[Serie] The Walking Dead [2] Overzicht

Pagina: 1 ... 85 ... 100 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
@sambalbaj: Nee, dit gaat de Dexter en How I Met Your Mother-route op. Sterk beginnen en met het seizoen minder worden. Geen schande, want dat is het geval bij de meeste series. Alleen zijn dat twee voorbeelden waar de series de laatste seizoenen compleet van de rails zijn gedonderd. Dat ligt hier ook op de loer. En ze willen dit nog jaren door laten gaan, dus er zullen nog wat mindere seizoenen aankomen met hopelijk een aantal sterke ertussen

[ Voor 18% gewijzigd door Veefje op 24-10-2017 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

LED-Maniak schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:39:

Misschien moeten ze een aantal main characters als rick of zijn zoon dood laten gaan, iets mondiaals laten gebeuren, iets nieuws ontdekken om de conversie naar een walker tegen te gaan, of een cure voor 20% van de zombies.. of of.. iig iets anders dan dit met walkers als bijzaak en een hoog voorspelbaar gehalte.
Rick is de hoofdpersoon natuurlijk, maar ik zie Carl die rol nog wel overnemen. Dat is al een beetje bezig.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lootbox
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 29-07 07:58
Echt een slecht begin. Flashbacks waren irritant. Vorige seizoenen moeilijk doen over munitie en nu onzinnig het gebruiken. Het is ook ongeloofwaardig dat Rick, Negan laat gaan, Maargoed blij dat het weer is begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:26

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Moet nog steeds aan het nieuwe seizoen beginnen, de motivatie is er nog niet echt na de tegenvallende laatste twee seizoenen. Stiekem hoop ik dat nu wel eindelijk Gabriel vermoord word, aan zijn gedrag erger ik me al sinds dag 1.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spotmatic schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:50:
[...]

Ik wil gewoon van die Dean Morgan af. Ik irriteer me kapot aan hem en zijn theatrale gedoe, nog meer dan aan Rick (en dat wil wat zeggen). ;)
Haha, Negan is voor mij de enige reden nog dat ik kijk. De rest van de cast (en dan vooral Carol) mag dood gaan, maar Negan moet blijven! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Ik vond het een toffe 1e aflevering :)

Vooral bij de openings scene dat Rick op bed ligt, dacht ik echt:
OMG! gaat mijn voorspelling van het einde toch uitkomen???
Rick die wakker wordt uit zijn coma en blijkt alles gedroomd te hebben 8)7

Helaas...

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Lootbox schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 05:40:
Echt een slecht begin. Flashbacks waren irritant. Vorige seizoenen moeilijk doen over munitie en nu onzinnig het gebruiken. Het is ook ongeloofwaardig dat Rick, Negan laat gaan, Maargoed blij dat het weer is begonnen.
Het waren flash forwards ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdjeCageman
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:31
wimpie007 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 10:40:
[...]

Het waren flash forwards ;-)
Er waren ook shots bij waarbij je Rick als een gebroken man ziet...is dat ook een forward? Of is dat een flashback?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Laatst online: 08:04
EdjeCageman schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 10:53:
[...]

Er waren ook shots bij waarbij je Rick als een gebroken man ziet...is dat ook een forward? Of is dat een flashback?
Ik ga er vanuit dat dit echt flashback's waren, doelende op de de gebroken man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 04-09 15:37
EdjeCageman schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 10:53:
[...]

Dat waren flashbacks idd ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvansl
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-08-2024
Wacht even, ik snap even de verhaal lijn niet.
De laatste aflevering van Seizoen 7 eindigde in hun thuis basis, dat ze "bedrogen" werden door die groep vrouwen die voor hun mee tegen Negan zouden vechten...

Wat we nu zien, is dit voor of na die confrontatie? Het lijkt me daarvoor toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdjeCageman
wimpie007 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 10:57:
[...]

Dat waren flashbacks idd ;-)
Ja dit vond ik dus ook verwarrend. Er waren 3 verschillende lijnen die ze lieten zien...en volgens mij waren die andere 2 flashforwards. Dat Negan later in het seizoen terugslaat en rick als een gebroken persoon achterlaat (alweer).
wvansl schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:02:
Wacht even, ik snap even de verhaal lijn niet.
De laatste aflevering van Seizoen 7 eindigde in hun thuis basis, dat ze "bedrogen" werden door die groep vrouwen die voor hun mee tegen Negan zouden vechten...

Wat we nu zien, is dit voor of na die confrontatie? Het lijkt me daarvoor toch?
Nee dit is na die confrontatie, aan het eind van die confrontatie werden ze door Hiltop en de Kingdom geholpen om weer vrij te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Klopt, en dan komt de speech van Rick waarin hij vertelt dat ze nú moeten gaan aanvallen etc.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvansl
EdjeCageman schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:13:
Nee dit is na die confrontatie, aan het eind van die confrontatie werden ze door Hiltop en de Kingdom geholpen om weer vrij te komen.
Wat? 8)7

Heb ik iets gemist ofzo maar wat ik er nog van weet is dat iedereen een beetje elkaar onder schot hield, Negan de zombie versie van die zwarte vrouw (weet niet meer hoe ze heet) over zich heen krijgt en volgens mij werd Nick onderschot gehouden door 1 van die vrouwen en was zelfs gewond...

Wat is er met al die zwaar bewapende vrouwen gebeurd dan?
Het lijkt net of er 1 episode tussen zou moeten zitten...

[ Voor 16% gewijzigd door wvansl op 25-10-2017 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdjeCageman
wvansl schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:18:
[...]

Wat? 8)7

Heb ik iets gemist ofzo maar wat ik er nog van weet is dat iedereen een beetje elkaar onder schot hield, Negan de zombie versie van die zwarte vrouw (weet niet meer hoe ze heet) over zich heen krijgt en volgens mij werd Nick onderschot gehouden door 1 van die vrouwen en was zelfs gewond...

Ik denk dat je hem even moet terugkijken ;-)
In ieder geval zijn ze gevlucht zoals ik eerder zei. Die dames zullen we weer zien gok ik zomaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvansl
EdjeCageman schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:28:
Ik denk dat je hem even moet terugkijken ;-)
In ieder geval zijn ze gevlucht zoals ik eerder zei. Die dames zullen we weer zien gok ik zomaar.
Blijkbaar ja... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pronkje
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-09 11:54
Vraag mijn toch af hoe lang deze serie nog zo door gaat,de kwaliteit gaat nu wel achteruit,ze konden die Negan al tig keer neerschieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EdjeCageman
pronkje schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:48:
Vraag mijn toch af hoe lang deze serie nog zo door gaat,de kwaliteit gaat nu wel achteruit,ze konden die Negan al tig keer neerschieten.
Als hij zo gehaat is, dan is die 'tig' nogal een understatement ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boullie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:35

Boullie

Da Bulster

[...]

Wat? 8)7

De scène release miste de laatste 10 tot 15 minuten. Even terugkijken idd

Boullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:12
[...]

Wat? 8)7

Op een gegeven moment werden ze verraden door de garbage mensen. Daarna kwam hilltop en kingdom met losse flodders aan en magischerwijs kon men de andere groep verdrijven en ontsnapte die groep dus ook... Toen besloten ze dat ze *nu* wraak moesten nemen en dat is wat je nu ziet.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:24
Hoe hebben ze die explosieven zo dicht bij de Saviours hun territorium kunnen plaatsen, met als doelstelling de walkers te lokken.

En idd, die flashbacks waren rete irritant. Dan zit je op het puntje van je stoel en dan ineens dat er tussendoor.

En ja, zoveel geweren en Negan stond daar maar wat in het open? Hoe achterlijk kan die gast zijn? Hij is ook niet kogelbestendig en alhoewel hij een fors leger mannen heeft stond hij daar bijzonder kwetsbaar. Ze hadden em direct moeten doorzeven. Op het laatste moment had ik ook het idee dat Rick hem niet echt wou raken, hij richtte naar boven.

Mark my words: Rick gaat Negan nog vermoorden met z'n eigen Lucille. Rick wil wraak, hij wil persoonlijke wraak.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Snowwie schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 22:28:
Mark my words: Rick gaat Negan nog vermoorden met z'n eigen Lucille. Rick wil wraak, hij wil persoonlijke wraak.
Ja, maar wanneer? Dit seizoen nog? Als dat gebeurt zal dat pas in de seizoensfinale zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Negan gaat niet dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:49

Sargan

Filmfreak...

Heb ergens gelezen, in een interview met de makers, dat het Negan verhaal dit seizoen zou worden afgerond.
Zal het gaan opzoeken.

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Sargan schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 08:36:
[...]

Heb ergens gelezen, in een interview met de makers, dat het Negan verhaal dit seizoen zou worden afgerond.
Zal het gaan opzoeken.
Afgerond ja, hoeft niet dood te betekenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:49

Sargan

Filmfreak...

Thunder00x schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 08:44:
[...]

Afgerond ja, hoeft niet dood te betekenen ;)
Nee ok :+
Maar wel dat we er vanaf zijn....voorlopig dan...

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:14

Spooksel

Spooksel!

Gisteren eindelijk even tijd gehad om te kijken, ik vond het wel een vermakelijke aflevering. Maargoed, als fanatiek comic lezer blijft het voor mij sowieso wel interessant om te kijken hoe de ontwikkeling van het TV verhaal zich houdt tegenover de comics. En ook deze episode was daar weer geen terleurstelling in :D

I mean... dit soort dingen zijn toch awesome :D

Afbeeldingslocatie: http://media.comicbook.com/2017/04/twd-gregory-betrays-990063.jpg

True, d'r zijn wat gekkigheidjes en 'wtf, duh' momenten, maar als ik daar wakker van moet gaan liggen bij iedere tv serie die ik kijk, meh!

[ Voor 12% gewijzigd door Spooksel op 26-10-2017 09:49 ]

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rouchken11
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:59
EdjeCageman schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:13:

Ja dit vond ik dus ook verwarrend. Er waren 3 verschillende lijnen die ze lieten zien...en volgens mij waren die andere 2 flashforwards. Dat Negan later in het seizoen terugslaat en rick als een gebroken persoon achterlaat (alweer).
Dat lijkt me straf. Rick en Co zijn een eerst keer tegen Negan ingegaan. Met als resultaat de exit van Glenn en Abraham.
Rick is dan diep gegaan, teruggekomen en start nu wéér een oorlogje tegen Negan (ditmaal met the kingdom en de hilltop als bondgenoten) en ligt Negan daar persoonlijk wat af te dreigen.

Dan zou het mij héél erg straf lijken dat indien Negan deze confrontatie wint, hij Rick gewoon laat leven.
Tenzij Negan zowel Carl, Michone, Daryl en Magie allemaal een kusje van Lucile geeft, dat zou Rick wel tegoei breken, maar dat zijn gewoon teveel personages met plot armor en dan nog.
Rick is onberekenbaar en onbetrouwbaar gebleken (vanuit het standpunt van Negan), dan gaat hij er gewoon aan als Negan wint (wat ik niet zie gebeuren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Veefje schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 23:26:
[...]

Ja, maar wanneer? Dit seizoen nog? Als dat gebeurt zal dat pas in de seizoensfinale zijn.
Het heeft bij de Governeur ook even geduurd, dus geduld. :)
Mon0lith schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:02:
Rick die wakker wordt uit zijn coma en blijkt alles gedroomd te hebben 8)7
Het zou best kunnen zijn dat zodra TWD gaat eindigen dat ze het op die manier doen.

Op dezelfde manier hebben ze Star Trek: Enterprise ook om zeep geholpen.

[ Voor 38% gewijzigd door Snowwie op 26-10-2017 23:16 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:47

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Snowwie schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 23:13:
Op dezelfde manier hebben ze Star Trek: Enterprise ook om zeep geholpen.
Ho ho, Enterprise was om zeep geholpen door slechte kijkcijfers en toen hebben ze er op die manier maar een einde aan gebreid.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
.oisyn schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 01:43:
[...]

Ho ho, Enterprise was om zeep geholpen door slechte kijkcijfers en toen hebben ze er op die manier maar een einde aan gebreid.
De reden van beëindigen is niet relevant, de manier waarop wel.

Farscape hield ook op na 3 seizoenen, maar ze hebben het tenminste nog fatsoenlijk afgerond met de Peacekeepers war.

Ik zie geen goed uiteinde voor TWD. De wereld zoals die was is er niet meer, de gehele maatschappij is ten onder gegaan door de zombie invasie en de infrastructuur en reserves worden steeds minder. Immers, er zijn geen fabrieken meer die kogels maken, of oliemaatschappijen die benzine maken, of zonnepanelen leveranciers. Ik zag ook zonnepanelen in Alexandria. Als die eenmaal kapot gaan, kun je niet even een nieuwe kopen. De serie zal zeker niet eindigen in een wereld dat weer normaal is.

Dus ik zou er nog niet raar van opkijken als de laatste aflevering Rick ineens uit z'n coma komt, zoveel jaren later en dat Lori en Shane een cameo maken. Mochten ze dat doen dan wordt het lastig om 'kleine' Carl hier aan toe te voegen, maar ach, met CGI en wat oud beeldmateriaal komen ze ook een eind. We zullen zien. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:27

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Snowwie Als Rick zoveel jaren later uit zijn coma ontwaakt, is er geen kleine Carl nodig ;)

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Snowwie schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 23:13:
[...]

Het heeft bij de Governeur ook even geduurd, dus geduld. :)
Maar ik vind de rol van de Gouverneur beduidend sterker geweest dan die van Negan.
Tot nog toe is de enige 'echte' actie van Negan de cliffhanger van S06 en opening S07 geweest.
Daarna was het alleen maar psychobabble, de uitvoering werd gedaan door zijn luitenanten en volk.

Ergens in de tijdlijn heeft hij ( Negan ) zijn positie en reputatie opgebouwd, maar dat toont zich echt niet in de afgelopen 2 seizoenen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:14

Spooksel

Spooksel!

FreshMaker schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 03:07:
Ergens in de tijdlijn heeft hij ( Negan ) zijn positie en reputatie opgebouwd, maar dat toont zich echt niet in de afgelopen 2 seizoenen
Voor de personen die het leuk vinden, d'r is een origin story van Negan :) Ze zijn ook online te vinden.

http://walkingdead.wikia.com/wiki/Here%27s_Negan

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:04
Snowwie schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 01:57:
[...]

Dus ik zou er nog niet raar van opkijken als de laatste aflevering Rick ineens uit z'n coma komt, zoveel jaren later en dat Lori en Shane een cameo maken. Mochten ze dat doen dan wordt het lastig om 'kleine' Carl hier aan toe te voegen, maar ach, met CGI en wat oud beeldmateriaal komen ze ook een eind. We zullen zien. :)
Tenzij deze scenes allang opgenomen zijn ;)

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Het kan ook gewoon met een vredig einde eindigen waarin we een soort van 17e/21e eeuw Mashup te zien krijgen qua leven. Weer leven zonder technologie behalve hetgeen dat de apocalypse heeft overleefd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
aDutchCow schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:17:
Tenzij deze scenes allang opgenomen zijn ;)
Wat een gedachte, die moeten we er in houden. :Y) +1

Het is niet waarschijnlijk maar de makers hebben dat kunnen doen (alvast bij de start rekening houden met hoe je de serie over xx aantal jaren gaat beëindigen) en in dit geval had het prima gekund dat Rick na zoveel jaar uit z'n coma ontwaakt. De acteurs die daar dan aan meegedaan zouden hebben zouden wel dit uitermate geheim moeten houden.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvansl
Boullie schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 12:21:
[...]

De scène release miste de laatste 10 tot 15 minuten. Even terugkijken idd
Inderdaad, gisteren even opnieuw gekeken (met goede release) en nu snap ik de start van seizoen 8... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:04
Snowwie schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:59:
[...]

Wat een gedachte, die moeten we er in houden. :Y) +1

Het is niet waarschijnlijk maar de makers hebben dat kunnen doen (alvast bij de start rekening houden met hoe je de serie over xx aantal jaren gaat beëindigen) en in dit geval had het prima gekund dat Rick na zoveel jaar uit z'n coma ontwaakt. De acteurs die daar dan aan meegedaan zouden hebben zouden wel dit uitermate geheim moeten houden.
Ik denk ook niet dat dit gebeurd is hoor, zoiets zou je bijna nooit geheim kunnen houden. Maar goed, hopen mag altijd. Het zou denk ik wel het mooiste einde zijn. Op de wiki staat dat de verhouding in de The Walking Dead universum 1 op 50000 is. Dus een mens staat gelijk aan 50000 walkers. Dat betekent dat op een wereldbevolking van 7 miljard er wereldwijd 140000 mensen nog moeten leven.

Je gaat mij niet vertellen dat die de hele wereld kunnen redden :+

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Je kan het ook opnemen en er niks mee doen.

Het kan ook dat ze het zelf nog niet weten en dat ze de serie nog een groot aantal seizoenen rekken (en verlechteren) waarna het niet meer uitmaakt (zoal bij de meeste series :p )

[ Voor 68% gewijzigd door Marzman op 30-10-2017 12:40 ]

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Lichtelijk offtopic, maar als ik Star Trek: Discovery zit te kijken zit ik steeds te wachten tot Sacha haar geweer pakt en een paar zombies afknalt 8)7

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:16

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

aDutchCow schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:31:
Ik denk ook niet dat dit gebeurd is hoor, zoiets zou je bijna nooit geheim kunnen houden. Maar goed, hopen mag altijd. Het zou denk ik wel het mooiste einde zijn. Op de wiki staat dat de verhouding in de The Walking Dead universum 1 op 50000 is. Dus een mens staat gelijk aan 50000 walkers. Dat betekent dat op een wereldbevolking van 7 miljard er wereldwijd 140000 mensen nog moeten leven.

Je gaat mij niet vertellen dat die de hele wereld kunnen redden :+
Op een gegeven moment zijn die miljarden "eerste golf walkers" in dermate vergevorderde staat van ontbinding dat ze geen gevaar meer zijn. De overgebleven mensen hoeven dan alleen maar ervoor te zorgen dat wanneer iemand sterft, zijn of haar hersens onklaar gemaakt worden.

140.000 mensen is meer dan voldoende om weer een hele samenleving op te bouwen. Ongeveer 70.000 jaar geleden waren er nog maar een paar duizend mensen over op de hele aarde.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Slappe aflevering begint echt een zwakke serie te worden... jammer :X
.oisyn schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 12:45:
Lichtelijk offtopic, maar als ik Star Trek: Discovery zit te kijken zit ik steeds te wachten tot Sacha haar geweer pakt en een paar zombies afknalt 8)7
Slimme zet van haar geweest vind STD toch echt wel heel veel beter als TWD momenteel ;w

[ Voor 72% gewijzigd door calsonic op 30-10-2017 13:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 15:53

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ben ik de enige die de stand off tussen Jesus, Tara en random dude echt tenenkrommend vond? Waarom zijn we nou nog steeds aan het keuvelen over wie we wel of niet in leven laten :')

Verder best een prima aflevering, maar het trekken met de gunfights was wel ene beetje irritant. Bijzonder dat er iemand uit S01 weer terugkomt waar ik compleet geen idee meer van heb/had wie dat was :+

[ Voor 36% gewijzigd door Notna op 30-10-2017 16:39 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Morales was dat mannetje van de aflevering Vatos in S1, volgens mij. Met de latino’s.

Vond dit ook geen denderende aflevering. Maar goed, is er te weinig actie hebben we wat te zeggen, is er actie hebben we wat te zeggen. TWD is op een punt gekomen dat het ook nooit goed is. Er gebeurt tenminste wel weer wat, laten we daar iig blij mee zijn.

De Jesus en Tara scene was idd tenenkrommend, ja. Hetzelfde geldt voor Morgan’s dilemma. De vragen over moraliteit en wat goed en slecht is in hun leefwereld hebben we wel al een beetje gehad. En de coalitie lijkt nog steeds een cheatcode te hebben qua ammunitie: the infinite weapons and ammunition pack. Van eerst bijna geen wapens hebben, naar nu meer kogels afvuren dan ooit tevoren. Ooh, well.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:16

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ben ik de enige die helemaal de weg kwijt is? Wie is nou waar? Welke Saviors heeft die Morales opgeroepen?

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Mx. Alba schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 22:56:
Ben ik de enige die helemaal de weg kwijt is? Wie is nou waar? Welke Saviors heeft die Morales opgeroepen?
Nee ik moest ook even goed opletten. Ze hebben diverse compounds tegelijk aangevallen. Welke saviors hij heeft opgeroepen blijft nog even onduidelijk, kan ook dikke bluf zijn natuurlijk!
Ik vond het sterven van Morgan wel even spannend, ik dacht echt dat ze met z'n drieën het hoekje om waren. En hoe hij vervolgens opstaan om geheel Bruce Willis style iedereen overhoop te knallen, ik miste nog net de air duct om doorheen te kruipen, heerlijk. En dan de build-up naar hoe Morgan wel iedereen overhoop schiet terwijl hij dat niet wil en dat hij dan geconfronteerd wordt met Jesus die helemaal niemand overhoop heeft geschoten.. At verhaal krijgt ook nog wel een staartje verwacht ik. En mooie cliffhanger aan het eind. Stuk spannender dan vorige week! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 07:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik vind al die actie op zich cool, maar ik volg er echt helemaal niets van :P. Ik zie gewoon 50 random mensen tegen 50 random andere mensen knallen ongeveer :o.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:10
Frieda schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 23:05:
[...]

Nee ik moest ook even goed opletten. Ze hebben diverse compounds tegelijk aangevallen. Welke saviors hij heeft opgeroepen blijft nog even onduidelijk, kan ook dikke bluf zijn natuurlijk!
Ik vond het sterven van Morgan wel even spannend, ik dacht echt dat ze met z'n drieën het hoekje om waren. En hoe hij vervolgens opstaan om geheel Bruce Willis style iedereen overhoop te knallen, ik miste nog net de air duct om doorheen te kruipen, heerlijk. En dan de build-up naar hoe Morgan wel iedereen overhoop schiet terwijl hij dat niet wil en dat hij dan geconfronteerd wordt met Jesus die helemaal niemand overhoop heeft geschoten.. At verhaal krijgt ook nog wel een staartje verwacht ik. En mooie cliffhanger aan het eind. Stuk spannender dan vorige week! :)
Oh dan heb ik dat gemist ... Mijn aflevering stopte abrupt na 40 minuten. Leuk altijd die brakke releases, net als het einde van het vorige seizoen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
JvS schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 07:35:
Ik vind al die actie op zich cool, maar ik volg er echt helemaal niets van :P. Ik zie gewoon 50 random mensen tegen 50 random andere mensen knallen ongeveer :o.
Ze hebben met 4 groepen 4 verschillende locaties van de Saviors aangevallen. Morgan, Tara en Jesus zitten bij dat gebouw met die schotelantennes op het dak (wat ze 2 seizoenen geleden ook al uitgemoord hadden wat de aanleiding was voor de Negan wraakactie met de knuppel); Aaron en Eric komen ergens aanscheuren met hun teams met die gepantserde auto's wat leidt tot een shootout niet niet helemaal volgens plan verloopt; Carol en Ezekiel en team hebben een aparte locatie, waar ze bekogeld worden met een granaat en die gast vervolgens moeten opzoeken voor hij de rest van de Saviors kan waarschuwen. Hiervoor splitsen ze hun eigen groep ook nog eens in 2, waarbij de tijger uiteindelijk het werk doet als ze weer bij elkaar komen. Als laatste zijn Rick en Daryl een tweemansteam, op zoek naar wapens in een of ander gebouw volgens de tips van meneer strijkijzergezicht. Ook Rick en Daryl splitsen op, waarbij Daryl zn oude gevangenis tegenkomt en Rick die Morales.

Ofzoiets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Veefje schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 17:13:
Morales was dat mannetje van de aflevering Vatos in S1, volgens mij. Met de latino’s.

De Jesus en Tara scene was idd tenenkrommend, ja. Hetzelfde geldt voor Morgan’s dilemma. De vragen over moraliteit en wat goed en slecht is in hun leefwereld hebben we wel al een beetje gehad. En de coalitie lijkt nog steeds een cheatcode te hebben qua ammunitie: the infinite weapons and ammunition pack. Van eerst bijna geen wapens hebben, naar nu meer kogels afvuren dan ooit tevoren. Ooh, well.
Alsof we nu echt nog die Morales herkennen? Dat is 7 jaar geleden voor mij, toen Rick zij dat ie Morales herkende van Atlanta, dacht ik S1? leuk hoor maar ik kan me dat echt niet herinneren :+

Verder had ik stiekem gehoopt dat Morgan uiteindelijk iedereen zou neermaaien, maar helaas. Hij herlaadt wel z'n handwapen netjes (hoort bij belangrijke personages) maar voor de rest is het inderdaad plots John Woo actie allemaal 8)

Waarschijnlijk hadden ze beter het seizoen kunnen beginnen met aflevering 2, aflevering 1 was gewoon een grote bende.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 16:05
Ben benieuwd of de baby nog terug komt in het verhaal, of laat rick die gewoon maar liggen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:53

Scrummie

Think different

Veefje schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 17:13:
Nee, Morales was degene die weg ging van de groep uit S1 toen Rick & co naar het CDC gingen. 1 familie ging destijds de andere kant op richting Fort Benning (uit mijn hoofd) en daar was Morales de vader van. Ben wel benieuwd nu wat er met zijn gezin is gebeurt.

Overigens is de terugkeer van Morales wel een leuke voor sommige community leden, want dat was inmiddels een behoorlijke running gag aan het worden, veel zaten op zijn terugkeer te wachten en bij iedere keer als er iemand in beeld kwam die nog niet herkenbaar was doken de geruchten alweer op dat hij terug zou komen. En nu is het dan daadwerkelijk zo ver.

[ Voor 27% gewijzigd door Scrummie op 31-10-2017 15:24 ]

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Alleen jammer dat er geen enkele scene was van Negan die in die container zat met ... ehmm met wie ook alweer? Met al die zombies er om heen.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Snowwie schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 17:44:
Alleen jammer dat er geen enkele scene was van Negan die in die container zat met ... ehmm met wie ook alweer? Met al die zombies er om heen.
Father Gabriel bedoel je. En dat zal geheel volgens TWD stijl volgende episode wel weer terugkomen, dan zal de focus weer naar die locatie gaan gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Scrummie schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 19:10:
Father Gabriel bedoel je. En dat zal geheel volgens TWD stijl volgende episode wel weer terugkomen, dan zal de focus weer naar die locatie gaan gok ik.
Oh ja, hij moest zo nodig de zgn Hilltop leider die hun verraden had alsnog even redden. Idioot.

Kan een gezellig babbeltje worden met Negan. Had Negan z'n knuppel ook bij zich op dat moment?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Snowwie schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 23:30:
[...]
Oh ja, hij moest zo nodig de zgn Hilltop leider die hun verraden had alsnog even redden. Idioot.

Kan een gezellig babbeltje worden met Negan. Had Negan z'n knuppel ook bij zich op dat moment?
geen idee, maar volgens mij had Gabriel toch ook een flink wapen vast.
Als hij snel genoeg zou reageren kan hij Negan zo overhoop knallen.
Maar goed, die logica werkt niet in TWD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Die logica houdt in dit geval geen stand want zo zit Gabriel gewoonweg niet in elkaar. Het feit dat hij zich 5 minuten ervoor nog een oor laat aannaaien door Gregory bewijst dat nog maar eens. Als puntje bij paaltje komt is het gewoon niet iemand op wie je kunt rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
@.oisyn Ik denk dat gabriel juist de laatste seizoenen betrouwbaarder is geworden. Hij is nu ook iemand die het vertrouwen van de groep geniet. Ik vind het niet bijster sterk dat hij achter Greg aan ging, maar dat kunnen de makers maybe nog uitleggen omdat hij een priester is. Naastenliefde, etc, toch nog genade kennen, etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-09 22:42
Notna schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 16:15:
Ben ik de enige die de stand off tussen Jesus, Tara en random dude echt tenenkrommend vond? Waarom zijn we nou nog steeds aan het keuvelen over wie we wel of niet in leven laten :')

Verder best een prima aflevering, maar het trekken met de gunfights was wel ene beetje irritant. Bijzonder dat er iemand uit S01 weer terugkomt waar ik compleet geen idee meer van heb/had wie dat was :+
Om nog maar niet te spreken over het feit dat ik welgeteld NIEMAND heeft herladen en alle wapens als een klappertjepistool klonken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Veefje schreef op woensdag 1 november 2017 @ 09:46:
@.oisyn Ik denk dat gabriel juist de laatste seizoenen betrouwbaarder is geworden.
Ik bedoel meer in de zin dat het geen badass is die zomaar iemand even overhoop knalt. Niet in de zin dat het een sellout is oid :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:31

sjaool

Every life should have 9 cats

douwe.nl schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:01:
[...]

Om nog maar niet te spreken over het feit dat ik welgeteld NIEMAND heeft herladen en alle wapens als een klappertjepistool klonken.
Hoe denk je dat een echt wapen klinkt? En herladen iedere keer in beeld tonen wordt ook saai. Bovendien heb ik onze grote vriend Morgan wel degelijk zien herladen. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
sjaool schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:04:
[...]

Hoe denk je dat een echt wapen klinkt? En herladen iedere keer in beeld tonen wordt ook saai. Bovendien heb ik onze grote vriend Morgan wel degelijk zien herladen. ;)
Niet zo. (heeft 13 jaar geschoten met heel wat verschillende wapens)

3,5 seconden om een automaat a 30 patronen leeg te rammen heh, iets meer realisme had gemogen.

I know, reeel is de serie niet maar probeer hetgeen kan dan wel reeel te laten zijn/ogen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

douwe.nl schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:24:
[...]

I know, reeel is de serie niet maar probeer hetgeen kan dan wel reeel te laten zijn/ogen
Het grootste deel van de kijkers vind dat totaal niet interessant. Ik bijv. ook niet. Het klinkt zoals geweren klinken in films/series. Prima dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
@sjaoolOke, maar een middenweg mag wel, toch. Ze kunnen niet van vorige seizoenen strugglen om wapens te vinden, etc, naar nu wapens afvuren alsof ze oneindige ammunitie hebben; oftewel een cheatcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
IDKFA
Scrummie schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:45:
[...]

Het grootste deel van de kijkers vind dat totaal niet interessant. Ik bijv. ook niet. Het klinkt zoals geweren klinken in films/series. Prima dus.
Beduidend slechter in dit geval. En je hebt gelijk hoor, net waar je op let.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:31

sjaool

Every life should have 9 cats

Ach ja, het is wachten op de eerste kijker die komt om te zeggen dat hij afgelopen aflevering een filler vond waarin niks gebeurde. :+

Zo is er altijd wat aan te merken op een serie en dan niet alleen TWD. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:30
sjaool schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:02:
Ach ja, het is wachten op de eerste kijker die komt om te zeggen dat hij afgelopen aflevering een filler vond waarin niks gebeurde. :+

Zo is er altijd wat aan te merken op een serie en dan niet alleen TWD. ;)
Dit was toch een filler aflevering?
Negan was de gehele aflevering afwezig en geen van de hoofdrolspelers is overleden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Een beetje inkadering waar iedereen was en waarom had wel gemogen. Nu zat je eigenlijk continu in de actie.

King ging, in twee groepen, naar een buitenpost in het bos. Morgan en co zaten bij die radarpost die ze al een keer hadden uitgemoord. Maar welke post Rick, Daryl via de achterkant en de autobotgroep via de voorkant nou doorzochten? Blijkbaar de zware wapenvoorraad, maar wat er zo logisch aan was dat die boven zouden zijn ontging me een beetje.

De transformatie van Morgan van niet willen doden naar badass killer ging best symbolisch. Stok tegen een boom geparkeerd, tekst 'ik kan niet gedood worden', nog even refelcteren aan het hek met de walkers en gaan met die banaan. De tegenstelling met Jesus, die net de morele kant weer moest herontdekken op een moment dat niemand daar op zat te wachten, kon haast niet groter. En dat stuk met hem en Tara was tenenkrommend.

Snapte alleen niet waarom die Mara waar in de aflevering zo op gefocust werd, zich wel kinderlijk eenvoudig liet pakken door een geturnde collega. En die Morales was echt van "wie ...?". Ach ja, daarvan weet je nu al dat die binnen twee afleveringen toch dood is.

Volgende aflevering zal wel weer over Negan, Gabriel en Gregory gaan en dit stuk gaat dan over twee weken weer verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:12
Voor een full-on aflevering gunfire mochten ze echt wel wat meer aandacht besteden aan de vuurgevechten. Vooral de verspilling van schijnbaare schaarse munitie vond ik tenenkrommend, tot op het punt dat ik denk dat ze een complete munitie fabriek hebben gekaapt in een gemiste aflevering.
Een paar gerichte schoten hadden heel wat meer schade aangericht dan het blind sprayen van de meeste figuren.

Vervolgens zien we Morgan helemaal full-auto flippen en in John Wick style door de gang gaan terwijl Rick van zijn stuk gebracht wordt in notabene zijn eigen levensmissie. Dat kon ik ook niet meer plaatsen.

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Snowwie
Veefje schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:56:
@sjaoolOke, maar een middenweg mag wel, toch. Ze kunnen niet van vorige seizoenen strugglen om wapens te vinden, etc, naar nu wapens afvuren alsof ze oneindige ammunitie hebben; oftewel een cheatcode.
Ooit hadden ze dit 'probleem' ook met Star Trek Voyager, waarbij Voyager in gevecht raakt met de Kazon en Janeway zegt: "They have torpedo's to waste, we don't" en later zegt Chakotay "We have a complement of 38 photon torpedo's at our disposal Captain" en Janeway zegt heel duidelijk "And no way of replacing them after their gone".

Uiteindelijk later hebben ze dit 'probleem' nooit echt weer naar voren gebracht en had Voyager altijd wel torpedo's. En niemand heeft zich er om bekommert, ja uiteindelijk later zijn er wat individuen gaan tellen en dan kom je bij zo'n video als deze:

Voor wat TWD betreft, Amerika is een wapenland bij uitstek, munitie kun je daar kopen alsof het snoepgoed is. Dus de makers van TWD denken gewoon, mwah, ze vinden overal wel wat en knallen lekker door.
Op zich is dit iets realistischer, gezien dat Amerika daadwerkelijk 1 groot munitie depot is. In Voyager, hadden ze op z'n minst in 1 aflevering een verwijzing kunnen maken hoe ze aan de extra anti materie kwamen voor hun torpedo's.

In elk geval, ging Voyager gewoon door tot seizoen 7 en was hun missie volbracht. :)
TWD kan nog wel even door.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:55

Damian

Insane Obtrusion

Ze vinden toch op een gegeven moment een lege militaire basis waar net zon feest was? Daar liep redelijk wat militair zombie volk rond.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 15-09 10:46

Goner

What can I do you for ?

Cobb schreef op woensdag 1 november 2017 @ 19:46:
terwijl Rick van zijn stuk gebracht wordt in notabene zijn eigen levensmissie.
Hij wordt nogal van z'n stuk gebracht door baby Gracie ... en zijn opdracht om iedereen te doden. En vlak daarvoor misschien haar vader aan de muur heeft gehangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:12
@Goner ja dat begrijp ik. Ik vond alleen het contrast te groot tegenover Morgan die van boeddhist naar Terminator gaat (omdat Rick dat hem heeft doen inzien dat het moest ) en Rick (de motor van de hele club) die ineens weer soft wordt op een moment dat hij zich dat niet kan veroorloven. Hetzelfde eigenlijk voor Jezus en dat meisje. Het is alles of niets, dat weet Rick. Dan kun je niet gaan twijfelen om een babietje. Dat kan natuurlijk, is menselijk maar het paste niet bij Rick op dat moment die erg gedreven was om zijn missie te doen slagen. Het had beter gepast bij Morgan bijvoorbeeld.

[ Voor 45% gewijzigd door Cobb op 02-11-2017 17:35 ]

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Ik dacht laatst nog even aan de seizoenspremière en aan het beeld van Rick die tranen liet bij een graf. Stond er zelf niet bij stil dat hij kon rouwen om de dood van een belangrijk personage. Om wie zou Rick zo emotioneel zijn en welk belangrijk personage is voor de makers het meest inwisselbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Oke, Daryl is dus nu een stone cold killer. Hij killt Morales en die jonge gozer zonder genade. Dat gaat dus zeker botsen met mensen als Jesus en Maggie, die meer de softe kant kiezen en genade kennen. Ik denk dat het nu toch wel duidelijk is dat beiden groepen verschrikkelijke dingen hebben gedaan. Daryl is nu net zo genadeloos bezig als Negan. Laten we dus gwn nu omarmen dat er geen goed en kwaad meer is, maar gwn alleen mensen die proberen te overleven.

Morgen vs Jesus had niet gehoeven. Vond het niet erg, maar de morele kwesties hebben we wel gehad. Dezelfde storyline wordt gwn weer gerecycled. Eerst was het Morgan op de ‘All Lives Matter’ toer en nu gaat Jesus die kant op. Om later weer geconfronteerd te worden met The Saviors die ze nu niet omleggen.

De crew van The Kingdom wordt hevig onder vuur genomen. Ze waren Ezekiels poëtische gebral zeker zat.

Greg wordt ook in genade aangenomen. Het is een hinderlijke vent, maar z’n storyline vind ik wel tof, op zich. Het is een lafaard en iemand die alles doet om te overleven. Geen geliefd figuur of iemand die je erbij wilt hebben, maar wel iemand die ook in zo een wereld hoort. Iemand die gewoon in zijn broek schijt en daarnaar handelt. Niet iedereen kan een held zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Prima aflevering. Dat Morales kort en nietszeggend zou zijn, zag je wel aankomen. Rick met z'n softe kant en Daryl de harde killer. Broke back mountain had niet gehoeven, wisten we toch wel Aaron. Had wel gedacht dat Morgan en Jesus meer aan elkaar gewaagd zouden zijn. Dat Morgan dat harnas van dat knulletje aan had, was me de vorige keer niet opgevallen. King en Carol gingen ook te goed en met dat no one moest het wel fout gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Veefje schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:04:
De crew van The Kingdom wordt hevig onder vuur genomen.
Zo te horen de m2 .50 cal waar Daryl en Rick naar op zoek waren ... de outpost van Gavin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Dat Daryl ineens mensen zomaar afknalt vond ik wel mooi. Had ik niet verwacht, maar wel mooi :P. Heeft Morgan nou ook die ene irritante gast afgeknald die 'm zo zat te jennen en vorig seizoen die jongen had doodgeschoten? Of was dat iemand anders die hij schoot?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:54

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik vond het wel komisch overigens dat Aaron aan het einde van de aflevering op zoek was naar Eric bij de boom, en toen hij daar aan kwam en Eric weg was heel hard "Aaaarroooon" riep..

Wait whut.. Hij heette zelf toch Aaron? even in twijfel maar de volgende dialoog maakt duidelijk dat hij gewoon de verkeerde naam riep. _O-

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de hele tijd het gevoel dat ik naar een B-actie/soap- serie zit te kijken. Morgan zit weer in zijn zoveelste persoonlijkheidscrisis. Ik kom er echt niet meer doorheen.
Zo jammer. De eerste 5 seizoenen TWD waren echt super vermakelijk. Tijd voor iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:07:
Heb de hele tijd het gevoel dat ik naar een B-actie/soap- serie zit te kijken. Morgan zit weer in zijn zoveelste persoonlijkheidscrisis. Ik kom er echt niet meer doorheen.
Zo jammer. De eerste 5 seizoenen TWD waren echt super vermakelijk. Tijd voor iets anders.
Als je niet door hebt dat het niet de 'zoveelste' persoonlijkheidscrisis is kan je idd beter wat anders gaan kijken :).

Juist erg sterk weer. Eigenlijk komt het erop neer dat hij nooit uit zijn 'clear' fase is gekomen, ondanks zijn zogenaamde ommekeer van all life is precious. Hij weet het niet meer, vandaar ook 'I know I'm wrong, but I'm also right'.

Dat thema kwam sowieso gister naar voren toe, Rick die niet zomaar mensen wil omleggen, Maggie ook niet, Jesus niet, Morgan wel, Daryl wel, Tara wel. Je kan je dan ook afvragen of deze all out war dus niet tussen The Saviours vs Hilltop/Kingdom/Alexandria is, maar ook een oorlog tussen de verschillende meningen binnen Hilltop/Kingdom/Alexandria.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel19710401
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-09 12:41
Ik vind er na 3 afleveringen seizoen 8 geen hol meer aan. Ik hoop toch niet dat deze oorlog het hele seizoen zo doorkabbelt zonder noemenswaardig verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

.oisyn schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:13:
Heeft Morgan nou ook die ene irritante gast afgeknald die 'm zo zat te jennen en vorig seizoen die jongen had doodgeschoten?
Volgens mij wel, Jared, die gozer met dat lange haar ... maar bevestiging is vreemd genoeg nergens te vinden. Nog maar eens terugkijken.

EDIT: shit nee, was een andere vent met lang haar die in de weg stond ......
YouTube: The Walking Dead 8x03 "Fight Morgan Vs Jesus" Season 8 Epi...

[ Voor 30% gewijzigd door Goner op 07-11-2017 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrummie schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:12:
[...]

Als je niet door hebt dat het niet de 'zoveelste' persoonlijkheidscrisis is kan je idd beter wat anders gaan kijken :).

Juist erg sterk weer. Eigenlijk komt het erop neer dat hij nooit uit zijn 'clear' fase is gekomen, ondanks zijn zogenaamde ommekeer van all life is precious. Hij weet het niet meer, vandaar ook 'I know I'm wrong, but I'm also right'.

Dat thema kwam sowieso gister naar voren toe, Rick die niet zomaar mensen wil omleggen, Maggie ook niet, Jesus niet, Morgan wel, Daryl wel, Tara wel. Je kan je dan ook afvragen of deze all out war dus niet tussen The Saviours vs Hilltop/Kingdom/Alexandria is, maar ook een oorlog tussen de verschillende meningen binnen Hilltop/Kingdom/Alexandria.
Jij vindt het erg sterk. Ik vind het vooral een irritant karakter worden.
Dat soap gehalte en slappe dialogen ken ik nu wel.
Niet dat alles nu bagger is, maar het kijkt gewoon niet meer lekker weg. ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Angeloonie schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:16:
Ik vond het wel komisch overigens dat Aaron aan het einde van de aflevering op zoek was naar Eric bij de boom, en toen hij daar aan kwam en Eric weg was heel hard "Aaaarroooon" riep..

Wait whut.. Hij heette zelf toch Aaron? even in twijfel maar de volgende dialoog maakt duidelijk dat hij gewoon de verkeerde naam riep. _O-
Ik was dus niet zo gek als ik dacht :') :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 14:44

Spotmatic

Ken sent me

Marcel19710401 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:13:
Ik vind er na 3 afleveringen seizoen 8 geen hol meer aan. Ik hoop toch niet dat deze oorlog het hele seizoen zo doorkabbelt zonder noemenswaardig verhaal.
Kom op, je weet toch dat dit TWD is? Er is een reden dat we de priester en Negan al een paar afleveringen niet hebben gezien. De boel wordt lekker gerekt tot de midseason finale waarin Negan ineens weer tevoorschijn komt. Zo voorspelbaar is TWD inmiddels wel... ;)

Ik heb me gisteren in ieder geval weer eens lekker geërgerd. Gregory wilde zo graag de poort door (die op een kier was gezet) maar waarom, waarom,waarom is er zo enorm veel ruimte om onder de poort door te kruipen? Totaal niet zombie- en indringerbestendig. Dit doet gewoon afbreuk aan de serie. :(

[ Voor 21% gewijzigd door Spotmatic op 07-11-2017 15:13 ]

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Eh, volgens mij roept hij gewoon heel hard 'ERIC' hoor ... 00:17
YouTube: The Walking Dead 8x03 Aaron Finds Eric As A Walker / Eric's Deat...
ze laten wel eens een steekje vallen, maar de karakters weten gelukkig wel hoe ze zelf heten ...

[ Voor 7% gewijzigd door Goner op 07-11-2017 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:00:
[...]

Jij vindt het erg sterk. Ik vind het vooral een irritant karakter worden.
Dat soap gehalte en slappe dialogen ken ik nu wel.
Niet dat alles nu bagger is, maar het kijkt gewoon niet meer lekker weg. ;w
Daar is een simpele oplossing voor: niet meer kijken :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marcel19710401
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-09 12:41
TWD lijkt dit seizoen meer op the A-team met zombies!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:51

Ik dacht ook al Aaron te horen, zelfs mijn ondertiteling gaf het aan.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje

_/-\o_ 8)7 _O- oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Goner schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:21:
[...]

Eh, volgens mij roept hij gewoon heel hard 'ERIC' hoor ... 00:17
YouTube: The Walking Dead 8x03 Aaron Finds Eric As A Walker / Eric's Deat...
ze laten wel eens een steekje vallen, maar de karakters weten gelukkig wel hoe ze zelf heten ...
Dan hebben tot nu toe 3 mensen in dit topic het verkeerd gehoord of gelezen. Dat lijkt mij stug :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
Hij roept gewoon Eric..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Eens met "Eric". Plus, het zou gewoon onlogisch zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
ach EEEERIC of AAAARON wat maakt het uit, het is één pot nat :+

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Het is wat onduidelijk, maar ik kan er Eric in horen. Als je het ondertiteld met Aaaron hoor je natuurlijk Aaaron. Mama appelsap :p

Er is wel een killing knop om bij sommige mensen in de groep zeg (Daryl, Morgan). Waarschijnlijk zou ik meer in camp Jesus zitten, maar de meeste van die mensen zijn al dood in de serie. Maar die Jesus figuur zal ook nodig zijn voor het verloop van de Maggie/Hilltop verhaallijn.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsD91
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:56
Marzman schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:05:
Het is wat onduidelijk, maar ik kan er Eric in horen. Als je het ondertiteld met Aaaron hoor je natuurlijk Aaaron. Mama appelsap :p

Er is wel een killing knop om bij sommige mensen in de groep zeg (Daryl, Morgan). Waarschijnlijk zou ik meer in camp Jesus zitten, maar de meeste van die mensen zijn al dood in de serie. Maar die Jesus figuur zal ook nodig zijn voor het verloop van de Maggie/Hilltop verhaallijn.
Ik hoor ook Eric... ik vond dat wel een mooie scene. Liet echt even weer dichtbij komen hoe snel je mensen verliest die je liefhebt, maar juist ook niet echt dood zijn. Je ziet ze liever doodgaan, dan weglopen als een zombie.

Voor wat betreft die killing knop. Ik zit in het camp Daryl: de tijd van levens sparen omdat doden niet hoort, is voorbij. Negan denkt ook niet zo en juist mensen met zo'n harde mentaliteit overleven. Mensen naaien je wanneer je ze laat leven... dat was in de tweede aflevering met Jesus, Tara en die Saviour wel te zien.

Vooralsnog vermaak ik mij wel, alleen vond ik episode 2 echt nietszeggend. Drie was al weer beter... toch mis ik echt dat apocalypse-gevoel zoals het voorgaande seizoenen was. Ik houd van verlaten steden, dorpjes etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Ik heb er smakelijk om gelachen, maar volgens mij hoor je idd dat hij Eric roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Notna schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 19:46:
[...]
Dan hebben tot nu toe 3 mensen in dit topic het verkeerd gehoord of gelezen. Dat lijkt mij stug :+
Intussen al 6 die Eric hoorden (lezen telt niet) ... je bent een minderheid :+
Pagina: 1 ... 85 ... 100 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.