Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Zou als het goed is al gefixed moeten zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door Luca op 04-04-2016 23:29 ]

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Omdat er mensen waren die het niet wisten en er zijn ook nog eens mensen die er zelf willen achter komen via de serie zelf, niet via een forum. Dan lijkt de spoiler tag mij dus wel gepast. Dit topic is niet alleen voor nieuwtjes lijkt mij.Spooksel schreef op maandag 04 april 2016 @ 23:34:
Waarom zou je dat plaatje spoileren, geez... het zat notabene IN DE EPISODE die we net gekeken hebben
Rustig aan.
Ik wou dat ze op Tweakers een 'ignore bucket' hadden ... was ik zo van die zwarte blokken af
Dat zijn de 'beste' psychopaten ... van wie je het niet zo zou verwachten. Die gozer is zo gek als een deur.mark-k schreef op maandag 04 april 2016 @ 20:20:
Nog iemand die Negan eigenlijk niet zo bad-ass vond overkomen? Ik vond hem er een beetje soft uitzien eigenlijk. Monoloog was wel netjes, maar hij mist een beetje de inmate look van de rest van zn gang.
[ Voor 46% gewijzigd door Goner op 04-04-2016 23:40 ]
Ja klopt. Zelf heb ik ook weinig met hem, dus ik zou het niet heeel erg vinden zeg maar. Zolang Rick, Michonne, Daryl, Glenn, Maggie en Carl maar blijven leven.McBoom schreef op maandag 04 april 2016 @ 23:28:
[...]
Ik denk ook dat het Abraham is/was waarbij een gleufhoed van z'n schedel gemaakt werd. Hij is de grootste uit de groep en ik denk dat dat toch wel de grootste indruk (no pun intended) maakt.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Ben het ermee eens dat de spoiler tag niet een van de meest elegante manieren is.. I'm sorry!Goner schreef op maandag 04 april 2016 @ 23:37:
[...]
Ik wou dat ze op Tweakers een 'ignore bucket' hadden ... was ik zo van die zwarte blokken af
Dit was beter geweest
Inderdaad een beetje American Psycho stijl, vond Negan echt goed gedaanGoner schreef op maandag 04 april 2016 @ 23:37:
[...]
Dat zijn de 'beste' psychopaten ... van wie je het niet zo zou verwachten. Die gozer is zo gek als een deur.
[ Voor 39% gewijzigd door Goron op 04-04-2016 23:43 ]
Negan wel een tof karakter maar vond de hele scène een beetje langdradig (het idee van; ik snap waarom het een langere aflevering is geworden).
Na 3x een steeds grotere verschillende groep tegen te zijn gekomen hadden ze allang de conclusie moeten trekken dat de groep te groot is, dat ze weten wat ze van plan zijn en dat ze beter om kunnen draaien (of 1 persoon evt dood of de hele groep).
Rick was ook in een klein bang vogeltje veranderd. In alle voorgaan de afleveringen niet van toepassing geweest. Ook niet bij terminus. Kwam voor mijn idee niet helemaal geloofwaardig over.
Transformatie van Carol blijft nog steeds bijzonder. Morgan die nu ineens wel iemand doodschoot zag je ook aankomen na het gesprek met Carol.
Ik heb met Carol en Morgan echter het idee dat die straks een belangrijke rol gaan spelen en dat er een reden nodig was om ze buiten de mail group te laten.
Ze zijn iig van...
Wat betreft het slachtoffer, denk ik niet dat het Eugene (te belangrijk in de toekomst), Carl en Rick zal zijn. Ook heb ik het gevoel dat Michonne, Maggie en zelfs Glenn er ook niet tussen zal zitten. Aaron zal een verspilling van de opbouw zijn (aangezien dit om een minor character gaat). Ik denk eerder aan Abraham, Daryl of Sasha.
Ik hoop stiekem toch ook wel heel erg dat het niet Abraham is. Die is toch echt wel tof.
Ik vrees voor Maggie of Carl.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Verder zouden er van mij best wat hoofdpersonen mogen vertrekken. Een nieuw begin met deze groep klinkt goed.
Vorige week al zo dom een hoop hoofdfiguren laten pakken, nu die overbodige tocht met de rv als ze Denise niet naar buiten hadden laten gaan. Dat extra kwartier was ook alleen maar een paar roadblocks meer.
Vond die andere 'leider' naast Dwight eigenlijk een betere Negan dan deze leernicht. En ja wie de knuppel, dat dat de clifhanger zou worden was al verwacht.
Was eigenlijk meer benieuwd naar Carol en Morgan bij ridder Lancelot en co.
Glenn | Rosita | Daryl | Michonne | Abraham | Maggie | Rick | Sasha | Aaron | Carl | Eugene
- Na de uitbarsting van Glenn, denk ik, dat Rosita en Glenn van plaats zijn gewisseld. Dus de volgorde is nu:
Rosita | Glenn | Daryl | Michonne | Abraham | Maggie | Rick | Sasha | Aaron | Carl | Eugene
- Negan wijst de personen deze volgorde aan:
Rick, Maggie, Abraham, Michonne, Rosita of Glenn, Daryl, Sasha, Aaron, Carl, Eugene, Rosita, Glenn, Maggie, Daryl, Abraham, Carl, Rick en dan ???
- Wie oplet ziet de schaduw van Negan op het gezicht van Rick naar rechts bewegen.
Sasha, Aaron, Carl of Eugene lijkt dus het haasje. Daarnaast deed Negan best wel wat stappen voor ie stopte met het definitieve besluit. Sasha sluit daarmee uit. Kansmakers op de kus van Lucille zijn dus Aaron, Carl of Eugene. Aaron is redelijk neutral dus die denk ik niet. Carl heeft al geleden door zijn oog te verliezen. Carl heeft wel veel screentime gehad dit seizoen. Eugene heeft op dit punt weinig meerwaarde meer voor de groep. Hij heeft wat screentime gehad waarin je hem ziet groeien in de groep.
Ik verwacht dus na deze analyse dat het of Carl of Eugene is.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Zeror schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 00:13:
Ik heb het spelletje "Eeny, meeny, miny, moe" van Negan eens goed zitten bekijken.
Ik vind dat juist te makkelijk.. Die fout hebben met Denise ook gehad. Vocaal uitschrijven en het er te dik op leggen. Ik moet zeggen, ik vond ze laatste minuten toch echt zwaar onaangenaam worden, voelde me echt nerveus. Oftewel, goed gedaan, zeer nare spanning opbouw.Lorefice schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 00:33:
[...]
spoiler:Lijkt me inderdaad wel logisch, Eugene heeft ook al op een bepaalde manier afscheid genomen van zijn nut: Here's the bullet 101 cursus Rick, ajb. Maar, desondanks, toch wel zwak dan.
Ik denk dus Carl niet, Negan zegt nog in zijn laatste zinnen; "If anybody moves... enz.. hell cut the boys other eye out and feed it to his dad" Om zeker te zijn toch maar half jaar wachtenZeror schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 00:13:
Ik heb het spelletje "Eeny, meeny, miny, moe" van Negan eens goed zitten bekijken.
spoiler:Rick&co zitten als volgt op de grond wanneer Negan naar buiten komt:
Glenn | Rosita | Daryl | Michonne | Abraham | Maggie | Rick | Sasha | Aaron | Carl | Eugene
- Na de uitbarsting van Glenn, denk ik, dat Rosita en Glenn van plaats zijn gewisseld. Dus de volgorde is nu:
Rosita | Glenn | Daryl | Michonne | Abraham | Maggie | Rick | Sasha | Aaron | Carl | Eugene
- Negan wijst de personen deze volgorde aan:
Rick, Maggie, Abraham, Michonne, Rosita of Glenn, Daryl, Sasha, Aaron, Carl, Eugene, Rosita, Glenn, Maggie, Daryl, Abraham, Carl, Rick en dan ???
- Wie oplet ziet de schaduw van Negan op het gezicht van Rick naar rechts bewegen.
Sasha, Aaron, Carl of Eugene lijkt dus het haasje. Daarnaast deed Negan best wel wat stappen voor ie stopte met het definitieve besluit. Sasha sluit daarmee uit. Kansmakers op de kus van Lucille zijn dus Aaron, Carl of Eugene. Aaron is redelijk neutral dus die denk ik niet. Carl heeft al geleden door zijn oog te verliezen. Carl heeft wel veel screentime gehad dit seizoen. Eugene heeft op dit punt weinig meerwaarde meer voor de groep. Hij heeft wat screentime gehad waarin je hem ziet groeien in de groep.
Ik verwacht dus na deze analyse dat het of Carl of Eugene is.
Ik heb ook absoluut geen hekel aan Carl. Ik vind het dan ook wel leuk om zo'n jonge acteur op te zien groeien in een serie. Hetzelfde gebeurt ook in de Once Upon a Time. Die jongens komen als klein ventje binnen en je ziet ze gewoon groeien, ook als acteur.
"When you grow up your heart dies"
Van mij mag Sasha wel, zij is echt saai en eentonig.
Abraham lijkt daarin wel meest logische (hij is ready voor een baby, en dat moest Sasha ff weten)
Eugene is de meest logische keus voor mij, iedereen die links van Rick zit is sowieso wat mij betreft al veilig. (zeker als je Negans belichting bekijkt vanuit First Person View)
Ongetwijfeld dat er setpics uit gaan lekken voordat TWD S7 ook maar uberhaupt begint (immers was dat ook al het geval met S6 waarin Glenn met Jesus al staat)
Precies, en het is al even geleden dat een zwarte acteur dood ging, dus TWD moet hun quota weer halen denk ik.Eek2nd schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 04:59:
Van mij mag Sasha wel, zij is echt saai en eentonig.
/T-Dog
/Oscar
/Tyrese
/Bob
/Noah
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik zat zelf met gemengde gevoelens naar de aflevering te kijken. Vond de wanhoop bij de groep wel goed overkomen, maar was uiteindelijk niet zo onder de indruk van het personage Negan en de monoloog duurde wat mij betreft te lang. Het einde vond ik ook een domper.
Had ook verwacht dat Morgan iets meer onder de indruk zou zijn van het feit dat hij weer een levend persoon moest doden. All life is immers precious.
Hoe wisten de Saviors dat Rick & Co op dat moment naar Hilltop gingen? Ze zijn die reis plots begonnen omdat Maggie onverwachts medische hulp nodig had. Al die wegversperringen heb je ook niet zomaar op hun plek.
Hiervoor is er een theorie dat Enid eigenlijk een Savior is (misschien zelfs wel de dochter van Negan
En dit is misschien wel heel erg ver gezocht, maar is Denises dood wel een 'per ongeluk' geweest? Want als zij nog geleefd had was het niet nodig geweest om naar Hilltop af te reizen.
The ramblings of an idiot
Zij zullen wel kiezen voor Abraham, Aaron of Eugene. De enigen die zouden moeten sterven zijn Daryl of Glenn. Maar ik denk niet dat deze serie daar de ballen voor heeft. Als dat wel zo is dan neem ik met genoegen mijn woorden in. Maar nogmaals, het zou echt een verkeerd beeld afgeven als het een minor character is. We zullen allemaal wel blijven kijken, maar de serie speelt zo in de hand dat er met steeds meer kritische ogen naar wordt gekeken. Daarbij lopen de kijkcijfers ook steeds meer af (hoewel ze nog steeds fantastische kijkcijfers hebben voor een serie op een kabelzender, natuurlijk, en de serie nog steeds ongekend populair is). Op de AMC page van TWD, de Spoiling Dead page en onder de verschillende recaps van de seasonfinale, waren de kritieken over de seasonfinale en het seizoen in het algemeen niet mals. Ik hoop dus op wat lef van de schrijvers en wat logischere verhaallijnen in het zevende seizoen.

[ Voor 16% gewijzigd door sbmuc op 05-04-2016 09:54 ]
Ja, main als behorend tot de vaste cast. Hij is geen recurring acteur, idd. Maar het is geen 'major' character. Ga maar eens na wat je van het personage weet, de screentijd die hij heeft gehad en hoe belangrijk hij is. Het is een minor character die expendable is. Het zou toch absoluut geen drama zijn of impact hebben als hij sneuvelt?Spooksel schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 09:52:
Niet om het een of ander, maar Eugene wordt wel degelijk als een 'main cast' lid gezien. Zijn naam staat ook al sinds begin S5 in de main title sequence ipv bij de 'Also starring...' rol die je daarna altijd nog ziet!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Het schijnt dat de schrijvers van de comic Henry Rollins als inspiratie voor Negan hebben gebruikt. Adlard: Negan was inspired by Henry RollinsMelniek schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 09:44:
Ik zat zelf met gemengde gevoelens naar de aflevering te kijken. Vond de wanhoop bij de groep wel goed overkomen, maar was uiteindelijk niet zo onder de indruk van het personage Negan en de monoloog duurde wat mij betreft te lang. Het einde vond ik ook een domper.
Ergens had ik het wel gaaf gevonden als hij in de serie de rol op zich had genomen. Ik vond hem in Sons of Anarchy ook sterk als psycho Nazi.
En wie zegt dat ze de comic gaan volgen?sbmuc schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 09:54:
Ik vond het weer een heerlijke aflevering! Ik vind het ook leuk dat ze best wel goed de comics aanhouden, naar aanleding daarvan verwacht ik ook zeker NIET dat hetspoiler:Als je echt wil weten wie het is moet je gewoon de comics lezen, sowieso de comicsCarl is..hij heeft nog een veel te grote rol verder in de serie.

Lijkt mij juist goed om dat juist níet te doen. Gewoon iemand anders pakken, dan blijft het onvoorspelbaar.
Ze kunnen iedere rol in de comic wel door iemand anders laten oppakken (Andrea>Carol anyone), karakters zijn inwisselbaar wat dat betreft.
En wie zouden 'ze' moeten zijn dan ?Spooksel schreef op maandag 04 april 2016 @ 23:49:
Wel apart dat die ze twee dudes die Morgen en Carol oppikken niet bij hun groepsnaam noemen,
Als tv-kijker weet je niet beter dan dat ze die lui voor de eerste keer ontmoeten, toch ? (behalve Morgan maar toen had niemand tijd om zich voor te stellen ...)
Ik ga bijna hopen dat ze de comic volledig gaan loslaten, zijn we van dat geneuzel af.
[ Voor 9% gewijzigd door Goner op 05-04-2016 10:04 ]
Bij het quoten heb je het gelezen, je hebt zelfs nog de moeite genomen om het te selecteren en verwijderen. Dus waarom vragen?Goner schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 10:03:
[...]
En wie zouden 'ze' moeten zijn dan ?
Als tv-kijker weet je niet beter dan dat ze die lui voor de eerste keer ontmoeten, toch ? (behalve Morgan maar toen had niemand tijd om zich voor te stellen ...)
Ik ga bijna hopen dat ze de comic volledig gaan loslaten, zijn we van dat geneuzel af.
Anyway, ik snap niet waarom ze niet gewoon ff zichzelf introduceren ipv enkel zeggen... ok, lets get you some help.
Je snapt het niet he ?
Je zegt "Wel apart dat die ze twee dudes die Morgen en Carol oppikken niet bij hun groepsnaam noemen". Wie zijn de 'ze' die hadden moeten noemen ? De scenario-schrjvers ? En wat had dat toegevoegd op dit moment ?
[ Voor 5% gewijzigd door Goner op 05-04-2016 10:11 ]
Vind het al bijzonder dat ze geholpen worden door 2 onbekenden, ga aub niets spoilen...Spooksel schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 10:12:
Well duh, wie anders... waarom laten ze die twee zichzelf niet gewoon introduceren ipv weer een 'mystery' d'r op gooien voor S7.
La la la la la la la la la
D'r is iemand dood. Period!
In de comics gaat er iemand dood.zaiziks schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 10:48:
Kondigt Negan niet aan dat hij niemand wil vermoorden, maar alleen iemand een donders pak slaag wil geven? Waar halen jullie vandaan dat er überhaupt iemand doodgaat?
Ik weet niet of je het gezien hebt in de serie, maar als je nogal hard meerdere keren door een knuppel met ijzerdraad eromheen tegen je kop gebeukt wordt overleef je het niet snel gok ik.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Wie het slachtoffer is?
IMHO zijn er 3 kandidaten.
- Glenn
- Eugene
- Abraham
De eerste zal flink wat haat opwekken en de laatste 2 zijn beetje meh maar nog wel impressive enough om negatieve gevoelens op te wekken bij Negan.
IIRC zei Negan "he's taking it like a champ.". Dit sluit dus alle dames uit.
Rick en Carl zijn hoe dan ook safe. Zie ook uitspraak over het oog van Carl.
Aaron, leuke gast maar boo-friggin'-hoo als hij dood gemept word IMHO. Valt dus af.
Daryl. Internet explodeert als hij het is. Echter voegt het neerschieten in Ep15 niks toe dan dus valt daarom af.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Goede observaties. Kortom, het wordt Abraham of Eugene. In jouw woorden: "boo-friggin'-hoo".L1nt schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 10:52:
Helaas slaan ze de plank een beetje mis. We moeten een hekel krijgen aan Negan. Nu we nog niet weten wie er dood is kunnen we alleen zijn intro waarderen en hebben nog geen echte reden om hem te haten.
Wie het slachtoffer is?
IMHO zijn er 3 kandidaten.
- Glenn
- Eugene
- Abraham
De eerste zal flink wat haat opwekken en de laatste 2 zijn beetje meh maar nog wel impressive enough om negatieve gevoelens op te wekken bij Negan.
Rick en Carl zijn hoe dan ook safe. Zie ook uitspraak over het oog van Carl.
Aaron, leuke gast maar boo-friggin'-hoo als hij dood gemept word IMHO. Valt dus af.
Daryl. Internet explodeert als hij het is. Echter voegt het neerschieten in Ep15 niks toe dan dus valt daarom af.
Nou daar vraag je nogal wat van ze ...
Anyway, aangezien het tot volgend seizoen toch alleen maar zwart zal zien van de spoilers hier, verstop ik dit forum maar even. Tot dan.
Maargoed, tot dan he... doei doei, zwaai zwaai.
En inderdaad, laat even zien wie er dood gaat, want er is genoeg om over te cliff hangen ook al weet je wie er dood gaat.
Hoe gaat de groep hier nou uitkomen, wat gebeurt er met Alexandria, daar zijn geen (of heel weinig) echte vechters te vinden.
Denk dat ze straks in de camper mogen stappen en richting Hilltop vertrekken. Ze hebben hun waarschuwing gehad.Afvalzak schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 11:04:
Vond het wel een toffe aflevering, jammer dat ik al meermaals gelezen had over Lucille en Negan waardoor het allemaal niet heel onverwacht kwam.
En inderdaad, laat even zien wie er dood gaat, want er is genoeg om over te cliff hangen ook al weet je wie er dood gaat.
Hoe gaat de groep hier nou uitkomen, wat gebeurt er met Alexandria, daar zijn geen (of heel weinig) echte vechters te vinden.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Die gedachte is geen enkele keer bij me opgekomen maar zou inderdaad nog maar eens waar kunnen zijn!L1nt schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 11:06:
[...]
Denk dat ze straks in de camper mogen stappen en richting Hilltop vertrekken. Ze hebben hun waarschuwing gehad.
Mejor así
Nope, hij zij geen "he's", enkel "Taking it like a champ!"L1nt schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 10:52:
Het was gewoon een powerplay van Negan. Even zijn macht demonstreren en tot waar hij toe in staat is wanneer iemand hem naar het leven staat. De groep mag daarna gewoon aangeslagen vertrekken richting Alexandria en de nieuwe world order accepteren. Tot ze er natuurlijk uiteindelijk tegen in gaan.Barbas schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 11:08:
[...]
Die gedachte is geen enkele keer bij me opgekomen maar zou inderdaad nog maar eens waar kunnen zijn!
Ik hoorde over duidelijk He's...Angeloonie schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 11:14:
[...]
Nope, hij zij geen "he's", enkel "Taking it like a champ!"
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Kijk nog maar een keer dan.
"Damn!" Negan yells. "Taking it like a champ!"
"Which one of you pricks is the leader?
I am Negan and I do not appreciate you killing my men, also when I sent my people to kill your people for killing my people, you killed more of my people. Not cool! Not cool. You have no idea how not cool that shit is but I think you’re going to be up to speed shortly.
You are so going to regret crossing me in a few minutes. Yes you are.
You see Rick whatever you do, no matter what, you don’t mess with the new world order and the new world order is this. Even if you’re stupid, which you very well may be, you can understand it. You ready? Here goes, pay attention.
Give me your shit or I will kill you. Today was career day. We invested a lot and you know who I am and what I can do. You work for me now. You have shit, you give it to me, That’s your job. Now I know that is a mighty big, nasty pill to swallow but swallow it you most certainly will.
You ruled the roost. You built something. You thought you were safe. I get it. But, the word is out, you are not safe. Not even close. In fact you are pegged more pegged if you don’t do what I want and what I want is half your shit. And if that is too much you can make, fight or steal more and it will even out sooner or later. This is your way of life now, the more you fight back, the harder it will be. So if someone knocks on your door, you let us in, we own that door. You try to stop us and we will knock it down.
You understand? What? No answer? You don’t really think that you are going to get through this without being punished.
I don’t want to kill you people, I want to make that clear from the get go. I want you to work for me. You can’t do that if you’re dead, now can you. But you killed my people, a whole damn lot of them, more than I am conformable with and for that you have got to pay.
So now, I am going to beat the holy hell out of one of you. This is Lucille. She is awesome. All this, all this is just so we can pick out which one of you gets the honour.
You have got one of our guns. You have got a lot of our guns.
[To one of the group (it’s thought Maggie)] Jesus, you look shitty. I should just put you out of your misery right now.
[To someone trying to defend Maggie] Get him back in line.
Alright listen, don’t any of you do that again. I will shut that shit down, no exceptions. It’s an emotional moment, I get it.
Sucks don’t it. Suddenly you realise you don’t know shit.
[To Rick, about Carl] This is your kid ain’t it. This is definitely your kid.
Do you not make me kill the future serial killer, don’t make it easier on me. I have got to pick somebody.
I simply cannot decide. I got an idea. Eeny, meeny, miny, mo, catch a tiger by his toe, if he hollers, let him go, my mother told me to pick the very best one, and you are it.
Anybody moves, anybody says anything cut the boy’s other eye out and feed it to his father and then we’ll start. You can breathe, you can blink, you can cry, hell you are all going to be doing that.
[To his victim] Ohhhh. Taking it like a champ!"
De producenten zullen zich weinig aantrekken van volgorde, stand van de maan en de schaduw etc om straks iemand dood te verklaren. Ik hoop dat we het nog wel goed te zien krijgen. Gewoon omdat het kan.
Dan mijn visie nog.
Eerste een vraag: wie zijn nu eigenlijk de 'mail characters'?
M.i. zijn dat: Rick, Carl, Glenn, Carol, Daryl. Dan volgen Michonne en Maggie. Die horen daar intussen ook bij.
Dan heb je een groep vaste maar (m.i) nietszeggende leden: Abraham, Sacha, Eugene, Rosita, Gabriel en Enid.
En als laatste heb je de nobodies. Dat zijn de Aarons van die wereld.
Willen ze hun statement waarmaken moet dus uit groep 1 iemand dood. Kan er een heel verhaal van maken, maar dat zal dan Carol of Maggie worden.
Carol zie ik nog wel bezwijken aan haar verwondingen begin volgend seizoen.
Maggie ziet er ernstig ziek uit en Negan kan haar uit haar lijden verlossen. Dat zou Glenn ook weer op scherp zetten.
Groep 2:
Maakt me niks uit. Heb met niemand wat. Als ik Negan was zou ik de dames laten leven. Kan je nog wat plezier beleven met bijv. Rosita. Gabriel is er niet bij.
Abraham is de sterkste, daar maakt ie wel het meest zijn punt mee. Lastige groep.
Groep 3:
Aaron zou een zwaktebod zijn. Maar zou me niks verbazen. De principes worden al langer niet gevolgd.
Dus ik denk: Maggie, Abraham, Eugene, Aaron.
Ik kan niet kiezen tussen Abraham en Eugene.
*Kunnen we geen polletje aanmaken
Over de finale zelf: vond hem niet naar verwachting. Verhaal van Carol leidt erg af. Rondom de wegversperringen was het al snel duidelijk dat ze Rick en co een bepaalde richting op wilde drijven. Ik snap niet dat ze
A) überhaupt in deze situatie terecht zijn gekomen. Nu is er niemand meer in Alexandria
B ) die eerste groep niet middels een list omgelegd hebben. Van boven op de camper heb je een goed 'line of fire'
C ) teruggaan maa Alexandria en daar hun stand houden.
De eindspeech van Negan vond ik te lang duren.
De shock van weten wie er dood is had net zo goed kunnen werken (hoe reageert de groep wanneer Glenn, Daryl of Carl gedood wordt) dan de kijker in het ongewisse laten. M.i. Nog beter zelfs. tenzij... Het dus geen main character is.
Eens met je reactie. Ik kon de finale op zich wel waarderen, vond alleen het einde ook superkut.readytoflow schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 11:34:
Wie weet draaien ze hun beslissing nog om nav de kritieken...?![]()
De producenten zullen zich weinig aantrekken van volgorde, stand van de maan en de schaduw etc om straks iemand dood te verklaren. Ik hoop dat we het nog wel goed te zien krijgen. Gewoon omdat het kan.
Dan mijn visie nog.
Eerste een vraag: wie zijn nu eigenlijk de 'mail characters'?
M.i. zijn dat: Rick, Carl, Glenn, Carol, Daryl. Dan volgen Michonne en Maggie. Die horen daar intussen ook bij.
Dan heb je een groep vaste maar (m.i) nietszeggende leden: Abraham, Sacha, Eugene, Rosita, Gabriel en Enid.
En als laatste heb je de nobodies. Dat zijn de Aarons van die wereld.
Willen ze hun statement waarmaken moet dus uit groep 1 iemand dood. Kan er een heel verhaal van maken, maar dat zal dan Carol of Maggie worden.
Carol zie ik nog wel bezwijken aan haar verwondingen begin volgend seizoen.
Maggie ziet er ernstig ziek uit en Negan kan haar uit haar lijden verlossen. Dat zou Glenn ook weer op scherp zetten.
Groep 2:
Maakt me niks uit. Heb met niemand wat. Als ik Negan was zou ik de dames laten leven. Kan je nog wat plezier beleven met bijv. Rosita. Gabriel is er niet bij.
Abraham is de sterkste, daar maakt ie wel het meest zijn punt mee. Lastige groep.
Groep 3:
Aaron zou een zwaktebod zijn. Maar zou me niks verbazen. De principes worden al langer niet gevolgd.
Dus ik denk: Maggie, Abraham, Eugene, Aaron.
Ik kan niet kiezen tussen Abraham en Eugene.
*Kunnen we geen polletje aanmaken![]()
Over de finale zelf: vond hem niet naar verwachting. Verhaal van Carol leidt erg af. Rondom de wegversperringen was het al snel duidelijk dat ze Rick en co een bepaalde richting op wilde drijven. Ik snap niet dat ze
A) überhaupt in deze situatie terecht zijn gekomen. Nu is er niemand meer in Alexandria
B ) die eerste groep niet middels een list omgelegd hebben. Van boven op de camper heb je een goed 'line of fire'
C ) teruggaan maa Alexandria en daar hun stand houden.
De eindspeech van Negan vond ik te lang duren.
De shock van weten wie er dood is had net zo goed kunnen werken (hoe reageert de groep wanneer Glenn, Daryl of Carl gedood wordt) dan de kijker in het ongewisse laten. M.i. Nog beter zelfs. tenzij... Het dus geen main character is.
De main zijn idd zoals jij ze stelt. Maggie en Michonne horen daar inmiddels ook bij. De OG's zijn Daryl, Rick, Glenn, Carl, Carol en Morgan. Maar Morgan was er zolang uit, dat het opzich minder impact zou hebben als hij sneller sneuvelt.
Laten we hopen dat het niet iemand uit groep 2 of zelfs groep 3 is. Laten we het hopen!
NB de poll registreert niet goed. Ik koos Maggie, hij registreert Eugene, of hij verwerkt langzaam.
namelijk:
http://imgur.com/a/Bz2e6
En in dit seizoen zijn er 2 FPV momenten geweest. 1x Carol (niet aanwezig in de lineup en Glenn
Zou het niet zelfs nog kunnen zijn dat de schrijvers er zelf ook nog niet helemaal uit zijn?readytoflow schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 11:34:
Wie weet draaien ze hun beslissing nog om nav de kritieken...?
We kunnen wel gaan analyseren over schaduwen enzo maar we gaan nog steeds bitchen als er weer eens iemand wordt gebeten door een ninja-zombie die niemand zag aankomen. Om maar te zeggen: ik denk dat ze zich met dat soort details niet bezighouden en het vrijwel geen zin heeft om te speculeren.
Ik ben er wel redelijk van overtuigd dat er eentje weg is gevallen; die eerste klap is misschien nog te overleven, al heb ik daar m'n twijfels al bij, maar het werd alleen maar erger. Wel alleen geluid, maarja, hoe suf zou het zijn als ie uiteindelijk in tegenstelling tot de comic op een watermeloen stond te hakken die voor de gelegenheid weer omhoog keek na de eerste klap.
* Cyphax verwacht in eerste instantie dat ze de comics volgen
[ Voor 3% gewijzigd door Cyphax op 05-04-2016 11:57 ]
Saved by the buoyancy of citrus
Vergeet niet dat dat ook nog steeds een optie is dat er niemand doodgaat al lijkt dat misschien onwaarschijnlijk. Net als Glenn die overleefde onder die vuilnisbak ook onwaarschijnlijk was.
[ Voor 26% gewijzigd door Zeror op 05-04-2016 12:01 ]
Nope nope nope, het is _sowieso_ de schedel van iemand daar in die line-up!
Daar geloof ik echt niet in. Het is imo duidelijk dat er iemand op zn hoofd geslagen wordt tenminste 2 keer. In theorie zou je dat wellicht kunnen overleven (lijkt me sterk) en dan zijn de rest van de klappen in de grond, maar volgens mij wordt er gewoon iemand zn hoofd tot pulp geslagen.Zeror schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:00:
Wat als er nou niemand dood gaat? Bijv. Maggie. wat als Negan nou enkel de ongeboren baby doodgeslagen heeft, maar Maggie slechts bewusteloos en zwaargewond is.
Vergeet niet dat dat ook nog steeds een optie is dat er niemand doodgaat al lijkt dat misschien onwaarschijnlijk. Net als Glenn die overleefde onder die vuilnisbak ook onwaarschijnlijk was.
Ik ga zelf uit van Glenn, gewoon op gevoel en omdat het iemand van zijn categorie moet zijn.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dat geluid op het einde klonk nu niet dat er niemand doodgaat. Meer als een stel hersenen die tot pulp werden geslagen. Van Pov is idd van Glenn, maar het zou me niet verbazen dat dat ook een fakeout is. Glenn laten doodgaan na het hele midseason fiasco is nog erger dan iemand als Aaron dood laten gaan imo, en niemand dood laten gaan is toch echt erger dan dat nog.Zeror schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:00:
Wat als er nou niemand dood gaat? Bijv. Maggie. wat als Negan nou enkel de ongeboren baby doodgeslagen heeft, maar Maggie slechts bewusteloos en zwaargewond is.
Vergeet niet dat dat ook nog steeds een optie is dat er niemand doodgaat.
1: Carl want dat is een kind, maar die lijkt een bigger part te krijgen en kinderen omleggen zijn ze toch al van, zusje Beth enzo
2: Maggie, iets met een zwangere vrouw doodslaan, is ook wel redelijk ziek.
Mijn idee hangt tussen Glenn en Eugene. Die laatste is wel klaar met zijn bullets 101 en als je ze nodig hebt voor werken zoals our friendly neigbourhood watch captain Neegan meldt dan is Eugene wegens zijn doughy physique niet een kandidaat voor manual labour
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Volgens deze youtube video is het glenn. in de video hebben ze de audio vertraagd zodat je kan horen wat er gebeurd
Volgens mij is deze video bullshit, heb net zelf het stuk nog een keer gekeken en kan echt geen enkele uitspraak ook maar remotely erin terugvinden. Ik hoor nergens geschreeuw of wat dan ook. Deze kerel speelt gewoon in op de comics om de grootste kans te hebben dat het klopt en dan allemaal plusjes te krijgen.heplam schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:56:
YouTube: The Walking Dead: Negan kills.. Glenn (Slowmotion Audio w/ subtitles)
Volgens deze youtube video is het glenn. in de video hebben ze de audio vertraagd zodat je kan horen wat er gebeurd
Eugene ligt er te dik op met z'n recept overhandigen, een survivor genoemd te worden en z'n opoffering.SpoekGTi schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:48:
In de categorie ziek kunnen we er 2 schuiven:
1: Carl want dat is een kind, maar die lijkt een bigger part te krijgen en kinderen omleggen zijn ze toch al van, zusje Beth enzo
2: Maggie, iets met een zwangere vrouw doodslaan, is ook wel redelijk ziek.
Mijn idee hangt tussen Glenn en Eugene. Die laatste is wel klaar met zijn bullets 101 en als je ze nodig hebt voor werken zoals our friendly neigbourhood watch captain Neegan meldt dan is Eugene wegens zijn doughy physique niet een kandidaat voor manual labour
Fuck AMC!! nu lopen we gewoon ruim 7 maand te speculeren wie jullie nou geen contractverlenging hebben gegeven
Taking it like a champ. Ik zie geen ander persoon die bij een degelijke eerste klap overeind blijft.
quote komt rechtstreeks uit de comics en daar was Abe al deawtTimminator schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:10:
Abraham punt. Enige met een betonnen kop.
Taking it like a champ. Ik zie geen ander persoon die bij een degelijke eerste klap overeind blijft.
Ja, als ze erin slagen om het nieuws geheim te houden. Zodra de serie start met filmen voor het aankomende seizoen zal het nieuws uitgelekt zijn.L1nt schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:50:
[...]
Eugene ligt er te dik op met z'n recept overhandigen, een survivor genoemd te worden en z'n opoffering.
Fuck AMC!! nu lopen we gewoon ruim 7 maand te speculeren wie jullie nou geen contractverlenging hebben gegeven
Het schoot mij net ineens te binnen...
Door de hele aflevering heen zie je stukjes vanuit first person gefilmd. Het is iemand die ergens gevangen zit. Je ziet licht door kogelgaten schijnen.
Uiteindelijk blijken het Daryl, Michonne, Glenn en Rosita te zijn die uit een bestelbus worden getrokken.
Ik denk dus dat één van deze vier karakters het loodje heeft gelegd.
Als ik moest gokken: Michonne. Dan gaat Carl misschien helemáál over de zeik
Het is in ieder geval niet diegene die voor de deur zat. Dus Glenn zou ook nog kunnen...
[ Voor 8% gewijzigd door Nyarlathotep op 05-04-2016 14:55 ]
Nyarlathotep schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:54:
Tsja, wie is er door Lucille geaaid?
Het schoot mij net ineens te binnen...
Door de hele aflevering heen zie je stukjes vanuit first person gefilmd. Het is iemand die ergens gevangen zit. Je ziet licht door kogelgaten schijnen.
Uiteindelijk blijken het Daryl, Michonne, Glenn en Rosita te zijn die uit een bestelbus worden getrokken.
Ik denk dus dat één van deze vier karakters het loodje heeft gelegd.
Als ik moest gokken: Michonne. Dan gaat Carl misschien helemáál over de zeik
Het is in ieder geval niet diegene die voor de deur zat. Dus Glenn zou ook nog kunnen...
L1nt schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 11:55:
De First Person Views lijkt naar een bepaald iemand te hinten.
namelijk:
spoiler: mogelijke Lucile slachtofferGlenn.
http://imgur.com/a/Bz2e6
En in dit seizoen zijn er 2 FPV momenten geweest. 1x Carol (niet aanwezig in de lineup en Glenn
Je moet heel goed luisteren, maar je hoort zeker wel wat geschreeuw op de achtergrond.mark-k schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:27:
[...]
Volgens mij is deze video bullshit, heb net zelf het stuk nog een keer gekeken en kan echt geen enkele uitspraak ook maar remotely erin terugvinden. Ik hoor nergens geschreeuw of wat dan ook. Deze kerel speelt gewoon in op de comics om de grootste kans te hebben dat het klopt en dan allemaal plusjes te krijgen.
The ramblings of an idiot
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Vandaar de keuze om zo te eindigen....
Dat kan niet, aangezien degene die neer geslagen wordt op zijn of haar knieën zitsambalbaj schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 15:53:
We missen nog de optie dat die leernicht een van z'n eigen mensen neerknuppeld.
Heb ik wel over nagedacht inderdaad. Uiteindelijk kan het zijn dat ie zomaar iemand van zijn eigen mannen helemaal de tyfus mept om hun even flink te laten schrikken over hoe het óók had kunnen gaan bij hun.sambalbaj schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 15:53:
We missen nog de optie dat die leernicht een van z'n eigen mensen neerknuppeld.
Ik snap de ophef wel. Het hele seizoen is traag, voegt niks toe, characters maken rare keuzes, maar bouwt wel op naar dit ene moment: een badguy die Rick & Co weer even op subtiele wijze met de neus op de feiten drukt. Maar het publiek laten ze compleet buiten de impact. Ze geven alleen wat hints van wie het kan zijn. Tegen de tijd dat het volgende seizoen is begonnen hebben de fans al uitgevonden wie het niet heeft overleefd. De bedoelde impact van S07E01 is weg.McBoom schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 15:34:
Ik snap het probleem niet zo dat we maanden moeten wachten wie voor watermeloen gespeeld heeft. TWD is echt niet uniek om zo een seizoen te eindigen, sterker nog, daar is zelfs een aanduiding voor: cliffhanger. Een aardig geaccepteerd fenomeen om mensen weer aan de buis te kluisteren bij de start van een nieuw seizoen om te zien hoe het nu afloopt. Nu TWD het doet is het ineens een probleem?
Cliffhangers zijn prima als ze een kijker weten vast te houden voor het volgende seizoen, maar dat is met deze 'cliffhanger' niet gelukt bij mij.
Negan is natuurlijk een psychopaat, zie maar hoe hij zijn eigen mensen wel straft bij ongehoorzaamheid, maar om er nou eentje dood te knuppelen als showtje voor Rick, do don't buy that!
Toen ik de end shot zag, dacht ik Carl wordt tot pulp geslagen (Gezien de dreigementen). (Daarop heb ik de poll met Carl ingevuld, wel zo eerlijk)
Maar door het lezen van reacties, lijkt dit mij zeer onwaarschijnlijk.
Waarom iemand bedreigen die daarna mors dood is, dan heeft dat geen meerwaarde meer.
Zelf denk ik Glenn of Eugene nu.
[ Voor 4% gewijzigd door 19JM81 op 05-04-2016 17:00 ]
Moet dat nou? Als het inderdaad zo is dan is dat toch de grootste spoiler die je kan bedenken voor mensen die niet de comic lezen?
Ik wist het halve verhaal van de laatste aflevering al door dit soort heerlijke comic spoilers die niet
http://www.pastemagazine....d-tv-show-and-comics.html
[ Voor 32% gewijzigd door 19JM81 op 05-04-2016 16:36 ]
Zo is er bijvoorbeeld nog geen uitsluitsel over wie er nou precies doodgeknuppeld wordt, dus is het niet echt leuk kom dat open en bloot te zeggen wie het nou was in de comics.
Daar tegenover staat bijvoorbeeld een evenement als de dood van Denise door Dwight met een kruisboog. Dat is in zowel de comics als nu ook de serie 'historie' en dus kan ik nu vrijuit zeggen dat het in de comics eigenlijk Abraham was die op dat moment de pijl kopte ipv Denise.
[ Voor 6% gewijzigd door Spooksel op 05-04-2016 16:43 ]
Is het nou zo moeilijk om dit niet te doen of in spoiler tags?19JM81 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:09:
Als ze de lijn van de comics aanhouden is het Glenn geweest die het veld heeft moeten ruimen. Jammer maar helaas.
Man man man. Ongelofelijk. Elke. Keer. Opnieuw.
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Scrummie schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:48:
[...]
Is het nou zo moeilijk om dit niet te doen of in spoiler tags?
Man man man. Ongelofelijk. Elke. Keer. Opnieuw.
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.
bl44t
Ah oke. Dan ontvolg ik dit topic wel.
Goeie policy hoor!
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Heb t ook niet bedachtScrummie schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:50:
[...]
Ah oke. Dan ontvolg ik dit topic wel.
Goeie policy hoor!
bl44t
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.