[Serie] The Walking Dead [2] Overzicht

Pagina: 1 ... 62 ... 100 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietertie
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Twylight schreef op maandag 15 februari 2016 @ 21:25:
[...]

Dacht inderdaad ook toen die blonde ook nog dood ging van 'ah, kut, zal wel een droom zijn van dat kind wat er kan gebeuren' maar gelukkig was dit niet zo.
Gelukkig... _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

 MacBook Pro 13'' (2016 TB) 512gb SSD |  iPhone 6s | Synology DS213+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 11:11

Satom

Verzamel ervaringen

Snowwie schreef op maandag 15 februari 2016 @ 21:16:
Gruwelijk vette aflevering, alsof je naar een oude Bud Spencer film zit te kijken wat een slachtpartij... :)

Wie dacht nog meer dat Rick wellicht droomde toen zowel Sam als zijn moeder en daarna bijna ook Carl het loodje legde?
Potverdorie, ik dacht dat die blonde nog wel zou gaan lopen, maar nee, het hele gezin gaat erin :9 Dit is wel een goed begin, vooral Daryl.. Doet me denken aan dit: Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/84/05/61/840561553239560763de6b693864692a.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:55

Chrisjuh_15

Facta non verba

Yeah! Ik heb het gemist en wat een begin om het seizoen weer te hervatten! Helemaal top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 14:25
Heerlijke aflevering, heb met spanning zitten kijken en heb er geen woorden voor!

Lekker binnenkomer, lang geleden zo'n aflevering gezien! Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:53

Spooksel

Spooksel!

\o/ Omg, omg, omg...

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Dat is nog eens een begin van een mid season! Carl zal ik niet missen, mag het zover komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-09 15:15

Scrummie

Think different

God, wat gruwelijk goed _O_

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Damn ik was net aan t eten toen dat zoontje zn schedel kapot werd gebeten, jessie er ook aan ging en haar hand afgehakt werd en coraaall zn oog kapot werd geschoten :r

Maar wat een vet deel!! Heel erg vet shot ook van iedereen die op die zombies aan het inhakken waren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Wat hebben jullie toch tegen Carl?
Lekkere begin weer zo zeg! Ik dacht ook even dat Glenn eraan ging...

we Kunnen voorlopig niet zeuren over het gebrek aan zombiekills.
Super. Nu weer even rustig aan komende afleveringen denk ik. Ben benieuwd hoe lang ze nog in Alexandria kunnen blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Lekkere aflevering! :9

Maareh, het ging wel heel snel middag naar avond? Hoeveel km hebben ze wel niet gelopen? Zo groot was dat dorp toch niet?

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:59
Holy shitballs.. ik dacht gewoon dat Abraham wel een kogel door zijn kop zou krijgen, maar ik was die RPG vergeten.

Nibble on that _O_ :D

Verder gewoon een bazenaflevering. Droogkloterig gedoe met Abraham en Glenn ook weer: "Open the gate please will you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
MrJ schreef op maandag 15 februari 2016 @ 23:36:
Lekkere aflevering! :9

Maareh, het ging wel heel snel middag naar avond? Hoeveel km hebben ze wel niet gelopen? Zo groot was dat dorp toch niet?
Haha dat viel mij ook op ja, beetje raar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 20:36
Wat een heerlijke aflevering! Dit is sowieso een top 5 aflevering van alle seizoenen tot nu toe!
Wat ongelooflijk veel wat er onthuld wordt in 1 aflevering, ik heb met verbazing gekeken.

Dit alles hadden ze ook makkelijk het 2e deel van het seizoen kunnen uitsmeren, ik vind het i.i.g. echt geweldig wat ze gedaan hebben.

Negan the new bad guy wordt geïntroduceerd? Dacht het niet :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:31

Zeror

Ik Henk 'm!

sjaak88 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 23:58:
Negan the new bad guy wordt geïntroduceerd? Dacht het niet :*)
Ik verwacht hem nog wel dit seizoen. Zijn volgelingen zijn tenslotte verdwenen, thanks to Daryl. Er gaat vast een groepje van Negan op zoek naar hen en dan stuitte ze op Rick & Co.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeror schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 01:11:
[...]

Ik verwacht hem nog wel dit seizoen. Zijn volgelingen zijn tenslotte verdwenen, thanks to Daryl. Er gaat vast een groepje van Negan op zoek naar hen en dan stuitte ze op Rick & Co.
Cliffhanger van deze seizoensfinale lijkt me! Deze aflevering was heerlijk, genoeg wils voor iedere fan en de striplezers kunnen hun lol niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:50

Player1S

Probably out in the dark

kleine 12 uur later..... nogmaals WOW!!!

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:02

Cyphax

Moderator LNX
Zeror schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 01:11:
[...]

Over die volgelingen gesproken... ik vond het karakter van Christopher Berry (de scout van Negan die de wapens afpakte) wel heel leuk eigenlijk, niet in de laatste plaats vanwege Berry's invulling. Die had ik best nog weleens terug willen zien. :)

Ik miste eigenlijk het moment uit de cliffhanger van een aflevering eerder, vóór de break, waarin dat knulletje ineens "mom" zegt terwijl ze door de horde lopen... dat gebeurde gewoon niet in de aflevering, leek heel anders te lopen? Ik ben het van Arrested Development gewend, maar niet van TWD. :P

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
Wat een heerlijke aflevering zeg, fenominaal! Dit was weer een heerlijke start, ik had niet verwacht dat die familie van die blonde eraan zou gaan, maar de aflevering ervoor gaf het al wel een klein beetje aan vond ik.

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Een beetje veel mayhem in een keer, normaal zijn ze een stuk trager met de actie (dit moet wel een kill record zijn voor een aflevering).

Denk dat die Negan die enorme vuurbal wel gezien heeft en daar op af gaat komen aangezien zn scouts niet teruggekomen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Was een mooie aftrap van het 2e deel van dit seizoen :P

Zaten echt 2 WTF momenten bij.

De eerste met die motorbende, waarbij ik dacht: Nu ga ze weer gevangen eens genomen worden en zal je zien dat ze weer moeten proberen te ontspannen.... Toen, BOOM!! WFT 8)7

En de tweede waarbij die Jessie ook gepakt werd door de walkers! Had verwacht dat zij samen met Rick (als liefdespartner, aangezien ze allebei wel wat ik elkaar zag) nog ver zou komen in TWD

Gelukkig ging dat zoontje wel dood >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Mon0lith op 16-02-2016 09:12 ]

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:43

m0nk

16-09-2003 15.15

Die motorbende zag ik echt niet aankomen, BAM! Echt weer een moddervette aflevering..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Cyphax schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 08:49:
[...]

Ik miste eigenlijk het moment uit de cliffhanger van een aflevering eerder, vóór de break, waarin dat knulletje ineens "mom" zegt terwijl ze door de horde lopen... dat gebeurde gewoon niet in de aflevering, leek heel anders te lopen? Ik ben het van Arrested Development gewend, maar niet van TWD. :P
Ja.. daar gingen ze wel vrij eenvoudig overheen. Ik had bij de cliffhanger echt zo iets van: "Shut the fuck up!"
Maar vervolgens gebeurde daar niks meer mee. Wel mooi dat ze de toespraak van Carol lieten terugkomen, was ik al weer helemaal vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sowieso dat schedelgeknabbel bij die jongste knul. Daar wordt je als moeder toch helemaal gek van....blijft een gruwelijk shot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 09:42:
Sowieso dat schedelgeknabbel bij die jongste knul. Daar wordt je als moeder toch helemaal gek van....blijft een gruwelijk shot.
Ik vond het qua gore juist weer relatief subtiel. Als je het vergelijkt met die ene knul in de draaideur (Noah?)... of Hershell, of een van de andere pechvogels... ik heb de indruk dat ze zich enorm inhielden, misschien omdat het nog een kind is... maar bij z'n moeder was het ook al niet al te smerig allemaal. Ook prima. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Cyphax schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 08:49:
Ik denk dat je toch wel iets cruciaals gemist hebt. Het jongetje riep de hele tijd "Mom" en dat kostte hem en zijn moeder uiteindelijk het leven.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Laatst online: 18-09 11:13

burgt

Starbass

Volgens mij hebben de schrijvers iets tegen blondjes.. Jammer dat ze er uit is.

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Zeror schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 10:23:
[...]

Ik denk dat je toch wel iets cruciaals gemist hebt. Het jongetje riep de hele tijd "Mom" en dat kostte hem en zijn moeder uiteindelijk het leven.
Maar de manier waarop, de vorm, die kwamen niet overeen. De cliffhanger en de scene die je bedoelt leken gewoon helemaal niet op elkaar. Die knul begon niet "mom" te zeggen onder het lopen in de aflevering, maar wel in de cliffhanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:16

Goner

What can I do you for ?

Zeror schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 10:23:
[...]
Niet helemaal.
Sam was een hele tijd stil, maar toen Gabriel met Judith naar de kerk was gegaan en ze weer tussen de zombies liepen, kwam dat verhaal van Carol over opgegeten worden weer terug en brak hij ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 20:07

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Sam klapte op een gegeven moment gewoon dicht en kon de druk toch niet aan. Dat heeft hem en zijn moeder uiteindelijk het leven gekost.

Las trouwens op de wiki ook nog wel iets interessant:
Ron, witnessing his family's demise at Rick's hands, recovers his dropped gun and takes aim at Rick. Michonne intervenes, stabbing Ron through the chest; his shock from the fatal blow causes him to pull the trigger, accidentally firing a shot that passes through and destroys Carl's right eye. Carl calls to his father before he collapses. Rick quickly scoops him up off the ground and makes a mad dash towards the infirmary while Michonne cuts a path.
Eigenlijk is Michonne dus indirect verantwoordelijk voor de kogel die Carl zijn oog heeft gepenetreerd. Als ze niet had ingegrepen was Rick waarschijnlijk neergeschoten geweest.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 19:14
FREAKJAM schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 11:19:
Sam klapte op een gegeven moment gewoon dicht en kon de druk toch niet aan. Dat heeft hem en zijn moeder uiteindelijk het leven gekost.

Las trouwens op de wiki ook nog wel iets interessant:

[...]

Eigenlijk is Michonne dus indirect verantwoordelijk voor de kogel die Carl zijn oog heeft gepenetreerd. Als ze niet had ingegrepen was Rick waarschijnlijk neergeschoten geweest.
En als je nog verder beredeneert, eigenlijk is Carol verantwoordelijk dat Carl zijn oog moet missen.
Als die namelijk niet die toespraak had gehouden tegen Sam, dan was er een kans geweest dat Sam niet bevroor terwijl ze door de zombies heen liepen. Waardoor Sam niet werd gebeten. Doordat Sam dan niet gebeten zou worden, hoefde Jessie niet in Shock te blijven staan, waardoor zij ook niet gebeten zou zijn. Als ze allebei niet gebeten zouden worden, hoefde dat andere kereltje niet zijn wapen op Rick te richten, waardoor Michonne hem niet had hoeven neersteken. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Robbie T schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 11:34:
[...]

En als je nog verder beredeneert, eigenlijk is Carol verantwoordelijk dat Carl zijn oog moet missen.
Als die namelijk niet die toespraak had gehouden tegen Sam, dan was er een kans geweest dat Sam niet bevroor terwijl ze door de zombies heen liepen. Waardoor Sam niet werd gebeten. Doordat Sam dan niet gebeten zou worden, hoefde Jessie niet in Shock te blijven staan, waardoor zij ook niet gebeten zou zijn. Als ze allebei niet gebeten zouden worden, hoefde dat andere kereltje niet zijn wapen op Rick te richten, waardoor Michonne hem niet had hoeven neersteken. ;)
Zullen nog verder terug gaan? Als Sam gewoon geluisterd had, had ie die toespraak van Carol niet nodig. Dus uiteindelijk is het toch nog Sam's schuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 19:14
Zeror schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 11:38:
[...]

Zullen nog verder terug gaan? Als Sam gewoon geluisterd had, had ie die toespraak van Carol niet nodig. Dus uiteindelijk het toch nog Sam's schuld.
>:) Haha, prachtig. Om het makkelijk te houden zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:59
Sam was gewoon een ontzettend irritant karakter. Blij dat we daar vanaf zijn.
Was hoe dan ook een erg vermakelijke aflevering. Ik had alleen wel verwacht dat het " mom" geroep, dat we zagen in de mid-season finale, de reden was dat het mis zou gaan. Dit had nu echt helemaal geen toegevoegde waarde.
Carl/Corraal mag er van mij ook wel bij blijven. Judith heb ik niet zoveel mee, ze weten dat kind wel heel goed stil te houden op de goede momenten. Bovendien is het volgens mij niet eens het kind van Rick maar van Shane (maar dat weten we nog steeds niet zeker toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Judith is een kind van Shane. Ze was al zwanger op de dag dat Rick ze weer tegen kwam.

Het was weer een heerlijke aflevering vond ik in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:01
Ik had echt verwacht dat Negan een personage voor een langere tijd zou zijn. In de reclames zag je hem vaak langskomen, dus ik dacht dat het zo'n type zou worden als de Gouverneur. En toen was het opeens BOEM!

Maar ik vond het best mooi dat iedereen als een team werkte. In de afgelopen afleveringen waren ze toch een beetje de slappelingen.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackLabel01
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:54
Ehm, volgens mij was dat Negan niet hoor, gewoon een hulpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:40

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Maar ze waren ook slappelingen. Ze hebben al die tijd veilig achter hun muur gezeten, met het overgrote deel van de Walkers uit de regio vast in die vallei. Pas nu zijn ze echt midden in het gevecht terechtgekomen en je ziet meteen dat de natuurlijke selectie zijn werk doet met de uitschakeling van Sam en die gast die Carl neerschoot. Tot nu toe schaarde ik die nepwetenschapper, die priester en die halve dokter ook tot de zwakkelingen die het niet zouden gaan halen maar die zijn in deze aflevering toch flink wakkergeschud.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 10:01

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Mooi gesprek tussen Glenn en Enid!

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:21

MsG

Forumzwerver

Ik vond het een beetje een gekke aflevering. Allereerst natuurlijk weer dat sneaken tussen zombies door, wat ze heel selectief inzetten en dan opeens prima werkt. Loop dan permanent door die wereld met van die uitrusting.

Daarnaast blijf je echt wel scherp als iemand paniekerig wordt, maar het leek alsof de zombies die hen doodden ineens uit het niets kwamen. En toen ging opeens ook die hele familie er aan :-P. Ik frustreer me steeds meer aan de selectieve neerzetting van zombies. Soms zijn het ineens domme trage logge wezens die je prima kan negeren. Soms moet je verplicht interactie hebben met elke zombie zodat je op knullige momenten wordt gebeten. De zombie mag wel wat consistenter worden belicht.

Ik begreep die bikers ook niet helemaal. Er wordt een seconde een nieuwe groep geïntroduceerd en BOEM, weer weg. Het leek me dat dat weer andere bikers waren dan die lui die een paar aflveringen geleden achter die ringbaard-marinier (ben slecht met namen :P) en Daryl aanzaten?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
MsG schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:23:

Ik begreep die bikers ook niet helemaal. Er wordt een seconde een nieuwe groep geïntroduceerd en BOEM, weer weg. Het leek me dat dat weer andere bikers waren dan die lui die een paar aflveringen geleden achter die ringbaard-marinier (ben slecht met namen :P) en Daryl aanzaten?
Voor mijn gevoel één en dezelfde groep, die voorzichtig geïntroduceerd is via die twee incidenten. Weer wat anders dan de "Wolves". Die we op de aanval en diverse vallen na ook nog niet echt gezien hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

MsG schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:23:
Ik vond het een beetje een gekke aflevering. Allereerst natuurlijk weer dat sneaken tussen zombies door, wat ze heel selectief inzetten en dan opeens prima werkt. Loop dan permanent door die wereld met van die uitrusting.

Daarnaast blijf je echt wel scherp als iemand paniekerig wordt, maar het leek alsof de zombies die hen doodden ineens uit het niets kwamen. En toen ging opeens ook die hele familie er aan :-P. Ik frustreer me steeds meer aan de selectieve neerzetting van zombies. Soms zijn het ineens domme trage logge wezens die je prima kan negeren. Soms moet je verplicht interactie hebben met elke zombie zodat je op knullige momenten wordt gebeten. De zombie mag wel wat consistenter worden belicht.

Dat groepje was natuurlijk alleen maar een scout groepje van de grotere groep an Negan. Daar gaan we, al dan niet als cliffhanger, wel meer van horen dit seizoen hoor ;)

En wat betreft dat sneaken; je ziet zelf dat het geen foolproof plan is. Het lijkt mij dan ook geen permanente oplossing. Ook de oplossing die Michonne aanhield met haar man/broer aan de ketting was niet het allerbeste. Maar het zorgt wel voor een uitweg soms zoals je nu kan zien.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:21

MsG

Forumzwerver

Prosac schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:27:
[...]

Voor mijn gevoel één en dezelfde groep, die voorzichtig geïntroduceerd is via die twee incidenten. Weer wat anders dan de "Wolves". Die we op de aanval en diverse vallen na ook nog niet echt gezien hebben.
Maar ze hadden niet echt door dat dat hun legertruck was toch? Terwijl die legertruck van die vorige encounter met dat soort lui was meegenomen? Daarom dachten wij hier dat het dan een los ander groepje outlaws moest zijn.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Ik ben het gedeeltelijk met je eens. Misschien zit er toch ook wel verschil in die walkers? Wilde beesten reageren ook niet altijd hetzelfde.

Wat ik wel vreemd vind, is dat nadat Daryl de boel in de fik steekt, alle walkers op dat vuur afgaan. Ze willen bij wijze van spreken net een lekker hapje van Glenn nemen maar dan lopen ze toch maar naar dat vuur toe een eind verderop. Als ze dus een paar drones zouden hebben met daaraan een radio kan je heel snel ongestoord naar een nieuwe bestemming toe reizen?

Meest domme actie vanuit de schrijvers blijft toch wel hoe mentor van Morgan gedood werd. Dat sloeg echt helemaal nergens op!

Waar ik over nadacht was dat Michonne wel erg snel een kind neerstak met haar zwaard. Daar waar zij soms toch gewetensconflichten laat zien. En dat ze soms wel erg veel interactie (ook al is het fluisteren) hebben tussen al die Walkers in...

Van die RPG vond ik wel cool eigenlijk. Nog even uitstel totdat die Negan eens gaat kijken wat er allemaal loos is.

Ach, het is maar een serie denk ik dan maar. Liefst heb ik alles zo kloppend mogelijk, maar dan zaten ze ergens halverwege seizoen 2 al op een veilig eiland denk ik. Dat zou wat saai zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
readytoflow schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:36:

Wat ik wel vreemd vind, is dat nadat Daryl de boel in de fik steekt, alle walkers op dat vuur afgaan. Ze willen bij wijze van spreken net een lekker hapje van Glenn nemen maar dan lopen ze toch maar naar dat vuur toe een eind verderop. Als ze dus een paar drones zouden hebben met daaraan een radio kan je heel snel ongestoord naar een nieuwe bestemming toe reizen?
Volgens mij reageren ze onder andere op vuur, licht en hitte. Zo'n gigantische vuurbal in het donker is natuurlijk fantastisch voor de motten die Walkers zijn.
Stuk interessanter dan Glenn vermoed ik.
Waar ik over nadacht was dat Michonne wel erg snel een kind neerstak met haar zwaard. Daar waar zij soms toch gewetensconflichten laat zien. En dat ze soms wel erg veel interactie (ook al is het fluisteren) hebben tussen al die Walkers in...
Vond ik eigenlijk niet zo heel gek. Bij Michonne is het sinds de gevangenis al zo dat de groep het allerbelangrijkste is. Iedereen nieuw moet echt weken/maanden hun best doen om zich te bewijzen. Maar nobody touches the Original crew. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Die walkers zijn natuurlijk domme beesten die puur op instinct reageren op hun waarnemingen. Je ziet ook dat ze niet allemaal richting het vuur gaan. De walkers die het dichtst bij voedsel zijn blijven daarop gefocust. Maar doordat alle walkers die verder dan een paar meter van mensen af zijn het vuur interessanter vinden en daar dus heen gaan stelt de mensen in staat om die paar achterblijvers te dispatchen zonder dat er steeds weer nieuwe aankomen.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie aflevering met die RPG gelijk aan de aftrap. Eindelijk het vuurwerk wat node gemist werd. Hopelijk blijft het daar niet bij. Dat Sam er als eerste aan zou gaan, had ik wel verwacht en Jessie lijkt een logische reactie, maar dat hierdoor direct de hele familie eraan zou gaan, had ik niet helemaal verwacht. Ik bedoel, Rick had haar ook kunnen meesleuren. Anyway, het is natuurlijk een drama serie.

Bij Glenn werd ik wel gespannen toen hij in het nauw kwam. Ik dacht echt: Heb je daar nu al die moeite voor gedaan? :+

Ook mooi waren de shots van de huidige survivors. Sommige personages wordt afscheid van gekomen, waar anderen opstaan (niet te verwarren met de Walkers ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Prosac schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:59:
[...]
Volgens mij reageren ze onder andere op vuur, licht en hitte.
Yep, en herrie ... denk aan de claxon van de truck in de muur bij Alexandria.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:42

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Zombies:
Afbeeldingslocatie: http://i473.photobucket.com/albums/rr91/Mjr162006/Squirrels/squirrel-up-dog-gif.gif

Alles wat licht en geluid maakt trekt ze aan in TWD.

Drone zou inderdaad kunnen, maar volgens mij speelt TWD zich niet helemaal nu af maar een paar jaar terug qua tijd. Daardoor bestonden drones nog niet (althans niet in de zin zoals ze nu overal zijn)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Maar wel vliegtuigjes, auto's etc op afstandsbediening. Sleep desnoods een radio op een bolderwagen achter je aan of die bolderwagen vol molotovcockails etc. etc...

Maar dat maakt de serie wat minder dragelijk natuurlijk.

Net zoals dat irritante ventje dat in zijn hoofd gebeten werd. Irriteerde ons allemaal mateloos, maar eigenlijk is dat best natuurlijk gedrag voor een klein jong ventje in zo'n zombie wereld. Bang worden en bevriezen. Dus als het niet realistisch is vinden we het niet goed en als het te realistisch is vinden we het ook weer niet goed. Lastig publiek zijn we eigenlijk... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 18:37
readytoflow schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 17:41:
Net zoals dat irritante ventje dat in zijn hoofd gebeten werd. Irriteerde ons allemaal mateloos, maar eigenlijk is dat best natuurlijk gedrag voor een klein jong ventje in zo'n zombie wereld. Bang worden en bevriezen. Dus als het niet realistisch is vinden we het niet goed en als het te realistisch is vinden we het ook weer niet goed. Lastig publiek zijn we eigenlijk... :+
Dat pest joch spoorde sowieso al niet. (Dankzij het huiselijk geweld van z'n vader. Dat dan weer wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Ik had de hoop dat Carl hem op het rechte pad kon krijgen. Die jongen was gewoon in de war.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

LED-Maniak schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 19:31:
Ik had de hoop dat Carl hem op het rechte pad kon krijgen. Die jongen was gewoon in de war.
Can you blame him?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Midden in sezioen 6 beginnen met het kijken van een serie werkt echt voor geen meter, dus gisteren maar eens begonnen met seizoen 1, aflevering 1 en 2. :o Volgens mij nu al verslaafd. Ondanks dat ik eigenlijk helemaal niets met zombies heb, toch wel heel gaaf. _/-\o_ Viezigheid valt me reuze mee, moet er eigenlijk alleen maar om lachen. Duurt dus nog wel even voor ik bij seizoen 6 ben :X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

pjlgt schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 08:30:
Midden in sezioen 6 beginnen met het kijken van een serie werkt echt voor geen meter, dus gisteren maar eens begonnen met seizoen 1, aflevering 1 en 2. :o Volgens mij nu al verslaafd. Ondanks dat ik eigenlijk helemaal niets met zombies heb, toch wel heel gaaf. _/-\o_ Viezigheid valt me reuze mee, moet er eigenlijk alleen maar om lachen. Duurt dus nog wel even voor ik bij seizoen 6 ben :X :+
Pff, dan heb je een lange, niet altijd boeiende, weg te gaan :D

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Seizoen 1 t/m 5 staan op Netflix. Voor de eerste helft van seizoen 6 moet je Fox in de gaten houden, ze doen regelmatig re-runs. Tenminste, als je het legaal wil kijken...

offtopic:
Ik blijf het belachelijk vinden in this day and age dat je ondanks dat je digitale televisie hebt niet een reeds uitgezonden aflevering van een serie kunt bekijken via de geïntegreerde "uitzending gemist" op de settop box. Die televisiezenders blijven maar proberen om mensen vast te houden in het oude systeem dat je dingen alleen kijkt op het moment dat het wordt uitgezonden, en dat op een later moment terugkijken een of andere super premium service is. Hallo televisiezenders, dit is de 21e eeuw, wordt eens wakker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
Ik ben het gedeeltelijk met je eens. Misschien zit er toch ook wel verschil in die walkers? Wilde beesten reageren ook niet altijd hetzelfde.
Sowieso is wel eens uitgelegd in de serie dat er verschillende typen walkers zijn; volgens mij noemden ze dat roamers en lurkers o.i.d. Het ene type loopt actief rond op zoek naar voedsel, het andere type zit muisstil en wacht op een trigger. Geluid o.i.d. voordat ze in actie komen.

Jammer van Jessie; kreeg eigenlijk de indruk dat dit een karakter voor langere termijn zou worden.

Niet echt een spoiler voor de serie, maar zou een spoiler kunnen zijn voor de mensen die de comic nog willen gaan lezen:

spoiler:
Ik kreeg die indruk helemaal omdat in de comics Andrea nog leeft, en een relatie heeft met Rick. Ik had het idee dat Jessie dat gat op mocht gaan vullen in de serie. Dat blijf ik ook erg leuk vinden aan de serie, ze durven dingen anders aan te pakken dan in de comic, en geven soms ook toe in de comic een fout te hebben gemaakt die ze in de serie dan niet meer willen maken.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Mx. Alba schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 08:40:
[...]

offtopic:
Ik blijf het belachelijk vinden in this day and age dat je ondanks dat je digitale televisie hebt niet een reeds uitgezonden aflevering van een serie kunt bekijken via de geïntegreerde "uitzending gemist" op de settop box. Die televisiezenders blijven maar proberen om mensen vast te houden in het oude systeem dat je dingen alleen kijkt op het moment dat het wordt uitgezonden, en dat op een later moment terugkijken een of andere super premium service is. Hallo televisiezenders, dit is de 21e eeuw, wordt eens wakker!
offtopic:
Ziggo heeft 10 dagen terugkijken ;) maar dan kun je de reclames niet doorspoelen.
Ik neem het meestal op en begin een half uur later met kijken zodat ik de reclames kan doorspoelen

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
XyritZz schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 09:26:
[...]

spoiler:
Ik kreeg die indruk helemaal omdat in de comics Andrea nog leeft, en een relatie heeft met Rick. Ik had het idee dat Jessie dat gat op mocht gaan vullen in de serie. Dat blijf ik ook erg leuk vinden aan de serie, ze durven dingen anders aan te pakken dan in de comic, en geven soms ook toe in de comic een fout te hebben gemaakt die ze in de serie dan niet meer willen maken.
Comic spoiler iets:
spoiler:
Ik had ook het idee dat Rick haar gat ging vullen ( :+ ) maar zonder gekheid dit kwam wel rechtstreeks uit de comics. Vind het wel tof dat ze die nu een stuk letterlijker volgen en ben benieuwd wat we dit seizoen nog krijgen. Ik verwacht nog wel Saviours te zien maar hoop ook op een nieuwe mevrouw Grimes voor de verdere verhaallijnen. Ben niet helemaal bij met de comics, ben tot net na All Out War gekomen en dat sprak me ook wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Nu online
Nee, daarom had ik juist dus die hoop. Dat zou een mooie karakterontwikkeling zijn geweest.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

LED-Maniak schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 19:31:
Hebben we het over Sam of Ron ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mx. Alba schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 08:40:
[...]

Seizoen 1 t/m 5 staan op Netflix. Voor de eerste helft van seizoen 6 moet je Fox in de gaten houden, ze doen regelmatig re-runs. Tenminste, als je het legaal wil kijken...

offtopic:
offtopic:
Ik ben het met je eens, maar geld stinkt niet en daarom wordt vastgehouden aan oude systemen (met diverse rechthebbenden). Hopelijk kan Netflix die ban doorbreken. Sommige series volg ik overigens nog wel via de tv, maar regelmatig neem ik ze op, omdat ze laat op tv komen of omdat ik die avond net even wat anders te doen heb. De nieuwe serie van Vikings start binnenkort op Fox vanaf 23:00 uur. Ik kan nu al met zekerheid zeggen dat ik de serie ga opnemen (i.v.m. werk).

Meer mensen doen dat. Helaas is het ongewenste neveneffect dat sommige tv-zenders (Veronica) series een ander tijdstip gaan geven of de serie van de buis halen (o.m. Gotham, Revolution). Dan haken de resterende kijkers ook af of gaan andere wegen zoeken om de serie af te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 16:36
Door de laatste aflevering is zin in de serie weer teruggekomen. Daarvoor was het echt drama.. Vooral als er 'plotseling' een zombie de hoek omkomt terwijl normaal ze die dingen al van meters horen aankomen. Serie wordt wel steeds meer fan favored wat jammer is vooral als je ziet dat bijvoorbeeld GOT het veel minder heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

[...] Viezigheid valt me reuze mee [...]
Ga maar verder kijken, dan wil ik je dat nog wel eens horen zeggen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinus_rhythm schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 11:18:
Door de laatste aflevering is zin in de serie weer teruggekomen. Daarvoor was het echt drama.. Vooral als er 'plotseling' een zombie de hoek omkomt terwijl normaal ze die dingen al van meters horen aankomen. Serie wordt wel steeds meer fan favored wat jammer is vooral als je ziet dat bijvoorbeeld GOT het veel minder heeft.
Deze aflevering was inderdaad de impuls die de serie nodig had. Daarvoor was het behoorlijk langdradig zonder al te veel interessante gebeurtenissen plus een midseason finale die het publiek vragend achterliet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Gisteren de aflevering kunnen kijken omdat we hem hadden opgenomen via digitale televisie. Vette aflevering met een paar goede momenten. Al wordt ik nu wel steeds benieuwder wanneer ze Negan nu eens echt gaan laten zien. Tot dusver alleen maar hulpjes van m en 1x zijn naam.

En wat betreft het stukje offtopic met betrekking tot rechten etc. Tja de tijd veranderd en zenders veranderen nog niet altijd mee. Ik ben in ieder geval al heel blij dat Fox besluit om TWD gewoon zo snel mogelijk uitzend nadat het in de US is uitgezonden.

Al vraag ik me een klein beetje af hoe dat nu zit met Vikings op Fox, want de aankondigingen die ze laten zien is allemaal uit seizoen 3 terwijl in de US seizoen 4 deze week van start gaat.. want van die praktijken zoals Veronica uithaalde met Gotham dat is zo achterhaald; een paar afleveringen aankopen zodat ze de rechten hebben om het in NL uit te zenden, om het vervolgens weer van de buis te halen om een half jaar later weer op te starten omdat de rechten dan vele malen goedkoper zijn.. no thanks, ik kijk Gotham nu wel via Netflix en niet meer op Veronica...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
Probleem is dat afleveringen als deze ook niet de standaard kunnen zijn, dat gaat ook vervelen. Het moet dan steeds extremer worden om dezelfde reactie te krijgen van de kijkers.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

XyritZz schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 12:11:
[...]

Probleem is dat afleveringen als deze ook niet de standaard kunnen zijn, dat gaat ook vervelen. Het moet dan steeds extremer worden om dezelfde reactie te krijgen van de kijkers.
Dit soort afleveringen zijn het equivalent van de "Red Wedding" in Game of Thrones. Van die gigantische shockers zijn nodig op z'n tijd, maar je kan het niet te vaak doen want dan raakt je cast op. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik had helaas al teveel gelezen over deze aflevering, voordat ik tijd had om hem te bekijken. Dit was by far één van de beste afleveringen uit de hele serie. Het wegvallen van enkele van de main characters, zoals Dale, Herschel en Tyrreese maakte destijds al behoorlijk veel indruk, en hoewel jammer, was dat ook heel goed voor de serie. Je werd weer meteen met je neus op de feiten gedrukt. Het is jammer dat Jessie het niet gered heeft en gruwelijk hoe haar kinderen aan hun eind kwamen, maar voor het verhaal misschien wel weer heel goed. Deze laatste aflevering was echt huiveringwekkend en episch tegelijk. Wauw!

Het gesprek tussen Glenn en Enid dat ik eerder al noemde was erg goed, evenals de monoloog van Rick op het einde. Prima voor de inhoud en de karakterontwikkeling; prima voor het drama in deze serie. Daarnaast de actie en de humor van Abraham en Daryl: :) :) Plus dan ook nog eens het tot elkaar komen van Ricks groep en de originele inwoners van Alexandria en het epische eindgevecht.

Dit kan, zoals iemand anders boven mij al schreef, wel eens een enorme boost voor de serie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Mx. Alba schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 12:38:
[...]

Dit soort afleveringen zijn het equivalent van de "Red Wedding" in Game of Thrones. Van die gigantische shockers zijn nodig op z'n tijd, maar je kan het niet te vaak doen want dan raakt je cast op. :D
Mjah, én je hebt de kans dat het publiek elke feeling met de cast kwijtraakt.
Bij GoT heb je Tyrion die een groot fanfavo is, ik denk dat als hij dood gaat (al zou het me niet verbazen) het publiek wel minder interesse gaat hebben.
Net als in TWD Darryl natuurlijk de grote eindbaas is, al zou het zonder Rick ook wel raar zijn ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Gisteren gekeken (en nu pas weer dit topic lezen) .. idd erg goeie epi.

Dat van die Bazooka was grappig (hoewel beetje verwacht)
Erg jammer van Jessie (Stomme Sam die niet met die enge Gabriel mee wou)
En jammer dat Carl het heeft overleefd :p

Het "eindgevecht " waarbij iedereen mee hielp was best episch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:20

sjaool

Every life should have 9 cats

spoiler:
Sorry voor de Carl haters maar die jongen blijft nog heel lang rondhangen en gaat nog wel wat leuke dingen uithalen. :D Ik vind die jongen echt in zijn rol gegroeid en een steeds betere acteur worden.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ik vond Carl de laatste afleveringen vooral heel arrogant. Hij voelde zich echt beter dan de andere kinderen in Alexandria en liet dat ook duidelijk merken, een beetje als een verwend kreng. Ik neem aan dat deze bijna-dood-ervaring hem weer bij de les trekt en hem laat inzien dat zijn gedrag gevolgen heeft...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 21:44

jeka

Support your local club.

Carl is een killer. Al die andere kinderen zijn gewoon zombie food. Carl is the BOSS! :P

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Carl is gewoon irritant, hoewel tegenwoordig al iets minder dan in de eerste seizoenen.
Enid is opzicht wel tof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Carl is een karakter dat gewoon groeit in de algehele verhaallijnen. En deze ervaring zal alleen nog maar voor meer groei zorgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Ik vind die Carl ook niet zo irritant hoor. Eigenlijk is hij wel iemand zoals heel veel mensen in zo'n absurde situatie kunnen zijn.
Beetje teruggetrokken en gefocust op overleven en het beschermen van de mensen waar hij het meest van houdt.

Enige wat ik zo irritant vind is dat Rick en Carl altijd met zo'n big ass pistool lopen zwaaien waar maar 6 kogels in kunnen. Pistool is voor nood. Zorg toch eens dat Michonne je leert hoe je met een samurai zwaard om moet gaan. Ik kreeg het gevoel bij haar dat ze dat zichzelf ook heeft aangeleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Ik heb Carl een hele tijd onwijs irritant gevonden, een seizoen of 2 terug denk ik... wat een whiner was het toen. Maar nu is ie wat meer volwassen, wat wijzer, en nou hoeft ie van mij niet meer dood. :+
Ik ben 'm weer gaan waarderen iig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik denk dat we wel tot de conclusie kunnen komen dat de meeste hier eigenlijk alle kinderen in TWD gewoon irritant vinden. :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Zeror schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 18:07:
Ik denk dat we wel tot de conclusie kunnen komen dat de meeste hier eigenlijk alle kinderen in TWD gewoon irritant vinden. :P
Fixed that for ya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09:35
Mx. Alba schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 13:53:
Ik vond Carl de laatste afleveringen vooral heel arrogant. Hij voelde zich echt beter dan de andere kinderen in Alexandria en liet dat ook duidelijk merken, een beetje als een verwend kreng. Ik neem aan dat deze bijna-dood-ervaring hem weer bij de les trekt en hem laat inzien dat zijn gedrag gevolgen heeft...
Hij is ook beter dan de rest (lees; hij heeft meer ervaring en kennis), dus waarom zou hij zich dan inhouden? Ik heb liever de arrogante Carl dan de Carl van de eerste drie seizoenen, want dat was pas een irritant mannetje. En nu met zijn oog eruit gaat die nog meer bad-ass zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Door de laatste aflevering is zin in de serie weer teruggekomen.
Dat is ook precies de bedoeling van een serie op een commerciële zender.

Ze lokken je met 1 of 2 spectaculaire afleveringen, trappen er dan een zwikkie slome fillers tussen om weer knallend te eindigen (zodat de kijkers na de season stop ook weer terug komen).

Er zijn een aantal series die dat heel extreem doen. Twd is er daar zeker een van. Al seizoenen lang.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik heb niet het idee dat TWD nu zo inzakt tussen de begin en eind cliffhangers door, maar dat kan gewoon een kwestie van smaak zijn. Ik kijk in elk geval uit naar de volgende aflevering. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Zeror schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 18:07:
Ik vond Lizzie en Mika wel leuk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
De intro met Darryl was echt 100% geniaal, had het echt niet verwacht.

De scene waarin iedereen doodgaat vond ik daarentegen meer een slechte komedie. Er waren wel heel veel ik-teleport-achter-je zombies ineens. Ook de rest van het gedrag was maar vreemd, hoe walkers nauwelijks reageren op geluid bijvoorbeeld, en de rest vd groep die er maar naar staat te kijken. Ik moest echt lachen toen dat joch besloot dat dit dan ook nog het moment is voor zijn vete met Rick. Echt alsof ze even de salarislijst moesten beperken.

Wel tof dat ze eindelijk eens gewoon flink gaan hakken tegen zo'n horde.

• Eek2nd
Dat iedereen stond te kijken kon nog wel... want zij maakten geen geluid en hadden nog walkers drap op hun kleding.

Viel mij meer op dat ze zogenaamd achter de bosjes rustig konden bespreken dat ze trucks moesten halen en Judith (en sam) met Gabriel mee moest XD

De walkers kunnen trouwens goed 'lopen' ze stappen gewoon zonder te struikelen zo over andere dode walkers heen om de mensen achterna te lopen

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Goron schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 23:39:
De intro met Darryl was echt 100% geniaal, had het echt niet verwacht.

De scene waarin iedereen doodgaat vond ik daarentegen meer een slechte komedie. Er waren wel heel veel ik-teleport-achter-je zombies ineens. Ook de rest van het gedrag was maar vreemd, hoe walkers nauwelijks reageren op geluid bijvoorbeeld, en de rest vd groep die er maar naar staat te kijken. Ik moest echt lachen toen dat joch besloot dat dit dan ook nog het moment is voor zijn vete met Rick. Echt alsof ze even de salarislijst moesten beperken.

Wel tof dat ze eindelijk eens gewoon flink gaan hakken tegen zo'n horde.
Nou ja, als net je broertje is opgegeten en hetzelfde gebeurt met je moeder, terwijl er iemand die je vader vermoord heeft met een bijl haar arm door aan het hakken is, allemaal door een plan bedacht door diezelfde persoon, is het op zich wel begrijpelijk dat je niet heel vrolijk bent.

Verwijderd

Eek2nd schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 23:26:
[...]

Ik vond Lizzie en Mika wel leuk >:)
Hehe, nou nou.

"Look at the flowers!" >:)

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-09 10:59
Wauw, wat een aflevering! Eén van de beste van de hele serie IMO.
Zoveel geweldige momente; Het bazooka moment kwam niet heel onverwacht: Darryl alleen laten met die gast, uit het zicht van de rest + de wetenschap dat ze die bazooka's hadden liggen = een optelsommetje, maar ik begon wel te twijfelen of één van zijn vrienden niet doodgeschoten zou worden. Heerlijke spanning!
De dood van Jessie had ik niet verwacht en vond ik zelfs wel jammer. Had Rick wel een mooie vrouw gegund. Dat haar kinderen weg zijn vind ik geen gemis voor de serie.
Dat de kogel door Carl zijn oog was gegaan was wel even een onverwacht WTF-momentje.
Bij Glenn dacht ik nu echt dat hij dood zou gaan, wederom heerlijke spanning en wat een lekker gevoel toen hij gered werd en uiteindelijk de hele groep weer bij elkaar kwam.

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:34
Door die reddingsactie had Glenn ook net zo goed geraakt kunnen worden, er werd gewoon random gemaaid met die automatische wapens.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

• Eek2nd
En de Walkers wachten ook heel braaf met aanvallen, zodat Abraham Glenn rustig kon groeten :)

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Donstil schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 22:34:
[...]

Dat is ook precies de bedoeling van een serie op een commerciële zender.

Ze lokken je met 1 of 2 spectaculaire afleveringen, trappen er dan een zwikkie slome fillers tussen om weer knallend te eindigen (zodat de kijkers na de season stop ook weer terug komen).

Er zijn een aantal series die dat heel extreem doen. Twd is er daar zeker een van. Al seizoenen lang.
Dan ben je geen walking dead fan.... Het is geen actie serie, maar drama. 8)

• LED-Maniak
  • Nu online
Remy!!!! schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 13:04:
Door die reddingsactie had Glenn ook net zo goed geraakt kunnen worden, er werd gewoon random gemaaid met die automatische wapens.
Vond ik ook een uiterst onrealistisch stukje. Ze zitten op bijna neusafstand van Glenn en vallen plots neer zonder dat Glenn geraakt is. Uhuu.. :F

Deze aflevering was dan ook verre van "beste ooit". Er werd een beetje in de rondte gemaaid zonder verhaal met als doel van een paar personages af te komen. Het begin waarbij er een projectiel werd afgeschoten om maar meteen van die spannende scene(die als teaser is gebruikt) af te zijn kreeg ik ook wel gefronste wenkbrauwen van..

[ Voor 29% gewijzigd door LED-Maniak op 18-02-2016 17:19 ]

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
KillerAce_NL schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 14:26:
[...]

Dan ben je geen walking dead fan.... Het is geen actie serie, maar drama. 8)
Ja dat roepen de zogenaamde fans graag ja. Mijn inziens alleen om het goed te praten.

Want de eerste aflevering na een break van welke orde dan ook is het ineens wel een actie serie. Zelfde geld voor de aflevering voor de break. Maar daartussen is het slome niet goed geacteerde kak :+

Maar ik ben idd geen echte fan maar wel net fan genoeg om te blijven kijken. Eigenlijk werkt de tactiek hierboven besproken erg goed op me 8)

[ Voor 18% gewijzigd door Donstil op 18-02-2016 17:33 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09:35
Holy fuck, ik keek net even op IMDB en er staat al een plot bij de laatste aflevering van dit seizoen. Een tipje van de sluier:
spoiler: comic
Afbeeldingslocatie: http://oi66.tinypic.com/qnl6kl.jpg

:o >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
Gezien en het rare is na mijn laatste 'bookmark' dat ik waarschijnlijk enigste ben dat het gruwelijk slecht was. Kan een heel lijst opsommen, maar dat zal ik niet doen.

Iets in de trant van onderbouwing? Oke, ineens word je gebeten als je luid gaat praten. Je ziet nergens een zombie een zombie elkaar aanvallen. En, op een gegeven moment zie je de camera over de huizen, om te laten zien hoeveel het er zijn, en je ziet duidelijk hoe de zombies in lijnen naast elkaar lopen. En, wat is er gebeurd met "Mom,.. mom.." bij het slot? En, .. "joh echt" was een reactie van me.

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002

Bob Popcorn

Plop!

Le Enfant! schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 17:49:
Holy fuck, ik keek net even op IMDB en er staat al een plot bij de laatste aflevering van dit seizoen. Een tipje van de sluier:
spoiler: comic

:o >:)
Denk dan ook nog steeds dat Daryll de lul is, ipv Glenn :)

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Ik ken heel die comics niet maar ik zou het wel goed vinden als ze soms gewoon eens compleet iets anders doen zodat ieder een echt compleet verrast is.

Daryl die gaat er niet uit voorlopig hoor! Dat is zo'n beetje de publiekslieveling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

XRayXI schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 05:09:
Gezien en het rare is na mijn laatste 'bookmark' dat ik waarschijnlijk enigste ben dat het gruwelijk slecht was. Kan een heel lijst opsommen, maar dat zal ik niet doen.

Iets in de trant van onderbouwing? Oke, ineens word je gebeten als je luid gaat praten.
Als ze normaal lopen ruiken de walkers de mensen niet door de besmeerde kleding, maar als ze toch mensen horen praten dan hebben ze toch door dat er iets niet klopt.
Je ziet nergens een zombie een zombie elkaar aanvallen.
Omdat walkers nu eenmaal niet van rot vlees houden... Dat is toch al 4 seizoenen zo?
En, op een gegeven moment zie je de camera over de huizen, om te laten zien hoeveel het er zijn, en je ziet duidelijk hoe de zombies in lijnen naast elkaar lopen. En, wat is er gebeurd met "Mom,.. mom.." bij het slot? En, .. "joh echt" was een reactie van me.
Kortom, ik snap je probleem niet, als je het zo erg vind allemaal, waarom kijk je dan in godsnaam nog?
Ik vond Hannibal na 2 seizoenen echt te wazig worden, dus ik stopte ermee, dan ga ik niet in het topic zitten zeuren over hoe wazig het is. 8)7

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Afvalzak schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 12:53:

Kortom, ik snap je probleem niet, als je het zo erg vind allemaal, waarom kijk je dan in godsnaam nog?
Ik vond Hannibal na 2 seizoenen echt te wazig worden, dus ik stopte ermee, dan ga ik niet in het topic zitten zeuren over hoe wazig het is. 8)7
Ik vind het jammer dat de mods hier geen standpunt in willen nemen.
Je hoeft echt niet alles goed te vinden maar als je elke week alleen maar komt zeiken voegt het IMHO niks toe en laat het topic dan lekker aan diegene die er wel van kunnen genieten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sugarlevi01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Sommige mensen genieten er gewoon van om te zeiken. Laat ze...

Ik had ook een erger-momentje, met Maggie hulpeloos op haar gammele (oh nee, ze gaat omvallen!!) platformpje. Terwijl er gewoon een stevige stalen muur was om op te zitten/overheen te lopen/te ontsnappen.
Gaat dat meisje tot overmaat van ramp, ook meedoen met hulpeloos op het platformpje zitten.

Ik heb inmiddels wel geleerd om niet te kritisch te zijn, op de entertainment industrie, en met verstand op nul proberen te genieten van wat ze over proberen te brengen.
Pagina: 1 ... 62 ... 100 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.