Grappig. Ik voelde ongeveer hetzelfde met de nepdood van Glenn in het vorige seizoen. Nu had ik ook wel een sterk vermoeden dat hij niet zo nonchalant dood zou gaan zonder het überhaupt in beeld te brengen, maar toen ik wat background info ging lezen en achter het plot van de comics kwam daaromtrend, vond ik het absoluut niet leuk dat hij uiteindelijk wel dood zou gaan. Maar ook op andere momenten in de serie heb ik gehad dat ik verkrampt van de spanning op de bank zat en tegen mezelf vroeg "waarom kijk ik dit eigenlijk nog", want ik vind het eigenlijk altijd gewoon veel leuker als alles gewoon goed gaatEek2nd schreef op zondag 12 februari 2017 @ 15:19:
Ik heb niet eens meer verder gekeken sinds eerste aflevering van het seizoen... zo deprimerend als je favorite personage zo bruut wordt vermoord
(Nee niet Abraham XD )
Wat dat betreft vond ik dat moment dat Daryl die bikers doodschoot met de bazooka echt fantastisch. Vooral omdat die ene leider zich voordeed as Negan, en ik in mijn naïviteit dacht dat dat ook echt Negan was en dat ze dus totaal gingen afwijken van de comics.
Toen, die eerste ep van dit seizoen, heb ik dat op een of andere manier ineens allemaal naast mij neergelegd

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.