar. Op het moment dat de gespieste walker in het glas kwam vast te zitten wist je gewoon dat er iemand doorheen zou zakken. Verder merkte ik dat ik van sommige dingen de context niet meer helemaal begreep. Vooral omdat het al een hele tijd is sinds seizoen 8. Een korte recap had in dit geval geen kwaad gekund. (meen dat dit eerder ook het geval was).
Recaps heb je tegenwoordig niet echt meer, dat was vroeger toch altijd bij series; dan begon het seizoen met aflevering 00 wat een recap was. Op zich een fijne manier om er weer in te komen al is de verhaallijn bij TWD ook niet heel ingewikkeld allemaal.

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

sjaool schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 10:34:
[...]

Dit dus. Helaas, het was een goede serie en er zal nog wel wat moeten gebeuren wil ik het nog lang volhouden om te kijken. Dan kijk ik toch liever Z Nation ook al is die serie flink over the top en nemen ze de boel niet al te serieus. :P
Dat idee heb ik bij TWD ook wel eens gehad. Je hebt seizoenen gehad dat je bij elke dialoog Grrr Grrr van de zombies hoorde op de achtergrond. Als je daar op gaat letten dan werkt dat ook op de lachspieren.

/▌

Pagina: 1 ... 90 ... 100 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.