[Serie] The Walking Dead [2] Overzicht

Pagina: 1 ... 61 ... 100 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:53

Spooksel

Spooksel!

Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 14:59:
[...]
En ze lijken in de serie toch wel ervoor te kiezen ze een beetje "on the run" te houden, met telkens weer 1 grote vijand waar de groep zich naast de zombies op moet concentreren.
Wat je hier zegt verschilt niet zo heel veel met de comics hoor :) Het gaat in beide gevallen aardig rap achter elkaar door, soms zie je wel ff wat ademruimte... maar nooit voor heel lang. Op die boerderij, de gevangenis, etc.

spoiler: Comic
In de comic zie je wel na het verhaal met de Saviours dat er ineens een hele tijdsprong gemaakt wordt, dan gaan ze ineens 2 jaar de toekomst in en zie je helemaal hoe Alexandria is ontwikkeld tot een mooi vol dorp met moestuinen, een bakkerij, etc

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
sewer schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 08:30:
Wat ik altijd een beetje apart aan de serie vind is dat er geen enkele jota klopt van hoe dicht of ver bij de walkers staan tussen twee scenes.

Laatste aflevering ook weer, dan rent Maggie een trap op, en ze is in het eerste shot al hoog genoeg met de voet en de walkers staan er nog een stukje vanaf, maar in het volgende shot zitten ze flink aan haar benen te trekken. Dit gebeurt zo consequent fout, ook dat ze naar de huizen moesten rennen nadat de toren was omgevallen, opeens waren Rick en Michonne gigantisch omsingeld (wat al niet klopte) en hebben ze de grootste problemen, rennen ze uiteindelijk met z'n alleen het huis in, krijg je dan een shot van boven het huis dat er in die straat en een straat verder geen enkele walker te vinden is :P haha

Vorige seizoenen ook al, staan ze helemaal alleen in een bos zonder al te veel bomen, en hoor en zie je helemaal geen walker, het shot daarna staat heel onverwacht zo'n slome manke walker in de nek te hijgen met alle zombie-geluiden erbij :?

Maar voor de rest wel een vermakelijke serie hoor ;)
\
Klopt, als je het zag, zag het als een paar stappen op een veranda/porch maar toch een flink hoek verder. Het is meer om te bewijzen hoe dom het bekijkende publiek ervan vindt.

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Dat vallen irriteerde mij ook hoor...Dat gebeurd dit seizoen een beetje te vaak. Komt misschien omdat er dan elke keer weer een andere regisseur is?

De hele aflevering vond ik ook maar mwoah...
Nu weet je echt nog te weinig.

met z'n 'mom', 'mom'...achterlijke autist... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Zal mij benieuwen of Morgan toch wat gaat terugkrabbelen op zijn hippiestandpunt :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Hadden ze een schoenenwinkel in Alexandrië?

Die boots van Maggie, waar zo vaak op ingezoomd werd bij dat gestuntel met die ladder, zagen er zo gloednieuw uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:42

Angeloonie

Cheeseburger Addict

sambalbaj schreef op woensdag 02 december 2015 @ 15:02:
Hadden ze een schoenenwinkel in Alexandrië?

Die boots van Maggie, waar zo vaak op ingezoomd werd bij dat gestuntel met die ladder, zagen er zo gloednieuw uit.
Zou ik nog niet eens zo raar vinden als dit gewoon uit een voorraad is die ze uit een Walmart oid geplunderd hebben. Zou ik ook doen in zo'n wereld, gewoon een supply-run voor enkel kleding doen van tijd tot tijd :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Het waren in elk geval praktische schoenen. Voor zover ik het kon zien stevige wandelstappers. Kan natuurlijk ook een gevalletje productplacement zijn, net zoals de smetteloze Hyundai's in de eerdere seizoenen :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Heb ik nou gemist waar baby Judith is gebleven? Ze was bij Deanna op de kamer (leek zelfs op de begane grond), en Rick had wel in de gaten ze niet samen alleen te laten maar loopt weer doodleuk die kamer uit.
Ik heb verder in de aflevering niet meer gezien wie die baby nou onder de hoede heeft genomen (en hoe). Ook ondergesmeerd met zombiesmurrie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Onder de zombiesmurrie laken van carl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Wat ik dan ook altijd wel vreemd vind. Loop je het risico beiden kinderen kwijt te raken als Carl valt of zo (en er wordt wat gevallen daar).

Nog eens stukje terug gekeken want ik zat weer eens niet op te letten.
Carol ging wel erg vreemd te keer tijdens een zombie walk-over. Die zat nog meer met die ene 'wolf' in haar maag dan met die 8776 zombies.Beetje overdreven...
Ik zou zeggen JSS, dat heeft die Enid in ieder geval wel goed bedacht voor zichzelf.

En inderdaad, zorg dan dat je gezicht ook onder de smurrie zit. Dat lijkt me wat veiliger.

Ben benieuwd wat die bende van Negan gaat doen?
Je hebt dus nu de bange Alexandrians, de imbred Wolves, Negan&co en Rick's bad-ass crew.

We gaan het zien over een paar maanden. Maar vond dit nog steeds niet echt een finale...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:16

Goner

What can I do you for ?

readytoflow schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:05:
En inderdaad, zorg dan dat je gezicht ook onder de smurrie zit.
Weet niet ; wat gebeurt er als je dat spul via neus of mond binnen krijgt ?? Gebeten worden door ze is ook dodelijk ... (en ze hebben geen giftanden, dus dat betreft puur besmetting/infectie)

[ Voor 10% gewijzigd door Goner op 03-12-2015 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Nu online
readytoflow schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:05:
Wat ik dan ook altijd wel vreemd vind. Loop je het risico beiden kinderen kwijt te raken als Carl valt of zo (en er wordt wat gevallen daar).

Nog eens stukje terug gekeken want ik zat weer eens niet op te letten.
Carol ging wel erg vreemd te keer tijdens een zombie walk-over. Die zat nog meer met die ene 'wolf' in haar maag dan met die 8776 zombies.Beetje overdreven...
Ik zou zeggen JSS, dat heeft die Enid in ieder geval wel goed bedacht voor zichzelf.

En inderdaad, zorg dan dat je gezicht ook onder de smurrie zit. Dat lijkt me wat veiliger.

Ben benieuwd wat die bende van Negan gaat doen?
Je hebt dus nu de bange Alexandrians, de imbred Wolves, Negan&co en Rick's bad-ass crew.

We gaan het zien over een paar maanden. Maar vond dit nog steeds niet echt een finale...
Wolves zullen wellicht de groep van Negan voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Nee, dat denk ik niet. Dit waren écht anderen, ook geen W op het hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksnes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-09 21:52
Negan zullen niet die wolves zijn. Ze zagen er ook veel georganiseerder uit. Daarnaast hadden ze allemaal werkende motoren.

Ik vraag me ook af wie der allemaal dood gaat in het groepje van Rick. Zoals je nog kon zien begon dat 1e kind te roepen. Het leek alsof de walkers op zijn geroep gingen reageren.

[ Voor 4% gewijzigd door Aksnes op 03-12-2015 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Goner schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:49:
[...]
Weet niet ; wat gebeurt er als je dat spul via neus of mond binnen krijgt ?? Gebeten worden door ze is ook dodelijk ... (en ze hebben geen giftanden, dus dat betreft puur besmetting/infectie)
Rick heeft het weleens in zijn mond gekregen, er is niets gebeurd.

Wat ik me wel afvroeg; Deanna was toch niet gebeten? Ze had die vreemde wond van die machine gekregen? Beetje sneu dat ze niet verzorgd is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Nee, dat was duidelijk een bijtwond, je zag de tanden zitten volgens mij. Zal ergens in de chaos gebeurt zijn.
En je turned (imho) niet door de beet zelf, je gaat dood door de infectie en dan kom je terug als walker.

[ Voor 32% gewijzigd door Afvalzak op 03-12-2015 15:02 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Sendy schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:58:
[...]

Rick heeft het weleens in zijn mond gekregen, er is niets gebeurd.

Wat ik me wel afvroeg; Deanna was toch niet gebeten? Ze had die vreemde wond van die machine gekregen? Beetje sneu dat ze niet verzorgd is geworden.
Dat vond ik ook niet duidelijk. Je zag wel dat ze op dat zaagblad viel en daar een wond van kreeg. Maar of ze óók nog gebeten was, of dat het er toevallig net zo uit zeg werd niet helemaal helder.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Shiver23 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:55:
[...]

Dat vond ik ook niet duidelijk. Je zag wel dat ze op dat zaagblad viel en daar een wond van kreeg. Maar of ze óók nog gebeten was, of dat het er toevallig net zo uit zeg werd niet helemaal helder.
Wait whut?

Ze lieten overduidelijk tandafdrukken zien tijdens de aflevering 8)7
Afbeeldingslocatie: http://vignette2.wikia.nocookie.net/walkingdead/images/f/fe/6x08_Deanna_Bite.png/revision/latest/scale-to-width-down/250?cb=20151201083238

[ Voor 16% gewijzigd door Angeloonie op 03-12-2015 14:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Afvalzak schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:01:
En je turned (imho) niet door de beet zelf, je gaat dood door de infectie en dan kom je terug als walker.
Zo :)

Dit is ook precies waarom Rick in S3 Hershel zijn voet d'r afhakte nadat hij in zijn enkel gebeten was en waarom dit seizoen nog (episode toen Daryll die Dwight en die twee meiden tegen kwam) die kerel zijn arm d'r af liet hakken nadat hij gebeten werd toen Daryll hem ambushte :)

[ Voor 37% gewijzigd door Spooksel op 03-12-2015 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Afvalzak schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:01:
je gaat dood door de infectie en dan kom je terug als walker.
Yep ... je wordt gebeten of gekrabd, open wond als gevolg en smurrie uit walker (mond, vingers) in de wond.
Maar als je dus toevallig een open wond(je) hebt en jezelf insmeert met smurrie kun je net zo goed geïnfecteerd raken ... en zowat iedereen daar heeft intussen wel 1 of meer verwondingen. En ook via je neus of mond kun je dus geïnfecteerd raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Mjah, is de ontsteking dan groot genoeg om dood aan te gaan.
Het is nogal verwarrend, want iedereen is al geïnfecteerd met het virus ;)
Die actie met jezelf insmeren is natuurlijk sowieso een last resort, anders hadden ze wel constant zo rond gelopen, maar het is gewoon a) te smerig en b) te gevaarlijk, misschien ook wel om de reden die jij noemt.

[ Voor 44% gewijzigd door Afvalzak op 03-12-2015 15:38 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Goner schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:35:
[...]
En ook via je neus of mond kun je dus geïnfecteerd raken.
Waarschijnlijk niet, want Rick heeft wel eens een kwak in zijn waffel gehad en ook meerdere malen zaten ze helemaal onder de zombieshit en bloed en gebeurde er niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Why are Walker bites in the Walking Dead fatal?

[ Voor 24% gewijzigd door Goner op 03-12-2015 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Angeloonie schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:57:
[...]

Wait whut?

[afbeelding]
Waarom dan in hemelsnaam die zaag laten zien? :?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:09

JvS

Ik heb hem zelf ook

Omdat het dan lijkt alsof ze gewond is door de zaag en kom je daar later pas achter.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Nu online
Goner schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:35:
[...]

Yep ... je wordt gebeten of gekrabd, open wond als gevolg en smurrie uit walker (mond, vingers) in de wond.
Maar als je dus toevallig een open wond(je) hebt en jezelf insmeert met smurrie kun je net zo goed geïnfecteerd raken ... en zowat iedereen daar heeft intussen wel 1 of meer verwondingen. En ook via je neus of mond kun je dus geïnfecteerd raken.
Of men smeert smurrie op bijvoorbeeld het scherpe punt van een pijl en raakt iemand in het lichaam en dan krijg je hetzelfde effect. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 10:55

Twhomp

Stayin' Alive

Angeloonie schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:57:
[...]

Wait whut?

[afbeelding]
Dat vind ik ook zo mooi aan Tweakers:

De ene helft vindt dat de serie te simpel is.
De andere helft snapt de serie niet.

En maar zeuren.
Maar vooral ook doorkijken. Lekker jezelf ergeren, want te moeilijk/simpel.

We lijken wel zombies :o

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:08

SaN

Afvalzak schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:37:
Mjah, is de ontsteking dan groot genoeg om dood aan te gaan.
Het is nogal verwarrend, want iedereen is al geïnfecteerd met het virus ;)
Die actie met jezelf insmeren is natuurlijk sowieso een last resort, anders hadden ze wel constant zo rond gelopen, maar het is gewoon a) te smerig en b) te gevaarlijk, misschien ook wel om de reden die jij noemt.
Ze zouden zich dan in ieder geval bij elke lastige "missie" in kunnen smeren uit voorzorg. Maarja, het is gewoon een serie. Het moet allemaal ook wel een beetje spannend blijven natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
JvS schreef op donderdag 03 december 2015 @ 17:53:
Omdat het dan lijkt alsof ze gewond is door de zaag en kom je daar later pas achter.
Ze moeten iedere aflevering ook hun quotum van mensen die ongelukkig vallen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Shiver23 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 16:08:
[...]

Waarom dan in hemelsnaam die zaag laten zien? :?
Ze raakte er wél door gewond (been), natuurlijk voor de spanning... Noob valt en bezeert zichzelf, Rick to the rescue...Wond lijkt behandelbaar, wel lastig een gewonde noob... er blijkt nóg een wond te zijn, bijtwond, dáág noob...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viccers schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:44:
Ben benieuwd of we nog andere Alexandrians gaan zien. Ik neem aan dat Rick en de rest niet de enigen waren die in de problemen kwamen nadat ze in huis waren gevlucht.
Sowieso is me opgevallen dat vele Alexandrians maar weinig screentime krijgen. Af en toe komt er een character voorbij dat belangrijker lijkt dan de anderen, maar die zijn dan vervolgens weer een paar afleveringen uit beeld. Ik bedoel bijvoorbeeld de rasta-man en Spencer (de zoon van Deanna) of diegene, die met Maggie op pad ging om te onderzoeken of ze een uitweg konden vinden en op zoek naar Glenn konden gaan. Het zegt wellicht al iets, dat ik van de meesten niet eens de naam weet.

De focus lag in de laatste aflevering duidelijk op de 'main group'. Daar is niets mis mee, want je kan nu eenmaal in beperkte tijd niet alle personages veel screentime geven.

De vooruitblik naar het tweede deel van het seizoen zag er veelbelovend uit met de introductie van Negan, maar de aflevering zelf was eigenlijk maar relatief saai met vreemde keuzes en het nodeloze vallen om de aflevering nog wat spannender te maken. Het kan ook zijn dat we enigszins Walking Dead-moe aan het worden zijn. Wat dat betreft, komt de tijdelijke stop dan ook wel weer gelegen.

Tot besluit nog een opmerking over Gabriel. Het is ergens toch wel wonderlijk dat de man nog altijd leeft. De spijker waar hij destijds intrapte, heeft nog altijd nog geen effect gehad. Zou dat ooit nog een vervolg krijgen of mogen we ervan uitgaan dat de tijd deze wond geheeld heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:11
Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:21:Tot besluit nog een opmerking over Gabriel. Het is ergens toch wel wonderlijk dat de man nog altijd leeft. De spijker waar hij destijds intrapte, heeft nog altijd nog geen effect gehad. Zou dat ooit nog een vervolg krijgen of mogen we ervan uitgaan dat de tijd deze wond geheeld heeft?
Die wond lijkt me nu toch wel geheeld ja. Het blijft alleen een irritante kerel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Wel vreemd, dat hij in een roestige spijker trapt maar geen infectie of een bloedvergiftiging er aan overhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
Vrijdag schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:19:
Wel vreemd, dat hij in een roestige spijker trapt maar geen infectie of een bloedvergiftiging er aan overhoudt.
Wellicht hadden ze in Alexandria ook nog tetanus injecties liggen.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Snowwie schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:16:
[...]

Dat zou kunnen. Ik ben alleen helemaal vergeten wat het tijdsbestek zo ongeveer is.
Trouwens, die verpleegster vond ik ook maar raar. Waarom zou je waardevolle medicijnen gaan gebruiken voor zo'n gevaarlijk figuur. Geef m gewoon een aspirintje ofzo maar een heel infuus aanleggen slaat mijns insziens nergens op. Er zullen vast wel anderen zijn uit je eigen gemeenschap die het beter kunnen gebruiken. Wat is er met die man gebeurt die al in de ziekenboeg lag? Alsnog geturned?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Vrijdag schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:36:
[...]
Wat is er met die man gebeurt die al in de ziekenboeg lag? Alsnog geturned?
Scott ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ja die ja!

Ik kon me herinneren dat ze inderdaad een soort geneesmiddel had maar wat dat precies was wordt volgens mij niet verder uitgelegd. Hij was toch ook gebeten? Dan zou dat natuurlijk wel een doorbraak zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Vrijdag schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:40:
[...]

Ja die ja!

Ik kon me herinneren dat ze inderdaad een soort geneesmiddel had maar wat dat precies was wordt volgens mij niet verder uitgelegd. Hij was toch ook gebeten? Dan zou dat natuurlijk wel een doorbraak zijn.
Nee, niet gebeten volgens mij, alleen kogel in zijn been o.i.d.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Hij had een infectie ... na veel gespit in medische boeken vond Denise iets dat werkte. Hangt me vaag bij dat ze een enorme injectie-spuit gebruikte om troep uit de wond te zuigen (??).

Ja!
YouTube: The Walking Dead Season 6 Episode 5 Now LIVE Reaction & Review op 27:00 ...
is een filmpje van recaties op season 6 ep.5 met klein beeld linksonder.

En inderdaad, was een schotwond (dat was ik ook helemaal kwijt) :
But when they come upon some walkers in the woods, an Alexandrian named Sturgess sporting a floppy Gilligan hat panics and starts firing his gun wildly, which hits fellow Alexandrian Scott in the leg.

[ Voor 63% gewijzigd door Goner op 04-12-2015 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Bedankt voor de info! Ik was het alweer vergeten, thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bootje schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:10:
[...]

Die wond lijkt me nu toch wel geheeld ja. Het blijft alleen een irritante kerel. :)
Hahaha, nou ja, hij voelt vooral als onbetrouwbaar aan.
Snowwie schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:16:
[...]
Dat kan, maar ze hebben daar in ieder geval niet zoveel aandacht aan besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:40

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Sam, WTF, ga praten, want dan val je niet op...

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
Als het, of dat dingetje countdown klopt: http://tvcountdown.com/s/the-walking-dead

[ Voor 19% gewijzigd door XRayXI op 13-01-2016 08:56 ]

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ja lijkt me wel, meestal half Feb. weer verder met TWD.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Nu online
Het tweede deel van seizoen 6 is op 15 februari Nederlandse tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 18:37
Ik ben bezig met seizoen 5 van The Walking Dead. Ik irriteer me dood. Iemand die allang dood is loopt gewoon met de groep mee in bepaalde scenes van afl 9 en 10 en staat ook gewoon tussen de groep in tijdens een begrafenis .. Wat een slechte montage. Dan merk je dat bepaalde scenes opgenomen zijn voor andere scenes maar na elkaar afspelen, maar wat een grove fout. Al 2 afleveringen lang zie ik die persoon alsof die gewoon nog in de groep zit .....

In aflevering tien is ie de hele aflevering in beeld. Zo slecht.

Het gaat overigens om:

spoiler:
Eugene, die gene die loog over een oplossing voor het virus, die al eerder in S05 is dood geslagen door die rooie vent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Eugene leeft gewoon nog hoor.

Hij heeft wel hoofdpijn, dat dan weer wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:07
CRXDelSol schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 23:18:

In aflevering tien is ie de hele aflevering in beeld. Zo slecht.
Iets beter opletten, Eugene doet gewoon nog mee.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
cheiron schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 23:22:
[...]

Iets beter opletten, Eugene doet gewoon nog mee.
Net even op Google gekeken, ik dacht dat ie dood geslagen was. Gezien die scène dat die rooie zo aangeslagen was enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

cheiron schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 23:22:
[...]

Eugene doet gewoon nog mee.
Nou... dan geef je hem wel heel veel credit. Hij leeft. En dat was het wel zo'n beetje :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Ik vind alleen de baby erbij erg ongeloofwaardig. Maar dat komt omdat ik nu zelf een baby heb van die leeftijd. Bedoel ze hebben geen eten, geen melk, niks, en die baby hoor je bijna niet, is gewoon soms niet aanwezig. Die baby hoort gewoon ook een probleem te zijn in die situatie waar ze telkens in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 18-09 22:31

Zeror

Ik Henk 'm!

CRXDelSol schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 23:36:
Ik vind alleen de baby erbij erg ongeloofwaardig. Maar dat komt omdat ik nu zelf een baby heb van die leeftijd. Bedoel ze hebben geen eten, geen melk, niks, en die baby hoor je bijna niet, is gewoon soms niet aanwezig. Die baby hoort gewoon ook een probleem te zijn in die situatie waar ze telkens in zitten.
Ze hebben melkpoeder voor de baby. Dat hebben ze een paar seizoenen terug al laten weten. Toen gingen ze zelfs op zoek naar eten voor de baby, geloof ik. Ik denk dat de serie ervan uit gaat dat zo nog steeds is.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 22:42

Damian

Insane Obtrusion

En ik zou me ook rete irriteren aan die baby als het elke keer een topic zou zijn :P

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Zeror schreef op maandag 08 februari 2016 @ 09:38:
[...]

Ze hebben melkpoeder voor de baby. Dat hebben ze een paar seizoenen terug al laten weten. Toen gingen ze zelfs op zoek naar eten voor de baby, geloof ik. Ik denk dat de serie ervan uit gaat dat zo nog steeds is.
Ja alleen ik weet dus sinds kort uit ervaring hoe snel dat op is, en ze hebben nooit tijd om te voederen door die ellende continu :-P.

(Ben nu beland in afl 2 seizoen 6. Heb in 1,5 week alles ingehaald vanaf S01E01.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-09 15:15

Scrummie

Think different

CRXDelSol schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 23:36:
Voor iemand die dacht dat Eugene dood was neem ik deze kritiek niet echt serieus. 8)

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
Scrummie schreef op maandag 08 februari 2016 @ 11:06:
[...]

Voor iemand die dacht dat Eugene nog in leven was neem ik deze kritiek niet echt serieus. 8)
Gelukkig dacht ik dat ie dood was, en niet levend, dus fijn dat je mijn kritiek toch wel serieus neemt .. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-09 15:15

Scrummie

Think different

CRXDelSol schreef op maandag 08 februari 2016 @ 12:06:
[...]

Gelukkig dacht ik dat ie dood was, en niet levend, dus fijn dat je mijn kritiek toch wel serieus neemt .. O-)
Haha, ik maak een fuck up in jouw fuck up. Fuckception.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Scrummie schreef op maandag 08 februari 2016 @ 12:09:
[...]

Haha, ik maak een fuck up in jouw fuck up. Fuckception.
Hehe, ik zag 'm eerst ook niet, maar toen dacht ik; wait a sec ... Touché! _/-\o_

We staan weer quitte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Nu online
spoiler: hele grote spoiler / comic spoiler
]Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CatGG7oUAAIU1-7.jpg

:o :o :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Le Enfant! schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 00:37:
spoiler: hele grote spoiler / comic spoiler

:o :o :o
spoiler:
Ik vraag me af hoe officieel die afbeelding is, het ziet er wel erg vaag uit allemaal en ik vraag me echt ten zeerste af of AMC het echt op een dergelijke manier zou gaan spoilen!

Maargoed, dat neemt niet weg dat:
1. De scene waarmee TWD afsloot een paar maanden geleden exact de situatie waarin Carl neergeschoten wordt in de comics en
2. Ron heeft een pistool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Twhomp schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 23:35:
[...]
Hij leeft. En dat was het wel zo'n beetje
Nou ... hij is wel degene die 'help' roept over de radio en hij krijgt de deur open van de garage waar ze vast kwamen te zitten (niet dat dat de situatie verbeterde, maar toch :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Spooksel schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 13:38:
[...]

spoiler:
Ik vraag me af hoe officieel die afbeelding is, het ziet er wel erg vaag uit allemaal en ik vraag me echt ten zeerste af of AMC het echt op een dergelijke manier zou gaan spoilen!

Maargoed, dat neemt niet weg dat:
1. De scene waarmee TWD afsloot een paar maanden geleden exact de situatie waarin Carl neergeschoten wordt in de comics en
2. Ron heeft een pistool
spoiler:
Ik vind het eigenlijk best aannemelijk. De basis is er al voor gelegd, met die knakker met zijn pistool en z'n "jij hebt mijn meisje-die-het-zelf-nog-niet-wist-afgepakt-maar-ik-ga-je-niet-vertellen-wat-er-is" emo-gezeur. Vervelend joch vind ik dat trouwens. Hij mag best in plaats van Glenn kennismaken met Lucille >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Vrijdag schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 17:18:
[...]
spoiler:
Ik vind het eigenlijk best aannemelijk. De basis is er al voor gelegd, met die knakker met zijn pistool en z'n "jij hebt mijn meisje-die-het-zelf-nog-niet-wist-afgepakt-maar-ik-ga-je-niet-vertellen-wat-er-is" emo-gezeur. Vervelend joch vind ik dat trouwens. Hij mag best in plaats van Glenn kennismaken met Lucille >:)
spoiler:
Ow het is ook zeker aannemelijk, no denying there :). Ik trek alleen de bron van de afbeelding in twijfel omdat ik denk dat AMC zo'n belangrijke twist nooit zo hard zou spoilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:28
Spooksel schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 23:56:
[...]

spoiler:
Ow het is ook zeker aannemelijk, no denying there :). Ik trek alleen de bron van de afbeelding in twijfel omdat ik denk dat AMC zo'n belangrijke twist nooit zo hard zou spoilen.
spoiler:
Maarja aan de andere kant, het is wel een belangrijke twist, maar niet een enorme shocking twist (die waarschijnlijk wel later in dit seizoen komt). Mocht het gebeuren dan gebeurt het waarschijnlijk in aflevering 1.
En mocht het snel in het seizoen gebeuren dan word het erg lastig voor AMC om een trailer voor dit seizoen te maken, want dan moet het een trailer zijn zonder carl, want anders is het gelijk duidelijk.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik durf gewoon niet te klikken op al die spoilerbalken. :o

Mijn verwachting voor de aankomende aflevering is wel dat er nu wel wat gaat gebeuren met onze vrienden tussen al die ondoden. De midseason finale liet dat enigszins open. Hopelijk zendt FOX de aflevering wederom eenmalig uit zonder reclameonderbreking. Dan kan ik 'live' kijken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ben er ook echt niet in geïnteresseerd ...
Misschien is een apart SPOILER topic een idee, net als bij Game of Thrones, waar de boeken er steeds bijgesleept worden, net als hier de comics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 14:14:
Ben er ook echt niet in geïnteresseerd ...
Misschien is een apart SPOILER topic een idee, net als bij Game of Thrones, waar de boeken er steeds bijgesleept worden, net als hier de comics.
Vanwaar de aanname dat het hier over comics zou gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Yaaaaaaaaaaawn, niet weer dit... Bovenstaande spoilers gaan trouwens meer over een aankondiging voor de 2e seizoenshelft en daarbij wordt een vergelijking met de boeken getrokken. Ben je er niet in geïnteresseerd? Lekker boeiend! Hou het voor jezelf, wij zijn er tenslotte ook niet in geïnteresseerd dat jij het niet bent.

Ps, nee een apart topic voor TWD comics is geen idee hier imho. Afgaande op de hoeveelheid mensen die hier tijdens een seizoen TWD doorgaans meeposten en het deel daarvan dat ook de comics kent is echt weinig, te weinig imho voor een eigen topic.

En de topic warning onderaan deze pagina vermeld ook specifiek dat we spoilers moeten gebruiken voor wat betreft de comics, rekening houdende met de timeline van de serie. En dat doen we dan ook netjes!
Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 14:23:
[...]

De post waar Le Enfant de meeste recente zwarte blokkenreeks mee begon zegt: "spoiler: hele grote spoiler / comic spoiler" :P

In principe heeft hij daarin wel gelijk, de afbeelding die in zijn spoiler staat doet het overkomen als een vage seizoensaankondiging waarbij een redelijke comic spoiler gevisualiseerd wordt. Maargoed, de afbeelding in kwestie is volgens mij verre van officieel omdat AMC/FOX een dergelijke spoiler echt niet zouden maken op zo'n manier.

[ Voor 42% gewijzigd door Spooksel op 12-02-2016 14:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

hear hear.....

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 14:23:
[...]
misschien dit ?
Le Enfant! schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 00:37:
[spoiler=hele grote spoiler / comic spoiler]
...

Spooksel schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 14:24:
Ben je er niet in geïnteresseerd? Lekker boeiend! Hou het voor jezelf, wij zijn er tenslotte ook niet in geïnteresseerd dat jij het niet bent.
Tsja ...
Ben jij wel geïnteresseerd? Lekker boeiend! Hou het voor jezelf, ik ben er tenslotte niet in geïnteresseerd dat jij het wel bent.

[ Voor 38% gewijzigd door Goner op 12-02-2016 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Laatst online: 11:23
Het slaat totaal nergens op dat hier dingen besproken worden die niet over de serie gaan, maar die discussie heb ik al een keer eerder geprobeerd te voeren (tevergeefs). Sommige mensen vinden zichzelf wat te belangrijk en kapen graag het topic.

[ Voor 9% gewijzigd door MarcoC op 12-02-2016 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Jongens, d'r is door de modjes bepaald dat de comics (waar deze hele serie tenslotte op gebaseerd is) besproken morgen worden hier. Deal with it. We houden ons gewoon netjes aan het gebruik van spoiler tags waar nodig en zorgen ervoor dat het geen afbreuk doet aan de serie voor de mensen die de comics niet lezen. Geez.

Je hoeft nergens op te klikken en ik neem aan dat je muis gewoon een scrollwieltje heeft, is dat allemaal te ingewikkeld? Misschien is dit anders wat voor je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Hangen er trouwens weer zombiehanden langs de A4 deze keer? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Men zal elke week (tijdens het seizoen) gaan speculeren waar de volgende aflevering over gaat. Omdat het immers op de comics gebaseerd is zal dit regelmatig aangehaald worden.
Je kunt niet over het verloop speculeren zonder de comics af en toe aan te halen. Wees blij dat men spoilers gebruikt zeg.

Of ga lekker het speculeren verbieden.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Nu online
MarcoC schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 15:26:
Het slaat totaal nergens op dat hier dingen besproken worden die niet over de serie gaan, maar die discussie heb ik al een keer eerder geprobeerd te voeren (tevergeefs). Sommige mensen vinden zichzelf wat te belangrijk en kapen graag het topic.
Wat een idiote opmerking en dan doel ik vooral op de laatste zin. Ik doe nog de moeite om het in spoiler-tags te plaatsen, dus laat ik die keuze aan degene die het wil zien en wie niet. Maar goed, sommige mensen denken dat zij de baas zijn over een discussie en dat zij bepalen wat wel en wat niet in mijn thread mag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Explosief begin.... heerlijk dat het weer terug is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 18:54
omfg....

that is all..

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:15
heb de eerste 25 minuten gezien, moest naar mijn werk, dus straks de rest kijken, maar wow! een aantal van de spoilers hierboven die kloppen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 18-09 22:31

Zeror

Ik Henk 'm!

Wat een heerlijke aflevering om Walking Dead voort te zetten. :D

Je zag verder natuurlijk al aankomen dat er iets ging gebeuren toen ze als ketting door de zombiemenigte gingen. Het inzoomen op Sam verklapte dat natuurlijk al wel, maar dat het deze uitwerking zou hebben, had ik niet gedacht. Had niet verwacht dat Sam ook zijn moeder slachtoffer zou maken.
En dan nog het tofste van alles: de groep is weer bij elkaar! :D

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-09 19:32

Snippertje

Light up your life

Minds are blown, letterlijk. Damn wat een aflevering.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:44
moet
stoppen
met lezen......

Arghhhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

'Nibble on that..''

:D

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 18:54
ik had echt zoiets van waarom beweegt dat hoofd niet en zit die zichzelf te likken 8) 8)7

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Carl

:D They did it! They actually did it!! :D _O_

Wel jammer van Jessie, die had nog wel een tijd mogen blijven van mij.
Fijn dat Gabriel en Eugene eindelijk inzien dat ze moeten veranderen.
En Daryl For The Win! :D

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 11:00
Spike_wolf schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:25:
[afbeelding]

:D They did it! They actually did it!! :D _O_

Wel jammer van Jessie, die had nog wel een tijd mogen blijven van mij.
Fijn dat Gabriel en Eugene eindelijk inzien dat ze moeten veranderen.
En Daryl For The Win! :D
Carl is nog steeds niet dood hoor, dus niet te vroeg juichen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

jaaoie17 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 16:49:
[...]

Carl is nog steeds niet dood hoor, dus niet te vroeg juichen.
Ik wil hem ook niet dood, ik had het over zijn oog ;)
spoiler:
Dat werd er in de comics ook uit geschoten en liet een groot gat achter. Dat gat leek me te veel moeite voor ze om constant te moeten maken met make-up en CGI. Maar blijkbaar gaan ze de uitdaging toch aan :P
Carl Carl

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:14

kingfriko

100 % BULLY

gelijk weer goed begonnen _/-\o_

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Lang geleden dat TWD zo goed was, heerlijke aflevering :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Daryl blijft toch de topper van allen. Die kwam ook lekker uit de hoek met z'n bazooka bij die motor gang. Geweldig stukje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:25

Snuffel

Vroem!

Beste.Aflevering.Ooit

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Lang geleden dat ik zo gelachen heb bij een serie als toen die RPG insloeg :D

[ Voor 10% gewijzigd door PilatuS op 15-02-2016 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
He jammer had dat ventje graag zien sneuvelen eigenlijk. Al wist ik al van de strips dat dit niet zou gebeuren.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-09 18:58
Hmm sorry voor mijn negative nancy comment :)

Zucht, krijgt een kogel in zijn kop, verliest een oog en is nog steeds niet dood :(

Verder goeie aflevering, hier ook hardop gelachen met het rpg momentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Laatst online: 28-08 15:07
Holy shit
Holy shit
HOOOLY SHIT!! :D

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Laatst online: 08:22
Super toffe aflevering, die rpg zag ik niet aankomen :+

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Wow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:02

Bluebe

Roar

Erg vette aflevering, bij het stukje van Glenn ging was het echt zo van gaat het nu toch gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietertie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:06
Wat een geweldige aflevering!!! Wat een spanning. Zou bijna zeggen dat niet elke aflevering zo moet zijn, want dat trekt m'n rikketik niet.
Glenn is toch wel de lucky f*cker van het stel.

 MacBook Pro 13'' (2016 TB) 512gb SSD |  iPhone 6s | Synology DS213+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Laatst online: 16-09 10:24
Gruwelijk vette aflevering, alsof je naar een oude Bud Spencer film zit te kijken wat een slachtpartij... :)

Wie dacht nog meer dat Rick wellicht droomde toen zowel Sam als zijn moeder en daarna bijna ook Carl het loodje legde?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Snowwie schreef op maandag 15 februari 2016 @ 21:16:
Gruwelijk vette aflevering, alsof je naar een oude Bud Spencer film zit te kijken wat een slachtpartij... :)

Wie dacht nog meer dat Rick wellicht droomde toen zowel Sam als zijn moeder en daarna bijna ook Carl het loodje legde?
Dacht inderdaad ook toen die blonde ook nog dood ging van 'ah, kut, zal wel een droom zijn van dat kind wat er kan gebeuren' maar gelukkig was dit niet zo.
Pagina: 1 ... 61 ... 100 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.