[Serie] The Walking Dead [2] Overzicht

Pagina: 1 ... 88 ... 100 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mag ik subtiel zeggen; wat een vervelende aflevering om te kijken. Als in; die 55 minuten krijg ik nooit meer terug? Gedoe rondom Ezekiel was wel oke; zeker dat Morgen bloeddorstig(er) aan het worden is en een beetje op een rampage aan het gaan in. De rest van de aflevering vond ik mwhoa; Carl heeft het langste sterfbed ever gehad van degenen die gebeten waren? Dromen van toekomst met oversaturated tuintjes, kartonnen put en volle buikjes?

In ander nieuws: Reedus heeft een goede zomer gehad ofzo? Die gast is aardig aangekomen / breder geworden :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Oeh, loop nog een stukje achter, maar deze spoilers maken me vrolijk !

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

pletter schreef op maandag 26 februari 2018 @ 19:18:
Persoonlijk ben ik blij dat dat rot jong eindelijk het loodje legt, maar om daar 45 min aan te wijden ging mij iets te ver.
we zullen zien of het beter word.

begint nu wel erg slecht te worden.

mvg pletter
Ik snapte er sowieso geen zak meer van op het einde, dan zie je Rick met een buikwond tegen een boom zitten, zou hij dan gehallucineerd hebben dat Carl gedroomd had dat ze happily ever after zouden leven? De hele chronologie is soms echt zo verneukt in deze serie...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:22
Zucht... weer zo’n drama aflevering. Ik ga er nu toch echt maar eens de brui aan geven. Er zijn zoveel betere series waar ik met meer plezier naar kijk dan deze gtst zombies.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
Ik weet eigenlijk niet eens meer waarom ik nog kijk. Misschien toch maar na dit seizoen stoppen. Deze serie gaat echt niet meer beter worden dan het niveau van de laatste twee seizoenen. It’s done.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:40

Scrummie

Think different

Genoten _O_

Vond het echt een typische TWD aflevering, drama, actie, meer drama, karakter ontwikkeling. Echt genoten dus, eigenlijk meer dan van de laatste 8 afleveringen. Mooi afscheid van Carl. Carol die weer aan het bazen ging, al was het dit keer met Morgan. Morgan die weer doordraait maar toch ook weer niet. En de paralel tussen Carl en Henry. Beide jong, beide doden iemand die zijn wapen al neer had gelegd (of bezig was met). Ik gok dat daarom ook die callback er nog even in zat, om die connectie duidelijk te maken.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:23
Vantevoren wist ik al, dit wordt zo'n aflevering die voor 80% om Carl draait. Helaas, ik had gelijk. Blij dat dat joch weg is, maar wat moest dat ontzettend lang duren in deze aflevering. Snap dat het allemaal mooi moet zijn, maar dat kan ook met 20 minuten minder.

Verder prima aflevering die actie van dat jochie die deed wat Morgan niet meer kon, en die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

Dus een personage dat 7 jaar in de serie speelt mag geen hele aflevering aan gewijd worden? Raar. :P

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Gisteren tegen het einde van de aflevering dacht ik echt van; "Gast, ga eens dood man". Wat een drama weer. Main characters mogen echt wel screentime krijgen, maar om nou een complete aflevering er aan te gaan besteden, met nietszeggende beelden tussendoor is een beetje teveel van het goede.

Morgen en Carol was ook wel bijzonder, staan midden op het podium en worden ondanks dat er een mannetje of 6-8 in de zaal staan door niemand geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:06

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Hmmm... TWD is dus toch zo'n serie geworden die je toch blijft kijken omdat je het al zo lang volgt maar waar je eigenlijk niets meer aan vindt. Jammer!

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDudez
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17:59

TheDudez

Usenet stofzuiger!

Ja je hebt helemaal gelijk. Echt een melkoe nu! Ik kijk liever FTWD. Al vraag ik mij af hoe lang dat nog leuk blijft. Ik ben bang dat ik zodadelijk 2 van dat soort series heb :+
Mx. Alba schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 14:50:
Hmmm... TWD is dus toch zo'n serie geworden die je toch blijft kijken omdat je het al zo lang volgt maar waar je eigenlijk niets meer aan vindt. Jammer!

[ Voor 13% gewijzigd door TheDudez op 27-02-2018 14:56 ]

Usenet handleidingen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:15

Cyphax

Moderator LNX
Mx. Alba schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 14:50:
Ik heb dat gevoel ook, ben ook niet meer aangehaakt na de vorige onderbreking (ik ben even kwijt of dat mid season was of end of season :P). Ik had geen geduld meer met opvulafleveringen en imho slechte montages, na zo veel seizoenen, en ik ben een beetje van de bandwagon afgevallen. Als er nou een verhaal in zat dat ergens naartoe ging (ik had best meer willen weten over de oorzaak van de hele situatie), dan had ik iets om nog voor te kijken, maar het draait om een kleine handvol karakters dat min of meer steeds hetzelfde meemaakt, al redelijk vanaf het begin, en dat heb ik eigenlijk wel gezien ondertussen. :)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:23
Robbie T schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 14:14:
Morgen en Carol was ook wel bijzonder, staan midden op het podium en worden ondanks dat er een mannetje of 6-8 in de zaal staan door niemand geraakt.
Dit viel mij ook op, met name toen Morgan t druk had met worstelen, en Carol aan het richten was, terwijl iemand een compleet magazijn leeg schoot in haar richting, nergens een bullet impact op dat moment, en zij lekker de tijd nemen om te richten. Dat was echt zwaar brak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Cyphax schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 15:30:
[...]

Ik heb dat gevoel ook, ben ook niet meer aangehaakt na de vorige onderbreking (ik ben even kwijt of dat mid season was of end of season :P). Ik had geen geduld meer met opvulafleveringen en imho slechte montages, na zo veel seizoenen, en ik ben een beetje van de bandwagon afgevallen. Als er nou een verhaal in zat dat ergens naartoe ging (ik had best meer willen weten over de oorzaak van de hele situatie), dan had ik iets om nog voor te kijken, maar het draait om een kleine handvol karakters dat min of meer steeds hetzelfde meemaakt, al redelijk vanaf het begin, en dat heb ik eigenlijk wel gezien ondertussen. :)
Volgens mij na dat ze bij het CDC waren geweest in Orlando? Hebben ze het vinden naar een cure e.d maar gestopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 09:36
Het is inderdaad jammer dat de serie niet echt een doel heeft. Het blijft nu altijd hetzelfde: groep van Rick komt nieuwe mensen tegen; sommigen zijn goed, sommigen zijn evil; oorlog! En ze komen er weer doorheen na een paar (onnodige) doden.
Ik had een tijd geleden een interview gelezen met de showrunners dat ze nog makkelijk 10 seizoenen verder kunnen; mijn hemel, dat moet je toch niet willen? Het gebrek aan een groter doel/verhaal maakt deze serie totaal niet boeiend. Ze proberen soms quasi-interessant wat spannende hints te geven (wie kan zich nog de helikopter herinneren van begin dit seizoen? Iemand die helikopters in de lucht kan houden moet wel een flinke macht hebben), maar ze komen er nooit op terug, wat frustrerend is.
TL;DR: Het zou leuk zijn als ze inderdaad op zoek gaan naar een oorzaak/cure, maar ik vrees dat dat er nooit van gaat komen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
ik vind het nog prima te doen, leuk zelfs! blijkbaar zeldzaam. maar ik hou wel van psychologische thrillers. wel even een wtf momentje bij Morgan die zo even iemands darmen naar buiten trekt, die zag ik niet aankomen! idd veel aandacht voor Carl, wat imho wel terecht is na zoveel jaar in de serie. En het wordt eindelijk eens duidelijk dat de fuzzy toekomstbeelden niet van Rick zijn maar van Carl. Ook bijzonder om dan een lachende tuinierende Negan te zien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

mark-k schreef op maandag 26 februari 2018 @ 21:32:
[...]

Ik snapte er sowieso geen zak meer van op het einde, dan zie je Rick met een buikwond tegen een boom zitten, zou hij dan gehallucineerd hebben dat Carl gedroomd had dat ze happily ever after zouden leven? De hele chronologie is soms echt zo verneukt in deze serie...
Dat snapte ik ook niet, gaat Rick ook dood?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Marzman schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 02:10:
[...]

Dat snapte ik ook niet, gaat Rick ook dood?
Als Rick dood gaat is de serie voorbij. De andere karakters zijn nou niet zo dat je daar de serie zoals die nu is omheen kunt schrijven. Dan zou je een spin-off moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:22
Ik heb de aflevering maandag gezien en lees nu pas het topic. Bij sommige stukjes had ik echt zoiets van "oh ja, dat was ook gebeurd...". Aflevering duurde lang, was niet echt boeiend en ik heb voornamelijk gekletst met de vriend waarmee ik kijk. Zegt genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Als die 'droom' die je steeds ziet toch gewoon een vooruitblik naar de werkelijkheid blijkt te zijn dan gaat Negan dus niet dood :X

Ik vond het geen vervelende aflevering wellicht omdat 't ik er al vanuit ging dat het om Carl zou draaien wat imho best logisch is. Ik vond de afwisseling met de andere scènes voldoende.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rouchken11
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-09 13:22
Chaoss schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 19:37:
Als die 'droom' die je steeds ziet toch gewoon een vooruitblik naar de werkelijkheid blijkt te zijn dan gaat Negan dus niet dood :X

Ik vond het geen vervelende aflevering wellicht omdat 't ik er al vanuit ging dat het om Carl zou draaien wat imho best logisch is. Ik vond de afwisseling met de andere scènes voldoende.
ongeacht wat mijn hypotetische stervende zoon mij ooit zou vragen; als een psychopaat 2 vrienden van me de kop inmept met een baseball bat, me psyschisch probeert te breken, chanteert, afperst en meermaals om zeep probeert te helpen, dan zou er in mijn wereld geen enkel scenario zijn waarin ik later samen met hem vrolijk in een groentetuintje zit te ploeteren. Dan gaat die kerel er gewoon aan op een manier waarvan ze zelfs in de middeleeuwen zouden zeggen dat dat erover was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 15-09 10:46

Goner

What can I do you for ?

mark-k schreef op maandag 26 februari 2018 @ 21:32:
[...]
zou hij dan gehallucineerd hebben dat Carl gedroomd had dat ze happily ever after zouden leven?
Ik denk dat die happy future beelden komen van Carl die Rick en Michonne vertelt hoe het eruit zou kunnen zien.
Laatste shot van Rick onder die boom en wat kerkramen (?) snap ik niet ...
EDIT: ben niet de enige, er zijn allerlei theorieën over “Red Eye Rick" ...

[ Voor 9% gewijzigd door Goner op 05-03-2018 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31

Zeror

Ik Henk 'm!

Holy fucking shit. Dat walkietalkie gesprek tussen Negan en Rick op het einde van de aflevering van vandaag.... :o

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 05-03-2018 13:49 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 00:24
Zeror schreef op maandag 5 maart 2018 @ 13:49:
Holy fucking shit. Dat walkietalkie gesprek tussen Negan en Rick op het einde van de aflevering van vandaag.... :o
Het leek wat dat negan het echt raakt, dat Carl dood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:47

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Toch blijf ik het bijzonder vinden dat Walkers ineens overal snijtanden hebben en dwars door kleding kunnen bijten :+ :') :P

ik bedoel; als ik probeer door een T-shirt heen te bijten dan gaat dat echt niet zo makkelijk hoor. Maargoed, ik zal wel mierenneuken :+
Goner schreef op maandag 5 maart 2018 @ 10:37:
[...]

Ik denk dat die happy future beelden komen van Carl die Rick en Michonne vertelt hoe het eruit zou kunnen zien.
Laatste shot van Rick onder die boom en wat kerkramen (?) snap ik niet ...
EDIT: ben niet de enige, er zijn allerlei theorieën over “Red Eye Rick" ...
Die happy future beelden zijn idd vanuit Carl zijn wens/droom gezien. Hij geeft dit ook aan in de voorlaatste aflevering. Blijkbaar zag hij daarin ook een toekomst waarin Negan een positieve rol speelde.

Het laatste shot met Rick onder de boom is volgens mij nadat hij Carl begraven heeft. Volgens mij is hijzelf helemaal niet verwond, maar is het bloed van Carl na het begraven van hem. Ik zou daar ook niet heel gezellig zitten, uitgeput en wel, als ik daarvan even moest bijkomen. Ik ga er dan ook vanuit dat de ramen uit de kerk zijn waar Carl zijn laatste minuten heeft doorgebracht als een soort vern herdenkingsplek.

Maar wellicht dat dit in de laatste aflvering uitgelegd wordt. Die ga ik nu kijken :Y

[ Voor 68% gewijzigd door Notna op 05-03-2018 16:14 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

jaaoie17 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 14:35:
[...]

Het leek wat dat negan het echt raakt, dat Carl dood is.
Dat bedoelde ik eigenlijk niet. Rick's bloed moet nu wel koken van woede dat ie nu kostte wat kost Negan wilt killen. Negan heeft hem nu echt op een serieus persoonlijk vlak geraakt.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xlvg
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 10-09 14:51
Iemand een idee waar ik de oudere seizoenen kan terug zien? Of huren? Wil ze graag op m'n smart TV terug kijken, maar sinds dat TWD weg is van Netflix.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Toffe aflevering! Gebeurde veel! Ik was helemaal vergeten dat er nog 2 lui bij oceanside zaten :+

Ik hoop zo dat het walkie talkie gesprek de volgende aflevering verder gaat en dat Rick dan noemt dat de garbage lui uitgemoord zijn en dat Negan dan flipt tegen Simon en zijn kop inslaat met de knuppel :D. Ik heb misschien nog wel meer een hekel aan Simon dan aan Negan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Dus de heli die we eerder zagen staat bij de vuilnisbelt?
De scene met het vermorzelen van de vuilnisbelt bewoners was goed gedaan. Het zag er echt uit. Geen slechte graphics iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rouchken11
  • Laatst online: 14-09 13:22
ncornelisse schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 07:53:
De scene met het vermorzelen van de vuilnisbelt bewoners was goed gedaan. Het zag er echt uit. Geen slechte graphics iig.
Waarom denk je dat die heli daar staat ? Die link heb ik precies gemist in deze aflevering ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

rouchken11 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 08:19:
[...]

Waarom denk je dat die heli daar staat ? Die link heb ik precies gemist in deze aflevering ?
Simon vroeg er iets over aan vuilnismevrouw. Of ze iets wou vertellen over de helipad en wat zonnepanelen dacht ik. Maar niet specifiek over een heli, alleen de helipad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Was weer een vermakelijke aflevering. Negan en Simon a.k.a. Trevor (GTA5) kunnen het uitermate goed met elkaar vinden, hahaha...

Jadis lijkt een mentale tik te hebben gekregen; de vraag wordt nu wel of ze Rick of Negan gaat helpen met bepaalde zaken. Beide dudes hebben nou niet echt een track-record wat enorm in hun voordeel spreekt.

Puntje van kritiek: na een nacht "bombarderen" door Negan staat het prieeltje nog fier overeind en de houten balkjes van 5x5 branden rustig na? :X Om nog maar te zwijgen van de bestelbus waarmee Rick & Michonne vertrekken; de gemiddelde APK ziet er slechter uit. ;)
Scrummie schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 08:37:
[...]

Simon vroeg er iets over aan vuilnismevrouw. Of ze iets wou vertellen over de helipad en wat zonnepanelen dacht ik. Maar niet specifiek over een heli, alleen de helipad.
Nee, maar met een helipad, moet je ook iets hebben om erop te zetten. Laat nou enige tijd terug een heli hebben rondgecirkeld boven de bossen; die zal wel niet van Harry Mens zijn ofzo.
xlvg schreef op maandag 5 maart 2018 @ 22:23:
Iemand een idee waar ik de oudere seizoenen kan terug zien? Of huren? Wil ze graag op m'n smart TV terug kijken, maar sinds dat TWD weg is van Netflix.
Niet... Lijkt het... Op Amazon staat een Bluray-box van seizoen 1 t/m 6 voor 9 tientjes; geen idee wat de daadwerkelijke kwaliteit is van beeld & geluid maar voor minder vind je het niet? Amazon Prime verhuurt losse afleveringen vanaf $2 ofzo.

[ Voor 24% gewijzigd door MAX3400 op 06-03-2018 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Het blijft me fascineren hoe de makers erin zijn geslaagd om Negan anders neer te zetten. In het begin was Negan echt de terreur die alles en iedereen met de grond gelijk maakte. Nu begin je (ik althans) steeds meer het idee te krijgen dat Negas wel meevalt en Rick juist diegene is die niet voor rede vatbaar is, die geen nieuwe mensen accepteert en alle mensen die hij niet kent om zeep helpt.

Negan heeft gekke dingen gedaan (dokter in het vuur gooien, Abraham en Glenn de kop ingeslagen et cetera), maar hij lijkt nu voor rede vatbaar. Anders dan de govenor, die speelde ongeveer dezelfde rol, maar leidde een dubbelleven.

Ben benieuwd waar dit heen gaat de komende series!

@MAX3400 Jadis heeft idd een behoorlijke tik gehad. Hééél kort heb ik er zelfs aan gedacht dat ze, nadat de laatste van haar club door de schredder was gelopen, erachteraan zou springen.

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Iemand een idee waar ik de oudere seizoenen kan terug zien?
Huren geen idee. Bol.com heeft 1-6 op DVD voor €71 ...
ncornelisse schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 07:53:
Dat wordt niet gezegd. Maar moest ook denken aan de die heli die Rick zag een paar afleveringen terug.
De producer laat nog niets los :
http://comicbook.com/thew...cavengers-robert-kirkman/

[ Voor 48% gewijzigd door Goner op 06-03-2018 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:55
Jadis zou zomaar ineens de Big bad voor de volgende keer kunnen worden na Negan.
Deze aflevering was wel ok, Simon/Negan/Jadis hadden de beste scenes. Heel dat Enid/Aaron gedoe had er wat mij betreft niet ingehoeven maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Laatst online: 19:59
Akaendra schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:42:
Jadis zou zomaar ineens de Big bad voor de volgende keer kunnen worden na Negan.
Deze aflevering was wel ok, Simon/Negan/Jadis hadden de beste scenes. Heel dat Enid/Aaron gedoe had er wat mij betreft niet ingehoeven maar goed.
Volgens mij is heel Jadis haar "leger" de gehaktmolen in gegaan.

Solo stelt ze volgens mij niet veel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 16:05
Niemand opgevallen hoe Jadis opeens weer normaal kon praten?

Zou best nog eens kunnen zijn dat zij een helikopterpiloot is.....

Aflevering was redelijk vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Vond het wel bijzonder dat Negan zo erg op 'people are a recourse' hamerde. Tenzij hij ook niet wist dat de Saviours alle mannen van Oceanside hebben omgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Scrummie schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:46:
Tenzij hij ook niet wist dat de Saviours alle mannen van Oceanside hebben omgebracht.
Hij weet blijkbaar niet echt wat z'n sadistische hulpjes uitspoken .. zie Garbage People.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik ben ook zo'n kijker aan het worden die kijkt voor het kijken. Val steeds vaker in slaap of let niet goed op...

Wat mij betreft: Negan killed the show... Sinds hij in beeld is en we blijven hangen in deze stompzinnige 'oorlog' waarin ze elkaar af willen maken maar weigeren om elkaar dood te maken is de serie bergafwaarts gegaan imho.

Ben niet de enige, want de tijd dat je na een aflevering hier 3 pagina's door moest lezen is ook lang geleden. Zeker na de dood van een hoofdrolspeler als Carl zou je verwachten dat dat meer impact zou hebben. De dood van vele anderen staat mij meer bij (Glenn, Abraham, Hershel, Sasha, Lori etc..). Maar dat kan ook veel over Carl zeggen natuurlijk.

Positief: die garbage people met hun idiote spraakgebrek na 3,5 jaar apocalyps zijn er iig al niet meer.

Overigens, dat Rick niemand meer toe wil laten en nieman meer vertrouwd is best logisch natuurlijk. Dat groepje heeft al heel wat meegemaakt.

Zou best gek zijn (wederom) waneer Jadis met een Apache over komt vliegen en alles plat bombardeerd terwijl in het begin Rick en Co nog geen stap konden zetten zonder dat de Saviours dat wisten. Zeker wanneer er zeer weinig auto's rijden en niets meer vliegt, hoor je een helicopter al KM's ver weg.

Er zijn helaas nu weinig karakter waar je (ik iig) nog geïnteresseerd in ben. Eerlijk gezegd vond ik Carl die voor zijn zusje zorgde juist wel mooi om te zien. De tijd dat Rick met zijn vaste groepje 'on the move' was en je soms verrast werd door het plotse wegvallen van één van die groepsleden vond ik juist wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

readytoflow schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 11:42:
Ben niet de enige, want de tijd dat je na een aflevering hier 3 pagina's door moest lezen is ook lang geleden...
Gedeeltelijk eens; ipv dat de oude seizoenen er constant snelle pieken/dalen zaten in wat je zag, lijkt het er sinds S07 op dat pieken steeds "mooier" worden opgebouwd maar dat de dalen ook steeds hoger komen te liggen. Zeg maar; vroegah was het korte-termijn cool / schieten / dood, de laatste tijd wat meer gestage groei qua complexiteit / factoren met best heftige scenes als resultaat.

We'll see; elke keer kijk ik weer uit naar een nieuwe set afleveringen en elke keer lijkt het sneller voorbij te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

readytoflow schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 11:42:
die garbage people met hun idiote spraakgebrek na 3,5 jaar apocalyps
Dat was gewoon een gimmick, ze praatte nu opeens normaal Engels ... net zoals iedereen Negan is bij de Saviors. Lijkt me ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Eens dat "spraak gebrek" was alleen maar om hun luie manier van overleven te onderstrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Ik ben elke aflevering nog steeds wel hooked aan de serie!
en kan dan ook niet wachten tot volgende week maandag.

De tijd van 5 pagina's teruglezen na een nieuwe aflevering is indd ook wel beetje voorbij...
Opzich jammer, had ook wel iets ;(
Je kan het ook altijd nog via de 'niet legale' manier proberen, torrentje hier en daar ;)

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Chaoss schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 00:06:
Eens dat "spraak gebrek" was alleen maar om hun luie manier van overleven te onderstrepen.
Het lijkt me eigenlijk vermoeiender dan normaal praten.

Het viel me ook op dat ze bij haar ontmoeting met de saviors grote dubbele wallen had die weg waren toen ze helemaal gebroken was en Rick eens kwam kijken. Ander shot, andere make-up :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Die Tara is wel een enorme zeur zeg, allemachtig :') Ik zeg niet dat je alles en iedereen moet vertrouwen, maar stop met dat gezeik erover en schiet gewoon.

Verder; muddy zombies *gorgel gorgel*. Ik vraag mij alleen af hoe dat precies werkt; Walkers zijn dood, dus ademen hoeven ze niet onderwater. Maar ze hebben wel hersenactiviteit nodig om rond te kunnen lopen. Als je zolang in het water zit lijkt het mij raar dat je hersenen niet gewoon ene hoop mush zijn inmiddels?

Maargoed; het is een serie over zombies; niet alles zal even accuraat zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Notna schreef op maandag 12 maart 2018 @ 10:48:
Die Tara is wel een enorme zeur zeg, allemachtig :') Ik zeg niet dat je alles en iedereen moet vertrouwen, maar stop met dat gezeik erover en schiet gewoon.

Verder; muddy zombies *gorgel gorgel*. Ik vraag mij alleen af hoe dat precies werkt; Walkers zijn dood, dus ademen hoeven ze niet onderwater. Maar ze hebben wel hersenactiviteit nodig om rond te kunnen lopen. Als je zolang in het water zit lijkt het mij raar dat je hersenen niet gewoon ene hoop mush zijn inmiddels?

Maargoed; het is een serie over zombies; niet alles zal even accuraat zijn :+
Ze gorgelen altijd al, zal wel gewoon door de spieren zijn dat er lucht in en uitgaat, dus waarschijnlijk ook hetzelfde met die water dingen (hoewel het dan dus water zou moeten zijn wat niet zo'n geluid maakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:31
Neuh ze overleven onder water. Het was iemand zijn hobby om een betonblok aan een zombie zijn been te binden en toe te kijken :)

Ik lag in een deuk met de revelatie van Eugene. "We need to go mid evil style" . Dus zombievlees met katapults. Doet me denken aan Flesh and Blood van Paul Verhoeven.

Hoop niet dat ze teveel god oid erin gaan gooien. GTST zombie is overal ok maar geen religie onzin (das mijn mening :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

luxzenburcht schreef op maandag 12 maart 2018 @ 21:00:
Neuh ze overleven onder water. Het was iemand zijn hobby om een betonblok aan een zombie zijn been te binden en toe te kijken :)

Ik lag in een deuk met de revelatie van Eugene. "We need to go mid evil style" . Dus zombievlees met katapults. Doet me denken aan Flesh and Blood van Paul Verhoeven.

Hoop niet dat ze teveel god oid erin gaan gooien. GTST zombie is overal ok maar geen religie onzin (das mijn mening :) ).
Dat wel, maar ze zouden geen lucht meer moeten bevatten, dat was het idee.

Oh, en t is Medieval, niet Mid Evil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Leuk idee hoor dat gooien met zombie meuk, maar ze hebben zich al meermaals compleet ingesmeerd met die zooi dus dat gaat helemaal niks uitrichten. Of ze moeten nog half functionerende zombies gaan werpen. Maar een katapult wil ik eigenlijk best zien.

Verhaaltje van de priester en de dokter ging eigenlijk nergens over. En dat ze midden in saviorland nog een nog niet leeggehaald huisje vonden van een eenzame zendamateur was eigenlijk ook heel gek.

Had rottend vlees in water er eigenlijk niet heel anders uit moeten zien bij dat moeras?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Deze serie heeft wel een hoog gehalte van "schiet nou maar gewoon". Vervolgens niet doen en er volgt weer een lange sidequest :/ Had ik al GTST gehalte genoemt?

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Toffe aflevering. Mooi een beetje 'back to basic' met de tocht van Daryl en co naar Hilltop, en het avontuur van de priester en de dokter.

Over de priester en de dokter; dat kamp waar ze kwamen; dat camouflage net deed me direct denken aan Oceanside, plus het feit dat ze ver verdwaalt waren. Zou daar nog wat meer achter zitten? Dat dat een oude 'outpost' was van Oceanside? En dat de Negan en co nu achter de locatie van de vrouwen van Oceanside komen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:10
Het is toch best bizar dat deze topic dezelfde stille dood sterft als de serie.
In voorgaande seizoenen had je op maandagmiddag al 4 pagina's gemist. Nu kom je op een woensdag en zijn er 7 reacties geweest.

Ik ben sinds seizoen afgehaakt maar mag altijd nog wel graag lezen wat er gebeurd (misschien pak ik het op een later tijdstip weer op als het toch weer boeiend wordt) maar als ik de commentaren lees hier, dan is het nog steeds niet de moeite om weer aan te haken.

Toch jammer. Walking Dead had echt wel de potentie een zeer boeiende serie te zijn (wat het natuurlijk ook wel was tot seizoen 5 ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
mike0001 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:14:
In voorgaande seizoenen had je op maandagmiddag al 4 pagina's gemist. Nu kom je op een woensdag en zijn er 7 reacties geweest.

Ik ben sinds seizoen afgehaakt maar mag altijd nog wel graag lezen wat er gebeurd (misschien pak ik het op een later tijdstip weer op als het toch weer boeiend wordt) maar als ik de commentaren lees hier, dan is het nog steeds niet de moeite om weer aan te haken.

Toch jammer. Walking Dead had echt wel de potentie een zeer boeiende serie te zijn (wat het natuurlijk ook wel was tot seizoen 5 ofzo)
Ben inmiddels ook afgehaakt. De naam van de serie is iig de afgelopen seizoenen wel erg toepasselijk. Gewoon spot on. Het is een dead show walking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 21:22

Spotmatic

Ken sent me

Hier hetzelfde probleem. Waar ik vroeger speciaal voor deze serie thuisbleef, kan het mij nu totaal niet meer bommen. Dat is niet mij aan te rekenen maar de makers van de serie. Ik zit hier nu zelfs spoilers te lezen en dat zou ik me vroeger totaal niet in mijn hoofd halen.

[ Voor 21% gewijzigd door Spotmatic op 14-03-2018 15:22 ]

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Laatste 2 afleveringen vond ik juist weer vrij sterk, als het seizoen zo doorgaat dan zijn ze op de juiste weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Die Tara is wel een enorme zeur zeg,
En dankzij haar is die arme Dwight nu weer terug bij Negan ... hopelijk blijft die Laura nog even zoek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
mike0001 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:14:

Misschien komt het wel door al die mensen die zeuren over de serie... daardoor krijgen de mensen die gewoon het VERHAAL, zoals het gebeurt, willen bespreken geen kans meer of "durven" zich niet meer te laten horen ;)

Ik persoonlijk vind het rete spannend wat er allemaal gebeurt, het verhaal kan nog zoveel wendingen krijgen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Veefje
metallicattim schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 18:49:
[...]

Misschien komt het wel door al die mensen die zeuren over de serie... daardoor krijgen de mensen die gewoon het VERHAAL, zoals het gebeurt, willen bespreken geen kans meer of "durven" zich niet meer te laten horen ;)

Ik persoonlijk vind het rete spannend wat er allemaal gebeurt, het verhaal kan nog zoveel wendingen krijgen!
Dat kan zeker. Ook best begrijpelijk. Er zijn echter genoeg mensen als @Goner, @Chaoss en jij die, zoals het hoort, zich daar niet druk om maken en gwn de serie blijven bespreken en goed blijven vinden. Het blijft natuurlijk een forum: dat betekent dat je negatieve en positieve geluiden zult horen. Geen enkel forum kan mij iets slecht laten vinden wat ik goed vind of mij minder plezier aan iets laten beleven waar ik plezier uit haal. We hebben het natuurlijk wel gwn zelf in de hand. Het is echter wel gwn duidelijk dat de belangstelling wel is afgenomen. De 1 zal zeggen door de kwaliteit, de ander door de negatieve geluiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lauryn
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-11-2023
Prachtige aflevering. Goeie cliffhanger ook. Ik heb echt genoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Lauryn schreef op maandag 19 maart 2018 @ 10:13:
Ja er gebeurde lekker veel weer. Plus nieuwe mensen erbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Er gebeurde tenminste weer een hoop! Lekker dat er zoveel interne strijd is ook binnen Kamp 'Negan'. Dat kan nog best wel eens leiden tot een cliffhanger dit seizoen :Y

Ben wel benieuwd wat die griet nu met Negan gaat doen; afleveren aan de Hilltop in ruil voor onderdak? Meenemen naar de Scrapyard en door de molen heenmikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 07:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Yeah ha. Eindelijk weer een goeie aflevering! (ik probeer niet mee te zuurpruimen, maar ik ben het eigenlijk wel :P). Interessant bij welke community die nieuwe mensen horen. En slim dat eindelijk iemand kennis probeert te verzamelen en te documenteren.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Ik blijf het toch knap vinden dat Rick met 66 kogels (2x30 van de AK, 6 van zn revolver) geen enkele keer weet te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:26

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Was ik de enige die nogal verrast was door die car chase?
Die zag er niet uit, leek super traag, reacties waren ongeloofwaardig. Je kon duidelijk zien dat het team dat soort scenes niet gewend is, hadden ze dat door wat filmschool stagiaires laten doen was de kwaliteit waarschijnlijk hoger geweest :/

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

mark-k schreef op maandag 19 maart 2018 @ 21:54:
Ik blijf het toch knap vinden dat Rick met 66 kogels (2x30 van de AK, 6 van zn revolver) geen enkele keer weet te raken.
Droevig ... wil hij Negan wel dood hebben ? Hij had z'n revolver ook nog kunnen herladen in die kelder, maar gaat-ie met Lucille zwaaien. Lekker effectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lauryn
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-11-2023
Zeror schreef op maandag 19 maart 2018 @ 11:32:
[...]

Ja er gebeurde lekker veel weer. Plus nieuwe mensen erbij!
Ja, ik was echt blij dat er iemand voorbij kwam met een lange termijn visie. Iemand die hoop kwam brengen. Hopelijk worden ze niet eerst helemaal afgemaakt door de saviours.

De strijd tussen Rick en Negan vond ik ook goed gedaan. Ik kon me echt voorstellen dat Rick zich niet kon beheersen en toch achter hem aanging. Wat er nu met Negan gaat gebeuren is ook weer interessant.

Ik vond het echt genieten en kijk echt uit naar volgende week! Als dat maar geen filler wordt met een zoom in op een totaal ander niet boeiend verhaal |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-07 13:07
Ik heb ook weer erg genoten van de laatste 2 afleveringen. Je blijft wel altijd goed zien dat de serie is gebaseerd op een stripverhaal, lijkt af en toe wel een karikatuur van zichzelf. Zoals de nieuwe groep nu te herkennen zal zijn aan de super flashy zonnebrillen..

Ook leuk dat we Negan eens van een andere kant zien, ik denk dan ook niet dat de ontvoering door de vuilnis vrouw zijn einde zal betekenen.. Volgende week ook weer aardig wat actie aan de preview te zien, ik kijk er weer naar uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Vond hem wel beter. Al heb ik wel weer een paar puntjes... Wat wilden ze nu met die zombie ingewanden? Lucille zit al vaak genoeg onder de zombiemeuk natuurlijk.

En die achtervolging? Soms heb ik wat moeite om mijn aandacht erbij te houden. Maar Negan reed in het midden en rick reed tegen hem aan? En in dat kleine stadje zijn ze Negan en Rick ineens kwijt?

Oh echt.. de serie gaat mij weer boeien als die verschrikkelijke Negan kwijt is. Heel eventjes veerde ik op. maar helaas 3689 kogel, 6 zombies en diepe val en 20 klappen later was het weer niet gelukt.

Maar eerlijk. de aflevering was wel beter. Nieuwe mensen. Niet teveel over nadenken over hoe en wat. Kan best leuke dingen teweeg brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:06

artificial_sun

Mazda Rx7

readytoflow schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 13:01:
Vond hem wel beter. Al heb ik wel weer een paar puntjes... Wat wilden ze nu met die zombie ingewanden? Lucille zit al vaak genoeg onder de zombiemeuk natuurlijk.
Ze wilde de mensen van de Hilltop infecteren met walker.
En die achtervolging? Soms heb ik wat moeite om mijn aandacht erbij te houden. Maar Negan reed in het midden en rick reed tegen hem aan? En in dat kleine stadje zijn ze Negan en Rick ineens kwijt?
Negan reed achteraan en werd vol in de zijkant geraakt. Maar waarom hij nu wegvluchte van de groep snap ik niet echt.

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
heerlijke aflevering, leuke karakters, dat gedoe met Rick en Negan.. Rick die koste wat kost achter Negan aangaat en weer alles om zich heen vergeet. Leuke cliffhanger ook, ben erg benieuwd!

alleen die Georgie.. ik zat even met een half oog op mijn telefoon te kijken toen zij geïntroduceerd werd en toen ik opkeek dacht ik even dat Gerard Joling meedeed.. 8)7 8)7

Afbeeldingslocatie: https://digitalspyuk.cdnds.net/18/12/320x320/square-1521456263-the-walking-dead-georgie-1094417-1280x0.jpeg Afbeeldingslocatie: https://www.top40.nl/media/cache/info_artist/uploads/artist/104067/original.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

artificial_sun schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 13:21:
[...]

[...]

Negan reed achteraan en werd vol in de zijkant geraakt. Maar waarom hij nu wegvluchte van de groep snap ik niet echt.
Gokje; hij dacht dat Rick niet de enige was van Alexandria en dat het wellicht een val was voor the Saviors? Kon wellicht niet anders manouvreren in die krappe straten?

[ Voor 6% gewijzigd door Notna op 20-03-2018 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004

Dhrax

Prog Lord

Lauryn schreef op maandag 19 maart 2018 @ 10:13:
Cliffhanger ? Was dit de laatste van het seizoen alweer ?
Uitstekende aflevering inderdaad, ik durf te zeggen een van de betere sinds tijden.

[ Voor 15% gewijzigd door Dhrax op 20-03-2018 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Spike_wolf schreef op maandag 19 maart 2018 @ 22:10:
Was ik de enige die nogal verrast was door die car chase?
Die zag er niet uit, leek super traag, reacties waren ongeloofwaardig. Je kon duidelijk zien dat het team dat soort scenes niet gewend is, hadden ze dat door wat filmschool stagiaires laten doen was de kwaliteit waarschijnlijk hoger geweest :/
Ik dacht hetzelfde. Then again: Ik heb nog maar twéé films gezien waar je wél een gevoel van snelheid krijgt tijdens achtervolgingen: Max Max 2 en Mad Max Fury Road.
Er worden vaak bibberige en chatotische camerabewegingen om een gevoel van snelheid op te wekken. Bij mij werkt dat niet. En dat was hier ook het geval.
Gelukkig hadden ze het kort gehouden en de crash niet gefilmd.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 07:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

@Nyarlathotep dan zou ik de film "Ronin" toch willen aanraden om te kijken. Op zich best aardige film. Maar briljante achtervolgingscenes

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Laatst online: 19:59
JvS schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 17:48:
@Nyarlathotep dan zou ik de film "Ronin" toch willen aanraden om te kijken. Op zich best aardige film. Maar briljante achtervolgingscenes
Klopt ! De beste die ik ooit gezien heb in een film.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Dhrax schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 16:43:
[...]

Uitstekende aflevering inderdaad, ik durf te zeggen een van de betere sinds tijden.
Nee hoor, nog 2 te gaan :Y (9 en 16 april)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Notna schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 18:09:
[...]

Nee hoor, nog 2 te gaan :Y (9 en 16 april)
Dan heb ik extra goed nieuws voor je, want er zijn nog 4 afleveringen te gaan :+ .
26 maart en 2 april zijn de eerstvolgende twee afleveringen op Fox.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

KillerBee schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 18:15:
[...]

Dan heb ik extra goed nieuws voor je, want er zijn nog 4 afleveringen te gaan :+ .
26 maart en 2 april zijn de eerstvolgende twee afleveringen op Fox.
:F

Weet je wat ik moet leren doen? Naar beneden c.q omhoog scrollen in de app van Seriesguide :+

Helemaal gelijk: 4 eps te gaan :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:26

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Nyarlathotep schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 16:55:
[...]

Ik dacht hetzelfde. Then again: Ik heb nog maar twéé films gezien waar je wél een gevoel van snelheid krijgt tijdens achtervolgingen: Max Max 2 en Mad Max Fury Road.
Er worden vaak bibberige en chatotische camerabewegingen om een gevoel van snelheid op te wekken. Bij mij werkt dat niet. En dat was hier ook het geval.
Gelukkig hadden ze het kort gehouden en de crash niet gefilmd.
Ja, je hebt inderdaad wel vaker het idee dat het allemaal wat langzaam gaat, maar hier had ik dat gevoel veel meer, maar het was meer dan enkel dat, het voelde gewoon niet "af" ofzo.
Toen we die aftermath van de crash zagen had ik ook even het idee van "oh, ze hadden zelf ook door dat ze er niet sterk in waren, dus dan maar zo :P ".

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

artificial_sun schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 13:21:
[...]

[...]

Het moest erop lijken dat hij door de beuk op zn achterkant aan de zijkant zo gedraaid werd dat hij die zijstraat wel in moest gaan volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:20

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Hier iemand die toevallig S7 met NLsubs op bluray al wilt verkopen? :)

niet vragen is altijd mis natuurlijk d:)b

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Dhrax schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 16:43:
[...]

Eens! De afgelopen periode was ik nogal vrij kritisch op TWD en heb meerdere malen zelfs gedacht "ik stop ermee". Afgelopen maandag heb ik de aflevering ivm een vergadering niet kunnen zien, maar kwam er gisteren dankzij dit topic pas achter, zegt genoeg lijkt mij :P.
Toch maar gekeken want hell... heb 8 seizoenen gekeken, beetje vreemd om nu af te haken, maar persoonlijk een vrij sterke aflevering.
- Simon die eindelijk zijn plan kan doortrekken en Negan's orders kan negeren.
- Dwight die het zwaar gaat krijgen.
- "de nieuwe mensen" lijken ook niet 100%, krijg er een beetje een sekte gevoel bij.

Toegeven, de aflevering was niet helemaal af:
- Hoe kan het dat Lucille door het gat valt en ver een tunnel inrolt.
- De ontsnapping van Rick. Ze komen gelijkvloers binnen, hij loopt de trap op, ze vallen in een kelder, hij springt door het raam en komt er weer gelijkvloers uit (of ik heb niet goed opgelet, kan ook).

Al met al wel een aflevering waarvan ik nu ga denken "whats next"? Gaat Negan nu achter Simon aan, wetende dat hij the garbage people heeft uitgemoord? Gaan de Saviors naar the hilltop? Wat doet Dwight?
Prima aflevering, prima cliffhanger : 7

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Calitomnication schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 07:51:
[...]

Eens! De afgelopen periode was ik nogal vrij kritisch op TWD en heb meerdere malen zelfs gedacht "ik stop ermee". Afgelopen maandag heb ik de aflevering ivm een vergadering niet kunnen zien, maar kwam er gisteren dankzij dit topic pas achter, zegt genoeg lijkt mij :P.
Toch maar gekeken want hell... heb 8 seizoenen gekeken, beetje vreemd om nu af te haken, maar persoonlijk een vrij sterke aflevering.
- "de nieuwe mensen" lijken ook niet 100%, krijg er een beetje een sekte gevoel bij.

- De ontsnapping van Rick. Ze komen gelijkvloers binnen, hij loopt de trap op, ze vallen in een kelder, hij springt door het raam en komt er weer gelijkvloers uit (of ik heb niet goed opgelet, kan ook).

Al met al wel een aflevering waarvan ik nu ga denken "whats next"? Gaat Negan nu achter Simon aan, wetende dat hij the garbage people heeft uitgemoord? Gaan de Saviors naar the hilltop? Wat doet Dwight?
Ze komen niet gelijkvloers uit, maar in het soutterrain (duur woord voor kelder :+ ) en lopen c.q klimmen dan omhoog als ze eenmaal uit het raam zijn gesprongen.

en ik denk dat Negan voorlopig niets doet aangezien hij overgeleverd is de dame van The Garbage People. Wat die met Negan gaat doen; dat is even afwachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botwood
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-08 22:45
Notna schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 07:55:
[...]

en ik denk dat Negan voorlopig niets doet aangezien hij overgeleverd is de dame van The Garbage People. Wat die met Negan gaat doen; dat is even afwachten ;)
Brengt zij Negan niet gewoon naar Rick toe, zodat hij eindelijk eens gevangen wordt genomen?

spoiler: comics
Tenminste in de comic wordt hij toch ook achter tralies gegooid (dacht ik)... :)

En dan uiteindelijk ontsnapt hij wéér, en dat is dan het einde van dit seizoen.

Persoonlijk vind ik Negan qua karakter steeds minder geloofwaardiger. Zijn intro in de serie was gewoon super. Creapy zieke vent waar je niet mee moet sollen. En dat is nu echt niet meer het geval.

- Comic-spoilers in spoiler tags aub -

[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 21-03-2018 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

botwood schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 08:40:
Brengt zij Negan niet gewoon naar Rick toe, zodat hij eindelijk eens gevangen wordt genomen? -comic spoiler-
Of zou ze hem boven die car-crusher hangen en dreigen om hem erin te laten vallen :P

[ Voor 12% gewijzigd door .oisyn op 21-03-2018 12:11 ]

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

[...]
Brengt zij Negan niet gewoon naar Rick toe,
Lijkt me niet ; haar laatste ontmoeting met Rick en Michonne verliep niet soepel ... ze lieten haar gewoon vallen. Rick dreigde zelfs even haar neer te schieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

[...]
spoiler:
Brengt zij Negan niet gewoon naar Rick toe, zodat hij eindelijk eens gevangen wordt genomen? Tenminste in de comic wordt hij toch ook achter tralies gegooid (dacht ik)... :)
Spoiler voor de mensen die de comic nog willen lezen?

spoiler:
In de comic leeft Carl ook nog op het moment dat Negan gevangen gezet wordt. Dat is ook het moment waarop Carl een soort van band met Negan krijgt. Je kunt er dus niet op vertrouwen dat het in de serie net zo gaat verlopen.

[ Voor 6% gewijzigd door sjaool op 21-03-2018 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

sjaool schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 12:09:
[...]

Spoiler voor de mensen die de comic nog willen lezen?
Eerder spoiler voor de mensen die de serie volgen. De comics worden redelijk goed gevogld, dus het zijn ook potentiele spoilers voor de serie.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:42

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Goner schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 12:00:
[...]

Lijkt me niet ; haar laatste ontmoeting met Rick en Michonne verliep niet soepel ... ze lieten haar gewoon vallen. Rick dreigde zelfs even haar neer te schieten!
Dan lijkt me dit een goed cadeautje voor Rick en co als peaceoffer, en om d'r misschien dit keer niet neer te willen schieten :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

@.oisyn Inderdaad. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Fraggert schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 21:36:
Hier iemand die toevallig S7 met NLsubs op bluray al wilt verkopen? :)

niet vragen is altijd mis natuurlijk d:)b
Hier staan wat 2e hands versies:
https://www.bol.com/nl/p/...tOrder=asc&filter=2ndhand

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:20

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

verrek, wist heel niet dat dat bestond bij Bol. Zal even kijken, thanks.

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Anyway, weer een topaflevering imho. Ze zijn erg goed bezig dit seizoen, zeker de tweede helft.

Even dacht ik dat Negan Simon's hoofd in kwam slaan toen hij die speech aan het houden was. Maar goed, hij is dus gepakt door Jadis. Interessant wat er nu gaat gebeuren. Is dit het eind van de link met Negan en de Saviors? Of wordt het toch het einde van Simon en blijven de saviors trouw Negan volgen? Of, is dit gewoonweg het einde van Negan?

Dat laatste denk ik eerlijk gezegd niet. Misschien dat Carl's droom toch ooit waar wordt.
spoiler: comics
Ik ken de comics verder niet goed, maar ik weet dat Negan uiteindelijk bij de groep van Rick aansluit. Is dat wat er nu in werking is gezet?

[ Voor 27% gewijzigd door .oisyn op 21-03-2018 12:37 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
BlackEyedAngel schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 12:19:
[...]

Dan lijkt me dit een goed cadeautje voor Rick en co als peaceoffer, en om d'r misschien dit keer niet neer te willen schieten :P
Cadeautje? vredesoffer? Hoe lang lopen ze nu al wel niet rond in die wetteloze zombiewereld? Ah..jij probeert mij of mijn vrienden te vermoorden? 'knal', klaar. geen problemen meer met elkaar.

Hoe kan je Negan (of wie dan ook) op deze manier meenemen? Iemand onder schot houden terwijl je zelf moet rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:42

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ik zeg ook niet dat het Het Beste Idee Van het Universum is :P

Tsja ze heeft nergens te gaan, niemand meer, en een gezamelijke vijand met Rick, die ze onder schot heeft atm. Dus vanaf haar perspectief kan ze het op z'n minst proberen op deze manier, ja heb je en nee kan je krijgen en zo :P

Dat Rick d'r bedankt en alsnog vertelt op te rotten is natuurlijk een erg grote kans voor, en terecht na alles wat er gebeurd is.

[ Voor 18% gewijzigd door BlackEyedAngel op 21-03-2018 13:48 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004

Dhrax

Prog Lord

Calitomnication schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 07:51:
[...]

Denk dat veel mensen wel met die gedachte hebben gelopen, echter blijft het toch trekken op de een of andere manier. De setting is natuurlijk ook gewoon erg interessant. We hebben in ieder geval weer iets om naar uit te kijken. De spanning is weer terug !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
readytoflow schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 13:34:
[...]
Hoe kan je Negan (of wie dan ook) op deze manier meenemen? Iemand onder schot houden terwijl je zelf moet rijden.
doet ze toch ook niet. ze slaat hem bijna direct nadat hij wakker word weer KO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botwood
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-08 22:45
Goner schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 12:00:
[...]

Nou ja kan toch, dat ze zich ergens bij aan wilt sluiten en dit als "cadeau" brengt naar de groep? Ik weet het ook niet hoor, maar het is een optie :)

Oh wat betreft de comic-spoiler: Niet mijn bedoeling om te spoilen. 8)7 Ik heb de comic niet eens gelezen, maar zag het ooit ergens voor bij komen, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Inderdaad dit einde had ik niet verwacht, benieuwd wat ze met Negan gaat doen, zou mij niet verbazen als ze hem naar Hilltop brengt.

Hele scène met Negan en Rick was wat frustrerend omdat je toch wel weet dat Negan nu niet dood gaat... ook al hoop je er wel op :P

Zelf had ik verwacht dat Negan die speech van Simon zou onderbreken om zijn kop in te slaan, maar helaasch :P. Ik denk wel dat Simon nu een groter probleem is dan Negan, Simon gaat niet naar Hilltop om wat met ingewanden te gooien, die gaat er heen om mensen om te leggen.

Ook raar dat Dwight niet een kogel door Simon zijn kop heeft gejaagd, ze waren een hele tijd alleeen dus kans genoeg. Ideaale kans om een belangrijke persoon van team Negan om te leggen.

[ Voor 5% gewijzigd door Chaoss op 21-03-2018 23:00 ]

Pagina: 1 ... 88 ... 100 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.