Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Eugene lijkt gewoon te twijfelen af en toe. Hij kiest vooral voor zichzelf (en is daar zelfs redelijk eerlijk in). Ik zie die ook wel weer gewoon functioneren aan de kant van Rick als dat zo uitkomt in de verhaallijn. Of hij gaat dood, want er moeten nog wat bekende karakters dood natuurlijk dit seizoen.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Blijkbaar ; Rick pakt zijn walkie-talkie en verwacht contact met de andere snipers te krijgen. Benieuwd hoe die aan z'n eind is gekomen ... had z'n sniper-rifle en radio nog bij zich.Aksnes schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 18:05:
[...]
Moment van de sniper. Deze hoorde toch bij Rick zijn groep?
En inderdaad, waar is de rest gebleven en zijn de Saviours nou toch ontsnapt ? Op die foto van de Sanctuary zie je rechts die vuilniswagen waar de walkers naar binnen zijn gegaan, maar links bij die uitgebrande bus is blijkbaar juist iets naar buiten gekomen ??

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Verder best een prima aflevering en zoals het TWD betaamd zit Rick en Co weer compleet in de diepe shit. Ik vraag mij toch af of Eugene niet tegen Negan gaat werken uiteindelijk.
En Carl is natuurlijk zombiefodder. Ik kan niet echt zeggen dat ik hem zal missen na 8 seizoenen
[ Voor 11% gewijzigd door Notna op 11-12-2017 12:51 ]
Judith is natuurlijk langzaam oud genoeg om dat stokje van d'r grote broer over te nemen.Notna schreef op maandag 11 december 2017 @ 12:15:
En Carl is natuurlijk zombiefodder. Ik kan niet echt zeggen dat ik hem zal missen na 8 seizoenen
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
En natuurlijk weer onbegrijpelijk dat Negan op de grond ligt, Rick Lucille vast heeft, Negan dood kan slaan en hij vervolgens Negan met de onderkant van de knuppel slaat. Tja, typisch natuurlijk.
Ik vond het gelul van Simon irritanter en ongelofelijk, maar wat is Maggie slecht geworden na seizoen 6. Heel irritant.Veefje schreef op maandag 11 december 2017 @ 16:30:
Nee, kan me ook niet voorstellen dat iemand Carl gaat missen. Redelijke aflevering. Al dat gepraat van Negan ging weer nergens over. Verhaaltechnisch kon Negan toch wel verwachten dat Rick en Alexandria zich niet meer zou overgeven. Die heeft/hebben de oorlog verklaard. Dat gepraat aan de poort was dus eigenlijk nergens voor nodig.
Ik vind het sinds seizoen 2 à 3 echt verschrikkelijk, maar kijk nog steeds. Zet elke week maar weer huilend een nieuwe episode op, puur voor de drang naar het afkijken. Het merendeel van de personages heeft een stereotype karakter, de actie is ongeloofwaardig slecht en de dialogen zijn nietszeggend traag. Hoop wel dat Carl sterft, gun me in ieder geval die voldoening. Het zou me alleen niet verbazen als hij 't overleeft.Bullettooth schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 14:30:
Even over de populariteit van deze serie, ik denk dat de afname van de hoeveelheid reacties op een nieuwe aflevering ook wel boekdelen spreekt hier op het forum. Ik kan er zelf ook maar met moeite bij blijven dit seizoen.
Persoonlijk vind ik dat de serie maar weinig te bieden heeft meer. En voor mijn idee weten ook de makers niet meer echt waar ze nou heen willen met dit alles. De hoofdkarakters zijn allemaal zo vlak als maar kan inmiddels, en de "actie" is bij vlagen tenenkrommend om naar te kijken. Jammer voor een serie die toch best nog lang heeft weten te boeien.
Ik ben dit gezeik op elk detail zo beu
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
In de lijn van TWD gaan we dus nog een aflevering krijgen waarin het geheim van Eugene om te ontsnappen duidelijk wordt gemaakt, flashback terug. Krijgen we nog een Ocean side proloog met Enid en co. Ezekiel die zich Rambo waagt en more to come...
Typische TWD cliffhanger naar het komende vervolg.
Zit nog wel met wat vragen, Jadis die wegliep? Komt die nog terug? De heli van de vorige aflevering, hoe verhoudt zich dat ding tot het verdere script.
Opzich een prima aflevering maar toch onbevredigend gevoel omdat je graag wilt weten waar dit naar toe gaat, binge verslaafd waardoor het tempo te laag blijft? Soort Stockholm syndroom icm verlatingsangst
[ Voor 39% gewijzigd door Miki op 11-12-2017 23:23 ]
Alexandria aan gort. Eigenlijk vind ik dat wel leuk. TWD was op z'n leukst als ze op doorreis zijn imho
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Mijn reactie was vooral "EINDELIJK!" Ik kan 't karakter niet uitstaan. Geen idee of dat komt door de acteur of door de rol, maar hij irriteert me echt mateloos. Ik hoop dus niet op je laatste optie..oisyn schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 00:11:
Carl die dood gaat had ik niet verwacht. Door welke zombie dan? Eentje in het riool? Of stiekem toch niet besmet?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Roep niet te hard, het is niet zichtbaar geweest wie hem daadwerkelijk heeft gebeten. TWD heeft wel vaker van die geintjes geflikt (net als met Glenn) dat we dachten dat de personage ongetwijfeld de situatie niet zou overleven, en het toch overleefd omdat vanuit ons perspectief bepaalde dingen niet zichtbaar waren. Misschien dat Carl z'n wond wel op een heel andere manier is ontstaan. Mijn gevoel zegt gewoon dat het iets in die trend zal zijn. Carl gaat niet dood, hoe graag we het ook willen met z'n allen.NMe schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 00:58:
[...]
Mijn reactie was vooral "EINDELIJK!" Ik kan 't karakter niet uitstaan. Geen idee of dat komt door de acteur of door de rol, maar hij irriteert me echt mateloos. Ik hoop dus niet op je laatste optie.
Tja, en Rick die de knuppel en z'n hand heeft en Negan eigenlijk direct kon doodslaan en dat niet deed. Ik krijg weer Star Trek Generations flashbacks, iets over "hermoduleer die schilden dan na de 1e aanval van de Klingons". Dat en dit zijn van die situaties, ik kon m'n eigen bank wel opvreten.

Het is inmiddels wel wat gecompliceerder geworden. Waar kwam nu die colonne met Maggie vandaan?
Waar zijn die vuilnismensen gebleven? Hoe is het afgelopen met die 2 personen die Oceanside aan hun kant willen krijgen maar per ongeluk een oma doodschieten...(ooops). Snapte die scene sowieso niet waarom dat dat meisje direct schoot zonder te kijken. Het hele idee van die vrachtwagen was toch om iemand van Oceanside te lokken zodat men overleg kon plegen, dit omdat bij Oceanside een ieder direct onder vuur wordt genomen die nabij komt? Vreemde situatie.
En waarom is Michonne in 1x zo down? Eerst was het Carol die mentaal brak, toen Morgan en nu Michonne?
En hoe lang denken ze veilig te zijn in dat riool? De mannen van de Negan vinden vanzelf die toegangsput. Of niet natuurlijk en trekken zich weer terug naar hun eigen plek. Overigens Negan durft wel, in z'n eentje Ricks huis binnen gaan. Dat had twee kanten op gekund. Maar Negan is wel een bikkel, die kan wel vechten en een stootje verdragen. 1 op 1 tegen Rick, zonder wapens, mwah, Rick heeft em niet zo maar neer.
Al met al wel een spannende aflevering.
Weer wachten.
@Snowwie Ik denk dat Michonne gewoon moe was van de constante cyclus waar ze inzitten. Dat zag je ook bij Rosita. Als elke overwinning weer twee tegenslagen oplevert, dan ga je er op een gegeven moment aan onder. Of iig je acties en beslissingen heroverwegen. Dat roekeloze heeft ze ook niks opgeleverd. Daarom snap ik best dat de schrijvers Rosita nu op deze manier schrijven. Vooral in TWD is er altijd een personage die wat bedachtzamer is en de rust predikt. Eerst denken dan doen. De Trashpeople zijn weg gerend nadat ze zagen dat de situatie niet was zoals Rick beschreef. De echte vraag is waarom de schrijvers weer Alexandria en de Trashies samen proberen te brengen. Bondgenoten maken is belangrijk, maar zij hebben al eerder bewezen dat ze niet loyaal zijn en alleen handelen vanuit zelfpreservatie. Was een beetje tijdsverspilling.
@LED-Maniak Er is op dit moment niet echt een doel meer in TWD. De serie is al seizoenen zich aan het herhalen en dat zal in de toekomst ook zo zijn. Van vijand naar vijand, van overleven naar overleven. Dat moeten we nu wel geaccepteerd hebben. Een echt frisse impuls aan het verhaal kun je eigenlijk ook niet meer verwachten.
Ik denk dan van dat gevecht samen met die kerel die hij met zijn vader tegenkwam bij de winkel (die Rick niet wilde helpen) tegen de zombies. Maar ik had het eigenlijk ook niet verwacht, ik had dan eerder verwacht dat het uitgemolken werd tot er een soort spin-off rond Carl kon ontstaan (en dat Rick dan dood is)..oisyn schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 00:11:
Bam, goede aflevering weer! En ja, idd, mep Negan dan meteen dood, maar ja, dat past natuurlijk niet in het plot. Carl die dood gaat had ik niet verwacht. Door welke zombie dan? Eentje in het riool? Of stiekem toch niet besmet?
Ze zitten daar inderdaad al erg lang, maar als er een paar gebouwen blijven staan is het denk ik ook wel weer te herbouwen. Al lijkt me dat niet nodig, dit seizoen heeft wel duidelijk gemaakt dat er meer goede plekken zijn (gezien de andere groepen ook allemaal een plek hebben met omheining en gebouwen)Alexandria aan gort. Eigenlijk vind ik dat wel leuk. TWD was op z'n leukst als ze op doorreis zijn imho. Hopelijk gaan ze dat tzt ook weer doen.
/▌
Gravity is a habit that is hard to shake off.
/▌
Judith bedoel je, de docher van Rick (of Shane)? Die is 1 volgens de wiki. De actrices (een tweeling) doen het al vanaf seizoen 6 dus die zijn idd minstens 3 jaar oud zou ik zeggenBullettooth schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:56:
Even de hamvraag voor deze aflevering: waarom is Maggy nog steeds zwanger terwijl Beth eruit ziet alsof ze inmiddels al 3 is???
[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 12-12-2017 10:39 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Kun je meteen zien hoeveel de karakters me nog zeggen na al die seizoenen..oisyn schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 10:33:
[...]
Judith bedoel je, de docher van Rick (of Shane)? Die is 1 volgens de wiki. De actrices (een tweeling) doen het al vanaf seizoen 6 dus die zijn idd minstens 3 jaar oud zou ik zeggen
Ik denk het ook, nu je dat zo zegt. Het verklaart wel een hoop. Die afscheidsbrief of wat het ook was die hij aan het schrijven was, zijn plotselinge leiderschap in de aanval van Negan, dat gestrompel de hele tijd nadat hij naar beneden klom. Hij wist allang dat zijn einde eraan zat te komen.Marzman schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 08:07:
[...]
Ik denk dan van dat gevecht samen met die kerel die hij met zijn vader tegenkwam bij de winkel (die Rick niet wilde helpen) tegen de zombies.
Ik wist het ook niet meer waar dat kind vandaan kwamBullettooth schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 10:43:
[...]
Kun je meteen zien hoeveel de karakters me nog zeggen na al die seizoenen.
/▌
Heb ook helemaal niks tegen een trage serie met karakterontwikkeling, maar dat is nou juist waar het op het moment helemaal mis gaat. Er zit geen ontwikkeling meer in...
Waarom heb ik absoluut geen moeite om die ontwikkeling wél te zien?Bullettooth schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 11:03:
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het echt wel jammer dat het zo gelopen is met de serie. Maar eigenlijk is in retrospect alleen het eerste seizoen echt goed geweest. Nadat ze Darabont eraf gehaald hebben is het zienderogen achteruit gegaan allemaal.
Heb ook helemaal niks tegen een trage serie met karakterontwikkeling, maar dat is nou juist waar het op het moment helemaal mis gaat. Er zit geen ontwikkeling meer in...
Érg benieuwd bijv. hoe Rick dit gaat handelen.
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Zo werd er gisteren bijvoorbeeld "iemand" achter Maggie in de auto overhoop geschoten, waarvan ik dan weer dacht, moest ik die kennen?
Dat was volgens mij de leidster van die groep vrouwen in dat bos. Ergens ooit een tijdje in de verhaallijn gezeten, maar ik heb niet elk seizoen even aandachtig gevolgd.
Nee, weet wel vrij zeker dat het een man was, met een baard. Maar verder zei de beste man me ook helemaal niks. En aan de reactie van de mensen in de auto te zien, hun ook niet...mavaros schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 12:05:
"Zo werd er gisteren bijvoorbeeld "iemand" achter Maggie in de auto overhoop geschoten, waarvan ik dan weer dacht, moest ik die kennen?"
Dat was volgens mij de leidster van die groep vrouwen in dat bos. Ergens ooit een tijdje in de verhaallijn gezeten, maar ik heb niet elk seizoen even aandachtig gevolgd.
Het is allemaal zo op z'n autopiloot acteren op het moment, zelfs Rick komt niet meer veel verder dan zijn moeilijke "ik moet heel nodig poepen" look. Nogmaals, ik vind het echt heel jammer, maar het is gewoon niet meer wat het in het begin was.
Edit: Oh, je bedoelde dat moment met Eric en dat meisje, ja dat was wel inderdaad die vrouw ja.
[ Voor 5% gewijzigd door Bullettooth op 12-12-2017 12:13 ]
Voor jou.Bullettooth schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 12:09:
[...]
Het is allemaal zo op z'n autopiloot acteren op het moment, zelfs Rick komt niet meer veel verder dan zijn moeilijke "ik moet heel nodig poepen" look. Nogmaals, ik vind het echt heel jammer, maar het is gewoon niet meer wat het in het begin was.
Wat ik typ is altijd mijn mening inderdaad.

Carl zegt ook "I took him here, and that's when this happened" vlak voordat hij de beet laat zien, dus idd gewoon tijdens dat gevecht samen met die Tofiq/Tariq/hoe die ook heet..oisyn schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 10:55:
[...]
Ik denk het ook, nu je dat zo zegt. Het verklaart wel een hoop. Die afscheidsbrief of wat het ook was die hij aan het schrijven was, zijn plotselinge leiderschap in de aanval van Negan, dat gestrompel de hele tijd nadat hij naar beneden klom. Hij wist allang dat zijn einde eraan zat te komen.
Niet alleen @Bullettooth denkt er zo over. Als je naar veel fora, reactieboards gaat waar TWD wordt besproken zie je dat heel veel mensen er hetzelfde over denken. Een grote groep kijkers kijkt nu ook omdat we nou eenmaal in seizoen 8 zitten en een serie waar zoveel aandacht is besteedt niet makkelijk wordt gedropt. Je merkt toch echt wel dat steeds meer mensen kritischer worden en moeite hebben met de serie.
@Bullettooth Ik zou seizoen 5 er ook bij pakken. Vond dat ook een goed seizoen.
[ Voor 7% gewijzigd door Veefje op 12-12-2017 13:03 ]
Chandler Riggs heeft al aangegeven dat hij enkel nog in de eerstvolgende aflevering te zien is. Ook is z'n pa boos op de regisseurs e.d. omdat hij net een huis gekocht had in de buurt van de locatie en ze aangegeven hadden dat ze nog zeker 3 jaar met hem door zouden gaan. Denk dus niet dat we hem terug gaan zien.Snowwie schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 05:08:
[...]
Roep niet te hard, het is niet zichtbaar geweest wie hem daadwerkelijk heeft gebeten. TWD heeft wel vaker van die geintjes geflikt (net als met Glenn) dat we dacht dat de personage ongetwijfeld de situatie niet zou overleven, en het toch overleefd omdat vanuit ons perspectief bepaalde dingen niet zichtbaar waren. Misschien dat Carl z'n wond wel op een heel andere manier is ontstaan. Mijn gevoel zegt gewoon dat het iets in die trend zal zijn. Carl gaat niet dood, hoe graag we het ook willen met z'n allen.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
inderdaad voor de show samen met Saddiq nog wat walkers pakken wat er ineens meer bleken te zijn.mark-k schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 12:41:
[...]
Carl zegt ook "I took him here, and that's when this happened" vlak voordat hij de beet laat zien, dus idd gewoon tijdens dat gevecht samen met die Tofiq/Tariq/hoe die ook heet.
Compleet overbodig en stom dus.
Ook best een onverwacht moment om Carl er uit te schrijven en niet eens via Lucille. Hij kreeg net meer verantwoordelijkheden.
Voor de rest een aardige mid-season break. Wel erg veel vraagtekens overgelaten. Dat ergens in het verhaal beginnen en gedurende de aflevering bijvertellen om het spannend te houden is wel een dingetje geworden dit seizoen.
Waarom Enid die Natania van Oceanside ook direct doodschiet ipv verwond, was wel een beetje vaag. Ze zochten die lui net omdat ze ze nodig hadden.
Toen die kerel bij Maggie en Jesus in de auto ook heel geforceerd 1 zinnetje tekst kreeg, wist je eigenlijk al dat die dood zou gaan.
[ Voor 6% gewijzigd door sambalbaj op 12-12-2017 13:48 ]
Of dat hoort bij het verhaal. Zou niet de eerste keer zijn dat acteurs een verbod krijgen om te vertellen wat er echt aan de hand isAngeloonie schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 13:28:
[...]
Chandler Riggs heeft al aangegeven dat hij enkel nog in de eerstvolgende aflevering te zien is. Ook is z'n pa boos op de regisseurs e.d. omdat hij net een huis gekocht had in de buurt van de locatie en ze aangegeven hadden dat ze nog zeker 3 jaar met hem door zouden gaan. Denk dus niet dat we hem terug gaan zien.
Maar ik denk toch echt dat het exit is voor Carl. We gaan het zien
Nja dat schieten snap ik wel, die oma stond met dr speer klaar om Aaron dood te prikken.sambalbaj schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 13:46:
[...]
inderdaad voor de show samen met Saddiq nog wat walkers pakken wat er ineens meer bleken te zijn.
Compleet overbodig en stom dus.
Ook best een onverwacht moment om Carl er uit te schrijven en niet eens via Lucille. Hij kreeg net meer verantwoordelijkheden.
Voor de rest een aardige mid-season break. Wel erg veel vraagtekens overgelaten. Dat ergens in het verhaal beginnen en gedurende de aflevering bijvertellen om het spannend te houden is wel een dingetje geworden dit seizoen.
Waarom Enid die Natania van Oceanside ook direct doodschiet ipv verwond, was wel een beetje vaag. Ze zochten die lui net omdat ze ze nodig hadden.
Toen die kerel bij Maggie en Jesus in de auto ook heel geforceerd 1 zinnetje tekst kreeg, wist je eigenlijk al dat die dood zou gaan.
Ik las ergens dat Scott Gimple voor deze draconische oplossing heeft gekozen omdat er een enorm tijdgat zit in de comics tussen deze oorlog met Negan en het vervolg
[ Voor 30% gewijzigd door .oisyn op 12-12-2017 15:07 ]
Ik heb het verkeerd gelezen. Ik heb ook geen idee wie die baardmans was.
Ja precies! Ik snap best dat er veel commentaar is op de serie als dit soort grote details niet gezien wordenmark-k schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 13:54:
[...]
Nja dat schieten snap ik wel, die oma stond met dr speer klaar om Aaron dood te prikken.

Ik had niet verwacht dat Carl het loodje zou gaan leggen, denk dat we allemaal Morgan wel verwacht hadden gezien zijn rol in FTWD.
Maar zou me ook niks verbazen als het helemaal geen zombiebeet was, want zag er te "clean" uit naar mijn idee?!
Misschien vloog de filmcrew per ongeluk in beeldMiki schreef op maandag 11 december 2017 @ 23:00:
Zit nog wel met wat vragen, Jadis die wegliep? Komt die nog terug? De heli van de vorige aflevering, hoe verhoudt zich dat ding tot het verdere script.
/▌
Dat was Neil van The Hilltop.mavaros schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 18:41:
#bullettooth "Zo werd er gisteren bijvoorbeeld "iemand" achter Maggie in de auto overhoop geschoten, waarvan ik dan weer dacht, moest ik die kennen?"
Ik heb het verkeerd gelezen. Ik heb ook geen idee wie die baardmans was.

"When you grow up your heart dies"
Volgens mij was het wel duidelijk dat het "Neil" was en die bij de Hilltop gang hoorde, maar volgens mij blijft het redelijk duidelijk dat niemand een idee had wie hij nou was
Oh ja, inderdaad! Die zegt me dus helemaal niks.
Net zoals hoofddoekmevrouw die opeens de hele aflevering nogal aanwezig was in de kingdom gedeeltes. Moest die ook nog iets bijzonders verder betekenen in het geheel, of had dat iedere random kingdom figurant kunnen zijn?
Ik gok dat ze puur iemand moesten hebben om die AK vast te houden, ik had die verder ook nog nooit/nauwelijks gezien, misschien vaag een keer ergens in de achtergrond.Bullettooth schreef op woensdag 13 december 2017 @ 10:52:
[...]
Net zoals hoofddoekmevrouw die opeens de hele aflevering nogal aanwezig was in de kingdom gedeeltes. Moest die ook nog iets bijzonders verder betekenen in het geheel, of had dat iedere random kingdom figurant kunnen zijn?
/▌
Beheerde zij in vorig seizoen niet de bloementuin van Ezekiel?Bullettooth schreef op woensdag 13 december 2017 @ 10:52:
[...]
Niet zo gek, de content van 3 a 4 afleveringen zit bij andere series in 1 aflevering.Scrummie schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:08:
Volgens mij kijken mensen echt met hun ogen dicht af en toe
Asus Zenbook i7 256gb
Ja want volledig inwisselbare karakters zijn ook echt de moeite waard om te onthoudenScrummie schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:08:
Behalve de main cast is de rest echt volledig inwisselbaar en als er dan een het loodje legt of ineens meer screentime krijgt is het niet verwonderlijk dat mensen zich afvragen wie die persoon nu is en of we enige fucks moeten geven voor die personen.
Het is wel steeds lastiger om ze die hele 45 minuten lang open te houden in ieder geval.Scrummie schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:08:
Hier ben ik het helemaal mee eens. Kijk voor de grap nu eens hoeveel 'screentime' Rick tegenwoordig nog krijgt in elke aflevering? Omdat er nu zoveel groepen zijn worden de afleveringen gesplitst naar groepen, dan kijken we even weer daar en dan even weer daar. F*ck that, dat willen we toch niet? Het moet toch centraal draaien om 1 vaste groep? die niet al te groot is. Maar inderdaad, er zijn nu zoveel groepen:Bullettooth schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 11:49:
Eerlijk gezegd denk ik dat ik wel weet waarom het mis gaat. De schaal is veel te groot geworden, er zijn nu zoveel groepen met al die mensen die we interessant moeten vinden. Maar de serie is te klein om het allemaal te omvatten. Daarom komt eigenlijk niemand meer echt voldoende aan bod.
- Ricks groep
- Alexandria (de groep mensen die oorspronkelijk niet bij Ricks groep hoorden)
- De Saviours
- De Kingdom
- Hilltop
- Garbage people
- Oceanside
- Carl
Mis ik nog wat?
Het is allemaal te veel.
Alleen met deze gedachte ook al kijk ik bewust geen Game of Thrones, hoe briljant sommigen de serie ook vinden.
Mwah bij GoT valt dat reuze mee eigenlijk. Dat komt vooral dat alle facties daar belangrijk en interessant zijn en niet een vage bijrol hebben zoals bijv Oceanside of de Garbage people. Niveau van GoT is gewoon veel hoger dan TWDSnowwie schreef op woensdag 13 december 2017 @ 17:03:
[...]
Alleen met deze gedachte ook al kijk ik bewust geen Game of Thrones, hoe briljant sommigen de serie ook vinden.

Shikata ga nai.
En dat is jouw bescheiden mening.Angeloonie schreef op woensdag 13 december 2017 @ 17:11:
[...]
Mwah bij GoT valt dat reuze mee eigenlijk. Dat komt vooral dat alle facties daar belangrijk en interessant zijn en niet een vage bijrol hebben zoals bijv Oceanside of de Garbage people. Niveau van GoT is gewoon veel hoger dan TWD
Dit is nou typisch een geval van appels met peren vergelijken...Angeloonie schreef op woensdag 13 december 2017 @ 17:11:
[...]
Niveau van GoT is gewoon veel hoger dan TWD
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Een stel groepen vecht met elkaar terwijl de doden weer tot leven komen, welke van de 2 shows heb ik het over?KillerBee schreef op donderdag 14 december 2017 @ 05:59:
[...]
Dit is nou typisch een geval van appels met peren vergelijken...
Nou, ik denk dat dat ook meer een feit is, er zit gewoon meer diepgang in al de volken in GoT dan in TWD. Ik heb daar nog geen een keer het gevoel gehad dat er een volk was dat echt voor spek en bonen mee deed zoals de garbage people en oceanside in TWD.
Precies wat ik dus bedoelde, in GoT is het niveau hoger en daarom zou dat voor @Snowwie een reden kunnen zijn om juist wel te kijken naar GoT.KillerBee schreef op donderdag 14 december 2017 @ 05:59:
[...]
Dit is nou typisch een geval van appels met peren vergelijken...
Verwijderd
Het is al bevestigd dat hij uit de serie geschreven is. Het is dus wel degelijk een zombiebeet.metallicattim schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 20:43:
[...]Maar zou me ook niks verbazen als het helemaal geen zombiebeet was, want zag er te "clean" uit naar mijn idee?!
De Sand Snakes?Angeloonie schreef op donderdag 14 december 2017 @ 09:19:
[...]
Nou, ik denk dat dat ook meer een feit is, er zit gewoon meer diepgang in al de volken in GoT dan in TWD. Ik heb daar nog geen een keer het gevoel gehad dat er een volk was dat echt voor spek en bonen mee deed zoals de garbage people en oceanside in TWD.

Die hebben uiteindelijk wel wat te maken gehad met Cersei en familie (no spoilers) en daardoor best wel invloed gehad op het verhaal dus op zich niet onbelangrijk.
Oceanside bijv. heeft tot zover alleen gediend als wapenleverancier en meer niet, mogelijk veranderd dit volgend seizoen met Aaron en Enid wel.
Garbage people hebben werkelijk niets bijgedragen dit seizoen behalve tijdsverspilling
Ja ok voor het verhaal misschien niet onbenullig maar wel onnozel uitgevoerd. Ik denk dat niemand blij werd zodra er weer een Sand Snake scene op het scherm kwam.Angeloonie schreef op donderdag 14 december 2017 @ 12:23:
[...]
Die hebben uiteindelijk wel wat te maken gehad met Cersei en familie (no spoilers) en daardoor best wel invloed gehad op het verhaal dus op zich niet onbelangrijk.
Oceanside bijv. heeft tot zover alleen gediend als wapenleverancier en meer niet, mogelijk veranderd dit volgend seizoen met Aaron en Enid wel.
Garbage people hebben werkelijk niets bijgedragen dit seizoen behalve tijdsverspilling
Schijnt dat hij net een huis had gekocht in de buurt van de studio, en dat ie dus van niets wistVerwijderd schreef op donderdag 14 december 2017 @ 10:21:
[...]
Het is al bevestigd dat hij uit de serie geschreven is. Het is dus wel degelijk een zombiebeet.

[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 14-12-2017 12:26 ]
Logisch. Maar dat betekent niet dat je de acteur geen heads-up geeft als hij een dergelijke commitment aangaat ivm zijn werkVeefje schreef op donderdag 14 december 2017 @ 12:35:
@.oisyn Ja, dat is natuurlijk wel zuur. TWD zal echter wel moeten. Er moeten nou eenmaal ook main characters sneuvelen, want met inwisselbare karakters als Neil gaat het ‘em niet worden.
Welgeteld 1x werd ik d'r even blij vanmark-k schreef op donderdag 14 december 2017 @ 12:26:
[...]
Ik denk dat niemand blij werd zodra er weer een Sand Snake scene op het scherm kwam.
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Dus jouw mening is een feit, en mijn mening blijft mijn mening. Aha.Angeloonie schreef op donderdag 14 december 2017 @ 09:19:
[...]
[...]
Precies wat ik dus bedoelde, in GoT is het niveau hoger en daarom zou dat voor @Snowwie een reden kunnen zijn om juist wel te kijken naar GoT.
Je kunt moeilijk ontkennen dat de facties in GoT veel meer diepgang kennen dan de facties in TWD. De enige facties met enige diepgang in TWD zijn Alexandria/Rick's groep en Hilltop (dankzij karakters uit Rick's groep). De rest van de groepen zijn allemaal erg oppervlakkig.Scrummie schreef op donderdag 14 december 2017 @ 14:59:
[...]
Dus jouw mening is een feit, en mijn mening blijft mijn mening. Aha.
In GoT wordt enorm veel tijd besteed aan achtergrond van de facties en zijn ze allemaal veel belangrijker dan de groepjes in TWD.
Je mag GoT dan misschien niets vinden, maar het is gewoon een feit dat GoT meer diepgang kent dan TWD.
Wat mij betreft gaat de oorlog met Nega te lang door. Ik had verwacht dat het Negan stuk net zoiets zou worden als the governor. Even een oorlog uitvechten en dan weer verder naar een stad oid. Zelf had ik gehoopt dat ze de reis naar een Washington of New York oid zouden maken.
Maar deze oorlog met Negan blijft maar bezig. Meerdere malen hebben ze de kans gehad om Negan af te maken, maar ze laten hem altijd leven.
Wat mij betreft het Negan stuk afsluiten. Of ze vluchten weg, of ze ruimen Negan uit de weg.. Hoe het ook zij.. de serie is toe aan een verse impuls.
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
Zonder dit topic teveel over GoT te laten gaan, hoe kan het dan dat hier wordt gezegd dat TWD te groot is geworden en dat er teveel mensen eigenlijk zijn waardoor we niet meer ieder individu goed leren kennen en de bestaande vaste karakters nog maar mondjesmaat zien, terwijl in GoT, voor zover ik het ik, er ook ZO veel karakters in spelen dat dat dan wel kan werken in een serie die ook 45 minuten per aflevering duurt?Angeloonie schreef op donderdag 14 december 2017 @ 09:19:
Precies wat ik dus bedoelde, in GoT is het niveau hoger en daarom zou dat voor @Snowwie een reden kunnen zijn om juist wel te kijken naar GoT.
De zombies in TWD kun je niet eens meer aan kijken, want die spelen nog maar een bijrol.
Allicht, maar dan nog per persoon is het verschillend. Ik zelf hou niet zo van series met heel veel verschillende mensen. Daarom kijk ik eigenlijk het liefst naar sitcoms. Dat gaat vaak over een klein groepje mensen op een vaste setting. (Bv. The Big Bang Theory, Mom en 2 Broke Girls, al is die laatste helaas geannuleerd).Veefje schreef op donderdag 14 december 2017 @ 20:59:
@Snowwie Normaal gesproken komt dat altijd door de kwaliteit van de mensen die de scripts schrijven, dus de schrijvers. Wat we niets vinden in 1 serie, kan wel werken in een andere serie. Simpelweg door hoe het gebracht wordt en of er wat interessants mee wordt gedaan. Dus wellicht is het schrijversteam van GoT gewoon beter dan dat van TWD.
Maar ik heb "Fear the Walking Dead" nog steeds klaar staan om mee te beginnen te kijken, ik moet er een moment voor vinden dat ik denk, oké nu ga ik er mee beginnen. Waarschijnlijk als dit seizoen van TWD afgelopen is is het denk ik wel een goed moment om in FTWD te stappen.
[ Voor 15% gewijzigd door Snowwie op 14-12-2017 21:21 ]
Ik gok dat ze ook iets meer hebben om mee te werken, bij GoT heb je 7 facties tegen elkaar om het maar even simpel te zeggen, terwijl TWD meer 'de grote Rick Grimes show' is. Rick en zn matties tegen walkers, Rick en zn matties tegen vijand A, Rick en zn matties tegen vijand B, inmiddels zijn we bij F ofzo aangekomen en er verandert niet echt veel meer. De knullige fouten zijn gewoon nodig omdat ze anders geen verhaal meer hebben (niemand gaat kijken naar Rick die een seizoen lang de planten water geeft).Veefje schreef op donderdag 14 december 2017 @ 20:59:
@Snowwie Normaal gesproken komt dat altijd door de kwaliteit van de mensen die de scripts schrijven, dus de schrijvers. Wat we niets vinden in 1 serie, kan wel werken in een andere serie. Simpelweg door hoe het gebracht wordt en of er wat interessants mee wordt gedaan. Dus wellicht is het schrijversteam van GoT gewoon beter dan dat van TWD.
FTWD moet je ff door het begin heen komen, het laatste seizoen vond ik beter dan de voorgaande.Snowwie schreef op donderdag 14 december 2017 @ 21:19:
[...]
Allicht, maar dan nog per persoon is het verschillend. Ik zelf hou niet zo van series met heel veel verschillende mensen. Daarom kijk ik eigenlijk het liefst naar sitcoms. Dat gaat vaak over een klein groepje mensen op een vaste setting. (Bv. The Big Bang Theory, Mom en 2 Broke Girls, al is die laatste helaas geannuleerd).
Maar ik heb "Fear the Walking Dead" nog steeds klaar staan om mee te beginnen te kijken, ik moet er een moment voor vinden dat ik denk, oké nu ga ik er mee beginnen. Waarschijnlijk als dit seizoen van TWD afgelopen is is het denk ik wel een goed moment om in FTWD te stappen.
[ Voor 29% gewijzigd door mark-k op 14-12-2017 21:22 ]
Even een rustige 'vredige' periode waarin wat meer tijd is voor persoonlijke zaken en een beetje romantiek vind ik ook net zo goed.mark-k schreef op donderdag 14 december 2017 @ 21:21:
(niemand gaat kijken naar Rick die een seizoen lang de planten water geeft).
Dat is met ALLE series zo.FTWD moet je ff door het begin heen komen, het laatste seizoen vond ik beter dan de voorgaande.
Alhoewel The Orville is hierop een uitzondering, die vond ik direct al tof vanaf episode 1.
@Snowwie Ja, klopt. Daarom heeft het ook geen zin om hier te moeilijk te doen of hard in de verdediging te schieten. Sommigen vinden TWD nog steeds erg goed, anderen hebben er veel meer problemen mee. Prima
[ Voor 68% gewijzigd door Veefje op 15-12-2017 06:57 ]
Dat is echt niet met alle series, kijk naar Arrow bijvoorbeeld, dat was in het begin vrij goed en vanaf seizoen 3 werd het steeds meer bagger.Snowwie schreef op donderdag 14 december 2017 @ 21:30:
[...]
Even een rustige 'vredige' periode waarin wat meer tijd is voor persoonlijke zaken en een beetje romantiek vind ik ook net zo goed.
[...]
Dat is met ALLE series zo.
Alhoewel The Orville is hierop een uitzondering, die vond ik direct al tof vanaf episode 1.![]()
We moeten nu al wachten tot eind februari dacht ik. Ik heb wel wat gezien van FTWD maar ben ook niet bij. Wat ik leuk vond is de tijd (het speelt zich eerder af en er is nog een overheid enzo, in elk geval in het begin). Wat ik minder vind is dat het nog meer low budget is (dat idee heb ik bij TWD ook al soms, maar dat is dus nog erger). Maar misschien dat ik het wel weer op pak, ik denk dat ik maar een half seizoen achter loopSnowwie schreef op donderdag 14 december 2017 @ 21:19:
[...]
/▌
mark-k schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 07:58:
[...]
Dat is echt niet met alle series, kijk naar Arrow bijvoorbeeld, dat was in het begin vrij goed en vanaf seizoen 3 werd het steeds meer bagger.
[Dat is echt over een langere termijn, hier ging het meer over 'er in komen'. Bij mij, althans bij mij is het zo, dat als er een nieuwe serie komt waar ik wellicht in geïnteresseerd ben dan wacht ik meestal even totdat er een aantal afleveringen zijn geweest, dan kan ik gelijk het liefst minimaal 2 of 3 of meer afleveringen achter elkaar zien als het bevalt. Dan kun je gelijk wennen aan een nieuwe serie. Dat had ik met The Orville ook. Ik kende de serie niet eens, totdat ik zag dat het wel eens genoemd werd in het Star Trek Discovery topic. Op ene bepaald moment wordt je toch nieuwsgierig omdat er wel gerefereerd wordt naar een Star Trek 'kloon' die behoorlijk positief uitvalt bij de meeste mensen die er over praten. Dan ga je op onderzoek uit, kom je er achter dat er al 5 afleveringen zijn, ga ik die kijken, en ja hoor, we hebben een winnaar.
Met The Walking Dead net zo, ik weet niet meer hoe ik aan The Walking Dead ben gekomen, of wanneer of hoe ik voor het eerst over deze serie gehoord heb, maar het zal wel toeval geweest zijn.
Hetzelfde overigens geldt voor de serie Inuyashiki die ik bij een vriend oppikte. Weliswaar Japans, maar wat een verdomd mooie animé.
FTFYmark-k schreef op donderdag 14 december 2017 @ 21:21:
(niemand gaat opnieuw kijken naar Rick die een seizoen lang de planten water geeft).
Het blijft een vermakelijke serie, maar ook regelmatige van die tenenkrommende beslissingen en scenes.
De Saviours hebben ook wel echt onbeperkt mensen en kogels.
Wel benieuwd in hoeverre we die helikopter nog gaan terug zien. Zal wel weer een nieuwe groep zijn.
Van mij mag die Eugene wel verdwijnen. Wat een waardeloos figuur is dat zeg.
Ik heb alleen ff gemist wanneer Carl nu gebeten is, of hebben we dat niet in beeld gehad?
26 februari gaat het weer beginnen. Ik denk dat ik de afleveringen maar weer opspaar en ga kijken als er niks beters meer over blijft.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Waarschijnlijk toen hij met zijn nieuwe Indische vriend een paar zombies tegenkwam in het bos. Er was een moment dat hij op de grond terecht kwam en een zombie hem aanviel.yorroy schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 11:51:
Van mij mag die Eugene wel verdwijnen. Wat een waardeloos figuur is dat zeg.
Ik heb alleen ff gemist wanneer Carl nu gebeten is, of hebben we dat niet in beeld gehad?
In een spoiler omdat het een theorie is gebaseerd op iets uit de strips:.oisyn schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 15:53:
[...]
Waarschijnlijk toen hij met zijn nieuwe Indische vriend een paar zombies tegenkwam in het bos. Er was een moment dat hij op de grond terecht kwam en een zombie hem aanviel.
/▌
Nee hoor, Arrow vond ik echt al middelmatig vanaf het begin en werd al vrij snel echte tenenkrommend baggermark-k schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 07:58:
[...]
Dat is echt niet met alle series, kijk naar Arrow bijvoorbeeld, dat was in het begin vrij goed en vanaf seizoen 3 werd het steeds meer bagger.
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Kijk eigenlijk zelfs wel weer een beetje uit naar maandagavond, wanneer TWD weer gaat beginnen
TWD is ook de enige serie waarbij ik toch elke keer weer ga kijken, heb geen idee hoe dat komt of waar dat aan ligt

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
/▌
^^ Dit dus, je ziet hem daar duidelijke gebeten worden..oisyn schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 15:53:
[...]
Waarschijnlijk toen hij met zijn nieuwe Indische vriend een paar zombies tegenkwam in het bos. Er was een moment dat hij op de grond terecht kwam en een zombie hem aanviel.
Ehm.. nee.Marzman schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:56:
[...]
In een spoiler omdat het een theorie is gebaseerd op iets uit de strips:
spoiler:ik las gisteren over een nieuwe groep die nog geïntroduceerd moet worden die zich verkleed als zombies om te overleven. Ik denk dat Carl dan eerder door iemand uit die groep is gebeten.
Het zou kunnen toch? Met Glenn was het toen ook zo iets flauws waar iedereen dacht dat hij dat niet overleefd kon hebben.
/▌
spoiler over komende aflevering!!!Marzman schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:24:
[...]
Het zou kunnen toch? Met Glenn was het toen ook zo iets flauws waar iedereen dacht dat hij dat niet overleefd kon hebben.
http://tvline.com/2018/02...-death-spoilers-season-8/
[ Voor 5% gewijzigd door yorroy op 26-02-2018 15:32 ]
Morganyorroy schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 11:35:
Ik ben er niet heel rouwig om, maar aan de andere kant is het ook jammer dat er vrijwel niks over blijft van de originele cast uit seizoen 1. Alleen Rick, Daryl en Carol nog. Of mis er er nog een?
Ich kann mit einem Eierlöffel Fledermäuse töten.
Shikata ga nai.
Niet dat ik er veel om geef, maar dat valt toch wel onder spoiler.
Beter even in tags zetten.
Dat zegt dus niks. Cross-overs komen wel vaker voor bij series. Bovendien speelt Fear The Walking Dead zich op een ander tijdstip af dan The Walking Dead.Shinobi-vs-Gast schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 15:33:
Morgan gaat richting 'Fear the Walking Dead', dus die is na dit seizoen ook weg.
[ Voor 14% gewijzigd door sjaool op 23-02-2018 17:44 ]
"When you grow up your heart dies"
Nu baal ik van mijn gewoonte alle spoilers open te klikken, omdat het vaak dingen uit de strips zijn die niet zo belangrijk zijn. Dit had ik liever niet vantevoren geweten.M a r c o schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 11:04:
[...]
spoiler over komende aflevering!!!
spoiler:Er is gewoon bevestigd dat Carl sterft in de eerstvolgende aflevering.
http://tvline.com/2018/02...-death-spoilers-season-8/
Ja sorry, maar had er toch ook nog een waarschuwing met wat uitroeptekens bij gezet.Quincy5 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 14:49:
[...]
Nu baal ik van mijn gewoonte alle spoilers open te klikken, omdat het vaak dingen uit de strips zijn die niet zo belangrijk zijn. Dit had ik liever niet vantevoren geweten.
Daarnaast is dat ook niet echt zon grote verassing toch?
Hij kon soms bloed irritant zijn, maar had ook zeker wel zijn leuke momenten.
Ben wel beniuwd hoe dat Rick nu verder gaat. Het laatste shot van afl 9 zag je hem een bebloede hand. Wat heeft die gedaan???
Fijn dit. Als je reageert op een spoiler, gebruik dan ook spoiler tags. Het laat zich nu wel raden wat er in de spoiler staatyorroy schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 11:35:
-spoiler zonder spoiler tag-
[ Voor 27% gewijzigd door .oisyn op 26-02-2018 12:58 ]
Ja dat was vrij dom, bij deze alsnog gedaan..oisyn schreef op maandag 26 februari 2018 @ 12:57:
[...]
Fijn dit. Als je reageert op een spoiler, gebruik dan ook spoiler tags. Het laat zich nu wel raden wat er in de spoiler staat
we zullen zien of het beter word.
begint nu wel erg slecht te worden.
mvg pletter
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.