Voor de fox kijkers hier dus laatste stuk(37sec) die ze niet hebben uitgezonden.
[ Voor 7% gewijzigd door devil-strike op 13-12-2016 12:33 ]
[ Voor 7% gewijzigd door devil-strike op 13-12-2016 12:33 ]
Behalve dat dat chronologisch pas ná het gesprek van Michonne plaatsvond, waarin hij al aangaf dat hij het licht al had gezien.FreshMaker schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 11:41:
De opleving kwam weer terug toen Darryl hem teruggaf aan hem
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Zou dit dan de zelfde Laarsmeneer zijn als die stond te loeren toen Rick en Aaron wegreden bij die woonboot? Daar was ook heel even de laars van een bespieder in beeld namelijk... Kan me daarvan alleen herinneren dat er ijzerdraad om zijn enkels zat terwijl in deze clip juist de tekening op de laars opvalt.devil-strike schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 12:33:
Voor de fox kijkers hier dus laatste stuk(37sec) die ze niet hebben uitgezonden.
[video]
Die indruk krijg ik ook; Rick ziet in dat "onder" Negan blijven werken niet zo'n goede oplossing is, maar dat ligt niet alleen bij Negan. Eigenlijk zou Negan maar 1 van onze vrienden hebben gedood (Abe) als "straf" voor de Saviors die door Rick's groep zijn vermoord bij die outpost en later dat groepje dat door Daryl opgeblazen werd. De overige slachtoffers die Negan zelf maakt zijn Glenn, maar dat zou niet zijn gebeurd als Daryl Negan niet had aangevallen. Olivia had nog geleefd als dinges dat schot niet had gelost, en Spencer doden was vanuit Negan's optiek verstandig (en als ie niet zo stom was geweest had ie het zelf moeten zien aankomen) en als ik Rick was, zou ik er niet rouwig om zijn..oisyn schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 11:24:
[...]
Waar het volgens mij om gaat is dat Rick zich door alle gebeurtenissen heeft gerealiseerd dat ze helemaal niet zo relatief "veilig" zijn als hij aanvankelijk dacht. Zijn insteek was: gewoon werken voor Negan en dan komt alles goed. Inmiddels zijn er dus weer twee mensen van Alexandria afgemaakt, het komt helemaal niet goed. En tevens wordt duidelijk dat iedereen gewoon wil vechten.
Ik ben ook benieuwd naar hoe het met Eugene loopt maar ik betwijfel dat Negan kogels nodig heeft. Hij heeft alle wapens en munitie uit Alexandria, plus wat ie al had en blijft verzamelen. Ik krijg niet de indruk dat ze veel kogels opmaken. Eugene heeft natuurlijk wel veel potentie. Als ie kogels kan maken, dan kan ie vast wel meer maken.Zeror schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 11:47:
Oh, vergeet ook niet dat Eugene ontvoerd door de Saviors om kogels te gaan fabriceren. Ook dat laat zien dat de Saviors meer bedreiging dan oplossing is.
Saved by the buoyancy of citrus
Het is dezelfde persoon, daarom werden zijn schoenen ook weer zo nadrukkelijk in beeld gebracht.Kraay89 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 12:41:
[...]
Zou dit dan de zelfde Laarsmeneer zijn als die stond te loeren toen Rick en Aaron wegreden bij die woonboot? Daar was ook heel even de laars van een bespieder in beeld namelijk... Kan me daarvan alleen herinneren dat er ijzerdraad om zijn enkels zat terwijl in deze clip juist de tekening op de laars opvalt.
Thoughts?
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Eugene is denk ik gewoon meegenomen als gevangene. Niet omdat ze iets van hem nodig hebben maar eerder omdat Alexandria dan niet heeft wat ze nodig hebben (net als met de matrassen). Ik vind het eigenlijk nog meevallen (afgezien van dat er weer twee dood zijn waarvan 1 vrij gruwelijk), ik had verwacht dat hij Carl en de baby mee ging nemen.Cyphax schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 12:42:
[...]
Ik ben ook benieuwd naar hoe het met Eugene loopt maar ik betwijfel dat Negan kogels nodig heeft. Hij heeft alle wapens en munitie uit Alexandria, plus wat ie al had en blijft verzamelen. Ik krijg niet de indruk dat ze veel kogels opmaken. Eugene heeft natuurlijk wel veel potentie. Als ie kogels kan maken, dan kan ie vast wel meer maken.
[ Voor 54% gewijzigd door Marzman op 13-12-2016 12:52 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Zelf maken is natuurlijk altijd beter dan afhankelijk blijven van wat anderen je 'geven'. Verder is een persoon als Eugene, zoals je zegt, inderdaad wel een van de belangrijkste Assets in een wereld als in TWD.Cyphax schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 12:42:
Ik ben ook benieuwd naar hoe het met Eugene loopt maar ik betwijfel dat Negan kogels nodig heeft. Hij heeft alle wapens en munitie uit Alexandria, plus wat ie al had en blijft verzamelen. Ik krijg niet de indruk dat ze veel kogels opmaken. Eugene heeft natuurlijk wel veel potentie. Als ie kogels kan maken, dan kan ie vast wel meer maken.
In het algemeen ligt het er imho wel vrij dik bovenop dat Negan badassiness (Cyphax schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 12:42:
Volgens mij respecteert ie Daryl en Carl bijvoorbeeld wel tot op bepaalde hoogte.
[ Voor 40% gewijzigd door .oisyn op 13-12-2016 13:04 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
En zelfs de morsecode komt niet meer terug want dat is vrij nutteloos nu. Daryl is vrij en kan gewoon praten met Rick.oisyn schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 12:55:
[...]
.... in de serie. De vraag rest of de hints puur bewust zijn toegevoegd om discussie over de serie op gang te brengen, of dat mensen gewoon te veel doordenken. Het zal wel een combinatie van beide zijn (de morsecode was vrij obvious, daar kun je amper omheen)
/▌
Bewakers, denk ik... Die vrouw zei iets in de trant van "They are all Negan, I'm Negan."NielsD91 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:12:
Ik heb misschien niet goed opgelet in dat stuk, maar wat zag Michonne precies op de brug toen ze stil gingen staan met de auto? Waren dat bewakers of walkers? Het ging mij iets te vluchtig.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Yup, dezelfde laarzen als bij dat meertje...devil-strike schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 12:33:
[video]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Ik zit er nu naar te kijken (kan geen screenshot nemen want hij rendert naar een overlay). Het lijkt op een weg met allemaal voertuigen verspreid over de weg en het veld, en een shitload aan walkers (altans, meer dan zwarte verticale streepjes zie ik niet, maar ze lijken wel te bewegen). Het zou goed de weg naar HQ kunnen zijn idd.NielsD91 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:18:
Dat kon ik dus heel lastig zien. Dit stuk werd namelijk overgeslagen toen Jesus en Carl achterin de vrachtwagen waren geklommen. Dit zag er allemaal heel open uit.
[ Voor 12% gewijzigd door .oisyn op 13-12-2016 13:33 ]
Ik snap niet waarom Michonne dan zo "verschrikt" reageerde, voor een paar walkers is ze niet meer zo bang lijkt me..oisyn schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:31:
[...]
Ik zit er nu naar te kijken (kan geen screenshot nemen want hij rendert naar een overlay). Het lijkt op een weg met allemaal voertuigen verspreid over de weg en het veld, en een shitload aan walkers.
Snel doorheen racen..oisyn schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:34:
Een paar => honderden
Ik heb er nog eentje.oisyn schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 12:55:
[...]
Overigens blijkt dat hele gedoe van theorycrafting omtrent zogenaamd subtiele "hints" ook vrij nutteloos.
Dat is inderdaad de populaire theorie :L1nt schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:17:
Was dat niet het kamp van Negan? Waar Daryl ook opgesloten zat?
[ Voor 42% gewijzigd door Goner op 13-12-2016 13:43 ]
Wij zaten daar gisteren ook al over te Discussiëren en hadden het idee dat ze liever dood ging dan terug naar Negan, ook een soort van vluchtenGoner schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 11:41:
Dacht dat het iets te maken had met wat Michonne vertelde : I found what I was looking for.
Maar snapte niet wat ze gevonden had. Misschien iets nav dat cryptische gesprek met die Savior dame in de auto ? (en waarom was die zo behulpzaam bij haar eigen dood ?)
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Die eerste collectie kwam na een paar dagen al heSpooksel schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 08:00:
[...]
Ik gok op ongeveer twee weken. De Saviours hadden na het doden van Abraham/Glenn al een eerste collectie gedaan na een week. Daarna pas ging Carl richting Hilltop en vervolgens de Sanctuary en nog later weer terug naar Alexandria met Negan.
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Dank !devil-strike schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 12:33:
Dit shot bedoel je?.oisyn schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:31:
[...]
Ik zit er nu naar te kijken (kan geen screenshot nemen want hij rendert naar een overlay). Het lijkt op een weg met allemaal voertuigen verspreid over de weg en het veld, en een shitload aan walkers (altans, meer dan zwarte verticale streepjes zie ik niet, maar ze lijken wel te bewegen). Het zou goed de weg naar HQ kunnen zijn idd.
[ Voor 13% gewijzigd door Snowwie op 13-12-2016 16:38 ]
Same here: https://twitter.com/foxNL/status/808693034779082752devil-strike schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 12:04:
Lol wat een humor heeft fox ook.
"FOX @foxNL · 1h1 hour ago View translation
@devilstrike1 we hebben het extra gecheckt, maar alles is uitgezonden#TWDopFOX
"
Die militaire basissen zullen al wel leeggeroofd zijn. Dat zag namelijk ook in het begin van Walking Dead toen ze die leger afzettingen lieten zien. Helemaal leeggeroofd.Snowwie schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 16:30:
[fantasy mode] Eigenlijk zou de hele groep gewoon de benen moeten nemen, een militaire basis op zoeken en daar de wapens halen. Tanks, helikopters, f16's, paar atoombommetjes...en....als je naar Area51 gaat kun je misschien ook nog wel wat phasers, photon torpedo's en ander alien stuff vinden. [/fantasy]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ag sta er ook niet raar van tekijken dat fox dat roept, zelfde wat ze toen deden met 5.1 geluid want volgens fox was het allemaal geen 5.1 maar 2.0 en dus daarom dd5.1 weggehaalt.leonvw schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 16:46:
Als je die tijdlijn van Fox bekijkt op Twitter staat het vol met "We hebben alles uitgezonden!"
Als je zoveel personen zeggen dat je niet alles hebt uitgezonden moet je vooral vol blijven houden
Het blijft wel Fox he. Gewoon ontkennen en volhouden, dat is hun mottoleonvw schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 16:46:
Als je zoveel personen zeggen dat je niet alles hebt uitgezonden moet je vooral vol blijven houden
De oceanside groep was wel degelijk bekend bij de Saviors, aangezien ze alle mannen hebben gedood.Snowwie schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 16:30:
Het komt er nu dus op neer dat we moeten wachten totdat de Hilltop, de Kingdom, de Oceanside en Ricks Groep (en misschien nog met Morgan en Carol er bij), allemaal gaan samenwerken om de Saviours te verslaan. En misschien gaan ze nog hulp krijgen van binnenuit aangezien Dwight eigenlijk wel al op de hand is van Rick & Co. Ben ik nog een groep vergeten?![]()
De Oceanside was volgens mij nog niet bekend bij de Saviours en die groep heeft tenminste nog wapens.
[fantasy mode] Eigenlijk zou de hele groep gewoon de benen moeten nemen, een militaire basis op zoeken en daar de wapens halen. Tanks, helikopters, f16's, paar atoombommetjes...en....als je naar Area51 gaat kun je misschien ook nog wel wat phasers, photon torpedo's en ander alien stuff vinden. [/fantasy]
Kamer van Dwight gok ik. Vanwege het schaakbord ...sambalbaj schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 14:34:
Daryl kon mooi de aanwijzingen van Sherry volgen. Op wiens kamer kwam hij nou eigenlijk?
Hoe kan het dan dat die al hun wapens nog wel hebben?erwinalien schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 21:46:
De oceanside groep was wel degelijk bekend bij de Saviors, aangezien ze alle mannen hebben gedood.
Daarom vind ik het zo raar dat de mannen van Alexandria wel in leven worden gehouden.
Ondanks dat het een kleine 2000 mijl is van omgeving Atlanta, naar omgeving Las Vegas, zie ik verder geen problemenSnowwie schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 16:30:
Het komt er nu dus op neer dat we moeten wachten totdat de Hilltop, de Kingdom, de Oceanside en Ricks Groep (en misschien nog met Morgan en Carol er bij), allemaal gaan samenwerken om de Saviours te verslaan. En misschien gaan ze nog hulp krijgen van binnenuit aangezien Dwight eigenlijk wel al op de hand is van Rick & Co. Ben ik nog een groep vergeten?![]()
De Oceanside was volgens mij nog niet bekend bij de Saviours en die groep heeft tenminste nog wapens.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Kijk nou, ze zijn er inmiddels ook achter: https://twitter.com/foxNL/status/808966326064652289.oisyn schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 17:16:
[...]
Het blijft wel Fox he. Gewoon ontkennen en volhouden, dat is hun motto
Nou, aanval ... de mannen en jongens ouder dan 10 jaar zijn geëxecuteerd nadat hun community in opstand was gekomen tegen de Saviors.Partypsych schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 22:46:
Die overgebleven vrouwen zijn naar Oceanside verkast nadat al hun mannen zijn doodgegaan in een "aanval" toch?
De vrouwen zijn toen gevlucht en hebben Oceanside ontdekt. De Saviors weten daar niet van, die weten alleen dat ze verdwenen zijn.Dat zou dus moeten betekenen dat de Saviors wel weten wie ze zijn, maar niet waar ze verblijven.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
The Governor is gespiesd door Michonne's zwaard en vervolgens door zijn hoofd geschoten door Lilly (Tara's zus). Die is echt wel dooddvd-linden schreef op woensdag 14 december 2016 @ 16:55:
Ik zat eerst aan the Governor te denken, omdat we die nooit echt dood hebben zien gaan
Een belangrijk detail waar ik anderen nog niet over heb gehoord is ook dat papiertje waar Aaron in eerste instantie voor in elkaar is gemept (iets als "you won, but you still lost", van die vent waar ze de spullen vandaan hadden), wat tezamen met de welbekende bijl waarschijnlijk door Negan daar in die cel is gelegd. Een duidelijk bericht dat hij ook nooit zal winnen.Daar kwam het gesprek met Michonne ook nog eens bovenop en dat alles bij elkaar heeft er, mijns inziens, voor gezorgd dat hij weer bereid is om het gevecht aan te gaan.
[ Voor 45% gewijzigd door .oisyn op 14-12-2016 17:09 ]
Ik weet dat hij gespiest is, maar dat hij dood is geschoten is niet op beeld toch? Ik heb namelijk de scène daarstraks nog even teruggekeken en je ziet heel duidelijk dat hij het zwaard door zijn romp krijgt. Het pistool zie en hoor je echter wel afgaan, maar er is geen beeld van the Governor die door zijn hoofd wordt geschoten. Dus ja, ik ga er ook wel vanuit dat hij dood is, maar helemaal zeker weten doe ik het niet..oisyn schreef op woensdag 14 december 2016 @ 17:04:
[...]
The Governor is gespiesd door Michonne's zwaard en vervolgens door zijn hoofd geschoten door Lilly (Tara's zus). Die is echt wel dood
Ja ag ben er ook niet op ingegaanSpooksel schreef op woensdag 14 december 2016 @ 15:48:
Wel fijn dat als je ze eerst notabene een link stuurt waar die extra beelden te zien zijn dat ze je daarna uit gaan leggen dat je vrijdag de herhaling zou kunnen kijken/opnemen om het te zien
Ik denk eerder dat Tara in gewetensnood komt. Houdt ze haar belofte aan Cindy - aangezien ze dankzij Cindy nog in leven is - of zal ze vanwege het grote aantal wapens en de extra strijdsters toch het bestaan van Oceanside verklappen?Zeror schreef op woensdag 14 december 2016 @ 16:33:
Straks wordt Tara nog gekidnapped door de Saviors en verraad ze de locatie van Oceanside om haar eigen hachje te redden. Zou wel tof zijn denk.
Dat moet bijna wel, waar halen ze anders wapens vandaan ?Jorgen schreef op woensdag 14 december 2016 @ 17:37:
[...]
of zal ze vanwege het grote aantal wapens en de extra strijdsters toch het bestaan van Oceanside verklappen?
Dat was toch gewoon de bijl van Rick? Vermoed dat hij die gewoon naast zich neer had gezegd omdat hij op zijn hurken/knieën zat. Dan zit zo'n lange steel aan je riem niet echt prettig lijkt me..oisyn schreef op woensdag 14 december 2016 @ 17:04:
[...]
Een belangrijk detail waar ik anderen nog niet over heb gehoord is ook dat papiertje waar Aaron in eerste instantie voor in elkaar is gemept (iets als "you won, but you still lost", van die vent waar ze de spullen vandaan hadden), wat tezamen met de welbekende bijl waarschijnlijk door Negan daar in die cel is gelegd. Een duidelijk bericht dat hij ook nooit zal winnen.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Alles voor TWD dit seizoen is al opgenomen, dus deze persoon heeft meer dan genoeg tijd om de productie van het eerste seizoen van ST:Discovery te draaien.... is will continue to serve as a series regular on AMC’s zombie drama, where ... played the tough pragmatic survivor ... since season ....
[ Voor 29% gewijzigd door Spooksel op 15-12-2016 09:23 ]
Mja, ze gaan natuurlijk niet zeggen dat [...] binnenkort op bloederige wijze uit de serie zal worden geschreven. Sowieso zal er voor dit seizoen niets veranderen, want Star Trek Discovery is nog niet eens begonnen met filmen, terwijl TWD al een half seizoen heeft uitgezonden. Maar ik verwacht zelf dat [...] in een van de eerste afleveringen van volgend seizoen het loodje legt.Spooksel schreef op donderdag 15 december 2016 @ 09:18:
Mwah, ik het valt te bezien nog
Uit het artikel:
[...]
[ Voor 8% gewijzigd door Rannasha op 15-12-2016 09:23 ]
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat ze zodra het niet meer te combineren valt met TWD uit de serie zal worden geschreven. Hetzelfde geldt voor (zal geen naam noemen voordat mensen weer roepen spoiler) de acteur die gecast is als lead in 24. Op een gegeven moment blijkt vaak dat het niet te combineren valt. En tja, opzich wel goed voor TWD eigenlijk als bepaalde acteurs ander werk krijgen. Met dit soort dingen voorkom je op een makkelijke manier dat het publiek roept dat de 'belangrijkere' personages niet kunnen sterven, zoals heel lang het geval was. Dat was terechte kritiek. Vooral in de naderende grote oorlog met The Saviors (en er zal daarna vast weer een andere grote groep ten tonele verschijnen), zullen mensen gaan sneuvelen. Niet iedereen zal dat gaan overleven. Als de combinatie met Star Trek niet lukt, is een van onze slachtoffers in deze oorlog wellicht bekend. Ik denk eigenlijk dat ze ergens begin volgend seizoen zal sneuvelen.Rannasha schreef op donderdag 15 december 2016 @ 07:13:
Speculatie/spoiler naar aanleiding van een casting announcement in een andere serie. Dit kan gevolgen hebben voor het karakter van deze persoon:
spoiler:Sonequa Martin-Green, Sasha in TWD, is gecast voor de hoofdrol in de nieuwe Star Trek serie
http://www.ew.com/article...weekly_socialflow_twitter
[ Voor 10% gewijzigd door Veefje op 15-12-2016 11:33 ]
/▌
Verwijderd
Gezien de grote van de schoen lijkt het mij een mannelijk personageGoner schreef op donderdag 15 december 2016 @ 13:09:
Als het al iemand van Oceanside is, dan in ieder geval niet om een alliantie aan te gaan, lijkt me ... bijna iedereen daar wil geïsoleerd blijven.
Dan is het óf Cindy, die wel contact wil óf iemand die Tara wil omleggen voordat ze iets vertelt.
[ Voor 5% gewijzigd door Dhrax op 15-12-2016 13:26 ]
Er liepen ook wel wat pot(t)ige vrouwen rond in Oceanside.Dhrax schreef op donderdag 15 december 2016 @ 13:26:
[...]
Gezien de grote van de schoen lijkt het mij een mannelijk personage
Verder zou het inderdaad kunnen wat je zegt.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ja, ik wou net zeggen. Dat klopt natuurlijk niet. Glenn is de enige belangrijke personage die sinds jaren is gesneuveld. Abraham was niet een erg belangrijk personage zoals Rick, Michonne, Daryl, Maggie, Glenn en Carol. Dat zijn toch de mensen die het langst in de serie zijn/waren. Rick, Daryl, Carol en Glenn vanaf S1 en Maggie vanaf S2. Michonne S3 dacht ik..oisyn schreef op donderdag 15 december 2016 @ 12:31:
Je kon in S1 natuurlijk nog niet echt zeggen wie belangrijk was, afgezien van Rick zelf. Welke langlopende karakters zijn nou daadwerkelijk doodgegaan de laatste tijd? Eigenlijk alleen Glenn en Abraham. En de dood van Glenn was essentieel voor het plot.
Denken jullie echt niet dat het niet gewoon een nieuw personage is? Ik ga uit van een nieuw personage dat een bondgenoot kan zijn of een vijand van een andere nieuwe groep.Goner schreef op donderdag 15 december 2016 @ 13:41:
Nah, je ziet alleen maar die boots, niks er naast om aan te refereren voor de grootte ...
Zien er nogal opgelapt uit. Stuk duct-tape (versierd?) over de neus en (electro) kabels om de enkel.
[afbeelding]
Je vergeet Carl. Die loopt er ook al in rond sinds S01 toch? Of pas sinds het begin van S02? Dat weet ik even niet, maar die zit er in ieder geval al langer in dan Maggie en Michonne.Veefje schreef op donderdag 15 december 2016 @ 15:38:
[...]
Ja, ik wou net zeggen. Dat klopt natuurlijk niet. Glenn is de enige belangrijke personage die sinds jaren is gesneuveld. Abraham was niet een erg belangrijk personage zoals Rick, Michonne, Daryl, Maggie, Glenn en Carol. Dat zijn toch de mensen die het langst in de serie zijn/waren. Rick, Daryl, Carol en Glenn vanaf S1 en Maggie vanaf S2. Michonne S3 dacht ik.
"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."
Nee, niet perse. Maar het zou kunnen ... misschien een (oude) bekende, maar kan net zo goed een nieuwe 'loner' of verkenner v/e nieuwe groep zijn.Veefje schreef op donderdag 15 december 2016 @ 15:38:
Denken jullie echt niet dat het niet gewoon een nieuw personage is?
Ik vond Lori, Shane, Andrea en Hershell toch wel behoorlijk belangrijke characters die er niet meer zijn..oisyn schreef op donderdag 15 december 2016 @ 12:31:
Je kon in S1 natuurlijk nog niet echt zeggen wie belangrijk was, afgezien van Rick zelf. Welke langlopende karakters zijn nou daadwerkelijk doodgegaan de laatste tijd? Eigenlijk alleen Glenn en Abraham. En de dood van Glenn was essentieel voor het plot.
[ Voor 79% gewijzigd door yorroy op 15-12-2016 17:26 ]
En Dale! Dat vond ik een leuk karakter en vond ik destijds echt erg dat-ie er niet meer was.yorroy schreef op donderdag 15 december 2016 @ 17:21:
Merle was toch al gezien als Walker? Dus dat zou niet kunnen.
[...]
Ik vond Lori, Shane, Andrea en Hershell toch wel behoorlijk belangrijke characters die er niet meer zijn.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Was Beth voor S7 niet de laatste ongeveer? Zij speelde in meer afleveringen mee dan Abraham..oisyn schreef op donderdag 15 december 2016 @ 12:31:
Ik hoop het!Jorgen schreef op donderdag 15 december 2016 @ 18:08:
[...]
Ik denk trouwens dat Aaron wel steeds meer een main character gaat worden. Ik geloof niet dat hij alleen maar tv-vulling is, om daarna snel opgeofferd te worden. Ik denk dat hij de plek van Glenn binnen de groep gaat innemen. Dan hebben we alleen nog een nieuwe vechter nodig voor Abraham in de plaats.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Je kunt het vast ook wel terugkijken op YouTube. Die extra scene.Olga2000 schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 09:34:
Vannacht werd herhaling uitgezonden en daarbij werden wel missende 37 seconden uitgezonden. Na de aftiteling. Maar dan begon aflevering te vroeg en mis ik eerste 5 minuten van mijn opnames! 😂
Nacht van zondag naar maandag is nog een kans.... gaan ze nog een keertje herhalen. Wellicht 3 keer scheepsrecht....
[ Voor 16% gewijzigd door Veefje op 17-12-2016 09:55 ]
Verwijderd
Een broerVerwijderd schreef op donderdag 22 december 2016 @ 13:14:
Ik houd het dus vooralsnog op de evil twin brother van Jesus, aangezien die ook altijd vrij gemakkelijk van de ene naar de andere locatie kan reizen.
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
/▌
Verwijderd
"When you grow up your heart dies"
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Mocht je een KPN pluspakket hebben. Via het On Demand gebeuren kun je S6 en S7 zien.CAP-Team schreef op maandag 9 januari 2017 @ 09:18:
Gisteravond eindelijk seizoensfinale van seizoen 6 gekeken (via Netflix), zodat ik met seizoen 7 kan beginnen. Had ik allemaal netjes op mijn PVR opgenomen. Dacht ik. Blijkbaar houdt Fox zich niet echt aan de uitzendtijden.. nu maar ff kijken hoe ik het dan ga kijken.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik had dat ook een beetje, al ging het me niet om m'n favoriete karakter (ik weet zo niet wie dat zou moeten zijn eigenlijkEek2nd schreef op zondag 12 februari 2017 @ 15:19:
Ik heb niet eens meer verder gekeken sinds eerste aflevering van het seizoen... zo deprimerend als je favorite personage zo bruut wordt vermoord
(Nee niet Abraham XD )
[ Voor 9% gewijzigd door Cyphax op 12-02-2017 17:13 ]
[ Voor 98% gewijzigd door Cyphax op 12-02-2017 17:13 ]
Nee, tot nu toe is het nog niet veel. Alles wat er is gebeurd hadden ze ook in twee of drie afleveringen kunnen stoppen. Laten we hopen dat de tweede helft van het seizoen beter wordt. Het lijkt er in ieder geval wel op.Chaoss schreef op zondag 12 februari 2017 @ 15:51:
Ik vond dit seizoen niet zo spectaculair tot dusver eigenlijk vond ik het zelfs saai. Hopelijk komt daar nu verandering in.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq