[Serie] The Walking Dead [2] Overzicht

Pagina: 1 ... 67 ... 100 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
Danny.G schreef op maandag 28 maart 2016 @ 22:49:
Gelukkig is het jouw mening. :P

Dit is precies hoe Daryl is, dit heeft hij al vaker gedaan. Kan je je nog helemaal het begin herinneren bijvoorbeeld, toen zijn broer Merle op het dak vast zat? Daryl kan zulke dingen moeilijk loslaten. En Morgan zijn houding is naar mijn mening nou juist iets wat de serie nodig heeft, je hebt wat tegengas nodig. Niet iedereen zal dezelfde denkwijze, dus ik waardeer deze beslissing dan wel weer.
Je hebt gelijk. Zo is Daryl en ik zei ook dat ik het best begrijp dat hij wraak wou nemen. Er valt wat voor te zeggen. Maar het is niet de slimste actie om te doen, wetende dat Daryl een van de steunpilaren is in Alexandria en ze op punt van oorlog staan. Hoe vaak hij het ook doet, het gaat erom of het het logische/slimme is in de desbetreffende situatie. Ik begrijp ook dat personages bepaalde handelingen moeten uitvoeren om van punt a naar b te komen. Als niemand af en toe domme beslissingen neemt dan gebeurt er ook niks. Alleen soms maakt de serie het wel te bont, net als vorige week en deze week. Ben het ook met je eens over Morgan. Ik vind zijn denkwijze interessant, alleen vind ik dat het vervelend wordt uitgevoerd in de serie en dat het niet de juiste beslissing is om Morgan zo te blijven neerzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18:32
Er gaat een gerucht de ronde dat de man die wegliep van Rick en Morgan lid kan zijn van een andere community die de comic-lezers vast zullen kennen.
spoiler: comics
Afbeeldingslocatie: http://screencrush.com/442/files/2016/03/twd-armored-pic.jpg
Hij draagt een kogelwerende vest en is op zoek naar een paard en dat leidt al snel tot:
Afbeeldingslocatie: http://screencrush.com/442/files/2016/03/twd-comic-armor-pic.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Donstil schreef op maandag 28 maart 2016 @ 13:24:
Normaal gaan vrouwen na de zwangerschap pas over in het korte onaantrekkelijke "ik heb kinderen dus ben klaar" kapsel maar Maggie maakt het wel heel bond om dit tijdens de zwangerschap al te doen :+ . Zonde hoor.
Dat lange(re) kapsel beon steeds slonziger te worden, nu is ze weer helemaal fris.
Maar een korte kapsel is beter in een wereld van zomies dan lang haar (Clementine, van Telltale TWD ;) )

Het is duidelijk dat Daryll niet dood is (laatste zin).. maar wie uiteindelikk geraakt is...?? (Die verdomde bloed op het scherm weer)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:01

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Veefje schreef op maandag 28 maart 2016 @ 21:17:
Ik keek em niet verkeerd weg, deze. Het is alleen jammer dat een aantal dingen niet kloppen en op een jammerlijk script zijn gebouwd. Carol's transformatie bijvoorbeeld is nog steeds belabberd. Wat in deze afl is het gevolg van een hele jammere verhaallijn waarin Carol veel te snel (alsof het uit het niets kwam) zich anders gedraagt en nu de Morgan-versie van Carol is. Het juist op dit moment ervandoor gaan, terwijl zij ook wel weet dat Alexandria nog wat staat te wachten is gewoon niet logisch. Carol wordt opeens verloochent omdat het totaal niet strookt met de Carol die wij kennen. Daarbij waren de Saviors die Carol neermaaide wel weer heel incompetent en cartoonesk. Die Jiro gozer bijvoorbeeld was amper serieus te nemen. Dreigende taal en daarna meteen kogels oppeuzelen. Wanneer Negan volgende week verschijnt zullen de Saviors linker zijn, maar tot nu toe valt niet te ontkennen dat de Saviors die we tot nu toe zijn tegen gekomen niet echt goed zijn in wat ze doen.

Dat Daryl ervandoor ging en de rest erachteraan was ook niet bepaald logisch. Zonder het met anderen te overleggen of wat dan ook. Ik kan het best begrijpen dat Daryl wraak wil nemen en dat de anderen hem willen stoppen. Ik vind het alleen jammer dat personages juist op hét moment dat iedereen logischere beslissingen moet nemen, dingen doen die echt alleen maar worden gedaan omdat het moet van het script. De personages moesten even verdeelt worden, de manier waarop was van ondergeschikt belang.

En Morgan z'n logica ging helemaal nergens over. Ze blijven hameren op deze visie van Morgan, wat ik ze niet kwalijk neem, maar het is vervelend om te zien omdat de serie zelf al heeft bewezen dat Morgans visie totaal niet houdbaar is in deze wereld. Iedere keer als Morgan dus weer z'n mond open doet met dat gedoe is het irritant om te volgen. Ik vind het jammer van Lennie James, maar wat mij betreft mag hij wel snel sneuvelen.

Ik had zelf wel moeite met wat er met Daryl gebeurt. De Daryl fake-out is weer even belabberd als de Glenn onzin van het eerste deel van het seizoen. Ik hoop niet dat er ook maar iemand gelooft dat Daryl de pijp uit is. Op naar de seizoensfinale (waar ik zeker naar uitkijk) zou ik zeggen van een heel onevenwichtig seizoen.
100% mee eens!

Ik ben geen persoon die persé de hele tijd vergelijkingen wil trekken met de comics (laat staan spoileren), maar over het algemeen kan ik wel stellen dat de afwijkingen t.o.v. de comics dit seizoen absoluut niet in het voordeel werken van de logica en de verhaallijn van de TV serie. Het is van den zotte dat Rick's groep geen noodvergadering belegt over het feit dat de Saviors blijkbaar met veel meer man zijn en op veel meer locaties dan ze eerst dachten. Het feit dat ze Denise hebben weten om te leggen en dat Daryl, Eugene en Rosita maar ternauwernood met de hulp van Abraham hebben weten te ontsnappen aan die vooruitgeschoven groep wordt totaal niet logisch opgevolgd. Alsof er helemaal niets is gebeurt staat men weer een beetje z'n dingetje te doen en gaan er vervolgens allemaal belangrijke figuren hun ego achterna, waarna nog meer belangrijke figuren ook weer als een kip zonder kop er achteraan hollen. In de comics komen dit soort situaties écht niet voor, dus ook geen zoveelste preek van Morgan op een moment dat ze mogelijk in vol gevaar staan, of een soap-opmerking van Abraham over hun gevoelsleven op het moment dat de helft van hun groep "unaccounted for" is, wetend dat de Saviors wéér een stap dichterbij een aanval zijn... Ondenkbaar! (in de comics)

Stel nu dat we echt helemaal mee gaan in de lijn van de TV serie: dan heb ik toch ook echt nog wel een "puntje" te zeuren over Morgan's logica: hij beweert eigenlijk met zoveel woorden dat hij ervoor gezorgd heeft dat Carl nog leeft (want door de Wolf in leven te laten, kon hij zich opofferen voor Denise waardoor ze bleef leven en zodoende Carl kon redden etc. etc.). Is dit een gevalletje "writers-blindness" of "Morgan die één klap van de molenwiek te veel heeft gehad"? Als Morgan die Wolf niet had laten leven, had Denise sowieso niet het gevaar gelopen om door hem gegijzeld te worden, meegesleurd te worden in de kudde walkers etc. etc.

Ik ben een groot fan fan dit genre, de comics, de boeken en de TV serie(s). Maar ook als echte fan mogen we best wel een beetje kritisch zijn als de logica van het verhaal in de TV serie te erg wordt opgerekt om op een andere manier van A naar B te komen.

Zo...dat moest ik even kwijt... en dan nu een paar opmerkingen voor volgende week zonder te gaan spoileren (want ik weet echt niet wat er gaat gebeuren, heb geen spoilersites gelezen, of andere wijsneuzerige "ik weet al wat er gaat gebeuren"-sites):
1) De makers zijn dit seizoen al een paar keer behoorlijk afgeweken van de comics (zoals Denise's pijl door haar schedel)
2) Ook in eerdere seizoenen zijn de overlevers en de gesneuvelden soms behoorlijk afwijkend (denk aan Andrea)
3) Dit seizoen hebben meerdere hoofdpersonen al een "kiss of death" behandeling gekregen. D.w.z. een soort aflevering gehad waarin ze wel/niet/ternauwernood overleven of flirten met de dood, welke vaak de voorbode is van een op handen zijnde daadwerkelijke afscheid
4) De door vele comic lezers verwachte seizoenseinde zou daarom best wel eens anders kunnen gaan lopen dan verwacht (of juist niet... na alle afwijkingen toch nog aan gemeenschappelijk knooppunt)
5) Voor de comic lezers: wordt Carol nu met deze enigszins kromme verhaallijn klaargestoomd om de rol van Holly over te nemen? (comic issue nr 117-119-120)

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
Als Carol zo blijft zoals ze nu is zou ik er niet rouwig om zijn als zij het loodje legt.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
The_Sukkel schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 02:58:
[...]

100% mee eens!

Ik ben geen persoon die persé de hele tijd vergelijkingen wil trekken met de comics (laat staan spoileren), maar over het algemeen kan ik wel stellen dat de afwijkingen t.o.v. de comics dit seizoen absoluut niet in het voordeel werken van de logica en de verhaallijn van de TV serie. Het is van den zotte dat Rick's groep geen noodvergadering belegt over het feit dat de Saviors blijkbaar met veel meer man zijn en op veel meer locaties dan ze eerst dachten. Het feit dat ze Denise hebben weten om te leggen en dat Daryl, Eugene en Rosita maar ternauwernood met de hulp van Abraham hebben weten te ontsnappen aan die vooruitgeschoven groep wordt totaal niet logisch opgevolgd. Alsof er helemaal niets is gebeurt staat men weer een beetje z'n dingetje te doen en gaan er vervolgens allemaal belangrijke figuren hun ego achterna, waarna nog meer belangrijke figuren ook weer als een kip zonder kop er achteraan hollen. In de comics komen dit soort situaties écht niet voor, dus ook geen zoveelste preek van Morgan op een moment dat ze mogelijk in vol gevaar staan, of een soap-opmerking van Abraham over hun gevoelsleven op het moment dat de helft van hun groep "unaccounted for" is, wetend dat de Saviors wéér een stap dichterbij een aanval zijn... Ondenkbaar! (in de comics)

Stel nu dat we echt helemaal mee gaan in de lijn van de TV serie: dan heb ik toch ook echt nog wel een "puntje" te zeuren over Morgan's logica: hij beweert eigenlijk met zoveel woorden dat hij ervoor gezorgd heeft dat Carl nog leeft (want door de Wolf in leven te laten, kon hij zich opofferen voor Denise waardoor ze bleef leven en zodoende Carl kon redden etc. etc.). Is dit een gevalletje "writers-blindness" of "Morgan die één klap van de molenwiek te veel heeft gehad"? Als Morgan die Wolf niet had laten leven, had Denise sowieso niet het gevaar gelopen om door hem gegijzeld te worden, meegesleurd te worden in de kudde walkers etc. etc.

Ik ben een groot fan fan dit genre, de comics, de boeken en de TV serie(s). Maar ook als echte fan mogen we best wel een beetje kritisch zijn als de logica van het verhaal in de TV serie te erg wordt opgerekt om op een andere manier van A naar B te komen.

Zo...dat moest ik even kwijt... en dan nu een paar opmerkingen voor volgende week zonder te gaan spoileren (want ik weet echt niet wat er gaat gebeuren, heb geen spoilersites gelezen, of andere wijsneuzerige "ik weet al wat er gaat gebeuren"-sites):
1) De makers zijn dit seizoen al een paar keer behoorlijk afgeweken van de comics (zoals Denise's pijl door haar schedel)
2) Ook in eerdere seizoenen zijn de overlevers en de gesneuvelden soms behoorlijk afwijkend (denk aan Andrea)
3) Dit seizoen hebben meerdere hoofdpersonen al een "kiss of death" behandeling gekregen. D.w.z. een soort aflevering gehad waarin ze wel/niet/ternauwernood overleven of flirten met de dood, welke vaak de voorbode is van een op handen zijnde daadwerkelijke afscheid
4) De door vele comic lezers verwachte seizoenseinde zou daarom best wel eens anders kunnen gaan lopen dan verwacht (of juist niet... na alle afwijkingen toch nog aan gemeenschappelijk knooppunt)
5) Voor de comic lezers: wordt Carol nu met deze enigszins kromme verhaallijn klaargestoomd om de rol van Holly over te nemen? (comic issue nr 117-119-120)
Kijk, hier kan ik absoluut wat mee! Ik ben het helemaal eens met je. Ik heb de comics zelf niet gelezen dus kan daar weinig over zeggen, maar je hoort idd van de Comic-lezers dat de vertaling naar televisie niet altijd lekker loopt. Iets wat ik zeker niet ondenkbaar acht. In dit gedeelte kan ik mij ook erg vinden.
Vooral dat mis ik heel erg vaak bij fans. Ik zeg daarom op mijn eigen site geregeld dat ik een 'haat/liefdesverhouding' heb met fans. Ik vind het mooi dat zij zo hun strak pakje en cape aan doen voor hun series, maar dat betekent idd niet dat je totaal niet kritisch mag (kan) zijn wanneer iets niet lekker wordt uitgevoerd. We hoeven niet altijd te zeggen 'ja, maar' of alles maar slikken wat de makers je voorschotelen. Ik ben een fan van deze serie, maar het is altijd een onevenwichtige serie geweest. De serie wisselt hele sterke momenten/afleveringen vaak af met afleveringen waar personages gedreven worden door stupide beslissingen en gedragingen die niet logisch zijn. En nogmaals, niet alles hoeft logisch te zijn. Personages mogen, moeten zelfs, domme dingen kunnen doen, maar zodra het lijkt alsof ze dat alleen doen om het verhaal van A naar B te brengen dan mag daar best wat over gezegd worden. Dan is het niet eens een kwestie van 'over-analyseren' of 'te kritisch zijn'. Sommige dingen vallen namelijk gewoon heel erg op, waardoor je in bepaalde gevallen niet anders kan dan het te benoemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:25

Spooksel

Spooksel!

The_Sukkel schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 02:58:
Haha, dit is het eerste wat ik gister ook tegen mijn vriendin zei na die rant van hem :D Als die mafklapper die Wolf uberhaupt niet binnengehaald zou hebben was Denise nooit uit de ziekenboeg vertrokken om hem te helpen, ontvoerd te worden en vervolgens weer gered. 8)7

Verder wel weer spannende episode, maar idd wel behoorlijk stom hoe ze zich in kleine groepjes uiteen weten te krijgen om vervolgens een voor een opgepakt te worden.

Wel aardig slechte tracking van Daryll trouwens :P Glenn & Michonne lopen rechtstreeks in de val van Dwight en Daryll die eerst heel ergens anders heen ging komt daar later pas weer achter :X

Carol, tja... geen idee wat ik daar van moet denken. Mooi gevonden wel met die gun in haar mouw, dat dan weer wel :P Vraag me alleen wat het nou toe te voegen had, die Saviours worden nu al meerdere eps achter elkaar neergezet als een grote groep incapabele debielen die zich alleen maar bij bosjes af laten schieten. Hopelijk gaan ze nog wel wat meer van hun slinkse gedrag van de comics krijgen anders wordt het een korte oorlog in de serie ben ik bang :(

Edit:
Imho wordt het trouwens ook wel eens tijd dat ze een Mad Max achtige war rig met een een sneeuwploeg voorop gaan bouwen ofzo, als je dan ergens heen moet en je komt iemand tegen... gewoon dwars d'r doorheen crashen en doorgassen :D

[ Voor 6% gewijzigd door Spooksel op 29-03-2016 10:00 ]

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 17-09 22:04

Zeror

Ik Henk 'm!

Juist de oorlog zoals met de governor was episch. Je zat echt in spanning met wat er ging gebeuren in die seizoenen. Ik hoop echt dat ze dat met de saviors ook gaan doen. Alles lijkt nu te veel soap te zijn en allemaal maar veel te makkelijk te gaan. Laat ze maar eens flink uit hun comfort zone getrokken worden komend seizoen, want ik zou graag die spanning wel weer willen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:13

burgt

Starbass

Ik had meer het idee dat morgan het actie reactie principe bedoelde en dat hij de oorzaak was en het nu wou afronden om het weer beter te maken. Maar ik zat er niet 100% bij met gedachte, ik kan het dus mis hebben.

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:46

Cyphax

Moderator LNX
Spooksel schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 09:29:
[...]
Wel aardig slechte tracking van Daryll trouwens :P Glenn & Michonne lopen rechtstreeks in de val van Dwight en Daryll die eerst heel ergens anders heen ging komt daar later pas weer achter :X
Hij heeft zich nou al 3 keer laten verrassen door Dwight, de prutser :P
'k vond Dwight wel interessant, maar ik heb denk ik even gemist wat er met z'n gezicht is gebeurd maar ik heb een vermoeden. Dat hebben ze niet verklaard in de serie nog, toch?

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Cyphax schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:20:
[...]

Hij heeft zich nou al 3 keer laten verrassen door Dwight, de prutser :P
'k vond Dwight wel interessant, maar ik heb denk ik even gemist wat er met z'n gezicht is gebeurd maar ik heb een vermoeden. Dat hebben ze niet verklaard in de serie nog, toch?
In de serie idd nog niet, gezien hij in de 'previously' on nog te zien was zoals hij was in de eerste helft van S6. Sinds die eerste encounter met Daryll zijn er zo'n 2.5 maand verstreken en nu loopt hij erbij als Harvey Dent :P

Mocht je het willen weten:
spoiler: Reden waarom Dwight zijn gezicht zo is
Dwight is altijd al een Saviour geweest, ook tijdens zijn eerste ontmoeting met Daryll. Een van de twee vrouwen die hij toen bij zich had, degene die overleefd, is zijn vrouw. Zijn vrouw is in de comics onderdeel van Negan zijn harem en daardoor heeft Dwight meer privileges. Dwight heeft echter met zijn vrouw geslapen en als straf bewerkt Negan zijn gezicht met een strijkijzer, dat is hoe hij er zo uit komt te zien.

Tijdens zijn eerste encounter met Daryll is hij dus op de vlucht en Daryll helpt hem te ontsnappen, hij was op de vlucht voor de Saviours omdat hij weet wat de straf zal zijn voor wat ie gedaan heeft. Maargoed, overduidelijk dus alsnog opgepakt en weer in het gareel gemept :P

In de comics is hij echter nooit te zien geweest zonder zijn transformatie, maargoed... dat hebben ze in de serie gelukkig snel recht gezet :P

Nog ff een vergelijking tussen serie en comic:
Afbeeldingslocatie: http://media.comicbook.com/2016/03/twd-dwight-175197.jpg
Afbeeldingslocatie: http://vignette2.wikia.nocookie.net/villains/images/7/7d/Dwight.jpg/revision/latest?cb=20140225204328

[ Voor 28% gewijzigd door Spooksel op 29-03-2016 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Spooksel schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:38:
[...]

In de serie idd nog niet, gezien hij in de 'previously' on nog te zien was zoals hij was in de eerste helft van S6. Sinds die eerste encounter met Daryll zijn er zo'n 2.5 maand verstreken en nu loopt hij erbij als Harvey Dent :P

Mocht je het willen weten:
spoiler: Reden waarom Dwight zijn gezicht zo is
Dwight is altijd al een Saviour geweest, ook tijdens zijn eerste ontmoeting met Daryll. Een van de twee vrouwen die hij toen bij zich had, degene die overleefd, is zijn vrouw. Zijn vrouw is in de comics onderdeel van Negan zijn harem en daardoor heeft Dwight meer privileges. Dwight heeft echter met zijn vrouw geslapen en als straf bewerkt Negan zijn gezicht met een strijkijzer, dat is hoe hij er zo uit komt te zien.

Tijdens zijn eerste encounter met Daryll is hij dus op de vlucht en Daryll helpt hem te ontsnappen, hij was op de vlucht voor de Saviours omdat hij weet wat de straf zal zijn voor wat ie gedaan heeft. Maargoed, overduidelijk dus alsnog opgepakt en weer in het gareel gemept :P
Ik had al zoiets gelezen inderdaad (iedereen bleef maar posten over Lucille, ik heb het maar opgezocht, viel me eigenlijk nog tegen :+), dat zullen ze nog wel uit de doeken doen dan vermoed ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Oh ja... daar komt Dwight vandaan (nu ik het plaatje zie... want in de mobile game road to Survival komt hij ook veelvuldig voor)

Maar zouden ze in de serie ook nog laten zien hoe de litteken is gekomen? Denk eerder dat het gewoon wordt verteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Alle opties liggen weer open.
Ik hoop toch echt dat het Glenn wordt. Die hele Carol story vind ik echt onzin... Zou het niet erg vinden als zij gaat.. Dat er een prijs betaald gaat worden is nu wel overduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:28

Bluebe

Roar

KillerAce_NL schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 17:16:
Alle opties liggen weer open.
Ik hoop toch echt dat het Glenn wordt. Die hele Carol story vind ik echt onzin... Zou het niet erg vinden als zij gaat.. Dat er een prijs betaald gaat worden is nu wel overduidelijk.
Glenn heeft nu al meerdere keren op het randje gestaan en ik denk zelf ook dat hij nu het loodje legt. Ik zou het wel erg jammer vinden want vind het een tof personage. Daarintegen zie ik liever Carol gaan, vond haar in de laatste aflevering wel weer goed uit de verf komen maar over het algemeen vind ik haar maar niks.

Ben de strips gaan lezen en ik moet zeggen wat vet, wel veel verschil met de tv serie. Als je de tv serie waar het nu is wilt vergelijken met de strip zou je volume 17 erbij moeten pakken.

spoiler:
Zijn er meer die denken dat de cliffhanger zal zijn dat we vanuit de ogen van de 4 potentiele slachtoffers kijken en dat er 1 het doelwit wordt van "Lucille". Vervolgens wordt er 1 neergeslagen en dat dan de aflevering stopt? Dat we op die manier pas in het volgende seizoen zullen zien wie er nu dood is? Heb het gevoel dat ze dat nooit geheim zouden kunnen houden tot TWD weer begint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:53

Goner

What can I do you for ?

Veefje schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 08:55:
[...]
We hoeven niet altijd te zeggen 'ja, maar' of alles maar slikken wat de makers je voorschotelen.
OK, en dan komen jullie kritische kanttekeningen over scenario, vergelijkingen met comics (blijkbaar niet echt letterlijk gevolgd door de makers), zwakke acteerpresetaties en zo maar hier melden ?? En wie schiet daar wat mee op ?
Niks persoonlijks hoor, maar dit forum wordt er niet beter van IMHO.
Spooksel schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 09:29:
[...]
die Saviours worden nu al meerdere eps achter elkaar neergezet als een grote groep incapabele debielen die zich alleen maar bij bosjes af laten schieten.
Waarschijnlijk zijn ze nog niet echt serieuze tegenstanders tegengekomen. Die lui van Hilltop bijv. met hun speren en misschien die Wolves waren een makkelijke prooi.
Ze zijn een beetje overmoedig geworden en dat is funest.

[ Voor 37% gewijzigd door Goner op 30-03-2016 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:41

sjaool

Every life should have 9 cats

Bluebe schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 09:00:
[...]
spoiler:
Zijn er meer die denken dat de cliffhanger zal zijn dat we vanuit de ogen van de 4 potentiele slachtoffers kijken en dat er 1 het doelwit wordt van "Lucille". Vervolgens wordt er 1 neergeslagen en dat dan de aflevering stopt? Dat we op die manier pas in het volgende seizoen zullen zien wie er nu dood is? Heb het gevoel dat ze dat nooit geheim zouden kunnen houden tot TWD weer begint
spoiler:
Ik denk dat we wel te zien krijgen wie er het haasje is en dat beeld na het gebeuren zwart wordt waarna er een treurig nummer wordt ingestart zoals we al wel vaker hebben gezien bij de TWD.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
sjaool schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 10:34:
[...]

spoiler:
Ik denk dat we wel te zien krijgen wie er het haasje is en dat beeld na het gebeuren zwart wordt waarna er een treurig nummer wordt ingestart zoals we al wel vaker hebben gezien bij de TWD.
's Wel een aardige manier om het karakter te introduceren natuurlijk. Ik zit er persoonlijk niet zo op te wachten, 'k geef nog het minst om het expliciete geweld en de smerigheid van TWD, maar het is inevitable en als ze het bij een bad guy doen, dan vind ik het minder erg (wat een teleurstelling was de dood van the governor, in vergelijking met die van Hershell... da's toch jammer! Gun de kijkers dan de genoegdoening van het extra smerig doodmaken van de echte psychopaten >:)). :P

[ Voor 22% gewijzigd door Cyphax op 30-03-2016 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:35

Spotmatic

Ken sent me

Zag ik in deze (de laatste) aflevering van TWD nou Carl die een revolver bekeek waarvan de kolf was ingegraveerd met een afbeelding van Lucille? Of heb ik dat gedroomd?

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

daar lijkt het wel op ... (als je tenminste al weet dat er zoiets bestaat)
Afbeeldingslocatie: http://images-cdn.moviepilot.com/images/c_limit,h_550,w_640/t_mp_quality/gmqe5gqi9zqkhyj3hzuo/top-4-what-moments-from-the-walking-dead-episode-15-east-carl-finds-a-gun-in-the-904701.jpg
anders is het gewoon een vreemde afbeelding ..

Wapen zal buitgemaakt zijn na het veroveren van dat vreemde radar-complex waar Maggie en Carol gevangen zaten. Daar was een redelijke gevulde armory ...

[ Voor 19% gewijzigd door Goner op 30-03-2016 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Maggie en Carol zaten in een ander safehouse een paar kilometer bij die radarinstallatie vandaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Er zijn meer momenten geweest waar ze wapens van de Saviors buitgemaakt zouden kunnen hebben. Bij de ontmoeting van Dwayne waar Denise omgebracht is bijv. of het rocket launcher moment van Daryl.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 22:42

Damian

Insane Obtrusion

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/kshukqCRM1w/maxresdefault.jpg

;)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Spooksel schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 16:16:
Maggie en Carol zaten in een ander safehouse een paar kilometer bij die radarinstallatie vandaan :)
Da's waar ook, ze werden betrapt buiten dat complex.
Maar die armory met bergen wapens waar Heath en Glenn zaten was wel daar.
Zeror schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 16:27:
of het rocket launcher moment van Daryl.
Daar viel niet veel meer op te rapen (behalve lichaamsdelen).

[ Voor 24% gewijzigd door Goner op 30-03-2016 16:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Laatst online: 11-09 17:01

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Goner schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 10:10:
[...]
OK, en dan komen jullie kritische kanttekeningen over scenario, vergelijkingen met comics (blijkbaar niet echt letterlijk gevolgd door de makers), zwakke acteerpresetaties en zo maar hier melden ?? En wie schiet daar wat mee op ?
[...]
Ik waag het hier niet mee eens te zijn... M.i. wordt dit forum juist beter van onderbouwde kritieken en analyses, zowel positieve als kritische. Je zou toch geen topic willen waar alleen "wow, het was weer gaaf!" berichten worden gepost? Die hebben ongeveer even veel toegevoegde waarde als "ik vind de serie maar stom" of "ik weet wat er gaat gebeuren" commentaren...

Ik vind het interessant waarom mensen iets vinden. Dus niet het noemen van het kale feit dat de TV serie afwijkt van de comics is interessant, maar een analyse waarom dat waarde toevoegt of juist verkeerd uitpakt. Dat is iets anders dan "de serie wijkt af van de comics en daarom is dat stom". Voorbeelden van afwijkingen die niet best uitpakken zijn de eerder genoemde ontwikkelingen in de afgelopen episode. Voorbeelden die wél heel goed uitpakten zijn de introductie van Daryl (en zijn broer), de verlengde storyline van Shane in het begin etc. etc. Het is dus juist niet zo zwart-wit: het inkleuren van de tinten grijs maakt dit forum en dit topic in het bijzonder juist zo sterk en verrijken de kijkervaring.

Overigens word ik ook erg blij van een post zoals die van jou hier bovenstaand met die foto van Carl en de pistool met waarschijnlijk een ingekerfde tekening van "Lucille". Dat zijn van die details die ik heb gemist en door het lezen van zo'n post kreeg de aflevering (waar ik enige kritiek op had, maar verder natuurlijk gewoon "verslond") weer een stukje meer kleur. ;)

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Geheel met bovenstaande eens.
Ik lees de comics niet, maar door de discussie daarover krijgen de episodes van de serie toch ook meer lading en het is gewoon leuk om verschillende - onderbouwde! - meningen te horen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Laatst online: 16-09 10:24
Glenn heeft nu al meerdere keren op het randje gestaan en ik denk zelf ook dat hij nu het loodje legt. Ik zou het wel erg jammer vinden want vind het een tof personage. Daarintegen zie ik liever Carol gaan, vond haar in de laatste aflevering wel weer goed uit de verf komen maar over het algemeen vind ik haar maar niks.
Als Glenn gaat is er voor Maggie ook weinig meer om voor te leven. Ik betwijfel daarom dat Glenn gaat. Carol daarentegen lijkt me waarschijnlijker, ook omdat ze zich steeds meer lijkt te distantiëren van de groep.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

The_Sukkel schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 20:38:
[...]
Ik waag het hier niet mee eens te zijn...
Geen probleem, smaken verschillen nu eenmaal.
Maar ik vind het bijv. jammer dat we nu dankzij een aantal spoilers uit de comic al maanden weten wat Lucille is en dus ook die tekening op het pistool, terwijl het anders een leuk raadsel had opgeleverd dat we pas in de laatste episode opgelost zouden zien. De hints zoals de foto's van die ingeslagen hoofden en het pistool hebben niets raadselachtigs meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15:56

Baseman77

We move

Veefje schreef op maandag 28 maart 2016 @ 21:17:
Het is alleen jammer dat een aantal dingen niet kloppen en op een jammerlijk script zijn gebouwd.
Ja en nee.
Ik ben het zeker met je eens dat bepaalde zaken niet geheel logisch zijn of te snel afgeraffeld zijn, aan de andere kant zijn er regelmatig klachten over iets waarbij de 'klager' gewoon niet goed heeft opgelet.

Je hebt nu weer zelf een voorbeeld van dat laatste gegeven:
De Daryl fake-out is weer even belabberd als de Glenn onzin van het eerste deel van het seizoen. Ik hoop niet dat er ook maar iemand gelooft dat Daryl de pijp uit is.
Welke fake-out?
Op het moment dat Daryl zich omdraait schiet Dwight en komen er bloedspetters op het scherm, hierdoor weet je dat Daryl geraakt is. Nadat je Daryl op de grond hoort vallen zegt Dwight letterlijk "Don't worry. You'll be all right". Oftewel, het lijkt me heel duidelijk wat er gebeurde; Dwight schiet Daryl in een schouder (op die hoogte mikte Dwight ook).
Chaoss schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 00:10:
Vind haar juist veel knapper met dit kapsel. En om dit nou kort te noemen... Zat juist een n 1 vd vorige afleveringen me af te vragen wanneer ze nou eens dr haar ging knippen
Mee eens O+
Ik snap de soms 'spastische' reacties op een kort(er) kapsel ook niet echt...
M.i. wordt dit forum juist beter van onderbouwde kritieken en analyses, zowel positieve als kritische.
Helemaal mee eens d:)b
Ook met de rest van je post trouwens!

[ Voor 12% gewijzigd door Baseman77 op 31-03-2016 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Goner schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 10:10:
[...]

[...]

Ik waag het hier niet mee eens te zijn... M.i. wordt dit forum juist beter van onderbouwde kritieken en analyses, zowel positieve als kritische. Je zou toch geen topic willen waar alleen "wow, het was weer gaaf!" berichten worden gepost? Die hebben ongeveer even veel toegevoegde waarde als "ik vind de serie maar stom" of "ik weet wat er gaat gebeuren" commentaren...

Ik vind het interessant waarom mensen iets vinden. Dus niet het noemen van het kale feit dat de TV serie afwijkt van de comics is interessant, maar een analyse waarom dat waarde toevoegt of juist verkeerd uitpakt. Dat is iets anders dan "de serie wijkt af van de comics en daarom is dat stom". Voorbeelden van afwijkingen die niet best uitpakken zijn de eerder genoemde ontwikkelingen in de afgelopen episode. Voorbeelden die wél heel goed uitpakten zijn de introductie van Daryl (en zijn broer), de verlengde storyline van Shane in het begin etc. etc. Het is dus juist niet zo zwart-wit: het inkleuren van de tinten grijs maakt dit forum en dit topic in het bijzonder juist zo sterk en verrijken de kijkervaring.

Overigens word ik ook erg blij van een post zoals die van jou hier bovenstaand met die foto van Carl en de pistool met waarschijnlijk een ingekerfde tekening van "Lucille". Dat zijn van die details die ik heb gemist en door het lezen van zo'n post kreeg de aflevering (waar ik enige kritiek op had, maar verder natuurlijk gewoon "verslond") weer een stukje meer kleur. ;)
Helemaal mee eens. Ik snap Goner op zich wel, maar het zou meer opgaan als iemand bijvoorbeeld steeds kwam melden dat het 'kut', 'ruk', 'slecht' of welke term je ook wilt gebruiken is. Dat wordt niet gedaan. Mensen die kritisch zijn proberen dat juist ook te onderbouwen en een andere kijk te geven op het materiaal. Ik persoonlijk vind daar niks mis mee. Ik vind het juist een beter forum, zoals The Sukkel zegt, wanneer er meerdere meningen verschijnen. Zolang dat gewoon respectvol gebeurt, voegt dat alleen maar toe aan de discussie. Daarom zijn wij ook op dit forum, om met elkaar te praten over een serie die wij allemaal volgen.
Baseman77 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 09:39:
[...]

Ja en nee.
Ik ben het zeker met je eens dat bepaalde zaken niet geheel logisch zijn of te snel afgeraffeld zijn, aan de andere kant zijn er regelmatig klachten over iets waarbij de 'klager' gewoon niet goed heeft opgelet.

Je hebt nu weer zelf een voorbeeld van dat laatste gegeven:

[...]

Welke fake-out?
Op het moment dat Daryl zich omdraait schiet Dwight en komen er bloedspetters op het scherm, hierdoor weet je dat Daryl geraakt is. Nadat je Daryl op de grond hoort vallen zegt Dwight letterlijk "Don't worry. You'll be all right". Oftewel, het lijkt me heel duidelijk wat er gebeurde; Dwight schiet Daryl in een schouder (op die hoogte mikte Dwight ook).
Je hebt gelijk, het was duidelijk dat Daryl niet fataal werd verwond. Ik was iets te voorbarig. Ik bedoel ook meer met 'fake-out' het feit dat ik dat soort cliffhanger niet altijd kan waarderen. Maar dat is meer iets persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Wat dat 'korte' kapsel betreft was haar uitleg wel komisch: "I don't want anything to get in my way" ondertussen zit er precies 1 iets langere lok voor haar oog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15:56

Baseman77

We move

Veefje schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 10:10:
Ik bedoel ook meer met 'fake-out' het feit dat ik dat soort cliffhanger niet altijd kan waarderen. Maar dat is meer iets persoonlijk.
Dit ben ik met je eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

fade-out

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste aflevering van seizoen 6 komt er alweer aan en dat na een lange winterstop. Het tempo lag de tweede helft duidelijk een stuk hoger en dat stond mij wel aan. Ik voel wel een enorme cliffhanger aankomen of een sterfscene van een belangrijk personage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snowwie schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 22:08:
[...]

Als Glenn gaat is er voor Maggie ook weinig meer om voor te leven. Ik betwijfel daarom dat Glenn gaat. Carol daarentegen lijkt me waarschijnlijker, ook omdat ze zich steeds meer lijkt te distantiëren van de groep.
Hun baby?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 21:51
Is nog maar de vraag of de zwangerschap nog steeds goed gaat nav de krampen die ze kreeg in de laatste aflevering.. Als het niet goed gaat kan het zomaar een optelsom worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:26
Gezien die krampen ben ik bang dat Maggie een miskraam krijgt. Of een zombie baby, maar dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Dat zou dan door dat mes gekomen moeten zijn. Lori kreeg immers ook een gezonde baby tijdens het zombie tijdperk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Bootje schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 10:59:
Lori kreeg immers ook een gezonde baby tijdens het zombie tijdperk.
Uiteraard. Als de baby leeft zal die normaal geboren worden.
De baby van Maggie zou dood kunnen zijn, dan is het een mini-walker, maar zonder tanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:26
Goner schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 11:03:
[...]

Uiteraard. Als de baby leeft zal die normaal geboren worden.
De baby van Maggie zou dood kunnen zijn, dan is het een mini-walker, maar zonder tanden.
Ja precies. Ik zei het ook meer omdat iemand dat eerder in het topic opperde. Maar als de baby net overleden is in de baarmoeder, dan zal het inderdaad een tandloze mini-walker mini-crawler worden. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

The Walking Dead: 7 crazy theories about Maggie's baby

Er staan niet echt spoilers in ... tenzij 1 van de 7 theorieën waar blijkt te zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3M1
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-08 15:31
Bootje schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 10:59:
Gezien die krampen ben ik bang dat Maggie een miskraam krijgt. Of een zombie baby, maar dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Dat zou dan door dat mes gekomen moeten zijn. Lori kreeg immers ook een gezonde baby tijdens het zombie tijdperk.
Als het door de mes zou moeten zijn, dan zou deze de baby geraakt moeten hebben in de baarmoeder, dan verandert Maggie dus ook in een walker - als het zombie bloed eenmaal in de bloedstroom zit dan zou zowel Maggie als de baby in een zombie moeten veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:37
Die snede was veel te oppervlakkig. Een baby zit veel dieper en heel stevig beschermd. (Toevallig veel opgestoken toen ik vorig jaar vader werd). Dan zou dat mes verticaal in haar buik moeten steken, en niet een haal er langs. Met die baby is niks aan de hand door dat mes. Enkel is stress wel funest voor de zwangerschap. Tezamen met hevige inspanningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Stress hoeft gelukkig niet altijd in het nadeel van het kindje te zijn. Soms merkt het kindje er niets van.
De hele wereld vol walkers waarin het kindje geboren gaat worden en alles wat het daarin gaat meemaken zal nog veel nadeliger zijn.

Vanavond de finale van seizoen 6. Ik kijk er echt al de hele week naar uit. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Jorgen op 03-04-2016 12:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Jezus christus hoe kan je in godsnaam zo'n finale zo grandioos verneuken. AMC is echt een groot cash-grabbing network van gierigheid en stupiditeit.

We zijn allemaal veel te geïnvesteerd in deze verschrikkelijk slechte B-serie na 6 seizoenen om het te laten vallen. maar ik ben er nu echt klaar mee.

Man man man :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

jmxd schreef op maandag 04 april 2016 @ 06:59:
Jezus christus hoe kan je in godsnaam zo'n finale zo grandioos verneuken. AMC is echt een groot cash-grabbing network van gierigheid en stupiditeit.

We zijn allemaal veel te geïnvesteerd in deze verschrikkelijk slechte B-serie na 6 seizoenen om het te laten vallen. maar ik ben er nu echt klaar mee.

Disney einde, of toch een paar van de theorieën waar?

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Heftig einde heeft niets met Disney te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Wat vond je slecht aan de finale?

Je zegt het zelf al met b-serie. Dat gevoel heb ik wel vaker tijdens het kijken. Sommige stukken zijn gewoon lachwekkend en overdone. Maar dat is wat het is.
spoiler:
Ja het zou realistischer zijn als dit gewoon helemaal het einde van de serie was :p

[ Voor 7% gewijzigd door Marzman op 04-04-2016 09:02 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Wow, Jeffrey Dean Morgan! Wat mij betreft de beste aflevering van het seizoen. Wat een charisma, wat een aanwezigheid op het scherm. Sterk geregisseerd ook. Negan was het wachten meer dan waard. Vond de seasonfinale echt een hele goede aflevering.

Oke, de meeste enthousiasme komt duidelijk door Negans introductie, maar still liked it.

[ Voor 15% gewijzigd door Veefje op 04-04-2016 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje

Ik snap veel wat je zegt, maar hoezo grandioos verneukt? The Saviors waren eindelijk een keer competent. Natuurlijk waren de Carol scenes minder, omdat haar hele turn in de 'nieuwe' Carol vervelend is en niet logisch. Ik vond echter dat de aflevering deed wat het moest doen, tonen dat The Saviors een groot probleem gaan worden. En Negan maakt de belofte (waar wij allemaal op zitten wachten) waar. Ik ben vaak kritisch op deze serie, maar ik vond dit wel sterk. Rick en de zijnen waren met weinig man. Dat was natuurlijk niet slim, maar het was toch logisch dat er mensen achter moesten blijven om Alexandria te beschermen. Wat je wel kunt zeggen is dat de gebeurtenissen van vorige week problematisch waren. Als we vorige week niet zulke stupide beslissingen werden genomen, had dit alles voorkomen kunnen worden. Dat snap ik zeker. Toch had de serie een plot nodig om het tot deze confrontatie met Negan te brengen. Het had op een beter doordachte manier mogen gebeuren, maar door deze aflevering zie ik dat gedeeltelijk door de vingers. Jeffrey Dean Morgans monoloog was echt top. De spanning en de angst bij de groep van Rick was tastbaar. Een onevenwichtig seizoen, maar door Morgan kijk ik toch uit naar seizoen 7.

Oja, en de cliffhanger is natuurlijk schaamteloos. Dat had voor mij ook niet op deze manier gehoeven, maar goed: dit soort dingen ben ik al gewend van The Walking Dead. Owee, als het straks iemand als Eugene of Aaron, ofzo is. Dan daalt deze aflevering een heel stuk minder in mijn achting.

De seasonfinale wordt trouwens wel flink 'gehaat' op twitter en de reviews ervan zijn ook niet mals.

[ Voor 10% gewijzigd door Veefje op 04-04-2016 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
Fear the Walking Dead seizoen 2 begint bijna. Wij gaan ons voorlopig niet vervellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Veefje schreef op maandag 04 april 2016 @ 09:15:
[...]

Oja, en de cliffhanger is natuurlijk schaamteloos. Dat had voor mij ook niet op deze manier gehoeven, maar goed: dit soort dingen ben ik al gewend van The Walking Dead. Owee, als het straks iemand als Eugene of Aaron, ofzo is. Dan daalt deze aflevering een heel stuk minder in mijn achting.
Ik denk het wel eigenlijk.

Volgende even in een spoiler omdat het uit de comic komt, dus niet lezen als je niet wilt weten wie er daar dood ging.
spoiler:
In de comic gaat schijnbaar Glenn dood. Dat hoop ik niet eigenlijk, Glenn zit er al vanaf het begin in (hij redde Rick uit die tank) en eigenlijk zie ik dan nog liever Rick zelf dood gaan.

Ik denk dat het toch Eugene of Aaron is. Eugene omdat die al een soort van afscheid heeft genomen in deze aflevering en Aaron is er later bijgekomen met de Alexandriacast en het is makkelijk om hem te laten doodgaan.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Olga2000 schreef op maandag 04 april 2016 @ 09:20:
Fear the Walking Dead seizoen 2 begint bijna. Wij gaan ons voorlopig niet vervellen....
Die serie is echt mega-slecht en nog slechtere akteurs 8)7

9 Oktober begint serie 7...long time...

[ Voor 31% gewijzigd door calsonic op 04-04-2016 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Marzman schreef op maandag 04 april 2016 @ 09:44:
[...]

Ik denk het wel eigenlijk.

Volgende even in een spoiler omdat het uit de comic komt, dus niet lezen als je wilt weten wie er daar dood ging.
spoiler:
In de comic gaat schijnbaar Glenn dood. Dat hoop ik niet eigenlijk, Glenn zit er al vanaf het begin in (hij redde Rick uit die tank) en eigenlijk zie ik dan nog liever Rick zelf dood gaan.

Ik denk dat het toch Eugene of Aaron is. Eugene omdat die al een soort van afscheid heeft genomen in deze aflevering en Aaron is er later bijgekomen met de Alexandriacast en het is makkelijk om hem te laten doodgaan.
Degene die het wordt in de comic, dat wist ik al. Maar het moet echt een major character worden, anders is dit echt gewoon een slechte aflevering. De minor characters zijn bijna geen personages. Veel van hen zijn helemaal niet uitgediept, waardoor het absoluut geen moer zou uitmaken als zij neergeknuppeld worden. Je kunt dus niet een half seizoen zo rekken tot de komst van Negan en dan een minor character laten sneuvelen. Dat zou echt verschrikkelijk slecht zijn. Het is al tot daarentoe dat de Saviors eerst afschuwelijk incompetent waren en nu in de seasonfinale opeens briljant bezig zijn en Rick en co steeds een stap voor zijn. Het is ook al jammerlijk dat we de Glenn verhaallijn en nu de om te huilen Carol verhaallijn voor de kiezen krijgen. Als nu ook nog blijkt dat al deze buildup (het duidelijk rekken, ook in de seasonfinale door de overbodige Carol en Morgan scenes) allemaal voor het doden van een minor character was, dan is er weinig hoop meer wat mij betreft. Dat bevestigt voor mij dan de kwaliteit van de scripts van deze serie en de intenties van AMC om deze serie volledig uit te melken tot een ieder er helemaal ziek van is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Als ik heel eerlijk ben dan vrees ik voor Daryl. De camera was een paar keer heel angstig op hem gericht, ietsjes anders dan bij de anderen. Kan het verder niet echt uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
Zonde dat ze hier een cliffhanger van maken, had het juist beter gevonden als ze er met een schok uit zouden gaan. Gewoon laten zien wie er omkomt en het net zo bruut in beeld brengen als de comics hebben gedaan, dan zat iedereen wel even stil naar de aftiteling te kijken vermoed ik :).

Ben benieuwd wie er aan gaat, en ben ook heel erg benieuwd hoe het uit gaat pakken als ze afwijken van de comic. Het is nogal een karakterbepalend moment voor de mensen om het slachtoffer heen, en een random guy uit Hilltop zal niet dezelfde schok teweeg brengen.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Erg toffe aflevering, maar ook ik had graag nu al geweten om wie het ging. Negan gaf wel aan niet te willen doden, dus het personage zou het nog kunnen overleven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:28
Ik dacht al dat een van die mannen van Negan mij bekend voor kwam. Moest even nadenken, maar het leek veel op Trevor Philips uit GTA V. Het is dus gewoon dezelfde meneer die ook Trevor Philips ingesproken heeft in GTA V. En hij lijkt er ook nog eens op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Ja hij zat laatst ook al in better call saul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 07:46

Toch wel mooi deze reactie. Heel de serie afkraken en het een B serie noemen en er klaar mee zijn, maar niet kunnen wachten om hem als eerste te zien en als eerste te reageren ;)
Voor mij is de serie een serie. ik vermaak me er prima mee en moet de aflevering van vandaag nog zien. Ik zit me af en toe ook te ergeren aan domme dingen, maar het is en blijft vermaak en geen documentaire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:21

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Woah, wat een einde. Lekker (audio) visueel ook :D

Ik gok op Daryl of op Glenn. Ik weet wat de comic doet, maar dat hoeft natuurlijk niet zo te gaan ;) Ik denk dat Rick wel voor de laatste keer een vijand onderschat c.q overmoedig wordt van zijn success.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Wat flauw dit zeg. En dan volgend seizoen beginnen met 2 filler episodes om het nog langer uit te stellen zeker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Spoiling the Dead is gisteren ook ontploft met dit einde. Ik ben het er ook wel mee eens; de emotionele impact is compleet weg over 7 maanden.

Of zoals ze zeggen: it is like having sex for 90 minutes and then being told you cannot climax for another 7 months

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Goron schreef op maandag 04 april 2016 @ 16:34:
Wat flauw dit zeg. En dan volgend seizoen beginnen met 2 filler episodes om het nog langer uit te stellen zeker...
Hier komt het eigenlijk wel op neer. Of een eerste aflevering waar er nog even gerekt wordt voordat wij erachter komen wie het nou was. Ik kijk wel uit naar seizoen 7, maar dit seizoen is in reflectie duidelijk een minder seizoen. Maar je moet eens voor de grap Talking Dead kijken. Geen greintje zelfkritiek kan er vanaf van de heren. De showrunner Scott Gimple heeft ook echt het idee dat er niks mis was/is met de verhaallijnen van Glenn, Carol, Morgan en nu deze cliffhanger. Ik kijk TWD graag, maar ze maken het soms wel heel bont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Laatst online: 17-09 18:10

kingfriko

100 % BULLY

Ademloos zitten kijken , wat een serie , en eindelijk negan , erg benieuwd hoe dat verder gaat lopen _/-\o_

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe

Bluebe

Roar

Zeker een vette aflevering met goede opbouw naar het einde. Moet wel zeggen dat ik het einde al een beetje zag aankomen:
[...]

spoiler:
Ben benieuwd of ze het zo lang geheim kunnen houden wie het nu is... Dit was ook niet echt nodig geweest, ze hadden ook gewoon de volledige scene kunnen laten zien, en dat je vanaf volgend seizoen ziet hoe ze hier nu mee om moeten gaan. Minstens zo spannened. Wat ook al eerder werd genoemd nu had je echt zo'n oh shit momentje wat je straks misschien wel helemaal kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Bluebe schreef op maandag 04 april 2016 @ 19:26:
Zeker een vette aflevering met goede opbouw naar het einde. Moet wel zeggen dat ik het einde al een beetje zag aankomen:

[...]

Ben benieuwd of ze het zo lang geheim kunnen houden wie het nu is... Dit was ook niet echt nodig geweest, ze hadden ook gewoon de volledige scene kunnen laten zien, en dat je vanaf volgend seizoen ziet hoe ze hier nu mee om moeten gaan. Minstens zo spannened. Wat ook al eerder werd genoemd nu had je echt zo'n oh shit momentje wat je straks misschien wel helemaal kwijt bent.
Ik neem aan dat de acteurs zelf ook niet weten wie er dood is. Maakt het een stuk makkelijker geheim te houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe

Bluebe

Roar

Notna schreef op maandag 04 april 2016 @ 19:27:
[...]

Ik neem aan dat de acteurs zelf ook niet weten wie er dood is. Maakt het een stuk makkelijker geheim te houden ;)
Ja misschien dat ze dat stuk pas over een paar maand gaan opnemen.

[ Voor 14% gewijzigd door Bluebe op 04-04-2016 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik dacht dat ik ergens las dat ze het al vanuit de andere hoek opgenomen hadden en dus al vast staat wie dood gaat?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat Eugene "gelucille'd" is. Hij heeft Rick het recept voor kogels al gegeven en heeft dus geen echte toegevoegde waarde meer voor de groep, en hij is overduidelijk geen "fan favourite". Ook zag je in de close up shots voordat Negan uithaalde hem het minst en kort in beeld dacht ik.

Als het Aaron was dan zou dat de nieuwe nummer 1 ergernis voor mij zijn, na Glenn's "container escape".

Mocht het Glenn of 1 van de andere main characters zijn; kudo's voor de schrijvers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Ik vond het wel een aardige seizoensfinale :)

Op het eind zegt Negan toch:
Anybody moves, anybody says anything, i'll cut the boy's other eye out and feed it to it's father.
And then we'll start.
Hieruit zou je toch ook kunnen afleiden dat het Carl is? Eerst zijn andere oog er uit (die dan aan Rick gevoerd wordt) en dat Carl daarna alsnog doodgeslagen wordt.

Of zit ik er heel erg naast met mijn theorie :/

[ Voor 3% gewijzigd door Mon0lith op 04-04-2016 19:46 ]

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Mon0lith schreef op maandag 04 april 2016 @ 19:45:
Ik vond het wel een aardige seizoensfinale :)

Op het eind zegt Negan toch:

Anybody moves, anybody says anything, i'll cut the boy's other eye out and feed it to it's father.
And then we'll start.

Hieruit zou je toch ook kunnen afleiden dat het Carl is? Eerst zijn andere oog er uit (die dan aan Rick gevoerd wordt) en dat Carl daarna alsnog doodgeslagen wordt.

Of zit ik er heel erg naast :/
Ik maakte daar juist uit op dat Carl en Rick veilig waren.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Inderdaad, het is geen dreigement als de hersens van de een of de tanden van de ander er al uit liggen. De boodschap is juist: niet piepen, anders vallen er meer slachtoffers dan alleen (persoonX) en de pieper.

Edit:
Notna schreef op maandag 04 april 2016 @ 19:27:
... en is salarisonderhandeling een stuk interessanter voor de makers :o

[ Voor 42% gewijzigd door F_J_K op 04-04-2016 19:52 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Nog iemand die Negan eigenlijk niet zo bad-ass vond overkomen? Ik vond hem er een beetje soft uitzien eigenlijk. Monoloog was wel netjes, maar hij mist een beetje de inmate look van de rest van zn gang.

Verder wel grappig om Trevor weer langs te zien komen, na GTA V lijkt die wel overal te komen (Better Call Saul, en volgens mij nog een andere serie ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:58
Rick en Carl zijn wat mij betreft sowieso veilig. Even kort geturfd wie er het minst in beeld kwam tijdens de eeny meeny. Glenn/Rosita/Eugene komen allen maar 1 keer voor. Glenn laten gaan is wel een ontzettende troll na alle hints en de midseason fiasco.

Eugene gezien de aflevering lijkt mij het meest logische. Eindelijk het respect en dan die laatste knock on the head als een baas pakken om te zeggen dat het een survivor is.

Daarnaast ook nog een controversiële tweet van Michael Cudlitz (Die Abraham speelt) dat het een genoegen was (verleden tijd) om met Josh McDermitt samen te mogen werken (Eugene dus) Tweet is alweer weg en aangepast naar tegenwoordige tijd maar dat doe je niet als je niets te verbergen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Ik had eigenlijk ergens gehoopt dat er 2 mensen met lucille zouden gaan knuffelen. Alleen al om een beetje af te wijken van de strips en om het seizoen met een goede knaller te eindigen.

Ik hoop van harte dat het Glenn is die dood is anders komt de maincast wel erg onsterfelijk over.

En ik denk dat we beginnen met S7 wat Daryl en Co mee heeft gemaakt in de korte tijd na hun capture, en dat we dan aan het eind van de aflevering de lucille scene vanaf een andere hoek te zien krijgen, en dat we dan wel direct zien we de dode is.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:39

Saffie_time

Why use this? 42!

Ik vond het een beetje meh aflevering.
Carol en Morgan voelde erg gekunsteld aan en de rest enorm lang gerekt tot we eindelijk Negan te zien krijgen.
Het stuk waarin ie dan te zien is was wel erg fijn. Goed stukje karakter neerzetten wat ze daar doen.

En een voor mij onbevredigend einde van de aflevering. Eens zien wat ze gaan doen met S7 maar voor nu heb ik het gevoel er wel klaar mee te zijn.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:01

Player1S

Probably out in the dark

IMHO leeft darryl nog. Whats the point om hem eerst neer te schieten dan?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:58
L1nt schreef op maandag 04 april 2016 @ 21:50:
IMHO leeft darryl nog. Whats the point om hem eerst neer te schieten dan?
Die is er niet. Daryl leeft ook nog gewoon. Shot waarin Negan de persoon neerhaalt is ook niet aan de rechter helft van de geknielde groep maar aan de linker (anders zou de voorkant van de RV rechts van hem zitten ipv links in het laatste shot. Mijn gok is nog altijd Eugene, maar dat zien we over een paar maanden wel (als het van tevoren niet al geleaked is met set footage van seizoen 7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 20:42

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Redelijke aflevering, opbouw naar de ontmoeting met de volledige Negan crew was goed, eindelijk een gevoel hoe groot ze zijn en hoe zinloos de aanval van de Rick crew op die ene settlement was.

Introductie Negan netjes maar niets bijzonders, daarna was ik al snel klaar met het gerek van "wie ga ik zijn kop inslaan". Einde beschamend, het had veel meer impact gemaakt als je nu had gezien wie er dood ging.

Eugene zou me niet verbazen, zou het wel jammer vinden, zijn manier van spreken was grappig en ik had nog gehoopt dat hij zou uitgroeien tot een soort van weaponsmith.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Leuke aflevering, maar die cliffhanger bond ik te uitgemolken. Jammerlijk einde van dit season.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:24
Misschien lag het aan mij maar ik werd wel een beetje meh in mijn maag door die FPS opname aan het einde...... en ik ben wel wat gewend al moet ik het zelf zeggen.

Inderdaad wel jammer dat je nu nog niets weet....tot in november :)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
SpoekGTi schreef op maandag 04 april 2016 @ 22:11:
Misschien lag het aan mij maar ik werd wel een beetje meh in mijn maag door die FPS opname aan het einde...... en ik ben wel wat gewend al moet ik het zelf zeggen.
Dat kun je deze scene in comic maar beter vermijden :+. Ik moet zeggen dat ik dit camerastandpunt wel kan waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Ultra schreef op maandag 04 april 2016 @ 22:24:
[...]

Dat kun je deze scene in comic maar beter vermijden :+. Ik moet zeggen dat ik dit camerastandpunt wel kan waarderen.
Ik zag die paar plaatjes van de comic ook, 'k was juist bang dat ze er zo'n gorefest van zouden maken. Maarja, op deze manier hebben die sneaky bastards nog niet hoeven prijsgeven wie de sigaar is.
Props voor Jeffrey Dean Morgan, een schurk die ik denk ik met liefde haat. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:58
De seizoen finale was een beetje langdradig naar mijn mening. Die scenes met de RV van punt naar punt rijden voelde een beetje als Baywatch uit de 90-er jaren (die saviors zongen nog net niet : i'll be there :) ).

Ik kan me de kritiek op deze serie wel voorstellen. Na Hersel met zijn unlimited shotgun ammo en bestelbusjes die altijd op hun wielen belanden kan alles in deze serie.

Desalniettemin kan ik deze serie toch wel waarderen. Maar...

Ze moeten idd wat meer ballen tonen en een hoofdpersonage laten gaan. Ik zelf heb een gruwelijke hekel aan Carl maar die knuppel verdient niet die dood :)
Zou wel lef tonen om gewoon Rick om te leggen, beetje zoals game of thrones. "ohh you like that character, and it's gone :) "

Het einde van deze aflevering deed me denken aan een goeie Scorsese film .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:05
De kerel die ze uiteindelijk opgehangen hebben, die met het kruis op zijn borst, zei toch dat er niemand meer overbleef van zijn groep uit de bib?
Dat is toch waar Morgan Carol gevonden heeft? Of was dat iemand van hilltop?

De groep van hilltop, bestaat die eigenlijk nog of hebben de saviors hun gestraft omdat ze de hulp van Rick ingeroepen hebben?

Die saviors zijn toch veel groter dan gelijk welke groep waar we uiteindelijk al kennis mee gemaakt hebben? Ik tel er zeker al vijftig en wie weet hoeveel Negan er nog achter de hand heeft.

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Vond het maar een matige aflevering en absoluut beschamend voor een seizoen finale. Hopelijk krijgen we weer niveau terug met seizoen 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Wat een tegenvaller zeg.. Er is eigenlijk heel weinig gebeurd. Dat einde slaat (behalve Negan zelf.. :*) :*) ) nergens op.

En nu weer maanden wachten. Ouch.

Mega spoiler incoming:
spoiler:
Ik kreeg deze foto toegestuurd van een vriend. Kijk in de schaduw en je zult Carl zijn hoed zien. Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/swL3tyv.jpg

Eigen screenshot van het moment:
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/o6eL5/d209662b6a.jpg

[ Voor 48% gewijzigd door Luca op 04-04-2016 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik vond juist de lange toch met de RV erg goed in beeld gebracht. Je zag de moedeloosheid met elke nieuwe route alleen maar groter worden. Daarna de fluitscène,... bloedstollend. Ik had zoals eerder gezegd ook wel graag geweten wie er geknuppeld werd door Negan en Lucille, maar zo is het nu eenmaal niet gegaan. Het zou trouwens ook nog Maggie kunnen zijn. Een main character én zwanger ook. Als er iets nog zinlozer is dan het vermoorden van Maggie, zou het, het vermoorden van Carl kunnen zijn. Gruwelijker dan een kind of een zwangere vrouw kan Negan het niet doen om zijn punt te maken. Ik vind Maggie supertof, maar hiermee zouden ze wel degelijk een harde klap aan de main cast uitdelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tuupie
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:27
Echt... wat heb ik hier een hekel aan, nog erger dan clickbait. Laat toch gewoon zien wie er werd gekozen. Er zijn nog genoeg vragen die we dan nog hebben voor het komend seizoen.

Of zou het dan toch Carl zijn, ivm de oog opmerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danny.G schreef op maandag 04 april 2016 @ 23:09:
Wat een tegenvaller zeg.. Er is eigenlijk heel weinig gebeurd. Dat einde slaat (behalve Negan zelf.. :*) :*) ) nergens op.

Mega spoiler incoming:
spoiler:
Ik kreeg deze foto toegestuurd van een vriend. Kijk in de schaduw en je zult Carl zijn hoed zien. [afbeelding]
Euhm je begrijpt dat iemand die geknield zit nooit zo'n schaduw kan werpen? Dat komt van zijn armen. Totaal geen spoiler, vage gok at best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Tuupie schreef op maandag 04 april 2016 @ 23:18:
Echt... wat heb ik hier een hekel aan, nog erger dan clickbait. Laat toch gewoon zien wie er werd gekozen. Er zijn nog genoeg vragen die we dan nog hebben voor het komend seizoen.

Of zou het dan toch Carl zijn, ivm de oog opmerking.
Open de spoiler van mij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danny.G schreef op maandag 04 april 2016 @ 23:18:
[...]

Open de spoiler van mij. ;)
Dus niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuupie
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Spike_wolf schreef op maandag 04 april 2016 @ 19:46:
[...]

Ik maakte daar juist uit op dat Carl en Rick veilig waren.
Je bent niet de enige! Zelf denk ik dat Negan eerder het hoofd inslaat van een stoere kerel dan van een vrouw. Ik ga voor Abraham.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Danny.G schreef op maandag 04 april 2016 @ 23:09:

Mega spoiler incoming:
spoiler:
Lijkt mij ook het meest voor de hand liggende:
- Afscheidsspeech tegen/van Enid: "What if you not come back?"
- Terwijl ze die draagberrie door de bossen sleuren. "i'll protect everyone"
- Daarmee wordt Rick nog bloeddorstiger _/-\o_

Nuja, ik had Glenn verwacht...Beetje op gevoelens werken. Laat zieke zwangere vrouw achter. en zit al het langs in de serie (op rick na)

[ Voor 11% gewijzigd door SadisticPanda op 04-04-2016 23:26 ]

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

maar ik ben er nu echt klaar mee.
Gaaaaaaaaaap.
Doei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2016 @ 23:18:
[...]

Euhm je begrijpt dat iemand die geknield zit nooit zo'n schaduw kan werpen? Dat komt van zijn armen. Totaal geen spoiler, vage gok at best.
Afijn, speciaal voor jullie 2 even het moment opgezocht. Ik zou zeggen, kijk en huiver! _/-\o_ _/-\o_

spoiler:
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/o6eL5/d209662b6a.jpg

Niet nep dus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:28

Phydomir

Dennis

Hoe langdradig kan je een aflevering maken zeg. Zo ongelooflijk saai allemaal. Niet de eerste keer dit seizoen dat ik met mijn telefoon begon te spelen tijdens de aflevering.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-09 15:15

Scrummie

Think different

Wat een serie _O_

Geweldig finale, wat mij betreft. Kan wéér niet wachten tot het volgende seizoen. Alleen dat wachten... pff.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

RobinNL schreef op maandag 04 april 2016 @ 23:22:
[...]

Je bent niet de enige! Zelf denk ik dat Negan eerder het hoofd inslaat van een stoere kerel dan van een vrouw. Ik ga voor Abraham.
Ik denk ook dat het Abraham is/was waarbij een gleufhoed van z'n schedel gemaakt werd. Hij is de grootste uit de groep en ik denk dat dat toch wel de grootste indruk (no pun intended) maakt.

The ramblings of an idiot

Pagina: 1 ... 67 ... 100 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.