[Serie] The Walking Dead [2] Overzicht

Pagina: 1 ... 89 ... 100 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:47

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Leuke aflevering. Dwight is duidelijk nog steeds aan Rick zijn kant; immers schampte hij Tara met een pijl voordat Simon haar kon dooschieten (tenminste; zo zag ik het). Ben benieuwd of ze alleen alsnog geïnfecteerd is. Volgens mij vermoeden ze van wel.

Ik mag hopen dat Dwight, Simon binnenkort gewoon afmaakt en leiderschap overneemt. Ervanuitgaande dat Negan niet meer terug komt.

Dat opzetje met het infecteren werkt dus prima blijkbaar. Beetje hek van de dam situatie :P Lekker adequaat optreden van de nieuwe dokter en Rick ;) , maar dat kind :') :F

Nog 3 afleveringen te gaan !

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:56

Zeror

Ik Henk 'm!

Inderdaad. Dat joch is toch flink irritant. Carl 2.0? :p

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Notna schreef op maandag 26 maart 2018 @ 11:30:
Leuke aflevering. Dwight is duidelijk nog steeds aan Rick zijn kant; immers schampte hij Tara met een pijl voordat Simon haar kon dooschieten (tenminste; zo zag ik het). Ben benieuwd of ze alleen alsnog geïnfecteerd is. Volgens mij vermoeden ze van wel.

Ik mag hopen dat Dwight, Simon binnenkort gewoon afmaakt en leiderschap overneemt. Ervanuitgaande dat Negan niet meer terug komt.

Dat opzetje met het infecteren werkt dus prima blijkbaar. Beetje hek van de dam situatie :P Lekker adequaat optreden van de nieuwe dokter en Rick ;) , maar dat kind :') :F

Nog 3 afleveringen te gaan !
Hij had beter Simon gesloopt tijdens dat gevecht (Simon had een bijl met walker bloed vast btw, geen pistool).

Henry de dumbass is wel echt weer een debiele manier om t plot verder te laten gaan... Hoezo heeft die die sleutel, waarom gaat hij die kooi in om ze dood te schieten als je ook gewoon vanaf de andere kant van het hek hetzelfde kunt doen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:53

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

En weer zoveel kansen voor Dwight om Simon in zijn achterhoofd te schieten... Ik weet niet maar dat wordt gewoon onrealistisch als Dwight echt voor hilltop is dan had hij allang wat aan Simon kunnen doen.

En dan dat joch, dat hij daar staat met dat geweer prima, maar er was gewoon 0 reden om dat hok van het slot te doen, als je mensen wilt afslachten laat je juist dat hok op slot en schiet je gewoon door het gaas.

En dan die zombie uitbraak, opzich verassend dat ze iets net de wapens hebben gedaan waardoor iedere gewonde gelijk infected is. Maar waarom is er niet iemand die snachts de ziekenboeg in de gaten houd? Waarom gillen de eerste 5 mensen die gebeten worden niet? Waarom wordt men pas wakker als er al 10 grommende zombies naast hun bed staan?

De vorige 2 afleveringen waren sterk maar imho was deze minder door alle onlogische dingen die gebeurden om het verhaal een bepaalde kant op te sturen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Chaoss schreef op maandag 26 maart 2018 @ 23:04:
En weer zoveel kansen voor Dwight om Simon in zijn achterhoofd te schieten... Ik weet niet maar dat wordt gewoon onrealistisch als Dwight echt voor hilltop is dan had hij allang wat aan Simon kunnen doen.

En dan dat joch, dat hij daar staat met dat geweer prima, maar er was gewoon 0 reden om dat hok van het slot te doen, als je mensen wilt afslachten laat je juist dat hok op slot en schiet je gewoon door het gaas.

En dan die zombie uitbraak, opzich verassend dat ze iets net de wapens hebben gedaan waardoor iedere gewonde gelijk infected is. Maar waarom is er niet iemand die snachts de ziekenboeg in de gaten houd? Waarom gillen de eerste 5 mensen die gebeten worden niet? Waarom wordt men pas wakker als er al 10 grommende zombies naast hun bed staan?

De vorige 2 afleveringen waren sterk maar imho was deze minder door alle onlogische dingen die gebeurden om het verhaal een bepaalde kant op te sturen.
Die ziekenboeg kerel was volgens mij die vent die gebeten werd. Wel weer super toevallig dat hij net de deur open doet dan, en knap dat die dan daarna die vrouw die komt kijken zo van achter kan besluipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Waarom werd iedereen opeens een zombie?

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Mandrake466 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 06:03:
Dat gebeurt als je gebeten wordt, of in dit geval als je verwond wordt en er walker ingewanden in je wond komen. Heb je de 2 afleveringen hiervoor gemist ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:42

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Mandrake466 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 06:03:
De pijlen en wapens met welke ze aangevallen werden waren gedrenkt in walker bloed en ingewanden, via de wonden van die wapens zijn er mensen besmet en gezomieficeerd :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Toffe aflevering met genoeg actie, alleen begint die Henry nu inderdaad irritant Carl gedrag te vertonen :(.
Wat ook wel apart is, is dat de mensen die worden gebeten door de Walkers het niet uitschreeuwen van de pijn. Daarnaast begrijp ik niet waarom ze mensen die kritiek liggen niet preventief aan het bed vastzetten met handboeien oid.

In de gevangenis is iets soortgelijks voorgevallen, je zou toch verwachten dat ze ervan hebben geleerd, maar niet dus ;).

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:05

BLACKfm

o_O

Als bloed en ingewanden 'in je wonden' krijgen de reden is om te 'turnen' dan was de serie intussen wel gestopt. Of had niemand een schrammetje of wond op het moment dat ze zich helemaal insmeren met die troep om door een grote groep te lopen?

En al die bloedspetters die in gezichten eindigen bij headshots en close calls? Daar komt zeker ook nooit wat van in de ogen of de mond?

Het is mierenneukerij, maar alleen gewond raken lijkt mij nou niet de reden om te turnen. Je gaat dood en dan is het gebeurd. Dat is gewoon dé regel om zombie te worden :P.

[ Voor 4% gewijzigd door BLACKfm op 27-03-2018 12:17 ]

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

BLACKfm schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 12:16:
Als bloed en ingewanden 'in je wonden' krijgen de reden is om te 'turnen' dan was de serie intussen wel gestopt. Of had niemand een schrammetje of wond op het moment dat ze zich helemaal insmeren met die troep om door een grote groep te lopen?

En al die bloedspetters die in gezichten eindigen bij headshots en close calls? Daar komt zeker ook nooit wat van in de ogen of de mond?

Het is mierenneukerij, maar alleen gewond raken lijkt mij nou niet de reden om te turnen. Je gaat dood en dan is het gebeurd. Dat is gewoon dé regel om zombie te worden :P.
Nja, als je n beetje meuk in je krijgt kan je lichaam t nog wel handlen. Heb je n diepe wond waar rottende zooi in komt gaat dat infecteren en ga je sneller dood. Het is niet zozeer dat ze turnen door t walkerbloed, maar dat je sneller dood gaat met die zooi in je. Net zoals je in t dagelijks leven eerder dood zult gaan met een geinfecteerde wond dan met een schone.

En iedereen is al besmet met het zombievirus dus het enige dat je moet doen om te turnen is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:01
Ik snap de aflevering van gisterenavond niet. Volgens mij is namelijk iedereen al geïnfecteerd met die zombie meuk. Immers op het moment dat je overlijd wordt je kort daarna zombie. Hence één van de redenen waarom de serie de walking dead heet, toch? Ergens in seizoen 2 of 3 wordt dit toch verteld in dat ondergrondse militaire lab waar ze ook Abraham leren kennen.
Anyway vreemd dat je dus nu door een wond en vermenging met zombie meuk blijkbaar direct in een zombie veranderd.. weird.

Ik vond zelf het geen denderende aflevering maar een typische aflevering om de verhaallijn en de aanloop naar de volgende “uitdaging” van de groep in te luiden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:53

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik denk dat je het verkeerd ziet, de wapens met zombiemeuk zorgen er niet voor dat ze zombies kunnen worden, maar dat ze (sneller) dood gaan aan hun verwondingen.

Door die troep raken hun wonden ernstiger geïnfecteerd en gaan ze dood daar aan, om vervolgens een zombie te worden. Zonder die troep hadden ze mogelijk gewoon hersteld. Het is dus vooral het versnellen van het dood gaan wat het effect is, niet het "hierdoor wordt je een zombie" deel.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Ok, maar dan nog. Zombie apocalypse, je hebt allemaal zwaar gewonde gasten liggen.
Met een beetje ervaring heb je toch wel 1 a 2 gasten rondlopen die de boel een beetje in de gaten houden zo je zeggen.

Steam

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

pica schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 13:27:
Ok, maar dan nog. Zombie apocalypse, je hebt allemaal zwaar gewonde gasten liggen.
Met een beetje ervaring heb je toch wel 1 a 2 gasten rondlopen die de boel een beetje in de gaten houden zo je zeggen.
Uiteraard, maar hey, televisie he :P Net als dat kleine kutventje die de sleutels heeft en dat er sowieso gewoon helemaal niemand op wacht staat blijkbaar, en dat iedereen gewoon lekker doorslaapt als er een zombie van de trap af stuitert.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

@Angeloonie Je kunt natuurlijk niet elk detail in beeld brengen. Er zullen er heus wel wakker geworden zijn door die zombie. Maar moet dat nu dan ook echt in beeld gebracht worden dat er iemand wakker wordt? De mensen die op wacht stonden waren ook Walkers geworden zoals je later zag. Maggie schoot er later een door de kop.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

sjaool schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:02:
@Angeloonie Je kunt natuurlijk niet elk detail in beeld brengen. Er zullen er heus wel wakker geworden zijn door die zombie. Maar moet dat nu dan ook echt in beeld gebracht worden dat er iemand wakker wordt? De mensen die op wacht stonden waren ook Walkers geworden zoals je later zag. Maggie schoot er later een door de kop.
Ik vond het wel erg goedkoop dat die walker van de trap stuiterde en de mensen die letterlijk onderaan de trap sliepen gewoon rustig verder sliepen. Die werden pas wakker toen er aan ze geknabbeld werd. Dat soort dingen vind ik echt fucking dom aan deze serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

@Angeloonie Ik ken mensen daar kun je een kanonskogel naast afschieten willen ze wakker worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lauryn
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-11-2023
Hoewel het gelukkig geen filler was die over een hele andere verhaallijn ging, was dit een hele rare aflevering...

Iedereen zegt het al; mensen blijven doorslapen terwijl er een walker van de trap dondert en er een baby aan het huilen is? Niemand schreeuwt het uit als hij/zij gebeten wordt. Bij Carl duurde het best lang, nu turnen mensen accuut.

Blijkbaar kunnen ze echt niet richten, of schoten ze met losse flodders. Mensen staan tot 2x toe totaal onbeschermd tegenover een leger aan wapens en er vallen nog geen handjevol mensen om...

En dat Dwight die Simon niet al tig x heeft omgelegd snap ik echt niet. Zoooooveel kansen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:26

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

sjaool schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:20:
@Angeloonie Ik ken mensen daar kun je een kanonskogel naast afschieten willen ze wakker worden. ;)
Sure, maar ken je ook 20 mensen waarvan dat het geval is? En 20 mensen die al jaren in een wereld leven waar het minste geluidje je dood kan betekenen?
Ik durf te wedden dat er relatief gezien maar weinig mensen zijn die zo vast slapen. En dat er van de mensen die zo vast slapen al een stel in hun slaap zijn vermoord/opgegeten. En dat een hoop van de overblijvers lang niet zo vast meer slaapt omdat je altijd en overal op je hoeden moet zijn in deze wereld.
Dat iedereen in die kamer zo vast slaapt, net na een grote aanval waarbij de kans aanwezig is dat ze terug komen of nog rondhangen is bizar onrealistisch :P

Maar ach, dat is de rest van de serie ook, zonder onnozele halzen die midden in een vrij open bos verrast kunnen worden door een walker die ze ineens bespringt is de serie snel afgelopen.

[Edit]
Lauryn schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:37:
Niemand schreeuwt het uit als hij/zij gebeten wordt. Bij Carl duurde het best lang, nu turnen mensen accuut.
Hier zit wel wat nuance in, Carl werd niet in zijn nek gebeten. Carl had een bijtwond die een infectie veroorzaakte, daar ging hij aan dood, maar een kleine wond laag op je lichaam kan tijd nodig hebben om je te doden, ook een walker bijt die een vee snellere infectie veroorzaakt dan een random wond.
De mensen hier werden vooral in hun nek gebeten, dan is het al snel over en uit, of je nu door een walker, hond of papegaai gebeten wordt, zonder luchtpijp is het snel afgelopen.
En het turnen heeft altijd variatie gehad, de ene dode turnt na 10 minuten, bij de andere duurt het 10 uur. Dat is altijd zo geweest.
Punt is wel dat het op deze momenten altijd dichter bij die 10 minuten is dan bij de 10 uur :P Want ja, als iedereen morgen ochtend lijken ziet liggen is de serie ook weer snel afgelopen :P

[ Voor 33% gewijzigd door Spike_wolf op 27-03-2018 14:41 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Lauryn schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:37:
Hoewel het gelukkig geen filler was die over een hele andere verhaallijn ging, was dit een hele rare aflevering...

Iedereen zegt het al; mensen blijven doorslapen terwijl er een walker van de trap dondert en er een baby aan het huilen is? Niemand schreeuwt het uit als hij/zij gebeten wordt. Bij Carl duurde het best lang, nu turnen mensen accuut.

Blijkbaar kunnen ze echt niet richten, of schoten ze met losse flodders. Mensen staan tot 2x toe totaal onbeschermd tegenover een leger aan wapens en er vallen nog geen handjevol mensen om...

En dat Dwight die Simon niet al tig x heeft omgelegd snap ik echt niet. Zoooooveel kansen...
Dat vond ik ook wel knap ja, groep van 30 man die vrij op t plein staan, en dan nog raak je er 4 terwijl je met 10+ man volautomatisch aan t schieten bent op 20 meter afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lauryn
mark-k schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:41:
[...]

Dat vond ik ook wel knap ja, groep van 30 man die vrij op t plein staan, en dan nog raak je er 4 terwijl je met 10+ man volautomatisch aan t schieten bent op 20 meter afstand.
Er zijn meer mensen omgebracht door walkers dan door wapens deze aflevering. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Vergeet niet dat het een tv-serie waar Walkers in voorkomen wat op zichzelf al niet realistisch is. Stoor jij je daar aan dan is het misschien tijd om te stoppen met kijken. ;) :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lauryn
sjaool schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:59:
Vergeet niet dat het een tv-serie waar Walkers in voorkomen wat op zichzelf al niet realistisch is. Stoor jij je daar aan dan is het misschien tijd om te stoppen met kijken. ;) :+
Ik kijk nog steeds met plezier en kan om dit soort dingen lachen maar het is gewoon raar. Fantasy is prachtig maar het moet wel kloppen. Volgens mij is er niemand doof, of zijn/haar stem kwijt in het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Het gaat erom dat het gebracht wordt als onze eigen wereld met 1 toevoeging, het zombievirus. Het is geen nieuwe planeet waar mensen genetisch zo geboren zijn dat ze niet kunnen richten zodra het doelwit niet gromt en je hersenen wil opeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Inderdaad. Wat hierboven allemaal al staat. bam vol de lichten aan op de 'hertjes' en schieten maar. en dan raak je er 4? kom op... Dat verklaard wel waarom er zoveel walkers worden die nacht, ze zijn nog te dom om te schreeuwen op Hilltop.

Dwight is ook irritant. Ook hij had Simon al lang kunnen doden.

Wel heerlijk zo zonder Negan zelf. da's al een verademing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:46

Goner

What can I do you for ?

Spike_wolf schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:38:
[...]
Hier zit wel wat nuance in, Carl werd niet in zijn nek gebeten.
Precies. En als er (snel) wat te amputeren valt kun je zelfs overleven, zie Hershel ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Gvd nu weten we nog niet wat nou met die helikopter is. Een groep die op dit moment nog zoiets in de lucht kan houden moet wel een enorme berg aan resources hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Laatst online: 17:22
mark-k schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 09:17:
Gvd nu weten we nog niet wat nou met die helikopter is. Een groep die op dit moment nog zoiets in de lucht kan houden moet wel een enorme berg aan resources hebben.
Dat zal later dit seizoen wel duidelijk worden toch? Of het wordt de cliffhanger van het einde van dit seizoen. Ik neem namelijk aan dat ze de oorlog met de saviours wel gaan afronden dit jaar.

Ik moet wel bekennen dat ik steeds minder onthou van een aflevering de volgende dag. Het heeft allemaal toch wat minder impact als voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Voor mij weer een nieuw dieptepunt in de serie...

Het groepje ontsnapte Saviors die Rick en Morgan losmaken voordat de walkers een hapje van ze namen,
en daarna stank voor dank krijgen en nog een bijl en speer in hun rug krijgen :(

Ik trek hieruit de conclusie dat Rick totaal geen hart meer heeft en niets meer om andere vreemden geeft,
waar hij in het verleden ze nog wel spaarde en er een verzoening was. Dat is nu totaal weg...
Zijn hele karakter is afgevlakt.

Wel blij dat verschrikkelijke Jared (die gast met lang haar) lekker aan zijn eind komt :P

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:59
Mon0lith schreef op woensdag 4 april 2018 @ 09:13:

Het groepje ontsnapte Saviors die Rick en Morgan losmaken voordat de walkers een hapje van ze namen,
en daarna stank voor dank krijgen en nog een bijl en speer in hun rug krijgen :(

Ik trek hieruit de conclusie dat Rick totaal geen hart meer heeft en niets meer om andere vreemden geeft,
waar hij in het verleden ze nog wel spaarde en er een verzoening was. Dat is nu totaal weg...

Wel blij dat verschrikkelijke Jared (die gast met lang haar) lekker aan zijn eind komt :P
Ik vond het ook knap ondankbaar van Rick. Die Jared was een eikel, die verdiende het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:02
Ik denk niet dat hij na 1 keer touw losmaken even stevens is met 'de' saviors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 13:26
Wat mij opviel in de laatste aflevering is dat, toen Rick de la van dat kastje open deed en de envelop van Carl eruit haalde waarop 'Dad' stond. Toen zag je dat daaronder een envelop lag waarop de naam "Negan' stond.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

chrisO schreef op woensdag 4 april 2018 @ 15:40:
Wat mij opviel in de laatste aflevering is dat, toen Rick de la van dat kastje open deed en de envelop van Carl eruit haalde waarop 'Dad' stond. Toen zag je dat daaronder een envelop lag waarop de naam "Negan' stond.
En dat is je 3 afleveringen terug nog niet opgevallen toen Michonne dit zei tegen Rick ? :+

Soms vraag ik mij af of mensen wel écht kijken naar de/een serie. Ik zie hier met regelmaat dingen c.q vragen langskomen dat ik denk 'hoe kan je dát nou missen :? ''

Nofi trouwens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chrisO
  • Laatst online: 12-09 13:26
Notna schreef op woensdag 4 april 2018 @ 15:44:
[...]

En dat is je 3 afleveringen terug nog niet opgevallen toen Michonne dit zei tegen Rick ? :+

Soms vraag ik mij af of mensen wel écht kijken naar de/een serie. Ik zie hier met regelmaat dingen c.q vragen langskomen dat ik denk 'hoe kan je dát nou missen :? ''

Nofi trouwens
Ik heb helaas 1 aflevering gemist. Toen ik door had, dat ik een aflevering had gemist, was terug kijken niet meer leuk, ik wist inmiddels al wat er zou komen. Waarschijnlijk zat dat dus in die aflevering. :|

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:15

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Niet mee eens, ik vond 'm goed te pruimen. Mijn grootste beef is het stukje met Negan en Jadis. Hoe kan ze zo dom zijn om alles daar te laten liggen en even weg te lopen?

Ja, dat is natuulijk het hele punt, he. Logisch dat Rick is afgestompt, hij heeft net z'n zoon verloren. En het was juist Carl die dit niet wilde. Michonne wilde het ook niet, maar hij ging op een gegeven moment toch. Maar het is ook duidelijk dat hij na dit alles tot inkeer lijkt te komen en te realiseren wat hij zojuist gedaan heeft, en ook eindelijk eens zijn brief van Carl gaat lezen.

De grootste vraag waar ik nu vooral mee zit is wie Negan nou tegenkwam in de auto.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

.oisyn schreef op woensdag 4 april 2018 @ 16:07:
Niet mee eens, ik vond 'm goed te pruimen. Mijn grootste beef is het stukje met Negan en Jadis. Hoe kan ze zo dom zijn om alles daar te laten liggen en even weg te lopen?
Vond het verder ook een prima aflevering, alleen dat stuk van Rick en Morgan vond ik gewoon slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:16
Dat is al langer het geval bij Rick. In de eerste seizoenshelft gaf hij ook zijn woord aan een bad guy dat hij ongeschonden in zijn auto kon wegrijden, om 'm vervolgens in zijn rug neer te schieten. En toen leefde Carl nota bene nog. :Y)

Shikata ga nai.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Shinobi-vs-Gast schreef op woensdag 4 april 2018 @ 19:36:
[...]

Dat is al langer het geval bij Rick. In de eerste seizoenshelft gaf hij ook zijn woord aan een bad guy dat hij ongeschonden in zijn auto kon wegrijden, om 'm vervolgens in zijn rug neer te schieten. En toen leefde Carl nota bene nog. :Y)
Vreemd misschien maar ik krijg steeds meer sympathie met negan. Imho een intressanter personage als rick.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
[...]

[...]
De grootste vraag waar ik nu vooral mee zit is wie Negan nou tegenkwam in de auto.
Ik gok op Gregory.

Negan leek de persoon in ieder geval goed te kennen en Gregory is M.I.A. sinds de aanval op de hilltop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 04-09 15:37
[...]

Die is toch niet zo lastig?

Dat is denk ik voor 90% zeker die chick die ontsnapt is tijdens dat vuurgevecht en als enige weet van het verraad van Dwight
Daarom mag niemand weten dat ie terug is, naast uiteraard de payback die ie op 'Trevor' gaat doen vanwege de massamoord van de vuilnismensen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PinusRigida
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09:41

PinusRigida

I put the p in pool.

Verwijderd schreef op woensdag 4 april 2018 @ 21:00:
[...]

Vreemd misschien maar ik krijg steeds meer sympathie met negan. Imho een intressanter personage als rick.
Ik voelde er met de laatste afleveringen hetzelfde over, ik denk dat TWD ons sowieso wat die richting in duwt door subtiele plotwendingen. Jadis die Negan spaart "against all odds" Rick die -misschien begrijpelijk- zijn cool verliest en mensen doodt terwijl hij de keuze had ze te laten leven. Mensen die uit Negan's gratie waren gevallen en waarvan er zeker bij waren die overwogen om over te lopen naar Rick's kamp.

Negan die van in het begin geen moeite doet om zijn ware aard te verbergen en niet de pretentie heeft om "the good guy" uit te hangen: My way or no way, maar die desondanks nooit het bevel gaf om Jadis' mensen uit te moorden.

Het belooft nog interessant te worden.

En op een persoonlijke noot: Negan (JD Morgan) is een van de redenen waarom ik TWD blijf volgen, hou van zijn acteerstijl. (vertolkt JD Richter in Extant en maakt het daardoor gewoon een betere serie als je't mij vraagt)

[ Voor 10% gewijzigd door PinusRigida op 05-04-2018 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

wimpie007 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 12:50:
Dat is denk ik voor 90% zeker die chick die ontsnapt is tijdens dat vuurgevecht en als enige weet van het verraad van Dwight
Oh ja, Laura leeft ook nog. Zelf dacht ik nog aan Sherry (Dwight's vriendin), maar dat vond ik wat te ver gezocht.

spoiler: maar geen enorme spoiler
Volgens de wiki zit Laura in de volgende aflevering, dus ik denk dat je gelijk hebt

[ Voor 34% gewijzigd door .oisyn op 05-04-2018 13:27 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Sinds wanneer is karakterontwikkeling een dieptepunt?

Het moraal compas van Rick is al veel langer aan het rondtollen. Het verlies van zijn zoon heeft hem over de rand geduwd. Waarom mensen sparen als de kans groot is dat ze je later alsnog verraden?

Wat mij in deze aflevering opvalt is dat Rick en Negan allebei grote veranderingen ondergaan. Negan door het verraad van Simon (die gewoon een heel kamp uitmoord) en Rick door het verlies van Carl.

Ik krijg haast sympathie voor Negan... Hij heeft goede bedoelingen, alleen zijn zijn methodes op zijn zachts gezegd discutabel.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

.oisyn schreef op donderdag 5 april 2018 @ 13:20:
[...]

Oh ja, Laura leeft ook nog. Zelf dacht ik nog aan Sherry (Dwight's vriendin), maar dat vond ik wat te ver gezocht.

spoiler: maar geen enorme spoiler
Volgens de wiki zit Laura in de volgende aflevering, dus ik denk dat je gelijk hebt
Dat is dus exit Dwight en de strijkbout (of erger) voor Simon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinusRigida

PinusRigida

I put the p in pool.

Mja, enerzijds heb je wel gelijk.

Anderzijds: ik begrijp die lichte "ergernis" als je't zo kan noemen aan bepaalde inconsistenties weldegelijk; ik ben zelf fan van de meest ongelooflijke SciFi en alles wat postapocalyptisch is... en alhoewel die dingen zelden realistisch zijn kan ik me toch ook soms (matig weliswaar) ergeren aan al te erge... tja ...inconsistenties en slordigheden...

Zoals hier idd al gezegd: geen énkele die wakker wordt van een walker die van de trap stuikt in een situatie waarin je automatisch meer op je hoede zou moeten zijn... ik geniet nog steeds van TWD en zoiets is ook 2 scenes verder alweer vergeten maar ik begrijp het wel, soms kan het gewoon ietsje minder slordig.

Maar het doet in geen geval af aan de beleving tenzij het overdreven is. Dan denk ik aan alle Fast & Furious films bvb: waar ze met de fragielste hypercars door rijdende en brandende treinen vlammen, vanuit exploderende gebouwen of opstijgende vrachtvliegtuigen op de wielen landen en nog zelfs geen platte band hebben, nog geen kapotte voorbumper... neen, té is té, zover kan ik mijn knop ook niet omdraaien.

Onlangs keek ik naar Cold Case waar in een ventilatierooster in de vloer, glasscherven van 50 jaar oud werden gevonden: 50 jaar lang in een ventilatierooster in een oud huis... die glasscherven daar lag geen grammetje stof op... sorry maar zoiets valt mij meteen op, dat vind ik gewoon slordig.

Gelukkig valt het bij TWD nog wel mee vind ik.

[ Voor 10% gewijzigd door PinusRigida op 05-04-2018 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

@PinusRigida ik ben ook wel op een punt aangekomen dat ze er van mij na dit seizoen wel een einde aan mogen breien. Het duurt eigenlijk allemaal net wat te lang. Op het moment sleept de verhaallijn zich ook maar een beetje voort. Diepgang mag van mij best maar een beetje meer vaart zou wel mogen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PinusRigida

PinusRigida

I put the p in pool.

@sjaool Ja idd, de laatste afleveringen modderen wat aan, heb het ook al gemerkt... anderzijds is er wel nog voldoende "voer" voor nieuwe plotwendingen "Negan - Jadis" "Negan - Simon" "Negan - Dwight" "Rick en de brieven van Carl"... allemaal niet voldoende om volledige afleveringen mee vullen maar toch interessant vind ik...
Allemaal voorgeschiedenis aan de ultieme confrontatie "Negan - Rick"

[ Voor 64% gewijzigd door PinusRigida op 05-04-2018 16:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PinusRigida schreef op donderdag 5 april 2018 @ 16:09:
@sjaool Ja idd, de laatste afleveringen modderen wat aan, heb het ook al gemerkt... anderzijds is er wel nog voldoende "voer" voor nieuwe plotwendingen "Negan - Jadis" "Negan - Simon" "Negan - Dwight" "Rick en de brieven van Carl"... allemaal niet voldoende om volledige afleveringen mee vullen maar toch interessant vind ik...
Allemaal voorgeschiedenis aan de ultieme confrontatie "Negan - Rick"
Negan kan de laatste afleveringen nog wat goed maken d:)b
Hij is nu weer thuis })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Nyarlathotep schreef op donderdag 5 april 2018 @ 15:21:
Sinds wanneer is karakterontwikkeling een dieptepunt?
IK VIND doordat Rick de Saviors dood, dit een dieptepunt aan karakterontwikkeling voor zijn personage. Na alles wat hij meegemaakt heeft.

Wel props voor Andrew Lincoln die Rick zo goed neerzet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mon0lith schreef op donderdag 5 april 2018 @ 17:54:
[...]

IK VIND doordat Rick de Saviors dood, dit een dieptepunt aan karakterontwikkeling voor zijn personage. Na alles wat hij meegemaakt heeft.

Wel props voor Andrew Lincoln die Rick zo goed neerzet!
Dat was ook de reden om TWD te gaan kijken vanaf het eerste uur.
Rick ontwaakt in een wereld dat gewoon niet meer bestaat voor de schotwond.
Vanaf seizoen 1 tot begin 8 intensief aan het beeld gekluisterd zitten volgen.
Alleen na 3 a 4 episodes boeide het gewoon niet meer. Tot afgelopen 2 a 3 afleveringen met negan in beeld.
Als ik in TWD wereld wakker zou worden, zou ik voor geen goud op de wereld Rick zn groep kiezen maar direct voor negan gaan.
Iets met rick en niemand vertrouwen en loodvergiftiging 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17:13
Ik vind de serie ook minder worden maar kan wel genieten van het acteerwerk van Rick en Negan.
Voor mij is het heel begrijpelijk dat Rick zo geworden is en door hem is de groep zo ver gekomen in mijn beleving. Door rick zijn vertrouwen, zijn er in het verleden, te veel mensen dood gegaan in zijn groep en dat wil hij niet meer toelaten, wat ik zeer begrijpelijk vind als je ziet wat zij allemaal meegemaakt hebben. Negan word zeker sypatieker, maar ik zou mij toch zeker eerder aansluiten bij Rick zijn groep.

De narcistische trekjes van Negan, Het perse moeten doden van 1 persoon, vrouwen afpakken, mensen met strijkijzers bewerken en ieder zijn persoonlijkheid af nemen door iedereen Negan te laten zijn zou ik niet voor kunnen kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Sympathiek is Rik al een tijdje niet meer en dat is ook een rode draad door dit seizoen. Misschien dat het beter wordt en dat die visioenen echt toekomstbeelden waren. De overdrevenheid van het verhaal en de karakters zal ook komen door het stripverhaal (dat me niet kan boeien dus ik weet ook niet wat er gebeurt behalve wat ik soms per ongeluk online opvang)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rouchken11
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-09 13:22
Heb toch de indruk dat ze Negan langzaam aant groomen zijn om hem in de groep van Rick te integreren op langere termijn. Het eerste wat we van hem zagen was een pure koude sadist die er veel plezier in had om 2 mensen met Lucile de kop in te slaan en er zelfs wat mee te spotten (Glenn)

Voor dat personage had niemand begrip of sympathie. Later waren er nog zo'n paar "sympathieke" moves zoals die dokter in de oven rammen of zijn harem die hij er manu militari op na hield. En dan is dat beeld geleidelijk aan beginnen switchen. Hij leek langzaam aan iets complexer, iets zachter, iets menselijker, iets vatbaarder voor reden.

In de serie zelf heb ik niet meteen dingen zien gebeuren waardoor Negan op relatief korte tijd zo kon veranderen van karakter, dus dan kom ik tot de conclusie dat ze hem langer aan boord willen houden (zonder het rick vs saviours verhaal te blijven uitmelken)
En eerlijk: de Negan van de laatste afleveringen vind ik nu nog wel een van de interessantere personnages die erin zitten. Van mij mag het gerust zo zijn.

Just my 2 cents :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23

Tja wat denk je zelf? De Saviors zijn verantwoordelijk voor ongelofelijk veel doden binnen de groep van Rick. Echt veel. En de emotionele en materiële schade binnen Sanctuary etc.

Dan zijn ze een keer niet zo onaardig en dan moet hij ze ineens sparen? Nee hoor. Gewoon slopen die gasten. Zijn het niet waard om te sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinusRigida

PinusRigida

I put the p in pool.

Leuk om te lezen hoe sommigen onder jullie -als je in de schoenen zou staan van iemand die in TWD wereld wakker wordt- zou kiezen en de argumentatie erachter.

Ik zou het niet weten eigenlijk, iets trekt me nog steeds meer aan in Ricks kamp, de 'relatieve' vrijheid van het individu, iets dat je bij de Saviours niet echt hebt... Ik denk dat het vooral dat is dat bij mij de doorslag zou geven...

Van de andere kant: een Jadis met alleen een schort aan is toch ook wel vrij overtuigend. :9
Maar leven (en sterven) op een vuilnisbelt dan weer niet... :N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Notna schreef op woensdag 4 april 2018 @ 15:44:
[...]
En dat is je 3 afleveringen terug nog niet opgevallen toen Michonne dit zei tegen Rick ?
Rick heeft zelfs Negan aan de walkie-talkie verteld dat er een brief ligt voor 'm ... en een korte samenvatting :
"He asked you to stop. He asked me to stop. He asked us for peace,"
http://www.thisisinsider....rl-letter-to-negan-2018-3

En van wie is nou die helikopter ? Zo te zien zijn het bekenden van Jadis, want die had een flare klaar liggen om ze te seinen. Ze keek heel ongelukkig toen Negan dat ding te pakken kreeg en bij die worsteling in het water viel ... ze ging zelfs speciaal een nieuwe halen !!
Mon0lith schreef op woensdag 4 april 2018 @ 16:41:
[...]
Vond het verder ook een prima aflevering, alleen dat stuk van Rick en Morgan vond ik gewoon slecht
Nogal ... uiteraard zit er veel ongeloofwaardigs in (maar goed, zombieserie), maar zoals die 2 zich lieten verrassen door die Jared .. kom op !?
En dan laten die sukkels de deur open staan terwijl er buiten wat vers afgehakte ledematen liggen en er walkers rondlopen ?

[ Voor 47% gewijzigd door Goner op 06-04-2018 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Ik blijf kijken. Al vind ik sommige dingen slordig. Ik moet het nu af zien. En de meeste scenes en verhaallijnen zijn gewoon goed. Al kan ik nog steeds niet wennen aan de romantiek tussen Rick en Michonne. Die horen niet bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:22

Spotmatic

Ken sent me

Bootje schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 15:01:
Ik blijf kijken. Al vind ik sommige dingen slordig. Ik moet het nu af zien. En de meeste scenes en verhaallijnen zijn gewoon goed. Al kan ik nog steeds niet wennen aan de romantiek tussen Rick en Michonne. Die horen niet bij elkaar.
Ik mis de Michonne die onaanraakbaar was. Met haar twee vriendjes aan een ketting. Dat waren nog eens tijden. :-)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Spotmatic schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 15:07:
[...]
Ik mis de Michonne die onaanraakbaar was. Met haar twee vriendjes aan een ketting. Dat waren nog eens tijden. :-)
Eens! Dat mis ik ook ja. Ze lijkt nu alleen nog maar meelijwekkend te kunnen kijken. En daar wordt ze niet knapper van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik mis Glenn :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 21:22

Spotmatic

Ken sent me

En ik Dale Horvath. En Merle ook wel een beetje :)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Bootje schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 15:01:
Ik blijf kijken. Al vind ik sommige dingen slordig.
Oh, ik blijf ook wel kijken. Dat er nog steeds schoon water, wapens, munitie, auto's en brandstof te vinden zijn en andere onwaarschijnlijke zaken is geen probleem in zo'n serie, maar in die wereld moet je wel je ogen open en deuren dicht houden .. ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Jadis stond duidelijk op de helicooter te wachten ze had immers haar koffer gepakt. Blijkbaar heeft/had ze in een eerder stadium contact met lui waardoor er een afspraak ligt dat die helicopoter 1x in de zoveel tijd langskomt.

Verder toch wel een tegenvaller dat Rick die lui dode... Je merkte aan alles dat ze oprecht afscheid wouden nemen van The Saviors en dat ze het niet met hun regels eens waren. De enige die het verdiende was die dude met het lange haar... Blij dat die dood is.

Verder benieuwd wie er bij Negan in de auto stapte... Hoop ook echt dat 'Trevor' nu zijn verdiende loon krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

De hele reden van die vete met the saviors was die outpost die ze als een soort huurlingen uitgeschakeld hadden. Als je het verhaal vanaf het begin met Megan had gevolgd IPV Rick was Rick de badguy die een lesje nodig heeft.

/▌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Waar ik me vooral aan erger is het prutswerk qua 'plannen' van de, ik gok, regisseur. Rick met 96 kogels die Negan niet 1x kan raken op 10m afstand, die grote groep saviours die gewoon rustig weg kan huppelen zonder geraakt te worden terwijl er 10+ man volautomatisch op ze schiet van 20m afstand zonder obstakels, mensen die blijkbaar compleet doof zijn en niet wakker worden van een dooie die n dubbele salto van de trap doet, enzovoort. De serie zelf is best aardig, maar het in elkaar zetten van de afleveringen is soms gewoon prutswerk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:41
Ik krijg er idd af en toe een soort A-team gevoel bij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:21
Is morge de laatste aflevering? Zo snel al...hoop van ni

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akemi
  • Laatst online: 14-09 16:05
Amaze86 schreef op zondag 8 april 2018 @ 21:28:
Is morge de laatste aflevering? Zo snel al...hoop van ni
Nee, volgende week is de laatste aflevering met als het goed is een epische battle tegen de saviours.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:56

Zeror

Ik Henk 'm!

Was weer een mooie ep! Simon waakt over de Sancuary nu. Precies wat ie verdiende.
spoiler:
als zombie :P

Volgende week beloofd een mooie aflevering te gaan worden. Ik vrees wel dat we een ongelooflijke vreselijke cliffhanger gaan krijgen...

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Prima episode voordat we the grand finale krijgen volgende week! Was uiteraard te verwachten dat Dwight in de penarie kwam en je wist ook gelijk aan de woordspelingen van Negan dat hij om de tuin werd geleid.

Ben benieuwd of Rick en co nog iets met die kaart gaan doen of niet. Het lijkt mij toch dat Negan, Dwight op de één of andere manier wilt inzetten om zeker te weten dat ze ten onder gaan.

Zal wel weer een epische battle worden met een cliffhanger van heb ik jou daar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:09

odan

The dark side is within all!

aangezien fear the walking dead volgende week ook weer begint ben ik benieuwd of er enige cross over gaat zijn in de finale.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22-05 15:35
Zeror schreef op maandag 9 april 2018 @ 09:40:
Was weer een mooie ep! Simon waakt over de Sancuary nu. Precies wat ie verdiende.
spoiler:
als zombie :P

Volgende week beloofd een mooie aflevering te gaan worden. Ik vrees wel dat we een ongelooflijke vreselijke cliffhanger gaan krijgen...
Haha mooie spoiler.

Ik moet zeggen dat dit seizoen wel echt goed is geworden. Laatste 3 a 4 afleveringen zijn constant vol aktie en spanning. Soms een beetje voorspelbaar (de meeting van Simon op het einde en de persoon die instapte bij Negan en het vervolg daarop).

Ene kant hoop ik dat Negan nu echt het loodje legt aangezien het anders door blijft gaan. Andere kant zie ik hem graag. Maar waarschijnlijk word het weer een giga cliffhanger zoals we gewend zijn inmiddels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
odan schreef op maandag 9 april 2018 @ 19:29:
aangezien fear the walking dead volgende week ook weer begint ben ik benieuwd of er enige cross over gaat zijn in de finale.
Ik betwijfel het, aangezien FTWD zich een aantal jaar hiervoor afspeeld, en ook nog eens zo'n 3500km over land tussen zit.

Wel ben ik benieuwd naar de helikopter die al een paar keer voorbijgekomen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:25

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

spoiler: title
Vind het jammer dat Simon dood is , hij gaf de serie net even weer een boost en was gewoon een bekende acteur door GTA 5. Ik vind persoonlijk dat ze nog veel meer van zijn gekke kant hadden kunnen laten zien voordat ze besloten hem dood te laten gaan, ik ben benieuwd hoe alles nu verder gaat.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akemi
  • Laatst online: 14-09 16:05
NakedDutchy schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 01:33:
[...]
Ene kant hoop ik dat Negan nu echt het loodje legt aangezien het anders door blijft gaan. Andere kant zie ik hem graag. Maar waarschijnlijk word het weer een giga cliffhanger zoals we gewend zijn inmiddels
Ik zie het niet gebeuren. Eerder dat Negan zich gaat aansluiten bij de groep. Hoe weet ik alleen nog niet. Tot nu toe staan ze lijnrecht tegenover elkaar. Hoop wel dat er iets meer duidelijkheid komt over die helicopter, desnoods als cliffhanger. Dat er een epische battle gaat komen is wel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

FreshMaker schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 03:58:
[...]

Ik betwijfel het, aangezien FTWD zich een aantal jaar hiervoor afspeeld, en ook nog eens zo'n 3500km over land tussen zit.

Wel ben ik benieuwd naar de helikopter die al een paar keer voorbijgekomen is
Nou...

http://variety.com/2018/t...ead-crossover-1202734684/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik begreep werkelijk niet waarom Michonne nogmaals het epistel over de walkie-talkie tuterde; heb even niet teruggekeken maar had Rick dat ook al een keer gedaan?

En ik ga de mad scientist voortaan Houdini noemen; geboeid & obese jezelf weten te verbergen onder losliggende as en chewbones... :?

Anyhow, wat mij betreft mag de volgende aflevering best 70 minuten duren (of langer); heb er zin an!!!

spoiler:
Had iemand ooit Google Images van Enid en Jadis erbij gepakt? Die hebben best interessante...euh...vormen / carrieres O-)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Interessant ...
Zo had ik het nog niet bekeken, natuurlijk leefden de spelers van TWD ook gewoon in de tijd van FTWD nog
Ik zit alleen een beetje met de afstanden nog ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

FreshMaker schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 12:50:
[...]

Interessant ...
Zo had ik het nog niet bekeken, natuurlijk leefden de spelers van TWD ook gewoon in de tijd van FTWD nog
Ik zit alleen een beetje met de afstanden nog ...
Kwa tijd speelt dit zich af na de seizoensfinale van TWD als ik het goed begrijp. Hoe hij de afstand dan moet overbruggen is even een ander dingetje, maar wellicht dat dit wordt aangegeven in de finale van TWD.

Daarnaast; we hebben die helikopter ook nog steeds. Wat als dit de helikopter is uit FTWD bijv.? Met een helikopter kan je nog een pittig stuk overbruggen. En die is als het goed is gerepareerd (hoewel het al weer een tijdje terug is, moet even een refresher doen :P )

Hier staan ook nog het eea aan theoriën

https://uproxx.com/tv/why...-fear-the-walking-dead/3/

[ Voor 7% gewijzigd door Notna op 10-04-2018 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

MAX3400 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 12:50:
had Rick dat ook al een keer gedaan?
Heel kort ... niet de hele brief.
Waarschijnlijk wist Michonne dat niet, aangezien ze de brief voor Negan in de la vond ...
geboeid & obese jezelf weten te verbergen onder losliggende as en chewbones...
Ja, niet erg waarschijnlijk ... beetje kots op Rosita, die om de aflevering onder walker-bloed en -ingewanden zit, die zó schrikt zo van een beetje kots dat ze vergeet 'm gelijk neer te hoeken/schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik snap eerlijk gezegd niet waarom Dwight niet gewoon gevlucht is. Hij wist dat Laura nog leefde, dus bij de Saviors blijven is ontzettend risicovol (of Negan nou dood is of niet). Hoewel zijn leven bij Rick ook niet helemaal zeker was, lijkt me toch dat hij zijn kansen daar groter in moest schatten. Tenzij hij natuurlijk echt compleet onbaatzuchtig bezig is en zoveel mogelijk info naar Rick probeert door te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

.oisyn schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 14:29:
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom Dwight niet gewoon gevlucht is. Hij wist dat Laura nog leefde, dus bij de Saviors blijven is ontzettend risicovol (of Negan nou dood is of niet). Hoewel zijn leven bij Rick ook niet helemaal zeker was, lijkt me toch dat hij zijn kansen daar groter in moest schatten. Tenzij hij natuurlijk echt compleet onbaatzuchtig bezig is en zoveel mogelijk info naar Rick probeert door te spelen.
Hij wilde de schrijvers het niet aandoen om hun plan te verpesten gok ik, de logische stap was uiteraard gewoon Simon neerschieten bij hilltop of bij negan zn auto en dan bij Rick en Co te blijven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Erg bevredigend dat Simon dood is. Dat ze die bolle lieten ontsnappen zag ik gelijk al aankomen en is dan weer frustrerend prutserig, zeker omdat het 2 van de beste vechters van Hilltop overkomt.

Verder had ik vanaf het moment dat Negan de kaart voor Dwight zijn neus liet liggen wel in de gaten dat hij om de tuin werd geleid.

Ben benieuwd wat de laatste aflevering gaat brengen maar ik betwijfel of er een positief einde aan komt in de vorm van een dode Negan... Ik heb eigenlijk weinig zin in NOG een Negan seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Tsja ik trok Simon eigenlijk beter dan Negan zelf.
Maar hij ging inderdaad best prima.

Gokje Hilltop trapt vol in de val, wordt uiteindelijk gered door Seaside en er komt als een soort Carl wonderland een nieuwe status quo. Cliffhanger met de helicopter waar een nieuw karakter uitkomt.
Nou nog een paar dode karakters en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

sambalbaj schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 22:47:
Gokje Hilltop trapt vol in de val, wordt uiteindelijk gered door Seaside en er komt als een soort Carl wonderland een nieuwe status quo. Cliffhanger met de helicopter waar een nieuw karakter uitkomt.
Nou nog een paar dode karakters en klaar.
Ik gok ook zoiets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ik denk eerder dat Rick geen vertrouwen heeft in Gregory (logisch) en dat hij dus een fikse tegenaanval richting de Survivors gaat doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

.oisyn schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 14:29:
Hij wist dat Laura nog leefde,
Hoe ?
Hij hoorde alleen van dat groepje dat hij tegen het lijf liep dat Laura nog steeds missing in action was, daarom ging hij mee terug. Overtuigd dat ze het loodje had gelegd.

Denk ook dat Seaside iets gaat doen, die zaten er niet voor niets in afgelopen week. Maar ja, ze hebben geen wapens meer ...
Misschien komt dat clubje dat voedsel ruilde voor ontwerpen/plannen nog langs ? En inderdaad, de helikopter ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Laat ik het anders formuleren: hij heeft haar weg zien rennen en niet dood zien gaan, dus er was een redelijke kans dat ze nog leefde.

Dat ie overtuigd was van haar dood geloof ik niet, gezien zijn houding de hele tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Da's waar ... ik had eigenlijk het idee dat toen verteld werd dat Laura nooit meer teruggekomen was, Dwight er wel gerust op was dat ze niet meer zou opduiken.

By the way ; n.a.v. eventuele cross-over met Fear The Walking Dead (begint ook weer volgende week), Google eens op FTWD seaaon 4 en bekijk de plaatjes .. ik zie een bekende ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Laatst online: 16:40

Scrummie

Think different

Goner schreef op woensdag 11 april 2018 @ 14:45:
Da's waar ... ik had eigenlijk het idee dat toen verteld werd dat Laura nooit meer teruggekomen was, Dwight er wel gerust op was dat ze niet meer zou opduiken.

By the way ; n.a.v. eventuele cross-over met Fear The Walking Dead (begint ook weer volgende week), Google eens op FTWD seaaon 4 en bekijk de plaatjes .. ik zie een bekende ;-)
Die crossover is lang officieel bevestigd enzo he ;). Ook wie.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:29

Damian

Insane Obtrusion

Wie stapte er nou in de auto bij Negan, heb ik dat gemist?

Hmm, zou Laura wel geweest zijn bedenk ik me nu :P

[ Voor 31% gewijzigd door Damian op 12-04-2018 12:52 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Laatst online: 16:40

Scrummie

Think different

Damian schreef op donderdag 12 april 2018 @ 12:51:
Wie stapte er nou in de auto bij Negan, heb ik dat gemist?

Hmm, zou Laura wel geweest zijn bedenk ik me nu :P
Dat was Laura inderdaad.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Je vraagt je wel af aan welke kant Dwight staat zo. Waarschijnlijk een beetje hetzelfde als Eugene, aan de kant die hij denkt dat gaat winnen. Ik denk dat in het echt trouwens een stuk meer mensen zo zouden denken (we zijn niet allemaal helden, kijk maar naar de grote stromen vluchtelingen)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Marzman schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 12:07:
Je vraagt je wel af aan welke kant Dwight staat zo. Waarschijnlijk een beetje hetzelfde als Eugene, aan de kant die hij denkt dat gaat winnen. Ik denk dat in het echt trouwens een stuk meer mensen zo zouden denken (we zijn niet allemaal helden, kijk maar naar de grote stromen vluchtelingen)
Dwight staat echt niet aan de kant van Negan hoor. Hij is heel voorzichtig in het nemen van stappen. Negan heeft hem er alleen in geluisd. Ik ben in ieder geval benieuwd naar de seizoensfinale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 04-09 15:37
wimpie007 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 12:50:
[...]

Die is toch niet zo lastig?

Daarom mag niemand weten dat ie terug is, naast uiteraard de payback die ie op 'Trevor' gaat doen vanwege de massamoord van de vuilnismensen
Ik had gelijk ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Marzman schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 12:07:
Ik denk dat dat voor iedereen geldt
De vluchtelingen hebben allemaal een probleem met de 'huidige' koers ( Syrië onder Assad was niet zo héél gezellig )
En aan de andere kant, degenen die van hier náár Syrië gingen, hadden een sterk vermoeden dat IS een beter leven kon bieden ( terzijde of dat echt zo zou zijn )

Zo zie je dit in TWD ook wel gebeuren, Rick & Co hoven niet te 'vluchten' zij stellen DE goede te zijn
Daartegenover staat nu Neegan, voorheen de Governor .. elke keer weer een gemeenschap waarin het 'prima' ging, maar door expansiedrang kapot gaat.
( daarom zijn Rick & Co ook niet de ultimate good guys, overal waar ze komen schoppen ze weer heibel ;) )

Houdt het vaak spannend, soms wat langdradig ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:27
FreshMaker schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 10:38:
[...]

Ik denk dat dat voor iedereen geldt
De vluchtelingen hebben allemaal een probleem met de 'huidige' koers ( Syrië onder Assad was niet zo héél gezellig )
En aan de andere kant, degenen die van hier náár Syrië gingen, hadden een sterk vermoeden dat IS een beter leven kon bieden ( terzijde of dat echt zo zou zijn )

Zo zie je dit in TWD ook wel gebeuren, Rick & Co hoven niet te 'vluchten' zij stellen DE goede te zijn
Daartegenover staat nu Neegan, voorheen de Governor .. elke keer weer een gemeenschap waarin het 'prima' ging, maar door expansiedrang kapot gaat.
( daarom zijn Rick & Co ook niet de ultimate good guys, overal waar ze komen schoppen ze weer heibel ;) )

Houdt het vaak spannend, soms wat langdradig ...
Die onderste regel kun je beter omdraaien naar vaak langdradig en soms spannend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Wel een hele grote sprong in tijd, die FtWD nu maakt :|
Was Mexico uitgedroogd voor de schrijvers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Haha, wie had dat aan zien komen met Eugene :D en dan kwamen de dames van Seaside ook nog met hun molotovs aankakken oOo

En we weten nu eindelijk wat die droom iedere keer was bij de boom met de glas-in-lood panelen. Scheelt ook weer met het opruimen van de losse eindes.

Wel mooi dat ze net eerst doen alsof Negan de pijp uit gaat, maar hem dan toch redden. Ik weet niet of dat zo een goede zet is overigens, kan altijd nog je in de reet komen bijten :X En dan krijg je nu dus dat gezeur dat Maggie en co een coup gaan plegen :X

Volgende seizoen zal wel verder in gaan op die gigantische herde die ze aan zien komen vanaf de heuvels. Ik heb wel het idee dat ze een mooi einde gemaakt hebben aan dit seizoen.

Voor de verandering eens géén cliffhanger. Maar ik geloof ook dat de schrijvers dat expres gedaan hebben; dit moest de aanzet zijn naar een nieuw gedeelte in de serie (die ene andere insteek had)

[ Voor 33% gewijzigd door Notna op 16-04-2018 10:16 ]

Pagina: 1 ... 89 ... 100 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.