Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450
Mooie recensie heb je geschreven!Veefje schreef op zondag 10 april 2016 @ 07:21:
[...]
http://www.meneervevie.co...ad-the-last-day-on-earth/
Dat we met zijn allen speculeren tot oktober is wel opzich iets dat de makers moedwillig in de hand werken. Daarmee slagen zij opzich wel in hun opzet. Hoe dubieus de cliffhanger ook is, iedereen kijkt nu wel uit naar aflevering 1 van seizoen 7. Ik had het zelf zeker anders gedaan, maar vanuit hun standpunt zie ik waarom ze hiervoor hebben gekozen. Hun serie blijft nu in de volksmond.
Wat ik alleen niet begrijp; Kirkman is als schrijver van de comics verantwoordelijk voor het verhaal en de grote lijnen in de comic. Daarnaast is-ie ook aan de serie verbonden. Kennelijk vindt hij het goed wat er met zijn werk gebeurt. Begrijp me goed, heel veel dingen vind ik wel erg goed aan de serie, maar met al het commentaar wat er op TWD-tv is - zeker t.o.v. de TWD-comic - zou je toch denken dat de invloed van Kirkman voor andere keuzes gezorgd zou moeten hebben. Dat er gesneden is in een aantal personages of verhaallijnen, of dat bepaalde karakters samengevoegd zijn, daar ontkom je denk ik niet aan, wanneer je een boek of comic verfilmd. Dat je keuzes moet maken is logisch. Maar met al deze kritiek waarbij de comics steeds als leidraad genoemd blijft worden, vraag je je toch af wat nu de rol is van Kirkman bij de televisieserie.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Volume 17 - Comic 100 eindigt net na de cliffhanger van de serie. Dus als je die leest weet je wie er sterft en hoe het verhaal verder gaat vanaf comic 101.rgras schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 14:47:
Bij welk issue van de comics zou ik moeten starten om enigszins met het verhaal verder te kunnen gaan?
De comics lezen naar mijn mening echt vreselijk weg. Het is zwart/wit, dat helpt niet met zoveel karakters.
Maar mij rest de vraag eigenlijk, waarom zouden ze in de serie bij zo'n cliffhanger gaan afwijken van de comics? Ik denk dus dat ze dat wel oppakken. In dat geval weten we dus wie het loodje legt en is alle speculatie hartstikke mooi, maar nutteloos
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Blijf maar verder de comics lezen.Marzman schreef op zondag 10 april 2016 @ 08:24:
[...]
Ik denk dat Eugene en Abraham nog wel uitwisselbaar zijn eigenlijk. Ze zijn tegelijkertijd in de serie gekomen. Daarbij lijkt Eugene zijn verhaallijn een beetje afgerond, hij krijgt respect nu van meerdere mensen dat hij toch een overlever is en Abraham is net aan een nieuwe (liefdes)verhaallijn begonnen.
spoiler:Ik ben nog niet zo ver in de strips, heb er net drie gelezen. Maar in de serie laat Eugene Abraham zien waar en hoe hij munitie wil gaan maken. Die rol kan Abraham dus gewoon overnemen.
[ Voor 6% gewijzigd door Le Enfant! op 10-04-2016 13:50 ]
Mooi; thanks!The_Sukkel schreef op zondag 10 april 2016 @ 12:42:
[...]
Wow... Ik had even niet door dat je een eigen site had met allemaal reviews!
Ik ga daar op deze mooie zondag eens lekker in grasduinen, te beginnen met TWD
Edit: geweldige recap trouwens
Jij ook thanks! Wat je zegt over de rol van Kirkman: dat vraag ik mijzelf ook vaak af. Kijk, showrunners en hun writersroom zullen beslissingen maken die niet iedereen kan waarderen. Het hoort er een beetje bij, denk ik. Ze volgen de comics, maar proberen daar ook van af te wijken om het interessant te houden voor de lezers van de comics. De vertaling naar het scherm zal soms tekort schieten, denk ik. Als niet lezer van de comics, weet ik vaak ook niet als de mindere punten liggen aan het bronmateriaal of omdat de tv-versie jammere keuzes maakt. Wat ik wel aan hen toeschrijf is de onlogische gedragingen van personages, de niet altijd even sterke karakterontwikkeling en dingen als deze cliffhanger en Glenn-gate, bijvoorbeeld. Ik durf echt niet te zeggen als Kirkman veel invloed heeft op de directie waar AMC en Scott Gimple de serie naar toe sturen. Je merkt aan alles dat ze de serie nog jaren op de buis zullen/willen houden, dat moet wel gepaard gaan met rekken, etc. Ik denk dan wel van spendeer dan gewoon meer tijd aan het ontwikkelen van personages, vooral de bijrollen, in plaats van afleveringen waar personages rare/stupide beslissingen nemen om het verhaal maar te vorderen. Ik denk echter dat een deel van de kijkers dan afhaakt, omdat zij willen dat er continu actie/dreiging is. Terwijl ik dan juist denk van actie doet er niet toe, als het je geen moer uitmaakt wat de personages overkomt. Als Abraham of Eugene sneuvelt zou dat 'jammer' zijn, maar wat The Sukkel zegt: het is daarna meteen van 'nothing to see here, people, move along move along'. Maar dat je iets interessants neer kunt zetten en personages kunt ontwikkelen, bewijzen series als Breaking Bad en Better Call Saul dan wel voor mij. Ik kijk TWD ook erg graag, maar ik merk wel bij mijzelf dat ik wel vaak merk dat ik er bepaalde issues mee heb. Zoals jij stelt, Jorgen.Jorgen schreef op zondag 10 april 2016 @ 12:56:
[...]
Mooie recensie heb je geschreven!
Wat ik alleen niet begrijp; Kirkman is als schrijver van de comics verantwoordelijk voor het verhaal en de grote lijnen in de comic. Daarnaast is-ie ook aan de serie verbonden. Kennelijk vindt hij het goed wat er met zijn werk gebeurt. Begrijp me goed, heel veel dingen vind ik wel erg goed aan de serie, maar met al het commentaar wat er op TWD-tv is - zeker t.o.v. de TWD-comic - zou je toch denken dat de invloed van Kirkman voor andere keuzes gezorgd zou moeten hebben. Dat er gesneden is in een aantal personages of verhaallijnen, of dat bepaalde karakters samengevoegd zijn, daar ontkom je denk ik niet aan, wanneer je een boek of comic verfilmd. Dat je keuzes moet maken is logisch. Maar met al deze kritiek waarbij de comics steeds als leidraad genoemd blijft worden, vraag je je toch af wat nu de rol is van Kirkman bij de televisieserie.
Omdat de TV serie heeft laten zien dat het vaak en bewust afwijkt van de comics?Jeroenimoes schreef op zondag 10 april 2016 @ 13:43:
[...]
Volume 17 - Comic 100 eindigt net na de cliffhanger van de serie. Dus als je die leest weet je wie er sterft en hoe het verhaal verder gaat vanaf comic 101.
De comics lezen naar mijn mening echt vreselijk weg. Het is zwart/wit, dat helpt niet met zoveel karakters.
Maar mij rest de vraag eigenlijk, waarom zouden ze in de serie bij zo'n cliffhanger gaan afwijken van de comics? Ik denk dus dat ze dat wel oppakken. In dat geval weten we dus wie het loodje legt en is alle speculatie hartstikke mooi, maar nutteloos
Omdat de makers de TV serie ook voor de comic lezers spannend/verrassend wil houden?
Omdat het geen enkel nut heeft om met een cliff-hanger te werken als iedereen al weet wie het is?
Omdat het doel om iedereen te laten speculeren achteraf nutteloos blijkt te zijn geweest en de fans nóg bozer worden?
Maar ja... omdat op dit moment niemand weet wie het wordt, is het slachtoffer in de comics inderdaad ook nog een mogelijkheid met als onderbouwing: "als iedereen denkt dat hij/zij het niet kan zijn, dan laten we diegene juist wél het slachtoffer zijn". Als de makers dit in gedachten hebben, dan is dat best wel kinderachtig... en hebben ze net iets te veel vertrouwen in hun eigen kunnen gekregen door de torenhoge kijkcijfers.
Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450
Eens, maar denk je niet dat 'diegene' die sterft in de comics het op dit moment wel verdiend? Je kunt niet eeuwig de dood cheaten. Dat is dit seizoen al een aantal keer gebeurd bij de persoon in kwestie. Als diegene of een andere main sterft, zou het dan niet getuigen van meer lef dan als dat niet het geval was?The_Sukkel schreef op zondag 10 april 2016 @ 15:39:
[...]
Omdat de TV serie heeft laten zien dat het vaak en bewust afwijkt van de comics?
Omdat de makers de TV serie ook voor de comic lezers spannend/verrassend wil houden?
Omdat het geen enkel nut heeft om met een cliff-hanger te werken als iedereen al weet wie het is?
Omdat het doel om iedereen te laten speculeren achteraf nutteloos blijkt te zijn geweest en de fans nóg bozer worden?
Maar ja... omdat op dit moment niemand weet wie het wordt, is het slachtoffer in de comics inderdaad ook nog een mogelijkheid met als onderbouwing: "als iedereen denkt dat hij/zij het niet kan zijn, dan laten we diegene juist wél het slachtoffer zijn". Als de makers dit in gedachten hebben, dan is dat best wel kinderachtig... en hebben ze net iets te veel vertrouwen in hun eigen kunnen gekregen door de torenhoge kijkcijfers.
Eens, en daarom had het zonder cliff-hanger moeten gebeuren. Dan was de aandacht getrokken naar de impact die dit had op de groep (en dus het verhaal), terwijl de aandacht door de makers nu bewust weggetrokken wordt van het verhaal richting een 1-dimensionale "wie is het" cliff-hanger. Wat mij betreft kan het daarna niet meer het slachtoffer van de comics zijn, maar 1 van de drie in mijn vorige spoiler tag.Veefje schreef op zondag 10 april 2016 @ 16:05:
[...]
Eens, maar denk je niet dat 'diegene' die sterft in de comics het op dit moment wel verdiend? Je kunt niet eeuwig de dood cheaten. Dat is dit seizoen al een aantal keer gebeurd bij de persoon in kwestie. Als diegene of een andere main sterft, zou het dan niet getuigen van meer lef dan als dat niet het geval was?
Wie speelt er eigenlijk ook de games? Zijn die de moeite waard?
Of iemand het verdiend om dood te gaan? Tja, ik vond Shane een lul, Andrea vrij stom en ook van Lori was ik geen fan. Die hoofdpersonages zijn er niet meer. Van de Wolves, die lui van Terminus en de Governer en zijn mensen, wist je ook dat die het verdienden. Ik vind "Glenn-gate" geen reden om van Glenn af te komen. Ik kan ook niet zeggen dat iemand van de hoofdpersonen het verdiend om te sterven. Eugene heeft wel een soort van afscheid genomen door zich te willen opofferen.
We zullen het toch moeten afwachten. Zodra er echter melding wordt gemaakt dat er opnames zijn begonnen, ga ik toch proberen om dit topic en andere tv-websites te mijden als de pest. Of het gaat lukken om die spoiler te vermijden, is een ander verhaal. Voor hetzelfde verhaal kom je toevallig op een website (Telegraaf, Facebook, enz.) en weet je het al zonder dat je er iets aan kunt doen.
Ik hoop wel dat degene die het er hier over wil hebben zo goed wil zijn om heel duidelijk de spoilerrichtlijnen te volgen.
Nu werden Better Call Saul en BB al even aangehaald. Ik heb van beiden 20 minuten gezien en ben toen afgehaakt. Misschien veel tekort, maar aangezien er zoveel meer goeds is, heb ik die keuze kunnen maken. Bij TWD had ik volgens mij minder minuten nodig om te weten of ik verder wilde kijken. We kunnen praten tot we een ons wegen, maar ergens doen AMC, Kirkman en Gimble het natuurlijk ontzettend goed. Na 6 seizoenen vol interpersoonlijk drama en ontzettend veel gore zitten we nog altijd aan de buis gekluisterd en hebben we het al een week over iets dat we niet weten.
Eigenlijk elke serie die je voor het kijken aanspreekt (of genoeg aanspreekt om in ieder geval te beginnen) moet je meer dan 20 minuten geven naar mijn mening, in 20 minuten zie je te weinig. Ik geef series die me op voorhand afspreken altijd drie afleveringen, is het dan nog niets gaan ze exit, triggert iets me dan blijf ik kijken.
Voor mij valt TWD onder de noemer popcorn vermaak, er is eigenlijk heel veel mis mee, het is niet goed geacteerd, niet goed geschreven, niet mooi gefilmd maar toch blijf ik het kijken voor het totaal plaatje op een of andere manier. Dat is van de makers eigenlijk net zo knap als iets heel goeds neer zetten waardoor je weet dat mensen blijven hangen.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Er zit vaker 1st person view in die aflevering en dat is Daryl....
Haha, dat is wel heel kritisch. Ik denk dat het safe to say is dat het bij lange na niet het niveau haalt als die andere twee AMC series die genoemd zijn. De vraag is echter of dat hun intentie is. Maar je hebt grotendeels wel gelijk. Het acteerwerk is wel degelijk, hoor. Lennie James, Melissa McBride, Michael Cudlitz, Jeffrey Dean Morgan zijn echt wel sterke acteurs. Misschien komt het voor sommigen er niet altijd uit, maar zij hebben hier en in andere series bewezen goede acteurs te zijn. De rest is degelijk, met soms uitschieters. Het schrijfwerk is idd niet super, nee. Met de cinematografie heb ik geen moeite. Ze gaan duidelijk voor een bepaalde stijl en dat vind ik wel werken voor deze serie. Belangrijkste uit je verhaal is dat we hoe dan ook toch blijven kijken, ondanks de meeste issues die we ermee hebben.Donstil schreef op zondag 10 april 2016 @ 23:58:
Breaking Bad en Better Call Saul moet je echt wat meer tijd gunnen dan 20 minuten.
Eigenlijk elke serie die je voor het kijken aanspreekt (of genoeg aanspreekt om in ieder geval te beginnen) moet je meer dan 20 minuten geven naar mijn mening, in 20 minuten zie je te weinig. Ik geef series die me op voorhand afspreken altijd drie afleveringen, is het dan nog niets gaan ze exit, triggert iets me dan blijf ik kijken.
Voor mij valt TWD onder de noemer popcorn vermaak, er is eigenlijk heel veel mis mee, het is niet goed geacteerd, niet goed geschreven, niet mooi gefilmd maar toch blijf ik het kijken voor het totaal plaatje op een of andere manier. Dat is van de makers eigenlijk net zo knap als iets heel goeds neer zetten waardoor je weet dat mensen blijven hangen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Nee, die 1st person view in die van is Glenn. Je kon zowel links als rechts van hem schimmen van andere personen zien zitten en Glenn zat achterin, kwam ook als laatste uit het busje.KillerAce_NL schreef op maandag 11 april 2016 @ 07:33:
Hmm schiet me net te binnen:
Er zit vaker 1st person view in die aflevering en dat is Daryl....
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Glenn: heeft al zoveel near-death momenten gehad dat het nu toch een keer raak zal zijn. Is ook meteen de beste reden waarom hij het niet is.
Maggie:shock-waarde te laag. Ze ziet er niet zo zwanger uit en doordat ze nu toch al op het randje van de dood balanceert, zou ik verwachten dat ze het overleeft.
Eugene: is net een survivor genoemd, staat op het punt om helemaal tot bloei te komen dus zou wel eens het pad van Denise kunnen volgen. En Abraham weet net hoe je kogels moet maken
Abraham: Enigzins hetzelfde verhaal. Eerder in het seizoen maakte het hem allemaal niet meer uit of hij dood zou gaan en heeft net de zin in leven weer terug. We voelen met hem mee, dus mooi tijd om zijn einde tegemoet te gaan.
Bij Daryl en Michonne weet ik het niet zo goed. Zijn natuurlijk hele vaste karakters, maar wat mij betreft wat onzichtbaar. Daryl lijkt wel wat losgeslagen te zijn dit seizoen, dus daar zie ik nog een aanknopingspunt. Maar heeft ook nog een appeltje met Dwight te schillen.
Voor Aaron, Sasha en Rosita zie ik weinig reden voor een dergelijke cliffhanger. Behalve dan dat we allemaal 6 maanden theorieën kunnen uitwerken.
Morgen weer, volgens mij elke avond om 22.00 uur
Las hier af en toe wat van FTWD, dus wist niet dat dat topic bestond (want ook nog niet begonnen met FTWD)
Iig info voor de mensen die ook nog niet hebben gekeken (en op dat topic komen)
Verwijderd
Overall best prima seizoen vind ik. Hoop wel dat ze de volgende wel een beetje vernieuwing invoeren want als het weer zo'n ruzie, iemand dood, nieuwe plek, gaat toch niet goed, ruzie, iemand dood verhaal word sluit ik niet uit dat ik interesse verlies. Ken het truucje wel zeg maar.
Denk overigens zelf dat het gewoon Glenn is.
Dit lijkt opzet en een beetje trollen maar dat gezicht van Lauren is "best grappig".
Voor het eerst krijgen we een idee van wat er zich in de rest van de wereld afspeelt tijdens de zombie Apocalypse. In TWD hangen we alleen in de Us rond en in FTWD trekken ze inmiddels wat richting mexico, maar of het gebeuren zich alleen in (noord) Amerika afpeelt en dat de rest van de wereld een beetje toekijkt, of dat daar hetzelfde gaande is was tot nu toe een raadsel.
Hier krijgen we dus een kijkje in Europa in het begin van het hele gebeuren.
En aan het einde zit nog een hele leuke twist
De digitale comic is hier te koop, via een "pay what you want" model. Je kunt er dus €0 to €1.000.000 voor betalen, net wat jij wil, maar wees fair
Zeker een aanrader.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Staat ondertussen op mijn iPad.Spike_wolf schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 19:22:
Ik heb vandaag de digitale one-shot The Walking Dead: The Alien uitgelezen. Deze one-shot (een enkel nummer van 28 pagina's) is geschreven door Brian K. Vaughan (Y: The Last Man, Saga) and Marcos Martin en speelt zich in Barcelona af!
Voor het eerst krijgen we een idee van wat er zich in de rest van de wereld afspeelt tijdens de zombie Apocalypse. In TWD hangen we alleen in de Us rond en in FTWD trekken ze inmiddels wat richting mexico, maar of het gebeuren zich alleen in (noord) Amerika afpeelt en dat de rest van de wereld een beetje toekijkt, of dat daar hetzelfde gaande is was tot nu toe een raadsel.
Hier krijgen we dus een kijkje in Europa in het begin van het hele gebeuren.
En aan het einde zit nog een hele leuke twist
De digitale comic is hier te koop, via een "pay what you want" model. Je kunt er dus €0 to €1.000.000 voor betalen, net wat jij wil, maar wees fair
Zeker een aanrader.
Wees gerustJorgen schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 07:58:
Hoop alleen wel dat die titel duidt op een vreemdeling of buitenlander - en niet op een buitenaards wezen. Dat zou voor mij toch wel wat van het verhaal kapot maken.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
http://horrorfuel.com/hor...-cast-new-film-new-series
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Dat zegt mij niet zo veel. Dat is echt een job die je op elke locatie waar ze de juiste apparatuur hebben kunt doen.Zeror schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 20:36:
Klikken op eigen risico
spoiler:Door dit nieuws is mogelijk het slachtoffer van Negan bekend
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Tja, Michael J. Fox deed ook ooit eens Back to the Future gecombineerd met Family Ties, dus het is zeker geen 100% zekerheid.Zeror schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 20:36:
Klikken op eigen risico
spoiler:Door dit nieuws is mogelijk het slachtoffer van Negan bekend
Dat zeker niet, maar laat wel zien wie er nu ineens wat meer tijd heeft gekregen voor andere zaken. Misschien wel de tijd die de betreffende persoon anders in Walking Dead had moeten steken.Snowwie schreef op zondag 24 april 2016 @ 13:26:
[...]
Tja, Michael J. Fox deed ook ooit eens Back to the Future gecombineerd met Family Ties, dus het is zeker geen 100% zekerheid.
@ hieronder:
Set en opname zaken zijn in principe nog niet uitgezonden en zouden dus gewoon in een spoiler moeten.
[ Voor 23% gewijzigd door Zeror op 24-04-2016 14:00 ]
Morgan
Glenn
Sasha
Michonne
Carol
[ Voor 8% gewijzigd door Mandrake466 op 25-05-2016 14:04 ]
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Ach ze hebben al eerder een leuk uitstapje gemaaktJorgen schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 07:58:
Hoop alleen wel dat die titel duidt op een vreemdeling of buitenlander - en niet op een buitenaards wezen. Dat zou voor mij toch wel wat van het verhaal kapot maken.

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Dat wordt knap, die zaten er niet bijMandrake466 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 14:02:
Dit is mijn top vijf 'Ik hoop dat ze een kusje krijgen van Lucile':
Morgan
Carol
Wat niet is kan nog komen! Of wordt Lucille een one-hit (of 5/6, hoeveel klappen deelde 'ie uit?) wonder?
Maarja, oktober duurt nog zo lang... en ik zit te dubben om de eerste maar over te slaan.
[ Voor 14% gewijzigd door Cyphax op 26-05-2016 10:24 ]
Saved by the buoyancy of citrus
1. No, Steven Yeun has not been spotted on or near the set since the filming of episode 1.
2. No, it wasn't Michael Cudlitz you saw pictures of from June 8 to June 14. That was Chris Twellman, a cosplayer from Germany. He was in Senoia and then Atlanta shooting a video with Atlanta Movie Tours. Cudlitz was as at a con four days ago and his hair was NOT Abraham red.
3. Michonne has filmed past episode 1.
4. No, we do not believe they filmed 11 different death scenarios. That makes no sense. Time wise they would not be able to continue the ruse. Three or four were filmed, not 11. It takes time to film that stuff. So they likely only filmed alt scenes with characters who would able to stay hidden for awhile like Maggie and Sasha at Hilltop. Or Eugene, who is still in the wind. Or even Aaron, who could conceivably be holed up with Eric (the official Where's Waldo of TWD.)
5. We believe they are not filming out of order. Nicotero said they were not "necessarily" filming in order. That also means they aren't necessarily filming out of order either. It's a word twist. Episode 1 has been filmed. So no matter what episode is being filmed, dead is dead. Plus, they need trailer material for comic con, which is eps 1- 4 or 5. They would not show us anything past that. I doubt those scripts have even been completely written.
6. Just for funsies, we believe the death dinner may have been May 21st.
So based on photographic evidence and reliable eyewitness reporting, you can rule out Rick, Carl, Daryl, Michonne, Aaron, Sasha, and Maggie.
http://www.nme.com/filman...d-fansite-if-it-co/409346
haha
Bluebe schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 23:30:
spoiler:Super vet, we gaan dus toch de tijger van Ezekiel zien
"When you grow up your heart dies"
Klopt, al hebben ze ooit wel eens vermeld dat het been van Hershel per aflevering evenveel koste aan digitale verwerking als dat de hele aflevering koste zonder digitale aanpassing zoals die van Hershel. Klinkt een beetje raar maar je snapt me wel. Ik vind het zelf wel tof dat ze hier toch de comics volgen, het hangt wel wel weer iets verder van de realiteit af maar niet in de verpestende sfeer.sjaool schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 12:08:
[...]
spoiler:Als GoT drie draken kan laten zien dan moet het toch mogelijk zijn om een tijger te laten zien in TWD.
"When you grow up your heart dies"
Dat niet alleen. Een object toevoegen aan een scene is ook veel makkelijker dan een iets weghalen, zoals het been van Hershel. Je moet dan een gat gaan opvullen. Enkel iets toevoegen is makkelijker. Ook met het eromheen acteren.sjaool schreef op zondag 24 juli 2016 @ 00:53:
Hershel kwam dan ook in heel veel scenes voor en dat maakt het heel duur.spoiler:De tijger komt in de strip ook maar beperkt voor dus zal daar het verschil in zitten.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
- 2:26 Carol in een rolstoel
- 2:34 Trevor uit GTA
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Vergis je niet in hoe moeilijk iets toevoegen is. Als je de belichting niet perfect hebt zal het er al nep uitzien.Zeror schreef op zondag 24 juli 2016 @ 15:35:
[...]
Dat niet alleen. Een object toevoegen aan een scene is ook veel makkelijker dan een iets weghalen, zoals het been van Hershel. Je moet dan een gat gaan opvullen. Enkel iets toevoegen is makkelijker. Ook met het eromheen acteren.
Aan de andere kant zou ik ook weer niet verwachten dat het been van Hershel zo duur zou zijn om te maken. Ik kan me nog herinneren dat het vrij bijzonder was dat het uberhaupt te doen was in Forrest Gump.
Trevor was al te zien in de laatste aflevering van het zesde seizoen. hoor.Angeloonie schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:26:
Paar dingen die zo snel opvielen uit de trailer, inclusief 1 niet-slachtoffer van Negan:
spoiler:- 1:59 Volgens mij zie ik daar Maggie achter Negan? Dus Maggie gaat iig niet dood?
Dat realiseerde ik mij iets later dan mijn post ook ineensLe Enfant! schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:46:
[...]
Trevor was al te zien in de laatste aflevering van het zesde seizoen. hoor.
Angeloonie schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:26:
Paar dingen die zo snel opvielen uit de trailer, inclusief 1 niet-slachtoffer van Negan:
spoiler:- 1:59 Volgens mij zie ik daar Maggie achter Negan? Dus Maggie gaat iig niet dood?
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
[ Voor 3% gewijzigd door Scrummie op 26-07-2016 03:27 ]
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Verwijderd
Over de start van het seizoen (geen echte spoiler, maar gaat wel in op de inhoud van de trailer):
Een andere optie is, dat we alle groepjes (main group, group Tara, group Carol en group Alexandria) gaan zien in 1 aflevering (als ware het een soort welkom terug aan de kijker).
Wat dit betreft hebben de makers volgens mij al gezegd dat ze in het nieuwe seizoen direct verder gaan waar we gebleven waren. Dus we hoeven niet lang te wachten om erachter te komen wie er aan "the receiving end" van Lucile zat.Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:05:
Nieuwe trailer smaakt naar meer. Gelukkig keren de Walkers ook weer terug in ruime aantallen.
Over de start van het seizoen (geen echte spoiler, maar gaat wel in op de inhoud van de trailer):
spoiler:Het zou me niet verbazen als het seizoen niet verder gaat, waar we mee geëindigd zijn. Het zou heel goed kunnen dat we een flashback gaan krijgen, waarbij we gaan zien welke avonturen Tara en die dude hebben meegemaakt. Dan blijven we toch allemaal weer kijken, totdat het moment komt...
Een andere optie is, dat we alle groepjes (main group, group Tara, group Carol en group Alexandria) gaan zien in 1 aflevering (als ware het een soort welkom terug aan de kijker).
Gravity is a habit that is hard to shake off.
Video
In een interview met Fox geeft Andrew Lincoln aan we in komend seizoen krijgen waar wij als kijkers om gevraagd hebben. Lekker vaag. Wat bedoeld ie daarmee? Dat is natuurlijk de vraag.
kingfriko
YouTube: The Walking Dead - New Season 7 sneak peek!
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Volgens mij gaat het de 28e van start in de VS. Doen ze het hier op Fox dan op zaterdagen om 22:00?
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
NondejuJorritvv schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:34:
Zag deze net voorbij komen: sneak peek van seizoen 7
YouTube: The Walking Dead - New Season 7 sneak peek!
Nu vraag ik mij wel af wie er gekozen is

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Iig niet iemand die links van Rick zat gezien het bloed op zijn wang.LED-Maniak schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:16:
[...]
Nondeju![]()
Nu vraag ik mij wel af wie er gekozen is
23 oktober premiere in de VS. Maandag de 24e om 22:00 in NL op FoxMx. Alba schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:10:
Op welke dag en hoe laat en vanaf wanneer wordt het nieuwe seizoen nou op Fox uitgezonden?
Volgens mij gaat het de 28e van start in de VS. Doen ze het hier op Fox dan op zaterdagen om 22:00?
Dat er 1 of 2 de pijp uit gaan door Lucille dat staat wel vast, waar ik meer benieuwd naar ben is wat Negan met Rick uit gaat vreten in die camper? (Rechter) handje eraf met zijn eigen bijl? Gaan vast niet gezellig een bakkie doen en wat babbelen. In ieder geval wel zin in. Word niet al te makkelijk om spoilers te gaan vermijden die maandag gok ik zo
[ Voor 32% gewijzigd door pjlgt op 14-10-2016 21:19 . Reden: Toevoeging ]
Het maakt me ook eerlijk gezegd geen reet uit wie het slachtoffer nou is, ik ben sinds GoT en TWD wel afgeleerd om iets te geven om die karakters.
Ik hoop alleen altijd wel dat Rick z'n wraak krijgt.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Verwijderd

Dat was vorig seizoen/jaar ook het geval, dus dit houden ze gewoon aan denk ik.Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:28:
Ik zag dat Fox Nederland de uitzending al in de nacht van zondag op maandag gaat uitzenden (naast de maandagavond uitzending om 22:00 uur). Mocht je niets te doen hebben of niet kunnen slapen rond 3:30 uur, dan heb je weer iets te doen.
Alleen de eerste aflevering of het hele seizoen?Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:28:
Ik zag dat Fox Nederland de uitzending al in de nacht van zondag op maandag gaat uitzenden (naast de maandagavond uitzending om 22:00 uur). Mocht je niets te doen hebben of niet kunnen slapen rond 3:30 uur, dan heb je weer iets te doen.
Verwijderd
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen. Ik heb even gezocht op Facebook bij de aankondiging. Daar wordt wel gezegd dat het om heel seizoen 7 zou gaan. Vorig seizoen was het echter alleen de premiere.Donstil schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 20:31:
[...]
Alleen de eerste aflevering of het hele seizoen?
Er zijn trouwens wel heel veel mensen, die gemist hebben dat de aflevering maandagavond om 22:00 uur ook gewoon zal worden uitgezonden. Meer dan 5000 comments en dan tig keer de reactie van Fox dat het maandagavond ook gewoon wordt uitgezonden. Ik denk alleen wel dat je de hele dag je best moet doen om spoilers te mijden via social media.
Ik denk dat ze gewoon bedoelen dat 'season 7' dan begint. Dus gewoon één aflevering, maar dan de premiére.Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:16:
[...]
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen. Ik heb even gezocht op Facebook bij de aankondiging. Daar wordt wel gezegd dat het om heel seizoen 7 zou gaan. Vorig seizoen was het echter alleen de premiere.
Er zijn trouwens wel heel veel mensen, die gemist hebben dat de aflevering maandagavond om 22:00 uur ook gewoon zal worden uitgezonden. Meer dan 5000 comments en dan tig keer de reactie van Fox dat het maandagavond ook gewoon wordt uitgezonden. Ik denk alleen wel dat je de hele dag je best moet doen om spoilers te mijden via social media.
Krijgen we eerst weer zo'n filler episode dat begint met 5 minuten ambient muziek gevolgd door het wel en wee van Morgan en Carol.
Kun je je vervolgens aan het eind van deze 1e aflevering weer opvreten omdat je NOG een week moet wachten over de ontknoping met Negan.

Ik kan het even niet meer terug vinden, maar ik heb ergens gelezen dat we in het eerste uur zien wie het slachtoffer is geweest. Suggereert een beetje een dubbelaflevering waarbij in de eerste uit de doeken wordt gedaan wie het was. Maar het suggereert ook dat ze niet per se beginnen waar het vorige seizoen stopte.Snowwie schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 11:46:
Ik zal er niet van opkijken als de 1e aflevering nog niet eens laat zien wie nu daadwerkelijk vermoord is (zijn).
Krijgen we eerst weer zo'n filler episode dat begint met 5 minuten ambient muziek gevolgd door het wel en wee van Morgan en Carol.
Kun je je vervolgens aan het eind van deze 1e aflevering weer opvreten omdat je NOG een week moet wachten over de ontknoping met Negan.
Dat scenario heb ik ook al bij mijn vrouw neergelegd, om haar verwachting te temperen. Zou mij niets verbazen namelijk. Met Glenn deden ze toen hetzelfde.Snowwie schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 11:46:
Ik zal er niet van opkijken als de 1e aflevering nog niet eens laat zien wie nu daadwerkelijk vermoord is (zijn).
Verwijderd
Die gedachte is eerder ook door mij naar voren gebracht. Daar kwam toen commentaar op, dat we er toch echt achter gaan komen.Snowwie schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 11:46:
Uit de trailer met het gesprek tussen Rick en Negan kon je overigens wel iets afleiden. Overigens is het dan weer de vraag of dit direct daarna plaatsvindt of niet. Ik houd het op Glenn in ieder geval.
Vanaf die rare sprong dat Rick ineens een relatie met Michonne had, had ik al het gevoel dat zij niet lang meer mee zou gaan. Die relatie is niet logisch; er is nooit enige chemie tussen de 2 geweest en out of the blue hebben ze een relatie?!?! Blijf het echt belachelijk vinden. Ik vond haar echt een supergaaf personage maar sinds dit gedoe met Rick mag ze er wat mij betreft uit. Hele character is geruïneerd.Olga2000 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:58:
Ik heb op Facebook een soort teaser/preview van eerste aflevering gezien. Volgens mij Michonne is de Lucille slachtoffer. Zo lijkt mij ook uit gesprek tussen Rick en Negan... Maar dat is mijn idee, geen spoiler of zo... Ik kan ook totaal ernaast zitten. Tevens gesprek tussen Rick en Negan suggereert dat er meerdere mensen gesneuveld zijn/zullen sneuvelen. Best griezelig allemaal...
Ze hadden eerst geen relatie, het begon toen ze ineens spontaan seks hadden.Lauryn schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:25:
[...]
Vanaf die rare sprong dat Rick ineens een relatie met Michonne had, had ik al het gevoel dat zij niet lang meer mee zou gaan. Die relatie is niet logisch; er is nooit enige chemie tussen de 2 geweest en out of the blue hebben ze een relatie?!?! Blijf het echt belachelijk vinden. Ik vond haar echt een supergaaf personage maar sinds dit gedoe met Rick mag ze er wat mij betreft uit. Hele character is geruïneerd.
Met de nadruk op ineens spontaan... Sloeg echt helemaal nergens op. Vanaf dat moment hadden ze toch echt een relatie. Tenenkrommend gewoonxoniq schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:54:
[...]
Ze hadden eerst geen relatie, het begon toen ze ineens spontaan seks hadden.

Q: Who gets Lucilled?
Q: Why does Negan kill
A: Daryl gets angry because Negan taunts a crying Rosita. So he tries to get up and go at Negan. Negan has to prove he means what he says.
Q: Does Rick lose a hand?
Q: What happens to Rick in the RV?
Q: Will the deaths be in flashbacks?
Q: Do we actually see the bashing? If so, when?
Q: Does anything happen to
A: Negan tells Rick he must chop Carl's arm off so that he'll truly realize Negan is in control. Rick eventually becomes resigned to do it but at the last second, Negan stops him. Mind fuck complete.
Q: What happens to
A: Team family is forced to move the bodies into the truck themselves to be taken away to Hilltop.
Q: What's the deal with the whole "dream sequence” thing?
[ Voor 4% gewijzigd door Ryan_ op 20-10-2016 16:05 ]
Ik vraag me af wat hun bronnen zijn. Spreken deze lui echt op basis van feiten of enkel op aannames?Ryan_ schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:03:
Maanden van speurwerk, maar het is de Spoiling Dead Fans gelukt
Geen idee, maar als de bronnen betrouwbaar zijn dan kan je al voor de komende 6 afleveringen of zelfs tot de winterstop alles te weten komenSnowwie schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 18:10:
[...]
Ik vraag me af wat hun bronnen zijn. Spreken deze lui echt op basis van feiten of enkel op aannames?

Ze omschrijven wat er per aflevering samenvattend gebeurd, maar hoe ze aan die info komen is een goede vraag.
Ja hahaha dit vond ik ook zooo vreemd he. Maar van dit soort acties is echt een hele lijst op te stellen bij TWD, zonde gewoon want het is allemaal zo onnodig, ook zo vaak als iemand dood moet, dan gaat dat ook op de meest debiele wijze.Lauryn schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:58:
[...]
Met de nadruk op ineens spontaan... Sloeg echt helemaal nergens op. Vanaf dat moment hadden ze toch echt een relatie. Tenenkrommend gewoon
Voor degene die willen weten wat er gebeurt:
Hierna continueert Negan zijn éénzijdige gesprek en richt zich tot Sacha omdat hij ziet dat ze het moeilijk heeft vanwege Abraham. Negan biedt zijn excuses omdathij haar vriendje heeft gebruikt als voorbeeld om vervolgens dit lachend weg te wuiven.
Hierdoor komt Daryl in actie en hij probeert Negan aan te vallen. Dit zorgt ervoor dat Negan letterlijk zijn woord houdt en nogmaals laat zien wat er gebeurt als je hem tegenspreekt. Ditmaal richt Negan zich tot Glenn en slaat hem. Nu volgt een enigszins macaber shot waarbij Glenn brabbelt waarop Negan zegt: "Are you trying to speak? I just based your head with a bat and your eye is popping out".
Glenn krijgt het voor elkaar om tegen Maggie te zeggen "I will find you.." om vervolgens tot moes geslagen te worden door Negan.
Fak, kwam net toevallig eens op twitter en kreeg gelijk spoilers die je bevestigd. Waarom heb ik gekeken

Nou, vanavond zelf dan nog maar even in het echt kijken. Vind het niet heel erg de uitkomst tbh.
Default blanke hetero
Ben ik het niet geheel mee eens als het om een early premiere gaat midden in de nacht.Mx. Alba schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 09:16:
Hij is al uitgezonden dus hoeft niet meer in spoiler tags hè...
Ik heb nog absoluut niet de kans gehad om te kijken, dus kan dat pas vanavond doen. En ik denk dat ik niet één van de weinigen ben.
Dat klopt maar in de Topic Warning staat "Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk." Lijkt me duidelijk. Welke regel m.b.t. spoilers je ook instelt, er zullen altijd sommigen zijn die ervoor zijn en sommigen ertegen. In dit topic heeft men kennelijk voor deze oplossing gekozen. Niet beter of slechter dan andere mogelijke oplossingen...xoniq schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 09:18:
[...]
Ben ik het niet geheel mee eens als het om een early premiere gaat midden in de nacht.
Ik heb nog absoluut niet de kans gehad om te kijken, dus kan dat pas vanavond doen. En ik denk dat ik niet één van de weinigen ben.
In dit geval leek het mij fatsoenlijker om wel de tags te gebruiken. Dit puur omdat er genoeg mensen zijn die niet midden in de nacht opstaan en dus ook nog geen spoilers willen lezenMx. Alba schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 09:20:
[...]
Dat klopt maar in de Topic Warning staat "Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk." Lijkt me duidelijk. Welke regel m.b.t. spoilers je ook instelt, er zullen altijd sommigen zijn die ervoor zijn en sommigen ertegen. In dit topic heeft men kennelijk voor deze oplossing gekozen. Niet beter of slechter dan andere mogelijke oplossingen...
Ik vind deze spoiler zoo groot dat we hier wel even een uitzondering voor moeten maken. Laten vandaag nog ff met spoilers werken. Vanaf morgen zonder.Mx. Alba schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 09:20:
[...]
Dat klopt maar in de Topic Warning staat "Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk." Lijkt me duidelijk. Welke regel m.b.t. spoilers je ook instelt, er zullen altijd sommigen zijn die ervoor zijn en sommigen ertegen. In dit topic heeft men kennelijk voor deze oplossing gekozen. Niet beter of slechter dan andere mogelijke oplossingen...
Laten we dit eventueel verder bespreken in het terugkoppelingstopic waar het thuishoort.Zeror schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:01:
[...]
Ik vind deze spoiler zoo groot dat we hier wel even een uitzondering voor moeten maken. Laten vandaag nog ff met spoilers werken. Vanaf morgen zonder.
Elke keer weer het zelfde gedoe met spoilers. Het is gewoon niet mogelijk om iedereen tevreden te stellen. Laten we gewoon de regel aanhouden zoals die al meer dan een jaar in dit topic geldt en zoals die ook in de Topic Warning staat, totdat we eventueel iets anders besloten hebben in het terugkoppelingstopic.

[ Voor 7% gewijzigd door Possible op 24-10-2016 11:02 ]
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.