[Serie] The Walking Dead [2] Overzicht

Pagina: 1 ... 79 ... 100 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:04

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Eek2nd schreef op zondag 12 februari 2017 @ 15:19:
Ik heb niet eens meer verder gekeken sinds eerste aflevering van het seizoen... zo deprimerend als je favorite personage zo bruut wordt vermoord :'(
(Nee niet Abraham XD )
Grappig. Ik voelde ongeveer hetzelfde met de nepdood van Glenn in het vorige seizoen. Nu had ik ook wel een sterk vermoeden dat hij niet zo nonchalant dood zou gaan zonder het überhaupt in beeld te brengen, maar toen ik wat background info ging lezen en achter het plot van de comics kwam daaromtrend, vond ik het absoluut niet leuk dat hij uiteindelijk wel dood zou gaan. Maar ook op andere momenten in de serie heb ik gehad dat ik verkrampt van de spanning op de bank zat en tegen mezelf vroeg "waarom kijk ik dit eigenlijk nog", want ik vind het eigenlijk altijd gewoon veel leuker als alles gewoon goed gaat :P.

Wat dat betreft vond ik dat moment dat Daryl die bikers doodschoot met de bazooka echt fantastisch. Vooral omdat die ene leider zich voordeed as Negan, en ik in mijn naïviteit dacht dat dat ook echt Negan was en dat ze dus totaal gingen afwijken van de comics.

Toen, die eerste ep van dit seizoen, heb ik dat op een of andere manier ineens allemaal naast mij neergelegd :). Ik vond de episode fantastisch, vooral omdat ik stiekem hoopte dat Abraham dood zou gaan en niet Glenn. Dus toen Abraham doodging een moment van euforie, en daarna ineens onverwachts *pats* :X. En het feit dat hij weg is boeit me eigenlijk niet eens meer, noch het feit dat ze nu onder Negan's toorn moeten leven. Misschien dat die ene episode mij heeft afgestompt en ik vrede heb met het feit dat het uiteindelijk toch wel goed afloopt voor Rick. En wat de rest betreft, tja... :P

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Cyphax schreef op zondag 12 februari 2017 @ 17:12:
[...]

Ik had dat ook een beetje, al ging het me niet om m'n favoriete karakter (ik weet zo niet wie dat zou moeten zijn eigenlijk :P) maar ik ben blijven kijken en dat was een goede keus; ik vind het een erg goed seizoen. :)

Zo heb ik GoT ook een tweede kans gegeven op een bepaald moment, en ook daar geen seconde spijt van. :)
Ik heb het wel allemaal opgenomen (en ga morgen ook weer verder met opnemen).
Als de rijd rijp is ga ik weer verder.. voordeel is dat ik dan veel in 1x kan kijken.
(Nadeel is dat ik hier niet mee kan praten na elk aflevering)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
Goede aflevering, geen topper maar eindelijk weer voorwaartse momentum. Dat heeft de serie wel nodig na de mindere eerste seizoenshelft. Goed om ook weer wat van The Kingdom te zien en het lijkt voor de hand liggend dat Daryl & Morgan de personages zullen zijn die Ezekiel gaan overhalen. Of de serie brengt het zo dat iemand als Richard iets doet zodat The Kingdom geen keus heeft om ook te vechten.

Oceanside is ook weer terug. Ook dat is wel logisch. Je kunt namelijk geen nieuwe groep introduceren om hen vervolgens er niet meer in te betrekken. Zij hebben genoeg poppetjes om van waarde te zijn voor de alliantie. Daarom ook de glimlach op het eind op Ricks gezicht. Ze hadden mensen en wapens nodig: they just hit the jackpot.

Gabriel zal er vast mee te maken hebben dat Rick en co op de dames van Oceanside zijn gestuit. Begint eindelijk een nuttig personage te worden, die Gabriel.

Ik ben blij dat we weer vooruit kunnen. Er gaan eindelijk dingen gebeuren.

Oja, en de persoon die we zagen in die extra scene met de schoenen is dus iemand van Oceanside. Je zag op het eind de kleding en de hoodie die je toen ook zag.

[ Voor 7% gewijzigd door Veefje op 13-02-2017 09:55 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:10

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

(jarig!)
Haha, die kabel tussen de autos :D Ruimt lekker op :D

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Veefje schreef op maandag 13 februari 2017 @ 09:53:

Oceanside is ook weer terug. Ook dat is wel logisch. Je kunt namelijk geen nieuwe groep introduceren om hen vervolgens er niet meer in te betrekken. Zij hebben genoeg poppetjes om van waarde te zijn voor de alliantie. Daarom ook de glimlach op het eind op Ricks gezicht. Ze hadden mensen en wapens nodig: they just hit the jackpot.

Gabriel zal er vast mee te maken hebben dat Rick en co op de dames van Oceanside zijn gestuit. Begint eindelijk een nuttig personage te worden, die Gabriel.
Nuttig weet ik niet, volgens mij werd hij ontvoerd, maar ik weet niet of hij ontvoere werd zodra hij in de auto zat (je zag iemand op de achterbank omhoog komen) of dat de ontvoerder hem dwong spullen te stelen.
Die kop van rick was wel mooi, ik dacht meer "djeez not this shit again" maar jouw verklaring is beter denk ik :p

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Afvalzak schreef op maandag 13 februari 2017 @ 18:53:
[...]

Nuttig weet ik niet, volgens mij werd hij ontvoerd, maar ik weet niet of hij ontvoere werd zodra hij in de auto zat (je zag iemand op de achterbank omhoog komen) of dat de ontvoerder hem dwong spullen te stelen.
Die kop van rick was wel mooi, ik dacht meer "djeez not this shit again" maar jouw verklaring is beter denk ik :p
Jouw verklaring zou natuurlijk ook kunnen. Het lijkt mij, omdat de aflevering in het teken staat van een alliantie vormen en meer mensen verzamelen voor het gevecht tegen Negan, dat Rick denkt: 'oké, we hadden mensen nodig en met deze nieuwe grote groep mensen voor me kunnen we een vuist maken.

Dat achterbank stuk heb ik helemaal gemist. Ik ging er gewoon meteen van uit dat Gabriels ontwikkeling tot nu toe niet voor niets is. Ze hebben het publiek proberen te overtuigen dat Gabriel nu van toegevoegde waarde, dan zou Gabriel die nu opeens hen verraad niet logisch zijn. Zou zijn heel storyline teniet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Zo de knetter, die scène met de 2 auto's + draad + zombie's was wel ff bruut. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 10:46

Goner

What can I do you for ?

Is dat echt Oceanside ?
Er zitten nl vrij veel jongens/jonge mannen bij en die hadden ze niet meer daar ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 07:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het zijn de mannen van oceanside! :P

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:29

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Yes, fijne aflevering! Eindelijk weer dat TWD gevoel, plannen maken, allianties maken, gear verzamelen. Alleen jammer dat ezekiel nog niet mee doet, neem aan dat dit nog wel veranderd.

Overigens had ik bij die jonge lui niet het gevoel dat het Oceanside is, dacht dat daar inderdaad geen mannen waren. Beetje vaag wat Gabriel hier mee te maken heeft want die heeft Rick toch echt die kant opgestuurd.

[ Voor 37% gewijzigd door Chaoss op 13-02-2017 23:04 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Snap de smiley niet zo ...

The Saviors...
they did this to you?
They're the ones that killed all your men?
Every man...
every boy over 10.
They lined 'em up, shot 'em in the head.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:06

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Whoa, wie zijn die lui op het eind? Een nieuwe groep die we nog niet gezien hadden?

Oceanside lijkt me niet. Daar hadden ze een heel andere demografie.

[ Voor 29% gewijzigd door Mx. Alba op 13-02-2017 23:11 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:44

Spotmatic

Ken sent me

Ik dacht alleen vrouwen te zien, dus inderdaad Oceanside. En ik dacht op het einde ook Enid te zien, tussen de dames van Oceanside?

[ Voor 6% gewijzigd door Spotmatic op 13-02-2017 23:11 ]

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:37
Spotmatic schreef op maandag 13 februari 2017 @ 23:11:
Ik dacht alleen vrouwen te zien, dus inderdaad Oceanside. En ik dacht op het einde ook Enid te zien, tussen de dames van Oceanside?
Zaten zeker ook mannen tussen hoor :)

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyBearTibbers
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-09 10:44
Lekker begin weer, vooral die snel weg scène :')

Over die "nieuwe" groep, waarom moest Rick lachen?
Ik zou zeggen dat hij een bekende zag, Heath misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Of hij ziet een bekende of het was een premature "oh yeah, deze lui kan ik gebruiken" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Dat was duidelijk een "this is just what we needed" lach :D. Ik denk ook dat hij een bekende zag. Misschien Heath? Daar hebben we ook niets meer van gehoord. Ik weet dat die acteur het druk heeft met een lead rol, maar als ze hem echt hadden uitgeschreven dan hadden we hem wel dood zien gaan.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Goner schreef op maandag 13 februari 2017 @ 22:53:
[...]

Is dat echt Oceanside ?
Er zitten nl vrij veel jongens/jonge mannen bij en die hadden ze niet meer daar ...
Oke, ik dacht echt dat het Oceanside is. Het kan gwn niet anders dan dat die groep nog terug komt. Anders zijn ze echt voor niks geïntroduceerd. Zaten er echt jongens bij? Ik dacht echt dat het allemaal vrouwen waren. Sommige die eruit zagen als tomboys, maar dacht echt alleen vrouwen.

Edit: zaten idd ook mannen tussen. Dus of Oceanside moet weer gasten hebben verzameld of dit is weer een andere groep. Moet wel een andere groep zijn dan die nu wordt geïntroduceerd.

[YouTube: https://youtu.be/cch58uKOep8]

[ Voor 18% gewijzigd door Veefje op 13-02-2017 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Bovenstaande beelden nog eens bekeken en ik weet vrijwel zeker dat het niet Oceanside is. Zitten oudere mannen bij, hele groep heeft andere uitstraling/kleding en Tara schijnt niemand te herkennen.

Misschien een groep waar Heath bij aanbeland is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:23

Player1S

Probably out in the dark

Chaoss schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 00:20:
Bovenstaande beelden nog eens bekeken en ik weet vrijwel zeker dat het niet Oceanside is. Zitten oudere mannen bij, hele groep heeft andere uitstraling/kleding en Tara schijnt niemand te herkennen.

Niet aan Heath gedacht maar ik las op reddit dat Rick mogelijk Gabriel zag.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:03

Zeror

Ik Henk 'm!

L1nt schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 09:31:
[...]

Niet aan Heath gedacht maar ik las op reddit dat Rick mogelijk Gabriel zag.
Bij die lach dacht ik meer aan: "Yes, i found my army to battle Negan."

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:23

Player1S

Probably out in the dark

Zeror schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 09:33:
[...]

Bij die lach dacht ik meer aan: "Yes, i found my army to battle Negan."
Dat is inderdaad optie 3. 8)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
Ik gok op Gabriel, want ik kan me niet voorstellen dat die opeens roque gaat zonder aanleiding.

Ik HOOP op Gabriel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Maar waarom duikt die club precies op bij die woonboot ?? Die ze blijkbaar over het hoofd hebben gezien bij foerageren ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Goner schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 10:11:
Maar waarom duikt die club precies op bij die woonboot ?? Die ze blijkbaar over het hoofd hebben gezien bij foerageren ...
Ik kan me wel een scenario voorstellen.

Weet je nog dat toen Rick er eerder was op afstand benen van een nog onbekend figuur te zien waren. Grote kans dat dit dus die groep is. Gabriel is te komen weten dat er voedsel meegenomen is. Gabriel komt achter het bestaan van een groep bij die boot. Gabriel brengt voedsel terug om die groep een dienst te doen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-09 16:04
Zeror schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 10:17:
[...]

Weet je nog dat toen Rick er eerder was op afstand benen van een nog onbekend figuur te zien waren. Grote kans dat dit dus die groep is. Gabriel is te komen weten dat er voedsel meegenomen is. Gabriel komt achter het bestaan van een groep bij die boot. Gabriel brengt voedsel terug om die groep een dienst te doen.
Waardoor Gabriel de groep van Rick meer likeable maakt bij de nieuwe groep waardoor er een alliantie ontstaat tussen hun en Hilltop en dan wordt het knokken 8)
Stiekem hoop ik gewoon dat Negan door Shiva wordt opgevreten haha

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 11:18

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Jeuj ik ben weer helemaal bij *O* oh nee ik moet episode 9 nog kijken :+

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyBearTibbers
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-09 10:44
@Zeror, dat was dezelfde persoon die Gabriel aan het bespieden was bij Alexandria.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

[...]

Ik denk eerder dat Gabriel gedwongen werd. Je ziet 'm in het begin van de episode naar de voorraadruimte lopen, waarna je ineens wat op de grond hoort kletteren. Ik denk dat hij daar laars-dude tegen is gekomen die voedsel aan het stelen was. Gabriel wordt vervolgens gedwongen mee te helpen. Je ziet bij het wegrijden een schim op de achterbank overeind gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

[...]
Gabriel is te komen weten dat er voedsel meegenomen is.
Dat vervolgens allemaal is 'overgedragen' aan Negan ... en wapens ook. Weet je nog dat ze dat briefje hadden meegenomen ??

Die woonboot leek me meer van een loner, of die hele groep zou toevallig net weg zijn geweest toen Rick en Aaron de boel leeghaalden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

.oisyn schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 11:07:
[...]

Ik denk eerder dat Gabriel gedwongen werd. Je ziet 'm in het begin van de episode naar de voorraadruimte lopen, waarna je ineens wat op de grond hoort kletteren. Ik denk dat hij daar laars-dude tegen is gekomen die voedsel aan het stelen was. Gabriel wordt vervolgens gedwongen mee te helpen. Je ziet bij het wegrijden een schim op de achterbank overeind gaan zitten.
Dat zou de bewegingen van Gabriel iig verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Hmm die schim heb ik niet gezien, maar zou ook een hele goede verklaring kunnen zijn!

Betekent waarschijnlijk wel slecht nieuws voor Rick & co...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-07 13:07
Het wordt een beetje een Game of Thrones verhaal zo, ben wel benieuwd wat voor groep we nu weer hebben gezien!

Denk zelf niet dat het ocean side is gezien het aantal mannen in de groep. Wellicht dat het ocean side is die in de achtergrond weer van alles hebben meegemaakt waardoor de groep nu groter is en wel mannen bevat. Maar zo kun je blijven speculeren natuurlijk, zal zichzelf allemaal vanzelf uitwijzen..

Ben in ieder geval benieuwd naar volgende week, deze aflevering heeft grote stappen gemaakt qua verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Gabriel had toch een hint achter gelaten waardoor ze naar die "boot locatie" toe gingen? die moet er dus wel iets mee te maken hebben.

Neem ook aan dat deze groep weer te maken heeft met de persoon waarvan je op het einde van A6 de laars zag en die je later ook Gabriel zag bespieden met een verrekijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
aDutchCow schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 10:20:
[...]

Waardoor Gabriel de groep van Rick meer likeable maakt bij de nieuwe groep waardoor er een alliantie ontstaat tussen hun en Hilltop en dan wordt het knokken.
Grote kans hierop, dat klinkt als het meest logische scenario. Vooral als je kijkt naar hoe TWD Gabriel heeft proberen te ontwikkelen van een lafaard naar iemand die nu 'the fighting spirit' heeft. Het zou dus onzinnig zijn als Gabe opeens weer volstrekt uit het niet een lafaard is. Het zou ook raar zijn als Oceanside opeens mannen in de gelederen heeft, dus het moet wel (zoals velen hier zeggen) een nieuwe groep zijn. Wel opmerkelijk zou dat zijn. Ik hoop iig dat Oceanside terug komt, anders is de Tara afl helemaal niet te plaatsen en nog twijfelachtiger als ik eraan terug denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

@Chaoss heb je een filter voor mijn reacties ofzo? :P
Chaoss schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 00:20:

-> .oisyn in "[Serie] The Walking Dead \[2]"
Chaoss schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 12:03:
Gabriel had toch een hint achter gelaten waardoor ze naar die "boot locatie" toe gingen? die moet er dus wel iets mee te maken hebben.

Neem ook aan dat deze groep weer te maken heeft met de persoon waarvan je op het einde van A6 de laars zag en die je later ook Gabriel zag bespieden met een verrekijker.
-> .oisyn in "[Serie] The Walking Dead \[2]"

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Veefje schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 12:32:
[...]
Ik hoop iig dat Oceanside terug komt, anders is de Tara afl helemaal niet te plaatsen en nog twijfelachtiger als ik eraan terug denk.
Waarschijnlijk wel, anders was de nadruk tijdens die aflevering tot gelegd op hoe groot die groep eigenlijk is, de belachelijke hoeveelheid wapens en hoe goed iedereen met die wapens om kan gaan, niet zo duidelijk geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
spoiler:
Kunnen het de Whisperers niet zijn ?
Ze zijn allemaal stil in descene's die we tot nog toe gezien hebben

edit spoilertags, al zie ik niet in waarom omdat al de voorgaande uitspraken exact hetzelfde zijn ..:|

[ Voor 37% gewijzigd door FreshMaker op 14-02-2017 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

En bedankt he ... ik ga dit topic maar weer mijden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond maar weer eens een poging doen om S7E4 af te kijken. Ik ben vanaf het begin een behoorlijke fan geweest van de show maar het laatste seizoen kan me weinig boeien. De serie had wel vaker up's en down's maar de manier waarop het nu vol wordt gestampt met half of niet ontwikkelde karakters en verdwaalde verhaallijnen staat me echt tegen.

Als ze nou eens 90% van de bullshit er af zouden kappen en weer een select groepje echt zouden laten ontwikkelen dan zou het weer interessant kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

FreshMaker schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:48:
spoiler:
Kunnen het de Whisperers niet zijn ?
Ze zijn allemaal stil in descene's die we tot nog toe gezien hebben
Topicwarning:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.
Je post moet in spoiler tags dus!
FreshMaker schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:48:
al zie ik niet in waarom omdat al de voorgaande uitspraken exact hetzelfde zijn ..:|
spoiler:
Je noemt een groep mensen die TV-kijkers nog nooit gehoord hebben, daarom.

[ Voor 24% gewijzigd door .oisyn op 14-02-2017 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:40

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Zijn de afleveringen die hier reeds uitgezonden zijn, legaal terug te kijken? Kan het op de website van Fox in elk geval niet vinden.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

(jarig!)
Jorgen schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 18:40:
Zijn de afleveringen die hier reeds uitgezonden zijn, legaal terug te kijken? Kan het op de website van Fox in elk geval niet vinden.
http://www.netflix-nederl...nd/the-walking-dead-2010/

Bij Netflix de eerste 6 seizoenen

Verder afaik: nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:40

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dankjewel, daar had ik nog niet aangedacht. Helaas geen seizoen 7...

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Als je KPN (Pluspakket) hebt dan is S6 en S7 On Demand te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowSaiyan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-01-2024
Ik stoor me echt verschrikkelijk aan de overacting van Gregory en Ezekiel. Kan er echt heel slecht tegen en vind het totaal niet passen bij de sfeer die TWD neerzet.

PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:27

Cyphax

Moderator LNX
Ik vond Gregory juist enorm grappig deze keer, hij doet opzettelijk zo overdreven maar ik vond het zeer komisch gewoon. :D
En Ezekiel, tja, het is een act. Hij deed tegen Carol weer heel anders, zoals hij zelf eigenlijk is. Die act van koning Ezekiel met z'n koninkrijk vind ik op zich ook niet zo interessant, die mag hij van mij ook wel droppen op zich. :)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:22
metallicattim schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 11:25:
Hmm die schim heb ik niet gezien, maar zou ook een hele goede verklaring kunnen zijn!

Betekent waarschijnlijk wel slecht nieuws voor Rick & co...
Gezien de glimlach van rick? Nah. Zal wel een oude bekende zijn. :)
Carol en een door haar ontmoet clubje wellicht? Of de verdwenen heath?

Wel erg slecht geacteerd met die groep. Die lui waren net zombies :')

Oh en natuurlijk dat briefje bij de boot: "you won this one but you still lose" of zo iets. Is ook nog niet opgelost.

[ Voor 13% gewijzigd door LED-Maniak op 14-02-2017 23:10 ]

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 20:36
Het is toch vrij duidelijk dat het Gabriel is die Rick ziet op het einde? Ze gaan naar de clue toe die hij heeft achtergelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

sjaak88 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 05:44:
Het is toch vrij duidelijk dat het Gabriel is die Rick ziet op het einde? Ze gaan naar de clue toe die hij heeft achtergelaten.
Woa dat weet ik niet, lijkt me niet dat Gabriel daar echt vrijwillig is gezien de manier waarop hij weg ging.

Ik vond het toch wel heel erg een lachje van "dit is het leger wat ik nodig heb". Ben iig echt benieuwd naar de volgende aflevering en dat heb ik de voorgaande aflevering niet gehad in dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Chaoss schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 07:53:
[...]

Woa dat weet ik niet, lijkt me niet dat Gabriel daar echt vrijwillig is gezien de manier waarop hij weg ging.

Ik vond het toch wel heel erg een lachje van "dit is het leger wat ik nodig heb". Ben iig echt benieuwd naar de volgende aflevering en dat heb ik de voorgaande aflevering niet gehad in dit seizoen.
Same. Over het lachje en uitkijken naar de volgende aflevering. Dat moet wel zijn omdat er éindelijkkk vooruitgang in zit. We kunnen éindelijkk naar iets uitkijken. Ik zie dat men dat ook op andere fora, reactieboards, etc, veelvuldig aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
LED-Maniak schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 22:19:
[...]

Gezien de glimlach van rick? Nah. Zal wel een oude bekende zijn. :)
Carol en een door haar ontmoet clubje wellicht? Of de verdwenen heath?

Oh en natuurlijk dat briefje bij de boot: "you won this one but you still lose" of zo iets. Is ook nog niet opgelost.
Ik bedoelde meer omdat ze dan waarschijnlijk kwaadaardig zijn, gezien ze Gabriel "ontvoeren" samen met zijn rantsoenen.

Ik denk dat ze nóg een vijand, ook al is ie kleiner dan Negan, niet zullen overleven, dus HOOP echt dat dit goed uitpakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

[...]
Pff, het is maar waar je je aan stoort.
Het zijn ook geen acteurs, maar extra's ... en de opdracht was misschien wel om zo over te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ja want de normale cast acteert wel geweldig 8)7 . Daar is het gros ook heel slecht van naar mijn mening.
Ik vond het toch wel heel erg een lachje van "dit is het leger wat ik nodig heb".
Ja dat had ik ook idd en dat moet het ook haast wel zijn samen met een "oude bekende" waar ik nu zo 1.2.3. even niet op zou kunnen komen.

Dat Gabriel dit leger lijd lijkt mij wat ver gezocht.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 22:23:
[...]
Dat Gabriel dit leger lijd lijkt mij wat ver gezocht.
Gabriel zal wel een dealtje hebben gemaakt voor het voedsel. Die groep is nogal groot en zonder goed eten te verbouwen of te stelen hebben ze vast wel honger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Donstil schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 22:23:
[...]

Ja want de normale cast acteert wel geweldig 8)7 . Daar is het gros ook heel slecht van naar mijn mening.
Dat valt wel mee, toch? Het is geen acteren a la The Americans, Breaking Bad, Fargo en noem ze maar op, maar het acteerwerk is degelijk tot goed. Met Lennie James, Melissa McBride en Jeffrey Dean Morgan als uitschieters naar boven.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Precies, acteerwerk ik TWD is best goed, dat die groep zo overkwam zal de bedoeling zijn geweest. Eerst maar eens afwachten hoe die scène verdergaat voordat je daar over kunt oordelen.

Tot nu toe heb ik me alleen geërgerd hoe het karakter van Negan wordt neergezet, zo een dimensionaal en saai.

[ Voor 23% gewijzigd door Chaoss op 16-02-2017 00:52 ]

• aDutchCow
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 15:33:
Vanavond maar weer eens een poging doen om S7E4 af te kijken. Ik ben vanaf het begin een behoorlijke fan geweest van de show maar het laatste seizoen kan me weinig boeien. De serie had wel vaker up's en down's maar de manier waarop het nu vol wordt gestampt met half of niet ontwikkelde karakters en verdwaalde verhaallijnen staat me echt tegen.

Als ze nou eens 90% van de bullshit er af zouden kappen en weer een select groepje echt zouden laten ontwikkelen dan zou het weer interessant kunnen worden.
Ik weet niet of het zo ver terug kan maar wat ik altijd doe is wachten tot ie bij Fox is geweest en dan kan ik m via de website van Ziggo Horizon, of hoe het ook heet, de aflevering terugkijken.

Nogmaals, ik weet niet tot hoever je deze afleveringen terug kan kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 17:22
Geen idee of die grote groep de Oceanside groep is, want dat 'zouden' alleen maar vrouwen moeten zijn. Wellicht hebben ze toen gelogen over alle mannen, maar hier zitten inderdaad mannen tussen.

Wat me wel opvalt is dat ze volgens mij allemaal lang haar hebben. Wellicht een cover-up voor de Oceanside mannen die de slachting overleegd hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Ik heb de aflevering gisteravond gezien en mij viel het ook op dat er mannen tussen zaten. Ik zat namelijk met verbazing te kijken toen ze ingesloten werden door een groep die er redelijk groot uit zag, goed bewapend was en met mensen die redelijk wat agressiviteit uitstraalden. Mijn eerste gedachte was ook Oceanside en daarom ben ik meteen aandachtig gaan kijken of er mannen tussen zaten. Het zou alsnog wel Oceanside kunnen zijn, want ik heb geen flauw idee welke andere groep het zou moeten zijn. Een nieuwe groep op dit moment lijkt me ook niet heel logisch.

Overigens interpreteerde ik de lach van Rick ook op zo'n manier als hier al veel beschreven is: een grote groep mensen met wapens die eruit zien alsof ze wel willen en kunnen vechten.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:47
dvd-linden schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 14:18:
Overigens interpreteerde ik de lach van Rick ook op zo'n manier als hier al veel beschreven is: een grote groep mensen met wapens die eruit zien alsof ze wel willen en kunnen vechten.
Ik dacht meer aan het feit dat ze al in de shit zaten met Negan, en dat dit zo'n "oh the irony" lachje was, weer een boevenbende die wat van ons wilt.

Maarja alle seizoenen lang van TWD gaat het zo:
Main characters komen in de shit, main characters worden gered door Carol of ander main character, main character gaat dood, nieuw seizoen, nieuwe bedreiging etc.

Dat is natuurlijk vermakelijk en spannend om naar te kijken, maar ik mis een beetje de gelaagdheid dat er nog meer is dan boeven oprollen en in leven blijven. Misschien is de hoop naar een oplossing / cure of complete wederopbouw van de menselijke beschaafdheid te hoog gegrepen, maar goed als ik wil weten hoe het afloopt ga ik de comics wel lezen.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loewie1984 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 14:35:
[...]

Ik dacht meer aan het feit dat ze al in de shit zaten met Negan, en dat dit zo'n "oh the irony" lachje was, weer een boevenbende die wat van ons wilt.

Maarja alle seizoenen lang van TWD gaat het zo:
Main characters komen in de shit, main characters worden gered door Carol of ander main character, main character gaat dood, nieuw seizoen, nieuwe bedreiging etc.

Dat is natuurlijk vermakelijk en spannend om naar te kijken, maar ik mis een beetje de gelaagdheid dat er nog meer is dan boeven oprollen en in leven blijven. Misschien is de hoop naar een oplossing / cure of complete wederopbouw van de menselijke beschaafdheid te hoog gegrepen, maar goed als ik wil weten hoe het afloopt ga ik de comics wel lezen.
Ik zou zeggen ga inderdaad de comics lezen en begin bij nummer 93( verder terug is al voorgekomen in de serie), ze zijn nu bij nummer 162 en hiertussen in zit ieder geval al een ding waar jij naar smacht.

Ik zelf vind de serie nu eindelijk de positieve kant op gaan qua verhaal. Wat opvalt is als er een episode niet de tijdlijn van de comics doet(ocean side) is het gelijk een stuk minder, maar Tara kan dan ook niet acteren.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Goner schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 11:52:
[...]

Pff, het is maar waar je je aan stoort.
Het zijn ook geen acteurs, maar extra's ... en de opdracht was misschien wel om zo over te komen.
We zitten toch niet naar acteurs en figuranten te kijken hoe leuk zij dit doen maar een post-apocalyptische wereld waarbij we een groep overlevenden volgen?

Er zitten in TWD van die totaal onlogische dingen die best afknappers kunnen zijn. Waaronder dit.. Het is niet logisch dat als er een handvol mensen in het midden van een veld staat, dat er opeens 50+ man in gevechtshouding 5+ personen dik op elkaar gestapeld naar ze toelopen en dan zeker niet met een blik als "kijk mij eens figurant zijn". Dat soort dingen pik je wel vaker uit de groepen en weet je precies wie er de volgende scene de pijp uit gaat.
metallicattim schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 08:42:
[...]

Ik bedoelde meer omdat ze dan waarschijnlijk kwaadaardig zijn, gezien ze Gabriel "ontvoeren" samen met zijn rantsoenen.

Ik denk dat ze nóg een vijand, ook al is ie kleiner dan Negan, niet zullen overleven, dus HOOP echt dat dit goed uitpakt
Ik verwacht het niet.. spoiler: de serie moet inmiddels nog een paar seizoenen mee. :P O-)
Het ligt er al een paar eps te dicht bovenop waar het heen gaat en wat er gaat gebeuren.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 18:01:
maar Tara kan dan ook niet acteren.. :'(
Tara is dan ook geen actrice. Alanna Masterson wel ;) en die doet het best aardig imho - zeker niet oscar-waardig, maar ook niet slecht. Het is denk ik meer het karakter van Tara waar je over valt - een beetje nonchalant type die veel gebruik maakt van sarcasme.
LED-Maniak schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 20:38:
Er zitten in TWD van die totaal onlogische dingen die best afknappers kunnen zijn. Waaronder dit.. Het is niet logisch dat als er een handvol mensen in het midden van een veld staat, dat er opeens 50+ man in gevechtshouding 5+ personen dik op elkaar gestapeld naar ze toelopen en dan zeker niet met een blik als "kijk mij eens figurant zijn". Dat soort dingen pik je wel vaker uit de groepen en weet je precies wie er de volgende scene de pijp uit gaat.
Ik vind het knap dat jij dat oordeel kunt vellen zonder ook maar enige achtergrond-informatie te hebben over de groep of wat ze met deze actie proberen te bereiken.

[ Voor 46% gewijzigd door .oisyn op 17-02-2017 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
.oisyn schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 20:47:
[...]

Ik vind het knap dat jij dat oordeel kunt vellen zonder ook maar enige achtergrond-informatie te hebben over de groep of wat ze met deze actie proberen te bereiken.
Dan hoop ik oprecht dat ik het ditmaal fout heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 20:47:
[...]

Tara is dan ook geen actrice. Alanna Masterson wel ;) en die doet het best aardig imho - zeker niet oscar-waardig, maar ook niet slecht. Het is denk ik meer het karakter van Tara waar je over valt - een beetje nonchalant type die veel gebruik maakt van sarcasme.
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Beetje laat want ik kijk het nu pas, maar de mid-season finale.
De omhelzing Rick Daryl... Daryl... shit wat mooi. Wauw.

Daryl, Rick en Michone zijn echt mijn 3 toppers van de serie. Al seizoenen lang.
Normaal ben ik niet zo van de hoofdrolspelers, maar hierin wel met Rick. Rick is echt zo verschrikkelijk overtuigend en intens gespeeld. En Daryl.. Wauw top

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
[...]

Altijd leuk om toch gelijk te hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

sjaak88 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 06:19:
[...]

Altijd leuk om toch gelijk te hebben ;)
Spoilers :( (Persoonlijk maakt me niet uit, lees toch altijd al wel de topics voordat ik ga kijken :+)

Default blanke hetero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Veefje
Oke aflevering. Was buiten een paar momenten, zoals de ontmoeting tussen Daryl en Carol en de kennismaking met de nieuwe 'stille' groep, niet heel boeiend.

Het was idd een lachje van "dit is het leger dat we nodig hebben". Apart dat anderen dat niet zo zagen. We zijn al het hele seizoen aan het werken naar een coalitie. Ze zijn nu echt actief bezig met het vormen van de alliantie. Zijn geweigerd door The Kingdom en dan komen ze opeens een andere grote groep tegen. Lijkt dan vrij duidelijk waar de serie naartoe wilt.

Deze grote groep gaat zeker van pas komen. De leider wordt trouwens gespeeld door Polyanna McIntosh, de kannibaal uit de horrorfilm The Woman. The Walking Dead kennende kun je vervolgens verwachten dat na The Saviors dit de vijand wordt. Althans, dat denk ik. Ik ga ervanuit dat het niet lang zal duren voordat deze geruisloze groep zich keert tegen de coalitie. In dit soort series is elke soort samenwerking tussen zulke groepen broos. Hoeft maar wat te gebeuren of de verstandhoudingen staan op scherp, plus ze willen door tot seizoen 12 las ik.

Nu hebben ze dus wapens nodig en Oceanside heeft heel veel wapens. De aflevering deed vermoeden dat, toen Rick zei tegen Tara "dat zij iig weet waar ze niet moeten zoeken", dat ze Oceanside gaan ambushen. Oceanside zou namelijk moeten terugkeren. Ze moeten ergens nuttig voor zijn.

Ik dacht na vorige week dat Richard weleens iets stoms zou doen en hij stond op het punt dat te doen. Die zal zeker nog wat doen om de situatie te laten escaleren. Zoals toch Carol betrekken bij zijn plan. Iemand zal sowieso iets moeten doen om de boel te laten escaleren.

Verhaaltechnisch ook apart om Carol te vertellen dat iedereen in Alexandria in orde is. Om haar te beschermen oke, maar het doel is juist in actie komen tegen The Saviors. Dan is Carol juist degene die voorop zou lopen in een aanval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Ik hoop wel dat er wat meer boeiende dingen gaan gebeuren dan, want tot nu toe is alleen de S07E01 echt goed en de rest "mwa, ze moeten toch iets doen voor hun geld".....

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lauryn
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-11-2023
Veefje schreef op maandag 20 februari 2017 @ 07:44:

Verhaaltechnisch ook apart om Carol te vertellen dat iedereen in Alexandria in orde is. Om haar te beschermen oke, maar het doel is juist in actie komen tegen The Saviors. Dan is Carol juist degene die voorop zou lopen in een aanval.
Precies wat ik dacht. Als iemand de King kan overtuigen om in actie te komen is het Carol wel. Ik denk dat ze het wel te horen krijgt en dat de Kingdom dan wel mee vecht. Maar een beetje omslachtig zo...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0sjC7ks.jpg

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik vond die nieuwe groep ook niet heel boeiend, maar het zal wel nodig geweest zijn (ivm de strips ofzo). Het lijkt me ook eerder een nieuwe bedreiging dan een alliantie met hun aasgieren mentaliteit. En waarom leven ze op een vuilnisbelt als de wereld voor het grijpen ligt omdat er amper mensen zijn.

Ik hoop dat The Kingdom nog bijdraait zonder dat Carol geofferd wordt. Het leek even of Daryl afscheid kwam nemen.
Veefje schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 12:32:
[...]

Grote kans hierop, dat klinkt als het meest logische scenario. Vooral als je kijkt naar hoe TWD Gabriel heeft proberen te ontwikkelen van een lafaard naar iemand die nu 'the fighting spirit' heeft. Het zou dus onzinnig zijn als Gabe opeens weer volstrekt uit het niet een lafaard is. Het zou ook raar zijn als Oceanside opeens mannen in de gelederen heeft, dus het moet wel (zoals velen hier zeggen) een nieuwe groep zijn. Wel opmerkelijk zou dat zijn. Ik hoop iig dat Oceanside terug komt, anders is de Tara afl helemaal niet te plaatsen en nog twijfelachtiger als ik eraan terug denk.
En nu gaan ze samen met Tara op zoek naar wapens (veel wapens want ze hebben amper nog wat en moeten ook die nieuwe groep van wapens voorzien). Zo zal Oceanside wel weer in beeld komen want die hebben veel wapens.

[ Voor 52% gewijzigd door Marzman op 20-02-2017 15:45 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Ebayzo schreef op maandag 20 februari 2017 @ 07:44:
[...]
Spoilers :( (Persoonlijk maakt me niet uit, lees toch altijd al wel de topics voordat ik ga kijken :+)
Mensen leren het ook nooit...
Lees wat onder dit topic staat ;)

''Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

sjaak88 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 16:32:
[...]

Mensen leren het ook nooit...
Lees wat onder dit topic staat ;)

''Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk.''
Ik weet, zoals ik al zei maakt het me niet uit. Nu toch al gezien ook 😋

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

(jarig!)
Waarom praten die gasten op de junkyard zo... Apart? Alsof ze een splaakgeblek hebben oid :')

Maakt de groep enorm irritant, ondanks hun 'Mad Max' walker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmike
  • Laatst online: 16-09 12:14
The trash people 8)7

Wat een bende rare kwieten bij elkaar. Nog geen idee hoe dit gaat uitdraaien? Voor het zelfde geld zijn ze nog gekker/gevaarlijker dan The saviors.

Kwam ergens online de theorie tegen dat deze mensen lid zijn van een soort "doomsday cult" die al voor het uitbreken van de zombie plaag in totale afzondering leefden.

Dat zou nog wel eens voor een paar interessante plot twists kunnen zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

justmike schreef op maandag 20 februari 2017 @ 18:15:
The trash people 8)7

Wat een bende rare kwieten bij elkaar. Nog geen idee hoe dit gaat uitdraaien? Voor het zelfde geld zijn ze nog gekker/gevaarlijker dan The saviors.

Kwam ergens online de theorie tegen dat deze mensen lid zijn van een soort "doomsday cult" die al voor het uitbreken van de zombie plaag in totale afzondering leefden.

Als het preppers waren dan hadden ze echt niet als een stel gothics op een vuilnisbelt gewoond, zonder fatsoenlijke wapens etc.

Die leider zei zelf ook al dat ze daar samen woonden vanaf de uitbraak, niet al van ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutisticPinguin
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 09:17
Heeft er iemand een suggestie om in NL legaal de laatste aflevering TWD te kijken in DTS, surround achtig iets? Ik kijk nu altijd via Fox maar die zend alleen maar stereo uit. Super irritant natuurlijk.

Zal wel niet maar misschien iemand toch een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
justmike schreef op maandag 20 februari 2017 @ 18:15:
The trash people 8)7

mark-k schreef op maandag 20 februari 2017 @ 19:06:
[...]

Als het preppers waren dan hadden ze echt niet als een stel gothics op een vuilnisbelt gewoond, zonder fatsoenlijke wapens etc.

Die leider zei zelf ook al dat ze daar samen woonden vanaf de uitbraak, niet al van ervoor.
Die leider zei het toch,
"We wait, we don't bother"
'We wachten gewoon, we maken ons niet druk'

Het zijn imho hippies avant la lettre, van die figuren die je nu ook in de stad ziet 'hangen'
Niets doen, nergens zin in, alles is k*t, ligt aan de overheid blabla ...

Deze groep heeft één talent, en dat is niets zelf doen om moe te worden ;)
Ze gaf het aan in het stukje over de boot, ze hadden hem gevonden, maar het duurde lang voor er iemand kwam om het op te lossen.

Daarom ben ik ook best 'bang' dat buiten hun aantal, ze verder niets te bieden hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
FreshMaker schreef op maandag 20 februari 2017 @ 20:08:

Daarom ben ik ook best 'bang' dat buiten hun aantal, ze verder niets te bieden hebben
genoeg ijzer daar om wapens mee te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
ncornelisse schreef op maandag 20 februari 2017 @ 20:46:
[...]genoeg ijzer daar om wapens mee te maken
Heb je wel eens een lui persoon iets zien ondernemen ?
Die uitspraak 'we don't bother' is wel héél typerend hoor.

De junkyard stond vol met metalen kunst, dát dan weer wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Lauryn schreef op maandag 20 februari 2017 @ 13:48:
Precies wat ik dacht. Als iemand de King kan overtuigen om in actie te komen is het Carol wel. Ik denk dat ze het wel te horen krijgt en dat de Kingdom dan wel mee vecht. Maar een beetje omslachtig zo...
Allebei niet opgelet? ;) Carol beschreef uitgebreid dat ze er aan onderdoor zou gaan als ze op oorlogspad zou gaan. En dat trok Daryl niet. Behoorlijk plausibel...

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Veefje
Ze zullen genoeg te bieden hebben. TWD is een serie waar je (althans laat me voor mezelf spreken) snel door hebt wat de makers met bepaalde dingen willen. Het is geen subtiele serie. Ze vragen natuurlijk niet Rick en co om wapens als ze daar vervolgens alleen maar verstoppertje mee gaan spelen. Ik denk dat het veilig is om te stellen dat deze groep intentioneel zo 'stil' en 'kalm' wordt gebracht, zodat de 'schok' dan groter is al het opeens een meedogenloze groep blijkt. Stilte voor de storm, zeg maar. Plus Pollyanna McIntosh (de leider) is geen actrice die ingehuurd wordt om niks te doen. Die speelt in menig project vaak een badass. Daar wordt zij iig vaak voor ingehuurd. Dat zal hier echt niet anders zijn.
F_J_K schreef op maandag 20 februari 2017 @ 21:16:
[...]

Allebei niet opgelet? ;) Carol beschreef uitgebreid dat ze er aan onderdoor zou gaan als ze op oorlogspad zou gaan. En dat trok Daryl niet. Behoorlijk plausibel...
Heel goed opgelet. Het valt wat voor te zeggen hoor, daar niet van. Ik kijk echter naar hoe Carol in de loop van deze serie is neergezet. Ongeacht hoe zij nu doet is het een personage die dit niet over zich heen zou laten gaan. Daarom zegt Morgan ook tegen Daryl dat Carol meteen klaar zou staan als zij zou weten wat er is gebeurd met Abraham en Glenn. Ook de Carol van S7 zou dat niet over zich heen laten gaan. De makers erkennen dit, maar kiezen er vervolgens toch voor om Daryl niks te laten zeggen. Terwijl het doel duidelijk is. Dan lijkt het mij vrij handig om een van de badasses in de serie ook meteen aan je kant te hebben en het niet uit te rekken of onnodig uit te stellen.

[ Voor 34% gewijzigd door Veefje op 20-02-2017 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmike
  • Laatst online: 16-09 12:14
Veefje schreef op maandag 20 februari 2017 @ 21:17:
[...]

Plus Pollyanna McIntosh (de leider) is geen actrice die ingehuurd wordt om niks te doen. Die speelt in menig project vaak een badass. Daar wordt zij iig vaak voor ingehuurd. Dat zal hier echt niet
Ik had nog nooit van de dame gehoord en dus heb ik ze maar eens door google gedraaid.

Zo indrukwekkend vind ik haar cv nu ook weer niet. Een hoop horror films die in grote delen van de wereld " straight to dvd" waren en 2 obscure horror festival awards voor een film uit 2011.
Haar rol in twd heeft haar waarschijnlijk al meer exposure opgeleverd dan de rest van haar carrière samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Marzman schreef op maandag 20 februari 2017 @ 15:36:
En waarom leven ze op een vuilnisbelt
Omdat je je daar blijkbaar uitstekend kunt verbergen. Gezien hoe het eruit zag van boven ? Net een doolhof ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

.oisyn schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 11:07:
[...]

Called it :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Vage pipos die nieuwe groep, ze zijn lui volgens eigen zeggen maar ze hebben daar wel een doolhof van die junkyard gemaakt? Ik vertrouw ze iig voor geen meter.

Denk dat Tara nu Oceanside gaat verraden om aan wapens te komen.

Verder domme actie dat Daryl niet aan Carol verteld wie er vermoord zijn. Dat gaat vroeg of later toch wel uitkomen, denk zelfs dat ze Carol gaan gebruiken om Ezekiel om te praten.

En eigenlijk is Ezekiel best wel een laffaard, laat zijn mensen terroriseren, en zelfs toen Alexandrië en hilltop zich aanboden om samen de strijd aan te gaan bleef het antwoord nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:48
[...]

[...]

Die leider zei het toch,
"We wait, we don't bother"
'We wachten gewoon, we maken ons niet druk'

t buiten hun aantal, ze verder niets te bieden hebben
Ik dacht dat ze zei "We take, we don't bother"
Meer in de zin ze nemen mee ( jatten) wat ze maar mee kunnen nemen. Past wel een beetje bij de vuilnisbelt waar ze wonen.

[ Voor 15% gewijzigd door Mavi86 op 21-02-2017 08:57 ]

www.mariovisser.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

(jarig!)
Mavi86 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 08:54:
[...]

Meer in de zin ze nemen mee ( jatten) wat ze maar mee kunnen nemen. Past wel een beetje bij de vuilnisbelt waar ze wonen.
we don't bother (getting it ourselves). Dat is de insteek. Waarom moeilijk doen als het 'makkelijker' kan en je het gewoon van mensen kan stelen? Waarom zou je zoveel risico nemen om door een zee van Walkers te moeten varen als je kan wachten tot andere dat doen en die gewoon kan doden?

Beetje zoals pubers die op de bank hangen en geen drinken uit de koelkast willen halen als ze kunnen wachten tot er iemand naar de keuken gaat en het voor ze haalt :+

[ Voor 12% gewijzigd door Notna op 21-02-2017 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Mavi86 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 08:54:
[...]

Klopt dat zei ze ook - hopelijk kunnen ze helpen Neagan te verwijderen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-09 16:12
[quote]Chaoss schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 01:19:
Vage pipos die nieuwe groep, ze zijn lui volgens eigen zeggen maar ze hebben daar wel een doolhof van die junkyard gemaakt? Ik vertrouw ze iig voor geen meter.

Denk dat Tara nu Oceanside gaat verraden om aan wapens te komen.

En gelijk heeft ze, ze probeerden haar om te leggen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:48
vooralsnog houd ze haar kaken op elkaar. Ik denk dat er eerst nog iemand gewond moet raken (of erger) voor ze gaat praten.
Hetzelfde als bij het Kingdom. Ik denk dat de Saviors daar nog eens binnen moeten vallen eer zij wat gaan ondernemen.

[ Voor 32% gewijzigd door Mavi86 op 21-02-2017 09:39 ]

www.mariovisser.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lauryn
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-11-2023
F_J_K schreef op maandag 20 februari 2017 @ 21:16:
[...]

Alsof je kunt verbergen dat ze er niet meer zijn. Vroeg of laat krijgt ze het te horen; van Negan, van die gast die met Daryl haar wilde opofferen (meest waarschijnlijk), of wie dan ook. Daryl hoort haar beter te kennen. Haar dom houden is wat mij betreft een grote fout. Dat gaat ze Daryl zeker kwalijk nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Lauryn schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 09:53:
Alsof je kunt verbergen dat ze er niet meer zijn. Vroeg of laat krijgt ze het te horen; van Negan, van die gast die met Daryl haar wilde opofferen (meest waarschijnlijk), of wie dan ook. Daryl hoort haar beter te kennen. Haar dom houden is wat mij betreft een grote fout. Dat gaat ze Daryl zeker kwalijk nemen.
IMHO hoeft niet iedereen op TV / in film alles volledig door te denken, dat gebeurt in het echte leven ook meestal niet... Misschien vertrouwt Daryl er op dat er geen Twitter is etc. (en ze ook niet weer de hort op gaat). Of is hij niet geheel rationeel aan het nadenken en heeft hij liever dat ze nog een paar weken of maanden 'in blissful ignorance' kan leven.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Denk dat Daryl wel beseft dat ze het vroeg of laat gaat horen, maar hij wil gewoon nu niet degene zijn ... zeker omdat hij Glenn min of meer op z'n geweten heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:37

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Volgens mij gaan de 2 mini-verhaallijnen eenvoudig samen komen:

Ze gaan hergroeperen om het plannetje door te spreken. Richard had het erover dat hij een spoor had gemaakt naar Carol én naar "een stash" - oftewel veel wapens dus - om de Saviours uit de tent te lokken.

Als ze nu die stash eens gebruiken om hun nieuwe vriendjes van wapens te voorzien - hoeven ze niet eens de Saviours uit de tent te lokken maar kunnen ze gewoon de aanval inzetten. Als de Kingdom dan meedoet is dat alleen maar extra kracht om de overwinning te bespoedigen.

Ondertussen is (was het nou Tara?) alsnog voor zichzelf iets gaan doen en die gaat het plannetje in de war brengen en gaat of zelf dood of zorgt voor iemand anders' dood...

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:19

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Twee Dee schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 10:39:
Ondertussen is (was het nou Tara?) alsnog voor zichzelf iets gaan doen en die gaat het plannetje in de war brengen en gaat of zelf dood of zorgt voor iemand anders' dood...
Rosita.

En ja die is echt irritant bezig.. Maar fijn ook dat Tara steun krijgt vanuit de groep als ze dit tegen Rosita zegt |:(

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 13:05

BLACKfm

o_O

Notna schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 09:12:
[...]

we don't bother (getting it ourselves). Dat is de insteek. Waarom moeilijk doen als het 'makkelijker' kan en je het gewoon van mensen kan stelen? Waarom zou je zoveel risico nemen om door een zee van Walkers te moeten varen als je kan wachten tot andere dat doen en die gewoon kan doden?

Beetje zoals pubers die op de bank hangen en geen drinken uit de koelkast willen halen als ze kunnen wachten tot er iemand naar de keuken gaat en het voor ze haalt :+
Nou dat dus, snap niet hoe je iemand dat anders kan interpreteren dan "We pakken van andere, we gaan zelf geen moeite doen" in de hele context van het spraakgebrek.

Maar waarom ze ze moeilijk praten is mij een raadsel. De tijdlijn is mogelijk pas een jaartje of 5 oud sinds de uitbraak en het zijn geen ouderloze kinderen die over die vuilnisbelt rondwandelen.

Het zal uiteindelijk wel weer in het verhaal passen, net zoals King Ezekiel een beetje in de middeleeuwen is blijven hangen. Die 'freaks' zullen vast ook wel een verhaaltje hebben...

Litebit.eu voorraad check :).

Pagina: 1 ... 79 ... 100 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.