[Serie] The Walking Dead [2] Overzicht

Pagina: 1 ... 57 ... 100 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 10:55

Twhomp

Stayin' Alive

Inderdaad.

Toepasbaar gifje:

http://imgur.com/gallery/U8yQEOj

Geen idee hoe je imgur kan embedden hier

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:02

Spooksel

Spooksel!

Ja de hele ep in 5 woorden:

Cool story bro! Where's Glenn?

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
In iedere serie heb een een pauze ofwel aflevering zoals deze. Even een personage pakken en daarvan een uitzending van maken. Ik vond het niet "boring", maar het lijkt toch wel meer een talkshow aan het worden. Maar goed "in real life" heb je dit ook en ben je wat uitgepraat met elkaar.

Het einde was leuk in elkaar geflanst, maar je knoopt een man op, sluit de deur met een sleutel en op de achtergrond zie je ramen zonder "bars"; Tja :) en hij vertelde je "I am going to kill you".

Kuch.

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-09 15:15

Scrummie

Think different

Topaflevering! Heb weer genoten.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Potverdorie! Ik vond het wel een goede aflevering. Vind het juist wel leuk om meer over de overlevenden te weten te komen.

Helaas stopte de opname op het moment dat Morgan het huisje verliet met zijn rugzak. Ging net nog lang door daarna? Waar kan ik de laatste minu(u)t(en) evt. Terugkijken? Horizon Go app stopt op hetzelfde moment. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
readytoflow schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 00:41:
Potverdorie! Ik vond het wel een goede aflevering. Vind het juist wel leuk om meer over de overlevenden te weten te komen.

Helaas stopte de opname op het moment dat Morgan het huisje verliet met zijn rugzak. Ging net nog lang door daarna? Waar kan ik de laatste minu(u)t(en) evt. Terugkijken? Horizon Go app stopt op hetzelfde moment. :(
Ja, het ging nog even door en de moeite waard even te kijken. Kan je helaas niet adviseren waar te kijken.

Oja iets anders. Ik had echt iets van "wat een bekende stem" bij het huisje en ik dacht Dr. Phil te horen :D

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Tbh... Ik vond deze aflevering de minste van serie 6....kunnen we dus weer een week wachten om te zien of Glenn nu wel of niet dood is..

[ Voor 3% gewijzigd door calsonic op 03-11-2015 06:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:02

Cyphax

Moderator LNX
Ik was vantevoren ook een beetje biased, met de wetenschap (nouja.. het sterke vermoeden, de show kennende) dat we niets over Glenn zouden horen, maar ik heb Glenn geen moment gemist. :P Ik vond het een hele goede aflevering (mooi uitgewerkt). Maar ik vind Morgan's karakter ook zeker zo interessant als Glenn, dat helpt. En die psychiater vond ik ook een mooi karakter.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Donstil schreef op maandag 02 november 2015 @ 21:47:
Ach nee niet de geit. Iedereen maar niet de geit ;(
heb inmiddels zo veel zomie shit gezien, dat ik series/films lastig uit elkaar kan houden :X dieren worden in TWD geen zombie right?

vond overigens een toffe aflevering, had imho eerder gemogen (als ze die van vorige week, en deze week verwisseld hadden ... ) anyway voor mij ligt dit wel redelijk in lijn met TWD; karakter opbouw, geschiedenis etc. heerlijk :P vooral ook hoe goed die gast het geregeld heeft, dat het eigenlijk niet goed genoeg is; mensen hebben mensen nodig

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:59
himlims_ schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 08:15:
[...]

heb inmiddels zo veel zomie shit gezien, dat ik series/films lastig uit elkaar kan houden :X dieren worden in TWD geen zombie right?

vond overigens een toffe aflevering, had imho eerder gemogen (als ze die van vorige week, en deze week verwisseld hadden ... ) anyway voor mij ligt dit wel redelijk in lijn met TWD; karakter opbouw, geschiedenis etc. heerlijk :P vooral ook hoe goed die gast het geregeld heeft, dat het eigenlijk niet goed genoeg is; mensen hebben mensen nodig
Nee dieren gaan gewoon dood voor zover ik weet ;).

Vond trouwens de manier waarop de Akido leraar gebeten werd een beetje jammer maar ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dersan schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 08:17:
[...]

Vond trouwens de manier waarop de Akido leraar gebeten werd een beetje jammer maar ok.
Wat vooral jammer was, hij had z'n stok vast. Als hij die niet had was het een simpele move, maar nog te begrijpen. Nu hij z'n stok had kon hij via de zijkant gewoon slaan, maarjah wachten tot de laatste seconde enzo, veel vertrouwen in Morgan.....had beter uitgewerkt kunnen worden.

That said. De aflevering was wel weer erg mooi qua verdieping. Ook hoe de menselijke psyche kan werken in zulke situaties. Morgan was in feite totaal doorgedraaid en vermoordde alles wat hij tegenkwam. Ik kon wel genieten van het personage Eastman en z'n geit. Ook hij was verre van perfect getuige zijn cel en uithongerplan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Vond het wel een toffe aflevering, Eastman deed me denken aan Kyle van Tenacious D, zo'n gast die er nogal sukkelig uitziet met zijn hoefijzerkapsel en toch redelijk badass is.

Morgan is één van mijn favoriete personages dus ik vind het helemaal niet erg als er een aflevering is die zijn verhaal laat zien. :)

En Eastman was ook geniaal als de clown in American Horror Story :+

[ Voor 11% gewijzigd door Afvalzak op 03-11-2015 08:35 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-09 16:12
Dersan schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 08:17:

Dat vond ik ook een groot minpunt, zo'n badass ninja die zo onnodig dom gebeten wordt door een rare interventie. Ik snap niet dat hij niet zn arm er voor gooit desnoods dat lijkt mij een natuurlijkere reactie en die hadden ze er dan nog af kunnen hakken. Nu maakt hij nog ff snel een pirouette om in zn rug gebeten te worden...

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Had na 20 minuten inderdaad de neiging om wat anders te gaan doen want boring. Maar later werd het toch wel een boeiende aflevering. Echt stuk achtergrond en inderdaad hoe Eastman zich liet bijten was wel erg suf.

Die gevangen Wolf, was dat nou de moordenaar van de vrouw en kind van Eastman? Die verwees daar wel naar. Had het idee dat Eastman dat verhongeren bij elkaar loog toen hij gebeten was om het voor Morgan mooi af te ronden, maar eerder zei hij al dat hij niets gedaan had met die man. Dat kan betekenen dat die Wolven allemaal gevangenen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 15:39
sambalbaj schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:23:
inderdaad hoe Eastman zich liet bijten was wel erg suf.
Ik vond het een prima aflevering, dit soort "fillers" kan ik prima waarderen, maar dat was idd erg suf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 05:56

Spotmatic

Ken sent me

En wel zo suf dat ik in slaap ben gevallen en daardoor het einde heb gemist (ik keek op bed). Wordt de aflevering deze week nog herhaald op Fox?

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:47
dit was toch zo niet het moment om het verhaal van Morgan te gaan vertellen he !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Die gevangen Wolf, was dat nou de moordenaar van de vrouw en kind van Eastman? Die verwees daar wel naar. Had het idee dat Eastman dat verhongeren bij elkaar loog toen hij gebeten was om het voor Morgan mooi af te ronden, maar eerder zei hij al dat hij niets gedaan had met die man. Dat kan betekenen dat die Wolven allemaal gevangenen zijn.
Nee, het idee van de aflevering was dat Morgan het verhaal aan de Wolf vertelde, omdat dat verhaal 'alles was dat Morgan had'. Aflevering begon ook daarmee. Vandaar dat die Wolf de naam Eastman kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Hoe Eastman werd gebeten, lijkt inderdaad suf. Echter, als je erover nadenkt heeft het ook wel iets erg menselijks. Hij was natuurlijk gewoon de beschermende persoon hier, hij gaf uiteindelijk toch wel om Morgan. Zijn reactie was dus echt 'als mens' en niet als "de ninja" die hij kon zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Laatst online: 07:47
Scrummie schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:43:
[...]

Nee, het idee van de aflevering was dat Morgan het verhaal aan de Wolf vertelde, omdat dat verhaal 'alles was dat Morgan had'. Aflevering begon ook daarmee. Vandaar dat die Wolf de naam Eastman kent.
Morgan probeerde inprincipe die man over te halen om zijn oude gewoontes los te laten en to "step into the light" zoals morgan dat gedaan hebt want "all life is precious" bla bla bla

moet zeggen dan morgan nu echt met vuur speelt, want langs alle kanten laat morgan die gekke wolves lopen en even later vermoorden ze elders zijn vrienden, als rick erachter komt dan is het volgens mij snel gedaan met morgan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

Wat een aflevering! Heb me toch al een lange tijd afgevraagd hoe Morgan de Aikido-techniek eigen heeft gemaakt...of hij zijn innerlijke Mister Miyagi heeft gevonden of van iemand heeft overgenomen. Ik heb hier wel van genoten. Moet wel bekennen dat ik Morgan in het begin echt een eikel vond met zijn "iedereen is vriendelijk" - ideologie, maar als je dan deze aflevering ziet waarin hij uit een traumatisch dieptepunt kruipt krijg ik toch wel respect voor hem.

Op naar volgende week waarin we kunnen zien dat Glenn leeft en Rick dood gaat ^^

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 16:26
Prima aflevering. Wel wat langdradig, maar juist goed ter afwisseling van alle actie. Suf hoe Eastman gebeten werd ja. Dat snap ik dan echt niet.

Morgan is niet zo handig bezig met die Wolf nee. Daar zal nog wel de nodige ellende van komen. Volgende week zullen we wel verder gaan met de groep en de horde van zombies die omgekeerd waren en natuurlijk het lot van Glenn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:44
Had na 20 minuten inderdaad de neiging om wat anders te gaan doen want boring. Maar later werd het toch wel een boeiende aflevering. Echt stuk achtergrond en inderdaad hoe Eastman zich liet bijten was wel erg suf.

Volgens mij was dat niet de moordenaar.

Die lag toch begraven met een naambordje. Morgan vond dat graf toch en Eastman "bekende" toen toch hem gedood te hebben.

Of ik heb liggen slapen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Laatst online: 18-09 16:46
Nope, je hebt helemaal gelijk. Hij vertelde ook uiteindelijk dat ie de moordenaar had laten verhongeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-08 18:47
Wel interessant dat Eastman die man heeft laten verhongeren en daarna terug de wereld inging en er toen pas achter kwam dat de wereld vergaan was. Dan zou je denken dat Crighton niet turnde nadat hij een hongersdood stierf.

Vond het wel een sterke aflevering, hoewel de manier waarop Eastman gebeten werd weer totaal knullig was :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
XRayXI schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 00:57:
[...]

Ja, het ging nog even door en de moeite waard even te kijken. Kan je helaas niet adviseren waar te kijken.

Oja iets anders. Ik had echt iets van "wat een bekende stem" bij het huisje en ik dacht Dr. Phil te horen :D
Damn...Herhaalt Fox TWD ook ergens? Dan de laatste minuten maar eens kijken...

Ik had dat ook trouwen hoor. Met die stem van Eastman toen hij achter de bosjes verscholen zat. Beetje Dr. Phil achtig inderdaad. Misschien wel expres aangedikt, past natuurlijk wel bij zijn karakter.

Die graven, waren dat nou graven van mensen mensen of Zombie mensen? D'r stonden wel heel veel namen bij (en een paar anonymous)?
FotW schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:25:
... Dan zou je denken dat Crighton niet turnde nadat hij een hongersdood stierf...
Nee, want iedereen draagt het virus al. Dus hij had het ook al kunnen hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door readytoflow op 03-11-2015 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

readytoflow schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:30:
[...]

Damn...Herhaalt Fox TWD ook ergens? Dan de laatste minuten maar eens kijken...

Ik had dat ook trouwen hoor. Met die stem van Eastman toen hij achter de bosjes verscholen zat. Beetje Dr. Phil achtig inderdaad. Misschien wel expres aangedikt, past natuurlijk wel bij zijn karakter.

Die graven, waren dat nou graven van mensen mensen of Zombie mensen? D'r stonden wel heel veel namen bij (en een paar anonymous)?
Dat waren walkers die hij (extra) dood had gemaakt. Doordat hij de zakken doorzocht, kwam hij bij velen achter de namen die op de bordjes kwamen te staan :)
FotW schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:25:
Wel interessant dat Eastman die man heeft laten verhongeren en daarna terug de wereld inging en er toen pas achter kwam dat de wereld vergaan was. Dan zou je denken dat Crighton niet turnde nadat hij een hongersdood stierf.

Vond het wel een sterke aflevering, hoewel de manier waarop Eastman gebeten werd weer totaal knullig was :F
Het doet wel suggereren dat er iets is gebeurd in die dagen dat hij in de cabin is geweest wat voor de Walkers zorgde.

[ Voor 28% gewijzigd door Notna op 03-11-2015 11:33 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Ah ok! Ik had het qua personage wel leuker gevonden wanneer hij nu eens niet dood zou zijn gegaan. Maar dat Morgan na zijn training weer verder op pad zou gaan zonder Eastman.

Maar goed zo zijn er meer zaken waar ik het niet altijd mee eens ben in het script. Maakt het natuurlijk ook weer leuk.

Persoonlijk vind ik dit soort afleveringen juist de betere. Ik bedoel dan die afleveringen waar Walkers niet de boventoon voeren, maar een wereld laten zien waar dingen ook gewoon doorgaan. Dat maakt dan ook dat TWD een serie is die ondanks de 'gore' veel mensen aanspreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36

Aflevering zal nog twee keer op Fox herhaald worden: vrijdag-zaterdag nacht en zondag-maandag nacht (kijk in gids voor exacte tijden). Let op! Aflevering duurt ruim 1 uur en 15 minuten. Dus als je handmatig gaat programmeren zal ik ruim de tijd nemen. Uit ervaring weet ik dat vooral 's nachts houdt Fox zicht niet echt aan aangegeven tijden (kan zowel eerder als later beginnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

hark wel torrentje; geen reclame + beter HD beelt dan KPN over koper stuurt :X
eigenlijk tijd om heel de tv aansluiting op te zeggen

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:42

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik vond het ook een prima aflevering. Had het vreemder gevonden als we Morgan gewoon zonder extra info hadden gezien dit seizoen. Wat heeft hij de afgelopen tijd dan uitgevoerd?
Nou dit dus. Vond het zeker wel fijn kijken.

Arme Tabitha ;(

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:19
In het verleden gingen de walkers toch niet achter dieren aan? (of ben ik nu in de war met een andere serie/film).

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Walkers die pakken gewoon alles met een hartslag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 16:26
Remy!!!! schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:30:
In het verleden gingen de walkers toch niet achter dieren aan? (of ben ik nu in de war met een andere serie/film).
Werd in seizoen 1 niet het paard van Rick opgegeten in Atlanta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Bootje schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:13:
[...]

Werd in seizoen 1 niet het paard van Rick opgegeten in Atlanta?
Correctemundo. In seizoen 3 (? het seizoen dat ze bij Hershell op de fam verblijven) wordt er ook een paard opgegeten die Daryll probeert te redden. 5 proberen Eric en Daryll nog een paard te redden wat vervolgens ook opgesmikkeld wordt;

http://observer.com/2015/...hey-eat-horses-dont-they/

[ Voor 21% gewijzigd door Notna op 03-11-2015 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Zou eigenlijk wel eens een aflevering vanuit het perspectief van de walkers willen zien. Hoe die hun keuzes maken, achter mensen aan gaan en aan groepsvorming doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:42

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Notna schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:14:
[...]

Correctemundo. In seizoen 3 (? het seizoen dat ze bij Hershell op de fam verblijven) wordt er ook een paard opgegeten die Daryll probeert te redden.
Dat was volgens mij niet S3 en een stuk na Herschell al, hell zelfs na Woodbury/Prison :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Hershel's farm was seizoen 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

sambalbaj schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:16:
Zou eigenlijk wel eens een aflevering vanuit het perspectief van de walkers willen zien. Hoe die hun keuzes maken, achter mensen aan gaan en aan groepsvorming doen.
Die maken hun keuze's op instinct. Zo'n aflevering zou meer passen bij BBC's Earth serie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Angeloonie schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:25:
[...]

Dat was volgens mij niet S3 en een stuk na Herschell al, hell zelfs na Woodbury/Prison :P
Hmm, zou kunnen hoor; sommige dingen kan ik niet meer goed plaatsen kwa tijdslijn.

Maar idd, je hebt gelijk: S05 is het

http://observer.com/2015/...hey-eat-horses-dont-they/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23:11
Wie zegt er trouwens dat we volgende week het lot van Glenn zullen weten? Ik denk dat ze dat pas zullen doen na de winterstop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 13:45

Bergie

Lekker belangrijk...

Scrummie schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:27:
[...]

Die maken hun keuze's op instinct. Zo'n aflevering zou meer passen bij BBC's Earth serie ;)
Zoiets zou stiekem best leuk kunnen zijn denk ik; met commentaar van David Attenborough natuurlijk :)

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:23

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

sambalbaj schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:16:
Volgens mij is het niet ingewikkelder dan:

Hhbrrrrr...
...
Hhhbbrrr...
...
Hhhh SQUIRREL!!
RRRAAAWWHHHHHRRR!!

spoiler:
Mocht je de referentie niet herkennen:
Afbeeldingslocatie: http://i473.photobucket.com/albums/rr91/Mjr162006/Squirrels/squirrel-up-dog-gif.gif
IMDB: Up

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rempi
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 26-06 13:19
Le Enfant! schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:47:
Wie zegt er trouwens dat we volgende week het lot van Glenn zullen weten? Ik denk dat ze dat pas zullen doen na de winterstop.
Ooh shit dat zou dan nog even duren, ik hoop van niet uiteraard :)

Gaat weer veel te hard zo, aflevering 4 alweer gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Laatst online: 17-09 14:37
Noppesnada schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:51:
[...]

Volgens mij was dat niet de moordenaar.

Die lag toch begraven met een naambordje. Morgan vond dat graf toch en Eastman "bekende" toen toch hem gedood te hebben.

Of ik heb liggen slapen ?
Klopt ..... iets met Dallas in de naam,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Laatst online: 09-09 21:36
RIP Tabitha! ;w
Wij zullen je enorm missen... Al was je maar enkele minuten op het scherm, ben je voorgoed in mijn hart....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proosenb
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-04-2022

Heel vervelend idd dat Horizon te vroeg de opname stopte. Gelukkig begint de opname van het programma daarna (DaVinci's Demons) daardoor ook te vroeg. Als je die aanzet op tv of op de app, kun je alsnog de laatste minuten zien. Zou het wel doen, maakte wat mij betreft deze aflevering toch wel gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
_/-\o_ thx!

Slim bedacht.
Laatste minuten waten idd goed om niet te missen.

Waarom laat ie nou meteen die deur open? Pfff. Komt niet goe-oed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 10:59

Barbas

Gallego!

Hij doet toch de deur achter zich dicht?

Weet niet zo goed wat ik van deze aflevering moet vinden.. Had graag het vervolg gezien van Glen en Rick, zo benieuwd hoe dat gaat aflopen bij ze.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

readytoflow schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 21:59:
_/-\o_ thx!

Slim bedacht.
Laatste minuten waten idd goed om niet te missen.

Waarom laat ie nou meteen die deur open? Pfff. Komt niet goe-oed.
Hij doet de deur achter zich dicht en niet op slot. Het hek wat daarachter zit doet hij dan wel weer op slot. Niets aan de hand vooralsnog dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-09 11:13

burgt

Starbass

Je ziet hem inderdaad tijfelen of hij de "deur was gewoon open" techniek kan gebruiken, maar ziet toch ook wel in dat dat niet gaat werken bij deze gast.

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 21:51
Morgan's all-life-is-precious-project gaat nog wel een dode kosten, vraag is of het er één wordt die zware gevolgen heeft of een "Alexandrian" die we nog nooit hebben gezien tot de scene waar het in gaat gebeuren.

Is het al zondag? Ben benieuwd naar de ninja skills van Glenn, of en hoe hij eruit komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:03
Irrival schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:08:

Op naar volgende week waarin we kunnen zien dat Glenn leeft en Rick dood gaat ^^
Rick gaat iig niet dood in de camper. Laatste scene van deze aflevering is namelijk Rick die roept "open the gate"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

celshof schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:44:
[...]
Rick gaat iig niet dood in de camper. Laatste scene van deze aflevering is namelijk Rick die roept "open the gate"
Dat kunnen we inderdaad uitsluiten. Er is nog altijd een mogelijkheid dat Rick aan het hek staan zonder armen :X

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:03
Irrival schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:49:
[...]

Dat kunnen we inderdaad uitsluiten. Er is nog altijd een mogelijkheid dat Rick aan het hek staan zonder armen :X
En in dat geval kunnen we de Glenn aflevering nog weer een weekje opschuiven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 21:59

Player1S

Probably out in the dark

Zou Morgan niet een truukje van zijn mentor overnemen en deze evil person uit laten hongeren?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T0ny
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-08 17:40
Ik vindt het erg knap hoe zij over de loop van drie afleveringen een verhaal aan elkaar proberen te smeden.
Erg sterk seizoen tot nu toe en nog niet duidelijk hoe het af gaat lopen, alhoewel je natuurlijk op je vingers kan natellen dat ze weer verdreven worden uit hun bestaande woonplek.
Snap ook niet dat de Wolves niet eerder een aanval op die vinex wijk hadden gepleegd, ze zaten nm al een tijdje in de buurt, dat hele buurtje is nogal vaag zo in de middle of nowhere en lijkt te veel op een filmset.
Een backdrop van een grote stad vlakbij had het wat geloofwaardiger gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Grote stad mijden ze als de ziekte omdat daar teveel walkers zijn. Is niet beheersbaar.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
T0ny schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:49:
Snap ook niet dat de Wolves niet eerder een aanval op die vinex wijk hadden gepleegd, ze zaten nm al een tijdje in de buurt, dat hele buurtje is nogal vaag zo in de middle of nowhere en lijkt te veel op een filmset.
Een backdrop van een grote stad vlakbij had het wat geloofwaardiger gemaakt.
Dit was een nieuw bouw project in the middle of nowhere dat 'self sustaining' zou moeten worden. Als ik het goed zeg tenminste. Daarom zie je ook geen grote stad ergens.

Dat klinkt voor ons Nederlanders misschien wat vreemd maar als ik af en toe kijk naar bijvoorbeeld Doomsday Preppers dan denk ik dat er wel vraag naar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orbit Jupiter
  • Laatst online: 21-03-2022
Ik ga er in mee dat het af en toe te veel op een filmset lijkt. Echt toffe, spectaculaire situaties zoals in het begin in Atlanta krijgen we niet meer te zien. Kijkers zijn hooked, en blijven ook kijken als het budget per aflevering flink naar beneden geschroefd wordt. Dit terwijl de prijzen voor TWD reclameblokken in de VS vermoedelijk flink zijn gestegen de afgelopen jaren. Commercieel een goed product.

Ik kijk trouw. De laatste aflevering kost (behalve een dode geit :D) relatief weinig, maar daarentegen zijn de personages supersterk. Het gastpersonage is ijzersterk gecast en perfect neergezet. Thumbs up, zeker weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T0ny
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-08 17:40
Megajr schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:54:
[...]

Dit was een nieuw bouw project in the middle of nowhere dat 'self sustaining' zou moeten worden. Als ik het goed zeg tenminste. Daarom zie je ook geen grote stad ergens.

Dat klinkt voor ons Nederlanders misschien wat vreemd maar als ik af en toe kijk naar bijvoorbeeld Doomsday Preppers dan denk ik dat er wel vraag naar is.
Hmm, nu je het zo zegt...
Voor wanneer de zombie apocalypse uitbreekt... http://www.blauwestad.nl/ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Alexandria was toch vrij in de buurt van Washington?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-07 13:07
Scrummie schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:52:
Ik geloof het wel, zover ik weet trekken ze gedurende serie vanaf Atlanta noord-oostwaarts.
Ook als je Alexandria opzoekt in google maps zie je dat er een plaats met dezelfde naam vlakbij Washington ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Orbit Jupiter schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:57:
Ik ga er in mee dat het af en toe te veel op een filmset lijkt. Echt toffe, spectaculaire situaties zoals in het begin in Atlanta krijgen we niet meer te zien.
Moh, in de eerste helft van seizoen 5 waren ze ook nog/weer volop in Atlanta voor de verhaallijn met het ziekenhuis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

T0ny schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:46:
[...]

Hmm, nu je het zo zegt...
Voor wanneer de zombie apocalypse uitbreekt... http://www.blauwestad.nl/ :+
Dan zou ik toch echt nóg iets noordelijker gaan, richting de Waddeneilanden of de andere kleinere eilandjes ten noordoosten daarvan. Of nog verder door zien te reizen naar Noorwegen of Zweden. Groot oppervlak, weinig inwoners, dus minder zombies. :P Betekent wel koude winters, maar er zijn daar vast blokhutten te over en sowieso hout genoeg. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Scrummie schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:52:
Vrij in de buurt kan voor Amerikaanse begrippen ook 2-300 mijl zijn he ;)

Weet nog heel goed toen we met de auto naar Chicago gingen. Was "maar" 1.5 uur rijden.
Met anderhalf uur rijden zaten we in Nederland aan de andere kant van het land vanaf waar ik woonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

L1nt schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:13:
[...]

Vrij in de buurt kan voor Amerikaanse begrippen ook 2-300 mijl zijn he ;)

Weet nog heel goed toen we met de auto naar Chicago gingen. Was "maar" 1.5 uur rijden.
Met anderhalf uur rijden zaten we in Nederland aan de andere kant van het land vanaf waar ik woonde.
Oh zeker, vroeger ook daar geweest, ook in Washington. Dagje uit zeiden ze. 4 uur heen, hotel erbij, 4 uur terug :P.

Maar ik meen me te herinneren dat vlak voor ze bij Alexandria aankwamen er een shot was van Washington in de verte vanaf een heuvel. Vlak voor ze Alexandria binnen reden. Dacht ik. Maar weet niet meer 100% zeker of dat 'in de verte shot' Washington was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:01

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Ik ben niet tegen flash back afleveringen: graag zelfs als dit het verhaal meer diepgang geeft!
Ik ben ook niet tegen afleveringen met een lager tempo: alleen maar actie is saai (graag meer diepgang).
Langere afleveringen: graag! Bijna 90 minuten geeft de kans op een aflevering van bijna speelfilm lengte.
En toch... toch voelde de afgelopen aflevering als een grote teleurstelling. :o

Daar heb ik een paar redenen voor:
1) Te geforceerd "down"
Het voelde allemaal te geforceerd aan. Morgan is té ver heen met zijn "Clear" psychose. Het is moeilijk om begrip op te kunnen brengen voor waarom hij denkt op deze manier zijn dagen door te brengen: moorden moorden en moorden van zowel de levenden als de ondoden. Er zijn wel meer mensen die hun familie kwijt zijn geraakt en er iets "normaler mee omgaan. Morgan is daar niet één van en het is moeilijk om daarin mee te voelen.
spoiler:
In de comics is Morgan ook down, maar op een meer menselijk manier en is het makkelijker met hem mee te voelen: als zijn zoontje zombie is geworden krijgt hij het niet over zijn hart om hem dood te schieten en laat hij hem achter, net zoals hij zijn vrouw had achtergelaten. Dit zorgt voor veel wroeging bij Morgan

2) Te geforceerd "up"
Vervolgens komt hij iemand tegen die zijn familie ook op een vreselijke manier is kwijtgeraakt (tsja... eigenlijk is de vraag: "wie niet?"). Dit personage is echter weer te geforceerd "up" geworden. Hoewel we bijna 90 minuten krijgen om enig begrip op te brengen voor deze (East)man, krijgen we geloof ik niet meer dan een boekje, als enige verklaring voor zijn ommezwaai van erg down met moorddadige neigingen naar een "All life is precious, kill nothing"-levensstijl. Serieus... een boekje met de titel Art of Peace en wat teksten en plaatjes over Aikido... Zo moeilijk als het was om begrip op te brengen voor de wel erg overdreven moordadig depressieve houding van Morgan, net zo moeilijk was het om begrip op te brengen voor iemand die aan de hand van wat teksten in een dunne paperback zijn hele levensfilosofie omgooit en nog vromer wordt dan de Dalai Lama. Als je 90 minuten mag vullen met alleen maar inzoomen op de beweegredenen van niet meer dan twee acteurs, dan is het best wel knap als het tussen neus en lippen wordt afgedaan met "en toen las ik in mijn uppie een boekje en was ik om"

3) Aikido Master by paperback
Zie laatste punt onder 2): voeg daar aan toe "en toen werd ik een Aikido Master door te bladeren in een soort Aikido voor Dummies boekje. Niks geen jarenlange training nodig onder een ervaren docent: gewoon zelfstudie uit een boekje is voldoende mensen!

4) Verbod op klunzige zombie bites
Je zou een verbod in willen stellen op al te klunzige zombie bites. Ik heb al heel wat reacties gelezen van boze mede Tweakers die zich ergeren aan de soms wel erg argeloze slachtoffers die zich op een onbenullige wijze laten infecteren door een bijtgrage ondode.Hoewel ik zeker begrip kan opbrengen voor deze klachten, was er altijd wel een "vergoelijkend argument" in de sfeer van: "het was ook wel een erg onhandig iemand", "het was ook wel een erg onoverzichtelijke situatie", "die Zombie zat ook wel erg stiekem en stilletjes verstopt", "ach het leverde wel een mooi spectaculaire shot op" of iets dergelijks... Als Eastman echter een mooie verse, goed zichtbare zombie langzaam laat schuifelen naar Morgan, dan verwacht je van deze Aikido Master dat hij wel raad weet met de situatie die zich letterlijk in slow motion aandient. 1 welgemikte stoot met de stok op het hoofd van de ondode door de Aikido Master was dan voldoende geweest om Morgan te ontzetten. Eastman koos er echter voor om plots niets meer te weten van Aikido lessen, Aikido stokken, laat staan een welgemikte stoot ermee. In plaats daarvan koos hij ervoor om Morgan weg te sleuren met zijn rug gekeerd naar datgene wat maar al te graag een hapje uit hem wil nemen. Toen dit op deze manier gebeurde stond ik met een mond vol tanden: hierbij waren echt geen excuses meer te bedenken... dit soort onhandige/klunzige "bite accidents" zouden ze daarom moeten verbieden...

5) En waar leidt dit allemaal toe?
Tjsa dat is de vraag... na 90 lange minuten, waarvan ik me het grootste gedeelte afvroeg waarom de schrijvers dit allemaal op deze manier lieten zien, en waar het toe moest leiden, bleek het te leiden tot: een hoogst irritante hardleerse Morgan. Dat Morgan in het TWD universum van de TV-serie blijkbaar een klap teveel (van een Aikido stok?) op zijn achterhoofd heeft ontvangen, maakt hem er niet sympathieker op. Hij neemt onverantwoorde beslissingen over leven en dood, welke de groep in groot gevaar brengen. Zelfs als een "Wolf" hem heel erg duidelijk uitlegt dat hij, ondanks Morgans mooie praatjes, nog steeds van plan is hem en al zijn dorpsgenoten met wortel en al uit te roeien, is de enige reactie die Morgan hierop heeft het opsluiten van zo'n gevaarlijk iemand in een huisje met dunne klapdeurtjes en "break me please" raampjes. Als Rick dit geintje (van Morgan!) heeft overleefd, dan valt te hopen dat Rick hem nog eens van een (paar harde) klappen op zijn achterhoofd bedient. Wat een verschil qua karakter met de Morgan in de comics: van heel erg likable personage tot een halve gare en gevaarlijke idioot!

M.a.w. hoewel ik een groot voorstander ben van lange afleveringen, met ruim de tijd voor karakterontwikkeling en achtergrondschetsen, moet het voor mij ook gaan om de inhoud en de mate van betrokkenheid. Voor mij is dat laatste de makers helaas niet niet gelukt met de laatste aflevering. Helaas pindakaas: op naar de volgende aflevering en vooruit met de geit, het verhaal bedoel ik. Blijkbaar is het Rick gelukt om al dan niet met de bus de horde voor te blijven en brengt hij een paar ongenode gasten met zich mee...

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Spoiler/geruchtenvoer over Glenn ! (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:16

Goner

What can I do you for ?

kwam dit ook net tegen ... niet echt een spoiler denk ik :
http://variety.com/2015/t...missing-glenn-1201631311/

[ Voor 22% gewijzigd door Goner op 05-11-2015 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

The_Sukkel schreef op woensdag 04 november 2015 @ 22:13:

2) Te geforceerd "up"
Vervolgens komt hij iemand tegen die zijn familie ook op een vreselijke manier is kwijtgeraakt (tsja... eigenlijk is de vraag: "wie niet?"). Dit personage is echter weer te geforceerd "up" geworden. Hoewel we bijna 90 minuten krijgen om enig begrip op te brengen voor deze (East)man, krijgen we geloof ik niet meer dan een boekje, als enige verklaring voor zijn ommezwaai van erg down met moorddadige neigingen naar een "All life is precious, kill nothing"-levensstijl. Serieus... een boekje met de titel Art of Peace en wat teksten en plaatjes over Aikido... Zo moeilijk als het was om begrip op te brengen voor de wel erg overdreven moordadig depressieve houding van Morgan, net zo moeilijk was het om begrip op te brengen voor iemand die aan de hand van wat teksten in een dunne paperback zijn hele levensfilosofie omgooit en nog vromer wordt dan de Dalai Lama. Als je 90 minuten mag vullen met alleen maar inzoomen op de beweegredenen van niet meer dan twee acteurs, dan is het best wel knap als het tussen neus en lippen wordt afgedaan met "en toen las ik in mijn uppie een boekje en was ik om"

Zie laatste punt onder 2): voeg daar aan toe "en toen werd ik een Aikido Master door te bladeren in een soort Aikido voor Dummies boekje. Niks geen jarenlange training nodig onder een ervaren docent: gewoon zelfstudie uit een boekje is voldoende mensen!
Jij hebt blijkbaar niet goed op zitten letten. Die kerel was al lang voor de uitbraak Aikido gaan doen en niet gewoon uit een boekje. Hij zei bijvoorbeeld dat toen hij die Craigton Dallas Wilton aan het onderzoeken was in de gevangenis hij door hem in elkaar gebeukt werd en dat hij het dankzij zn Aikido lessen overleefd had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

The_Sukkel schreef op woensdag 04 november 2015 @ 22:13:
Ik ben niet tegen flash back afleveringen: graag zelfs als dit het verhaal meer diepgang geeft!
Ik ben ook niet tegen afleveringen met een lager tempo: alleen maar actie is saai (graag meer diepgang).
Langere afleveringen: graag! Bijna 90 minuten geeft de kans op een aflevering van bijna speelfilm lengte.
En toch... toch voelde de afgelopen aflevering als een grote teleurstelling. :o

Daar heb ik een paar redenen voor:
1) Te geforceerd "down"
Het voelde allemaal te geforceerd aan. Morgan is té ver heen met zijn "Clear" psychose. Het is moeilijk om begrip op te kunnen brengen voor waarom hij denkt op deze manier zijn dagen door te brengen: moorden moorden en moorden van zowel de levenden als de ondoden. Er zijn wel meer mensen die hun familie kwijt zijn geraakt en er iets "normaler mee omgaan. Morgan is daar niet één van en het is moeilijk om daarin mee te voelen.
spoiler:
In de comics is Morgan ook down, maar op een meer menselijk manier en is het makkelijker met hem mee te voelen: als zijn zoontje zombie is geworden krijgt hij het niet over zijn hart om hem dood te schieten en laat hij hem achter, net zoals hij zijn vrouw had achtergelaten. Dit zorgt voor veel wroeging bij Morgan

2) Te geforceerd "up"

4) Verbod op klunzige zombie bites
Je zou een verbod in willen stellen op al te klunzige zombie bites. Ik heb al heel wat reacties gelezen van boze mede Tweakers die zich ergeren aan de soms wel erg argeloze slachtoffers die zich op een onbenullige wijze laten infecteren door een bijtgrage ondode.Hoewel ik zeker begrip kan opbrengen voor deze klachten, was er altijd wel een "vergoelijkend argument" in de sfeer van: "het was ook wel een erg onhandig iemand", "het was ook wel een erg onoverzichtelijke situatie", "die Zombie zat ook wel erg stiekem en stilletjes verstopt", "ach het leverde wel een mooi spectaculaire shot op" of iets dergelijks... Als Eastman echter een mooie verse, goed zichtbare zombie langzaam laat schuifelen naar Morgan, dan verwacht je van deze Aikido Master dat hij wel raad weet met de situatie die zich letterlijk in slow motion aandient. 1 welgemikte stoot met de stok op het hoofd van de ondode door de Aikido Master was dan voldoende geweest om Morgan te ontzetten. Eastman koos er echter voor om plots niets meer te weten van Aikido lessen, Aikido stokken, laat staan een welgemikte stoot ermee. In plaats daarvan koos hij ervoor om Morgan weg te sleuren met zijn rug gekeerd naar datgene wat maar al te graag een hapje uit hem wil nemen. Toen dit op deze manier gebeurde stond ik met een mond vol tanden: hierbij waren echt geen excuses meer te bedenken... dit soort onhandige/klunzige "bite accidents" zouden ze daarom moeten verbieden...

5) En waar leidt dit allemaal toe?
Tjsa dat is de vraag... na 90 lange minuten, waarvan ik me het grootste gedeelte afvroeg waarom de schrijvers dit allemaal op deze manier lieten zien, en waar het toe moest leiden, bleek het te leiden tot: een hoogst irritante hardleerse Morgan. Dat Morgan in het TWD universum van de TV-serie blijkbaar een klap teveel (van een Aikido stok?) op zijn achterhoofd heeft ontvangen, maakt hem er niet sympathieker op. Hij neemt onverantwoorde beslissingen over leven en dood, welke de groep in groot gevaar brengen. Zelfs als een "Wolf" hem heel erg duidelijk uitlegt dat hij, ondanks Morgans mooie praatjes, nog steeds van plan is hem en al zijn dorpsgenoten met wortel en al uit te roeien, is de enige reactie die Morgan hierop heeft het opsluiten van zo'n gevaarlijk iemand in een huisje met dunne klapdeurtjes en "break me please" raampjes. Als Rick dit geintje (van Morgan!) heeft overleefd, dan valt te hopen dat Rick hem nog eens van een (paar harde) klappen op zijn achterhoofd bedient. Wat een verschil qua karakter met de Morgan in de comics: van heel erg likable personage tot een halve gare en gevaarlijke idioot!

M.a.w. hoewel ik een groot voorstander ben van lange afleveringen, met ruim de tijd voor karakterontwikkeling en achtergrondschetsen, moet het voor mij ook gaan om de inhoud en de mate van betrokkenheid. Voor mij is dat laatste de makers helaas niet niet gelukt met de laatste aflevering. Helaas pindakaas: op naar de volgende aflevering en vooruit met de geit, het verhaal bedoel ik. Blijkbaar is het Rick gelukt om al dan niet met de bus de horde voor te blijven en brengt hij een paar ongenode gasten met zich mee...
Morgan zit gewoon diep in een psychose, dat zat ie daarvoor al toen Rick in Morgans stronghold een raid uitvoerde.

Dat hele aikido verhaal heb je niet goed meegekregen waardoor veel van je tekst niet klopt. (zie ook melden van iemand boven me).

Zombie bite: mee eens, vond ik ook echt achterlijk.
Dat morgan wel weer érg ver doorschiet in het "do not kill" irriteert me ook mateloos, maar je kunt het ook anders zien:
Morgan is blijkbaar iemand van extremen, extreme low (psychose) en extreem in het niet killen.
Dat gaat hem en/of de groep opbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Die bite is ook gewoon heel menselijk. Uit reflex reageert ie om Morgan te redden en beseft niet direct dat ie zichzelf daarmee in gevaar brengt. Soms gaat het goed, soms gaat het fout.

Zelfde als iemand die in het water duikt om een kind te redden en even vergeet dat het water eigenlijk niet diep genoeg is.

[ Voor 25% gewijzigd door Player1S op 05-11-2015 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 01:03

Dreanor

Joene

Euh, welke versie heb jij gekeken die 90 minuten was!!! Was bij mij maar een uurtje ... :S

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Dreanor schreef op donderdag 05 november 2015 @ 12:34:
[...]

Euh, welke versie heb jij gekeken die 90 minuten was!!! Was bij mij maar een uurtje ... :S
Omdat je geen reclames had... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Mjah 90min was idd de 'runtime' tijdens het uitzenden in de US met alle commercials erbij.

Fox in NL had op hun facebook bijv al staan dat het ivm minder reclame in NL bij hun op 1u15m kwam, maargoed... als je download dan zit je dus idd op een uurtje rond ipv de gebruikelijke 43-44min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
Man man man man man het wordt soms echt gewoon grappig.

De flashback vond ik goed, ook het verhaal van Morgan's vriend. Misschien een beetje te extreem allemaal hoe Morgan reageert en hoe goedhartig meneer goat is maar ach, dat zijn we wel gewend. Meneer Zodiac is een goede acteur, de rol die hij speelt past ook erg goed bij hem, wat dat betreft mooie aflevering.

Maar Mr Aikido master heeft brute skills, hij is zo slim dat hij misschien wel het meest luxe leventje leidt van allen en dat in zijn uppie. Maar hij heeft geen move om even over de schouder van Morgan die walker dood te meppen? En als hij zo onwijs dom is om gewoon met zijn rug naar een walker toe te gaan staan, hoe heeft hij in godsnaam dat leventje in stand weten te houden?

Die domme bites verpesten het wel een beetje langzamerhand.

[ Voor 7% gewijzigd door Franco10 op 05-11-2015 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 01:03

Dreanor

Joene

Ik ben zelf best in dubio wat betreft de laatste aflevering en bepaalde situaties in de serie.

Enerzijds ben ik totaal geen fan van als een serie met zoveel karakters ineens een hele aflevering besteed aan (het uitdiepen) van één karakter. Ik wil dan namelijk meer weten van Rick, Michonne, etc.

Anderzijds vind ik het wel geweldig om zoveel background info te krijgen van personen. Hoe en waarom ze zijn zoals ze zijn. Echter, het feit dat Morgan zo lang niet in de serie is geweest vond ik ook ergerlijk. Dus wat mij betreft hadden ze deze info kunnen spreiden over verschillende afleveringen in de vorige seizoenen.

Maar dat is een zeer persoonlijke voorkeur, dat ik liever een beetje van veel karakters te weten kom, dan heel veel van één, of enkele, karakter(s). Dit geldt voor elke serie, laatst had Agents of Shield een aflevering over maar één van de hoofdpersonen en het enige wat ik dacht was, wat doen de anderen nu. :P

Een ander punt waarover ik in dubio ben is inderdaad de soms nogal knullige acties van de hoofdpersonen. Van het cliché struikelen op het verkeerde moment tot onhandig gebeten worden.

Enerzijds vind ik het belachelijk stom. Ik bedoel, mister Akido jedi die zomaar gebeten wordt ... Hershel die over een zombie stapt en gebeten wordt en zo zijn er meer voorbeelden te noemen.

Anderzijds kan men niet altijd 100% scherp zijn en is één domme actie je fataal. Wij zullen niet alle 99 goede, slimme acties zien, enkel die éne die fout gaat omdat die zo bepalend is. In het echte leven maken we ook wel eens net die éne domme actie in het verkeer of op werk.

Zo heb ik laatst tegen de auto van mijn buurman gereden, een achteruit rij actie die ik al 1000 keer gedaan heb. Maar net dat éne moment van onoplettendheid is fataal (naja, niet fataal maar wel schade). En een buitenstaander zou het een zeer domme actie vinden.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:41

Vrijdag

De Zwarte

Ik vond het aan de ene kant een goede aflevering omdat er meer werd verklaard over Morgan's achtergrond maar ook deze aflevering had last van een wel érg makkelijke manier om van iemand af te komen. En nóg mis ik de langere termijn visie van all life is precious. Als je één misdadiger laat gaan breng je meteen de levens van anderen in gevaar. Of dat nu familie, vrienden of onbekenden zijn. Het zou wel prettig zijn als Morgan dit zich nu gaat realiseren, hoewel ik vermoed dat hij dat begint in te zien. Doden hoeft ook niet meteen maar je kan ze eventueel wel gevangen nemen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ppff opvullertje dit, saaie aflevering en geen opheldering over Glenn :(

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafels
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 18:22
Donstil schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:45:
Ppff opvullertje dit, saaie aflevering en geen opheldering over Glenn :(
+1...
Laatste 2 afleveringen zijn een beetje teleurstellend imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedy090
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 07:36
Veel bla bla bla in deze aflevering. Waarschijnlijk stilte voor de storm (en mid-season break)
Waar zoomde de camera op het laatste in? Was dat een scheur in "the wall"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

speedy090 schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:59:
Veel bla bla bla in deze aflevering. Waarschijnlijk stilte voor de storm (en mid-season break)
Waar zoomde de camera op het laatste in? Was dat een scheur in "the wall"?
Het leek eerder alsof er bloed door de muren aan het komen was door de hoeveelheid walkers die drukte tegen de muur. Dat lijkt op een fout in de muur, of het is gewoon een teken van: veel zombies daarbuiten yo!'

Geen slechte aflevering, volgende week

spoiler:
meer over Abraham, Sasha en Daryll tenminte die het ook lastig krijgen zo te zien

Nog maar 3 afleveringen te gaan. Ik gok dat we pas wat over Glenn te zien krijgen aan het einde van de volgende aflevering (als cliffhanger) of de allerlaatste aflevering. We gaan het zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:29
Dat bloed lijkt, gek genoeg, inderdaad niet van boven te komen. Maar zomaar door de muur heenkomen is ook maf. Agh, we zien het wel over twee weken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:44

odan

The dark side is within all!

het was wel de muur die versterkt is omdat daar de truck tegen reed. dus misschien dat er kleine breuken waren die nu groter worden door de constante druk die erop staat.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07:52

Hupske

AFCA

Het komt door een plek heen waar een bout of iets in heeft gezeten. Het pijltje is waar het bloed uitkomt. Dan heb je de 1e cirkel, waarop je ziet dat er nog een bout in zit en de 2e cirkel waar er 1 in heeft gezeten.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/gUIYym1qVUYK2PTpP7aDrKWQ/full.png

Ws komt dus door al het geduw van de walkers. Anderzijds staat daar niet nog steeds de truck tegenaan? Dat lijkt mij wel het slimste, aangezien er op die precieze plek geen walker tegenaan kan lopen..

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Saaie aflevering inderdaad. Had niet verwacht dat Rick aan kwam rennen. Hoe is hij uit de camper ontsnapt? Dacht dat hij daar al omsingelt was...

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:31

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik vraag me af wat Deanna probeerde te bereiken wanneer ze tegen dat hek zat te rammen. Ik hoop niet dat ze wil dat de zombies tegen het hek gaan duwen (en kapot drukken) om op die manier binnen te komen.

Ik vertrouw die Deanna niet. Daar gaat nog wel iets mee gebeuren verwacht ik zo.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Denk nog een psychose net als Nicholas

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-07 13:07
Volgende aflevering waarschijnlijk volledig gefocust op abraham, sasha en dyrel aan het einde te zien. Aflevering daarna 45 minuten gevuld met carl's boswandeling? Ik heb van de voorgaande seizoenen ontzettend genoten maar dit gehele seizoen mis ik al iets. Er is veel individualiteit te zien maar minder samenhang tussen de originele personages.

Waarom krijgt ook die nieuwe 'dokter' zoveel screen time in de serie terwijl bijvoorbeeld Michonne en Morgan de gehele aflevering niet te zien zijn? Dit terwijl ze wel gewoon in alexandria aanwezig zijn.

Ik hoop dat de volgende aflevering mij weer wat meer te bieden heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
hupske schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:20:
Het komt door een plek heen waar een bout of iets in heeft gezeten. Het pijltje is waar het bloed uitkomt. Dan heb je de 1e cirkel, waarop je ziet dat er nog een bout in zit en de 2e cirkel waar er 1 in heeft gezeten.

[afbeelding]

Ws komt dus door al het geduw van de walkers. Anderzijds staat daar niet nog steeds de truck tegenaan? Dat lijkt mij wel het slimste, aangezien er op die precieze plek geen walker tegenaan kan lopen..
Het ligt voor een kind voor de hand om de muren aan de binnenkant te gaan verstevigen met steunbalken, maar in plaats daarvan vatten ze plannen op om al hun energie te gaan steken in het graven van graven en herdenkingsteksten schilderen. Begrafenisrituelen zijn ook zo enorm belangrijk, als er acuut enorm gevaar dreigt. Plannen maken, systematisch walkers doden vanachter het hek, mensen leren zich te verdedigen... waarom zou je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:31

Zeror

Ik Henk 'm!

haribold schreef op maandag 09 november 2015 @ 21:51:
mensen leren zich te verdedigen... waarom zou je?
De mensen zijn bang voor de walkers. Daarnaast willen ze niet geloven dat het leven is veranderd door de zombie uitbraak. Ze gaan liever verder met hun eigen ding.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Suffe aflevering weer. Rick zien we niet uit de camper komen en rent blijkbaar Usain Bolt er nog uit. Bij de suffe Alexandrians komt toch steeds meer besef, al mogen ze van mij eigenlijk bijna allemaal wel weg. Nu een aflevering andere groep, dan walkers in Alexandria en zo met nog iets met die Wolv in de kelder naar de mid seasonbreak waar Glenn nog overheen getild wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Komt dat bloed niet van daarboven gedruppeld waar die gast op wacht stond met z'n gejatte crackers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zeror schreef op maandag 09 november 2015 @ 20:53:
Ik vraag me af wat Deanna probeerde te bereiken wanneer ze tegen dat hek zat te rammen. Ik hoop niet dat ze wil dat de zombies tegen het hek gaan duwen (en kapot drukken) om op die manier binnen te komen.

Ik vertrouw die Deanna niet. Daar gaat nog wel iets mee gebeuren verwacht ik zo.
Deanna probeert helemaal niets te bereiken.
Dat is meer zoiets als dat je even op de tafel slaat als iets niet mee wil werken oid. Gewoon even agressie kwijt.

We moeten niet doen alsof overal wat achter zit. Zo goed zijn de schrijvers van deze serie echt niet.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Frieda schreef op maandag 09 november 2015 @ 23:03:
Komt dat bloed niet van daarboven gedruppeld waar die gast op wacht stond met z'n gejatte crackers?
Nee, het zijn duwende walkers tegen de muur.

spoiler: Comicspoiler over deze situatie
Dit komt ook voor in de comics, de aanval op Alexandria en de daarop volgende breach in de muur die weer voor nieuwe chaos zorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Gezeur allemaal dat het weer een saaie aflevering was...
Ik vond het weer eens goede aflevering. De alexandrians worden eindelijk echt wakker.
We hadden wel inderdaad wat meer mogen zien hoe Rick ontsnapte uit de camper.

Straks komt Glenn ook nog doodleuk aanwandelen zonder verdere verklaring.

Seizoen is nu al bijna halverwege toch? Ik mis wel Daryl met zijn no nonsense hoor.

Uiteindelijk gaan ze er met een paar bussen vandoor omdat de stad verloren is en lopen ze in de val van de Wolves. En dan pakken we van daarui de draad weer op bij het 2e deel van het seizoen :+

Maar: het blijft leuk. Kijk zo van die slijmerige riool zombies...daar hou ik dan wel weer van icm een goed verhaal erom heen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

haribold schreef op maandag 09 november 2015 @ 21:51:
[...]
Het ligt voor een kind voor de hand om de muren aan de binnenkant te gaan verstevigen met steunbalken, maar in plaats daarvan vatten ze plannen op om al hun energie te gaan steken in het graven van graven en herdenkingsteksten schilderen. Begrafenisrituelen zijn ook zo enorm belangrijk, als er acuut enorm gevaar dreigt. Plannen maken, systematisch walkers doden vanachter het hek, mensen leren zich te verdedigen... waarom zou je?
Aflevering was ok, had idd graag bovenstaand gezien. Even wat meer initiatief om de situatie wat beheersbaarder te maken.

5 man continue walker doden, 5 man hek verstevigen, 5 man etc. etc. :)

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Tja, ook al hebben ze nu wat stevigere muren dan bij de gevangenis in S3, het probleem is gewoon dat het echt _te veel_ walkers zijn om op een dergelijke manier af te maken. Je hoorde het Rick zelf zeggen, d'r zijn er genoeg om Alexandria 22 rijen diep te omsingelen! Nu weet ik niet de exacte afmetingen van de omheining, maar dat zijn echt een fucking berg veel assload of walkers om, zelfs in ploegendienst, te moeten neerprikken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Nou en..? Dan ga je het toch gewoon wel doen? Tunnel van 2 km graven om een Mexicaanse drugszaak te bevrijden is ook absurd veel werk. Beetje met 10 man tegelijk dag en nacht met een bajonet walkers doden een maand lang moet te doen zijn.
Pagina: 1 ... 57 ... 100 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.