[Serie] The Walking Dead [2] Overzicht

Pagina: 1 ... 86 ... 100 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Goner schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:38:
[...]

Intussen al 6 die Eric hoorden (lezen telt niet) ... je bent een minderheid :+
Gevalletje:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=cOIKb482AoE]

Mea Culpa :+

[ Voor 3% gewijzigd door Notna op 08-11-2017 13:46 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PrinsPils
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 23:11
Aardige aflevering, al mag er wel wat meer vaart in de verhaallijn terugkeren. Nu is het vooral veel schieten, lopen, rijden en zijn er verder weinig ontwikkelingen anders dan dat ze achter die outposts aan zitten. Wat ik overigens een tenenkrommende scene vond was toen Gregory terugkwam bij de Hilltop. Ik had bijna het idee dat ik naar een slecht geacteerde b-comedy zat te kijken. Zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

PrinsPils schreef op woensdag 8 november 2017 @ 14:20:
Aardige aflevering, al mag er wel wat meer vaart in de verhaallijn terugkeren. Nu is het vooral veel schieten, lopen, rijden en zijn er verder weinig ontwikkelingen anders dan dat ze achter die outposts aan zitten. Wat ik overigens een tenenkrommende scene vond was toen Gregory terugkwam bij de Hilltop. Ik had bijna het idee dat ik naar een slecht geacteerde b-comedy zat te kijken. Zonde.
En dat idee heb je anders nooit? Ik heb dat echt continu met die kreunende zombies op de achtergrond.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Was mijn aflevering trouwens cut short of eindigde hij inderdaad na 40 minuten met automatische BMG fire op Ezekiel en zijn matties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Het was bij mij ook vrij abrupt inderdaad.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

Ik herinnerde me nog dat ik de EPG controleerde, omdat ik het verdacht abrupt vond. Typisch Fox?

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:42

Zeror

Ik Henk 'm!

Mooie aflevering weer. Progress en tegenslag helaas.

spoiler:
RIP Shiva en halve The Kingdom ;(

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik vond hem ook goed. De kogels kunnen ook op nu voor de sceptici ;)

/▌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-09 19:31
Echt geweldig. Ze slachten 20-x man af met de " ma deuce" :) vanaf 100 meter. De ledematen en organen vliegen ervanaf.

Vervolgens zien we een jeep en motorrijder binnen 5 meter vanaf een vol automatisch 12,7 mm kaliber machine geweer schieten en alleen een radiator die word geraakt.

Die Rick is toch een awsome gast zeg :) Echter ik denk als Nathan Drake achter de ma had gezeten Rick er geweest was.

Sorry 'tis maandag.

Ik mis een beetje de diepgang in het verhaal. Het voelt allemaal een beetje als filler.

Waar blijft de scene met Gabriel en Lucille. Of gaan ze dit zo rekken tot ep 8?

Voor de rest vind ik het nog een prima serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Jeetje wat een aflevering. :')
Het begon nog zo leuk, maar hoe krijgen ze het voor elkaar om die achtervolgingsscene zo te laten verlopen?

Ik bedoel, het eind van de vorige aflevering werd het hele strijdende kingdom platgeschoten in vele stukjes van een grote afstand en vervolgens krijgt het machinegeweer met geen mogelijkheid onze held zijn auto kapot. Alsof er met flodders werd geschoten. :?

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:53
luxzenburcht schreef op maandag 13 november 2017 @ 21:27:
Echt geweldig. Ze slachten 20-x man af met de " ma deuce" :) vanaf 100 meter. De ledematen en organen vliegen ervanaf.

Vervolgens zien we een jeep en motorrijder binnen 5 meter vanaf een vol automatisch 12,7 mm kaliber machine geweer schieten en alleen een radiator die word geraakt.

Die Rick is toch een awsome gast zeg :) Echter ik denk als Nathan Drake achter de ma had gezeten Rick er geweest was.

Sorry 'tis maandag.

Ik mis een beetje de diepgang in het verhaal. Het voelt allemaal een beetje als filler.

Waar blijft de scene met Gabriel en Lucille. Of gaan ze dit zo rekken tot ep 8?

Voor de rest vind ik het nog een prima serie.
Vanuit een rijdende auto raak schieten is een stuk lastiger dan wanneer zo'n wapen op vaste grond staat ;)

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik vond het gebrek aan snelheidsgevoel en de te harde typische 80s actiefilm muziek anders veel storender bij die achtervolging. Zelfs a-team was vroeger geloofwaardiger dan dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:41

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Oke na lang wachten toch maar begonnen aan seizoen 8, na het grote tegenvallende seizoen 6 & 7 die merendeels uit langdradige episodes begonnen te onstaan met een paar geweldige episodes.

Episode 1 is weer precies wat ik had verwacht,

- negan ligt op de grond en Rick kan hem doden maar laat hem weer gaan en trekt zich terug..

- Ze schieten een heel gebouw vol met kogels met de vraag waarom als je in een tijd leeft waar ammo kostbaar is?

+ Rick heeft eindelijk weer ballen zoals het hoort

Dit seizoen ga ik nog wel gewoon verder kijken omdat ik Negan wil zien vallen :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Ook van banden lek schieten hebben ze nog nooit gehoord, zowel de saviors niet als Carol... manmanman

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Vond het best aardig, al kon die hele kingdom klucht me eigenlijk nooit erg boeien.
Tijgertje komt wat tragisch om en die chemisch aangetaste Walkers hadden we al eerder gezien. Die Jerry is wel tof. Carol en het systeemplafond was wel grappig.

Achtervolging met Rick en Daryl was eigenlijk erg slecht. Die hadden weggeschoten moeten zijn, en als de radiator al kapot is dan hou je die andere truck toch heel? Hoe willen ze die kisten nu vervoeren en eerst nog omhoog halen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Muse schreef op maandag 13 november 2017 @ 22:49:
Ik vond het gebrek aan snelheidsgevoel en de te harde typische 80s actiefilm muziek anders veel storender bij die achtervolging. Zelfs a-team was vroeger geloofwaardiger dan dit.
Dat had ik inderdaad ook bij dat stukje, vooral met die jeep (ik verwachte elk moment dat hij over de kop ging slaan van de kogels[/]maar de kogels konden op...

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rouchken11
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:26
Muse schreef op maandag 13 november 2017 @ 22:49:
Idem hier. Ook bij Carol had ik echt zo'n jaren '70 supercop tune gevoel. Pow-chika-pow-pow ontbrak er nog aan.

Die achtervolgingsscene vond ik echt tenenkrommend slecht gedaan. In feite vond ik heel het Carol-gedoe en heel de achtervolgingsscene gewoon het slechtste wat ik in al die seizoenen al voorbij heb zien komen.
Dan gaat het me niet om (in mijn ogen) randzaken zoals nooit te hoeven herladen of over soms volstrekt onlogische dingen doen, dat hoort nu eenmaal bij een serie. Nee, het was op technisch vlak gewoon gruwelijk slecht gefilmd. Hebben ze daar die lui die de eerste scenes van the sand snakes uit GoT gefilmd hebben, een 2de kans gegeven misschien ?

En die dude die Ezekiel naar Negan wou brengen was ook net iets te fel in de jaren '80 blijven hangen 8)7

Het stuk met Ezekiel vond ik nog wel goed meevallen naar verhaal toe. Een realitycheck was wel even nodig voor The King. En verdomd jammer van Shiva ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

De actie is inderdaad vaak slecht. Ik heb moeite om daar iets positiefs over te zeggen. Teveel over the top The A-team/MacGyver actie (maar nu wel met doden).

Waar ik me vooral aan erger is de eentonigheid van de locaties. Die met bladeren en andere troep bedekte asfaltwegen dwars door het bos hebben we nu wel gezien. Die vervallen fabrieken hebben we nu wel gehad. Dat eeuwige geslenter door het bos komt me de neus uit. De eentonigheid doet me heel erg denken aan ouderwetse point & click adventures. :)

Dat Shiva dood is, kan ik overigens wel begrijpen (CGI is duur). ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:31

sjaool

Every life should have 9 cats

spoiler:
@Spotmatic Shiva kwam ook niet zo heel lang voor in de strip.

Dat de locaties op elkaar lijken is ook wel logisch, zo zou het in het echt ook gaan. De wereld vervalt natuurlijk als het niet onderhouden wordt. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

sjaool schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 09:00:

Dat de locaties op elkaar lijken is ook wel logisch, zo zou het in het echt ook gaan. De wereld vervalt natuurlijk als het niet onderhouden wordt. ;)
In het begin kwamen ze ook nog in grote steden, nu alleen in het bos en kleine stadjes/dorpjes en fabrieken.

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:45

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Maar dat is gewoon het gebied waar ze in zitten, ze trekken niet meer rond. Zou raar zijn als ze dan ineens in een grote stad staan.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 09:11
En als je op Google Maps kijkt, zie je ook dat hun studio daar in de buurt ligt. Het is wel grappig om het van bovenaf te zien, als je weet waar je moet kijken kun je Alexandria zien liggen en misschien nog geen kilometer verderop staat die kerk waar ze een paar seizoenen geleden die Gabriel ontmoet hebben :P

Je kan zelfs de muren zien van Alexandria, die liggen dus om een normaal stadje :P

[ Voor 12% gewijzigd door aDutchCow op 14-11-2017 09:34 ]

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Dat is voor het eerst dat ik een aflevering van TWD driekwart heb doorgespoeld in de hoop dat het wat beter zou worden... :/

Eentonig gedoe met Carol en Ezekiel, geen tempo (ondanks het vele schieten van Carol), gepreek van Ezekiel, dat 80s-icoon dat Ezekiel gevangen nam, niet spannende achtervolging, etc etc. Ik had het nooit verwacht, maar als dit seizoen zo doorgaat, haak ik af denk ik.

Waar ik denk ik het meeste moeite mee heb, is dat ze blijkbaar één dag (en wat flashbacks) in een seizoen willen doen. Orange Is The New Black deed dat ook, maar wel een stuk beter. Het tempo van TWD was altijd al tam, maar door deze manier van vertellen wordt het irritant traag.

[ Voor 26% gewijzigd door Bra-Jo op 14-11-2017 09:43 ]

Nomen nescio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Ik merk dat ik nog met plezier naar TWD kijk, echter zijn er wel dingen welke gewoon echt niet kloppen of ook maar enigszins logisch zijn. Dat het een serie is met zombies, wat opzich al niet heel logisch is snap ik, maar zorg dan dat de rest wél klopt.

De ene keer worden ze als stukjes papier neergemaaid met een machine gun, tijdens de "achtervolging' van Rick en Daryl lijken zij haast onaantastbaar en kunnen ze achter blijven rijden.

Zombies zijn normaal zo traag als weet ik veel wat en nu kunnen ze met twee man "The King" niet meenemen omdat deze last heeft van zijn been, aan het einde van episode komt hij op eigen houtje aanlopen met de stok als steun.

Alwéér Carol welke in haar eentje bijna de wapens weet te bemachtigen.

Sinds wanneer weet een systeemplafond minstens 60 KG te dragen.

Munitie was geheel vorig seizoen ontzettend schaars en nu schieten ze als een malle en is het blijkbaar geen issue meer.

Er zit gewoon totaal géén logica in en dat doet mijn inziens erg afbreuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Bra-Jo schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 09:38:
Dat is voor het eerst dat ik een aflevering van TWD driekwart heb doorgespoeld in de hoop dat het wat beter zou worden... :/

Eentonig gedoe met Carol en Ezekiel, geen tempo (ondanks het vele schieten van Carol), gepreek van Ezekiel, dat 80s-icoon dat Ezekiel gevangen nam, niet spannende achtervolging, etc etc. Ik had het nooit verwacht, maar als dit seizoen zo doorgaat, haak ik af denk ik.

Waar ik denk ik het meeste moeite mee heb, is dat ze blijkbaar één dag (en wat flashbacks) in een seizoen willen doen. Orange Is The New Black deed dat ook, maar wel een stuk beter. Het tempo van TWD was altijd al tam, maar door deze manier van vertellen wordt het irritant traag.
Wij kijken al sinds seizoen 1 maar beginnen nu toch ook momenten te krijgen dat we het gewoon echt geen klap meer aan vinden. Het gaat allemaal veel te traag, veel te veel onnozel gelul, omheengedraai en zoals nu ook dat je 3 of waarschijnlijk meer afleveringen moet gaan wachten totdat je weet wat er in die container gebeurt met Negan en die priester. Continu die nietszeggende flashbacks. Ik begin er wat klaar mee te zijn eerlijk gezegd. De eerdere seizoenen vonden wij echt veel beter dan de laatste. De spanning lag veel hoger op een of andere manier.

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:30
Robbie T schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:13:
[...]

De ene keer worden ze als stukjes papier neergemaaid met een machine gun, tijdens de "achtervolging' van Rick en Daryl lijken zij haast onaantastbaar en kunnen ze achter blijven rijden.

[...]
In dat gebouw stonden die machine guns op een tripod en heb je veel en nauwkeurige bewegingsvrijheid.
In de truck ligt de machine gun op een kist, dan heb je misschien een beetje bewegingsvrijheid naar links/rechts, maar naar omhoog/omlaag lijkt me vrijwel onmogelijk met zo'n zware machine gun in een rijdende truck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ik ben het met je eens dat die toespraken wel wat minder mogen. Na een paar keer ken ik het ook wel. :)

@Robbie T Ze zat op een draagmuur boven het plafond. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 14-11-2017 10:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:24
Robbie T schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:13:
Ik merk dat ik nog met plezier naar TWD kijk, echter zijn er wel dingen welke gewoon echt niet kloppen of ook maar enigszins logisch zijn. Dat het een serie is met zombies, wat opzich al niet heel logisch is snap ik, maar zorg dan dat de rest wél klopt.

Zombies zijn normaal zo traag als weet ik veel wat en nu kunnen ze met twee man "The King" niet meenemen omdat deze last heeft van zijn been, aan het einde van episode komt hij op eigen houtje aanlopen met de stok als steun.

Alwéér Carol welke in haar eentje bijna de wapens weet te bemachtigen.

Sinds wanneer weet een systeemplafond minstens 60 KG te dragen.

Munitie was geheel vorig seizoen ontzettend schaars en nu schieten ze als een malle en is het blijkbaar geen issue meer.

Er zit gewoon totaal géén logica in en dat doet mijn inziens erg afbreuk.
Ik had precies hetzelfde 'gevoel' bij deze aflevering en ook bij de voorgaande van dit seizoen. Waarschijnlijk zat er kogelvrij glas op die Jeep van Rick? 8)7 En dan die 'stunt' van het overstappen van de ene naar de ander auto. Beide auto's die ineens kaarsrecht rechtdoor rijden op dezelfde snelheid en Rick die zo kan overstappen. Dat de serie 'fantasy' is weten we allemaal wel (wat betreft alle zombies), maar andere zaken dienen naar mijn mening wel te kloppen, maar dit gaat nergens meer over. Erg jammer, het was zo'n mooie serie...

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 16:05
Waar ik me aan stoorde was de achtervolging met de zombies en Ezekiel. Ene moment staan ze bijna op zijn lip volgende scene staan ze opeens verspreid verder op.

Hoogstens 15 seconden afstand en toch 5 minuten op de grond weten vol te lullen zonder aangevallen te worden door de zombies.

Die tijger had natuurlijk makkelijk kunnen ontsnappen, maar goed dat vergeven dan maar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Achja niet alles is 'realistisch', maar dat is bij elke serie zo. Maar sommige dingen vallen wat meer op. De Ezekiel vluchtscene vondt ik ook wat dom, je zou zeggen dat dit iets is om simpel rekening mee te houden.

Dat de tijger niet kon ontsnappen is ook erg onrealistisch want zo'n beest is enorm krachtig terwijl hij zwakke half vergane zombies als vijanden had.

En die achtervolgingsscène was inderdaad ook 1 groot 'doh' moment. Het ene moment maaien ze een heel regiment aan vijanden neer op een flinke afstand en het olgende moment kunnen ze nog geen jeep raken op 50 meter afstand. :+ En de keren dat de jeep geraakt werd had de impact veel groter moeten zijn.

Wat wel erg positief is tot nu toe: veel actie! voor mijn gevoel is er nu al veel meer gebeurd dan in heel S07! idem voor de zombies, ze spelen eindelijk weer een rol. Dit seizoen heeft veel meer snelheid, en ondanks dat lang niet alles goed gaat boeken ze voldoende voortgang. Het is tenminste niet meer teleurstelling op teleurstelling.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Laatst online: 11:30
Chaoss schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 13:18:
[...]

En die achtervolgingsscène was inderdaad ook 1 groot 'doh' moment. Het ene moment maaien ze een heel regiment aan vijanden neer op een flinke afstand en het olgende moment kunnen ze nog geen jeep raken op 50 meter afstand. :+ En de keren dat de jeep geraakt werd had de impact veel groter moeten zijn.

[...]
Schieten met een mounted machine gun, in een statische omgeving vs schieten met een machine gun die los ligt op een kist in een bewegend voertuig, probeer dan nog maar eens iets te raken...
misschien ging dat schot in de radiator langs de motor, dan heb je een lekkende radiator en verder niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 16:05
Volgende aflevering krijgen we Negan weer te zien en schijnt het over te zijn met het massale geweld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Laatst online: 10:53

Scrummie

Think different

Akemi schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 15:18:
Volgende aflevering krijgen we Negan weer te zien en schijnt het over te zijn met het massale geweld.
Dat zou ook wel logisch zijn aangezien alle outposts gedaan zijn, en het doel ook behaald is; de grote geweren krijgen.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Best een prima aflevering :Y. Dat gevecht tussen Daryl en Rick was wel :') en de uitkomst zag je al 10 minuten eerder aankomen (hint: lekkende bezine zoom-in :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Die lekkende benzine was misschien een hint, maar er was nog geen vuur zover ik kon zien. Dus waar komt dat vuur ineens vandaan?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Zeror schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:44:
Die lekkende benzine was misschien een hint, maar er was nog geen vuur zover ik kon zien. Dus waar komt dat vuur ineens vandaan?
Zoals altijd in alle Hollywood films en anders soortgelijke producties:

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/UBQFaVWdcLKj6/giphy.gif

[ Voor 4% gewijzigd door Notna op 20-11-2017 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:04
Mja vandaag was het tempo weer dramatisch ingekakt en totaal geen enkele diepgang over het karakter Negan. Aansluitend een paar vage hints over een helikopter en die garbage People. Immers waren die niet zomaar verdwenen...

Vandaag voor het eerst echt een beetje verveeld zitten kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksnes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15-09 07:57
Ik had eindelijk het gevoel van iets van vooruitgang, mijn interesse is weer gewekt. Na een aantal afleveringen hopeloos op elkaar schieten zien we eindelijk het resultaat. De Saviors zijn dus al hun outposten kwijt. Daarnaast zitten ze ook op de sanctuary in de problemen. Benieuwd hoe ze zichzelf hier uit gaan krijgen.

Rick & (Friends :+ ) zijn dus de gehele kingdom kwijt. Maar voor de rest wel zeer effectief geweest en een groot gat geslagen in de verdediging. Ik denk dat ze nu wel aardig in balans staan. Met de overhand als ze de werkers niet onder controle krijgen. Ik kon alleen de helikopter nog niet plaatsen. Hij lijkt richting de Sanctuary te vliegen?

Maar wie zou er op dit moment nog een helikopter kunnen vinden en/of gebruiken. Er zijn maar weinig groepen die we gezien hebben die net zo georganiseerd zijn. Dan gaf ik de de Sanctuary nog de meeste kans.

Ik begon de interesse een beetje te verliezen. Maar ik ben nu toch weer zeer benieuwd naar de volgende afleveringen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Daryl vs Rick = callback naar Shane vs Rick in seizoen 2?

Daryl volgt lot Shane? Carl die zombie Daryl omlegt. Ik zie het al helemaal voor me ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Erg goede aflevering. Leuk om weer eens de kant van de Saviors te zien. En die helicopter, ben benieuwd wie dat dan weer zijn.
Miki schreef op maandag 20 november 2017 @ 23:06:
Mja vandaag was het tempo weer dramatisch ingekakt en totaal geen enkele diepgang over het karakter Negan. Aansluitend een paar vage hints over een helikopter en die garbage People. Immers waren die niet zomaar verdwenen...

Vandaag voor het eerst echt een beetje verveeld zitten kijken.
Als je denkt dat TWD ooit tempo heeft gehad vraag ik me af of je wel de goede serie hebt zitten kijken 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door .oisyn op 21-11-2017 10:28 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Aksnes schreef op maandag 20 november 2017 @ 23:13:
Rick & (Friends :+ ) zijn dus de gehele kingdom kwijt.
Alleen qua strijdmacht. De thuisgebleven mensen van de Kingdom zijn er wel. En King Ezekiel is natuurlijk ernstig beschadigd nu ie zijn leger + tijger kwijt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 15-09 10:46

Goner

What can I do you for ?

Scrummie schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 16:20:
[...]
en het doel ook behaald is; de grote geweren krijgen.
Eh, zijn die niet ontploft ??
OEPS: sorry, dat was nog niet gebeurd ! :o

Btw ; Negan had het over een RPG in het arsenaal ... was dat dezelfde outpost als waar die M2's lagen ??

[ Voor 7% gewijzigd door Goner op 21-11-2017 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
.oisyn schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:26:
Erg goede aflevering. Leuk om weer eens de kant van de Saviors te zien. En die helicopter, ben benieuwd wie dat dan weer zijn.

[...]

Als je denkt dat TWD ooit tempo heeft gehad vraag ik me af of je wel de goede serie hebt zitten kijken 8)7
Dat beweer ik helemaal niet alleen had ik het gevoel dat we richting de ontknoping gingen en nu weer volledig terug bij af zijn. Leuke wending maar dan had ik graag wat meer diepgang gezien over het karakter Negan. Dat kregen we namelijk bij andere karakters wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

@Miki Je vond het achtergrondverhaal van Negan's verleden en zijn eerste vrouw verder geen diepgang? Ik vond dat juist wel mooi, dat hele gesprek tussen Gabriel en Negan. Het legde duidelijk Negan's zwakke plek bloot. Ook mooi om te zien dat Gabriel nou eindelijk eens "rises to the occasion", bij gebrek aan een parate Nederlandse vertaling.

En op welke ontknoping zit je dan te wachten? Dat ze Savior HQ overnemen en Negan afschieten? Volgens mij zijn we voorlopig niet van Negan af. Zeker niet dit seizoen al :).

spoiler: comics
In de comics sluit Negan uiteindelijk aan bij de groep van Rick. Dat hoeft natuurlijk niet per se te betekenen dat dat in de TV serie ook gebeurt. Persoonlijk acht ik de kans wel groot dat hij in de serie wel wordt afgeschoten.

[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 21-11-2017 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Wat betreft die helikopter ; zit FTWD al op dezelfde tijdlijn als TWD ? Want daar hebben we wel meer helikopters gezien ...
En wat bedoelt die Simon met :
If they don't, we take a flyer on the place and kill everyone there.

Flyer ?! Of is dat jargon voor iets heel anders ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
Goner schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 12:10:
Wat betreft die helikopter ; zit FTWD al op dezelfde tijdlijn als TWD ? Want daar hebben we wel meer helikopters gezien ...

Het betekent basically wat je gequote hebt. ‘A Flyer’ moet je zien als ‘een kans nemen’ of ‘een risico’. Dus als niet gaat zoals The Saviors willen, dan nemen ze risicovolle beslissing en vermoorden iedereen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ja, is een uitdrukking zag ik. Kende 'm niet.

To make a choice with an uncertain outcome; to take a chance.
roll the dice, take a gamble, take a risk

nam het even letterlijk toen die helikopter opdook ;-)

• Spotmatic
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

Zo, eindelijk de laatste aflevering teruggekeken via Ziggo. Ik vond het al verdacht stil in dit topic dus mijn verwachtingen over deze aflevering werden ruimschoots waargemaakt: er gebeurt hoegenaamd niets van belang. Ik ben zelfs even ingedommeld. :)

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik had die helicopter niet eens gezien :p Dat was na de vechtpartij en explosie?

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

Marzman schreef op donderdag 23 november 2017 @ 09:13:
Ik had die helicopter niet eens gezien :p Dat was na de vechtpartij en explosie?
Yep. Rick moest lopen omdat de auto niet wilde starten (en hij ook niet bij Daryl op de motor wilde zitten). Hij hoorde en zag de helicopter maar dacht dat hij aan het dromen was. (Maar Rick ziet er in zulke situaties altijd uit als een drugsgebruiker in een roes ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdjeCageman
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:31
Goner schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 12:10:

Nee TWD loopt ruim voor op FTWD naar mijn mening. FTWD geeft mij het gevoel dat er nog een samenleving is terwijl in de TWD dit nog veel verder is afgezakt.

Maar dan kom je bij de volgende vraag. Hoe lang blijft brandstof ubberhaupt goed? Ik heb niet gezien dat er nog ergens een raffinaderij open is, laat staan een tankstation. Ik zie ze wel af en toe aftappen uit andere auto's. Maar brandstof heeft niet het eeuwige leven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Die discussie is al wel vaker gevoerd. Het zou niet heel boeiend zijn om een aflevering te hebben met niet startende auto's en dat ze dan moeten ontdekken dat er wel benzine is maar dat die niet meer goed is.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rouchken11
  • Laatst online: 14:26
Marzman schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 06:38:
Die discussie is al wel vaker gevoerd. Het zou niet heel boeiend zijn om een aflevering te hebben met niet startende auto's en dat ze dan moeten ontdekken dat er wel benzine is maar dat die niet meer goed is.
Gevolgd door 3 afleveringen lang door bossen wandelen naar waar ze telkens moeten zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsD91
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:56
Sorry, ik vond alle seizoenen geen straf om te kijken... maar wat is seizoen 8 een rukseizoen. Aflevering 5 ging nog wel, maar 6 was weer dra-ma.

Hoe vonden jullie het?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aksnes
Ik vraag me ook af wat er gebeurt is. Maar TWD is zijn niveau compleet verloren. Waar het zich eerst kon meten met de top series is het echt dramatisch afgezakt.

En over Aflevering 6.. Ik heb er geen woorden voor. Het was werkelijk weer vreselijk. Het verhaal was weer de ene domme keuze naar de andere. De CGI was niet om aan te zien. (De teleporteer RPG..)

Waar ik even het gevoel had dat ze het weer een beetje opgepakt hadden tijdens aflevering 5. Doet aflevering 6 dat weer volledig teniet.

Het is ook goed te zien in dit topic. Waar het vroeger lang en breed nabesproken wordt is het nu een verlate topic op de dag zelf en dag na de aflevering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Nu online
NielsD91 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:43:
Sorry, ik vond alle seizoenen geen straf om te kijken... maar wat is seizoen 8 een rukseizoen. Aflevering 5 ging nog wel, maar 6 was weer dra-ma.

Hoe vonden jullie het?
Ach, het is leuk als achtergrondgeluid. :P

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-09 19:10
Aksnes schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:56:

Het is ook goed te zien in dit topic. Waar het vroeger lang en breed nabesproken wordt is het nu een verlate topic op de dag zelf en dag na de aflevering.
Dat viel me ook al op. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik dit seizoen nog geen enkele aflevering heb gekeken en het gebrek aan discussie in dit topic zorgt ervoor dat ik ook niet zit te springen om dat wel te doen.
Ik hoor dezelfde frustratie puntjes die ik al een seizoen of twee heb. langdradig, rekken en een hoog GTST gehalte met zombies.

Dus ik wacht nog rustig af of ik dit seizoen nog ga kijken of dat seizoen 7 mijn laatste walking dead was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

NielsD91 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:43:

Hoe vonden jullie het?
Geweldig :).

Weer nieuwe verhaal lijnen, beetje back to roots qua ontdekkingstocht van Carl en nieuwe mensen vinden, weer wat screentime voor karakters die we al even niet zagen, Daryl die weer aan het bazen is met een RPG.

Erg benieuwd naar de volgende episode, en wanneer Rick bijv. vrij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Behoorlijke filler aflevering. Beetje in tweetallen of alleen op avontuur terwijl de rest echt met wat nuttigs bezig was.

Hebben ze kritiek gehad dat er te weinig moslims in zaten? Die hoofddoek was weer even in beeld bij Carol en Carl heeft er ook een gevonden nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Haha, die RPG op die gast op zo een kleine afstand :') Voor de rest: erg rustige aflevering met een hoop gesprekken. Op zich niet heel erg, maar het was wel wat langdradig.

En way to go Rick :') Wat had hij nou eigenlijk verwacht dat er ging gebeuren ?

[ Voor 71% gewijzigd door Notna op 28-11-2017 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:12

Dhrax

Prog Lord

Aksnes schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:56:

En over Aflevering 6.. Ik heb er geen woorden voor. Het was werkelijk weer vreselijk. Het verhaal was weer de ene domme keuze naar de andere. De CGI was niet om aan te zien. (De teleporteer RPG..)
We hebben in ieder geval weer een dieptepunt voor dit seizoen te pakken ... what were they thinking 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

sambalbaj schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 11:15:
Hebben ze kritiek gehad dat er te weinig moslims in zaten? Die hoofddoek was weer even in beeld bij Carol en Carl heeft er ook een gevonden nu.
Carl een hoofddoek gevonden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Nu online
Scrummie schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:18:
[...]

Carl een hoofddoek gevonden? :?
Iemand met een oosterse naam. Beetje racistisch imho.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Laatst online: 14:34
Ik lees vanmorgen dat Morgan een "crossover' gaat maken naar Fear the walking dead.

Ben benieuwd hoe ze dat in de tijdlijn in gaan passen.

Zou wel een reden kunnen zijn om ftwd weer te gaan kijken. Heb hem even op pauze gezet, leek wel of ik naar slechte afleveringen van een soapserie zat te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

LED-Maniak schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:56:
[...]

Daarom stel ik de vraag ook, want dan ben je (niet jij, die andere user ;)) inderdaad gewoon racistisch (en nogal dom) bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Notna schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 11:41:
Haha, die RPG op die gast op zo een kleine afstand :') Voor de rest: erg rustige aflevering met een hoop gesprekken. Op zich niet heel erg, maar het was wel wat langdradig.

En way to go Rick :') Wat had hij nou eigenlijk verwacht dat er ging gebeuren ?
Zou me niets verbazen als hij zich express heeft laten vastzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Af en toe vraag ik me af of bepaalde mensen hier überhaupt wel heel TWD hebben gekeken. Ik vond deze aflevering typisch TWD. Verschillende mensen met verschillende verhaallijnen en relatief weinig progressie. Echt, zo was het al vanaf seizoen 1. Maar blijkbaar is iedereen dat plots vergeten ofzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

LED-Maniak schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:56:
[...]

Siddiq en wat heeft dit nu weer met racisme te maken? 8)7
Ik vond die gast wel goed en sympathiek over komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

sjaool schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:31:
[...]

Racisme is niet het juiste woord, maar dat hij dús wel weer moslim zou zijn terwijl er geen enkele aanleiding is om dat aan te nemen behalve zijn naam en huidskleur gaat wel behoorlijk uit van een bepaalde hokjesgeest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Noppesnada schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:28:
Ik lees vanmorgen dat Morgan een "crossover' gaat maken naar Fear the walking dead.
Wut? Hoe dan? Morgan was aan het begin van de uitbraak nog bij zijn familie ergens in een plaatsje in de buurt van Atlanta. FTWD speelt zich 2500km naar het westen daarvan af. Op de tijdlijn waarop FTWD zich nu bevindt is vliegen al niet echt een optie meer, en als hij met de auto die kant op is gegaan dan is het wel heel curieus dat hij op en neer richting Mexico gegaan is. Tenzij FTWD zich vanaf het nieuwe seizoen ook verplaatst richting oostkust, maar dat zou het onderscheid tussen de twee series stukken kleiner maken.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

.oisyn schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:32:
[...]

Racisme is niet het juiste woord, maar dat hij dús wel weer moslim zou zijn terwijl er geen enkele aanleiding is om dat aan te nemen behalve zijn naam en huidskleur gaat wel behoorlijk uit van een bepaalde hokjesgeest.
Dat heeft dan meer met de kijker te maken. De acteur Avi Nash is een geboren Amerikaan. Qua uiterlijk lijkt hij meer Indisch. Hij kan dus ook een boeddhist zijn. Leuk feitje, hij spreekt maar liefst zeven talen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

sjaool schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:38:
[...]

Dat heeft dan meer met de kijker te maken. De acteur Avi Nash is een geboren Amerikaan. Qua uiterlijk lijkt hij meer Indisch. Hij kan dus ook een boeddhist zijn. Leuk feitje, hij spreekt maar liefst zeven talen. :)
Misschien moet je even teruglezen, want volgens mij ben je de context volledig kwijt ;). LED-Maniak bedoelt dat sambalbaj in "[Serie] The Walking Dead \[2]" nogal racistisch overkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
NMe schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:37:
[...]

Wut? Hoe dan? Morgan was aan het begin van de uitbraak nog bij zijn familie ergens in een plaatsje in de buurt van Atlanta. FTWD speelt zich 2500km naar het westen daarvan af. Op de tijdlijn waarop FTWD zich nu bevindt is vliegen al niet echt een optie meer, en als hij met de auto die kant op is gegaan dan is het wel heel curieus dat hij op en neer richting Mexico gegaan is. Tenzij FTWD zich vanaf het nieuwe seizoen ook verplaatst richting oostkust, maar dat zou het onderscheid tussen de twee series stukken kleiner maken.
In onderstaande link meer info:

http://www.telegraph.co.u...ing-dead-spin-off-series/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Als daar een waarde-oordeel aan gehangen werd misschien, maar dat doe ik niet. Ben er ook niet negatief over maar constateer enkel iets opvallends. Geheel in lijn met de vooral in de VS doorgeslagen kwetscultuur waarbij er van alles maar evenredig en zonder enige achterstelling doorgewerkt moet worden met name in films en series, hoe onrealistisch soms ook.

De discussie dat donkere karakters in TDW veel sneller sneuvelden, is ook al meermaals voorbij gekomen zonder dat daar een racisme label op kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

sjaool schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:31:
[...]

Ik vond die gast wel goed en sympathiek over komen.
Een user noemt Siddiq "hoofddoekje". Dat is vrij racistisch lijkt me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

sambalbaj schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:42:
Als daar een waarde-oordeel aan gehangen werd misschien, maar dat doe ik niet.
Dat doe je indirect wel, door iemand met een indische afkomst als moslim te bestempelen zonder enige aanleiding, en een persoon met een hoofddoek "die hoofddoek" te noemen.

Btw, 1 op de 100 mensen is moslim in de VS. Dat je er af en toe eentje tegenkomt in een willelkeurige serie impliceert niet meteen dat het een "excuusmoslim" is.

[ Voor 19% gewijzigd door .oisyn op 28-11-2017 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

sambalbaj schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:42:
De discussie dat donkere karakters in TDW veel sneller sneuvelden, is ook al meermaals voorbij gekomen zonder dat daar een racisme label op kwam.
Nou... Zoek in dit topic eens op het woord "excuusneger". ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Scrummie schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:45:
[...]

Dan is die user blind. Mannen met een hoofddoekje moslim? Hoofddoekjes zijn sowieso niet racistisch eerder stereotypering. ;) Maar goed. Ik vond hem zijn rol wel goed en sympathiek spelen. Ik denk dus dat we hem nog veel meer gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

.oisyn schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:40:
[...]

Misschien moet je even teruglezen, want volgens mij ben je de context volledig kwijt ;). LED-Maniak bedoelt dat sambalbaj in "[Serie] The Walking Dead \[2]" nogal racistisch overkomt.
Daar had ik even overheen gelezen. ;)
Sommige mensen weten tegenwoordig ook niet meer hoe ze iets normaal kunnen vertellen.
Die grijpen meteen naar lekkere oneliners en andere benamingen om dingen duidelijk te maken.
Dat is zo jammer aan deze tijd van sociale media. :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowwie
  • Laatst online: 10:24
Wat een bout aflevering, het is dat ik geen jonge kinderen heb, anders de aflevering mooi gebruikt kunnen worden om hun in slaap te krijgen. :X

Dat langdradige gezwets tussen Ezekiel en Carol ... 8)7 |:(
Ik zat zowat op de bank te stuiteren van de frustratie.....zo van "Kom op, verder...schiet op, ik wil weten waar Rick zit, krijgen we Negan nog te zien?" etc.....

[ Voor 28% gewijzigd door Snowwie op 28-11-2017 19:21 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik moet nog kijken, ik dacht dat hij bedoelde dat Carl een hoofddoek had gevonden. Als daar een persoon mee bedoeld wordt is dat inderdaad een vreemde manier van uitdrukken.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Is die infectie die Gabriel nu heeft opgelopen van het smeren van de ingewanden in de vorige aflevering? Ik zou anders niet weten hoe hij ineens dermate ziek kan worden als er ogenschijnlijk geen beten hebben plaatsgevonden :?

Veder vond ik het verhaal erg Eugene centric en word ik inmiddels zijn debiele taalgebruik met bijbehorende afkortingen wel een beetje zat. Ik snap dat het hoort bij zijn rol (zowel in de comics als zijn personage als zijn rol die hij moet spelen bij The Saviors) maar dan nog :')

Afgezien van dat; niet een hele slechte aflevering :Y Typisch dat ze weer compleet screwed zijn :')

[ Voor 3% gewijzigd door Notna op 04-12-2017 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Notna schreef op maandag 4 december 2017 @ 14:36:
Is die infectie die Gabriel nu heeft opgelopen van het smeren van de ingewanden in de vorige aflevering? Ik zou anders niet weten hoe hij ineens dermate ziek kan worden als er ogenschijnlijk geen beten hebben plaatsgevonden :?
Ja, dat werd ook letterlijk gezegd in de aflevering. Door Eugene, die vertelde dat de enige manier om daar weg te komen was door jezelf weer in te smeren met ingewanden, precies de manier waarop hij nu ziek is geworden.
Afgezien van dat; niet een hele slechte aflevering :Y Typisch dat ze weer compleet screwed zijn :')
Dat vraag ik me af. Het enige dat we weten is dat er een gat in de muur zit en de zombies zijn weg, maar die hebben we ook naar binnen zien lopen. De vraag is alleen waar alle snipers nou ineens gebleven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:12

Dhrax

Prog Lord

Vermoed van wel inderdaad, een andere conclusie kan ik er niet voor bedenken
Veder vond ik het verhaal erg Eugene centric en word ik inmiddels zijn debiele taalgebruik met bijbehorende afkortingen wel een beetje zat. Ik snap dat het hoort bij zijn rol (zowel in de comics als zijn personage als zijn rol die hij moet spelen bij The Saviors) maar dan nog :')
Wij zijn hier ook wel een beetje Eugene moe aan het worden. Het is wel erg voorspelbaar en we hopen dat hij binnenkort gruwelijk aan zijn einde komt in de serie. Dat hij er binnenkort aangaat staat denk ik buiten kijf.
Prima diverse aflevering. Er word nu verder gebouwd op de twee-strijd tussen Rick en Daryl. Rick is nu pissed off en zal verhaal gaan halen. Dit kunnen ze nu weer verder gaan uitkauwen ...

Verder amusante aflevering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
.oisyn schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 11:52:
[...]

Ja, dat werd ook letterlijk gezegd in de aflevering. Door Eugene, die vertelde dat de enige manier om daar weg te komen was door jezelf weer in te smeren met ingewanden, precies de manier waarop hij nu ziek is geworden.

[...]

Dat vraag ik me af. Het enige dat we weten is dat er een gat in de muur zit en de zombies zijn weg, maar die hebben we ook naar binnen zien lopen. De vraag is alleen waar alle snipers nou ineens gebleven zijn.
Toen Eugene boos de kamer kwam instormen om te vertellen dat hij het toch niet ging doen leek Gabriel wonderbaarlijk weer opgeknapt te zijn van de medicijnen die de dokter van kruiden heeft gemaakt.

Wat betreft de snipers, Daryl, Morgan en Tara zijn ook plots weg en Michonne en Rosita zijn ook niet zomaar vertrokken. Kortom genoeg plot twist nog opkomst :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:20

Bullettooth

--VR--

Even over de populariteit van deze serie, ik denk dat de afname van de hoeveelheid reacties op een nieuwe aflevering ook wel boekdelen spreekt hier op het forum. Ik kan er zelf ook maar met moeite bij blijven dit seizoen.

Persoonlijk vind ik dat de serie maar weinig te bieden heeft meer. En voor mijn idee weten ook de makers niet meer echt waar ze nou heen willen met dit alles. De hoofdkarakters zijn allemaal zo vlak als maar kan inmiddels, en de "actie" is bij vlagen tenenkrommend om naar te kijken. Jammer voor een serie die toch best nog lang heeft weten te boeien.

Gravity is a habit that is hard to shake off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 14:33

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Had Negan Gabriel niet een enorme rotklap verkocht in die houten cabin? 1 open wondje, paar liter/kilo zombie erin, infectie ;)

Volgende week laatste aflevering ivm winterstop ofzo? Hoop dat er nog wel wat interessants gaat gebeuren ipv een mega-cliffhanger. Het is een best wisselend seizoen.

Kent/kijkt iemand toevallig ook "Riding with Norman Reedus"? Lijkt wel een TWD-spinoff maar dan zonder zombies :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowwie
Scrummie schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:45:
Ach hou toch op, niet op elke slak zout leggen.

Wij zijn ook kaaskoppen.... jeeezz......who cares?

Ontopic:

Het was me niet helemaal duidelijk wat Eugene nu wou doen met dat vliegtuigje:
- Of hij wou z'n voormalige vrienden informatie verschaffen.
- Of hij is nu 100% Negan en wou met het vliegtuigje en het muziek de walkers weglokken.
Ik vermoed dat laatste, waarom zou Dwight hem anders willen tegen houden? Eugene is nu overduidelijk aan Negan z'n kant. Tenminste, zo doet het voorlopig overkomen. Waarom Rick zo verbaast kijkt dat hij geen Walkers meer bij het complex ziet vind ik ook vreemd, want dat is logisch want die zijn allemaal naar binnen, ziet hij die vrachtwagen dan niet die door een wand is geramd?

Een hoop Saviours zijn hierbij omgekomen. Negan kennende heeft het wel overleeft. Eugene en Gabriel vast ook wel. Toch werkt deze situatie de fragiele verbond die Rick nu met die vuilnismensen heeft niet in het voordeel, tenzij hij zijn eigen mensen weet weer te vinden, dan zijn er ten minste twee groepen en staat hij er niet alleen voor.

Al met al vermoed ik dat Negan toch dit seizoen het niet overleefd. Het komt uiteindelijk aan op een full scale 'oorlog' tussen de twee overgebleven partijen. De saviours krijgen versterking uit andere sectoren en Rick en zijn groep, samen met de Hilltop, de restanten van de Kingdom en de Vuilnismensen (en wellicht, wellicht Oceanside) gaan dan vol tegen elkaar in.

En Negan? Die wordt door Rick met z'n eigen wapen afgeslacht, ik weet het wel zeker. Zo'n serie als TWD zal Negan geen andere dood laten sterven. Allicht dat Rick er iets meer de tijd voor neemt, want hij WIL Negan zien lijden.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksnes
Snowwie schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 14:42:
[...]

Ach hou toch op, niet op elke slak zout leggen.

Wij zijn ook kaaskoppen.... jeeezz......who cares?

Waarom Rick zo verbaast kijkt dat hij geen Walkers meer bij het complex ziet vind ik ook vreemd, want dat is logisch want die zijn allemaal naar binnen, ziet hij die vrachtwagen dan niet die door een wand is geramd?
Was het niet één van zijn mannen die vastgebonden was aan de sniper tower? En de rest die niet reageert via de porto. Dan snap ik zijn verbazing wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 14:33

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

[...]
...Eugene is nu overduidelijk aan Negan z'n kant.
:? Anders had 'ie Dwight toch wel verlinkt in de laatste scene ipv over de intercom-reparatie te praten.

Eugene vertelde eerder dat hij een survivor was; zo is 'ie geboren. Daar hoort een stuk vrijheid bij. Dat ga je bij Negan niet/nooit krijgen zolang de wet van Lucille geldt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Eugene zit gewoon in een tweestrijd, waar hij niet uit lijkt te komen, tot aan het krankzinnige aan toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Aksnes schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 14:47:
Was het niet één van zijn mannen die vastgebonden was aan de sniper tower? En de rest die niet reageert via de porto. Dan snap ik zijn verbazing wel.
Een van zijn mannen vastgebonden aan de sniper tower? Dat heb ik dan gemist. Ik check de aflevering later nog wel even. Het is goed mogelijk dat de Saviours de Walkers wel allemaal onschadelijk hebben kunnen maken en dat ze met versterkingen onderweg zijn naar Alexandria en de Hilltop.
Scrummie schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 15:00:
Eugene zit gewoon in een tweestrijd, waar hij niet uit lijkt te komen, tot aan het krankzinnige aan toe.
Dat wou ik net zeggen, hij stond op het punt om Dwight te verlinken, maar net op het moment dat hij dat Negan wou vertellen kwam hij met een paar anderen binnen. Eugene zit echt in een emotionele knoop en weet niet waar hij zijn loyaliteit moet leggen.

[ Voor 36% gewijzigd door Snowwie op 05-12-2017 15:42 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noppesnada
[...]

Ontopic:

Waarom Rick zo verbaast kijkt dat hij geen Walkers meer bij het complex ziet vind ik ook vreemd, want dat is logisch want die zijn allemaal naar binnen, ziet hij die vrachtwagen dan niet die door een wand is geramd?
Wellicht zag ik het verkeerd, maar volgens mij hebben ze gewoon met grof geweld alle walkers compleet aan flarden geschoten, en lagen die buiten op een hoopje.

Daar ging volgens mij die vraag van Negan aan Eugene ook over. Eugene droeg een oplossing aan en daar zou veel ammunitie voor vervangen moeten worden en Eugene was degene die dat kon maken.

Of vergis ik me ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Noppesnada schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 16:54:
[...]

Wellicht zag ik het verkeerd, maar volgens mij hebben ze gewoon met grof geweld alle walkers compleet aan flarden geschoten, en lagen die buiten op een hoopje.

Daar ging volgens mij die vraag van Negan aan Eugene ook over. Eugene droeg een oplossing aan en daar zou veel ammunitie voor vervangen moeten worden en Eugene was degene die dat kon maken.

Of vergis ik me ?
Nee, exact dit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksnes
Noppesnada schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 16:54:
[...]

Of vergis ik me ?
Meest logische verklaring. Maar ik geloof niet dat er in z'n korte tijdspannen zoveel kogels gemaakt kunnen worden. De hele onderste verdieping was al overgenomen door walkers. We hebben nooit machines gezien om kogels te maken intern. (Eugene gaf aan dat hij bij de machines moest kunnen of visa versa.) En dan natuurlijk nog de grondstoffen. Er zal wel wat tijd tussen hebben gezet maar zoveel?

EDIT: Even 2 foto's erbij gepakt.

Moment van de sniper. Deze hoorde toch bij Rick zijn groep?
Sniper

En de binnenplaats.
Binnenplaats

Niet echt een grote stapel te zien. Maar het lijkt er wel op dat er iemand uitgegaan is met een voertuig of veel vuurkracht. Ze liggen daar bij de tunnel onder de trap wel heel mooi op een rij.

[ Voor 26% gewijzigd door Aksnes op 05-12-2017 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
Aksnes schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 18:05:
[...]

Meest logische verklaring. Maar ik geloof niet dat er in z'n korte tijdspannen zoveel kogels gemaakt kunnen worden. De hele onderste verdieping was al overgenomen door walkers. We hebben nooit machines gezien om kogels te maken intern. (Eugene gaf aan dat hij bij de machines moest kunnen of visa versa.) En dan natuurlijk nog de grondstoffen. Er zal wel wat tijd tussen hebben gezet maar zoveel?
Volgens mij ging het om de vervanging van de ammo NA de slachting. Zou knap zijn als ze tijdens het gevecht nog ff ammo gaan staan maken. Eugene had toch ook een fabriek gevonden waar de apparatuur voorhanden was ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
Rick's hele plan was erop berust dat de Saviours "gevangen" zaten, dat is nu niet meer... logisch dat ie eff 2 minuten stom kijkt... want wat gaan de garbagepeople nu doen!?!

Ik zeg, genoeg spanning! d:)b *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksnes
Noppesnada schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 18:41:
[...]

Volgens mij ging het om de vervanging van de ammo NA de slachting. Zou knap zijn als ze tijdens het gevecht nog ff ammo gaan staan maken. Eugene had toch ook een fabriek gevonden waar de apparatuur voorhanden was ?
Ik begreep juist uit het stukje dat er nu nog niet genoeg was om ze allemaal af te maken en er eerst bijgemaakt moest worden. Dat kan inderdaad wel een hoop verklaren waarom ze al buiten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Blijft vreemd, want als de Saviours genoeg kogels hadden, hadden ze ook vanaf het dak wel elke walker kunnen neerschieten. 1 kogel per walker. Had veel meer kogels gescheeld dan de Walkers die nu binnen kwamen stormen. Maar er werd duidelijk door Negan gezegd dat ze "opgesloten" zaten en geen kant op konden. Het lijkt me dan vreemd dat ze ineens wel genoeg kogels hadden om ALLE walkers die naar binnen gekomen zijn om zeep te helpen. Getuige de foto hierboven zijn ook alle Walkers naar binnen gegaan (behalve die zijn platgereden door de vuilniswagen).

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
<knip>

Een normale reactie had ook gekund.

[ Voor 103% gewijzigd door Ramzzz op 12-12-2017 22:23 ]

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Pagina: 1 ... 86 ... 100 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.