[Serie] The Walking Dead [2] Overzicht

Pagina: 1 ... 58 ... 100 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:02

Cyphax

Moderator LNX
Ik denk ook altijd "waarom gaan ze die walkers in ploegendiensten niet vanaf de muur prikken?". Relatief veilig, je moet toch linksom of rechtsom iets met die groep doen maar al doe je daar met de hele groep een maand over: ik zou het toch op z'n minst voorstellen. De walkers zijn vooral in grote getale een bedreiging dus als je die maar voor de helft weg weet te werken zonder dat je Alexandria uit moet... het blijft een beetje dweilen met de kraan open maar die kraan druppelt op gegeven moment nog maar, zo sloom als de zombies zijn (al leek het alsof er een paar probeerden achter Rick aan te rennen :P)

Aan de andere kant is dat natuurlijk geen spannende TV dus dan gaan wij klagen dat ze het zo goed voor elkaar hebben en hoe saai het dan nog maar is. :P

[ Voor 11% gewijzigd door Cyphax op 10-11-2015 07:18 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:50

Player1S

Probably out in the dark

De muren hebben niet rondom een plateau waar ze overheen kunnen lopen. Dus kom je nooit rondom. Zou eerder lading benzine er overheen gieten bij de plekken waar het wel kan en dan aansteken.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-09 15:49

Vos

AFCA

Vond het ook wel 'grappig' dat Rick zegt dat ze zo stil mogelijk moeten zijn, zo stil als een kerkhof. Dit doet hij schreeuwend aan de muur :+. Daarna staat de bewaking bovenop de muur lekker te keuvelen, gaat Rick die kiddo laten schieten op walkers :? Al hoorden we dat schot niet.

De walkers gaan op een gegeven moment toch weg zodra het erg stil is lijkt mij.
L1nt schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:14:
De muren hebben niet rondom een plateau waar ze overheen kunnen lopen. Dus kom je nooit rondom. Zou eerder lading benzine er overheen gieten bij de plekken waar het wel kan en dan aansteken.
En dan? Dan zijn ze niet dood :).

[ Voor 31% gewijzigd door Vos op 10-11-2015 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:53

Spooksel

Spooksel!

Je kan moeilijk een schot horen van een pistool waar ie eerst alle kogels uit gehaald heeft :P

Maar inderdaad, lekker gaan staan schreeuwen voor die muur dat iedereen stil moet zijn en in het donker moet zitten... goed bezig pik :D

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:30
Zeror schreef op maandag 09 november 2015 @ 20:53:
Ik vraag me af wat Deanna probeerde te bereiken wanneer ze tegen dat hek zat te rammen. Ik hoop niet dat ze wil dat de zombies tegen het hek gaan duwen (en kapot drukken) om op die manier binnen te komen.

Ik vertrouw die Deanna niet. Daar gaat nog wel iets mee gebeuren verwacht ik zo.
ik ben ook bang dat deanna door gaat draaien, even leek het er zelfs op dat ze het hek open ging doen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 18-09 15:49

Vos

AFCA

Spooksel schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:17:
Je kan moeilijk een schot horen van een pistool waar ie eerst alle kogels uit gehaald heeft :P

Maar inderdaad, lekker gaan staan schreeuwen voor die muur dat iedereen stil moet zijn en in het donker moet zitten... goed bezig pik :D
Ok dat kreeg ik dan niet mee, my bad :).

[ Voor 81% gewijzigd door Vos op 10-11-2015 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Spooksel schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:17:

Alsof het serieus een moer uitmaakt als hij nog even 20 seconden staat te gillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Ja dat is ook weer waar, die walkers stonden er op dat moment toch wel... met 0,0 intentie om te gaan vertrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
wat ze eigenlijk nodig hebben zijn een paar mortiers, ze moeten zich focussen om de druk van de muren aftenemen.

[ Voor 3% gewijzigd door fuqua op 10-11-2015 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-08 18:47
fuqua schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:17:
[...]

ik ben ook bang dat deanna door gaat draaien, even leek het er zelfs op dat ze het hek open ging doen. 8)7
Volgens mij ging ze juist de "confrontatie" aan met de walkers, ze beseft nu dat ze in een sprookje leefde en dat dit de realiteit is. Ze is klaar om te vechten, want zoals ze iets eerder tegen Rick zei wil ze nu overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

fuqua schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:24:
wat ze eigenlijk nodig hebben zijn een paar mortiers, ze moeten zich focussen om de druk van de muren aftenemen.
Lijkt me niet, dat maakt namelijk zoveel herrie dat je mogelijk alleen nog maar meer walkers aantrekt! Als die andere helft van de horde het bijvoorbeeld hoort en weer terugkomt.... bukken maaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:16

Goner

What can I do you for ?

Thunder00x schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:18:
[...]
Alsof het serieus een moer uitmaakt als hij nog even 20 seconden staat te gillen.
Nou ja, later gaat-ie weer gezellig praatje pot houden boven op die poort in volle zicht ... rare strategie.
Lijkt wel alsof hij het expres doet ... eerst die kudde zombies mee lokken door in het volle zicht over de weg te gaan wandelen, was een omweggetje door het bos niet slimmer geweest ?? Even de ingedutte bewoners confronteren met de boze buitenwereld ? Alweer ?
Vuurs schreef op maandag 09 november 2015 @ 21:43:
.. Morgan de gehele aflevering niet te zien ...
Pff, nou had ik ook wel effe genoeg Morgan gezien na die special van een uur :+

[ Voor 17% gewijzigd door Goner op 10-11-2015 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Haha, en toch was ie te zien al was het maar heel even! Op het moment dat Rick binnen komt vallen met die horde op zijn hielen staat Morgen ook bij het hek met zijn stok, het is echt maar heel even in beeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik hou niet zo van excuses zoeken om alles maar weer goed te praten van TWD maar, afhankelijk van de locatie van de camper, is over de weg wel sneller voor Rick en minder kans op vallen, struikelen of tegen een verdwaalde zombie aanlopen.

1 voor 1 doodsteken is de beste optie. Deden ze in de gevangenis ook. Daar hadden ze het heel lang uit kunnen houden als 'de kolonel' niet alle hekken vernield zou hebben. En die waren een stuk minder stevig dan de muur van Alexandria.

- zombies 1 voor 1 doden
- muur verstevigen
- koffers pakken want de Wolves zorgen uiteindelijk dat het toch allemaal mis gaat.
- zo snel mogelijk naar een vruchtbaar Caribisch eiland gaan... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Hopelijk gaan we in de 2e helft van het seizoen naar een muur om Alexandria zoals ze die in de comics ook bouwen :)

spoiler:
In de comics breekt de muur door (zoals in de serie waarschijnlijk binnenkort ook gebeurt) en daarna bouwen ze hem opnieuw op, maar dan met extra's. Aan de binnenkant storten ze er aarde tegenaan, zo maken ze hem steviger en geeft het ze een 'all around walkway'. Aan de buitenkant staan er langs de hele lengte auto's tegenaan om de druk erop te verminderen en na die auto's is er dan weer een gracht met zware houten staken d'r in en daarvoor staan zware stalen kruisopstakels... Pretty impressive :)

Plaatje van de muur (en Rick/Carl):
http://vignette1.wikia.no.../latest?cb=20140709193512

[ Voor 11% gewijzigd door Spooksel op 10-11-2015 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 18:54
Spooksel schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:33:
Hopelijk gaan we in de 2e helft van het seizoen naar een muur om Alexandria zoals ze die in de comics ook bouwen :)

spoiler:
In de comics breekt de muur door (zoals in de serie waarschijnlijk binnenkort ook gebeurt) en daarna bouwen ze hem opnieuw op, maar dan met extra's. Aan de binnenkant storten ze er aarde tegenaan, zo maken ze hem steviger en geeft het ze een 'all around walkway'. Aan de buitenkant staan er langs de hele lengte auto's tegenaan om de druk erop te verminderen en na die auto's is er dan weer een gracht met zware houten staken d'r in en daarvoor staan zware stalen kruisopstakels... Pretty impressive :)

Plaatje van de muur (en Rick/Carl):
http://vignette1.wikia.no.../latest?cb=20140709193512
plaatje doet het niet :( wel benieuwd naar, vraag me alleen af hoelang ze er blijven en of het echt een vestiging gaat worden de groep begint al aardig klein te worden nu.

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:55
Ik vond het een vermakelijke aflevering.

Als ze de walkers vanaf de muur gaan prikken, dan ontstaan er toch enorme stapels dode walkers tegen de muur aan? Deze kunnen ze vervolgens niet weghalen doordat er nog veel te veel 'levende' walkers zijn. Die vervolgens op hun beurt over de lijken van hun gestorven broeders en zusters over de muur heen kunnen klimmen (als de stapels hoog genoeg zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rempi
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 26-06 13:19
[b][message=45234513,noline]... (al leek het alsof er een paar probeerden achter Rick aan te rennen :P)
Ik heb vorige week aflevering 2/3 s01 gezien. Daar rennen de zombies (niet heel hard maar het was toch rennen) Ik vroeg mij pas al af of ze konden rennen :P Dus door de jaren heen zijn ze langzamer geworden :)

Overigens vond ik dit wel een interessante aflevering, alleen wel jammer dat we idd niet zien hoe Rick bji de camper weg is gekomen. Zo zijn er wel meer dingen dat ze het ''plotseling'' overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Spooksel schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:27:
[...]

Lijkt me niet, dat maakt namelijk zoveel herrie dat je mogelijk alleen nog maar meer walkers aantrekt! Als die andere helft van de horde het bijvoorbeeld hoort en weer terugkomt.... bukken maaar :P
ik bedoel dat ze die mortiers ver buiten (maar nog wel in ear shot van de zombies) wegschieten zodat hopelijk de zombies naar het lawaai toegaan en dus de druk van de muren afkrijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:31

Zeror

Ik Henk 'm!

Rempi schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:05:
[...]

Ik heb vorige week aflevering 2/3 s01 gezien. Daar rennen de zombies (niet heel hard maar het was toch rennen) Ik vroeg mij pas al af of ze konden rennen :P Dus door de jaren heen zijn ze langzamer geworden :)
Een zombie die al jaren rondloopt vergaat steeds verder en wordt dus zwakker. Je ziet dat de zombies elkaar letterlijk kapot drukken. Een versere zombie is tot meer in staat (eerste seizoen).

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-09 13:12
Vond die swamp-zombies wel weer erg vet gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Zeror schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:10:
[...]

Een zombie die al jaren rondloopt vergaat steeds verder en wordt dus zwakker.
Maar niet de kaakspieren. Die zombies in dat riool leken wel jelly, daar duwde je zo doorheen, maar ze hebben wel allemaal een goed gebit en ze kunnen ook allemaal met gemak mensen uit elkaar trekken en doormidden bijten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:50

Tijntje

Hello?!

Cyphax schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:44:
[...]

Maar niet de kaakspieren. Die zombies in dat riool leken wel jelly, daar duwde je zo doorheen, maar ze hebben wel allemaal een goed gebit en ze kunnen ook allemaal met gemak mensen uit elkaar trekken en doormidden bijten. :P
Dat noemen ze selectief ontbinden :*)

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
tjonge jonge zeg...Is toch logisch
jullie hebben zo te lezen nog nooit een echte zombie gezien. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 01:03

Dreanor

Joene

readytoflow schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:14:
tjonge jonge zeg...Is toch logisch
jullie hebben zo te lezen nog nooit een echte zombie gezien. :+
Elke ochtend als ik opsta zie ik er ééntje in de spiegel. ;)

De bijt en grijp krachten van een zombie vind ik ook altijd bijzonder. Ik kan mij in een reactie gemakkelijk los krijgen van iemand die mij net met 1 hand vast heeft. Zombie heeft bankschroeven als handen en daar kom je niet meer uit los lijkt het (in elke zombie film/serie trouwens).

Zelfde als bijtkracht. Iemand met gemak door een spijkerbroek bijten is mij nog niet gelukt (waarbij de spijkerbroek openschuurt en spierweefsel mee komt). En ja, dit probeer ik dagelijks, als ik 's ochtends mijn ochtend routine doe zoals elke fitte zombie zou moeten doen. :P

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:50

Tijntje

Hello?!

Blijf het verwonderlijk vinden dat Rick weet te ontsnappen uit zijn RV, het was wel erg druk.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vXaP2U2.png

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Oei, ik raak in de verdedigingsmodus.
Mwoah...kan wel. Rechts is nog een hoop ruimte. Met een boogje terug naar de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Volgens de Hollywood Reporter hebben ze Jeffrey Dean Morgan gecast als een aankomende villain.

spoiler:
Hij speelt Negan :D
Afbeeldingslocatie: http://cdn2.thr.com/sites/default/files/imagecache/scale_crop_768_433/2015/11/horizontal_split_1296_730_preta_copy_7.jpg

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 10:59

Barbas

Gallego!

Ik zie wel overeenkomsten :D

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

En zijn manier van doen en stem kennende gaat dat een hele toffe vertolking worden :Y

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Spooksel schreef op maandag 09 november 2015 @ 23:43:
Tja, ook al hebben ze nu wat stevigere muren dan bij de gevangenis in S3, het probleem is gewoon dat het echt _te veel_ walkers zijn om op een dergelijke manier af te maken. Je hoorde het Rick zelf zeggen, d'r zijn er genoeg om Alexandria 22 rijen diep te omsingelen! Nu weet ik niet de exacte afmetingen van de omheining, maar dat zijn echt een fucking berg veel assload of walkers om, zelfs in ploegendienst, te moeten neerprikken :P
Inderdaad. Hadden ze maar een of andere manier om alle walkers gecontroleerd op afstand van het dorp ingesloten te houden, waarbij de walkers uit zichzelf in de val lopen. Een groeve bijvoorbeeld die je met een paar auto's en wat omheining afsluit, waarna je de ingesloten walkers veilig en systematisch kunt uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 10:55

Twhomp

Stayin' Alive

Het punt blijft dat als de schrijvers zouden luisteren naar de tweakers, de serie heel erg saai zou zijn.

Ik bedoel: Het is echt niet zo moeilijk om een walkerbestendige muur te bouwen.

En poorten kan je ook anders doen, bijvoorbeeld een Tourniquet, geen walker die daar door heen komt. Of een schuin oplopende loopplank over de muur heen, met een obstakel in het midden waar een mens makkelijk omheen gaat (maar een walker valt).

Als je dan je eigen sterfgevallen in de gaten houdt (iedereen slaapt in een afgesloten walker proof slaapkamer bijvoorbeeld en alle deuren hebben spionnetjes), dan zit je gewoon safe.

En als je buiten de poort gaat: trek een motorjas en motorbroek aan. Geen walker die je dan kan bijten.

Maar goed: TV dus. Dus walkers zijn handig voor het verhaal (als iemand dood moet in het script, laat je 'm gebeten worden).

Ik snap niet dat daar telkens op teruggekomen wordt. Na élke aflevering: "Saaaaai, stom geschreven..."
(en waarom blijf je dan toch de serie volgen :? )

[ Voor 199% gewijzigd door Twhomp op 10-11-2015 20:21 ]

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Twhomp schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:14:
En poorten kan je ook anders doen, bijvoorbeeld een Tourniquet, geen walker die daar door heen komt.
Gewoon doorlopen? En als je vastloopt: doorlopen, over poortje vallen, verder lopen. Of onderdoor kruipen. Sowieso krijg je er de materialen die je nodig hebt er niet door.
De schuifdeur die ze nu hebben lijkt me heel veel beter. Daar is intelligentie voor nodig.
Of een schuin oplopende loopplank over de muur heen, met een obstakel in het midden waar een mens makkelijk omheen gaat (maar een walker valt).
Behalve als je gehaast, gewond of slecht ter been bent. En ook als gezonde valt een op de honderd. Breek enkel, boem, klaar. Sowieso krijg je er de materialen die je nodig hebt er niet door.
Als je dan je eigen sterfgevallen in de gaten houdt (iedereen slaapt in een afgesloten walker proof slaapkamer bijvoorbeeld en alle deuren hebben spionnetjes), dan zit je gewoon safe.
Materialen?
En als je buiten de poort gaat: trek een motorjas en motorbroek aan. Geen walker die je dan kan bijten.
Wel eens in die buurt geweest? Binnen een dag ben je doodgezweet. Ook als je niets meesjouwt op je 10 kilometer lopen en rennen op zoek naar voedsel.

Dus ;)
Maar goed: TV dus. Dus walkers zijn handig voor het verhaal (als iemand dood moet in het script, laat je 'm gebeten worden).
Klopt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 10:55

Twhomp

Stayin' Alive

Je mist een beetje mijn punt:

Er wordt geklaagd dat in de serie alles zo ontzettend dom fout gaat. Ik zeg niet dat ik nou de über anti-zombie architect ben, maar in real life zouden we met een beetje goed denkwerk het zombiegevaar goed kunnen indammen. Veel beter dan de serie. Maar dat is saai.

Conclusie: omdat je het met een bak popcorn op de TV aan het kijken bent naar de show, betekent dat er dus in die show expres bedachte dingen gebeuren en continu gevaar dreigt, hoe dom het ook is. Ik snap niet dat mensen dat niet snappen.

[ Voor 3% gewijzigd door Twhomp op 10-11-2015 21:04 ]

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Neuh, IRL zouden we al lang dood zijn omdat we allemaal denken te weten hoe het moet. (En omdat voedsel en in de VS munitie onderhoudsmateriaal al snel op is).

En die serie is er al: Wikipedia: Life After People

Maar idd: het gaat niet te goed, het gaat niet te slecht, het gaat dusdanig dat er nog een paar seizoenen kunnen worden verkocht.

[ Voor 12% gewijzigd door F_J_K op 10-11-2015 21:16 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Als er maar wel een mooi einde aan gebreid wordt! Niet dat het een bloedeloze ' we trekken de stekker er nu maar eens uit' serie wordt. Durven stoppen op het hoogtepunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twhomp schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 21:02:

Er wordt geklaagd dat in de serie alles zo ontzettend dom fout gaat. Ik zeg niet dat ik nou de über anti-zombie architect ben, maar in real life zouden we met een beetje goed denkwerk het zombiegevaar goed kunnen indammen. Veel beter dan de serie. Maar dat is saai.

Conclusie: omdat je het met een bak popcorn op de TV aan het kijken bent naar de show, betekent dat er dus in die show expres bedachte dingen gebeuren en continu gevaar dreigt, hoe dom het ook is. Ik snap niet dat mensen dat niet snappen.
Volgens mij overschat je de maatschappij als geheel....zeker als je de paniek van een zombiewereld daar bij betrekt. Overigens is het niet uitgesloten dat jouw voorbeelden nergens bestaan in het TWD universum, alleen is dat nogal saai om te volgen. Toch denk ik dat het echt niet zo makkelijk gaat met goed denkwerk, je moet namelijk iedereen op 1 lijn krijgen terwijl zombies je op willen eten en andere mensen je het leven zuur maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Twhomp schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 21:02:

Er wordt geklaagd dat in de serie alles zo ontzettend dom fout gaat. Ik zeg niet dat ik nou de über anti-zombie architect ben, maar in real life zouden we met een beetje goed denkwerk het zombiegevaar goed kunnen indammen.
Maar niet het mensengevaar, en da's altijd veel prominenter dan de zombies. De zombies zijn maar toevallig de reden dat de wereld erbij staat en af en toe vreet zo'n ding iemand op, maar hoe vaak gaat het nou eigenlijk om zombies? Ze hebben net een poging gewaagd met die canyon, dat ging wel weer eens echt om een horde, maar verder is het bijna allemaal gewoon menselijk drama waar het om draait. Is ook maar goed ook, want een zombie is een slechte gesprekspartner (en ik kan mij goed voorstellen dat ze een hele slechte adem hebben).

Het zou mij niets verbazen als TWD wat dat betreft best realistisch zou kunnen zijn.
Spike_wolf schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 17:32:
Volgens de Hollywood Reporter hebben ze Jeffrey Dean Morgan gecast als een aankomende villain.
Da's wel een sympathieke vent, ben benieuwd hoe ie een slechterik wegzet. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Cyphax op 11-11-2015 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Cyphax schreef op woensdag 11 november 2015 @ 09:11:
[...]
Het zou mij niets verbazen als TWD wat dat betreft best realistisch zou kunnen zijn.
Voor de echte aanpak zou je CONPLAN 888 moeten lezen, het 'officiële' plan van de US ;)

Meer bij Office of Public Health Preparedness and Response

[ Voor 12% gewijzigd door Goner op 11-11-2015 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-07 13:07
Spike_wolf schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 17:32:

spoiler:
Hij speelt Negan :D
[afbeelding]
spoiler:
Volgens zijn IMDB pagina zal hij te zien zijn in aflevering 16 van dit seizoen, als dit inderdaad de eerste aflevering is waar we hem zien is dit later als dat ik had verwacht.

Linkje; http://www.imdb.com/name/nm0604742/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals een legendarische hangjongere al eens zei:

DISCLAIMER: No antisemitism intended!

YouTube: Ik wil ze gelijk prikken

Gewoon zoveel mogelijk walkers prikken, en als de stapel te groot word transporteer je een zooi dode walkers naar binnen en verbrand je ze. Maandje werk hooguit lijkt me.
Sowieso lijkt het me sterk dat levende walkers hun dode kameraden als loopplank/ladder gaan gebruiken. Ook voor de zekerheid wat spikes aan de bovenkant van het hek monteren.

Voor de rest vind ik het na 2 fantastische eerste afleveringen nu een beetje inkakken. Kijk het nog wel met plezier, maar vind de laatste 2 afleveringen vrij zwak geregisseerd.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2015 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:40

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Mijn vriendin en ik zijn nu bij dus wachten op de volgende aflevering. Om de tijd te overbruggen eens Fear the Walking Dead aangezet. Verder dan anderhalve aflevering waarvan een flink deel op fast forward kwamen we niet. Wat is dat saai en nietszeggend als je TWD gewend bent... Misschien dat het later beter wordt maar wij zijn erop afgeknapt en ik denk niet dat we die serie verder gaan kijken. Als het later toch beter wordt hebben ze het in ieder geval heel slecht opgezet zo.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• Barbas

Barbas

Gallego!

Mx. Alba schreef op woensdag 11 november 2015 @ 22:49:
Mijn vriendin en ik zijn nu bij dus wachten op de volgende aflevering. Om de tijd te overbruggen eens Fear the Walking Dead aangezet. Verder dan anderhalve aflevering waarvan een flink deel op fast forward kwamen we niet. Wat is dat saai en nietszeggend als je TWD gewend bent... Misschien dat het later beter wordt maar wij zijn erop afgeknapt en ik denk niet dat we die serie verder gaan kijken. Als het later toch beter wordt hebben ze het in ieder geval heel slecht opgezet zo.
Wat vind je er slecht aan?

Mejor así

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Er gebeurt niets. Je zit anderhalf uur te wachten - wait for it, wait for it, wait for it - maar er komt niets. Die persoonlijke verhalen over die hoofdpersonen konden ons ook niet boeien.

En dan loop je ook nog eens tegen plot holes aan tussen TWD en FTWD, zoals dat het bij FTWD eigenlijk al meteen duidelijk is dat je niet gebeten hoeft te worden om een zombie te worden maar in TWD duurt het een heel seizoen voor ze daarachter komen; dode mensen die binnen enkele minuten of zelfs enkele seconden zombies worden terwijl in TWD wordt gezegd dat het enkele minuten tot enkele uren duurt. Mensen die gebeten worden en daarmee dan niet naar een dokter of een ziekenhuis gaan, het zelfs niet eens zelf verbinden, maar gewoon met die open wond blijven zitten.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Mx. Alba schreef op woensdag 11 november 2015 @ 22:49:
Wat is dat saai en nietszeggend als je TWD gewend bent...
Smaken verschillen en tsja, je moet het ook niet vergelijken denk ik.
De bedoeling van een nieuwe serie is waarschijnlijk dat de aanpak toch wat anders is. Anders hadden ze net zo goed de TWD seizoenen nog langer kunnen maken als het toch hetzelfde moest zijn.
Wat ik juist goed vind is dat je de apocalyps op gang ziet komen, in TWD val je er smack-bam middenin.

Ik vind FTWD op z'n eigen manier best goed. Ga 2e seizoen ook vast kijken.
Mx. Alba schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:10:
[...]
Die persoonlijke verhalen over die hoofdpersonen konden ons ook niet boeien.
dan heb je wel genoten van de Morgan special zeker ? :+

[ Voor 26% gewijzigd door Goner op 12-11-2015 09:58 ]

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Goner schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:55:
dan heb je wel genoten van de Morgan special zeker ? :+
Dat was inderdaad een vrij saai intermezzo die we met een half oog hebben gekeken terwijl we ook andere dingen aan het doen waren. :D Wel leuk dat aikido zo vaak genoemd werd; maar voordat je zo bedreven bent in het stokvechten moet je toch echt wel minstens een zwarte band hebben. De jo wordt bij Aikido maar sporadisch tevoorschijn gehaald en dan gaat het voornamelijk om hoe je je ongewapend tegen een aanvaller met een stok moet verdedigen. Pas veel later (ver voorbij de zwarte band) wordt er echt aandacht besteed aan aanvalstechnieken zoals je ze in de serie gebruikt ziet, dan heb je dus al minstens 10 jaar intensieve training achter de rug. Maar wat hij er verder over zegt klopt wel: hij deed aikido niet voor de zelfverdediging maar het bleek er wel handig voor te zijn; en dat aikido eigenlijk vooral draait om het uitschakelen van een aanvaller zonder dat daarbij gewonden, laat staan doden vallen.

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Mx. Alba schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:26:
[...]
dat aikido eigenlijk vooral draait om het uitschakelen van een aanvaller zonder dat daarbij gewonden, laat staan doden vallen.
Ja, maar wat zegt het reglement eigenlijk over tegenstanders die al lang dood zijn, maar wel aanvallen? :+

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Cyphax schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:11:
Ja, maar wat zegt het reglement eigenlijk over tegenstanders die al lang dood zijn, maar wel aanvallen? :+
Het gaat niet om het reglement - het gaat om waar je in getraind wordt. Als je meer dan tien jaar bezig bent met het trainen van dingen als armklemmen en het subtiel uit balans brengen en ontwapenen van je tegenstander, zet je dat niet zo 1-2-3 om in een effectieve dodelijke aanvalstechniek. Uiteraard heb je dan wel een solide basis van waaruit je een effectieve dodelijke aanvalstechniek kunt ontwikkelen (tijdens de training moet je partner immers wel een gedegen aanval neer kunnen zetten zodat je kunt leren om je daartegen te verdedigen), en die "man met de geit" heeft daar duidelijk wel de ervaring en de tijd voor gehad. Maar dat Morgan even in relatief korte tijd zo bedreven wordt met een jo is niet erg geloofwaardig. :D

Geldt trouwens ook voor Michonne en haar zwaardtechniek. Ze zei zelf dat ze het zwaard heeft gevonden toen de apocalyps al bezig was. Zoals zij daar als een baas met dat zwaard loopt te zwaaien, dat leer je niet even zelf. Maar het ziet er wel cool uit. ;)

Het is trouwens wel duidelijk dat er in de crew mensen zitten met gedegen aikido-kennis. Wie weet, Steven Seagal misschien? :+

[ Voor 23% gewijzigd door Mx. Alba op 12-11-2015 11:31 ]

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Mx. Alba schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:26:
[...]

Maar dat Morgan even in relatief korte tijd zo bedreven wordt met een jo is niet erg geloofwaardig. :D
Dan kan dat op het lijstje van andere ongeloofwaardigheden. :+

Dit is dan iets dat me niet heel snel opvalt (jij hebt meer verstand van Aikido geloof ik he?), deels omdat het vaak lastig is om een gevoel te krijgen van het tijdsverloop in de serie. Hoeveel tijd is er nou eigenlijk intussen verstreken? Als je naar Carl kijkt denk je (logischerwijs) jaren. Ik ga er dan denk ik wat makkelijker vanuit dat ie heel veel tijd heeft gehad om zijn technieken op te vijzelen. :)
Geldt trouwens ook voor Michonne en haar zwaardtechniek. Ze zei zelf dat ze het zwaard heeft gevonden toen de apocalyps al bezig was. Zoals zij daar als een baas met dat zwaard loopt te zwaaien, dat leer je niet even zelf. Maar het ziet er wel cool uit. ;)
Die viel me inderdaad wel op toentertijd. Ik dacht bij Michonne in het begin "die is al jaren zwaardninja", mede door de manier waarop ze geïntroduceerd werd, maar daar zag je in die ene flashback waarin je haar verleden een beetje zag niet terugkomen.
Over Michonne gesproken; hopelijk zien we haar in de komende afleveringen wat meer terugkomen. Ze hebben er zo'n toffe actice voor gestrikt, 'k wil ze wel eens terugzien af en toe! :)

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ik moet er natuurlijk wel bij zeggen... Je weet niet hoe snel de ontwikkeling gaat als je leven er echt vanaf hangt. Ik heb dankzij een aantal jaren aikido een basiskennis over hoe je een zwaard moet hanteren. Wellicht dat wanneer ik zoals Michonne een aantal maanden alleen in het bos zou zitten met een zwaard, omringd door gezapige zombies die ideale "target practice" zijn, gedreven door noodzaak omdat ik mezelf in leven wil houden, ook als zo'n "sword boss" het bos uit zou komen. Hoe snel je iets leert hangt natuurlijk helemaal af van je motivatie (in dat geval zeer hoog) en de hoeveelheid tijd die je erin steekt (in dat geval zo goed als 24/7)...

• Teckna
  • Laatst online: 09-06 14:48
In hoeverre is talent aangeboren of aangeleerd ;) Als je jezelf niet meer druk hoeft te maken over werk etc maar alleen maar aan 'hoe hou ik mijzelf in leven' leer je snel genoeg. Of je gaat dood.

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
Wat ik steeds mis in de serie is dat ze het nooit over de rottende mensen vlees lucht hebben. Als die dingen allemaal aan de poort staan moet de stank toch ondragelijk zijn? Of zou je daar ook aan gewend raken?

• Dreanor
  • Laatst online: 01:03

Dreanor

Joene

rikoos schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:31:
Wat ik steeds mis in de serie is dat ze het nooit over de rottende mensen vlees lucht hebben. Als die dingen allemaal aan de poort staan moet de stank toch ondragelijk zijn? Of zou je daar ook aan gewend raken?
En dan ook GEUR TV voor de totaal ervaring! :P

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Verwijderd

Teckna schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:59:
In hoeverre is talent aangeboren of aangeleerd ;) Als je jezelf niet meer druk hoeft te maken over werk etc maar alleen maar aan 'hoe hou ik mijzelf in leven' leer je snel genoeg. Of je gaat dood.
Dat staat lost van talent. Je verhaal gaat wel helemaal op over vaardigheid.
Echter zullen mensen zonder enige aanleg (talent) kunnen oefenen tot ze een ons wegen, maar die krijgen inderdaad een zombiehapje te verwerken.

Morgan is wel een aanzienlijke tijd bij die vent geweest, maar echt die skills leren zal waarschijnlijk niet heel realistisch zijn.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Cyphax schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:11:
[...]
Een kennis van me die al heeeel lang aikido doet en zelf les geeft, vertelde me dat het bij aikido eigenlijk niet gaat om het uitschakelen van een tegenstander, maar hem net zo lang afweren en op de grond gooien dat-ie het maar opgeeft ... dat zal niet werken bij een zombie.

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Goner schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:14:
[...]

Een kennis van me die al heeeel lang aikido doet en zelf les geeft, vertelde me dat het bij aikido eigenlijk niet gaat om het uitschakelen van een tegenstander, maar hem net zo lang afweren en op de grond gooien dat-ie het maar opgeeft ... dat zal niet werken bij een zombie.
Bij een zombie moet je er dan van maken "net zo lang op de grond gooien tot ie uit elkaar valt van ellende". :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
Best een leuke aflevering dit keer.
Waarom Daryl nu op de grond ging liggen is me niet duidelijk en de verwonding aan zijn arm. Ik dacht dat hij in zijn zij was geraakt. Valt me ook op dat, als ze nieuwe mensen ontmoetten, er wel snel één of meerdere ervan een "ongeluk" krijgen en weer verdwijnen.

Lol, het "RPG" momentje dat deze recht omhoog staat op zombies rug. En je krijgt een ander beeld dat deze ineens naar rechts hangt, was wel even humor (foutje?) :) . Maar wie verwachtte niet dat de zombie viel en "Boem"?

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:23
Help..... Dat was een bekende stem..
XRayXI schreef op maandag 16 november 2015 @ 06:59:
Best een leuke aflevering dit keer.
Waarom Daryl nu op de grond ging liggen is me niet duidelijk en de verwonding aan zijn arm. Ik dacht dat hij in zijn zij was geraakt. Valt me ook op dat, als ze nieuwe mensen ontmoetten, er wel snel één of meerdere ervan een "ongeluk" krijgen en weer verdwijnen.

Lol, het "RPG" momentje dat deze recht omhoog staat op zombies rug. En je krijgt een ander beeld dat deze ineens naar rechts hangt, was wel even humor (foutje?) :) . Maar wie verwachtte niet dat de zombie viel en "Boem"?
die verwonding aan zijn arm kwam natuurlijk omdat hij hard op zijn plaat ging met de motor in het dorp toen ze beschoten werden, de rpg viel mij ook direct op :)

[ Voor 93% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 16-11-2015 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-06 18:24
Gh0stw4lk3r schreef op maandag 16 november 2015 @ 09:41:
Help..... Dat was een bekende stem..
Ik heb het een paar keer geluisterd, maar denk je echt dat dat Glenn was? Was voor mij niet zo duidelijk.

Verder wel een ok aflevering, kan alleen niet begrijpen waarom nu die mensen alsnog hem onder vuur houden op het einde. Hij is al terug gekomen om hen te helpen tot twee keer toe...

Zou er nog iets in die tanker zitten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Leuke aflevering ook weer :Y. Die help was niet heel duidelijk Glenn maar doet het wel vermoeden uiteraard. Ik zou even niet weten wie het anders zou kunnen zijn (als in: wie we nog missen die ook op die frequentie zit voor de walkie talkies)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:29
Die tanker zou nog best wel wat kunnen bevatten. In ieder geval nog genoeg brandstof in de tank om te kunnen rijden, en hopelijk nog een shitload achterin, zodat ze zich daar geen zorgen meer over hoeven te maken.

Als Glenn het inderdaad is die help riep, dan zou ik dat op z'n zacht gezegd raar vinden. Er was duidelijk te zien hoe hij opengereten werd, het bloed dat spatte vanaf z'n borstkas op, er werden ook echt stukken uit z'n borstkas gegeten door de walkers. Zelfs als er een magisch luikje onder hem bevindt, heeft hij te grote verwondingen (het is niet even een armpje amputeren, zoals deze aflevering :+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

mat.hi.as schreef op maandag 16 november 2015 @ 15:52:
Die tanker zou nog best wel wat kunnen bevatten. In ieder geval nog genoeg brandstof in de tank om te kunnen rijden, en hopelijk nog een shitload achterin, zodat ze zich daar geen zorgen meer over hoeven te maken.

Als Glenn het inderdaad is die help riep, dan zou ik dat op z'n zacht gezegd raar vinden. Er was duidelijk te zien hoe hij opengereten werd, het bloed dat spatte vanaf z'n borstkas op, er werden ook echt stukken uit z'n borstkas gegeten door de walkers. Zelfs als er een magisch luikje onder hem bevindt, heeft hij te grote verwondingen (het is niet even een armpje amputeren, zoals deze aflevering :+).
We waren er met zijn allen er dacht ik al over uit dat het Nicholas was die bovenop hem opgesnoept werd, niet Glenn zelf :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:29
Notna schreef op maandag 16 november 2015 @ 15:55:
[...]

We waren er met zijn allen er dacht ik al over uit dat het Nicholas was die bovenop hem opgesnoept werd, niet Glenn zelf :Y
Ik heb de eerste paar afleveringen wat later gezien volgens mij, dus ook niet hier alle reacties gezien. Dan ga ik geen nieuwe discussie erover starten.

maar ik zou het nog steeds raar vinden als hij een luik open kan doen, met een dood lijk boven op zich, levende lijken overal eromheen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

mat.hi.as schreef op maandag 16 november 2015 @ 15:57:
[...]

Ik heb de eerste paar afleveringen wat later gezien volgens mij, dus ook niet hier alle reacties gezien. Dan ga ik geen nieuwe discussie erover starten.

maar ik zou het nog steeds raar vinden als hij een luik open kan doen, met een dood lijk boven op zich, levende lijken overal eromheen :P
Ow de manier waarop hij zou ontsnappen zijn we nog niet over uit. Opties dus ver:

1. McGyver style door bloed over zich heen te smeren
2. Onder de container te kruipen
3. Er zit een putdeksel onder hem waardoor hij in het riool komt
4. Afleidingsmanoeuvre van het een of ander.

Of hij is gewoon echt dood. Maar daar wil ik niet aan geloven :P :N :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Tja, wat dat betreft en TV Shows en mensen verdwijnen dat niemand had verwacht ....
Ik kan een paar voorbeelden opnoemen, maar als er zoveel ophef is, dan kan het "stuk" herschreven worden.

Misschien dat we Glenn later zullen zien als zombie en het weer zo'n "drama" word (op het internet). Herinner je eraan, aan de dochter, van Carol in de barn (Sophia) ? We zagen haar ook terug.

[ Voor 3% gewijzigd door XRayXI op 16-11-2015 16:15 ]

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

rikoos schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:31:
yup, ga maar eens op een slachthuis werken, na 2-3 dagen is die stank niet meer zo penetrant

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Toffe aflevering deze week, lekkere actie erin en wat spanning.
Vind persoonlijk Daryl en Abraham toffe personages dus goed genomen.

Ik heb dat hele hulp gebeuren op de Walkie trouwens volledig gemist (Was ook net wakker vanmorgen :) ).
Waar zit dat ongeveer? Ben wel benieuwd of ik er iets in kan herkennen namelijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:14

kingfriko

100 % BULLY

helemaal aan het einde van de aflevering :)
kan niet missen wie dat moet zijn ;)

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Die chick met diabetes, wat een wonderlijke manier van doodgaan was dat zeg. Voor de rest wel toffe aflevering, lijkt een opbouw naar een nieuwe vijand...

Verhaaltechnisch denk ik dat het Glen was die help zei, maar ik herkende hem niet qua stem

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09 10:10
Notna schreef op maandag 16 november 2015 @ 15:59:
[...]

Of hij is gewoon echt dood. Maar daar wil ik niet aan geloven :P :N :+
Maar als je logisch na denkt. Zoveel zombies en dan wordt die guy opgegeten die boven op hem ligt. Even uitgaan dat, dat zo is. Maar geen enkele zombie denkt er aan om een hap te nemen van zijn gezicht/hoofd. Dat is dan toch raar. Kijk tuurlijk kan hij tijdelijk een meatshield zijn. Maar ze waren met zoveel en zo omringt en ook nog eens het geschreeuw. Daar kom je als zombie zijn wel op af(geluid,geur,zicht)

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ooh dat had ik dus net ff gemist, moet haast wel Glenn zijn zou je zeggen.
Ook de stem had er wel wat van weg.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

stftweaker schreef op maandag 16 november 2015 @ 18:36:
[...]

Maar als je logisch na denkt. Zoveel zombies en dan wordt die guy opgegeten die boven op hem ligt. Even uitgaan dat, dat zo is. Maar geen enkele zombie denkt er aan om een hap te nemen van zijn gezicht/hoofd. Dat is dan toch raar. Kijk tuurlijk kan hij tijdelijk een meatshield zijn. Maar ze waren met zoveel en zo omringt en ook nog eens het geschreeuw. Daar kom je als zombie zijn wel op af(geluid,geur,zicht)
I know I know. Maar een mens mag toch hopen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Notna schreef op maandag 16 november 2015 @ 18:42:
[...]

I know I know. Maar een mens mag toch hopen? :+
Bekijk aflevering terug en herhaal en herhaal :)
Glenn komt vast terug als zombie of wat 'geschiedenis' dat aan hem gedacht word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Is die help niet toevallig van die ene kerel die Daryl zn motor gejat heeft? Die hebben volgens mij namelijk ook zn walkie talkie, en die die Daryl nu heeft is die van Sasha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurs
Ik vond dit weer een wat sterkere aflevering :)

Die hallo is natuurlijk bewust zo onherkenbaar geplaatst, anders is de spanning eraf. Dus ondanks dat het niet echt als Glenn klonk zou het hem best kunnen zijn.

En dan kan er weer lekker gespeculeerd worden op het internet wat natuurlijk weer gratis reclame met zich mee brengt.

Ik ben weer zeer benieuwd naar volgende week!

[ Voor 11% gewijzigd door Vuurs op 16-11-2015 21:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
XRayXI schreef op maandag 16 november 2015 @ 06:59:
Valt me ook op dat, als ze nieuwe mensen ontmoetten, er wel snel één of meerdere ervan een "ongeluk" krijgen en weer verdwijnen.
Inderdaad, ze werd gebruikt als plot device, maar was daarna al snel afgeschreven op een goedkope manier. Ik wacht op de aflevering waarin iemand tot de opzienbare conclusie komt dat het beter is je krachten te sparen dan een graf te graven om het overbodige begrafenisritueel uit te kunnen voeren. We weten in ieder geval dat een schep altijd, in veelvoud, op iedere locatie, beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:20
haribold schreef op maandag 16 november 2015 @ 22:28:
[...]
We weten in ieder geval dat een schep altijd, in veelvoud, op iedere locatie, beschikbaar is.
dat was precies wat ik dacht toen ze daar met 2 gloednieuwe scheppen bezig waren :9

verder is daryl denk ik behoorlijk pissig dat ze zijn kruisboog hebben gejat, dat komt ze zeker duur te staan *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
Dat was toch een plantenkas, daar horen scheppen in!
Ik denk ook dat het die gast was die Daryl z'n motor heeft gejat. Heb de hoop dat we voor de seizoensfinale nog iets over Glenn te zien krijgen opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Voor een compleet afgefikte omgeving hebben de stelen van die scheppen het wel goed doorgebracht dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Denniz0229 schreef op maandag 16 november 2015 @ 22:55:
[...]
verder is daryl denk ik behoorlijk pissig dat ze zijn kruisboog hebben gejat, dat komt ze zeker duur te staan
Heh ...

We're sorry.
You're gonna be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Ze kwamen uit Washington DC dus dit zal de introductie van de Negan groep wel zijn. In die Wade hebben ze ook een soort Rick. Lijkt me voor de tweede seizoenshelft verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Ik herkende Eugene's accent in de stem aan het eind... Glenn? Hmm, die is toch dood ;)? Hij had wel een walkie talkie bij zich...

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Twee Dee schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 00:29:
Hij had wel een walkie talkie bij zich...
Klonk het als een "walkie talkie" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
mark-k schreef op maandag 16 november 2015 @ 19:18:
Is die help niet toevallig van die ene kerel die Daryl zn motor gejat heeft? Die hebben volgens mij namelijk ook zn walkie talkie, en die die Daryl nu heeft is die van Sasha.
Dat kan ook bijna niet anders, want Daryl zal links of rechtsom z'n kruisboog wel weer moeten krijgen.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

XRayXI schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 00:45:
[...]
Klonk het als een "walkie talkie" ?
Ik dacht dat het uit de walkie talkie kwam ja - maar misschien was ik al aan het indutten en heb ik dat er achteraf van gemaakt

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Leuke, spannende aflevering weer! Dacht even een moment dat Abraham gebeten ging worden door die zombie die aan het dak hing. En ik zag hem trouwens nog wel met Sasha een nummertje maken maar dat is er (nog) niet van gekomen haha.

Die "help" op het einde dacht ik niet aan Glen maar dat zou zomaar eens waar kunnen zijn.

En was dit weer een nieuwe groep waar Sasha, Abraham en Darryl mee te maken kregen? Ik dacht dat het de Wolves waren maar die gebruiken volgens mij geen vuurwapens..

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurs
Snowwie schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 02:12:
[...]

Dat kan ook bijna niet anders, want Daryl zal links of rechtsom z'n kruisboog wel weer moeten krijgen.
Daar zit ook weer wat in. Maar werkte Daryl zijn walkietalkie nog wel? Hij kon zelf geen contact opnemen met Sasha en Abraham en ik hoorde volgens mij Sasha ook ergens zeggen dat zn microfoon het vast begeven moet hebben?

Kan zijn dat ik er helemaal naast zit hoor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Vuurs schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 08:21:
[...]

Daar zit ook weer wat in. Maar werkte Daryl zijn walkietalkie nog wel? Hij kon zelf geen contact opnemen met Sasha en Abraham en ik hoorde volgens mij Sasha ook ergens zeggen dat zn microfoon het vast begeven moet hebben?

Kan zijn dat ik er helemaal naast zit hoor 8)7
Ik dacht dat ze alleen zijn kruisboog en motor hadden gejat, maar ik weet het ook niet 100% zeker.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Niet online
spoiler:
In een interveiw is gezegd dat het NIET Glenn is die help riep.

[ Voor 8% gewijzigd door Mx. Alba op 17-11-2015 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Thunder00x schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 08:55:
spoiler:
In een interveiw is gezegd dat het NIET Glenn is die help riep.
Ok, bedankt. Ik was al bang dat ik een week moest wachten.

[ Voor 3% gewijzigd door Afvalzak op 17-11-2015 09:03 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Niet online
Denk ook dat het Eugene is inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Wellicht zijn de zombies door de muur gekomen...

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Over die groep bewapende mannen die ze tegen komen...

spoiler: Hun mogelijke herkomst...
Ik denk dat het de eerste Saviours zijn, maar uiteraard nog niet bij naam genoemd. Zwaar bewapend, ze hadden het over een 'outpost' (waar de Saviours er meerdere van hebben in de DC area) en ze eisen spullen op van anderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Waarom denken jullie aan Eugene ? Hij is toch in Alexandria ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

KillerAce_NL schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 09:08:
Waarom denken jullie aan Eugene ? Hij is toch in Alexandria ?
Wellicht dit:
rikadoo schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 09:05:
Wellicht zijn de zombies door de muur gekomen...

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Niet online
spoiler:
Afbeeldingslocatie: http://img.huffingtonpost.com/asset/scalefit_630_noupscale/5648f12c14000069023cad6b.jpeg

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

mark-k schreef op maandag 16 november 2015 @ 19:18:
Precies! Hier zat ik ook aan te denken aangezien die 2 Daryl z'n hele zooi hebben afgepakt

[ Voor 10% gewijzigd door Mon0lith op 17-11-2015 09:25 ]

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-08 18:47
Ik dacht ook gelijk aan die kerel met Daryl zijn spullen, Glenn is totaal niet in mij op gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
'k Heb Glenn al afgeschreven :+

Des te leuker is 't mocht ie 't somehow, wonder boven wonder, wél overleven :)

[ Voor 13% gewijzigd door Osiris op 17-11-2015 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Ik weet niet precies wat het bereik is van die walkie talkies, maar de afstand tot Alexandria was ongeveer 32km op het moment van het wegrijden bij die horde. Als ze nog steeds min of meer zo ver weg zijn bij Alexandria dan lijkt het me stug dat het Eugene is, laat staan Glenn. Dan is het realistischer dat het die motordief en zijn vriendinnetje zouden zijn.

Pagina: 1 ... 58 ... 100 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.