[Serie] The Walking Dead [2] Overzicht

Pagina: 1 ... 71 ... 100 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Vond het maar een nare aflevering. Maar goed, dat zal ook wel precies de bedoeling geweest zijn.
Vroeg me af of we die ene die aan die strop hing nog moesten kennen.
Wel mooi dat Al Swearengen niet eenmalig was.

Het voordeel van de 3.30u uitzending op FoxNL was wel dat de DVR mooi z'n werk kon doen, en dit prima kost was bij het ontbijt. Ik snap best dat veel mensen de 22u uitzending aanhouden, maar dat blijft een herhaling. Als je perse geen spoilers wil lezen, dan weet je dat je tussen US uitzending (en nu dus ook eerste NL uitzending) en de avonduitzending in NL geen topics hierover moet lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
yinx84 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 09:02:
Vanmorgen in de trein gekeken:

spoiler:
WAAROM kon dit niet in de fucking finale? Die had moeten eindigen met de dood van Abraham en Rick die de camper in werd gesleurd. Dan hadden ze mooi nog Glenn kunnen bewaren voor de premiere. Dan was er voor de fans pay-off voor de finale en had je alsnog een ijzersterke premiere. Krijg ook het gevoel dat dat oorspronkelijk het idee was, maar ze door marketing redenen voor die cliffhanger hebben gekozen.
Dat laatste denk ik ook; de acteurs hebben namelijk vorig seizoen al eens gezegd dat ze zo ongeveer misselijk werden van de shots die ze voor de season finale hadden opgenomen. Precies die shots met gore zitten nu in de eerste aflevering van het nieuwe seizoen; dus lijkt me dat dit naderhand pas verplaatst is.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:23

wontcachme

You catch me? No you wont

XyritZz schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:11:
[...]

Dat laatste denk ik ook; de acteurs hebben namelijk vorig seizoen al eens gezegd dat ze zo ongeveer misselijk werden van de shots die ze voor de season finale hadden opgenomen. Precies die shots met gore zitten nu in de eerste aflevering van het nieuwe seizoen; dus lijkt me dat dit naderhand pas verplaatst is.
Nee hoor. Vaak nemen ze de uitkomst van een cliffhanger al op wanneer die op dezelfde plek doorgaat. Simpelweg omdat als je 6 maanden later terug komt de omgeving anders is, uiterlijk van mensen is anders en je krijgt nooit meer alles gelijk qua setting.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lauryn
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-11-2023
Ik heb genoten. Wat een viezigheid en wat een uitzichtloze situatie. Ben heel benieuwd hoe dit verder wordt uitgewerkt. Mooi begin van het seizoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:51
Wat een heftige aflevering, shocked!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Nou er mag na deze aflevering wel weer eens een succesje komen zeg.
Vond er eerlijk gezegd weinig aan op deze manier, teveel monologen, bruutheid, overtreffende bruutheid etc. Ik hoop dat het een mooi hoger doel dient en we gewoon een gaaf seizoen krijgen :)

Toevoeging: Had de spoilers van die facebook page niet gezien, maar inderdaad héél nauwkeurig. Dat hebben ze niet op basis van hints doorgekregen. Klinkt meer als een lek of gestolen script ofzo

[ Voor 27% gewijzigd door Okasha op 24-10-2016 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oknot
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09-2020
Dat worden tergende afleveringen van pijnlijk geduld hebben, om dan op een gegeven moment eindelijk beloond te gaan worden met de ongetwijfeld epische sterfscene van Negan en zo blijf je de nr1 serie in the world... Tot die tijd stop ik met eten ;)

[ Voor 7% gewijzigd door oknot op 24-10-2016 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:47

Kettrick

Rantmeister!

Dit is een van de meest intense TV aflevering van de laatste jaren, ik kan me eigenlijk weinig momenten herinneren waarop ik zo gefrustreerd zat te kijken. De woede, hopeloosheid, gewoon geweldig uitgebeeld en je hoop gewoon op dat moment waarop hij wel die bijl pakt en zijn hersens in slaat...

Ben erg benieuwd hoe dit seizoen verder uit pakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Ik vond er eigenlijk geen reet aan. Voor mijn gevoel was de laatste aflevering die ik had gezien, gewoon te lang geleden. Daardoor zat ik er eigenlijk niet echt goed in en was het niet spannend. Ik hoop dat de afleveringen die volgen wat leuker om te volgen zijn. Dit is een aflevering die men, wat mij betreft, prima aan het eind van het vorige seizoen geplakt had kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oknot
  • Laatst online: 22-09-2020
Om die reden altijd ff de laatste afl vh vorige seizoen kijken. Zit je er weer lekker in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 10:55

Twhomp

Stayin' Alive

Jeetje, wat een onvriendelijke man die Negan.

Goed om te zien dat AMC het aandurft om net zo rauw te zijn als de comic d:)b

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Vette aflevering weer.

spoiler:
Had persoonlijk niet verwacht dat Glenn er toch aan zou gaan.
Achteraf best "logisch" want bij ieder stel dat een kind heeft/krijgt" gaat er binnen de aflevering of 2 wel eentje dood.
-Morgan, die zijn vrouw doodt in s01e01-s01e02 als hij rick geholpen heeft.

-Lori met hun dochtertje die dood moet na een zware verwonding/beet.

-Maggie zwanger en glenn al eigenlijk "te vaak" in onmogelijke situaties.

Ik had echter Abraham niet echt verwacht. Eerder Carol of Michonne.

Nu benieuwd hoe het verder moet.

Ook vet dat Steven Ogg er in zit. Hij zou ook zijn lekkere psycho kunnen spelen al moeten we dat nog gaan zien.

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Koos2009 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:09:
Vette aflevering weer.

spoiler:
Ik had echter Abraham niet echt verwacht. Eerder Carol of Michonne.
spoiler:
Volgens mij was Carol nog in Alexandria...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:52

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Gelukkig maar dat de schrijver van TWD niet in de leer is geweest bij GRRM want dan zouden ze nu allemaal dood zijn. :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Ik kijk nu al uit naar de aflevering als ze Negan te pakken hebben....

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 23:50

odan

The dark side is within all!

Krasloos schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:13:
[...]

spoiler:
Volgens mij was Carol nog in Alexandria...
nee die is met morgan op stap.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Laatst online: 13:46

Cyphax

Moderator LNX
Twhomp schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:07:
Jeetje, wat een onvriendelijke man die Negan.

Goed om te zien dat AMC het aandurft om net zo rauw te zijn als de comic d:)b
Heh, maar "fuck" zeggen gaat te ver!

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:28:
Ik zag dat Fox Nederland de uitzending al in de nacht van zondag op maandag gaat uitzenden (naast de maandagavond uitzending om 22:00 uur). Mocht je niets te doen hebben of niet kunnen slapen rond 3:30 uur, dan heb je weer iets te doen. :z
Ik was rond die tijd wakker en zat te twijfelen of ik ging kijken of niet. Ben maar weer omgedraaid in bed. :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Laatst online: 16-09 10:24
Dat Abraham na de 1e klap nog iets kon zeggen, normaal gesproken lig je na zo'n klap direct knock out.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:39

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Snowwie schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 17:41:
Dat Abraham na de 1e klap nog iets kon zeggen, normaal gesproken lig je na zo'n klap direct knock out.
Duh, heb je de film Panic Room wel eens gezien ? Daar krijft iemand een klep met een moker en die staat op alsof hij een klap met een kussen gehad heeft.

Maar dat is vermaak, en ook daaraan moet TWD voldoen. Maakt het natuurlijk helemaal compleet dat juist een bad-ass als Abraham nog even een dikke FU kan geven aan Negan :Y

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XaeonBE
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23-12-2023
Vond het wel een goede aflevering. Om eerlijk te zin gaat de serie er ver op achteruit de laatste seasons, maar dit kan ook liggen aan verwachtingen die te hoog liggen.

@XaeonBE | Discord ID: XAEONBE#2830 | Steam & Origin & UPlay & Nintendo ID: XaeonBE | Switch friendcode SW-0920-5796-9594

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Toch wel jammer dat Abraham en Glen het uiteindelijk zijn geworden. Ik hoopte stiekem toch op dat jochie alleen of Glen alleen

Verder wel een mooie aflevering. Die nieuwe Bad Guy gaat nog leuk worden :)

[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 24-10-2016 19:03 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XaeonBE
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23-12-2023
Donstil schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 19:00:
Toch wel jammer dat Abraham en Glen het uiteindelijk zijn geworden. Ik hoopte stiekem toch op dat jochie alleen of Glen alleen

Verder wel een mooie aflevering. Die nieuwe Bad Guy gaat nog leuk worden :)
Ja deze start beloofd wel veel. Hopelijk blijft het zo goed.

@XaeonBE | Discord ID: XAEONBE#2830 | Steam & Origin & UPlay & Nintendo ID: XaeonBE | Switch friendcode SW-0920-5796-9594

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Huh krijgen er nou meer klappen?
In die scène dat Rick buiten de camper gedropt wordt zie je dat er veel meer met de knuppel krijgen namelijk.

Is dat nou een hersen spinsel van Rick. Of is dat ook daadwerkelijk gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 14:58
Donstil schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 19:09:
In die scène dat Rick buiten de camper gedropt wordt zie je dat er veel meer met de knuppel krijgen namelijk.

Is dat nou een hersen spinsel van Rick. Of is dat ook daadwerkelijk gebeurd?
Dat is een hersenspinsel van wat er had kunnen gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 10:55

Twhomp

Stayin' Alive

Donstil schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 19:09:
Je moet toch echt beter opletten :/
Het wordt zelfs ingeleid door wat Negan zegt.

En was je niet verbaasd dat de bijl op het dak lag?

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Twhomp schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 19:37:
[...]

Je moet toch echt beter opletten :/
Het wordt zelfs ingeleid door wat Negan zegt.

En was je niet verbaasd dat de bijl op het dak lag?
:)

Haha ja ik zit ondertussen op mijn MacBook. TWD is een prima serie om niet volledig je koppie erbij te houden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Donstil schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 19:40:
[...]

:)

Haha ja ik zit ondertussen op mijn MacBook. TWD is een prima serie om niet volledig je koppie erbij te houden.
Een groeiend aantal mensen in die serie heeft er ook niet meer het koppie bij.... ;)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Pfft dat is wel lekker f*cked up lol, ik deins niet terug voor gore zaken in films of series maar deze aflevering liet me toch wat harder denken.

Had al paniek dat Daryl kapot geknuppeld was maar dat blijkt dat hersenspinsel te zijn. Ach ja, vorig seizoen heb ik echt pas weken nadat 'ie volledig uitgezonden was gekeken en toen nog een aflevering overgeslagen, dat gaat voorlopig niet meer gebeuren. Hopen dat ze het weer een beetje kunnen vasthouden qua kwaliteit.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
Ik denk dat we eensgezind zijn: nu maar hopen dat seizoen 7 beter wordt dan 6. Nog een seizoen 6 niveau, is niet te doen. Ik kon deze aflevering gelukkig ook meer waarderen dan de seizoensfinale. Nu op naar The Kingdom en zo min mogelijk fillers. Jeffrey Dean Morgan kan nog weleens een hele toffe boef worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Holy crap, dat was best euh intens zeg maar. Ik hou van een "goede" horror op zijn tijd, maar dat oog van Glenn wat er half uitpuilde was best wel heftig.
Ik heb de halve uitzending mijn adem ingehouden geloof ik :P

@Meneer Vevie, zijn we weer aan het spoilen, is al de 3e keer. Wat moet dat heerlijk voelen.

[ Voor 8% gewijzigd door Afvalzak op 24-10-2016 20:13 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
@afvalzak: excuses, wederom. Je kunt echter ook overdrijven. Zo een grote spoiler is dit toch niet? Ik heb zelf ook de comics niet gelezen, maar deze naam is voorbij gekomen in meerdere nieuwsberichten over deze serie in de afgelopen maanden. Dit is net zoiets al dat de komst van Negan al lang bekend was voor de seasonfinale.

[ Voor 14% gewijzigd door Veefje op 24-10-2016 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-09 20:06

muhda

Time & Space traveler

Oef, deze aflevering was erg intens en het gezicht van Glen...........
Ik weet het is een survival/zombie etc genre maar het gore spatte er vanaf.

spoiler: Negan & comics
Nu maar hopen dat de War tegen Negan niet zo lang gaat duren, dus niet dat ze dedicated echt 4 seizoenen puur aan Negan gaan toeweiden. (volgens mij duurde de War tegen Negan 4 jaar in de comics)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:56

Bob Popcorn

Plop!

Waarom lag die bijl ineens op het dak? Verder wel echt een intense aflevering! Die mindfuck, die totale reddeloosheid, daar kijk ik voor. Volgens mij als acteur ook wel redelijk heftig om te spelen.

Oh en @Snowwie, als je zo'n tik krijgt in het echt sta je niet meer op. Niet knock-out; gewoon dood.

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
muhda schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 20:28:
Oef, deze aflevering was erg intens en het gezicht van Glen...........
Ik weet het is een survival/zombie etc genre maar het gore spatte er vanaf.

spoiler: Negan & comics
Nu maar hopen dat de War tegen Negan niet zo lang gaat duren, dus niet dat ze dedicated echt 4 seizoenen puur aan Negan gaan toeweiden. (volgens mij duurde de War tegen Negan 4 jaar in de comics)
Ik denk dat ze dit zeker nog gaan rekken. Dit seizoen zal hij wel overleven. Ik zou zelf dan denken (gokwerk) dat Negan dan sneuvelt in de seizoensfinale van seizoen 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Veefje schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 20:24:
@afvalzak: excuses, wederom. Je kunt echter ook overdrijven. Zo een grote spoiler is dit toch niet? Ik heb zelf ook de comics niet gelezen, maar deze naam is voorbij gekomen in meerdere nieuwsberichten over deze serie in de afgelopen maanden. Dit is net zoiets al dat de komst van Negan al lang bekend was voor de seasonfinale.
Dat snap ik, maar als ik dat soort dingen wilde weten las ik de comic/wiki wel. Ik skip meestal zelfs het "in the next episode" dingetje. Misschien inderdaad een beetje overdreven van mijn kant, maar als ik nu jouw naam zie denk ik alleen nog maar aan spoilers. 8)7

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 13:29
Zoals genoemd een beetje nare aflevering. Deed me denken aan de opening van seizoen 5? Terminus ook iets met een baseballbat en afvoer goot.

Die Negan doet zijn acteer werk wel goed. Sympathieke vent :) Net zoals Jack Nicholson in the shining. Zou wel vet zijn als ze JN konden casten for TWD.

Ik las een paar posts terug over die spoiler wat er zou gebeuren in deze aflevering. Das wel erg accuraat zeg en lijkt een beetje op een gelekt script?

Verder het geneuzel over spoilers.... Iedere keer weer lol. Simpel: Uitgezonden en je wilt niet gespoilerd worden, niet op facebook, tweakers, etc klikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Bob Popcorn schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 20:33:
Waarom lag die bijl ineens op het dak?
Daar gooide ie hem op he, je hoorde toch die cloinck?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Er stonden meerdere topic reports voor spoilers die duidelijk volgens de regels die hier gelden (zie topic warning) geen spoilers zijn. Zulke onnodige topic reports worden niet op prijs gesteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:14

m0nk

16-09-2003 15.15

Pff voelde mijn maag echt omdraaien bij deze aflevering.. echt intens...

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:34
Hele dikke start.
Maar wat een ongemakkelijke aflevering om naar te kijken zeg. Pff.
Negan is perfect gecast, de slachtoffers had ik persoonlijk niet verwacht, toen bij Rick die beelden voorbij flitsten over al die klappen begon ik al te huiveren, gelukkig waren het er niet zoveel.

Toen Rick gedwongen werd door Negan om de arm van z'n zoon af te hakken, keek ik bijna even weg, wat een ongemakkelijke paar minuten zeg.

Geslaagde aflevering, nu hopen dat de rest van het seizoen niet teveel in kakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
Wauw, super intense aflevering, zat constant in spanning!
Had wel wat weg van GoT qua spanning omdat je deze keer echt niet wist wie het nu wel of niet ging redden.

Heel benieuwd naar de rest van het seizoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:25
2 woorden voor deze aflevering....
Holy SHIT!!!!

Edit of toch:
Fucking hell!

Of: Stil van / Of: Te intens
Ach heb er gewoon geen woorden voor het was mij een net een beetje teveel gore en spanning...

[ Voor 62% gewijzigd door CrazyFool op 24-10-2016 22:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Wow wow wow !!!

Narigheid ten top.

Ik moet zegen dat ik sinds tijden niet zo stil aan de buis gekluisterd was.
Ik heb denk ik 45 minuten met mijn glas whiskey aan mijn lippen gezeten, zonder nipjes...

Het was ook zo voorbij.

Even bijkomen...

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Shit. Zelfs ondanks dat ik eigenlijk al exact wist wat er zou gaan gebeuren... Heftig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:23
Abraham had ik zelf wel een beetje verwacht. Hij is de grootse (en 'stoerste') van allemaal. Maar Glenn... Ik had liever Aaron bijvoorbeeld gehad.

Ik hoop echt dat ze die hufter eens goed gaan aanpakken! :Y)

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Damn, toch wel een van de meest gruwelijke afleveringen die ik ooit heb gezien. Niet alleen de grafische onsmakelijkheden, maar ook de brutaliteit van de hele aflevering. Die Negan toont geen medeleven en wordt ook nog eens perfect gespeeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:31
Heftig idd. Voel het nog een beetje in mijn maag. Vooral van Glenn met zijn oog en met die arm van die jongen zat ik al klaar om mijn hoofd om te draaien, want dat had ik echt niet meer willen zien.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyBearTibbers
  • Laatst online: 02-09 10:44
TWD went full GoT!
Dit was toch wel 1 van de meest heftige afleveringen die ik ooit heb gezien. Vooral dat je Glen 5 minuten in beeld had met zijn uitpuilende oog... Mijn bord eten werd er niet erg smakelijker op :+
Maar wat wordt Negan goed gespeeld zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 13:55
Een aflevering zoals deze kunnen wellicht veel mensen waarderen maar voor mij mag het wel iets minder heftig, pff. Ben er gewoon een beetje beroerd van :| . Het waren wel de personen die ik al in gedachte had.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Laatst online: 17-09 11:00
Quincy5 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 22:56:
Heftig idd. Voel het nog een beetje in mijn maag. Vooral van Glenn met zijn oog en met die arm van die jongen zat ik al klaar om mijn hoofd om te draaien, want dat had ik echt niet meer willen zien.
Ik zat met een smile >:). Hoe smeriger hoe beter.

[ Voor 3% gewijzigd door jaaoie17 op 24-10-2016 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

What the heck did I just watch.
Ongelofelijk, wat een epic episode! Ik hoop dat dit zo blijft, maar het was wel echt nasty om te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:18

Animal_X

Rodin

Hmm.. Heftige start inderdaad.... Wel een goede start van een nieuw seizoen om op voort te bouwen, al vond ik het nou niet echte een fijne aflevering om te zien... Mijn vrouw was na een paar minuten al afgehaakt en is naar bed gegaan ondanks dat we alle vorige afleveringen samen gezien hebben... :s

[ Voor 8% gewijzigd door Animal_X op 24-10-2016 23:17 ]

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
Heftig! Heb serieus met pijn op de borst en hartkloppingen zitten kijken naar deze aflevering, wat een verschrikking! Twee neergeknuppeld! Abraham had ik redelijk aan zien komen, de sterkste van het stel. Maar dat Glenn ook werd gepakt totaal niet. En hoe, brrr. Wel mooi symbolisch detail dat alles en iedereen onder het bloed zat, behalve Negan. Ik vraag me af of ik kan slapen straks, zo niet zet ik de Talking Dead maar aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Laatst online: 16-09 10:24
Wat ik eigenlijk niet begrijp is waarom zou Negan het groepje Rick voor zich willen hebben werken?

Hij heeft al zoveel mensen. Maar hoeveel van deze mensen zijn hetzelfde soort mensen als Rick z'n groep is? Ook tot gedwongen medewerking. Niemand van die hele groep die nu bij Negan loopt wil hetzelfde als Rick? Namelijk wraak? Blijkbaar heeft Negan dit vaker gedaan, maar feitelijk verbaast me zijn 'zachtheid' tegenover Rick en de groep, want Rick & Co heeft wel tientallen mannen van Negan in koele bloede vermoord.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Frieda schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 23:17:
Heftig! Heb serieus met pijn op de borst en hartkloppingen zitten kijken naar deze aflevering, wat een verschrikking! Twee neergeknuppeld! Abraham had ik redelijk aan zien komen, de sterkste van het stel. Maar dat Glenn ook werd gepakt totaal niet. En hoe, brrr. Wel mooi symbolisch detail dat alles en iedereen onder het bloed zat, behalve Negan. Ik vraag me af of ik kan slapen straks, zo niet zet ik de Talking Dead maar aan..
Achja ben er een beetje imuun voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
Snowwie schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 23:18:
Wat ik eigenlijk niet begrijp is waarom zou Negan het groepje Rick voor zich willen hebben werken?

Hij heeft al zoveel mensen. Maar hoeveel van deze mensen zijn hetzelfde soort mensen als Rick z'n groep is? Ook tot gedwongen medewerking. Niemand van die hele groep die nu bij Negan loopt wil hetzelfde als Rick? Namelijk wraak? Blijkbaar heeft Negan dit vaker gedaan, maar feitelijk verbaast me zijn 'zachtheid' tegenover Rick en de groep, want Rick & Co heeft wel tientallen mannen van Negan in koele bloede vermoord.
Waarom zou Negan dat niet willen? Hij heeft wel duidelijk gemaakt dat het eenrichtingsverkeer is, de groep van Rick hoeft niets terug te verwachten.. Behalve geweld bij ongehoorzaamheid. En die hele actie met het halen van de bijl en later met Carl is bedoeld om Rick te breken zodat hij geen wraak zal durven nemen.. met Daryl als onderpand. Datzelfde zal hij met alle groepen gedaan hebben. Bij de onherroepelijke ongehoorzaamheid na een tijdje pakt hij er gewoon nog wat types uit zoals die kerel aan de strop. Meedogenloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorpse
  • Laatst online: 23-04 13:50
Wat een vette aflevering zeg! En fijn dat ze toch deels de comic volgen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:03

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Wat. een. aflevering.

Allemachtig. Ben blij dat ik van te voren niks wist of gehoord had. Ik vond dit een waardige opvolger van de seasonfinale en heb gewoon met ontzetting zitten kijken. Op een gegeven moment heb ik hem gepauzeerd om eerst maar eens wat te gaan drinken.

We hebben met The Governor en Terminus natuurlijk al de nodige verschrikkingen gezien, maar deze staat ongetwijfeld in de top 3 met meest gruwelijke afleveringen uit de hele serie. Poeh... Ik had er van te voren heel veel zin in en vroeg me tijdens de aflevering meermaals af, waarom ik dat ook al weer had. Jammer dat Glenn dood is (en Abraham trouwens ook; dat was een toffe kerel), maar ik denk wel dat dit de meeste impact had, op het neerknuppelen van een zwangere vrouw na dan.

Samengevat: grandioos en gruwelijk.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xoniq
Het was niet persé de 'gore' of graphics die zo erg aanwezig waren, maar het hele sfeertje.

Hoe Jeffrey Dean Morgan de personage 'Negan' neer zet, zo kil, grof, onmenselijk en toch dan die grapjes tussen het slaan en moorden door. Gewoon een erg sterk personage, heerlijk gewoon.

En daarnaast gewoon de situaties, wanneer Rick op het punt staat om de arm van Carl af te hakken, echt een klote sfeer die gewoon goed wordt gebracht, mede dankzij de emoties die Andrew (Rick) daar laat zien.

Alles bij elkaar maakt het een hele nare aflevering waar je pas na een uur bijkomen enthousiast van wordt. En dan hebben ze het goed gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Ik heb met hartkloppingen zitten kijken, niet normaal... wat een opbouwende spanning zeg, ik was zo benieuwd wie er dood zou gaan, maar dat duurde wel ff voordat je dat te zien kreeg. Op een gegeven moment dacht ik echt dat Negan ze allemaal gewoon heeft neergeknuppeld...

En arme Glenn!! Zo'n heftige moordscene heb ik nog nooit gezien in een tv serie (misschien the Viper in GoT) en vooral niet bij een personage die zo lang al in een serie zit... dat oog, wtf!!! ik was wel ff naar de klote na de aflevering in ieder geval!! Zo heftig!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Nou morgen maar even bellen met Stichting Korrelatie denk ik... :X Allejezus.

Glenn was wel een enorme plot twist. Ik wist dat hij eraan ging in de comics, maar hij is zo populair bij de kijkers, ik dacht dat ze zouden afwijken. Ik hoopte (en rekende ook wel) op Abraham gezien zijn "afbouw" in seizoen 6. En die werd het ook. Dus ik denk, dat is dat, en haalde mijn hart op. En toen *pats* Glenn toch nog :X

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:32

Spooksel

Spooksel!

Haha, Glenn leek wel goed :P

Afbeeldingslocatie: https://media.comicbook.com/2015/10/twdneganglennbffs-156650.jpg

Enige verschil is natuurlijk hier dat Abraham in de comics al dood was (kruisboog pijl in het oog, door Dwight, die in de serie gevangen werdt door die Denise) en in de comics zegt Negan 'Hes taking it like a champ' dus tegen Glenn ipv Abraham in de serie :P

[ Voor 53% gewijzigd door Spooksel op 25-10-2016 00:50 ]

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:41

sjaool

Every life should have 9 cats

The Talking Dead op Fox is wel een grote natte bedoening zeg. :)

Jeffrey Dean Morgan: "Zonder Daryl zou Glenn nog leven". :P

[ Voor 33% gewijzigd door sjaool op 25-10-2016 00:57 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 17-09 22:04

Zeror

Ik Henk 'm!

Als dit het sfeertje is voor komend seizoen dan heb ik er heel veel zin in.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Ik vraag me af of Maggi wraak gaat nemen op Daryl aangezien hij de oorzaak is van de dood van Glenn boy?

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 09:53

Goner

What can I do you for ?

xoniq schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 23:58:
zo kil, grof, onmenselijk en toch dan die grapjes tussen het slaan en moorden door.
Heb om geen enkel grapje zelfs maar kunnen glimlachen, zoveel haat en weerzin roept die man op ... goed geacteerd dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Mandrake466 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 04:50:
Ik vraag me af of Maggi wraak gaat nemen op Daryl aangezien hij de oorzaak is van de dood van Glenn boy?
Lijkt mij sterk; het was geen bewuste kwade opzet van Daryl om dat als gevolg te veroorzaken. Daarnaast denk ik dat Daryl zich al schuldig genoeg zal voelen over het geheel. Maggie is tot nu toe altijd wel voor 'the moral high road' gegaan. Ik neem aan dat zij zich daar wel aan houdt ook.
Spooksel schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 00:49:
Haha, Glenn leek wel goed :P

[afbeelding]

Enige verschil is natuurlijk hier dat Abraham in de comics al dood was (kruisboog pijl in het oog, door Dwight, die in de serie gevangen werdt door die Denise) en in de comics zegt Negan 'Hes taking it like a champ' dus tegen Glenn ipv Abraham in de serie :P
Ik had de comics wel gelezen maar was vergeten dat het eigenlijk gewoon een 1:1 overname is in de TV serie. :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Het is wel bijzonder hoe 1 persoon binnen 50 min. de meest gehate persoon op TV is :p

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Afvalzak schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:48:
Het is wel bijzonder hoe 1 persoon binnen 50 min. de meest gehate persoon op TV is :p
Dat was Joffrey/Cersei in GoT ook :+. Ligt allemaal aan de acteer prestaties imo :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaaoie17
Afvalzak schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:48:
Ik mag hem wel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Notna schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:49:
[...]

Dat was Joffrey/Cersei in GoT ook :+. Ligt allemaal aan de acteer prestaties imo :Y
Je vergeet Ramsey Snow/Bolton... Het zijn echt de alleen de allerbeste acteurs die een karakter neer kunnen zetten dat zo sterk gehaat wordt. Echt briljant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Het mooie aan deze acteur vind ik wel dat ie heel goed zulke wisselende rollen neer kan zetten, voor mijn vriendin kon hij echt niet meer stuk nadat ie in een van de eerdere seizoenen van Grey's Anatomy kennelijk een vrij memorabele bijrol had...

Needless to say, haar beeld van hem ging gisteren goed stuk :P Trololo...

[ Voor 0% gewijzigd door Spooksel op 25-10-2016 10:05 . Reden: Link gefixed, sites die comma's gebruiken in links :X ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Laatst online: 01-06-2021
Zo wat een binnenkomer voor seizoen 7! Ik was gelukkig spoilerfree, dus dan is zo'n aflevering echt extra spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdjeCageman
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14:31
Spooksel schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:00:
Het mooie aan deze acteur vind ik wel dat ie heel goed zulke wisselende rollen neer kan zetten, voor mijn vriendin kon hij echt niet meer stuk nadat ie in een van de eerdere seizoenen van Grey's Anatomy kennelijk een vrij memorabele bijrol had...

Needless to say, haar beeld van hem ging gisteren goed stuk :P Trololo...
Ik herinnerde hem eerder van "P.S. I Love you" dit is dan wel een hele andere man :+
Maar echt dit beloofd wat voor seizoen 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Notna schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:49:
[...]

Joffrey was leuk maar zowel hij als Negan zijn nog altijd geen Ramsey qua wreedheid. :P
Overigens was GoT qua gore net wat minder dan TWD maar TWD begon aanmerkelijk tammer dan het nu is. Het interesseert me ook steeds minder. Los van de smerigheid geef ik meer om GoT dan om TWD. Maarja, eens zien hoe het loopt met Negan. Op zich zou het fijn zijn als het niet gewoon maar een herhaling is van het verhaal met de governor. Misschien moeten ze Negan eens niet gewoon maar doodmaken om een story arc te beëindigen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:19

Phydomir

Dennis

Ik vond het eigenlijk maar een matige aflevering. En dat ligt puur aan mezelf. Ik merkte vorig seizoen al dat het me steeds minder deed wat er met de karakters gebeurd. Die lijn zette zich helaas gisteren door. Waar ik bij de eerste dood van Glenn nog echt zo'n "noooooooo" moment had boeide me het gisteren niet echt. Vond het ook een beetje langdradig allemaal, het duurde maar en duurde maar. Zal nog wel wat afleveringen kijken maar zal me niets verbazen als ik halverwege het seizoen afhaak.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

EdjeCageman schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:07:
[...]

Ik herinnerde hem eerder van "P.S. I Love you" dit is dan wel een hele andere man :+
Maar echt dit beloofd wat voor seizoen 7
Dad Winchester hé.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carry on my wayward son! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

There will be peace when you areee goooneee.

// Serious. Ik ben met TWD gekapt nadat de Gouvener geloof ik dood ging. Einde van s05? Was er wel klaar mee, maar Dean Morgan is wel een van mijn favoriete acteurs. Helemaal in een bad guy roll zoals de Comedian. Is het nog de moeite waard om het weer op te pikken?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:31:
[...]

// Serious. Ik ben met TWD gekapt nadat de Gouvener geloof ik dood ging. Einde van s05? Was er wel klaar mee, maar Dean Morgan is wel een van mijn favoriete acteurs. Helemaal in een bad guy roll zoals de Comedian. Is het nog de moeite waard om het weer op te pikken?
Naar mijn mening wel, de show heeft wat moeite gehad om z'n draai te vinden maar ik vond het afgelopen seizoen zeer sterk en dan zo'n start van seizoen 7 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik werd een beetje moe van de formule. Rick zijn groepje komt ander groepje tegen, ander groepje is totaal psycho. Rick en Co moorden ander groepje uit/branden woonplaatst tot de grond. Einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
MrVegeta schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:31:
[...]

Nee, is eigenlijk niet de moeite waard. Ik hoop ook dat ze zo zachtjesaan een eind aan de serie gaan maken, zal wel niet want met het materiaal uit de comics kunnen ze nog 5 seizoenen maken maar ik ben er wel een beetje klaar mee.

De serie begint erg in de herhaling te vallen; Rick & co. komen een groepje tegen en zodra dat groepje verslagen is gaan ze weer op pad en is alles pais en vree totdat ze een sterker groepje tegenkomen.

Er zit wat dat betreft te weinig vooruitgang in. In het begin heb je die vooruitgang wel, je ziet de karakters groeien in het omgaan met de nieuwe wereld, het omgaan met de zombies etc. Maar dat hebben ze nu wel onder de knie, een zombie is geen grote bedreiging meer en ze zijn wel gewend aan de harde wereld om hun heen. Nu is het echt een herhaling van zetten, zo af en toe zeer vermakelijk (laatste aflevering vond ik ook gewoon tof, Negan is een tof karakter) maar het is allemaal geen verrassing meer.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:36:
Ik werd een beetje moe van de formule. Rick zijn groepje komt ander groepje tegen, ander groepje is totaal psycho. Rick en Co moorden ander groepje uit/branden woonplaatst tot de grond. Einde.
Ja daar veranderd eigenlijk niet heel veel aan, maar de groepjes die ze tegenkomen zijn wel steeds "interessanter". Gister met veel spanning gekeken naar de laatste aflevering. Ik heb maar weinig zo op de rand van mijn stoel gezeten. De laatste keer dat ik dit had was bij The Red wedding. :D

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2016 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Het is niet direct zo dat het tussen het einde van de governator en nu steeds zo loopt. Ik vond het wat rommelig, maar niet dat het een sleur werd. Maar nog steeds niet dat ik zeg: dat mag je niet missen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lauryn
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-11-2023
XyritZz schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:37:
[...]

Nee, is eigenlijk niet de moeite waard. Ik hoop ook dat ze zo zachtjesaan een eind aan de serie gaan maken, zal wel niet want met het materiaal uit de comics kunnen ze nog 5 seizoenen maken maar ik ben er wel een beetje klaar mee.

De serie begint erg in de herhaling te vallen; Rick & co. komen een groepje tegen en zodra dat groepje verslagen is gaan ze weer op pad en is alles pais en vree totdat ze een sterker groepje tegenkomen.

Er zit wat dat betreft te weinig vooruitgang in. In het begin heb je die vooruitgang wel, je ziet de karakters groeien in het omgaan met de nieuwe wereld, het omgaan met de zombies etc. Maar dat hebben ze nu wel onder de knie, een zombie is geen grote bedreiging meer en ze zijn wel gewend aan de harde wereld om hun heen. Nu is het echt een herhaling van zetten, zo af en toe zeer vermakelijk (laatste aflevering vond ik ook gewoon tof, Negan is een tof karakter) maar het is allemaal geen verrassing meer.
Maar wat verwacht je dan? Als ze het perfecte kamp bouwen gebeurt er niks. Komen er geen walkers meer binnen en is iedereen zen. Dat boeit natuurlijk niet. Het is entertainment, niet meer, niet minder. Negan, the kingdom zijn wat mij betreft weer interessante ontwikkelingen. Dat Rick het allemaal weer overleeft zal wel maar het gaat hier niet om de bestemming maar om het pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:19
Ben paar seizoenen terug toen ze helemaal niet meer investeerden in het verhaal van het waarom of het eventueel oplossen van de zombie-crisis an sich daarom ook afgehaakt. Elke keer dezelfde toestand geloofde ik wel.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

NiGeLaToR schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:55:
Ben paar seizoenen terug toen ze helemaal niet meer investeerden in het verhaal van het waarom of het eventueel oplossen van de zombie-crisis an sich daarom ook afgehaakt. Elke keer dezelfde toestand geloofde ik wel.
Dan had je prima na seizoen 1 al kunnen stoppen :P Toen gingen ze nog naar het CDC om d'r achter te komen of d'r ene oplossing was of niet. Daarna werd al vrij snel duidelijk dat het gewoon 'de nieuwe situatie' was voortaan :D Sindsdien draait het gewoon puur om hun reis en het overleven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

XyritZz schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:37:
[...]
Nee, is eigenlijk niet de moeite waard. Ik hoop ook dat ze zo zachtjesaan een eind aan de serie gaan maken,
Da's knap egoïstisch ... omdat jij het niet leuk vindt moet de serie stoppen ?? Hou gewoon op met kijken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

Dhrax

Prog Lord

Helaas wel de waarheid. Het word tijd word iets nieuws. Er een goed einde aan breien zou de serie ook goed doen, ik zie dit niet meer 4 seizoenen zo doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dhrax schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:02:
[...]

Helaas wel de waarheid. Het word tijd word iets nieuws. Er een goed einde aan breien zou de serie ook goed doen, ik zie dit niet meer 4 seizoenen zo doorgaan.
Met comic materiaal kunnen ze makkelijk doorgaan en het spannend houden. De zaken die staan te gebeuren wijken toch echt weer af van wat er voordien gebeurd is. En zo blijft het leven in die wereld steeds voor nieuwe uitdagingen zorgen en dat zijn zelden de zombies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

Dhrax

Prog Lord

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:08:
[...]

Met comic materiaal kunnen ze makkelijk doorgaan en het spannend houden. De zaken die staan te gebeuren wijken toch echt weer af van wat er voordien gebeurd is. En zo blijft het leven in die wereld steeds voor nieuwe uitdagingen zorgen en dat zijn zelden de zombies.
Ik ben niet bekend met de comics maar zolang ze het verhaal technisch interessant houden is het prima ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Maar dat ontbreekt er toch juist aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Dhrax schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:09:
[...]

Ik ben niet bekend met de comics maar zolang ze het verhaal technisch interessant houden is het prima ! :)
TWD is wat dat betreft eigenlijk vergelijkbaar met Revolution. In Revolution is plotseling wereldwijd alle elektriciteit uitgevallen. Revolution begint alleen niet, zoals TWD, enkele maanden na het "event", maar 15 jaar erna, en door middel van flashbacks wordt gaandeweg de aanloop tot het "event" duidelijk, de reden ervan en wat er in de eerste 15 jaar na "Lights Out" gebeurd is. Aan het einde van seizoen 1 wordt een poging gedaan om het probleem op te lossen en daarna had ik zoiets van "en hoe houden ze het nu verder interessant dan?" maar dat lukt ze toch. :)

De zombies in TWD zijn geëvolueerd van het grote probleem dat opgelost moet worden tot een constante realiteit waar men zo ondertussen al wel aan gewend is en mee om weet te gaan. De overlevenden gaan over tot de orde van de dag, en het verhaal wordt niet meer gemaakt door de zombies, die op de achtergrond komen te staan, maar door andere levenden. Eigenlijk het zelfde als wat je in Revolution ziet gebeuren. De wereld past zich aan aan de nieuwe realiteit en gaat verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

MrVegeta schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:17:
Maar dat ontbreekt er toch juist aan?
Tsja, dat vindt jij .. maar :

The record for most live viewers has belonged to the Season 5 premiere, No Sanctuary, which drew over 17 million pairs of eyeballs. An increase of 30% in viewership from the Season 6 finale would put The Day Will Come When You Won't Be considerably over 18.5 million viewers.

en dat is alleen de US ..
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:08:
[...]
En zo blijft het leven in die wereld steeds voor nieuwe uitdagingen zorgen en dat zijn zelden de zombies.
Zombies ?

Robert Kirkman reveals why zombies don't actually exist on "Walking Dead"

So, why are the living dead referred to as "walkers" instead of zombies on "The Walking Dead"?

One of the pleasures of watching AMC's new "Walking Dead" aftershow — "Talking Dead" — is the chance for fans to get answers to questions like that one. "Walking Dead" comics creator and TV series producer Robert Kirkman answered it on Sunday.

In the world of "The Walking Dead," he said, the concept of zombies doesn't exist.

"One of the things about this world is that people don't know how to shoot people in the head at first, and they're not familiar with zombies, per se," Kirkman said on "Talking Dead." "This isn't a world the (George) Romero movies exist in, for instance … because we don't want to portray it that way, we felt like having them be saying 'zombie' all the time would harken back to all of the zombie films which we, in the real world, know about.

"So by calling them something different, we're kind of giving a nod to … these people don't understand the situation. They've never seen this in pop culture, this is a completely new thing for them."

[ Voor 14% gewijzigd door Goner op 25-10-2016 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 16:07
Ik vond het een geweldige aflevering. Lekker duister, luguber, goed geacteerd, all hope is lost. Kijken hoe ze hier nou weer onderuit komen. Ben benieuwd.

Supergoeie nieuwe badguy ook. Je dacht dat het na de Governor niet erger kon, maar dat kan dus toch! Serieus goeie mind-fucks van hem. Wraak zal hopelijk zoet zijn. :)

Gek trouwens dat veel mensen dit te 'gore' vinden voor op tv. We zien ook walkers op de meest gore manier uit elkaar spatten en getrokken worden. En dan wordt je nu misselijk van zo'n 'poppend' oogje? })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Heh, voor wat betreft de shockfactor van de gebeurtenissen vond ik die opening van seizoen 5 toch schokkender waarbij die lui eerst een tik tegen hun kop kregen en daarna met een doorgesneden strotje boven de afvoerbak hingen :P

ISIS coming to a show near you this fall :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkef
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-08 20:54
Ik hoop dat ze Negan de hegemonie laten overnemen van Rick. Een switch in leidersposititie zou helemaal niet verkeerd zijn. Het gebeurd nu al, maar ik ben bang dat Rick op lange termijn Negan vermoord en dat alles weer verder gaat voor Rick en zijn gang.

Je ziet dat Rick toch moeite heeft met het 'alfa' gedrag van Negan, die op alle fronten Rick aftroefd en hem psychologisch heeft gedenigreerd. Negan zou perfect zijn om de nieuwe 'Rick' te worden van de serie. Niet letterlijk de nieuwe Rick, maar wel eenzelfde functie in de serie.

Een soort spin-off in de serie zelf al. Je ziet dat kijkers geen hekel hebben aan Negan, want JD Morgan acteert uitstekend en waarom zou je niet een character kunnen volgen die er op los moord. Rick deed immers 6 seizoenen lang hetzelfde.

Stel dat Rick Negan wel vermoord, dan krijg je weer een herhaling van eerdere seizoenen. In Game of Thrones gebeurd het trouwens ook gewoon. Character A vermoord Character B, Character C vermoord Character B en ondertussen sijpelt men naar een ontknoping.

TWD is, groep A groep B, groep A vermoord groep C, groep A vermoord groep D...enz.

Laat Negan maar de serie leiden, en laat Rick maar in de serie lijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Lauryn schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:46:
[...]

Maar wat verwacht je dan? Als ze het perfecte kamp bouwen gebeurt er niks. Komen er geen walkers meer binnen en is iedereen zen. Dat boeit natuurlijk niet. Het is entertainment, niet meer, niet minder. Negan, the kingdom zijn wat mij betreft weer interessante ontwikkelingen. Dat Rick het allemaal weer overleeft zal wel maar het gaat hier niet om de bestemming maar om het pad.
Ik vond het heel intrigerend toen het nog allemaal mysterieus was en ze op zoek waren naar antwoorden. Toen ze die kerel van het CDC vonden. Daarna is het geworden wat het nu nog steeds is; de reis van de groep van Rick, af en toe een kans op veiligheid maar dan toch niet vanwege een psycho. Maarja, dat is het al een paar seizoenen lang. Wat is er qua verhaal nou om naar uit te kijken?
Misschien dan die knakker met z'n tijger. Als ze die nou eens net zo sterk maken als Negan, maar dan niet zo'n psycho. Dat zou nieuw zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
mkef schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:49:
Een soort spin-off in de serie zelf al. Je ziet dat kijkers geen hekel hebben aan Negan, want JD Morgan acteert uitstekend en waarom zou je niet een character kunnen volgen die er op los moord. Rick deed immers 6 seizoenen lang hetzelfde.
Niet echt hetzelfde .. Rick deed dat enkel uit wanhoop wanneer er geen andere oplossing was. Bij Rick was het een onderdeel van een oplossing.

Negan doet het omdat hij het gewoon leuk vind, en om simpele statements te maken. Puur om dood en verderf te zaaien.
Pagina: 1 ... 71 ... 100 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.