Ach hou toch op, niet op elke slak zout leggen.
Wij zijn ook kaaskoppen.... jeeezz......who cares?
Ontopic:
Het was me niet helemaal duidelijk wat Eugene nu wou doen met dat vliegtuigje:
- Of hij wou z'n voormalige vrienden informatie verschaffen.
- Of hij is nu 100% Negan en wou met het vliegtuigje en het muziek de walkers weglokken.
Ik vermoed dat laatste, waarom zou Dwight hem anders willen tegen houden? Eugene is nu overduidelijk aan Negan z'n kant. Tenminste, zo doet het voorlopig overkomen. Waarom Rick zo verbaast kijkt dat hij geen Walkers meer bij het complex ziet vind ik ook vreemd, want dat is logisch want die zijn allemaal naar binnen, ziet hij die vrachtwagen dan niet die door een wand is geramd?
Een hoop Saviours zijn hierbij omgekomen. Negan kennende heeft het wel overleeft. Eugene en Gabriel vast ook wel. Toch werkt deze situatie de fragiele verbond die Rick nu met die vuilnismensen heeft niet in het voordeel, tenzij hij zijn eigen mensen weet weer te vinden, dan zijn er ten minste twee groepen en staat hij er niet alleen voor.
Al met al vermoed ik dat Negan toch dit seizoen het niet overleefd. Het komt uiteindelijk aan op een full scale 'oorlog' tussen de twee overgebleven partijen. De saviours krijgen versterking uit andere sectoren en Rick en zijn groep, samen met de Hilltop, de restanten van de Kingdom en de Vuilnismensen (en wellicht, wellicht Oceanside) gaan dan vol tegen elkaar in.
En Negan? Die wordt door Rick met z'n eigen wapen afgeslacht, ik weet het wel zeker. Zo'n serie als TWD zal Negan geen andere dood laten sterven. Allicht dat Rick er iets meer de tijd voor neemt, want hij WIL Negan zien lijden.