Het wordt sowieso een coalitie. Daar wijst de serie wel heel duidelijk op. Maggie ging richting Hilltop dit seizoen en ze had vorig seizoen daar al indruk gemaakt. Het ligt voor de hand dat zij Hilltop gaat leiden, Rick Alexandria en Ezekiel dus de Kingdom. Dat wordt allemaal vechten tegen Negan. En iedereen weet dat Negan meer man heeft, dus wat doe je dan. Juist. Je kunt ook al zien dat Dwight en Daryl een band gaan opbouwen en dat Dwight gaat muiten. Die wordt hoogstwaarschijnlijk ook gelucilled. Dan is het Negan proberen te killen en wachten tot er weer een nieuwe big bad verschijnt.analogworm schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 10:24:
[...]
Ja zoiets zal het wel worden inderdaad. Dwight vond het in ieder geval niet leuk hoe Negan over hem en zijn vrouw sprak. En blijkbaar had hij hetzelfde doorgemaakt als Daryl nu. Ik denk zelfs dat Dwight diegene zal zijn die Negan met Lucille de harsens in slaat.![]()
Dus of, The kingdom, Hilltop en Alexandria gaan head on versus Negan. Of de groep van Negan brokkelt van binnenuit uit elkaar. Maar vermoedelijk wordt het een combo hiervan (onder leiding van Maggie?). Hopelijk heb ik het mis en komen er nog een paar leuke plottwists zonder deus-ex-machina's want dan zou het wel erg voorspelbaar worden.
Aan de andere kant, juist omdat het zo voor de hand ligt wordt het wellicht iets anders.Veefje schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:04:
[...]
Het wordt sowieso een coalitie. Daar wijst de serie wel heel duidelijk op. Maggie ging richting Hilltop dit seizoen en ze had vorig seizoen daar al indruk gemaakt. Het ligt voor de hand dat zij Hilltop gaat leiden, Rick Alexandria en Ezekiel dus de Kingdom. Dat wordt allemaal vechten tegen Negan. En iedereen weet dat Negan meer man heeft, dus wat doe je dan. Juist. Je kunt ook al zien dat Dwight en Daryl een band gaan opbouwen en dat Dwight gaat muiten. Die wordt hoogstwaarschijnlijk ook gelucilled. Dan is het Negan proberen te killen en wachten tot er weer een nieuwe big bad verschijnt.
Jammer genoeg was de audio hier op tv niet erg goed (en het kon niet te hard omdat zoonlief aan het slapen was, daarom heb ik wat gemist over het Negan zijn), maar het lijkt alsof Negan te zijn het beste alternatief is op het moment? Of heb ik iets gemist waarom het kut is?
Do what you love, do it often
Ik juist niet, omdat Negan (?) aangaf dat ieder persoon een eigen proces van breken heeft. Daryl breekt langzamer dan anderen dus. Dus waarom zou Dwight dan Lucille van dichtbij zien?JPS schreef op maandag 07 november 2016 @ 22:40:
[...]
Nou ik had juist het idee dat Dwight Lucille van dichtbij ging zien, omdat hij faalt in het breken van Daryl.
Enige wat ik me kan bedenken is dat Dwight een inschattingsfout heeft gemaakt over het wel/niet breken van Daryll nadat hij hem hoorde huilen toen hij bij zijn cel bleef staan?Krasloos schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:55:
[...]
Ik juist niet, omdat Negan (?) aangaf dat ieder persoon een eigen proces van breken heeft. Daryl breekt langzamer dan anderen dus. Dus waarom zou Dwight dan Lucille van dichtbij zien?
Dwight dacht dat het zover zou zijn, Daryll dacht van niet
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Tja, zo werkt het in Noord Korea toch ook? Zolang er genoeg mensen zijn die denken te profiteren van het systeem en de rest niet durft houdt het zich in stand.Chaoss schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:49:
Moet zeggen dat EP 2 en 3 wel erg actie loos zijn, maar ze geven beide wel wat achtergrond/opbouwend verhaal. Hoop wel de EP4 weer over Rick en zijn team gaat met iets meer actie.
Verder verwacht ik in kamp Negan eindelijk wel muiterij, eigenlijk is het verbazend dat Negen met een leger dat vooral gedwongen voor hem werkt zolang stand kan houden. Zoveel is er niet nodig om hem te overmeesteren. Heb het idee dat Dwight ook al twijfelt
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ben ik nou de enige (op Daryll na dan
) bij wie het liedje vast zit in zijn hoofd? 
Moest trouwens tijdens het breken van Daryll telkens weer aan het boek 1984 denken. En dat liedje zit nu al de hele dag in mn kop, heerlijk
.
Ik zie Dwight Daryl nog wel helpen te ontsnappen, waarbij Dwight zelf het loodje legt.
Verwijderd
Wat dat met overleven te maken heeft snap ik nog steeds niet. Misschien bedoel je dat Negan een grotere lulhannes is?Joe-star schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 09:58:
[...]
Die slappe aanpak in Alexandria. Rick had die Deanna (burgemeester) al bij de eerste tegenstand een kopje kleiner moeten maken. Niet veel later zat hij zelf op z'n knieeën voor Negan, die een heel imperium runt.
Eerste wat ik dacht. Dwight ontwikkelt sympathie voor Daryl, steeds meer en meer tijdens deze aflevering. Hij gaat 'm uitbreken, en wordt door Negan omgelegd, of ze weten er samen vandoor te gaan en gaan samen een beetje de Green Arrow uithangen.Snowwie schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 16:30:
Ik zie Dwight Daryl nog wel helpen te ontsnappen, waarbij Dwight zelf het loodje legt.
Live to fight another day ...Joe-star schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 09:58:
[...]
Niet veel later zat hij zelf op z'n knieeën voor Negan, die een heel imperium runt.
Negan is een labiele, zelfingenomen psychopaat. Onderdrukking gaat uiteindelijk tegen je werken, de geschiedenis staat vol voorbeelden.
Hadden ze zo'n situatie ook niet in dat ziekenhuis een paar seizoenen terug?Goner schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 23:18:
[...]
Live to fight another day ...
Negan is een labiele, zelfingenomen psychopaat. Onderdrukking gaat uiteindelijk tegen je werken, de geschiedenis staat vol voorbeelden.
Waar dat ene meisje naar ontvoerd was en later alsnog gedood werd....(weet de aflevering niet meer).
Maar de hiërarchie leek vergelijkbaar.
Grady Memorial Hospital ... waar de politie een soort dictatuurtje had opgezet en Beth en Carol vasthielden. Maar die waren lang zo gevaarlijk niet als Negan en z'n Saviours.
Negan heeft werkers nodig. Maar Rick's groep is al zo goed als kapot. Alleen Rick zelf nog. Negan had hem ook net zo goed kunnen knuppelen.
Wat is precies de 'macht' die Negan heeft over z'n groep ? Krijg niet de indruk dat hij populair is ... dus alleen angst inboezemen ?? Of denken ze dat alleen iemand als hij ze veilig kan houden ?
Als wat die vluchteling die Dwight moet terughalen vertelt waar is, heeft hij een bestaande groep min of meer overgenomen en niet iedereen is blij met de situatie ...
Thug swoops in with a baseball bat and a smile,
and we're all so scared that we gave up everything.
Well, there's only one of him and all of us,
so why are we living like this?
behalve het clubje, waaronder Dwight, dat zomaar eten kan afpakken van de zwakke broeders. En zelfs die moeten knielen als hij langskomt en zichzelf Negan noemen ... hopelijk gaat het broeien.
Als wat die vluchteling die Dwight moet terughalen vertelt waar is, heeft hij een bestaande groep min of meer overgenomen en niet iedereen is blij met de situatie ...
Thug swoops in with a baseball bat and a smile,
and we're all so scared that we gave up everything.
Well, there's only one of him and all of us,
so why are we living like this?
behalve het clubje, waaronder Dwight, dat zomaar eten kan afpakken van de zwakke broeders. En zelfs die moeten knielen als hij langskomt en zichzelf Negan noemen ... hopelijk gaat het broeien.
De voornaamste oorzaak in de 'balance of power' is de beschikbaarheid van wapens eigenlijk! Zoals je ziet zijn die Saviours aanwezig in vrij grote aantallen en ze zijn echt tot de tanden bewapend met automatische wapens!
Kijk je naar die lui van Hilltop en The Kingdom dan zie je dat ze in feite niet meer hebben dan speren, messen en zwaarden! (Sure, sommigen hebben wel een geweer of af en toe een pistool, maar lang niet in de aantallen van de Saviours). Dat is leuk voor basic verdediging tegen de Walkers, maar tegen een groep als de Saviours beginnen ze gewoon niks!
De Alexandrians (aka Rick en co.) zijn de eerste groep sinds een lange tijd die ook flink wat firepower hebben, maar niet de mankracht om het allemaal te gebruiken!
Kijk je naar die lui van Hilltop en The Kingdom dan zie je dat ze in feite niet meer hebben dan speren, messen en zwaarden! (Sure, sommigen hebben wel een geweer of af en toe een pistool, maar lang niet in de aantallen van de Saviours). Dat is leuk voor basic verdediging tegen de Walkers, maar tegen een groep als de Saviours beginnen ze gewoon niks!
De Alexandrians (aka Rick en co.) zijn de eerste groep sinds een lange tijd die ook flink wat firepower hebben, maar niet de mankracht om het allemaal te gebruiken!
[ Voor 8% gewijzigd door Spooksel op 09-11-2016 15:39 ]
Dat is niet wat ik bedoel - als je verhaal als antwoord bedoeld is ...
Ik bedoel ; is Negan's "leiderschap" over zijn eigen groep alleen gebaseerd op angst ? Lijkt me een wankele basis als de trouw van de rest van z'n Gestapo op dezelfde manier als bij Dwight afgedwongen is ...
Ik bedoel ; is Negan's "leiderschap" over zijn eigen groep alleen gebaseerd op angst ? Lijkt me een wankele basis als de trouw van de rest van z'n Gestapo op dezelfde manier als bij Dwight afgedwongen is ...
nee.. ik floot het vanochtend ook toen ik naar mijn auto liep..Notna schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 15:22:
Ben ik nou de enige (op Daryll na dan) bij wie het liedje vast zit in zijn hoofd?
[video]

De Daryl challenge:
YouTube: Easy Street (10 Hours) | The Collapsable Hearts Club | The Walking Dead
YouTube: Easy Street (10 Hours) | The Collapsable Hearts Club | The Walking Dead
Inderdaad. Leuk voor de kijker en de verlenging van de tv show, maar eigenlijk slaat het nergens op...Joe-star schreef op woensdag 09 november 2016 @ 14:16:
Negan heeft werkers nodig. Maar Rick's groep is al zo goed als kapot. Alleen Rick zelf nog. Negan had hem ook net zo goed kunnen knuppelen.
Rick en Daryl als voorbeeld. Beide zijn lastig te temmen. Hebben ook een bepaalde mate van leiderschap en meedogenloosheid in zich zitten.
Waarom laat hij ze überhaupt leven? Die bange wezels in Alexandria zorgen voor voedsel, medicijnen of wat dan ook en zijn te bang om terug te vechten.
Nu is het voor Negan ook gewoon een kick om het voor elkaar te krijgen iedereen te breken natuurlijk. Net zoals hij Dwight helemaal gebroken heeft door hem te mishandelen en ervoor te zorgen dat ie zijn eigen vrouw niet eens meer mag aanraken zonder toestemming van Negan. Maar logisch is het niet.
Ik zat denk even niet op te letten...maar wat was er nu eigenlijk op die foto te zien die Dwight aan Daryl gaf?
Dacht, Glenn z'n gesmashedte hoofd (of wat er van over was), Negan verzameld die pics eh.readytoflow schreef op woensdag 09 november 2016 @ 17:52:
[...]
.
Ik zat denk even niet op te letten...maar wat was er nu eigenlijk op die foto te zien die Dwight aan Daryl gaf?
Omdat hij toch hoopt ze aan zijn kant te krijgen ? Zijn wel mannetjesputters he ? Als je dat vergelijkt met een Dwight en die slapjanussen die alleen maar ja-knikken.
En ja, hij kan ook iedereen doodslaan en dan is de serie voorbij ...
Verwijderd
Ik dacht dat Dwight's gezicht verbrand was door dat bosbrandje in seizoen 5 (?). De aflevering waarin hij Daryl's motor steelt.
Maar in de ep van zondag zei Negan over Dwight's ontsnapping; ''So, he got the iron.''
Wat zou betekenen dat hij een strijkijzer op zijn hoofd heeft gezet
Maar in de ep van zondag zei Negan over Dwight's ontsnapping; ''So, he got the iron.''

Lul.Notna schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 15:22:
Ben ik nou de enige (op Daryll na dan) bij wie het liedje vast zit in zijn hoofd?
[video]
Yep.Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:37:
Ik dacht dat Dwight's gezicht verbrand was door dat bosbrandje in seizoen 5 (?). De aflevering waarin hij Daryl's motor steelt.
[ Voor 42% gewijzigd door Bra-Jo op 10-11-2016 11:29 ]
Nomen nescio
Dit en dit. Dit omdat het natuurlijk zo is dat Rick en co gewoon de knuppel kunnen krijgen en dan is Negan van ze af. Easy. Ik denk dat dit ook niet te ontkennen is en dat dit argument logisch is. Echter wat goner zegt: dan is de serie meteen afgelopen en dat is niet de bedoeling. Het trucje is dus dat dit soort dingen niet teveel moeten opvallen. Zodra kijkers dit gevoel voortdurend (dus vaker zoiets hebben van dit is alleen om het verhaal te verlengen, want dit is niet logisch) krijgen dan is er wat mis. En iedereen zal hier anders tegen aan kijken of hij/zij zo denkt of niet.Goner schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:44:
[...]
En ja, hij kan ook iedereen doodslaan en dan is de serie voorbij ...Maar zolang er nog een miljoenen-publiek is er er een verhaal van valt te maken, zal AMC wel doorgaan. Daar maak je tv-series voor, lijkt me.
Je hebt gelijk. Aan de andere kant, Negan kent ze niet en heeft geen idee wat ze allemaal al hebben gedaan om te overleven (behalve dat ze dat radarstation hebben aangevallen). Als Negan tot nu toe iedereen kon overtuigen en nooit echt in gevaar is geweest, denkt hij natuurlijk dat dit nu ook werkt. Zoniet, dan kan hij ze altijd nog vermoorden.Veefje schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:55:
[...]
Dit en dit. Dit omdat het natuurlijk zo is dat Rick en co gewoon de knuppel kunnen krijgen en dan is Negan van ze af. Easy. Ik denk dat dit ook niet te ontkennen is en dat dit argument logisch is. Echter wat goner zegt: dan is de serie meteen afgelopen en dat is niet de bedoeling. Het trucje is dus dat dit soort dingen niet teveel moeten opvallen. Zodra kijkers dit gevoel voortdurend (dus vaker zoiets hebben van dit is alleen om het verhaal te verlengen, want dit is niet logisch) krijgen dan is er wat mis. En iedereen zal hier anders tegen aan kijken of hij/zij zo denkt of niet.
Wat ik mij telkens afvraag; hebben de Survivors ook alle wapens genomen uit Alexandria?
Je mist nog een optie: Negan weet dat groepen beter functioneren en dus productiever zijn als ze een fatsoenlijke leider hebben.Veefje schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:55:
Ik denk dat dit ook niet te ontkennen is en dat dit argument logisch is. Echter wat goner zegt: dan is de serie meteen afgelopen en dat is niet de bedoeling. Het trucje is dus dat dit soort dingen niet teveel moeten opvallen.
En aangezien de andere groepen goederen moeten leveren aan Negan is het kunnen functioneren en produceren van die groepen natuurlijk wel belangrijk, dus schiet Negan zichzelf in de voet als hij iedere keer de leider(s) afmaakt.
Na hun eerste bezoek zullen ze wellicht alle wapens meenemen uit Alexandria. Dat hebben ze ook gedaan bij de Hilltop (en is één van de redenen waarom ze enkel met speren hun mensen moeten beschermen).macciez schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:59:
Wat ik mij telkens afvraag; hebben de Survivors ook alle wapens genomen uit Alexandria?
nu begonnen aan aflevering 2 seizoen 7, ik vond aflevering 1 al zo overdreven maar 2 slaat alweer alles met een koning en zijn eigen tijger, manmanman de schrijvers van deze serie hadden echt zo veel beter gekund.
Lol, je _hoeft_ niet te kijken hoor
Je moet er ook een beetje in mee gaan, anders kun je beter het journaal kijken inderdaad
Een man die benoemd is tot koning en een 'tamme' tijger heeft 'slaat alles', maar rondlopende lijken zijn wel gewoon acceptabel?Scrtz schreef op donderdag 10 november 2016 @ 23:51:
nu begonnen aan aflevering 2 seizoen 7, ik vond aflevering 1 al zo overdreven maar 2 slaat alweer alles met een koning en zijn eigen tijger, manmanman de schrijvers van deze serie hadden echt zo veel beter gekund.
[ Voor 4% gewijzigd door Notna op 11-11-2016 08:12 ]
Precies... trouwens wat een tamme katachtige betreft moet je eens op Youtube zoeken op Lion Christian reunion. 6 jaar geleden keek ik die voor het eerst en nog steeds krijg ik tranen in mijn ogen als ik het weer zie. Ultieme bewijs dat dieren emoties kennen en soms nog dankbaarder zijn dan mensen. Dus voor mij tamme tijger is helemaal geen gekke idee. Ik vond het zelfs heel gaaf.Notna schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 08:11:
[...]
Een man die benoemd is tot koning en een 'tamme' tijger heeft 'slaat alles', maar rondlopende lijken zijn wel gewoon acceptabel?
Maar vooral vind ik Carol gaaf! Zij gaat precies met zaken om zoals het hoort. En daardoor overleeft keer op keer. Haar act is geweldig! Ok, koning trapte niet in, maar de meeste wel. Dat is eigenlijk hoe Rick en Daryl zich zouden moeten zich gedragen en op hem moment dat Negan denkt dat zij totaal 'Negan's' zijn, toeslaan. Maar tja, trots... En heb is best lastig om zo false te zijn... Niet voor iedereen weggelegd. Aan andere kant wist Negan dat Rick zich onderschikte (toen Negan wilde dat hij arm van zijn zoon zou afhakken) en geen spelletje met hem speelde, want dat is niet in Rick zijn karakter.
Dit is zo'n drogreden altijd. Hiermee kan je alle debiele verhaallijnen wel rechtvaardigen. De premise van The Walking Dead is dat het een normale wereld is met normale mensen, maar dan met plotseling zombies. Geen Chronicles of Narnia of Harry Potter met zombies. Dus ja, zombies zijn acceptabel, maar mensen met tijgers als huisdier wat minder.Notna schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 08:11:
[...]
Een man die benoemd is tot koning en een 'tamme' tijger heeft 'slaat alles', maar rondlopende lijken zijn wel gewoon acceptabel?
Episode 7.4 "Service" in een notendop 
spoiler:
1. What is Michonne doing when she runs off on her own?
She has a sniper rifle hidden from everyone else, and is going out there for target practice using walkers.
2. Is anyone angry at Rick? If so, who?
Spencer is angry big time. Eric seems a little upset & asks Rick how he plans on getting them out of this.
3. Do they make graves for Glenn and Abe?
No, Father Gabriel makes a fake one for Maggie.
** Edit: They do dig 2 other empty graves (presumably for Abe and Glenn)
4. Negan shows up at the ASZ gates. Who does he meet first?
Spencer and Rosita were getting ready to leave ASZ to do some scavenging of sorts. Spencer doesn’t recognize Negan which annoys Negan. And after making such a great first impression, Negan thought his reputation would precede him. Expect some graphic novel lines from Negan.
5. Why is Lucille bloody?
Negan kills a single walker with it when he arrives at Alexandria.
6. Does anyone want to fight Negan? Who?
Carl definitely does and goes so far as to threaten Negan.
7. Does anyone die or get hurt? Who?
No, but Negan threatens to kill Olivia, and it comes close to happening.
8. What are Rosita and Spencer doing?
Dwight is there and insists that they go out and find Daryl's bike, which they both do.
9. Are there any conflicts at Alexandria when Negan arrives?
Yes. Carl shoots at one of the Saviors and then, threatens Negan after they insist on taking ALL of their medicine. And, Negan threatens to kill Olivia because 2 guns are missing from the armory that are on her inventory.
10. Why is Daryl there?
Basically just to torture Rick and to demonstrate to him that he has broken Daryl (and yes, Daryl, does appear to be broken or at least is doing a good job pretending to be).
Bonus:
There's a scene where Rick tells Michonne the story about Shane at the end and states that he knows that Judith isn't his, but he loves her anyways.
She has a sniper rifle hidden from everyone else, and is going out there for target practice using walkers.
2. Is anyone angry at Rick? If so, who?
Spencer is angry big time. Eric seems a little upset & asks Rick how he plans on getting them out of this.
3. Do they make graves for Glenn and Abe?
No, Father Gabriel makes a fake one for Maggie.
** Edit: They do dig 2 other empty graves (presumably for Abe and Glenn)
4. Negan shows up at the ASZ gates. Who does he meet first?
Spencer and Rosita were getting ready to leave ASZ to do some scavenging of sorts. Spencer doesn’t recognize Negan which annoys Negan. And after making such a great first impression, Negan thought his reputation would precede him. Expect some graphic novel lines from Negan.
5. Why is Lucille bloody?
Negan kills a single walker with it when he arrives at Alexandria.
6. Does anyone want to fight Negan? Who?
Carl definitely does and goes so far as to threaten Negan.
7. Does anyone die or get hurt? Who?
No, but Negan threatens to kill Olivia, and it comes close to happening.
8. What are Rosita and Spencer doing?
Dwight is there and insists that they go out and find Daryl's bike, which they both do.
9. Are there any conflicts at Alexandria when Negan arrives?
Yes. Carl shoots at one of the Saviors and then, threatens Negan after they insist on taking ALL of their medicine. And, Negan threatens to kill Olivia because 2 guns are missing from the armory that are on her inventory.
10. Why is Daryl there?
Basically just to torture Rick and to demonstrate to him that he has broken Daryl (and yes, Daryl, does appear to be broken or at least is doing a good job pretending to be).
Bonus:
There's a scene where Rick tells Michonne the story about Shane at the end and states that he knows that Judith isn't his, but he loves her anyways.
Ik vond 'm al interessant maar na aflevering 3 heb ik toch wel een beetje extra waardering gekregen voor Dwight en dat komt voornamelijk door het acteerwerk. Echt mooi om te zien. Daryl ook trouwens, wat een geweldig karakter toch. Hopelijk ook wat meer diepgang van Negan in de toekomst, ik wil hem ook ergens mee zien worstelen (afgezien van Zeke's tijger
).
Saved by the buoyancy of citrus
En benzine die 3, 4 jaar (langer?) 2 jaar bruikbaar blijft ??MarcoC schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 08:41:
[...]
Dus ja, zombies zijn acceptabel, maar mensen met tijgers als huisdier wat minder.
[ Voor 2% gewijzigd door Goner op 11-11-2016 09:10 . Reden: wiki zegt bijna 2 jaar ]
Ligt ertussenin.Goner schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 09:05:
[...]
En benzine die 3, 4 jaar (langer?) 2 jaar bruikbaar blijft ??
Ja, maar goed, mensen komen vaak met drogredenen om iets wat zij goed vinden te rechtvaardigen. Het beste wat je kunt doen is gwn accepteren dat er altijd mensen kritiek zullen hebben of een andere mening zullen of kunnen hebben. Dat vind ik ook het mooie van een forum als deze. Je zult ermee moeten leren omgaan dat de 1 wat kut vindt dat jij goed vindt en viceversa.MarcoC schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 08:41:
[...]
Dit is zo'n drogreden altijd. Hiermee kan je alle debiele verhaallijnen wel rechtvaardigen. De premise van The Walking Dead is dat het een normale wereld is met normale mensen, maar dan met plotseling zombies. Geen Chronicles of Narnia of Harry Potter met zombies. Dus ja, zombies zijn acceptabel, maar mensen met tijgers als huisdier wat minder.
En wat als die "Koning", toen er nog geen zombie-outbreak was, in de dierentuin werkte als verzorger van deze tijger? Zijn hele wereld was opeens kapot, dus hij besloot naar z'n werk (of wat daar van over was...) te gaan waar hij de tijger nog steeds in de kooi zag zitten.Scrtz schreef op donderdag 10 november 2016 @ 23:51:
(Ik wil eigenlijk wel van meer mensen in TWD weten hoe ze zo zijn geworden en wat ze voorheen waren. Het is niet alsof Negan zijn hele leven met Lucille rondliep...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Dat is lastig en eindig. Goede reden om over te gaan op elektrisch rijden + zonnepanelen!Goner schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 09:05:
[...]
En benzine die 3, 4 jaar (langer?) 2 jaar bruikbaar blijft ??
Nou ja, soms heb ik dat gevoel wat hij omschrijft ook hoor. Ook bij die koning en ook als je die zombies hoort grommen allemaal op de achtergrond. Het is soms een beetje overdreven allemaal, maar wel vermakelijk verderSpotmatic schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 11:48:
[...]
En wat als die "Koning", toen er nog geen zombie-outbreak was, in de dierentuin werkte als verzorger van deze tijger? Zijn hele wereld was opeens kapot, dus hij besloot naar z'n werk (of wat daar van over was...) te gaan waar hij de tijger nog steeds in de kooi zag zitten.
(Ik wil eigenlijk wel van meer mensen in TWD weten hoe ze zo zijn geworden en wat ze voorheen waren. Het is niet alsof Negan zijn hele leven met Lucille rondliep...)
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ja na het afkijken was het verhaal om hem heen nog vrij sterk. Ja tuurlijk is een zombie uitbraak op zich al compleet bullshit, maar ik had in veel situaties toch liever een wat meer realistischer beeld gekregen tijdens de ontwikkeling van de serie, misschien een kwestie van verkeerde verwachtingen hebben.Spotmatic schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 11:48:
[...]
En wat als die "Koning", toen er nog geen zombie-outbreak was, in de dierentuin werkte als verzorger van deze tijger? Zijn hele wereld was opeens kapot, dus hij besloot naar z'n werk (of wat daar van over was...) te gaan waar hij de tijger nog steeds in de kooi zag zitten.
(Ik wil eigenlijk wel van meer mensen in TWD weten hoe ze zo zijn geworden en wat ze voorheen waren. Het is niet alsof Negan zijn hele leven met Lucille rondliep...)
Dat er nu eindelijk meer grotere groepen bekend worden vind ik dan wel weer tof, maar wat ik nog altijd graag eens zou willen zien is dat ze grotere steden in gaan zoals Washington oid om te kijken wat daarvan is geworden, maar daar zal het budget wel niet toereikend genoeg voor zijn..
En onmogelijk. Benzine is na een jaar al niet meer bruikbaar. Maar OK, in zo'n serie zit ik er niet mee.
Toevallig (nou ja) kwam dit ook langs in een post-apocalyptisch verhaal dat ik pas las (Koors van Deon Meyer), daar ging men dus zelf bio-brandstof maken. Maar dat zou hier een beetje moeilijk in te passen zijn
Je zult dan op de een of andere manier olie moeten winnen, dat doen ze wel in de VS, en dan zelf gaan rafineren. Daar heb je wel wat meer voor nodig dan Negan lijkt te hebben
Je moet der ook een beetje in meegaan inderdaad, anders wordt het wel erg lastig in zijn apocalyps verhaal.
Plus je hoort de V8 niet 3 staten verder starten.Cyphax schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 11:58:
[...]
Dat is lastig en eindig. Goede reden om over te gaan op elektrisch rijden + zonnepanelen!
MOest gelijk direct even aan weeds denken.
http://weknowmemes.com/wp...-bought-a-prius-weeds.jpg
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Is diesel ook slechts een jaar houdbaar? Geen idee wat standaard is in Amerika, maar het zou best diesel kunnen zijn waar ze mee rondrijden.Goner schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 17:17:
[...]
En onmogelijk. Benzine is na een jaar al niet meer bruikbaar. Maar OK, in zo'n serie zit ik er niet mee.
Toevallig (nou ja) kwam dit ook langs in een post-apocalyptisch verhaal dat ik pas las (Koors van Deon Meyer), daar ging men dus zelf bio-brandstof maken. Maar dat zou hier een beetje moeilijk in te passen zijn
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Waar ik me trouwens nog het ergste aan stoorde is Carl tijdens s07e01, ik weet niet of het nu het feit is dat ik die acteur zo rete slecht en irritant vind of dat die gewoon zo ongelooflijk kut moet spelen maar het is gewoon net alsof niks hem interesseert of aantrekt, totaal geen emotie in niks, ook nu met Negan worden zijn vrienden doodgeslagen maar Carltje toont weer 0 emotie.
Dat doet ie dat toch goed met zijn acteerwerkScrtz schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 21:00:
... Carl ... totaal geen emotie in niks ...
Hij is ook wel soort van screwed up. Vriendinnetje in de groep (Sophia) verliezen was al niet tof, een kogel door je eigen moeder heenjagen naar haar fatale bevalling was misschien nog een beetje traumatischer...Scrtz schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 21:00:
Waar ik me trouwens nog het ergste aan stoorde is Carl tijdens s07e01, ik weet niet of het nu het feit is dat ik die acteur zo rete slecht en irritant vind of dat die gewoon zo ongelooflijk kut moet spelen maar het is gewoon net alsof niks hem interesseert of aantrekt, totaal geen emotie in niks, ook nu met Negan worden zijn vrienden doodgeslagen maar Carltje toont weer 0 emotie.
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
En dan nog al die flauwe grapjes aanhoren van een vader die je structureel Coral noemt
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Legendarisch! (als je van Chapelle houdt tenminste)
Geweldig om die typetjes weer te zien en dan ook nog eens in die Walking Dead settingloewie1984 schreef op zondag 13 november 2016 @ 15:38:
[video]
![]()
![]()
![]()
Legendarisch! (als je van Chapelle houdt tenminste)
"Well well well, a nigga named Negan"

Aardige afl. Alexandria die het door moet laten dringen dat ze machteloos zijn. Mensen als Spencer en Rosita die in opstand komen en bereid zijn om terug te vechten. "I just slid my dick in your throat and you just thanked me for it", was ook wel een leuke. Daryl die helemaal gebroken is. Ik hoop dat ze snel Carol of Morgan tegenkomen en geïntroduceerd worden aan The Kingdom.
Rosita is toch wel de badass van deze aflevering. Ik ben benieuwd of we nu meer gaan zien van de bullet factory waar Eugene het eerder over had.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Serieus, die Rick had in deze aflevering wel even kunnen spelen met Lucille, dan was het wel een ware oorlog geweest, maar dat maakt de serie ook aantrekkelijk. Al met al is er niet veel gebeurd. Er zijn wat meubels, geweren e.d. meegenomen. De motor van Daryl, maar hem kan het hem vrij weinig schelen op het moment.. Nu zijn Rick en co ondermaats, zonder de geweren enzo. Ze hadden makkelijk deze mannen met de guns die zij nog hebben hen overhoop kunnen schieten. Weg kans.
Het enige wat een mooie scene was, was dat met Carl, beetje pit erin. Met hem gaat we nog een leuke tijd beleven tijdens dit seizoen.
Het enige wat een mooie scene was, was dat met Carl, beetje pit erin. Met hem gaat we nog een leuke tijd beleven tijdens dit seizoen.
[ Voor 12% gewijzigd door Krasloos op 14-11-2016 11:26 ]
Ik vraag mij nu af wie er als eerst sneuvelt: Rosita of Spencer. Moet wel Spencer worden. Deze ongehoorzaamheid zal niet onbestraft blijven. Lijkt een kwestie van tijd voordat iemand snitched op een van deze twee en Negan een naar de andere zijde helpt. Ik vrees wel dat het lang gaat duren voordat Alexandria, Hilltop en The Kingdom de handen ineen slaan. Negan zal nog een paar seizoenen mee gaan met dit tempo. Denk dat dit seizoen dan in het teken staat van de coalitie die wordt gesmeed en dat zal dan vermoedelijk in de midseasonfinale bekend worden. Tweede seizoenshelft dan de opbouw naar de plannetjes die gebroed worden om The Saviors te vernietigen.
Fijne aflevering weer, spanning was om te snijden 
Kan iemand mij alleen even uitleggen waarom Michonne zo 'emotioneel' was bij die puinhoop zo op het einde? Kon even niet thuisbrengen wat dat nou was.
Kan iemand mij alleen even uitleggen waarom Michonne zo 'emotioneel' was bij die puinhoop zo op het einde? Kon even niet thuisbrengen wat dat nou was.
De matrassen die Negan mee genomen had.Notna schreef op maandag 14 november 2016 @ 15:20:
Fijne aflevering weer, spanning was om te snijden
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Ah, thanks
Ik moest ook even goed kijken hoorNotna schreef op maandag 14 november 2016 @ 15:28:
[...]
Ah, thanksIk dacht dat het een ingestort stukje gebouw was. Kon het niet thuisbrengen
Het lijkt er sowieso op dat het verzet niet van Rick gaat komen, maar van zijn volgelingen. Rosita, Michonne, Carl, allemaal lieten ze zien nog van zich af te willen bijten, waar Rick alleen hele kleine momentjes had, zoals op het laatst als Negan de laatste walker dood en de camera de grip op Lucille in beeld brengt.
Hoop wel de volgende aflevering wat minder Negan te zien. Het moraal van Rick en co begint over te slaan op mijn moraal.
Ik hoop Hilltop te zien. De plannetjes die Maggie maakt nu. Kan niet anders dan dat zij Gregory gaat vervangen als leider van Hilltop. Ben ook benieuwd wat Heath en Tara uitspoken. De actrice die Tara speelt zal toch al bevallen zijn en Heath moet natuurlijk naar 24: Legacy. Zijn ze onderweg gesneuveld, ofzo?Scrummie schreef op maandag 14 november 2016 @ 15:41:
[...]
Hoop wel de volgende aflevering wat minder Negan te zien. Het moraal van Rick en co begint over te slaan op mijn moraal.
Aan de preview van volgende week te zien zien we in elk geval genoeg HilltopVeefje schreef op maandag 14 november 2016 @ 17:33:
[...]
Ik hoop Hilltop te zien. De plannetjes die Maggie maakt nu. Kan niet anders dan dat zij Gregory gaat vervangen als leider van Hilltop. Ben ook benieuwd wat Heath en Tara uitspoken. De actrice die Tara speelt zal toch al bevallen zijn en Heath moet natuurlijk naar 24: Legacy. Zijn ze onderweg gesneuveld, ofzo?
Carl mag van mij zonder pardoes direct opgevreten worden door de zombies of het loodje leggen onder Lucille.
Wat een depressief, somber, saai, ongeïnteresseerd en oninteressant karakter is het.
Wat een depressief, somber, saai, ongeïnteresseerd en oninteressant karakter is het.
Als zijn haar maar goed zit..Snowwie schreef op maandag 14 november 2016 @ 19:33:
Carl mag van mij zonder pardoes direct opgevreten worden door de zombies of het loodje leggen onder Lucille.
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Aha, ik kon het ook niet goed zien.
Vond het een mooie aflevering. Ik vond Gabriel ook voor de eerste keer sinds hij in de serie zit nuttig.
Ik vond het maar weer een slome aflevering. Volgens mij kan dit beter. Zo'n lompe dikkerd ballonnen van een meisje jatten en haar telkens little girl noemen? Kom op zeg, diende totaal geen functie.
De afl hoefde niet zo lang te duren, idd. Daar kan ik niet omheen. Ik kon het waarderen. Wat ik wel merk is dat ze Negan echt meer diepgang moeten geven. Hij wordt nu wel gevaarlijk eendimensionaal. Geweldig geacteerd door Jeffrey Dean Morgan, maar het personage kent vooralsnog maar 1 trucje.analogworm schreef op maandag 14 november 2016 @ 22:42:
Ik vond het maar weer een slome aflevering. Volgens mij kan dit beter. Zo'n lompe dikkerd ballonnen van een meisje jatten en haar telkens little girl noemen? Kom op zeg, diende totaal geen functie.
Inderdaad goed verwoord. De man met de knuppel en een glimlach. Jeuj, maar er gaat niemand meer van dood. Zo voelde de dreiging van het vermoorden van de administratieve meid aan als een die toch niet uitgevoerd zou worden. Negan mag wat onvoorspelbaarder van mij.Veefje schreef op maandag 14 november 2016 @ 23:15:
[...]
De afl hoefde niet zo lang te duren, idd. Daar kan ik niet omheen. Ik kon het waarderen. Wat ik wel merk is dat ze Negan echt meer diepgang moeten geven. Hij wordt nu wel gevaarlijk eendimensionaal. Geweldig geacteerd door Jeffrey Dean Morgan, maar het personage kent vooralsnog maar 1 trucje.
Nou, dat had ook in een kwartiertje gekund. Veel te veel dia en monoloog die er gewoon niet toe doen.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Waar ik mij aan stoor.. je zou toch verwachten in een echte wereld, dat er na 2/3 jaar weer bedrijven / overheid opgestart zijn en olie opgepompt wordt. Of is dat te makkelijk gedacht?WernerL schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 20:42:
[...]
Is diesel ook slechts een jaar houdbaar? Geen idee wat standaard is in Amerika, maar het zou best diesel kunnen zijn waar ze mee rondrijden.
[ Voor 3% gewijzigd door Aapie op 14-11-2016 23:38 ]
In de US wordt er nauwelijks op diesel gereden door personenwagens. De kwaliteit brandstof die daar geproduceerd wordt is ook laag te noemen. Daar moeten die motoren tegen kunnen. Kans is dan ook wel dat ze het ook doen op oude brandstof.WernerL schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 20:42:
[...]
Is diesel ook slechts een jaar houdbaar? Geen idee wat standaard is in Amerika, maar het zou best diesel kunnen zijn waar ze mee rondrijden.
Bedrijvigheid hoef je pas te verwachten in een stabiele, veilige situatie(die keer op keer er lijkt te zijn maar wordt afgebroken). Zover is het nog lang niet. Olie zou wel door een random groep weer opgestart kunnen worden inderdaad.Aapie schreef op maandag 14 november 2016 @ 23:38:
[...]
Waar ik mij aan stoor.. je zou toch verwachten in een echte wereld, dat er na 2/3 jaar weer bedrijven / overheid opgestart zijn en olie opgepompt wordt. Of is dat te makkelijk gedacht?
[ Voor 34% gewijzigd door LED-Maniak op 14-11-2016 23:41 ]
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Als je kijkt naar rampgebieden en oorlogsgebieden dan zie je dat juist de lokale bedrijvigheid al snel weer zijn doorgang vindt. En dat hoe harder de oorlog is, hoe onbezorgder er gefeest wordt. Ook zie je dan dat de meeste mensen juist elkaar helpen. Het is eigenlijk compleet onrealistisch zoals de apocalypse daar wordt neergezet. Maar ja, de hele premisse is ook al compleet onrealistisch dus wat meer kan er ook wel bij.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Net zo als de laatste aflevering.. ze weten dat Negan een keer gaat komen. Met de wapens(raket lounger) zou je toch verwachten dat ze een strategie hebben om ze te overmeesteren bij de poort. (op de kans dat ze daryl bij zich hebben nagelaten). Ik snap dat de schrijvers zich vast houden aan de stripboeken maar soms...Mx. Alba schreef op maandag 14 november 2016 @ 23:50:
Als je kijkt naar rampgebieden en oorlogsgebieden dan zie je dat juist de lokale bedrijvigheid al snel weer zijn doorgang vindt. En dat hoe harder de oorlog is, hoe onbezorgder er gefeest wordt. Ook zie je dan dat de meeste mensen juist elkaar helpen. Het is eigenlijk compleet onrealistisch zoals de apocalypse daar wordt neergezet. Maar ja, de hele premisse is ook al compleet onrealistisch dus wat meer kan er ook wel bij.

Negan denkt dat ze onder de grond is maar ze is in Hilltop vzviw.Olga2000 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 00:01:
Waar is Maggie?
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Ben eigenlijk wel klaar met Negan. Was tm aflevering 1 een leuk karakter maar ik vind hem nu al saai worden. Steeds diezelfde smile op zijn kop, steeds diezelfde dreigementen. Voor mijn gevoel zijn er ook al tig momenten geweest waarbij ze Negan gewoon hadden kunnen/moeten neerknuppelen of schieten. So what dat die gast daar met 30 man op de stoep staat, take one for the team
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
Wat matige episode. Ik vond de humor van Nagan wel vermakelijk maar het duurde allemaal wel erg lang.
Hoop niet dat het zo gedurende het hele seizoen zo gaat want dan is de lol er ook snel weer af.
Rosita had overigens echt een bad ass moment. Volgende episode dreigt weer zo een matige episode te zijn of zijn mensen hier wel hyped over hiltop?
Hoop niet dat het zo gedurende het hele seizoen zo gaat want dan is de lol er ook snel weer af.
Rosita had overigens echt een bad ass moment. Volgende episode dreigt weer zo een matige episode te zijn of zijn mensen hier wel hyped over hiltop?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2016 00:48 ]
Dit bezoekje had inderdaad wel in een halve aflevering gepast, veel te saai om daar een hele aflevering aan te verspillen want daar was het allemaal veel te voorspelbaar voor.
Wel aardig is de karakter ontwikkeling bij de b-personages waar het verzet blijkbaar van moet gaan komen. En ook hoe Rick steeds meer in de verslagenheid groeit.
Wel aardig is de karakter ontwikkeling bij de b-personages waar het verzet blijkbaar van moet gaan komen. En ook hoe Rick steeds meer in de verslagenheid groeit.
Had eigenlijk ook wel eerst een halve aflevering verwacht als opbouw naar de komst van Negan in Alexandria. Rick die uitlegt wat er gebeurd is, naam van Glenn en Abraham die aan de dodenmuur wordt toegevoegd, etc..sambalbaj schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 01:13:
Dit bezoekje had inderdaad wel in een halve aflevering gepast, veel te saai om daar een hele aflevering aan te verspillen want daar was het allemaal veel te voorspelbaar voor.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Traaaaage aflevering weer.
Ik snap niet waarom de Rick crew niet z'n biezen pakt en z'n heil ergens anders gaat zoeken?
Ze waren in de eerste seizoenen ook steeds op de vlucht. Je laat je toch niet vrijwillig controleren door Negan?
Ik snap niet waarom de Rick crew niet z'n biezen pakt en z'n heil ergens anders gaat zoeken?
Ze waren in de eerste seizoenen ook steeds op de vlucht. Je laat je toch niet vrijwillig controleren door Negan?
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Dit ben ik helemaal met je eens, plus wat gebeurd er als Negan dood is?Chaoss schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 00:29:
Ben eigenlijk wel klaar met Negan. Was tm aflevering 1 een leuk karakter maar ik vind hem nu al saai worden. Steeds diezelfde smile op zijn kop, steeds diezelfde dreigementen. Voor mijn gevoel zijn er ook al tig momenten geweest waarbij ze Negan gewoon hadden kunnen/moeten neerknuppelen of schieten. So what dat die gast daar met 30 man op de stoep staat, take one for the team
Dan worden de saviours niet meer onderdrukt en wie zegt dat ze dan gaan schieten?
Heb je de gemiddelde tuub gezien die hij bij zich had? Het woord 'tokkie' is daar wel een aardige omschrijving voor. De Saviours vinden Negan wel prima want ze zijn zelf net zo, fijn gratis shit krijgen zonder zelf iets te hoeven doen.Daniel36 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 07:47:
[...]
Dit ben ik helemaal met je eens, plus wat gebeurd er als Negan dood is?
Dan worden de saviours niet meer onderdrukt en wie zegt dat ze dan gaan schieten?
Idd, dat zie ik ook in andere reacties voorbij komen. Als Negan alleen maar zo wordt neergezet, dan heeft dit seizoen een probleem. Negan kan toch niet iemand zijn die alleen maar vies glimlacht en stoere taal uitslaat? Wat de overige commentaren betreft snap ik best dat mensen zeggen: dood Negan en dan is het gewoon klaar, ook voor The Saviors. Begrijpelijk, misschien ook wel logisch, maar dan is de serie voorbij. Dat van olie, brandstof en dergelijke laat ik maar achterwege. Sure, erg logisch is het waarschijnlijk niet, maar dat is dan maar iets wat ik voor lief neem. Ook de commentaren op de wederopbouw van een samenleving zullen wellicht kloppen, maar ook dat neem ik maar voor lief. Dit is al een serie met de nodige issues, als ik deze kritiek ook nog mee neem dan kan de tv wel uit.analogworm schreef op maandag 14 november 2016 @ 23:31:
[...]
Inderdaad goed verwoord. De man met de knuppel en een glimlach. Jeuj, maar er gaat niemand meer van dood. Zo voelde de dreiging van het vermoorden van de administratieve meid aan als een die toch niet uitgevoerd zou worden. Negan mag wat onvoorspelbaarder van mij.
Hmm vond het beetje matjes weer, net als de vorige twee afleveringen. Van mij mogen ze de actie wat meer verdelen. Kan het me even niet meer herinneren maar Maggie is weggelopen toch en ook op eigen houtje ervandoor?
Wat wel treffend in beeld wordt gebracht hoe gebroken Rick is, en hoe hij zich moet beheersen met Lucille als hij in de buurt is van Negan. Al zou ik zeggen dat er al genoeg momenten zijn geweest om hem een klap te verkopen met die knuppel van hem. Met name bij het naar binnen lopen van the armory in Alexandria, iedereen loopt voorop, dan Negan en dan pas Rick. Benieuwd waar het allemaal naar toe gaat, (ik lees de comics niet) hoop dat er voor volgende week wat meer vaart en ontwikkeling in zit, want zo wordt het een langdradig (en voor mij niet het beste seizoen van TWD)
Wat wel treffend in beeld wordt gebracht hoe gebroken Rick is, en hoe hij zich moet beheersen met Lucille als hij in de buurt is van Negan. Al zou ik zeggen dat er al genoeg momenten zijn geweest om hem een klap te verkopen met die knuppel van hem. Met name bij het naar binnen lopen van the armory in Alexandria, iedereen loopt voorop, dan Negan en dan pas Rick. Benieuwd waar het allemaal naar toe gaat, (ik lees de comics niet) hoop dat er voor volgende week wat meer vaart en ontwikkeling in zit, want zo wordt het een langdradig (en voor mij niet het beste seizoen van TWD)
Ik denk dat sommigen hier zich wat meer door het verhaal moeten laten meevoeren, geniet van de spanning(en) en ga niet steeds alles analyseren tot op het bot hoe en wat het beter/anders kan...
Het is en blijft fantasie he c.q. niet gebaseerd op de werkelijkheid
Ik persoonlijk vind de eerste 4 afleveringen absolute top afleveringen! De spanning elke aflevering is wat het voor mij zo geweldig maakt.
Ook ik zit elke keer van "sla dan, SLA HEM NU!"
Heerlijke TV!
Het is en blijft fantasie he c.q. niet gebaseerd op de werkelijkheid
Ik persoonlijk vind de eerste 4 afleveringen absolute top afleveringen! De spanning elke aflevering is wat het voor mij zo geweldig maakt.
Ook ik zit elke keer van "sla dan, SLA HEM NU!"
Waarom lagen die wapens zo voor het grijpen en was zelfs de inventarislijst voor handen?!?! Serieus?!?! Wie geeft die gast nou een inventarisatielijst?? Die ben je toch spontaan kwijt op zo'n moment...
Je hebt meewerken en meewerken maar dit was too much Zelfs Gabriel improviseerde dat Maggy heen was gegaan. Mijn grootste ergernis van deze aflevering. Verder heerlijk om Michone te zien aan het einde. Er komt zeker een opstand. Ik vermoed dat deze door haar geleid gaat worden tegen de wil van Rick. Kunnen ze mooi uit elkaar want ik geloof niks van dit stel. Michone met zelfs Daryl had ik nog geloofwaardiger gevonden
Je hebt meewerken en meewerken maar dit was too much Zelfs Gabriel improviseerde dat Maggy heen was gegaan. Mijn grootste ergernis van deze aflevering. Verder heerlijk om Michone te zien aan het einde. Er komt zeker een opstand. Ik vermoed dat deze door haar geleid gaat worden tegen de wil van Rick. Kunnen ze mooi uit elkaar want ik geloof niks van dit stel. Michone met zelfs Daryl had ik nog geloofwaardiger gevonden

Vond het wel een goede aflevering weer. Dat Rik en Co hun biezen niet pakken heeft waarschijnlijk te maken dat Negan hun goede maat Daryl nog heeft. Die kunnen ze niet achterlaten. Daarnaast zijn de Saviors denk ik zo groot dat met een kleine klopjacht Rik en Co alweer gevonden zijn.
Precies wat ik ook dacht!Chaoss schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 00:29:
De acteur kan er misschien ook niks aan doen, maar dit is tenenkrommend aan het worden.
Ramsey Bolton was ook zo'n irritante 'bad-guy' maar dan wel eentje die zijn sadistische pesterijen afwisselde met daadwerkelijke woede en een serieuze ondertoon wanneer iets hem niet zinde. Dat was tenminste een echte sadistische megalomaan.
Ik zag hier mensen die volgens mij al drie seizoenen geleden zich zaten te verkneukelen op de komst van Negan en zijn Lucille...?
Ik neem aan dat die ook niet wisten dat het zo'n clownesk personage zou worden? Wat maakt hem beter dan de Governer destijds? Die met een semi militaire operatie en goed materieel vakkundig uitgeschakeld werd.
Nu hebben ze veel beter materiaal en doet Rick nog net zijn broek niet of om te vragen of Negan lucille 'alsjeblieft' even in zijn reet wil stoppen...

Daryl vind ik dan wel beter. Daar zie je gewoon dat hij wacht op zijn kans. Misschien Rick ook, maar dan ga je niet op zo'n knullige manier ALLES weggeven.
Aan een vent met en knuppel?? Kom op...
Ik heb zelfs eerder de nachtuitzendingen gekeken. Maar nu mis ik toch echt even de spanning om dat te doen hoor. Maar goed blijft wel vermakelijk voor het grootste gedeelte. Komt vast wel weer goed (volgend seizoen).
Lees net op Reddit dat Daryl en Rick met elkaar communiceerden via morsecode. Daryl zou de locatie hebben verklapt van Negan's kamp. Tenminste gaf aan dat die east(oostelijk) van hun lag
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Hoe was dit terug te zien dan?
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
https://gfycat.com/UntimelySardonicArmadilloLED-Maniak schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:00:
Hoe was dit terug te zien dan?
Zou overeen komen met I EAST
Dit is het reddit draadje
https://www.reddit.com/r/...l_blinking_in_morse_code/
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Aan het begin van de aflevering hing ook een poster over morse code, had al zo'n vermoeden dat dat er niet voor niets hing
Ik weet niet zo goed wat ik er nou van moet denken. Ze hadden zo'n goede kans om Negan af te slachten, maar nu ze al hun wapens kwijt zijn is die kans wel verkeken. Ook wil het er bij mij niet in dat Rick dit nou ineens zou accepteren. Ze zijn lang genoeg op de vlucht geweest, dan gaan ze toch weer weg? Het is niet dat ze opgesloten zitten, ze moeten immers ook providen voor Negan dus uitstapjes lijken me de normaalste zaak van de wereld.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik vind het prachtig allemaal
Hoop dat dit nog wel een paar seizoenen duurt met deze story arc, dit is gewoon _niet_ iets wat je in 1 seizoen af moet/kan werken imho!
Bedenk je eens dat we nu na 4 afleveringen ongeveer 5-6 dagen (tops) verder zijn vanaf het moment dat Abraham en Glenn kapot geslagen worden door Negan! Een hele opbouw, aanval en takeover van de Sanctuary zou echt niet realistisch zijn binnen een seizoen imho!
Bedenk je eens dat we nu na 4 afleveringen ongeveer 5-6 dagen (tops) verder zijn vanaf het moment dat Abraham en Glenn kapot geslagen worden door Negan! Een hele opbouw, aanval en takeover van de Sanctuary zou echt niet realistisch zijn binnen een seizoen imho!
Ik snap niet zo goed dat veel mensen hier niet snappen dat Rick en co niet in de aanval gaan.
Heb je de groep van Rick weleens vergeleken met Negan's groep? Ook kwam Negan vroeger dan verwacht dus dat ze niet helemaal goed voorbereid waren met die inventarislijst en het verhaal rond Maggie vond ik ook nog wel vrij logisch.
Wat heeft Rick nog aan soldaten? Morgan, Carol, Daryll, Glenn, Abraham zijn weg. Op een handvol goede krachten na is Alexandria vooral gevuld met pacifisten, vrouwen, kinderen en ander volk wat niet kan of wil vechten. Kansloos. Zo dom is Rick ook niet.
Het moet dus een coalitie worden. En dat zal wel ook gaan gebeuren. Vast niet over 1 nacht ijs, er zullen vast nog wel wat afleveringen komen met een boel discussie tussen Rick (Alexandria), Maggie (Hilltop) en Carol/Morgan/Tijgerdude (the Kingdom).
Nog wat afleveringen om kogels te maken door Eugene en wapens te vinden door Rosita /Michonne.
Nog een aflevering met wat tegenslag, zombies of een andere groep?
Nog een aflevering om Daryll en Dwight te laten overlopen naar de coalitie, misschien kan dat gecombineerd worden met de wapens die natuurlijk nog nodig zijn.
Zijn we zo weer 1,5 seizoen verder. En dan weer een nieuwe vijand? Of de boel kapot en weer on the road naar een nieuwe lokatie waar dan vast ook weer een nieuwe vijand wacht?
Ik blijf wel kijken maar TWD is al lang niet meer mijn favoriete serie en het wordt steeds meer een herhaling van zetten.
Heb je de groep van Rick weleens vergeleken met Negan's groep? Ook kwam Negan vroeger dan verwacht dus dat ze niet helemaal goed voorbereid waren met die inventarislijst en het verhaal rond Maggie vond ik ook nog wel vrij logisch.
Wat heeft Rick nog aan soldaten? Morgan, Carol, Daryll, Glenn, Abraham zijn weg. Op een handvol goede krachten na is Alexandria vooral gevuld met pacifisten, vrouwen, kinderen en ander volk wat niet kan of wil vechten. Kansloos. Zo dom is Rick ook niet.
Het moet dus een coalitie worden. En dat zal wel ook gaan gebeuren. Vast niet over 1 nacht ijs, er zullen vast nog wel wat afleveringen komen met een boel discussie tussen Rick (Alexandria), Maggie (Hilltop) en Carol/Morgan/Tijgerdude (the Kingdom).
Nog wat afleveringen om kogels te maken door Eugene en wapens te vinden door Rosita /Michonne.
Nog een aflevering met wat tegenslag, zombies of een andere groep?
Nog een aflevering om Daryll en Dwight te laten overlopen naar de coalitie, misschien kan dat gecombineerd worden met de wapens die natuurlijk nog nodig zijn.
Zijn we zo weer 1,5 seizoen verder. En dan weer een nieuwe vijand? Of de boel kapot en weer on the road naar een nieuwe lokatie waar dan vast ook weer een nieuwe vijand wacht?
Ik blijf wel kijken maar TWD is al lang niet meer mijn favoriete serie en het wordt steeds meer een herhaling van zetten.
Is ook. En ze mogen van mij betreft wel wat diepgang en karakterontwikkeling doen. Maar een hele aflevering op specifieke personages richten voelt zoooo langzaam. Vooral ook omdat er na die aflevering eigenlijk weinig significants is gebeurd. Carol heeft een eigen huis, jeuj. Alle Wapens zijn uit alexandria, was te verwachten, jeuj.. Daryl zit nog steeds gevangen en de Strijkijzergast is nog steeds loyaal aan Negan.Spooksel schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:26:
Ik vind het prachtig allemaalHoop dat dit nog wel een paar seizoenen duurt met deze story arc, dit is gewoon _niet_ iets wat je in 1 seizoen af moet/kan werken imho!
Dan rest nog hoe zit het met maggie? En wanneer komen de verhaallijnen weer samen om een front te voeren?
Ik vraag mij serieus af, wat zou er gebeuren met de show als ze de verhaalstructuur zo zouden bouwen als bij GoT? Een aflevering, meerdere verhaallijnen die in meer of mindere mate progressie vormen met 1 verhaallijn die die aflevering de hoofdmoot vormt?
Yup. Ik stop denk ik maar met dit topic volgen. Wat een continue geklaag zeg, kijk dan niet.
Tenzij je masochist bent, dan wel lekker elke week kijken en daarna klagen in dit topic.
Godfather Bodybuilding topic reeks
Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.