[Serie] The Walking Dead [2] Overzicht

Pagina: 1 ... 76 ... 100 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-11 10:47
Ik had het idee dat de Saviours het gedaan hadden om ze daarna te kunnen "factureren" voor de gedane service ;)

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-11 20:41
Is het niet zo dat als Maggie terugkeert naar Rick en Co en Negan daar achter komt dat er dan weer iemand vermoord gaat worden?

Ze hebben immers tegen hem gelogen dat ze het loodje heeft gelegd.

Ik zie dat nog wel gebeuren. En dan zou ik er zeker ook niet van opkijken als Michonne dan het slachtoffer wordt.

Mijn YouTube Channel

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Volgende week een stuk meer actie zo te zien in de promo.

Was de vorige grote groep helemaal vermoord? Ik doel op de groep mensen die ook in zo'n soort community woonden. Bij al die grote loodsen.

[ Voor 58% gewijzigd door Simbob op 22-11-2016 16:39 ]

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

'Butchered' was het woord dat gebruikt werd .. door Negan-2.
Je bedoelt die plek waar ze Gregory's hoofd moesten afleveren ?

Wat ik nooit zo meegekregen heb was dat Maggie dat afgesproken had met die demente alcoholist van Hilltop :? Dacht dat ze hun eigen mensen wilden terughalen.
Was wel een foute inschatting van de grootte v/d Saviours.

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Goner schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 16:16:
'Butchered' was het woord dat gebruikt werd .. door Negan-2.
Je bedoelt die plek waar ze Gregory's hoofd moesten afleveren ?
Die groep mensen die hier woonden, in Terminus.

Afbeeldingslocatie: https://media.comicbook.com/wp-content/uploads/2014/03/terminus-07.png

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 15:43

Spooksel

Spooksel!

Die zijn helemaal uitgeroeid ja.

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Een paar die gasten van Terminus kwamen nog naar de kerk, daar zijn ze allemaal vermoord.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Oh, die kannibalen ... dacht dat er een groep Saviours bedoeld werd.

Verwijderd

metallicattim schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:33:
Ben ik de enige die vond dat die Neegan wannabe wat snel over het feit heen wandelde dat Hilltop die walkers uitbraak zo makkelijk pareerde?

Of heb ik iets gemist?
Ben ik de enige die het vreemd vond dat Saviors zomaar de gate van Hilltop kunnen openen, vuren kunnen aansteken en een auto naar binnen rijden zonder dat iemand het merkt?
Ik bedoel; hebben ze geen wachtdienst ? |:(
Verder wel een OK-ep.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Schijnbaar niet. Ze hadden ook Alexandria nodig voor die andere groep (de reden waarom ze nu in deze shit zitten).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:31

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:11:
[...]

Ben ik de enige die het vreemd vond dat Saviors zomaar de gate van Hilltop kunnen openen, vuren kunnen aansteken en een auto naar binnen rijden zonder dat iemand het merkt?
Verder wel een OK-ep.
Ik dacht eerst nog "dit moet een inside job" zijn geweest, toen ik er achter kwam dat de Saviors dit hadden gedaan, vond ik het ook te dom voor woorden. Je mag dan een community zijn die niet echt actie gericht is maar als je het nu van muren snapt dan snap je ook dat je een wachtdienst moet hebben... 8)7

Ben wel benieuwd wat Jesus en Carl gaan doen, of wat Jesus met Carl gaat doen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:21
Daar verbaasde ik mij ook sterk om door de grote stapels met hout die er binnen lagen. Dat sleep je niet even ongezien op zijn plek :F

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Azyx
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12-01-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:11:
[...]

[...]
Verder wel een OK-ep.
Er waren wel degelijk wachters, die werden door de saviors met touwen langs de kant van de poort gehangen. als je goed oplet kun je ze verschillende keren zien hangen. Ik heb ook ergens een interview gelezen met de acteur die Jesus speelt, die vertelde dat dit inderdaad zo was, en dat deze scenes er gewoon uitgeknipt werden
foto guards
http://imgur.com/a/uOKgm
Hier even zichtbaar op dit tijdstip in het filmpje op youtube

[ Voor 68% gewijzigd door Azyx op 26-11-2016 10:39 ]

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:09

Cyphax

Moderator LNX
Oh inderdaad. Lijkt erop dat ze dat net teveel weggeknipt hebben uit de aflevering. :)

Saved by the buoyancy of citrus

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Azyx schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 10:23:
[...]

Er waren wel degelijk wachters, die werden door de saviors met touwen langs de kant van de poort gehangen. als je goed oplet kun je ze verschillende keren zien hangen. Ik heb ook ergens een interview gelezen met de acteur die Jesus speelt, die vertelde dat dit inderdaad zo was, en dat deze scenes er gewoon uitgeknipt werden
foto guards
http://imgur.com/a/uOKgm
Hier even zichtbaar op dit tijdstip in het filmpje op youtube
Thanks, daar was ik naar op zoek.

Do what you love, do it often

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-11 14:11
Eindelijk loop ik weer bij met The Walking Dead. Het heeft lang geduurd, wat als gevolg had dat ik erg moest opletten met het volgen van dit topic, maar ik heb gisteren Episode 5 gekeken. Dus vanaf nu kan ik ook meepraten over hetgeen er gebeurt in de afleveringen, wat ik erg leuk vind omdat er altijd dingen gebeuren gedurende een aflevering die je zelf niet opvangt (zoals de hangende wachters die hierboven besproken worden, of zoals een aflevering eerder de matrassen die verbrand waren). Bovendien zijn er ook genoeg dingen waar iemand anders net weer een andere kijk op heeft, wat ervoor zorgt dat je zelf ook weer net anders tegen dingen aan kan gaan kijken.

Ik ben trouwens erg benieuwd hoe dit seizoen zich verder gaat ontpoppen. Ik verwacht absoluut niet dat the Saviours dit seizoen al verslagen gaan worden, maar dat dit seizoen zich meer zal richten op de allianties die tussen de verschillende nederzettingen gesmeden gaan worden. Ben ook zeer nieuwsgierig naar meer informatie over Ezekiel en the Kingdom (wat in mijn ogen absoluut geen kleine nederzetting is). Ik vind de tijger van Ezekiel erg tof in ieder geval en ik hoop dan ook dat we die een aantal keer in actie gaan zien.

Overigens zat ik tijdens de aflevering van gisteren te denken dat het mij absoluut niet zal verbazen als gaat blijken dat Maggie een veel evenwichtigere leidster zal gaan zijn dan Rick dat tot nu toe is geweest. Ik vind Rick een persoon die erg krachtig over kan komen, maar tevens redelijk labiel kan zijn. Wat dat betreft denk ik dat Maggie een stuk stabieler is, alleen is het natuurlijk afwachten in hoeverre de dood van Glenn daar nog op van invloed gaat zijn. Dat zij de leidster van Hilltop gaat worden lijkt me trouwens haast zeker, want die Gregory is simpelweg een idioot en nogal laf.

Trouwens, wat haalt die Carl wel allemaal niet in zijn hoofd? Die denkt in zijn eentje even met Negan af te kunnen gaan rekenen?

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 14-11 16:13
Weer een aardige aflevering. Seizoen 7 is tot nu toe 'aardig', gewoon een degelijk niveau maar geen uitschieters. Ik vind dit soort losse afleveringen wel interessant, de afleveringen die zich op meerdere personages richten. We hebben weer een nieuwe groep leren kennen en dus weer een mogelijke bondgenoot. Dat zijn dan al drie groepen die de krachten gaan bundelen tegen Negan. Het blijft TWD: elke groep waant zich veilig, totdat zij dat niet zijn.

Heath is dus gescheiden geraakt van Tara. Zou wel jammer zijn als hij offscreen dood gaat.
spoiler:
Maar goed, wie een beetje series kijkt en serienieuws volgt, weet inmiddels al dat Heath de 'nieuwe Jack Bauer' is, dus de kans is klein dat Heath het gaat overleven in TWD

Er zit op dit moment niet echt vooruitgang in dit seizoen. Je ziet wat er gaat gebeuren qua samenwerking van verschillende groepen, maar we zijn nog niet echt opgeschoten dit seizoen. Ik denk dat voor veel mensen er sinds de seizoenspremiere dus veel fillers tussen hebben gezeten. Deze afleveringen bevestigen dus ook dat het The Saviors verhaal vrij lang gaat duren.

• Zerora
  • Laatst online: 18-11 12:21

Zerora

Ik Henk 'm!

Tara heeft een leuk avontuurtje achter de rug. Geen idee nog wat dit nog moet gaan betekenen in de toekomst. De enige vraag die over dan nog overblijft is: Waar is Heath?

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Veefje
Zerora schreef op maandag 28 november 2016 @ 10:18:
Tara heeft een leuk avontuurtje achter de rug. Geen idee nog wat dit nog moet gaan betekenen in de toekomst. De enige vraag die over dan nog overblijft is: Waar is Heath?
Heath is hier te vinden.
Dus de vraag is of hij een gastrol houdt of na deze aflevering niet meer terugkeert aangezien hij gescheiden is geraakt van Tara.

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik plaats het even zonder te lezen wat hierboven allemaal staat.

Hoe laat wordt 's nachts nu eigenlijk de nieuwste aflevering uitgezonden?
Kon niet in slaap komen en uiteindelijk maar tv aangezet.
Maar dat was de aflevering van vorige week?

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Veefje schreef op maandag 28 november 2016 @ 10:39:
[...]

Heath is hier te vinden.

[video]

Dus de vraag is of hij een gastrol houdt of na deze aflevering niet meer terugkeert aangezien hij gescheiden is geraakt van Tara.
Moest die walker op de brug hem niet voorstellen dan?

/▌

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Marzman schreef op maandag 28 november 2016 @ 14:46:
[...]

Moest die walker op de brug hem niet voorstellen dan?
Als heath spontaan borsten heeft gekweekt en een rok heeft aangedaan....dan was hij het inderdaad :+

Ze dacht dat hij het was, maar het bleek toch iemand anders te zien. Dus heath is zou nog leven.

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
readytoflow schreef op maandag 28 november 2016 @ 14:05:
Ik plaats het even zonder te lezen wat hierboven allemaal staat.

Hoe laat wordt 's nachts nu eigenlijk de nieuwste aflevering uitgezonden?
Kon niet in slaap komen en uiteindelijk maar tv aangezet.
Maar dat was de aflevering van vorige week?
4 uur volgens tvgids.nl

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
azz_kikr schreef op maandag 28 november 2016 @ 15:10:
[...]

Als heath spontaan borsten heeft gekweekt en een rok heeft aangedaan....dan was hij het inderdaad :+

Ze dacht dat hij het was, maar het bleek toch iemand anders te zien. Dus heath is zou nog leven.
Er lag ook allemaal spul van hem op straat en ook lag er een kaartje bij een bandspoor van een auto. Dus ik gok dat hij ook nog leeft. Wie weet. Maar op het eind moest Eugene en Tara wel even een traantje laten, dus ja, geen idee, we komen er later wel achter..

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:16
Op het eind moest Tara huilen omdat haar vriendin vorig seizoen (toch) was dood gemaakt. En eugene moest daardoor misschien ook huilen en anders wel om de dood van Glenn en Abraham.

Ik vond de vluchtactie van Tara wel een beetje vreemd naar mijn idee, ineens bedenkt ze om keihard weg te rennen als ze met die 2 andere dames is. Naar mijn idee waren er geen signalen dat ze verraden was/zou worden.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

• kingfriko
  • Laatst online: 11-10 14:30

kingfriko

100 % BULLY

Vond het zelf een wat mindere aflevering , seizoen valt een beetje tegen na de dood van 2 main characters en weinig aandacht voor darryl enz. Negan is uiteraard wel erg interessant , Jeffrey Dean Morgan doet het echt goed !

kingfriko

• Snowwie
Echt weer zo'n filler episodes.

Ik denk dat als je uiteindelijk de kijkcijfers er bij pakt dat je een mooie lijn naar beneden ziet gaan, met als piek natuurlijk episode 1, dan een dal ergens in het midden en zodra men (als het al gebeurt dit seizoen) Negan omlegt de kijkcijfers weer pieken.

Mijn YouTube Channel

• Veefje
Remy!!!! schreef op maandag 28 november 2016 @ 17:24:
Ik vond de vluchtactie van Tara wel een beetje vreemd naar mijn idee, ineens bedenkt ze om keihard weg te rennen als ze met die 2 andere dames is. Naar mijn idee waren er geen signalen dat ze verraden was/zou worden.
Ze moest tussen de twee dames inlopen en door hun gedrag had ze al snel door dat ze haar wouden omleggen. Ook als kijker was het vrijwel meteen duidelijk na dat gesprek aan de eettafel dat ze Tara niet zomaar zouden laten gaan.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:10

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Even een oude post quoten:
sambalbaj schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:02:
Het voordeel van de 3.30u uitzending op FoxNL was wel dat de DVR mooi z'n werk kon doen, en dit prima kost was bij het ontbijt. Ik snap best dat veel mensen de 22u uitzending aanhouden, maar dat blijft een herhaling. Als je perse geen spoilers wil lezen, dan weet je dat je tussen US uitzending (en nu dus ook eerste NL uitzending) en de avonduitzending in NL geen topics hierover moet lezen.
Ik wilde alvast gaan kijken omdat ik geen zin had om te wachten tot 22:00, maar als ik de aflevering van afgelopen nacht terugkijk via Ziggo Go (om 2:35 op Fox), dan zie ik die van vorige week. Doen ze het niet meer? Er staat ook niets over op de site van Fox zelf.

.edit: excuse me, zie nu dat iemand anders hetzelfde zei. Had expres even geen andere posts gelezen om spoilers te voorkomen ;)

[ Voor 10% gewijzigd door .oisyn op 28-11-2016 23:22 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Waren Tara en Heath eigenlijk met een reden (langere) tijd weg, ze hebben blijkbaar het hele Negan gebeuren gemist? Was er een bewuste scene in het vorige seizoen waarin zij vertrokken.

Verder vondt ik dit niet zo'n sterke aflevering. De hele aanpak van dit seizoen met steeds de focus op 1 persoon/lokatie trekt me niet zo.

Nu een hele aflevering besteed aan de introductie van een vissersdorp waarvan je weet dat Tara ze gaat verraden, ik vind het nog steeds een traag seizoen.

Overigens is die vriendin van Tara (die blonde met bril die de wapens beheerde) toch niet dood.

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:25
Chaoss schreef op maandag 28 november 2016 @ 22:20:
Waren Tara en Heath eigenlijk met een reden (langere) tijd weg, ze hebben blijkbaar het hele Negan gebeuren gemist? Was er een bewuste scene in het vorige seizoen waarin zij vertrokken.

Verder vondt ik dit niet zo'n sterke aflevering. De hele aanpak van dit seizoen met steeds de focus op 1 persoon/lokatie trekt me niet zo.

Nu een hele aflevering besteed aan de introductie van een vissersdorp waarvan je weet dat Tara ze gaat verraden, ik vind het nog steeds een traag seizoen.

Overigens is die vriendin van Tara (die blonde met bril die de wapens beheerde) toch niet dood.
Het moment dat Tara en Heath vertrokken werd in deze aflevering nog aangehaald, na dat moment dat ze iedereen in die satelliet post in koele bloede vermoorden.

En nee, die blonde met die bril is niet dood, die werd immers pas nog door Negan bedreigd toen die twee geweren zoek waren.

En Tara gaat ze juist niet verraden, heb je de laatste dialoog van de aflevering wel gezien?

• Frieda
  • Niet online
Denise is wel dood, ze kreeg vorig seizoen een pijl door haar hoofd.

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:03

m0nk

16-09-2003 15.15

Idd op dat spoor door Dwight toch?

Ik vind Tara niet zo'n heel boeiend personage en dus de aflevering ook niet echt super... Wel weer leuk om een hele andere gemeenschap te zien. Hopelijk volgende week een betere aflevering.. Kakt een beetje in zo..

[ Voor 76% gewijzigd door m0nk op 28-11-2016 23:16 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:55

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ja inderdaad het gaat niet echt vooruit. Dat hele seizoen tot nu toe had ook wel in één aflevering gekund bijna.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• Frieda
  • Niet online
m0nk schreef op maandag 28 november 2016 @ 23:14:
Idd op dat spoor door Dwight toch?

Ik vind Tara niet zo'n heel boeiend personage en dus de aflevering ook niet echt super... Wel weer leuk om een hele andere gemeenschap te zien. Hopelijk volgende week een betere aflevering.. Kakt een beetje in zo..
Ja idd op het spoor, toen ze op zoek waren naar medicijnen.

Ik vond het juist wel leuk, was totaal vergeten dat er nog 2 van Alexandria rondzworven, kon het begin van de aflevering ook helemaal niet plaatsen. Ben benieuwd hoe alle verhaallijnen bij elkaar gaan komen!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

xoniq schreef op maandag 28 november 2016 @ 22:52:
En nee, die blonde met die bril is niet dood, die werd immers pas nog door Negan bedreigd toen die twee geweren zoek waren.
Dat is Olivia en die heeft zwart haar ;)

Afbeeldingslocatie: https://vignette2.wikia.nocookie.net/walkingdead/images/d/db/Season_seven_olivia.png/revision/latest?cb=20161114234906

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Snowwie
Chaoss schreef op maandag 28 november 2016 @ 22:20:
Eensch, mij ook niet.
Maar het is dat we weten dat Negan gewoon een heel leger heeft. Dus moet er eerst 'hulp' van buitenaf komen. In dat vissersdorpje hadden ze aanzienlijk wapens, dus wie weet. Dan heb je nog de Kingdom en de Hilltop. Het hele zootje zal ooit een keer gaan samenwerken om Negan te verslaan.

Maar ben wel met je eens, dat het het zoooooooo langdradig allemaal wordt.

Mijn YouTube Channel

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:26

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Een paar seizoenen geleden werd er ook de tijd genomen om na de brand in de gevangenis iedereen weer langzaamaan bij elkaar te krijgen in Terminus. Ik vermoed dat er hier gewoon hetzelfde gaat gebeuren. Afzonderlijk van elkaar worden er allerlei nieuwe allianties gesloten en banden aangehaald, waarbij we ergens richting de seizoenspauze weer een fijne cliffhanger krijgen om daarna in de 2e helft van het seizoen oorlog met Negan te krijgen. Alhoewel dat laatste natuurlijk ook de hoofdmoot van vólgend seizoen kan vormen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

• Veefje
Jorgen schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 02:10:
Een paar seizoenen geleden werd er ook de tijd genomen om na de brand in de gevangenis iedereen weer langzaamaan bij elkaar te krijgen in Terminus. Ik vermoed dat er hier gewoon hetzelfde gaat gebeuren. Afzonderlijk van elkaar worden er allerlei nieuwe allianties gesloten en banden aangehaald, waarbij we ergens richting de seizoenspauze weer een fijne cliffhanger krijgen om daarna in de 2e helft van het seizoen oorlog met Negan te krijgen. Alhoewel dat laatste natuurlijk ook de hoofdmoot van vólgend seizoen kan vormen.
Althans, dat hoop je. Dit lijkt er echter op dat dit een overbruggingsseizoen wordt. Sinds de 1e aflevering zijn we, zoals anderen hier ook aangeven, echter geen steek verder gekomen. Ja, we hebben gezien dat er allianties gevormd gaan worden maar echt vooruitgang zit er niet in. Ik kan daarom de reacties die zeggen 'dat het niet echt denderend is tot nu' wel begrijpen. Met hoe het nu gaat, kun je haast met zekerheid zeggen dat er pas in de midseasonfinale iets wordt gezegd als 'we gaan het gevecht aan met The Saviors'. En dan dat in de 2e seizoenshelft er vooral plannetjes gesmeed gaan worden. De cliffhanger die jij bedoelt zal vast zijn dan Carl gesnapt wordt door Negan en hij dreigt Carl te killen. Of andersom en dat Carl hem onder schot houdt. Lijkt logisch gezien Jesus en Carl nu naar de hoofdbasis van The Saviors gaan. Ik hoop zelf dat het niet zo een einde wordt, want Negan is er nog wel een tijdje. Ik ga er niet van uit dat iemand geloofd dat Negan dit seizoen zal sneuvelen.

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:30

AndereKoekoek

Ping! Pong?

De episode was op zich wel ok.

Maar wat ik persoonlijk zo jammer vind is dat er nu zoveel verhaallijnen zijn. Deze is gelukkig nu afgesloten doordat ze terug op Alexandria is. Maar je moet straks 4 afleveringen wachten om erachter te komen hoe het afloopt, omdat ze eerst nog het vervolg van de andere 3 verhaallijnen uitwerken.

• Player1S
  • Laatst online: 21:21

Player1S

Probably out in the dark

Je weet dat ze uiteindelijk hier wel een verbond mee gaan sluiten of iig wapens gaan afpakken.
Jammer dat we nog niet echt beeld hebben wat er met Heath is gebeurd.

En zit je hele aflevering te kijken en denken dat Tara best wel lekker is eigenlijk zetten ze Rosita er naast op het laatst en zie je dat Tara best wel dikke kop heeft eigenlijk :X :P

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Heh, al dat zwangerschapsvet gaat niet zomaar weg kennelijk :P

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:19
Tara, Rosita, ik zou er allebei geen nee tegen zeggen. Anyways, idd beetje irritant met die verhaallijnen. Als ze nog zo'n aflevering voorschotelen zou ik me wel beginnen te ergeren. Je kan niet 1 a 2 episodes knallen, en dan 6 episodes slap gedoe doen. Ik wil actie.

discogs

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Het hoeft van mij niet direct allemaal actie en rammen te zijn eigenlijk, maar een beetje meer verdeling van de airtime had voor deze aflevering geen kwaad gekund eigenlijk.

Laten we wel wezen, een hele episode besteden aan zo'n 'zijwielkarakter' als Tara, meh... ze is gewoon niet interessant genoeg om hem te dragen. Daar hadden ze best wel een 2e verhaallijn in kunnen weven vanuit de Kingdom eventueel.

Iedere keer als ze zoveel aandacht besteden aan een niet main karakter zijn die binnen notime dood trouwens, ben benieuwd of dit voor Tara ook zo wordt :X

• Veefje
Spooksel schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 10:07:
Het hoeft van mij niet direct allemaal actie en rammen te zijn eigenlijk, maar een beetje meer verdeling van de airtime had voor deze aflevering geen kwaad gekund eigenlijk.

Laten we wel wezen, een hele episode besteden aan zo'n 'zijwielkarakter' als Tara, meh... ze is gewoon niet interessant genoeg om hem te dragen. Daar hadden ze best wel een 2e verhaallijn in kunnen weven vanuit de Kingdom eventueel.

Iedere keer als ze zoveel aandacht besteden aan een niet main karakter zijn die binnen notime dood trouwens, ben benieuwd of dit voor Tara ook zo wordt :X
Ja, dat is wel zo idd. Maar deze aflevering was wel noodzakelijk omdat ze deze serie nog jaren door willen laten gaan. Dan zitten er, helaas voor ons, ook zulke afleveringen tussen. Het is alleen jammer dat het dan zo duidelijk en opvallend wordt dat de serie loopt te rekken, zoals nu.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

xoniq schreef op maandag 28 november 2016 @ 22:52:

En Tara gaat ze juist niet verraden, heb je de laatste dialoog van de aflevering wel gezien?
Gebeurd nog wel, ik denk nadat ze de dreiging van Negan heeft mee gemaakt, je ziet echt van mijlen ver aankomen dat zij het vissersdorp gaat verraden. Zou mij echt verbazen als dat niet gaat gebeuren. :P

• m0h4life
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-11 19:24
Veefje schreef op maandag 28 november 2016 @ 18:04:
[...]

Ze moest tussen de twee dames inlopen en door hun gedrag had ze al snel door dat ze haar wouden omleggen. Ook als kijker was het vrijwel meteen duidelijk na dat gesprek aan de eettafel dat ze Tara niet zomaar zouden laten gaan.
Als je goed luistert hoor je ook een Klik geluid, net voor dat er wordt geschoten.
Maar alle aanwijzingen daarvoor doen het hem inderdaad ook al.

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

En misschien daarom gebeurt het niet. Of gaat het anders als wij denken. ;)
Tara wordt hier neergezet als iemand die zich aan haar beloftes houdt, ook al vraagt een lid van haar groep - in dit geval Rosita - haar zeer direct om hulp. Mocht Tara, Cindy en haar groep verraden, dan is dat vermoedelijk omdat ze geen andere keuze meer heeft. Ik denk dat ze trouw genoeg is om Cindy niet zomaar te verraden.

• PuddingNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-11 09:45
Vond het wel een fijne afwisseling deze episode. Lekker die droge abrupte humor van Tara. Keer wat anders dan al die gezichten die kijken alsof ze zes maanden niet gepoept hebben.

• Snowwie
.oisyn schreef op maandag 28 november 2016 @ 23:36:
[...]

Dat is Olivia en die heeft zwart haar ;)

[afbeelding]
^lichtelijk off topic, maar hoe lang is de zombie uitbraak nu al gaande?

En dan nog wel steeds zo'n dikke kop hebben? :? :?

Eugene net zo, die is voor alles wat die tot dusver heeft meegemaakt veel te gezet.

Mijn YouTube Channel

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:21
Wel weer een 'mooi' detail van negan/saviers meegekregen: alle mannen en jongens boven de 10 neergeschoten. :X

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Snowwie schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 19:15:
[...]

Eugene net zo, die is voor alles wat die tot dusver heeft meegemaakt veel te gezet.
Ze "bewaakt" het voedsel he;)

Last.fm | Code Talks

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-11 14:29

sjaool

Every life should have 9 cats

[...]

Ze hebben nog steeds voedsel hè. Bovendien heeft niet iedereen dezelfde stofwisseling waardoor ze even snel afvallen. Dik of gezet zijn is niet altijd een keuze.

"When you grow up your heart dies"

• PilatuS
  • Niet online
sjaool schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 21:22:
[...]

Ze hebben nog steeds voedsel hè. Bovendien heeft niet iedereen dezelfde stofwisseling waardoor ze even snel afvallen.
In de serie zijn ze al jaren verder en voedsel is erg schaars. Dan na jaren nog dik zijn klopt echt niet.
Dik of gezet zijn is niet altijd een keuze.
Dat er verschil is tussen mensen in hoe snel ze dik worden of afvallen is zeker. Aan de andere kant is het ook wel een keuze. Meer verbranden dan dat je inneemt is afvallen. Als je 500 calorieën per dag eet val je af, zo simpel is het gewoon. Dan maakt je stofwisseling echt niets uit.

[ Voor 35% gewijzigd door PilatuS op 29-11-2016 21:47 ]

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Enige interessante aan deze Ep is dat er een nieuwe groepering is en dat we wat meer te weten zijn gekomen over de Saviours.

Verder zwak geacteerd en ergerniswekkend slecht geregisseerd. Tara herkende ik eerst niet eens omdat die duidelijk ouder en steviger is geworden. Die scenes met de walkers waren ook tenenkrommend. Totaal geen samenwerking en daadkracht om ze uit te schakelen. Next!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

JPS schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 22:42:
Tara herkende ik eerst niet eens omdat die duidelijk ouder en steviger is geworden.
Idd slecht geregisseerd dat ze net bevallen is van een kind ;)

• JPS
  • Niet online

JPS

.oisyn schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 22:55:
[...]

Idd slecht geregisseerd dat ze net bevallen is van een kind ;)
Ach, dat is haar vergeven, maar ze acteerde vooral niet best. Ligt denk ik nog meer aan de regisseur want het was een rommelige en ongeloofwaardig gespeelde aflevering. Bij dat nieuwe kamp wordt ze van alle kanten beschoten en wordt niet geraakt, vreemde dialogen in dat kamp en bij vertrek ook al zo'n raar verloop met die middelvinger naar dat kind dat op de grond spuugde. En dan ineens zo ongeloofwaardig ontkomen, tja...

Verder moesten die walkers enorm bedreigend lijken, maar waren dat totaal niet imo.

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-11 17:12
Veefje schreef op maandag 28 november 2016 @ 10:39:
[...]

Heath is hier te vinden.

[video]

WTF? Wijze trailer maar wie heeft er bedacht om hem hoofdrolspeler te maken? Wat een pussy. Zonde!

• Azyx
PilatuS schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 21:28:
[...]

In de serie zijn ze al jaren verder en voedsel is erg schaars. Dan na jaren nog dik zijn klopt echt niet.
Zoveel jaren zijn ze ook nog niet verder. Iets minder dan 3 jaar zou ik zo schatten, is gemakkelijk te zien aan de leeftijd van Judith. Volgens de timeline gebaseerd op comments van de producers, en op hints uit de series, zou Judith gedurende seizoen 7 ongeveer 1 jaar oud worden. Als je de 9 maanden zwangerschap erbij neemt, en dan nog een marge van enige tijd wanneer Rick in coma lag in het begin van de uitbraak. Dan kan het nog maar hoogstens 3 jaar geleden zijn dat de uitbraak begon.(dit is met serieus veel foutmarge ingerekend)

Het eerste jaar, had Tara bijvoorbeeld nog redelijk veel voedsel ter beschikking, Haar vader ofzo had een volledige bestelwagen vol etenswaren meegenomen van op zijn werk toen de uitbraak losbarstte. Dit kun je zien wanneer de Governor Tara en haar familie voor het eerst ontmoette in hun appartement.

[ Voor 51% gewijzigd door Azyx op 30-11-2016 11:11 ]

Verwijderd

Tara zag er inderdaad wat 'stevig' uit voor een post-apocalyptische wereld ;)
Verder (weer) een vrij saaie, slome en voorspelbare aflevering.
Ik neig er naar om even een tijdje niet meer te kijken, en dan op een zondagje even allemaal achter elkaar.

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-11 14:11
Ik vond het een aardige aflevering, maar wel de minste tot nu toe dit seizoen.

Het begon heel saai, omdat er vrij weinig gebeurde en Tara en Heath nou niet bepaald de meest boeiende personages zijn. Gelukkig werd het op een gegeven moment wel iets boeiender en spannender, maar echt heel veel deed het me ook weer niet. Het enige dat wel leuk is, is dat we een nieuwe gemeenschap hebben gezien (waarvan ik eerst dacht dat het een outpost van the Saviours was) en we hebben gezien dat deze gemeenschap in het bezit is van een aardige voorraad aan wapens. Dit laatste lieten ze zo expliciet zien dat ik er zeker van ben dat dit nog een rol gaat spelen. Of het nou gaat zijn dat Tara ze gaat verraden of dat ze, nadat er een verbond ontstaan is tussen Hilltop, the Kingdom en Alexandria, beseft dat deze mensen ook wrok koesteren richting the Saviours en uiteindelijk ook een een goede bondgenoot zouden kunnen worden.

Hopelijk worden de laatste twee afleveringen voor de mid-season stop een stuk interessanter.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

• JPS
  • Niet online

JPS

dvd-linden schreef op woensdag 30 november 2016 @ 13:08:
Het enige dat wel leuk is, is dat we een nieuwe gemeenschap hebben gezien (waarvan ik eerst dacht dat het een outpost van the Saviours was) en we hebben gezien dat deze gemeenschap in het bezit is van een aardige voorraad aan wapens. Dit laatste lieten ze zo expliciet zien dat ik er zeker van ben dat dit nog een rol gaat spelen.
Eens en het is niet voor niets dat Rosita ook een vraag stelde over wapens...
Ook ik dacht trouwens even dat het een outpost van de Saviours was. En Tara dan doodleuk vertellen dat ze die post met die satelliet compleet uitgemoord hadden :) :X

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-11 16:25
JPS schreef op woensdag 30 november 2016 @ 13:20:
[...]

Eens en het is niet voor niets dat Rosita ook een vraag stelde over wapens...
Ook ik dacht trouwens even dat het een outpost van de Saviours was. En Tara dan doodleuk vertellen dat ze die post met die satelliet compleet uitgemoord hadden :) :X
Dat dacht ik ook :+ Had wel een leuke wending gegeven nadat ze dat verteld had.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:49
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:06:
Tara zag er inderdaad wat 'stevig' uit voor een post-apocalyptische wereld ;)
Verder (weer) een vrij saaie, slome en voorspelbare aflevering.
Ik neig er naar om even een tijdje niet meer te kijken, en dan op een zondagje even allemaal achter elkaar.
Dit heb ik al jaren, eerste aflevering en laste zijn vaak de moeite waard. er tussen in is het een GTST niveau. Maar dat kan denk ik ook niet anders als je zoiets over meerdere seizoenen wilt uitsmeren, Verhaal is gewoon niet sterk genoeg. GoT geeft mij hetzelfde gevoel.

Maar toch blijf ik kijken |:(

• Player1S
  • Laatst online: 21:21

Player1S

Probably out in the dark

[...]

Ach er klopt wel veel meer niet.De meesten hebben de haren mooi gewassen. Kleren zien er vaak nog erg schoon uit. En wie de fuck maait toch telkens het gras her en der?? :+

Maak ik me er druk om? Nope, het is een serie.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Je hebt altijd wel wat mensen "fillers" noemen. Het is ook een drama serie... Zeker als je al die seizoenen draait, kun je niet altijd pieken.

• Azyx
KillerAce_NL schreef op woensdag 30 november 2016 @ 15:49:
Je hebt altijd wel wat mensen "fillers" noemen. Het is ook een drama serie... Zeker als je al die seizoenen draait, kun je niet altijd pieken.
Deze aflevering kunnen mensen toch echt geen filler episode noemen, ze hebben net kennisgemaakt met deze nieuwe gemeenschap
spoiler: Naam nieuwe groep
Oceanside
. Dit is volledig nieuwe informatie over die gemeenschap, en hints naar dingen die mogelijk zullen gebeuren (aangezien er veel wapens waren, en die groep ook haat heeft tegenover de Saviors.

• Snowwie
Ja, maar weer WEER een nieuwe gemeenschap. Het lijkt verdorie wel de 2e kamerverkiezingen, moet de Walking Dead ook nog verder versplinteren. Elke aflevering toont het wel en wee van 1 van de groepjes. Dat is gewoon geen poep aan. Ik wil meer Rick & Co zien, meer Daryll en meer van alles in en om Alexandria.

Ik snap ook heus wel dat men toe moet werken naar een legermacht om Negan te verslaan, maar dit duurt zoooooooooo lang. Ben bijna geneigd de serie voorlopig te negeren en te wachten tot de laatste aflevering is uitgezonden en dan alles in 1x bekijken. Want hier krijg ik gewoon roze onderbroeken van... :/

Mijn YouTube Channel

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ach, weet je, ik ben allang blij dat elke aflevering niet eindigt met een cliffhanger. Dat vond ik leuk toen ik de serie begon te volgen terwijl ze al bij seizoen 5 waren. Nu ik elke keer een week moet wachten vind ik dat een stuk irritanter ;).

Maar even serieus, ik snap de kritiek ergens wel, maar dit is duidelijk een opbouw naar iets episch. Naast de openings-episode hebben we nu 1 episode per groep gehad: Kingdom, Savior HQ, Alexandria, Hill Top en dan nu Oceanside (moet dat in een spoiler? Ik wist de naam en ik volg niet de comics).
spoiler: stukje van volgende week zoals te zien in The Talking Dead
In The Talking Dead lieten ze zien hoe Jesus en Carl in de bus zaten, dus volgende week eindelijk een "vervolg"

• BSOD baby
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-11 15:27
Ik vind de laatste 3 afleveringen echt zo veel filling material.. Heb ze niet echt met seizoen 5-6 plezier gekeken helaas 8)7 . Dat te bedenken dat we al bijna op de helft zijn van het seizoen..

• Azyx
.oisyn schreef op woensdag 30 november 2016 @ 16:34:
Ach, weet je, ik ben allang blij dat elke aflevering niet eindigt met een cliffhanger. Dat vond ik leuk toen ik de serie begon te volgen terwijl ze al bij seizoen 5 waren. Nu ik elke keer een week moet wachten vind ik dat een stuk irritanter ;).

Maar even serieus, ik snap de kritiek ergens wel, maar dit is duidelijk een opbouw naar iets episch. Naast de openings-episode hebben we nu 1 episode per groep gehad: Kingdom, Savior HQ, Alexandria, Hill Top en dan nu Oceanside (moet dat in een spoiler? Ik wist de naam en ik volg niet de comics).
In The Talking Dead lieten ze zien hoe Jesus en Carl in de bus zaten, dus volgende week eindelijk een "vervolg"
Wel ik zette het in spoiler tag want de naam is nog nooit vermeldt geweest in de serie, dus ook niet gekend door mensen die enkel de serie volgen. Als jij het al wist heb je het gewoon ergens gelezen op een site die sprak over de strips ofzo. Want zelfs in de strips hebben ze hun kamp nog steeds niet getoont.

[ Voor 7% gewijzigd door Azyx op 30-11-2016 16:52 ]

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Azyx schreef op woensdag 30 november 2016 @ 16:41:
Als jij het al wist heb je het gewoon ergens gelezen op een site die sprak over de strips ofzo.
Ik volg niets anders dan de serie zelf, The Talking Dead en deze topic.

• Azyx
.oisyn schreef op woensdag 30 november 2016 @ 16:58:
[...]

Ik volg niets anders dan de serie zelf, The Talking Dead en deze topic.
Dan is het ergens vermeld geweest buiten de serie, dus in the talking dead of eerder in dit topic , dus daarom zet ik het in een spoiler tag, zodat mensen die enkel de serie bekijken, en dit dus nog niet weten, geen onnodige spoilers zien.
Want het is 100% zeker dat het niet in de serie vermeld is.

Dus volgens mij is deze spoiler tag wel gepast. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Azyx op 30-11-2016 17:03 ]

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik heb de aflevering even teruggekeken, en het is duidelijk te zien bovenaan zo'n huisje (kan geen screengrab maken want Ziggo Go rendert naar een overlay, maar op 37:17). Het staat ook bovenaan het hek, maar dat zie ik zo snel niet terugkomen (als Tara wegloopt uit het dorp dan zie je de achterkant van het hek, niet de voorkant)

Afbeeldingslocatie: http://www.thewalkingdead.com/wp-content/uploads/2016/11/Oceanside2.png

.edit: het wordt idd meteen genoemd in het begin van The Talking Dead, dus daar zal ik het dan van hebben, maar iedereen kan het zien in de aflevering ;)

[ Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 30-11-2016 17:23 ]

• Azyx
.oisyn schreef op woensdag 30 november 2016 @ 17:16:
Ik heb de aflevering even teruggekeken, en het is duidelijk te zien bovenaan zo'n huisje (kan geen screengrab maken want Ziggo Go rendert naar een overlay, maar op 37:17). Het staat ook bovenaan het hek, maar dat zie ik zo snel niet terugkomen (als Tara wegloopt uit het dorp dan zie je de achterkant van het hek, niet de voorkant)

[afbeelding]

.edit: het wordt idd meteen genoemd in het begin van The Talking Dead, dus daar zal ik het dan van hebben, maar iedereen kan het zien in de aflevering ;)
Wow ja ,heb het even teruggespoeld en je kan het heel even vaag zien staan boven zo'n huisje onder wat camouflage. Op zich weet je daarmee totaal niet dat dit de naam van deze community is. Had daar 'Sinaasappelsap' gestaan zou je toch ook niet denken 'deze groep noemt Sinaasappelsap :P die link kon jij dan waarschijnlijk leggen door het te horen in The talking dead . Dit is vooral mijn punt. Dat de naam van deze community nog niet vermeld is in de serie. Maar goed gezien, ik ben nochtans een zeer aandachtige kijker en had het niet gezien boven dat huisje. Boven de poort kun je inderdaad niet zien in de serie zelf aangezien je de achterkant van de poort ziet.

Zeer goed opgemerkt Thx

• Veefje
.oisyn schreef op woensdag 30 november 2016 @ 16:34:

De kritiek is fair, daarom. Dit wat we tot nu toe hebben gezien in seizoen 7 is echt geen hoog niveau. Als we geen fan waren van deze serie dan zouden we allemaal nog kritischer zijn. Het is niet meer dan 'aardig' tot nu toe. En daarom hoop ik maar met je mee dat het echt uitdraait in iets 'episch', want als de komende 2 afleveringen hetzelfde niveau hebben, dan is de eerste helft van het 7e seizoen echt niet meer dan 'aardig' te noemen.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Snowwie schreef op woensdag 30 november 2016 @ 16:25:
Ben bijna geneigd de serie voorlopig te negeren en te wachten tot de laatste aflevering is uitgezonden en dan alles in 1x bekijken.
:?
Helpt dat ? Want dan klopt alles opeens wel en wordt er zomaar goed geacteerd en geregisseerd ?? Wow ...

• Snowwie
Goner schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 16:42:
[...]

:?
Helpt dat ? Want dan klopt alles opeens wel en wordt er zomaar goed geacteerd en geregisseerd ?? Wow ...
Nee, maar dan kijk je tenminste alles in 1x weg.

Mja, ik weet het ook nog niet. Als er weer een nieuwe aflevering komt ben je toch weer te nieuwsgierig en ga je toch weer kijken... 8)7

--

Trouwens heeft of weet iemand ook een KAART van de huidige situatie?

Waar zit je nu alles ten opzichte van elkaar? Waar ligt de Hill Top, waar ligt Alexandria, waar ligt dat kustgemeenschapje, waar zitten de Saviours?

En waar zijn de Wolves gebleven? (of zijn die allemaal omgekomen tijdens de skirmish in Alexandria)?

[ Voor 28% gewijzigd door Snowwie op 02-12-2016 19:42 ]

Mijn YouTube Channel

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Snowwie schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 19:38:
[...]

Trouwens heeft of weet iemand ook een KAART van de huidige situatie?
Er is al wel eens een kaart gepost.

https://www.google.com/ma...%2C-77.06094300000007&z=8

Ik had het idee dat het dichter bij elkaar zat trouwens allemaal.

/▌

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Nu is dit wel een kaart van de gebeurtenissen uit de comics, maar ik ga ervan uit dat de meeste locaties overeen zullen komen. Dan is er nog best een flink gebied dat ze bestreken hebben.

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-11 16:57
Is vandaag/morgen nu de laatste voor de pauze?

PV Output

• Veefje
Quincy5 schreef op zondag 4 december 2016 @ 14:38:
Is vandaag/morgen nu de laatste voor de pauze?
Vanavond is de zevende afl, dus nog 1 te gaan tot de midseasonfinale.

• sjaool

sjaool

Z Nation is in de laatste aflevering ook weer lekker bezig met verwijzingen te maken naar The Walking Dead. :)

• readytoflow
  • Niet online
Kijk ik er nu zo naast? Kon het vorige week ook al niet vinden.
Op 5-12 om 02:38 wordt TWD aflevering 6 op Fox uitgezonden. Maar aflevering 7 zie ik pas terug in de gids voor 5-12 22:00?

Nieuwe wordt toch altijd 's nachts uitgezonden?

• Snowwie
readytoflow schreef op zondag 4 december 2016 @ 21:14:
Op 5-12 om 02:38 wordt TWD aflevering 6 op Fox uitgezonden. Maar aflevering 7 zie ik pas terug in de gids voor 5-12 22:00?

Maakt het wat uit, kijk meestal de volgende dag op de bekendere torrent sites, dat werkt net zo prima.

In elk geval dan geen reclame. :)

Mijn YouTube Channel

Verwijderd

readytoflow schreef op zondag 4 december 2016 @ 21:14:

Nee de meest recente is steeds maandag 22u.

• readytoflow
  • Niet online
Oh ok. Vorig seizoen werd de aflevering ook 's nachts uitgezonden. Dacht dat dat nog steeds was.

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Snowwie schreef op zondag 4 december 2016 @ 22:23:
[...]

Maakt het wat uit, kijk meestal de volgende dag op de bekendere torrent sites, dat werkt net zo prima.

In elk geval dan geen reclame. :)
Youtube staan de volledige afleveringen ook op als je niet te lang wacht

• Veefje
Weer geen sterke aflevering, 'aardig' at best. Carl die uiteindelijk bij The Santuary terecht komt, is leuk en aardig. Wordt 'ie eigenlijk meteen in de kraag gevat, waardoor je zoiets hebt van 'waar was dit voor nodig?'. Daarna in een gesprek met Negan staat hij op en zegt hij dat Negan maar zelf uit het raam mag springen voordat hij hem vermoord. Oke... Maar de schrijvers laten hem wel meermaals achter Negan aanlopen met Lucille in hand, genoeg gelegenheid om te doen waarvoor hij kwam. Does not make any sense. Sure, als hij hem neerknuppelde zou hij niet wegkomen. Maar dat zou hij ook niet als hij Negan meteen aan het begin van de aflevering neer schoot. Sorry, maar dit is slecht uitgewerkt.

En Jeffrey Dean Morgan vind ik nog steeds top, maar Negan is wel heel erg eendimensionaal. Ik denk dat dat vrij moeilijk te ontkennen is. Het personage wordt helemaal niet uitgewerkt. Is blijven vasthangen in grijnzen, mensen terroriseren en kleineren. Toegegeven, dat doet hij goed maar het trucje begint nu wel oud te worden. En nu heeft Rosita dus 1 kogel om Negan in de midseasonfinale neer te schieten. Oke.

We zijn bijna bij de midseasonfinale en we zijn dit hele seizoen eigenlijk nog geen steek verder gekomen. Twee nieuwe groepen leren kennen, Oceanside en The Kingdom, maar verder is het verhaal blijven hangen en hebben we eigenlijk geen nieuwe informatie opgedaan.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:22

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ha, Negan heeft een kinderwens :D

Verder best een prima aflevering. Heel benieuwd wat voor stash Rick gaat vinden en wat er nog meer aan sul op het Latijnse lijstje stond. Verder ook wel benieuwd naar de beste man zijn 'I am gonna do more than that' statement...

Xbox Live ID:Notna8310

• evanraalte
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:43
Ik hoorde dat de aflevering van vorige week best wel slecht was. Mis ik iets belangrijks als ik gewoon de alleen aflevering van deze week ga kijken ?:P

• Marzman
  • Niet online

Marzman

evanraalte schreef op maandag 5 december 2016 @ 17:58:
Ik hoorde dat de aflevering van vorige week best wel slecht was. Mis ik iets belangrijks als ik gewoon de alleen aflevering van deze week ga kijken ?:P
Een nieuwe groep. Als die verder niet meer in beeld komen mis je niks, maar ik verwacht dat ze nog terug gaan komen in de verhaallijn aangezien Alexandria geen wapens meer heeft.

/▌

• Zerora
  • Laatst online: 18-11 12:21

Zerora

Ik Henk 'm!

evanraalte schreef op maandag 5 december 2016 @ 17:58:
Tara vindt een groep vrouwen welke geterroriseerd zijn door The Saviors. Ze leven naar aanleiding daarvan een verborgen samenleving nu en hebben ze flink wat wapens verzameld. Tara is de enige buitenstaander welke hun locatie weet. Meer hoef je niet te weten.

[ Voor 12% gewijzigd door Zerora op 06-12-2016 11:02 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• PilatuS
  • Niet online
Zerora schreef op maandag 5 december 2016 @ 19:19:
[...]
Meer hoef je niet te weten.
Ze hebben veel wapens.

• diederick89
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-12-2021
Weer een niet al te sterke aflevering helaas.
spoiler: title
Iemand opgevallen dat Carl Daryl wat in het oor fluisterde? In de kamer met de vrouwen tijdens het overpakken van de schaal met hapjes.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Wat is die Carl ook fucking dom, uberhaupt dom om daar in zijn eentje naar binnen te gaan en dan heeft hij het geluk dat Negan tegover hem staat terwijl hij een machinegeweer heeft en dan schiet hij niet de hele boel overhoop. Frustrerend.

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-11 10:47
Chaoss schreef op maandag 5 december 2016 @ 21:34:
Wat is die Carl ook fucking dom, uberhaupt dom om daar in zijn eentje naar binnen te gaan en dan heeft hij het geluk dat Negan tegover hem staat terwijl hij een machinegeweer heeft en dan schiet hij niet de hele boel overhoop. Frustrerend.
Dat dus.... Als zijn enige reden is om daar te zijn om Neegan te vermoorden en dan krijgt ie DE kans van zijn leven en staat ie als een dom schaap wat te kijken wat Neegan voor iets interessants te vertellen heeft 8)7 |:( :X

• Veefje
Carl is dom om dat het personage dom wordt geschreven. Wat hij in deze aflevering doet is gewoon retarded.

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Oooh. Een waar feest voor de comic lezers deze aflevering :D Heerlijk!

Voor de gemiddelde tvkijker ongetwijfeld weer 'boring as fuck' omdat dat er geen massa's walkers/mensen afgeknalt worden, maargoed... development :D

Kijk dat Carl idd niet gewoon Negan volpompt met lood, tja... kun je lang over discussieren of heel kort, maar dat verandert niks aan de uitkomst. He didn't, move on or stop watching :) Wat ik 'vreemder' vond in deze aflevering is dat kennelijk echt _niemand_ in die hele Sanctuary het is opgevallen dat Jezus op het dak van die truck lag... Een ieder die op de eerste verdieping, of hoger, is zou het meteen op moeten vallen eigenlijk :X

Ow well, volgende week de mid-season... can't wait!

• sjaool

sjaool

Exact zoals in de comics dus. Negan is ook exact zoals in de comics neergezet en daar is hij nog botter en eendimensionaler.

Het enige wat ik vond tegenvallen was het missende oog van Carl. De make-up was hier toch wat te overduidelijk aanwezig. Maar ja CGI zal hier wel te duur geweest zijn.

Pagina: 1 ... 76 ... 100 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.