Inderdaad! Vondt het ook heel bijzonder dat hij ineens binnen was. Jezus is voordat ze bij de Sanctuary waren uit de truck gesprongen. Later ligt hij ineens op de truck, terwijl de truck uit! de Sanctuary komt. Daarnaast leek Daryll het wel door te hebben dat er iemand bovenop de truck lag.Spooksel schreef op maandag 5 december 2016 @ 23:19:
Oooh. Een waar feest voor de comic lezers deze afleveringHeerlijk!
Voor de gemiddelde tvkijker ongetwijfeld weer 'boring as fuck' omdat dat er geen massa's walkers/mensen afgeknalt worden, maargoed... development
Kijk dat Carl idd niet gewoon Negan volpompt met lood, tja... kun je lang over discussieren of heel kort, maar dat verandert niks aan de uitkomst. He didn't, move on or stop watchingWat ik 'vreemder' vond in deze aflevering is dat kennelijk echt _niemand_ in die hele Sanctuary het is opgevallen dat Jezus op het dak van die truck lag... Een ieder die op de eerste verdieping, of hoger, is zou het meteen op moeten vallen eigenlijk
Ow well, volgende week de mid-season... can't wait!
Gelukkig ben ik niet de gemiddelde tv kijker.Spooksel schreef op maandag 5 december 2016 @ 23:19:
Oooh. Een waar feest voor de comic lezers deze afleveringHeerlijk!
Voor de gemiddelde tvkijker ongetwijfeld weer 'boring as fuck' omdat dat er geen massa's walkers/mensen afgeknalt worden, maargoed... development
Kijk dat Carl idd niet gewoon Negan volpompt met lood, tja... kun je lang over discussieren of heel kort, maar dat verandert niks aan de uitkomst. He didn't, move on or stop watchingWat ik 'vreemder' vond in deze aflevering is dat kennelijk echt _niemand_ in die hele Sanctuary het is opgevallen dat Jezus op het dak van die truck lag... Een ieder die op de eerste verdieping, of hoger, is zou het meteen op moeten vallen eigenlijk
Ow well, volgende week de mid-season... can't wait!
Top aflevering. Volgende week zal wederom leuk worden alleen balen dat we dan tijd moeten wachten.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik... ben...Negan...en...voor...het...dramatische...effect...stop...ik...pauzes...tussen...mijn...woorden...
Negan is inderdaad erg "simpel", opzich vondt ik het een aardige aflevering, wat meer insight in de Saviors, alhoewel ik nog steeds de indruk heb dat echt iedereen een hekel aan Negan heeft, waardoor het nog steeds erg onrealistisch is dat die vent nog geen mes in zijn rug heeft gehad.
Daarnaast is het wat vreemd dat een aantal mensen blijkbaar met een eigen plan bezig is. Michonne is iets van plan, Rosita wil een aanslag plegen, Carl is in zijn eentje bezig. Blijkbaar heeft Negan zo weinig indruk gemaakt dat e allemaal denken iets te kunnen doen zonder goed plan.
De enige die weloverwogen bezig lijkt te zijn is Jezus.
Negan is inderdaad erg "simpel", opzich vondt ik het een aardige aflevering, wat meer insight in de Saviors, alhoewel ik nog steeds de indruk heb dat echt iedereen een hekel aan Negan heeft, waardoor het nog steeds erg onrealistisch is dat die vent nog geen mes in zijn rug heeft gehad.
Daarnaast is het wat vreemd dat een aantal mensen blijkbaar met een eigen plan bezig is. Michonne is iets van plan, Rosita wil een aanslag plegen, Carl is in zijn eentje bezig. Blijkbaar heeft Negan zo weinig indruk gemaakt dat e allemaal denken iets te kunnen doen zonder goed plan.
De enige die weloverwogen bezig lijkt te zijn is Jezus.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik mag de zwarte humor van Negan wel moet ik zeggen.
Dit seizoen voelt inderdaad 'anders' aan tot nu toe de anderen. Persoonlijk niet meteen slechter maar het is alsof ze meer richting een soap gaan maar daar weer niet genoeg tijd voor hebben.
Dit seizoen voelt inderdaad 'anders' aan tot nu toe de anderen. Persoonlijk niet meteen slechter maar het is alsof ze meer richting een soap gaan maar daar weer niet genoeg tijd voor hebben.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Ik lag dubbel toen hij die dikke dame aan het opfokken wasSaffie_time schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:34:
Ik mag de zwarte humor van Negan wel moet ik zeggen.
Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC
Het lijkt dat de mensen in de Sanctuary ook bang zijn voor Negan en dat de angst hetgeen is wat ze onder de duim houd, doordat Negan dit weet is hij extra bruut (zoals het strijkijzer op het gezicht) en dat in stand wordt gehouden. Ik heb het idee dat als iemand Negan neerschiet, neerknuppelt of iets dergelijks er weinig weerstand zal zijn vanuit de Sanctuary
Ik vond het weer een erg goede aflevering. Ik ben zeer te spreken over dit seizoen en vind al die verschillende verhaallijnen juist prachtig. Het enige nadeel eraan is dat 1 uurtje in de week eigenlijk te weinig is om de verschillende verhaallijnen goed te coveren.
Ik heb weer genoten van deze aflevering. Dat Carl niet schiet is wel logisch. Het is een kind; denkt stoer te kunnen doen maar puntje bij paaltje toch niet zo dapper als hij dacht. Dat benadrukt Negan ook als hij hem vraagt wat Negan met hem van plan is.
Ik zou wel meer duidelijkheid willen hebben over wat Michone van plan is. En het lijkt ook alsof (ik ben zijn naam vergeten) de "vriend" van Rosita in een val is gelokt met dat briefje. Wat ik overigens wel bijzonder vond dat hij in de zakken ging zoeken. Dat doen ze anders nooit. Verder prima aflevering. Wat weinig ontwikkeling aan de kant van Rick's team.
De schaakstukken komen wat langzaam op gang dit seizoen, dat belooft wat voor als ze wel echt in beweging komen. Ik ben nog geïntrigeerd!
Ik zou wel meer duidelijkheid willen hebben over wat Michone van plan is. En het lijkt ook alsof (ik ben zijn naam vergeten) de "vriend" van Rosita in een val is gelokt met dat briefje. Wat ik overigens wel bijzonder vond dat hij in de zakken ging zoeken. Dat doen ze anders nooit. Verder prima aflevering. Wat weinig ontwikkeling aan de kant van Rick's team.
De schaakstukken komen wat langzaam op gang dit seizoen, dat belooft wat voor als ze wel echt in beweging komen. Ik ben nog geïntrigeerd!
Ondanks dat ik een heel heel groot fan ben van deze serie, vindt ik dit seizoen dus erg saai worden.
Alle interacties tussen de karakters lijken wel opzettelijk extra sloom van opzet.
Diepgang en verhaal ontwikkeling prima, er hoeft echt niet elke aflevering 299 zombies en 125 mensen het bekende loodje te leggen maar dit gaat wel heel erg de kant op van een soap....
En come on zeg , diversen mensen hebben meerdere malen in de afgelopen afleveringen de kans gehad die Negan om zeep te helpen (in deze laatste aflevering staat carl voor hem met een machine geweer en achter hem met de slugger).. Zijn onze bad ass people van de afgelopen seizoenen opeens allemaal watjes geworden die allemaal nu door het stof kruipen voor Negan....
Nee moet snel wat gaan gebeuren anders haak ik af en dat had ik 1 seizoen geleden niet voor mogelijk gehouden.
Alle interacties tussen de karakters lijken wel opzettelijk extra sloom van opzet.
Diepgang en verhaal ontwikkeling prima, er hoeft echt niet elke aflevering 299 zombies en 125 mensen het bekende loodje te leggen maar dit gaat wel heel erg de kant op van een soap....
En come on zeg , diversen mensen hebben meerdere malen in de afgelopen afleveringen de kans gehad die Negan om zeep te helpen (in deze laatste aflevering staat carl voor hem met een machine geweer en achter hem met de slugger).. Zijn onze bad ass people van de afgelopen seizoenen opeens allemaal watjes geworden die allemaal nu door het stof kruipen voor Negan....
Nee moet snel wat gaan gebeuren anders haak ik af en dat had ik 1 seizoen geleden niet voor mogelijk gehouden.
[ Voor 27% gewijzigd door oldsmelly op 06-12-2016 13:46 ]
MuziekLiefhebbert
Jammer weer...Zodra het een Negan aflevering is, lijkt het voor mij een aflevering die moeite heeft om een voldoende te scoren.
Er zitten altijd al wel onlogische zaken in TWD. Maar alles rondom Negan slaat kant nog wal. En ja hoor...dan worden de comics weer aangehaald. Dat vind ik niet terecht, maar dat is mijn mening. Kom ik weer: The Joker. Dat was een goede evil bad-ass uit de comics. Dit is gewoon een raar mannetje.
Zijn hele acte-de-présence irriteert mij, dus dat ligt aan mezelf. Volgens mij moet die gast heel veel last van zijn rug hebben omdat ie altijd zo raar staat en beweegt?
En hoe hij praat, ook zo irritant.
En ik heb dus ook nog helemaal niemand gezien die hem adoreert? Iedereen heeft een hekel aan die gozer. Waarom leeft ie dan nog?
Had dan getoond dat ie een kleine schare trouwe volgelingen heeft die hem adoreren, beschermen en doen wat ie zegt.
Carl had hem deze aflevering wel 5 keer kunnen doodmaken, of in ieder geval een poging daartoe kunnen doen.
Ik ben helemaal niet van de zombie gore afleveringen. Maar laten we alsjeblieft snel weer naar de volgende rivaliserende community opschuiven.
Er zitten altijd al wel onlogische zaken in TWD. Maar alles rondom Negan slaat kant nog wal. En ja hoor...dan worden de comics weer aangehaald. Dat vind ik niet terecht, maar dat is mijn mening. Kom ik weer: The Joker. Dat was een goede evil bad-ass uit de comics. Dit is gewoon een raar mannetje.
Zijn hele acte-de-présence irriteert mij, dus dat ligt aan mezelf. Volgens mij moet die gast heel veel last van zijn rug hebben omdat ie altijd zo raar staat en beweegt?
En hoe hij praat, ook zo irritant.
En ik heb dus ook nog helemaal niemand gezien die hem adoreert? Iedereen heeft een hekel aan die gozer. Waarom leeft ie dan nog?
Had dan getoond dat ie een kleine schare trouwe volgelingen heeft die hem adoreren, beschermen en doen wat ie zegt.
Carl had hem deze aflevering wel 5 keer kunnen doodmaken, of in ieder geval een poging daartoe kunnen doen.
Ik ben helemaal niet van de zombie gore afleveringen. Maar laten we alsjeblieft snel weer naar de volgende rivaliserende community opschuiven.
Ze hebben door hun boosheid een tunnelvisie gecreëerd. Meer is het niet.Chaoss schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 10:12:
Btw. die promo voor ep8
spoiler:
Rick huilt!?
Wie gaat er dood? Judith? Of is er iets anders aan de 'hand'. Ben erg benieuwd.
Wie gaat er dood? Judith? Of is er iets anders aan de 'hand'. Ben erg benieuwd.
[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 06-12-2016 15:43 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Negan om brengen is in principe makkelijk zat. Daarom voelt het zo kunstmatig waarom is dat nog niet gebeurd?!
Maar vergeet niet dat hij een zeer kundige psychologische spelletjes met iedereen speelt. Op zijn bizarre en gestoorde manier is die geniaal. Juist daarom lijkt mij dat een eenmans actie meer kans van slagen heeft dan een gecoördineerd aanslag van een groep. Carl is gewoon niet volwassen genoeg om zo'n eenmans actie succesvol uit te voeren.
Maar vergeet niet dat hij een zeer kundige psychologische spelletjes met iedereen speelt. Op zijn bizarre en gestoorde manier is die geniaal. Juist daarom lijkt mij dat een eenmans actie meer kans van slagen heeft dan een gecoördineerd aanslag van een groep. Carl is gewoon niet volwassen genoeg om zo'n eenmans actie succesvol uit te voeren.
Ja, en dat begrijp ik dan dus wel weer.
Ik zou dat ook hebben. 'De groep' is bang en wel zo bang dat elke tegenactie ondermijnt lijkt te worden. Dan zou ik het ook helemaal in mijn eentje proberen op te lossen. Want als je niemand betrekt, kan er ook niks verraden worden.
Maar dat maakt het des te vreemder dat dat mannetje nog steeds vrolijk rondloopt.
Ik zou dat ook hebben. 'De groep' is bang en wel zo bang dat elke tegenactie ondermijnt lijkt te worden. Dan zou ik het ook helemaal in mijn eentje proberen op te lossen. Want als je niemand betrekt, kan er ook niks verraden worden.
Maar dat maakt het des te vreemder dat dat mannetje nog steeds vrolijk rondloopt.
Psst, het leven zit écht vol met gekke mensen die met de meest rare fratsen wegkomen. Je vergeet even de impact van je Hollandse nuchterheid...we zijn niet zo excentriek....
Had de Carl scène dan gewoon anders geschreven. Was gwn meteen uitgestapt en had gezegd dat je Negan wilt spreken. Dan heb je in principe ook een doodswens, maar dat had beter uitgepakt dan deze mislukte en geforceerde actie waar het vanaf het begin duidelijk was dat Carl wasn't gonna do shit. Kunnen we zeggen "hij is jong", "niet volwassen genoeg", "zo ook in de comics" en als puntje bij paaltje "durft hij niet", maar het is niet Carl die deze beslissingen maakt maar de schrijvers. Dat kun je niet los van elkaar zien. Comics en tv is niet hetzelfde en het vertaalt zich vaak anders naar het scherm. In de comics is Negan misschien een eendimensionale gek, maar op tv kan een personage dat niet zijn. Daar kom je niet mee weg. Zo werkt televisie niet.
Dus als je een personage erop uit stoort om zijn tegenstander te vermoorden, hem vervolgens voldoende gelegenheid geeft om dat dan ook te doen en vervolgens helemaal niks laat doen: waarom stuur je hem dan?
Dat de groep Negan niks aan doet, daar ben ik het mee eens met anderen. Natuurlijk is hij makkelijk om te brengen, maar als iedereen bang is gebeurt er niks. Er zal altijd 1 eerst moeten muiten voordat de rest in actie komt. Dus ik kan dit nog wel begrijpen. Elke dictator valt uiteindelijk, dus vroeg of laat zal iemand het gaan proberen. Zoals het hoort, want waar er een tiran is is er ook altijd verzet.
Dus als je een personage erop uit stoort om zijn tegenstander te vermoorden, hem vervolgens voldoende gelegenheid geeft om dat dan ook te doen en vervolgens helemaal niks laat doen: waarom stuur je hem dan?
Dat de groep Negan niks aan doet, daar ben ik het mee eens met anderen. Natuurlijk is hij makkelijk om te brengen, maar als iedereen bang is gebeurt er niks. Er zal altijd 1 eerst moeten muiten voordat de rest in actie komt. Dus ik kan dit nog wel begrijpen. Elke dictator valt uiteindelijk, dus vroeg of laat zal iemand het gaan proberen. Zoals het hoort, want waar er een tiran is is er ook altijd verzet.
Mensen die steeds zeggen dat het niet realistisch is dat sommige Saviors, Negan nog niet hebben vermoord, vergeten denk ik dat er hier op aarde ook nog steeds dictators of sekteleiders rondlopen en rondgelopen hebben, die veel ergere dingen gedaan hebben, en nog steeds volgelingen hebben/hadden.
[ Voor 6% gewijzigd door Azyx op 07-12-2016 11:43 ]
Klopt, maar je ziet nu ook al meerdere afleveringen achter elkaar het gebeuren dat Dwight (en zijn vrouw) het reilen en zeilen van Negan steeds meer beginnen te betwijfelen!Veefje schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 20:32:
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
ik denk omdat ze geen wapens meer hebben. Hij wilde het wapen van die Walker hebben en misschien zat er nog iets in zijn zak (zakmes, munitie, even checken gewoon)Lauryn schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 13:10:
Ik zou wel meer duidelijkheid willen hebben over wat Michone van plan is. En het lijkt ook alsof (ik ben zijn naam vergeten) de "vriend" van Rosita in een val is gelokt met dat briefje. Wat ik overigens wel bijzonder vond dat hij in de zakken ging zoeken. Dat doen ze anders nooit. Verder prima aflevering.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
De community daar wordt volledig veilig gehouden van alles van buitenaf. De prijs die ze betalen is dan wel NeeganAzyx schreef op woensdag 7 december 2016 @ 11:42:
Mensen die steeds zeggen dat het niet realistisch is dat sommige Saviors, Negan nog niet hebben vermoord, vergeten denk ik dat er hier op aarde ook nog steeds dictators of sekteleiders rondlopen en rondgelopen hebben, die veel ergere dingen gedaan hebben, en nog steeds volgelingen hebben/hadden.
Rick & co leven dan een stuk vrijer, maar zijn, zoals blijkt, dan ook veel kwetsbaarder door alles van buitenaf.
Pick your poison...
Ik kreeg sterk het idee dat hij specifiek op zoek was naar die walker in de boom. Net alsof hij wist dat daar iets te vinden was.Marzman schreef op woensdag 7 december 2016 @ 12:13:
[...]
ik denk omdat ze geen wapens meer hebben. Hij wilde het wapen van die Walker hebben en misschien zat er nog iets in zijn zak (zakmes, munitie, even checken gewoon)
Even een kleine correctieSpooksel schreef op woensdag 7 december 2016 @ 12:03:
[...]
Klopt, maar je ziet nu ook al meerdere afleveringen achter elkaar het gebeuren dat Dwight (en zijn Negan's vrouwen) het reilen en zeilen van Negan steeds meer beginnen te betwijfelen!
De walker stond in een uitkijkpost. Die mensen hebben altijd wapens.Noppesnada schreef op woensdag 7 december 2016 @ 14:37:
[...]
Ik kreeg sterk het idee dat hij specifiek op zoek was naar die walker in de boom. Net alsof hij wist dat daar iets te vinden was.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Hij had het voorzien op de compound boog die hij bij zich had.Noppesnada schreef op woensdag 7 december 2016 @ 14:37:
[...]
Ik kreeg sterk het idee dat hij specifiek op zoek was naar die walker in de boom. Net alsof hij wist dat daar iets te vinden was.
Die trok hij naar beneden, maar toen viel de walker ook.
Nou, dan kun je net zo goed even kijken wat hij nog meer bij heeft.
Was het toeval dat hij die vent vond? Want het leek alsof hij wist waar hij heen rende
Do what you love, do it often
Was dit trouwens een verkapt dreigement van Gabriel toen die Spencer vertelde dat hij Rick haatte ?
"what you're saying doesn't make you a sinner, but it makes you a tremendous shit. Just for now — it doesn't have to be terminal."
"what you're saying doesn't make you a sinner, but it makes you a tremendous shit. Just for now — it doesn't have to be terminal."
Aangezien hij een boog bij zich had, zal het wel een jager geweest zijn.Marzman schreef op woensdag 7 december 2016 @ 15:35:
[...]
De walker stond in een uitkijkpost. Die mensen hebben altijd wapens.
Dat was een hunters tree stand ( ook te gebruiken als uitkijkpost )Marzman schreef op woensdag 7 december 2016 @ 15:35:
[...]
De walker stond in een uitkijkpost. Die mensen hebben altijd wapens.
Maar gezien de boog en het zakmes stond hij er al een tijdje.
( op het wachten aan zijn prooi )
Ik had juist het idee dat ik naar een CGI hole zat te kijken. Je zou toch verwachten dat je lichtinval in zo'n gat hebt en het er meer driedimensionaal uitziet. Zeer fake.sjaool schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 01:01:
[...]
Exact zoals in de comics dus. Negan is ook exact zoals in de comics neergezet en daar is hij nog botter en eendimensionaler.
Het enige wat ik vond tegenvallen was het missende oog van Carl. De make-up was hier toch wat te overduidelijk aanwezig. Maar ja CGI zal hier wel te duur geweest zijn.
Hier ook erg teleurgesteld. Er worden steeds nieuwe verhaallijnen geplaatst, maar je krijgt ze niet tegelijk te zien in een aflevering. Terwijl wat er geplaatst wordt oppervlakkig overkomt.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
De opmerking van Negan idd "I can see your skull" terwijl er duidelijk een donkere plek zit.LED-Maniak schreef op woensdag 7 december 2016 @ 17:02:
[...]
Ik had juist het idee dat ik naar een CGI hole zat te kijken. Je zou toch verwachten dat je lichtinval in zo'n gat hebt en het er meer driedimensionaal uitziet. Zeer fake.
Ik had eerder het idee dat de oogkas een bloedzakje geworden was, waar je een gaatje in kan prikken om een waterpistool te maken
Ben ik de enige die wat sympathie begint te krijgen voor Dwight? (Heb net aflevering S07E02 achter de rug, dus ik post hier met het risico op spoilers
). Negan is een beetje overdreven neergezet imo. Een beetje gemaakt grof en "grappig".
Ik vond the Governour bijvoorbeeld een natuurlijkere "bad guy" spelen.
Dwight gaat de goede kant op, die wil zijn vrouw terug, en volgens mij heeft hij 'spijt' van zijn actie's tegen DarrylDennahz schreef op woensdag 7 december 2016 @ 17:56:
Ben ik de enige die wat sympathie begint te krijgen voor Dwight? (Heb net aflevering S07E02 achter de rug, dus ik post hier met het risico op spoilers). Negan is een beetje overdreven neergezet imo. Een beetje gemaakt grof en "grappig".
Heb hetzelfde idee. Je merkt ook wel dat mensen gewoon slaafs zijn uit angst voor Negan.FreshMaker schreef op woensdag 7 december 2016 @ 18:30:
[...]
Dwight gaat de goede kant op, die wil zijn vrouw terug, en volgens mij heeft hij 'spijt' van zijn actie's tegen Darryl
Ik denk dat het uiteindelijk Rick of Daryl gaat zijn die Negan afmaakt
spoiler:
In de strip nemen ze hem gevangen voor een paar jaar afaik, maar lijkt me een beetje te "braaf" voor de serie. Tenzij ze hem af en toe willen martelen of zo 
Ik snap ook niet waarom iedereen zo braaf naar Negan luistert. Als het regime zo slecht is was hij toch allang vermoord? Zelfs toen Negan met Olivia aan het klooien was stond Carl achter hem. Carl had hem theoretisch zo van achteren neer kunnen meppen. Er was verder niemand aanwezig dus Carl had hem definitief kunnen uitschakelen. Overigens eindelijk eens een knipoog naar de eigenlijk te 'dikke' Olivia voor de wereld waarin ze leven.
^zucht weer een week wachten. (nou ja 6 dagen dan aangezien ik de episode net vandaag gezien heb)
^zucht weer een week wachten. (nou ja 6 dagen dan aangezien ik de episode net vandaag gezien heb)
[ Voor 10% gewijzigd door Snowwie op 07-12-2016 20:21 ]
Ik denk dat voor het drama effect, het Dwight of zijn vrouw zal zijn.Dennahz schreef op woensdag 7 december 2016 @ 19:17:
[...]
Heb hetzelfde idee. Je merkt ook wel dat mensen gewoon slaafs zijn uit angst voor Negan.
Ik denk dat het uiteindelijk Rick of Daryl gaat zijn die Negan afmaakt
spoiler:In de strip nemen ze hem gevangen voor een paar jaar afaik, maar lijkt me een beetje te "braaf" voor de serie. Tenzij ze hem af en toe willen martelen of zo
Negan die zich nog een keer ( te vaak) aan zijn geliefde vergrijpt, en dat Dwight dan, onder toekijkend oog van Darryl of Rick Lucille een andere smaak laat proeven.
* FreshMaker denkt btw zelfs dat Rick dit seizoen helemaal niet belangrijk is, en dat de focus op anderen komt te liggen, die zich sterker houden.
Aankomende episode zal wss een aanvang maken met de samenvoeging van de andere groepen, Kingdom is al weer even 'buiten beeld'
Met hun "besmette varkens leveringen"
Niet lezen als je de comics niet leest.Dennahz schreef op woensdag 7 december 2016 @ 19:17:
[...]
spoiler:In de strip nemen ze hem gevangen voor een paar jaar afaik, maar lijkt me een beetje te "braaf" voor de serie. Tenzij ze hem af en toe willen martelen of zo
spoiler:
Lees de comics maar even door tot nummer 160 dan weet je genoeg. Het gaat niet zoals je denkt dat het gaat. 
[ Voor 5% gewijzigd door sjaool op 07-12-2016 20:57 ]
"When you grow up your heart dies"
Is een gokje van mijn kant, maar ik vermoed dat Negan Judith meeneemt en dat dit een incentive wordt voor Rick om in actie te komen.
Anyway het lijkt mij gewoon het allerbeste om Negan om te laten brengen door een sluipschutter dan zal geen van de andere Saviors weten welke club hem heeft omgelegd. Maar dat is te makkelijk voor TV natuurlijk.
Anyway het lijkt mij gewoon het allerbeste om Negan om te laten brengen door een sluipschutter dan zal geen van de andere Saviors weten welke club hem heeft omgelegd. Maar dat is te makkelijk voor TV natuurlijk.
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.
Hij zegt :FreshMaker schreef op woensdag 7 december 2016 @ 17:30:
[...]
De opmerking van Negan idd "I can see your skull"
I can see your socket.
Ik vond het nog vreemder dat op het ene moment, wanneer Carl het doek eraf haalt, een gat ziet en ergens verderop in de aflevering leek het wel alsof ze het gewoon met wat grime en make-up het oog hadden weggewerkt. Je zag iig geen gat.FreshMaker schreef op woensdag 7 december 2016 @ 17:30:
[...]
De opmerking van Negan idd "I can see your skull" terwijl er duidelijk een donkere plek zit.
Ik had eerder het idee dat de oogkas een bloedzakje geworden was, waar je een gaatje in kan prikken om een waterpistool te maken
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik vond dit ook geen al te sterke aflevering. Ik heb hem zojuist gezien en vooraf dacht ik "yes, een aflevering van ruim een uur, leuk", maar ik vond het een veel te trage aflevering waarin eigenlijk maar vrij weinig gebeurde.
Nou heb ik over het algemeen helemaal geen moeite met trage afleveringen, maar wat hebben we nou eenmaal gezien in deze aflevering. Michonne die kennelijk met een eenmansactie bezig is (wil wel eens zien waar dat gaat stranden), Rosita die per se een kogel wilt (wat moet je met één kogel als je weet dat the Saviours zulke aantallen hebben; je kan zeggen Negan doden, maar dan nog...), Spencer die wellicht plannen heeft om Rick te vermoorden, Rick en Aaron die op pad zijn (wat niet super boeiend is) en als laatste erg langdradige scènes tussen Negan en Carl. Dat had wat mij betreft echt wel een stuk spannender of interessanter gekund.
Negan vind ik tot nu toe ook erg eendimensionaal overkomen. Continu die kromme rug, die grijns en mensen intimideren. The Sanctuary lijkt ook voor het overgrote deel vol te zitten met mensen die bang zijn voor Negan en hem verachten. Mensen die mijns inziens, mocht Negan afgemaakt worden, geen enkel verweer zullen bieden tegen de persoon of groep die dat zal doen. De enige groep binnen the Saviours waarvan ik denk dat ze hem onvoorwaardelijk zullen steunen en die ook eng/agressief overkomen zijn Simon en zijn mannen. Maar daar zie je vrij weinig van terug, wat toch wel enigszins in contrast is met de indruk die je van de grote groep the Saviours kreeg die in aflevering 1 in een kring om de groepsleden stonden.
Wat dat betreft merk je ook duidelijk dat ze naar voren willen laten komen dat Dwight (en zijn ex) Negan diep van binnen verachten en dat die gevoelens nog steeds aanwezig zijn. Dat wordt zo duidelijk in beeld gebracht dat je nu al weet dat het op een gegeven moment een rol van betekenis gaat spelen.
Maar goed, ik hoop dat aflevering 8 toch wel iets interessanter gaat worden. Het hoeft niet eens heel veel meer spektakel op te gaan leveren, maar er mogen wel iets logischere en boeiendere dingen gaan gebeuren. Ik vind al die eenmansacties namelijk maar raar (ervan uitgaande dat de personen uit de Rick-groep enkel de indruk hebben van the Saviours zoals die in aflevering 1 geschetst is en dit waarschijnlijk niet eens de volledige groep was; wat heb je er dan aan om 1 leider te doden terwijl het zo'n grote groep is die ook nog eens bestaat uit voornamelijk agressieve leden). Bovendien vind ik Spencer die eventueel gaat muiten totaal niet boeiend.
Btw, wie denken jullie dat het briefje aan Daryl gaf? Zou dat Jezus geweest zijn? En wat zat er nou precies onder het briefje, een sleutel en een lucifer?
Nou heb ik over het algemeen helemaal geen moeite met trage afleveringen, maar wat hebben we nou eenmaal gezien in deze aflevering. Michonne die kennelijk met een eenmansactie bezig is (wil wel eens zien waar dat gaat stranden), Rosita die per se een kogel wilt (wat moet je met één kogel als je weet dat the Saviours zulke aantallen hebben; je kan zeggen Negan doden, maar dan nog...), Spencer die wellicht plannen heeft om Rick te vermoorden, Rick en Aaron die op pad zijn (wat niet super boeiend is) en als laatste erg langdradige scènes tussen Negan en Carl. Dat had wat mij betreft echt wel een stuk spannender of interessanter gekund.
Negan vind ik tot nu toe ook erg eendimensionaal overkomen. Continu die kromme rug, die grijns en mensen intimideren. The Sanctuary lijkt ook voor het overgrote deel vol te zitten met mensen die bang zijn voor Negan en hem verachten. Mensen die mijns inziens, mocht Negan afgemaakt worden, geen enkel verweer zullen bieden tegen de persoon of groep die dat zal doen. De enige groep binnen the Saviours waarvan ik denk dat ze hem onvoorwaardelijk zullen steunen en die ook eng/agressief overkomen zijn Simon en zijn mannen. Maar daar zie je vrij weinig van terug, wat toch wel enigszins in contrast is met de indruk die je van de grote groep the Saviours kreeg die in aflevering 1 in een kring om de groepsleden stonden.
Wat dat betreft merk je ook duidelijk dat ze naar voren willen laten komen dat Dwight (en zijn ex) Negan diep van binnen verachten en dat die gevoelens nog steeds aanwezig zijn. Dat wordt zo duidelijk in beeld gebracht dat je nu al weet dat het op een gegeven moment een rol van betekenis gaat spelen.
Maar goed, ik hoop dat aflevering 8 toch wel iets interessanter gaat worden. Het hoeft niet eens heel veel meer spektakel op te gaan leveren, maar er mogen wel iets logischere en boeiendere dingen gaan gebeuren. Ik vind al die eenmansacties namelijk maar raar (ervan uitgaande dat de personen uit de Rick-groep enkel de indruk hebben van the Saviours zoals die in aflevering 1 geschetst is en dit waarschijnlijk niet eens de volledige groep was; wat heb je er dan aan om 1 leider te doden terwijl het zo'n grote groep is die ook nog eens bestaat uit voornamelijk agressieve leden). Bovendien vind ik Spencer die eventueel gaat muiten totaal niet boeiend.
Btw, wie denken jullie dat het briefje aan Daryl gaf? Zou dat Jezus geweest zijn? En wat zat er nou precies onder het briefje, een sleutel en een lucifer?
[ Voor 3% gewijzigd door dvd-linden op 07-12-2016 23:40 ]
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
Sleutel en lucifer aan het briefje idd.
Hier wat foto's van zijn oog. Noem me gek, maar dat ziet er ontzettend echt uit.. Gewoon eng bijna.LED-Maniak schreef op woensdag 7 december 2016 @ 17:02:
[...]
Ik had juist het idee dat ik naar een CGI hole zat te kijken. Je zou toch verwachten dat je lichtinval in zo'n gat hebt en het er meer driedimensionaal uitziet. Zeer fake.
Hier ook erg teleurgesteld. Er worden steeds nieuwe verhaallijnen geplaatst, maar je krijgt ze niet tegelijk te zien in een aflevering. Terwijl wat er geplaatst wordt oppervlakkig overkomt.
[ Voor 5% gewijzigd door Luca op 08-12-2016 00:46 ]
Ik persoonlijk denk dat Negan Judith en Carl mee gaat nemen volgende week. Carl heeft twee mensen vermoord van Negan en Negan wil er dan twee terug denk ik. Mijn vrouw is het met me eens dus het moet wel kloppen.
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Maar hoe kan hij daar dan vaststaan? Ik ben een leek op dit gebied maar hij moet toch vastgezet zijn? Of heb ik niet goed opgelet? Icm dat briefje dacht ik meteen dat het een valstrik was.Marzman schreef op woensdag 7 december 2016 @ 12:13:
[...]
ik denk omdat ze geen wapens meer hebben. Hij wilde het wapen van die Walker hebben en misschien zat er nog iets in zijn zak (zakmes, munitie, even checken gewoon)
Dat hij vastzit is logisch ; om niet uit die boom te donderen toen hij nog leefde ... maar hoe is hij aan z'n eind gekomen ?? Spontaan gestorven terwijl hij op jacht was en zat te wachten op een prooi ?
Wat betreft die dode jager in die boom? Zou dat de eigenaar kunnen zijn van die stash die Rick en Aaron juist gevonden hebben? Dat dat op die manier nog weer frictie gaat geven? (Rick verteld niet alles, spencer merkt dat er shit verdwijnt, enzovoorts)
Ik vond de aflevering in schril contrast staan met de rest van het seizoen. Eerst elke keer vrij veel detail op één verhaallijn en dan nu ineens 4-5 lijnen door elkaar. Ik ben er nog niet over uit of dat een goede ontwikkeling is.
Ik vond de aflevering in schril contrast staan met de rest van het seizoen. Eerst elke keer vrij veel detail op één verhaallijn en dan nu ineens 4-5 lijnen door elkaar. Ik ben er nog niet over uit of dat een goede ontwikkeling is.
Ik interpeteerde dat meer als 'je bent nu lullig bezig en vol met haat, maar dat kan nog verbeteren'Goner schreef op woensdag 7 december 2016 @ 16:16:
Was dit trouwens een verkapt dreigement van Gabriel toen die Spencer vertelde dat hij Rick haatte ?
[...]
Aangezien hij een boog bij zich had, zal het wel een jager geweest zijn.
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Niks CGI dus. 

Was die dode jager niet iets van Negan? Dacht dat toen dat vrachtwagentje van hun zat te wachten op die horde ze iets riepen van "Goed dat we die en die afleidingen hebben opgehangen" ofzo. Om ze met lawaai in het bus weg te leiden van het kamp van de Saviours. Maar goed, dat is wel erg vergezocht en vaag.
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Blijkbaar werkt het toch niet per definitie zo, getuige alle nare dictators die we in onze geschiedenis hebben zien opstaan en omvallen.Snowwie schreef op woensdag 7 december 2016 @ 19:48:
Ik snap ook niet waarom iedereen zo braaf naar Negan luistert. Als het regime zo slecht is was hij toch allang vermoord?
En natuurlijk, ze vallen vanzelf wel om, en dat zal met Negan op gegeven moment ook gebeuren. Maar het idee van gehoorzame mensen is niet onrealistisch denk ik.
Het is misschien niet helemaal "realistisch", maar aan de andere kant; wat is "realistisch" in een zombie-apocalyps? Het is niet alsof we kunnen zeggen "waarschijnlijk loopt het gewoon hetzelfde als bij de vorige zombie-apocalyps".
Haha, "knipoog", subtiel hoorZelfs toen Negan met Olivia aan het klooien was stond Carl achter hem. Carl had hem theoretisch zo van achteren neer kunnen meppen. Er was verder niemand aanwezig dus Carl had hem definitief kunnen uitschakelen. Overigens eindelijk eens een knipoog naar de eigenlijk te 'dikke' Olivia voor de wereld waarin ze leven.
Carl lijkt toch geintrigeerd te zijn door Negan, misschien omdat Negan hem anders behandelt dan hij had verwacht? Ik kan me voorstellen dat dat invloed heeft op z'n gedrag en z'n acties.
Ik kon ook goed lachen om Negan, wat speelt Morgan 'm goed zeg. Ik weet niet hoe het zich verhoudt tot de Negan in de strips, maar ik geniet er wel van. Zelfs als ie een ontzettende asshole is (tegen Olivia) is Morgan gewoon grappig, in z'n voorkomen. En tegelijkertijd raakt ie nooit z'n overmacht kwijt. Ik vond het overall echt geloofwaardig.
Het hele seizoen is imho gewoon erg goed so far. Wel grappig om de meningen zo uiteen te zien lopen.
Saved by the buoyancy of citrus
Enige verschil met de comics voor Negan is eigenlijk dat ie niet 5x per zin FUCK roept... want Amerikaanse TV he 
Maar verder, niks op aan te merken
Hier bijvoorbeeld een pagina uit de comics die overeenkomt met de scene uit de afgelopen aflevering:
Maar verder, niks op aan te merken

[ Voor 46% gewijzigd door Spooksel op 09-12-2016 10:26 ]
Tja, dat blijft krom... het is toch al rated R door alle smerigheid? Dan kan een f-bomb er toch ook wel bij.. rare standaarden hanteren ze toch ook.
Ik mis het trouwens niet. Als je zó intimiderend kunt overkomen zónder krachttaal te moeten gebruiken, dan doe je het imho goed.
Ik mis het trouwens niet. Als je zó intimiderend kunt overkomen zónder krachttaal te moeten gebruiken, dan doe je het imho goed.
Saved by the buoyancy of citrus
Zit wat in, maar in de comics pakt het wel beter uit. Het helpt zelfs redelijk bij het neerzetten van zijn charme en soms komische voorkomen
Ach, de Saviors hebben ook een Fat Joey en een Fat Joseph zag/hoorde ik de laatste aflevering ..Snowwie schreef op woensdag 7 december 2016 @ 19:48:
Overigens eindelijk eens een knipoog naar de eigenlijk te 'dikke' Olivia voor de wereld waarin ze leven.
Dat ging om een ander soort afleidingen ...Scrummie schreef op donderdag 8 december 2016 @ 14:59:
Was die dode jager niet iets van Negan? Dacht dat toen dat vrachtwagentje van hun zat te wachten op die horde ze iets riepen van "Goed dat we die en die afleidingen hebben opgehangen" ofzo.
Fat Joey's good for something, at least.
What, eating cake?
He rigged the herdway.
Just trips. Nothing fancy. Guerilla kind of stuff.
What kind of stuff?
As in warfare, idiot.
Those demo sticks from that run last month, the rpgs from the new guys.
[ Voor 49% gewijzigd door Goner op 09-12-2016 16:35 ]
OMG Het tij keert. Rick is overtuigd dat Negan opgeruimd moet worden.
Ik kan niet wachten tot Morgan en Carol weer contact hebben met de groep en ze kennis laten maken met The Kingdom. Ik denk dat de gavere afleveringen van het seizoen nu gaan komen. De opbouw ernaartoe is gedaan.
En weer twee doden erbij. Die kinderjuffrouw van Judith en Spencer zijn niet meer. Dood van Spencer was wel leuk gedaan. Negan: 'You have no guts' 'Oh, i was wrong, you do have 'm'
Helaas moeten we wachten tot 13 februari tot het weer verder gaat.
Ik kan niet wachten tot Morgan en Carol weer contact hebben met de groep en ze kennis laten maken met The Kingdom. Ik denk dat de gavere afleveringen van het seizoen nu gaan komen. De opbouw ernaartoe is gedaan.
En weer twee doden erbij. Die kinderjuffrouw van Judith en Spencer zijn niet meer. Dood van Spencer was wel leuk gedaan. Negan: 'You have no guts' 'Oh, i was wrong, you do have 'm'
Helaas moeten we wachten tot 13 februari tot het weer verder gaat.
[ Voor 20% gewijzigd door Zeror op 12-12-2016 10:15 ]
Zwak eerste seizoenshelft van dit seizoen. Midseasonfinale was oke, maar het was vanaf begin seizoen al te duidelijk dat ze zaten te wachten op de midseasonfinale om te zeggen: 'Oke, we gaan de strijd aan'. Na de 2e afl van het seizoen was het echter niet sterk, met een paar zwakke afleveringen ertussen. Dat Spencer dood is, is wel lekker want dat was een hinderlijk personage. Dat Rosita van die afstand mist en schiet op Lucille is echter vrij bizar. We weten dat Negan nog een tijd in TWD te zien zal zijn, dus de spanning ontbrak helaas toen Rosita schoot.
Dat Daryl vrij is is wel tof, nu kunnen ze (zoals te zien is op het eind) met alle sterke spelers plannen gaan smeden. Vond de scène tussen Gabriel en Rosita ook sterk. Gabriel is een beter personage geworden. En het eind en de scène tussen Rick en Michonne kon ik ook zeker waarderen.
Jammer dat The Kingdom pas weer na de 2e afl te zien was. De Daryl aflevering met easy street en de Tara afl had ik graag ingeruild voor een aflevering waarin Alexandria, Hilltop en The Kingdom elkaar al sneller ontmoet hadden en samen konden gaan werken.
Zag trouwens de laarzen van een nieuw personage dat zat te gluren naar Rick en Aaron. Ze lieten alleen zijn schoenen zien dus dat is zeker een personage uit de comics? Heb de comics zelf niet gelezen, maar het leek op zo een scène die erin is gezet te herkenning voor de comiclezers.
Dat Daryl vrij is is wel tof, nu kunnen ze (zoals te zien is op het eind) met alle sterke spelers plannen gaan smeden. Vond de scène tussen Gabriel en Rosita ook sterk. Gabriel is een beter personage geworden. En het eind en de scène tussen Rick en Michonne kon ik ook zeker waarderen.
Jammer dat The Kingdom pas weer na de 2e afl te zien was. De Daryl aflevering met easy street en de Tara afl had ik graag ingeruild voor een aflevering waarin Alexandria, Hilltop en The Kingdom elkaar al sneller ontmoet hadden en samen konden gaan werken.
Zag trouwens de laarzen van een nieuw personage dat zat te gluren naar Rick en Aaron. Ze lieten alleen zijn schoenen zien dus dat is zeker een personage uit de comics? Heb de comics zelf niet gelezen, maar het leek op zo een scène die erin is gezet te herkenning voor de comiclezers.
Wat een heerlijke aflevering! Vooral het laatste stuk weer mooi gedaan. En die allerlaatste extra scene met die gast, ben benieuwd wat die gaat brengen... Jammer dat we weer zo lang moeten wachten!
Wat ik me wel afvroeg; is er al contact met The Kingdom geweest?? Kan me dat niet herinneren. Echter in de trailer staat Rick daar al.
Ik heb echt genoten. Daryl weer terug! Yay. Echt complimenten.
Wat ik me wel afvroeg; is er al contact met The Kingdom geweest?? Kan me dat niet herinneren. Echter in de trailer staat Rick daar al.
Op internet gaan al een aantal speculaties rond.Veefje schreef op maandag 12 december 2016 @ 10:33:
http://heavy.com/entertai...-s0708-spoilers-theories/
Het zou mogelijk Dwight of Carol kunnen zijn, maar zou zomaar ook een nieuw personage kunnen zijn.
Rick's back people
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ja hèhè eindelijk. Hadden ze daar nou echt zoveel afleveringen voor nodig?
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Ik had het gevoel dat het seizoen nu net pas begonnen is.Lauryn schreef op maandag 12 december 2016 @ 10:34:
Wat een heerlijke aflevering! Vooral het laatste stuk weer mooi gedaan. En die allerlaatste extra scene met die gast, ben benieuwd wat die gaat brengen... Jammer dat we weer zo lang moeten wachten!

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
De omhelzing van Rick en Daryl. Ik had echt het gevoel van fuck yeah, baby. They are back.
Ik hoop nu zo dat Negan zo langzaam en pijnlijk mogelijk wordt gemarteld haha
Ik hoop nu zo dat Negan zo langzaam en pijnlijk mogelijk wordt gemarteld haha
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Negan zal er zeker niet met een snel headshotje vanaf komen... die gaat echt nog lijden.....lang lijden.
Als ze em vangen zouden ze em 1 voor 1 z'n vinger er af moeten snijden of knippen, en de tenen er bij. Dan de oren afsnijden, de neus mag er ook wel af en beide ogen kunnen ook uitgeprikt worden. En dan vervolgens vastgebonden aan een boom hangen en elk half uur een stuk steen tegen em aan gooien. En dan gewoon weken laten hangen......
Als ze em vangen zouden ze em 1 voor 1 z'n vinger er af moeten snijden of knippen, en de tenen er bij. Dan de oren afsnijden, de neus mag er ook wel af en beide ogen kunnen ook uitgeprikt worden. En dan vervolgens vastgebonden aan een boom hangen en elk half uur een stuk steen tegen em aan gooien. En dan gewoon weken laten hangen......
[ Voor 4% gewijzigd door Snowwie op 12-12-2016 23:47 ]
Nah, kijk niet verbaasd op als Negan nog een paar seizoenen erin zit. Nu gaan ze dus in de tweede seizoenshelft plannen smeden en kun je min of meer verwachten dat pas in de seasonfinale de aanval op The Sanctuary begint. Hopelijk iig geen vervelende cliffhanger. Jeffrey Dean Morgan won gisteren een Critics Choice Award, dus die zal zeker nog een tijdje meegaan in deze serie.
Bazenaflevering 
Genoten van de eerste seizoenshelft. En ja, dat zeg ik alleen maar om een beetje tegengas te geven aan al die negatievelingen.
Genoten van de eerste seizoenshelft. En ja, dat zeg ik alleen maar om een beetje tegengas te geven aan al die negatievelingen.
Hij was weer fijn! Ik ben ook heel benieuwd naar wie er aan die schoen vastzit en stond te gluren. En een opluchting idd dat die Spencer dood is, sjongejonge. Mooi om te zien hoe iedereen nu de onmacht weer omzet in woede en kracht. Ik ben benieuwd, wanneer kunnen we weer kijken??
Ik vond het ook een supergaaf seizoen tot nu toe. Veel opbouw, veel banden smeden, veel ontwikkeling en diepgang. Natuurlijk, hier en daar behoorlijk uitgerekt, maar mij heeft het nergens echt heel erg gestoord.
Deze laatste aflevering vond ik in elk geval weer super. Negan wordt verder uitgewerkt als megalomane psychopaat. En hij speelt het echt fan-tas-tisch. Dit is zo'n karakter waar je met liefde een hekel aan hebt. Geweldig gedaan door Jeffrey Dean Morgan.
De omhelzingsscène was ook erg mooi. Het voelde echt aan als het keerpunt, zoals het bedoeld was. En het belangrijkste van vandaag:
Rick Is Back en The Gang Is Back Together!
Hoe lang is het nu wachten tot het vervolg?
Deze laatste aflevering vond ik in elk geval weer super. Negan wordt verder uitgewerkt als megalomane psychopaat. En hij speelt het echt fan-tas-tisch. Dit is zo'n karakter waar je met liefde een hekel aan hebt. Geweldig gedaan door Jeffrey Dean Morgan.
Is er iedere keer zo'n laatste scène, of was dit nieuw? Anders heb ik dat al die seizoenen gemist toen ik hem bij de eindtune / aftiteling uitzette.Lauryn schreef op maandag 12 december 2016 @ 10:34:
De omhelzingsscène was ook erg mooi. Het voelde echt aan als het keerpunt, zoals het bedoeld was. En het belangrijkste van vandaag:
Your Friendly Neighborhood Moderator
Dat is al bijna!Krasloos schreef op maandag 12 december 2016 @ 23:55:
13 februari!
Heerlijke episode, hell yeah! Van begin tot eind helemaal prima 
Vooral die dood van Spencer, exact zoals het hoort (jaja, komt ie weer met zijn comics
).
Ok dan, nog nog ff Shiva een aai gaan geven en dan op naar wat actie hopelijk
Vooral die dood van Spencer, exact zoals het hoort (jaja, komt ie weer met zijn comics
Ok dan, nog nog ff Shiva een aai gaan geven en dan op naar wat actie hopelijk
Uiteindelijk hebben ze goed neer gezet hoe Rick afleveringen lang weer zijn verdriet moet verwerken. Dat zagen we bij Lori, en eigenlijk ook na Shane en Hershel. Daarnaast korte introducties van nieuwe groepen, veel Saviours en dus Negan. Als je terugkijkt is er best veel verteld en ook allemaal belangrijk, terwijl er vrij weinig tijd is verstreken.
Kan in elk geval niet wachten tot februari. Zoals eigenlijk elke mid season finale. Zucht.
Edit; hoeveel tijd ís er eigenlijk verstreken? Dat kan nooit lang zijn. Een week na Glenn en Abraham?
Kan in elk geval niet wachten tot februari. Zoals eigenlijk elke mid season finale. Zucht.
Edit; hoeveel tijd ís er eigenlijk verstreken? Dat kan nooit lang zijn. Een week na Glenn en Abraham?
[ Voor 10% gewijzigd door Scrummie op 13-12-2016 00:13 ]
Ook ik heb genoten dit halve seizoen. De enige die ik (tot nu toe) een beetje nutteloos vond is die met Oceanside, maar daar gaan we ongetwijfeld nog meer van zien. Ik moet wel zeggen dat ik wel toe ben aan wat goed nieuws. Ik weet nog hoe euforisch ik was toen Daryl die bikers neerknalde met die bazooka.
Als die er was dan heeft Fox die niet uitgezonden. Ik heb zelfs nog teruggespoeld, het stop direct nadat de gang op dat huis van Hilltop afstapt.Jorgen schreef op maandag 12 december 2016 @ 23:54:
Is er iedere keer zo'n laatste scène, of was dit nieuw? Anders heb ik dat al die seizoenen gemist toen ik hem bij de eindtune / aftiteling uitzette.
[ Voor 27% gewijzigd door .oisyn op 13-12-2016 01:01 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik gok op ongeveer twee weken. De Saviours hadden na het doden van Abraham/Glenn al een eerste collectie gedaan na een week. Daarna pas ging Carl richting Hilltop en vervolgens de Sanctuary en nog later weer terug naar Alexandria met Negan.Scrummie schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 00:12:
Ook mooi dat we Negan voor de eerste keer écht boos hebben gezien nadat Rosita Negan probeerde te vermoorden.
En ben benieuwd wat ze precies met Eugene gaan doen. Pleuren ze hem in de gevangenis net als Daryl of moet hij kogels gaan maken voor de Saviors.
En ben benieuwd wat ze precies met Eugene gaan doen. Pleuren ze hem in de gevangenis net als Daryl of moet hij kogels gaan maken voor de Saviors.
Pff soms word je zo moe van fox nl, leuk dat ze het uitzenden maar moeten ze het wel goed doen, laatste 20a30sec na de credits hebben ze gewoon maar even geskipt(elke andere source die ik kan vinden heeft die wel gewoon)
Maarja fox is altijd makkelijk met series, leukste vond ik nog na het weghalen van 5.1 audio, ja series zijn amper tot niet in dd5.1 smoes.
Maarja fox is altijd makkelijk met series, leukste vond ik nog na het weghalen van 5.1 audio, ja series zijn amper tot niet in dd5.1 smoes.
[ Voor 8% gewijzigd door devil-strike op 13-12-2016 09:00 ]
Was de eerste keer dat er na de aftiteling nog iets kwam, voor zover ik weet. Ik dacht even dat ik alweer in een andere serie zat. Je ziet dat -ik noem hem even- "boots" naar Alexandria aan het gluren is. Dus daar gaat zeker nog wat mee gebeuren.Jorgen schreef op maandag 12 december 2016 @ 23:54:
Ik vond het ook een supergaaf seizoen tot nu toe. Veel opbouw, veel banden smeden, veel ontwikkeling en diepgang. Natuurlijk, hier en daar behoorlijk uitgerekt, maar mij heeft het nergens echt heel erg gestoord.
[...]
Is er iedere keer zo'n laatste scène, of was dit nieuw? Anders heb ik dat al die seizoenen gemist toen ik hem bij de eindtune / aftiteling uitzette.
Ik geloof trouwens niet dat het iemand is die nu actief in de serie is. Of een nieuw personage, of iemand die we heel lang niet meer gezien hebben. Ben benieuwd!
Spannend iigLauryn schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 09:18:
[...]
Ik geloof trouwens niet dat het iemand is die nu actief in de serie is. Of een nieuw personage, of iemand die we heel lang niet meer gezien hebben. Ben benieuwd!
[ Voor 11% gewijzigd door NielsD91 op 13-12-2016 09:28 ]
Ik zou niet weten wie we al een hele tijd niet gezien hebben én nog leeft. De suggestie over The Governer, geloof ik eigenlijk niet zo. En alle andere belangrijke personages zijn dood. Ik denk dat de eigenaar van de boot toch niet zo dood is als Rick en Aaron dachten.Lauryn schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 09:18:
[...]
Was de eerste keer dat er na de aftiteling nog iets kwam, voor zover ik weet. Ik dacht even dat ik alweer in een andere serie zat. Je ziet dat -ik noem hem even- "boots" naar Alexandria aan het gluren is. Dus daar gaat zeker nog wat mee gebeuren.
Er is net zoveel kans dat het de Governer is dan dat het Glenn of Abraham is.
Die mensen die denken dat de Governer nog leeft hebben meer dan 1 steekje los zitten.
Die mensen die denken dat de Governer nog leeft hebben meer dan 1 steekje los zitten.

[ Voor 17% gewijzigd door Player1S op 13-12-2016 09:55 ]
The Governor is natuurlijk uitgesloten maar ik sluit niet uit dat er iemand aan mijn aandacht ontsnapt is. Hoeft geen main character te zijn geweest. Maar we hebben zo veel mensen zien komen en gaan dat ik niet met zekerheid meer durf te zeggen dat ik niet iemand gemist heb.Jorgen schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 09:29:
[...]
Ik zou niet weten wie we al een hele tijd niet gezien hebben én nog leeft. De suggestie over The Governer, geloof ik eigenlijk niet zo. En alle andere belangrijke personages zijn dood. Ik denk dat de eigenaar van de boot toch niet zo dood is als Rick en Aaron dachten.
Een mannelijke overlevende van Oceanside? Die moet ook wraak op Negan willen nemen.
Ik gok ook op diegene van de boot, dat die toch nog leeft, maar op dat moment zijn kansen niet zo groot inschatte en het op een andere manier gaat doen om ze terug te pakken.
Volgens mij houdt die wel van spelletjes.
Het was niet gigantisch belangrijk voor het verhaal, maar dat Aaron in elkaar gerost wordt vanwege dat briefje wat ze meenemen... waarommmmmmm??? Je kan toch wel op 5 vingers optellen wat er gaat gebeuren als de Saviours dat te zien krijgen...
Spencer zag ik eigenlijk al snel aankomen, ik had direct het idee dat Neegan hem niet vertrouwde en niet in zee gaat met iemand die iemand anders zo makkelijk verraad, aard van het beestje komt dan wel nóg een keer bovendrijven en dan wellicht in het nadeel van Neegan.
Volgens mij houdt die wel van spelletjes.
Het was niet gigantisch belangrijk voor het verhaal, maar dat Aaron in elkaar gerost wordt vanwege dat briefje wat ze meenemen... waarommmmmmm??? Je kan toch wel op 5 vingers optellen wat er gaat gebeuren als de Saviours dat te zien krijgen...
Spencer zag ik eigenlijk al snel aankomen, ik had direct het idee dat Neegan hem niet vertrouwde en niet in zee gaat met iemand die iemand anders zo makkelijk verraad, aard van het beestje komt dan wel nóg een keer bovendrijven en dan wellicht in het nadeel van Neegan.
Blijft leuk die Spencer 

Nee niet de eerste keer, dit hebben ze bij alle seizoenen gedaan, in mid season en bij de finale ep.Lauryn schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 09:18:
[...]
Was de eerste keer dat er na de aftiteling nog iets kwam, voor zover ik weet. Ik dacht even dat ik alweer in een andere serie zat. Je ziet dat -ik noem hem even- "boots" naar Alexandria aan het gluren is. Dus daar gaat zeker nog wat mee gebeuren.
Fox heeft voorgaande ook uitgezonden, alleen dit keer niet.
Volgens mij hebben ze het er niet zelf in gestopt maar zat het verstopt in het krat. Misschien dat diegene het onder het rijden erin heeft gestopt ofzo of dat Rick en Aaron niet goed gekeken hebben.metallicattim schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 10:12:
Kan me niet voorstellen dat ze A: zo'n briefje uberhaubt mee nemen en B: Het dan klakkeloos in een krat stoppen. Dan stop je het nog eerder in je jas/broekzak.
Imho hadden ze gewoon niet verwacht Negan aan te treffen bij Alexandria! Negan was tenslotte wat eerder aanwezig vanwege de stunt van Carl, hierdoor wekt het in ieder geval de suggestie dat ze gedacht hadden dat er bijvoorbeeld nog tijd was om eerst de spullen uit te laden en sorteren eventueel voordat de Saviours weer terug zouden komen.
Wellicht, maar ze hadden dat briefje toch al op die boot in handen, waarom dan nog meenemen?
Dat ze verrast waren door Neegan zag je wel aan de blik van Rick ja.
Dat ze verrast waren door Neegan zag je wel aan de blik van Rick ja.
Briefje zat gewoon verstopt in dat krat. Of is er in gestopt onderweg door die mystery person.
Zoals ik al zei is dat het niet logisch is dat ze hem mee nemen en als ze hem al mee nemen in een willekeurig krat proppen.
Het is meer voor de hand liggend dat de boot-persoon meerdere briefjes heeft verstopt her en der.
Ben wel benieuwd wat ie er mee bedoelt. Is er iets met het eten gedaan of is het meer filosofisch bedoelt is van "je leeft nog wel maar eigenlijk ben je allang dood"
Zoals ik al zei is dat het niet logisch is dat ze hem mee nemen en als ze hem al mee nemen in een willekeurig krat proppen.
Het is meer voor de hand liggend dat de boot-persoon meerdere briefjes heeft verstopt her en der.
Ben wel benieuwd wat ie er mee bedoelt. Is er iets met het eten gedaan of is het meer filosofisch bedoelt is van "je leeft nog wel maar eigenlijk ben je allang dood"
Een Sneak Peek van de volgende aflevering.
http://screenrant.com/?p=859752
http://screenrant.com/?p=859752
Was dat de omhelzing tussen Rick & Daryl ? Ik hoor er meerdere mensen over maar dat heb ik echt niet in beeld gehad gisteren ...devil-strike schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 08:59:
Pff soms word je zo moe van fox nl, leuk dat ze het uitzenden maar moeten ze het wel goed doen, laatste 20a30sec na de credits hebben ze gewoon maar even geskipt(elke andere source die ik kan vinden heeft die wel gewoon)

De aflevering eindigde abrupt bij mij na het schot van Rosita ... toen direct door naar Outsiders.
Edit. Ik ben er inmiddels achter dat er nog een stuk kwam na de reclame, vanavond maar even terugkijken.
[ Voor 8% gewijzigd door Dhrax op 13-12-2016 11:15 ]
Gabriel had gelijk ; being a tremendous shit can be terminalmetallicattim schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 10:12:
Spencer zag ik eigenlijk al snel aankomen,
En ik snap niet waarom Rick opeens het licht zag na dit vage gesprek :
We can fight them, Rick. We can find a way to beat them. We can do this.
But... But...
Only if... we do this.
Yeah, I know that now.
We do this ? What !
BTW: wat deed die lucifer nou achter op dat briefje voor Daryl ??
[ Voor 40% gewijzigd door Goner op 13-12-2016 11:11 ]
Nee daarna krijg je aftiteling en daarachter nog iets van 20sec video(bij fox zie je de aftiteling niet en de 20sec scene erna ook niet)Dhrax schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 11:02:
[...]
Was dat de omhelzing tussen Rick & Daryl ? Ik hoor er meerdere mensen over maar dat heb ik echt niet in beeld gehad gisteren ...![]()
De aflevering eindigde abrupt bij mij na het schot van Rosita ... toen direct door naar Outsiders.
https://twitter.com/oisyn/status/808617555019571201devil-strike schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 08:59:
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Had eigenlijk Dwight nog wel verwacht bij de hereniging op het eind.
Op een US site las ik dat er een spoor van lucifers op de vloer lag, zodat Daryl wist waar hij heen moest gaan. Ik vind het vergezocht want daar zag ik in die aflevering van gisteren helemaal niets van terug. Of heb ik niet goed gekeken?Goner schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 11:02:
[...]
BTW: wat deed die lucifer nou achter op dat briefje voor Daryl ??
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Dat licht kwam niet na het gesprek met Michonne, en ik snap ook niet waarom ze dat zo brachten in The Talking Dead.Goner schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 11:02:
En ik snap niet waarom Rick opeens het licht zag na dit vage gesprek
Waar het volgens mij om gaat is dat Rick zich door alle gebeurtenissen heeft gerealiseerd dat ze helemaal niet zo relatief "veilig" zijn als hij aanvankelijk dacht. Zijn insteek was: gewoon werken voor Negan en dan komt alles goed. Inmiddels zijn er dus weer twee mensen van Alexandria afgemaakt, het komt helemaal niet goed. En tevens wordt duidelijk dat iedereen gewoon wil vechten.
Rick kreeg dat besef ook toen ie van Negan hoorde dat zijn zoon op oorlogspad was gegaan natuurlijk. Natuurlijk waren er meer punten waardoor Rick steeds meer ging beseffen dat de Saviors niet te vertrouwen zijn..oisyn schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 11:24:
En tevens wordt duidelijk dat iedereen gewoon wil vechten.
Even iets geheel anders:
Wordt het niet eens tijd dat de topicstart wordt bijgewerkt? TS info zit nog bij seizoen 2
[ Voor 30% gewijzigd door Zeror op 13-12-2016 11:43 ]
Dacht dat het iets te maken had met wat Michonne vertelde : I found what I was looking for.
Maar snapte niet wat ze gevonden had. Misschien iets nav dat cryptische gesprek met die Savior dame in de auto ? (en waarom was die zo behulpzaam bij haar eigen dood ?)
I'm not gonna kill him today.
I'm gonna find the way that we win. I'm gonna change how this ends for me.
That's why I'm out here alone.
Maar snapte niet wat ze gevonden had. Misschien iets nav dat cryptische gesprek met die Savior dame in de auto ? (en waarom was die zo behulpzaam bij haar eigen dood ?)
I'm not gonna kill him today.
I'm gonna find the way that we win. I'm gonna change how this ends for me.
That's why I'm out here alone.
Ik dacht echt dat het aan de Colt Python lag van Rick
Toen hij hem 'verloor' aan Negan & co is hij ingestort.
De opleving kwam weer terug toen Darryl hem teruggaf aan hem
Toen hij hem 'verloor' aan Negan & co is hij ingestort.
De opleving kwam weer terug toen Darryl hem teruggaf aan hem
Oh, vergeet ook niet dat Eugene ontvoerd door de Saviors om kogels te gaan fabriceren. Ook dat laat zien dat de Saviors meer bedreiging dan oplossing is.
Ben wel benieuwd hoe Eugene het er vanaf brengt bij de Saviors. Einde van Eugene?? Of gaan we hem nog terugzien bij de groep? Comiclezers mogen antwoorden in spoiler-tags als ze willen.
Ben wel benieuwd hoe Eugene het er vanaf brengt bij de Saviors. Einde van Eugene?? Of gaan we hem nog terugzien bij de groep? Comiclezers mogen antwoorden in spoiler-tags als ze willen.
Lol wat een humor heeft fox ook.
"FOX @foxNL · 1h1 hour ago View translation
@devilstrike1 we hebben het extra gecheckt, maar alles is uitgezonden
#TWDopFOX
"
"FOX @foxNL · 1h1 hour ago View translation
@devilstrike1 we hebben het extra gecheckt, maar alles is uitgezonden
"
Heerlijke aflevering! Kijk nu al uit naar de13 februari! de minutenlange **Intense eyegazing** was een beetje over-the-top, maarja, er zit eindelijk ontwikkeling in het verhaal. Een echt open einde, ipv de redelijk "opgesloten" lijnen van de rest van het seizoen.
Tja, sommige mensen kunnen daar minder goed tegen.Kraay89 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 12:23:
De minutenlange **Intense eyegazing** was een beetje over-the-top
Ik heb de comics gelezen maar ben eigenlijk verbaast dat ik alweer zoveel vergeten heb. Maar goed dat houdt het leuk.
Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.