[Serie] The Walking Dead [2] Overzicht

Pagina: 1 ... 66 ... 100 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJ schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 20:21:
Wat is er trouwens met de Wolves verhaallijn gebeurt? Was dit t al weer met die groep?
Dat is de vraag, maar de 'leider' van dit groepje vroeg zich al af wat er met T's groep was gebeurd. Ze wisten dus al dat die hele motorbende was opgeblazen.

Of haal ik nu Wolves en Saviors door elkaar?

Btw, wel een spannende aflevering. Ik had eigenlijk het idee dat niet iedereen van de Alexandria groep het einde van de aflevering zou gaan halen. Good vs Bad thema is wel goed uitgewerkt, maar ik heb zo'n vermoeden dat we de komende afleveringen wel gaan zien wie de baddest of them all is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 08:07:
[...]

Dat is de vraag, maar de 'leider' van dit groepje vroeg zich al af wat er met T's groep was gebeurd. Ze wisten dus al dat die hele motorbende was opgeblazen.

Of haal ik nu Wolves en Saviors door elkaar?
Je haalt ze door elkaar. Wolves zijn te herkennen aan de W op hun voorhoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Spooksel

Spooksel!

En, naar alle waarschijnlijk zijn die Wolves inmiddels ook allemaal wel dood... dus daar gaan we denk ik niet veel meer van zien :P

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:39

Saffie_time

Why use this? 42!

Ik vond wel de ommezwaai van Carol van "lieve oma die bad ass kan zijn als het nodig is" naar "zielig vogeltje" wel aardig uit de lucht gegrepen.
Het is geheel logisch dat het niet in je koude kleren gaat zitten wat ze allemaal mee maken maar ineens uit het niets gaan zitten hyperventileren en daarna op een totaal andere manier naar het leven kijken (nadat ze een rozenkrans van een walker gevonden heeft). Was wel iets waarvan ik vond dat dit óf betere inleiding nodig had door er al eens eerder heel kort aan te refereren óf weg gelaten had kunnen worden.

/insectenliefhebber modus.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:35

Spotmatic

Ken sent me

Ik heb eigenlijk een hele andere indruk van Carol: dat ze alles heel berekenend uitvoert (en dus heel goed kan acteren inclusief die hyperventilatie-aanval). Dat zagen we in eerdere afleveringen ook al.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Saffie_time schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 12:56:
Ik vond wel de ommezwaai van Carol van "lieve oma die bad ass kan zijn als het nodig is" naar "zielig vogeltje" wel aardig uit de lucht gegrepen.
Het is geheel logisch dat het niet in je koude kleren gaat zitten wat ze allemaal mee maken maar ineens uit het niets gaan zitten hyperventileren en daarna op een totaal andere manier naar het leven kijken (nadat ze een rozenkrans van een walker gevonden heeft). Was wel iets waarvan ik vond dat dit óf betere inleiding nodig had door er al eens eerder heel kort aan te refereren óf weg gelaten had kunnen worden.

Naar mijn idee is ze begonnen te twijfelen aan zichzelf doordat ze dat (autistische?) kind zo bang had gemaakt met haar verhalen, en die vervolgens in paniek raakte en daardoor dus opgegeten werd. Je zag haar niet voor niets een koekje naar zijn graf brengen. Ook bleek die Wolf-gevangene dus toch iets goeds in zich te hebben door de dokter te redden, maar ze heeft hem wel doodgeschoten. Toen begon ze een en ander op een rijtje te zetten met hoeveel man ze wel niet heeft vermoord. Plus dat die kidnappers ook eigenlijk maar gewoon mensen bleken te zijn. Het was heel typisch dat tijdens de 'interrogation' zij meer vertelden dan dat ze informatie uit Carol en Maggie haalden.

[ Voor 4% gewijzigd door Goron op 17-03-2016 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Die hyperventilatie was wel geacteerd maar je merkte wel dat daarnaast wel dat ze begon in te zien wat ze zou worden als ze op deze manier door zou gaan. Ze is niet anders dan de gene die ze opjaagt en vermoord.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:53

Goner

What can I do you for ?

Dat lijkt me ook .. ze ging heel berekenend te werk ; eerst die rozenkrans oppakken van die walker, wegstoppen, hyperventileren om van die prop in haar mond af te raken, rozenkrans komt weer tevoorschijn om zielig mee te doen en vervolgens dat kruis te slijpen en als mes te gebruiken om los te komen.
Tsja, dat ze intussen al 20 mensen heeft omgelegd, dat gaat je niet in je kouwe kleren zitten.
Spooksel schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 12:52:
En, naar alle waarschijnlijk zijn die Wolves inmiddels ook allemaal wel dood... dus daar gaan we denk ik niet veel meer van zien :P
De laatste was die gewonde gozer die Morgan gevangen hield en Denise gijzelde. Z'n maatjes die de aanval op Alexandria overleefden zijn door Rick toch afgeschoten toe ze zijn camper aanvielen ?

[ Voor 35% gewijzigd door Goner op 17-03-2016 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:26
Volgens mij zijn de Wolves allemaal dood ja. En ik denk ook niet dat ze iets met de Saviors te maken hebben.

Carol speelde volgens mij gewoon een toneelstukje. En het werkte. Net als haar huisvrouw toneelstuk in Alexandria. Daar ging ze toch ook full killer toen de Wolves binnenvielen?

Ik vind het een erg vermakelijk seizoen tot nu toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
"De beste leugen is er eentje die op waarheid gebaseerd is".

Carol speelde wel een toneelstukje, maar die was op haar ware gedachten en gevoelens gebaseerd. Daarom heeft haar toneelstukje ook gewerkt. Want vaak kunnen mensen ook merken dat je een toneelstukje speelt.

Carol zit er mee: aantal doden, haar eigen transformatie, verliezen en niet nakomen beloftes. Toen Carol zei dat zij hoopt dat zij niet degene zal zijn wie roodharige 'leidster' zou vermoorden, geloof ik zonder meer dat Carol volkomen oprecht is in haar uitspraak. Carol is aan een keerpunt gekomen dat zij nog steeds wil overleven, maar dan zonder een moordenaar te zijn. Dat is de volgende transformatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023

Ja, dat was het ook. Niet dat het geen logisch gevolg kan zijn van alle moorden etc. Het is volstrekt normaal dat iemand uiteindelijk last van zijn geweten krijgt. Iedereen probeert dat nu te verklaren, en natuurlijk valt er wat voor te zeggen. Maar het kwam toch iets te geforceerd over. Het had nog een of twee afleveringen opgebouwd moeten worden en dan voelde het ook natuurlijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
Er is nu ook een vrij essentiele omslag in de groep: ze zijn van reactief naar pro-actief gegaan. Voorheen sloeg de groep keihard terug, maar nu delen ze de eerste klappen uit, met grof geweld. Je ziet, mijns inziens terecht, dat men moeite heeft met die nieuwe rol...

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:01
Spoilers voor de volgende EP "Twice As Far" inclusief een hele grote spoiler (onderaan). Let dus op :)

spoiler:
Q-Who are the two groups that are out looking for supplies?
A-Eugene and Abraham (Eugene looking for a place to make ammo)
Denise, Rosita and Daryl (Looking for medicine)

Q-What is Rick's reaction to Morgan's jail cell? Do we find out what the cell is for?
A-Rick just asks what's it for. Morgan says it will give some choices next time.

Q-Why is Carol on Tobin's porch?
A-It's a 1 second shot. She kisses Tobin quickly as he leaves. She appears to be just waiting for him

Q-What's Carl up to this ep?
A-We don't see Carl this episode.

Q-Will Dwight make an appearance and if so, is his face ironed?
A-Yes he does and his left side is burned

Q-Does Daryl get his crossbow back? If so, how?
A-Yes, after a fight with Dwight and his group

Q-Does the group run into any other Saviors besides Dwight?
A-Yes there is a group with Dwight

Q-Is Jesus in this episode?
A-We don't see Jesus this episode.

Q-Does anyone go missing by the end of the episode? If so, who?
A-No

Q-Does anyone in Team Family die this ep? If so, who and how?
A-Denise, crossbow through head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Nu online

Spooksel

Spooksel!

spoiler: Comic referentie op Ryan_ zijn spoiler
Dat zou lame zijn, Abraham is degene die in de comics door Dwight door z'n kop geschoten wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:01
Spooksel schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 13:15:
spoiler: Comic referentie op Ryan_ zijn spoiler
Dat zou lame zijn, Abraham is degene die in de comics door Dwight door z'n kop geschoten wordt!
spoiler:
Klopt inderdaad. Maar de comic loopt sowieso niet bepaald synchroon met de serie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09:46
Ryan_ schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 13:34:
[...]

spoiler:
Klopt inderdaad. Maar de comic loopt sowieso niet bepaald synchroon met de serie. ;)
spoiler:
Lijkt dan direct dé aanwijzing dat Abraham Glenn mag vervangen tijdens de kennismaking met Lucille.. Dikke fail als ze dat doen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:53

Vrijdag

De Zwarte

Ik vind Carol nog steeds één van de meest interessante (en stoere!) karakters. Vrijwel alles wat ze doet doet ze met een reden, van het ophangen van zielige verhalen tot het bakken van koekjes. Bij haar kan ik het veel beter verteren dat ze liever niet meer hoeft te doden dan bij Morgan. Ze heeft inmiddels al een behoorlijke bodycount bij elkaar gespaard, volgens mij redelijk gelijk opgaand met Rick en bijvoorbeeld Daryl.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
Veefje schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 17:34:
[...]

Ja, dat was het ook. Niet dat het geen logisch gevolg kan zijn van alle moorden etc. Het is volstrekt normaal dat iemand uiteindelijk last van zijn geweten krijgt. Iedereen probeert dat nu te verklaren, en natuurlijk valt er wat voor te zeggen. Maar het kwam toch iets te geforceerd over. Het had nog een of twee afleveringen opgebouwd moeten worden en dan voelde het ook natuurlijker.
Ja klopt, zonde vind ik zo'n acties, vond hetzelfde toen rick ineens in een aflevering uitflipte, jammer dat er zoveel situaties zijn wat niet opgebouwd wordt, doet de character opbouw ook verre van goede imo.

Einde van de ep vond ik dan wel weer 'leuk', aan de andere kant begint het wel van dramaserie naar een moordserie te gaan haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Yeah, deze aflevering is dan weer helaas wat minder. Wat er met Denise gebeurt zie je al van ver aankomen. Vooral na die monoloog/speech wist ik al dat zij ten dode was opgeschreven. Waarom ook de enige dokter in Alexandria meenemen buiten Alexandria, terwijl je weet dat ze niet capabel/competent is om zichzelf te redden? Belangrijker nog, terwijl je weet dat een dokter van levensbelang op dit moment is. Vooral met de dreiging van The Saviors. Al heb je mensen als Daryl bij je, er kan toch altijd wat mis gaan? Slaat toch helemaal nergens op?

Waarom ook Eugene alleen laten terwijl je weet dat hij zichzelf niet kan redden, of iig het onderspit zal delven als hij zware guys tegenkomt? Wat zeg je dan als je terugkomt in Alexandria en men erachter komt dat Eugene dood is. 'We hadden ruzie dus ik heb hem achtergelaten en nu is hij de pijp uit'? Dat is moeilijk te rechtvaardigen.

Toen Denise sprak met Rosita werd ook duidelijk hoe vlak het personage is. Buiten het ex liefje van Abraham, weten wij eigenlijk niks van haar. Ze kan eigenlijk nu de pijp uitgaan en je haalt je schouders op. Maar goed, er zijn veel personages en je kunt niet iedereen evenveel screentijd geven. Maar dit viel wel op, aangezien Rosita er al meer dan 2 seizoenen is.

Maar het zwakste blijft Carol' switch naar Morgan territorium. Het voelt zo 'not earned' aan. Het is zo een 'dit klinkt goed op papier' situatie, maar 'komt niet goed uit de verf in de praktijk' gebeuren. Nogmaals, je zou het kunnen verklaren, maar it just does not make sense. Het klopt gewoon niet. Nu wanneer zij het hardst nodig is, besluit ze Alexandria te verlaten en niet meer te doden? Wat als ze mensen als The Saviors onderweg tegenkomt of ander gespuis? Het is net als het Morgan gebeuren dat leuk klinkt in theorie, maar niet haalbaar is in de praktijk van deze wereld die neergezet wordt. En bij Carol komt het al helemaal niet uit de verf, omdat zij min of meer na seizoenen een badass te zijn geweest in 1 a 2 afleveringen radicaal verandert. Matige aflevering deze.

[ Voor 4% gewijzigd door Veefje op 21-03-2016 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:31

Zeror

Ik Henk 'm!

Daryl heeft zijn kruisboog terug! yay! :D

Vond het wel een goede aflevering. Wel veel focus op Denise en daardoor enigszins voorspelbaar dat er iets met haar ging gebeuren. Toen ze op de terugweg waren had ik echt zoiets van dat alles wel heel makkelijk leek te gaan en dan BAM daar zijn de grote vrienden van de Saviors weer. Dat was een mooie afsluiter van de aflevering.
En de keuze van Carol is vreemd, ja. Al is het natuurlijk niet de eerste keer dat ze ertussenuit gaat. Maar het vertrek van Carol dit keer vrees ik wel het ergste voor haar. Iets met Saviors ofzo...

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Bron: Serietotaal

De finale van het zesde seizoen van AMCs The Walking Dead wordt flink uitgebreid. De Amerikaanse zender heeft besloten het geheel 90 minuten te laten duren. Waarschijnlijk is dat inclusief reclame, dus kan er uitgegaan worden van ongeveer 60 minuten. Daarnaast is de titel van de finale bevestigd en de komst van een langverwachte schurk.

Is geen echte spoiler, maar voor de mensen die het niet willen weten. Gaat over hoe de laatste afl heet en een beetje over Negan.
spoiler:
The Spoiling Dead heeft weten te bevestigen dat de aflevering van 3 april de titel Last Day on Earth krijgt. Daarin zal de schurk Negan ten tonele verschijnen. Hij wordt gespeeld door Jeffrey Dean Morgan en is nog niet in beeld geweest. Er is wel al veel gehint naar de komst van het personage.

Het personage maakt in de comics van The Walking Dead zijn opwachting met zijn knuppel ‘Lucille’. Daarmee maakt hij een einde aan het leven van een van de personages, maar of dat nu ook gebeurt is nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veefje schreef op maandag 21 maart 2016 @ 09:14:
Yeah, deze aflevering is dan weer helaas wat minder. Wat er met Denise gebeurt zie je al van ver aankomen. Vooral na die monoloog/speech wist ik al dat zij ten dode was opgeschreven. Waarom ook de enige dokter in Alexandria meenemen buiten Alexandria, terwijl je weet dat ze niet capabel/competent is om zichzelf te redden? Belangrijker nog, terwijl je weet dat een dokter van levensbelang op dit moment is. Vooral met de dreiging van The Saviors. Al heb je mensen als Daryl bij je, er kan toch altijd wat mis gaan? Slaat toch helemaal nergens op?

Waarom ook Eugene alleen laten terwijl je weet dat hij zichzelf niet kan redden, of iig het onderspit zal delven als hij zware guys tegenkomt? Wat zeg je dan als je terugkomt in Alexandria en men erachter komt dat Eugene dood is. 'We hadden ruzie dus ik heb hem achtergelaten en nu is hij de pijp uit'? Dat is moeilijk te rechtvaardigen.

Toen Denise sprak met Rosita werd ook duidelijk hoe vlak het personage is. Buiten het ex liefje van Abraham, weten wij eigenlijk niks van haar. Ze kan eigenlijk nu de pijp uitgaan en je haalt je schouders op. Maar goed, er zijn veel personages en je kunt niet iedereen evenveel screentijd geven. Maar dit viel wel op, aangezien Rosita er al meer dan 2 seizoenen is.

Maar het zwakste blijft Carol' switch naar Morgan territorium. Het voelt zo 'not earned' aan. Het is zo een 'dit klinkt goed op papier' situatie, maar 'komt niet goed uit de verf in de praktijk' gebeuren. Nogmaals, je zou het kunnen verklaren, maar it just does not make sense. Het klopt gewoon niet. Nu wanneer zij het hardst nodig is, besluit ze Alexandria te verlaten en niet meer te doden? Wat als ze mensen als The Saviors onderweg tegenkomt of ander gespuis? Het is net als het Morgan gebeuren dat leuk klinkt in theorie, maar niet haalbaar is in de praktijk van deze wereld die neergezet wordt. En bij Carol komt het al helemaal niet uit de verf, omdat zij min of meer na seizoenen een badass te zijn geweest in 1 a 2 afleveringen radicaal verandert. Matige aflevering deze.
Niet echt mee eens. Denise was erg duidelijk, of jullie gaan mee of ik ga alleen. Dan bescherm je toch liever je dokter?

Dat Abraham een emotioneel besluit neemt vind ik ook niet raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Forever
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:59
Ik snap het einde niet helemaal, waarom lopen ze nu met twee trolly's aan wapens naar buiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:59

Player1S

Probably out in the dark

spoiler:
Nou we weten dus wel waar Negan eindigt tzt

goede aflevering. Benieuwt hoe nu verder

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:43

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

T-Forever schreef op maandag 21 maart 2016 @ 20:46:
Ik snap het einde niet helemaal, waarom lopen ze nu met twee trolly's aan wapens naar buiten?
Ze zijn de autos ook voor het hek aan het verzamelen; ik gok om voor te bereiden voor de grote strijd die komen gaat met Negan

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:37
Notna schreef op maandag 21 maart 2016 @ 21:38:
[...]

Ze zijn de autos ook voor het hek aan het verzamelen; ik gok om voor te bereiden voor de grote strijd die komen gaat met Negan
Vandaar dus ook die vreemde blik van Morgan, die kon ik ook niet echt plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:10

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik vond de aflevering wel goed, zonde dat Denise dood is (een arts is eigenlijk onmisbaar), je zag het aankomen, maar dan dood geschoten worden door een lucky shot is wel extra sneu, het lag nu niet eens aan haar eigen incompetentie.

Keuzes om met Denise naar buiten te gaan snap ik wel, dat Abraham Eugene achter laat snap ik ook wel.

De scène op het einde dat ze de auto's klaar zetten en de wapens verzamelen was een erg onsamenhangend. Je mag aannemen dat ze voorbereidingen treffen om Negan aan te pakken, maar hebben ze al meer info over die club? Weten ze hoeveel tegenstanders er zijn? Waar zijn ze? Wat is hun plan? Beetje vreemde scène zo..

Keuze van Carol vind ik wel een beetje meh, motivatie is matig/vreemd. Als ze echt van de groep zou houden dan zou ze daar imho altijd voor strijden/offers brengen, desnoods leert ze vechten als Morgan. Er vandoor gaan is eigenlijk alleen maar egoïstisch.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Saaie aflevering zeg. Zat er natuurlijk aan te komen na al die betere afleveringen van de afgelopen weken maar god ik moest mezelf er echt doorheen slepen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Chaoss schreef op maandag 21 maart 2016 @ 22:47:
maar dan dood geschoten worden door een lucky shot
Nou, lucky .... "she wasn't even the one I was aiming for."

En wat zag Denise nou precies in die gootsteen in dat kamertje achter de pharmacy ? Just curious ...

[ Voor 18% gewijzigd door Goner op 22-03-2016 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Nu online

Spooksel

Spooksel!

Bijzondere aflevering, al snap ik niet goed wat ze nu wilden bereiken met het afmaken van Denise. Zeker gezien het...
spoiler: Comic referentie naar zelfde voorval
... in de comics Abraham is die door Dwight doodgeschoten wordt, tijdens exact dezelfde 'recon' als ie hier met Eugene had.

Ook in die situatie werd Eugene overvallen, maar dan ontzet door Rick en wat anderen die enkel Dwight in leven laten met een boodschap voor Negan.

Dat laatste gebeurt nu alsnog, Dwight (welliswaar met wat anderen) ontsnapt terug naar Savious HQ. Maar het verse graf bevat iemand anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Goner schreef op maandag 21 maart 2016 @ 23:46:
En wat zag Denise nou precies in die gootsteen in dat kamertje achter de pharmacy ? Just curious ...
Het stuk even teruggezocht, maar het was een babyschoentje. Ook wel logisch met dat campingbedje e.d. :/

Over Denise... Persoonlijke groei m'n reet. Zij was de enige met fatsoenlijke medische kennis en de defacto persoon om mensen op te lappen. Die laat je niet zo'n risico nemen door buiten de poorten leuk op avontuur te laten gaan, al moest je haar vastketenen. Daryl en Rosita hadden gewoon alles (of zoveel mogelijk) mee kunnen nemen en dan had ze het maar in Alexandria uitgezocht.

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Daryl weer een extra reden om de spoorrails te vermijden...
Die saviours zijn ook wel een stel koekenbakkers zeg. Laten zich makkelijk afmaken.
En hoe kan het dat ze soms met één kogel 4 mensen/walkers doden en nu na 4 magazijnen op dwight leeg te hebben geschoten hij ongedeerd weg kan lopen....

Ik snap bovenstaande reacties wel. Er zitten nog wel een paar nietszeggende karakters in de serie.

Carol zien we nog wel terug. Of in de finale, of volgend seizoen. Wel vreemd dat ze zo weggaat. Ze laat nu ook bijv. Maggie in de steek. Daar leek ze nu juist wel voor te willen zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

readytoflow schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 00:41:
Daryl weer een extra reden om de spoorrails te vermijden...
Die saviours zijn ook wel een stel koekenbakkers zeg. Laten zich makkelijk afmaken.
En hoe kan het dat ze soms met één kogel 4 mensen/walkers doden en nu na 4 magazijnen op dwight leeg te hebben geschoten hij ongedeerd weg kan lopen....

Ik snap bovenstaande reacties wel. Er zitten nog wel een paar nietszeggende karakters in de serie.

Carol zien we nog wel terug. Of in de finale, of volgend seizoen. Wel vreemd dat ze zo weggaat. Ze laat nu ook bijv. Maggie in de steek. Daar leek ze nu juist wel voor te willen zorgen.
Los van het keuze aspect om het zo wat spannender te maken is het redelijk logisch. Een walker schiet niet terug en duikt niet weg.

Ik vond de aflevering wel prima, enige dat ik niet snapte was dat gedeelte van Carol. Daar snap ik de logica echt niet van.

De Hilltop heeft overigens een echte chirurg, dus op wat reistijd na heb je gewoon een dokter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15:56

Baseman77

We move

Ik vond het ook een prima aflevering, ik begrijp de klachten eigenlijk niet.

Dat er iets met Denise ging gebeuren was logisch gezien de opbouw, maar het moment en de manier waarop was verrassend.
Het moment met Denise en de zombie in dat kamertje was erg sterk gemaakt, door de handafdrukken en woorden "hush" van bloed op de muren, met daarna de met bloed gevulde wasbak en het uitstekende babyschoentje :X

Eugene blijft verder geweldig!
Deze keer met die 'metalen' zombie, en zijn uitspraken blijven heerlijk: "Dibs is dibs" _/-\o_
Al had Abraham ook een sterke op het einde: "You know how to bite a dick, Eugene" _O-

Het enige dat ik vreemd vind is het vertrek van Carol.
De omslag van keiharde killer naar type 'Morgan' is te snel gegaan en niet helemaal duidelijk. Al ben ik wel erg benieuwd wat er met haar gaat gebeuren.
Veefje schreef op maandag 21 maart 2016 @ 09:14:
Waarom ook Eugene alleen laten terwijl je weet dat hij zichzelf niet kan redden, of iig het onderspit zal delven als hij zware guys tegenkomt?
Euhm, waarom denk je dat Abraham achter die metalen tonnen verstopt zat?
Hij had Eugene wel alleen gelaten, maar was voor de zekerheid in de buurt gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Baseman77 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 13:02:
Ik vond het ook een prima aflevering, ik begrijp de klachten eigenlijk niet.
Nah ja, zoals eerder gesignaleerd ; het is maar hoe je kijkt ... ik kijk tv series om vermaakt (entertainment) te worden en als het niet vermaakt, dan houdt het op. Ik ga geen gaten in het scenario zoeken (of schieten).
Ik kijk nog steeds met heel veel plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Goner schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 13:43:
[...]

Nah ja, zoals eerder gesignaleerd ; het is maar hoe je kijkt ... ik kijk tv series om vermaakt (entertainment) te worden en als het niet vermaakt, dan houdt het op. Ik ga geen gaten in het scenario zoeken (of schieten).
Ik kijk nog steeds met heel veel plezier.
Ik denk dat we allemaal kijken om vermaakt te worden. Je zult echter altijd mensen hebben die strict series kijken om vermaakt te worden en je zult mensen hebben die (ook) vermaakt willen worden, maar ook geprikkeld/uitgedaagd willen worden door wat ze zien. Die dus meer verwachten dan vermaak alleen en ook willen dat iets goed in elkaar zit. Ik geloof ook niet dat het zoeken is naar gaten in het scenario. Het is meer een geval van wat je opvalt. Bepaalde dingen in series die niet goed uitgevoerd worden, vallen direct op. Wat dat is kan voor een ieder anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veefje schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 14:23:
[...]

Ik denk dat we allemaal kijken om vermaakt te worden. Je zult echter altijd mensen hebben die strict series kijken om vermaakt te worden en je zult mensen hebben die (ook) vermaakt willen worden, maar ook geprikkeld/uitgedaagd willen worden door wat ze zien. Die dus meer verwachten dan vermaak alleen en ook willen dat iets goed in elkaar zit. Ik geloof ook niet dat het zoeken is naar gaten in het scenario. Het is meer een geval van wat je opvalt. Bepaalde dingen in series die niet goed uitgevoerd worden, vallen direct op. Wat dat is kan voor een ieder anders zijn.
Al blijkt vaak genoeg hier dat mensen dingen niet opvallen of een situatie anders beleven dan die wordt beschreven (feitelijk kijk je dan niet aandachtig genoeg) en dan komen melden dat zaken niet kloppen.

Voorbeelden over de afgelopen aflevering:
Denise kun je nooit laten gaan, zo onlogisch. Nee ze wilde kost wat kost zelf gaan, zo iemand hou je niet tegen. Wie zijn Daryl en Rosita dan om iemand vast te binden en tegen te houden?

Babyschoen? Nooit gezien.....en de foto's van het kind, de wieg, hush hush op de muur ook allemaal niet. Kwestie van opletten lijkt me.

En zo zijn er wel vaker zaken die mensen missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Dat babyschoentje in de gootsteen was wel ranzig om te zien voor Denise of ieder ander, zo zie je dat (somigge) mensen en dieren alles over hebben om te overleven...
Maar geen walker te bekennen in de gesloten winkeltje, dus volgens mij was het niet zo nodig geweest om een baby op te eten.

Dat Daryll Dwight niet eerst afmaakt... hij stond een tijdje stil met een Eugene aan zn pik .. dat is de makkelijkste target om te schieten (en emotioneel gezien ook eerste keus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Eek2nd schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 09:47:
Dat babyschoentje in de gootsteen was wel ranzig om te zien voor Denise of ieder ander, zo zie je dat (somigge) mensen en dieren alles over hebben om te overleven...
Maar geen walker te bekennen in de gesloten winkeltje, dus volgens mij was het niet zo nodig geweest om een baby op te eten.
Uhm, volgens mij was die baby verdronken, omdat die moeder met gebroken been kansloos was en geen andere oplossing zag.
Dat Daryll Dwight niet eerst afmaakt... hij stond een tijdje stil met een Eugene aan zn pik .. dat is de makkelijkste target om te schieten (en emotioneel gezien ook eerste keus)
Makkelijkste target ja, maar niet met prioriteit. Dwight was dus al bezig, maar al z'n slaafjes konden wel terugschieten, die moet je dan eerst neerhalen.
Los daarvan is het natuurlijk weer typisch hollywood hoe ze hem uiteraard volledig missen met alle kogels, maar de andere dudes niet :+

[ Voor 31% gewijzigd door Angeloonie op 23-03-2016 09:57 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Even een vraagje over kinderen (babies) in TWD. Is het zo dat er een soort van taboe rust op het laten zien van zombie-kinderen onder een bepaalde leeftijd? Zou het een door AMC opgelegde "regel" zijn of zijn de USA regels daar verantwoordelijk voor?

In de TWD wereld lijkt het mij logisch dat er genoeg babies, peuters en kleuters als zombie moeten rondlopen/kruipen. Elke keer als er een scene komt waar je een kind verwacht, zoals met Denise, krijg je niets expliciet te zien, maar alleen maar hints over het lot van de kinderen.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:53
Xymox schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 12:09:
Even een vraagje over kinderen (babies) in TWD. Is het zo dat er een soort van taboe rust op het laten zien van zombie-kinderen onder een bepaalde leeftijd? Zou het een door AMC opgelegde "regel" zijn of zijn de USA regels daar verantwoordelijk voor?

In de TWD wereld lijkt het mij logisch dat er genoeg babies, peuters en kleuters als zombie moeten rondlopen/kruipen. Elke keer als er een scene komt waar je een kind verwacht, zoals met Denise, krijg je niets expliciet te zien, maar alleen maar hints over het lot van de kinderen.
Dat zal inderdaad met restricties van de zender te maken hebben, het zelfde als er een baby/kind zou overlijden/doodgeschoten wordt in een film je dit nooit expliciet te zien krijgt. Denk maar aan die scene dat carol dat doorgedraaide kind neerschoot, dat kreeg je ook niet te zien.

Ik denk niet dat de USA daar een wet voor heeft (als je dat bedoelt) maar de zender zal daar zeker regels voor hebben en ook de producenten zelf willen een populaire serie niet opeens controversieel maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:19

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Dat zal denk ik vallen in onder een soort van kan het wel/niet gevoel van de producers.

Ik denk dat de meeste film en serie makers niet snel die grens zullen overschrijden omdat je dan wat betreft zenders een stuk sneller terecht komt in een categorie waar niet veel mensen naar kijken.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ik vond de aflevering wel vermakelijk. De complete wending van Carol vond ik wel weer over the top en veel te snel.
Je zou eerder verwachten dat er een incident is, waarbij ze zichzelf er niet toe kan zetten om te moorden en dat ze daarna beslist de groep te verlaten.
Ik krijg het idee dat Carol er in de laatste aflevering aangaat, dat ze nu gepakt wordt door de saviours.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:13

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Dat schoentje in die volle gootsteen: Daar lag dus een baby in.
De woorden hush hush hush op de muren zeggen het al: moederlief heeft het kind verzopen om geen aandacht te trekken van walkers...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:11

Chiron

Moderator Discord
Was het nou die moeder die aan het bonken was met dr gipspoot, of de baby in de wasbak? :P

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Nu online
Xymox schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 12:09:

Heeft eerder te maken met het feit dat AMC bepaalde restricties legt (al moet ik bekennen dat ze hun grenzen verder zet dan de gemiddelde Amerikaanse zender), de schrijvers hebben al moeite om de grofgebekte mond van Negan in de serie te krijgen.
Chiron schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 14:04:
Was het nou die moeder die aan het bonken was met dr gipspoot, of de baby in de wasbak? :P
De baby was al dood, dacht ik. Dus het was inderdaad de moeder met haar gips die trouwens geketend aan de wasbak hing.

[ Voor 15% gewijzigd door Le Enfant! op 23-03-2016 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:11

Chiron

Moderator Discord
Het bonkende geluid klonk nogal metalig, namelijk. Maar ik denk dat het in beeld brengen van de baby zelf wel een aardige tv-rel zou worden in de VS. De suggestie was imho ook wel voldoende..

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Wat is jullie gedachte nu over de season ending ? Ik verwacht dat Daryl, Carol of Abraham eraan gaat bij een confrontation.

Al zou het voor schokeffect ook Maggie kunnen zijn...

[ Voor 18% gewijzigd door KillerAce_NL op 23-03-2016 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:17

Bob Popcorn

Plop!

Bartske schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 12:22:
[...]

Dat zal inderdaad met restricties van de zender te maken hebben, het zelfde als er een baby/kind zou overlijden/doodgeschoten wordt in een film je dit nooit expliciet te zien krijgt. Denk maar aan die scene dat carol dat doorgedraaide kind neerschoot, dat kreeg je ook niet te zien.

Ik denk niet dat de USA daar een wet voor heeft (als je dat bedoelt) maar de zender zal daar zeker regels voor hebben en ook de producenten zelf willen een populaire serie niet opeens controversieel maken.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=cqYTHlGK12I]

Daar trekt TWD zich niks van aan :p

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:17

Bob Popcorn

Plop!

mefjoew schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 13:48:
[...]

spoiler:
Lijkt dan direct dé aanwijzing dat Abraham Glenn mag vervangen tijdens de kennismaking met Lucille.. Dikke fail als ze dat doen trouwens.
spoiler:
Ben er nog steeds voor dat dat Daryl is... Bijvoorbeeld als opoffering voor Carol, die gevangen blijkt te zijn door Negan

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Dat komt ervan als je maar 1 keer de aflevering hebt gezien... daht serieus dat de baby is opgegeten XD

Dwight had wel afgeschoten moeten worden, want kans was dat ie Eugene neer stak. Of dat anderen Eugene neer schiet.

Kindzombie heb je in eerste aflevering van seizoen 1 gezien als een soort droom...
En natuurlijk sohia.

Over het algemeen overleven kinderen een zombie beet niet (bedoel dus dat ze helemaal worden opgegeten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:56

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Lizzy vermoordde haar zusje Mika en volgens mij hebben we die dan ook als zombie gezien.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Dit artikel niet lezen als je niet zit te wachten op spoilers voor de seasonfinale. Schijnt namelijk vrij accuraat te zijn: http://wp.me/pguxy-2UJR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:46
Mwoah, niet echt spoilers hoor. Het artikel suggereert een aantal personages die het loodje kunnen leggen, maar niks concreets zoals een script gelekt door de spoiling dead...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 08:34:
Al blijkt vaak genoeg hier dat mensen dingen niet opvallen of een situatie anders beleven dan die wordt beschreven (feitelijk kijk je dan niet aandachtig genoeg) en dan komen melden dat zaken niet kloppen.
Helemaal mee eens d:)b
KillerAce_NL schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 16:13:
Wat is jullie gedachte nu over de season ending ? Ik verwacht dat Daryl, Carol of Abraham eraan gaat bij een confrontation.
Ik verwacht sowieso dat een hoofdrolspeler eraan gaat, dankzij Lucille (zo heet die knuppel van Negan toch?).
En ik verwacht dat hierbij de comics gevolgd gaan worden. Die heb ik overigens niet gelezen, maar ik heb over dat specifieke moment in de comics al genoeg gehoord :o 8)

PS: Rick en Daryl zijn voor mij heilig, ik kan me niet voorstellen dat een van beide eraan gaat (mede door hun populariteit). Of het moet ergens op het einde van de serie zijn, dan zou het kunnen.

[ Voor 10% gewijzigd door Baseman77 op 24-03-2016 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Ik verwacht sowieso dat een hoofdrolspeler eraan gaat, dankzij Lucille (zo heet die knuppel van Negan toch?).
En ik verwacht dat hierbij de comics gevolgd gaan worden. Die heb ik overigens niet gelezen, maar ik heb over dat specifieke moment in de comics al genoeg gehoord :o 8)
Degene die in de comics vermoord wordt zie ik het wel overleven. TWD heeft al laten zien dat het allerlei soorten trucjes wilt uithalen om ervoor te zorgen dat diegene het overleeft. Het zal dus eerder Carol, Heath, Tara of Abraham zijn, denk ik.

Als ik de showrunner was van deze serie dan zou ik Negan introduceren in de seizoensfinale. Ik zou hem vervolgens iemand laten vermoorden (een hoofdpersoon). TWD legt namelijk te vaak bij-personages om, die niet van belang zijn. Het zou echt impact hebben als de serie laat zien dat ook een hoofdpersoon op een brute, zinloze manier uit de serie kan verdwijnen. Vooral als ze respect hebben voor hun eigen stelling, namelijk: "geen enkel personage is veilig".

Daarna zou ik Negan nog even wat grootspraak laten doen zodat het publiek ziet dat Negan no joke is. Dat hij een serieuze is en iemand om rekening mee te houden. Na dat gebeuren zou ik de aflevering beëindigen, zodat het publiek in shock is en denkt 'kut, nu moet ik zes maanden wachten op het vervolg'. Dat is denk ik de beste manier om het te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

Wat jij beschrijft is eigenlijk ook precies wat ik verwacht, op de persoon na dan die kennis gaat maken met Lucille. Dat zou een geweldige aflevering zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Baseman77 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 10:05:
[...]

Helemaal mee eens d:)b

[...]

PS: Rick en Daryl zijn voor mij heilig, ik kan me niet voorstellen dat een van beide eraan gaat (mede door hun populariteit). Of het moet ergens op het einde van de serie zijn, dan zou het kunnen.
Rick zal sowieso niet doodgaan, dan stopt de serie lijkt mij. TWD is namelijk de serie die Rick Grimes volgt na de apocalypse, zonder Rick dus geen serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Veefje schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 10:15:
[...]

Degene die in de comics vermoord wordt zie ik het wel overleven. TWD heeft al laten zien dat het allerlei soorten trucjes wilt uithalen om ervoor te zorgen dat diegene het overleeft. Het zal dus eerder Carol, Heath, Tara of Abraham zijn, denk ik.
Juist daarom gaat ie er wel aan.
dit seizoen al paar keer door het oog van de naald gegaan. Lijkt nu onsterfelijk dus extra impact als ie toch dood gaat.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:53
L1nt schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 11:35:
[...]

spoiler:
dit seizoen al paar keer door het oog van de naald gegaan. Lijkt nu onsterfelijk dus extra impact als ie toch dood gaat.
Dat mag best in spoilertags hoor, met zo'n omschrijving kun je net zo goed de naam erbij zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:19

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Het is een twijfelgeval inderdaad maar ik zie er geen (directe) spoiler in. Wel het verzoek om informatie vanuit de comics zoveel mogelijk te beperken aub - meer dan nu het geval is.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
L1nt schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 11:35:
[...]

Ik hoop het. De serie gooit toch een beetje haar eigen glazen in met dit soort ingrepen. Het feit dat een personage onsterfelijk lijkt, zou al niet mogen gebeuren. Natuurlijk zullen Rick en Carl (als the first family van deze serie) niet snel sneuvelen, maar in principe moet ieder ander de lul kunnen zijn. Wanneer stierf er voor het laatst een hoofdpersonage? Ik kan mij alleen Shane en Lori heugen. Andrea natuurlijk ook, maar de actrice (Laurie Holden) schijnt zelf uit de serie gewild te hebben. Daar twijfel ik trouwens aan, aangezien ik juist tegenovergestelde dingen heb gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
Veefje schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 12:52:
[...]

Ik hoop het. De serie gooit toch een beetje haar eigen glazen in met dit soort ingrepen. Het feit dat een personage onsterfelijk lijkt, zou al niet mogen gebeuren. Natuurlijk zullen Rick en Carl (als the first family van deze serie) niet snel sneuvelen, maar in principe moet ieder ander de lul kunnen zijn. Wanneer stierf er voor het laatst een hoofdpersonage? Ik kan mij alleen Shane en Lori heugen. Andrea natuurlijk ook, maar de actrice (Laurie Holden) schijnt zelf uit de serie gewild te hebben. Daar twijfel ik trouwens aan, aangezien ik juist tegenovergestelde dingen heb gelezen.
Dat je in een serie met mensen te maken hebt itt een comic maakt het sowieso wat lastiger. Stel nu dat de acteur die Rick speelt er mee wil stoppen... dan hebben ze toch een flink probleem.

Wie er sneuvelt maakt mij geeneens zoveel uit, als ze het maar net zo bruut houden als in de comic. Vond het een vrij belangrijk moment om het karakter van Negan aan te geven en vind het jammer dat ze in de serie soms zoveel softer zijn.

Beste voorbeeld vind ik nog steeds The Governor; die is in de comic zoveel harder/grover dan in de serie... en dat pakte in de serie niet lekker uit vind ik.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

Veefje schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 12:52:
De serie gooit toch een beetje haar eigen glazen in met dit soort ingrepen. Het feit dat een personage onsterfelijk lijkt, zou al niet mogen gebeuren.
Maar hoeveel series ken jij waarin de hoofdrolspelers echt hun leven niet zeker zijn?
Volgens mij is dit alleen het geval bij Game of Thrones, bij zo ongeveer alle andere series weet je eigenlijk wel dat bepaalde personen nooit iets heel ernstigs overkomt.

Dus ik vind het niet zo'n probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spannende aflevering. De baby-scene was wel een beetje een shocker en niet goed voor de maag als je net je laatste hap avondeten naar binnen werkt.

De keuze van Carol kan ik niet helemaal begrijpen. Het lijkt me nu juist duidelijk dat de Saviors geen enkele kans laten liggen om Alexandria aan hun macht te onderwerpen. Elke persoon die ze kunnen pakken, zien ze als sleutel om Alexandria binnen te komen.

Tara en Heath zijn ook op pad. Het kan makkelijk zijn dat zij ook gevangen zitten.

Btw, de tweede helft van dit seizoen bevalt mij nog steeds erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Baseman77 schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 09:17:
Maar hoeveel series ken jij waarin de hoofdrolspelers echt hun leven niet zeker zijn?
Volgens mij is dit alleen het geval bij Game of Thrones, bij zo ongeveer alle andere series weet je eigenlijk wel dat bepaalde personen nooit iets heel ernstigs overkomt.

South Park ;)

Het gebeurt inderdaad heel weinig (zeker in een TV-programma, in de strip is een nieuw "acteur" vinden makkelijker...) maar dat betekent niet het een stuk spannender zou zijn als in series hoofdrolspelers een week later (i.t.t. in de season finale) kunnen zijn omgelegd.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Baseman77 schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 09:17:
[...]

Je hebt helemaal gelijk. Maar, je vergeet 1 ding: die series hebben niet als stelling dat "geen enkel personage veilig is". Zelfs als fan van de serie kun je daar niet omheen. Het is een van de hoofdregels van deze serie. Het is daarom logisch dat de serie hierop afgerekend wordt en er kritiek over krijgt. Als je als voetbalclub aanvallend voetbal predikt, maar nooit aanvalt dan fronst dat wenkbrauwen. Want wat doe je dan, je verloochent wat je predikt. Dat kan nooit de bedoeling zijn. Natuurlijk verwachten we heus niet dat er telkens een hoofdpersoon sneuvelt, dan houd je niemand over. Maar je kunt niet telkens nieuwe personages (of bijpersonages die totaal geen gezicht hebben want wij kennen hen nauwelijks) steeds om zeep helpen, want dat valt op en gets old real quick. En al helemaal als je ziet tot in welke bochten de makers zich wringen om Glenn in de meest onmogelijke situaties steeds te laten overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Gezien de timeline van seizoen 6 is het best aannemelijk dat er enkel side characters zijn omgekomen.
Grootste deel was slechts 1 a 2 dagen. En inmiddels zijn we een paar weken verder.

In die tijd hebben we 1 aanval gehad van, met messen bewapende, wolves en 1 shootout met Dwight en co, die shootout bij die basis en een lading zombies.

En daarvan zou je kunnen stellen dat er in die shootout het een wonder is dat niemand dood ging en tijdens het gevecht met de zombies dat niemand van de main cast een hapje kreeg in alle commotie.
Die shootout had ook nog wat doden kunnen opleveren.

Verder zijn, met messen bewapende, wolves niet echt een match voor met vuurwapens bewapende main cast.

Je zou nog kunnen twijfelen of Daryl inderdaad die motormuis had kunnen killen zonder dat iemand het hoorde

Verder kun je best stellen dat de de inmiddels zeer ervaren main cast dit seizoen nou niet echt zwaar op de proef is gesteld. Ze hebben genoeg ervaring met zombies en mensen die op ze schieten. En we weten niet of hun tegenstanders wel fatsoenlijk schietcursus hebben gehad of enkel een wapen in de hand gedrukt hebben gekregen en uitleg hoe ze moeten herladen.

Having that said, ze zijn natuurlijk wel gewoon aan het opbouwen naar de seizoensfinale waar toch minimaal 1 main cast lid zal sneuvelen.

Gezien het vervolg van de comic kan S7 en S8 wel een slachtveld worden voor main cast leden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

F_J_K schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 10:40:
South Park ;)

Het gebeurt inderdaad heel weinig (zeker in een TV-programma, in de strip is een nieuw "acteur" vinden makkelijker...) maar dat betekent niet het een stuk spannender zou zijn als in series hoofdrolspelers een week later (i.t.t. in de season finale) kunnen zijn omgelegd.
Hahaha, maar Kenny komt wel iedere keer weer terug ;)
Maar je hebt gelijk, het is nu minder spannend.
Veefje schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 10:55:
Maar je kunt niet telkens nieuwe personages (of bijpersonages die totaal geen gezicht hebben want wij kennen hen nauwelijks) steeds om zeep helpen, want dat valt op en gets old real quick.
Vooral dit is een terecht punt van kritiek en dat ben ik dus helemaal met je eens.
Ik til er alleen minder zwaar aan, mede door de argumentatie van L1nt (de hoofdrolspelers zijn ondertussen flink ervaren in gevechtssituaties).
Maar wat mij betreft zijn hoofdpersonen niet heilig, op Daryl na dan O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Veefje
De seasonfinale promo is er.

[YouTube: http://youtu.be/WURuhitkVOY]

En een foto van Negan.

spoiler:
Afbeeldingslocatie: http://cimg.tvgcdn.net/i/r/2016/03/25/f4c3ec93-b37e-4db1-8be5-7984ea18c95e/resize/1800x1200/1ef714f824a18caa79d0fb51e80b4596/thewalkingdead-news.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Veefje op 27-03-2016 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Veefje schreef op zondag 27 maart 2016 @ 00:01:
De seasonfinale promo is er.

[video]

En een foto van Negan.

spoiler:
Hebben ze dat wel goed? Volgens "het internet" komen er nog twee afleveringen.

27 maart : s06e15 East en 3 april s06e16 (een langere, als download ca 60 minuten): The last day on earth.

Edit: Nevermind ik had niet gezien dat hij "gelekt" was en dus voor volgende week bedoeld is.

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 27-03-2016 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
De laatste 2 eps van Flight 462 zijn ook uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
rgras schreef op zondag 27 maart 2016 @ 10:29:
De laatste 2 eps van Flight 462 zijn ook uit.
Is er al een samengevoegde Flight 462 te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Is dat net zo beroerd als FTWD of zit het meer richting TWD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Begin van Fear the walking dead, duurt ook maar een kwartier in totaal, ik vond het niet heel veel aan.

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Donstil schreef op zondag 27 maart 2016 @ 14:11:
Is dat net zo beroerd als FTWD of zit het meer richting TWD?
Ik hoop trouwens wel echt dat het niveau van FTWD aantrekt in het aankomende seizoen. De kijkcijfers zullen wel weer goed zijn, maar als het hetzelfde niveau van het eerste seizoen is dan heeft deze serie echt geen bestaansrecht. Voor het geval dat het dat nu al niet is, wordt het dan echt gewoon simpelweg schaamteloos een slaatje slaan uit de moederserie. Een melkkoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
Ik vond het op zich interessant hoe 'het begon'. Ja, sommige handelingen in FTWD zijn niet zo heel erg logisch. Alleen aflevering 3 kon al een aardige lijstje opleveren. Aflevering 4 was ronduit saai. Vandaag zal AMC aflevering 5 uitzenden. Wij zullen zien.

Trouwens, in de nacht van 10-11 april, in de nacht zal de hele eerste seizoen herhaald worden en in aansluiting daarvan meteen aflevering 1 van seizoen 2 uitgezonden worden. Dus als TWD is afgelopen kunnen wij nog aantal weekjes doorgrizzelen. 'Er is leven, er is leven na de dood'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Normaal gaan vrouwen na de zwangerschap pas over in het korte onaantrekkelijke "ik heb kinderen dus ben klaar" kapsel maar Maggie maakt het wel heel bond om dit tijdens de zwangerschap al te doen :+ . Zonde hoor.

Verder een erg saaie vuller deze aflevering. It's all over van Johnny Cash was het hoogtepunt.

Tot net voor de laatste seconden dan tenminste, wordt Daryl daar nou neer geschoten of juist de Bad Guy (door morgan)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:58
Donstil schreef op maandag 28 maart 2016 @ 13:24:
Normaal gaan vrouwen na de zwangerschap pas over in het korte onaantrekkelijke "ik heb kinderen dus ben klaar" kapsel maar Maggie maakt het wel heel bond om dit tijdens de zwangerschap al te doen :+ . Zonde hoor.

Verder een erg saaie vuller deze aflevering. It's all over van Johnny Cash was het hoogtepunt.

Tot net voor de laatste seconden dan tenminste, wordt Daryl daar nou neer geschoten of juist de Bad Guy (door morgan)?
Daryl wordt neergeknald, niet in zijn hoofd, laatste line ook nadat het beeld zwart gaat ('Don't worry. You'll be all right')

Dat zou meer betekenen dat Daryl in zijn shouder ofzo gepopt is. Denk niet dat Morgan ook maar enigszins in de buurt gaat zijn. Ben alleen bang dat een van de 4 die nu gevangen zijn in seizoen 7 niet meer mee gaan doen, maar dat zien we volgende week wel weer :)
Vond dit overigens wel een toffe aflevering hoor, bouwt lekker op naar de finale

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:43

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Hebben wij naar dezelfde aflevering gekeken? :+ Carol legt bijna het loodje en haar lot is nu onbekend, Morgan is alleen op stap. 4 van de main characters zijn gevangen genomen door Dwight die er óók nog eens 1 neerschiet zonder hem te doden én (god straft meteen; moet je maar niet een kort pittig kapsel nemen :+) er is mogelijk wat mis met de baby van Maggie.

Vond dat er een hele hoop gebeurde :Y

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Die baby van Maggie. Toen zij en Carol gevangen waren genomen door de Saviors, tijdens een gevecht werd ze met een mes in haar buik geraakt (geen steekwond, iets van een snee ofzo).

Zou de baby dit niet overleefd hebben en nu in een ongeboren walker zijn veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Volgende week de season finale die 90 minuten duurt *O* (waarschijnlijk 60 minuten zonder reclames :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:41

sjaool

Every life should have 9 cats

Akaendra schreef op maandag 28 maart 2016 @ 14:21:
[...]

Daryl wordt neergeknald, niet in zijn hoofd, laatste line ook nadat het beeld zwart gaat ('Don't worry. You'll be all right')finale
Inderdaad, je ziet Daryl zich nog net omdraaien voordat hij in de schouder geschoten wordt.
Verder vond ik dit dus echt geen filler, er gebeurde genoeg dat het verhaal vooruit helpt. Ook nog diverse karakterontwikkelingen. Maar goed volgende week de final en de kennismaking met Negan...
spoiler:
...en waarschijnlijk ook Lucille. :D

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

agoNITE schreef op maandag 28 maart 2016 @ 16:48:
Die baby van Maggie. Toen zij en Carol gevangen waren genomen door de Saviors, tijdens een gevecht werd ze met een mes in haar buik geraakt (geen steekwond, iets van een snee ofzo).

Zou de baby dit niet overleefd hebben en nu in een ongeboren walker zijn veranderd?
Dat zou wel echt heel sick zijn :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 20:07
mark-k schreef op maandag 28 maart 2016 @ 17:53:
[...]

Dat zou wel echt heel sick zijn :o
Hoe ver is? Zou dan eerder een walker foetus zijn van een paar cm groot? Of groeit een Walker foetus door in de buik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:07

FREAKJAM

"MAXIMUM"

sjaool schreef op maandag 28 maart 2016 @ 17:52:
[...]

Inderdaad, je ziet Daryl zich nog net omdraaien voordat hij in de schouder geschoten wordt.
Verder vond ik dit dus echt geen filler, er gebeurde genoeg dat het verhaal vooruit helpt. Ook nog diverse karakterontwikkelingen. Maar goed volgende week de final en de kennismaking met Negan...
spoiler:
...en waarschijnlijk ook Lucille. :D
Jup.. Met! Check de promo voor een sneak :-)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Notna schreef op maandag 28 maart 2016 @ 16:01:
[...]

Hebben wij naar dezelfde aflevering gekeken? :+ Carol legt bijna het loodje en haar lot is nu onbekend, Morgan is alleen op stap. 4 van de main characters zijn gevangen genomen door Dwight die er óók nog eens 1 neerschiet zonder hem te doden én (god straft meteen; moet je maar niet een kort pittig kapsel nemen :+) er is mogelijk wat mis met de baby van Maggie.

Vond dat er een hele hoop gebeurde :Y
Ja dezelfde aflevering gekeken maar gewoon wat anders opgevat denk ik.

Carol is alleen maar niet gewond dus ook totaal niet schokkend, we weten toch inmiddels wel dat ze zichzelf redden kan.

Morgan is alleen op pad maar dat heeft hij de afgelopen jaren ook gedaan, ook die red zich dus wel, niet bijzonder. Morgen zit in de
spoiler:
sneak voor volgende week op een paard, dus die is niet in gevaar

Het groepje wat gevangen genomen is zou het enige spannende kunnen zijn van deze aflevering. Was het niet dat ze in de aflevering hiervoor nog allemaal onder schot gehouden werden door dezelfde groep en er toen in 25 seconden zichzelf uit wisten te redden.

Verder met die baby verwacht ik niets schokkends, een snee zo diep dat het de baby zou kunnen beschadigen had allang ontdekt geweest in de vorige aflevering. Dat bloed natuurlijk wel behoorlijk.
FREAKJAM schreef op maandag 28 maart 2016 @ 19:31:
[...]

Jup.. Met! Check de promo voor een sneak :-)
Ik heb de sneak gezien. Maar wie is Lucille dan precies? Dat haal ik er niet echt uit namelijk.

Edit: er zijn er meerdere zie ik.

[ Voor 15% gewijzigd door Donstil op 28-03-2016 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Lucille is zijn knuppel waarmee hij mensen wacked.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Ik keek em niet verkeerd weg, deze. Het is alleen jammer dat een aantal dingen niet kloppen en op een jammerlijk script zijn gebouwd. Carol's transformatie bijvoorbeeld is nog steeds belabberd. Wat in deze afl is het gevolg van een hele jammere verhaallijn waarin Carol veel te snel (alsof het uit het niets kwam) zich anders gedraagt en nu de Morgan-versie van Carol is. Het juist op dit moment ervandoor gaan, terwijl zij ook wel weet dat Alexandria nog wat staat te wachten is gewoon niet logisch. Carol wordt opeens verloochent omdat het totaal niet strookt met de Carol die wij kennen. Daarbij waren de Saviors die Carol neermaaide wel weer heel incompetent en cartoonesk. Die Jiro gozer bijvoorbeeld was amper serieus te nemen. Dreigende taal en daarna meteen kogels oppeuzelen. Wanneer Negan volgende week verschijnt zullen de Saviors linker zijn, maar tot nu toe valt niet te ontkennen dat de Saviors die we tot nu toe zijn tegen gekomen niet echt goed zijn in wat ze doen.

Dat Daryl ervandoor ging en de rest erachteraan was ook niet bepaald logisch. Zonder het met anderen te overleggen of wat dan ook. Ik kan het best begrijpen dat Daryl wraak wil nemen en dat de anderen hem willen stoppen. Ik vind het alleen jammer dat personages juist op hét moment dat iedereen logischere beslissingen moet nemen, dingen doen die echt alleen maar worden gedaan omdat het moet van het script. De personages moesten even verdeelt worden, de manier waarop was van ondergeschikt belang.

En Morgan z'n logica ging helemaal nergens over. Ze blijven hameren op deze visie van Morgan, wat ik ze niet kwalijk neem, maar het is vervelend om te zien omdat de serie zelf al heeft bewezen dat Morgans visie totaal niet houdbaar is in deze wereld. Iedere keer als Morgan dus weer z'n mond open doet met dat gedoe is het irritant om te volgen. Ik vind het jammer van Lennie James, maar wat mij betreft mag hij wel snel sneuvelen.

Ik had zelf wel moeite met wat er met Daryl gebeurt. De Daryl fake-out is weer even belabberd als de Glenn onzin van het eerste deel van het seizoen. Ik hoop niet dat er ook maar iemand gelooft dat Daryl de pijp uit is. Op naar de seizoensfinale (waar ik zeker naar uitkijk) zou ik zeggen van een heel onevenwichtig seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Nu online
Tsurany schreef op maandag 28 maart 2016 @ 21:06:
Ooit gehoord van spoilers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:58
Veefje schreef op maandag 28 maart 2016 @ 21:17:
Ik keek em niet verkeerd weg, deze. Het is alleen jammer dat een aantal dingen niet kloppen en op een jammerlijk script zijn gebouwd. Carol's transformatie bijvoorbeeld is nog steeds belabberd. Wat in deze afl is het gevolg van een hele jammere verhaallijn waarin Carol veel te snel (alsof het uit het niets kwam) zich anders gedraagt en nu de Morgan-versie van Carol is. Het juist op dit moment ervandoor gaan, terwijl zij ook wel weet dat Alexandria nog wat staat te wachten is gewoon niet logisch. Carol wordt opeens verloochent omdat het totaal niet strookt met de Carol die wij kennen. Daarbij waren de Saviors die Carol neermaaide wel weer heel incompetent en cartoonesk. Die Jiro gozer bijvoorbeeld was amper serieus te nemen. Dreigende taal en daarna meteen kogels oppeuzelen. Wanneer Negan volgende week verschijnt zullen de Saviors linker zijn, maar tot nu toe valt niet te ontkennen dat de Saviors die we tot nu toe zijn tegen gekomen niet echt goed zijn in wat ze doen.

Dat Daryl ervandoor ging en de rest erachteraan was ook niet bepaald logisch. Zonder het met anderen te overleggen of wat dan ook. Ik kan het best begrijpen dat Daryl wraak wil nemen en dat de anderen hem willen stoppen. Ik vind het alleen jammer dat personages juist op hét moment dat iedereen logischere beslissingen moet nemen, dingen doen die echt alleen maar worden gedaan omdat het moet van het script. De personages moesten even verdeelt worden, de manier waarop was van ondergeschikt belang.

En Morgan z'n logica ging helemaal nergens over. Ze blijven hameren op deze visie van Morgan, wat ik ze niet kwalijk neem, maar het is vervelend om te zien omdat de serie zelf al heeft bewezen dat Morgans visie totaal niet houdbaar is in deze wereld. Iedere keer als Morgan dus weer z'n mond open doet met dat gedoe is het irritant om te volgen. Ik vind het jammer van Lennie James, maar wat mij betreft mag hij wel snel sneuvelen.

Ik had zelf wel moeite met wat er met Daryl gebeurt. De Daryl fake-out is weer even belabberd als de Glenn onzin van het eerste deel van het seizoen. Ik hoop niet dat er ook maar iemand gelooft dat Daryl de pijp uit is. Op naar de seizoensfinale (waar ik zeker naar uitkijk) zou ik zeggen van een heel onevenwichtig seizoen.
Het is al en door Reedus en door de acteur die Dwight speelt bevestigt dat Daryl niet dood is omdat Dwight Daryl niet wil omleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Le Enfant! schreef op maandag 28 maart 2016 @ 22:24:
[...]

Is al een aantal keer in dit topic genoemd, zowel binnen als buiten een spoiler tag. Lijkt mij geen echt nieuwe informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Tsurany schreef op maandag 28 maart 2016 @ 21:06:
Ooh die link had ik zo even niet gelegd.
Wel een bruut ding trouwens :)
Le Enfant! schreef op maandag 28 maart 2016 @ 22:24:
[...]

Ja zeg wat een gigantische spoiler :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuupie
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:27
Wat me wel opvalt is dat ze echt vaak in een hinderlaag lopen. Of de saviours hebben echt veel personeel, of een heel goed communicatie/observatie systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Veefje schreef op maandag 28 maart 2016 @ 21:17:

Gelukkig is het jouw mening. :P

Dit is precies hoe Daryl is, dit heeft hij al vaker gedaan. Kan je je nog helemaal het begin herinneren bijvoorbeeld, toen zijn broer Merle op het dak vast zat? Daryl kan zulke dingen moeilijk loslaten. En Morgan zijn houding is naar mijn mening nou juist iets wat de serie nodig heeft, je hebt wat tegengas nodig. Niet iedereen zal dezelfde denkwijze, dus ik waardeer deze beslissing dan wel weer.

Op naar de season final. Het is veel te snel gegaan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:10

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Vind haar juist veel knapper met dit kapsel. En om dit nou kort te noemen... Zat juist een n 1 vd vorige afleveringen me af te vragen wanneer ze nou eens dr haar ging knippen :+

Ik vond het verder ook een prima aflevering, wel een irritante cliffhanger maar dat schijnt er bij te horen. Dat Daryl er zomaar vandaar ging is niet meer dan logisch, dat is nu eenmaal zijn heethoofdige karakter.. als je dingen wilt gaan over-analyseren moet je het wel objectief doen.

Irritante vond ik dat dat Glenn, Michonne, Daryll en die andere muts zomaar in een hinderlaag lopen, zijn niet de minste van het stel en ze weten toch zoveel van "overleven" in de buitenwereld? Beetje n00b actie zo.

[ Voor 33% gewijzigd door Chaoss op 29-03-2016 00:23 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Wel weer allemaal enorm domme solo acties om met zovelen alleen of in kleine groepjes naar buiten te gaan.

Hoe groot is die Savioursgroep wel niet? Ze hebben er al 20-30 omgelegd. En die Wolves waren blijkbaar maar met weinig en nu dus weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Nu online
sambalbaj schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 00:16:
Wel weer allemaal enorm domme solo acties om met zovelen alleen of in kleine groepjes naar buiten te gaan.

Hoe groot is die Savioursgroep wel niet? Ze hebben er al 20-30 omgelegd. En die Wolves waren blijkbaar maar met weinig en nu dus weg?
Honderden, verspreid in meerdere kampen.
Pagina: 1 ... 66 ... 100 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.